Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Tot 10 tellen met de struikrovers van de overheid

suskeenwiskeenhetgratisgeld.jpg Trajectcontrole in combinatie met de bordenchaos die aan moet geven of 80/100/120/130 mag op de snelweg, maken het leven achter het stuur niet leuker. En ook niet veiliger voor je portemonnee. U kent de A2 tussen Utrecht en Amsterdam. 's Lands mooiste, breedste en fijnste stukje snelweg waar al het plezier vakkundig uit autorijden geperst worden door trajectcontroles. Tussen 06:00 en 19:00 uur mag je 100 km/u, en bij gratie Schultz tussen 19:00 en 06:00 uur 130. Zijn de digitale trajectstruikrovers ook keurig op afgesteld. BEHALVE WANNEER DE KLOK EEN UUR VOORUIT GAAT. Nee, die A2 is heus geen melkkoe. En ja hoor, na 10 jaar point & laugh door de GeenStijl is de relatie overheid & ICT inmiddels heel soepeltjes. En nee, we maken ons geen illusie dat deze benadeelde burger met 1 simpel telefoontje excuses van het CJIB krijgt, dat zijn boete onmiddellijk verscheurt zonder dat hij een ellenlang bureaucratisch traject hoeft te doorlopen. En ja, reken maar dat dit meer mensen overkomen is, die gewoon keurig betalen omdat ze zelf niet verder kijken dan hun neus lang is. Overheid, ICT & 'verkeersveiligheid': we moeten na 10 jaar nog steeds regelmatig even tot 10 tellen.. Update: Oh. Niks zomertijd. Ze doen het gewoon EXPRES.

Reaguursels

Inloggen

Hoe incompetent ben je als je in deze tijd nog een bekeuring krijgt voor te hard rijden.

ley007 | 11-04-13 | 09:58

En het maar raar vinden dat de burger de overheid niet meer vertrouwt. Waar ze goed bezig waren door de aanleg van extra asfalt wordt de compromissenpolitiek duidelijk zichtbaar. De ene politicus is het niet eens met het beleid van de ander dus iedereen probeert zijn eigen standpunt voorop te stellen. De ene politica zegt 130 is geen probleem, de andere (meestal linksche angsthaas) houdt angstvallig vast aan 100km p/u. En zie, één groot drama. Het wordt tijd dat het politieke systeem veréénvoudigd wordt en dat een minister die door de meerderheid verkozen is ook gewoon zijn beleid door kan voeren. Geen gezeik met lobbyen in eerste en tweede kamer en wat al niet te meer. Toon bestuurlijke kracht VVD!

Rest In Privacy | 11-04-13 | 09:50

Daarom rijd ik altijd 60 op de snelweg. Overal en altijd. Mij pakken ze niet. Beter ook voor het bezineverbruik en slijtage van mijn ouwe Camaro.

Bigi Bana Boy | 10-04-13 | 14:53

Gewoon 70 gaan rijden *problem solved*

Tim Grimback | 10-04-13 | 14:21

hoevenpe | 10-04-13 | 13:53 |
Inderdaad niet te geloven. De rechter zet zo weer eens iedereen te kakken, behalve de overtreder/crimineel.

datzouzomaarkunnen | 10-04-13 | 14:13

@datzouzomaarkunnen | 10-04-13 | 13:51
En wat denk je dat die criminelen gaan doen om de boete te kunnen betalen? De overheid plukt gewoon het liefste van de automobilist omdat die lekker dik in de veren zit, nergens anders om. En er is maar één manier om het te stoppen: een jaar lang standaard 10 km onder de maximum-snelheid blijven. Het is triest, vooral voor @kapotte_stofzuiger, maar het is niet anders.
Overigens weet ik uit ervaring dat het heerlijk relaxt is, lekker prutsen aan de radio, rustig rondkijken of er nog wat schoon vrouwvolk op de weg zit, genieten van dat beetje natuur wat we hebben.

witwas | 10-04-13 | 14:12

@hoevenpe | 10-04-13 | 13:53 | + 0 -
Waarom niet secundair vervolgd voor poging tot vandalisme. Vandalisme is toch een misdaad?

Kaas de Vies | 10-04-13 | 13:58

@[email protected] | 10-04-13 | 13:35 | + 0 -
"Minder snel bekeuren, minder hoog bekeuren. Middelen focussen op misdaad minder op verkeersovertredingen."

Oh je bedoelt of ik op de barriecades ga? Ga rellen of demonstreren? Die tijd ligt achter me.
Het enige dat ik kan doen is op geenstijl reaguren.

Kaas de Vies | 10-04-13 | 13:52

Heel gek idee misschien he, maar als het de overheid (eerlijk is eerlijk) toch alleen maar om de poen gaat.
Waarom niet een standaard boete invoeren bij elke veroordeling door een (jeugd)rechter?
Kunnen alle verkeersboetes omlaag, is de overtreding zo heftig dat je voor de rechter moet verschijnen... betaal je dus wel alsnog die extra hoge boete.

Mes snijdt aan twee kanten: geen enkele verkeersovertreder krijgt een hogere boete dan een crimineel, dus moreel gezien makkelijker te verkopen aan de bevolking.
En criminelen betalen onmiddellijk mee aan de kosten die zij veroorzaken aan de maatschappij.

datzouzomaarkunnen | 10-04-13 | 13:51

Jammer dat wij als burger de overheid niet voor de "administratiekosten" kunnen aanslaan bij terugvordering.

datzouzomaarkunnen | 10-04-13 | 13:41

@Mark Smith | 10-04-13 | 13:22
De uitvoer van de huidige ordehandhaving is verkeerd en de prioriteiten moeten beter liggen.

Er van uitgaande dat ordehandhaving als uiteindelijk doel heeft het bevorderen van de veiligheid in de samenleving, waarom staan er dan trajectcontroles op snelwegen waar men rondknalt in autos met aan alle kanten bescherming, met gescheiden weghelften, vangrails aan de buitenkant van de weg en zonder kruisingen op gelijke hoogte?

Loop eens om 9:00 door een woonwijk in de buurt van een basisschool of scholengemeenschap; je kunt de gevaarlijke situaties niet tellen want ze doemen zo snel op. Vooral bij de basisschool rijden huiskutten elkaar en elkaars kinderen bijna dood op dat ze geen tien meter extra willen lopen vanaf een parkeerplaats. Ik heb regelmatig een weg afgezet gezien met een tiental truttenschudders met knipperlichten aan, die denken dat het bon ton is om, nadat ze elkaar bijna dood hebben gereden, nog een half uur te lullen terwijl andere weggebruikers zoals fietsers en automobilisten door een labyrint van knipperende Picanto's, Ka's en Mini's heen moeten. Maar daar zie je nooit geen politie of geautomatiseerde controle, terwijl juist daar levensgevaarlijke situaties ontstaan.

Daarnaast is de manier van beboeten ook ronduit sneu. Als te hard rijden gevaarlijk is, dan moet dat direct gestopt worden en niet drie weken na dato met een lullige acceptgiro. Als het werkelijk zo gevaarlijk is, waarom is er dan niet meer blauw op de snelweg om te harden rijden niet enkel te beboeten maar om dit ook daadwerkelijk te stoppen?

En als laatste, waarom staan mobiele controles vaak zo verdekt mogelijk opgesteld? Je zou toch denken dat een duidelijk zichtbare controle een preventieve werking zou hebben? En voorkomen is beter dan genezen...

dlseth_ | 10-04-13 | 13:41

Kaas de Vies | 10-04-13 | 13:28 | + 1 -
Nogmaals..... wat doe jij er aan om zaken te veranderen,
behalve kopie/paste.
Ach laat ook maar, we zijn al weer twee toppicks verder dus je kunt met een gerust gevoel door gaan naar de volgende. *out*

pius | 10-04-13 | 13:33

Okee, je hebt me overtuigd.

Magdatkandat | 10-04-13 | 13:34

@r04drunn3r | 10-04-13 | 13:31

Ok. Daar kan ik wel inkomen;)

pius | 10-04-13 | 13:33

r04drunn3r | 10-04-13 | 13:21
Meer een realist. In staat om met bestaande situaties om te gaan, de consequenties te aanvaarden en er naar te handelen.

Mark Smith | 10-04-13 | 13:33

@Magdatkandat | 10-04-13 | 13:25

Bullshit.

pius | 10-04-13 | 13:33

@pius,
ik ben alleen erg teleurgesteld in de overheid.

r04drunn3r | 10-04-13 | 13:31

"In totaal schreef de politie in 2012 9,7 miljoen boetes uit."
Dat betekent dus dat bijna iedereen die zich op straat begeeft in 2012 een boete heeft gehad. Is dan heel nederland crimineel, of snelheidsmaniak? Ik denk het niet. Wat je ook doet, hoe je je ook aan de wet probeert te houden, pakken doen ze je toch. Al was het maar omdat de voorrem van je snorfiets "onvoldoende remvermogen" heeft, geconstateert door een agent die er zelf niet eens op heeft gezeten. Zo werkt dat namelijk: Je krijgt een boete die zo belachelijk is dat verweer onmogelijk is, dit "vergrijp" is niet of nauwelijks met succes aan te vechten volgens de advocaat. Remmen doet ie trouwens prima, voor een puch maxi dan...

elfenstein | 10-04-13 | 13:29

@[email protected] | 10-04-13 | 13:19 | + 2
In grote mensen taal ok.

Gezien de synergie dat wij hebben bewerkstelligd met het goedwerkende IT-beleid van de overheid en de burger hebben is er een semi-autonoom veld gecreëerd dat spanningen met zich meebrengt. Deze spanningen kunnen weggenomen worden met als doen dat de onderdaan van de Staat der Nederlanden minder geconfronteerd wordt met herhaaldelijke sancties die net per definitie de verkeersveiligheid ten goede komen. Een andere opstelling van de overheid door de bandbreedte tot sanctioneren en/of verlagen van het sanctiebedrag zou kunnen helpen om dit gevoel te temperen.

In Kaas de Vies taal.

Minder snel bekeuren, minder hoog bekeuren. Middelen focussen op misdaad minder op verkeersovertredingen.

Kaas de Vies | 10-04-13 | 13:28

pius | 10-04-13 | 13:14

Allemaal semantiek, amice. Onderbuik en intuitie zijn één. Een onderbuik heeft een negatieve ethische lading in de ogen van de intuitievelingen. Je mot 's een beetje in touch komen met je onderbuik, da's het begin van de geestelijke vrijheid.
Onderbuik en verstand kunnen trouwens samenvallen, evenals intuitie en objectief gelijk. Bijvoorbeeld als je onderbuik de vleesgeworden beschaving is.

Magdatkandat | 10-04-13 | 13:25

@r04drunn3r | 10-04-13 | 13:21

Lekker cliché ben je. En nog een Romanticus ook.

Je zal wel ontzettend teleurgesteld zijn in het leven.

pius | 10-04-13 | 13:23

[email protected] | 10-04-13 | 13:19
Ik bedoel maar. Als je zijn redenatie alleen al omdraait, waar blijven we dan. Omdat de ordehandhaving niet functioneert, de regelhandhaving afschaffen. Je moet er maar opkomen. Om over de verschillende rechtsvormen maar te zwijgen.
Maar goed, het scoort voor de bühne.

Mark Smith | 10-04-13 | 13:22

@Mark Smith,
Lekker onderdanig ben je, dus ik heb toch gelijk.
Jij bent iemand die alles aanneemt wat de overheid roeptoetert.
De overheid is er niet voor u of voor mij, de overheid is er voor zich zelf.

r04drunn3r | 10-04-13 | 13:21


Kaas de Vies | 10-04-13 | 13:12 | + -1 -
Ophouden met de administratieve sanctie terreur in Nederland! Breek dat bureaucratische fort af! En duw die Ivoren Toren om!

Nog zo een!

We denken hier allemaal erg goed te zijn in Quotes en one-liners maar bij het even doorvragen, na weer zon knaller, blijft elk zinnig antwoord helaas uit.
Onderbouw eens een keer wat.Hoe denk jij, Kaas, ja jij dat te gaan doen. Vertel dat maar eens in grote mensen taal.

@[email protected] | 10-04-13 | 13:10 | + 1 -
Ik begrijp niet wat je bedoelt.

Kan je het even opnieuw doen en volledig en met juiste verwijzingen?

Kaas de Vies | 10-04-13 | 13:16

De onderbuik is de schaduwzijde van de intuïtie.

pius | 10-04-13 | 13:14

@Mark Smith | 10-04-13 | 13:04 | + -1 -
Het heeft wel met mekaar te maken.

Aan de ene kant heb je een 100% werkend systeem waar bijna elke burger die zijn best doet aan de snelheid te houden gestraft kan worden. Dat jij of anderen harstikke goed hierin zijn bravo en applaus, maar niet iedereen. En een foutje wordt direct bestraft. Fouten van het OM moet je eerst in de pen klimmen dat wordt beoordeeld door o.a. geile moslima's met lingeriesetjes met een matige juridische achtergrond in Utrecht. Op een gegeven moment ben je murw als burger.

Aan de andere kant van het strafrecht hebben we een veroordelingspercentage van ongeveer 2% betreffende criminaliteit. Misdaad dus. Kopschoppen, straatroof, verkrachting etc. Veels te laag voor een politieapparaat dat haar bevoegdheden de afgelopen 20 jaar ontzettende heeft zien toenmen, van identificatieplicht tot kentekenscanners, bewaarplicht zus, bewaarplicht zo, biometrische paspoorten.

Dat is scheef. De normale man wordt 100% bestraft voor een misstap, de crimineel 2 - 3%. De verhoudingen zijn totaal zoek. En dat moet ophouden.

En dat is de kern van mijn onvrede. En als je dit niet snapt heb je hier nog nooit mee te maken gehad. Het wordt tijd voor of een fikse boete waar je niets aan kan doen of dat je slachtoffer wordt van criminaliteit waar de dader door de straat blijft lopen en het OM er niets tegen doet.

Ik hoop het niet voor je, echt niet, maar het zou wel in 1x die bubbel waar je in leeft doorprikken.

Ophouden met de administratieve sanctie terreur in Nederland! Breek dat bureaucratische fort af! En duw die Ivoren Toren om!

Kaas de Vies | 10-04-13 | 13:12

Wist u dat er auto's met snelheidsbegrenzer bestaan, hoef je niet steeds op je snelheidsmeter te letten.
Hoe makkelijk kan het zijn.

raster | 10-04-13 | 13:12

Mark Smith | 10-04-13 | 13:07

Bij mij niet. Mijn verstand heeft altijd gelijk. Maar, ieder z'n ding, hè.

Magdatkandat | 10-04-13 | 13:10

Kaas de Vies | 10-04-13 | 13:04 | + 0 -

Nee, gewoon een normaal persoon met de onderbuik op de juiste plaats.

Deze misschien, of het alleen maar een loze kreet voor de kat zijn etc

Magdatkandat | 10-04-13 | 13:05
Ja, volgens je onderbuik heb je altijd gelijk. Hoe zou dat komen denk je?

Mark Smith | 10-04-13 | 13:07

Magdatkandat | 10-04-13 | 13:05
Ja, volgens je onderbuik heb je altijd gelijk. Hoe zou dat komen denk je?

Mark Smith | 10-04-13 | 13:07

Ik neem aan het traject 020-030. Andere kant uit is toch nog steeds niet aan de beurt? Het jammere aan traject controles is dat er mensen 98, 99, 100 en 101 en 102 rijden. Daardoor ontstaat er een brede vijfbaans waaier aan auto's die elkaar heel langzaam inhalen. Volgens mij is dat helemaal niet veilig, maar het systeem is er natuurlijk vooral om de automobilist te jennen.

Boerenbrandtlul | 10-04-13 | 13:07

in de hinterklappe | 10-04-13 | 13:05 Zo moeilijk is het niet. Het is digitaal.

Anders snappen ze het niet daar bij de roverheid. Wijzertjes zijn te moeilijk voor ze.

zeg maar jansen | 10-04-13 | 13:07

r04drunn3r | 10-04-13 | 13:03
Nee hoor, ik rijd ook wel eens veel te hard, zal een ander daar ook nooit om veroordelen, en ontvang dan een bekeuring. Het enige verschil is dat ik er niet over ga lopen janken, maar gewoon betaal.

Mark Smith | 10-04-13 | 13:06

Maar is best moeilijk hoor, je hebt de grote en de kleine wijzer en wie gaat nu waar heen.

in de hinterklappe | 10-04-13 | 13:05

[email protected] | 10-04-13 | 13:02 Automerken en kentekens bedoel je?

zeg maar jansen | 10-04-13 | 13:05

Kaas de Vies | 10-04-13 | 13:00

Well said. Gaat inderdaad nergens over. Overigens gebrijp ik ook niet waarom er over die onderbuik zo smalend wordt gedaan. Dat ding is mijn morele GPS vandaag de dag. Zit er bijna nooit naast.

Magdatkandat | 10-04-13 | 13:05

Kaas de Vies | 10-04-13 | 13:00
Worst en Kaas, oftewel appels en peren. Maar dat weet jij ook wel. Tenminste ik lees hier wel een wat juridisch relevants van je.

Mark Smith | 10-04-13 | 13:04

En ondertussen pleit de VVD vandaag voor het strafbaar stellen van identiteitsfraude... Want dat is kennelijk nog niet strafbaar! O ja, het levert de overheid niets op, dus dan zal het wetsvoorstel ook nog wel even op zich laten wachten.

Ja nee, geen mening | 10-04-13 | 13:03

@Mark Smith,
Jij bent er zo een.....!
Als het dragen van een rode clowns neus verplicht zou zijn, zou jij het met plezier doen en iedereen die dat niet zou doen aangeven bij de NSB.
NeusStrafBrigade.

r04drunn3r | 10-04-13 | 13:03

Ik rijd altijd 10 km/h zachter, geen boete en nog zuiniger ook

Dumpertklever | 10-04-13 | 13:03

aas de Vies | 10-04-13 | 12:51 | + 0 -
Noem eens namen en rugnummers, het is anders wel heel erg vrijblijvend.

@kapotte_stofzuiger | 10-04-13 | 12:42
Niks moralfag; de A2 is een oerwoud van borden, regels, controles, uitzonderingen en uitzonderingen-op-uitzonderingen. Ik rijd, financieel veilig, 100kmh op de A2 omdat ik simpelweg geen ruk meer begrijp van de regels op dat stuk asfalt...

Zelfs een wijf is nog makkelijker te begrijpen dan de A2.

dlseth_ | 10-04-13 | 13:02

Kadootje voor Weensie? Maar gelijk heptie.

Normpje | 10-04-13 | 13:02

@Mark Smith | 10-04-13 | 12:55 | + 0 -
Hey Mark Smith... weet je wat ook kan... de REGELS zijn waardeloos en de handhaving van de regels die er toe doen, zoals misdaden worden niet gehandhaafd.

Het gaat namelijk nergens over achteroverleunend mensen repressief te "handhaven" en aan de andere kant mensen die MISDADEN plegen te laten lopen.

Er is ook zoiets dat heet proportionaliteit, en verbod op willekeur. Een van de draden staal in het betonnen fundament dat de rechtsstaat is.

Kaas de Vies | 10-04-13 | 13:00

Baron Wilhelmus | 10-04-13 | 12:56 Het is wel heel vervelend als het je treft.

De stomme honden. Regels stellen en handhaven en degene die eindelijk wijs is geworden uit de bordenbrij krijgt voor z'n kunde ook nog een bon omdat ze daar te stom zijn om rekening te houden met de ingang van de zomertijd.

Kamervragen GVD!

zeg maar jansen | 10-04-13 | 13:00

Wie daar nu nog, buiten dat zomertijduur, te hard rijdt spoort(pun) gewoon niet.

Mark Smith | 10-04-13 | 12:59

Kaas de Vies 12.44
Helemaal mijn man!
De overheid demoraliseert 365/24/7.
Laten we eens het voorbeeld aan de overheid nemen en allemaal Hufter worden.
.......... met mijn kop constant op de kilometertellert starend en de verkeersveiligheid in gevaar brengend...........

zwemverbrander | 10-04-13 | 12:57

Even de nieuwswaarde van dit item: de politie heeft vergeten de interne klok van hun flitsapparaat op zomertijd te zetten. De rest is -zoals gewoonlijk- geherkauwd gefulmineer...

Baron Wilhelmus | 10-04-13 | 12:56

Kaas de Vies | 10-04-13 | 12:51
Regels zonder handhaving zijn waardeloos. Of ben jij zo'n tokkie die vindt dat de regels maar op persoonlijke omstandigheden moeten worden aangepast. Of erger nog, dat ze voor hem niet gelden zolang hij er zelf maar geen last van heeft.

Mark Smith | 10-04-13 | 12:55

Kaas de Vies | 10-04-13 | 12:51
Regels zonder handhaving zijn waardeloos. Of ben jij zo'n tokkie die vindt dat de regels maar op persoonlijke omstandigheden moeten worden aangepast. Of erger nog, dat ze voor hem niet gelden zolang hij er zelf maar geen last van heeft.

Mark Smith | 10-04-13 | 12:55

Ik rij daar standaard 87 km p/uur. Dat risico ga ik niet lopen.

Libertinowitz | 10-04-13 | 12:55

De Roverheid op zijn best!
Het is wachten op de verplichte dashcam met GPS module en 3G, die gaat functioneren als u persoonlijke politie agent!
100% controle en het verschuldigde boete bedrag wordt automatisch afgeschreven van u rekening of ingehouden op u salaris. Dit is alles word mogelijk gemaakt door het BSN (Burger Straf Nummer).

r04drunn3r | 10-04-13 | 12:54

'Overheid' dekt echt de lading niet langer, ik schrijf voortaan consequent Roverheid. En die zuurstoftax komt er echt. Sensor in je luchtpijp, en betalen.

dedeurs | 10-04-13 | 12:52

Hahaha, wat zijn ze slim daar bij de overheid. Inderdaad, 1% tekent bezwaar aan en de rest lapt gewoon. Zeker leasebakken, de maatschappij betaalt zonder bezwaar te maken. Da's toch weer een tonnetje pure winst. Hoeven ze niks voor te doen.
.
Gatverdamme, wat een hufters.

prutt_stift | 10-04-13 | 12:52

@Mark Smith | 10-04-13 | 12:48 | + 0
Nee, gewoon een normaal persoon met de onderbuik op de juiste plaats.

Kaas de Vies | 10-04-13 | 12:51

Nietvoordekat | 10-04-13 | 12:45
Uiteraard alleen positieve discriminatie, dus MBO dropout + multi culti = gegarandeerd een baan.

EllaRouvoet | 10-04-13 | 12:51

Kaas de Vies | 10-04-13 | 12:44
Rieken en vorken, pek en veren en op de kar met den landverkwisters.

de directeur | 10-04-13 | 12:51

de afdeling ICT was te druk met de discussie over de vraag of met de zomertijd de klok nu een uur vooruit of een uur terug moet worden gezet.

gooi en smijtwerker | 10-04-13 | 12:50

Linkje naar "BEHALVE ALS DE KLOK EEN UUR VOORUIT GAAT" is ook al stuk. General Error ipv Generaal Pardon. Stelletje ICTprusters.

ole guapa | 10-04-13 | 12:50

Tsjezus wat een stel incompetente klootzakken zijn het ook. Gaat er geen lichtje branden als iedere auto 20 tot 30 kilometer te hard rijd terwijl de klok is teruggedraaid?

frankmeister | 10-04-13 | 12:48

Kaas de Vies | 10-04-13 | 12:44
Anarchist.

Mark Smith | 10-04-13 | 12:48

Als het met mijn studie niet lukt, kan ik altijd nog bij de overheid aan de slag. Hoewel, misschien ben ik als universitaire dropout overgekwalificeerd. Ik gok dat ze daar liever MBO dropouts hebben. Hands on mentaliteit en zo.

Nietvoordekat | 10-04-13 | 12:45

laatst bekeuring gehad voor 135 km waar, zoganaamd 120 toegestaan was, betaald om gezeik te voorkomen, later bleek dat je daar 130 mag, binnen 2 weken had ik mijn geld terug gekregen..

Cybermaster | 10-04-13 | 12:45

Sterf verkeersmoralfags, sterf!
kapotte_stofzuiger | 10-04-13 | 12:42 | + 1 -

+ heel veel

majorkingkong | 10-04-13 | 12:45

Dit moet een grap zijn.

bottlebaby | 10-04-13 | 12:44

Zucht. En zo harken ze maar binnen. Wanner stopt de waanzin. Ik heb er ook een binnen 104km/h om 05:32. Even aftikken.

Had ik me maar aan de regels moeten houden.

Prima, ik hou mij volledig aan de regels, als de overheid dit doet, de bankiers dit doen, de EU dit doet, andere lidstaten dit doen.

Kappen met dit micro-repressieve beleid. Nederland wordt hier niet veiliger door. Onderdanen worden hier agresseief van. Hou op met die digitale flitsterreur. Hou op met je te verschuilen in dat bureaucratische fort, steek je kop eens uit die ivoren toren.

Stop met je burgers te pesten en pak groot maatschappelijke problemen nou eens aan.

Kaas de Vies | 10-04-13 | 12:44

Ga boeven vangen!

Mark Smith | 10-04-13 | 12:43

-"Als je niet te hard rijdt, krijg je ook geen boete"
-"Ik rijd altijd 10 km/h zachter, geen boete en nog zuiniger ook"
-"..."
Sterf verkeersmoralfags, sterf!

kapotte_stofzuiger | 10-04-13 | 12:42

Uw 'veiligheid'; de meest lucratieve business van BV Nederland...

Hey. Iemand moet eedsvreetfeestjes betalen.

ZKH EénOog | 10-04-13 | 12:42

Het gooien met wc-potten is geen goedkope hobby.

blinde kip | 10-04-13 | 12:41

De ICT bij de overheid wordt dan ook door MBO'ers gedaan. Dat zegt genoeg.

EllaRouvoet | 10-04-13 | 12:41

Het geld voor de Kroning moet toch ergens vandaan komen?

rara | 10-04-13 | 12:40

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken