
Zoals wij gisteren al berichtten, is een aantal fanatieke Nederlandse moslims naar Irak vertrokken op zoek naar
geyle Fatima. De AIVD volgt de boys, die allemaal de illusie hebben de yanks persoonlijk op de knieën te krijgen, op de voet. Volgens een zegsman zal de AIVD hen ook bij terugkeer in ons land in de gaten blijven houden. Want, zo stelt de Inlichtingendienst, de zorg bestaat dat ze hier hun
heilige oorlog zullen voortzetten. Dat lijkt ons het understatement van de eeuw. Als je ze in Irak toch in de gaten houdt, geef ze dan even aan bij de Amerikanen of trek hun paspoort in. Doe in ieder geval eens iets, inplaats van dat eeuwige pappen en nathouden hier in dit land.
Reaguursels
Inloggen@. uarefakenazis lees jij dit maar eens, je ziel kan nog gered worden...
www.chick.com/reading/tracts/0042/0042...
sorry fakenazi dit leest niemand meer namelijk....
wat een sukkels zijn jullie toch. Heeft iemand enig idee hoe het is om mishandeld te worden in een gevangenis. De bevrijders die de schijnheilige democratie van het westen in het oosten willen stichten hebben hun ware gezicht laten zien. Misselijk word ik van sommige reacties op deze site. Maar dat is niet verwonderlijk als ik de titel van de website lees. Wat weten die snotapen die hier de reacties plaatsen van Moslims en Marokkanen en Jihad. Geen reet weten jullie over die drie dingen. Maar jullie bekken staan altijd open over juist die drie dingen. Accepteer gewoon dat de Islam bestaat zoals jullie geaccepteerd hebben dat Joden ineens mensen waren stelletje kakkerlakken. Over de Islam moet het westen helemaal niet praten, want de grootste misdadigers en de grootste misdaden komen uit het westen. Jullie lezen alleen wat jullie willen lezen. Waarschijnlijk kennen jullie de Islam alleen van goedkope dagbladen die de Islam aan een bedreiging zien. ik heb nieuws voor jullie. 1 op de 16 is al Moslim in Nederland. Zeg me aub wat gaan jullie eraan doen. Een stelletje Racisten zijn jullie. Het enige wat jullie doen is anderen afbekken en als het er op aankomt en jullie kennis wordt getest dan weet geen aap waar hij over praat. Nederland kent allemaal kopieen van Wilders en Verdonk. Kijk in de spiegel en je ziet het. Maken jullie je maar niet druk. Wat de joden is overkomen in de 2e wereldoorlog zal de Moslims bespaard blijven. Al proberen velen van jullie dat te bereiken. SO BEAT IT!! Jullie zijn de zakste schakel, want zoals mijn schoolhoofd ooit zei:'' Hoe meer druk je zet op iemand hoe beter die gene diezelfde druk weer terugkaatst''. Het is net een vering. Not mijn laatste woorden gericht aan sukkels die denken dat Nederland het beter afbrengt zonder Allochtonen. Geloof me jullie zijn niets zonder die groep. Jullie zijn helemaal niets. WHAT GOES AROUND< COMES AROUND.
Typisch geval van hoogverraad. En omdat het volgens hen toch oorlog is... Staat op hoogverraad in oorlogstijd eigenlijk nog steeds de doodstraf?
Zeg @pater: de meesten van de reaguurders proberen in hun reacties de absurditeit van het persbericht, namelijk het tot in Irak nalopen van terroristen, onder woorden te brengen. Voor het veroordelen van zulk een krankzinnige vorm van terroristje schaduwen heb je geen hoog IQ nodig. Jouw gewauwel aangaande dit topic heeft er tot op heden zelfs niet de schijn van gehad dat je er ook maar een tittel of jota van hebt begrepen. Probeer nu eerst eens het nut van deze AIVD actie aan ons duidelijk te maken, dan zullen wij beloven wat minder dom te reageren. Zou dat lukken vanuit dat met een blijkbaar hoog IQ gezegend cranion van je?
Wet#1: Extremisten (van alle geloven en politieke bewegingen) moeten oprotten.
Wet#2: Subsidie op bier, zodat het goedkoper word.
Wet#3: Subsidie op festivals en feesten, zodat iedereen kan feesten.
Wet#4: Pedofielen dood.
Kunnen deze mensen hierboven niet wat wetten gaan maken voor dit (verloren) land ?? Als dat zou kunnen,is dit land misschien nog niet (verloren).....
Kijk zo kan het ook:
www.chick.com/reading/tracts/0042/0042...
Pater: "kunnen we niet toch gewoon de eerste ronde in laten gaan? gewoon om te kijken hoe het dan gaat... aahh toe..."
Onze Pater is blijkbaar een fanatiek aanhanger van een der Nederlandse Socialistische Bewegingen.
@ patert
Het zijn niet zozeer die wonderlijke tekens die vreemd aandoen, maar meer de composities die u ermee weet te schikken. Uw woorden: "de huidige situatie in nederland heeft nl verdacht veel weg van het duitsland van na de 1e wereldoorlog, waar door het zoeken van een gezamelijke zondebok voor de maatschappelijke malaise een perfecte voedingsbodem voor het regime van hitler is gecreeerd."
Ik benadruk nog even Duitsland, wereldoorlog, zondebok. Hoe toevallig, exactemundo de woorden en de zin waarop ik inging, niets meer, niets minder. Maar ach, ik besef mij terdege dat u wellicht te verheven bent om mijn torenblazerij in vol ornaat tot u te nemen. En wie nu als eerste over Nazi-Duitschland is begonnen, zal mij mijn hersenloze populistische reet aanslag bezorgen, dat zal toch wel stief wat jaartjes geleden zijn. De rest van uw geneuzel is bezwangerd met een te grote intelligentiefactor om mij ook nog maar iets betekenisvols aan uw superioriteit te doen toekomen.
kunnen we niet toch gewoon de eerste ronde in laten gaan? gewoon om te kijken hoe het dan gaat... aahh toe...
@ Brusselmans en Je Moedah,
kijk, dat bedoel ik nou. wie is er hier over nazi duitsland begonnen. ik niet hoor... lezen heet het; daarvoor staan al die gekke tekentjes op je scherm. en als je heel hard je best doet kun je van die gekke tekentjes woorden maken, en daarvan weer zinnen. ik weet dat het pijn in je hoofd doet, maar probeer het toch maar eens.
en wat dansen op lijken, superioriteit en links of rechts ermee te maken hebben... ik ben zo rechts als de spreekwoordelijke pest, maar wel rechts voor iedereen!
nee, laten we diegenen die niet voldoen aan ons oververheerlijkte zelfbeeld afmaken of tenminste op transport naar een oorlogsgebied zetten met een schietschijf op de rug, en hiermee eeuwen van onderdrukking en het doden van miljoenen onschuldigen vergoelijken. over op lijken dansen gesproken...
maarja, als je niks beters weet, dan moet je toch wat te zeggen hebben, dus dan maar om het hardst van de toren blazen. dat is de oplossing voor alle problemen tegenwoordig
""waar door het zoeken van een gezamelijke zondebok voor de maatschappelijke malaise een perfecte voedingsbodem voor het regime van hitler is gecreeerd""
Ik deel deze mening wel.Islam is totalitair,repressief,gewelddadig,nihilistisch,(re)aktionair en extreem intolerant.
De bok zal nog wild om zich heen slaan.
Een ding staat vast; De bok is al veel te ver gegaan en als wij hem niet schieten zal de Grote Satan het doen.
@ Stoflong,
ja, dat weet ik ook wel, maar alles valt of staat met het moment van bepalen wie in welke groep hoort, en het al dan niet tijdig aanpassen van de gebruikte formules. als je alles steeds opnieuw gaat bepalen, dan lig ik er na ongeveer 3 of 4 ronden uit (dat is gemakkelijk te berekenen), als je de beginwaarden aanhoudt na ongeveer 5.
daarnaast is het scoren van 70 op een iq test helemaal geen schande en zie ik niet in wat het toevallig goed getalletjes kunnen onthouden en figuren ontcijferen uberhaubt te maken heeft met je dagelijks functioneren.
maar ik wil het met liefde herhalen voor je; het was geen serieus voorstel hoor, wees gerust...
anyway, precies dit bedoelde ik nou. als je eenmaal met zulke onzinnige, nikszeggende, en niet ter zaken doende criteria begint te meten, waar houdt het dan op. jij begrijpt het tenminste! nu de rest van de hersenloze populisten hier nog.
voordat je hier met je stoere praat begint te schreeuwen, denk je eens in hoe het zou zijn als jij aan de andere kant stond. maar jammergenoeg missen velen de fantasie om zich in de schoenen van een ander in te leven en grijpen dus maar naar een simplistische oplossing waarbij ze zelf natuurlijk buiten schot blijven. goed en fout zijn immers maar betrekkelijk, en de waardering hiervan is geheel afhankelijk van degene die de taxatie maakt. een gebrek aan gemeenschappelijke normen en waarden help hierbij niet echt...
Stuur Eric O. achter ze aan, die weet wel raad met dat tuig. Die clown De Wijkerslooth gaat toch weg....
@ Pater
Aangezien je toch graag dansend en kraaiend van morele superioriteit over de lijken van Auschwitz heen je gelijk tracht te halen:
BBC 2
Vanavond
10:00 (nederlandse tijd)
www.bbc.co.uk/bbctwo/listings/programm...
@ Je Moedah
Mooi gesproken, niets aan toe te voegen.
@ Pater
Vanuit de opleiding? Toch niet uit Wageningen?
Roep maar om het hardst het Nazibeest aan. Auschwitz is tenslotte net herdacht. Het zal de mensen vast aanspreken. Je schopt het vast nog heel ver, met een dergelijk IQ zeker en vast.
Kom je de volgende keer met gestaafde vergelijkingen tussen Duitsland in de jaren 30 en heden?
@ patert
Daar komt de ziekelijke vergelijking vanuit Neerlandsch linkervleugel met een wereldoorlog en een land genaamd Duitschland weer om de hoek kijken. En natuurlijk op wederom volslagen onzinnige wijze. Zoeken naar een zondebok? Obligaat geloel. We lijden hier nog steeds zwaar aan de Belgische schoonmoeder des Tweede Wereldoorlogs en zijn daarnaast nog steeds als de dood om voor racist of discriminant te worden uitgemaakt. Een zogenaamde zondebok in deze tijd zal dan ook nooit als zodanig door anderen worden bestempeld, maar schreeuwt zelf al een aantal jaren uit volle tiet: 'Hei, loosers, hier ben ik, de bok, en jullie varkens, apen en/of daarvan afkomstigen zullen weldra allemaal branden in de hel'. Saillant detail is dat een bok per definitie ook geyten neuqt.
@pater,
Mocht je de eerste ronde overleven dan ben j daarna toch de pineut. Jouw iq zal namlijk dalen!!! (Van alles wat overblijft wordt het gemiddelde niveau bepaald en dit wordt opnieuw op 100 gesteld). Dus patertje, als je in de toekomst niet rond wil gaan lopen met een iq van 70 raad ik je aan om niet zulke fantastische voorstellen te doen
Nou ik erover nadenk, dat van die weerkorpsen en het Nederlanderschap, zou je daar juridisch wat mee kunnen? En zou het wenselijk zijn. Daar moet jij iets zinnigs over kunnen schrijven, zwarte kip.
Bij mijn weten verlies je automatisch het Nederlanderschap door in vreemde krijgsdienst te treden. Nou is een terroristische bende natuurlijk geen leger van een erkend land, maar toch lijkt het me, dat een wet die je het Nederlanderschap ontneemt, als je toetreedt tot een niet door de Nederlandse overheid geaccepteerd weerkorps, te maken moet zijn. Scheelt een hoop ellende.
Pater, hier gaan we dan :
www.testmijniq.nl/nl/index.php
experiment geslaagd;
zolang het 'hunnie' zijn die weg moeten roepen we allemaal om t hardst, maar als het onszelf betreft dan piepen we wel anders blijkbaar. het is zo gemakkelijk alle problemen (bij anderen) op te lossen en zelf mooi buiten schot te blijven
en nee jongens, ik meende het niet echt hoor. ff lekker stoken...
@ staafie, je vergelijking met adolf is helemaal zo gek nog niet, maar dan op een iets ander niveau. de huidige situatie in nederland heeft nl verdacht veel weg van het duitsland van na de 1e wereldoorlog, waar door het zoeken van een gezamelijke zondebok voor de maatschappelijke malaise een perfecte voedingsbodem voor het regime van hitler is gecreeerd. zij hadden n kereltje met n klein snorretje, wij een met dood haar
@ brom, nee ik kom bepaald niet uit een goed milieu, maar heb wel het een en ander verstand van milieuproblematiek, vanuit de opleiding
@ TheRealShowstopper, ik wil wel met getalletjes gaan strooien over hoe geweldig ik wel niet ben, dus laten we het hierop houden: de grenzen van 100 en 110 overleef ik, die van 120 ook en de drie daaropvolgende ook. daarna wordt het een kwestie van de vorm van de dag...
@pater 08-02-05 @ 17:21
Die verhoging van de IQ grens naar 110 is niet nodig, jij bent bij de eerste ruiming al vertrokken....
@ pater. Wat ben jij een bruinkeaulwerker. Jij komt zeker uit een heel goed milieu, maar om het miljeu geef je niet. Kolen zijn hardstikke vervuilend. wat moeten we in vredesnaam met al die door ons proleps opgegraven kolen? We hadden toch ons aardgasch uit Groningen? Ik zou mijn kachel weer om moeten laten bouwen voor Stadsgas. Ik heb er met Kelly, die als telefoniste bij de KRO werkt-gelooft ze- over gebeld en ze vindt het een erg blond idee. Ze riep wel iets van "zijn ballen eraf". Misschien kun je daar iets mee? Op termijn zou het zelfs in postings op Geenstijl schelen.
snap niet dat de regering er niks aan doet. Voor de tv zeggen ze wel dat ze hard gaan optreden tegen extremisme maar ondertussen lees je dit en weet je dat dat weer duidelijk politiek gelul is. zucht was Pim er nog maar.
Ik zou zeggen AIVD: Geef ze door aan de Amerikanen, die pakken hun wel aan!
er zeg er een wat over iq het laats dat er iemand zo,n preek hield was in 1936 maar deze pesoon heette geen pater een naam die ik asosieer met pedofilie trouwens maar die heette hitler als jij zulks een gedachte goed heb moeten ze jou samen met die 150 andere radicale moslims hier in ons land in een moskee ergens op gaza zetten en opblasen opgeruimt staat netje er zijn 150 radicale moslims in ons land dat weten ze de aivd zet ze vast samen met die neo nazies die hierboven schrijven en we zijn overal van verlost.
jezus christus, heeft er nu niemand iets intelligenters te melden dan; "iedereen 't land uit", "paspoort intrekken" of "af laten schieten door amerikanen". overal op kankeren, maar met een goeie oplossing komen, ho maar. zeiken om t zeiken heet dat. ik dacht altijd dat we in iets beschaafder maatschappij leven dan pakweg de eerste de beste redneck inteelt gemeenschap in god bless america, maar nee dus. om even in begrijpbare taal te spreken; preventief ruimen van iedereen met een iq onder de 100 lijkt mij het beste wat nederland ooit is overkomen. crimineel, allochtoon, autochtoon, jong, oud, man, vrouw. alles wat te dom is om na te denken voordat het iets roept en te lelijk om op andere manieren bij te dragen aan het gemaanschappelijk genot als slaaf de mijnen in en kolen scheppen tot je er dood bij neervalt! mocht dit geen zoden aan de dijk zetten, dan verhogen we de grens tot 110, en dan 120...
veel mederlanders en ook een paar medelanders zijn niet zo slim alswei, (wetenschappelijk onderlet)
en als je wel een spevieke eredoctoraat wil dan moet je slap lullen
Hmmmm in de GS archieven komt hij ook al voor...
www.geenstijl.nl/mt/archieven/002334.h...
@mdeg
thanx!
"You are currently using 0 MB (0%) of your 1000 MB." :-)
@Brusselmans 08-02-05 @ 16:36
Ben je bekend met het voorstel van Treanor om officieel een verzoek tot de doodstraf voor Fortuijn in te dienen?
www.indymedia.nl/2002/03/2764.shtml
lol @ Carpa!
.
En wat is de straf voor heulen met de vijand in oorlogstijd, voor burgers?
ok enkele komma
bewijs dat armoede tot terrorisme leidt..... ????
terrorisme leidt tot armoede punt dubbele komma
@ TheRealShowstopper
Dat zou inderdaad heel goed kunnen. Ik kwam ze vanochtend toevallig weer eens tegen toen ik googlend naar Paul Scheffer zocht.
Het machtige van vrije meningsuiting is dan ook dat uitgerekend de kwaadaardigste schreeuwlelijkerds alle gelegenheid krijgen zichzelf in alle glorie te ontmaskeren.
en als de wind een beetje gunstig staat is de hongersnood in de rest van afrika ook gelijk opgelost.
ik neemt nog maar een aldi blik (koopt er 12 , hoef er maar 10 af te rekenen) niet zeggen hoort ik was gelegenheidsdief nuuuuh ze kon niet telle geeft wel te denken niet tellen achter de kassa ? en ja vanaaf gooi ik pussycat haar ip hier (open dirretje ?)
@tubifiks dat zijn nou goede doelen waar ik wel geld voor over zou hebben
@tubifiks Amen!
Kunnen die Yanks die gasten niet ff koud maken. Die hebben tenminste geen opgefokte de Kankersloot om ze in de rug aan te vallen.
Paul Scheffer 4 president!!!
het zou die partij een hoop goeds doen imo
@Brusselmans 08-02-05 @ 16:24
yep, bekende stukken. Heb ik die Paul Treanor niet hier gelinkt in een grijs verleden? Radicaliteit komt in allerlei smaken, zeg ik maar altijd.
vlakken die hele regio, van noord-afrika t/m noord-korea, een grote parkeerplaats van maken met behulp van die onbetrouwbare nukes, een heleboel vliegen in 1 klap.
@ TheRealShowstopper
Het "Multiculturele Drama" van Scheffer heb je vast wel eens eerder gelezen.
www.nrc.nl/W2/Lab/Multicultureel/schef...
Heb je deze reactie van een ontwikkelde allochtoon wel eens gelezen?
web.inter.nl.net/users/Paul.Treanor/sc...
@weiSSbier moslims.... moslims met baarden!
Oprouzen met die Pisvlekken...
Iemand een gmail account?
gmail.google.com/gmail/a-abf31b00ef-5a...
gmail.google.com/gmail/a-abf31b00ef-9f...
gmail.google.com/gmail/a-abf31b00ef-70...
was kinderen neuken in thailand niet strafbaar geworden in europa? huurmoordenaartje spelen in overzee vermoedelijk nog niet. wel een interessant vraagstuk. zijn het amateur terroristen, vrijetijds vrijheidsstrijders, hobbie rebellen, of idd simpel moordenaars?
Boris is in ieder geval zich duidelijk aan het profileren, eerste topic...
www.d66.nl/nieuws Woutertuinkabouter is gewaarschuwd. Het rimgehalte wordt hoog bij de liberalen
Hoezo, deze eikels volgen? Ze zijn toch bij Schiphol de grens over gegaan? Duz gewoon niet meer binnenlaten. Persona non-grata...............
@ Brusselmans 08-02-05 @ 16:13
Een andere reden waarom de stekker niet uit D66 getrokken kan worden is misschien omdat Boris zijn billen stevig dichtknijpt?
@Brusselmans 08-02-05 @ 16:04
Ja, laten we het hopen. Toen ik hoorde dat men zich binnen de PvdA top geen andere Leider van Bos kon voorstellen dacht ik even dat Melkert terug was gekeerd. Visioenen van het Centrale Comité van de Communistische partij uit het USSR tijdperk schoten even door mijn hoofd. Ook een gedacht met wolf en schaapskleren.
LOL@Brusselmans Stijlloos!
Als D66 nu het kabinet laat vallen mag Boris Dittrich als tegenprestatie even in het broekje van Wouter Bos.
Let op mijn woorden!
Het rotte is dat je ze pas kunt aanklagen NADAT ze iets geflikt hebben. Maar, als ze hun gang gaan, en zich opblazen, is het probleem ook opgelost.
@TheRealShowStopper
Balkenende gaf toe omdat dat zo afgesproken was in het regeerakkoord, niet omdat hij het leuk vond. Maar dat was volgens mij ook het enige agendapunt wat van belang was voor de D66.
@MeePrater 08-02-05 @ 16:03
Precies (iyswim=if you see what I mean)
[quote]Net als al die mafkezen die met hun Nederlandse paspoort zonodig in het Israelische leger dienst willen doen. Weg met die extremisten![qoute]
Weet je hoeveel ervaring israel heeft met terroristen. Je moet je toch wel kunnen verdedigen tegen terroristen dus dan ga je naar israel.
Als je voor miljoenen $ bommen kan kopen, waar is dan de armoede ?
@ TheRealShowstopper
Wellicht dat Paul Scheffer nog voor onrust gaat zorgen binnen de PvdA..
@ El Duce
Hmm je hebt gelijk, daar sloeg ik de plank even mis.
Het tekent de grootheid van het Genie der Vlaamse Lett'ren dit ruimschoots toe te geven.
Verder wentel ik mij in bescheidenheid.
@TheRealShowstopper
Dacht dat armoede tot honger leidde..
@ MeePrater 08-02-05 @ 15:56
Nee, Bom Lading is het! bewijs dat armoede tot terrorisme leidt..... iyswim.
Landverraders worden normaliter getrakteerd op een eredoctoraat in Leiden. Misdaad loont!
Steun onze jongens, en zamel geld in. Zodat ze die amerikanen, waar jullie gisteren de hele dag op hebben zitten mopperen, te pakken kunnen nemen.
@Vince72
Bin Laden ook....
Misschien kunnen wat begeleiders van de Riadd de jongens achterna reizen om geestelijke steun te geven.
De kritiek hier is niet mals. Maar jullie moeten rekening houden met de omstandigheden, en ik heb gehoord dat die jongens een slechte jeugd hebben gehad.
Hoezo 'wij gaan terroristen achtervolgen'?
Op Schiphol ben je ze al kwijt. Volgens mij willen ze gewoon de brandweermannetjes nadoen, maar dan verder weg!
@Brusselmans 08-02-05 @ 15:31
De dwerg D66 heeft de grote brothers-in-arms aardig bij de ballen. Als ze nu de stekker eruit trekken valt met name het CDA sterk terug. Waarom denk je dat Balkenende zo snel toegaaf aan de Graaf tav. de implementatie van de gekozen burgervader? Ik denk dat de Graaf alleen even met zijn linker *hint* wenkbrauw heeft gefronst.
Een parlementaire ongkehtu komt altijd pas 10 jaar later (op z'n vroegst).
Wouter Bos begrijpt heel goed dat hij het vuile werk beter door CDA/VVD kan laten opknappen. Veel maatregelen zal hij ondersteunen. Later kan hij enkele terugdraaien en er goede sier mee maken bij zijn uitkeringstrekkende achterban. Over 2 jaar trekt de economie weer aan en kan hij aan het Greaute Uitdelen beginnen.
Dit kabinet zit de rit uit, denk ik.
@El Duce
ook zo`n aktie waar niemand iets aan heeft
Grijnssss Showstopper..:-))
Dit land spoort echt niet. Paspoort innemen en aangeven bij de amerikanen die daar zitten.
@brusselmans geloof echt dat je een belg bent. "De groenen" ??? Wist niet dat Femke Halsema in het kabinet zat?
En na een paar weken vechten in Irak lekker op vakantie naar Guantanamo Beach?
Dat hebben zelfs echte terroristen niet verdiend.
Intrekking van Nederlanderschap wel, en uitzetting naar een bevriende natie als Egypte ook. Net als al die mafkezen die met hun Nederlandse paspoort zonodig in het Israelische leger dienst willen doen. Weg met die extremisten!
@meeprater Vergelijk het maar met het feit dat wij allen de huur opbrengen voor beatrix. Vandaar dat zij vandaag ook het eredoctoraal krijgt uitgereikt
@ Karel Kruizenruiker
Ik zou graags zelfstandig de stekker uit het zalvende glijmiddel Ditrich trekken..
Maar ja, onze parlementaire democratie noopt ons een coalitie van 75 zetels te vormen en vooralsnog hebben CDA & VVD de Groenen hard nodig..
@Karel Kruizenruiker 08-02-05 @ 15:39
D66 heeft geen stekker, ze werkt op zonne-energie. Dat is de reden dat ze in donkere tijden nauwelijks vooruit te branden zijn in de peilingen.
@brillekas ach.... bijvoorbeeld?
Kan iemand mij vertellen wat de meerwaarde van onze kostenverslindende AIVD is, in jip en janneke versie
@ El Duce
enquête ?
Brusselmans....
kunnen we niet gewoon de stekker uit D66 trekken ?
... naar keuze, met of zonder snor.
@brusselmans let wel op je taalfouten
De Raaf....
ik vind die 4 items wel genoeg eigenlijk..
ik zou het wel grappig vinden als die gasten een uitkering hebben. Dan gaan ze op onze kosten leren hoe ze straks een ongelovige de strot af kunnen snijden. En JPB maar op de Antillen zitten
Even de yanken tippen en hopla zeer snel bevinden deze kababi's zich in het speciaal voor hun opgerichte resort Quantanamo Bay. Nog geluk ook ze houden een speciale actie 2 jaar boeken is drie jaar blijven.
@ TheRealShowstopper
Wanneer denk je dat de Grote Leiders in den Haag het kabinet laten vallen?
En nog veel spannender? Om welke reden?
- D66 trekt de stekker eruit vanwege het gekozen burgemeesterschap.
- D66 trekt de stekker er uit vanwege de nieuwe terroristen wetgeving.
- Een parlementaire enquette omtrent de infiltratie van moslim extremisten binnen de AIVD doet het Donner/Remkes c.s. de das om. Balkenende is in dat geval solidair.
- De in Haagse Kringen algemeen geldende opvatting dat het toch wel verdomd handig is dat de PvdA op 52 zetels staat en Hirsi Ali/Wilders/Nawijn/Van Aartsen/Paul Scheffer toch maar vooral niet teveel tijd moeten krijgen om zieltjes te winnen.
Onze vorstin kan vast niet wachten tot ze met "dat lekkere kontje" van de PvdA op het Bordes staat.
Wat zal Melkert er de balen van in hebben!
Suggesties?
Zouden ze al een theekransje gehad hebben met de mensen van de AIVD.
Als ze toch in de richting van Irak gaan kunnen ze dan niet worden neergeschoten in het kader van 'waarschuwings schoten bij plunderingen, dood door indirect vuur'
Kunnen we ze niet van het viaduct af pleuren in het kader van een zwaartekracht proef ?
Schijn je in het NL rechtsysteem met een waarschuwing weer naar huis te mogen.
Dit valt wel binnen deze post. Zoektocht op goegel.http://www.google.nl/search?hl=nl&q=kankervarken&btnG=Google+zoeken&lr=
Waarom eeuwig en altijd wachten tot het kalf verdronken is,voordat men de put dempt... gatverdamme...
Iedereen maar denken dat die jongens voor de Jihad daarheen gaan... die gastjes gaan gewoon die Fatima zoeken en gangrapen
"Als je ze in Irak toch in de gaten houdt, geef ze dan even aan bij de Amerikanen of trek hun paspoort in. Doe in ieder geval eens iets, inplaats van dat eeuwige pappen en nathouden hier in dit land."
Daar sla je de hamer op de spijker. Achterlijk land is dit. We weten dat ze als terroristen naar Irak gaan, maar aanhouden op Schiphol ho maar. Wat een achterlijk land is dit geworden zeg.
het schroefje in de muur voolstaat ook in sommige gevallen . Eppo
Nieuwste attractie voor moslims:
Amerikaantje/Hollandertje schieten in Irag
Gratis eten,wapens, munitie en explosieven
Aanmelden bij de AIVD (in de telefoon roepen is voldoende)
Uw reisleider staat klaar om u te begeleiden.
PS
Mocht er onverhoopt iets mis gaan, dan wordt u opgevangen door de bekende 72 maagden ...
kort samengevat, ze gaan terug voor een doevakantie
-weggejorist-
Ze moeten die knaapjes niet in de gaten houden, maar er voor zorgen dat ze ze niet meer in de gaten HOEVEN houden!
Wat een gelul weer!
@Frids 08-02-05 @ 15:07
Die opmerking tav. het pappen en nathouden had idd. beter aan de regering kunnen worden gericht.
Maar echte doortastende maatregelen worden pas genomen als pernis in brand staat. Politiek werkt in de praktijk volgens het verdronken-kalf-principe.
AIVD OP OORLOGSSTERKTE
Sinds 3 november 2004 heeft de AIVD haar manschappen sterk weten uit te breiden. Het aannamebeleid was vooral gericht op allochtonen, met de nadruk op marokkanen gezien hun dubbele nationaliteit. Inmiddels traden ruim 250 jonge moslimmannen toe, wat door de Nederlandse regering met gejuich werd begroet. Hun buitensporige vechtlust kan immers optimaal worden benut in de strijd. Op instigatie van de nieuwkomers is nu een rondsel-actie op touw gezet, waarvoor een team van AIVD'ers afreisde naar Irak. Naar verwachting zal men binnenkort terugkeren naar Nederland, met opnieuw honderden goed gemotiveerde jongelingen, die aan de dienst kunnen worden toegevoegd.
Als ze eenmaal daar zitten dan strijden ze in theorie toch ook tegen ons?
Lijkt me een reden te meer om ze gelijk op te pakken wegens landverraad.
Staat er niets in het wetboek van strafrecht wat er op neer komt dat je door het 'in vreemde staats- of KRIJGSdienst' treden je Nederlanderschap kunt verliezen? Hadden na de 2e wereldoorlog een hoop Spanjegangers die aan de kant van de republiek tegen de fascisten vochten nog behoorlijk last van.
Joan de W.? Piet Hein D.? Jullie hebben er voor doorgeleerd, dacht ik...
@ De Raaf
Vind dat je een punt hebt... dat er fundamentalistische geyteneuqers rondlopen in Nederland weten we nu wel.
GS had ook kunnen berrichten over het onmogelijke geachte staakt het vuren tussen de zionisten en de statelozen, maar de AIVD bashen is voor Fleesboompje natuurlijk veel leuker.
Wat de AIVD in werkelijkheid nu wel of niet doet is pure speculatie..
De opmerking "Doe in ieder geval eens iets, inplaats van dat eeuwige pappen en nathouden hier in dit land" is dan ook onzin.
*kl*te trage proxy hier. Excuses voor het dubbele bericht...
Komen die kamelenneukers nog terug dan?
Het is te hopen dat ze gedood worden!!!
En mocht dat niet het geval zijn hun nationaliteit c.q verblijfsvergunning intrekken uitzetten naar het land van herkomst. Opgerot met dat tuig.
Deze mannen gaan oorlog voeren tegen een lid van de Navo... Verklaar ze tot landverrader en ze mogen indien ze ooit nog terugkomen voor de rest van hun leven de bajes in.
idd als meaungeaueaul naar Irak om dingen op te blazen en daarna weer terugkomen?? Ga maar eens fijn dood met je gore terroristen kop. Kom nou! Als je consequent blazer bent dan moet je dat ook goed zijn en lekker dood gaan van die bom in je aars. idd aangeven bij de USA en als vriendendienst een mysterieuze verdwijning van de allah akbar toerist cadeau krijgen.
Hier is toch een wet voor? Als je vecht voor een vreemde mogendheid dan raak je je Nederlands paspoort kwijt, dacht ik. In voormalige-Yoegoslavie was daar destijds ook sprake van omdat er wat vluchtelingen terug wilden om te gaan vechten ofzo.
Weet iemand precies hoe dat zit?
TheRealShowstopper:
Kouwes + Jeaul = Analfabeten
Knuffels PVDA = geiteneukers
:)
Ik zag gisteren zo'n geitenwollen-knuffelsok (GWKS) bij 2-vandaag beweren dat personen die trainingen in terroristen-trainingskampen in afghanistan volgen echt niet zo maar aangepakt mogen worden bij terugkomst in nederland, bv. een verbod om in de buurt van politic te komen! Nee, er moest dan toch echt eerst aangetoond worden dat ze concreet iets slechts van plan waren. Alsof ze voor hun algemene ontwikkeling die training gingen volgen. Misschien kunnen ze de reiskosten nog aftrekken van de belasting?
In Spanje doen ze niet moeilijk over 1000.000 nieuwe extremisten. Lijkt mij duidelijk dat er een goederentreintje in gereedheid kan worden gebracht.
Het nare is dat als die nepstrijders weer eenmaal terug zijn dat ze dan een hogere status hebben gekregen omdat ze hebben gevochten voor de jihad in het buitenland. Alleen al de aanwezigheid in een groep, buurt of moskee werkt ronselend. als bekend is wat zij hebben gedaan zullen zij gezien worden als voorbeeld voor alle andere kansloze moslims in dit land.
Ergo.... voor het hard aanpakken of laten verdwijnen van dit soort gasten is dus iets te zeggen ivm preventie van aanslagen en extremisme.
Het nare is dat als die nepstrijders weer eenmaal terug zijn dat ze dan een hogere status hebben gekregen omdat ze hebben gevochten voor de jihad in het buitenland. Alleen al de aanwezigheid in een groep, buurt of moskee werkt ronselend. las bekend is wat zij hebben gedaan zullen zij gezien worden als voorbeeld voor alle andere kansloze moslims in dit land.
Ergo.... voor het hard aanpakken of laten verdwijnen van dit soort gasten is dus iets te zeggen ivm preventie van aanslagen en extremisme.
@De Raaf 08-02-05 @ 14:40
- van Jeaule
- de pliesie
- Donner demonisering
- Kouwes
- de lekkende AIVD
- de knuffelfundi's van de PvdA
....
Is Erik O. nog in Irak? Dan mogen ze hem wel even ontmoeten. En dit keer slepen we hem niet voor de rechter.
Rofl Hybrid, de Elsevier...
Het moet niet gekker worden...
Door de absurditeit van dit persbericht ben ik met stomheid geslagen.
Laten we ze voor de verandering eens inpakken met plastic wrap en dan van een verlaten brug een tunnel in gooie... toch klompe? Of op een carbid bus zetten?
ze zetten zich toch in voor een vreemde mogendheid? -> Stateloos verklaren!
doodschieten in die stinkende kutwoestijn, toch geenstijl!!
weg met die gasten, toch??
gaaaap, geenstijl, gaaap
@De Raaf
GeenStijl wordt wat gestuurd. Zoals ik al zei wordt het bijna tijd de Elsevier te gaan lezen... maar het gaat weer wat op dunkt me... het publiek bepaald, generaliserend gesproken...
Landverraders worden opgehangen of tegen de muur gezet!
Juist ~Pyro~. Ze zijn nu het land uit en ze blijven er uit. Emmigratie, 2 maal. 1x naar Irak en 1 keer naar Grootmeester van het (of in) Oosten, Allah. En wat een verassing: hadden de Illuminati toch gelijk!
Fransico van jole:"terroristen hebben ook websites"
Ontopic: knal die lui er gelijk een door de schedel... of laat de yanks t doen... maar doe niet bambix
Volgens mij zijn die gasten best wel op basis van het WvS een tijdje vast te zetten. (art.96 die kant op?)
GeenStijl is wel héél erg voorspelbaar geworden. Je hebt tegenwoordig de keuze uit 4 soorten artikelen:
- geiteneukers
- grappig bedoelde analfabeten artikelen
- hirsi ali
- ddossers
En dat was het dan...
Geenstijl: u heeft afgedaan
Zou wel lachen zijn als ze worden ontvoerd door opstandelingen. Die hebben het namelijk niet zo op buitenlanders, en daarbij maken ze geen onderscheid tussen moslims en niet-moslims.
De keuze is gemaakt door hen, nu mogen ze het dubbele paspoort afnemen.
En NOOIT weer in Nederland toelaten.
Het is nu tijd dat er concrete stappen worden ondernomen, dat zinloos gebazel van de regeringslieden en de AIVD, zorgt niet voor een veilig Nederland.
Zet geyle Fatima en een geit in een mijnenveld.... wedden dat die longlijers hen niet zullen bereiken?? Ze zeggen al KABOEM voordat ze ook maar hun pik uit de broek hebben hangen..
Wat een stel luchtfietsers zijn dat. Maar ja, ze komen er wel achter (hoop ik).
Dit maakt weer een hoop goed Fleishbeaumert. Geef ze aan de koerden zou ik zeggen.
je moet ze wel vertellen dat ze eerst een generale repetitie moeten doen voordat ze voor het eggie gaan, het liefst ergen midden in de woestijn,KABOEM
Wie zegt dat dat al niet is gebeurd?
.
Maar goed, het lijkt mij het beste wanneer deze jongens naar Al Muthanna vertrekken om daar een aanslag te plegen en dat ze dan voortijdig door Nederlandse soldaten kunnen worden neergeschoten.
Gewoon heel hun famillie in het kader van de gezinshereniging er achteraan sturen....
als ze iedereen preventief gaan oppakken wordt het ook een zooitje in ieder geval zullen die gasten van de hofstadgroep over drie maanden wel los rondlopen
geef ze vooral allemaal een uitkering zodat ze niet hoeven te werken en zich sociaal te mengen met normaal denkenden.
Deze mannen gaan oorlog voeren tegen een lid van de Navo... Verklaar ze tot landverrader en ze mogen indien ze ooit nog terugkomen voor de rest van hun leven de bajes in.
Eenmaal d'r uit met hun terroristen-harses is eruit blijven. Opgerot staat netjes!
REAGEER OOK