Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Gouden handdruk voor pedo-leraar

enbedankt.jpgVrijdagvraag. Wat doe je als directie van een Montessori-school wanneer een docent zich vergrijpt aan een minderjarige bReEzAh? Inderdaad, je luidt de beste man uit met een knallend afscheidsfeest en geeft hem ook nog een stevige handdruk van 20.000 euri mee. Logisch. Toch!? We hebben het hier over Leon Bongers (Leon B. voor oude media), docent biologie. De 41-jarige Leon nam de praktijklessen echter ietwat te serieus en blafte een 16-jarige vol. Als ze kunnen praten, kunnen ze immers ook nee zeggen. De directeur van het Haags Montessori Lyceum, Hugo Dirksmeier, begrijpt alle ophef niet. “De heer B. (Bongers) is jarenlang een zeer gewaardeerde collega geweest. Dat dit er tussendoor komt, is heel vervelend. Je kunt daar een moreel oordeel over vellen, maar dat doe ik niet. We hebben het hier namelijk niet over seks met een minderjarige, maar met een meisje dat bijna volwassen is.” Inderdaad, als er riet groeit om een vijver mag er ook paling in zwemmen. Mooi toch dat Montessori-onderwijs. Voor een ieder die niet op de hoogte is van deze lesvorm, citeren we even de Wikipedia: “De leerkracht observeert de activiteiten van kinderen, om er achter te komen wat op een bepaald moment hun behoefte is. Zij zal dan materiaal daarvoor aanreiken...”

Reaguursels

Inloggen

wrom is hij nou weer een pedo? Wie wil er nou niet door een 16 jarige slet zijn lijf laten likken? (zie comments hierboven)
Hij mag het alleen niet omdat ie een docent is, da's zijn enige misstap geweest en dan wordt ie even op GS als pedo genoemd en laten we GS nou niet een simpel blogje noemen waar niemand naar kijkt. Is iemand jaloers op die 20.000 eureaux ofzeau?

zei_ik | 20-11-06 | 20:45

Hoezo wordt hij al zwaar gestraft met een ontslag? Ze hebben hem toch 20.000 euro smartegeld meegeven zodat hij de winter doorkomt?

Junior Member | 20-11-06 | 15:15

ik weet niet of je kunt lezen maar goed ik zal het even verduidelijken.
in de brief aan de ouders staat:
IK heb aangifte gedaan
in het AD staat:
MOEDER EN DOCHTER wilde GEEN aangifte doen
het kan dus zo zijn dat Hugo wel aangifte heeft gedaan en moeder en dochter niet.
ik weet niet of je dit "verschil" bedoelde zo niet mijn excuus voor het plaatsen van deze comment

vicky_s | 19-11-06 | 18:00

Zoek de verschillen:
Hugo Dirksmeier, de rector, in de brief aande ouders:
"Ik heb dezelfde dag contact gehad met de landelijke vertrouwensinspecteur en ik heb enige dagen later aangifte gedaan bij de politie."
Hugo Dirksmeier in het AD:
"Met een ontslag wordt hij daardoor al zwaar gestraft. Bovendien hielden we er rekening mee dat hij zou worden vervolgd. Dat is niet gebeurd, omdat moeder en dochter geen aangifte wilden doen.’’

Patrick Bateman | 19-11-06 | 00:45

leon is gewoon een kksukkel en die `breezerslet` is egt aardig

lieffurt | 18-11-06 | 21:01

Sjezus, kennen we geen leestekens meer ofzo?En waar slaan die enters de hele tijd op?HOOGST IRRITANT!

Sankje | 18-11-06 | 18:09

Hij had nou ook weer geen handdruk gehoeft en feest dat is wat te gek
Maar de leraar is geen Pedo 16 mag
En het mooiste is ze hebben nu nog steeds relatie zegt haar moeder( telegraaf18nov) dus het is haar keuze
Laat haar lekker waren er maar meer van die meiden
Dan een leraar zo te treiteren als ie Nee tegen een leerlinge zegt en dat ze dan gaat verzinnen hij heeft me misbruikt
en de leraar een stempel krijgt en gewoon niks meer kan
Je moet tegenwoordig als leraar sterk in je schoenen staan met als die breezerslethjes in je klas

Leon knap werk succes

sowhat1975 | 18-11-06 | 17:44

@ Junior Member

nee ik ben geen PR-medewerker ik wil gewoon dat zoveel mogelijk mensen weten waar ze het over hebben en niet in het wilde weg met verwijten gaan gooien zonder dat ze weten waar ze het over hebben

vicky_s | 18-11-06 | 16:06

Mannetjes van 40 die een RELATIE aangaan met een 16 jarige zijn natuurlijk uitermate sneu. Ik denk dat ik nog wel kan snappen dat ze er GEYL van worden (hoewel ik nog lang niet zo oud ben en 16 jarige nu al niet meer interessant vind). Maar het mag gewoon niet in zo'n machtsverhouding (dit hebben we toch ook al eens gehad met een porno schuit van de marine? en die kipjes waren netjes 18+)
Komt nog eens bij dat het in dit geval glashelder is dat de school onjuist heeft gehandeld (moeder ontslagen) en nu 20 ruggen aan dit zielige mannetje geeft om hun eigen huid te redden.
Ik zou zeggen 20 ruggen terug en het gehele salris gedurende die anderhalf jaar, want we kunnen niet meer in redelijkheid zeggen dat ie zn werk naar behoren heeft gedaan of wel dan?

alpha_mannetje | 18-11-06 | 15:25

henk hunk, je bent een niet-realistische idioot.. denk eens wat verder dan geweld!

SiP | 18-11-06 | 12:19

"In juni 2006 heeft betrokken docent definitief het HML verlaten. Bij de kantonrechter is een bedrag overeengekomen, dat gangbaar is voor een outplacementtraject. "

Hoe zo dan? Ontslag op staande voet, bijstand in, sollicteren bij McDonald's. Hoe zijn jullie op het waanzinnige idee gekomen hem niet te ontslaan op staande voet en een gouden handdruk te regelen? Te laf om de pedo weg te sturen? Of is ie je vrindje en vind je het wel geil? Dat laatste dus, want alleen een pedofiele meaungeaule schoolleiding gaat een afscheidsfeest van welke omvang dan ook organiseren. Dan moet je spreekwoordelijk deaud en zelf ontslagen worden, mafketel. Wat hij verdiende, wat de fysieke trap onder de kont, en dan mag meneer de kinderneuqert blij zijn dat er geen messen, honkbalknuppels en pek en veren bij te pas komen.

Henk Hunk | 18-11-06 | 09:06

In het AD:
E-mails, sms-jes, briefjes en telefoontjes, zelfs onaangekondigde bezoeken schuwde de voormalig leraar van het Haags Montessori Lyceum niet om zijn verboden relatie met een 16-jarige leerlinge van de school te redden. En met succes: de relatie met het nu 18-jarige meisje houdt nog altijd stand, hoewel zij eigenlijk een pauze van een jaar wilde inlassen. Dat zegt de moeder van het meisje. „Hij is zeer dwingend.’’

Zij begrijpt er niets van dat een 41-jarige leraar een relatie kan aangaan met een 16-jarige leerling om vervolgens eervol ontslag te krijgen met een vertrekpremie. „Ik ben niet tegen leeftijdsverschil, maar hier is sprake van een ongelijke machtsverhouding. Dit is strafbaar.’’

Junior Member | 18-11-06 | 01:57

vicky_s is goed ingelicht. Dit is toch niet een wanhopige poging van de PR-medewerker van de school om het imago te redden mogen we hopen?

Junior Member | 18-11-06 | 01:37

wat een wereld.

tempel 3 | 18-11-06 | 01:28

Het land naar de god-verdomme
JP Balkenende is een trots mens

Shareholder | 17-11-06 | 20:42

@covergirl

de moeder is niet ontslagen, ze is uitzichzelf naar een andere school vertrokken omdat ze meer uren wilde werken, dit had dus niets te maken met wat er tussen leon en de "16-jarige" speelde.
op de school waar ze na het hml heen is gegaan is het fout gegaan, wat er precies is gebeurd daar weet ik ook niet

vicky_s | 17-11-06 | 20:25

ik blijf mij toch verbazen over het vertrouwen dat de mensheid heeft in de pers. het is toch ongelofelijk dat mensen op zo'n shit artikel afgaan en dan dat persoon gelijk ter dood willen veroordelen.
leon is mijn mentor geweest en daar heb ik geen negatief woord voor over. ik heb verhalen gehoord van mensen aan wie hij extra hulp gaf omdat ze een vak moeilijk vonden, gezorgd dat ze over konden omdat het uitzichzelf niet lukte, dat wil ik graag geloven.
wat in het bovenstaande artikel staat is trouwens voor driekwart onzin het is nog erger dan het stuk uit de telegraaf.
ik blijf het ongelofelijk vinden dat er mensen zijn die dit soort onzin allemaal letterlijk nemen.

vicky_s | 17-11-06 | 20:17

ik blijf mij toch verbazen over het vertrouwen dat de mensheid heeft in de pers. het is toch ongelofelijk dat mensen op zo'n shit artikel afgaan en dan dat persoon gelijk ter dood willen veroordelen.
leon is mijn mentor geweest en daar heb ik geen negatief woord voor over. ik heb verhalen gehoord van mensen aan wie hij extra hulp gaf omdat ze een vak moeilijk vonden, volgens hun heeft hij er voor gezorgd dat ze over konden omdat het uitzichzelf niet lukte, dat wil ik best geloven.
wat in het bovenstaande artikel staat is trouwens voor driekwart onzin het is nog erger dan het stuk uit de telegraaf.
ik blijf het ongelofelijk vinden dat er mensen zijn die dit soort onzin allemaal letterlijk nemen.

vicky_s | 17-11-06 | 20:16

Ik had al eerder commentaar, maar na discussie thuis, is nog wel de vraag waarom toen de moeder ontslagen was, haar dochter niet van die school heeft afgehaald.

covergirl | 17-11-06 | 19:57

ALtijd al gedacht dat er wat vreemde leraren rondliepen.
Overigens heeft de school jarenlang (nog teeds?) twee leraren wiskunde in dienst die een relatie habben, de vrouw was leerling van de man en is daarna ook wiskunde gaan studeren en les gaan geven op het HML....
Het komt op deze school dus wel vaker voor.....

Vladimir Poetin | 17-11-06 | 19:52

jullie moeten allemaal niet zo lullig doen, dat jullie allemaal niet zelfstandig genoeg zijn om op een montessori school te zitten jullie kunnen alleen maar mensen afkraken!

koe | 17-11-06 | 19:46

Ik geef die Leon groot gelijk. Ga hetzelfde doen als ik de kans krijg. Lekker 16-jarige breezers aan stukken scheuren. Heeeeeeerlijk!

Dr R. Clavan | 17-11-06 | 18:54

@SiP: ja, zo kan je het ook zeggen, maar 't blijft een gouden handdruk en een afscheidsfuif, nichtwahr?

Mr.Hornet | 17-11-06 | 18:35

Persbericht n.a.v. Telegraafartikel

PERSBERICHT

Den Haag, 17 november 2006

Aan de ouders/verzorgers
van de leerlingen van het HML en
aan de ons toeleverende basisscholen

Betreft artikel in de Telegraaf van 17-11-06

Beste ouders, verzorgers van onze leerlingen,

Hedenmorgen verscheen een artikel in de Telegraaf naar aanleiding van het vertrek van een docent van het HML. Ik hecht er aan om onze handelwijze toe te lichten en te reageren op enkele onjuistheden in het betreffende artikel.

Nadat bekend was geworden dat betrokken docent een relatie onderhield met een leerling heeft de schoolleiding hem direct op non-actief gesteld. Ik heb dezelfde dag contact gehad met de landelijke vertrouwensinspecteur en ik heb enige dagen later aangifte gedaan bij de politie. Alle ouders hebben een brief gekregen waarin de op-non-actief-stelling werd toegelicht.

In juni 2006 heeft betrokken docent definitief het HML verlaten. Bij de kantonrechter is een bedrag overeengekomen, dat gangbaar is voor een outplacementtraject. Dat is iets anders dan een ‘gouden handdruk’.

Op verzoek van een grote groep docenten is in september van dit jaar op een locatie buiten de school de gelegenheid geweest om afscheid te nemen van betrokken docent. Dat is iets anders dan een ‘groots afscheidsfeest’.

De schoolleiding van het HML heeft in deze zaak in samenspraak met het Bestuur van VO Haaglanden gehandeld volgens de geldende richtlijnen.

Hoogachtend,

Hugo Dirksmeier, rector

SiP | 17-11-06 | 18:33

"Je moet je hierbij houden aan een bepaald tijdsschema en vooral belangrijk is dat je regelmatig contact met je docent hebt over de voortgang."
(bron: anw.hml.nl )

Dus op geregelde tijden peypen en dan vragen of je het goed doet als BrEeZaHhHhH

:)

Mr.Hornet | 17-11-06 | 18:31

ach het is maar een breezah... maar nu gaat die pedo op een andere school verder met zijn 'lessen' en das minder

Cadzand | 17-11-06 | 18:03

We moeten niet vergeten dat het om Telegraafnieuws gaat. Als je het persbericht van HML leest dan snap je dat het toch net iets anders zit qua afscheidfeessie of gouden handdruk. Over die relatie het volgende: die leraar zat fout, simpel. Niet omdat het volgens de wet niet mag (wat ook gewoon zo is, maargoed), maar omdat hij zelf had kunnen inzien dat hij hier gewoon problemen mee zou kunnen krijgen. Kan me voorstellen dat je zo'n breezah geil vindt en zou willen volblaffen, maar zoek dan een jonge breezah in de kroeg. Niet slim van Geile Leon.

pizzabakker | 17-11-06 | 17:18

Een relatie toch?
Geen verkrachting, dronken voeren & volblaffen of andere laakbare feiten?
Tja, ik zou er niet blij mee zijn als mijn dochter van 16 met een ouwe vent thuis komt maar als ze van elkaar houden?

Jim Beam | 17-11-06 | 17:11

@sip
"na haar mooie acties heeft ze zich ineens vol tegen hem gezet, en ervoor gezorgt dat hij afgeschildert werdt als een freak zonder moralen die zich aan alles vergrijpt!"

Typisch pubergedrag. Er is altijd wel zo'n breezahslet die als kalverliefde een leraar uitkiest (en als het lukt om vervolgens te gaan janken). Als leraar moet je daar boven staan en het beste kind de juiste weg op wijzen. Als je je lul achterna loopt ben je gewoon een loser en een pedo. Ik zal het nog sterker maken. Een leraar herkent dat gedrag meteen. Hij heeft er gewoon bewust misbruik van gemaakt. Dat moet keihard bestraft worden, omdat er anders vrijbaan is voor pedo-leraren die azen op meisjes die op hun foute manier hun sexualiteit verkennen.

Henk Hunk | 17-11-06 | 17:09

ah joh, bij ons op de middelbare school zat een meiske die had ook een relatie met een leraar.. en inmiddels heeft zij al jaren haar diploma, is ze getrouwd met de leraar en hebben ze kindjes..
mja zij was 17/18 en hij tegen de 30 ofzeau..
verder smste en flikflooide een 24jarige gymleraar ook regelmatig met de meisjes van 15/16/17.. maar toen hij met ene stond te zoenen op het schoolfeest naast de directeur zei deze: foei, dat mag niet, als je dat nog eens doet wordt je ontslagen..
zo gaat dat.. oudere mannen zijn nu eenmaal aantrekkelijker ofzo.. ik weet dat die meisjes in ieder geval massaal voor die leraren vielen..
trouwens toen ik laatst in een discotheek was en diezelfde leraar daar ook zag dacht ik ook wel even: zoo... niet slecht! (maar ik ben dan al een aantal jaar geleden geslaagd voor mijn middelbare school)

Smaakje | 17-11-06 | 17:08

Als geilen op een 16-jarige als pedofield geldt, dan hebben we er een hoop. Mijzelf incluis. Wie heeft hormonen die het verschil weten tussen 16 en pak-m-beet 20? Wat een gezeik lees ik hierboven zeg. Als een breezah zich op je stort wordt je leven echt niet gemakkelijk hoor. Het gebeurt op alle scholen en af en toe geeft zo'n leraar toe. Maar om m dan publiekelijk aan de schandpaal te nagelen ... tjonge. Wie vindt er straks nog mensen die voor tieners in de klas wil gaan staan? Ja, zo is t ook. Het stikt wsch ook van die ettertjes die m t leven zuur maken. Beetje compensatie mag best. En zij weet nu ook hoe t is ...

Zieke Hond | 17-11-06 | 16:52

Die directeur moet tot levenslange dwangarbeid gedwongen worden. In een rood apepakkie in de berm. Wat een hopeloze lamlul zeg, en dat stuurt een school aan. Dat is wat je noemt typische linkse aanpak ... grrrr

dr. tikshit | 17-11-06 | 16:48

Montessori-onderwijs? Dat is toch dat systeempje van fasciste Maria Montessori?

Murdockyoufool | 17-11-06 | 16:20

I take the fifth...

;-))

Alleen Stijl | 17-11-06 | 16:18

@Alleen Stijl 17-11-06 @ 13:22
DEN HAAG (ANP) - ... Van der Hoeven meent dat de medezeggenschapsraad van de school mogelijk meer had kunnen doen... En wie zat er in de medezeggenschapsraad...

Koning Koel | 17-11-06 | 16:15

@PieceOfPie> Welke achtergrondinformatie pleit deze meneer vrij volgens jou? Ik wens je veel succes met ons te overtuigen. Klaar voor de start, af!

Lange Neus | 17-11-06 | 16:14

@PieceOfPie 17-11-06 @ 16:05
Mensen met meer levenservaring kunnen vrij makkelijk overwicht hebben over jongeren.
Is het je nooit opgevallen hoe makkelijk eerstejaars studentes te versieren zijn?
Maar dat is dan tenminste nog legaal.

Zeurders | 17-11-06 | 16:08

wat zeur je nou over macht over de leerling
je hebt zeker lang geleden op school gezeten
macht is iets wat een docent al jaren niet meer heeft
en
als je deze man persoonlijk kent oordeel je wel anders...
dat is het enige wat ik wilde zeggen met mijn posts
je kunt wel ergens over oordelen, maar als je de details niet kent loop je de kans er naast te zitten..
en
ik wil niet zeggen dat ik die relatie of enig gelijkende relatie goedkeur, maar iemand publiekelijk aan de schandpaal te nagelen zonder de juiste achtergrondinformatie vind ik niet kunnen
de wereld is niet zo zwart wit dat je in een rechte lijn kunt oordelen over goed en fout

PieceOfPie | 17-11-06 | 16:05

PieceOf(cream?)Pie

Oud leerling van het HML?

Ook materiaal van Lekkere Leon aangereikt gekregen?

Alleen Stijl | 17-11-06 | 16:04

@PieceOfPie: je gebruikt dezelfde argumenten als ome Ad en Ome Marth: als ze geen nee zeggen dan is alles toch helemaal okee?
Alsof er geen machtsverhouding bestaat tussen een leerling en een meer dan twee keer oudere leraar, heeft die leraar niet de verantwoordelijkheid om hier geen misbruik van te maken?

Zeurders | 17-11-06 | 15:50

@PieceOfPie> Doe eens op FoK janken!

Lange Neus | 17-11-06 | 15:47

@ PieceOfPie 17-11-06 @ 15:33: u gaat hoop ik toch niet suggereren dat betreffende leraar verliefd was op het meisje? Het was niet zijn hart dat sneller klopte maar de kop van zijn pik.

wijsvinger | 17-11-06 | 15:47

@Patrick Bateman 17-11-06 @ 15:31
wie ben jij om te zeggen dat daar niet over nagedacht is
dat de relatie na anderhalf jaar nog staat zegt toch wat
soms gebeuren er dingen waarvan je verstand nee zegt maar je hart ja
als je dat hebt meegemaakt weet je hoe moeilijk het kiezen kan zijn

PieceOfPie | 17-11-06 | 15:33

@ PieceOfPie 17-11-06 @ 15:20
Voordat je als leraar een meisje van 16 pakt moet hij misschien nadenken wat dat met iemand kan doen.
Bedenk je voordat je iemands leven verwoest.
En dat die leraar een bonus en een feestje krijgt en de moeder ontslagen wordt vind jij zeker ook OK?

Patrick Bateman | 17-11-06 | 15:31

wtf geenstijl
ik ken deze man persoonlijk
jullie niet
voordat je iemand met naam en toenaam op deze manier op internet noemd moet je misschien nadenken wat dat met iemand kan doen
al helemaal als je het verhaal niet tot in details kent
populistische journalistiek is leuk maar bedenk je voordat je iemands leven verwoest

PieceOfPie | 17-11-06 | 15:20

Zorgwekkend dat onze uitgeprocedeerde pedeaux-boyz er een goede lobby aan hebben overgehouden bij het Montessori-onderwijs.
* Schat, je gaat volgend jaar naar een pikzwarte school en verder geen geloel! *

JudgeJuly | 17-11-06 | 15:18

Riet om de vijver, mooie uitdrukking.
Verder handen af en pik uit iemand in een afhankelijke positie. Wie niet snapt dat het volblaffen van een leerling niet goed is, die snapt het niet. Gewoon schwanz in hose en thuis even fap fap (schwanz dan bij voorkeur wel uit de hose)

hoppie de clown | 17-11-06 | 14:56

@ MiRRoRMaN 17-11-06 @ 12:57
Misschien zaten ze nog op de peuterspeelzaal? Montessorischolen moeten zich namelijk net zo aan alle doelen houden als elke andere school. Maar volgens mij is dat een hele andere discussie...

h | 17-11-06 | 14:51

De moeder wilde waarschijnlijk niet slikken. Dat vindt ik ook slecht functioneren

OUTgunned | 17-11-06 | 14:47

Jan Marijnissen schreef het hierboven al eens, in het geval van bijvoorbeeld een leraar is sex met een 16 jarige wettelijk gezien wel strafbaar;

ter verduidelijking:
Artikel 248a | Sr, Boek 2, Titel 14
Hij die door giften of beloften van geld of goed, misbruik van uit feitelijke verhoudingen voortvloeiend overwicht of misleiding een persoon waarvan hij weet of redelijkerwijs moet vermoeden dat deze de leeftijd van achttien jaren nog niet heeft bereikt, opzettelijk beweegt ontuchtige handelingen te plegen of zodanige handelingen van hem te dulden, wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste vier jaren of geldboete van de vierde categorie.

In zo'n geval is er weliswaar geen srpake meer van pedofilie maar wel van sexueel misbruik. Overigens is pedofilie uberhaupt geen juridisch begrip.

Apotheker | 17-11-06 | 14:45

De moeder van het meisje die ook docent was op die school werd overigens ontslagen wegens 'slecht functioneren'.
http://www.ad.nl/denhaag/stad/article817787.ece
Ben benieuwd of zij óók een bonus en een afscheidsfeestje heeft gehad...

Patrick Bateman | 17-11-06 | 14:32

Als het 16 jaar of ouder is is het geen pedofiel meer...

Phoib | 17-11-06 | 14:30

@ koerbagh 17-11-06 @ 14:17
Oeps, My Bad!

Patrick Bateman | 17-11-06 | 14:19

@Patrick Bateman 17-11-06 @ 14:05:
Je leest beroerd. Even het linkje goed lezen.
Ik citeer het wel even voor je:
"De docent algemene natuurwetenschappen en biologie Leon B. (41) drong zich volgens ingewijden in 2004 op aan zijn toen 16-jarige pupil. (...) In juni van dit jaar bleek dat de docent al anderhalf jaar in het geheim een relatie met het meisje had."
Dus het gesodemieter is in 2004 begonnen toen zij 16 was, en inmiddels zal ze 17 of 18 zijn.

koerbagh | 17-11-06 | 14:17

@ Svengelska 17-11-06 @ 14:03
Het was al anderhalf jaar aan de gang.
Toen het begon was ze dus waarschijnlijk 14, is dat ook legaal???

Patrick Bateman | 17-11-06 | 14:05

Het is met 16 jaar inderdaad toegestaan seks te hebben mits dit uit vrije wil gebeurt, maar dit mag alleen met 16 en 17 jarigen (officieel volgens de wet), maar dat heeft die bieauleaugie leraar voor het excuus om een breezahtje vol te kunnen blaffen, maar niet gelezen denk ik

Svengelska | 17-11-06 | 14:03


Met recht geen stijl dit verhaal, Dat het gebeurt wist ik wel, zelf ook ooit (nog niet eens zo heel lang geleden) een tekenleraar gehad die mij een lekker 16/17 jarig hapje vond. Dit soort leerkrachten mogen wat mij betreft een tattoo op hun gezicht krijgen in de vorm van een erectie.
Hoe het ook zij, je begint geen (seksuele)relatie met een 16 jarige als je 41 bent. Als het een leerling betreft vind ik het helemaal idioot. Zo'n meisje kan nog zo geyl als boter zijn, je beschadigt zo'n kind. Ik vraag me oprecht af of de relatie nu verder gaat of niet, of die rans van een leraar zelf kinderen heeft en waar die kerel nu gaat werken. 20.000 is een leuke pot poet maar niet voldoende om te rentenieren...

Megalowomanian | 17-11-06 | 13:54

-weggejorist-

Apotheker | 17-11-06 | 13:43

@Mo Zaiek: vond ze al zo verdomd oud tegenwoordig

cybernijntje | 17-11-06 | 13:42

@aardt 17-11-06 @ 12:55;

Misschien een lidmaatschapje bij stichting Martijn? Of een geheel verzorgde stage als Hulpklaas? Hij heeft nu toch tijd genoeg...

Apotheker | 17-11-06 | 13:41

Voor 2002 kon je je eigen filmpjes van 16 jarige chica's gewoon op internet zetten(met toestemming van de dames dan).Daarna hebben ze het verhoogd naar 18.Dat betekende ook dat er ineens voor de wet overal kinderporno in de winkels lag.Seventeen gebruikte vaak 16 jarige modellen.Zo weten jullie dat ook weer.

Mo Zaiek | 17-11-06 | 13:33

Typo: voor hetzelfde geld...

Heb ik de feauteaux gemist?

Alleen Stijl | 17-11-06 | 13:33

'zo'n chica' ??????

Doe ons ook eens ff laten meegenieten dan?

Voor het zelfde geldt heeft hij liggen knarren met een puisterig nijlpaard met buitenboordbeugel!

Alleen Stijl | 17-11-06 | 13:31

Als je 41 bent, voorzien van een onappetijtelijk hoofd, en toch zo'n chica weet te scoren, verdien je wel een prijs hoor...

PTS | 17-11-06 | 13:29

Toen ik 16 was, ja vroegâh, blafte ik ik ook andere 16 jarigen vol, soms wel twee per dag....... gek eigenlijk, ik haalde nooit de krant........

Stijlloze Aarsfistel | 17-11-06 | 13:29

Door de intimi gewenste intimiteiten kunnen desondanks toch bijzonder ongewenst zijn...

En begin nou niet over het feit dat seks met een 16 jarige legaal is. De relatie duurde al anderhalf jaar. Met een beetje pech was ze dus pas 14 toen hij zijn materiaal voor het eerst aanreikte.

Alleen Stijl | 17-11-06 | 13:27

-edit ban -

Daisy Bouterse | 17-11-06 | 13:24

@aardt 17-11-06 @ 13:09
.
Natuurlijk aardt, dat Leon een 16 jarige volblaft verteld jou direct dat ze daarmee haar diploma heeft gekocht.

Achtertuyn | 17-11-06 | 13:23

@popo Onzin,sex met een 16 jarige is toegestaan ook zonder toestemming van ouders.Of je nu 5 of 20 jaar ouder bent.Als het vrijwillig is is er niets aan de hand.Alleen bij leraren ligt het toch anders,die hebben een vertrouwensfunctie.Weet niet helemaal of dat nu strafbaar is.

Mo Zaiek | 17-11-06 | 13:22

DEN HAAG (ANP) - Minister Maria van de Hoeven (Onderwijs) heeft begrip voor de opschudding die is ontstaan over de premie die een leraar heeft ontvangen bij zijn afscheid van het Montessori Lyceum in Den Haag. De docent had een relatie met een minderjarige leerling en moest weg.

Dit berichte De Telegraaf vrijdag. ,,Ik begrijp de ophef volkomen‘‘, zei Van der Hoeven in een reactie. ,,Een groot probleem is dat er in deze zaak geen aangifte is gedaan.‘‘ Van der Hoeven meent dat de medezeggenschapsraad van de school mogelijk meer had kunnen doen.

De leraar kreeg een premie van 20.000 euro en een afscheidsfeest nadat hij moest opstappen. Zijn ex-collega‘s zijn daar ontstemd over. Toen de docent op non-actief werd gezet, had hij al anderhalf jaar een relatie met de scholiere. De school is verplicht daarvan aangifte te doen.

De school is dus VERPLICHT daarvan aangifte te doen.

Directeur dan ook met een flinke oprotpremie de laan uit?
Hoe zit het met de Ministeriele verantwoordelijkheid?
Van der Hoeven ook met een oprotpremie de laan uit?

Alleen Stijl | 17-11-06 | 13:22

@ Koerbagh

De spijker op zijn kop! Jonge dames van deze leeftijd ontdekken zichzelf en de wereld. Meisjes hebben nogal eens fantasieën over hun leraar. En nu gaan we allemaal doen alsof dit voorval een unicum is. Het gebeurt veel vaker dan de kranten erover schrijven, ook 'relaties' die nooit uitkomen.

De leraar had de verantwoordelijkheid moeten nemen over de situatie. Echter om nu een 'heksenjacht' te ontketenen gaat me veel te ver.
Oplossing: Alle meisjes met burka naar school laten gaan?

Johan1438 | 17-11-06 | 13:17

dus die leraar ging akkoord met 20000
dus een leraar kun je af/omkopen voor 20000
dus je diploma kun je kopen voor 20000

aardt | 17-11-06 | 13:09

sex met een 16jarige mag (officieel gezien) als je niet meer dan 5 jaar ouder bent, en met toestemming van ouders e.d.
maar, ik vind dit toch een tendentieus ongefundeerd en buitengewoon kwetsend, strax klaagt hij geenstijl nog aan, want hij heeft ntatuurlijk op geenstijl gelezen over het stukscheuren van breezahsletjes

popo | 17-11-06 | 13:07

"We hebben het hier namelijk niet over seks met een minderjarige, maar met een meisje dat bijna volwassen is."

Eh???

"We hebben het hier niet over stelen, maar het afromen van instantie die toch genoeg geld heeft." - aldus de bankovervaller.

Neon | 17-11-06 | 13:06

@koerbagh: Een leraar heeft met zijn poten van een leerling af te blijven. Als een leraar niet met een leerling neuqt dan valt er ook niks te chanteren. Punt.

MiRRoRMaN | 17-11-06 | 13:00

@h: En wat leren jullie die kids op een Montessori-school? Want die kinders die ik heb gezien die erop zaten konden met moeite hun eigen naam spellen en wisten het verschil niet tussen een appel en een aardbei....

MiRRoRMaN | 17-11-06 | 12:57

@Jan Marijnissen 17-11-06 @ 12:44:
Luister er eens, ik ben er ook niet voor... Maar we moeten elkaar geen mietje noemen en het is maar de vraag in hoeverre het meisje 'slachtoffer' is.
Jij, als man, (ik neem even aan voor het gemak dat je een gezonde Nederlandse heterosuele man bent) weet ook dat het vrouwelijk geslacht je kop op hol kan zetten. Dan kan er nog 10.000x van een scheve verhouding sprake zijn maar wie verkracht wie? Je moet ook de "power of the pussy" niet onderschatten.
Laat ik het illustreren aan de hand van een verhaal dat op mijn school heeft gespeeld met een bloedmooi meiske dat een leraar heeft gechanteerd met het verhaal dat zij een voldoende moest krijgen anders zou ze naar de directie stappen en hun neuqseks relatie te verklappen... Op die manier kan het dus ook werken. Het is niet per defintie zo dat de leraar de 'verkrachter' is. De afhankelijksrelatie waar jij het over hebt bestaat ook, maar zo simpel is het dus ook niet. Daarom moet een leraar er gewoon niet aan beginnen ook al krijgt hij het letterlijk in de schoot geworpen en lijkt er niks aan de hand.
De wet is geschreven met een machtsmisbruik van de leraar in gedachten, maar omgekeerd kan er evenzeer misbruik worden gemaakt.
Wat er hier heeft gespeeld weet ik niet, interesseert me niet, maar Leon Bongers had gewoon netjes moeten wachten tot het meiske 18 was, dan wel van school was. Is er dan nog steeds liefde (en dat waag ik te betwijfelen) dan neuqen ze maar raak.

koerbagh | 17-11-06 | 12:56

@apotheker, een leuk verjaardagscadeau he? ehhmz een lapdancer oid naar zijn huis sturen? alleen ik denk niet dat de rest van het gezin dat waardeerd.:p

we kunnen natuurlijk ook een dozijn opblaaspoppen opsturen

aardt | 17-11-06 | 12:55

@ Spooky; wat is er mis mee om te verwijzen naar voor iedereen eenvoudig bereikbare, openbare informatie? Alsof de redactie geen v oorzet geeft met het plaatsen van de volledige naam...

Apotheker | 17-11-06 | 12:53

@ Bob de Verbouwer 17-11-06 @ 11:04
een 10- -> ze slikte niet...

@ Koning Koel 17-11-06 @ 11:55
geen probleem, wel geyle neuqsex!

PisFinger | 17-11-06 | 12:53

die kerel is toch geen pedo of wel dan?

Ahura Mazda | 17-11-06 | 12:53

jaloezie Fleischbaum .. pure jaloezie !

Draaitafel Demagoog | 17-11-06 | 12:52

@Tannie 17-11-06 @ 12:42
Als je er één mee laat wegkomen, zet dit het licht op groen voor andere leraren om hetzelfde te doen.
Deze kerel heeft moreel de verkeerde beslissing genomen, en de schoolleiding ook door het achteraf in woord en daad het signaal te geven dat ze dit wel door de beugel vinden kunnen, anders geef je immers geen gouden handdru.

Zeurders | 17-11-06 | 12:48

gouden handdruk,,,,

blijkt nogal rekbaar.

volgens mij is gewoon de kantonrechter geweest die de vergoeding heeft vastgesteld.

En dat betekent dat de school veroordeeld is, kennelijk viel ze iets te verwijten....

commentaarderer | 17-11-06 | 12:48

D'r is ook iets mis met dat meiske. Had als 16-jarige echt geen behoefte aan een ouwe bok van 41.... En al helemaal geen leraar!!! AAARGH

sparood | 17-11-06 | 12:47

@koerbagh 17-11-06 @ 12:30

Het is volgens de wetgever WEL een soort verkrachting als je in een leraar-leerling situatie zit, want dat is het niet meer een vrije situatie, maar een afhankelijkheidssituatie. En dat is per definitie foute boel.

Jan Marijnissen | 17-11-06 | 12:44

@ iedereen die foto's of adressen plaats

Laat die man, hij heeft zijn lolletje(s) gehad en heeft het volgens mij zwaar.
Haal zijn adres&foto's weg!!! Hij moet ook verder met leven

Tannie | 17-11-06 | 12:42

@finnish humor 17-11-06 @ 12:08
Gelul ... Marc Dutroux is voordat hij werd veroordeeld altijd, ook in NL gewoon bij zijn volle naam genoemd. Osama Bin Laden is nog niet eens gearresteerd, laat staan veroordeeld.
.
In het buitenland worden de mensen gewoon bij hun naam genoemd. Het Nederlandse systeem is ronduit hypocriet. Wel de namen van buitenlanders voluit noemen maar o zo geheimzinnig willen doen als het om figuren uit NL gaat.
.
De klucht wordt helemaal compleet als blijkt dat bijv. de VRT en CNN het wel gewoon over Mohammed Bouyeri, Samir Azzouz, Volkert van der Graaf enz. hebben. De namen worden dus kennelijk gewoon vrijgegeven maar hier doen we alsof we allemaal zo ethisch en correct is. Dat is dus wel gewoon hypocriet!

Professor Plons | 17-11-06 | 12:35

Welke school? Of is geenstijl ook stiekum een beetje van de Oude Media?

Ion Susai | 17-11-06 | 12:35

Ik werk sinds dit jaar op een basisschool (Montessorischool zelfs...) en ik verdien 2200 bruto! Dat bedrag is dus bijna een JAARsalaris!!

h | 17-11-06 | 12:33

@Lange Neus: Die man ziet er wel uit als een genieter ja. Die glimlach, die man heeft pret in zijn werk.

MiRRoRMaN | 17-11-06 | 12:32

@Jan Marijnissen 17-11-06 @ 12:22:
Nee, maar we hebben het ook niet over moord, doodslag of zelfs maar verkrachting.

koerbagh | 17-11-06 | 12:30

@wijsvinger 17-11-06 @ 12:07
Precies, ik had ze ook op zo'n 3500 ingeschat. In dat geval is 20 mille dus behoorlijk veel meer dan een kwartaal salaris zoals hier diverse keren is geopperd.

Professor Plons | 17-11-06 | 12:30

Ik vind dat je in Den Haag soms best legitiem op een leraar mag schieten of een direkteur.

doorduiker | 17-11-06 | 12:29

@Jan Marijnissen 17-11-06 @ 12:10
Dat is niet per definitie waar; wie zegt dat deze man "opzettelijk beweegt ontuchtige handelingen te plegen of zodanige handelingen van hem te dulden", kan best dat initiatief bij de breezah ligt.

Akabei | 17-11-06 | 12:27

Ik heb ooit nog les gehad van die rector, Hugo Dirksmeier.
Dat was tóen nog wel een fatsoenlijke vent...

Patrick Bateman | 17-11-06 | 12:26

@koerbagh 17-11-06 @ 12:20
Kan wel wezen. Maar is wel een MISDRIJF, niet door rood licht wandelen ofzo!

Jan Marijnissen | 17-11-06 | 12:22

@ spooky 17-11-06 @ 12:17

Ik ga die gast niet bellen, ik wil alleen een beetje geiten hiero...

Inhakend op topic van gisterr, nog bef-dankt voor je GS begroeting (Ga 'es enz)
De groeten trug...

Kale Imero | 17-11-06 | 12:21

@Jan Marijnissen 17-11-06 @ 12:10:
Ja, maar er zoveel strafbaar en wordt niet bestraft.... Er moet wel aangifte van komen, pas dan kan het OM er iets mee. Dus als je je geroepen voelt aangifte te doen: niemand houdt je tegen.
Daar gaat het mij niet om: het gaat mij erom dat dit soort incidenten van alle tijden is. Volgens mij kent iedereen van school wel een roddel, verhaal van een meiske dat het met een bepaalde leraar deed. Of het strafbaar is doet er even niet toe... sommige meiskes zullen het altijd proberen en als leraar moet je gewoon je poten thuishouden ook al kan ik me best voorstellen dat het wel eens heel moeilijk is als zo'n jonge blom zich bijna letterlijk in je schoot werpt. En een moment van zwakte is niet zo erg -vind ik- maar om er dan een langdurige relatie mee aan te gaan... dat deugt niet.

koerbagh | 17-11-06 | 12:20

Zolang de kont nog niet in de juiste positie staat is het een kind.

Traag | 17-11-06 | 12:17

"We hebben het hier namelijk niet over seks met een minderjarige, maar met een meisje dat bijna volwassen is."
Snij zijn ballen eraf. Dan is het voor het nog bijna mogelijk om sex te hebben, dus is hij niet echt gecastreerd.

Haaimans | 17-11-06 | 12:17

@Kale Imero
Doe jij eens huisregels lezen, GS is geen telefoonboek.... Wij zijn slim genoeg het zelf op te zoeken maar het is een beetje triest om die man nu massaal te bellen .

spooky | 17-11-06 | 12:17

'als er riet groeit om een vijver mag er ook paling in zwemmen' LOL

Flodder | 17-11-06 | 12:15

@ spooky 17-11-06 @ 12:11

Moet GS de Telefoongids gaan editen?

Kale Imero | 17-11-06 | 12:13

Achtertuyn

Daders, ok, maar dan moet dat wel onomstotelijk vaststaan, anders onbeschaafd en primitief sorry.

finnish humor | 17-11-06 | 12:12

@redactie
Alleen Stijl verwijst wel heel erg naar NAW info, doe eens edit. 20.000 euri is zo op aan pizza's anders.

spooky | 17-11-06 | 12:11

@Zeurders 17-11-06 @ 12:03

daar heb je gelijk in.

deBeer_Int. | 17-11-06 | 12:11

@Koerbach
Is gewoon strafbaar (Artikel 248a Wetboek v STrafrecht) want in verhouding docent-leerling ies altijd fout in de context van dit artikel.

Jan Marijnissen | 17-11-06 | 12:10

-weggejorist-

Kale Imero | 17-11-06 | 12:10

opeens heb je het.... je word leraar..

Commentatort | 17-11-06 | 12:10

Is natuurlijk gelul. Met 16 zit alles erop en eraan. Als het niet maatschappelijk ongewenst was had iedereen een wijf van 16! OLE!

Pablo's ijscocar | 17-11-06 | 12:09

@finnish humor 17-11-06 @ 11:54
.
Niets mis mee, het moet eens afgelopen zijn met daderbescherming in NL. Wellicht helpt dat ook de criminaliteit te verlagen wanneer een potentieële dader beseft dat hij of zij het risico loopt om met naam toenaam en poffertjesponum in de media te verschijnen.
.
Wil je niet met naam en toenaam door de stront worden getrokken? Dan hou je je toch gewoon aan de spelregeltjes. Niets aan de hand.

Achtertuyn | 17-11-06 | 12:09

@Alleen Stijl

best handig die lijst met adressen en nummers, kan ik een keertje contact opnemen en eens vragen hoe je dat het beste aanpakt met die kleine geile breezahs

Thanx!

Ted Bundy | 17-11-06 | 12:09

professor plons.

Hier zijn goede regels voor. Marc D en Osama worden nergens met afkortingen gebruikt. Het gaat bijv om reeds veroordeelden. In dit soort GS gevallen krijg ik associaties met hetzes en volkstribunalen. Onbeschaafd, sorry. Met hypocrisie niets van doen. Strakt blijkt het weer een hoax of een wraakactie van betreffende dame na enkele onvoldoendes.

finnish humor | 17-11-06 | 12:08

@ Professor Plons 17-11-06 @ 11:37: het ligt eraan hoeveel uren ze draaien.
bij een volledige werkweek zullen ze zo'n 3500 bruto p.m. opstrijken, als het niet meer is.

wijsvinger | 17-11-06 | 12:07

Ik krijg hier een zwaar Gerard Cox gevoel bij...

Alleen Stijl | 17-11-06 | 12:07

@wijsvinger 17-11-06 @ 11:53:
Inderdaad... ik wilde een vergelijkbaar verhaal posten. Het is niet zo zeer verkeerd omdat het pedoseks is en dat meiske wordt volgeblaft maar het trekt verhoudingen in een klas scheef en het je krijgt onmiddellijk allerlei belangenverstrengeling, nepotisme, jalouzie, ruzies en al die ellende. Vrouwen (sommige althans - policor nuancering) zullen altijd hun begeerlijke lichaam gebruiken om iets gedaan te krijgen zodra ze doorhebben dat hun lijf een machtsmiddel ten opzichte van mannen is. Op zich ook niks mee, dat hoort ook bij volwassen worden - experimenteren hoe ver je kan gaan in allerlei sociale situaties en aftasten wat wel en niet wordt geaccepteerd door je omgeving. Moreel besef kweken enzeau... Maar als leraar moet je dat begeleiden, niet de hoofdrol in spelen.

Dat gezegd hebbende: feauteau van die hoerrrr? Moet wel een bijzonder appetijtelijk meiske zijn... De meeste 16-jarige meiskes zijn puisterige platte en giechelende beugelbekkies.

koerbagh | 17-11-06 | 12:07

ter verduidelijking:
Artikel 248a | Sr, Boek 2, Titel 14
Hij die door giften of beloften van geld of goed, misbruik van uit feitelijke verhoudingen voortvloeiend overwicht of misleiding een persoon waarvan hij weet of redelijkerwijs moet vermoeden dat deze de leeftijd van achttien jaren nog niet heeft bereikt, opzettelijk beweegt ontuchtige handelingen te plegen of zodanige handelingen van hem te dulden, wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste vier jaren of geldboete van de vierde categorie.

Jan Marijnissen | 17-11-06 | 12:07

Als beide partners 16 jaar of ouder zijn en er is sprake van vrijwillige sex zonder commerciele doeleinden, is er geen strafbaar feit.
De term minderjarig is in dit geval niet relevant.
Dat het moreel onjuist is om als leraar en relatie met een leerling te hebben klopt natuurlijk.

Akabei | 17-11-06 | 12:06

Tsja, als je op je 41e een 16 jarige wilt volblaffen dan ben je toch ook wel een beetje tever doorgeschoten in je midlife crisis hoor. Was / is meneer eigenlijk getrouwd?

Achtertuyn | 17-11-06 | 12:05

niks meerderjarig. niks vrije wil.
als docent/werkgever/chef enz ies het gewoon strafbaar.

Jan Marijnissen | 17-11-06 | 12:03

@ finnish humor 17-11-06 @ 11:54
.
Welkom op GS, alsof er niet achter te komen is hoe die gasten echt heten. Gewoon het volledige verhaal aanbieden, daar kan iedereen wat mee!

quutje | 17-11-06 | 12:03

@deBeer_Int. 17-11-06 @ 11:4
"dat die ouders niets doorhadden vind ik ook wel redelijk schrijnend."
Ehm, niets doorhadden? Die moeder die op dezelfde school werkte dit bij de leiding aankaartte is ze om vage redenen ontslagen. Geen frisse schoolleiding, er zal nog wel meer in die beerput zitten.

Zeurders | 17-11-06 | 12:03

Beetje gemeut zeg. Ze mag wel trouwen maar geen relatie hebben met een 41 jarige? Een pedo lijkt mij toch wat anders.
En dat van dat riet om die vijver en die paling deed zeer aan m'n ogen zo sethgaaikema als dat was. Seth zelf had dat niet beter gekund.

chinaski | 17-11-06 | 12:02

Als het kan schommelen kan het ook wippen?

Tobus | 17-11-06 | 12:01

Wacht even ... die moeder weet ervan en trekt aan de bel. Zij wordt ontslagen maar ze laat haar dochter wel op die school? Iesj niet goet hoor!

Professor Plons | 17-11-06 | 12:01

Hier vindt u alle benodigde informatie over het montessori onderwijs in het Haagse... en bepaalde leraren in het bijzonder!

www.hml.nl/sitedocs/algemeen/schoolgid...

Kunnen de geachte GS reaguurders de arme ziel een hart onder de riem steken...

Alleen Stijl | 17-11-06 | 12:00

Als ik 20.000 Euri krijg dan neem ik ontslag...

da wizard | 17-11-06 | 11:59

@finnish humor 17-11-06 @ 11:54
Niet ouderwets maar hypocriet.
Heb jij het ook over Osama Bin L. of over de Belgische kinderverkrachter Marc D. Nee toch?
Waarom moet de achternaam dan geheim gehouden worden als het om tuig uit ons eigen landje gaat?

Professor Plons | 17-11-06 | 11:58

Binnenkort (14/12/1965) is meneer jarig. Wat voor kadootje zullen we eens verzinnen?

Apotheker | 17-11-06 | 11:58

covergirl 17-11-06 @ 11:21 Helemaal mee eens!

Deipnosophist | 17-11-06 | 11:58

Waarschijnlijk is er over die Hugo Dirksmeier ook wel iets bekend wat betreft leerlingen "bijles" geven... die €20.000 is zwijggeld.

Zeurders | 17-11-06 | 11:58

@wijsvinger: Ik heb ook wel eens wat studiebollen gedate en er waren leraren die echt alles met een rokje aan wilden poken. Het lijkt me niet echt dat je daar als vader blij mee bent, je betaald je het schompus voor een school en dan blijkt dat de leerverkracht je dochter ligt te poken. Ik zou zo'n leerverkracht eerst een ferme bolwassing geven en hem vervolgens financieel net zo hard uitkleden als die m'n dochter had gedaan.

Ik ben blij dat ik geen dochters heb overigens, dit is dus allemaal zuiver theorie en het klinkt wel stoer op GS. Verder voel ik wel mee met die ouders van zo'n meisje, je laat je kinderen toch immers over aan een leerkracht en dan verwacht je niet dat je kind door zo'n viespeuk tot aan het bot gevult wordt.

MiRRoRMaN | 17-11-06 | 11:57

Dus, een vent van 41 vergrijpt zich al anderhalf jaar aan een zestienjarige (hoezo geen pedo?), moeder, zelf docente, trekt aan de bel en wordt ontslagen, onderwijsinspectie definieert het gerotzooi als sexueel misbruik, school is verplicht daarvan aangifte te doen maar doet dat niet, integendeel ze geeft meneer een groots feest en een zwaar gevulde enveloppe mee naar huis.

Er knaagt iets, maar wat?

Apotheker | 17-11-06 | 11:57

Ik heb net een brief naar de haagse montesori de deur uit gedaan, voor congierge heb je geen opleiding nodig toch?

Ted Bundy | 17-11-06 | 11:56

De moeder (lerares op diezellufde scheaul) hadt twee jaar geleden dit kleuterneuq probleem aangekaart op de scheault.
De scheault reaguurde: moeder kreeg oneaurvul ontslag en geen geaude handtdruk.
De meid is bijna volwassen, nou gekker kennik ut niet maken.
Die docent is geweaun een vuile vieze pedeaux; alleen een deaude pedeaux is een goede pedeaux.

TyfusLeijer | 17-11-06 | 11:55

Ben benieuwd hoe de reacties hier zouden zijn als een 16-jarige jongen door zijn 41-jarige lerares in de liefde was ingewijd.

Koning Koel | 17-11-06 | 11:55

Zo oud is 41 toch ook niet? Ik ben zelf 40 en ik voel me af en toe ook... 16! Maar goed dan word ik weer tot de orde geroepen door m´n echtgenote (van 39).

synchronicity | 17-11-06 | 11:55

ik vind trouwens de GS gewoonte om volledige namen te noemen getuigen van gebrek aan fatsoen, maar ik ben kennelijk ouderwets.

finnish humor | 17-11-06 | 11:54

Hugo Dirksmeier zal ook waarschijnlijk boter op zijn hoofd hebben, en onder het gelijkheidsbeginsel in een later stadium, als het uit komt ook een riant vertrekvergoeding wensen te vertrekken. Eigenlijk is dit een zaak voor het OM, het meisje was immers 14 toen het begon en dat is strafbaar.

jaco | 17-11-06 | 11:53

Toen ik in de 70-er jaren havo en hbo deed viel het mij op dat verschillende leraren 'relaties' hadden met vrouwelijke leerlingen. De meisjes in kwestie vonden dat zeer interessant staan tegenover hun vriendinnen en de 'voordelen' die er tegenover stonden waren mooi meegenomen. Die vriendinnen werden dan natuurlijk jaloers en begonnen te lullen. Er ontstonden smakeloze toestanden die met de mantel der liefde werden bedekt. En er vielen geen ontslagen, er werd wel gescheiden. Toen ik wat had uitgespookt met het 'liefje' van de aardrijkskundeleraar en hem dat ter ore kwam, haalde ik nog slechts onvoldoendes voor dat vak. Gelukkig wel geslaagd. Relaties tussen leraren en leerlingen zijn immoreel. De vertrouwensbasis wordt er mee afgebroken en de gevolgen zijn voor niemand positief. Ook al geven meisjes aanleiding, als leraar behoor je dat te negeren.

wijsvinger | 17-11-06 | 11:53

20 ruggen kunnen opgaan aan mosco tot de vierde om brieven naar GS mee te financieren. Verder een kudtverhaal trouwens. Gaat nergens over.

finnish humor | 17-11-06 | 11:53

HML-nieuws
Er zijn op dit moment geen recente HML-nieuwsberichten.

geen open brief dit keer?

wááát? | 17-11-06 | 11:52

-weggejorist-

fayster | 17-11-06 | 11:50

@ sk!llz 17-11-06 @ 11:45

Ben je leraart? ben je boven de 40? Ben je crimi?
Zijn alle vragen met nee beantwoord, go your gang.
Anders: tief op naar Thailand of Cambodia.

Kale Imero | 17-11-06 | 11:50

Ik heb wel eens kids van het Montessori-onderwijs ontmoet, heb je van die ouders die heel interessant zeggen: "Jaaaaaaaaa mijn kid doet het Montessori-onderwijjjsssss" op de een of andere manier denken de ouders dat het status geeft. Stel echter die kids simpele vragen als hoeveel is 1 +1 of wat voor kleur heeft gras en ik zweer het je, ze weten het niet. Jarenlang heb ik me afgevraagd wat ze daar dan wel doen, nu weet ik het dus. Geld opsnorren voor pedoleraren en kinders volblaffen....
Als je die kids dus kennelijk vraagt wat pijpen is dan weten ze het geheid, misschien moeten we de Montessori-school gewoon als prostitutie-onderwijs zien....

MiRRoRMaN | 17-11-06 | 11:49

als leraar ben je geloof ik vogelvrij tegenwoordig. laat die gast lekker die 20 ruggen houden. een baan vinden wordt moeilijk namelijk, dus dan heeft ie in ieder geval nog wat gekregen voor wat hij wel goed gedaan heeft. anderhalf jaar met wederzijdse instemming, dat is niet echt misbruik. 16 nu is geen 16 zoals het vroeger was - de jeugd (kut, ik word oud) is niet meer zo onschuldig, grenzen vervagen, en dat is een proces.

wat wel van belang is, is de machtsverhouding of positie. die heeft niet altijd met authoriteit te maken, maar vaak ook met charisma. wellicht was dat in balans tussen die 2.

zeik gedoe altijd. en nu is deze meneer die niet van steen blijkt te zijn, ook nog eens de kop van jut in GS-land.

dat die ouders niets doorhadden vind ik ook wel redelijk schrijnend.

deBeer_Int. | 17-11-06 | 11:48

ff voor de duidelijkheid, als je al anderhalf jaar een 16 jarige neuqt dan was ze dus 14 toen je begon met haar uit te scheuren. en als een leraar met zijn poten aan een 14 jarige zit dan is dat toch een reden om ff een hartig woordje met die man te spreken, woorden als, flink op zijn bek slaan

frozenhenk | 17-11-06 | 11:46

Niks mis mee met deze leraar. Grietje is gegarandeerd al vanaf haar 12de bezig met wippen. En nu wilde ze gewoon een oudere kerel omdat haar leeftijdsgenoten haar niet meer konden bevredigen.

De 20.000 euro zal vast wel opgaan aan de ziektekosten van de SOA die meneer heeft opgelopen van haar.

OUTgunned | 17-11-06 | 11:46

@Deadkennedy 17-11-06 @ 11:35

Zou best kunnen natuurlijk. Het is best een lekker ding, zelfs IRL gezien een paar keer! Maar of zij zo geil was op haar 16e? kwenie.

*Ooooh Bridget, fapfapfapfap*

Kale Imero | 17-11-06 | 11:45

Och, er zijn genoeg vrouwen van 16 die ik ook best zou doen. Als dat mokkel toch zelf wou, waar praten we dan over. Het is wat anders als hij gedreigd heeft met lagere cijfers of zo.

sk!llz | 17-11-06 | 11:45

Ach, waar praten we over. Gemeenschapsgeld, dat geeft zo makkelijk uit.

OpaWizzkid | 17-11-06 | 11:44

Hey wat leuk, hier kun je hem een mailtje sturen:
http://www.digischool.nl/bi/community/docenten.html

@redactie; dit is geen directe link naar het e-mailadres zelf, maar naar een gewone openbare site. Geen reden tot geJoris lijkt me.

Apotheker | 17-11-06 | 11:43

Thuis fap-fap-fap prima, maar in-real-life... afblijven natuurlijk... 16 jaar, ja de melktandjes zijn eruit en wat ze uitvoeren met leeftijdsgenoten moeten ze lekker zelf weten... maar als "volwassen" kerel blijf je er af en al helemaal als er een machtsverhouding in het spel is.... en al is het zo dat deze BreZah hem heeft verleid, dat maakt hem alleen maar een grotere sukkel...........

ArieB | 17-11-06 | 11:41

De leerkracht peilt de behoefte van de leerling op een bepaald moment, en levert dan de hulpmiddelen, aldus monti!. Weet hij veel?

Proost

Veldwebel | 17-11-06 | 11:41

tot 12 moet groeien, de rest moet scheuren

de schopper | 17-11-06 | 11:41

Quote Wikipedia: (over begrip: Montessori)
- Het is de taak en de deskundigheid van de leerkracht om op deze gevoelige perioden adequaat te reageren, door het juiste materiaal in de juiste omgeving aan te bieden. -

nou, heeft hij toch volgens de Montessori gedachte gehandeld? -gevoelige periode, adequaat gereageerd door zijn materiaal in haar omgeving aan te bieden / deponeren

ik zie niet waarom men dan zo'n ophef maakt

Kampiaantje | 17-11-06 | 11:40

Wat zeikt dat wijf nou, zo heb ik al mijn opleidingen binnengehaald.

Pablo's ijscocar | 17-11-06 | 11:39

Oplossing: Artikel 23 afschaffen en dan zijn we van alle gezeur af. Wat we moeten hebben is een vorm van gesubsidieerd staatsonderwijs op verschillende niveaus (dus geen socalistiese basisvorming o.i.d.). Alle dalton, montessori, gristen en vrije vormen van onderwijs moeten afgeschaft worden.
BreZahs moeten gewoon leren rekenen en schrijven. Buiten school leren ze de rest wel (voor een breezer).

Djep Stem | 17-11-06 | 11:38

Meisje (instemmend) geneukt en blij, 41 jarige man voelt zich goed, de school is van de pedo (lees droom van elke 41 man) af... iedereen blij

Echt He! | 17-11-06 | 11:37

Ik lees hier nu al twee keer dat 20.000 slechts drie maandsalarissen zou zijn.
.
Zo'n leraar zou dus 6667 Euro per maand, verdienen? Ik denk het niet hoor!

Professor Plons | 17-11-06 | 11:37

@ Dikr: zeker mee eens!|!

SiP | 17-11-06 | 11:37

Reivilo 17-11-06 @ 11:30
een montesorry-school is lang leve de lol en doe maar waar je zin hep...
sorry dat je ook nog wat moet doen... of sorry dat je weg moet hier heb je een zak met euri's, ik kan het weten ik ben er ook weggesorried en 't is niet meer goed gekomen.

Schuinsmarcheerder | 17-11-06 | 11:36

Enerzijds is het niet goed te praten vanuit inderdaad de machtsverhouding tussen docent en leerling en is het oerstom van die docent dat hij in zo'n relatie is gesprongen. Anderzijds zijn we allemaal mensen. van een pedeau lijkt me hier geen sprake. Een meisje van 16 is geen kind meer, misschien wel voor moeders met beschermingsdrang voor hun kroost als covergirl, maar niet voor de wet en niet volgens de manier waarop wij biologisch in elkaar zitten. Dat een docent zijn hormonen in bedwang moet kunnen houden in het onderwijs lijkt me duidelijk. Deze kon dat niet en dat maakt hem per definitie ongeschikt voor dat beroep. Dat hij nu voor zijn stomiteit een bonus van 20k meekrijgt is belachelijk, hij had gelijk op staande voet ontslagen moeten worden.

Dikr | 17-11-06 | 11:35

Kale Imero 17-11-06 @ 11:33
Zou die Bridget ook met haar leraar hebben geflept toen ze 16 was?

Deadkennedy | 17-11-06 | 11:35

PoehPoeh, een goudenhanddruk van bruto Euro 20.000? Dat is maar net drie maandsalarissen.
En wat een moralisme. Jongelui van 13 en ouder seksen met elkaar en met oudere gasten uit de disco. Dus waarom niet met die leuke leraar. Men is is hier toch zo voor breezerslet-sex

antizanic | 17-11-06 | 11:34

@ Drs Zijklepper: Was niet op mijn (oude)school

@ Bob de verbouwer: ja! haha! :D

@ Quutje: Ik ben het met je eens, t mag niet en het kan niet! alleen doordat GS deze post zo plaatst, komt hij over op een manier die niet fair is.

SiP | 17-11-06 | 11:33

Hey SiP, nu dat je de inside scoop zegt te hebben, moet wel over de brug komen met meer. Uit de context gerukt, kan best, Dat die meid zich heb opgedrongen aan Meneertje L.B.(lekker belangrijk?), kan ik ook geloven.

Vertel dan!!! Fotos van haar? Subababes profiel misschien?

Oh ja, die Bridget Maasland en randdebiel Robert Jensen hebben ook op die school gezeten!
nl.wikipedia.org/wiki/Haags_Montessori...

Allemaal heel flex daar blijkbaar.

Kale Imero | 17-11-06 | 11:33

@Reivilo
Op mijn school was er ook een montessori-afdeling. Daar werden de leerlingen geplaatst die iets dommer waren. Dus of dat nou echt beter is...

kruT | 17-11-06 | 11:33

Leerkrachten stemmen overwegend rood toch? Leren vestje, sjekkie in den bek... Wat zouden Jan, Femke en Wouter hiervan vinden?

Klukkluk | 17-11-06 | 11:32

Wat ik een jammer vind is dat jullie doen alsof het montessori onderwijssysteem extra aanleiding geeft tot dit soort praktijken. Grote onzin; Montessori-onderwijs is wat mij betreft zelfs beter dan klassikaal onderwijs, zeker als basisschool. Kinderen leren namelijk veel beter om zelfstandig te zijn.
Pedofielen kom je overal tegen. Op mijn oude middelbare school (cat. gymn.) is een tijdje geleden een docent ontslagen die ook wel eens zijn seksuele behoeftes niet voor zich kon houden.
Denk voortaan dus aub even na voordat je zulke vooroordelen plaatst Fleischbaum.

Reivilo | 17-11-06 | 11:30

Not bad. BreaZah's zijn er voor om volgeblaft te worden. Als je er dan ook nog 20k voor kan toucheren doe je het atmho niet slecht.

ffwd | 17-11-06 | 11:29

Bijna elkeer leraar(es) denkt eraan. Als het niet mag betekend dat niet dat je je instincten uit kan zetten. Allemaal van die breezahs in de vorm van hun leven. Alles nog strak en hoog. Mooie gozer die daar weerstand aan kan bieden. Volgens mij gebeurt dit dagelijks. En als ze al deze docenten moeten ontslaan loopt de onderwijs leeg. Zolang het met wederzijdse goedkeuring gebeurt en deelnemers ouder dan 16 zijn. Tuurlijk snap ik de reactie van bijvoorbeeld ouders maar, je kunt nooit voorkomen dat dit gebeurt of je alle leraren(essen) chemisch castreren.

Deadkennedy | 17-11-06 | 11:29

De directeur ontkent dat er sprake is van seksueel misbruik: "We hebben het hier niet over seks met een minderjarige, maar met een meisje dat bijna volwassen is."
.
Dat is kennelijk de logica van dit soort genieën.
.
Nee edelachtbare mijn client heeft het slachtoffer niet doodgeslagen, hij heeft hem alleen zolang geslagen tot hij niet meer leefde.

Professor Plons | 17-11-06 | 11:28

zijn er al foto's?

Sytze Vliegen | 17-11-06 | 11:28

Ik ben niet een voorstander van de Pnvd, maar dit is wel precies waar het het hun om ging hier in Nederland. Een 16-jarige mag wel opengescheurt worden door een loverboy, maar als er sprake is van liefde (in hoeverre dat dan blijvend is natuurlijk) tussen docent en leerling gaan we krampachtig reageren.

-=PyP=- | 17-11-06 | 11:28

AdolfJoling 17-11-06 @ 11:24
Ik ben helaas niet bekend met die uitdrukking
quutje 17-11-06 @ 11:25
Nope, ik ben een lul met doorgaan weinig belangstelling voor human interest.

Traag | 17-11-06 | 11:27

oneliners, nuanceren, normen en waarden, afscheid, gouden handruk, neuqen, naam en toenaam, moraalpolitie...... dus

wie weet waar | 17-11-06 | 11:27

Nou waar blijven de profieltjes en foto's van dat BReezahmeiske?

blikjegrolsch | 17-11-06 | 11:27

Traag = sociotherapeut??

quutje | 17-11-06 | 11:25

@ SiP 17-11-06 @ 11:08

Je leraar Nederlands deugt ook al niet zo te lezen....

drs. zijklepper | 17-11-06 | 11:25

Leraar... het standaardloon is niet spectaculair, maar de secundaire arbeidsvoorwaarden zijn daarentegen uitstekend.

Zeurders | 17-11-06 | 11:25

hmm dat is toch ook zo'n christelijke scholen gemeenschap?

Als geestelijken zich vergrijpen aan kleine kinderen moet dit toch helemaal kunnen lijkt het moraal van het verhaal.

Vooral de kromme redenering, het is geen minderjarig maar een bijna volwassene komt in het geloof natuurlijk vaak voor. (dat zeggen ze al van 8jarige jongetjes).

Nog ff voor die goddienstfanaten:
bijna volwassen = niet volwassen = minderjarig.

Dahmind | 17-11-06 | 11:25

Toen ikzelf op de middelbare school zat, trok ik meiden van verschillende leeftijden kapot. 13/14/15/16 jarige kunnen al heel geil zijn!

exarchos | 17-11-06 | 11:24

Vanaf 16 is geen officiële pedo in Nederland. Dat is bij 15 en jonger. Vind het hartstikke tof dan GeenStijl echte pedo's aanpakt maar dit geval gaat echt te ver. Al vind ik die handdruk wel belachelijk, als je niet langer kunt functioneren door eigen gedrag moet je er gewoon uit, als die meid 22 was geweest was het net zo ernstig. Leraren moeten van leerlingen afblijven ookal staat ze poedelnaakt voor hun neus op het bureau te dansen... *kijkt weer verder naar ranzig dvd-tje*

pringleshapedturd | 17-11-06 | 11:24

@ Traag.... je hebt het ook Hendrikx, of niet?

AdolfJoling | 17-11-06 | 11:24

@ bloeper 17-11-06 @ 11:11

Je bedoeld nat spuiten op het moment dat ie in slaap valt etc? hoe bruut!

IDSMadDog | 17-11-06 | 11:23

Ik weet niet wat ik lees... ik heb daar opschool gezeten, dat had ik nooit van hem verwacht.. maar op Montessori moet het misschien wel kunnen, 16 is echt niet wilsombekwaam meer hoor!! de 16 jarigen van nu zijn niet die van vroegah (en voor mij is het niet eens zo heel lang geleden)

Espace Première | 17-11-06 | 11:23

In het engels heet dat zoiets als workrape - in Amerika zou een dergelijke leraar zonder meer strafrechterlijk vervolgd worden voor verkrachting ongeacht of de dame in kwestie aangifte doet of niet

dedalus | 17-11-06 | 11:23

@ Vogelbeest 17-11-06 @ 11:16
Een volwassenere man ja, niet een van 41

lenna | 17-11-06 | 11:23

@ SIP,

Gast, jij zit fout. Dat het een kudtwijf (hoerrr) blijkt te zijn met andere ideeen prima. Die komt zichzelf nog wel tegen. Maar dat je als leraar van 40 laat overhalen door een geyle blik, dan ben je echt een Lutser. Moreel gezien klopt er geen hol van. Bij zo'n gast gaan jou kinderen straks ook in de klas zitten, en wa vind je er dan van?. Optiefen met die vent. Of had jij ook een oogje op hem?

quutje | 17-11-06 | 11:22

Mijn dochter van bijna 16 gaat naar school toe om te leren, en daar bedoel ik niet mee, om seks te hebben met een geile leraar die in zijn midlife zit.
Ook al is iemand 16 en is het niet gedwongen, je weet als leraar dat je met je gore poten van een KIND af moet blijven.
20 000 meekrijgen is zeer ongepast, hij had moeten dokken!!!

covergirl | 17-11-06 | 11:21

Don't get high on your own supply!

Diarree = OK! | 17-11-06 | 11:20

Of ze nou bijna volwassen is of niet, als leraar is het je gewoon verboden om relaties met leerlingen te hebben. Ook staat er dat de relatie al anderhalf jaar duurde, dus vanaf dat ze 14 a 15 was. Daarnaast blijft het apart om met iemand die bij lange na nog niet de helft zo oud is als jij een relatie te hebben, maar daar is wettelijk gezien niks mis mee.
Dus pedeau? Lijkt me niet, en er staat niet wie wie verleid heeft. Maar 20k euri mee na geyle bR33z4h-zeqs? Ik vrees dat dat leraartekort nu echt zal exploderen...

DiagnosisTyphus | 17-11-06 | 11:19

Wat is er mis met praktijkonderwijs.

kneuterzak | 17-11-06 | 11:19

ik denk dat ik me toch bij Tre aansluit. per breezer 20 ruggen vangen en dan nog euro ook! Kan ik zeau een eigen hockeyclub beginnen!
muahaha!

DopeFish | 17-11-06 | 11:19

@ SloopKogel (wie zijn 17-11-06 @ 11:15
Nee er was geen dwang maar gezien de leraar-leerling verhouding kán dit natuurlijk niet.
Van mij hoeft 'ie niet gelynched te worden maar een andere baan zónder oprotpremie en afscheidsparty lijkt me passender!

Patrick Bateman | 17-11-06 | 11:19

If there's grass on the field........ PLAY BALL!

godsammekrake | 17-11-06 | 11:18

Nou goed, dan zeg ik het nog één keertje: Met een meisje van 16 neuken mag WEL, maar niet als je een machtsrelatie hebt, bijvoorbeeld als zij je leerlinge of patiënte is.

Zwartbroek | 17-11-06 | 11:17

Misschien wilde ze zelf wel erg graag en heeft ze hem onder druk gezet? Er zijn toch volop jonge vrouwen die graag een volwassen vent hebben?

Vogelbeest | 17-11-06 | 11:16

Een oud leraar van me die was ongeveer hetzelfde overkomen.
Helaas geen gouden handdruk voor hem. Wel ontslag voor hem, gezin stuk en de paria van zijn woonplaats. Huis verkopen, auto en motor verkopen.
Dus toen ik hem zag vroeg ik hoe het met hem ging.
"Heb je dat niet gehoord dan?"
Jawel, je hoort er veel over. Heel veel, maar ik ben benieuwd naar jouw verhaal.
"Joh, je bent de eerste die dat vraagt."
En we hebben uren gepraat. Erg bizarre dag was dat.

Traag | 17-11-06 | 11:16

Heel vroegâh, Anne Frank MAVO te Den Haag, ging de leraar Nederlands ook hokken en nøken met een breezâh (heette toen anders).
Geen hond die daar toen van wakker lag.
Ach ja, vroegâh, toen waren de kratten Heinekes nog geel.

Dirrek | 17-11-06 | 11:15

pedocent

godsammekrake | 17-11-06 | 11:15

aah de heksenjacht komt weer goed op toeren. er was toch geen dwang begrijp ik? straks wordt de balk nog huiscolumnist, de moraal viert hier hoogtij ;-)

SloopKogel (wie zijn | 17-11-06 | 11:15

@ Traag - Klep kan niet op terwijl er productie gedraaid wordt. Verhaal kan wel kloppen overigens, maar alleen als deze persoon tijdens de reiniging van de machines een drol in de beslagbak heeft neergelegd want dan kan je er wel bij. Tijdens de productie moeten deze ruimtes hermetisch afgesloten zijn.

Mammon | 17-11-06 | 11:15

ja dat is toch echt een misdaad hier in nederland, de straffen hier in nederland zijn zo streng. En Nederland is ook zo goed in straffen :P

bloeper | 17-11-06 | 11:15

@bloeper..
2 nachtjes wakker houden met water en een paar geluidjes? *-)
Zal echt helpen..

MisterEagle | 17-11-06 | 11:14

Jesus... als het met een zestienjarige al niet meer mag?? Waar gaat dit heen?

AdolfJoling | 17-11-06 | 11:13

20.000 euri, dat is toch geen gouden handdruk. Hooguit een kwartaal salaris. Dat die vent zich zo laat afschepen!

Diarree = OK! | 17-11-06 | 11:13

Hij krijgt ook nog een afscheidsfeestje op school.
Lolita-Parties worden het helemaal in 2006!!!

Patrick Bateman | 17-11-06 | 11:12

@SiP Wat is dat voor onzin, ook al wil iemand proberen om je erin te luizen, als leraar moet je hoe dan ook geen seksuele relatie aangaan met een leerling.

Uitleggen... Die gozer moeten ze gewoon ff "mishandelen" zoals de nederlandse soldaatjes ook deden...

bloeper | 17-11-06 | 11:11

STEENGIJL

Pommetje Horlepiep | 17-11-06 | 11:11

OK, 16 is niet meerderjarig, maar om de man als pedofiel te typeren is wat overdreven, nietwaar? Niet bepaald een kleuterneuqer, lijkt me.

de visser | 17-11-06 | 11:11

ik word ook biologiedocent, na iedere x geile neuqsex met een breezerr geld vangen

tre | 17-11-06 | 11:10

@SiP 17-11-06 @ 11:08
Heb je breezher foto's van haar, we willen ons even in zijn positie verplaatsen...

da wizard | 17-11-06 | 11:10

Als d'r gras op groeit mag je d'r ook een paal in slaan. Of...?

vanrechtsheeftvoorra | 17-11-06 | 11:10

De breezah wilde geen aangifte doen na een deal met Leon en is gaan leaupen met 10 mille, gok ik.

Don Quichote | 17-11-06 | 11:10

Gegen die mauer und abknallen die hap...

BIG-ERN | 17-11-06 | 11:10

Leon Bongers maakte natuurlijk wel heeeele leuke Heelal-webprojecten voor de leerlingen, daar mag natuurlijk best wat extra geld voor over de balk.
http://anw.hml.nl/instructie/
-Edit: foute pop-under alert!-

Zeurders | 17-11-06 | 11:10

@Schuinsmarcheerder 17-11-06 11:06

LOL!

toe-kan | 17-11-06 | 11:09

Kut... verkeerde vak geleerd!

XSdenied | 17-11-06 | 11:09

Wrm verbaast het me niet dat het op een montesori school gebeurt

Gekke_Gert | 17-11-06 | 11:09

zullen we buddy's worden? dan geef ik je 100kudos en 10 eurie?

dan gaan we wel een keer afspreken en in de zandbak spelen?

red bull | 17-11-06 | 11:09

@Mammon 17-11-06 @ 11:07
Tenzij je weet hoe het werkt en de klep open kan zetten.

Traag | 17-11-06 | 11:09

Ik snap elke dag een beetje minder van dit land.

Chico lama | 17-11-06 | 11:08

KAKVERHAAL!

dit verhaal is uit zn verband gerukt! die leraar was ook mijn leraar, en is door het stof gegaan.

iedereen heeft behoeftes en wensen, en we uitten die allemaal op een bepaalde manier, dit meisje was een onwetende idioot die zich doelbewust op die leraar gestort heeft! helaas is hij hierin meegegaan.

na haar mooie acties heeft ze zich ineens vol tegen hem gezet, en ervoor gezorgt dat hij afgeschildert werdt als een freak zonder moralen die zich aan alles vergrijpt!

ik kies geen kan, ik leg het alleen uit

SiP | 17-11-06 | 11:08

16 jaar is meerderjarig. Hulde voor deze leraar!

Dr. Faustus | 17-11-06 | 11:07

@ Traag - Die zijn dusdanig beveiligd dat je er niet eens een haar in kan laten vallen.

Mammon | 17-11-06 | 11:07

Met 20.000 euri kun je nog veel meer breezhers omkopen.
Die kuddo's maken dan ook geen indruk meer...

da wizard | 17-11-06 | 11:07

Z'n ballen moeten vallen. Als je als ouder je kind toevertrouwd aan een school, dan moet je er van uit kunnen gaan dat dit soort dingen niet gebeuren.
Dus castreren en terug met die poen.

Erikje | 17-11-06 | 11:07

minderjarig? alleen als je op 29 februari jarig ben dan ben je minderjarig ja.

Schuinsmarcheerder | 17-11-06 | 11:06

Ging het nou om een hanDDruk, of een handRuk?

Cavaco | 17-11-06 | 11:06

Meneer Balkenende ... bent u ook zo trots op Nederland?

Professor Plons | 17-11-06 | 11:05

Zal die br33z4h zelf wel uitgelokt hebben en nou bleek haar gat te klein voor de staaf van meneer en gaat ze lopen piepen. Typisch br33zah gedrag. Maare ze heeft nu toch wel een 10 gekregen? of was het meer een 10-

Bob de Verbouwer | 17-11-06 | 11:04

Waar blijven de foto's GS ... ????

JustMe27 | 17-11-06 | 11:04

20.000 euro! Groenlinks maar schreeuwen dat er tekort aan geld is in het onderwijs......

systemgo | 17-11-06 | 11:04

Ik sprak laatst een productiesnor van de Mars in Veghel. Een zeer gewaardeerde collega van de man was een beetje over de toeren en had in 'de beslagbak' gepoept. Hij kreeg bijna een ton mee.

Traag | 17-11-06 | 11:03

Allemaal kinnesine. Wie wel er nu niet een lekkker jong ding volblaffen? En dan nog ook met 20.000 fleurijnen naar huis. Bongers, chapeau! Ga zo door met de voorlichting.

DonJohnson | 17-11-06 | 11:03

Zijn er al kamer vragen gestelt?

Verdwaalde T | 17-11-06 | 11:03

Ze kreeg niet wat ze wou, dan de leraar maar onder druk zette met haar "foute seks keuze"

JustMe27 | 17-11-06 | 11:03

Waarom moet dit varken weg dan??

Dayak | 17-11-06 | 11:03

Durrrr leeftijd is niet het enige dat telt. Neuken met je leerlinge mag niet (ook niet als ze 40 is) vanwege de machtsrelatie. Als ze dan echt zo van elkaar houden, had hij éérst ontslag moeten nemen.

Zwartbroek | 17-11-06 | 11:02

Laat die man met rust, breezah-seks is niet verboden in Nederland.

Dr. Faustus | 17-11-06 | 11:02

Zo grappig dat er altijd gelinkt wordt naar zgn 'oude media'. En dat GS vervolgens 'nieuwer' is door te gebruiken wat de 'oude media' geven :p

marlinn | 17-11-06 | 11:02

Wellicht kreeg het Br33Sur Sletje daardoor een hoger cijfer ?

JustMe27 | 17-11-06 | 11:01

20.000 euro... Hoe kan een school nou een goudenhanddruk uitdelen en dan ook nog eens aan een pedofiel... Afschaffen die goudenhanddrukken in de overheid!

Brzk | 17-11-06 | 11:00

De docent algemene natuurwetenschappen en biologie
---
Praktijk les is toch een goede vorm van onderwijs.
nl.wikipedia.org/wiki/Montessorionderw...
Eigen innitiatief noemen ze dat daar...

da wizard | 17-11-06 | 10:59

bijna volwassen is niet helemaal.. en als je niet volwassen bent, ben je toch minderjarig?...
Mooi dat hij weg is nu mag die nog stoppen met roken.

MisterEagle | 17-11-06 | 10:59

Seks mag vanaf 16 jaar als het uit vrije wil is... dit is natuurlijk nog niet meerderjarig

JustMe27 | 17-11-06 | 10:59

nee, idd. 16 is meerderjarig.
erhm?

mvg | 17-11-06 | 10:56

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken