Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Hoe is het nu met: slachtoffer steekmeisje

danielineenplasbloedKijk, nog een foto van Daniël de Bruyn, nadat hij door Patricia Hekkema (16) was bewerkt met een wijnglas. U weet wel, wat het zusje van Patries omschreef als een 'vet klein sneetje net onder zijn oog'. Nou, dat NSFW-sneetje ziet u nogmaals hierrr. Daniël de Bruyn heeft inmiddels de media opgezocht om zijn verhaal te doen. Iets met groepjes tieners, McDonalds, schelden en uiteindelijk een wijnglas uit je gezicht moeten pulken. Goed kwaliteit wijnglas, overigens, die van ons breken al als je er ijsklontjes in laat vallen. Maar dat terzijde. Voor het interview met Daniël verwijzen we u door naar het altijd actuele Imgur. Waarom al dat zinloze geweld toch steeds met uitgaan, stelletje oncontroleerbare klutskleuters? Leer jezelf eens gedragen, stelletje holenmensen. En de smoesjes gaan niet meer op. Teeven en Rutte komen u en al die andere Patricia's ook nog eens KEIHARD aanpakken. Veel plezier dit weekend!

Reaguursels

Inloggen

Tja.
Ik zeg het altijd, en blijf het zeggen.
Nederland gaat naar de tifus, meer en meer verrot.

Het is nu nog wachten op een burger oorlog..

Power2All4Ever | 23-06-13 | 18:01

@Nuchterheid8404

Je impliceert nu dat het terecht is dat deze jongen een jaap van meerdere tientallen centimeters in zijn gezicht heeft, en heel mogelijk blind of zelfs mors dood had kunnnen zijn? Waarom? Omdat hij iemand (mogelijk) uitschold voor hoer? Al had die kerel haar de tiefus en alle andere ziektes toegewenst, het is buitensporig wat dit debiele kind heeft gedaan.

Rutte en Samson, doe mij een groot plezier en laat dit soort mensen minstens de helft van hun leven stenen hakken in verweggistan.

w!nnert | 22-06-13 | 19:37

16 jaar, wijn drinken in een kroeg? Goeie opvoeding gehad van ouders. Die hebben het vooral gedaan. Gelukkig gaat de alcohol leeftijd naar 18, helaas net te laat voor deze knaap (en voor deze meid die haar eigen leven ook voorgoed verpest heeft).

BarneyBoner | 22-06-13 | 18:28

En damn moet de zomer nog beginnen,de ultieme tijd voor Jong Nederland om is even lekker zonder school ,werk,bijbaantje ongeneerd en ongevraagd met de rest van de plaatselijke stadscentra te delen hoe gek je wel nie bent,je weet zelf......

Djenghiz_ken_net | 22-06-13 | 17:35

Fight fire with fire.

Shareholder II | 22-06-13 | 17:30

The Nameless | 21-06-13 | 23:29
Is (was) dezelfde dame, kijk maar naar het gezicht. Of het is (was) een nicht van haar met exact dezelfde naam, uit Emmen. Dat kan ook. Zou net zo ziek zijn trouwens. Snap dan ook niet waarom m'n post met link is weggejorist.

KlunsJohannus | 22-06-13 | 16:06

Als ik reactie's lees zoals ''Gevlakt worden door een meisje'' & ''Bang voor een meisje? '' dan wil ik niet eens weten wat voor áchterlijke gedachte je hebt... Ik denk dat niemand ervan uit zou gaan om een wijn glas in je gezicht te krijgen! Mensen denken niet eens meer na voordat ze iets zeggen, beetje jammer.

mesohappyxo | 22-06-13 | 15:59

tokkie tuig dat wijf, bah echt ziek!

brentjuh | 22-06-13 | 15:29

regering medeverantwoordelijk aangaande het vrij grote gedoogbeleid

Benblij | 22-06-13 | 14:55

@smdyasc | 21-06-13 | 21:54 | + 6 -

Joop den 'Nazi' Uyl. Bij jij wel lekker? Pilletjes al een tijdje niet ingenomen of zo?

DebraCadabra | 22-06-13 | 14:48

@Graaf van Egmont | 22-06-13 | 00:48
Ik vind naar de hoeren gaan al ziekelijk....
Een échte vent betaald niet voor sex!

lilluke halve hoan | 22-06-13 | 14:33

@Halven Haen | 21-06-13 | 21:59
Van mij kreeg ze dr 2!
Weerszijden, van mondhoek tot oor!
Overigens krijg ik langzaam een identiteits crisis met die nick van ons.....

lilluke halve hoan | 22-06-13 | 14:11

@Nuchterheid8404 | 22-06-13 | 12:55 | + 0 -
Gelukkig zorgt u voor de nuance..

carramba | 22-06-13 | 13:19

@kibambam | 21-06-13 | 21:30
Gras is meestal groen.

keEschkkKachel | 22-06-13 | 13:13

we kunnen wel met heel Nederland dat meisje aanvallen. Maar ik denk dat mister daniel samen met zijn vriendjes (want hoertjes uitschelden is cool) dat meisje gewoon heeft lastig gevallen. En daarmee is haar reactie niet goed te praten. Maar dan moet dat mannetje niet schijnheilig gaan doen in de krant.

Nuchterheid8404 | 22-06-13 | 12:55

Waar halen dit soort meisjes hun trots vandaan?!

Smalhout | 22-06-13 | 12:24

Vreselijk voor die jongen. Die griet is stapelgek, haar zuster ook.

Claire | 22-06-13 | 12:22

@hunebedbouer
dit mag best actueel blijven ivm de ernst van de zaak

bossnl | 22-06-13 | 12:00

Wat een ziek klerewijf!

doskabouter | 22-06-13 | 11:58

Lekker actueel.. dit artikel stond zowat een week geleden al in het Dagblad v/h Noorden.

Hunebedbouwer | 22-06-13 | 11:56

Ik schrik hier van.

Harry de Slijter | 22-06-13 | 11:14

Wat een hoerenstreek Patricia.

__dictatuur | 22-06-13 | 10:21

necrosis | 22-06-13 | 09:28
@pius?

Strohond | 22-06-13 | 10:17

@Kim Philby | 22-06-13 | 09:17
Omdat je uiteraard wel moet weten in welke tenten je uitgaat, in bepaalde tenten, zoals de G-spot in Hilversum, hangt gewoon een erg gespannen sfeer. Er komen teveel mensen naar binnen, komen veel te veel allochtonen en er hangt gewoon een asociaal sfeertje. Die sfeer proef je meteen als je binnenkomt op een vrijdag of zaterdagavond. Laatste keer dat ik me heb laten overhalen om die tent in te gaan, stond er een of andere debiel coke te snuiven van het urinior naast me (WTF). Dit soort tenten trekt gewoon een bepaald publiek aan die zorgen voor het gezeik.

frankmeister | 22-06-13 | 10:00

Wat een biatch die Patricia Hekkema, als ze zoiets bij mij had geflikt dan was mijn wraak heeeeel zoet geweest. Oog om een oog zeg maar... x10.

Zal wel weer wegkomen met een taakstraf van een week.

Eindbaasssssss | 22-06-13 | 09:36

-weggejorist-

Martin_rsd | 22-06-13 | 09:28

@unieke-nick | 21-06-13 | 23:27
Volledig mee eens !!

Martin_rsd | 22-06-13 | 09:28

@Strohond | 22-06-13 | 09:02
Hij zit nog op twitter.....

necrosis | 22-06-13 | 09:28

necrosis | 22-06-13 | 08:59 | + 2 -
Ik heb liever dat vrouwen naakt hun examen afleggen.
Meerderjarigen dan, hè.

Kim Philby | 22-06-13 | 09:20

frankmeister | 22-06-13 | 08:55 | + 0 -
Gek is dat. Ik woon vlakbij een uitgaanscentrum en zie ieder weekend ellende, ruzie en vechtpartijen. Een nacht zonder sirenes in het weekend is welhaast ondenkbaar. En waarom denkt u dat er M.E.-busjes op het Rembrandtplein staan? Die staan daar niet aardappels te koken.

Kim Philby | 22-06-13 | 09:17

@Itzamná | 21-06-13 | 22:29


Dat census kiesrecht steun ik, mits jij buiten de boot valt. Opmerkingen maken als onderstaand citaat betekent dat je fundamenteel niet geschikt bent om te oordelen over de maatschappij.

"Zou jij ook niet weten (ik ook niet). Dat gelul allemaal. Het opvoeden van kinderen is een taak voor vrouwen.
Heb jij eierstokken, tieten, een baarmoeder?
Welnee, je pleurt je kwakje in een of andere gleuf en je gaat weer verder.

Raar dat niet iedereen dat simpele feit inziet"

omanders | 22-06-13 | 09:14

@frankmeister | 22-06-13 | 08:55
Ik zal ze nooit hebben, aangezien ik er 'een knoop' in heb laten leggen, en niet zonder reden.
En die agressie hoef je niet te zoeken, die zoekt jou!
Om maar een lullig voorbeeld te noemen:
Op het kantoor waar ik destijds werkte waren vrijdagmiddagdrinkie's vaak de aanleiding tot ruzies.
Ik was verantwoordelijk voor oa het verstrekken van die 'drinkies' dus heb ik mijn handen ervan af getrokken.
Dat vond men niet leuk, maar ik ben liever een 'partypooper' dan dat ik mensen met teveel drank op achter het stuur laat kruipen......

necrosis | 22-06-13 | 09:11

pius is nog steeds niet voorgoed terug. Het moet niet gekker worden.

Strohond | 22-06-13 | 09:02

@Kim Philby | 22-06-13 | 08:50
Je wilt toch hopelijk niet naar een maatschappij waarin vrouwen hun examen moeten doen zonder hoofddoekje?
Dan krijg je de de volledige PvdA over je heen en word je weggezet als fascist.
Met die overbodige en zwaar overschatte Elatik als boegbeeld!

necrosis | 22-06-13 | 08:59

@necrosis | 22-06-13 | 08:41
Tja, ik heb nog geen kids. Enige wat ik erover kan zegen is dat gedurende het uitgaan vrijwel nooit agressie tegenkom terwijl ik elke week in Hilversum, wat onveilig schijnt te zijn (stiekem komen die slechte verhalen maar door 1 kroeg/ allochtonentent/ drugshol) Amsterdam of Utrecht ga stappen. Maarja, als je nooit meer uitgaat en alleen de verhalen in de krant of geenstijl leest, krijg je het idee dat het een brok agressie is. Totaal niet mijn ervaring, in de 12 jaar dat ik regelmatig een drankje ga doen, heb ik er nog nooit 1 op zijn bek hoeven meppen.

frankmeister | 22-06-13 | 08:55

@ sjeng Kim necro

Hoef ik verder niets meer aan toe te voegen, allemaal waar...

eerstneukendanpraten | 22-06-13 | 08:55

OT= On Topic wel te verstaan.

Sjeng de helle | 22-06-13 | 08:50

@eerstneukendanpraten | 22-06-13 | 08:44
Ik denk dat diploma's uit 2013 niets meer waard zijn.
Lullig voor degene die zich wel de pleuris heeft geleerd.......

necrosis | 22-06-13 | 08:50

eerstneukendanpraten | 22-06-13 | 08:44 | + 2 -
Ergerlijk...
Lees dat een dievegge haar daad ook al een jaar van tevoren had aangekondigd.
De antwoorden sprak ze vervolgens in en speelde ze tijdens een examen af via oordopjes... Verborgen onder een hoofddoek...

Tja. Ik weet het zo onderhand ook allemaal niet meer.

Kim Philby | 22-06-13 | 08:50

eerstneukendanpraten | 22-06-13 | 08:44 | + 2 -
dit is eigenlijk OT omdat het ook past in het kader "Rommel maar Raak" wij kijken wel weg.

Sjeng de helle | 22-06-13 | 08:48

OT

Brekend! Leraren Ibn Ghaldoun hebben zelf geconstateerd dat de examens niet meer waren verzegeld maar hebben verzuimd hier verder iets mee te doen. Maar bent u nog verbaasd? Ik in ieder geval niet...

eerstneukendanpraten | 22-06-13 | 08:44

Kim Philby | 22-06-13 | 08:40 | + 1 -
Dat is het ook, daar gaan miljarden in om, en dat met nul resultaat gezien de toenemende agressie.

Sjeng de helle | 22-06-13 | 08:42

@frankmeister | 22-06-13 | 08:11
Je zal maar kinderen hebben in dezelfde leeftijdscategorie die ook uitgaan......
Mijn moeder scheet 7 kleuren stront toen ik voor het eerst naar "napalm Death' ging, en dat is al heel wat jaartjes geleden....

necrosis | 22-06-13 | 08:41

@Sjeng de helle | 22-06-13 | 07:02 | + 1 -

Lijkt haast wel een hele industrie! Misschien is dat ook wel de bedoeling. Deze subcultuur zo veel mogelijk tevreden proberen te houden (middels toeslagen, subsidies e.d.), voordat het echt uit de hand loopt.

Kim Philby | 22-06-13 | 08:40

Rutte doet weer een bladiebla….
Ik wist niet wat ik deed??? Flikker nu een heel eind op! Het is meer dan bekend dat alcohol en drugs en helemaal de die vette combi (NOT) en te veel van ’t goedje alle remmingen wegneemt. Jij neemt er willens en wetens teveel of veel te veel van in je lijf op… Als je er [censuur] niet tegen kunt, blijf er dan lekker vanaf, want ‘ik wist niet wat ik deed’, kan nooit een excuus zijn!

Claudia M. | 22-06-13 | 08:37

@AshleyJ"Ash"Williams | 22-06-13 | 07:58
Ik blijf niet thuis, maar 'even op cafe gaan om een pint te pakken' is er niet meer bij.
Ik ben de agressie in normale cafés al meer dan zat.
Vroeger kon je gewoon een café binnenlopen en een glas koud bier kopen.
Tegenwoordig moet je door een haag van beveiligers/ uitsmijters, moet je jas verplicht op een haakje en moet je opletten dat niemand 'iets' in je drinkie gooit als je moet pissen.
Dan zit ik liever thuis, met de beste muzak ever *kuch* en de betere 'drinkies'.....

necrosis | 22-06-13 | 08:36

necrosis | 22-06-13 | 07:40 | + 1 -

Idem hier. Kom ook al jaren niet meer in cafés. Maar dan omdat het me geen reedt interesseert. Ik snap niet wat ik er al die jaren wel an heb gevonden. Je wordt er niets wijzer van, het kost je alleen maar pecunia en de dag erna ben je kwijt. Nou goed, de middenstand heeft bijzonder fors aan me verdiend. Dat dan weer wel. De horeca klaagt vaak, maar aan mij heeft het toch echt niet gelegen.

Bijkomend voordeel is wel dat ik dit soort gespuis veel minder vaak tegenkom. De laatste keren dat ik nog wel in een bar kwam, merkte ik al dat het erger werd. Agressiever, kanslozer, idioten die nog meer van de kaart waren dan ik voor mogelijk hield en ruzie. Heel veel ruzie. Ben zelf nooit een herrieschopper geweest. Zie de lol er niet van in. Als iemand ruzie zocht, liep ik doorgaans gewoon weg. Dat doen verstandige mensen namelijk. Maar het lijkt erop alsof een substantieel deel (van vooral jongeren) vandaag de dag vooral uitgaat om alles en iedereen te slopen.

Kim Philby | 22-06-13 | 08:33

@necrosis | 22-06-13 | 07:47
Haar is "poging tot doodslag" ten laste gelegd volgens het krantenartikel. Mocht ze daarvoor veroordeelt worden is dat een zware aanklacht. Ik zie dit meer als zware mishandeling (met voorbedachte raden) persoonlijk. Hier kan je maximaal 12 jaar voor krijgen in Nederland, dus een jaartje of 4 voor dit "incidentje" als dit moet kunnen. Maarja, Patries is nog maar 16, dus jeugdstrafrecht, maximaal 24 maanden.

frankmeister | 22-06-13 | 08:11

Maarja das altijd geweest en zal altijd blijven.
Ik wens iedereen een fijne dag, ik ben werken.

cobie | 22-06-13 | 08:08

In dit geval zou gewoon als volwassene gestraft moeten worden.
Wij hebben het meest slappe en nutteloze rechtsysteem van de hele eu.

cobie | 22-06-13 | 08:04

necrosis | 22-06-13 | 07:40 | + 1 -
Mogge necro,
Idem hier, de lol is ervan af. Vroegah ging ik nog naar de officiersmes, maar na een incident, waarbij een "verontruste" Nederlander de NAZI groet meende te moeten uitbrengen hoeft dat ook al niet meer. Notabene bij de mensen die de groet mochten ontvangen waren twee lui die in concentratiekampen hadden gezeten een in Duitsland en de andere te Nagasaki, over onsmakelijkheid gesproken.

Sjeng de helle | 22-06-13 | 08:03

@necrosis 07:40
Of dat een reden is om dan maar binnen te blijven betwijfel ik hoor. Maar goed, your life your rules. Reaguur on!

AshleyJ"Ash"Williams | 22-06-13 | 07:58

@frankmeister | 22-06-13 | 07:38
Je kan roepen wat je wil, maar 20 maanden celstraf krijg je pas als je god-mag-weten-wat gedaan heb.
Die gozer is niet dood, dus ga ik uit van een 'ferme foei' van de rechter.
Ik ben het er niet mee eens, maar dit is helaas de realiteit......

necrosis | 22-06-13 | 07:47

@Sjeng de helle | 22-06-13 | 07:02
Mogge Boeng,
Ik ga al jaren miet meer op cafe, om de simpele reden dat de minste aanleiding schijnbaar genoeg is om verminkt te worden voor de rest van je leven.
Ik was vroeger een 'stamgast', tegenwoordig denk ik drie keer na voordat ik een kroeg binnenloop.

necrosis | 22-06-13 | 07:40

Kudt hoer!! Wat een man je ook geflikt heeft, dit verdient niemand. Ik zeg 20 maandjes celstraf en een leven lang psychische begeleiding en begeleid wonen voor Patries.. Aanpakken die psycho vrouwtjes!

frankmeister | 22-06-13 | 07:38

Kim Philby | 22-06-13 | 06:41 | + 0 -
Zo'n Patries, he. Zou die nou doorhebben dat zij en haar familie het afvoerputje van de samenleving vormen?

Mogge,
Nee! Patries & Co. maken deel uit van een subcultuur, sociologisch gezien, waarvan verbaal en fysiek geweld deel uit maakt. Datzelfde geldt ook voor de Cultuurverrijkers, het hele oppervlakkige gedrag en misbruik maken van toeslagen en dergelijke werkt status verhogend. Bovendien is de een hele grote groep "Hulpverleners"afhankelijk voor hun inkomen door deze mensen. Ongeveer half jaren zeventig is dit geschapen en werden dit sociaal zwakkeren genoemd.

Sjeng de helle | 22-06-13 | 07:02

Moggûh. Zo, eerst es een sneetje bruin brood met een eitje. Breakfast of Champions! Winning.

AshleyJ"Ash"Williams | 22-06-13 | 06:55

INH.30CL | 22-06-13 | 04:24 | + 0 -

Als je met zulke shit komt aanzetten, heb je inderdaad veul te veel gezopen. Veel plezier met de kater.

Zo'n Patries, he. Zou die nou doorhebben dat zij en haar familie het afvoerputje van de samenleving vormen?

Kim Philby | 22-06-13 | 06:41

Een sneetje? Hoe groot is die gleuf van die kut dan wel niet??

* | 22-06-13 | 05:36

Op

opzegger | 22-06-13 | 05:31

@Rammstein | 22-06-13 | 04:10
Iets zegt mij dat jij uberhaupt nooit in een dergelijke situatie komt te zitten. Al weet je het nooit 100% zeker. Mijn schoonzus dacht dat ook, daar is Danny's litteken nog heel fraai bij.

Wolveshead | 22-06-13 | 04:59

Het is niet heel ingewikkeld, het is allemaal niet fraai en ja onderzoek moet volgen. Ik zal mijn dochter meegeven dat maisvelden etc. mogelijk uitkomst bieden mocht ooit een dergelijke situatie zich voordoen. Dan komt Danny er nl. niet met een "sneetje" vanaf.

Wolveshead | 22-06-13 | 04:55

@Rammstein | 22-06-13 | 04:21
Misschien is dat beter dan er compleet op los te gaan.
Gevalletje 'gevolgen afwegen'.

necrosis | 22-06-13 | 04:31

necrosis | 22-06-13 | 04:19 | + 0 -
Nee, geen enkele. Meestal moet ik maken dat ik wegkom wanneer ik iets terugzeg op een rotopmerking.

Rammstein | 22-06-13 | 04:21

@Rammstein | 22-06-13 | 04:10
Ik zou wel een aantal opmerkingen kunnen verzinnen.
Maar zelfs een hoop lullige opmerkingen is niet genoeg om iemand voor het leven te tekenen.

necrosis | 22-06-13 | 04:19

Wolveshead | 22-06-13 | 03:41 | + 0 -
Zeker niet.
Ik zou niet kunnen bedenken wat een man tegen mij moet zeggen, dat ik een glas in zijn gezicht zou planten.

Rammstein | 22-06-13 | 04:10

@Wolveshead | 22-06-13 | 03:41
Rammeltje een veelpleger?
*woehaha*

necrosis | 22-06-13 | 04:10

@miko | 22-06-13 | 03:07
Andersom had bv. reaguurderT Rammstein hier als veelpleger bekend kunnen staan...

Wolveshead | 22-06-13 | 03:41

Stormageddon | 22-06-13 | 02:31 | + 1 -
Ik blijf erbij: je gaat met de verkeerde vrouwen om.

Rammstein | 22-06-13 | 03:27

@miko | 22-06-13 | 03:07
Andersom had bv. reaguurderT Rammstein hier als veelpleger bekend kunnen staan...

Wolveshead | 22-06-13 | 03:19

Als meneer dat mens een mega hoek had verkocht dan had hij hier gestaan als vrouwenmepper.
uitgaansgeweld. Ik ken 50 van dit soort zaken uit mijn jeugd opdiepen.
Loop verder niks te zien .

miko | 22-06-13 | 03:07

@Stormageddon | 22-06-13 | 02:45
Ik heb vooralsnog geen oordeel over Patries, dat is eigenlijk alles dat ik betoog.
De rest van jouw analyse deel ik slechts tot een bepaald geweldsniveau.
Ik heb mijn vrouw 1 keer "los" zien gaan, dat was genoeg. Wij gaan ook niet meer naar de kroeg, zelfbescherming is een mooi iets.

Wolveshead | 22-06-13 | 03:02

Benoemen is 1
tattooboer | 22-06-13 | 02:43

BlaBlaBla

newray | 22-06-13 | 02:48

@Wolveshead | 22-06-13 | 02:36
Nee, maar dat is wel een beetje wat Patries beweert/aanvoert. Wat er precies is voorgevallen en wie wat verteld heeft en hoe dat precies is gelopen: boeit niet.

Het punt dat ik maak is dat een vrouw pissed off is, om wat voor reden dan ook, terecht of geheel onterecht, op basis van feiten of roddel of wat dan ook: Berg je dan maar. Daar is dan niet meer redelijk mee te praten.
Hoe meer pissed off, hoe gevaarlijker. En als ze dan ook nog ongesteld zijn kun je het helemaal vergeten.

Mannen leren dat over het algemeen bij hun eerste vriendinnetje. En dan denken ze dat het een individueel trekje is, totdat hun tweede vriendinnetje hetzelfde reageert. Dan snappen (de meeste) mannen wel hoe het zit. (En zijn dan hevig teleurgesteld - beter wordt het niet. En inderdaad.)

Maar ze zijn wel lief hoor, de meisjes. Heus.
Niks mis mee. (Alleen die gebruiksaanwijzing...)

Stormageddon | 22-06-13 | 02:45

Vandaag sprak ik met iemand over filmpjes en foto's op het internet over gruwelijk geweld en hoe dat komt.
Ik durf te zeggen dat dat begon met de onthoofding van een amerikaanse gijzelaar Nick Berg en de schokgolven die dat veroorzaakte.
Volgens mij was er ook wel diep op het web aan films zoals faces of death te komen maar dat was geheel niet actueel en ook niet wijdverspreid gezocht via zoekmachines.
Nu komen er dagelijks media aanvoeren en nog steeds schokt het iedereen en dat is heel menselijk.
Maar het kweekt ook haat, het bloed kookt en de onmacht in ontzettend onbehagelijk.
Vandaag werd er op internet gesproken over een video van 50 kinderen in Syrië waarvan de keel was doorgesneden en/of een kogel door het hoofd hun fataal is geworden en dat deze video door beide vechtende groeperingen in Syrië aan elkaar word toegeschreven, maar dat is een argument zonder toegevoegde waarde, ook dat het door muslims is gedaan maakt eigenlijk niks uit. Het is verdovend pijnlijk omdat het de jongsten, de onschuldigen betreft.
Gedaan omdat het effect zo schokkend is en dat heeft het gemeen met deze gebeurtenis waar ook een jong persoon bijna zijn leven laat en de eerste acties van toeschouwers als of het automatisch moet, videograferen en foto's nemen van de trauma. Wie of wat kan dit weer uit ons halen?

tattooboer | 22-06-13 | 02:43

@Rammstein | 22-06-13 | 02:16
Oh wacht ff, het kwartje valt nu. De inhoud stijgt te snel denk ik.

INH.30CL | 22-06-13 | 02:38

@Stormageddon | 22-06-13 | 02:31
Volledig waar, maar dat is niet wat Danny ons mededeelt toch?

Wolveshead | 22-06-13 | 02:36

@Lewis Lewinsky | 22-06-13 | 02:27
Stalkende meiden die niets met jou te maken willen hebben? Bijzonder! Die geheel alleen jou half dood willen vermoorden terwijl jij tussen je maatjes staat? Boze meiden die iets met je willen vereffenen, allah. Hier is naar mijn gevoel meer loos dan Danny ons vertelt.

Wolveshead | 22-06-13 | 02:34

@Stormageddon | 22-06-13 | 02:31
Vrouwen zijn heksen. Allemaal!
- out -

Lewis Lewinsky | 22-06-13 | 02:33

@Wolveshead | 22-06-13 | 02:24
Hell hath no fury than a woman scorned.
Of dat nu terecht is of niet, doet er dan niet toe.

Als 1 van haar vriendinnen een verkeerde roddel aan haar toevertrouwt waar hij part noch deel aan had, maar wat zij toch gelooft: dan is het aan.

Vrouwen kunnen heksen zijn. Niet waar, @Rammstein?

Stormageddon | 22-06-13 | 02:31

@Rammstein | 22-06-13 | 02:16
Ik denk dat superrrgrover de stalkende vrouw van pius was, @doenormaal. De Patricia Glazenzwaaier Hekkema van pius, zeg maar.
- out -

Lewis Lewinsky | 22-06-13 | 02:30

En met aanpakken bedoel ik be- en afstraffen. Je mag niet wegkomen met vrijspraak of een paar jaartjes cel als je iemand hebt gedood, of hebt getracht iemand te doden. Ongeacht religie, afkomst of milieu. 'We straffen steeds strenger' roepen ze in Den Haag. Ja, maar ook steeds minder. Anders had je geen gevangenissen hoeven sluiten.

Petitori | 22-06-13 | 02:29

@Wolveshead | 22-06-13 | 02:24
Stalkende meiden. Ik heb het wel meegemaakt, wolfie. Het bestaat gewoon.

En direct foto's maken van gewonden doen ze op de eerste hulp ook ;)

Lewis Lewinsky | 22-06-13 | 02:27

@Lewis Lewinsky | 22-06-13 | 01:56
Ik zeg ook niet dat Danny geen slachtoffer is, ik constateer slechts dat Danny wel een heel goede jongen lijkt te zijn. Een hele goede jongen met slechte cijfers en bijzondere vrienden naar het schijnt, fotografisch erg betrokken vrienden met name. Het zou zo maar kunnen dat Danny niet helemaal het ware verhaal vertelt. Zoals gezegd, ik heb nog nooit zelf meegemaakt of van iemand gehoord dat men werd achtervolgd door een meid van 16 die niets met je te maken wil hebben.
Voor alles is een 1e keer, dat weet ik ook. Misschien is dit die 1e keer...

Wolveshead | 22-06-13 | 02:24

@Comfortabel | 22-06-13 | 02:00

Het verschil is, mijn beste, dat ik niet leef volgens een ideologie. Ik heb geen ideologie of religie nodig om te weten wat echt belangrijk is in mijn leven. En een ieder die dat bedreigt, zal ik verketteren en bestrijden.

Petitori | 22-06-13 | 02:24

@Rammstein | 22-06-13 | 02:16
Ik mag pius wel ja,

INH.30CL | 22-06-13 | 02:21

@INH.30CL | 22-06-13 | 02:16
Doenormaal?

Lewis Lewinsky | 22-06-13 | 02:19

@Rammstein | 22-06-13 | 02:10
De witregel heeft 'ie nog steeds niet onder de knie.

Jammer.

Stormageddon | 22-06-13 | 02:17

INH.30CL | 22-06-13 | 02:16 | + 0 -
Supermattie ?

Rammstein | 22-06-13 | 02:16

@superrrgrover | 22-06-13 | 01:37
Joris was het niet met je eens blijkbaar. bye bye lutser.

INH.30CL | 22-06-13 | 02:16

De discussie van vandaag, niets is zo veranderlijk als het weer, het weer als wezen,

newray | 22-06-13 | 02:15

tattooboer | 22-06-13 | 02:07 | + 1 -
Heeft Schoevers gedaan, vrees ik.

Rammstein | 22-06-13 | 02:10

Graaf van Egmont | 22-06-13 | 01:43 | + 0 -
Hoe kan je hier achter iemands rug om lullen ?

Rammstein | 22-06-13 | 02:09

@Rammstein | 22-06-13 | 02:06
Die is een epistel van 30 cm aan het typen as we speak.

tattooboer | 22-06-13 | 02:07

Te makkelijk.
Fatamorghana.

newray | 22-06-13 | 02:07

Comfortabel | 22-06-13 | 02:00 | + -1 -
Je valt in herhaling, van der Pik. Dit was de discussie gisteravond.

Maar kennelijk wil je het er 24/7 over hebben.
Zegt meer over jou, en je hang ups, dan over welke reaguurder hier dan ook.

Hou vol hè.

Rammstein | 22-06-13 | 02:06

@newray | 22-06-13 | 02:03
Interessant te weten idd, wat iemand die anderen alleen maar wegzet als roependen in de woestijn.

tattooboer | 22-06-13 | 02:04

Comfortabel | 22-06-13 |
Wat zie jij dan voor je?

newray | 22-06-13 | 02:03

@Comfortabel | 22-06-13 | 02:00
Geef jij es je visie van de oplossing dan?

tattooboer | 22-06-13 | 02:02

Het (tijdelijk) vertrek van pius zit zo te lezen menig reaguurder dwars. Kan je er nu echt van slapen: www.korrelatie.nl/

harry poster | 22-06-13 | 02:01

Petitori | 22-06-13 | 01:49

"er moet aangepakt worden" impliceert dat anderen iets moeten aanpakken, wat het ook moge zijn. Ze moeten ook hun ogen open doen. Jouw bijdrage hieraan is dat je op geenstijl met andere hatende reaguurders gaat meepraten. Waarom ben je je ideologie niet aan mensen op bijvoorbeeld een volkskrantforum aan het opdringen? Daar kan je misschien nog wat zieltjes winnen voor je zaak? Kunnen jullie samen gaan aanpakken. Of vind je dat de roverheid dat maar moet doen? Enige manier hoe? Bijscholing? Verplichte zuipfeestjes met verplichte stompzinnige drankspelletjes? Zwaarder straffen? Lijfstraffen? Digitale schandpaal? Meer camera's? Meerrrrrr blauw op straat? Boekverbranding? Of gewoon het good old in kampen douwen en uitzetten of koudmaken? Halfbloedjes mee of niet? Jij mag het zeggen, petitori!

Comfortabel | 22-06-13 | 02:00

OK klaar voor de nacht.
*out*

Graaf van Egmont | 22-06-13 | 01:59

t?

newray | 22-06-13 | 01:56

@Wolveshead | 22-06-13 | 01:52
Ik geloof Danny wel. Patries Steekjelos is een borderliner.

Lewis Lewinsky | 22-06-13 | 01:56

Ah ,leuk een open vraag,
Open antwoord: Niet vechten maar voortplanten.
Geld vooral voor rijkeluiskinderen.

newray | 22-06-13 | 01:55

Ik weet niet precies waarom, maar ik geloof Danny niet helemaal. Danny lijkt de braafste knul met veel onvoldoendes op z'n rapport die ik ken (vanuit het artikel) die iemand ooit zal tegenkomen. Danny is eveneens de enige waarvan ik ooit gehoord heb die gestalked werd door een meisje dat niets met hem te maken wilde hebben. There's something rotten...

Wolveshead | 22-06-13 | 01:52

newray | 22-06-13 | 01:45
???????

Graaf van Egmont | 22-06-13 | 01:49

@Comfortabel | 22-06-13 | 01:36

Ik zie moslims niet als een ras, maar jouw onderliggende gedachte kan ik wel volgen. Ik dacht dat ik mij daar gisteren ook behoorlijk bij aansloot. Met de toevoeging dat er aangepakt moet worden en de ogen geopend.

Petitori | 22-06-13 | 01:49

@Comfortabel | 22-06-13 | 01:36
Zoete woorden waar ik lekker van kan slapen. Kusjes.

Jim Lovell | 22-06-13 | 01:46

Graaf van Egmont | 22-06-13 | 01:43

Stelletje chatters.. hear hear !

newray | 22-06-13 | 01:45

Er zit wat op z'n shirt.

Willem de Hijger | 22-06-13 | 01:45

Heb het hele stuk doorgelezen m.b.t. pius. Dat was me het nachtje wel. Maar zo zijn er wel meer geweest. Iets zegt me dat pius gisteren niet zich zelf was. Zegt een paar keer dat die out gaat maar blijft maar reageren. Opvallend was dat hij zelf toegaf dat dat was om te kijken wie er achter zijn rug over hem lulde. Hoe paranoia kan je zijn? Hij had dat in de ochtenduren op zijn gemak kunnen doen. Kortom, pius was gisteren op een voor mij onverklaarbare reden, totaal uit balans. Misschien iets in de privésfeer? Ik zie hem ook niet meer terugkomen onder de nick van pius. Dat zou een grote afgang zijn. Ik hoop daarom maar dat ie pius XII gaat heten, is hij toch de paus voor wie velen hem al aanzagen.

Graaf van Egmont | 22-06-13 | 01:43

@Lewis Lewinsky | 22-06-13 | 01:27
Dat heeft hij dan wel jarenlang heel goed verborgen weten te houden. Ik heb 'm nog nooit op zelfreflectie of zelfkritiek betrapt, laat staan zelfspot.

Tja, iemand staat met een arm omhoog en dat is meteen een hitlergroet. Je kunt bij elke wedstrijd van Feyenoord een supporter fotograferen met een arm omhoog, maar bij een demo van de EDL is dat opeens "bewijs" van fascisme. En natuurlijk de kennis uit eerste hand van het hooligan-netwerk van 010 die weten dat hetgeen op de Engelse wiki staat helemaal klopt.

Laten we er in dit topic over ophouden. Hij heeft natuurlijk helemaal gelijk. Hij weet precies wat er in de hooligan-scene in de UK speelt, wat er in de Britse steden speelt en dat die lui inderdaad allemaal politieke fascisten zijn die de EDL vormen. Hij is zelf hooligan, dus hij weet dat. Laten we het dan daar maar op houden.

Stormageddon | 22-06-13 | 01:43

newray | 22-06-13 | 01:38 |
Iedereen die in de horeca gewerkt heeft, weet dat vrouwen in bijna 100 % van de gevallen de aanleiding zijn van trammelant. Het ergst zijn vechtende vrouwen, altijd onberekenbaar.

Watapatja | 22-06-13 | 01:43

@unieke-nick | 21-06-13 | 23:10 | + -13 ,

het maakt natuurlijk niets uit wat een rechter zegt, heeft gezegd of gaat zeggen: ze is gewoon schuldig. Een rechter is geen tovenaar die het verleden kan veranderen,1000000 uitspraken van onschuld veranderen niet dat ze schuldig is. En het is goed dat ook minderjarigen met naam en toenaam worden genoemd en dit soort zaken hen hun leven lang kan achtervolgen. Dat zal anderen ervan weerhouden om hetzelfde te doen en het is nog maar een milde straf, Daniel de Bruyn zal ook nooit meer van het litteken in zijn gezicht afkomen.

rode peper | 22-06-13 | 01:41

@superrrgrover | 22-06-13 | 01:37
Dat kan je allemaal wel vinden, sesamstratert, maar dat verklaart niet waarom pius afgelopen nacht er de brui aan gaf.

Lewis Lewinsky | 22-06-13 | 01:41

Itzamná | 22-06-13 | 01:12 | + 0 -
Virtually Yours, goodnight

Rammstein | 22-06-13 | 01:40

Ik ben zeer bekend met het vrouwelijke geslacht, niet dat ik er ook maar iets van begrijp hoor,daargelaten,maar ik weet dat ze niets zomaar doen.

newray | 22-06-13 | 01:38

@newray | 22-06-13 | 01:23 | + -1 -
Het opnemen voor de dader en haar 'een wijf' noemen. Sterk. Menig vrouw zou al klaarstaan met een wijnglas vermoed ik. Maar die zou ik tegenhouden om u te beschermen. Simpelweg omdat (dit soort) geweld niet goed te praten is.

harry poster | 22-06-13 | 01:38

-weggejorist en opgerot-

superrrgrover | 22-06-13 | 01:37

Petitori | 22-06-13 | 01:08

Ik hoop helemaal niet dat moslims hier anoniem worden afgebrand. Vandaar mijn parodie - geschreven in de (ijdele) hoop dat mensen zouden inzien wat een waanzin het is en dat het niet om een rassenstrijd gaat maar een klassenstrijd. Tegenwoordig lijkt het onbelangrijk of je een goed mens bent - als je maar beleefd bent, je netjes gedraagt, met twee woorden spreekt en er netjes uitziet. Dat er ook weleens roomblanke criminelen worden aangepakt, lijkt me niets minder dan een kwestie van fatsoen van het kaliber excuusneger bij de publieke omroep. Excuse my French.

OT lullig voor Scarface, ik hoop dat hij snel en zonder al teveel schade herstelt

Comfortabel | 22-06-13 | 01:36

@Watapatja | 22-06-13 | 01:31
Reaguren een spel? Wat lul je nou, man! Dit is een levensvervulling ;)

Lewis Lewinsky | 22-06-13 | 01:35

deboerenlul | 22-06-13 | 01:28 |
Zelfs van een kind van 6 krijg je een grote bek, hoefde ik vroeger niet te proberen.

Watapatja | 22-06-13 | 01:34

Lewis Lewinsky | 22-06-13 | 01:27 |
Pius beheerst het spel van het reaguren uitstekend en heeft zeker zelfspot en zelfreflectie, dit in tegenstelling tot bepaalde tunnelvisionairen. En als je dan even wat minder in je vel zit ben je het wel eens zat.

Watapatja | 22-06-13 | 01:31

Watapatja | 22-06-13

Niet egt gelukt dus

newray | 22-06-13 | 01:29

@Watapatja | 22-06-13 | 01:19 | . Inderdaad. Tegenwoordig kan je een kind van 6 nog wel corrigeren , maar wanneer je dat probeert bij een puber dan mag je blij zijn als je geen mes tussen je ribben krijgt.

deboerenlul | 22-06-13 | 01:28

newray | 22-06-13 | 01:23 |
Deze jongen probeerde vrede te stichten, hij was niet bij de ruzie betrokken.

Watapatja | 22-06-13 | 01:28

@Stormageddon | 22-06-13 | 01:17
Pius is, behalve een taalvirtuoos, gewoonlijk wel iemand met zelfspot, zelfreflectie en zelfkritiek.
Maar afgelopen nacht voerde dat niet de boventoon, nee.

Hij kon het niet hebben dat verschillende reaguurders de EDL niet als fascistisch wensten te zien, ondanks het door hem aangedragen *bewijs* (kuch, uch, puff, nou ja, hij zag dat als bewijs, ik niet) in de vorm van een hitlergroetende hooligan.

Dat was het breekpunt. Volgens mij. Maar ik kan er compleet naast zitten, natuurlijk.

Lewis Lewinsky | 22-06-13 | 01:27

Die foto typeert toch wel de maatschappij van tegenwoordig. Niet alleen vanwege het zinloze geweld van een tokkie. Maar ook omdat de mensen er omheen eerst een foto maken, voordat ze zich over het slachtoffer bekommeren.

deboerenlul | 22-06-13 | 01:26

@Baby Rasta | 22-06-13 | 01:15
Je hebt het te nemen zoals het is.

tattooboer | 22-06-13 | 01:26

@Watapatja | 22-06-13 | 01:19 | + 1 -
Harddrugs spuiten ze niet meer in ieder geval. Ja, ze zijn te verwend, verwende kinderen.

deoudererijperevrouw | 22-06-13 | 01:25

harry poster

Een wijf drukt niet zomaar een wijnglas in je gezicht.

newray | 22-06-13 | 01:23

Ik hoor haar advocaat alweer schreeuwen. Media bla bla bla

non_de_pier | 22-06-13 | 01:22

deoudererijperevrouw | 22-06-13 | 01:13 |
Denk dat je daar fout zit. Zuipen en drugsgebruik is van alle tijden. Het grootste probleem van de huidige jeugd, the spoiled generation, is het gebrek aan normen en waarden. Wie corrigeert ze nog, als leraar kijk je wel uit en ouders hebben het te druk met andere zaken.

Watapatja | 22-06-13 | 01:19

-weggejorist-

superrrgrover | 22-06-13 | 01:19

@Stormageddon | 22-06-13 | 01:17
Uitstekende analyse van de modus operandi.

Art Vandelay Ultor | 22-06-13 | 01:19

-weggejorist-

superrrgrover | 22-06-13 | 01:18

@newray | 22-06-13 | 01:13 | + 0 -
Was je er bij, jongen? Vertel ons meer. En vertel vooral wat het snijden in iemands aangezicht goedpraat.

harry poster | 22-06-13 | 01:17

@Graaf van Egmont | 22-06-13 | 00:45
Hoeft niet. Meneer was in z'n kuif gepikt (of op z'n pik getrapt - of ergens op) door @Parsons en ondergetekende.
Wij zijn sindsdien fascisten, mongolen, "rechtse putgeurdommerikken"... enfin... het gescheld was niet van de lucht. Amusant allemaal hoor.

Maar als je dan toch wilt analyseren, neem dan vooral ook even de reactie van piusje @22:05 mee (www.geenstijl.nl/mt/archieven/2013/06/... ). Ik heb niets tegen dedain en neerbuigendheid, maar het is opvallend dat als meneer zelf zo bejegend wordt het hek opeens van de dam is en hij zelf een grotere (virtuele) hooligan blijkt dan waar hij een ander van beticht. En maar schelden. Hij kan zo bij de EDL.

Enfin. Zelfspot, zelfreflectie en zelfkritiek zit er niet bij. Dat verklaart ook een boel.

Stormageddon | 22-06-13 | 01:17

@Baby Rasta | 22-06-13 | 01:15
Antisemiet.

Lewis Lewinsky | 22-06-13 | 01:17

Mokum Kosher | 22-06-13 | 01:11 | + 0 -

Gaat heen. Wat is uw loyaliteit dan nog? Ga klagen lekker bij de muur. Wij als Nederlanders zitten met de gebakken peren. Dus ik zit niet te wachten op uw geschreeuw vanuit Tel Aviv of Jerusalem.

Baby Rasta | 22-06-13 | 01:15

Harddrugs was vroeger het probleem onder de jeugd, nu is dat alcohol. Zei ik vroeger op de avond ook al.

deoudererijperevrouw | 22-06-13 | 01:13

Patricia was boos omdat ze als hoer afgeschilderd werd, na vele pogingen heeft ze hem verwond. fout. maar altijd nog beter dan verkracht worden..

newray | 22-06-13 | 01:13

Rammstein | 22-06-13 | 01:02 | + 0
Je bent met afstand m'n IVL-lief.
Ik ga slapen, droom zacht en weet dat iemand 'out there' van je houdt.

Er lezen misschien ook kinderen mee, dus ik laat het maar hierbij.
Dag schat, in je mooie torentje.

Itzamná

Itzamná | 22-06-13 | 01:12

@duitse herder | 21-06-13 | 21:39
Helemaal mee eens. Je had in 1945 met de rest al het land moeten verlaten. Nomen est omen!

Mokum Kosher | 22-06-13 | 01:11

Die Rutte is toch niet meer serieus te nemen, joh. Hebben wij wwer. Een clown als premier.

En Patries.... hoop dat je lekker kut slaapt de komende, pak en beet, 30 jaar. Had je maar niet zoveel moeten zuipen. Als je IQ hoger is dan die van een vmbo'er op Ghaldoun weet je dat geweld niet kan. Nooit.

harry poster | 22-06-13 | 01:10

*'er' omhoogschopt*

Petitori | 22-06-13 | 01:10

@Comfortabel | 22-06-13 | 01:04

Ik las niets vreemds in jouw tegel. Jij hoopt er misschien op dat hier alleen maar tekeer wordt gegaan tegen moslims, Marokkanen en dergelijke, maar dan zit je goed naast. Bij het kopschoppen gingen vele reaguurders er in eerste instantie vanuit dat het bontkragen waren en regende het reacties. Later bleken het autochtonen te zijn en waren de reacties niet minder mals. Sterker, ik denk dat een aantal betrokkenen bijzonder lastig gaan krijgen een baan te vinden, door de naming en shaming op GS.

Petitori | 22-06-13 | 01:08

@Rammstein | 22-06-13 | 01:02
*brandweerwagen met ladder kapen doet*

necrosis | 22-06-13 | 01:06

Rammstein | 22-06-13 | 01:02 | + 0 -

Trapt de stoel omver. Als je het touwtje toch nog heb. Ik voel me gepasseerd.

Baby Rasta | 22-06-13 | 01:05

Bedankt voor de feedback!

Comfortabel | 22-06-13 | 01:04

Weinig verschil in gedrag tussen finnen en tokkies. Ik woon aan de rand van een *braak* aandachtswijk. Gedrag is net zo onaangepast. Hoe harder je schreeuwt, of hoe asocialer je je gedraagt, hoe meer rechten je hebt. Sneu, eigenlijk dat we dat (hebben) laten gebeuren.

*nipt nog eens van een fijne Amarone*

Petitori | 22-06-13 | 01:03

Itzamná | 22-06-13 | 00:53 | + 0 -
Ik wacht nog steeds bij dat raam ....

Rammstein | 22-06-13 | 01:02

Hee Bakito, nog aan het klaverjassen of lig je stoned onder je kartonnen woning in Nijmegen?
De Waal, een idee?

Itzamná | 22-06-13 | 00:58

@RugOp81 | 22-06-13 | 00:52
Negeren?
Terwijl een 16-jarige je voor het leven verminkt heeft?
Onder welke steen kom jij vandaan?

necrosis | 22-06-13 | 00:56

Graaf van Egmont | 22-06-13 | 00:45 | + 0
Pat Condell, ergens na 04:00.

Itzamná | 22-06-13 | 00:56

Kaas de Vies | 22-06-13 | 00:46 | + 0 -

Insteken en likken zijn 2 begrippen die je van elkaar af moet houden. Bij elke vrouw ben je nooit zeker of er al iemand net een paar uur daarvoor ingestoken heeft. Dus beffen na 6 maanden iemand te kennen is net zo rukzichloos als een dame beffen die op de wallen staat.

Baby Rasta | 22-06-13 | 00:55

Graaf van Egmont | 22-06-13 | 00:48 | + 0
Denk je dat hoeren voor die paar euro hun poezz gaan wassen als ze weten dat er iemand als jij langskomt?
Weet jij wel wat zeep kost?

Itzamná | 22-06-13 | 00:55

@Graaf van Egmont | 22-06-13 | 00:48
Altijd wassen met neutrale, niet-geparfumeerde zeep.
*stukje opvoeding*

necrosis | 22-06-13 | 00:54

Kaas de Vies | 22-06-13 | 00:46 | + 0
Heb ik niet gezegd, je zwamt maar wat. Is je vergeven, 't is laat op de avond.

Intussen is mijn kasteeljonkvrouwe wel verdwenen en dat is jouw schuld, Kaas. Ga nu maar in een hoekje wenen om het leed dat je mij hebt aangedaan.

Keep it up, bro. Zo ben ik ook wel weer. Nog even Bakito affakkelen en we zitten weer geramd.

Itzamná | 22-06-13 | 00:53

Niet oké om dat meisje hélemaal af te branden op een welles/nietes verhaal.
Mijn gevoel zegt dat Zij dit waarschijnlijk nooit bedoeld heeft en dat Hij net iets vervelender was dan hij doet voorkomen.

Totaal negeren werkt in dit soort gevallen het best.

RugOp81 | 22-06-13 | 00:52

@Kaas de Vies | 22-06-13 | 00:48 | + 0 -
Dank je. *hips*
Ik ga maar tukken, lil.

Kaas de Vies | 22-06-13 | 00:50

Itzamná | 22-06-13 | 00:45
Heb je je nooit afgevraagd of zo'n harige poes ook gewassen kon worden? Die blaf- en pisgefixeerdheid klinkt een beetje ziekelijk. Proost by the way

Graaf van Egmont | 22-06-13 | 00:48

@Itzamná | 22-06-13 | 00:45 | + 0 -
Maar je steekt wel je lul in een hoer... goed... logisch.

Kaas de Vies | 22-06-13 | 00:46

Damn, een "sneetje".... Dat was inderdaad een goed wijnglas.

aapnbats | 22-06-13 | 00:46

@Itzamná | 22-06-13 | 00:42 | + -1 -
Weet ik veel of hij het op waarde kan schatten, moet je aan pius vragen.

Kaas de Vies | 22-06-13 | 00:46

Graaf van Egmont | 22-06-13 | 00:42 | + 0
Tegen geylheid is geen kruid gewassen, da's ook wel weer zo. Toch zou ik geen harige poes gaan beffen die anderen hebben volgeblaft of volgezeken.

Ieder z'n hobby.
Ik ga even wat zuipen. BBL.

Itzamná | 22-06-13 | 00:45

Dat afscheid van pius, in welk topic kan ik dat lezen? Dan kan ik er even mijn analyse op loslaten. Werkt soms verhelderend.

Graaf van Egmont | 22-06-13 | 00:45

@Itzamná | 22-06-13 | 00:40 | + -1 -
Moet hij zelf weten, ik heb hem vaarwel gezegd. Wat moet ik er nog over zeggen. Het is zijn beslissing en wellicht komt ie weer terug. Zo niet... dan niet. Tjonge jonge jonge.

Kaas de Vies | 22-06-13 | 00:43

@ Kaas, laatste comment bij Pat.
Denk dat friendo pius dat wel op waarde weet te schatten.
De lul.

pius | 21-06-13 | 04:21 | + -18
Weggaan als je maar 18 minnetjes hebt, tss.
Ik had je hoger zitten, pius.
Ken je al vrij lang en het is niet onopgemerkt gebleven dat je je steeds beter bent gaan uitdrukken, wat niet een geringe plus is.

Jij kent mij ook redelijk goed, denk ik. Om maar iets te zeggen in de stijl van Antisoof: Laat je ego even voor wat het is.
Jij hebt er niks aan, ik ook niet. Ik vraag je niet terug te komen, is jouw zaak.
Intussen heb je, naar ik denk, wel kloten genoeg om niet jezelf te bannen.

Wat dondert het jou wat reaguurders van je vinden? Als ik daar op zou letten zou ik na drie topics al afhaken.
Om het samen te vatten: Ik zou het erg jammer vinden als je zou verdwijnen uit deze panelen, hoezeer we ook van mening kunnen verschillen. Jij weet ook wel dat de bottomline niet eens zo gek veel verschilt.

Groeten van je partner in crime,
Itzamná

PS Verder vind ik je een lul - dat bindt.

Itzamná | 21-06-13 | 21:45 | + 2

Itzamná | 22-06-13 | 00:42

Itzamná | 22-06-13 | 00:37
Veel vragen en nog eens vragen. En je geeft me teveel eer. Ik had altijd al weinig pricipes, maar kon wel vreselijk gheyl worden. Dus principes nee, pure lust ja.

Graaf van Egmont | 22-06-13 | 00:42

Kaas de Vies | 22-06-13 | 00:36 | + 0
Ik heb het wel over pius. Hoezeer hij er ook altijd naast zat (net als Bakito en andere Gutmenschen), de man had wel kloten.

Nog steeds denk ik. Wel maf dat hij zichzelf geband heeft.
Zou jij dat doen?
Ik niet. Heb er al honderd achter de rug ('Neem eens vakantie' etc.).

Itzamná | 22-06-13 | 00:40

Jezus het wordt druk hier. Alle usual suspects zijn weer aanwezig, al dan niet aangeschoten, dronken of stoned. Dit hou ik op mijn leeftijd niet bij jongens. Als jullie nou eerst even nadenken voordat je wat plempt, kan ik het denk ik wel bijhouden.

Graaf van Egmont | 22-06-13 | 00:40

@Graaf van Egmont | 22-06-13 | 00:32
*ieuw*

necrosis | 22-06-13 | 00:39

@Itzamná | 22-06-13 | 00:38 | + 0 -
Ik heb 3 Alfa's nu jij weer.

Kaas de Vies | 22-06-13 | 00:38

Jim Lovell | 22-06-13 | 00:37 |

Een fricondell

Bakito | 22-06-13 | 00:38

Kaas de Vies | 22-06-13 | 00:35 | + 0
Een alfamale (om die linkse hond Bakito te quoten) geeft niks om kudo's.

Die neukt.
That's all.

Itzamná | 22-06-13 | 00:38

Graaf van Egmont | 22-06-13 | 00:32 | + 0
En je bek vol met de achtergebleven zeik. Heerlijk ja.
Voor de liefhebber.

Ben zelf ook geen fan van kipfilets, maar je smoel in een urinedos te proppen vind ik redelijk goor.
Wie hebben die poes allemaal volgezeken? En jij maar beffen.

Om kort te gaan, je lijkt me een man met principes.

Itzamná | 22-06-13 | 00:37

@Bakito | 22-06-13 | 00:28
Nou? Vertel..

Jim Lovell | 22-06-13 | 00:37

Maar we hebben het niet meer over pius, ghehehe zo makkelijk die reaguurders.

Kaas de Vies | 22-06-13 | 00:36

Baby Rasta | 22-06-13 | 00:31
Geen dank voor de tip. Ik geef graag basistips en ben blij dat jij er dan weer ludiek mee om weet te gaan.

Graaf van Egmont | 22-06-13 | 00:36

tattooboer | 22-06-13 | 00:29 |
Fout antwoord.

Nog een poging?

Bakito | 22-06-13 | 00:35

@Bakito | 22-06-13 | 00:31
Wie is het alfa-mannetje dan?
*mouwen opstropen doet*

necrosis | 22-06-13 | 00:35

necrosis | 22-06-13 | 00:31
Als je bij het pissen nog haantjesgedrag vertoont, is het wel erg gesteld met je. Of probeer je nou Rammstein te imponeren. Die pist trouwens ook staande heb ik vernomen.

Graaf van Egmont | 22-06-13 | 00:35

@Itzamná | 22-06-13 | 00:33 | + 0 -
Ik had kudo's verwacht, wat moet ik nou met 6 euro.

Kaas de Vies | 22-06-13 | 00:35

@Itzamná | 22-06-13 | 00:31 | + 0 -
Ik trek jou slecht, want jij weet mij volledig te duiden, kan ik niet tegen. Weet niet wat ik er mee aan moet, je bent lastig te pleasen.

Kaas de Vies | 22-06-13 | 00:34

Kaas de Vies | 22-06-13 | 00:30 | + 0
Keek even op Ebay en Marktplaats.

Niks te vinden. Vijf euro.

Ben nogal gierig. Okee, zes dan.

Itzamná | 22-06-13 | 00:33

Itzamná | 22-06-13 | 00:28
Ik heb altijd hoeren gebeft in mijn jonge wilde jaren. Dat was lang geleden, toen ze nog van die dikke plukken haar erop hadden staan. Heerlijk.

Graaf van Egmont | 22-06-13 | 00:32

Fingerspitzengefühl. Ik ben zelf ook erg lelijk, een soort zwerver en dan voel je die overeenkomst.
Hoewel ik erg weinig gevoel heb, heb ik daar menig boek over gelezen. Ik weet dus wel waar ik over praat.
(heb jij ook een pukkel met een haar op je neus zoals ik?)

Jim Lovell | 22-06-13 | 00:32

Kaas de Vies | 22-06-13 | 00:28 |
Het is heel gezond als de jonge apen af en toe het alfamannetje uitdagen.

Aard van beestje.

Bakito | 22-06-13 | 00:31

Gezellie Kaas, dat je d'r bent.

Wat trekt je wel? Of anders, wat trek je?

Itzamná | 22-06-13 | 00:31

Graaf van Egmont | 22-06-13 | 00:26 | + 0 -

Heerlijk. Ga ik voortaan doen. Heb een fles cola vanavond. Als die op is pis ik erin. Scheelt me de hele nacht lopen heen en weer. Ik lever hem wel weer vol in bij de flessenautomaat.

Baby Rasta | 22-06-13 | 00:31

@Graaf van Egmont | 22-06-13 | 00:26
Als ik moet pissen doe ik dat op een echte plee, en staand als een echte mannarchist.
GeenStijl kan wel een paar minuten wachten....

necrosis | 22-06-13 | 00:31

Heftige pica door een verwende kk darm.

ikdenkwat | 22-06-13 | 00:31

AntiSoof | 22-06-13 | 00:25
Reaguren vind ik eigenlijk behoorlijk saai. En aan de dingen die ik wel leukerder vind, kleven per definitie alleen maar negatieve aspecten. Maar ik spoor dan ook al jaren niet.

Graaf van Egmont | 22-06-13 | 00:31

@Itzamná | 22-06-13 | 00:30 | + 0 -
Wat is mijn prijs?

Kaas de Vies | 22-06-13 | 00:30

bezemkast 1919 | 21-06-13 | 22:25 | + 2 -
Wat weet jij daar nou van, kneus.

Latrinalia | 22-06-13 | 00:30

Kaas de Vies | 22-06-13 | 00:26 | + 0
Dat je jezelf een idioot noemt vind ik dan wel weer prijzenswaardig.

Al is het wat overbodig.

Itzamná | 22-06-13 | 00:30

@Itzamná | 22-06-13 | 00:28 | + 0 -
Ik geef toe, ik ben nog nooit naar de hoeren geweest. Het trekt me niet.

Kaas de Vies | 22-06-13 | 00:29

@Bakito | 22-06-13 | 00:28
Jep, die noemen ze bakito, leuk die eigen naam grapjes van je.

tattooboer | 22-06-13 | 00:29

@Bakito | 22-06-13 | 00:28 | + 0 -
Bakito, ze pesten me. Nivelleer ze !

Kaas de Vies | 22-06-13 | 00:28

Kaas de Vies | 22-06-13 | 00:22 | + 0
Hoeren beffen? Da's vrij ziek. Vanachter volblaffen, okee.

Welke Gezonde Hollandse Jongen gaat in godsnaam een hoer beffen? Ben je wel helemaal wijs? 't Idee alleen al, om het sperma van je voorganger in je smoel te proppen.

Je bent gewoon nog nooit naar de hoeren geweest, Kaas. Wat niet erg is, maar geen hond die dat zou doen.
Nou ja, een hond misschien wel. 't Zijn dan ook kutbeesten.

Itzamná | 22-06-13 | 00:28

Watapatja | 22-06-13 | 00:22
Ik gebruikte het woord blinde vlek, maar je zou het ook een vertroebeling van de realiteit kunnen noemen.

Graaf van Egmont | 22-06-13 | 00:28

Jim Lovell | 22-06-13 | 00:22 |
Hee Jim, weet jij hoe moslims een worst van 100% varkensvlees noemen?

Bakito | 22-06-13 | 00:28

[Teevenmodus]
Om het geweld in het uitgaansleven te bemoeilijken, hebben we glazen verboTen en plastic bekers verplicht gesteld!
[/Teevenmodus]

necrosis | 22-06-13 | 00:27

@Jim Lovell | 22-06-13 | 00:22
Hoe weet jij dat nou weer ? lol

qutrex | 22-06-13 | 00:26

necrosis | 22-06-13 | 00:21
Uit de feles drinken is ook uit glas drinken. Kun je je glazen gebruiken om in te pissen. Hoef je je toetsenbord niet steeds alleen te laten.

Graaf van Egmont | 22-06-13 | 00:26

@Itzamná | 22-06-13 | 00:22 | + 0 -
Wat maakt het uit wat voor idioot ik ben, alles voor de waarheid en / of de kudo's.

Kaas de Vies | 22-06-13 | 00:26

@Graaf van Egmont | 22-06-13 | 00:22
Ik doe al leuk. Reaguren vind ik aangenaam. Of weet jij iets nog leukers te bedenken waar geen negatieve aspecten aan kleven?

AntiSoof | 22-06-13 | 00:25

AntiSoof | 22-06-13 | 00:20 | + 0
Als je het oneens bent met iemand is dat niet gelijk ruzie. Jij kent ook wel het Tat twan asi.

Pius ook, Bakito idem. De rest is in feite onzin.

Itzamná | 22-06-13 | 00:25

@AntiSoof | 22-06-13 | 00:22 | + 0 -
Ik ben er wel, maar ben ik wel aanwezig.

Ik vind het wel grappig dat iedereen er WEL op reageert, en precies dus doet wat ik zogenaamd wil.

Ik had eigenlijk volksmenner moeten worden.

Kaas de Vies | 22-06-13 | 00:25

@qutrex | 22-06-13 | 00:03
En je bent zeker een oerlelijk wijf hehe ;)

Jim Lovell | 22-06-13 | 00:22

@Itzamná | 22-06-13 | 00:20 | + 0 -
Ik heb alle hoeren gratis gebeft, ik ben namelijk een enorme pleaser, hoe is het met je sinus Gonorroe?

Kaas de Vies | 22-06-13 | 00:22

Nou, ben benieuwd naar Kaas' reactie.

Je hebt aan mij een goeie, Kaas. Doorgaans ben ik het wel met je eens, maar je dwangmatige gepleur op GS doet nogal pathetisch aan.

Jij weder.

Itzamná | 22-06-13 | 00:22

kaas de vies | 22-06-13 | 00:15 | + 1 -
U bent niet interessant genoeg. Het gaat om de - kudo's die je krijgt.

Baby Rasta | 22-06-13 | 00:22

AntiSoof | 22-06-13 | 00:20
Waarbij we bijna weer terug zijn bij Schopenhauer. Zullen we iets echt leuks gaan doen?

Graaf van Egmont | 22-06-13 | 00:22

Graaf van Egmont | 22-06-13 | 00:13 |
Die blinde vlekken worden door enkele reaguurders wel erg uitvergroot, mochten het al blinde vlekken zijn.

Watapatja | 22-06-13 | 00:22

@Kaas de Vies | 22-06-13 | 00:15
Omdat pius interessant is wegens zijn weggaan. Jij bent er nog.

AntiSoof | 22-06-13 | 00:22

@Graaf van Egmont | 22-06-13 | 00:14
Je mag me een zeikerd vinden, ik gebruik mijn glazen niet voor doeleinden waar ze niet voor bedoeld zijn.
*uit protest uit fles drinken doet*

necrosis | 22-06-13 | 00:21

Kaas de Vies | 22-06-13 | 00:18 | + 0
Okee, laten we het 'gezellig' houden, fipo-fetisjist. Je hebt geloof ik geen idee hoe conformistisch je bent.

Nog naar de hoeren geweest, lately?

Itzamná | 22-06-13 | 00:20

@Graaf van Egmont | 22-06-13 | 00:13,
Tjsa. Dat hij zich goed weet te verdedigen vgs jou proef ik anders. Die mens is gewoon redelijk authentiek. Ja, sorry hoor. Ik had het wel vaker fout, want ook nare types weten zich vaak als wolven in schaapskleren te hullen. Maar hij hoeft zich helemaal niet te verdedigen. Of te weren, zoals jij dat noemt, wat mij betreft. Die mens heeft ook een mening.
Ik zie meningen meer als wiskunde. De argumenten kloppen wel of niet. Daarom maak ik liever geen ruzie. Das iewat onnozel.

AntiSoof | 22-06-13 | 00:20

Itzamná | 22-06-13 | 00:17
Je hebt wel erg veel witregels bij zulke comments. Ben je nog aan het lesgeven?

Graaf van Egmont | 22-06-13 | 00:19

BekiekUtMoar | 22-06-13 | 00:07 |
Nog niet zolang geleden werd een onschuldige naamgenoot aangewezen als kopschopper. Vraag me af hoe jij weet dat je de goeie googelt. Ze zit inmiddels op meerdere scholen als je de verschillende links bekijkt.

Watapatja | 22-06-13 | 00:19

necrosis | 22-06-13 | 00:12 | + 1 -
Het is allemaal zo verwarrend. Elisbeth2 spreek ik nooit op de juiste manier aan.

Baby Rasta | 22-06-13 | 00:18

@Itzamná | 22-06-13 | 00:17 | + 0 -
Uiteraard, linkse dolle hond met je nazi rabies.

Kaas de Vies | 22-06-13 | 00:18

Kaas de Vies | 22-06-13 | 00:15
necrosis, zeg er wat van.

Graaf van Egmont | 22-06-13 | 00:17

Kaas de Vies | 22-06-13 | 00:15 | + 0
Misschien omdat Kaas in wezen een pleaser is die aardig gevonden wil worden?

Zou zo maar kunnen, denk je niet?

Itzamná | 22-06-13 | 00:17

@Nebuchednezzar | 22-06-13 | 00:12
Bij de diadochen telde je pas mee als je wel eens de lul van Alexander in je reedt had gehad. Flikker op met je oude normen en waarden.

Art Vandelay Ultor | 22-06-13 | 00:16

Waarom hebben jullie het over Pius, en niet over Kaas de Vies?!

Kaas de Vies | 22-06-13 | 00:15

necrosis | 22-06-13 | 00:12
Je bent een grote zeikerd zo na twaalven, maar je hebt gelijk. Ik zet je op een plusje.

Graaf van Egmont | 22-06-13 | 00:14

Itzamná | 22-06-13 | 00:11 | + 0 -
Ja.
Mocht je van gedachten veranderen, en wegrijden in de zonsondergang, heb ik in ieder geval een touw.

Rammstein | 22-06-13 | 00:14

Itzamná | 22-06-13 | 00:07 | + 0 -

Ach. Dat weet ik toch. Knuffel geeft aan de IT en Puis. En ach die andere is natuurlijk ook een mening toegedaan. Maar het is niet mijn mening. En van mij mag hij die vrij verkondigen.

Baby Rasta | 22-06-13 | 00:14

AntiSoof | 22-06-13 | 00:09 |
Ik ga hier natuurlijk niet Pius lopen te verdedigen. Het is per slot mijn holmaatje niet. En hij is voor de gemiddelde reaguurder hier in een verkeerde sector werkzaam. Wat hij hier neertegelt doet ie vanuit zijn opleiding en achtergrond en dat weet ik dan te waarderen. Maar diezelfde achtergrond kan een mens ook een blinde vlek bezorgen. Als ie daar echter op aangevallen wordt weet hij zich goed te weren.

Graaf van Egmont | 22-06-13 | 00:13

Bij de Pruisische officieren telde je pas mee als je zo'n jaap over de wang had lopen. Deze jongen zou daar überbaas zijn geweest. Terug naar de oude normen en waarden!

Nebuchednezzar | 22-06-13 | 00:12

@Graaf van Egmont | 22-06-13 | 00:04
Volgens mij is het nog steeds pius ipv Pius.
Ik ben dan ook hoofdlettergevoelig.....
*boos kijken doet naar baby vlashaar*

necrosis | 22-06-13 | 00:12

Rammstein | 22-06-13 | 00:06 | + 0
Hoest om huilend uit het raam te staren, kijkend naar de ridder op het witte paard, being me?

Zal ik een touwtje naar boven werpen zodat je kunt ontsnappen?
Met alle liefde.
Moet je geen wijnglas in m'n smoel proppen, dat begrijp je.

Itzamná | 22-06-13 | 00:11

Bakito | 22-06-13 | 00:07 | + 0 -
Nee, ik ben vrij dit weekend.

.... harhar .....

Rammstein | 22-06-13 | 00:10

@Graaf van Egmont | 22-06-13 | 00:04
Ach persoon, persoon. Als pius begrijpt dat persoon masker betekend; d.i. fake-idee, dan ziet ie alles met de nodige innerlijke rust aan.

AntiSoof | 22-06-13 | 00:09

necrosis | 22-06-13 | 00:02 | + 0 -

Goede avond. Necrosis.

Baby Rasta | 22-06-13 | 00:08

Rammstein | 22-06-13 | 00:06 |
Morgen naar The Boss?

Bakito | 22-06-13 | 00:07

@Watapatja | 21-06-13 | 23:40
Ja hoor, maar hier op GS kan men er meteen de passende foto bij vinden als men Patricia Hekkema googled.

BekiekUtMoar | 22-06-13 | 00:07

Baby Rasta | 21-06-13 | 23:55 | + -1
De ironie ontgaat je mogelijk. Vergeeflijk.
Zolang het hier over ideeën gaat ben ik er wel (niet altijd, heb ook wel andere dingen te doen). Een mede-reaguurder die gewoon pleurt wat hij vindt, hoezeer ook afwijkend van mijn ideeën, waardeer ik altijd.

Dan wil er nog wel eens een hard woord vallen, maar alleen zeikerds haken dan af. Ik vind een pius geen zeikerd, al ben ik het zelden met hem eens.

Voor mij hoeft het hier geen soos te worden. Je hoeft helemaal niet te kiezen. Zelfs als zou je dat doen, who gives a fuck?

Kompt allemaal wel goed, als je hier langer ronddoolt.

Itzamná | 22-06-13 | 00:07

Bakito | 22-06-13 | 00:04 | + 0 -
Misschien had ik het juiste adres van mijn kasteel moeten geven.

Rammstein | 22-06-13 | 00:06

Itzamná | 21-06-13 | 23:58 | + 0 -
Ach, lelijker dan Rdam kan het niet. Maar mijn stad is zo lelijk niet. Strijkijzer en de Haagse tieten zeuren we nooit over. Voordeel is dat alles in het centrum 5 min reizen is terwijl je andere steden een half uur bezig bent om van de ene kant van het centrum naar de andere kant te gaan.

Baby Rasta | 22-06-13 | 00:06

@kapitein_iglo | 21-06-13 | 22:59
doe die feed es dan

tattooboer | 22-06-13 | 00:05

Hoi Patricia Hekkema, succes met je leven verder! Van deze actie ga je nog heel veel jaren plezier hebben. Tokkie.

Aero9-5 | 22-06-13 | 00:05

Ik geloof niet dat Pius de persoon ernaar is om overspannen te worden. En al helemaal niet van GS.

Graaf van Egmont | 22-06-13 | 00:04

Rammstein | 21-06-13 | 23:56 | + 0 -
Lijkt me wel.

Als je nacht in nacht uit onderaan jouw raam bij de slotgracht staat te bleren.....

Bakito | 22-06-13 | 00:04

@Itzamná | 21-06-13 | 23:58
Ik doelde meer op het -matennaaien- eh, maten overtroeven en snijden op je maat. Dat zijn wel typische Rotterdamse streken, overigens.

Maar in Den Haag kunnen ze er ook wat van. Het zal in Amsterdam niet anders zijn. Eigenlijk zuigt die hele Randstad apenballen.

Ik zie die witregel.

Stormageddon | 22-06-13 | 00:04

Blijft Pius echt weg of is dit een tijdelijke drift?

cobie | 22-06-13 | 00:03

@Jim Lovell | 21-06-13 | 23:52
Ach.. ik kom hier al langer dan vandaag. Of moet ik zeggen langer dan de off registratie onder deze nick. Ben niet zo'n reaguurder, meer een lezer; maar ik ken de pappenheimers inmiddels wel een beetje ;-)

qutrex | 22-06-13 | 00:03

@Rammstein | 21-06-13 | 23:56
Heb ik iets gemist?

necrosis | 22-06-13 | 00:02

Bakito | 21-06-13 | 23:55 | + 0
Ik begrijpen. Wij moeten die rechtse, reactionaire honden in bedwang houden. Waar zou het met de wereld naar toe moeten?

Gelukkig maar dat mijn toverprinsesje weer in de panelen is verschenen. Zoals het mannen betaamt, rot jij nu maar op met je linkse gezever.

't Is hard ja, maar 't is hier geen Disneyland.

Itzamná | 22-06-13 | 00:01

Rammstein | 21-06-13 | 23:56 | + 0 -

Stiekeme voyeur dat je er bent!

Baby Rasta | 22-06-13 | 00:00

Stormageddon | 21-06-13 | 23:50 | + 0
Heb me daar nooit in verdiept. Wat Rotterdammers doen (wat er van die stad nog over is) heeft me nooit erg geboeid. Met afstand de lelijkste grotere stad in NL, nou ja, Den Haag is ook vreselijk.

Nog meer dan Amsterdam is het een verloren stad. Niet zo heel lang geleden heeft iemand gewoon z'n werk niet goed gedaan..

Zie je die witregel?

Itzamná | 21-06-13 | 23:58

Bakito | 21-06-13 | 23:55 | + 0 -
Is hij een beetje overspannen ?

Rammstein | 21-06-13 | 23:56

Itzamná | 21-06-13 | 23:46 | + 0 -

Jullie wisselen wel makkelijk van stuivertjes. Is Pius op vakantie? Als ik zou moeten kiezen tussen jullie drie zou ik Puis kiezen. Die is tenminste nog voor enige rede vatbaar.

Baby Rasta | 21-06-13 | 23:55

Itzamná | 21-06-13 | 23:46 |
Zoals je weet heb ik in de loop der jaren diverse irl contacten gelegd met reaguurders, dit in opdracht van de AIVD. De aftocht van vriend Pius kwam eerlijk gezegd ook als een verrassing, aangezien we in het teamoverleg het rooster voor dit jaar hadden beklonken.

We zitten nu met een klein probleempje qua bezetting, mede met het oog op de naderende zomervakantie, als dat rechtse gajes de hele dag op het internet rondzwerft.

Mocht je je vervelen, laat maar weten, de dropbox hier staat open....

Bakito | 21-06-13 | 23:55

Comfortabel | 21-06-13 | 23:16 | + -3
Zou je niet de moeite kunnen nemen om je stukjes wat leesbaarder te maken?

Je zou bijvoorbeeld alinea's kunnen gebruiken. Ik waardeer je effort, maar je woorden gaan totaal verloren in je woordenbrij.

Effect is nul, niemand die het leest.

Voor een witregel hoef je alleen maar op de spatiebalk en Enter te duwen. Probeer maar eens.

Zie je die witregel hierboven?

Itzamná | 21-06-13 | 23:54

@qutrex | 21-06-13 | 23:43
Ik heb een zwarte ziel, maar ben verder wel prettig in de omgang. Beuk maar op me in, het is maar een weblog, meer niet.
Moraal is je niet onbekend, dus blijf maar bloggen, leuk. gr.

Jim Lovell | 21-06-13 | 23:52

Vroegah, toen uitgaan nog gezellig was......

necrosis | 21-06-13 | 23:52

Bakito | 21-06-13 | 23:34 |
niche van de tuinbouwsector. Klinkt als hennepteelt?

Graaf van Egmont | 21-06-13 | 23:51

@Itzamná | 21-06-13 | 23:46
Pius klaverjast op z'n Rotterdams. Dat zegt genoeg, me dunkt.

Stormageddon | 21-06-13 | 23:50

Bakito | 21-06-13 | 23:34 | + 0
Stijgers? Laat maar.
Wat ik wel in je waardeer dat je het fascisme hier de kop indrukt. Ik heb ook niks met fascisten, nog minder met mossels.
Enfin, oud nieuws.
*Boer op tafel gooien doet*

Itzamná | 21-06-13 | 23:49

Hee @ Bakito
Kun je die pius niet overhalen weer terug te komen? Net zo'n zak hooi als jij en ik, maar 't zou jammer zijn als hij dat malle masochistische gedrag (ik ben weg hier) zou volhouden.

Zitten we hier straks alleen nog maar met die klootzakken als Stormageddon, Parsons, CoJoNes, Art en al die andere PVV-tokkies. Ja, daar zijn we dan lekker mee.

Een uitzondering maak ik voor Rammstein. Zij zit helemaal alleen in een torentje van een geheim kasteel, wachtend op de ridder die haar uit al die ellende komt verlossen. En ik maar blèren bij de slotgracht - ligt ze net te slapen, tss.

Het paradijs is zo dichtbij, als je d'r maar oog voor hebt. Dat is wat ik altijd zeg.

Itzamná | 21-06-13 | 23:46

@Itzamná | 21-06-13 | 23:32
Doe is ff niet svp. Er is maar 1 q en dan ben ik ! lol !

qutrex | 21-06-13 | 23:45

@Jim Lovell | 21-06-13 | 23:28
mhzz. Wellicht heb ik dat "buiten de box denken" van je toch niet helemaal juist ingeschat ? Zou kunnen natuurlijk. Kwam op dat moment echter ff verkeerd over. Zal mijn woorden maar terugnemen. Het is het fittie niet waard. grtz

qutrex | 21-06-13 | 23:43

@Itzamná | 21-06-13 | 23:34 Rustig aan. Je hebt gelijk. Had ik maar een edit-knop, dat zou mezelf ook de nodige ergernissen besparen.

Not Muhammad | 21-06-13 | 23:42

BekiekUtMoar | 21-06-13 | 23:30 |
Heb je je wel eens gerealiseerd dat namen niet uniek zijn, waardoor je nu ook maar even een aantal onschuldigen meeneemt.

Watapatja | 21-06-13 | 23:40

@Baby Rasta | 21-06-13 | 23:22 De vader kent z'n kroost het beste. Het is derhalve veelzeggend dat ze 'm in die kringen doorgaans zo snel uit de voeten maken. ;)

Not Muhammad | 21-06-13 | 23:38

Comfortabel | 21-06-13 | 23:16 | + -2 -

Je komt wat onsamenhangend over.

Baby Rasta | 21-06-13 | 23:35

Not Muhammad | 21-06-13 | 23:28 | + 1
Doorgaans waardeer ik je comments, maar laat dat 'we' achterwege als je gewoon 'ik' bedoelt.

't Is een beetje zwak.
Lul.
Ja, dat zeggen wij. Got it?

Itzamná | 21-06-13 | 23:34

Itzamná | 21-06-13 | 23:27 |
Ik heb jarenlang professioneel geklaverjast in illegale gokholen op woonwagenkampen en bejaardenhuizen. Het bescheiden fortuin dat ik daarmee verdiende, heb ik later geïnvesteerd in een bepaalde niche van de tuinbouwsector. Goud geld, de reden waarom ik financieel onafhankelijk ben en hier de hele dag het fascisme de kop kan indrukken.

Van de Grote Drie Reaguurders ben ik sinds kort de enige overlevende. Hard werken momenteel, maar ik doe het met alle plezier. Eerlijk is eerijk.

Hoest met jouw portfolio? Nog stijgers aan boord?

Bakito | 21-06-13 | 23:34

qutrex | 21-06-13 | 23:25 | + 0
Je lijkt op pius, al is dat nu nog lastig te bepalen.

"Mijn vak is om mensen tegen de vlakte slaan, daar ben ik goed in."

Rings a bell (BH)?

Itzamná | 21-06-13 | 23:32

Jeez, vroeger kreeg je gewoon een mep in je gezicht als je wat irritants tegen een meisje deed. Komt de boodschap tegenwoordig alleen over met een stuk glas in je nek?

Your interpretation | 21-06-13 | 23:32

@omanders

VanBukkem | 21-06-13 | 23:31

Ik denk dat die vent over 20 jaar zegt dat het een ''battlescar'' is

leown | 21-06-13 | 23:30

Nee. Ik had daar waarschijnlijk ook op de grond gelegen. Maar dan is er nog steeds geen excuus voor.

VanBukkem | 21-06-13 | 23:30

-weggejorist-

BekiekUtMoar | 21-06-13 | 23:30

@KlunsJohannus | 21-06-13 | 23:21

Goh,jij bent handig met de googledoos.
Je typt "Patricia Hekkema" in en je klikt op het eerste fotootje.
Slim man.

The Nameless | 21-06-13 | 23:29

@unieke-nick | 21-06-13 | 23:10 Ik heb daar ook moeite mee, kennelijk zijn we ethisch Goed Volk. Maar ik geloof ook dat naming en shaming twee positieve aspecten kent. Ten eerste laat je als samenleving zien er schoon genoeg van te hebben. Kind of geen kind, sommige daden doen het zwaartepunt verschuiven van privacy naar genoegdoening. Dat brengt me bij punt twee. We zijn een collectief cultuurtje. Ons leven is behoorlijk openbaar geworden. We delen alles op Facebook etc etc. Dus we begeven ons langzaamaan richting een samenleving waarin we allemaal een beetje rechter zijn. Juryrechtspraak zo u wenst. Die behoefte uit zich o.a. in het openbaar maken van foto's van verdachten. Want, dat kunnen we tenminste zelf.
Ons eigen stukje gerechtigheid in een samenleving waarin het anno 2013 tot de regering doorgedrongen is, dat alcoholmisbruik WEL strafverhogende consequenties behoort te hebben. We hebben nog een lange weg te gaan. Als dat ten koste gaat van de privacy van een nekprikstertje van 16, so be it.

Not Muhammad | 21-06-13 | 23:28

@qutrex | 21-06-13 | 23:25
Die link met dat familiedrama en zendmast en mijn plemp. Leg eens uit.

Jim Lovell | 21-06-13 | 23:28

Bakito | 21-06-13 | 23:15 | + 0
't Is een beetje O/T, maar ik heb al decennia niet meer geklaverjast. Wel herinner ik me nog dat er minstens twee kratten bier onder tafel stonden en je elkaar door de sigarettenrook nauwelijks kon zien.
Wij speelden altijd met een vaste maat en altijd vals (wenkbrauw optrekken, aan je neus trekken, naar je oog wijzen, aan je oor peuteren) - kortom, we wonnen altijd.

Dat was bijzaak. Die kratten, daar ging het om. Als die leeg waren einde avond had iedereen gewonnen.
Vervolgens naar huis kruipen, of als een debiel op je opgevoerde Zündapp of Yamaha naar huis scheuren.

Dat ik nog leef mag een wonder heten. Gelukkig wel, want anders zou GS het moeten doen zonder topreaguurder, want zo is het ook weer, haha.

Itzamná | 21-06-13 | 23:27

ik zal wel ouderwets zijn dan. het voordeel van boven de 40 zijn is dat de shit die je hebt uitgehaald toen je jong was niet voor eeuwig op internet terug te vinden is.

unieke-nick | 21-06-13 | 23:27

@Jim Lovell | 21-06-13 | 23:23
Voor jou wel ja.
Nou niet downplayen, maar gewoon staan voor je eigen opmerking die je hebt gemaakt.
Zeurpiet !

qutrex | 21-06-13 | 23:25

@qutrex | 21-06-13 | 23:10
Nee kutrex, alleen psychopaten denken zo.
Heb je wel eens aan psychologische hulp gedacht?

Jim Lovell | 21-06-13 | 23:23

Not Muhammad | 21-06-13 | 23:00 | + 1 -

Helaas leven we in zo'n verrotte maatschappij waar iedereen eerst kiekjes gaat maken want het is grappig voor Facebook, Twitter en Instagram. Dat iemand dood staat te bloeden is alleen maar grappig en doet er niet toe, want kijk hem gestoken worden door een meisje. Zoal ik al eerder. Moraal van de jeugd is tegenwoordig heel anders. Alles filmen want het kan en het is, maar als intellectueel bedeelden zullen ze er niet over na denken dat iemand misschien daar ligt dood te gaan.
Een paar weken geleden was ik boodschappen aan het doen. En in een zijstraatje was een grote groep Antilliaanse/ Cabo meisjes ruzie aan het maken. De hele buurt kwam erop af. Maar uiteraard staat iedereen te kijken en na een tijdje krijg je een bitch-fight met haar getrek. Iedereen staat erbij te lachen en staat zelfs op te zwepen van"ik wil bloed zien". Uiteindelijk hoor dat die ruzie tussen de 2 meisjes om een man gaat. Want de ene neuqt met de man van de ander, terwijl ze samen en kind hebben. Opvallend genoeg was dat de vader nergens in het geheel te bekennen was.

Baby Rasta | 21-06-13 | 23:22

-weggejorist-

KlunsJohannus | 21-06-13 | 23:21

@Sunabalk
Correctemundo!!

rawone | 21-06-13 | 23:21

@Itzamná | 21-06-13 | 23:02
Ik ben ook gek op vis, maar vissen moeten niets van mij hebben, logisch ook.
Etiquette, praat me er niet van. Krijg je een bord heerlijk voer voor je neus en dan mag je het niet bijdraaien, want.. etiquette. Pizzeria voor mij dus.
Slaan moet je met een zwaar duits bierglas doen, beter een blauwe plek dan een glip in je bek.

Jim Lovell | 21-06-13 | 23:20

@unieke-nick | 21-06-13 | 23:10 |
Niet met je eens. Deze 'dame' bedient zich van volwassen te achten geweld jegens anderen en mag derhalve dus ook als zodanig genamed en geshamed worden. Het slachtoffer loopt voor zijn leven met haar handtekening op zijn gezicht, dus dit medelijden met de dader is hier m.i. volkomen misplaatst.

Sunabalk | 21-06-13 | 23:18

@yespar | 21-06-13 | 23:02
Patricia Stekenmaar.

Lewis Lewinsky | 21-06-13 | 23:17

Ik weet niet wat het geloof is van dat meisje, maar ik vermoed het consumentenzombieglitterscooterspierballentatoeagegoudentandenengeloof en ik stel dan ook voor dat we vanaf nu dit stelletje haatzaaiende geldwolven zonder enige moraal, dit stelletje onderdanige fascistische alcoholisten terug te sturen naar waar ze vandaan komen. Want nu was het een jongen met een snee onder zijn oog, morgen is het een hele tsunami aan drugsgebruikende materialistische consumentenzombies die onze loepzuivere, glasheldere, oerdegelijke, okselfrisse, fantastische cultuur op de barbecue verbranden, met jou erbij want zo zijn ze: het kan ze geen zak schelen welk vlees ze vreten, als ze er maar ongezonde hoeveelheden van naar binnen kunnen werken. Geen grenzen kennen ze en ze weigeren zich aan te passen aan de samenleving. Wanneer is het een keer genoeg voor deze mensen? Wanneer krijgen ze het in Den Haag eens door?

En nog een stuk of 300 van zulke reacties zou niet onlogisch zijn als je naar andere berichten kijkt.

Comfortabel | 21-06-13 | 23:16

@unieke-nick niet zo naief.
Kijk hoe de rukker erbij ligt.
Weet niet wat hij gezegd heeft of gedaan heeft.
Maar dat hij door de kut gegrazen is genomen spreekt voor zich.

rawone | 21-06-13 | 23:16

Itzamná | 21-06-13 | 22:38 |
Amsterdams ja.

Je partner snijden vind 'k zo'n onzin.

Bakito | 21-06-13 | 23:15

@unieke-nick | 21-06-13 | 23:10
Ja.

Lewis Lewinsky | 21-06-13 | 23:15

@ unieke-nick | 21-06-13 | 23:10 |
Als een volwassene spelen, als een volwassene de gevolgen dragen.
Wat mij betreft opheffen dat kinderrechtsysteem.
Mits het echt puberstreken zijn dan.

cobie | 21-06-13 | 23:15

ben ik de enige die er moeite mee heeft dat hier een minderjarig kind met naam en foto wordt neergezet? officieel is ze zelfs nog verdachte en geen dader hoewel ik ook wel weet dat dat een technische benadering is.
16 jaar. Dat is voor de kinderrechter achter gesloten deuren dammit.

unieke-nick | 21-06-13 | 23:10

@Jim Lovell | 21-06-13 | 22:51
Zo is dat. Net zo iets als een vuurtje stoken en daarna een dag in een zendmast gaan zitten. Iets voor jou ?

qutrex | 21-06-13 | 23:10

Rutte: het idee dat we hier niet zwaar straffen is verleden tijd!!
Hahahahaha
Met als toetje dat vieze man Teeven dit nogmaals bevestigd met stoere woorden.

rawone | 21-06-13 | 23:10

Bekijk het positief! Esthetisch is het wel aardig gedaan door Patricia, zo in het verlengde van zijn oog. Misschien wilde Patricia wel plastisch chirurg worden en ik durf te wedden dat hij haar verteld had zo'n mooi lidteken te willen, dacht het arme meisje alleen maar iets goeds te doen. Weer zo'n VVD'er die de droom van een arm meisje in duigen trapt! Nu de vermoorde onschuld spelen natuurlijk om er nog een flinke schadevergoeding uit te trekken terwijl dat meisje hem al een gepeperde rekening van de lidtekenboer bespaard had.

Bekijk het positief! Koop een huis of auto! Een wasmachine dan?

Wans Horst | 21-06-13 | 23:08

@ Baby Rasta | 21-06-13 | 22:57 |
Zou het echt alleen aan de opvoeding liggen?
Want dan is de vraag , waneer doe je het wél goed .
Iedere ouder heeft zijn / haar eigen manier van opvoeden.
De scholen tegenwoordig zijn ook niets meer waard helaas.

cobie | 21-06-13 | 23:07

@VanBukkem | 21-06-13 | 22:59

"Maar er bestaat ook geen excuus voor het gevlakt worden dóór een vrouw."


Jij was blijven staan? Echt?


@VanBukkem | 21-06-13 | 21:44


Jij bent ouder dan 16? Hoeveel ouder, zou je dat willen zeggen op dit reaguurdingus?

omanders | 21-06-13 | 23:05

@ Not Muhammad | 21-06-13 | 23:00 |
Hartgrondig mee eens.

Lewis | 21-06-13 | 23:04

Oh, U (vroeger een titel voor oudere mensen en mensen mey enig aanzien) was 16 ten tijde van het voorval? De rechtbank veroordeelt u tot zes maanden jeugddetentie. Waarvan 5,5 maand voorwaardelijk want u bent al genoeg gestraft. Top GS dat jullie dit blijven doen. T zal je kind wezen met dat "sneetje".

Sliptong | 21-06-13 | 23:03

Jim Lovell | 21-06-13 | 22:46 | + 0
Grappig genoeg vond ik haring de eerste 25 jaar van m'n leven gewoon smerig. Nu vreet ik rustig zes haringen op een rij (met ui en augurk).
Allemaal heel gezond en ook veel beter dan nutteloos rondhangen in een kroeg en iemand een wijnglas in z'n smoel te proppen.
Een wijnglas - wat een gebrek aan etiquette...

*Mezcal*

Itzamná | 21-06-13 | 23:02

Heet dat meisje nou Patricia Hekkema, Patricia Hekkema of Patricia Hekkema?
Verwarrend.

yespar | 21-06-13 | 23:02

Was makkelijker als het een Finse was.

rawone | 21-06-13 | 23:00

@Baby Rasta | 21-06-13 | 22:24 Tragisch om te horen dat dergelijke praktijken zo zijn ingeburgerd. Evenals het gedrag van omstanders. De vriendin van het slachtoffer moest omstanders verhinderen foto's en video's te maken van haar hevig bloedende vriendje. Dat begrijp je toch niet?

Not Muhammad | 21-06-13 | 23:00

-weggejorist-

Sliptong | 21-06-13 | 22:59

@Lewis
Ik weet alleen maar dat er een mangozer is gevloerd door een 16-jarig meisje.
Er bestaat geen excuus voor het vloeren van een vrouwmens. Maar er bestaat ook geen excuus voor het gevlakt worden dóór een vrouw.

VanBukkem | 21-06-13 | 22:59

zeg... niet om het 1 of het ander... maar in Brazilie is er nu een heuze volksopstand gaande
sphotos-d.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3...
live feed van mijn contactpersoon ter plaatse.
En waarom zien we dit niet in het nieuws?!?

kapitein_iglo | 21-06-13 | 22:59

Mooi om te zien hoe deze actie wordt geanalyseerd, en terug gaat naar de middeleeuwen/renaissance/oertijd.
Feit: bitch lost it!
anno 2013

rawone | 21-06-13 | 22:59

cobie | 21-06-13 | 22:47 | + 0 -

Opvoeding! De (intellectueel) uit gedaagden in alle rangen en kleuren krijgen al jaren geen opvoeding meer. Het getuigt juist dat Daniel daarentegen wel opvoeding heeft gehad. Hij probeerde een conflict pratend op te lossen en als dank hiervoor is hij voor het leven getekend. Tegenwoordig is men er niet van gediend om aangesproken te worden op tokkiegedrag, simpel weg omdat ze niet gewend zijn om op hun gedrag aangesproken te worden. Of je wordt dan gepopt in je harses, of je krijgt een mes tussen je ribben of in dit geval duwt een tokkiewijf je een wijnglas bijna tegen je slagader.

Baby Rasta | 21-06-13 | 22:57

De Europese beschaving is een kruising van de Germaanse en de Romeinse traditie. Ze klan, zeer kort door de bocht, samengevat worden in een onderdeel genaamd de hoofs hoffelijkheid en het ridderideaal, de drie Christelijke deugden geloof, hoop en liefde. En iets wat als sinds de oudeheid bekend staat als de vier kardinale deugden:

1) Verstand. Dat betekent iets als: onderwijs jezelf.
2) Rechtvaardigheid
3) Moed.
4) *ZELFBEHEERSING*


Misschien moesten we de westerse beschaving weer eens (her-)invoeren en beleiden, met z'n allen.

omanders | 21-06-13 | 22:54

Ooit een chick mee gemaakt met een identiek geval.
Loopt nu rond met een hoefijzerT litteken onder haar kin.
Bierglas.

rawone | 21-06-13 | 22:52

@The Nameless | 21-06-13 | 22:43
Ach, buiten de box denken kan soms bevrijdend werken.

Jim Lovell | 21-06-13 | 22:51

@ Itzamná | 21-06-13 | 22:38 |
Natuurlijk Amsterdams, Rotterdams is geen klaverjassen. (Verplicht je maat overtroeven, kom óp zeg.)
Ja hoor eens, als we mogen meelezen mogen we ons er ook mee bemoeien.

Lewis | 21-06-13 | 22:49

''Uit onderzoek blijkt dat bij geweld onder invloed in bijna de helft van de gevallen sprake is van zwaar geweld.''

Bij de andere helft van de zware geweld gevallen is er dus geen sprake van geweld onder invloed. Wat een onzin dit! Nuchter zijn hoort geen privileges bij geweldsdelicten op te leveren.

ams | 21-06-13 | 22:48

iets aan die kop van dat wijf schreeuwt gewoon tokkie, half jaartje cel zou dr goed doen.

BozeHenk | 21-06-13 | 22:48

Someone to blame!!

rawone | 21-06-13 | 22:48

-weggejorist-

.38 special | 21-06-13 | 22:47

Ha die Patries,
Meisje wat fijn dat jij zulke uitstekende diagnoses kunt stellen. Diagnoses? Even zoeken op google en daar zul je het woord wel vinden. Mocht dat een probleem (google op probleem) zijn dan is er misschien nog wel een tante die bij een of andere "kwaliteitskrant" werkt en die tot vreugde van haar familie een dokter (nou ja) aan de haak heeft geslagen die heel veel denkt te weten(kuch)over neurologische aandoeningen. Samen komen jullie er wel uit en kunnen jullie de aandoeningen deze jongen aangedaan wel uitleggen. Succes meid. We zijn benieuwt (google naar het voltooid deelwoord) en daar komt zomaar het woordje benieuwd in beeld, naar je intelligente reactie. Overigens, de hartelijke groeten aan tante Jannetje.

elizabeth88385416217 | 21-06-13 | 22:47

Áls het waar is wat deze jongen zegt ( ben er niet bij geweest ) dan heeft deze dame de hele avond gezocht baar een aanleiding om ruzie te maken.
Dan nog snap ik dat wijnglas niet.
Je wéét toch van te voren al dat iemand er blijvend schade aan overhoudt?
Een overvaller pleegt overvallen om het geld.
Evenals een fraudeur of oplichter.
Maar wat drijft deze mensen tot zo n wandaad?
Een grensrechter doodschoppen , iemand voor an levenlang bewerken met een wijnglas, kopschoppen....
Waar ligt de grens??

cobie | 21-06-13 | 22:47

@Itzamná | 21-06-13 | 22:29
Zolang er nog ingredienten zijn is dit wel een leuke zender.
www.24kitchen.nl/

Of porneau, maar het aanbod op de pc is beter.

Jim Lovell | 21-06-13 | 22:46

Goddamn!!
Fin actie van fokking Patries.
Mooi klaar mee door zo'n Psyco chick.
Zeker Vinkenslagje.

rawone | 21-06-13 | 22:46

@ VanBukkem | 21-06-13 | 22:29 |
In dit geval is dat meisje de 'sukkel', dat weet jij ook wel.

Lewis | 21-06-13 | 22:46

Vroeger was er meer harddrugs onder de jeugd, nu is er meer alcohol.

deoudererijperevrouw | 21-06-13 | 22:46

@Jim Lovell | 21-06-13 | 22:38

Jij zou geen aangifte doen om dan sex te hebben met die trut die jou voor het leven verminkt heeft.

Ja, echt creatief man.

The Nameless | 21-06-13 | 22:43

Bakito | 21-06-13 | 22:32 | + 0
Denk dat je wel weet wat ik meeneem. Zit een worm in.

Amsterdams?

Itzamná | 21-06-13 | 22:38

@VanBukkem | 21-06-13 | 22:25
Geeft niks.
Een kerel zoekt geen media aandacht, laat zijn kop dicht naaien door een plastisch chirurg en zoekt contact met die meid.
Aangifte intrekken is een jaar lang volblaffen bijvoorbeeld.
Hij is niet creatief en een jankert die niet met schade om kan gaan.

Jim Lovell | 21-06-13 | 22:38

qutrex | 21-06-13 | 22:24 | + 0 -

Dit soort wijven is bij voorbaat al kansloos en duwt een maxi-cosi aan met 2 kinderen erin terwijl de vader wegens drugs in de gevangenis zit. Helaas kun je er weinig aan doen. Tja, tijdelijk opsluiten in een gesloten inrichting, maar 2 weken later staat Hakim de harige Turk of Churandy met zn gouden tanden ze op te wachten bij de poort. Reken er dus maar op dat dit product ten eerste zich binnen 2 jaar voortplant en er nog meer Priscillas, Whitneys en Patries' worden geboren en die zullen allemaal ondersteund worden uit de staatspot.

Baby Rasta | 21-06-13 | 22:34

Patries schilt haar appeltjes met een afgebroken wijnglas, da's haar onhandige temperament, daar kan ze niks aan doen.
Maar goed volgens haar zusje was het zelfverdediging en valt de maat van de wang-brievenbus wel mee; een pizza zal je toch echt eerst dubbel moeten vouwen wil je hem door die gleuf kunnen steken.

Simon de Danser | 21-06-13 | 22:34

Itzamná | 21-06-13 | 22:29 |
We zoeken nog een vierde klaverjasser.

Zelf zuip meenemen.

Bakito | 21-06-13 | 22:32

Kan me haast niet voorstellen dat dit de enige foto van die steeksnol op internet is....

Net zoals de vader van het slachtoffer van de oorprikker Willem van Helvoort uit Uden 2 jaar terug.. Blijven achtervolgen tot haar graf.

www.verdachtebedankt.nl/

Harde Kopkaas | 21-06-13 | 22:32

@ bezemkast 1919 | 21-06-13 | 22:22 |
Dacht ik al ;-)
Er is altijd wel gezooi geweest in kroegen en andere uitgaansgelegenheden.
Dat was het een slag en stoot en een biertje, even goede vrienden.
Tegenwoordig is het alléén maar ellende.

cobie | 21-06-13 | 22:31

@Lewis
Als ik zit te trollen dan is dat onbedoeld. En vervelen doe ik me zeker niet; ik heb het veel te druk met reaguren. Ik kom niet eens toe aan het dichtdraaien van mijn joint gvd.

VanBukkem | 21-06-13 | 22:29

Jim Lovell | 21-06-13 | 22:13 | + 0
Vrees dat je gelijk hebt of gaat krijgen. Als je een verzorgingsstaat in leven roept en die stilaan afbreekt zullen steeds meer mensen afhaken en een beroep doen op die kwijnende verzorgingsstaat.

Een 51% is voldoende om de resterende 49% tot slaaf te maken.
Na een jaar of wat is die 49% geslonken tot 3%.

Dat is de makke van het socialisme, en van een verzorgingsstaat met open grenzen en import van ongeschoolde lutsers en een wezenloze voortplanting van uitgerekend genoemde lutsers.

Kan elke rioolrat bedenken. Kan zo niet langer. Censuskiesrecht zou ons nog kunnen helpen, maar is totaal ondenkbaar.

Hoe het eindigen zal, daar maak ik me geen illusies over. Massaal bloedvergieten.
Is er nog wat op t.v. vanavond?

Itzamná | 21-06-13 | 22:29

@tattooboer | 21-06-13 | 22:07
Dwaas. Had Patries schade of dat ventje? En een verhaal, ja dat zal best.
Kijk eens naar de gevolgen, ook al zijn er woorden geweest.

Ongeblustekalk | 21-06-13 | 22:26

Die arts die hem gehecht heeft, had volgens mij een beetje een off-day. Tjeezus, in het gezicht, daar doe je toch je best op?

bezemkast 1919 | 21-06-13 | 22:25

@Jim Lovell
Sorry. Gevalletje verkeerde been uit bed.
Ik bedoel alleen maar: Hoe gemeen fout en verkeerd dat 16-jarige meisje ook is, en ook al had ze een rambomes, feit blijft dat de gevlakt bent door een 16-jarig meisje. Okee. Goed. Toegegeven. Dat kan een keer gebeuren. Maar dat je dan ook nog de media opzoekt(?)
-
En dat ze dat kleine sekreet een gigantisch pak op haar donder moeten geven staat natuurlijk buiten kijf.

VanBukkem | 21-06-13 | 22:25

Gewoon tokkievolk. Het verhaal van het slachtoffer komt me ook niet helemaal zuiver voor.
Maar hoe dan ook, een glas duw je niet in iemand zijn gezicht, of het moet een gevecht op leven en dood zijn geweest. En daar is natuurlijk geen sprake van.
Van die knul zijn verhaal krijg ik geen hoogte en ik kan alleen maar sterkte zeggen. Maar dat asowijf (en zusje) mag van mij een hele goeie douw van justitie krijgen. Iets van een jaartje of twee met 10 jaar voorwaardelijk. Lijkt me een goed beginnetje.

qutrex | 21-06-13 | 22:24

Not Muhammad | 21-06-13 | 22:09 | + 0 -

Zelfde soort praktisch geval woont er naast mij. Vader heb ik al jaren niet meer gezien. Zit in het cachot volgens mij en moeder, gaat er met de dag slechter uit zien, wallen onder de ogen van het niet slapen want meisje is duidelijk onder de invloed van drugs, alcohol en loverboys. Elk weekend staan er mocro jongens of lichtgetinte jongens te roepen of ze naar buiten komt. En elk weekend komt de pliesie wel een keer langs omdat ze weer te hard aan het schreeuwen zijn vanaf het balkon. Politie doet niks. Ben er zelf een keer langs geweest om te vragen of ze even rustig aan kunnen doen. Dan krijg je een grote bek terug en we zoeken je op. Het was dat ik zelf thuis was met een paar matties en we zijn naar beneden gegaan. En ze hebben een pak slaag gekregen. Sindsdien geen last meer.

Baby Rasta | 21-06-13 | 22:24

Lewis Lewinsky | 21-06-13 | 22:18 | + 0
Kuch ja. Zal er op letten.

Itzamná | 21-06-13 | 22:22

@cobie: nee.

bezemkast 1919 | 21-06-13 | 22:22

Hier hoor je die hypocriete lul van een Pat Condell dus niet over. #fail

Bakito | 21-06-13 | 22:22

@ tattooboer | 21-06-13 | 22:07 | + -2 -

Woensdag is door dezelfde journalist al een follow-up verhaal geschreven in het Dagblad van het Noorden waarin een woordvoerster van de politie zegt dat de getuigenverklaringen grotendeels het verhaal van de jongen bevestigen. Zijn versie lijkt dus meer te kloppen dan het verhaal van dat meisje.

Fortuynloos | 21-06-13 | 22:18

@Itzamná | 21-06-13 | 21:51
*kuch* vindt

Lewis Lewinsky | 21-06-13 | 22:18

Een voordeel, mannen met littekens hebben een grotere kans op een one night stand. Voor een lange relatie doet het overigens niks.

decadent degeneraat | 21-06-13 | 22:18

Ik vraag me af of dat soort mensen wel een geweten hebben.

cobie | 21-06-13 | 22:17

Uit de bundel Politici zijn geen raketgeleerden:

*We straffen steeds strenger, dus kunnen de meeste gevangenissen nu wel dicht* aldus Teeven en Rutte.

nos.nl/artikel/519859-minder-gevangeni...

Lewis Lewinsky | 21-06-13 | 22:17

Ok naadschrobber,varkens op de balkonnetjes in amsterdam west(waar ik ben opgegroeid) zou trouwens echt hilarisch zijn geweest! Fijn weekend medereaguurders ga me halalvrij volgieten nu het nog kan.

Knappe snuiter | 21-06-13 | 22:16

@Itzamná | 21-06-13 | 22:02
Het blijft gissen. Voor een full disclosure zou je met insiders moeten praten en dat is praktisch onmogelijk..

Ik vrees dat links de volgende verkiezingen gaat winnen, een verarmde bevolking kiest daar namelijk voor.
Jeej!

Jim Lovell | 21-06-13 | 22:13

Vrouw of niet, die pakte ik nog een keer terug, en of ik dan wel genadig was voor haar gezicht, dat zou er vanaf hangen hoe mijn humeur dan was. Ze is minderjarig, dus op een rechtvaardige afhandeling door justitie hoef je niet te tellen. Wil je vechten als een rat, dan moet je ook behandeld worden als een rat, vrouw of niet.

pistol-pete | 21-06-13 | 22:13

Tja Rutte en Teeven lopen weer keihard te liegen. Nederland heeft minste gedetineerden van Europa (muv Andorra) per 100.000 inwoners, dus zo streng zijn onze straffen echt niet. Nederland is gewoon het veiligste land om te wonen. *kuch*
www3.unil.ch/wpmu/space/files/2013/05/...

Grote Joop | 21-06-13 | 22:10

4 cm verder en zijn oog lag er uit...
Patries, houden we de volgende keer de handen even thuis?

1teen | 21-06-13 | 22:10

@Baby Rasta | 21-06-13 | 21:59 Ja dat snap ik nu dus ook niet. Als je dat verhaal leest "ze zei tegen haar vrienden dat ik haar familie belachelijk had gemaakt" bekruipt je toch het gevoel van doen te hebben met de (intellectueel)uitgedaagde medemens.
Die zinnen als "Gast, echt, nu stoppen ander wordt ik he-le-maal parra" bezigen, gekleed in tijgerprint blouse met hun naam in gouden letters om de nek gehangen.
Daarmee een zinnig gesprek willen voeren is alsof je de kat de beginselen van Scrabble poogt uit te leggen.

Not Muhammad | 21-06-13 | 22:09

Knappe snuiter | 21-06-13 | 22:02

Niks persoonlijks kerel, kon hett even niet laten.

naadschrobber | 21-06-13 | 22:08

@ Itzamna

Als Rutte de tanden poetst, komt er een soort chocomel uit zijn mond. En af en toe een half verteerde pinda. Allemaal van Didi...

NACademicus | 21-06-13 | 22:08

duitse herder | 21-06-13 | 21:39

Een verrader ben je niet echt, maar om je dan toch weer met het Nederlandse te bemoeien, dat is dan weer vreemd.
Hebben ze in Marokko geen fora?

Skunk57 | 21-06-13 | 22:07

Als er één ding zeker is, is dat deze jongen keihard liegt.
Zoals hij zijn verhaal verteld is het alsof het zomaar uit de lucht is komen vallen, gewoon pech.
Dat is nooit zo, maar daar komen we later nog wel achter.
Hopelijk post GS er dan nog eens een vervolg op.

tattooboer | 21-06-13 | 22:07

@Woeler | 21-06-13 | 21:56
Waar ken ik dat toch van?

boasatlas | 21-06-13 | 22:06

Hey Quid. Wat voor nichtendrankjes drinken jullie op de vrijmibo? Ik drink dan nog liever een Spritz dan dat ik wijn ga verpesten met ijsklontjes.

Baby Rasta | 21-06-13 | 22:04

@ smdyasc | 21-06-13 | 21:54 |
Wat lijkt het alweer een eeuwigheid geleden dat ik het echt in hem zag zitten.

Lewis | 21-06-13 | 22:04

@Wc-kip | 21-06-13 | 21:58
Samson is een rat in de zuiverste traditie van het haatsocialisme.

smdyasc | 21-06-13 | 22:04

+1 was van mij naadschrobber,Hilarisch!

Knappe snuiter | 21-06-13 | 22:02

smdyasc | 21-06-13 | 21:54 | + 0
Rutte is in feite de loopjongen van een milieufascist (Green Power, Black Death - google maar eens).

Je kunt je zelfs afvragen van wie hij niet de loopjongen is. Geloof niet dat we met Den Uyl beter af waren, maar 't scheelt verdomde weinig. De VVD heeft alle liberale beginselen opgegeven (voor zover die nog aanwezig waren) en zijn als de dood voor nieuwe verkiezingen.

Rutte weet ook wel, na al z'n draaikonterij en gelieg, dat hij bij nieuwe verkiezingen zal worden weggevaagd. Dat risico gaat hij niet nemen en dus rest hem niks dan de reet van Samsom te likken.

Die Samsom, wat je ook tegen hem mag hebben (veel), weet dat verdomde goed. Zijn achterban (die van Samsom dus), grotendeels geïmporteerd en/of anderszins uitkeringsafhankelijk, zal hem zeker steunen. Anders wel de MSM.

Tot zover Den Haag Vandaag.

Itzamná | 21-06-13 | 22:02

Maandag maar weer eens kijken wat de score is. Het is verkansie toch? Voor die jongeren? Misschien nog meer kopschopperij en geschreeuw dan normaal al het geval is. Spannond. Misschien valt er wel een deauie.

Kim Philby | 21-06-13 | 22:01

Lelijk kun je wel worden van een wijnglas dat uitgedrukt wordt in je gezicht. Maar dat is toch geen reden om op de grond te gaan liggen?

ren-forrest-ren-e | 21-06-13 | 22:00

Die kreeg van mij psies zon zelfde wiek over haar kutkop.
Ik elke dag herinnert? Dan jij ook !

Halven Haen | 21-06-13 | 21:59

Waarom nog überhaupt in discussie gaan met opgefokt tokkie tuig genaamd Patries, Shirley of Whitney? Sorry dat ik het zeg, maar met zulk borderline banga's valt niet te praten. Hopelijk komt Daniel er bovenop.

Baby Rasta | 21-06-13 | 21:59

Hoop dat het meisje hard wordt gestraft door justitie. Trutje

Zeepaardje | 21-06-13 | 21:59

smdyasc | 21-06-13 | 21:54 | + 0 -

Eigenlijk moet Samsom dan ook ter verantwoording geroepen worden. I.p.v dat hij een tegenbalans is voor de megalomane lastverzwaringen van Mark Rutte heult hij met de vijand en gooit hij zijn eigen principes opzij om maar die vinger in de pap te hebben.

Wc-kip | 21-06-13 | 21:58

In en in triest zo'n dame. Keihard aanpakken. En dan nog downplayen ook met 'het is maar een sneetje'.

La Bailaora | 21-06-13 | 21:56

Maar de verdachte is aangehouden door de politie. +1

chiel_labiel | 21-06-13 | 21:56

-weggejorist-

Woeler | 21-06-13 | 21:56

Knappe snuiter | 21-06-13 | 21:52

Daarom neukte hij zijn varkens ook zeker?

naadschrobber | 21-06-13 | 21:55

@Itzamná | 21-06-13 | 21:51
Wat we vroeger dachten dat VVD ergens voor stond is niet meer, Rutte is nog een ergste socialist dan burgerhater Joop den 'Nazi' Uyl.

smdyasc | 21-06-13 | 21:54

Een snee is een snee.. zij mijn vader altijd.

Knappe snuiter | 21-06-13 | 21:52

Hij houdt er wel een stoer litteken aan over, dat dan weer wel.

nogeentjedan | 21-06-13 | 21:52

Gelukkig gaat het alcohol-argument niet meer op.
Volgens Fred T. Dus dan komt t goed.

Not Muhammad | 21-06-13 | 21:52

Eventjes google aangeslingerd, schijnbaar gaat deze melkmuil naar een school dat vlakbij het Scheper Ziekenhuis in Emmen staat, oh de bittere ironie.

Wc-kip | 21-06-13 | 21:51

Ben ik de enige die vind dat Fred Teeven een ongelooflijke lul-de-behanger is? Wat een vreselijke vent.

Waarschijnlijk VVD.

Vroegah was ik ook wel een wilde, maar elkaar wijnglazen in het smoelwerk proppen, nee, dat was er niet bij.
In die gevallen denk ik niet aan schoffelen, maar aan het talio-beginsel (oog om oog).

Zal wel niet modern zijn, maar werken doet het zeker.

Itzamná | 21-06-13 | 21:51

duitse herder | 21-06-13 | 21:39 | + 3 -
Omdat één of ander psychowijf los gaat op een jongen in een café leven we in een kutland?
Waar bent u dan veilig? Zit u in de onderzoekskolonie op Antarctica?

Meneer Meeuw | 21-06-13 | 21:50

Snee in zijn nek?
Snee zit bijna op ooghoogte. Daarvan zo *out op de kroegvloer gaan liggen kan twee oorzaken hebben:
Teveel drank of pure schwalbe.
Daarom staan zijn vriendjes ook nog rustig foto's te maken.

BedrijfsTijgerT | 21-06-13 | 21:49

@VanBukkem | 21-06-13 | 21:46
Jij bent lekker constructief bezig met je flame.
Vuurtje?

Jim Lovell | 21-06-13 | 21:49

Patricia oefen maar vast. Welkom bij Mc Donalds mag ik uw bestelling opnemen?

penutbuttermuffin | 21-06-13 | 21:47

Voordeelbon | 21-06-13 | 21:34 | + 1 |

Het mooie is dat er waarschijnlijk meer bontkraagjes in 010-Zuid wonen dan in de hele gemeentje Emmen.
Oh, en wij hebben geen moslimschool, en maar 1 moskee dat meer weg heeft van een klein buurthuisje.

Wc-kip | 21-06-13 | 21:47

Patricia succes met ooit nog een baan zoeken!
KoningPils | 21-06-13 | 21:39 | + 4 -

Ja dat is wel echt zonde. Ging ze bijna een universitaire studie volgen en nu is heel haar carriere vergooid. Oh wacht...
Alsof dit soort tokkies ooit wit gaan werken.

PeteyPrecise | 21-06-13 | 21:47

@ VanBukkum
Had je zin om even lekker te trollen? Of verveel je je gewoon?

Lewis | 21-06-13 | 21:46

Tot slot: Patricia Hekkema is een gore greppeldel en een ruftend stuk genetisch afval.

NACademicus | 21-06-13 | 21:46

R.B.Bender | 21-06-13 | 21:35

Weet u daar zit m nou net de kneep, toen ik uitging dronk je bier had je wel eens ruzie klaar, maar je haalde het niet in je botte harses om iemand neer te steken o.i.d.

Mijn ouwe heer had me vermoord waarschijnlijk stukje opvoeding ofzo.

Tegenwoordig hebben deze lichting stappers geen enkel benul wat ze doen t snuift blowt ghb-t alles bijelkaar en alle verstand /gevoel en vooral remming verdwijnt.

Als wij het van deze generatie moeten hebben kunnen we de BV Nederland gelijk wel sluiten.


naadschrobber | 21-06-13 | 21:46

En dan ook nog eens de media opzoeken... Hoe sukkel ben je dan?

VanBukkem | 21-06-13 | 21:46

Voordeelbon | 21-06-13 | 21:34 | + -1 |

Toucheer jij maar eens een ( bijna dodelijke ) snee in je nek, kijken hoe stoer je dan nog overeind staat.

Wc-kip | 21-06-13 | 21:45

Dan ben je ook wel een ongelooflijke sukkel, als je dit overkomt. Gevlakt. Door een 16-jarig meisje.

VanBukkem | 21-06-13 | 21:44

Tekenend voor tokkie+fin Nederland.

Denken dat ze alles kunnen maken, en guess what, dat kunnen ze ook!!
Dit soort psychopathische houdingen worden alleen in Nederland niet naar toebehoren bestraft.

BAH!

PeteyPrecise | 21-06-13 | 21:44

Wat een vals kutwijf zeg. Heb niet meer te zeggen. Heb meteen geen trek in wijn meer. * Pils open trekt*

c.onjo | 21-06-13 | 21:43

Staat minimaal 7 man om hem heen maar niemand steekt een poot uit... WTF..
Bang voor een wijf? Wel een geschift kreng maar toch...

Capy | 21-06-13 | 21:42

Wat een schatje die Daniël de Bruyn. De ideale schoonzoon.

Strohond | 21-06-13 | 21:42

Soesjes voorbij, ons probleem is Rutte en de rest van zijn klootzakkenkabinet.

smdyasc | 21-06-13 | 21:42

Jezus man wat een snee, iets naar beneden en ze had zijn slagader kunnen raken. Een dikke celstraf voor dit ongeleid projectiel.

nan6896 | 21-06-13 | 21:41

Ik kan dat echt niet begrijpen he, dat je daar omheen gaat staan en niks doet om die jongen te helpen en filmpjes of foto's gaat maken. Hij ligt daar gewoon knock-out op de dansvloer.

Jeroen Meloen | 21-06-13 | 21:40

De naam alleen al, Patricia. Dan zit het tokkie-gehalte al diep verankerd in je genen. En zusje van Patricia, kansloos stuk vreten, ga je schamen.

mijntweecent | 21-06-13 | 21:40

Toekomstbeeld van onze regering: hip enkelbandje voor Patries. Ze kan dan thuis nog steeds wijntjes drinken.

Rest In Privacy | 21-06-13 | 21:39

Emigreren is niet zo moeilijk hoor... heb dat immigratentokkieland 5 jaar geleden verlaten... had ik eerder moeten doen.

duitse herder | 21-06-13 | 21:39

Ik haat geweld.

Lewis | 21-06-13 | 21:39

En hoezo doe je ijs in je wijn?

NACademicus | 21-06-13 | 21:39

Ik neem aan dat dit wijf in een dwangbuis zit en middels een gedwongen opname is weggestopt in een gesloten inrichting....!

Fatwabuster | 21-06-13 | 21:39

Niet voor het een of ander, maar volgens mij zijn dit vele voorbeelden van onder invloed zijn van de harddrug koning alcohol. Dat is wel legaal. En maar heel weinig die daar mee om kunnen gaan.

Soof | 21-06-13 | 21:39

Patricia succes met ooit nog een baan zoeken!

KoningPils | 21-06-13 | 21:39

wat??
ijsblokjes in je wijn doen en dan anderen 'holenmensen' noemen? ... ik geef het op... dit land is kapot.

wontan | 21-06-13 | 21:37

Goed kwaliteit? Zit je in Bos en Lommer, of zo??

NACademicus | 21-06-13 | 21:36

Poging tot moord met voorbedachte raden moeten ze dat crapuul van een wijf ten laste leggen.

Graftakkehuis | 21-06-13 | 21:36

Hebben die omstanders een sneakerwinkel overvallen of wa?

Graaf van Egmont | 21-06-13 | 21:35

Helaas of het nou buitenlanders zijn of binnenlanders kleine groep gaat het goed verneuken voor iedereen die wel kan feesten of kan omgaan met alcohol :)

R.B.Bender | 21-06-13 | 21:35

Emmen aka de Ibn Ghaldoun van het Noorden.

Voordeelbon | 21-06-13 | 21:34

Verminkt voor het leven, en bedankt he Patries!

Sint Bertus | 21-06-13 | 21:31

Geweld is meestal zinloos.

kibambam | 21-06-13 | 21:30

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken
Kansino. Hét online casino van Nederland.
Online casino met licentie | Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online Gokken | Brokerfolio.com brokers vergelijken | online bookmakers in Nederland
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | Crypto-casino.nl