Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Linksgekkies pushen illegalen in hongerstaking

Hongerstaakfaal.jpgGelukzoekers, of we even kunnen opbokken met die term. Dat zijn we, een enkele naargeestige masochist daargelaten, allemaal namelijk. Wat te vreten, huis, fijn gezin en een land waar geen dictatuur of oorlog heerst, daar zou iedereen zijn stinkende best voor doen. Dat gezegd hebbende, het guurrechtse kamp is niet het enige dat wat onbehouwen met de asielzoekende medemens omgaat. "Gelukzoeker" is nogal neerbuigend idioom, maar uitgeprocedeerden kun je natuurlijk nog veel geniepiger in de ballen trappen dan met woorden alleen. Dat kunnen de linksgekkies beter! Mensen in een zwakke positie, illegaal of niet, voor publicitair gewin aanzetten tot medisch onverantwoorde actiemethodes als hongerstaking, dan ben je dus wel heel erg overtuigd van je Goede Zaak. Dan ben je echt vol overgave bezig met de mensheid redden, de wereld een stukje mooier maken en onbaatzuchtig op de barricaden te staan voor de zwakken en vertrapten. Dat je daarbij eigenhandig wat zwakken ook nog eens fysiek gaat uithollen en vertrapten voor je policor karretje spant maakt niet uit, kennelijk. Zo kennen we de linkerflank weer, mediageil, volstrekt gewetenloos en niet te beroerd om anderen lichamelijke schade toe te brengen. Staak zelf honger dan, ongewassen boeroepers. Als je het echt meent. Opsluiting van mensen is 'inhumaan' maar zo lang je maar het even correcte als absolute Linkse Gelijk aan je zijde hebt is fucken met andermans fysieke integriteit helemaal a-okay. Typisch weer voor de Volkertoïde fundi's, dat niet terugdeinzen voor het spelen met andermans leven terwijl ze zelf wentelen in Goed Mens-schap, veilig buiten schot. Fred Teeven, doodgehongerstaakte illegalen zijn bij dezen dus NIET uw schuld. Het creperend orgaanfalen kwam van links.

Reaguursels

Inloggen

cinneke, je schrijft zo\n cliche GS taal met je linksecommuniste foei verwijzingen, naar wie. Naar je oma denk ik

micd | 10-05-13 | 03:15

Ze zoude t strafbaar moete stellen

Cinneke1234 | 09-05-13 | 21:51

Kost ons weer geld om ze t op t vangen en dan zegge die linksecomuniste foei dat mag niet j moet wel eten en t liefst verantwoordt

Cinneke1234 | 09-05-13 | 21:50

Zeg ook niet dat ik Nanni niet begrijp. Ben vrijwel eens met haar. Maar linksgekkie is zo afgezaagd geworden.En als zo'n persoon naast me zou zitten in een trein zou ik niet zo gauw weten hoe of zo die eigenlijk illegaal zou zijn en geen leven in veiligheid verdient. Ja ik ben in de grote steden geweest en ben het volledig met het Algemeen Verhaal hier eens. Maar goed, ik heb een vraag.... kan iemand mij vertellen op welk moment iemand nou vluchteling is en op welk moment is iemand nu gelukzoeker. of anders, wanneer is iemand nodig voor de maatschappij en wanneer niet, uit welke landen mag deze persoon komen en uit welke landen cq culturen niet? Hoe wilt u het hebben? dat is eigenlijk mn vraag.

micd | 09-05-13 | 19:12

micd | 08-05-13 | 21:03,
Niet alleen A. Nanninga is niet solidair, dat ben ik ook niet. Het is jammer dat er mensen moeten bloeden voor gelukzoekers. Ik neem aan dat U de afgelopen jaren niet in de grote steden bent geweest. Nederland heeft teveel gelukszoekers toegelaten. Dit is het moment dat we dat een halt toe roepen. Ik stel voor dat diegenen die graag betere omstandigheden wensen voor illegalen zich verenigen in een stichting geld inzamelen en een humaan opvangcentrum bouwen. Dat zou een mooi initiatief zijn en dat last zien dat mensen verantwoordelijkheid nemen.
Solidariteit afdwingen en belastinggeld verspillen aan een groep die staatssteun afdwingt is zo 60''s- 70's.
Ik zeg; Niemand is illegaal maar niet iedereen is welkom.

ratelaar | 09-05-13 | 10:58

Tja mensen, die Teeven werd op z'n huid gezeten voor een helaas door zelfdoding omgekomen Rus.
Kon daar absoluut geen dode Kameroenski bij hebben en gaf deze dorststaker (ongelukkig gekozen; hij staakte het drinken en kreeg dorst), die de boel dus chanteerde, zomaar asiel.
www.reformatorischeomroep.nl/nieuwsber...
Tja, dan kun je er op wachten, zoals ook nu weer blijkt!
Dit alles te wijten aan die lapzwans Teeven...

Hendrikaatje | 09-05-13 | 10:40

Ze gaan vanzelf wel weer eten hoor als de honger voortduurt.
Ze zijn niet voor niks dat hele eind gereisd,
om zichzelf uiteindelijk hier dood te hongeren.

klein_broertje | 09-05-13 | 09:33

Prachtig spandoek, maar weten die linke knuppels ook dat waarschijnlijk geen hond dat kan lezen? Enne... Als je daar als illegaal zit en je hebt van die vreemde wezens met een spandoek en fluitjes in hun mond die wat roepen in het Nederlands toch al gauw het idee dat ze protesteren TEGEN je verblijf in NL.

FinFucker | 09-05-13 | 08:56

Laat die boe roepers ze echt aansporen om vol te houden.
En attent te maken op het feit dat vooral niet moeten vergeten een donorcodicil in te vullen.

Toontje-lager | 08-05-13 | 22:49

@ micd | 08-05-13 | 21:03 | + -1

Wanneer ze teruggaan naar waar ze vandaan komen zijn ze zo vrij als ee vogeltje.

Elessir | 08-05-13 | 21:17

hallo, het is niet gezegd dat A. Nanninga niet hetzelfde zou doen in geval zij in een isoleercel zou worden opgesloten ter bestrijding van haar illegaliteit.

Het is in elk geval wel duidelijk dat A. Nanninga niet solidair is en het alleen in zoverre haar wat kan schelen omdat ze het woord linksgekkies weer ns kan gebruiken.

T Gaat echt om mensen en die willen gewoon een normaal leven en niet in een fuckin isoleercel worden geplaatst om niets. Ja om Niets

micd | 08-05-13 | 21:03

Ik kan me de foto nog herinneren van een zootje Afrikanen die doodgelukkig werden opgepikt uit hun bootje. En om het thuisfront te laten zien hoe gelukkig allemaal elkaar met hun iPhone gefotografeerd.


Dus is zal inderdaad opbokken met de term gelukszoeker. Buitenlandse uitvreter is meer op zijn plaats.

omanders | 08-05-13 | 20:14

Dus roze-rechtstuigh, een klein bedankje naar linksnederland lijkt me niet misplaatst.

Pindakees | 08-05-13 | 20:04

Linkse ubermensch moet eindelijk begrijpen dat flower power tijdperk voorbij is. Als werkend Nederland allemaal straks in de WW zitten, kunnen de linkse hobbies niet meer betaald worden. Elke gelukszoeker is dan teveel.

Boze massa | 08-05-13 | 19:18

Waarom zou je nog contributie betalen aan de BV. Nederland als je het lidmaatschap met alle voordelen ook voor niks kan krijgen? Dat denken de leden van de BV belarus ook alleen als niemand betaald is het lidmaatschap ook niks waard. Helaas is dat concept voor de linkschmensch niet te bevatten

Zatkniss | 08-05-13 | 18:37

LangeTijdGeleden | 08-05-13 | 14:34 | + 30
Fudge, wat ben ik een domme hond, ik lees nu pas wat ik fout zei, ik bedoelde GroenLinks ipv SP.

Mijn excuzez.

LangeTijdGeleden | 08-05-13 | 18:08

AshleyJ"Ash"Williams | 08-05-13 | 16:00

Is dat fase 3 van een Bakito doen?

The_Challenger | 08-05-13 | 18:07

@pius
Nu heb je mijn reaguursels hier neer gezet. Maar durf je die van Bakito ook neer te zetten? In mijn aanzien stijg je dan echt in waarde hoor!! Ik zit de tegels van Bakito zo eens te lezen door de jaren heen en ergens begrijp ik niet waarom je altijd in de bres springt voor deze persoon, eerlijk gezegd denk ik dat als we de echte Bakito een laptop ter beschikking stellen er meer inhoud uit komt hoor. Maar ja je noemt menig reaguurder hier een debiel dus ja waar blijft mijn tegel? Toch?

snakeplisskin | 08-05-13 | 17:26

Een stemmingmakend stuk zonder één argument of bewijsstuk! Rechts doet zijn naam wederom eer aan.

Vo voor WO | 08-05-13 | 17:13

Ik snap niet waarom hongerstakende of zelfmoord plegende personen zo veel media aandacht krijgen. Als iemand besluit niet meer te eten of zichzelf van het leven te beroven... lekker boeiend, moet iemand zelf weten! Wel asociaal en lullig voor nabestaanden en zo, maar dat doen die mensen zelf. Doei !

DeSteef | 08-05-13 | 16:56

Waarmee ik dus bedoel dat dat in deze gevallen gewoon een opgezet mediaspektakel was. Heel doorzichtig, en het merkwaardige van de hele zaak: ze kwamen er nog mee weg ook.

Tricephalus | 08-05-13 | 16:15

Wat betreft die hongerstakers: bestaan daar ook beelden van? Ik herinner me namelijk de hongerstakers van de jaren 60 en 70: toen waren dat uitgemergelde karkassen. De "hongerstakers" (hohoho) in België anno 2000 en later waren in vergelijking daarmee wel heel erg goed doorvoed.

Tricephalus | 08-05-13 | 16:13

@ Bakito | 08-05-13 | 14:56 | + -8

Maak eerst je school af, voordat je met vrijbuiters als mij....

Lijkt me verstandig je eigen advies op te volgen.

Elessir | 08-05-13 | 16:08

Het is wel te begrijpen dat de PvdA/links-goedvolk zo kien is op het naar binnenroeien van illegalen. Het is een deel van hun machtsbasis, hun electoraat, zodra het een paspoort+uitkering+huisvesting+pampering heeft weten te bemachtigen. De banenmachine van de zieligheidsindustrie teert er op. Henk en Ingrid betalen wel ...

Fijnstoffer | 08-05-13 | 16:08

Riep ik gisteren al! Asielovocaten gebruikeb guerillatactieken! All a board on Toedeledoki Airways!

Sliptong | 08-05-13 | 16:06

Zijn dit dezelfde soort "mensen" die kraken en moord en brand schreeuwen dat er niet genoeg woonruimte is ? Herhaaldelijk UITgeprocedeerd is wegwezen. Volgende protestacties: illegale autoraces, illegaal afval dumpen, illegaal drank stoken, illegaal andermans spullen pakken.......... volgens linkse gekkies allemaal niet meer strafbaar.

Rest In Privacy | 08-05-13 | 16:06

@ Rico

Helemaal waar. Zelf doen die solidariteit-roepende-figuren niet mee aan de hongerstaking natuurlijk.

fram | 08-05-13 | 16:06

daT MC. * out *

AshleyJ"Ash"Williams | 08-05-13 | 16:02

@The_Challenger 15:54
Wow. Spiegelretoriek. Dan verwacht ik alleen van een trol. Haha. Doei!

AshleyJ"Ash"Williams | 08-05-13 | 16:00

Jan Boele 15:46

Toch: Fluitsma & Van Tuin

Prosecut-er | 08-05-13 | 15:59

Heel smerig om mensen aan te praten te gaan hongerstaken. En zodra er één komt te overlijden dan geven ze - uiteraard - direct Teeven de schuld.
Zo werkt de logica bij deze mensen. Zieke figuren.

Rico Tampeloerus | 08-05-13 | 15:57


@The_Challenger | 08-05-13 | 15:17

Jij bent een virtuele druiper. En dus best amusant.

Ik bedoelde andersoortige dwazen.

pius | 08-05-13 | 15:20 |

| Linksgekkies pushen illegalen in hongerstaking

Ooh okay pius ik snap je nu.... dit is dus inhoudelijk.
Dat u het allemaal even weet.

snakeplisskin | 08-05-13 | 15:57

AshleyJ"Ash"Williams | 08-05-13 | 15:45

Als jij het dan allemaal toch zo goed weet vertel mij dan eens even hoe ik inhoudelijk moet reageren op een scheldpartij. Doe eens uitleggen. Held !!!!

The_Challenger | 08-05-13 | 15:54

AshleyJ"Ash"Williams | 08-05-13 | 15:43

Fout. Een trol is iets anders dan een reaguurder. Maar jij en zeker Pa hebben wel een trollenlucht aan de reet hangen.

The_Challenger | 08-05-13 | 15:49

Grappig al die commentaren... zal ik even meedoen? Ik werk daar namelijk en weet hoe het er werkelijk toegaat.. Management is schijtebroek bang dat negatieve berichten in de media komen, er wordt werkelijk alles aan gedaan om de "bewoners" tevreden te houden. En tja... je zal als directie maar elke week in Den Haag moeten uitleggen hoeveel ISO-plaatsingen je nu weer had...
Ik lach me helemaal de vouwen uit mijn broek over dat linkstuig dat denkt te weten wat er werkelijk gebeurt... Afgelopen zondag nog een 5-mei BBQ gehouden voor onze gasten.... die kunnen dus wel een paar dagen zonder vreten... Aandachttrekkers zijn het.Gaat vanzelf over...

achter de deur | 08-05-13 | 15:49

prosecutor-er 15:42
ja hoor best wel , Henk Westbroek, kwartje valt ?

Jan Boule | 08-05-13 | 15:46

@The_Challenger 15:37
Hoe kom je er bij dat ik die nog niet gelezen heb? Rare aanname.

AshleyJ"Ash"Williams | 08-05-13 | 15:45

-weggejorist-

de beer van de meer | 08-05-13 | 15:44

@Pa Cartwright 15:36
Dacht meer iets rond de contreien van jaywalken, maar dan alleen als het écht mogelijk is. Maar pas op hoor, deze held eet reaguurders als ontbijt, naar eigen zeggen dat is. En steekhoudende argumenten uiteraard, die geenszins een zweem van WC-eend rond zich uit wasemen.

De held.

AshleyJ"Ash"Williams | 08-05-13 | 15:43

@ Jan Boele 15:39

"Het bekende liedje van Westbroek"????? Sure.

Prosecut-er | 08-05-13 | 15:42

Moishe Pipik | 08-05-13 | 15:26

Ik kijk in mijn eigen omgeving wie er nog bereid is om aangifte te doen.
Vroeger ging men direct naar het politiebureau als er in een bepaald dialect werd gezegd "iek mak jouw toot"
Tegenwoordig denk ik wat anders en denk niet eens meer aan aangifte doen.

The_Challenger | 08-05-13 | 15:41

Reeds in 1975 verschafte den Uyl 16.000 illegalen , waarvan de helft Turks en Marokkaans ,een Generaal Pardon. Ook D.van Agt verchafte in 1980 een Generaal Pardon aan duizenden illegalen.( Overigens is van Agt afgevoerd van de Jooplijst commentatoren waar hij bij voortduring Israél bashte maar dit ter zijde ). Ook de heer W. Bos was er trots op 26.000 illegalen en hun familie derhalve een Generaal Pardon te geven. het Kinderpardon jongstleden is inmiddels het vierde Pardon. Het wachten is op het vijfde Pardon van wederom een nieuwe groep illegalen. Het bekende liedje van Westbroek had hetnog niet zo lang geleden over "15 miljoen mensen op dit kleine stukje aarde ", Nederland dus.
Links- groen en milieubewust Nederland vindt het kennelijk prima dat we zo snel op weg zijn naar de 17 miljoen inwoners.

Jan Boule | 08-05-13 | 15:39

AshleyJ"Ash"Williams | 08-05-13 | 15:31

Lees even tegen welke tegel ik inging en kom dan met je commentaar. ;ls daar iets geargumenteerd en inhoudelijks was te lezen had je gelijk gehad. Of is onze reaguurpaus een held omdat hij mij voor een virtuele druiper uitmaakt? We zijn hier wel op geenstijl.

The_Challenger | 08-05-13 | 15:37

Als te doen gebruikelijk ontbreekt het bij Nanninga weer eens aan het vermogen Links en Extreem-Links van elkaar te onderscheiden. Op zich een leuke stijlfiguur voor een columnist(e), maar op enig moment is het MP3-tje (voorheen plaatje) wel grijsgedraaid. Je verwijt Rutte toch ook niet wat de Volksunie uitvreet?

Boris Kapotjeplof | 08-05-13 | 15:37

@ AshleyJ"Ash"Williams | 08-05-13 | 15:31
Ach, een keer schuin de straat oversteken, ziet hij wellicht reeds als een uitdaging.

Pa Cartwright | 08-05-13 | 15:36

@The_Challenger 15:25
Zo. Wat een inhoud. For somebody who's up for the challenge tamelijk povertjes allemaal. Jaha. Held.

AshleyJ"Ash"Williams | 08-05-13 | 15:31

Men zou eens een voorbeeld aan 'onze' DHL-neger mogen nemen. Klaagt nooit, staakt nooit. Altijd goedlachs.

In z'n strakke gele broekje.

Pa Cartwright | 08-05-13 | 15:31

@pius | 08-05-13 | 15:24 | + 0 -
Dank je wel voor het laten zien. Tevens ook voor het feit dat ik het koosnaampjesgevenniveau al lang ontstegen ben. Zo laag afzakken naar jou niveau lukt mij niet meer.

snakeplisskin | 08-05-13 | 15:29

@snakeplisskin | 08-05-13 | 15:23

'Argumenten gebruik je alleen maar ten opzichte van reaguurders die het vermogen hebben die te begrijpen en te beantwoorden. Als dit niet het geval is negeer je ze of slacht je ze genadeloos af.

(Reaguurdershandboek, hoofdstuk 5, pagina 248)

www.howtobeareaguurder.nl

pius | 08-05-13 | 15:29

Als ik het stuk lees zie ik dat ze oproepen tot heftiger verzet; niet dat ze oproepen tot hongerstaking. Of moeten we dat dan er maar onder begrijpen.

Prosecut-er | 08-05-13 | 15:27

Voor die socialistische troep is het nooit genoeg.
Die begrijpen een aantal woorden niet. Uitgeprocedeerd betekent wegwezen. Doe je dat niet dan verblijf je hier illegaal en dat is strafbaar. In heel Europa.

La Vie En Rose | 08-05-13 | 15:27

Zouden ALLE Marokkanen in Nederland niet in een soort hongerstaking kunnen gaan? Allemaal...

kibambam | 08-05-13 | 15:26

The_Challenger | 08-05-13 | 15:13 |
Geen aangifte doen is juist meegenomen in het onderzoek, het gaat om slachtofferenquetes en niet om politiecijfers. Dan kan het nog altijd wc-eend zijn, maar het ziet er allemaal wel aardig doorkneed uit en in het onderzoek worden dezelfde voorbehouden gemaakt als men hier op GS tegenkomt, onder andere van jou.

De grap is eigenlijk dat ik er verder in ging duiken omdat ik niet kon geloven dat de criminaliteit is gedaald. En ga je van de slachtofferenquetes uit, dan is het in ieder geval al een stuk minder gedaald dan het persbericht doet geloven. Heb nog steeds m'n twijfels, maar ik ben wel van de school die zijn eigen vooroordelen omverwerpt als de feiten ermee in tegenspraak zijn.

Moishe Pipik | 08-05-13 | 15:26

pius | 08-05-13 | 15:21

Dan ben jij de virtuele versie van die ziekte die in Japan is opgedoken Pius. Is "het" er al afgevallen?

The_Challenger | 08-05-13 | 15:25

@ zeeman73 | 08-05-13 | 15:23
Touché.

Pa Cartwright | 08-05-13 | 15:25

@snakeplisskin | 08-05-13 | 15:21

Ik laat bewijs zien dat je nooit inhoudelijk reaguurt. En dus, gezien je opstelling in deze, wel een debiel moet zijn.

Zo naar tevredenheid?

pius | 08-05-13 | 15:24

@pius | 08-05-13 | 15:21 | + 0 -
Dus iemand een koosnaampje in dit geval debiel... is een argument?

snakeplisskin | 08-05-13 | 15:23

het zwaar aangezette taalgebruik, het overdreven (vaak) gebruiken van het specifieke geenstijlvocabulaire en het overdreven poneren van een mening (rendje stemmingmakerij) kunnen m.i. wijzen op onzekerheid en een nog niet goed uitontwikkelde identiteit bij auteur nanninga. ter compensatie hiervan is er een verhoogde geldingsdrang (scoren bij de lezers en bij de meer ervaren collega's) ten koste van de eigen authenticiteit. de tekst wordt op deze wijze wat opgezwollen en tendentieus, en dit gaat ten koste van de eigen stijl en gedachtenwereld van de auteur, die vast erg rijk en intrigerend is.

zeeman73 | 08-05-13 | 15:23

@dubbert

ik denk dat die illegalen eigenlijk ook balen van die onneukbare vieze rastaharen dragende 40-plus dames om hen heen. Misschien worden al die somaliers en irakezen wel gegijzeld door dat linkse tuig dat anders niks heeft te doen.

fram | 08-05-13 | 15:23

Argumenten rondom inhoudelijk reaguren komen altijd van reaguurders die niet inhoudelijk reaguren.

De reaguurdersgodwin verklaard.

pius | 08-05-13 | 15:21

@pius | 08-05-13 | 15:18 | + 0 -
Leuk en nu? Wat wil je daarmee zeggen Pius?
En dat woordje debiel? Is dat naar bakito, mij of jezelf?
Zijn zo maar wat vragen hoor.

snakeplisskin | 08-05-13 | 15:21

@The_Challenger | 08-05-13 | 15:17

Jij bent een virtuele druiper. En dus best amusant.

Ik bedoelde andersoortige dwazen.

pius | 08-05-13 | 15:20

pius | 08-05-13 | 15:15

Bedankt voor het compliment Paus Pius de DCLXVI

The_Challenger | 08-05-13 | 15:17

Linksmensen doen maar alsof ze sociaal zijn maar zorgen er altijd voor dat ze er zelf beter van worden.
Zeer parasitair ingestelde mensen voor wie "vluchtelingen" gewoon een bron van inkomsten zijn.
Dat er daar een paar van dood gaan, who cares?
Als de zieligsubsidie geldstroom maar blijft stromen.

Moi2 | 08-05-13 | 15:15

Sommigen hier zou een reaguurstaking niet misstaan. Een permanente bij voorkeur.

pius | 08-05-13 | 15:15

@The_Challenger | 08-05-13 | 15:07 | + 0 -
Je hebt gelijk en normaal laat ik ons linkse trol huisdier links creperen, echter lukte dat nu even niet. ;-)

snakeplisskin | 08-05-13 | 15:14

De kogelbiefstuk komt van rechts.

Badderbeest! | 08-05-13 | 15:13

Moishe Pipik | 08-05-13 | 15:06

Ik vraag me dan wel af hoe ze de mensen in het onderzoek meenemen die geen afgifte en geen melding doen van een misdrijf.

Wij van WC-eend onderzoeken vind ik nu eenmaal niet betrouwbaar. De technieken heb ik in dat topic ook nog uitgelegd. Iets met de moordcijfers. Als het doodslag is komen ze niet in die statistieken voor.

The_Challenger | 08-05-13 | 15:13

Wat doen die onneukbare vrouwen altijd rond die illegalen?

dubbert | 08-05-13 | 15:12

@Nanninga; Nederland is van oudsher een natie van geluksMAKERS. En dat staat weldegelijk mijlenver af van de mentaliteit van geluksZOEKERS.

Badderbeest! | 08-05-13 | 15:12

Hier kon je op wachten.
Tegen strafbaarstelling van illegalen zijn, vervolgens de dood van die Rus in de schoenen van Teeven schuiven, PvdA- leden die Samsom onder druk zetten om vooral niet akkoord te gaan met die wetswijziging; Teeven, als aangeschoten wild, laat een hongerstaker vrij wiens zaak opnieuw bekeken gaat worden, de asielzoekersindustrie ruikt bloed en Tada... de rest gaat ook in hongerstaking.

Gelukkig houdt de VVD haar rug recht.
Oh wacht, Weekers....

La Vie En Rose | 08-05-13 | 15:11

miko | 08-05-13 | 15:05

Mag jij me vertellen. Blijkbaar het jij het nieuws over de ziekte van Pompe en het geval in Belgie niet meegekregen.

The_Challenger | 08-05-13 | 15:09

Misschien gewoon maar een idee! Stop alle uitkeringen! Ik heb ook geen tijd om boe te roepen, waarom zij wel?

Verbale diarree | 08-05-13 | 15:07

@marco van heugten : de prioriteit moet ook niet zijn dat we ons aan internationale wetgeving houden, maar dat we zoveel mogelijk gelukszoekers buiten de deur houden.

ongelovigehond | 08-05-13 | 15:07

snakeplisskin | 08-05-13 | 15:00

Niks van aantrekken. Dat is zijn fase drie als hij het debat niet meer kan trekken. Het begint met fase 1. Het tegenargument is dan onderbuikgevoelens, niet waar en dom Fase 2 is stiekemn afdruipen als de vragen echt te moeilijk worden. Fase 3 heb je net gezien.
Dat soort types van de trolka eet ik rauw als ontbijt

The_Challenger | 08-05-13 | 15:07

The_Challenger | 08-05-13 | 15:02
Ik had trouwens nog wat leuke #feiten en #cijfers geplempt n.a.v. jullie discussie. Zonder enige interpretatie. Krijg je hier trouwens minnetjes voor, factfree gelul wat in ieders straatje past doet het daarentegen erg goed.

www.geenstijl.nl/mt/archieven/2013/05/...

Moishe Pipik | 08-05-13 | 15:06

@The_Challenger | 08-05-13 | 14:45
'En diezelfde linksgekke hobbyclubs hebben de grootste mond als de farmaceutische industrie consulenten inzetten als patienten.'
Wat klopt hier niet??

miko | 08-05-13 | 15:05

Drie uur geweest, begin onderhand ook wel een beetje honger te krijgen.
Vanavond chili con carne, mmmmm.

Cuyahoga | 08-05-13 | 15:03

wat een angst. feit is dat nederland zich niet aan internationale wetgeving houdt. daar is door meerdere instanties, incl. ind zelf (rapport samenvatting hieronder..) op gewezen. hongerstaking wordt in nederland al jaren ingezet, natuurlijk zijn vluchtelingen veelal opportunistisch, maar dat is niet relevant. in principe houden procedures en internationale wetgeving daar rekening mee, nu al; maar aan die wetten wordt niet gehouden.. uitgeprocedeerd zijn bv is wettelijk een fase, geen einde van die procedure..

www.uu.nl/faculty/leg/NL/onderzoekinop...

marco van heugten | 08-05-13 | 15:03

@deprivéspeler | 08-05-13 | 15:00
Het is anders zo dat links de toelatings eisen scherper maakt.
Doe je beklag eens bij die onderkruipers van het CDA.

miko | 08-05-13 | 15:03

Die illegalen kunnen wel luisteren, dat blijkt wel. Uitkering stopzetten van links radicalen en een hoop chantage stopt vanzelf. Ze moeten zich kapot schamen om hun land ze te verraden. Wat een tuig.

behangtafel | 08-05-13 | 15:02

@A. Nanninga | 08-05-13 | 14:29
So true. Dead giveaway.

Fijnstoffer | 08-05-13 | 15:02

Bakito | 08-05-13 | 14:56 |

Ik op mijn flikker? Van jou? Ben je nu een Holzie aan het doen linkert?
Jij en je supermattie dropen gisteren af nadat je er niks meer tegen in te brengen had ten aanzioen van de misdaadcijfers. Voor mij was het bedtijd omdat ik de volgende dag moest werken. Heb nog 3 kwartier tevergeefs op antwoord gwewacht.
Met jou durf ik altijd in debat halve gare

The_Challenger | 08-05-13 | 15:02

Het vervelende aan rechtsmenschen is dat ze voor open grenzen zijn, behalve als de factor arbeid in de eigen achtertuin opduikt.
Bakito | 08-05-13 | 14:54 | + 0

Arbeid, Bakito? Bent u werkelijk nog zo'n jaren 70 linkschmensch die zichzelf kan overtuigen dat mensen die zich niet conformeren aan uw dogma's bang zijn om hun baan te verliezen aan somalische gelukszoekers? Zelfs voor een devoot gelovige als u is dat wel heel erg rigide, vindt u ook niet?

Ales | 08-05-13 | 15:01

Ik hoop wel dat die hongerstaking halal is. Ik moet er niet aan denken dat het kuffar honger is.

miko | 08-05-13 | 15:01

lou = jou @mezelf

snakeplisskin | 08-05-13 | 15:01

Dus linksmenschen zeggen eigenlijk; Als jij niet vreet krijg ik veel meer.

Welles! Nietes! | 08-05-13 | 15:01

@Bakito | 08-05-13 | 14:56 | + 0 -
Oh gut gut bakito voelt zich groot genoeg t.o.v een andere reaguurder. Ik heb lou nog nooit met argumenten zien komen. Hier niet en op twitter niet.

snakeplisskin | 08-05-13 | 15:00

Uitgeprocedeerden?!? Bestaan die dan in Nederland?
-
Ik dacht dat iedereen hier zomaar werd toegelaten met een graties uitkering sinds links aan de macht kwam.

deprivéspeler | 08-05-13 | 15:00

Tjonge, heb je alle ontberingen doorstaan, gezin achtergelaten, wekenlang in het vooronder van een strontschuit gezeten, vastgelast tussen bodemplaten, ben je eindelijk in Nederland, dat alom bekend staat om zijn goede keuken, maken een paar weldoorvoede NRC-abonnee's met een goedbetaalde liefdadigheidscarriere je wijs dat je 's een tijdje niets moet eten. Omdat dat beter voor je is.
Geestig.

Magdatkandat | 08-05-13 | 14:58

Amen, mevrouw Nanninga, driewerf amen.

klaartjewijn | 08-05-13 | 14:58

@stormtijd | 08-05-13 | 14:45
Kapital kan niet verdampen. De somalies verteren het gene wat de rest oppot dus wat dat betreft vind Rutte het prima. Beter hongerige afrikanen dan oppottende Nederlanders. Das beter voor de economie!

@LangeTijdGeleden | 08-05-13 | 14:34
Je bedoelt frauderende VVD gekkies die de staatsruif leegroven met onterechte soepsiedies??

miko | 08-05-13 | 14:57

"Dagelijks steunactie! Doe mee: 14 uur voorverzamelen Rotterdam Centraal Station – 15 uur bij het detentiecentrum."

Moeten ze wel allemaal halve snipperdagen voor opnemen, dat hun werkgevers dat goed vinden. Mooi hoor.
*naar buiten kijkt en twee eenhoorns regenbogen ziet schijten over een bloemetjesweide*

Cuyahoga | 08-05-13 | 14:56

@The_Challenger | 08-05-13 | 14:53
Volgens mij heb je gisteren al op je flikker gekregen. Je bent duidelijk een maatje te klein voor me. Maak eerst je school af, voordat je met vrijbuiters als mij in debat gaat.

Bakito | 08-05-13 | 14:56

A. Nanninga ik ben verliefd op je hihi.........

Hobbykip | 08-05-13 | 14:55

@Cuyahoga | 08-05-13 | 14:51
Het vervelende aan rechtsmenschen is dat ze voor open grenzen zijn, behalve als de factor arbeid in de eigen achtertuin opduikt.

Bakito | 08-05-13 | 14:54

Bakito | 08-05-13 | 14:48

Die bewijzen zie je ieder jaar als je je belastingen invult Bakito. Oh wacht.... Jij bent als alsuitkeringstrekker daarvan vrijgesteld.
Kom eens met een tegenargument en als je dat niet kunt doe dan een Bakito dan tot het volgende topic wordt geopend.

The_Challenger | 08-05-13 | 14:53

Het vervelende is dat gutmenschen altijd denken dat ze oplossingen moeten zoeken, terwijl ze juist onderdeel van het probleem zijn.

Cuyahoga | 08-05-13 | 14:51

Ook leuk detail: de irakese uitgeproduceerden zitten gescheiden van de somaliers in hunnie vluchtkerken; de ene groep in Amsterdam, de andere in Den Haag. Omdat ze elkaar anders afmaken (islam is peace he?)

fram | 08-05-13 | 14:51

@stormtijd | 08-05-13 | 14:45
Dat kan alleen de lokale gs/sp/pvda idioot oftewel de afgekeurde onderwijzer je uitleggen.

Uw Verzekeringsadvis | 08-05-13 | 14:48

@The_Challenger | 08-05-13 | 14:45
Jij hebt altijd een grote mond, maar bewijzen ho maar.

Bakito | 08-05-13 | 14:48

Tegek voor woorden dat men deze mensen in hongerstaking laat.
Doe ze eens gauw papieren geven.
Ik wil die kleine Thaise wel.

miko | 08-05-13 | 14:48

@Pa Cartwright

Inderdaad.

Wel leuk om te vermelden dat vanuit Scandinavie duizenden irakezen teruggaan; de scandinavische pers heeft de teruggekeerden in Irak opgezocht; wat bleek? Ze gaven toe een lulverhaal gebruikt te hebben om binnen te komen en ze hadden spijt dat ze het geprobeerd hadden; was "zonde van hun tijd" geweest.

fram | 08-05-13 | 14:47

Gelukszoeker klinkt wat vriendelijker dan profiteur.

Conan de Rabarber | 08-05-13 | 14:46

En diezelfde linksgekke hobbyclubs hebben de grootste mond als de farmaceutische industrie consulenten inzetten als patienten.
Dat niet alleen. Ze hebben als NGO's ook de grootste mond over bedrijven die winsten in een ander land laten zitten om belasting te ontduiken. Natuurlijk houden ze de mond wel dat je geen belasting hoeft te betalen als je voor een NGO werkt

The_Challenger | 08-05-13 | 14:45

Nanninga zou ze d'r finaal uit staken. Allemaal.

Pa Cartwright | 08-05-13 | 14:45

Waar halen die linkse gekkies eigenlijk het fatsoen vandaan om ongegeneerd mijn portemonnee te plunderen?
Een wirwar van stichtingen en daaraan gekoppelde subsidies zorgen ervoor dat er kapitalen verdampen richting het grote NIETS!!
Iedereen is zielig en iedereen heeft recht op geld. Het is voor een groot gedeelte eenrichtingsverkeer en veel asielzoekers kennen het begrip wederkerigheid niet.
De media wil ons anders doen geloven maar het CBS laat duidelijk zien dat bijvoorbeeld Somaliërs niet van plan zijn om actief deel te nemen aan onze maatschappij.
Kan iemand mij uitleggen waarom ik indirect mensen moet sponsoren die niet van plan zijn om maar wat bij te dragen aan onze samenleving???

stormtijd | 08-05-13 | 14:45

@(c)ZWITSUL | 08-05-13 | 14:43
Dat is marktwerking en dus goed.

Bakito | 08-05-13 | 14:44

Links probleem, ze kunnen niet meer twijfelen aan het heilige gelijk, elke redelijkheid is een persoonlijke aanval.

Bokito ergo sum | 08-05-13 | 14:44

duizenden mensen per dag hun baan en inkomen kwijt, onbetaalbare huren, onbetaalbare samenleving.. en de linksgekkies maken zich druk om illegalen die UITGEPROCEDEERD zijn.

(c)ZWITSUL | 08-05-13 | 14:43

Zeg Nanninga, we hebben het hier wel over mensen hè. Beetje respect a.u.b.

Bakito | 08-05-13 | 14:43

@Eenzame Gek | 08-05-13
Goed idee, barbecue en bier mee en naar de rare linkse mensjes gaan kijken.

Uw Verzekeringsadvis | 08-05-13 | 14:41

Ja, waarom doen de nederlandse linksgekkies niet gezellig mee met de hongerstaking?? Solidair enzo...

fram | 08-05-13 | 14:40

@ fram | 08-05-13 | 14:36
Beetje onder een parasol hangen, geflankeerd door een wapperarabier.

Met hun geklonterde tofureet.

Pa Cartwright | 08-05-13 | 14:40

Volgens de linksgekkiesite: "Dan worden ze dus maandenlang opgesloten zonder normaal eten, voldoende activiteit en bezoek of contact." En even verder: "Familieleden die van het bezoekuur naar buiten kwamen spraken ook hun waardering uit over de solidariteitsactie."
Maar wacht even, ze mochten toch geen bezoek of contact? Zó inhumaan is het dus allemaal helemaal niet.

Ja nee, geen mening | 08-05-13 | 14:39

Het 'aanzetten tot' is links, maar het 'medelijden hebben met' is ook links. Zo van 'kijk mij eens medelijden hebben met de defecte mensch'.

Dat gezeik moet stoppen. Wat als die hongeraars zich voortplanten? Moeten we straks met zijn allen de godganse dag slappe kneusjes van sondevoeding voorzien om te voorkomen dat de straten bezaaid worden met de rottende resten van uitgehongerden.

Simpele | 08-05-13 | 14:39

Omdat het gut-mensch argument geen gehoor krijgt, schreeuwen zij het uit d.m.v. extreme aandachtshoer-technieken, maar dan niet ten koste van hun eigen gezondheid; dat dan weer niet.

Simon de Danser | 08-05-13 | 14:39

Gelukkig hebben ze bij links nog niet van zelfverbranding gehoord.

Bruno Alaska | 08-05-13 | 14:37

Weetje anders honger je jezelf toch lekker dood, dit is een vrij land!

Ommie de HaatMoker | 08-05-13 | 14:36

Helemaal waar. Linksgekkiedames die om het hardst roepen dat Irak zo onveilig is om er vervolgens zelf op vakantie te gaan.

fram | 08-05-13 | 14:36

Hoorde het vanochtend ook al op de radio "Hongerstaking is de hoogst mogelijk legale manier van protest voeren bij een waardige situatie, dus deze mensen hebben daar alle recht toe." WHAT THE FUDGE?!

Neemt de SP de macht over in NL of iets dergelijks? Waarom stelt de SP (en de PvdA) niet even hun eigen huizen en geld beschikbaar om dit soort mensen op te vangen? Waarom moeten de mensen die geen trek in Illegale activiteiten hebben deze kosten dekken?

LangeTijdGeleden | 08-05-13 | 14:34

Maar wat nu als die illegalen weer gaan eten en kippevleugeltjes van de kiloknaller willen, ipv linzensoep?

Ja nee, geen mening | 08-05-13 | 14:34

Wie heeft er zin in een picknick voor het detentiecentrum?

Eenzame Gek | 08-05-13 | 14:34

Ik stel voor dat we, bij wijze van demonstratie, de grenzen even open zetten, en 45 miljoen asielzoekers toelaten. Na een paar jaar mogen de linksgekkies zeggen wat ze er van vinden.

ongelovigehond | 08-05-13 | 14:34

Alles wordt uit de kast gehaald om een verblijfsvergunning voor een gelukszoeker te regelen.... over lijken gaan is daarbij een probaat middel... de ene zijn dood (Dolmatov) is de ander zijn brood (verblijfsvergunning)

Fatwabuster | 08-05-13 | 14:33

Link(s) is dood

The Anarchist | 08-05-13 | 14:33

Hongerstaking is echt zo respectloos voor de miljard mensen op deze aarde die niet weten of ze morgen te eten hebben.

Feynman | 08-05-13 | 14:32

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken
Kansino. Hét online casino van Nederland.
Online casino met licentie | Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online Gokken | Brokerfolio.com brokers vergelijken | online bookmakers in Nederland
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | Crypto-casino.nl