GeenStijl: 'Kwaliteit Schulz relatief beperkt'
Decennialang ging de Europese Unie ongemerkt aan de mensen in Europa voorbij. Iets met landbouwsubsidies, emissie-eisen en die gekke munt die eigenlijk niemand wilde, maar die de Franse tol wel makkelijk maakte. De laatste jaren leerden we echter in hoog tempo steeds meer over de volslagen overbodige bestuurslaag van regenten en technocraten die in Brussel zetelt. Over hun salarissen, hun bemoeizucht en hun door Godwins gedreven angst voor een nieuwe Europese oorlog. Over het gesjoemel met vergoedingen, hun door henzelf gelegaliseerde belastingontduiking en het onstuimige immigratie- en opengrenzenbeleid. Over de kromming van komkommers, de olijfolie in restaurants en vele kilometers aan gesubsidieerde geluidsschermen langs Poolse weilanden. We leerden over hun ontmanteling van natiestaten en hun socialistische, misschien wel communistische neigingen. Over hun ongemeen felle houding jegens kritiek op de EU die, hoe gefundeerd of intellectueel ook, altijd als 'populisme' of 'euroscepsis' wordt afgeserveerd. Deze week leerden we daar bovenop hoe agressief de brutale toeslagfraudeurs van het Europarlement kunnen zijn wanneer ze geconfronteerd worden met hun eigen schaamteloze diefstal - waarop een golf van verontwaardiging Europa overspoelde en onze telefoon en mailbox roodgloeiend zijn komen te staan. Gisteren gaf Parlementsvoorzitter Zonnekoning Martin Schulz een persco, waarin @BrunoBrussels het waagde om aan de dikke plofmof te vragen of het klopt dat er een onderzoek komt naar MEP Daniël van der Stoep en de journalist Tom Staal (OMG!), 'filming for GreenSheel'. Antwoord van de geagiteerde EuroGoebbels: "For sure we will not go behind [sic] this journalist" - waarmee hij een onderzoek naar de 'overspelige' Europarlementariër Van der Stoep dus expliciet niet uitsloot. (Schulz vindt Stoep namelijk al jaren een fascist.)(video.) En voor journalisten is het nu dus wachten het gehele Europarlement tot verboden gebied wordt verklaard, behalve de perscozaaltjes - wedden om een euro? Over zijn eigen slaande en stelende Europersoneelsleden zei Schulz verder helemaal niets. Graaien wordt gedoogd in Brussel - de burger ziet het meestal toch niet. Andere Europarlementariërs zwegen in 2500 woorden, of doen net alsof ze zich al jaren verzetten tegen deze praktijken. Dat gelooft al lang geen hond meer: al in 1981 (!!) toog televisiemaker Bob de Ronde (soort Tom Staal avant la lettre) naar Straatsburg en filmde daar 'Voorbeelden van verspilling, oa nieuw gebouw voor comfort parlementariërs + parlementariërs tekenen presentielijsten en vertrekken weer'. Titel van het programma: 'Europa, de nooit voltooide droom'.
Reaguursels
Inloggen@Renate Adriaans | 30-06-13 | 13:00
Er bestaan geen klokgegevens? Hoe krijgen mensen dan hun toelage van 300 iedere dag dat ze komen? Hoe worden hun uren dan bijgehouden. Ik neem toch aan dat iedere medewerker daar een arbeidscontract heeft met een x aantal uren? Je wilt zeggen dat niemand controleert of ze die uren wel maken?
@The real McCoy, 28-06-13, 23:00: er bestaan geen klokgegevens, er wordt niet bijgehouden wie hoe laat een handtekening zet. De elektronische poortjes voor Parlementsleden zijn wel betaald maar nooit in dienst genomen. Een schandaal waar je niemand over hoort, ook die kritisvhe dame van de Elsevier niet.
Gewoon even een paar dagen een koffer met Camara plaatsen, en die gasten buiten op vangen. Het moet toch niet zo moeilijk zijn die puinzooi van binnen uit open te breken.
Stand verplicht
Schulz doet huilie las ik net. De NSA hield EU-diplomaten op de info-vergaringslijst en dat is een grof schandaal.
Hij vergat een paar weken geleden wel de bevolking van de EU in bescherming te nemen tegen de NSA want zoals alle overheden in de EU heeft de EU ook een abonnementje op de gegevens die over de bevolking vergaard wordt door de NSA.
Schijnbaar heeft de EU wel wat te verbergen en/of voelen zij zich verheven boven de mensen die zij moeten vertegenwoordigen
Wat een tranendal
Als de abonnementjes toch betaald worden door de belastingbetaler dan moet er toch een eenvoudige manier zijn voor de betalers om gegevens in te zien maar waarschijnlijk nada
Schulz, trek de politieke strop om je nek nog iets vaster aan want je hebt geen idee meer wie die mensen in europa zijn die jouw leven betalen en een recht hebben op jouw optreden om de privacy van de betalers te waarborgen
Dit is dus eigenlijk een bekentenis
Ik voorzie enge tijden. Geert Wilders loert op dergelijk Europees Falen, en zal hiermee ooit de sterkste partij worden. Dat zou vervolgens betekenen dat we uit Europa gaan..
Het zou me niet verbazen dat in Europa ooit de pleuris keihard gaat uitbreken.
Stemt allen op Martin Schulz! Gewoon, omdat het kan!
www.focus.de/politik/deutschland/polit...
@Desmoulins | 29-06-13 | 02:51 |
"De hele tekst gekopieerd en dat is in welk opzicht van toegevoegde waarde?"
1. Dat het hier vindbaar is als het daar mocht verdwijnen om welke reden dan ook.
2. Voor luie flikkers van non-klikkers, die geen zin hebben in een link.
Tevreden?
Mijn eerste zin luidde: "Hoe zit dat met dat citaat van Monnet?"
Met een VRAAGTEKEN. Ik stelde een vraag en verkondigde geen mening.
Tevreden?
"Is dit de standaard modus oprandi van Eurofielen?"
Moet ik hieruit begrijpen dat u mij aanziet voor een eurofiel?
Salut! Evocatus
Gelukkig kunnen Daniel van der Stoep en Tom Staal, indien vervolg door de EU, binnenkort terecht in het klokkenluidershuis opgericht en ingericht door de SP en Pieter v. V.
Leuk geprobeerd Bart Staes, maar je spreekt jezelf nogal tegen in je uitgebreide reactie. Dat je je genoodzaakt voelt om te reageren is begrijpelijk want tenslotte wil óók jij je overbetaalde baantje zo lang mogelijk behouden.
Dat je GEEN STIJL wegzet als "Tendentieus, ongefundeerd en nodeloos kwetsend" zegt meer over jou dan over de site.
Lees zelf nog even alle bedragen die vergoed worden na en ook jou zal het schaamrood op de kaken staan. Of vindt je echt dat je daar voor goed werk verricht?
Over een aantal onderwerpen uit het filmpje hoor ik je al helemaal niet of is het bij jullie gebruikelijk dat je op 3 sterren niveau luncht?
Als afsluiting haal je aan dat het volgend jaar 100 jaar geleden is dat eerste wereldoorlog uitbrak. Wat de relevantie hier van is weet ik niet maar de tijd dat je de burgers kon wijsmaken dat de er dankzij de EU geen oorlog is lijkt me een beetje achterhaald.
Uberdwaas die Schuldzzzzz. Levensgevaarlijk dit soort lui als dictator.
Ik zal blij zijn als we weer kunnen stemmen.
@deboerenlul | 28-06-13 | 20:35
volgens mij is dat enkel bedoeld om de massa werkmigratie te gaan voorkomen.
maar willen we dat echt voorkomen moeten ze toch echt wat aan het makkelijk en hoge uitkeringen systeem tornen.
iets wat de pvda nooit laat gebeuren daar de hele achterban van ze noordafrikaanse importstemmers zijn met outkiering.
Tijd voor Libertarisme.. socialistische bende: "Hier met jouw geld en ik geef het aan hem en mezelf."
-weggejorist-
@Wolveshead | 29-06-13 | 03:34
Je hebt de keuze niet, immers, deze lutser is geen echte man.
@Masturwasbeert | 29-06-13 | 09:03
Dankzij 'strategisch stemmen' willen we schijnbaar dit Europarlement.
En mensen die op andere partijen stemmen worden (met dank aan de NPO) weggezet als ......
Noem het maar, als ik toegeef op Fleur te hebben gestemd, dan ben ik een nazi.
Ik vraag me af wie er op Verhofstadt heeft gestemd.
Die volgevreten lul met vingers waar niemand iets mee heeft.
@Masturwasbeert | 29-06-13 | 09:03
Omdat onze megalomane eu vertegenwoordigers anders geen politieke toekomst meer hebben.
Waarom willen we dit europarlement eigenlijk? Nederland verlaat deze verspilling.
@Baby Rasta | 29-06-13 | 08:02
Geen tijd voor een reactie?
Ik snap dat een krantenwijk op zaterdag een hoop tijd in beslag neemt......
@ikwordermoevan | 29-06-13 | 07:48
En gij geleufd dat 'men' geen wachtgeld gaat trekken?
Moet ik je een spoedcursus '2013' geven?
Men had het bij de EEG moeten laten, de 'Eu' is slechts een baantjesmachine op grotere schaal.
Hoe verklaar je anders dat Verhofstadt een hoge post kan krijgen nadat hij door België werd uitgekotst?
@Baby Rasta | 29-06-13 | 08:02
Demente brein?
Verklaar je nader..... ik wacht!
Er zal niets veranderen zonder (waarschijnlijk gewelddadige) revolutie. Maarja, de caravan en camping lokken he...
@Baby Rasta | 29-06-13 | 07:45 |
Denk het niet, anders zouden ze wel dezelfde naam hebben...
necrosis | 29-06-13 | 07:50 | + 0 -
Goh, je demente brein doet het nog. Ik bedoelde iid Melanie. Melanie is trouwens een tokkie naam, dus de van daar dat de Kwalitiet van de Schultz beperkt is.
@necrosis | 29-06-13 | 07:46
Die promotiesubsidie is er al...
Ongeveer 2.4 miljard euro
Mogguh @ All,
Het zal best zijn dat er EU parlementariers zijn die veel uren maken en die middels de vergoedingen werk verschaffen ivm hun secretariaat. Maar aan de andere kant is ook duidelijk dat er een verkwisting en bedrog plaats vindt. En net dat bedrog wordt niet aangekaart of aangepakt. Dat bedrog en malversaties zouden aan de dag moeten komen maar het tegenovergestelde gebeurt. Ook Dhr. M. Schulz (SPD) probeert de boel weer eens onder het tapijt te vegen en Tom Staal af te schilderen als een tweede rangs journalist die maar uit de lucht grijpt. Het feit blijft echter dat de verspilling structureel is dat de creatieve boekhouding van Zuid-Europese landen een puinhoop veroorzaakt en dat de tegoeden( pensioenen,spaargelden) vanuit Noord-Europa middels een soort van communicerende vaten moet worden overgeheveld. Het zittende journaille zou zich moeten schamen zich journalist en onafhankelijk te noemen en zich te beroepen of persvrijheid, ze lopen namelijk voor het grootste deel aan de gesubsidieerde leiband en een hond bijt nu eenmaal niet de hand die hem voedsel geeft. Het slapende, grootste deel, van o.a. de Nederlandse bevolking interesseert het niet of is te stom om te begrijpen wat er gebeurt. En net dat gedrag maakt de puinhoop en de schade nog groter. We hoeven niet ver terug te kijken nog maar amper een jaar bij de laatste verkiezingen is de boel dermatig verkocht dat het nu een onbestuurbare ramp dreigt te worden. Dat belooft nog wat voor de toekomst, voor zover die toekomst al niet totaal verkloot is.
@Baby Rasta | 29-06-13 | 07:45
Je bedoelt Melanie?
Ik hoop het niet.....
Geen extra woorden over vuil maken: aftreden en geen wachtgeld
@Hufter | 29-06-13 | 07:35
Hij zal waarschijnlijk niet liegen, hij beschrijft de waarheid zoals hij dat ziet.
Dat wij dat niet als waarheid zien, ligt waarschijnlijk aan de onwetendheid van 'de burger' die het nut maar niet in wil zien van die moloch genaamd 'EU'.
Wat dat betreft vraag ik me af hoe lang het duurt voordat Nederland subsidie krijgt om de 'EU' te gaan promoten op scholen.....
Is die Schultz trouwens familie van ?
Man man ik word steeds om deze uren wakker. Nutteloze uren. Ach het enige nutteloze dat ik vandaag gedaan heb is een belletje plegen. www.youtube.com/watch?v=8wxVTIB6qE4
Nou, die Schulz maakt i.i.g. helemaal niet de indruk dat ie staat te liegen tijdens zijn beantwoording...
Ik ben 5 jaar geleden al gevlucht naar Denemarken.
De Deen betaalt 25% btw op food en non food. Het resultaat is:
Wekelijks gaan er voor 1,8 miljard kronen -koers is 7,50- naar Zweden en vooral Duitsland.
Dat zijn consumenten die hun boodschappen daar gaan doen. Al of niet georganiseerd met hun kennissen.
De regering heeft geen antwoord daarop.
Ik heb die '2500' link geklikt. Als ik de managementsummary mag geven, dan staat daar eerst een aanval op de man (de naam geenstijl zegt al genoeg, he?) en vervolgens een enorme lap tekst om te schrijven: 'ja wij graaien, maar anderen graaien ook, dus 't mag'. Ik heb een noritje gepakt na het lezen dat deze graaier 'wel 60-70 uur per week 'werkt''. De on-be-schaamd-heid.
@Magdatkandat | 29-06-13 | 06:57
Ik heb een bepaald linkje over Grieks geld al meerdere malen geplempt, ik doe het niet meer.
Ik heb wel wat beters te doen!
necrosis | 29-06-13 | 06:53
Tuurlijk hou ik me aan mijn woord. Da's het enige dat ik nog heb. Grote vraag is, wat dan? Blanco - Watapanja's oplossing - zie ik niet zitten. Is een beschaafd 'signaal' maar ook gewoon een vrijbrief voor nog eens 4 jaar. PVV of SP dan? Kweenie. Ik deel de conclusies van de PVV wel, maar niet de gedachtensprongen ernaar toe, althans niet dat hardvochtige, verongelijkte gezeik. Daarbij zijn die gasten zelf allemaal van die proleten met luchtjes. Volgens mij is de gemiddelde PVV-stemmer tien keer beschaafder dan de gemiddelde PVV-gekozene. Dat zegt wat.
SP is wel een heel grote stap. Ik deel hun zorgen, maar wat mij betreft moet het primaat altijd liggen bij de ondernemers: zij zorgen voor beweging, voor geld, voordat er ueberhaupt socialistisch gedacht kan worden.
Enfin, ik weet het ook niet.
Cheers.
Moet rennen, zwemles and all.
necrosis | 29-06-13 | 06:50
Ik hoor je. Las trouwens ergens dattie zelf in een huisje van 22.000 zit. De fokking scheefwoner.
Het blijft overigens niet bij Griekenland. Italie en Frankrijk komen eraan, die zullen we ook moeten onderhouden. Anders moeten ze hun eigen spaarcentjes aanspreken. Of zoiets, ik volg het niet eens meer.
@Magdatkandat | 29-06-13 | 06:38
Ik hoop dat je woord houdt, als Rutte met droge ogen de Nederlandse samenleving nog verder de nek omdraait na zomerreces.....
@Magdatkandat | 29-06-13 | 06:38
Het gaat niet om wat je verdient, het gaat erom wat je onder de streep overhoudt.
En met Rutte als MinPres wordt het een beetje lastig om een huis of auto te kopen, hoe hard hij ook roept.
Zolang we worden afgeroomd om met name de Grieken overeind te houden, hoeft hij er niet op te rekenen dat ik ook nog eens flink ga kopen om de MKB overeind te houden.
Tenslotte kan ik zelfs duizenden Euro's maar één keer uitgeven......
duitse herder | 29-06-13 | 06:44
Ook goeiemorgen! Lekkere binnenkomer. Zat ik net 's 5 minuten niet aan Europa te denken.
Schulz: Mein Kampf...
necrosis | 29-06-13 | 06:29
necrosis | 29-06-13 | 06:31
Ja, het is 'n bloedbad daar buiten. Je krijgt toch wel meer dan 4 euro per uur, hè?
Sorry, heb VVD gestemd, doe ik ook nooit meer.
@Magdatkandat | 29-06-13 | 06:17
En nee, ik resideer nog altijd in het land van klompen en windmolens, en die lachende volksverlakker Rutte!
*waar ik overigens nooit op zal stemmen*
@Magdatkandat | 29-06-13 | 06:17
Mijn werktijden zijn weer veranderd, wat dat betreft ben ik blij dat ik nog werk heb.
Als ik de werkloosheidscijfers bekijk, mag ik mezelf nog gelukkig prijzen.
necrosis | 29-06-13 | 05:59
Zit je in de graveyard of in Guatamala of heb je gewoon een structurele jetlag. Pipo,koeien, mamaloe, wat ben jij er altijd vroeg bij.
Overigens pleit ik voor terugkeer naar de EEG.
Vrij verkeer van 'Handel' bracht welvaart, vrij verkeer van personen die hier niets te zoeken hebben, brachten alleen maar ellende.
Barosso, Rompi, Verhofstadt en Olli Rehn brengen niets dan ellende.
Zonder landbouwsubsidies was met name Frankrijk allang failliet geweest!
Ik wil graag een 'Neuro-zone' maar zonder die KutFrambozen!
Wat mij betreft trekken we de grens tussen Vlaanderen en Wallonië, en geven 'we' laatstgenoemde gratis aan die communist Hollande.
De Walen zijn 'de Grieken van België.
Elvis snapte het 40 jaar terug al btw.
www.youtube.com/watch?v=V9gv_yetMpg
@tattooboer | 29-06-13 | 03:27
Dus bij gebrek aan het 1 zouden we het ander moeten volgen? Ik denk dat ik dit keer pas.
Laten we ons vertellen dat we van beperkte kwaliteit zijn roze soldaten?
Deze tiran heeft ons net minderwaardig verklaard.
Als dit een echte man was die zulke uitspraken in onze gezichten zou zeggen komt hij er snel achter dat we het oude gebruik van platte hand ontmoet gezicht niet vergeten zijn.
De waarlijk beperkte mensen zouden hem lynchen, en dat bewijst al zijn ongelijk.
Oh kut. Dat heb ik weer. Iedereen ligt alweer te slapen.
Tja. Dan maar naar de klote. Maar ik ga toch.
Dit MOET stoppen.
Donderdag 4 Juli. Binnenhof Den Haag. Ik zal er zijn.
Zonder GS vlag. Zonder politieke vlag. Maar met gezond verstand en gevoel.
@Evocatus | 29-06-13 | 01:45
De hele tekst gekopieerd en dat is in welk opzicht van toegevoegde waarde?
Ten eerste was het een speech, en ten tweede zal de Monnet stichting uiteraard het bestaan van zo een uitspraak ontkennen. Uw bron Corbett, voormalig EP van Labour nota bene en huidig adviseur van van Rompuy, zal dit ook nooit erkennen en alles in zijn werking stellen om deze uitspraak in twijfel te trekken zonder deze daadwerkelijk te falsificeren.
Wat een sterke bron. Is dit de standaard modus oprandi van Eurofielen?
Lees dit maar eens over Monnet:
democracy.blogactiv.eu/2010/06/14/monn...
democracy.blogactiv.eu/2011/04/15/monn...
@redactie@geenstijl.nl
Het moet toch even gezegd worden dat jullie ondanks de komkommertijd lekker op dreef zijn en heerlijke topics plaatsen de afgelopen dagen die vragen om meer...
Ga vooral lekker door op deze tour dan hebben we in ieder geval nog een beetje leuke zomer ondanks het kudtweer.
Roer waar het stinkt en graaf vooral zo door :)
Maar ''the company'' geen stijl is relative limited. Knap dat je dan toch groot nieuws hebt gemaakt!!!!
Itzamná | 29-06-13 | 01:53 |
Slaap lekker, ga ik ook doen.
Watapatja | 29-06-13 | 01:32 | + -2 -
Je zult het heus serieus bedoelen, maar als je een systeem naar de kloterij wilt helpen kun je dat beter van binnenuit doen dan van buitenaf.
Kun je anders over denken. Right.
Slaap lekker, ik ben outl
@Itzamná | 29-06-13 | 01:22
Met wolfsklauwen typen valt niet mee, ondanks de cursus. Evengoed dank voor de terechtwijzing. Het bespaart anderen weer werk zeg maar.
Grote stamper | 29-06-13 | 01:45 |
9 redenatiefouten in 1 tegel, dat moet een nieuw record zijn. Wat doen ze in vredesnaam in je flesje.
@watapatja Volgens mij komt verandering per definitie van binnenuit. Behalve als je met een leger richting Brussel trekt, dan komt het van buiten. En die mogelijkheden van jou, hoe beperkt zijn die? Je zegt dat je van binnenuit niets kunt veranderen en dat je daarmee jezelf frustreert, waarna je zegt dat je binnen je mogelijkheden het systeem frustreert. Je zit zelf binnen het systeem, je frustreert jezelf. Nu het nog doorkrijgen. Maar met jouw verstand, dat al jaren heeft kunnen rijpen, zou dat niey te lang moeten duren.
@Desmoulins | 28-06-13 | 22:06
Hoe zit dat met dat citaat van Monnet?
Hier staat iets anders:
www.richardcorbett.org.uk/blog/2007/01...
Hbe hele tekst maar even gejat.
"Eurosceptics have long followed the policy of Goebbels who said that if you tell a lie often enough people will believe it. One particularly insidious lie that they have been repeating since the 1970s is a fabricated quote from Jean Monnet to the effect that:
"Europe's nations should be guided towards the superstate without their people understanding what is happening. This can be accomplished by successive steps, each disguised as having an economic purpose but which will irreversibly lead to federation."
Anyone with a passing acquaintance of Monnet's work would immediately be suspicious of such a quote. I have asked the Jean Monnet foundation in Switzerland whether there is any record of Jean Monnet saying anything of the sort, and they confirm that he didn't - this was an invention first made up in a British newspaper in the 1970s.
On the other hand, they have sent me a real speech by Jean Monnet, delivered on the 28th March 1953 to the parliamentary assembly of the Council of Europe, in which he said precisely the opposite -
"Our Community will only develop well if all the measures that it takes are made public, explained publicly not only to the peoples of our Community but also to those who do not belong to it"
[The French original - "Notre Communauté ne se développera bien que si toutes les mesures qu'elle prend sont rendues publiques, expliquées publiquement, non suelement aux peuples de notre Communauté, mais aux peoples qui n'en font pas partie."]
Labels: eurosceptics, Jean Monnet, mediawatch
posted by Richard Corbett MEP @ 18:06"
Pius altijd +1
@Graaf van Egmont | 29-06-13 | 00:26
Eens.
Itzamná | 29-06-13 | 01:14 |
Idd, omdat je van binnenuit niets kunt veranderen, het wordt hooguit frustrerend voor jezelf. Dat is het mij niet waard. Binnen mijn mogelijkheden het systeem dat ze me opleggen frustreren is wel een leuk spel dat veel voldoening geeft.
@Graaf van Egmont | 29-06-13 | 00:26
Zoals ik al aangaf heb ik die bewuste avond gemist. Dus lees ik dat, in dit geval, na. En ja, als Pius werkelijk meent wat hij die avond heeft geplempd wordt het voor mij bijzonder moeilijk daar nog enige sympathie voor op te brengen.
Kleine aanvulling, 5 maal het toegestane promillage. Ongeveer 10 glazen bier.
www.alcoholinfo.nl/index.cfm?act=esite...
@de grote Anti | 29-06-13 | 01:17
Het is meer DAN lutzer!
@ik was in haren Voordat de kritische massa het eens wordt over het probleem, moet eerst het probleem helder zijn. Daarna kun je pas met oplossingen komen. We zullen nog heel wat af moeten zeiken op topics als deze voordat er ooit iets gaat veranderen.
Reden dat vrint Daniël "onafhankelijk" is, is overigens dat hij uit de PVV is gezet omdat hij onder invloed van alcohol een ongeluk heeft veroorzaakt:
nl.wikipedia.org/wiki/Dani%C3%ABl_van_...
Waarmee ik mij meteen begin af te vragen wanneer Geenstijl het vuurpeleton gaat organiseren, danwel meneer geblinddoekt op de A4 neerzetten.
www.geenstijl.nl/mt/archieven/2013/06/...
@Itzamná | 29-06-13 | 01:10
Je bedoelt de tijd van de PTT, de NS, het ziekenfonds en andere levensbehoeften die toen in handen geven zijn van bedrijven die het goedkoper voor de burger zouden maken?
Wolveshead | 29-06-13 | 01:18 | + 0
'Aggressief', dat kan ik niet goed rekenen.
We blijven beschaafd, helemaal eens.
Lul.
@Watapatja | 29-06-13 | 01:19
Eerst de opa uithangen tegen Grote stamper en nu een Seth Gaaikema eruit gooien? Je bent in vorm.
*geeuwt*
@Ik was in Haren | 29-06-13 | 01:14
Daar ben jij tegen?
Lewis Lewinsky | 29-06-13 | 01:16 |
Gefeliciteerd, je meest zinvolle bijdrage ooit. Niet meer te overtreffen, je kunt nu gewoon stoppen op je hoogtepunt.
@Parsons | 29-06-13 | 00:26
Misschien is dat ook niet het beste woord, sterker nog dat is het niet. Ik schrik een beetje van wat ik net lees, het is niet de Pius die ik ken (en nee, ik ben niet naief). Ik heb hem nog nooit op deze manier zien reaguren, zo aggresief.
Op deze manier zal ik hem zeker niet missen, er waren echter ook andere tijden dat ik het geheel beschaafd met hem oneens kon zijn.
Graaf van Egmont | 29-06-13 | 01:12 | + 1
Hee, dat wist ik niet. Dank voor je info. Vlg keer SGP.
Hebben ook een prima standpunt over de rol van de vrouw.
Ik zeg, niks meer aan doen.
Oke, wie heeft er allemaal meer als een liter drank gedronken..
Desmoulins | 29-06-13 | 00:42 | + 0 -
Misschien heeft de Stoep juist de bevoorrechte positie als eenmanspartij dat hij dit aan kan kaarten. De PVV beweert anti EU te zijn, maar vanuit de eu hebben ze niks laten zien, hard kunnen maken of bereikt. Dan gaat mn respect uit naar Stoel die als 1 man de eu heeft ontmaskerd en het op beeld heeft. De PVV is het niet gelukt ondanks schreeuwen.
Grote stamper | 29-06-13 | 01:14 |
Troost je, het verstand komt in de loop der jaren. Je hebt nog even. Nu pyama aan, tandjes poetsen en naar bed.
Zow. Even blanco tegenstempt.
@Watapatja | 29-06-13 | 01:14
De mens weet altijd heel goed waar hij allemaal tegen is, maar als je hem vraagt waar hij dan wel voor is, dan blijft het vaak akelig stil.
Lewis Lewinsky | 29-06-13 | 01:09 |
Zou in jouw geval beter zijn, scheelt een hoop peop in de panelen.
@watapatja Klopt, je krijgt me aan het nadenken. Maar ik ben altijd zo snel uitgedacht over die lulspam van jou. Kan aan mij liggen natuurlijk, of aan het niveau van de inhoud.
Watapatja | 29-06-13 | 01:12 Nee. Het systeem werkt niet.
Je kunt op het poppetje stemmen maar niet op z'n daden. Een schijndemocratie, dat is het.
Watapatja | 29-06-13 | 01:10 | + -1
Stel je voor, we hebben een parlement, 99% vindt het kut, maar dat parlement heeft wel de zeggenschap.
Dan ga je geen moeite doen om in dat parlement te komen om die 1% klootzakken er uit te donderen.
Je logica is erg bijzonder. Vertel!
Iedereen is nu aan het nadenken natuurlijk.
Maarja, de sparibs vanavond waren eigenlijk best goed.. kudo's voor die spareribs.
zeg maar jansen | 29-06-13 | 01:07 |
Daarom stem ik blanco, systeem zou kunnen werken alleen niet met deze kloteklappers.
Ik ga trouwens de volgende keer op de SGP stemmen voor het EP. Heb niks met die rare duikelaars, maar ze hebben zich wel aangesloten bij de UKIP van Nigel.
@Bruno Alaska | 29-06-13 | 01:06
Jij bent nu digitaal erfgoed vriend.
Graaf van Egmont | 29-06-13 | 01:08 |
Daarom is het zo vreemd om er wel te zitten graaien als je tegen bent.
Lewis Lewinsky | 29-06-13 | 01:09 Dat doe je marginaal. Met het 'kleiner dan' tekentje.
Dat weet niet iedereen.
Voor de goede verstaander. Die Fyra is vrij kut. Er zijn tijden geweest dat de treinen wel op tijd reden.
@zeg maar jansen | 29-06-13 | 01:07 |
Zo'n blanco stem komt hard aan hoor, niets marginaals aan.
@zeg maar jansen | 29-06-13 | 01:07
Je zou verwachten dat iemand die blanco stempt ook blanco tegels zou plempen. Consequent zijn is weer ver te zoeken.
Itzamná | 29-06-13 | 01:06 |
Heb helemaal niets met die EU, totaal overbodig instituut. Morgen opheffen, kom je wel helpen met bij het vuilnis zetten.
Voor het EP kun je stemmen wat je wilt, het haalt niks uit. Zelfs daar hebben ze snel blokken gevormd om een vuistje te kunnen maken. Socialisten, Christenhonden en Liberalen. Hoor je daar niet bij, kun je het als partij wel vergeten.
@pennestront | 28-06-13 | 22:52
Het is tuig, niet meer en niet minder. +
Mooi is dat weer. Iemand die blanco stemt vindt de politici kudt.
Grote stamper | 29-06-13 | 01:03 |
Het verheugt me dat het me lukt om je met mijn plempsels te irriteren. Ooit komt de dag dat ik je aan het nadenken krijg. Kleine kans, maar toch.
Watapatja | 29-06-13 | 00:57 | + 0
Van buitenaf is er niks te slopen. Los daarvan, wat heb jij met de EUSSR? Vind je dat wat, iets waar wij als netto-betalers iets aan hebben? Een totaal totalitaire instelling waaraan wij onze autonomie aan overleveren?
Allemaal top, denk ik. Morgen een bom op Brussel zou ik helemaal prima vinden. Al was het maar om die duivelskop van een Van Rompuy noot meet te hoeven zien.
Alles goed bedoeld hoor, die mensen proberen er ook het beste van te maken. Die Van Rompuy houdt vast heel veel van z'n moeder, of zoiets.
Als ik eerlijk ben zie ik hem liever vandaag dan morgen dood, maar dat is een strikt particuliere mening, geen Joris waard.
@Grote stamper | 29-06-13 | 01:03
Ik ben tegen geenstijl en reaguren op zich. Je hebt altijd baas boven baas.
Watapatja | 29-06-13 | 01:03 Echt? Vul je niks in? Of maak je je stembiljet ongeldig?
@Watapatja | 29-06-13 | 00:59
Dat klopt, waarom dan even de PVV eruit lichten?
@watapatja Het is inderdaad een rare paradox om ergens in te zitten waar je tegen bent. Ik ben tegen die slechte ongefundeerde reaguursels van jou, maar blijf toch op geenstijl. Raar hè?!?
zeg maar jansen | 29-06-13 | 01:02 |
Ik stem blanco, yep.
Watapatja | 29-06-13 | 01:00 Dat ben jij ook met je ene stem.
En toch gaan stemmen hè?
@Danbolig | 28-06-13 | 21:13
Idd. Taalkundig heet dit een pleonasme... Toch?
zeg maar jansen | 29-06-13 | 00:58 |
Welke inspraak, daarvoor zijn ze te marginaal.
Parsons | 29-06-13 | 00:57 |
De hele politiek is verworden tot een risee, inclusief de graaiersnetwerken eromheen.
Watapatja | 29-06-13 | 00:57 Omdat het kan. Ze moeten er wel zitting in nemen. Vanwege de inspraak.
@Watapatja | 29-06-13 | 00:46
Qua risee is er natuurlijk niets mis met de PvdA, D66, VVD, CU, GroenLinks, SP en al die andere extreem linkse volidiotenclubjes?
Itzamná | 29-06-13 | 00:55 |
Het blijft een rare paradox om zitting te hebben in iets waar je tegen bent. Van binnenuit slopen lukt je niet, dus dat argument gaat niet op.
@Watapatja | 29-06-13 | 00:54
Hoezo is dat mijn eigen taal, dude? Lijkt me meer iets voor Martin Schulz, als je die kent.
Watapatja | 29-06-13 | 00:46 | + -2
Gelukkig zie je ook in dat je plemp waardeloos is.
Ik zou, met miljoenen Europeanen. op Farage stemmen, als dat zou kunnen.
De EU is niet meer dan een zichzelf vergrotende bureaucratie, daarin niet verschillend van elke bureaucratie. De oplossing van die shit komt uit de loop van een geweer.
Alle alternatieven zijn onzin.
In Zwitserland mogen dan veel moslims zijn, de criminaliteit is er erg laag voor een geïndustrialiseerd land. Ook maken ze significant minder kosten voor het politieapparaat. Zouden ze misschien beter het kaf van het koren gescheiden hebben aan de grens? Wellicht heeft de doune beambte aldaar het tuigh naar Amsterdam ZO doorgestuurd.
Lewis Lewinsky | 29-06-13 | 00:52 |
Even in je eigen taal, loser, bek houwen.
@Watapatja | 29-06-13 | 00:50
Gooi die godwins er maar gelijk uit, fascistroeper, dan hebben we dat tenminste gehad.
Berlusconi gaf al aan wat de verborgen agenda van Schultz is, leek een grap en grol maar was eigenlijk 100% serieus, Berlusconi heeft ook een geheime dienst ter beschikking, dat hij goed zat blijkt uit het feit hoe snel het onder tafel gemoffeld is geworden.
Europa=geld en de macht daarover, gelukkig is de crisis een onverwachte spelbreker, steeds meer waarheden komen boven.
Moge een diepere crisis dit veelkoppige monster onthoofden, zodat we weer terug naar betere tijden kunnen.
Lewis Lewinsky | 29-06-13 | 00:48 |
Alleen voor jou zou ik het heropenen.
Lewis Lewinsky | 29-06-13 | 00:47
LOL, maar ook dat is al erg genoeg.
@Watapatja | 29-06-13 | 00:46
Hoor ik daar het gestamp van marcherende laarzen die Nooit Meer Auschwitz scanderen?
@Graaf van Egmont | 29-06-13 | 00:44
Ja, je hebt gelijk. De zwitsers maakten polskoekoeksklokken zonder koekoek.
Baby Rasta | 29-06-13 | 00:11 |
De PVV hoort niet in het EP te zitten. Is een totale risee en het bewijs dat het ook baantjesjagers en zakkenvullers zijn.
@Stormageddon | 29-06-13 | 00:23
Voorbeeldje van ellende door rijke moslims, hier gezien in het gezelschap van racist, fascist tevens obersturmbannfuhrer Martin Kapo Schulz tijdens het aanbieden van zijn excuses voor het in Amerika maken van een filmpje over Mohammed de Killerprofeet.
dijkhoff.info/wp-content/uploads/2012/...
Lewis Lewinsky | 29-06-13 | 00:41
Dacht dat koekoeksklokken werden gemaakt in het Schwarzwald, Duitsland dus.
@Grote stamper
Maar inderdaad, dat die Kutzwitsers geen lid zijn van het Brusselse imperium legt ze geen windeieren. En dat het kutvolk is, moeten ze zelf ook maar weten. Is hun goed recht. En je kunt er altijd nog omheen rijden.
@Baby Rasta | 29-06-13 | 00:24
Hoe walgelijk die praktijken ook zijn, feit blijft dat het slecht symptoombestrijding is. Uiteraard verdient van der Stoep lof voor zijn moedige actie, maar het is geen verstandige zet geweest met betrekking tot zijn eigen positie. Hij kan nog steeds het meest betekenen voor ons land in het EP en niet daarbuiten.
De ware problemen zijn de instituties en onze heulende politiek en media.
Sinds wanneer fungeert GS als doorgeefluik van de PVV? Is mij onbekend. Ik ben de steunbetuiging aan de VVD tijdens de laatste verkiezingen nog niet vergeten...
En dat recht moeten ze hier natuurlijk ook hebben, alleen getuigde het niet van inzicht.
Sommige zaken zijn soms zo eenvoudig.
@Stormageddon | 29-06-13 | 00:23
Die wonen er ook nog, ja, rijke buitenlandse moslims. Daar heb je wel degelijk veel last van, stormpie, trouwens. Je stelt de zaken te rooskleurig voor. Maar ik had het nu even over de mensen met de Zwitserse nationaliteit. Daarvan behoren er nogal veel, vier procent in het jaar 2000, tot de mohammedaanse kudtgodtsdienst.
Valt me nogal tegen van die koekoeksklokkenmakers.
@Jim Lovell | 29-06-13 | 00:28
Bij deze trek ik dit reaguursel in.
@Grote stamper | 29-06-13 | 00:20
Die vier procent moslims (in 2000, zal nu wel zes zijn) hebben de zwitserse nationaliteit. Beetje een faal van de minarettenverbieders.
"the quality of the company is relatively low"... lol.. 1. Leer engels
2. Is er een ander medium die de waarheid zo mooi (en tevens zo leijk als zij is) neerzet als geenstijl?
@Bakito | 29-06-13 | 00:16
Hmmm, vergeet de a niet. +
@Itzamná | 29-06-13 | 00:18
Ik begrijp je en zonder jou(w) zou GS voor mij niet eens de aanblik waard zijn.
Geen geslijm, want daar doe ik niet aan.
@Grote stamper | 29-06-13 | 00:20
Als je in Zwitserland als buitenlander geen werk hebt gooien ze je er binnen een jaar uit. Dat scheelt een slok op een borrel. Je bent er alleen welkom als je geld meeneemt of als je er gaat werken. Anders: toedeledokie.
Wolveshead | 29-06-13 | 00:02
Ik begrijp dat je het nachtje van de 21e nog een keer terugleest? In één ding moet ik je gelijk geven, pius was niet de pius die we kenden. Er was meer aan de hand. We kunnen het hem niet vragen nu, maar om mar meteen je sympathie over de reling te kwakken is ook vergaand.
@Wolveshead | 29-06-13 | 00:02
Over sympathie ga ik niet, maar nogmaals; zodra je de shit alhier persoonlijk gaat opvatten gaan er dingen niet goed in de bovenkamer. Vraag maar aan Schulz, dit is ook de weg kwijt.
Desmoulins | 29-06-13 | 00:16 | + 0 -
Yep en voorlopig heeft Stoep veel meer bereikt dan al die roeptoters die hetzelfde plaatje draaien. Man verdient props voor zn eenmansactie, terwijl de PVV over veel meer middelen beschikt. GS is de huis tv van de PVV en voorlopig heb ik niet zo'n repo gezien van de PVV.
@Lewis Lewinsky | 29-06-13 | 00:14
De islam in Zwitserland is van iets ander karakter dan in de rest van Europa. In Zwitserland wonen vrijwel alleen islamieten die er een bankkluis hebben gehuurd en her en der wat bankrekeningen hebben.
Daar heb je wat minder last van dan de bevolking van (bijvoorbeeld) Amsterdam Nieuw-West.
@Lewis Lewinsky Omdat bevolkingsaanwas door niet westerse allochtonen, veelal Moslims, in grote getale hierheen te halen decennia lang is gebruikt voor groei van de economie. Dit geldt voor de groei van de economie in de meeste westerse landen. Nu er crisis is, is in veel Europese landen een beweging naar rechts gaande, maar in Zwitserland gaat die beweging nu sneller.
Ik zeg kopiëren dat Zwitsers model, is in ieder geval beter dan wat we nu hebben!
Jim Lovell | 29-06-13 | 00:11 | + 0
'... jou... zou ik als 'jouw' schrijven. Bijzaak.
Ik ben een topreaguurder, niet altijd in de panelen, maar de mensen die er toe doen weten dat.
Ik weet dat ook. Bescheidenheid is een deugd voor mensen die het aan andere kwaliteiten ontbreekt.
Daar heb ik geen last van. Ben totaal autistisch, ken m'n beperkingen, maar ook zeker m'n kwaliteiten.
En nu moet jij maar eens gaan koekeloeren welke lul dit soort dingen ooit heeft durven plempen.
Ga je niet vinden.
Ik zou niet gelijk zeggen QED, maar eigenlijk wel.
Begrijpen wij elkaar?
Fijn. Scheelt weer een hoop gelul.
Ik ga ff roken. BBL.
Stop de geldverspilling in het Europees parlement, zegt Frank Vanhecke.
memoreert ook nog de waanzin van het Museum van de Europese gecheidenis.
www.youtube.com/watch?v=q4NrroWkH4Q
Salt! Evocatus
+r naar boven gooit
@Baby Rasta | 29-06-13 | 00:11
Lul niet zo slap.
De PVV-fractie in Brussel schrijft wekelijks stukken op DS over allerlei misstanden.
Geduld is een schone zaak.
All great empires are destroyed from within.
Klootzak
@Grote stamper | 29-06-13 | 00:09
Maar waarom lukt het de zwitsers niet om de islam buiten de deur te houden?
Overigens vind ik dat die Global Warming ook wel eens wat mag opschieten. Kachel aan, op 29 juni... Veel gekker moet het niet worden.
[Schaatsen slijpen gaat]
2012 Terzake - Verloning in het Europees Parlement
www.youtube.com/watch?v=D51YLF7otJk
Salut! Evocatus
Lang leve de Stoep! Dit is wat ik eigenlijk verwachte van de PVV- fractie in Brussel. Maar blijkbaar zitten die zichzelf vol te vreten daar in Brussel. Dat 1 onafhankelijk lid een beerput open kan trekken maakt de PVV in de eu parlement eigenlijk overbodig. Als hij het zo vol houdt als onafhankelijk lid doet hij het goed.
@Itzamná | 29-06-13 | 00:04
Stiekum hou ik van Pius en Bakito, maar dat hou ik liever voor mezelf.
Over jou heb ik het nog niet gehad toch? Wat is jou meerwaarde hier? ;)
En nu niet zeiken over mijn persoontje, dat kan later wel.
@vanbukkem @lewislewinsky Zwitsers zijn kutvolk, inderdaad, maar mijn punt was dat het niet deelnemen aan de EU (slechts beperkt) volledig losstaat van de economie. Eén van de belangrijkste argumenten om niet uit de EU te stappen vervalt dus volledig voor Nederland.
En nog een leuk feitje over Zwitserland, de linksen aldaar zijn tegen immigranten.
De voor- en nadelen tegen elkaar afwegende geef ik ze het voordeel van de twijfel!
Wat ik erg opmerkelijk en zorgelijk vind is dat Rutte zich absoluut van geen kwaad bewust is. Geen enkele zorg, spijt, bedenking, hij is er absoluut van overtuigd dat hij het juiste doet en hij is er ook zeker van dat het Nederlandse volk één groot dom kind is die je absoluut niet serieus hoeft te nemen. Geen spoor van twijfel.
Jim Lovell | 28-06-13 | 23:54 | + 0
Ik ben een ongelooflijk reactionaire zak hooi, maar reaguurders als pius en Bakito vind ik zeer de moeite waard.
Er zijn maar weinig reaguurders met een totaal absurdistisch gevoel voor humor als een Bakito, en maar weinig mensen die het (de topics) zo serieus menen als pius.
Zijn natuurlijk allebei terminaal, maar juist uitgerekend deze twee kloothommels zouden dit waarderen.
Wat een heerlijke anekdote, vind je niet?
@Parsons | 28-06-13 | 23:49
Ik ben nu bij 22:05, oeps. WTF is er met hem gebeurd dat hij zich als een complete randdebiel ging gedragen vraag ik mij dan af, en dan moet ik de rest nog lezen. Schrap bij deze de sympathie die ik voor hem had. Man, dit is niet best...
Parsons | 28-06-13 | 22:55 | + 3 -
Heb een uur met Al aan de lijn gehangen, excuses, wat was de vraag ook al weer?
Sepp Blatter is een Zwitser. Dat zegt wel genoeg.
@Stormageddon | 28-06-13 | 23:56
Het is een klucht.
Altijd al geweest maar sinds de transferunie zijn alle remmen los.
@Grote stamper
Daarintegen bestaat er in Zwitserland, het land van geen corruptie, wel een wet die het verbied(!) om zwartgeldpraktijken aan het licht te brengen.
Dus ondanks al die prachtige industrieën hangt het land ook van zwart geld aan mekaar. Ik vind Zwitserland geen goed voorbeeld. Bovendien zijn die Zwitsers over het algemeen onsympathiek kutvolk. Is mijn ervaring. En alle slechte eigenschappen van de hun omringende volkjes worden vereenigd in de Zwitser. Vind ik.
tipo | 28-06-13 | 21:42
Wederzijds!
Ook dit is Europa.
www.trouw.nl/tr/nl/4504/Economie/artic...
Het zingen van het Duitse volkslied op het moment dat het geld werd overgemaakt vind ik wel getuigen van humor.
Dat dan weer wel.
@Wolveshead | 28-06-13 | 23:45
Dat rijmt.
@Grote stamper | 28-06-13 | 23:53
Vier procent van de zwitsers is moslim. Best hoog, vind je niet? En dat was in 2000. Zal nu wel hoger zijn.
@Wolveshead | 28-06-13 | 23:39
Pius is een gemis en heeft behalve zijn mening, die ik vaak verafschuw, een hoogstaand moreel. Hij staat voor zijn gelijk. Het is een kerel met lef en een prettig debater. Pius is ok.
Die andere twee zijn vuilnis, bakito is af en toe wel om te lachen. Een zielige vertoning, geen respect voor. Als mens wel, maar die zieltjes zijn de inhoud van de GFT kliko niet waard.
Het verraad aan zichzelf druipt er vanaf.
Het blijven wel mensen, dus zijn het een soort achterneefjes van me, maar dat is de jostiband ook.
Voor iedereen in dit land die nog achter Schulz en zijn poppenkast aan loopt. En voor iedereen die ons zand in de ogen gooit dat we de EU nodig hebben.
Zwitserland is geen lid van de EU:
Quote:
Big industries
Sterker nog, Zwitserland heeft per hoofd van de bevolking de hoogste industriële output te wereld (soms Japan, dat verschilt per jaar). Dat Zwitserse spulletjes niet zo opvallen in het dagelijks leven komt simpelweg doordat het land met bijna 8 miljoen mensen niet zo heel groot is.
Bovendien maken de Zwitsers relatief weinig consumentenproducten maar veel onzichtbare productiegoederen, zoals chemicaliën en machines.
Giganten
Enkele industriële joekels: chemicaliënproducent Sika (omzet van 3,9 miljard), de op na na grootste farmaceut Novartis (46,6 miljard) en het grootste voedingsmiddelenconcern ter wereld Nestlé (70 miljard).
Een land waar de werkloosheid iets boven de 3% ligt, corruptie praktisch niet bestaat en een van de best geschoolde werknemers rondlopen, heeft geen bankgeheim nodig om concurrerend en welvarend te zijn.
@Parsons | 28-06-13 | 23:49
Zie pius | 21-06-13 | 04:21
@Desmoulins | 28-06-13 | 23:46
Pseudoniem, eikel.
@Wolveshead | 28-06-13 | 23:39
Terugleesdraadje. Ergens na 3am. www.geenstijl.nl/mt/archieven/2013/06/...
"A conspiracy, wrapped in a plot, inside a government agenda."
Je kan op een paar manieren met lastig gepeupel omgaan:
- De Noord Koreaanse methode, pak iedereen aan.
- De Jemenitische methode, dood iedereen.
- De democratische methode, doe niets en graai.
De democratische methode werkt het best, je pakt gewoon geen enkel probleem aan. Daardoor zijn er zoveel problemen dat het volk cynisch en apathisch wordt. De lucky few vreten ondertussen als sprinkhanen het land leeg.
O ja, er is ook nog de Zwitserse methode. Gewoon niet meedoen aan de poppenkast om je heen en er slim van profiteren.
@Itzamná | 28-06-13 | 23:28
Ik vind het ook jammer, maar als volwassen vent zijnde mag ik toch hopen dat hij weet wat hij doet.
Het is allemaal immers allemaal maar virtueel en veelal anoniem. Jullie gaan wat dat betreft een stuk verder terug, ik ben pas ruim een jaar actief -zie ik net, onder dit synoniem, weliswaar, maar vond het eigenlijk wel aangenaam om de straatfilosoof van GS altijd zo tekeer zien gaan tegen het conservatisme, PVV en ondergetekende.
@Desmoulins | 28-06-13 | 23:38
Kijk maar uit, straks pakt hij een PVC-pijp! Overigens ben je dan je kaak ook mogelijk kwijt.
@Itzamná | 28-06-13 | 23:28
Er schijnen mensen te zijn die het reaguren jegens een anonieme nick alhier persoonlijk op kunnen vatten. Een zeer wijs man heeft mij ooit eens verteld dat als dat zich voordoet je met je plasje naar de dokter moet gaan. Ik denk dat de keizer aan het plassen is.
@Jim Lovell | 28-06-13 | 23:27
Mag ik hieruit begrijpen dat je geen fan bent van Supereikel en dat wij die mening delen? Dat je ook niet van warme gevoelens overloopt voor Pius, die ik toch (net als Bakito) met andere ogen bezie? Met beide laatsten ben ik het geloof ik zelden tot nooit eens geweest, dat lijkt mij ook niet relevant voor een plek als dit. Ik was eerder benieuwd naar het degengekletter dat ik schijnbaar heb gemist. Ik ken beide reaguurders als sterke debaters, waar ik in alle eerlijkheid direct zal bekennen dat Parsons qua gedachtegoed mijn sympathie heeft. Gelukkig zal dat beiden de broek niet doen bollen.
@AnaalVandaal | 28-06-13 | 23:29
Dat is dus tegenwoordig een verwensing.
Zeker ook zo'n ontzettende baas die heilig geloofd in zijn eigen kunnen maar van diep van binnen best weet dat het een kansjongere is, en altijd zal blijven...
@The real McCoy: goed idee, Paul. Leg maar voor aan Lucas Hartong, van de PVV, die zit in de commissie Begrotingscontrole...
@Rommelende Onderbuik | 28-06-13 | 23:31
Hee, een woordspeling.
Van Duyvenbode | 28-06-13 | 23:29 | + -1
Je klinkt wat cynisch, maar eigenlijk heb je wel gelijk. Een triest gelijk, dat wel.
Ik ben dan nog obstinaat genoeg om altijd en overal de EU en de islam naar de verdommenis te helpen. Of het helpt weet ik niet.
Maar... mensen lezen dit. Al zouden het er maar drie zijn, dan vind ik het al prima. 't Zou wel behoorlijk kudt zijn als ik de enige zou zijn die dit zou lezen, gehgeh.
Hoofd niet en nooit laten hangen, friendo.
@caravaggio | 28-06-13 | 23:32
Ik geloof wel in de jeugd van Nederland. Gaan die hele eurofiele roofelite van graaiers bij het oud vuil zetten. Kwestie van een paar jaar.
@caravaggio | 28-06-13 | 23:18
Kom maar op met je inhoud, Michelangelo.
Lewis Lewinsky | 28-06-13 | 23:23 | + 0
Iedereen denkt alleen maar vooruit te kunnen en te moeten.Wij moeten achteruit.
Een jaartje of tig. Dan met een "foutje, bedankt de boel afdekken. Hier in Spanje geloof ik in de jeugd. Was in Bulgarije vorige week, ik geloof niet in hun jeugd.aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhh. nog geen inhoud
-weggejorist-
@hotbrasil | 28-06-13 | 23:11
Daar bestaat geen blauwdruk van.
Politici hebben dit decennialang in alle openheid kunnen verkondigen, met een media die deze idealen blind omarmt.
Wachten op een verandering van politieke koers is als wachten op de terugkeer van Jezus. Wachten op Godot.
Het enige wat eigenlijk nog hout snijdt, is totaal ontpluggen. Je totaal niet bezighouden met politiek.
Je hebt het summum bereikt als je niet de naam weet te noemen van de man die toevallig premier schijnt te zijn in je "land",
of die voor het moment "voorzitter" schijt te zijn van de EU - wat "EU" ook verder moge betekenen. Concentreer je op je eigen leven en dat van je naasten, en laat je niet afleiden door de muppetshow van de politiek. Mijn goudvissen zijn belangrijker dan de koning.
Desmoulins jij mbo'er.
Bij alle consternatie vind ik het wel jammer dat @pius zichzelf heeft weggejorist. Totaal onnodig.
Als je meeleest, pius, kom dan maar terug. Ik ben het ook wel eens zat geweest (na m'n 4.178e ban), maar jij bent niet eens geband. Laat je kloten zien man.
Wat dacht je nou, dat iedereen hier zit om het mel elkaar eens te zijn? Welnee, ik vind een Parsons, Stormageddon, CoJoNes, Baktio en andere linkse collectivistische klootzakken ook niet om te pruimen, maar wat geeft dat?
Een mens hep een onafhankelijke geest of niet. Dat is het punt. Je bent een lul, dat dan weer wel, maar in godsnaam, wees geen wegloper. Dat kan iedereen.
Zo, nu wel weer genoeg veren hè, ouwe lulmeier.
Waar ging het topic ook alweer over? O ja, de EU moet doodt. Helemaal eensch.
Eigenlijk ben ik van kop tot teen opgetrokken uit liefde. Is dat niet heel fijn, lezers en lezeresjes? Ga het maar eens zoeken...
@Wolveshead | 28-06-13 | 23:12
Links tuig doe ik geen zaken mee, dat begrijp je wel. Dat vlagvertoon is nutteloos, tenzij de man er een lelijk hoofd mee bedekt tijdens het doorpalen.
@Strohond | 28-06-13 | 23:17
Een partij die louter bestaat voor dieren zou geen bestaansrecht moeten hebben in een mensenwereld.
Ik ben het helemaal met u eens, echt waar, maar het ethisch behandelen van dieren in de breedste zin van het woord zou een taak moeten zijn van ons allen ongeacht politieke kleur.
@AnaalVandaal | 28-06-13 | 23:16
Really?
www.youtube.com/watch?feature=player_d...
@AnaalVandaal | 28-06-13 | 23:16
Nee, jij zit er hier compleet naast.
Natuurlijk denkt GS dat niet, dat zou een trieste vorm van onderschatting zijn.
Maar mijn bescheiden mening is dat men hier niet genoeg aandacht aan kan geven. En het feit blijft dat een medewerker van GS een duidelijke rol heeft gespeeld in gebeurtenis die wel degelijk van invloed is op de stroom van kritiek die al heerst. Ook de opsporing verzocht topics zijn een gevolg van het falen van de overheid, niet omdat GS hier doelbewust mee wil scoren of zich wil onderscheiden. De enige reden waarom dat wel het geval is omdat andere media weigeren een weergave te geven van de realiteit.
Wat bedoelt u eigenlijk precies met ''toy''?
Ik heb wel een idee, maar ik ben onderontwikkeld betreft straattaal.
@caravaggio | 28-06-13 | 23:18
Kom maar op met je inhoud, Michelangelo.
@hotbrasil | 28-06-13 | 23:11
Wat valt er te onthullen aan iets wat iedereen weet?
Lewis Lewinsky | 28-06-13 | 23:13 | + 0
Jammer, dat continue je naam veranderen om je tsunamie potent te laten zijn.
Twitter, de EU, de Euro, mis de inhoud.
@Parsons | 28-06-13 | 23:08
Eensch, vandaar dat ik op zijn terugkeer ook niet zit te wachten.
Desmoulins | 28-06-13 | 22:58
Geen bestaansrecht? Laat de volgende cijfers eens op je inwerken.
Maal 1000 staat erbij vermeld. statline.cbs.nl/StatWeb/publication/?V...
@Parsons | 28-06-13 | 23:06
Dat is het zeker.
Ik word er cynisch van, af en toe neem ik bewust wat afstand juist omdat het zo fucking obvious is.
Desmoulins je bent een toy. Snapt mn hele punt niet. Ik hekel gs omdat ze denken dat ze met wat amateur beelden van tom staal de eu bij hun ballen hebben. Hypen, eigen topics kicken en al die shit. Is gewoon toy. Voor de mbo'ers. Net als al die opsporing verzocht topics.
@caravaggio | 28-06-13 | 23:10
Botte wisselt vaker van twitteraccount dan m'n cokedealer van telefoon. Schijnt iets te maken te hebben met een horde krapuulmalloten die z'n account om de dag weten te blokkeren via de nazi's van Twitter. Het schijnt dat hij als een van de weinigen nog openlijk durft te ageren tegen een of andere pedofiele haatzaaiende ideologie. Het fijne weet ik er verder niet van.
@AnaalVandaal | 28-06-13 | 23:05
De meerderheid is bang! bang voor de baas.. bang voor de bank en bang voor de buren!
Alleen zij die niet veel meer te verliezen hebben zijn niet meer bang. Helaas zijn velen van hun weer onwetend of ongeïnteresseerd.
-weggejorist-
@caravaggio | 28-06-13 | 23:10
Botte twittert dat het een lieve lust is, kladschilder.
Godt, soms ben je nog online zonder dat je het weet. Dit terzijde.
@Parsons Een galg of guillotine bakken, zie Google.
Bakito | 28-06-13 | 22:47 | + -2
Ondanks je minnen, je hebt helemaal gelijk. Niet de geringsten hebben voorspeld dat het mensdom straks in een totaal prothetische omgeving zal leven. Wat voor veel mensen al het geval. Ik woon, zoals je weet, in 020. Zie alleen maar water en steen.
Terwijl ik liever de jungle in ga om iemand met een bijl z'n kop te klieven. Neuh, daar hoef ik geen reden voor te hebben - gewoon omdat het kan.
Heel NL, en ik denk zelfs heel Europa, leeft in een fantasiewereld. Net als Azië, Noord-Amerika en andere delen van de aarde.
Je hoort het niet zo gek veel, maar de meeste problemen op aarde zijn van Malthusiaanse aard. Te veel mensen. Een mensenplaag.
Lost zich als elke rattenplaag wel op. Zou er niet graag getuige van zijn, maar zie het wel als onvermijdelijk,.
Moedig voorwaarts, om met oom Gerard te spreken.
@Jim Lovell | 28-06-13 | 23:05
Blijkbaar heb ik zekere glorieuze momenten gemist, laat staan dat ik een vlag zou hijsen. Met dat vlagvertoon moet je toch al oppassen heden ten dagen, voor je het weet noemt men je een nazi, racist etc. (wie had ooit kunnen denken dat dergelijke benamingen ooit als geuzennaam beschouwd zouden worden, mits op die wijze als belediging bedoeld?).
Ik zit te wachten op een Edward Snowden binnen de gelederen van het Europese Parlement die het ware plan zal onthullen van de Europese Unie. Iets wat wij allang wisten: totale controle over ons.
@Parsons | 28-06-13 | 22:37
Heb jij Pius weggepest? Ouwe tikbokser!
Aan de andere kant, Itzamná is ook gelukkig weer aanwezig. Het kan dus nog verkeren. Als Superlul nu ook weer terugkeert zijn we bijna compleet, al moet ik bekennen dat ik op die laatste niet echt zit te wachten wat terugkeer betreft.
Wolveshead | 28-06-13 | 22:57 | + 0
En Botte hond? Heb gehoord dat die in 140 stukjes is gehakt en opgelost in Iraans zoet zuur
Ik walg ervan, dat dit soort praktijken jarenlang ongestoord kunnen plaatsvinden. Onze machthebbers willen blijkbaar serieus GENOMEN worden. Want daar solliciteren ze toch wel erg heftig naar met hun belastingen en bezuinigen en gekuip voor de EU.
@AnaalVandaal | 28-06-13 | 23:05
De meerderheid zal altijd bestaan uit jaknikkers, amateur-psychologen en pseudo-intellectuelen, maar ook die moeten tot de conclusie kunnen komen dat we op een hellend vlak zitten betreft de EU.
Ook nog iets te melden dat niet algemeen bekend is.
U legt de lat zelf, waarschijnlijk onbewust, hoog.
@Wolveshead | 28-06-13 | 22:57
Malloten als superdinges halen het niveau naar beneden. Kan ik niet veel mee. Lager bij de grond dan mijn onderbuik wordt het toch niet.
Vraag maar aan Schulz.
@pennestront | 28-06-13 | 22:52
Ook deze docu van Vlemmix moet er nog aankomen.
www.burgerforum-eu.nl/
We moeten nu niet meer stoppen om er tegenin te gaan.
Desmoulins | 28-06-13 | 22:58
De PvdD is een logisch gevolg op de volledig uit de hand gelopen bio-industrie in Nederland. Ze leggen de nadruk op dieren, omdat dieren nergens een stem hebben.
Ook is de bio-industrie een gevaar voor de gezondheid van de mens. Wanneer er een wereldwijd plofkipvirus uitbreekt, dan zullen er in Nederland enorm veel mensen overlijden door de overbevolking van mens en dier.
@Desmoulins | 28-06-13 | 22:56
Dat heb je mooi verwoord en dat is wat mij ook zo frustreert. Het is allemaal zo fucking obvious.
@Wolveshead | 28-06-13 | 22:57
Je gaat op dat glorieuze moment toch niet de vlag van de Soviet Unie hijsen?
De meerderheid kan verrotten. De meerderheid op deze site bestaat uit jaknikkers, amateur psygologen en semi intellectuelen.
@Renate Adriaans | 28-06-13 | 22:10
Ze kunnen de klokoverzichten geven zonder vermelding van namen. Dan weet je al genoeg.
@AnaalVandaal | 28-06-13 | 22:58
Nee, allesbehalve, maar zij vertegenwoordigen wel de meerderheid van dit krankzinnige land.
@Strohond | 28-06-13 | 22:45
Een partij bestaande uit mensen die alleen de belangen van dieren dienen, what's in a name, zou geen bestaansrecht mogen en moeten hebben.
Maar goed, lang leve het poldermodel.
@ Strohond | 28-06-13 | 22:54 |
Helemaal mee eens.
Al die oorlogen gaan ook nergens over. Uiteindelijk sterven de mensen al dan niet op natuurlijke wijze maar dat stukkie grond blijft doorgestaan.
@desmoulins
Toy, alsof je de npo daar voor nodig hebt.
@Parsons | 28-06-13 | 22:37
Heb jij Pius weggepest? Ouwe tikbokser!
Aan de andere kant, Itzamná is ook gelukkig weer aanwezig. Het kan dus nog verkeren. Als Superlul nu ook weer terugkeert zijn we bijna compleet, al moet ik bekennen dat ik op die laatste niet echt zit te wachten wat terugkeer betreft.
@Parsons | 28-06-13 | 22:46
Dat heet anticiperen maar dat is niet in lijn met wat de welbekende volksverlakkers toen -en nu nog, verkondigde, dus ben je al snel een vreemde eend.
Het is eigenlijk ook een kwaliteit om deze stinkende beerput al jarenlang door te hebben zonder je daarbij te verlagen tot een permaban, al valt de spreekwoordelijke jeuk soms niet te negeren, maar dat is menselijk.
Het trieste aan dit alles, van de EU tot aan die doodscultus, is dat het allemaal niet zo ingewikkeld en zwaar is om stelling te nemen. Je geeft immers iets om de toekomst van je kinderen en dit land, of niet.
Strohond | 28-06-13 | 22:52 | + 0
precies, maar laten we in naam van alle dieren en Allah godsdienst en politiek gescheiden houden.
@Bakito | 28-06-13 | 22:47
Dude, Nederland ligt al 10 jaar 40 meter onder water. Vraag maar aan Al Gore.
Bakito | 28-06-13 | 22:47
Je overschat de mens. Op de aarde is de mens maar een tijdelijk verschijnsel.
@ Bakito | 28-06-13 | 22:47 | -
Ik zou zeggen : plant wat boompjes.;-)
caravaggio | 28-06-13 | 22:47
De schijn is belangrijker dan de werkelijkheid.
Dat geldt ook voor de Euro.
Ze realiseren het zich allang. De vette, vet declarerende, toucherende en veelal frauderende vuilnisvertegenwoordigers daar in brussel en straatsburg $4$ dagen/maand. De vette tijden zijn geteld. GS heeft een shockwave veroorzaakt in een krachteloze corrupte verrotte EUSSR.
Het finale headshot toebrengen aan deze praktijken zou eenvoudig kunnen zijn.
24-uurs opnamen van de veurdeuren/garages in brussel en straatsburg, en alle openbaar door de pers te betreden ruimtes. Die live worden uitgezonden.
De gegevens analyseren en publiceren.
Simultaan opgestarte WOB-procedures op landelijk en eu niveau.
Het is letterlijk frauderen op topniveau en zou ook zo moeten worden benaderd.
@ Strohond | 28-06-13 | 22:45 |
Ik ben geen PvdD stemmert, maar ik kan ze soms wel begrijpen. Het feit dat mensen dieren mishandelden blijkt wel weer uit hoe ver sommige mensen zijn.
@Not Muhammad | 28-06-13 | 21:22
als die vlag die de prullenbak in verdween symbool stond voor het Nederland dat door de EU opgeheven wordt, dan was het wel een 'mooi' beeld eigenlijk.
@deleraarspreekt | 28-06-13 | 22:33
Waar betaal jij je boodschappen etc. van dan sprekende leraar? Van een hoge moraal?
Preek je dezelfde boodschap in de lerarenkamer? Wordt die mening gedeeld etc.? #dtv.
@AnaalVandaal | 28-06-13 | 22:44
Jezelf hypen op je eigen site, serieus?
Als dit zo algemeen bekend is waarom wordt er dan geen enkele aandacht aan besteed binnen de NPO?
Strohond,
Een dierenpartij zonder Marianne
een D66 zonder Pechtold,
Een PVV zonder Wilders
Een EU zonder die belg
het gaat alleen om de vorm.
de inhoud is de euro.
De 16e economie van de wereld stelt zich tevreden met 26 van de 736 stemmen in het eu parlement. Jammer dat we geen hooggerechtshof hebben dat het weggeven van grondwet en democratie als hoogverraad kwalificeert. Dalijk zijn we de gehorigen van Erdogan, dan ga je wat beleven.
Die hele Schultz is totaal irrelevant. Over 100 jaar is de aarde een kaalgevreten vlakte. Alleen drastische milieu-maatregelen kunnen HET tij keren. Maar ook daarvoor is het wellicht te laat.
@appeltjesgroeneweide | 28-06-13 | 22:34
Best wel een nuttige bijdrage aan dit topic, ik doe het veel slechter.
De baas in Brussel is net als de alfa male op de apenrots in artis. Hij denk dat hij de baas is, maar de andere apen lachen hem uit en neuken de apenvrouwtjes. De graaiers.
@Desmoulins | 28-06-13 | 22:41
Toen ik eind 2008 al mijn personeel eruit heb geflikkerd, omdat ik zag dat het verkeerd zou gaan werd ik voor gek verklaard. Breek me de bek niet open. Als ik hier hardop zou zeggen wat ik er werkelijk van vind krijg ik niet alleen een permaban, maar ook zeer grote problemen IRL.
Dat is mijn nuance.
Desmoulins | 28-06-13 | 22:37
Daar heb je helaas gelijk in. Helaas, omdat de PvdD meer mensen zou kunnen bereiken wanneer ze de nadruk zouden leggen op hun complete maatschappelijke visie. Jammer genoeg halen ze nu vooral het nieuws als er gestreden wordt tegen de mishandeling van een geitje in Enkhuizen of Drachten, waardoor veel potentiële kiezers afhaken.
Jammer dat ik niks kan doen, behalve dan op van der Stoep stemmen de volgende keer. Bravo GS & doorgaan.
Vermoeiend om te zien hoe gs zichzelf nonstop zit te hypen, die tom staal is matig op zn best, europa is een lachertje, maar whats new?
Chapeau voor die journalist.
Uw Verzekeringsadvis | 28-06-13 | 21:39
Helemaal mee eens en wat die plofmof betreft hij kan niet alleen Berlusconi spelen hij is de Europese berlusconi.
@Parsons | 28-06-13 | 22:37
Zomaar weggepest, wat een verlies.
Ja, de nuance dat hoor ik ook vaak wanneer ze mij horen donderpreken over bijv. de EU, maar volgens mij is het een reflex geworden voor zelfverklaarde goedzakken die geen enkel zinnig argument meer weten uit te brengen.
1 juli moeten de bezwaren binnen zijn mbt de nieuw ingevoerde inkomensafhankelijke huurverhogingen, EU wetgeving van 1 januari 2011, door slippendrager Blok in een toneelspel door de TK gedragen. Bezwaar maken is vervolgens met regelgeving zo onmogelijk gemaakt dat degenen die het weekend er tijd voor hebben uitgetrokken dat kunnen vergeten.
Ieder regime heeft zijn 'henchmen'. In Nederland heeft de politiek zelfs de democratie opgegeven om de 'Grote Leiders van Een Europa en uiteindelijk Een Wereld' hun reet te likken. Al jij hoeft te doen is betalen en dan doodvallen, liefst bijtijds.
Uw Verzekeringsadvis | 28-06-13 | 22:35
Daar kunnen anderen beter over oordelen.
caravaggio bijvoorbeeld.
@Itzamná | 28-06-13 | 21:52
Chill the fuck uit man. Je boosheid gaat toch niks veranderen. Zoek het eens in de nuance bijvoorbeeld. Doe ik ook altijd zoals je weet. Met diezelfde nuance schijn ik pius weggejaagd te hebben, so be it. Maar man man, moet *ik* dan nu het tegengeluid gaan laten horen?
Zo, nu tijd voor een Coronita (zo heet die shit hier don't ask me why).
PS. Weet jij waar ze galgen en of guillotines verkopen?
@Strohond | 28-06-13 | 22:20
Ik weet dat zeker dat geen Nederlander enig idee heeft waar deze partij/actiegroep voor staat.
Misschien dat men denkt aan Nederland als een één grote gereguleerde kinderboerderij.
Het probleem is dat de idealen nobel zijn maar dat ze altijd zo ontzettend doorslaan met dat ongebreidelde idealisme van ze.
Misschien heb ik het gemist, maar is dit hele gedoe in het dagelijks nieuws van Nederland terecht gekomen? Een NOS of een RTL Nieuws? Naar mijn beleving is daar geen woord gevallen ondanks dat de boel toch behoorlijk viral ging ( + Duitse collega die het dunnetjes overdeed)
@Strohond | 28-06-13 | 22:29
Dus u bent een enig kind.
Zo leert men nog eens wat :)
Strohond:
Ben allergisch voor stro en zeker voor strohonden.
Dan ook nog dat enigste.
Ook nog tegen vollidioot Berseker die 7e dags trut gaan verdedigen. Man, ga toch koken.
Schultz is een heel naar eng megalomaan mannetje. Zo, en hierbij mijn totaal onnuttige bijdrage aan dit topic. Wilders for minpres en haal ons in alle jezus vredes naam uit de Eu. Red ons omdat Rutte te inadequaat is hiervoor en bovendien verdient hij geen erebaantje in de EU.
@Itzamná | 28-06-13 | 22:11
Ik was het ook liever over andere zaken eens geweest, maar dit is de realiteit en ik kan alleen maar hopen dat steeds meer mensen het destructieve karakter van dit elitaire project inzien.
Bij de vorige verkiezingen was dat mijn enige motivatie, en dat de partij van mijn keuze tevens de religie van de vrede erkent voor wat het werkelijk is, was mooi meegenomen.
Zonder flauwekul, alles maar dan ook echt alles is inherent aan deze niet te stoppen bestuurlijke moloch; sloper van de natiestaat.
Is het hier misgegaan: www.youtube.com/watch?v=0bPqaqGJ5Js
Wolveshead | 28-06-13 | 21:45 | + 2 -
Als we het voor het salaris moeten doen meneer Wolvenhoofd, dan kan ik er inderdaad beter mee stoppen ... Maargoed, laat ik hier maar niet moralistisch gaan tetteren ... Prettig weekend! ...
Ja, en omdat ik een beetje paranoide ben vrees ik ook dat deze mensen (vooral mannen) met europese macht alles wel best vinden, met luxe (anonieme) hotelkamers en miljoenen mooie europese en oostblok meisjes voor het oprapen.
Ik zie het gewoon aan veel van die koppen, ze weten wat ik bedoel en doen hard hun best het te verbergen.
Itzamná | 28-06-13 | 22:27
Proost!
+ ons
Uw Verzekeringsadvis | 28-06-13 | 22:26
'Het gebruik van de vorm enigst(e) is niet voor iedereen aanvaardbaar. Als u kritiek van azijnpissers wilt vermijden, kunt u beter enig(e) gebruiken. In de vaste verbinding enigst kind is dat niet nodig.'
taaladvies.net/taal/advies/vraag/262/
Decennialang ging de Europese Unie ongemerkt aan de mensen in Europa voorbij.
Ze zijn dan ook sluipend binnengekomen, hebben de aanval ingezet , en hebben in hun macht.
Zelfs Kereltje steekt tegenwoordig wat minder de loftrompet over zijn geliefde Europa.
Dat laat hij steeds vaker aan de huichelende geldgraaiers van de coalitie over.
Zou Kereltje dan toch iets van schaamte voelen over zijn idool Herr Schulz en z'n kornuiten in Brussel?
Strohond | 28-06-13 | 22:20 | + -2
Je humor kan ik wel waarderen.
Plus 1.
@Strohond | 28-06-13 | 22:20
Manoman "enigste " alleen daardoor toon je al jouw beperkte ontwikkeling aan.
www.partijvoordedieren.nl/recent/euro...
Strohond | 28-06-13 | 22:13 | + 0
Het gaat mij niet om het voelen, maar om de wetenschap dat de EU voor alles prima is, maar niet voor de gewone Europeaan, voorzover zo iemand zich al Europeaan voelt.
Ik niet, om een voorbeeld te noemen.
Ik zeg het wel eens over de islam. Geef me vijf voorbeelden van de zegeningen van de islam. Kan ik ook zeggen over de EU.
Ik had er noot veel problemen mee om in Fr. met francs te betalen of in Spanje met peseta's.
Wie wel?
Ik heb als privé-persoon totaal niks aan die miljarden kostende EU. De zevenjaarsbegroting van de EU komt uit op krap een biljoen euro. Een 137 mld per jaar.
137 miljard per jaar.
Gotver je graf in, dat is wat ik dan denk, zeker als ik die mongolenkop van een Van Rompuy zie.
Hebben we dat? Fijn.
Bier!
@Strohond | 28-06-13 | 22:20
Haha, leuke grap, gij grappenmakerT.
Weet Farage er nu al van, heeft hij het Stahl-filmpje bekeken ?
Hoe heeft het zover kunnen komen?
Itzamná | 28-06-13 | 22:15
Hiermee toon je aan dat je beperkt bent. Je hebt niet de capaciteiten om door je religiehaat heen te kijken en te zien dat de Partij voor de Dieren in Nederland de enigste partij is met een realistische kijk op de toekomst.
"(Schulz vindt Stoep namelijk al jaren een fascist.)"
.
Well, it takes one to know one, of niet Oberst Schulz?
@zaaipit | 28-06-13 | 21:37 |
Ik ben bedroefd.
Plap | 28-06-13 | 22:12 | + 0
Ga jij je hamster effe leuker neuken. De PVV is in veel opzichten een kutpartij, maar heel wat beter dan die maffe Thieme, met haar 7e of 8e dag hoe heet het ook alweer kutreligie.
Zij wordt door niemand serieus genomen en had beter een godvergeten actiegroep kunnen beginnen.
Itzamná | 28-06-13 | 22:02
Jij tegelde net dat jij je van alles voelt en dáár was ik benieuwd naar. Jouw gedachtes bij de EU zijn niet verrassend en vernieuwend, want die komen in ieder EU-topic weer terug. Die zijn dus ook niet interessant.
Dus wat voel je je? Een kikker? Een buitenaards wezen? Een autobus?
Ik snap niet dat de PVV als enige anti-EU partij genoemd wordt hier, Wilders is eng. Geef mij maar dierenpoes <3 www.partijvoordedieren.nl/recent/euro...
Uw Verzekeringsadvis | 28-06-13 | 22:06 | + 0
Ook daarom ben ik tegen de EU.
Desmoulins | 28-06-13 | 22:06 | + 0
Vind het zeer betreurenswaardig dat ik het met je eens moet zijn.
Daarom vind ik het prioriteit noemero oeno dat mensen stemmen op een partij die duidelijk anti-EU is.
De rest van welk programma dan ook is volkomen bijzaak.
De geschiedenis zal mij gelijk geven. Helaas.
@boegiewoogie,, 20:36: een dergelijk 'WOB-verzoek' met beroep op EG-Verordening 1049/2001 komt je te staan op een antwoord met verwijzing naar een uitzondering genoemd onder artikel 4.1 of zo. Iets met privacy. Ik ken een dergelijk verzoek dat vroeg om getallen van intekenaars op vrijdagen. Iets minder dan (maar toch nog nog zo'n) 8 procent bleek dat te doen.
Stoep en Staal.... ik heb net twee bedden voor jullie gereserveerd in het klokkenluidershuis.
Dit blijft niet bij het blokkeren van filmpjes en artikelen op joeptjoep, smoelenboek en de rest.
De EU begint steeds harder om zich heen te meppen.
''Europes nations should be guided towards the super-state without their people understanding what is happening. This can be accomplished by successive steps each disguised as having an economic purpose, but which will eventually and irreversibly lead to federation.''
Aldus de aartsvader van de EU, Jean Monnet.
Dit is men altijd al van plan geweest, en het werd tijd dat de Januskop, genaamd de EU, weer eens getoond werd.
Iedere dag moet duidelijk worden gemaakt dat de EU een unie van economische stagnatie, massale werkeloosheid en lage groei is, om Farage maar eens te parafraseren.
Voor Europa, dus tegen de EU.
@Itzamna 21.52
Dit plempte ik in een vorig topic, t is niet te geloven maar die gasten gaan gewoon door :
@Jopie2009 | 28-06-13 | 17:47
Ben ff kwijt waar het stond, v/d week nieuwe wetgeving van de EU.
Illegalen/asielzoekers zijn vrij om het land in de EU te kiezen waar ze zich het prettigst voelen, ( is geen geintje )
Controle teams v/d EU zullen gaan controleren of EU landen hun grenzen bewaken, dat is n.l. illegaal, je eigen grens bewaken, ( wederom geen geintje )
Uw Verzekeringsadvis | 28-06-13 | 19:20
Slopen die hap! Weg met die godvertiefde EU, we hebben in Nederland al genoeg corruptie en incompetentie zonder dat we die uit Brussel er nog bovenop krijgen!!!
tipo | 28-06-13 | 21:02 | + 0 -
Jaja die Marie.
"S'ils n'ont pas de pain, qu'ils mangent de la brioche."
Ze heeft het alleen nooit gezegd i.t.t. Rosseau.
Ze heeft wel de croissant geimporteerd.
Daarom zal ze wel zo populair geweest zijn.
Strohond | 28-06-13 | 21:49 | + 0 -
Kan ik kort over zijn. De EU is een fail, net als ons kabinet.
Kijk maar naar je loonstrookje of dat van je werknemers, mocht je die hebben. Ik ben zelf werkgever, vrij humaan, maar de salarissen gaan wel omlaag.
Dat kompt de economie niet ten goede. Enfin, de mensen moeten auto's en huizen gaan kopen volgens het homo-echtpaar Rutte en Samsom.
Ze hebben geen idee. Werkgevers wentelen belastingverhogingen af op hun klanten, als dat kan, of op hun personeel.
Hoe onnozel wil je het hebben? Die Rutte, die Samsom, hebben die ooit een onderneming gehad? Denk van niet.
Weekers, de lul van het MvF, zegt in maart dat ondernemers willekeurig mogen afschrijven op investeringen, trekt een maand later z'n keutel weer in en vertelt nu dat het voor investeringen na 1/7 wel weer mag (50% in 2013).
Wie gelooft zo'n Bulgarenfraude-niet-mijn-verantwoordelijkeheid-sukkel nog?
Ik niet.
Over corruptie en machtsmisbruik gesproken:
www.elsevier.nl/Politiek/nieuws/2013/6...
Ga door Geen Stijl, gooi open die put!
Dit is een interessant document:
nl.wikipedia.org/wiki/Plakkaat_van_Ver...
@fermezlabouchee | 28-06-13 | 21:37
Dan maar gewoon bukken en je laten uitwonen. Niks doen was nog nooit zo lonend. Oh wacht...
Als crypto-communisten als Bart Staes het woord 'nuanceren' in de mond nemen weet je hoe laat het is. Er valt niets te nuanceren, vuile baardaap, graaien blijft graaien. Hoe jij en je wereldvreemde clubje het ook willen noemen.
Man, ik haat socialisten, maar om een of andere reden ga ik van groene luchtfietsers pas echt over de zeik.
Kijk naar die kop. Zou je van hem een tweedehands Fiat Croma kopen (of welke auto dan ook)?
euobserver.com/institutional/114533
Werkelijk, alle keren dat ik die kop zie, zie ik er niets anders in dan een soort van totaal narcistische duivel. Die duivelskop, dat is de EU.
Ik zag dit in Maastricht al aankomen. Hup Holland.
Itzamná | 28-06-13 | 21:40
Ik denk dat iedereen benieuwd is naar wat jij je allemaal voelt.
Maak ons gek en gooi het in een tegel.
@Itzamná | 28-06-13 | 21:40
En wanneer Vlaanderen meedoet, laten we de Hedwigepolder vollopen en mogen ze op een groot vlot een week lang zuipen op onze kosten. Wel Duits bier, maar dat moeten ze maar voor lief nemen.
deleraarspreekt | 28-06-13 | 21:44 |
In 1981 was het crisis in Europa. Nu is Europa zelf de crisis.
@deleraarspreekt
Met de plannen die ze voor jouw salarisontwikkeling hebben kon dat voor jou nogal eens flink tegenvallen.
Was het in 1981 ook crisis in Europa? Ja! En nu? Ook. Dus, over een aantal jaren kan er weer volop comfort gebouwd worden en kunnen we er over tien jaar weer over kletsen en klagen! ...
@vocareadregnum 21:22
Ik verheug me nu al op om met u te BBQ-en. 4 juli zal ooit een nationale vrije dag zijn voor iedereen. Zo memorabel gaat het worden.
@boatfolder | 28-06-13 | 21:37
Ik heb dit al eerder gezegd maar ik doe het nu nog eens:
Er hangen nog maar vier hooivorken bij de Praxis in het rek!!!
Ik hoor duidelijk de leider van de EU loosers zeggen dat hij niet bekent is met de affaire van vorige week, maar hij Geenstijl welk kent en het een plaats weet te geven.
Best knap van duiters die geen woord Nederlands leest.
Iemand in deze functie, die bekent is met GS dat is al niet best. Als dit informatie is waar deze man zich mee bezig moet houden dan is er serieus angst in Brussel en dat is maar goed ook. Een EU voorzitter vs GS. Het eind van fucking Europa is inzicht!
Er zijn de laatste tijd veel topics over de EU op GS. Terecht.
NL wordt aan alle kanten genaaid, wat ook makkelijk kan met de beroepsbukkers Rutte en Samsom.
Het hele concept 'Europa' is een verzinsel. Ik voel me van alles, behalve een Europeaan. Flikker toch op. Ik ben Nederlander, evenzeer als een Duitser een Duitser is.
Wat heb ik te maken met ruifvretende Grieken, Spanjaarden, Italianen, Fransen en andere shit?
Niks,
Tijd dat NL zich met nog een paar landen aansluit bij Duitsland. Ik heb geen hekel aan de Duitsers (ben van na de oorlog- ook al weer een miljoenmiljard jaar geleden) en zou liever met de werkwillige Noord-Europese staten een samenwerkingsverband aangaan.
De zuidelijke Europese landen? Gewoon oprotten.
Ik ga die Hollande eens bellen, gewoon om te vertellen dat z'n mislukte tyfus-ambtenarenstaat het niet gaat worden.
Leuk vakantieland, Frankrijk. Voor de rest totaal het noorden kwijt. In alle opzichten.
Chapeau voor die journalist.
ZDEV | 28-06-13 | 20:32
Tuurlijk ZDEV, dan stoppen ze er vast mee!
Ik heb dit al eerder gezegd maar ik doe het nu nog eens:
This means WAR!!!
Dus diefstal van eigen leden keuren ze goed. En mensen die de diefstal aan de kaak stellen pakken we aan. Dit is waar PVDA/VVD & D66 vol overtuiging voor kiezen. Zij noemen zich fatsoenlijk. Ik noem het walgelijk en om te kotsen. De EU is een criminele overbodige club graaiers en verkwisters. Achter de EU staan, begint behoorlijk te stinken.
In 3 2 1
"Verordening van de Rijkspresident voor de bescherming van volk en staat
Op grond van artikel 48, lid 2 van de Grondwet van het Duitse Rijk, is er de volgende ordening als verdediging tegen de staatsgevaarlijke communistische gewelddadigheden:
§ 1. De artikels 114, 115, 117, 118, 123, 124 en 153 van de Grondwet van het Duitse Rijk worden buiten werking gesteld tot nader order. Het is daarvoor toegestaan te beperken het recht van persoonlijke vrijheid, vrijheid van meningsuiting, alsook de persvrijheid, de vrijheid van vereniging en samenkomst, ingreep in het briefgeheim, in de telegrafie en telefonie. Bevelen tot huiszoekingen, inbeslagnames als de beperking in eigendom, zijn ook toegestaan buiten de wettelijke beperkingen om."
Wir haben es nicht gewusst. Und Schulz ist ein pissebed und ein arslul.
@ballroomblitz | 28-06-13 | 21:25
Ik twijfel niet aan jouw intelligentie, dat kun je uit mijn reactie ook niet opmaken. Dat maakt de bewuste wens zoals uitgesproken in die zin er bepaald niet beter op, ook niet na de gegeven uitleg. Maar dat is slechts een kwestie van smaak, uiteindelijk gaat de huisSchulz daar over. En zo moesten we het maar houden ook w.m.b.
Mooi dat Engels van die alcoholische Duitse ex boeken winkelier, hij gaat niet "behind " Tom.
En idd Zonnekoning, vroeger pleurde ze die die gasten onder guillotine, gewoon omdat het kon.
Op een paar na dekken die lui elkaar. Net als de klimaat charlatanten. Als er geld valt te verdienen valt het systeem moeilijk te doorbreken. Laat zien hoe culturen als Egypte en het Romijnse rijk ten onder zijn gegaan.
Jim Lovell | 28-06-13 | 21:32
Bijna alles doe ik uit mijn hoofd, dus das geen probleem.
Tom Staal brandde der Reichstag plat! Figuurlijk gesproken natuurlijk. Maar de analogie met 80 jaar geleden is stuitend.
@vocareadregnum | 28-06-13 | 21:22
Vergeet de reaguurderslijst niet, anders moet je alles uit je hoofd doen.
Plemp op dumpert een filmpje van het gebeuren, dat is ook leuk ;)
Vragensteller is duidelijk een journalist, die zich aan de regeltjes houdt. Van het soort: hoort niets, ziet niets en zegt niets. En ja dan is het wel schokkend als anderen wel met een reportage komen die commotie veroorzaakt!
Zielig.
@vocareadregnum | 28-06-13 | 21:21
Dat ook, maar het prikt ook nogal in mijn neus.
Zonder gekheid, ik vind dat echt een stukje te ver. Al besef ik ook wel dat dat als selectieve verontwaardiging uitgelegd kan worden aangezien ik niet aansla op voorstellen om de guilliotine uit het vet te halen etc..
Het zij zo...
Schulz zegt niet dat de reaguurders relatief beperkt zijn, dus dan ligt het slechts aan de redactie.
Voor de laatste keer: www.eu-facts.org/en/background/dark_ro... Blijf nie aan de gang.
Kameraden.
Die Nazi die de eerste vraag stelt doet niet onder voor SSchulz. Chris Ostendorf krijgt hier een harde plasser van.
Griezelig ventje, hoor.
EU-tax.
Grenzen totaal open.
En alle landen moeten worden gered.... de zuidelijke dan, hè.
www.youtube.com/watch?v=-sd31-Xg1FU
@Van Duyvenbode | 28-06-13 | 21:19
Totdat ik echt boos wordt, dan zijn de rapen gaar. En dan mag die schnitzel mijn schoenen poetsen.
*droomt verder*
www.youtube.com/watch?v=4xmckWVPRaI
@wolveshead
je mag aan mijn intelligentie twijfelen of wat dan ook omdat ik die zin heb getypt maar zo denk ik er echt over. de haat zit bij mij diepgeworteld en, misschien helaas, bij nog veel meer mensen die hun werkelijke gedachten niet durven uitspreken.
hier op geenstijl mag en wordt veel gezegd. lekker anoniem en veilig achter het toetsenbord. maar de werkelijke, echte gedachten.. zelfs die komen niet altijd aan naar voren.
Schulz & PvdA zitten samen in de PES (Partij van de Europese Sociaaldemocraten)
Samsam; dit land/europa/parlement*** kan zoveel beter... doe eens vragen stellen dan!
PvdA stemmen bij euroverkiezingen = Schulz stemmen.
*
**
*** omcirkel wat van toepassing is
Voor ons. Om de moed er in te houden. www.youtube.com/watch?v=HhGNoZfvRoA
Ik was in Haren | 28-06-13 | 21:20 | + 0 -
Jammer
De rode draad in de reacties op het filmpje:
-Makkelijk scoren
-Populistisch
-Van der Stoep is een Nazi
-Net als Wilders
-de werkelijkheid is veeeeeeeel genuanceerder
-verkeerd beeld
-die politicus drinkt drank en is DUS onbetrouwbaar
Ik zou het geestig vinden, als het niet zo'n flagrante ondermijning van de werkelijkheid was. Ja, GeenStijl moet je niet lezen als de NRC. Jezus nog aan toe, alsof de gemiddelde lezer het IQ van een visstick heeft. Had dit filmpje niet netter gekund. Jazeker. Dat met die vlag in de prullenbak, dat was niet netjes en beledigend. Maar fuck dat, daar gaat het niet over. Er wordt feitelijk en duidelijk aangetoond dat er fraudeleus gehandeld wordt door MEP's. Dat is schandalig tot de macht ontelbaar.
Aan de andere kant. Ik had niet anders verwacht. Hun zijn de Tokkies, wij zijn dat 'soort' toch geen uitleg verschuldigd?
Dat is van een politieke arrogantie die je eigenlijk alleen nog maar kent uit het pre-Fortuynistisch tijdperk. Dat werd uiteindelijk een (politiek) bloedbad. Vandaag zei een collega toevallig "Karma works in strange ways" Ik hoop dat ze gelijk heeft. Dat die hele tiefus-EU mag instorten. Tiefus-EU ja. Fatsoenlijker jargon kan ik er niet meer voor opbrengen.
Jim Lovell | 28-06-13 | 21:20
Ik zal er zijn, ik kijk dan wel wie er wel of niet is.
Wolveshead | 28-06-13 | 21:17
Yip, dat socialistische gedoe hebben we niets aan, ze moeten er wel voor betalen natuurlijk!
Enfin, sorry voor de taalfouten in het vorige comment. Was wat opgewonden.
Bier. BBL.
Liefs,
@vocareadregnum | 28-06-13 | 21:02
Na 4 juli wordt het hier dus erg stil. Ik niet want ik zeur nooit.
lady blabla | 28-06-13 | 21:12 |
Wat je uit mijn nickname zou kunnen opmaken is, dat ik niet in Haren woon.
Gekozen of niet, Herr Schulz is onze eindbaas. En zolang het zooitje hier meer waarde hecht aan zijn eigen hachje, zal hij
en zijn kornuiten hier de skepter zwaaien.
De waarheid lacht ons uit.
Ook onze leiders zwijgen, natuurlijk
Als je tegen de EU bent en dat belangrijk vindt stem je volgende keer op de PVV. In veel opzichten een kutpartij, maar laten wel wel wezen - elke partij die tegen de EU is en tegen de islam heeft mijn zegen.
De enige partij die daarbij hoort is de PVV. Debielen stemmen nog op de socialistische VVD. Meer dan een partij van plucheklevers en totaal halvegare draaikonten is het niet meer. Vroeger misschien wel, geen idee, maar die tijd is voorbij.
Je hoeft je principes te verloochenen, maar stem een volgende keer PVV, al was het maar als signaal.
Kortom, wil je de EU verlaten en heb je de tering aan mossels, stempt PVV.
D
@ballroomblitz | 28-06-13 | 21:08
Die zin waar je hoopjes mensen op Zyklon-B wilt trakteren gaat mij te ver, eerlijke Vater.
Beste van Rossem: je verhaal wordt niet beter noch overtuigender als je met opmerkingen als "dikke plofmof" aankomt.
Er zijn dagen, broeders en zusters, dan ik ongenuanceerd ben. Joris heeft me al veel vergeven, hulde.
Die Schulz moeten ze bij z'n enkels afhakken.
Denkt er nou werkelijk iemand in Europa, behalve de multinationals die hun winst meestal buiten de EU maken en dus niks bijdragen aan de EU, dat de Europese burger gebaat is met de EU?
Geen hond!
Zeer veel kudo's voor Staal, en GS. Ga vooral door, GS, met het affakkelen van het totaal nazistische EU-project.
Wat eigenlijk best triest is, is dat wij bijna niets qua eensgezindheid hebben binnen Europa. Hoe kunnen de bedenkers van dit plan ons dat dan wel doen geloven? Wij moeten het hebben van de eenzijdige berichtgeving van onze MSM. Hier worden vaak zaken weggelaten of verdraaid. De enige saamhorigheid in Europa is dat wij er tegen zijn, zie alle protesten.
Nederland kom op, laat ook eens je kop op straat zien! Doe het voor uw kinderen.
Van nu af aan ontvangt u uw orders van Herr Schulz, of u het nu leuk vindt of niet. U heeft nl. teveel te verliezen om in opstand te komen. Vorwärts!
Ik was in Haren | 28-06-13 | 21:06 | + 0 -
En je was in Haren, dus je woont niet in een dikke vila?
@tipo | 28-06-13 | 21:02
Scherp!
-weggejorist-
"De bezoldiging
Voor 2009 werd er door sommige collega's inderdaad gesjoemeld met dag- en reisvergoedingen."
Oooh gelukkig, al 7 jaar niet meer.. wat een opluchting zeg, die opname lag dus al die jaren al op de plank...
lady blabla | 28-06-13 | 21:02 |
Als ik de 71 mag halen, sta ik nu midden in het leven.
Op nu.nl gaan de reaguurders los op de Turkse dubbel paspoort pvda politiekers in nl.
lees de reacties nu het nog kan..
worden waarschijnlijk allemaal weggejorst
www.nu.nl/politiek/3513220/politiek-fo...
Ja, lekker is dat. Ben net een half uur op zoek geweest naar het play-knopje van het programma "Europa, de nooit voltooide droom", tot ik me realiseerde dat het om rauwe info ging, dus zonder direct filmpje. Ik is teleurgesteld *boehoe*.
EU is vrede.
@Martin_rsd | 28-06-13 | 20:56
Nee, want als winkel heb je er heel veel aan, om je klanten eerst te betalen, voor ze iets van je eigen geld bij je komen kopen natuurlijk. Als ze dat geld al bij jou komen besteden.
Voor de media en het volk wordt het EU parlement dus een soort koningshuis? Eén keer in het jaar een groepsfoto voor Reuter en verder niets?
Ik was in Haren | 28-06-13 | 20:45 | + 1 -
Hoe oud ben je?
Jim Lovell | 28-06-13 | 20:54
Er zit ook nog wat meer achter de revoluties, kijk b.v. maar eens welk ontslag van welke minister grondslag was voor de franse.
Maar op dit moment is het aller belangrijkste dat er eens een krachtig antwoord woord gegeven vanuit de bevolking. We hebben nee gezegd tegen europa, we hebben nee gezegd tegen bail outs voor banken we hebben geen mandaat gegeven om toekomstige generaties op te zadelen met torenhoge schulden.
De top verrijkt zich schaamteloos. Gemiddeld salaris in nederland ligt rond de 32.000 p/j als je het salaris van alle bobo's in overheidsfuncties wat eigenlijk veel te veel krijgt buiten die vergelijking laat kom je nog veel lager uit. Een lachende liegende idioot als rutte verdient 190.000.
4 juli actie of allemaal het zielige zeurende gezanik voor je houden wat mij betreft.
En de burger maar elke keer het verhaal van Chris Ostendorf (de onafhankelijke journo van de staatsomroep !)slikken, een schande dat die man zich journalist noemt.
Even een tip van Marie Antoinette: Neem een cake mee naar de BBQ op het Binnenhof. Voor het geval dat het brood op is. Het is niet netjes om met lege handen op visite te gaan en bovendien kunnen we elkaar aan die cake (of brioche) herkennen.
Jan Passant mk2 | 28-06-13 | 20:57 | + 2 -
Terwijl de meeste Italianen niet doorhebben dat Ome Berlus voor de verandering de spijker eens op de kop sloeg.
Elke bestuurslaag die zich primair meer met (het binnen halen van) financiële middelen bezig houdt dan met dienstverlening richting de burger is zijn doel voorbij geschoten, en mag zich derhalve geen overheid meer noemen, maar is een dictatoriale slavendrijvende dievenbende. Van deelraden tot federale parlementen.
Gelukkig beginnen we laag: de deelraden worden vanaf volgend jaar afgeschaft.
Dat we er nu ongekozen wijkraden voor terugkrijgen (ongetwijfeld tegen dezelfde of hogere kosten) zonder inspraak moet je verder niet zo nauw nemen natuurlijk...
Het zal me eigenlijk vooral benieuwen, hoe lang het duurt, voordat alle 'democratisch gekozen' bestuurslagen op de hiërarchische ladder op deze manier 'afgeschaft' worden.
Vakkundig stuk van Rossem!
Berlusconi geeft duidelijk aan waar schulz voor staat.
De EU, een gevaarlijke hybride van de NSDAP, de communistische partij van de USSR en zo'n beetje elk fout land op deze aardkloot. En onze eigen politici kijken erbij en zagen dat het''goed'' was.
Ik denk dat dit het einde is van een democratisch Europa zoals u en ik die kennen. Nooit heb ik zo erg gehoopt dat ik het fout heb.
Tijd voor Der Untergang!! Stelletje gore uitvreters. De kont maar tegen de krib, geen belasting meer betalen.
Martin_rsd | 28-06-13 | 20:56 |
Niet-betalende klanten kosten je uiteindelijk alleen maar heel veel geld en energie.
.. overigens had Berlusconi een scherpe visie op Schultz: een kampbewaker, zoals een uit de gruwelijkste Godwins.
De meeste landen van de EU zijn toch klanten van BV-Nederland, en het is nooit slim ruzie te maken met de klanten van je winkel....
pfff, herr flick
"Nooit meer Auschwitz" prevelden onze regenten ieder jaar weer op de versteende herdenking. Ondertussen rommelden ze ons land de Europese Unie in, een ondemocratisch monster dat steeds vaker een afzakkend masker draagt.
Volgende generaties gaan zich afvragen hoe deze fouten opnieuw en zo kort na de vorigen weer gemaakt konden worden.
Als er dan nog geschiedenis geschreven KAN en/of MAG worden, uiteraard.
Over 20 jaar leren de kinderen op school:
'De EU ging ten onder aan hoogmoed, arrogantie en vervreemding van de burger.'
@vocareadregnum | 28-06-13 | 20:42
Ik wil de pret niet bederven, maar in Italie, Frankrijk en de VS is het een puinhoop nu. Revoluties werken niet, er is wat anders nodig.
Maar voor een BBQ ben ik altijd te porren, ik neem spekfakkels mee, die zijn heel lekker. Echt, proef maar eens.
Het is niet alleen dat EU-parlement met zijn corrupte Schulz. Dat hele EU-bolwerk is een geldverslindend en verspillend systeem, dat ons geld tegen ons gebruikt.
"De EU gaf in 2008 alleen al voor reclame voor zichzelf 2,4 miljard euro belastinggeld uit. (2.400.000.000.-)
Ja, u leest het goed, het zijn miljarden (2.400 miljoenen)"
www.vrijspreker.nl/wp/2009/02/eu-gelds...
Zal mij niets verbazen dat of de uitkomst van de komende EU verkiezingen niet tot tevredenheid stemt of de opkomst zwaar tegenvalt.
Gaan ze getrapte democratie invoeren: lidstaten kiezen eigen parlement dat op haar beurt het EU parlement 'roggeld'.
Herr Schulz *klak* Een nachmerrie is ook een droom
Over dat van die kwaliteit daar heeft hij natuurlijk wel een punt.
Trololo :)
Martin Schulz zou in een democratie nooit zijn gekozen door het volk.
Schulz heeft duidelijk zijn mbo niet afgemaakt wat een belabberd slecht Engels . maar hij durft wel wat een onnozele man is dat kan zo een vervanger zijn van Waldorf bij de mupperts een ander afzeiken maar niets zeggen over de wantoestanden en corrupte bij zijn EU
tom Staal still Rocks, mooidoan man.
EU, een zoveelste idee dat zó mooi had KUNNEN zijn, maar wederom door overbureaucratisering, drooglegging op drooglegging en door en door corrupte zakkenvullerij in een troebele setting een überfaal is geworden.
Het mooie is, dat een ruime meerderheid hier nog zelf voor gekozen heeft ook.
En voor de derde keer zijn het socialistische Duitsers die de democratie in Europa buiten werking stellen en met achterbakse propaganda onschuldigen aanwijzen als de oorzaak van alle rampspoed die hun ranzige gedachtegoed teweeg brengt.
www.jcsolaris.nl/Alfred_Kwak/Alfred_Jo...
Schultz met z'n dikke kop staat er net niet op met z'n Euro-kraaienpartij.
Enfin, u weet welk figuur ik bedoel.
Schulz is een megalomane volidioot.
There, I said it.
Schulz, daar merkelen wij toch niets van.
Meneer zit op de Twitters:
@MartinSchulz
Fijne conversatie gewenst!
lady blabla | 28-06-13 | 20:37 |
Je kunt met mij trouwen. Dat zou voldoende moeten zijn.
UIt zijn laatste zin maak ik op dat in elk geval Daniel de EU-Gestapo achter zijn broek aan krijgt.
We weten weer genoeg. Schulz antwoordt behoedzaam maar zegt niks over het het MEP graaigedrag.
ipsa historia repetit,
In Juli is het 1944 jaar geleden dat rome brandde. De verslagen daarover geven geen uitsluitsel over de oorzaak en de acties/reacties van keizer Nero. Vierde hij feest? Heeft hij opdracht gegeven om de brand aan te steken om zijn nieuwe paleis te kunnen bouwen of om de christenen de schuld te kunnen geven? Wat geen geruchten zijn was dat het nieuwe paleis werd gebouwd, wat geen geruchten zijn is dat de belastingen werden verhoogd.
In juli is het 227 jaar geleden dat Amerika haar onafhankelijkheid uitriep. No taxation whitout representation een van de gevleugelde uitspraken van die tijd. De colonisten van Amerika pikte het niet meer . Geen verdere belastingen zonder inspraak van het volk.
In juli is het 224 jaar geleden dat de bastille werd bestormd, het startsein van de franse revolutie. Liberté, égalité, fraternité, was het motto. Een motto wat zijn oorsprong vond in de oorzaken van de opstand, van de revolutie. Het volk werd steeds verder afgeknepen, terwijl de Zonnekoning feest vierde. Basisbenodigdheden werden steeds duurder, de staatsschuld was exorbitant hoog. De belasting voor het gepeupel werd alleen maar verder verhoogt.
Voor nero waren het slechts geruchten of hij feestvierde tijdens de grote brand van rome. Bij ons zijn het zelfs geen geruchten, onze (proest!!) leiders, onze volksvertegenwoordiging feest vrolijk door. 4 juli is de jaarlijkse bbq. Onze volksvertegenwoordiging (blijft knap dat ik dat woord uit mijn strot krijg) negeert de wens van het volk, verreikt zichzelf over de rug van datzelfde volk. Onze volksvertegenwoordiging representeert niet het volk.
No taxation whit out representation, liberté, egalité, fraternité.
Laten we hopen dat 4 juli 2013 in de toekomst zal worden herinnerd als de dag dat het volk zijn waardigheid terug eiste en kreeg. De dag dat demos(volk)cratie(heerst) weer de betekenis kreeg die het hoort te hebben.
4 juli 2013 tijd voor een bbq op het binnenhof.
www.dagelijksestandaard.nl/2013/06/4-j...
witchmaster | 28-06-13 | 20:38
U doet niet aan spelling? Du Anarchist!
Wie Schulz aan het werk ziet, weet dat EU een facistische organisatie is.
Martin Schulz zou wel kunnen spelen in een film, aldus Berlusconi:
www.youtube.com/watch?v=9HtmfCyVMbU
En dit mag Europa besturen. Incapabele graaiers zijn het.
@lady blabla | 28-06-13 | 20:37
Wrijf het er maar in.
gho zit onze landverrader rute niet toevallig in Brussel bij zijn furer ?
Dat we een achtertuin zijn van groot duitsland is al bekent , maar moet het dan zo duidelijk heil...........!!!
Hoe word je Parlementariër?
Damn was ik maar een EU burger!
Je kan ook een WOB verzoek indienen naar de kloktijden van alle personeelsleden en de 'beloning' die wordt gegeven per personeelsnummer per dag? In het kader van transparantie en het aangetoonde misbruik van diverse medewerkers van de Europese Unie, lijkt me dit een zeer redelijk verzoek. Iemand moet de uitgaven van de overheid immers controleren.
Wanneer je eigen gelijk in het gedrang komt en je kunt het niet meer onderbouwen, zorg dan dat het lijkt dat je tegenstanders ongelijk hebben.
Ze jatten van de rijke landen en geven het aan de luie/arme landen. Met als resultaat dat de rijke landen steeds armer worden. Totdat tot alle landen in de EU op hetzelfde (lage) niveau zitten. Het lijkt wel communistisch...
Martin Schulz is een nationaal socialist. Minstens.
Een kat in nood maakt rare sprongen .
Hup reaguurders, mail die europlichters dat je ze niet meer accepteert als je volksvertegenwoordiging. Zij werken voor jou, niet andersom. Zij hebben ons nodig, niet andersom.
REAGEER OOK