Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Twitter LIVE mee! Sociale media is onfatsoenlijk

HEY_GAEENSDEAUD100.jpgDe Stentor Apeldoorn, de gemeente Apeldoorn en het onderwijs in Apeldoorn is het spaugzat! Al dat respectlosig gekwets en gegrap op sociale media moet eens afgelopen zijn. Daarom: FATSOENSDEBAT! Op social media denkt iedereen maar straffeloos te kunnen roepen wat ze denkt. Respect is er nauwelijks. Dat blijkt nu ook wel weer na de publiekelijke vernedering van de componist van het Koningslied. Beetje misbruik maken van je vrijheid van meningsuiting met kwetswoorden en beledigzinnetjes. GATVERDAMME! En ook al is het inmiddels 2013, nog steeds ligt dit soort disrespectloosheid aan de sociale media. En niet aan de mensen die al eeuwenlang exact dezelfde harde grappen en domzinnige opmerkingen maken in/op/aan sportkantines, kleedkamers, lerarenkamers, kroegen, de betere verjaardagen, werkvloeren, pauzes of dinertafels. Maar ja, hysterisch doen over sociale media voelt zo lekker 2.0 geëngageerd. Dat je toch even lekker je moraalplasje hebt kunnen doen over een actuele kwestie, zonder dat je de drang naar botte humor en debiele opmerkingen in de mensheid ooit maar een komma zal veranderen. Voelt goed. Vandaar dit lokaaldebat. "De Stentor Apeldoorn houdt vanavond (19.30-21.30 uur) samen met de gemeente en het onderwijs een debatavond over sociale media en dreigtweets in de raadzaal van het stadhuis. Via twitter (#dadapeldoorn) kan iedereen meedoen. De Stentor houdt u vanavond ook zelf via Twitter en de site op de hoogte." Even fatsoenlijk hoofdschudden over sociale media, grapjes maken als 'je kunt het beter asociale media noemen' en afkeurend mompelen over de onbeschaafdloosheid in dit land. Mooi man. Twitter vrolijk mee met #DADAPELDOORN!

Reaguursels

Inloggen

@Itzamná | 22-04-13 | 20:45
Ik lees het nu pas. Komt goed, ik zal U niet meer lastig vallen. Groetjes!

Jim Lovell | 23-04-13 | 13:08

Het nadeel van socialisten is dat ze sociaal gedrag willen afdwingen, en dus zelf a-sociaal zijn. In hun sociale ogen glimlachen we naar de grote leider, klappen we naar de naald en buigen we voor het gezag. Wake-up communisten, het is 2013. Als een lied klote is dan mogen wij dat zeggen!

Rest In Privacy | 23-04-13 | 09:11

Dus als ik het goed begrijp willen ze daar op de gristelijke Veluwe de vrijheid van meningsuiting beperken. Een ander je dogma's opleggen is toch precies hetzelfde? De pot debateerd met de ketel dat ie zwart ziet.

Rest In Privacy | 23-04-13 | 09:02

Ja hoor en nu gaat het over misbruik van de vrijheid tot meningsuiting. Met alle respect, waar was de gemeente Apeldoorn toen de PVV allemaal aantijgingen maakte tegenover alle Moslims. Maar toen mocht het allemaal kunnen, want hé: anders beletten we de heer Wilders in zijn vrijheid!

Nu het Koningslied (overigens geheel terecht) wordt afgezeken is de wereld te klein! Och, de hypocrisie!

Efsane61 | 23-04-13 | 00:05

@dr hook | 22-04-13 | 21:27 |
Weet je moeder dat je nog zo laat op bent?

Van Dikhout | 22-04-13 | 21:50

@Lijkt me logisch... | 22-04-13 | 21:03 |
Om over na te denken: twitterschapenneuquers.

Van Dikhout | 22-04-13 | 21:48

Apeldoorn ligt toch net buiten de bible-belt??

John Doorzon | 22-04-13 | 21:46

-weggejorist-

dr hook | 22-04-13 | 21:27

WirMachenMusik | 22-04-13 | 20:59 | + 0
Heel verstandig van die bibliotheek. Porno meegeven aan minderjarigen, dat moeten we niet willen met z'n allen.

Itzamná | 22-04-13 | 21:05

Wat mij nog het meest stoort aan het "publieke debat" op de sociale mediaas is dat men zelf geen menig vormt maar vooral heel hard na-roep-toetert wat een ander redelijk treffend wist te verwoorden, compleet los van de inhoud.

Ik ben ervan overtuigd dat 3 kwart van Nederland dat koningsliedje keihard aan het meebrullen is als het eenmaal 30 april is. Nee, de gemiddelde GS-reaguurder niet, maar da's logisch.

De extra laag in de vrijheid van meningsuiting die we met de sociale media hebben gekregen is fantastisch.

Maar doe daar dan ook eens wat nuttigs mee, stelletje twitter-schapen.

Lijkt me logisch... | 22-04-13 | 21:03

Vraag me altijd af hoe dat nu gaat. Je zo kwaad maken achter je toetsenbord over iets wat jouw leven niet direct beinvloedt (voetbalwedstrijden, bankbonussen, asielbeleid, Armstrong-bandje (!) misdrijven zijn enkele voorbeelden). Zo kwaad dat je overgaat tot doodsbedreiging.

Eric Blair | 22-04-13 | 21:01

Weet je wanneer ik ook heel veel onfatsoen zie ? Al een jaar of 30 ? Bij opsporing verzocht vijvoorbeeld. Maar omdat aanpakken van tuig "zielig" is, klootzakken 43e kansen verdienen, geitenwollensokken geloven in genezen en behandeling en de andere kant opkijken als dezelfde " incidenten" elke dag terugkomen, vind ik het wel prima zo. Mensen die al decennia op de gevestigde "fatsoenlijke" partijen stemmen moeten er maar eens aan wennen dat hun dochters als hoer worden uitgescholden, als er geld voor de hele wereld is behalve voor hun eigen vader of moeder die eens onder de douche wil, of hun zonen van scooters afgeschopt worden door gasten die al een strafblad hebben van hier tot Tokyo, die moeten er maar eens aan wennen dat er wachtlijsten van 6 jaar zijn voor een woning terwijl er 26000 een generaal pardon kregen. Die moeten nog maar eens achter hun oren krabben als hun geliefden beroofd en mishandeld worden terwijl daders op proefverlof waren. Een groot deel van NL verdient de rotzooi waar ze anderen al jaren mee opzadelden. De ellende komt nu ook bij hen langzaam in zicht en ik lach ze nu keihard in hun gezicht uit. En als ze hun onvrede uitspreken, dan noemen we ze gewoon xenofoben, rechts tuig, aso's of racisten. Heerlijk.

Rest In Privacy | 22-04-13 | 21:01

Heibel over sociale media doet me denken aan toen ik als zeventienjarige 'Das Kapital' wilde lenen in de openbare bibliotheek en toen te horen kreeg dat dat slechts uitgeleend mocht worden aan meerderjarigen (Ik dacht toen nog 21).

WirMachenMusik | 22-04-13 | 20:59

Bakito | 22-04-13 | 20:52 | + 0
Een verlies.

GU, kun je de rechtvaardigerechter niet unbannen? In het begin vond ik hem ook een lul, later ook, nu nog steeds, maar toch.

"Want een man is geen man als hij de vrijheid niet kent
Nee zo'n man, nee zo'n man is nooit tevreden
Want een man is pas man als men de vrijheid hem schenkt
Is hij vrij, is zijn leed voorgoed voorbij."

Was nog van vòòr Ewbank.

Itzamná | 22-04-13 | 20:56

@Itzamná | 22-04-13 | 20:53
Klopt, maar doe t veilig.

Voor je het weet, heb je bladluis.

Bakito | 22-04-13 | 20:55


Bakito | 22-04-13 | 20:49
Tuurlijk, kwamen ze niet langs om te kijken of jij het wel was achter het toetsenbord?
Vreemd hoor

irma zonderboezem | 22-04-13 | 20:55

Bakito | 22-04-13 | 20:49 | + 0
Eigenlijk wel netjes van GU, een man die ik hogelijk waardeer. Al was het maar omdat hij me 85.791 keer unbanned heeft.
Na HoT duurde het een jaar, maar dat kwam ook omdat ik even in 'de bossen' wat moest bijkomen.

Neuken man daar op de Veluwe, wil je niet weten! AanraderT.

Itzamná | 22-04-13 | 20:53

-weggejorist-

Bakito | 22-04-13 | 20:49

Supermatthijs | 22-04-13 | 20:44 | + 0
Bruinhemden en sociale media - geen gelukkige combi.
Ook niet als de treinen wel op tijd rijden.

Itzamná | 22-04-13 | 20:47

Jim Lovell | 22-04-13 | 20:41 | + 0
Ik zou maar ophouden met die smeerlapperij, want dat kwetst mij allemaal heel diep in m'n hertje.
uploads6.wikipaintings.org/images/magd...

Itzamná | 22-04-13 | 20:45

Bruno Alaska | 22-04-13 | 20:44 | + 0 -

Ja kom op man, vermaak ons.

Supermatthijs | 22-04-13 | 20:45

@Bakito | 22-04-13 | 20:35

Kan je dan toch nog één keer de cliché-neger uithangen en je lul op tafel leggen?

Bruno Alaska | 22-04-13 | 20:44

Bakito | 22-04-13 | 20:35 |
Banaantje?

Watapatja | 22-04-13 | 20:44

Sinds Geert ook twittert is het inderdaad heel onfatsoenlijk geworden.

Supermatthijs | 22-04-13 | 20:44

Bakito | 22-04-13 | 20:35 | + 0
Als er 5 mensen zijn die je begrijpen mag je al blij zijn.

De rest is compost.
Als ik een avond de christen of moslim uithang, overduidelijk ironisch of zelfs kinderachtig, krijg je wel een beetje een indruk van het niveau.
Bijgaand zelfportret, op z'n voordeligst genomen.
www.dailyhaha.com/_pics/super_ugly_mon...

Itzamná | 22-04-13 | 20:41

@Itzamná | 22-04-13 | 20:33
Die smeerlapperij bezig ik alleen maar omdat jij dat zo lekker vindt.

Vunz.

Jim Lovell | 22-04-13 | 20:41

@Supermatthijs | 22-04-13 | 20:36
Ja, praat het maar weer recht.

Bakito | 22-04-13 | 20:40

Bakito | 22-04-13 | 20:35 | + 0 -

Banaantje om het goed te maken ?

Supermatthijs | 22-04-13 | 20:36

@Itzamná | 22-04-13 | 20:30
Internet is toch een beetje als veldvoetbal. Incasseren en uitdelen, niet mekkeren tegen de scheids, afsluiten voor t publiek.

Niettemin vind ik de oerwoudgeluiden aan mijn adres inmiddels wel een gepasseerd stadion...

Bakito | 22-04-13 | 20:35

Jim Lovell | 22-04-13 | 20:31 | + 0
Dat je een nicht bent begrijpen we zo ook wel hoor, Jim.

Smeerlap.

Itzamná | 22-04-13 | 20:33

Karel Popper | 22-04-13 | 20:26 | + 0
Ik geloof dat ik het begrijp, maar ben er niet zeker van.

Het lijkt nogal een open deur, verder niet erg, maar kun je niet beter gaan scrabbelen?
Roep maar als het anders zit.

Itzamná | 22-04-13 | 20:32

@Karel Popper | 22-04-13 | 20:26
Als je homohaat relateert enkel aan de islam, zal niet alleen links de schouders ophalen, maar alles met IQ > 78.

Bakito | 22-04-13 | 20:32

@Bakito | 22-04-13 | 20:28
Ik heb heel veel gevoel. Excuses geaccepteerd.
Vergeef me mijn lompe gedrag, zelf(s)medicatie heeft daar nauwelijks grip op.

Jim Lovell | 22-04-13 | 20:31

Bakito | 22-04-13 | 20:18 | + 0
Een normaal mens kan helemaal niet gekwetst worden.

Ik heb er niet eens tijd voor, jij wel?

Itzamná | 22-04-13 | 20:30

@Jim Lovell | 22-04-13 | 20:23
Maar Jim, jij bent wel heel gevoelig hè. Ik schrok daarvan. Alsnog excuses...

Bakito | 22-04-13 | 20:28

Heeft fatsoensrakker Spekman al gereageerd.

Watapatja | 22-04-13 | 20:28

Laat die EU nog maar even zo doorgaan met over ons heen denderen met die geldgraai klauwen, moet je eens kijken hoe fatsoen bij fatsoenlijke mensen door het afvalputje gaat!

Welles! Nietes! | 22-04-13 | 20:28

@Itzamná
Ja hoor:

islam: dood aan alle homos!
gevolg: moslims gedragen zich lullig tegen homos, heel onfatsoenlijk zelfs, hanteren geweld, prediken geweld, en willen in feite de doodstraf invoeren voor alle homos.

Gevolg: sommige homos klagen. Maar: links haalt de schouders op.

Gevolg: sommige homos gaan net zo lullig terugdoen tegen de islam als de islam tegen de homos: onfatsoenlijk gewoon, met woorden als 'kutgeloof' en alles.

Links: 'wel fatsoenlijk blijven he!'
Nou, nee. Als de tegenstander EN niet fatsoenlijk is, EN geweld hanteert, EN iedere homo dreigt de keel af te snijden, waarom zou een homo dan in hemelsnaam 'fatsoenlijk' moeten zijn tegen de islam??

'omdat links dat eist'? En dan gedraagt links zich net als in deze parabel:

'er was eens een olifant in een drukke straat, en die olifant ging op iemands voet staan. De man begint keihard te jammeren: 'auuw, mijn voet, gdv!' etc. Al snel komen er omstanders aangesneld: 'he, meneer, wel fatsoenlijk blijven he!', zonder (!) dat die iets doen aan die olifant op die voet...!

Karel Popper | 22-04-13 | 20:26

Fatsoen. Ik doe daar niet aan.
Dus heb ik er ook geen last van.

Jim Lovell | 22-04-13 | 20:23

Parsons | 22-04-13 | 20:16

De Batavieren?

brutus68 | 22-04-13 | 20:22

@Parel van het Zuiden | 22-04-13 | 20:08
+1 voor u! Het scheelt mij weer een tegel plakken.Complimenten!

toetanchamon | 22-04-13 | 20:22

Volgens mijn ben je niet verplicht om een twitter account aan te maken, toch ? En ben je ook niet verplicht om met die popiejopie onzin mee te doen.
Bovendien zit er op het apparaat waarmee je twittert een UIT-knop !!
Misschien moet er dan maar een 'Kijkwijzer' grof taalgebruik stickertje op twitter.

... of pleur gewoon lekker op met dat Twitter !

RugOp81 | 22-04-13 | 20:21

@Itzamná | 22-04-13 | 20:14
Wah?

Bakito | 22-04-13 | 20:18

Weet je wie ook een meningenpolitie hadden?

Parsons | 22-04-13 | 20:16

Fatsoen is voor de één niet wat het voor de ander.

Fysiek aanwezige onfatsoenlijkheid zou je kunnen beoordelen als uitontwikkelde persoonlijkheid,terwijl anonieme social media onfatsoenlijkheid nog in ontwikkeling kan zijn om te ontdekken of je dat gedrag fysiek ook kan of wil volhouden voor jezelf.
Lijkt mij.
Ik reaguur altijd binnen mijn eigen grenzen, en soms er net wat overheen btw, gewoon omdat het kan!

Welles! Nietes! | 22-04-13 | 20:16

Een monarchie is buitengewoon onfatsoenlijk. Echt, een klap in mijn gezicht en dat van miljoenen anderen, dat is het.

Een monarchie, dat is schijten, midden in mijn kerk, op mijn altaar, en je kont afvegen aan datgene wat ik meest heilig acht: democratie & gelijkheid.

Fatsoen is een republiek.

Karel Popper | 22-04-13 | 20:16

Ik heb er altijd wel aardigheid in om mensen te kwetsen.

Hoe meer hoe beter. Iemand die gekwetst wordt moet gewoon worden opgenomen.

Itzamná | 22-04-13 | 20:14

-weggejorist-

chatboy16 | 22-04-13 | 20:13

@Eurotokkie | 22-04-13 | 20:06 |

Mensen denken ook dat socialisme sociaal is. Een spoor van menselijk drama door de recente geschiedenis toont aan dat het niet zo is. Maar ja, het staat in de naam van die partijen hè.

Parel van het Zuiden | 22-04-13 | 20:13

gooi en smijtwerker | 22-04-13 | 20:06
Of die paar mallotige dreigers worden eruit gehaald om de rest van de kritiek maar niet te hoeven bespreken. Altijd dezelfde tactiek. Zie ook J. van de Ende (DWDD 19:30)

Moishe Pipik | 22-04-13 | 20:09

Even ter duiding rond degenen die ongetwijfeld het hoogste woord gaan voeren in dit debat. Hoe fatsoenlijk is iemand die onze ouderen in hun eigen stront laat rondwentelen terwijl er eigenlijk geld genoeg is om dat niet te doen? Geld is er namelijk nog genoeg wanneer je miljarden Euro's kunt exporteren naar andere landen.
.
Hoe fatsoenlijk ben je als je je bevolking willens en wetens uitlevert aan een antidemocratisch gedrocht als de EU? In de top van dat construct lopen mensen rond die evident nog minder op hebben met democratie en dit al te democratisch vinden.
.
Wat is er fatsoenlijk aan om het "contrat social" in een samenleving op te zeggen en burgers uit te leveren aan geweldadig straattuig en vervolgens die problematiek en plein publiek te ontkennen?
.
Even voor als u die fatsoenrakkers op het orgel ziet gaan...

Parel van het Zuiden | 22-04-13 | 20:08

Dus mensen denken dat de Sociale media Sociaal is , ha.

Eurotokkie | 22-04-13 | 20:06

De discussie gaat altijd over de toon van het debat wanneer we inhoudelijk geen mening hebben.
.
Er is niet voor niks vrijheid van meningsuiting en niet een recht om niet gekwetst te worden. Kweek eelt of ga naar de rechter, wanneer je iets niet bevalt.

gooi en smijtwerker | 22-04-13 | 20:06

Karel Popper | 22-04-13 | 19:58 | + 0
Heb je nog wat namen en rugnummers?

Je comment blijft anders zo 'hangen'.

Itzamná | 22-04-13 | 20:04

-weggejorist-

chatboy16 | 22-04-13 | 20:03

#DADAPELDOORN.... tja

Djenghiz_ken_net | 22-04-13 | 20:02

Ik ben voortijdig geblockt op #dadapeldoorn wegens stalking. Morgen weer uit twitterjail.

Moishe Pipik | 22-04-13 | 20:01

Als je onderstaande tekst als parodie op een sociaal medium zou plaatsen met verwijzing naar WA zou je de volgende dag de politie aan de deur hebben.

“Zelfs lintjes knippen, het ultieme symbool van het ceremonieel koningschap, kan heel inhoudelijk zijn. Het gaat om waar je voor kiest. Die keuzes kunnen heel erg inhoud geven aan waar je voor staat.”

Beetje off-topic, maar wel duidelijk dat Ewbank de juiste toon had getroffen met z'n kutlied.

Itzamná | 22-04-13 | 20:00

De cultureel marxisten willen graag dat zij het alleenrecht houden op alles afkraken en afzeiken, dat is in hun ogen goede smaak. Maar het klootjesvolk dient zich hiervan te onthouden, want als die zich als hen gedragen is het walgelijk, respectloos en onderbuik.

me,myself and IK | 22-04-13 | 20:00

Respect moet van twee kanten komen. Ik krijg het ook niet van hen als ik braaf mijn belasting afdraag om hun non-jobs in stand te houden.
Fuck jou enzo.

Freddie Stobart | 22-04-13 | 19:58

Fatsoen is een gepasseerd station als je tegenstander openlijk geweld predikt en hanteert, en fatsoenlijke klachten daarover genegeerd worden.

Karel Popper | 22-04-13 | 19:58

Ik heb geen Twitter, mis ik nu iets?
Of moet ik nu even Apeldoorn bellen?

in de hinterklappe | 22-04-13 | 19:55

@Parsons | 22-04-13 | 19:27

geweldig chef
o o o, wat heeft de gemeente Apeldoorn het zwaar, ga lekker naar huis te huilie, huilie doen

RutteVuileSmeerlap | 22-04-13 | 19:52

Apeldoorn schijnt de beste afspiegeling te geven van de gemiddelde nederlander.
T zal wel een trieste jankbende worden dan.

löl met vingers | 22-04-13 | 19:50

"Respect is er nauwelijks."
Logisch, als je het niet verdient, is het er ook niet.

Dömper | 22-04-13 | 19:48

Vreemd, de laatste keer dat ik op de wereldkaart keek was Pyongyang de hoofdstad van Noord-Korea en niet Apeldoorn.

Kapitein Stijlvol | 22-04-13 | 19:47

Komt allemaal door Geenstijl en Powned.
Getekend, #fatsoenspolitie

roze_bril | 22-04-13 | 19:45

Zodra communicatie-adviseurs bij de overheid ineens roepen: 'we moeten nog een hashtag reserveren bij Twitter. Hoe doen we dat eigenlijk?' kun je stellen dat een debat over social media zinloos is. Compleet zinloos.

BeunDeHaas | 22-04-13 | 19:44

Ludwig van Beethoven draait zich om in z'n graf! Sjon Ieeewbank ook een componist noemen, da's pas onfatsoenlijk!

Sjors_Carlin | 22-04-13 | 19:44

Ach ja, het debat die je wist dat zou komen, en die dat wat vast nog wel vaker gaat komen, ofzoiets.

aardappelninja | 22-04-13 | 19:44

Goed initiatief. De sociale media zijn totaal ontspoord.

Haal maar van de interwebs af. Gaan we weer ingezonden brieven sturen aan die kutkranten (die dan niet geplaatst worden).

Anencephalen - bah!

Itzamná | 22-04-13 | 19:43

Beschaving, iedere fatsoensrakker heeft er wel wat over te klagen. Tijd dat ze met terugwerkende krachten van een jaar of dertig eensch een voorbeeld gaan geven. Respect en meer van die slogans voor regenten&marokkanen ontstaat niet uit een goedkoop armbandje; of een stom insect op een speldje.

Jan Passant mk2 | 22-04-13 | 19:43

Een krant die "De Stentor" heet neem ik niet serieus. In 1600 misschien een hele hippe naam voor een courant, anno 2013 nogal oubollig.

brutus68 | 22-04-13 | 19:42

Overigens is de onfatsoenlijkheid van social media makkelijk te verklaren. Er hangen dan ook buitenproportioneel veel politici en aanverwante meninghebbers op rond. Enneh tijdens de milleniumwissel hebben we allemaal wel kunnen zien tot wat voor een diepten de Nederlandse gevestigde politiek en media kunnen komen. Ronduit minderwaardig, zullen we maar zeggen....

Parel van het Zuiden | 22-04-13 | 19:42

Waarom was er uberhaupt behoefte aan een 'lied'.?

Nacho_Vidal | 22-04-13 | 19:40

toiletpaier #dadapeldoorn is op. Kan iemand ze een rol berzorgen

Sjakkie van de Hoek | 22-04-13 | 19:39

Als je het liedje stom vindt, luister er dan niet naar.
En betaal er dan ook niet voor, met je belastingcenten.

Crak-ho | 22-04-13 | 19:38

Ah, dus "structidenten" in de wijken waar fysiek en psychisch letsel schering en inslag zijn bestaat niet als probleem. Virtueel geraaskal is wel een probleem. Yup, Job zit op de achtergrond weer aan knopjes te draaien.

Parel van het Zuiden | 22-04-13 | 19:38

Sociale media ZIJN. Eén sociaal medium IS.
*zucht*
Voor de rest: fatsoensdebatten, die zijn zoooo Balkenende I.....

raquelita | 22-04-13 | 19:37

Anoniem zijn en fatsoen gaan niet samen. Zeker niet als het tegen de overheid gericht is. Je geeft antwoord in de stijl waarin je bejegend wordt.

Watapatja | 22-04-13 | 19:37

Halloo!! Dit is toch niet Noord Korea, waar iedereen maar braaf ja moet knikken? En als het koningslied ook maar enig niveau had gehad, en een originele melodie, dan had de publieke opinie (ik, jij, iedereen) nooit zo heftig gereageerd. Maw; Joebenk cs hebben het balletje opgegooid door zo een wangedrocht op de Nederlandse bevolking los te laten. Wie kaatst...

Pernambuco | 22-04-13 | 19:36

@LibertasSimplex | 22-04-13 | 19:33
-niet alleen op het web-

LibertasSimplex | 22-04-13 | 19:35

Vernedering van de componist?!? Was het niet andersom? Staat niet heel het land collectief en internationaal in de zeik vanwege een onnozele oranje-hype?
Dat gejank van die bestuursidioten, die alle burgers willen laten zingen alsof het kinderen zijn tijdens een aubade in 1966, zullen we die eens fatsoen volgens de sociale media bijbrengen? Wat dachten jullie van 'ongezien de jank-tiefus'? Houdeensop met je zelf-gepijp!
Lang leve de republiek!

eastender | 22-04-13 | 19:35

Jan Toeternuitje | 22-04-13 | 19:34 | + 0 -

De AIVD kijkt met u mee : Bukt u even voor het opstapje van het politiebusje?

Wc-kip | 22-04-13 | 19:35

Het probleem is dat bij de Stentor en de gemeente Apeldoorn alleen mensen werken die qua technieken uit de vorige eeuw stammen.

Ze snappen de nieuwe technieken niet dus vinden ze het stom.

Nacho_Vidal | 22-04-13 | 19:34

Dan gooi ik nog liever demonstratief een bord stamppot tegen De Naald daar.
Kansleaus | 22-04-13 | 19:26 | + 3 -

Of een waxinelichtjeshouder

Jan Toeternuitje | 22-04-13 | 19:34

Waarom houden ze het eigenlijk in een raadszaal en niet op het web? Is dat om aanslagen uit te lokken of zo?

LibertasSimplex | 22-04-13 | 19:33

Even iets onfatsoenlijks braken op de sociale mediaas: daar sta je dan....

Francis Urquhart | 22-04-13 | 19:33

The real McCoy | 22-04-13 | 19:28
Hij is niet bedreigd.
Er zijn wat zinnetjes uit tweets aan elkaar geplakt.

Einde van de Domheid | 22-04-13 | 19:32

140 tekens, ja, dan kom je aan de tekst niet toe.

Watapatja | 22-04-13 | 19:32

Ik heb de discussie over Ewbank een beetje gevolgd, hier en op 'sorry voor het koningslied' op facebook en ik moet zeggen. Er zijn geen doodbedreigingen bij. (Dijkshoorn is geen sharia-ist en die hoge boom komt -via JE's mond- uit Asterix en Obelix) Het volk is teleurgesteld en herkent zich niet. Een beetje muziekmaker past daar een mouw aan. Het is goed dat er door wordt gezet (al was het maar wegens contractbreuk anders) maar een beetje media/radio/muziekmens weet wat hem/haar te doen staat!

Einde van de Domheid | 22-04-13 | 19:31

"Beetje misbruik maken van je vrijheid van meningsuiting met kwetswoorden en beledigzinnetjes."
Dit in tegenstelling tot de oudere elite die daar een heel epistel voor nodig hebben.

CortezTheKiller | 22-04-13 | 19:29

Dan doe ik niet mee want twitter begin ik absoluut niet aan!

Humpf | 22-04-13 | 19:29

'Grootste dorp van Nederland'.
En dat is niet iets om trots op te zijn.

Nacho_Vidal | 22-04-13 | 19:28

Dat klopt. Zie hoe negatief mensen tegenwoordig tegen elkaar tekeer gaan in de media. Zie als recent tekenend voorbeeld John Ewbank. Zelfs bedreigingen vindt men tegenwoordig heel normaal. Dat is het niet. Elkaar zo naar het leven staan en een zo grote negatieve vuilspuiterij tegen elkaar is dat ook niet. Ik heb maar een vraag aan iedereen die zich hiertoe verlaagt. Waarom?

The real McCoy | 22-04-13 | 19:28

Weg met Twitter. Het is 2013.

pinda | 22-04-13 | 19:28

We zijn allemaal aan het verhufteren, en dat is uiteraard allemaal de schuld van Geert Wilders, van GeenStijl maar vooral van U! Reaguurders die toegeven aan onderbuikgevoelens, dat kan echt niet!

Wc-kip | 22-04-13 | 19:27

De W van wijzend vingertje...

Vakonov | 22-04-13 | 19:27

Als men in Den Haag niet zo bezig zou zijn om de vrijheden in te perken, dan zouden mensen op Twitter wat rustiger aan kunnen doen...

Tommygunner | 22-04-13 | 19:26

Dan gooi ik nog liever demonstratief een bord stamppot tegen De Naald daar.

Kansleaus | 22-04-13 | 19:26

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken