Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Spreek ik met de politie?

Klikspaan boterspaan...We hebben een naam hoog te houden, wanneer het gaat om elkaar te verlinken. Je wel eens afgevraagd waarom in de Tweede Wereld oorlog de meeste joden vanuit ons land zijn gedeporteerd? Juist! Verraden zit ons nu eenmaal in het bloed. We zijn dan ook niet verbaasd dat de zogenaamde meldlijn Meld Misdaad Anoniem ook afgelopen jaar weer overuren heeft gedraaid. Maar liefst 100.000 Nederlanders pakten de telefoon. Want ja, dat de buurman plotseling in een hagelnieuwe auto rondrijdt, klopt natuurlijk niet. Heeft al dat klikken ook nog wat opgeleverd. Ja, gelukkig wel. Zo werden door de bellers 485 misdrijven opgelost, wat betekent dat 0,5 procent van de tips ook daadwerkelijk steekhoudend zijn. Toch benieuwd waar dan die overige 99,5 procent van de telefoontjes over gaan...

Reaguursels

Inloggen

Stelletje nazi's dat we er zijn :P
Ons volkje is het meest hypocriete op aarde ;)

.KicksAss | 11-02-05 | 09:37

Wij als ollanders zijn gek en jaloers op onze buren en daarom instaat om elke verdachte beweging lina recta de meldlijn misdaad te bellen,mijn buurvrouw heeft een goud horloge om,volgens mij heeft ze dat van de buurman aan de overkant ene Bertus die s,nachts weleens op rooftocht gaat!
We hadden in de oorlog meer NSB-ers dan mensen bij het verzet,wat een hypocriet volk zijn wij dan ook!

nummertje | 11-02-05 | 09:05

Ja en N.N. zei me nieteens goeiedag vanmorgen op t werk. Dus strax ff de kliklijn belle om te vertelluh dat ze thuis kinderporno fabriceert en ook nog 800 wietplanten op zolder heeft staan. Wordt lachuh dit wiekent.
So far het realiteitsgehalte van de diverse kliklijnen......

burnie | 11-02-05 | 07:42

@Broo Had jij niet allang op bed moeten liggen? Wacht waar is dat nummer...

Pannie | 11-02-05 | 03:19

Ja soms dan erger ik me kapot aan die Albert Verlinker figuren hier. Bijvoorbeeld dat figuur die de gemeente gaat bellen omdat -ie een brandweer auto van de vrijwillige brandweer ergens in een heel andere plaats heeft gezien, terwijl de brandweermannen daar gezellig in het cafe zaten.

Broo | 11-02-05 | 01:09

Ik weet ook niet hoe het precies zit, maar ik heb vorig jaar wel 485 keer een kenteken doorgebeld van een voertuig dat mij op de snelweg inhaalde toen ik precies 120 reed.

Chiant | 11-02-05 | 00:03

Heb vandaag 3 wietpanden bij mij in de straat aangegeven! Geeft altijd een goed gevoel!
-Enfin, pakt dikzak nog een keer van achteren!-

Pannie | 10-02-05 | 23:39

Het schijnt dat M wordt platgebeld als de AEL een bijeenkomst houdt.
--Enfin, DikZak schept nog wat op!--

Dr. Dik Zak | 10-02-05 | 22:01

"Maar liefst 100.000 Nederlanders pakten de telefoon."
-
Waarom verbaast mij dat NSB gedrag niet?

Bunt | 10-02-05 | 16:21

Listen very carefull i will tell you this only once /nep frans accent.

RDJ134 | 10-02-05 | 15:43

@zwarte kip>bedankt voor je reactie...
Maar let op mijn woorden als ze straks achter ertan en equalem aangaan, moeten ze een Jin Yang daad stellen en dan komen ze hier terecht.
Misschien moet je een disclaimertje opnemen.

@El Duce>(t is toch il Duce?)Dat van die pornoDVD's zie ik wel zitten. Dat Duitse volkslied, prima maar nadat ik gescheten heb graag.

superjan | 10-02-05 | 15:13

... Eigenlijk is dus Prof. Dr. Ing. Pons, de bedenker ervan, de schuld van alles...

paus Johannes Paulus | 10-02-05 | 15:11

De rede dat er zo'n "efficiente" desportatie was van nederlandse joden heeft maar een grote reden:
IBM. Nl de eerste ponskaartenmachine die het de duitsers erg makkelijk maakte nl. door de volledige registratie dus even het archief induiken en oppakken maar.

Joeper de poeper | 10-02-05 | 14:50

@ El Duce,
ja precies, en die lui moet je dan ook aanpakken, en ze mogen ook voor de kosten van het onderzoek opdraaien. die frauderen alleen om nog een extra huis aan de riviera en een vierde nieuwe mercedes te kunnen kopen. als al dat geld nou terug in de nederlandsse economie zou vloeien, maar nee...

laat de gewone man lekker met rust zolang hij niet direct iemand kwaad doet

pater | 10-02-05 | 14:32

Waarom zou ik de kliklijn bellen als m'n buurman ineens een dikke Porsche Carrera GT rijdt? Ik kan hem veel beter chanteren, verdien ik er tenminste nog geld aan.

Framoes | 10-02-05 | 14:29

Kan ik ook anoniem ministers en commisarissen van de koninging aangeven?

Lucasdelinkselul | 10-02-05 | 14:29

Sta je eens achter iemand...

Lucasdelinkselul | 10-02-05 | 14:28

@Pater Beetje jammer dat de bouwfraude zo veel heeft gekost. Dat waren nog eens indrukwekkende getallen. Maar ja, daar gaan we weer...

El Duce | 10-02-05 | 14:23

natuurlijk klinken die getalletjes van 7 milj aan fraude en zoveel ton aan belastingontduiking wel indrukwekkend (hiervoor kun je trouwens ook gewoon de belastingdienst bellen hoor), maar wat zet mensen ertoe hun eigen buurman die een paar groene hollandse plantjes op zolder heeft staan aan te gaan geven? of de bijstandsmoeder die zwart schoonmaakt bij de burgemeester thuis? laat die mensen lekker met rust, en ga je met belangrijke dingen bezig houden...

en ik zal deze ene keer niet de vergelijking met de jaren 40-45 maken...

pater | 10-02-05 | 14:18

@PJP
Ik maak een onderscheid tussen goed en kwaad, gebruik en misbruik. Een crimineel volgen per mobiele telefoon vindt ik prima. Wanneer GS mijn mailadres verkoopt om er aan te verdienen en ik ondervindt hier hinder door, is dat niet correct.

En nee.. registratiesystemen dienen ten aller tijden niet ontmanteld te worden. Ik ben dan ook een groot voorstander van de professionalisering hiervan om fraude in iedere vorm tegen te gaan.

Pim de la Parra | 10-02-05 | 14:17

@ Pim de la Parra

Vergeet de gedienstige jongens en meisjes van de Joodse Raad niet.

Brusselmans | 10-02-05 | 14:13

Voor Lucas ook een nekschot, doen jullie je voordeel daar mee

El Duce | 10-02-05 | 14:11

El Duce waarschuwt voor de politiestaat. Leest nou eens wat hij schrijft, misschien dat jullie daarvan leren.

Lucasdelinkselul | 10-02-05 | 14:08

El Duce:
Get real...

Liever heftig koppensnellen & discussie over de monarchie dan al die herdenkingsdagen die we dan ongetwijfeld zouden hebben gehad om al die oranje-kwibussen maar nooit te vergeten...

paus Johannes Paulus | 10-02-05 | 14:07

He Pim rol nog eens zo'n lekkere joint man! (Er vanuitgaande dat jij de echte Pim bent natuurlijk...)

Pannie | 10-02-05 | 14:04

@PJP Zekers! Inclusief die hele familie Oranje. Dan was een discussie over de monarchie niet vacant geweest

El Duce | 10-02-05 | 14:01

El Duce (Off topic):

Nee, de regering had destijds lekker in Nederland moeten blijven, dat had geholpen...

paus Johannes Paulus | 10-02-05 | 13:55

Pim:
Alles goed en wel... maar dat is nog geen reden om dan maar alle registratiesystemen te ontmantelen. Daarbij zitten zaken - wat registratie betreft - anno 2005 wel een stukkie geniepiger in elkaar. Als jij je mobiel in je auto aan hebt staan ben je van seconde tot seconde te volgen, of je wilt of niet. Weet jj wat GS met je IP-nummer doet? Misschien verdienen ze er miljoenen pleuro's mee op een geheime zwitserse bankrekening of de Cayman's...

paus Johannes Paulus | 10-02-05 | 13:48

@. superjan 10-02-05 @ 12:02, Ik maak me wel zorgen om die nieuwe wetgeving als het gaat om de gereguleerde media, zoals T.V., radio en kranten. Op het internet maak ik me wat minder zorgen omdat het technisch niet zo moeilijk is vanuit een ander land te gaan werken. Daarnaast biedt het Europees Verdrag voor de Rechten van de Mens veel bescherming aan de vrijheid van meningsuiting en dat zal dan ook in de toekomst vast wel tot een procedure leiden over internetsites.

zwarte kip | 10-02-05 | 13:45

Het liefst verraden we mensen bij wie de schade het grootst wordt. Bijvoorbeeld de totaal onschuldige actie van JP om zijn dochter mee te nemen naar de Antillen. Nee, jullie hebben niet de kliklijn gebeld. Jullie kennen betere kanalen om te verklikken (GS)

Crak-ho | 10-02-05 | 13:42

@Pim de la P. En wie wisten ervan, stonden erbij en keken er naar?

El Duce | 10-02-05 | 13:42

@PJP
Nee, idd. de regering was er niet blij mee. Het registratiesysteem was niet ontworpen om een rassenzuivering te bewerkstelligen of te bevorderen. Ik denk dat we daarover wel met elkaar op een lijn liggen. Echter kan niet gesteld worden dat de meeste Joden uit Nederland zijn gedeporteerd door veraard. Wel door dit registratiesysteem.

Pim de la Parra | 10-02-05 | 13:31

@Brom Je moet niet alles geloven dat geschreven wordt. Alleen de Donald Duck benadrukt de waarheid

El Duce | 10-02-05 | 13:24

El Duce:
Ik zie je punt en kan er een eind in meegaan - vooral waar het die incompetentie betreft - maar het staat voor mij allemaal nog steeds mijlenver af van veewagons. Nog gevaarlijker lijkt het me te blijven toekijken hoe cineasten als een sate op een fietspad worden gedumpt door een zwaar gestoorde, zieke godsdienstwaanzinnige....

paus Johannes Paulus | 10-02-05 | 13:24

@ de schoonmaaksters van deze stofzuigersite. Hebben jullie al een verlengsnoer naar een buitenlands stopcontact, zoals Amerika, voor als CDA en PvdA echt hun grondwettelijk verlangen naar censuur doorzetten? Vanwege de gebrekkige feitenkennis vermoed ik namelijk dat geen van de redactieleden over een boekenkast beschikt om achter te schuilen. Het flamen over onze verradersgezindheid kan ik niet serieus nemen. Het was de zucht naar orde en een overmaat aan vrijgestelde ambtenaren op administratieve posten bij de Joodsche Raad, zo'n 10.000, die de vlotte deportatie van hun geloofsgenoten zo verdomd gemakkelijk maakte. Vergeet niet dat er 35.000 mensen het gered hebben, onderduikend bij gezinnen levend in een voor-tussen-achter woninkjes, terwijl ook een flink deel van de eigen familie boven de schuifdeuren of in de klerenkast moest onderduiken. Het Niod:"Er werd aan dit (jodenjagers)bureau sporadisch met z.g. verraders gewerkt. Wel kwamen er berichten binnen, zoowel geteekende als ongeteekende brieven betreffende gedragingen van Joden, in verband waarmee dan een onderzoek werd ingesteld. ER ZIJN GEEN BETROUWBARE CIJFERS BESCHIKBAAR. Vaak werden acties uitgevoerd op grond van ontvangen informatie, maar er zijn GEEN MIDDELEN om vast te stellen om hoeveel gevallen dit ging.
www.dbnl.nl/tekst/pres003onde01/pres00...
www.villabouchina.nl/barneveld.asp
www.niod.nl/annefrank/Wie%20verraadde%...
www.nidi.nl/public/demos/dm01031.html

brom | 10-02-05 | 13:18

@PJP Ga jij even lekker dood tussen die klotenbluuumen van je! 'Onze' regering zat hoog en droog in het buitenland. Lekker loyaal aan het volk, samen koekjes eten met de rijkste familie destijds van die Niederland

El Duce | 10-02-05 | 13:17

beste Pim:
Maar de omstandigheden waaronder dat registratiesysteem werd gebruikt waren wel ff anders, het gebruik (misbruik) ervan lag destijds niet in handen van onze eigen regering... die juichte en blij was toen het zooitje door de RAF in puin werd gebombardeerd...

paus Johannes Paulus | 10-02-05 | 13:15

@PJP Neen, ik laat die klotenoorlog er niet buiten. Reden is dat wij, qua vrijheid, teruggaan naar een dergelijke politiestaat als Duitsland was. Dat is mijn punt. Steeds meer regels, steeds meer controle en steeds meer ontevredenheid onder het bourgeois. Meer werkeloosheid en meer frictie onder de burgers. Hetgeen enkel gevoed wordt door een onmachtig, incompetent regeerapparaat.

El Duce | 10-02-05 | 13:15

Fout!

De meeste Joden werden opgepakt omdat Nederland voor deze tijd een uniek persoonlijk registratie systeem had. waarin ook de afkomst in stond vermeld.

Pim de la Parra | 10-02-05 | 13:10

... Laat die oorlog er nou gvd es buiten... is iets van een totaal andere orde, snap dat dan! Dat snapt zelfs mijn door seniliteit aangevreten brein nog wel!!! ..... Zo... moest r ff uit. Nou eerst even 5 miljoen afrikanen een condoomverbod opleggen.

paus Johannes Paulus | 10-02-05 | 13:03

Ik ben zelfs rechtser dan Marcel van Dam en ik heb meer gelijk.

Lucasdelinkselul | 10-02-05 | 13:00

@Lucas je bent rechtser dan Wouter Bos

El Duce | 10-02-05 | 12:56

Kantklos: wat is daar mis mee dan? Anoniem klikken = NSB-mentaliteit. Als dit zo doorzet kunnen we over tien jaar weer veewagons vol met 'anoniem gemelde dissidenten' verwachten, op transport naar 'heropvoedingskampen.'
De holocaust werd mede mogelijk gemaakt door het VRIJWILLIG MEEWERKENDE VOLK.

Lucasdelinkselul | 10-02-05 | 12:55

@PJP (JP?? hmmmm, heeft die balkenende dan toch last van grootsmoedswaanzin) Je bent een Katholiek, en die zijn niet te vertrouwen. Dat is geen aanname, dat is gestoeld op ervaring. Dood ben je pas als je niet meer praat. Daar wacht ik op

El Duce | 10-02-05 | 12:55

Als ik nou geld krijg voor anoniem melden, heb ik meteen ook werk...

Lucasdelinkselul | 10-02-05 | 12:54

@lucas bel dan wel anoniem, anders kost het ons enkel geld en hangen ze lachend op

El Duce | 10-02-05 | 12:52

Brusselmans:

Doodgaan? Is bijna gebeurd hoor.... wacht ff, dan zet de kardinaal het raam nog wat verder open... zo goed? Urbi et orbi.

paus Johannes Paulus | 10-02-05 | 12:51

Ja, we gaan vooral een plaatje van een veewagen naast een slecht stukje over een kliklijn plaatsen. Dat is stoer namelijk. Waarom kaalkopjes de upload-tournees vergalde en we in de comments zo veel last hebben van racistische pindabreinen, heeft niets met deze suggestieve teringzooi te maken. Chileen, de tyfus achter je oogbal!

Kantklos | 10-02-05 | 12:51

Ik ga lekker Geert Wilders en Michiel Smit anoniem aangeven. Dat zal ze leren een politiestaat te willen!
MUHAHAHAHAHAHAHA!
Ohja, KABAAL ga ik ook aangeven natuurlijk..

Lucasdelinkselul | 10-02-05 | 12:50

@ El Duce

Je hebt gelijk..

Nou ja, vijf uit zes, daar kan een mens mee thuis komen.

Brusselmans | 10-02-05 | 12:46

@Brusselmans De paus is inderdaad een kwijl, hij is oud en seniel, en tevens een massamoordenaar. Hij is echter geen christenhond, het is een katholiek

El Duce | 10-02-05 | 12:43

opvallend was wel Paus dat na de moord op van Gogh het een stuk rustiger werd wat betreft de arabische bellers

Mellorenz | 10-02-05 | 12:40

@ paus Johannes Paulus

Vuile christenhond! Ga nou eens dood man! Kwijlende, seniele, ouwe, gestoorde massamoordenaar!!

Brusselmans | 10-02-05 | 12:39

Wat een suggestieve foto van een veewagon en wat een gelul over NSB... heeft hier nix mee te maken... ook in andere landen draaien deze lijnen, en goed... en het feit dat men in het arabisch anoniem kan bellen...? Willen we nou integratie of niet...?

paus Johannes Paulus | 10-02-05 | 12:38

Je vader je moeder je broer je zus je tante je oom je opa je oma je neef je nicht je zwager je schoonzuster je schoonmoeder je schoonvader je man je vrouw
Allemaal zijn het potentiele criminelen

Mellorenz | 10-02-05 | 12:36

We dwalen af...

HyBriD VorTeX | 10-02-05 | 12:34

50 ct/min ??

Figata | 10-02-05 | 12:33

Ben ook benieuwd wanneer het eerste kleinkind zijn grootvader gaat aangeven

El Duce | 10-02-05 | 12:32

'Dail M. for Monkey!'
'Bel M. voor Maatenaaiers!'

Nederland schoon van criminaliteit?
'Bel de NSB, Nederland Schoon Bellijn'

Voor elk familielid een lintje!

Stijlloze Rukker | 10-02-05 | 12:31

Er komt ook een nieuwe wet aangaande dubbele posts. Net als spelfouten

El Duce | 10-02-05 | 12:31

Klopt mijn vriend, maar met die nieuwe wet zou dat dus niet opgaan omdat je de mogenlijkheid bied tot aanzetten van haat

da wizard | 10-02-05 | 12:31

Klopt mijn vriend, maar met die nieuwe wet zou dat dus niet opgaan omdat je de mogenlijkheid bied tot aanzetten an haat

da wizard | 10-02-05 | 12:30

@Da Wizard Je stelling dat GS deels verantwoordelijk is voor dergelijke aanzetting tot haat, omdat ze jou de mogelijk bieden te plaatsen wat je wilt. Dat is dus niet zo, GS waarschuwt vooraf geen aansprakelijkheid aan te kunnen gaan voor hetgeen jij allemaal neerplempt

El Duce | 10-02-05 | 12:29

Lol... dat zal het zijn. Ik heb naast mij gezien dat er veel bling bling in en uit gaat. Waar ik woon? Dat zeg ik niet... nee... naast me ook niet, want dan weet u waar ik woon. En die link is snel gelegt door de GodFather hiernaast...

HyBriD VorTeX | 10-02-05 | 12:29

hallo met 0800 7000, mijn vader slaat mijn moeder verrot, nee ik zeg niet wie ik ben!!!

Mellorenz | 10-02-05 | 12:27

. El Duce

Wat is je punt

da wizard | 10-02-05 | 12:27

Hoewel ik de lijn nog nooit heb gebruikt, en ik me nog niet kan voorstellen dat ik hem ooit zal moeten gebruiken (maar ja, je weet maar nooit), blijf ik het wel een goed initiatief vinden.
Het betrekt de burger in ieder geval bij het leefbaar houden van de samenleving.
Jammer alleen dat zoveel mensen het leuk vinden om het nut van dit soort instituten middels valse aangiften uit te hollen.
Zou het lage succes percentage ook te maken hebben met de vraag of terechte aangiften uiteindelijk bewijsbaar zijn?
Een 'zwartwerkende buurman' is misschien wel makkelijk aan te wijzen (en formeel is zo iemand ook een dief), maar bewijs het maar eens, en is zo'n (duur) onderzoek dan wel economisch te rechtvaardigen?

fweddy | 10-02-05 | 12:26

het was maar een voorbeeld, het geldt voor alle misdaden waar de pliesie geen lucht van heeft, en ik heb het niet over zonder licht rijden op je fiets of zak drop jatten

MILF | 10-02-05 | 12:26

99,5%?.... Wel ook wel zoiets als:
En uhh, voel jij je ook zo eenzaam?............. Huh wat?? Dit is toch 0900-7000?...

morph | 10-02-05 | 12:25

Als ie van rechts komt niet Mellorenz...

HyBriD VorTeX | 10-02-05 | 12:24

Ja, en waar is Batman eigenlijk als je hem nodig hebt?!

The Zalking Wombie | 10-02-05 | 12:24

Ja, en waar is Batman eigenlijk als je hem nodig?!

The Zalking Wombie | 10-02-05 | 12:24

wat een geluk dat de grote steden de hulp van het leger willen inroepen, een stuk veiliger zo een tank op de weg

Mellorenz | 10-02-05 | 12:23

In het geval van een terrorist, kun je beter internationaal 911 bellen. Dan wordt er sneller actie ondernomen!

The Zalking Wombie | 10-02-05 | 12:22

De Telegraaf heeft inderdaad een naam hoog te houden op het gebied van verlinken. Over fout in de oorlog gesproken.

SuperG | 10-02-05 | 12:21

@MLF Je mag ook 112 bellen als het je buurVROUW betreft

El Duce | 10-02-05 | 12:20

@MLF Grootse BS wat je nu uitkraamt. Als die aap van een buurman staat in te hakken op je gillende buurman dan was het normaal dat je 112 belde. Neem van mij aan: dat kan nog steeds...

El Duce | 10-02-05 | 12:19

de wat??

da wizard | 10-02-05 | 12:19

@pieter Baan:
Ja, smurfen zijn eel gezellig volk.

The Zalking Wombie | 10-02-05 | 12:18

@. El Gouda. Ja hoor en om te voorkomen dat iemand boos wordt zeggen we liever helemaal niets. Om te voorkomen dat ik nat wordt laat ik iemand gewoon verdrinken. Ik begrijp het wel hoor dat mensen hun naam niet durven noemen, en daarom is die lijn juist een succes. Dat die mensen bang zijn is echter een feit wat ik nooit ontkend heb.

Crispy | 10-02-05 | 12:17

@Da wizard Jij moet NU de disclaimer gaan lezen

El Duce | 10-02-05 | 12:16

we klagen allemaal over van alles....... Maar wat doen we er eigenlijk aan, of huilen we allemaal mee met de wolven in het bos.
GS begin gewoon een nieuwe politieke partij... Standpunten zijn er genoeg en een platform ook

Kuttje | 10-02-05 | 12:15

@chileen
0,5 procent? wel eens aan gedacht dat er voor e e n misdaad meerdere keren gebeld wordt?
hoewel ik zelf nooit gebeld heb vind ik het toch een goed plan die lijn, als je buurman zijn vrouw in de prack slaat en jij bent de enige die het ziet moet je kunnen bellen, ook anoniem...

MILF | 10-02-05 | 12:14

superjan...

Ik ben bang dat je gelijk hebt.
Als deze wet word ingevoerd dan kun je iedereen aanpakken die je maar wil zonder dat er iets strafbaaars is gebeurd. Want op een site oproepen tot haat (in wat voor vorm dan ook) is dan al strafbaar. Het leuke is dat je op iedere site wat kunt roepen en dat degene die de site beheren ook schuldig zijn want die geven je de kans om om dit te roepen.. (iedere site dus).
Deze wet kan dus ook nooit effectief tot uitvoer worden gebracht.

da wizard | 10-02-05 | 12:14

@Crisy: Bovenaan een PV komt de naam van de aangever te staan. De dader heeft recht om de PV in te zien. Om te voorkomen dat je nog dezelfde dag in een mooie doorwaaiwoning woont, ga je natuurlijk niet met je eigen naam aangifte doen.

El Gouda | 10-02-05 | 12:13

en gebruik te veel 't's....

El Duce | 10-02-05 | 12:13

@superjan Ik snurk als ouwe zeeschuimer, heb dertig kilo dvd-porno-tapes en gil 's morgens vroeg het Duitse Volkslied als ik wakker wordt. Interesse?

El Duce | 10-02-05 | 12:12

-weggejorist-

Pieter Baan | 10-02-05 | 12:12

"Hallo, 0800-7000? Er is hier een weblog waar nekschoten vallen..."

Phoib | 10-02-05 | 12:11

@el Duce> ik wil bij jou in de cel!

superjan | 10-02-05 | 12:11

Dat zijn, pak-um-beet, 100.000 telefoontjes die zinloos waren. Dat zal een leuke kostenpost opleveren voor de Niederlandische Bourgeois. Maar ja, het mag kosten, een beetje veilig gevoel. Straks weer CDA/VVD stemmen Freunden?

El Duce | 10-02-05 | 12:11

Heb net via de NSB -lijn George Dubja Bush aangegeven wegens misdaden tegen de mensheid. Ben benieuwd!!.

rennie b | 10-02-05 | 12:10

Big Neighbour Is Watching You......

sDNAer | 10-02-05 | 12:08

. Crispy

ja snap ik maar t blijft voor mij zoiets als silliconen tieten, je wordt er eerst geil van maar later krijg je een enorm degout, weerzin en verlangen naar andere tijden.

vinque | 10-02-05 | 12:07

lekker lomp, verkeerd artikel!

sjorry

bmw | 10-02-05 | 12:06

-weggejorist-

Pieter Baan | 10-02-05 | 12:04

@superjan Heb jij je comments eens nagelezen? Whahhahaa! Tsja, see u in jail boy!

El Duce | 10-02-05 | 12:04

En natuurlijk zijn het laffe honden, NSB'ers die niet bij de politie onder hun naam aangifte durven te doen. Maar goed ik begrijp dat de algemene tendens hier is dat we de lijn moeten afschaffen omdat deze laffe hazen niet onder hun naam aangifte durven te doen.

Crispy | 10-02-05 | 12:02

@BMW KUTHOER!!!! Je zit verkeerd te posten.

El Duce | 10-02-05 | 12:02

*o.t*

Brandende vraag aan Zwarte Kip.

@Zwarte Kip> in het kader van de nieuwe wetgeving... In welke verhouding staan de satire en het cynische karaker van deze heerlijke site eigenlijk tot de aankomende wetgeving die de ongelimiteerde vrijheid van meningsuiting toch dreigt in te gaan perken.

Het kan best zo zijn dat "de overheid" straks sites als GS gaat proberen aan te pakken als zijnde haatzaaiend, (nekschot e.d.) om een voorbeeld te stellen dat de inperkende maatregelen niet alleen voor radicale moslims zijn bedoeld.

just curious.

superjan | 10-02-05 | 12:02

En ook ik ga zometeen richting Amsterdam...

Dus bij deze BEDANKT GeenStijl voor de tip, want ik heb via slOpel gratis kaarten.

En je weet wat ze zeggen, je hebt auto's en Opels! (maar opel, toch bedankt...)

bmw | 10-02-05 | 12:01

spreek ik met 0800-7000 mijn buurvrouw draagt haar string boven der broek

Mellorenz | 10-02-05 | 12:01

-weggejorist-

Pieter Baan | 10-02-05 | 12:01

. Pieter Baan Als getuige opdraven, die is gek. Voor niets gaat de zon op, ik kom alleen voor de hoogste bieder

Mellorenz | 10-02-05 | 11:59

Rofl @ Brusselmans

Lucifer | 10-02-05 | 11:59

-weggejorist-

Pieter Baan | 10-02-05 | 11:58

het is ongeveer hetzelfde als iemand met hiv te besmetten om kanker te genezen. geen echt gezellige oplossing dus

vinque | 10-02-05 | 11:58

8 remkes! 8 donner! 8 Nederland! Verzeihung, 8 Niederlande!!!

El Duce | 10-02-05 | 11:57

@. vinque. Ik ben er helemaal niet trots op en zou ook nooit naar die lijn bellen. Ik constateer alleen dat de lijn toch een redelijk succes is omdat er meer dan 1 misdrijf per dag wordt opgelost dankzij deze lijn.

Crispy | 10-02-05 | 11:57

En als je dan de buurman hebt aangegeven omdat ie weer een becambreedbeeld heeft uitgeladen uit z'n nieuwe golfje, terwijl jij overtuigd bent dat die stoma nep is, hoef je enkel te denken: "Ich habe es nicht gewusst". Je doet het licht uit, draait je om, en realiseert dat Nederland er weer veel veiliger op geworden is

El Duce | 10-02-05 | 11:57

binnenkort in Nederland: de premiejager

Mellorenz | 10-02-05 | 11:56

. Crispy
en er nog trots op zijn ook. wacht maar tot er kopgeld ingevoerd wordt dan kan je de factor x10 stellen.l

vinque | 10-02-05 | 11:55

en friesland heeft ook al 12 steden, kut kut kut

Mellorenz | 10-02-05 | 11:55

Alleen zijn die klote zaadjes nog steeds niet opgekomen. Gaat ook niet meer gebeuren denk ik.

The Evil One | 10-02-05 | 11:53

Wat een gelul over de NSB; ik moet de eerste reaguurder nog "spreken" wiens auto opengebroken is o.i.d. en vervolgens blij is dat niemand dit geconstateerd heeft en/ of de pliesie heeft gebeld.

Wel lekker bloggen over tasjesdieven enzo, maar niet de pliesie bellen hoor
als zich strafbare feiten voordoen.

Heaumeaux!

Style Councillor | 10-02-05 | 11:53

En wedden dat de gemiddelde beller ouder is dan 55 jaar!!!!

Stijlloze Rukker | 10-02-05 | 11:53

Liever 10 matennaaiers in de hand, dan 1 aan de kliklijn!

The Zalking Wombie | 10-02-05 | 11:52

"... ze zitten in het achterhuis."

superjan | 10-02-05 | 11:51

de meeste meldingen gaan over hennepkwekerijen, ze krijgen het straks dus nog druk met dat gratis pakketje van de Nieuwe Revue

Mellorenz | 10-02-05 | 11:50

Sja hoor eerst roept iedereen we moeten er alles aan doen om de criminaliteit te verlagen, dan zijn er misdrijven opgelost door de NSB lijn en dan gaan we weer lopen huilen dat Nederlanders verraders zijn. Er is door deze lijn meer dan 1 misdrijf per dag opgelost. Lijkt met toch redelijk afgezien van het feit dat onze NSB'ers weer actief geworden zijn.

Crispy | 10-02-05 | 11:47

Verraden zit ons nu eenmaal in het bloed: spreek jezelf. Ik leg nog liever mijn lul op een hakblok dan dat ik een kliklijk zou bellen. Tis gewoon onmacht van de politie stelletje imbecielen, dat tikt nog met twee vingers......
een mens vraagt zich af wat er met zijn belastingcentren gebeurd. Schandelijke zaak die zijn historische gelijke inderdaad in wo2 terugvindt, The return of the Völkische Beobachters. Danke!!!!!!!!

vinque | 10-02-05 | 11:47

"Meld Misdaad Anoniem kliklijn zegt u het maar..?"

"Jah, hier iesj Mohammed oujt Amsjterdahm Osjt. Iek wiel grahg angiefte doehn taigen main boerman en boervrouw.

"Wat is het gepleegde misdrijf, meneer Mohammed?"

"Zai -de boervrouw- isj ain Hollandsje hoer zoalsj ze geklaid gait. Da polisie moet sjnel haar komen sjtenigan! De boerman isj ain rasjistisje kaiskop! Hai dieskriemieneren alsj main zoon -mounir- sjijn hoer corrigsjeert met ain Stiletto."

Hai roepen: "Joellie koetmarokkanen, Theo van Gogh en Pim Fortuyn hadden gelaik!

"U staat volkomen in uw recht, meneer Mohammed, waar gaat het heen met Amsterdam!. Ik zal het Burgemeester Cohen persoonlijk mede delen!"

"Isj dat niet die sjtinkjood?"

"Ja dat klopt. Ach, meneer Mohammed, als hij wat meer respect voor u heeft, gaat u hem vast beter waarderen."

"Iek snai die Sjionist zain strot af!"

"Bedankt voor het bellen, meneer, en voor uw bijdrage aan een veilig Amsterdam. Met meer mensen zoals u zou de wereld er een stuk beter uit zien."

Brusselmans | 10-02-05 | 11:47

"wel eens afgevraagd waarom in de Tweede Wereld oorlog de meeste joden vanuit ons land zijn gedeporteerd? Juist!"

Even klikken: dit landje heeft ook het grootste aantal honden voor de waffen waf waf geleverd.

El Gouda | 10-02-05 | 11:46

Het nummer is alleen bedoeld voor matennaaiers die anoniem willen melden, alle andere verklikkers kunnen gewoon naar de plaatselijke bromsnor

Mellorenz | 10-02-05 | 11:46

Die 99,5%?? Das niet moeilijk...
Dat is onze Jan Molendijk die weer complotten op het spoor is en die hij openbaart heeft.. En er zijn er nogal wat in Nederland: GEN eieren, heupen recyclen, GeenStijl......

Stijlloze Rukker | 10-02-05 | 11:45

niet gaan bellen over de lijken in mijn kelder heh...

Lucasdelinkselul | 10-02-05 | 11:44

-weggejorist-

Pieter Baan | 10-02-05 | 11:44

Het fijne is dat je ook kunt bellen als je alleen arabisch spreekt, dus zoveel mensen zoveel smaken

Mellorenz | 10-02-05 | 11:44

Zou deze ook verlinkt zijn ? Man rijdt kantoor UWV binnen

Uitgegeven: 10 februari 2005 11:15

HENGELO - Een 38-jarige man uit Enschede is donderdagmorgen met zijn bestelbus het kantoor van uitkeringsinstantie UWV aan de Beatrixstraat in Hengelo binnengereden. Niemand raakte gewond, maar de ravage is groot, zo meldde de politie donderdag.

Het incident gebeurde omstreeks 09.00 uur. Het busje ramde de draaideur en kwam tot stilstand in de hal van het UWV. De politie kon de man na zijn wildemansactie aanhouden.

Volgens de politie was de man niet tevreden over een gesprek dat hij woensdag tegen sluitingstijd met het UWV had gevoerd. Hij had toen al gedreigd zijn busje in het kantoor te rijden.

www.nu.nl/news/480540/122/Man_rijdt_ka...

de 4e koning | 10-02-05 | 11:43

-weggejorist-

Pieter Baan | 10-02-05 | 11:43

gelukkig verraad geen stijl niet dat ik hetero ben en graag wijven neuk ,godvert das toch niet strafbaar ,dat ik ze van alles beloof en natuurlijk niet nakom

de 4e koning | 10-02-05 | 11:38

oh nee, dan bellen ze natuurlijk gewoon de pliesie! Doh!

The Zalking Wombie | 10-02-05 | 11:38

OF...... 99.5% van de tips is de bekende burolade ingegaan omdat het meer werk vereiste dan een lekker potje flitsen...

Ook dat zinnetje: "Zo werden door de bellers 485 misdrijven opgelost.." suggereert dat de pliessie het te druk had met flitsen want die 0.5% werd niet eens door de pliessie opgelost maar door de bellers zelf...

vergruizer3 | 10-02-05 | 11:37

Ik denk dat ik mijn buren maar eens ga testen, om te kijken of kliklijn-proof ben. Even diep in de nacht met een opgerold tapijt en wat ketchup op m'n kleren, lawaaierig m'n achterbak openen.

The Zalking Wombie | 10-02-05 | 11:36

Op een telefoon is helaas niet een mongolenfilter te plaatsen.

verwend pokkejong | 10-02-05 | 11:34

Hoe was het spreekwoord ook alweer? Een goede buur is beter dan een verre vriend...

Issus | 10-02-05 | 11:33

ach, 1 tip heeft 7.000.000,-- eurie opgeleverd, jammer dat ze da waarschijnlijk wegmikke en niet in de kas stoppe

BlackBokz | 10-02-05 | 11:32

Check out the big brains on Tony!

The Zalking Wombie | 10-02-05 | 11:31

"Ja, gelukkig wel. Zo werden door de bellers 485 misdrijven opgelost, wat betekent dat 0,5 procent van de tips ook daadwerkelijk steekhoudend zijn."

Of er gingen meerdere tips over hetzelfde misdrijf...

Tony | 10-02-05 | 11:29

De kliklijn staat bij mij op sneltoets #1!

The Zalking Wombie | 10-02-05 | 11:29

"Hoewel het aantal van 485 opgeloste misdrijven de stichting tevreden stelt, denkt ze dat het werkelijke aantal opgeloste misdrijven veel hoger ligt."

www.nu.nl/news/480442/10/Anonieme_meld...

TheRealShowstopper | 10-02-05 | 11:28

Ik ga lekker klikken dat GS het niet met de kliklijn eens is en dan gaan jullie op zwart.... Puh

dan-nie.nl | 10-02-05 | 11:28

Oftewel, slechts een half procent van de bellers was daadwerkelijk zijn medemens aan het verraden. De rest zat gewoon de telefoniste te vragen of ze een GS-undie droeg...

Oorlof | 10-02-05 | 11:27

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken