Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Pliesieknuppel in nek van Guzman

pusmanDe cabaratier Javier Guzman is zielig. Meneer is in elkaar geslagen, is zelfs half doof en heeft daardoor zijn optredens voorlopig moeten annuleren. Tot zover het relaas van zijn impressariaat. Dan nu het echte verhaal. Op de bewuste avond had hij gewoon teveel gezopen. Wellicht dat hij een tikkie heeft opgelopen vanwege een grote bek, maar wat dit Vara-wonderkind vergeet te vermelden is dat hij met de pliesie op de vuist wilde. En dus heeft meneer, waarvan ondergetekende overigens zelf nog nooit had gehoord, zes uur lang doorgebracht in een politiecel. En die verwonindingen dan? Welnu, een politiearts heeft Javier onderzocht en zag geen bezwaren tegen opsluiting. Kortom Javier, haal je nu dat stukkie over zinloos geweld uit je voorstelling. En hernoem je show even tot Meten met twee Maten...

Reaguursels

Inloggen

Deze stond op z'n gastenboek:
"Schijnt dat Javier zelf uitleg gaat geven as woensdag bij rtl boulevard (voor degene die het interesseert"

Pannie | 22-02-05 | 00:32

Guzman doet toch aangifte
Van onze verslaggever
AMSTERDAM-Cabaratier Javier Guzman heeft toch aangifte gedaan van het feit dat hij afgelopen woensdagavond in Amsterdam in elkaar werd geslagen door een aantal mede-kroegbezoekers. Dat deelden de politie van Amsterdam en het impresariaat van Guzman maandag mee.

Guzman werd naar eigen zeggen woensdagavond in een café op de Amsterdamse Zeedijk lastig gevallen door andere bezoekers, waarna er een vechtpartij ontstond. Toen agenten hem later aantroffen, was hij zeer ,,recalcitrant'', waarna zij hem meenamen naar een politiebureau wegens openbare dronkenschap. Door de vechtpartij heeft Guzman kneuzingen en had hij tijdelijk een verminderd gehoor.

Guzman twijfelde aanvankelijk of hij aangifte van het voorval zou doen. Hij vroeg zich onder meer af of hij op die manier wel ,,gerechtigheid'' zou halen. Hij heeft besloten om zijn voor deze week geplande optredens af te gelasten.

www.nhd.nl/Index

folio | 21-02-05 | 18:38

Shameless wel beter lezen he!

Pannie | 21-02-05 | 12:04

verwonindingen, WTF?

sick | 21-02-05 | 11:50

Allemaal te veel aandacht voor een dronkemans akkefietje dat dagelijks talloze malen voorkomt op de Zeedijk e.o.
Omdat het een VARA lul is haalt het het nieuws. Rot Op!

Bukowski | 21-02-05 | 10:19

@Vleesboom:
"En dus heeft meneer, waarvan ondergetekende overigens zelf nog nooit had gehoord, zes uur lang doorgebracht in een politiecel."
Beetje triest dit... waar heb jij de afgelopen paar jaar uitgehangen, de shara ofzo? Verstokt geweest van andere media dan het internet? Javier Guzman is een hele goede cabaretier....
Geen excuus om met de pliesie op de vuist te gaan natuurlijk,maar het feit dat hij eerst in elkaar geslagen is,is natuurlijk bespottelijk en zeker zinloos...
Sorry, ik zou ook aardig opgefokkt worden als ik eerts in elkaar geslagen wordt en dat de pliesie niets uithaalt om vervolgens mijzelf te komen belagen...
Fleischbaum zelf z'n naam wijzigen in .Metenmet2maten ?

ShameLess | 21-02-05 | 09:58

Loopt'ie nou met een rekverband om z'n gekneusde oortjes?

Pannie | 20-02-05 | 19:41

@Limbo: 13:29 's morgens? Nog niet wakker?

Sqeez | 20-02-05 | 15:52

@limbo
Het zijn ook altijd die Spanjaarden.

Framoes | 20-02-05 | 15:48

Ik kan begrijpen dat ie kwaad was omdat klappen had gehad. Alhoewel, ik heb 1x een -volgens een vriend die er bij stond- ongelooflijke beuk voor m'n kaak gehad, maar was zo strontlazarus dat ik het niet door had. Toen was ik ook niet boos op de politie

Framoes | 20-02-05 | 15:43

met verbazing lees ik alle reacties die hier geplaatst worden, waar maakt iedereen zich toch zo druk om? Leuk om te weten dat mensen met elkaar meeleven maar waarom zo "vuil". Als we iemand in de grond kunnen trappen doen we het, daar lijkt het op, alsof jullie blij zijn dat iemand die in het openbaar treedt de fout in gaat. Los van het feit wat daar nu precies gebeurt is, lees ik met verbazing de opmerkingen. Vorral over zijn nationaliteit. Wat heeft dat er in godsnaam mee te maken?
nou ja, wel vermakelijk, kan ik me tenminste nog ergens over opwinden op een rustige zondagmorgen......

limbo | 20-02-05 | 13:29

slurp....

heeft guzman geen prive-verpleegster nodig

joehoe... ik heb niets te doen vandaag

Velvetrock | 20-02-05 | 12:02

Het is meer een eng ding.

Starf*cker | 20-02-05 | 11:39

het is en blijft een lekker ding!

Velvetrock | 20-02-05 | 10:36

Javier was in de rol als allochtoon in "100% AB".In real life ook hoor,daar gaat ie nogal prat op,dat wil hij ook aan alles en iedereen laten weten.Daarom zal ie ook wel klappies hebben gekregen.

braadlap | 20-02-05 | 09:40

Javier was in de rol als allochtoon in dat "100% AB" programma een lekker ding. Filmpjes staan online... dus allemaal kijken.

www.vpro.nl/programma/abshow/

Velvetrock | 20-02-05 | 09:26

kroer=kroeg.

braadlap | 20-02-05 | 08:14

Die Javier blijkt wel een echte kroer tijger te zijn? Maar goed dat leverd hem natuurlijk weer veel stof op voor zijn volgende theater voorstelling.

braadlap | 20-02-05 | 08:13

@Squire Niet mee eens. Deze "feiten en omstandigheden" versterken wel een beeld. Ik heb deze zogenaamde komiek ook al eens in de kroeg bezig gezien en vond het een aardig onfris ventje. Grote bek, beetje zieken.

Starf*cker | 20-02-05 | 07:19

@kwelduivel
Als dat echt de feiten zijn, doe aangifte bij de pliesie. Maar niet hier

squire | 20-02-05 | 01:26

+worden

squire | 20-02-05 | 01:21

Een ordinair straatgevecht misschien, waaraan geen woorden hoeven vuilgemaakt?

squire | 20-02-05 | 01:14

Nog even wat feiten op een rijtje, Javier is:
-zwaar alcoholist
-regelmatig gewelddadig in dronken toestand (ook tegen vrouwen)
-iemand die de moeder van zijn kind bedreigt
Al met al een zeer onaangenaam persoon.
Zou zijn publiek dit ook weten, zou u nog naar zijn voorstelling gaan?
De conclusie is aan u...

kwelduivel | 19-02-05 | 23:42

@pannie misschien je weet maar nooit. fijne avond nog.
@commentaarder zit niet te zeiken en ga je moeder villen en het verkeer regelen.

rn1970 | 19-02-05 | 22:29

Commentaarder je hebt gelijk, ben al weg!

Pannie | 19-02-05 | 22:27

rn1970 Bedoel andere Arthur, met dat brilletje, Europees kampioen af en toe geloof ik...

Pannie | 19-02-05 | 22:25

@pannie moet je tegen die tijd wel de naam ervan door geven. mazzel

rn1970 | 19-02-05 | 22:25

t verwordt hier tot chatbox...

Commentaarder | 19-02-05 | 22:25

Hoop trouwens in okt. ook m'n eigen zaak te openen, op de Coolhaven. Alle GS ers gratis biertje dan! (Wel gemaskerd uiteraard, raadselen moeten blijven bestaan!) Mazzel!

Pannie | 19-02-05 | 22:23

@pannie moet je naar dezesite gaan en een beetje zoeken kom je 'm ergens tegen.http://www.discgolf.co.nz

rn1970 | 19-02-05 | 22:23

@pannie en over hem heb ik het!!!! En over wie had jij het dan?

rn1970 | 19-02-05 | 22:20

. rn1970 Disk golfen? Dan ken je ook wel Arthur!

Pannie | 19-02-05 | 22:19

@pannie Het is dat ik gesloopt ben.Anders was ik ook nog effe langs de vagebond gegaan en keihard PANNIE geroepen.Veel plezier.

rn1970 | 19-02-05 | 22:17

rn1970 Nooit geweest, veel over gehoord! Ga me zo overigens bezatten in de Vagebond! Grappig, zo'n kleine wereld af en toe.

Pannie | 19-02-05 | 22:15

@pannie Die met die gaten in z'n oren.Hij heeft 'm samen met z'n broer.Hij zit zelf nu lekker in new zeeland.Beetje te disc golfen.

rn1970 | 19-02-05 | 22:13

rn1970 is toch van die boy uit Rotown? Met die 'Amsterdamse' look, zeg maar...;)

Pannie | 19-02-05 | 22:11

@pannie kom je daar wel eens dan?

rn1970 | 19-02-05 | 22:10

Gouden Snor was die niet van Joop Zijlaard?

Pannie | 19-02-05 | 22:10

@Starfucker zou het niet weten,kwam alleen in spangen als feyenoord er speelde.En een aantal bier heten ze allemaal hetzelfde.

rn1970 | 19-02-05 | 22:07

Ik heb nog wel eens gejamd met Bosveld, die goser speelt best aardig gitaar!

Pannie | 19-02-05 | 22:06

. rn1970 Is dat die Jan Petat?

Pannie | 19-02-05 | 22:05

@pannie Volgens mij werkt jou toetsenbord niet goed;)

rn1970 | 19-02-05 | 22:03

@RN Zit cafe De Gouden Snor daar niet in de buurt?

Starf*cker | 19-02-05 | 22:03

@starfucker lengkeek is een relaxte vent een paar keer prive ontmoet en erg veel lol gehad.En met jules is het goed drinken en ouwehoeren.Een vriend van me heeft een strandtent in hoek van holland,daar komt ie wel eens platen draaien erg gezellig.Hoop ook wel dat ze terug komen in de eredivisie, altijd gezellig voor de wedstrijd de kroeg in met elkaar.(ken echt wel spartanen)

rn1970 | 19-02-05 | 22:01

@RN Nee, dat zeg ik niet.

Starf*cker | 19-02-05 | 21:58

. Starf*cker 19-02-05 @ 21:54
Hee hee hee *&%@# GVD je vergist je *&$%#$ hoop ik gvd???

Pannie | 19-02-05 | 21:57

@rn Dat wist ik niet van Besitas. Op een of andere manier heb ik een zwak voor die club waar Louis van Gaal nog als een soort Wammus Waggel speelde.En Bas van Noortwijk keepte. En Ronald Lengkeek speelde. Robin Schmidt. De bij leven legendarische Renee Eijer.

Starf*cker | 19-02-05 | 21:56

@starfucker Dat is net zo beperkt als mij.Buiten 020 kunnen ze niet redeneren.Je wordt bedankt.

rn1970 | 19-02-05 | 21:56

@Pannie Het moet niet gekker worden, maar ik heb exact dezelfde afkeer van die would-be-komiek als jij. Het is gewoon een idioot die zijn angsten en frustraties politiek correct overschreeuwt. Ja 020: iets in jouw redeneertrant is 100% 020.

Starf*cker | 19-02-05 | 21:54

jules rules!!!

rn1970 | 19-02-05 | 21:51

@starfucker Ik had zo,n idee omdat je ook al in salt lake city zat.terwijl er tegelijkertijd schaatsen daar was.Ben zelf daar eens geweest op doorreis en vond het geen plek om op vakantie te gaan.Sparta is gezellig alleen woont er geen één supporter van sparta nog op spangen.uit onderzoek was gebleken dat de populairste club in spangen besiktas was.

rn1970 | 19-02-05 | 21:50

Star ook dat intervieuw met Guzz in Nieuwe Revue gelezen? Omstandig tijdens een intervieuw naar een langslopende bedelaar gebaren dattie buiten op hem moet wachten dattie dan 15 euri krijgt, en afgeven op mensen die naar een psycholoog gaan en als de intervieuwer zegt daar kom jij toch ook eerst geschokt reageren: hoe weet jij dat, en daarna afzwakken: eh ja, er is inderdaad iemand waarmee ik praat... De meeste mensen mag ik wel maar Javier deugt volgens mij echt niet! Vond 100% Ab nog wel ok overigens!
ps ik neem aan dat 020 bedoeld was om mij op te fokken?

Pannie | 19-02-05 | 21:50

@RN Ik WAS sportjournalist. Veel in 010 geweest, maar was meer voor SpaartaaaaH naaaaaarrrrrrrrr voorruhhhhh ... De geest van Jules zal ik maar zeggen. Feyenoord heb ik niets mee.

Starf*cker | 19-02-05 | 21:46

@starfucker Ik heb het vermoedde dat jij sport journalist bent,zit ik er ver naast?

rn1970 | 19-02-05 | 21:43

@starfucker vermoedde ik al.Ik ben zo "ziek"dat ik ajax nooit een overwinning gun.Redelijk beperkt maar is niet anders. Kijk ook al uit naar 17 april.

rn1970 | 19-02-05 | 21:41

@pannie Je verrast me. Ik dacht echt 020.

Starf*cker | 19-02-05 | 21:39

@RN70 Ik ben meer van Ajax. Maar heb wel weer graag dat Feyenoord van PSV wint en vind Heerenveen de gezelligste club van Nederland met de grappigste voorzitter en de leukste echtgenote.

@Commentaarder Tja, ieder z'n hobby.

Starf*cker | 19-02-05 | 21:39

@pannie Zo dus ook uit rotterdam? Toch wel uit een goede buurt hé?(hoever dat nog mogelijk is,hier)

rn1970 | 19-02-05 | 21:38

rn1970 o.k. dan! ;)

Pannie | 19-02-05 | 21:36

@pannie Klopt op het randje.Maar ik ben daar niet geboren.(en elke dag ben ik daar weer blij om)

rn1970 | 19-02-05 | 21:34

Hij verdient vooral negatieve publiciteit na deze zéér zielige actie van hem.
Ik hoop dat hij afgedaan heeft bij het grote publiek en alleen nog maar "gigs" gaat hebben in de plaatselijke shoarma tenten.

clandestino | 19-02-05 | 21:33

rn1970 19-02-05 @ 21:28
Nou weet ik wel van m'n Feyenoord vrienden: Er zijn dingen die je wel mag denken maar die spreek je NOOIT uit. Deze opmerking van jou leek mij wel op het randje.....

Pannie | 19-02-05 | 21:32

ROTFL
heerlijk voorspelbaar toch altijd weer. St*rfucker, voor wie de nuance zoekt

Commentaarder | 19-02-05 | 21:31

@starfucker en jij nog een voorkeur?

rn1970 | 19-02-05 | 21:30

Off topic

Cohen en Deet in een battle op de VARA. Cohen laat zich supporten door de multiculturele dominee John Leerdam en geestesverwant Samira Abbos.
Anyone?

FNV-lidaf | 19-02-05 | 21:30

Gerard cox is lachen niet altijd even slim maar weet wel overal tegen aan te schoppen.

rn1970 | 19-02-05 | 21:29

@rn1970 @ Starf*cker
Las dit zojuist op Javiers site, sorry voor de foute benaming, pak jij hem maar aan rn1970, hij maakt Rotterdam te schande op deze manier!

Pannie | 19-02-05 | 21:29

@starfucker Is niet anders naast de kuip geboren in 1970(wereldcup enz.) en je groeit er in op.Als ik in a.dam was geboren had ik waarschijnlijk die andere club ge-support.

rn1970 | 19-02-05 | 21:28

@RN wel van Gerard Cox?

Starf*cker | 19-02-05 | 21:26

@RN Je lijkt me een verstandige gozer. Je bent toch niet echt Feyenoord-supporter?

Starf*cker | 19-02-05 | 21:25

@starfucker en ook ik moet niks van onze vara komiek hebben.

rn1970 | 19-02-05 | 21:24

@starfucker ik weet wat je bedoelde.reageerde ook op de post van pannie.Heeft ook totaal niets met dit onderwerp te maken.Dat probeerde ik eigenlijk toe te lichten.

rn1970 | 19-02-05 | 21:23

@RN Laat dat vreselijke Feyenoord er buiten. Geen Feyenoord hooligangs? Laat me niet lachen. Van Gerard Cox tot Nicky Hofs: het deugt niet. Hadden we het trouwens niet over een komiek die te Amsterdam wat klappen kreeg, die dronken was en de bijdehante VARA-komiek uit hing? Ze hebben Gerard Cox niet op de Coolsingel te grazen genomen.

Starf*cker | 19-02-05 | 21:20

@pannie Ik ben zelf ook rotterdammer en redelijk actief binnen de feyenoord"scene". Kan je wel zeggen we hebben geen feyenoord hooligans. We hebben rotterdam hooligans(meer als strijdkreet) FIIIR, vatos locos,scf . Is een zielig figuur die daar gepost heeft.

rn1970 | 19-02-05 | 21:14

Vergeet niet z'n condoleanceregister te tekenen, mijn reacties konden die bakvisjes ook ERG waarderen!
.
www.javierguzman.com/
.
De Feyenoord hooligans schijnen hem ook te supporten??? Nou ben ik Rotterdammer, maar als dit waar is...

Pannie | 19-02-05 | 21:05

@apotheker ja jij weet wat er in zit.

rn1970 | 19-02-05 | 21:00

@rn1970

Ik zou niet dúrven

Apotheker | 19-02-05 | 20:56

@ apotheker weer van je eigen voorraad lopen snoepen?

rn1970 | 19-02-05 | 20:38

@ apotheker weer van je eigen voorraad lopen snoepen?

rn1970 | 19-02-05 | 20:38

Javier Guzman?

Nooit van gehoord. Ik hou niet van voetbal.

Apotheker | 19-02-05 | 20:33

suggestie.http://www.av-stap.nl/

rn1970 | 19-02-05 | 19:51

van guzman naar brommers en dan naar jazz, wat is de volgende stap.

rn1970 | 19-02-05 | 19:50

@braadlap Volgend jaar inderdaad hier.

rn1970 | 19-02-05 | 19:48

@ rn1970,volgend jaar in Rotjeknor,@North Sea?

braadlap | 19-02-05 | 19:43

@braadlap als je het zo gaat bekijken kan het ook nog JOE WILLIAMS zijn geweest.

rn1970 | 19-02-05 | 19:41

@lucas ligt ie niet naast je?

rn1970 | 19-02-05 | 19:37

@BassieNietAdriaan,wie kreeg er dan eigenlijk klappen van jullie twee?

braadlap | 19-02-05 | 19:36

Adriaan is dood toch?

Lucasdelinkselul | 19-02-05 | 19:34

@bassie toch wel goed als je terugdenkt aan de tijd dat je klappen kreeg,als een fijne tijd.

rn1970 | 19-02-05 | 19:10

Weinig mis met Guzman, krijg een beetje het gevoel dat hij niks goed had kunnen doen.
Ik was zelf ook altijd een beetje uit mijn doen als ik net klappen had gehad, ah those were the days.....

BassieNietAdriaan | 19-02-05 | 18:54

... getikt...

reargear | 19-02-05 | 18:27

Dit is voor het eerst dat ik om die Guzman moet lachen.

Nordthiad | 19-02-05 | 17:09

Ik vond Javier Guzman als cabetier altijd al goed. Ik lach me nu weer kapot om hem. Al zal hij het nu niet als een grappige publiciteitsstund bedoelen.

moonslave | 19-02-05 | 16:57

@rn1970> tja rn ik moet ook nog COD-UO en!
Dan wil het replieen er nog wel eens bij inschieten.

met dit kutweer ga ik mij auto niet wassen.

Overigens is het hebben van een Porsche 911 niet zo ongelooflijk onmogelijk hoor. Voor de prijs van een nieuwe Opel Astma heb je er al een. Je moet alleen wel een potje hebben voor het onderhoud. Als je die rekeningen krijgt moet je altijd denken in de leer van Bassie. wat er ook gebeurt... altijd blijven lachen.

superjan | 19-02-05 | 16:49

ik wil ook een gab!

ElEndoscoop | 19-02-05 | 16:44

Guzman is grappig op het podium maar heeft het een beetje hoog in zijn bol gekregen. Hij is vrij klein en heeft om dat te compenseren een groot mondje gekregen. Ik ken een gab waar Guzman brutaal tegen was geweest en die heeft 'm te verstaan gegeven dat 'ie ernstig letsel zou oplopen als 'ie niet rap zou dimmen. Die gab van mij is een neger 3 koppen groter dan Guzman. Niet slim om zo iemand te dissen. Hij heeft er dus gewoon zelf om gevraagd, die grootmuil. Als je met de grote jongens mee wil spelen moet je zelf je broek omhooghouden of anders terug naar mama's schoot. Kleine pisvinger.

dental | 19-02-05 | 16:33

Wacht ff. Laat maar, ik lees er een beetje overheen. Hij is eerst in elkaar getrapt door dronken gasten, en toen in de cel gegooid wegens zelf dronken zijn.

Framoes | 19-02-05 | 15:31

Hij is dus in elkaar getrapt door de politie? Dat is gewoon dom van 'm. Iedereen weet dat de politie losse handjes heeft. En dat een grote bek resulteert in klappen en celzitten.

Framoes | 19-02-05 | 15:29

Ja. maar helaas wist ik dat vorige week ook al dus zooooo grappig en origineel istie ook weer niet.

Lucasdelinkselul | 19-02-05 | 14:59

@lucas je leeft nog! zag een raar bericht op een newssite. post 13.51

rn1970 | 19-02-05 | 14:51

Stelletje heaumeaux! Ik was idd ff met mn bakbrommert naar de biologische markt en daarna naar het krakersspreekuur. Biologisch biertje gedronken.

Lucasdelinkselul | 19-02-05 | 14:45

Wat is het verschil tussen dit akkefietje en zinloos geweld waar Hoxha en Fleisch altijd zo moraliserend over doen?

ElEndoscoop | 19-02-05 | 14:40

Krijg een beetje kramp in m'n kut van al dat links of rechts gelul.

Ja®no | 19-02-05 | 14:39

Ja mensen dat krijg je als je een te grote bek opzet als je lazerus (stom dronken) bent. En een bekende nederlander (ook al is hij niet bekent bij het grote publiek) moet dat natuurlijk helemaal niet doen, of dacht hij dat gebeurt mij niet. Mag ik ff lachen hahahahahahahahahahahahahahahaha. Ik ben het helemaal eens dat die gast z'n optreden moet aan passen.

crazy jojo | 19-02-05 | 14:38

Ja mensen dat krijg je als je een te grote bek opzet als je lazerus (stom dronken) bent. En een bekende nederlander (ook al is hij niet bekent bij het grote publiek) moet dat natuurlijk helemaal niet doen, of dacht hij dat gebeurt mij niet. Mag ik ff lachen hahahahahahahahahahahahahahahaha. Ik ben het helemaal eens dat die gast z'n optreden moet aan passen.

crazy jojo | 19-02-05 | 14:38

@superjan Deed je lang over,of de auto aan het wassen.

rn1970 | 19-02-05 | 14:34

@rn1970>De meeste wel ja.

superjan | 19-02-05 | 14:31

Maar volgens mij zeikt hij evenveel op types als Fleischbaum (en de meeste reaguurders hier) die alleen maar vanuit zijn bekrompen eenzijdige wereldbeeld kijkt als op types als Lucas.

ElEndoscoop | 19-02-05 | 14:25

Laten we het er vooral op houden dat ie zeikt.

braadlap | 19-02-05 | 14:22

Slamdunk, volgens mij zeikt hij meer op de hypocrisie van de politiek correcten dan op politieke correctheid zelf. Maar hij zeikt het meest op politiek incorrecten.

ElEndoscoop | 19-02-05 | 14:20

@Commentaarder; noem jij die tekst 'links'? Hij zeikt op de politieke correctheid van Nederland..

iSlamDunk | 19-02-05 | 14:16

@braadlap Heeft ie ze in iedergeval ten dans gevraagd.

rn1970 | 19-02-05 | 14:13

Five knuckle shuffle.

braadlap | 19-02-05 | 14:11

ik was even weg en ondertussen is hans teeuwen van kleur verschoten

Van hem ken ik alleen deze tekst. flink links in mijn universum

Nederland (Hans Teeuwen)

Nederland Nederland
politiek correct en relevant
nederland nederland
nederland holadijee

we krijgen een hele domme koning met een dikke kop
daar kan hij niks aan doen, maar het valt wel lekker op
het komt omdat hij niet denkt maar lekker eer
net als dat argentijnse mokkel met die dikke reet

aan het einde van de oorlog, het verzet in allemaal
en met de spullen van de weggevoerde joden aan de haal
geen land waar in de oorlog zoveel joden zijn verdwenen
want de lafheid zit diep geworteld in de genen in.....

refr.

weinig landen hebben zoveel slaven gedreven
het is hier een traditie om de buren aan te geven
wij hebben ook nog heel veel indonesiers vermoord
en apartheid is niet voor niets een nederlands woord

dit is een heerlijk lied, een eerlijk lied
wie het tegendeel beweert is hypocriet
ik ben slim en jullie zijn dom
en mensen zoals jullie daar lach ik om
want ik kom uit....

refr.

ik heb schijt aan arme landen
ik ben gelukkig en gezond
ik voel nog meer compassie met een in de steek gelaten hond
echte risico?s of offers daar ben ik niet aan gewend
ik zing een moralistisch liedje en dat heet engagement

refr.

Commentaarder | 19-02-05 | 14:10

@braadlap Ja in zijn hand.

rn1970 | 19-02-05 | 14:07

is=zijn

rn1970 | 19-02-05 | 14:06

Dren van Dieren, Dren van Dieren.... sorry Vince, ik heb even een black out. Geen idee. is het misscien een raadseltje? Gaat het over Paul van Vliet of Henk Elsink?

vraagstaart | 19-02-05 | 14:06

@black haze Denk dat het publiek bij hem,toch niet een grote fan is van GS.

rn1970 | 19-02-05 | 14:06

@rn1970,die Lucas heeft nogal wat vrouwtjes gehad gezien de feauteaux op dat log.

braadlap | 19-02-05 | 14:05

@rn1970
Ik denk dat ie het net wel waardeerd... Volgende keer loopt ie met dat shirt in een show, met een trap na voor GS :D

Black Haze | 19-02-05 | 14:04

Lol@rn1970,leuke actie,durf te wedden dat ie het shirt ook nog aan trekt bij z'n volgende show,als dat nog zover komt.

braadlap | 19-02-05 | 14:02

kunnen ook bij lucas langs gaan.http://lucas.blogeiland.nl/

rn1970 | 19-02-05 | 14:01

Vind dat we guzman een shirt moeten sturen. zal die wel niet kunnen waarderen.Des te leuker.

rn1970 | 19-02-05 | 13:58

Niet te lang stil blijven staan bij de dingen die gebeurd zijn,ik ben eruit,en ga toch een stoer roze GS shirt bestellen.

braadlap | 19-02-05 | 13:56

@braadlap was die ook niet,vandaar de overdosis.

rn1970 | 19-02-05 | 13:54

Toch sneu, vond het een aardige jongen. Een overdosis slaappillen. Nu snap ik waarom hij altijd zo verward sprak.

Vince72 | 19-02-05 | 13:54

Goh,wist niet dat Lucas zo artistiek was.

braadlap | 19-02-05 | 13:53

lucas gevonden.http://lucasdelinkselul.swellserver.com/news/top_stories/musician-overdose.php

rn1970 | 19-02-05 | 13:51

Gaat het toch weer over brommers...

braadlap | 19-02-05 | 13:50

Lucas is, op weg naar de biologische markt, met zijn voet tussen de spaken van zijn bakbrommer gekomen.

Vince72 | 19-02-05 | 13:49

Misschien was guzman gewoon van een brommer gevallen?

rn1970 | 19-02-05 | 13:49

@braadlap volgens mij ook.

lucas waar ben je?

rn1970 | 19-02-05 | 13:48

Mooi hoe zoiets kan lopen hè?

braadlap | 19-02-05 | 13:47

Kijk dat vind ik nou mooi en zinloos. Dit artikel ging over Javier Guzman maar gaat nu over ouwe (bak)brommers etc.

Vince72 | 19-02-05 | 13:46

Puch is zoooo jaren tachtig.

Vince72 | 19-02-05 | 13:42

Kan ook zo'n vage puch zijn.

rn1970 | 19-02-05 | 13:37

Kreidler Pietje,Kreidler,Zündapp is uit het jaar 2.

braadlap | 19-02-05 | 13:35

volgens mij is lucas weer in z'n slaapzak gekropen.Toch koud in zo'n kraakpand.

rn1970 | 19-02-05 | 13:33

@Lucas:
Jij rijdt zeker nog op een Zundapp uit het jaar 0. Daar reden de boeren uit de omgeving in mijn tijd ook op.

Pietje2 | 19-02-05 | 13:31

maar Lucas, je gaat toch wel eens naar de hoeren?

Vince72 | 19-02-05 | 13:29

van ons geld notabene

Vince72 | 19-02-05 | 13:27

Lucas, heb jij een uitkering? Dus jij wordt gesubsidieerd door de overheid om hier je linkse propaganda te verkondingen.

Vince72 | 19-02-05 | 13:26

@vince Ben blij dat ik niet in die stad woon.overal van die klote bakfietsen/brommers.

rn1970 | 19-02-05 | 13:25

@lucas waar heb je die dan voor nodig? je klust toch niet bij met je uitkering.

rn1970 | 19-02-05 | 13:24

Ha ha, een bakbrommer. Lekker scheuren door de amsterdamse grachten.

Vince72 | 19-02-05 | 13:23

@superjan degene die het hardst roepen dat ze een porsche hebben,rijden meestal in een golf gti met foute spoilers en rare kleuren.

rn1970 | 19-02-05 | 13:22

Heeft iemand hem wel eens gezien uberhaupt? Hij is wel echt lachen hoor. Ben benieuwd wat er echt is gebeurd

ElEndoscoop | 19-02-05 | 13:22

Opoefiets? lul niet man, ik heb natuurlijk een bak-brommer.

Lucasdelinkselul | 19-02-05 | 13:21

@Lde LL>het valt me op dat het vrijwel uitsluitend opeltjes zijn die verwoed mijn porsche proberen in te halen of bij te houden.

Ik laat ze er altijd maar even langs.

superjan | 19-02-05 | 13:20

Duimen omhoog voor Vince.

Vince72 | 19-02-05 | 13:19

Ha ha, een opiefiets, dan ben je echt een foute lul.

Vince72 | 19-02-05 | 13:17

@lucas heb niks met opels,maar jij woonde toch in een kraakpand en had toch zo'n gejatte opoefiets.

rn1970 | 19-02-05 | 13:15

Lucas, het waren Catootje én Margootje die een Peugeotje hadden aangeschaft om samen mee naar de markt te gaan.

Vince72 | 19-02-05 | 13:15

Ik ken wel Driek van Wissen.
Ontwaakt Opelrijdertjes! Eindelijk ook poezie voor jullie!!!

Lucasdelinkselul | 19-02-05 | 13:14

Jan de Opelrijder: media controllert nooit feiten maar neemt klakkeloos persberichten over. Is allang oud nieuws. overigens deed GS dat ook in dit geval. En waarom niet? Het managament doet een poersbericht uitgaan, waarom zou je dat niet over kunnen nemen?

Lucasdelinkselul | 19-02-05 | 13:13

vraagstaart: waar heb jij gezeten de laatste paar jaar, dat je Dren van Dieren niet kent?

Vince72 | 19-02-05 | 13:12

Hatseflatse Bertje Visser the king of cabaret.

braadlap | 19-02-05 | 13:12

Echt een sneu verhaal... Ik geloofde natuurlijk meteen het eerste verhaal want je zal denken dat de media hun informatie controleren (of is dit de taak geworden van websites zoals geenstijl.nl?)

Jan onder Modaal | 19-02-05 | 13:11

Wel jammer dat Pim dood is. Anders hadden we nu nog steeds 24/7 live cabaret in Den Haag gehad... Pim als premier: gratis cabaret voor iedereen!

Lucasdelinkselul | 19-02-05 | 13:11

Catootje reed toch in een piepklein Peugeotje?

Lucasdelinkselul | 19-02-05 | 13:10

dat was nou humor, Lucas ;-))

vraagstaart | 19-02-05 | 13:10

Duim onhoog voor Lucas op GeenStijl??? Het moet niet veel gekker worden...

Lucasdelinkselul | 19-02-05 | 13:09

Commentaarder:
ik heb nog even nagedacht over het lied over Catootje. Volgens mij was die boter niet bedoeld als glijmiddel voor Wim, maar hadden ze lekkere broodjes gekocht om te gaan picknicken maar was de boter op.

Vince72 | 19-02-05 | 13:09

* duim omhoog naar Lucas*
wat een lul is voor een hoer, is een Opel voor een boer (Bennie Jolink)

vraagstaart | 19-02-05 | 13:08

Theo van Gogh is ook dood trouwens.

Lucasdelinkselul | 19-02-05 | 13:07

Youp maakt ook hetzelfde grapje, maarja, zolang zn shows uitverkocht blijven zal ie dat wel blijven doen.
Overigens is er niks leukers dan pissen op klienburgers met een Opel-vectra. Go YOUP!

Lucasdelinkselul | 19-02-05 | 13:07

@ Vince ... en Hans heeft nog meet hits bij Google dan Dren van Dieren, jouw top-cabaretier. Who the f* is he?

vraagstaart | 19-02-05 | 13:06

Hans Teeuwen is the king.

Vince72 | 19-02-05 | 13:04

Dren zegt op een humoristische manier wat velen van ons denken. En dat hoor ik Youp nog niet doen.

Vince72 | 19-02-05 | 13:03

Youp van 't Hek maakt al jaaaaaren hetzelfde grapje. Lekker pissen op de burger met z'n Opel Vectra, z'n uitgezakte wijf, z'n materialisme en Mickey Mouse sokken, een paar keer kut roepen en weer een avond voorbij. Van 't Hek is de Buckler van het cabaret geworden: bier dat al een keer eerder is gedronken. Als lang voorbij door Jan Jaap van der Wal, Teeuwen en zelfs Theo Maassen. En als Guzman wat meer klappen krijgt, wordt hij misschien wèl leuk.

vraagstaart | 19-02-05 | 13:03

tom cooper is dood
is rechts dood?

Commentaarder | 19-02-05 | 13:03

@ commentaarder

rechtste cabaretier? Hans Teeuwen ..

Btw, theo maassen? volgens mij links, z'n uitspraak 'van binnen zijn we allemaal blank' schoot me even te binnen ...

Vic Vega | 19-02-05 | 13:02

Tom Cooper? nooit van gehoord.

rn1970 | 19-02-05 | 13:02

Of kennen jullie die ook niet?

Vince72 | 19-02-05 | 13:01

Pim is wel ontzettend dood trouwens. Aju Pim.

Lucasdelinkselul | 19-02-05 | 13:00

Commentaarder: Tom Cooper is ook rechts, en hij zit niet in de politiek. Nou dan.

Vince72 | 19-02-05 | 13:00

Oh... Je hebt het niet over Wim Sonneveld?

Lucasdelinkselul | 19-02-05 | 12:59

@kabaal mooi gezegd.

rn1970 | 19-02-05 | 12:58

@vince Kom nou eerst is met wat info over 'm.Op google is niks te vinden,zit ie ook in kamp zeist ofzo.

rn1970 | 19-02-05 | 12:57

Blauwe plekken zijn na een week weer weg. Een loszittende tand, zit na twee weken weer vast. Die gekneusde oren zijn over een week ook weer genezen, dus niet piepen Guzman !! Je was gewoon zat en strielijk vervelend, zoals je dat heel goed kunt zijn. Je kreeg daarna gewoon de klappen waarom je vroeg, je voelde je door al die biertjes zo sterk, dat je je grote bek niet dicht kon houden.
Gewoon een weekje kalm houden en de schuld bij jezelf zoeken.
Beterschap, eikel !!

KABAAL | 19-02-05 | 12:56

Linkse Lucas, ik vind het niet leuk van je dat je zegt dat Wim dood is. Dat zeg ik over Youp ook niet.

Vince72 | 19-02-05 | 12:56

Daar raak je waarschijnlijk de kern Vince.

Ik zocht de rechtse grappenmakers op het toneel. Helemaal verkeerd!

Want die rechts comedianten zitten allemaal in de politiek!
Dan kan ik er wel een aantal noemen inderdaad. Bedankt voor de tip Vince.

Ik zit nu nog met 1 probleem.
Als linkse grappenmakers in het theater staan en er mensen zijn die ze betalen om die grappen live te zien.
En rechtse grappenmakers alleen maar via de belastingen aan inkomen kunnen komen.

Welke grappenmakers zijn dan de subsidiehoeren?

De rechtse toch zeker, of maak ik nu een denkfout.
Educateer me maar, want ik raak zo langzamerhand de weg een beetje kwijt in het voor jullie zo overzichtelijk verdeelde links-rechts universum

Commentaarder | 19-02-05 | 12:55

Commentaarder en rn70: kennen jullie het lied 'uw dochter is 20'? Zooooo passievol gezongen.

Vince72 | 19-02-05 | 12:53

Wim is dood toch? Net als Pim.
En waarom wordt er toch altijd opgeroepen tot geweld tegen Youp van 't Hek. De beste man maakt alleen grapjes, thats it. Dat je zijn humor niet kunt waarderen is toch nog geen reden hem gelijk maar kapot te maken.
En het feit dat er elke week, jaar in jaar uit, een column in de NRC staat, die vervolgens gebundeld worden en steevast in de bestseller top-10 eindigen, zegt wel genoeg over hoeveel mensen hem grappig vinden.
Maar Vince is denk ik een beetje bang van intellectuelen. Die doen soms ZOOOO genuanceerd!

Lucasdelinkselul | 19-02-05 | 12:52

@vince 72 Verkopen dan maar.

rn1970 | 19-02-05 | 12:50

Naar verluidt gaat Dren van Dieren ook de politiek in met zijn rechtse idealen.
Het wordt tijd!

Vince72 | 19-02-05 | 12:50

Als Google niets vindt bij Dren van Dieren, dan verkoop ik mijn aandelen.

Vince72 | 19-02-05 | 12:49

@commentaarder Ja,zover was ik ook al.

rn1970 | 19-02-05 | 12:45

google quote on/

Uw zoekbewerking - "Dren van Dieren" - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd

Suggestie:
- Zorg ervoor dat alle woorden goed gespeld zijn.
- Probeer andere zoektermen.
- Maak de zoektermen algemener.

google quote off/

je buurman Vince?

Commentaarder | 19-02-05 | 12:44

Commentaarder, jouw analyse van Wim Zonneveld en van het lied over Catootje was schokkend, en heeft mijn ogen geopend. Dit wist ik niet!
Ik ken wel een rechtse cabaretier, en een goeie ook: Dren van Dieren. Maar daar hebben jullie zeker nog nooit van gehoord?

Vince72 | 19-02-05 | 12:40

@Vic Vega 19-02-05 @ 11:58

100% Ab was idd. hilarisch!

TheRealShowstopper | 19-02-05 | 12:36

Als je een vregge bek hebt krijg je klappen en dat heeft geen moer met zinloos geweld te maken. Bek houwe achterlijke mongeaul!

..zapper | 19-02-05 | 12:23

@vince72 Ken jij 'm?

rn1970 | 19-02-05 | 12:22

Wim S (met een SSSS) was een linkse Homo, en dat liet hij ook duidelijk merken in zijn theatershows.
check het lied: Ik ben met Catootje naar de botermarkt geweest. Jaja, boter, Catootje...
Als Catootje een vrouw was geweest wat moest ze dan met die boter?

Nou? Catootje was een dragqueen, en die boter was om dr aars op te rekken voor Heer Wim.
Ook Johnny Jordaan sliep met Wim. Ik bedoel. Als je dan een rechtse artiest wilt noemen, neem dan ehm.. eh ja eh,,,
god, hoe heet ie nou.
Henk Elsink niet maar die ander, Cox! Gerard Cox. Die is pas rechts, ow neej, ook niet.

Jeetje zeg, heeft rechts wel humor?

Ik denk er werkelijk over na maar ken geen enkele rechtse grappenmaker. Gebrek aan kennis bij mij of gebrek aan humor van rechts.
Wie noemt er even een rechts cabaretier om me uit de droom te helpen?

Commentaarder | 19-02-05 | 12:21

Kennen jullie Wim?

Vince72 | 19-02-05 | 12:12

Er is maar 1 echt goede topcabaretier en dat is Wim Zonneveld.

Vince72 | 19-02-05 | 12:11

Youp van t Hek en Freek de Jonge maken soms grappen waaruit hun linkse voorkeur blijkt. Met opgestroopte mouwen zullen zij wel even de wereld verbeteren. Namaakhelden.

Vince72 | 19-02-05 | 12:09

links, rechts, disordered, als ik maar kan lachen, daar gaat het toch om bij cabaret...

Vic Vega | 19-02-05 | 12:03

@vic vega En jij hebt alleen maar 100%ab gezien! hij is nog linkser dan lulletje rosenwater.

rn1970 | 19-02-05 | 11:59

*eigenaar contact op neemt met de studio

hmm voortaan toch maar niet posten na een wilde avond stappen...

Vic Vega | 19-02-05 | 11:59

Javier DeGuzman is geen marok, hij is half NL, half Spaans.

Links? hebben jullie nooit de 100% AB (Aangepaste Burger) gezien, hilarisch. Er zit een stuk in waar een moslima duidelijk naakt met alleen sluier 'gevonden'is, en er wordt dringend verzocht dat de eigenaar contact op neemt met de eigenaar. Daar kan hirschi hirschi nog wat van leren

Vic Vega | 19-02-05 | 11:58

Alhoewel ik nog nooit van die gozer gehoord heb, als ie van de VARA is weet ik al genoeg. Tsjaaa... je moet toch wat als je op je retour bent en toch nog publiciteit wilt.

Pietje2 | 19-02-05 | 11:48

Kunne ze daar langs die grachten Youp van't Hek niet eens gewoon een keer flink voor z'n bek rammen? Ik bedoel: als je dan een caberettier zoekt, zoek dan een echte. Is bovendien toch al aan het dementeren dus weet de volgende dag toch niet wie het heeft gedaan. Wringt zich met z'n wekelijkse collums voor intelectueel Nederland, na liters azijn te hebben uitgepist, tegenwoordig in allerlei bochten om uiteindelijk elk klotestukje te kunnen eindigen met "het leven is wel leuk". Dus ook na zo'n mep.

vanrechtsheeftvoorra | 19-02-05 | 11:46

*ot*

sja, over lekker gek sproken...

achterop het parool's ps van de week, staat de eerste advertentie van Bright. Als dat niet lekker gek is, weet ik het niet meer.

superjan | 19-02-05 | 11:43

@Petbur
0_o

Black Haze | 19-02-05 | 11:35

Ik vind Michiel Smit ook een lul, dus ik ben dan links?

ROTFL

Michiel Smit als ijkpunt van het Nederlands politiek universum.

Doe mij maar knokken op de Wallen dan.

Mijn zaterdag is wel weer oke zo.

Commentaarder | 19-02-05 | 11:35

Die verklaring van die Taxichaffeur, lol!

tBoz | 19-02-05 | 11:34

Vince: hij is links! Citaat: 'Michiel Smit is echt een mongool!'

Lucasdelinkselul | 19-02-05 | 11:31

caberet? wasda..

petbur | 19-02-05 | 11:31

@Fleishbaum
Nooit van Guzman gehoord... Onder welke steen heb jij de afgelopen jaren geleefd? Zeker ook nooit gehoord van het Leids Caberet Festival?

Black Haze | 19-02-05 | 11:27

Maroc, Spanjaard, hoeveel km verschil is dat nou helemaal..

A90 | 19-02-05 | 11:24

@vince> Guzzman is van het type "lekker gek".

superjan | 19-02-05 | 11:20

wat een top site pyro.

superjan | 19-02-05 | 11:19

In welk hokje hoort Javier Guzman, links of rechts? Dan weet ik tenminste of ik voor of tegen hem ben. Ja ja mensen, zo eenvoudig kan het zijn.

Vince72 | 19-02-05 | 11:19

Ach... ik heb al een oplossing voor alles wat links is.
www.hitman.us/main.html
Nu alleen nog even een giro openen.

~Pyro~ | 19-02-05 | 11:16

pcies commentaarder> ga je des nachts naar de SF bar, of omstreken, dan weet je dat je je een beetje gedeisd moet houden.
Anders krijg je klapjes. Zelfs als je een two bit cabaretier bent. Zinvol geweld mijnheertje. Hij mag blij zijn dat ie geen sog pentagon pro, een glockje of gerbertje tegen het lijf is gelopen. pure mazzel.

superjan | 19-02-05 | 11:14

Ok pyro, dan is het goed. Ik zou alleen zeggen: bommen dr op!

Lucasdelinkselul | 19-02-05 | 10:49

Ik lees het volgende

man maakt theatershow met ook wat over zinloos geweld
man maakt ruzie in kroeg en krijgt klappen
man maakt ruzie met agenten
man wordt opgepakt

Dan lees ik hier dat hij daarom niet meer over zinloos geweld mag praten

Volgens mij is de term zinloos geweld nogal aan inflatie onderhevig. Het begon ooit als het zonder enige aanleiding doodtrappen van iemand.
Ik heb het deel gemist naar het punt waar we nu kennelijk zijn aangeland. Een kloppartij op de Zeedijk lijkt inmiddels voldoende was om je buiten het maatschappelijk debat te plaatsen, en een fasttrack naar de positie van paria.

Ik snap geen zak van dit topic.

De theatershow, wat de kranten van het gebeurde maken, de waarheid, de arrestatie, de vechtpartij, de comments hier.

Als een agent jou zegt dat je in een taxi moet stappen, doe je dat dan zowiezo?
Ik vraag me af op basis waarvan een agent dat verordonneert. En als je daar dan geen zin in hebt?

Ook kan het zo zijn dat meneer Guzman als een schreeuwende tyfyslijer iedereen lastig viel. En dat de agent in kwestie heldhaftig en doeltreffend heeft opgetreden.

De waarheid weet niemand hier. Maar weer staat men met het VANJOLE-vingertje klaar. Ook Gij St*r!

En leest iedereen vooral zijn eigen waarheid.

Sjees, waar is de tijd dat het iedere zaterdag knokken was op de wallen en het niemand een zak kon schelen?

Commentaarder | 19-02-05 | 10:47

Onder de guillotine ermee Lukas, gewoon onder de guillotine.

~Pyro~ | 19-02-05 | 10:46

Guzman is Spanjaard! Geen Maroc. Kan de redactie dat niet voor alle duidelijkheid ff bij het stukkie zetten?
Maar ach, hij maakt theater met harde LINKSE grappen, dus hij mag waarschijnlijk sowieso wel dood he?

Lucasdelinkselul | 19-02-05 | 10:36

denk dat ik vanavond ook ff een potje ga matten met m'n broer...... dat zal ie leuk vinden.

ssvld | 19-02-05 | 10:28

Typisch geval van "if you talk the talk you have to walk the walk "
Ja Javiertje is wat anders dan bijdehand doen tegen een zaaltje vol Cohen adepten.

capo | 19-02-05 | 10:24

Javier Tokkie. Is heel normaal in die kringen. Je zus neuqen ook.

Jannes van der Wal | 19-02-05 | 10:22

Javier Tokkie.

Jannes van der Wal | 19-02-05 | 10:21

@Boze buur

Dronken matten met je broer en vervolgens een aanhouding met verzet dat is behoorlijk stijlloos!! Zeker als je een stuk over zinloos geweld in je programma hebt!!

B2 | 19-02-05 | 10:20

En SOMS caps gebruiken wordt da BOMB in 2005.

Jannes van der Wal | 19-02-05 | 10:20

Ach ach ach, de mannetjes spuien hun mening terwijl ze niet eens weten wie Javier Guzman is.

Volgende keer EERST even googelen, dan nadenken en DAN pas iets typen, ok?

Javier Guzman is NIET Najib Amhali. Sukkels.

Jannes van der Wal | 19-02-05 | 10:19

Nu ik de term vara-hoer hoor en als je in adem genoemd wordt met Marcel van D. dat verdien je zoiezo een nekschot ja.. kbegin t te begrijpen denk ik...

Boze Buur | 19-02-05 | 10:17

Ik begrijp dat dit een van die vara-hoeren is die de term cabaret naar de godverdomme heeft geholpen? Sja ik ben tegen zinloos geweld. Maar dit leek me niet zinloos..

Merovech | 19-02-05 | 10:10

@B2
Ongetwijfeld.
Maar wat het stijloze nou precies is..?
Maar ik begrijp hij is persona non grata hier.. Ook best;)

Boze Buur | 19-02-05 | 10:07

@ B2,lijkt me wel als je continu alles en iedereen af loopt te zeiken en jzelf wilt profileren als de nieuwe M v Dam.

braadlap | 19-02-05 | 10:06

@ Huh..?

met theaterpas 15 euri's
en 't was t waard :-)

PartyAnimal87 | 19-02-05 | 10:01

@Boze buur

Misschien heeft ie iets stijlloos gedaan..?

B2 | 19-02-05 | 09:59

Ach,nu heeft hij ook de andere kant eens gezien!

nummertje | 19-02-05 | 09:55

Ik begrijp dat voor t voorval ook al een antipatie bestond jegens Guzman?Dat dit allemaal los staat van de hekel die iedereen an hem lijkt te hebben??

Boze Buur | 19-02-05 | 09:51

@boze buur dit is ook vermakelijk,in iedergeval leuker dan z'n show.

rn1970 | 19-02-05 | 09:47

Giel heeft een hersen vretertje en dat arme diertje sterft al jaren bijna van de honger en die mislukte komiek , ga ergens als afwasser aan de slag zijn wij tenminste een btje van je rotkop af

web_grazer | 19-02-05 | 09:46

@b2 dat zou ook kunnen.

rn1970 | 19-02-05 | 09:45

@rn1970
Niet echt buren nee.. Mi live in Utrecht.
Maar kheb niet echt wat met hem maar ik verbaas over t feit dat iedereen ietwat negatief over hem is.kVind t wel vermakelijk .

Boze Buur | 19-02-05 | 09:45

@braadlap Gekke giel is ook zo'n nep figuur.Een beetje solidair hongerlijden(op cola en vitaminepreperaten) met darfur.inderdaad een nekschot

rn1970 | 19-02-05 | 09:43

@rn1970

Volgens mij is het zijn broer.

B2 | 19-02-05 | 09:43

@. PartyAnimal87

Whahaaahaaa, sorry, snap hem al, whoehoehoeeee.

Ahum

Kost dat nou, zo'n kaartje?

Huh..? | 19-02-05 | 09:42

Off-topic,Gekke Giel(ook van de Vara) vindt het overigens zeer stijlloos dat Kane afgezeken wordt om het Mascotte incident,nekschot?

braadlap | 19-02-05 | 09:41

@boze buur ben je toevallig de buur van hem?

rn1970 | 19-02-05 | 09:39

@. PartyAnimal87

Huh..?

Huh..? | 19-02-05 | 09:38

HIj is geen marokakkerlak maar een Spanjeaul !!!
En tis gewoon n leuk caberatiertje nix meer nix minder..

Boze Buur | 19-02-05 | 09:37

@ Huh..?

en bedankt hè!

PartyAnimal87 | 19-02-05 | 09:36

Dit is gisteren allemaal uitgebreid besproken op 3fm....

zelfs bij RTL boulevard

:S

Faach Viechuur | 19-02-05 | 09:36

@Huh O ja, Volkskrantje onder de arm. De wereld willen verbeteren, ondertussen kinderporno downloaden en masturberen bij Fidel Castro en roepen dat je SP stemt, omdat Jan Marijnissen HET tenminste durft te zeggen. What ever will be ... En onderussen de rest van de wereld goedkoop afzeiken met een lol van een erg laag hangende onderbroek. Heerlijk volk. Die verschrikkelijke Heertje is er ook zo een.

Starf*cker | 19-02-05 | 09:35

Alva heeft ook klappies gekregen dus niet zeiken Javier,Spanjeaulen schoppen is zo 2005...

braadlap | 19-02-05 | 09:35

Tsja, als cabaretier niet geslaagd, wil het zelfs in slachtofferrol niet lukken... Laat lekker verrotten in de donkere gekrochten van het VARA-gebouw. In één cel met Marcel van D?

Guido | 19-02-05 | 09:34

Nu weet ik nog steeds niet wie die Guzman is.

Sturges | 19-02-05 | 09:32

@RN Bijdehand schijnen wat kroegbezoekers tegen hem te hebben gedaan. Nou vermoed ik zo dat per definitie de gemiddelde Amsterdammer al humoristischer is dan dit beginnende wat leugenachtige komiekje. Dus ook bijdehanter.

Starf*cker | 19-02-05 | 09:32

@. Starf*cker
Guzman is de excuus-maroc van de vara, zeg maar een imitatie-Rayman, maar dan niet leuk. Het publiek dat deze man trekt is van het type dat graag gezien wordt terwijl het de voorstelling van deze maroc verlaat, grachtengordel-correctheid.

Huh..? | 19-02-05 | 09:32

Je mag tegenwoordig ook helemaal niks meer, niet zuipen, geen pliesietje pesten, niks. Bah.

DeKeet | 19-02-05 | 09:30

@boze buur Dat staan ze ook niet maar als je bijdehand tegen ze gaat doen,kan je verwachten dat ze gaan meppen.Verbaal communiceren met agenten staat niet hoog bij hun in het vaandel.Ach,en die guzman heeft zo weer wat materiaal voor z'n show.

rn1970 | 19-02-05 | 09:28

In alle oprechtheid: wie is Javier Guzman? Ik ben er niet bij geweest maar krijg het idee dat zijn management een aardig straatje heeft willen schoonvegen, VOORDAT de politie met het dronkemans verhaal kwam. De goeie man schijnt nu bij zijn moeder te zitten. Lekker laten zo. Lekker hoor, mekkeren in je show over zinloos geweld en ondertussen als een dronken Tuur over de wallen gaan. Mijn favorieten, Corry Konings, Bolle Jan, Froger, doen zulks niet. Kortom: laat Guzman maar voor wat ie is, een hypocriete VARA-komiek. En zin vol geweld is geen Euro uitgeven aan de shows van die man.

Starf*cker | 19-02-05 | 09:28

Meneer Javier en zijn voltallig management zijn zielig. Te kansloos om te doen alsof je slachtoffer bent geweest van zinloos geweld.

Wittesaus | 19-02-05 | 09:25

Javier Guzman. Met zo'n naam moet je ook gewoon in Sesamstraat gaan wonen.

Huh..? | 19-02-05 | 09:25

Dat kan ik nergens terug vinden,lees alleen maar t verhaal over die gasten die bijdehand deden.Maar laten we iig niet doen alsof de politie volledig in zn recht staat... hmmm recht-staat..

Boze Buur | 19-02-05 | 09:22

@boze buur Volengs een getuige was hij eerst met z'n broer aan het matten,tot de pliesie kwam.

rn1970 | 19-02-05 | 09:15

Is toch ook zeer frustrerend als je klappen hebt gehad en de coppers zich meer bezig houden met jou te kalmeren dan zich de pleuris te zoeken naar de daders?Natuurlijk weet je t dan even niet meer en als dan je maatje ook nog es wordt aangehouden ga je je ermee bemoeien.En nu heb ik al niet zo`n hoge pet op van coppers in ons land maar in de buurt van de zeedijk is het al helemaal horror.Das een eigen staatje met eigen regels.

Guzman is geen Marokakkerlak maar een Spanjeaul.

Boze Buur | 19-02-05 | 09:13

Daardoor liep hij een flink aantal blauwe plekken op en kampt hij met 'gekneusde oren', wat inhoudt dat hij tijdelijk minder goed hoort.

ja wie niet horen wil moet maar.......

rn1970 | 19-02-05 | 09:13

Gekneusde oren, woehahaha!

Pannie | 19-02-05 | 09:11

guzman heeft zich teveel ingeleefd in z'n rol als marokkaan.Ik zielig ies discriminatie.

rn1970 | 19-02-05 | 09:10

is het dan misschien een marrokaan?

69 | 19-02-05 | 09:07

Javier is zielig,tikkie terug?

braadlap | 19-02-05 | 09:03

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken