Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Middeleeuwse klotskoppen corrumperen dokters

StockholmBarbie.jpegHet is niet in de haak. Maarja, er lijnrecht tegenin gaan. Hard optreden. Weigeren een duimbreed toe te geven. Dat is wel het enige juiste maar daar worden dan weer onschuldige mensen de dupe van. Ziedaar de crux van het islamiseringsprobleem. Dat leidt ertoe dat genitale verminking is toegestaan want 'anders doen ze het toch wel maar dan illegaal.' En das helemaal zielig, voor die kinderen. Dat leidt ertoe dat ook niet-moslims steeds maar weer buigen voor andermans bizarre religieuze grillen. Foto's van blootmevrouwen in de openbare ruimte? Oh sorry hee, we halen ze snel weg. Jullie plunderen de oude wijken helemaal de tyfus? Oh jee, snel hulpverlenen en vooral niet over religie als oorzaak praten. Lees hier het relaas van een arts, die ook buigt voor de waanzin. Haar patiënte wil een maagdelijkheidsverklaring vanwege haar geloof. De arts geeft, na enig aarzelen, "een brief zonder medische onjuistheden. Hooguit een tikkeltje onvolledig." Want ja, anders hangt het meisje de toorn van manlief boven het hoofd. Is het de schuld van die dokter? Lastig. Het is te prijzen dat ze het welzijn van haar patiënte in het oog houdt. Maar het is om te janken dat een medicus, om achterlijk bijgeloof niet tegen het hoofd te stoten, een 'tikkeltje onvolledige' medische info moet verspreiden in een vrij, westers land. Die patiënte, waar haalt díé het recht vandaan om een arts in die positie te brengen? Kunnen moslima's even uit hun slachtofferrol komen anders? Allah is een keuze hoor, hoe kan het dat al dat o zo goed ingeburgde vrouwvolk, die er hartstikke hip maar met hoofddoek bijlopen, die succesvol participeren en studeren, het niet voor mekaar krijgen dat de tirannie van Allah daar blijft waar hij thuishoort: ergens in een middeleeuwse zandbak? Pleurt op met het toegeven op grond van slachtofferschap. Jammer dan, als er slachtoffers vallen zijn het zijn slachtoffers van de barbaren, en níét van ons. Dat laten we ons toch niet in de schoenen schuiven? Pas als we niet meer toegeven aan de chantage zal de echte emancipatie afgedwongen worden. Desnoods 'een tikkeltje onvolledig' maar dat is nog altijd beter dan niks.

Reaguursels

Inloggen

gewoon de anus gebruiken.

pollodepiemel | 21-04-13 | 17:50

Nee joh, Gekke Geert heeft totaal ongelijk als hij zegt dat Nederland islamiseert.
Of worden we nu met z'n allen wakker en zien we eindelijk wat er achter de schermen allemaal gebeurt??

Old_Spice | 21-04-13 | 15:42

Religie is een waanzin die we niet langer moeten tolereren als een plaats hebbende binnen redelijk debat.

Myrkie | 21-04-13 | 15:22

Arme moslimmannen, dat ze hun eigen vrouwen niet vertrouwen is natuurlijk al bittere armoede. Nu blijkt dat de verklaring van de arts ook al geen zekerheid biedt. Ik vind t echt heel erg zielig voor ze.

Proud2Bstupid | 21-04-13 | 11:03

@sparrow, één van de vele pleziertjes die we mogen ondervinden van onze vrienden van de islam. Het is een lange, lange lijst die maar door gaat...
En wanneer worden we het zat? Dat zal nog even duren vrees ik, als het al te laat is.

Mozeskriebels | 21-04-13 | 06:39

dat maagdenvlies is toch wel een beetje de kern van de islam geloof ik ..
Er staan duizenden moslims klaar om zichzelf ter plekke van kant te maken , om maar sex te hebben met maagdelijke sexslaafjes ..
Op zich prima dat zij uitkomen voor deze sexuele fetisj .. en ook prima dat ze de door hun gewenste leeftijd er ook niet bij vermelden .. geloof dat een meisje van 13 in een goeie islamitische heilstaat , nog niet uitgehuwelijkt en uitgewoond is zich zelf toch wel als ouwe vrijster / winkeldochter mag beschouwen . / maar dat terzijde ..

Wat wel onbegrijplijk is dat men met die perverse ideeen, ander mensen in landen zonder moslim traditie, loopt te traineren , en zelfs ook nog een sexuele moraal probeert op te dringen .
en ook om beperkingen vraagt voor alles wat met sexualiteit te maken heeft .

sparrow | 21-04-13 | 05:25

Tsja, als mevrouw de arts een tikkeltje volledig is in haar brief, krijgt ze te maken met de toorn van manlief van die mevrouw. En die is DODELIJK, dat weet mevrouw de arts donders goed!

prakkie | 21-04-13 | 02:50

Straks kunnen de Mekka's nog feitelijk hard maken dat zelfs de doktoren meehielpen om het besnijdenisfeest tot een bijzonder spektakel te maken. Hebben ze ook nog gelijk...

Bill Cosby | 21-04-13 | 01:43

Nederland gedoogland.

dagutnie | 20-04-13 | 23:45

En de politiek zag dat het goed was. De politiek. Nu de poep in NL de ventilator raakt, de werkeloosheid op weg is naar Zuid-Europese toestanden, de Bulgaren, Roemenen en andere Halve Garen de grenzen overstromen, terwijl hier de werkeloosheid razendsnel toeneemt, staat erbij en kijkt ernaar. Hallo jongens politiek, de tijd van doodzwijgen en wegkijken is verstreken. Jullie zullen nu toch meer ruggegraad moeten tonen, anders worden jullie op een zijspoor gezet. Als jullie dat al niet zijn. De politiek heeft misschien nog één kans iets te doen, anders wordt het roer overgenomen door de realiteit. En die bakt geen zoete broodjes.

Van Duyvenbode | 20-04-13 | 23:33


Watapatja | 20-04-13 | 15:26 | + 0 -
De Profeet (hij likt me reet) vond het daarintegen geen probleem. Zijn advies was wel op te passen niet al te diep te snijden. Kortom, vanuit de Islam is dit walgelijke gebruik zonder meer gelegitimeerd.

Grachus | 20-04-13 | 23:20

Arts heeft goede intenties, maar is slecht opgeleid en onprofessioneel. Eén van de onderdelen van de artseneed betreft het herkennen van de grenzen van de medische professie. Maagdelijkheid valt buiten de wetenschappelijke medische professie. Er is geen onderzoek naar gedaan, er is geen kennis over, en er wordt niet over onderwezen in het onderwijs. Een arts kan over maagdelijkheid net zoveel vertellen over het verschil tussen winterbanden en zomerbanden onder uw auto: niets.
"Ik weet het niet" zou de enige juiste repliek zijn.
Deze arts, met haar amateuristisch gebroddel, stapt over haar grenzen heen en zou daarvoor de consequenties moeten dragen.

Crak-ho | 20-04-13 | 22:54

Als ik eens een x aan de dokter vraag om een "mooie" verklaring voor de werkgever te maken dan kan ik meteen ophoepelen, volgende x dus een gordijn om en een tulband op dan moet het lukken

RutteVuileSmeerlap | 20-04-13 | 21:54

@Tikkie Terug | 20-04-13 | 20:25 |
En van die gevallen dat ze oma die in het eigen land niet opgelapt kan worden, omdat de open hart operatie te duur is, en dat ze dan dat mens laten overkomen voor een x-periode, haar hier in het ziekenhuis dumpen die de hulp niet kan weigeren waardoor ze graties even toch nog de open hart operatie krijgt. Geweldig land dit.

G,I. Jane | 20-04-13 | 21:09

Mozeskriebels | 20-04-13 | 20:24 |
Ben U dankbaar voor Uw plemp; scheelt me een half uur denk en tikwerk.
Ow ja, dan stond het er waarschijnlijk niet zo mooi als U voor elkaar kreeg...

Hendrikaatje | 20-04-13 | 20:57

Mozeskriebels | 20-04-13 | 20:24
*Makes another bow*

Je krijgt het voor elkaar om precies te verwoorden hoe ik erover denk! Nu de rest van Nederland nog de ogen doen openen :)

Cava | 20-04-13 | 20:34

@mozeskriebels

Goed bezig!

vinque | 20-04-13 | 20:27

Vriend van me is KNO-arts. Alleen gezeik, afspraken niet nakomen en als ze wel op komen dagen met de hele familie (want de patient spreekt geen Nederlands) eissen ze ook nog eens een voorkeursbehandeling. Mijn vriend is dan ook een van de vele slecht opgeleide PVV-aanhangesr in dit land. Zijn naam is overigens niet Henk.

Tikkie Terug | 20-04-13 | 20:25

@cava, bedankt voor je positieve feedback!
Zo tik je weer met wat meer plezier, bij sommige reaguurders hier lijkt het maar niet door te dringen dat het echt een drama is waarmee we zijn opgescheept.
Ik denk wel eens, hoe ver moet het nog gaan voor ze ook zien wat ik al jarenlang zie.
Dat moeten ze toch ook wel zien? Of wonen ze allemaal in een uithoek van Groningen waar een moslim nog een bezienswaardigheid is van een asielzoekerscentrum uit de buurt.
We zijn al zoveel verloren, ons land is zijn Hollandse kneuterigheid kwijt.
Ik wil juist voorkomen dat het straks volkomen uit de hand loopt, daarom moeten we juist nu eisen gaan stellen en onze wetten, normen en waarden weer in ere herstellen in ons voordeel.
Als ze onze sameleving niet leuk vinden is er niemand die ze tegenhoud om te vertrekken, maar de enige manier om ons land nog leuk en leefbaar te houden is door keiharde eisen te stellen aan nieuwkomers.
De zelfhaat moet weg, we moeten weer trots zijn op ons land en stoppen met al die idioterie om het maar elke cultuur naar zijn zin te maken hier.
We zijn immers geen ressort all inn hotel die het de vreemdeling naar zijn zin moet maken.
Wij moeten blij zijn met de nieuwe inwoner, ze moeten een aanwinst voor ons land zijn en ons geen cent kosten maar ons juist geld opleveren.
Als je asielzoeker bent ga je maar wonen in Roemenië of zo, lekker bij de Roma in een woonwagen.
Als je vlucht voor je leven kan je toch niet kieskeurig zijn nietwaar?
In een rijk en ontwikkeld land heb je niets te zoeken iig.
Wil zelfs wel meebetalen aan vluchtelingen kampen, het liefst in eigen regio.
En de islam, die moet gewoon weg uit Europa.
Onze voorouders zijn gestorven om de ottomanen te verjagen uit zuid Europa terug naar de idiote cultuur waar ze vandaan kwamen. Voor de liefhebber nog een stukje echte geschiedenisles over de fijne isam;
youtu.be/t_Qpy0mXg8Y

Mozeskriebels | 20-04-13 | 20:24

Alles moet wijken voor de islam. Er is geen integratieproces maar alleen opdringproces. Totaal wezensvreemd aan onze cultuur maar ook aan bijvoorbeeld de hindoecultuur. Er is domweg geen land mee te bezeilen. Al woont men 7 eeuwen samen (voormalig Joegoslavie) dan nog kan het zo maar uit de hand lopen. Ik zie er geen heil in.

vinque | 20-04-13 | 20:22

Wc-kip | 20-04-13 | 15:07
Kop, spijker, raak...

Smarties | 20-04-13 | 20:05

(..)Ziedaar de crux van het islamiseringsprobleem.(..)
.
Inderdaad. En daarom moeten we vanaf. Willen ze islametiseren, dan moeten ze gewoon naar een islamitische staat verhuizen. En de nederlandse arts blijft dan verschoond van dit soort dingen. Ziedaar.

Thoth | 20-04-13 | 19:57

De Schepper van de hemelen en aarde geeft eenieder ook de keuze om wel of niet te geloven in de Islam. De geduldige gelovigen worden rijkelijk beloond, terwijl diegenen die rebelleren tegen hun Schepper het eeuwige hellevuur te wachten staat. Geen seks voor het huwelijk is zo slecht nog niet hoor. Zie de VS waar 30 miljoen mensen rondlopen met een STD.

MaartenTerminator | 20-04-13 | 19:23

Waahaar zijhijn dieeee feministen nou?
Godsammekraken | 20-04-13 | 15:04 | + 111
Feministen zijn bang voor de gevolgen als ze iets durven
zeggen tegen allah-gekken.
Feministen vinden alles goed van bruin/zwarte mensen.
Feministen haten BLANKE mannen.

meneer Q | 20-04-13 | 18:58

Voor de eenvoudige linkschmensch
en de eenvoudige politiek/correct/mensch
zit de wereld simpel in elkaar:
bruin/zwart=goed; blank=slecht.

meneer Q | 20-04-13 | 18:54

Islam is vrede.

HoogToontje | 20-04-13 | 18:47

Ik ben zo klaar met moslims en moslima's. Wat een k.t geloof.

BBmetR | 20-04-13 | 18:46

We hebben de regering waar we voor gekozen hebben met z'n allen.
Sunwukong | 20-04-13 | 18:13
-------------------------------------------
Mag ik U er beleefd op wijzen dat ik niet bij die "we" hoor? Ik heb mooi niet op de VEEVEEDEE of de PEEVUDUAA gestemd, heur!

Sjors_Carlin | 20-04-13 | 18:41

De kop in het zand steken begint wat de islam betreft een lachwekkende komedie te worden die als een epidemie om zich heen lijkt te grijpen. Hoor in het journaal de nieuwslezer zeggen dat men hoopt dat de terrorist in Boston blijft leven zodat hij ons eindelijk kan vertellen waarom hij dit nu eigenlijk gedaan heeft terwijl hij volgens z'n vrienden een All American Boy was en dat zijn broer serieuzer was en meer belangstelling had voor zijn geloof. Ja wat dacht meneer de intelligente journalist. Dat hij zich beledigd voelde omdat z'n buurvrouw tegen z'n fiets had gepist of misschien wel uit solidariteit met Timothy McVeigh. Jezus wat een achterlijkheid.

idopane | 20-04-13 | 18:25

Ik heb een roze hoofddoek met varkens oortjes erop genaaid.

lady blabla | 20-04-13 | 18:20

Zolang de meerderheid van ons op partijen als PvdA blijft stemmen kun je er zeker van zijn dat er op dit gebied niets (ten goede) verandert.
We hebben de regering waar we voor gekozen hebben met z'n allen.
Ga dus proberen PvdA zieltjes te bekeren als je verandering wilt.

Sunwukong | 20-04-13 | 18:13

Hoop overigens wel dat het consult op eigen rekening was en contant betaald.
Zitten niet medisch noodzakelijke besnijdenissen (genitale verminking) in het standaard pakket?
Wie betaald maagdenvlies herstel operaties, die nooit medisch noodzakelijk zijn?
Weigeren doktoren deze genitale verminking uit te voeren?

Hendrikaatje | 20-04-13 | 18:09

Wel eens over nagedacht hoeveel deze flauwekul ons allemaal wel niet kost?
Volgend jaar gaat de eigen bijdrage waarschijnlijk wel naar 500,-.
Mede dankzij onze nieuwe landgenoten.......

Ommezwaai | 20-04-13 | 18:06

louis6227 | 20-04-13 | 17:56
Sorry dat ik zo ongeveer het zelfde plemp als U.
Had hem niet gelezen...

Hendrikaatje | 20-04-13 | 18:00

Ik vind dit niet het probleem van de dokter. Als het meiske zelf accepteert dat haar aanstaande een primaat is die een huwelijk laat afhangn van een paar bloeddruppeltjes is het een gevalletje eigen schuld, jammer dan, succes met je toekomstige achtergstelde kudtleven, nog los van het feit dat het schijnheilig is om - als je geen maagd meer bent - om die verklaring te vragen.
En ja, soms scheurt het maagdenvlies gewoon, en als je vent daarover flipt wil je niet weten wat er gebeurt als je zijn couscous laat aanbranden.
Enfin, ze zoeken het maar uit, niet mijn probleem.

Graaisnaaiert | 20-04-13 | 17:59

Het was zo gemakkelijk voor de arts...
Gewoon een briefje meegeven voor de man dat z'n lulletje helaas te miezerig is om de doorgang vliesvrij te maken en dat het nu handmatig gebeurt is, zodat z'n eventuele zaadcelletjes nu een vrije doorloop hebben.

Hendrikaatje | 20-04-13 | 17:58

Dokter moet gewoon waarheid schrijven. "Meneer, uw pikkie is waarschijnlijk te klein geweest om te kunnen ontmaagden."

louis6227 | 20-04-13 | 17:56

Veel van de moslimtradities en -gebruiken bestonden al voordat de Islam ontstond. Een deel hiervan is gebaseerd op hygiëne, maar de meeste toch echt op basis van trieste nomadenbelangen (een maagdelijke dochter is meer waard dan eentje die al geoefend heeft/een niet-maagdelijke dochter devalueert de waarde van de andere dochters, dus moet worden verstoten, erc.). Echter, nu deze belangen zijn gekoppeld aan een geloof, zijn ze veel minder aan modernisering onderhevig. Immers, de "waarom" vraag is gegijzeld. Als je namelijk die vraag stelt, krijg je als antwoord dat het van Allah moet. Tja, en als je je eigen identiteit ondergeschikt maakt aan een totalitair regime, dan wordt het uitermate lastig om het geloofsjuk van je af te gooien en te gaan leven naar je eigen normen en waarden.

Triest dat onze maatschappij zoveel vrijheid van godsdienst gunt dat we er onvoldoende tegenwicht aan bieden.

Boerenbrandtlul | 20-04-13 | 17:56

Gewoon de reguliere besnijdenis wat rigoreuzer aanpakken. De bijl in de wortel van het probleem zetten zogezegd. Zijn we binnen 50 jaar overal vanaf.

Jeroentjen | 20-04-13 | 17:48

LangeTijdGeleden | 20-04-13 | 17:46
Dat zijn allemaal verklede PVDA'ers... geen echte moslima's dus!

Sjors_Carlin | 20-04-13 | 17:48

Ik eis een medische verklaring dat meneer Hakbar in kwestie heus niet een ondermaats klein piemeltje heeft waardoor zijn vrouw niet bloedde bij de ontmaagding :)
Moet van mijn religie.

hetiskoffietijd | 20-04-13 | 17:48

@Sjors_Carlin | 20-04-13 | 17:40
Dat 'Allah Hakbar' komt niet zomaar uit een of ander boekje natuurlijk.

Jackanders | 20-04-13 | 17:47

@ Sjors_Carlin | 20-04-13 | 17:40 |

Hoe dom kunnen die moslim kerels zijn? Zodra een vrouw aankomt met zo'n certificaat, zou je moeten weten hoe laat het is. Dan is ze een hoer.

D.Turpin | 20-04-13 | 17:47

@Sjors_Carlin | 20-04-13 | 15:20 | + 33 -

Ik zie anders genoeg debiele moslima's achter t stuur zitten in a'dam in afgetrapte (en onverzekerde/niet-apk goedgekeurde) golfjes van rond 1990 die allemaal voor geen meter kunnen rijden. (Onnodig links, niet aan snelheid houden, etc)

LangeTijdGeleden | 20-04-13 | 17:46

@Watapatja | 20-04-13 | 17:39
Zucht, wat ik al eerder zei je hoeft geen partijpolitiek te bedrijven om politiek te bedrijven.Volgens jou zijn de grassroots bewegingen dus ook niet politiek? Amnesty international ook niet?Zeer zeker wel, men wil namelijk invloed hebben op de organisatie en inrichting van een land.

miko | 20-04-13 | 17:46

Racistische artsen zouden een beroepsverbod moeten krijgen. #feit

Bakito | 20-04-13 | 17:45

Goed stukje, maar wat bedoel je hier precies mee?

"Jullie plunderen de oude wijken helemaal de tyfus? Oh jee, snel hulpverlenen en vooral niet over religie als oorzaak praten."

Bulloch | 20-04-13 | 17:44

miko | 20-04-13 | 17:35
Ik denk dat jij de kern van dat betoog mist, lees het nog maar een keer. De kern is niet "van alles te verbieden", de kern is "niet alles verliezen".

Cava | 20-04-13 | 17:42

miko | 20-04-13 | 17:36 |
Zou handig zijn als je het zelf ook zou lezen. Geen politieke beweging.

Watapatja | 20-04-13 | 17:39

@Watapatja | 20-04-13 | 17:06
Politieke beweging dus.
Altijd mooi autodidacten.Hoef je niet alles voor te kauwen.

miko | 20-04-13 | 17:36

@ik mis de nuance | 20-04-13 | 16:40
mohammedanen kennen geen nuance, wist je dat?

Parsons | 20-04-13 | 17:36

Hé psssst, mag ik jouw besneetje even zien?

Jackanders | 20-04-13 | 17:36

Als ik zo'n moslim vrouw zou zijn, zou ik vragen om een andere verklaring. "Uit diepgaand medisch onderzoek is gebleken dat u aanstaande vrouw een hoer is. Haar doos is dusdanig uitgewoond dat je haar met gemak kunt fisten met twee voeten tegelijk. Met dezelfde methode hebben we vastgesteld dat ze anale sex heeft gehad." Ben je mooi van al het gezeik af en kun je een normale kerel gaan zoeken.

D.Turpin | 20-04-13 | 17:35

@Cava | 20-04-13 | 17:28
Dus jij vind een betoog voor het verbieden van alles en nog wat een pluskudo waard?
Fredje Teeven heeft je stem bij de komende verkiezingen neem ik aan?

miko | 20-04-13 | 17:35

@Hobbykip | 20-04-13 | 16:31
Spijker, kop!

Parsons | 20-04-13 | 17:34

@Mozeskriebels | 20-04-13 | 17:11
Ten eerste ik bagataliseer niks! Maar jij stelt dat grefo's alles ok vinden en familie niet zullen verstoten. Dat doen ze dus wel!
Verder moet je niet zo tekeer gaan over multi culti alsof ik dat ergens in mijn plemps goedpraat. Ik ben voor assimilatie en of dat multi-etnisch dat maakt me geen moer uit!
En verder,ongelooflijke domoor,
als er een verhoging is van 1200% en je hebt twee arrestanten hoeveel heb je er dan daarna??
Man man ik zou graag zaken met je doen.

miko | 20-04-13 | 17:34

Westerse democratieën zijn als hoeren, kon erop wachten hebben graties voor niets deugend vollek als pooier gekregen.

william7055 | 20-04-13 | 17:34

Oriana krijgt gelijk.

Coyote | 20-04-13 | 17:32

besnijdenis (minder kans op parasieten), snel doden begraven (ziektes) , geen varkensvlees (snel bederf),.. primair is het allemaal terug te voeren op leven in een warm klimaat in den beginne. De cultuur het het herkauwd tot een walgelijke brei.

horsteknots | 20-04-13 | 17:30

Mozeskriebels | 20-04-13 | 16:35

Helaas kan ik maar één keer op +1 klikken, je verdient er meer. Hallelujah, ohnee wacht, laten we het gewoon bij hulde houden!

Cava | 20-04-13 | 17:28

een of andere hassan | 20-04-13 | 17:13
Dit in tegenstelling tot bijvoorbeeld Pauw&Witteman en DWDD?
Alwaar men objectieve feitelijkheid verwart met het consistent mijden van bepaalde, echtgebeurde waarheden EN men uitsluitend geestverwanten aan het woord laat zodat de kille realiteit aan de moreel superieuren voorbij gaat. Stuitend en opvallend hoe men aan de linkerzijde van het politieke spectrum en nauwverwante overtuigingen voor de akelige kantjes van een afbrokkelend functioneren van de samenleving keer op keer de oogjes sluit.

Sjors_Carlin | 20-04-13 | 17:27

Kan je ouwehoeren wat je wilt, maar het door @A. Nanninga aanBesneden onderwerp en de conclusie, is NIET besnijden de waarheid.
Juist door het wegkijken van mensen waarvan je mag veronderstellen dat ze over een gezond verstand beschikken, blijft dit soort onzin gefaciliteerd worden.
Komt nog bij dat de vrouw die vanuit de slangenkuil aan de bel trekt, gewoon het land uit geflikkerd wordt hier.
Er is geen beginnen aan op deze manier.

Jackanders | 20-04-13 | 17:22

Op zich een goed stukje van Nanninga. Maar een quota voor het aantal topics over moslims per dag/week op Geenstijl zou ik persoonlijk toejuichen. Het lijkt erop alsof Geenstijl een therapie functie heeft voor reaguurders met een aversie tegen de islam. Het zeiken over moslims en hun achterlijke geloof wordt zo een beetje hetzelfde als poepen. Je dagelijkse behoefte doen. Begrijp me niet verkeerd. Ik heb er namelijk zelf ook last van. Echt waar als ik soms eens even lekker heb gerant over moslims voel ik dezelfde opluchting als na het poepen. Maar soms lijkt het aanklikken van Geenstijl op een bezoek aan een openbaar toilet waar iedereen aan het poepen is.

D.Turpin | 20-04-13 | 17:20

Het zal alleen maar toenemen: muslims for oil. Contact is contract.
.
Overigens: er komt een vrouw bij de dokter is hier heel gewoon. Volgens mij wonen alleen is het westen van die geitenneuquers die nog in de middeleeuwen willen leven. En nota bene van hun westerse gastvrouwen en -heren denken te kunnen eisen dat die ook de hersenen uitschakelen. Nu ja, bij PvdA-ers kost dat natuurlijk geen enkele inspanning meer.


Van Dikhout | 20-04-13 | 17:19

Schuld van Wilders.
Dankzij zijn praatjes zijn er een heleboel het allahdom serieus gaan nemen.

Terpen-tijn | 20-04-13 | 17:18

@een of andere hassan | 20-04-13 | 17:13
Specialisatie heet dat. Nanninga is ook nog eens een lekker wijf, op mijn stok mag ze wel paardje rijden.
En jij bent een zeur.

Ongeblustekalk | 20-04-13 | 17:18

kicktherabbit | 20-04-13 | 17:07 | + 0 -
O de bedoeïenen, het zwervende woestijnvolk. Hoe kunnen die dan een vaste plek hebben? Beetje gek item....

Mozeskriebels | 20-04-13 | 17:17

Niet zo kletsen Nanninga. Vrouwenbesnijdenis is hartstikke strafrechtelijk verboden, net als het uitvoeren er van, het meewerken er aan - inclusief het laten besnijden van je dochter in het buitenland.
Overigens is besnijden geen islamitisch gebruik, maar een Afrikaans gebruik, afkomstig uit de stammencultuur. Maar daarmee nog niet minder verachtelijk, uiteraard.
Nou die achterlijke religieuze jongetjesbesnijdenissen ook nog eens verbieden.

Djong | 20-04-13 | 17:14

En meer en meer creeren we de wereld uit Demolition Man, en die no-brainers aka moslims beseffen dat en maken er gebruik van. Het Westen lijdt chronisch aan het Stockholm-syndroom en onze verworven vrijheden worden beetje bij beetje weggevaagd onder het toeziend oog en met instemming van de linkse kerk. Droom er weleens van om midden op de Dam te verkondigen dat Allah een varken is en zijn anusje de naam Mohamed meegaf, en dat de stront die uit dat anusje werd geperst uiteindelijk resulteerde in de Koran. Dit in de openbaarheid ventileren betekent je doodvonnis in NL anno 2013. Zie Wilders en Ayaan.

Goed Volk Kijkt Weg | 20-04-13 | 17:13

Annabel is wel een beetje een one trick pony. Kan ze ook stukjes schrijven over andere onderwerpen? Let wel, ik geef haar geen ongelijk, maar ik krijg een beetje het gevoel van die persoon die op verjaardagen altijd op hetzelfde stokpaardje rijdt.

een of andere hassan | 20-04-13 | 17:13

@kicktherabbit | 20-04-13 | 17:07
Hoax! Bedoeïenen hebben tenten.

Ongeblustekalk | 20-04-13 | 17:12

miko | 20-04-13 | 16:51 | + 0 -
En? Hebben ze hem al vermoord voor de familie eer hoog te houden?
De linkse kramp schiet er weer in, niet het probleem benoemen waar het over gaat maar rand zaken erbij halen om het te bagatelliseren.
De multi culti is gewoon een probleem, als je dat niet kan zien ben je echt blind.
Kijk hoe erg ons land is geworden met alle negatieve lijstjes, is echt niet omdat de autochtonen opeens zo vreselijk crimineel zijn geworden.
Zelfs de heroïne en cocaïne, wie heeft die zooi hier zo groot gemaakt?
Wie betaald daar zijn oorlogen mee?
Ik vergeet nooit meer de docu over de warmoesstraat in Amsterdam waar de criminaliteit met de komst van gastarbeiders en Surinamers in een jaar tijd met 1200% steeg.
1200%.... Kan je je dat even voorstellen? Van 2 arrestanten naar 2400. In een jaar tijd!
Heel veel ellende die we hier hebben is zo terug te leiden naar de multi culti, problemen die we nooit hadden hebben we geïmporteerd, en vooral dankzei links behouden.

Mozeskriebels | 20-04-13 | 17:11

Wanneer de islam als sekte beschouwd zou worden in plaats van religie, denk ik dat er strafrechtelijk wat valt te halen.

Ongeblustekalk | 20-04-13 | 17:03

@Wc-kip | 20-04-13 | 15:15
Zoals ik al eerder zei, jouw is heel eng. Je faciliteert onbewust de creeping sharia.

Parsons | 20-04-13 | 17:02

@Watapatja | 20-04-13 | 16:59
Wat is dat dan voor beweging?
Ik denk dat je de definitie maar eens op moet zoeken. Elke beweging die verandering wil in de inrichting van een land is politiek.
In die zin zijn juist de Islam bewegingen zeeeer politiek.

miko | 20-04-13 | 17:02

OT/

Lolol. 'Wilders als popster onthaald"

"VOLENDAM -
"Geert, ik heb al je platen!", roept een Volendammer vanaf het terras naar PVV-leider Wilders. Het kopstuk van de Partij voor de Vrijheid wordt in het visserdorp onthaald als een popster."

www.telegraaf.nl/binnenland/21498127/_...

La Vie En Rose | 20-04-13 | 17:02

miko | 20-04-13 | 16:48 |
Nee, Blood and Honour is geen politieke partij. Het is wel een verontrustende beweging die mijn inziens voor meer problemen gaat zorgen dan de Islam.

Watapatja | 20-04-13 | 16:59

@Watapatja | 20-04-13 | 16:22
Daar had ze gelijk in. Zie ontwikkelingshulp.

La Vie En Rose | 20-04-13 | 16:58

Ik droom wel eens van de gevolgen van zulke publicaties. Dus dat moslims daardoor gaan geloven dat het hier niet mogelijk is om zondeloos te leven.
Dat artsen tegen gepaste beloning foute maagdenverklaringen afgeven. Dat er zelfs pilletjes worden verstrekt die in enkele dagen tijd, geschonden maagdenvliezen en verwijderde kietelaars weer laten aangroeien.
Dat gemeenten stiekum trottoirtegels gebruiken die hun vrouwen tot zelfbevrediging prikkelen
Dat vrijwel alle als halal geëtiketteerd vlees vermengd is met dat van niet ritueel geslachte dieren.
Wekelijks herhaalde berichten dat zelfs hun eigen Turkse en Marokkaanse slagers alhier om geldelijk gewin op grote schaal fout vlees verkopen.
Dat stralen van satellieten in het geheim vermengd worden met subliminale tekens om je ongelovig te maken. Enzovoorts.
Waarom zouden ze zulke mythes niet geloven als ze wel geloven dat Mo de maan splitste?
Als dan binnenkort nog de uitkeringen met tientallen procenten verlaagd worden en strenger dan ooit op rechtmatigheid gecontroleerd worden, moet dat ongetwijfeld consequenties hebben. Aan de slag dus!

WirMachenMusik | 20-04-13 | 16:53

@Mozeskriebels | 20-04-13 | 16:35
Ik ken anders ook een persoon uit een grefo familie die geen contact heeft met ze omdat ze hem zondig vinden.
Iets met een handtas enzeau.

miko | 20-04-13 | 16:51

Voor jullie informatie: moslima's scheren zich van onderen, schijnt zo te horen voor allah of zo.
Bovendien zijn ze heel goed in anaal, als u het bovenstaande verhaal heeft gelezen, snapt u wel waarom.

King of the Oneliner | 20-04-13 | 16:49

Mutileren toont je ontevredenheid over een G0Dsgeschenk.

Al SchietjemeLevend | 20-04-13 | 16:48

@Watapatja | 20-04-13 | 16:30
Word het eens tijd dat je je roze bril afzet.Dat de politieke islam zich niet een democratische partij is die aanverkiezingen meedoet wil niet zeggen dat ze geen politiek bedrijven.
Sharia for Brittain.
Muslim brotherhood.
Hizb ut-Tahrir
Moet ik doorgaan ??

Of vind jij Blood and Honour geen politieke partij??

miko | 20-04-13 | 16:48

@Justthat | 20-04-13 | 16:28
Nee, maar aan de andere kant mag je de halve wereld over de kling jagen als je daarna maar om vergiffenis vraagt en Jezus als zoon van god erkent.
Yuch.

miko | 20-04-13 | 16:44

@ik mis de nuance | 20-04-13 | 16:40
De nuance is niet het enige dat jij mist.

Verander je nick maar in "ik mis het verstand"

Ongeblustekalk | 20-04-13 | 16:44

Nanninga, ik bewonder je strijdlust. Ik heb me neergelegd bij kortzichtige mensen. Elke vorm van religie of ideologie is gif voor gezond verstand. Het is jammer dat veel mensen zich laten corrumperen door de tirannie van ideologie of religie. Daarom bewonder ik jouw strijdlust.

ratelaar | 20-04-13 | 16:42

-weggejorist-

ik mis de nuance | 20-04-13 | 16:40

The truth is incorrect
www.youtube.com...
Hobbykip | 20-04-13 | 16:31
Geweldig die Pat Condell... en vooral, spot on!

Sjors_Carlin | 20-04-13 | 16:40

Hoezo maagdelijkheidsverklaring?

En die kerels neuken alles wat los en vast zit voor het huwelijk!

Vuile gore islam hypocrieten!

Potjepoep | 20-04-13 | 16:40

@Mozeskriebels | 20-04-13 | 16:35
Heel veel kudo's voor je reaguursel!

Ongeblustekalk | 20-04-13 | 16:39

Mozeskriebels | 20-04-13 | 16:35 |
Wel consequent graag, religie achter de voordeur, dus ook alleen maar openbaar onderwijs. Ik heb in Nederland nog altijd meer last van het Christendom dan van de Islam.

Watapatja | 20-04-13 | 16:39

Goed stuk Nanninga! Zolang 99% van de Nederlanders door het stof kruipt zal er niets veranderen. Poot stijf houden en afdwingen dat ze volledig normaal modern meedoen of lekker oprotten naar hun zandbak waar ze zonder problemen hun achterlijke geloofsinterpretatie kunnen belijden.

Grachus | 20-04-13 | 16:39

@ reageerbuis. 16.33.
En een puinhoop wat daar vandaan komt.

Justthat | 20-04-13 | 16:38

Watapatja | 20-04-13 | 16:02:
NSB staat voor Nationaal Socialistische Beweging. De hofleverancier van de NSB was de PvdA die toen nog SDAP (Sociaal Democratisch Arbeiders Partij)heette. Het is niet voor niets dat de SDAP haar naam heeft veranderd na de oorlog. Maar ja de PvdA is desondanks de Partij van de Afbraak gebleven.

De Rechtsgeleerde | 20-04-13 | 16:36

@Watapatja | 20-04-13 | 16:09
Je wil dus zeggen dat je bij de grefo's een KEUS hebt.Ja dat klopt.
miko | 20-04-13 | 16:18 | + 0 -
Sterker nog, als een grefo meisje niet meer wil geloven en met een atheïst trouwt zijn er geen broers die haar dood willen maken.
Die komen zelfs nog op de bruiloft.
Niet dat ik blij met grefo's ben, ze zijn wel westers ingesteld i.t.t. die hakbars.
Ben het ook een beetje erg zat met dat weg met ons beleid.
Gewoon even alles flink aanpassen, assimileren of oprotten.
Geen hoofddoekjes meer op bij je werk en in rijksgebouwen, je praat onder mekaar Nederlands als het niet noodzakelijk is voor je werk om een andere taal te spreken, en moskeeën dicht gooien. Wil je een moskee ga je maar naar moskeeën land.
Hier hebben ze nooit gestaan en horen ze ook niet te staan die tempels van haat.
Islam is geen geloof maar een radicale ideologie met als doel werelddomonatie.
Wetten omzeilen op rituele gronden moet worden afgeschaft, kerk en staat zijn gescheiden.
Dus halal vlees moet worden verboden, doe je maar eten in die achterlijke cultuur waar ze dat wel nog doen.
Het wordt echt tijd om eens op te gaan komen voor onze normen en waarden, voor one wetten en regels, voor onze trots.
Heel Europa is ziek van het gezwel dat islam heet, het verdeeld de autochtone bevolking en zaait haat en onderdrukking.
Alles waar links vroeger voor vocht verloochen ze nu omdat allochtonen zogenaamd zielig zijn en de steun nodig hebben van de übermenschen van links.
Stop met die zelfpijperij en zie nu eens de werkelijkheid die er nu is.
Kom weer op voor de scheiding van kerk en staat, voor de vrouwenrechten.

Mozeskriebels | 20-04-13 | 16:35

Egypte. Het meest mooie paradijs op aarde. Tot de moslims het terug toverden naar de zandbak wat het nu is. Ik zie het al heel langzaam gebeuren in gaza020. Waar de woestijnratten in grote getale aanwezig zijn. Een puinhoop van zand.

reageerbuis | 20-04-13 | 16:33

@Watapatja | 20-04-13 | 16:25
Een zeer weldoordacht en rationeel antwoord.
Had van U eigenlijk ook niks anders verwacht.

copywriter | 20-04-13 | 16:33

miko | 20-04-13 | 16:26 |
Politieke Islam valt nog wel mee, ik zie in West Europa weinig islamitische politieke partijen.

Watapatja | 20-04-13 | 16:30

Ook een slecht argument natuurlijk, dat de toorn van haar man boven haar hangt. Daar heeft zo`n man helemaal geen maagdelijkheidsverklaring voor nodig, alleen maar een slechte bui.

roze_bril | 20-04-13 | 16:30

@copywriter | 20-04-13 | 16:22
De man gaat er met kracht in waardoor het hele zaakje openscheurt.Zeer pijnlijk. Soms word de zaak daarna weer hersteld maar niet zo nauw. Maar bij de geboorte van een kind scheuren ze weer uit.
De geneugten van de besnijdenis van vrouwen kun je goed lezen in verminkt.
frontpage.fok.nl/review/128860/1/1/50/...

miko | 20-04-13 | 16:30

Valt die maagdelijkheidsverklaringen onder het ziekenfonds?

NiceGuysFinishLast | 20-04-13 | 16:29

@Flipus | 20-04-13 | 15:25 |

Ook een mooie regel voor, ik noem maar wat, een koningslied.

Tevens, dat gelieg over dat moslima's het zo goed doen, arbeidsparticipatie zit hooguit op 30% onder die mutsen. Nee ook daar heb je drie keer niks aan, en ja, daar zijn ze zelf verantwoordelijk voor.

Wel lekker weertje trouwens.

maggoo | 20-04-13 | 16:29

@miko. 16.15
Vooropgesteld dat het binnen de katholieke kerk ook een grote smeerlapperij is meen ik toch dat er niet in de bijbel staat dat men in het ''paradijs'' beloond word met een groep maagden of wel soms ?

Justthat | 20-04-13 | 16:28

reageerbuis | 20-04-13 | 16:27 |
Ik zou er niet willen wonen.

Watapatja | 20-04-13 | 16:28

@Watapatja | 20-04-13 | 15:29
Bezijden de kutlucht die daar hangt is het wel een leuk dorpje.

reageerbuis | 20-04-13 | 16:27

@Watapatja | 20-04-13 | 16:22
Ook geen woord van gelogen
Ik durf te stellen dat wij ook verantwoordelijke zijn voor de opkomst van de politieke islam.

miko | 20-04-13 | 16:26

Is nu eenmaal een hobby van de moslim-mannetjes.Zoveeel mogelijk alles vernielen en verminken.En dan geen flauw idee meer hebben hoe het verder moet.En in het westen hebben we dat niet in de gaten.

van stampij | 20-04-13 | 16:26

copywriter | 20-04-13 | 16:22 |
Dat is voor kleine lulletjes zoals jij.

Watapatja | 20-04-13 | 16:25

@liflafje | 20-04-13 | 16:13 De arts in opleiding is een vrouw. Lees ook het artikel eens.

lijn5 | 20-04-13 | 16:25

La Vie En Rose | 20-04-13 | 16:16 |
Ze sloeg door op het moment dat ze westerse landen ook verantwoordelijk ging stellen voor de wantoestanden in Afrika.

Watapatja | 20-04-13 | 16:22

@Miss Daad | 20-04-13 | 16:13
Yep, waarbij de Antillianen en Surinaamse vrouwen ruimschoots in de meerderheid zijn.
Het aantal Turkse en Marokkaanse vrouwen is ook stijgende
omdat ze soms geen anticonceptie mogen gebruiken en twee of drie kinderen genoeg vinden. Die laten buiten medeweten van hun mannen abortus plegen.

La Vie En Rose | 20-04-13 | 16:22

@Watapatja | 20-04-13 | 15:26
... vaak de vulva dichtgenaaid op een kleine opening voor de menstruatie na...
.
Hoe planten ze zich dan voort?

copywriter | 20-04-13 | 16:22

@Justthat | 20-04-13 | 16:10
Ik heb medelijden met die meid. Maar ze doet het zichzelf aan. Ze had nooit moeten beginnen met die moslim troep.

Ongeblustekalk | 20-04-13 | 16:20

@Watapatja | 20-04-13 | 16:09
Jawel, maar ze snijden je niet de keel door.

copywriter | 20-04-13 | 16:20

@Watapatja | 20-04-13 | 16:09
Je wil dus zeggen dat je bij de grefo's een KEUS hebt.Ja dat klopt.

miko | 20-04-13 | 16:18

Mortimerr | 20-04-13 | 16:10
Ook in Amerika is de media volstrekt ongeloofwaardig en vooral zwaar gecensureerd! Niet zo gek als je bedenkt dat de MSM volledig in corporate hands is, objectiviteit is dus eigenlijk: dit moet je zeggen,dat mag je NIET zeggen. Amerika is werkelijk een fascinerend land, de woorden "shit" en "fuck" mag je absoluut niet op televisie en radio zeggen, maar amputaties,schotwonden en onvoorstelbaar grof geweld, da's ok! En ondanks die driedubbele standaard blijf ik het een mooi land vinden, ondanks de vele, vele gebreken.

Sjors_Carlin | 20-04-13 | 16:16

@Watapatja | 20-04-13 | 16:11
Ow, vertel!
Ik vond en vind dat helemaal niet.
Een moedige vrouw die de vinger op de zere plek legde, zowel op die van moslims als op die van die hypocriete rode loper voor de islam uitrollers hier ten lande.

La Vie En Rose | 20-04-13 | 16:16

@Watapatja | 20-04-13 | 16:11
Met betrekking tot wat?

miko | 20-04-13 | 16:16

@Justthat | 20-04-13 | 16:08
Je beschrijft nu de katholieke toch?

miko | 20-04-13 | 16:15

@miko | 20-04-13 | 16:14
Ik zou het juist omdraaien: helemaal niet meer afgeven, komen ze ook niet meer.

Miss Daad | 20-04-13 | 16:14

Of artsen maken bij voorbaat bekend dat ze elke verklaring omtrent maagdelijkheid afgeven. BAM zo aangegeven bij de deur.
Dan heeft dat ook geen waarde meer.

miko | 20-04-13 | 16:14

@Justthat | 20-04-13 | 15:59
Allochtonee vrouwen laten veel vaker abortus plegen, dus die vrouwen zijn ook niet zo heilig als ze doen geloven. Schokkende cijfers: www.cbs.nl/nl-NL/menu/themas/bevolking...

Miss Daad | 20-04-13 | 16:13

Ongeloofwaardig verhaal:

Sinds wanneer mag een mannelijke (,Nederlandse dus waarschijnlijk geen moslim)arts een moslima onderzoeken op maagdelijkheid? Als de wederhelft van deze moslima in kwestie zou ontdekken dat een mannelijke arts met zijn vieze, ongelovige handen aan de behaarde gleuf van zijn vrouw had gezeten dan zou die maagdelijkheid toch al geschonden zijn, of het vliesje er nou nog zit of niet. Een schriftelijke verklaring van maagdelijkheid is in dit geval gelijk aan haar doodvonnis.

liflafje | 20-04-13 | 16:13

@Dit is de waarheid | 20-04-13 | 16:01
Yep, dat gebeurt. Ook hier.
Uit mededogen met de meisjes en vrouwen.

Zou niet moeten maar snap het wel. Vanuit het oogpunt van die meisjes/vrouwen.

La Vie En Rose | 20-04-13 | 16:12

La Vie En Rose | 20-04-13 | 16:09 |
Hysterie omdat ze compleet doorsloeg.

Watapatja | 20-04-13 | 16:11

@ Ongeblustekalk
Van die abortussen niet, wel de vriendjes, maar ja ''meneer''had dringend papieren nodig en gebruikt haar al jaren als voetveeg, hard werken om zijn zakken te vullen.

Justthat | 20-04-13 | 16:10

Ik heb vanmorgen wat artikelen gelezen over die aanslag plegers in Boston.
.
Wat mij opviel is dat in veel artikelen (vooral van AP) helemaal niet gepraat word over de islamitische achtergrond van deze daders. Alsof dat geen rol heeft gespeeld bij de aanslag terwijl dat toch de motivatie was voor de aanslag.
.
Het wordt toch een beetje voorgesteld alsof die jongens lieverdjes waren die op het verkeerde pad zijn geraakt.
.
Dus men probeert zoveel mogelijk sympathie te kweken voor deze moordenaars.
.
Het is gewoon en taboe om over de islam te praten in sommige media of dat in verband te brengen met deze aanslag.

Mortimerr | 20-04-13 | 16:10

@Watapatja | 20-04-13 | 15:58
Nope, uit Somalië.
En dat je haar Hysterie noemt zegt iets over jouw onbenul in deze. Een moedige vrouw die Ayaan.
Daar zouden er veel meer van moeten zijn.

La Vie En Rose | 20-04-13 | 16:09

@boy_wulfe | 20-04-13 | 15:40
Ja want we hebben zelf idioten dus andere mogen ook de idioot uithangen.
Het moet niet zijn, wij hebben zelf enige halvegare dus ga je gang maar dat we beide achterlijkheden uitroeien.

miko | 20-04-13 | 16:09

miko | 20-04-13 | 16:04 |
Bij de grefo's mag je voor de hele goegemeente je zonden opbiechten en berouw tonen, anders volgt excommunicatie.

Watapatja | 20-04-13 | 16:09

Allah word door zijn gestoorde aanhang afgeschilderd en tegelijkertijd aanbeden als een beest. Boos / razend om van alles en nog wat. Vol wraak en ziekelijke vergelding / verdoemenis en vul maar in. Er is geen triester geval te bedenken als de verzonnen allah al was het alleen maar om het feit dat hoe verrotter men op aarde leeft hoe meer men daarvoor beloont word. Maak van de wereld een grote puinhoop, moord elkaar uit, gedraag je als varkens en dat zijn ze letterlijk, dan word je beloond in een seksclub vol wijfen waar jab jum bij in het niet valt. Hoe krankzinnig kan een ''mens'' zijn ?

Justthat | 20-04-13 | 16:08

@Cava | 20-04-13 | 15:25
"Als jij weet dat je patiënt in de problemen komt als jij zo'n verklaring niet meegeeft"
Dat weet je niet. Dat kun je nooit weten.
Je kunt het vermoeden, je kunt het verwachten maar nooit weten.
Als je als arts een valse verklaring afgeeft kun je daar later aansprakelijk voor worden gesteld.
Deze arts kan dus flink in de problemen komen.

copywriter | 20-04-13 | 16:07

@Justthat | 20-04-13 | 15:59
Dat wist hij zeker niets van. Sterk verhaal.

Ongeblustekalk | 20-04-13 | 16:05

@Watapatja | 20-04-13 | 15:29
Gelul, Dat staat in geen verhouding tot dit soort meuk.
Zelfs in streng geroformeerde huizen mag/kan ik een vrouw apart ontmoeten zonder daaarna de typhus worden geslagen.En dan nog praat je over een paar dorpen waar een gedeelte streng in de leer is.

miko | 20-04-13 | 16:04

@Wc-kip | 20-04-13 | 15:15
Daarna weer een leugentje om bestwil.
En weer een leugentje...
En weer een leugentje...
En weer een leugentje...
En weer een leugentje...
En weer een iets groter leugentje...
En weer een nog iets grotere leugen...
*iets over glijdende schaal mompelen doet*

copywriter | 20-04-13 | 16:03

Gewoon Islamieten weigeren. Kom je ook niet in zo`n misselijkmakende positie.

roze_bril | 20-04-13 | 16:03

Om de discussie even een andere wending te geven:
Wanneer hoorde U iets positiefs over de islam?

Sjors_Carlin | 20-04-13 | 16:03

Tja, zo'n verklaring afgeven lijkt erg ruggegraatloos. En toch.....

Het verhaal gaat mijns inziens fout bij de opmerking "Allah is een keuze, hoor". Ja, religie is een keuze in het westen, en Islam zou ook hooguit dat moeten zijn. De werkelijkheid met Islam is heel anders.
Voor de traditionele "iek ben maar waif"-moslima een bewijsje van "rondneuken zonder huwelijksnachtbeuken" uitschrijven, zou je niet aan mee moeten werken. Tegelijkertijd: als je de Islam hier hooguit als godsdienst, maar niet als maatschappij-bepalend element wil tolereren, zou je juist de meer geemancipeerde en ontwikkelde moslima's een steun in de rug moeten geven, een teken dat ze goed bezig zijn. Uiteindelijk zijn dat de mensen, die de rol van de Islam van binnenuit zouden kunnen limiteren en bagatelliseren.
Dat ondersteunen doe je m.i. niet, door ze over te leveren aan de traditionele denkbeelden van hun traditionele echtgenoot.

En de eerste reactie op bovenstaande regels zal moeten zijn: "Wie bij jij (arts, in dit verhaal) om dat onderscheid te maken?". Ook waar.
Ik snap het dilemma van die arts.

HY78 | 20-04-13 | 16:02

De Rechtsgeleerde | 20-04-13 | 15:50 |Een rechtsgeleerde geschiedsvervalser, NSB en links?

Watapatja | 20-04-13 | 16:02

-weggejorist-

Dit is de waarheid | 20-04-13 | 16:01

Ach, er zijn wel uitzonderingen hoor, wat te denken van een moslim uit Egypte die met een pure Hollandse meid is getrouwd die toen al vier x een abortus van verschillende mannen achter de rug had. Ook een zootje, dat dan wel weer !

Justthat | 20-04-13 | 15:59

De islam met al z'n achterlijkheid en ingebakken agressie en voorgeschreven haat (jihad), heeft zich definitief in Europa genesteld, om de ongelovigen te onderwerpen en tot slaaf te maken. De volkeren die zich niet krachtig en massaal verzetten, zullen er aan ten prooi vallen. Dat proces is volop gaande. De dokter merkt het; uw kinderen op school merken het. Het kan decennia duren, of eeuwen, maar zeker is: we gaan er aan, want we zijn te slap. Met dank aan de multiculti-idioten en laffe politici.

Fijnstoffer | 20-04-13 | 15:59

La Vie En Rose | 20-04-13 | 15:49 |
Daar kwam Ayaan Hysterie Ali toch vandaan.

Watapatja | 20-04-13 | 15:58

Het is natuurlijk wrang maar als ik haar arts was geweest had ik het ook gedaan, leugentje voor haar bestwil ga je haar toch niet ontkennen, je weet toch hoe het af kan lopen. Dat is niet buigen voor islam maar gewoon zoveel doen als er binnen je mogelijkheden ligt

Bokito ergo sum | 20-04-13 | 15:58

Enfin, het meisje in kwestie is hoogstwaarschijnlijk getrouwd met een analfabete lul uit het land van herkomst of een voortijdige schoolverlater hier, of uitgehuwelijkt.

Die zullen we over een paar jaar wel aantreffen in een Blijf van mijn lijf huis.

La Vie En Rose | 20-04-13 | 15:56

Jammer en helaas: zolang ze hier zijn, wordt het nooit meer wat.

Tricephalus | 20-04-13 | 15:55

Arm meisje. Ze zal door haar echtgenoot nog wel veel meer middeleeuwse onzin moeten slikken.

Red mij niet | 20-04-13 | 15:54

@Sjors_Carlin | 20-04-13 | 15:48
Dat siert u. ;)

La Vie En Rose | 20-04-13 | 15:51

Het is allemaal de schuld van linkse landverraders. Voor en tijdens de Tweede Wereld zaten ze massaal bij de NSB en leverde de fatsoenlijke burgers uit aan de Duitsers. Nu leveren het zelfde soort verraders ons uit aan hun allochtonen en de Islam!

De Rechtsgeleerde | 20-04-13 | 15:50

@Watapatja | 20-04-13 | 15:26
Owja. vrouwenbesnijdenis komt ook in Jemen en Soedan voor.
Die ben ik vergeten in mijn plemp La Vie En Rose | 20-04-13 | 15:47 | aan @Sjors Carlin.

La Vie En Rose | 20-04-13 | 15:49

Met een vrouwtje dat de consequenties niet wenst te aanvaarden voor het zelfverkozen keurslijf hoef je geen medelijden te hebben, als arts zou je er beslist je geweten niet mee mogen belasten. Maar eenmaal toegegeven is het voor zo'n hoofddoekje duidelijk dat er gecorrumpeerde artsen in Nederland rondlopen, daar zal ze vaker haar voordeel mee doen.

Jonkheer Wttewaall | 20-04-13 | 15:48

La Vie En Rose | 20-04-13 | 15:47
*trekt voor straf een zwart boetekleed aan*

Sjors_Carlin | 20-04-13 | 15:48

@Sjors_Carlin | 20-04-13 | 15:20
Wat opmerkingen ter nuance:
*Besnijdenis is meer cultureel dan religieus bepaald.
Komt alleen in Somalië en Egypte voor.
*Niet alle vrouwen moeten als zwarte spoken gekleed gaan.
*Vrouwen mogen wel auto rijden, alleen niet in SA en bij fundamentalisten.

De rest van je lijstje klopt.

La Vie En Rose | 20-04-13 | 15:47

En zich maar laten sterboren, die beurettes. Niet voor de lol, maar om "maagd" te blijven.

vetkleppert | 20-04-13 | 15:46

Ooit sprak ik een Tibetaanse monnik die beweerde dat je een boeddhist moet behandelen als een volwassene, een jood als een twintiger, een christen als een puber en een moslim als een kind.
'En jullie dan?', vroeg ik.
'Wij doen niet mee aan die onzin.'

o)+ | 20-04-13 | 15:45

Dat achterlijke geloof moeten ze wereldwijd verbieden!

Glas Koning | 20-04-13 | 15:45

Dat moslima's gegijzeld worden door de Islam is erg en ze kunnen er niet zomaar uitstappen.

Dan heb je ook nog de categorie Nederlandse vrouwen die verliefd worden op zo'n besneden piemel. Meestal gaat die relatie kapot wanneer Mo zijn ware gezicht laat zien en kunnen ze, al of niet met spruit, vluchten.
Dat type onnozele, wereldvreemde vrouw verdient een levenslang brevet van onvermogen. Meestal zijn ze links en hadden ze de papieren al.

Ongeblustekalk | 20-04-13 | 15:44

Achterlijk en hoogscorend op de ranzigheidslijst, zo'n "vlies-fetisj"...
Tijdens de huwelijksnacht zegt de Mufti iets als:
"Iek zuigge die vlies uit jouw koet"???

Sjors_Carlin | 20-04-13 | 15:43

Nog zo'n mooi gebruik. Na de ontmaagding het bebloede laken uit het raam laten wapperen om de buurt te laten zien dat Mo zijn puddingbuks toch echt in een maagdelijk spleetje heeft laten leeglopen. Knettergek...

eerstneukendanpraten | 20-04-13 | 15:42

Als ik de dokter was had ik als advies gegeven : gaat u maar over de kop in handstand staan , giet hete melk in uw spleet en er komt vanzelf weer een vliesje op. Gegroet !

ja,diedus! | 20-04-13 | 15:40

Rustig mensen, rustig aan.
Gewoon nog 350 jaar te gaan en dan zijn zij net zo ver als wij.
Geduld aub.

Koos Knak | 20-04-13 | 15:40

Hoe zit dat eigenlijk met gristen fundi's die hun kinderen niet laten inenten en alleen bidden om genezing ipv een dokter te bezoeken?

boy_wulfe | 20-04-13 | 15:40

Hypocriete Allah met z'n grote lul:
Zèlf meisjes neuken die nog 10 moesten worden,en dan in je enge sprookjesboek schrijven dat ze maar maagd moeten zijn...
"Kssssst,óprotten.

R.B.Scott | 20-04-13 | 15:39

Ik word ook altijd bang als ik naar de gegevens van de allochtonenmeter kijk (www.allochtonenmeter.nl)

welkewinden | 20-04-13 | 15:39

Allah is een keuze hoor, hoe kan het dat al dat o zo goed ingeburgde vrouwvolk, die er hartstikke hip maar met hoofddoek bijlopen, die succesvol participeren en studeren, het niet voor mekaar krijgen dat de tirannie van Allah daar blijft waar hij thuishoort: ergens in een middeleeuwse zandbak?" Succesvol participeren en studeren tot ze getrouwd zijn en er een zandbak vol kinderen laten rollen, om dan gewoon tot in de generaties van de rijkelijk door de westerse minkunkels voorziene uitkeringen gaan leven, zal u bedoelen.

Tricephalus | 20-04-13 | 15:38

Hey laat mij er buiten. Ik erken geen enkele religie en heb er ook geen respect voor.

dubbert | 20-04-13 | 15:37

Goed dat Hester Roos dit aan de kaak stelt.
Kan me haar dilemma in deze ook heel goed voorstellen.

Natuurlijk heeft @Nanninga ook gelijk. Artsen zouden niet voor zo'n dilemma geplaatst moeten worden. Zij zijn niet verantwoordelijk voor regels van een achterlijke vrouwenonderdrukkende ideologie waar de eis van maagdelijkheid alleen voor vrouwen geldt en mannen zich voor hun huwelijk suf mogen neuqen. Ow nee, dat mag ook niet, maar ze doen het wel.

En die achterlijke zogenaamde feministen hier ten lande, evenals die zogenaamde moderne moslima's die zich zo nadrukkelijk in de media én op Twitter manifesteren zodra er kritiek op moslims komt, houden dit soort toestanden in stand.

Zolang zij dit doen, verandert er niets.

La Vie En Rose | 20-04-13 | 15:37

"Dat leidt ertoe dat genitale verminking is toegestaan want 'anders doen ze het toch wel maar dan illegaal.'"

Misschien kan de overheid wietteelt toestaan, want 'anders doen ze het toch wel maar dan illegaal'!

En huiselijk geweld ook toestaan want 'anders doen ze het toch wel maar dan illegaal'

Triest dat de regels alleen worden aangepast voor allochtonen!

everef | 20-04-13 | 15:36

Goede handel voor de Mosluts.
Kunstvliezen !

-dvh- | 20-04-13 | 15:35

Je kunt heel eenvoudig als arts een 'ik was eerst maagd maar ik ben het nu niet meer' verklaring verstrekken als je bereid bent de getuigenis van je patiënt als uitgangspunt te nemen. Iets dat artsen wel vaker doen: 'ik had toen pijn maar tis nu over' is daar een voorbeeld van. Zoiets heet een vertrouwensrelatie.

Daar is geen woord gelogen aan, dat is heel simpel: mijn patiënt vertelt mij X en dat is waar want ik vertrouw mijn patiënt.

Het blijft inderdaad vreemd dat het in zo'n achterlijk cultureel circus terechtkomt. Ik vraag me af of niet juist de echtgenoot in kwestie voor behandeling in aanmerking komt. Als mìjn echtgenote me vertelt dat ze van me houdt vraag ik haar ook geen door derden en wetenschappers gecertificeerde verklaring. Ik geloof haar dan gewoon.

Maar misschien begrijp ik religieuze gelovigen gewoon niet. Dat zal het wezen.

Puin Zooi | 20-04-13 | 15:34

Watapatja | 20-04-13 | 15:29
True, maar hoeveel Urkers moorden en bomgordelen?

Sjors_Carlin | 20-04-13 | 15:33

Miss Daad | 20-04-13 | 15:29 |
Helemaal mee eens. Maar is dus een cultureel ding. Geen seks voor het huwelijk is wel een religieus gebrek, ook onder christenen trouwens.

Watapatja | 20-04-13 | 15:33

@ mezelf, die was voor Uriël Fack | 20-04-13 | 15:29 | + 0 bedoeld.

Wc-kip | 20-04-13 | 15:32

-weggejorist-

Dit is de waarheid | 20-04-13 | 15:32

Cava | 20-04-13 | 15:25 | + 1 -

Geiten dragen ook geen kleding, MAAR ook geen hoofddoek, en zie wat daar mee gebeurd...

Wc-kip | 20-04-13 | 15:31

"hoe kan het dat al dat o zo goed ingeburgde vrouwvolk, die er hartstikke hip maar met hoofddoek bijlopen, die succesvol participeren en studeren, het niet voor mekaar krijgen dat de tirannie van Allah daar blijft waar hij thuishoort"

Ik blijf het hilarisch vinden, een meisje in een lipleesstrakke skinny jeans, laarzen met hoge hakken zodat haar wiegende billen extra aandacht krijgen en een bloesje dat straks om haar pronte borsten genaaid lijkt te zijn, maar wel een hoofddoek, om te voorkomen dat mannen haar als een hoer zien.

Uriël Fack | 20-04-13 | 15:29

Sjors_Carlin | 20-04-13 | 15:20 |
Dagje Urk kan erg confronterend werken.

Watapatja | 20-04-13 | 15:29

@Watapatja | 20-04-13 | 15:26
Gadverdamme, die mensen zijn knettergek.

Miss Daad | 20-04-13 | 15:29

Hierbij moet je hetzelfde doen als bij de originele doktersverklaring over iemands geschiktheid voor werk/hobby's/betalingsverplichting: gewoon NIET meer uitgeven. Kappen met die bullshit. (bron: knmg.artsennet.nl/Diensten/artseninfol... ) Medisch gezien is er geen bewijs voor maagdelijkheid, dus je moet namens de KNMG die verklaringen niet meer faciliteren. Punt.

Miss Daad | 20-04-13 | 15:28

En het is nog een dokter in opleiding, dat beloofd nog wat

Zeepaardje | 20-04-13 | 15:28

@Sjors_Carlin | 20-04-13 | 15:20
Vrouwen mogen wat mij betreft per direct een wapen vergunning krijgen.
Reageer je maar af op die malloten, van mij mogen ze.

Ongeblustekalk | 20-04-13 | 15:27

De oorsprong van vrouwenbesnijdenis is duister. De traditie stamt waarschijnlijk uit de Soedan ten tijde van het Faraonische Egypte. In het Oude Egypte zelf kwam vrouwenbesnijdenis zover bekend niet voor, daar dit verminking van de vrouwelijke identiteit inhoudt. Tegenwoordig wordt vrouwenbesnijdenis toegepast in islamitische, maar ook in christelijke en animistische bevolkingsgroepen in Oost-Afrika. In landen zoals Soedan en Jemen is het een wijdverspreid gebruik dat meisjes besneden worden. Dit in tegenstelling tot het grootste deel van het eveneens merendeels islamitisch Midden-Oosten waar het gebruik onbekend is. In de Hoorn van Afrika worden behalve de clitoris ook de schaamlippen geheel verwijderd. In delen van Somalië en Soedan wordt eveneens vaak de vulva dichtgenaaid op een kleine opening voor de menstruatie na.

In de verhalen van Duizend-en-één-nacht wordt vaak de maagdelijkheid van een meisje geprezen, maar er staat niets in over vrouwenbesnijdenis, laat staan dat het voor een meisje deugdzaam zou zijn om besneden te zijn. Integendeel, beide partners beleven in deze verhalen seksueel genot.

Watapatja | 20-04-13 | 15:26

@Merkava | 20-04-13 | 15:14
Het probleem is dat je als arts een eed hebt afgelegd, waardoor je verplicht bent altijd het beste te doen voor het welzijn van je patiënt. Als jij weet dat je patiënt in de problemen komt als jij zo'n verklaring niet meegeeft, ben jij als arts toch soort van (hoe ziek ook) medeverantwoordelijk... Dus geef je een "ik lieg niet maar vertel niet de hele waarheid"- briefje mee. Anders krijg je als arts daarna nog een rechtszaak ook, als het slachtoffer bij jou verhaal komt halen.
Moeilijke situaties. Enige oplossing is als die politici eindelijk eens wakker worden, uit hun schuilplaats kruipen en opkomen voor Nederland (het authentieke welteverstaan, niet het "multiculturele-oh-wat-een-verrijking-al-die-religies/culturen"-Nederland)!

Cava | 20-04-13 | 15:25

Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen, dan dooft het licht.

Het blijft actueel....

Flipus | 20-04-13 | 15:25

De oplossing is heel simpel.
Niet. Hier.

vetkleppert | 20-04-13 | 15:25

@Dit is de waarheid | 20-04-13 | 15:17
Moslims iets aan hun verstand peuteren? Wanneer ze verstand hadden, dan waren ze geen moslim meer.
Die vrouwenonderdrukkers moeten het maar eens voelen dat ze niet ongestraft hun gang kunnen gaat.
Iets zegt me dat dit niet lang meer gaat duren.
Ik heb er in ieder geval schoon genoeg van.

Ongeblustekalk | 20-04-13 | 15:24

ik denk dat ze al die gelovige na moeten laten kijken.
Dat ze 1000 jaar geleden nou dom waren, ok. maar nu?
ze zijn allemaal knettergek en moeten een briefje krijgen met "ernstig psychisch gestoord : gelooft dat sprookjes figuren echt bestaan".
Dat soort mensen mogen toch geen serieuze beslissingen nemen? Onbegrijpelijk dat er niets aan gedaan wordt.
Ik denk aan een postbus 51 campagne oid.
En laat ze ook die tekst eens van de zijkant van de 2 euro weghalen. Echt belachelijk.

According2Mark | 20-04-13 | 15:20

Alsof het nog niet gestoorder kon:
--------------------------------------------------------
* 9-jarige meisjes worden uitgehuwelijkt
* Plezierbeleving bij vrouw ist verboten! (besnijdenis)
* Vrouwen moeten als zwarte spoken gekleed gaan
* Vrouwen mogen geslagen worden
* Vrouwen zijn ondergeschikt aan mannen
* Vrouwen mogen geen auto besturen
* Vrouwen moeten een maagdelijkheidsverklaring hebben
--------------------------------------------------------
vult U de rest even in?

Sjors_Carlin | 20-04-13 | 15:20

-weggejorist-

Dit is de waarheid | 20-04-13 | 15:17

Parsons | 20-04-13 | 15:12 | + 0 -

Niet direct, maar ik neem aan dat de arts in kwestie wle een beetje ingelezen is en geinformeerd is door de vrouw/patient.

Dan weet de arts op dat moment ook heel goed wat de eventuele gevolgen kunnen zijn als hij/zij een maagdelijksheidverklaring ( hoe achterlijk dat ook is ) niet afgeeft. Ik kan dus ook heel goed begrijpen als een arts in dit geval wel zo'n verklaring meegeeft.

Ergo: Leugentje om bestwil.

Wc-kip | 20-04-13 | 15:15

Hulde voor dit stuk! Ik denk er net zo over. Leuk hoor, die omgekeerde integratie, maar waar zijn we nu eigenlijk mee bezig met z'n allen? Iedereen weet dat het zo eigenlijk niet kan, maar niemand doet er wat aan, vanwege de dreiging/angst. Wij zijn dus eigenlijk een onderdrukt volk aan het worden, want we willen wel het juiste doen, maar durven het niet omdat we weten dat 'ze' anders nog meer problemen gaan geven. En zo verdwijnt onze eigenheid, spontaniteit, nuchterheid, vrijheid van meningsuiting. Want bij elke uitlating denken we nu eerst "zou het iemand voor het hoofd stoten?"; ik word er best een beetje verdrietig van...

Cava | 20-04-13 | 15:15

Even een spellingscontrole, excuus voor het verkeerd schrijven van de achternaam van de auteur.

ENER-GY | 20-04-13 | 15:15

"In een vrij westers land"? Dat is iets uit het verleden.

Zoetwaterpanharing | 20-04-13 | 15:14

Of weigeren wegens slecht argument aanvraag verklaring.

Bluebook | 20-04-13 | 15:14

@Wc-kip
Laat ze het maar zelf uitzoeken. Ze faciliteren lost het probleem niet op en maakt het in de toekomst alleen maar erger. Kut voor de sletjes en kleine meisjes, maar je laat dan wel de gruwelen van Islam openlijk zijn gang gaan en dan is het snel duidelijk voor iedereen welk risico je loopt met die gekken in je achtertuin. Nu blijft alles binnen de privesfeer en valt het onder beroepsgeheim van de artsen. Politici kunnen doen of hun neus bloedt en maken het een stapje erger door er alles aan te doen dat deze praktijken de norm worden. Er is geen beter medicijn tegen geloof dan het slachtoffers te laten maken en vervolgens die slachtoffers het voortouw laten nemen tegen de ziekte die Islam is. Zie Ayaan Hirsi Ali.

Merkava | 20-04-13 | 15:14

sorry achterlijk

ENER-GY | 20-04-13 | 15:13

De klit eraf, de lul besneden. Wat een enge sekte is de islam ook.
En die dokter moet een schop onder zijn ballen krijgen omdat hij zich hiervoor leent.

Ongeblustekalk | 20-04-13 | 15:13

ik wordt spontaan misselijk van dit verhaal, inderdaad Naninga, die achtelijke cultuur met al zijn uitwassen moet zo snel mogelijk uit dit land worden verbannen.

ENER-GY | 20-04-13 | 15:13

Niets meer toegeven aan de Islam. Dat in dat geval vrouwen het dupe worden van achterlijke gedachten van een geloof is ook niet wenselijk, maar het brengt het probleem meer naar de voorgrond. Het toegeven er aan het gedogen is het probleem verschuiven, en dat lost helemaal niets op.

-weggejorist-

Dit is de waarheid | 20-04-13 | 15:12

@Wc-kip | 20-04-13 | 15:07
Mkay, dus de arts zou het op haar geweten hebben als die vrouw in elkaar wordt gebeukt?

Denk even heel goed na over die stelling.

Dat maakt hem zo eng.

Parsons | 20-04-13 | 15:12

Zo heb ik laatst een briefje bij de dokter gehaald dat ik anaal helemaal niet gepenetreerd ben geworden door de Nederlandse regering.
Zodat ik niet met het schaamrood op den kaken op vakantie kon gaan naar wel normale landen.

King of the Oneliner | 20-04-13 | 15:11

-weggejorist-

Dit is de waarheid | 20-04-13 | 15:11

Een beetje kiezen tussen twee kwaden. Óf bukken voor Allah de verkrachter en zijn volgelingen en ''verklaren''dat het miesje nog maagd was. Of keihard neen zeggen en het risico loopt dat de jongedame in kwestie moet vresen voor haar leven voor de rest van haar bestaan.

Dit is typisch een situatie dat een doktersbeslissing niet langer enkel op medische gronden wordt gemaakt, maar ook op humanitaire. Geen enkele arts wil een ernstige mishandeling/moord door proxy op hun geweten hebben.

Nou ben ik net zoals u maar een simpele reaguurder maar in dit geval zou ik de jongedame toch maar zo'n verklaring hebben gegeven, om daarna mijzelf terug te trekken in m'n kantoor en (hardop)vragen of ik zo door wil gaan met mijn vak.

Wc-kip | 20-04-13 | 15:07

Ze lopen 400 jaar achter in hun opvoeding. Wij ging eeuwen geleden ook naar de hoefsmid als we kiespijn hadden.

reageerbuis | 20-04-13 | 15:07

Nieuw bij Mattel: de kuisheidsbomgordel!
*exclusief batterijen*

Sjors_Carlin | 20-04-13 | 15:06

Niets aan toe te voegen, behalve

http://www.youtube.com/watch?v=eAejyp6IUj0

Parsons | 20-04-13 | 15:06

Op het briefje: 'Na intiem onderzoek blijkt uw vrouw geen hoer te zijn.'

Simon de Danser | 20-04-13 | 15:05

Okee jongens, op 3.
1..2..3
Waar zijn die feministen nou?
Waar zijn die feministen nou?
Waar zijn die feministen nou?
Waahaar zijhijn dieeee feministen nou?
Waar zijn die feministen nou?
Waar zijn die feministen nou?
Waar zijn die feministen nou?
Waahaar zijhijn dieeee feministen nou?

Godsammekraken | 20-04-13 | 15:04

20 jaar geleden wilden de marxistische restanten in Groenlinks meisjesbesnijdenis in het ziekenfonds hebben. Sindsdien is er helaas weinig veranderd.

Minderheden binnen minderheden zijn voor multiculties geen minderheden. Die denkoefening is gewoon te hoog gegrepen voor ze

frotteurist frenkie | 20-04-13 | 15:03

Je kunt een maagdelijkheidsverklaring krijgen. Betaling in natura....

Godsammekraken | 20-04-13 | 15:02

Wie bukt voor de profeet prakt graag een verminkte spleet.

Godsammekraken | 20-04-13 | 15:01

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken