Polderjihadmama belt vergeefs met Syrië
Dertig seconden NOS EmoTV met een moeder in heart wrenching pain, opgenomen in een Noord-Afrikaanse upper class wijk rijtjeshuis in Zeist. Het is de moeder van Sofian, een 21-jarige jongen die naar Syrië is vertrokken om. Ja, waarom eigenlijk? Z'n ouders weten het ook niet. Of tenminste, in de vier minuten durende video van de Arabische afdeling van de Wereldomroep is er niemand die het ondertitelt voor de Nederlandse kijker van het uit Nederlandse belastingopbrengsten betaalde omroepje. Hartverscheurend huilende hoofddoek of niet, dan kunnen we het toch niet nalaten om ons af te vragen waarom de MSM zich richt op EmoTV voor Achtergebleven Moeders van Heilige Oorlog-kinderen, maar zich niet waagt aan de Wie, Wat, Waar, Waarom en Hoe om de naïeve polderkijker thuis op de hoogte te brengen over de radicalisering van ogenschijnlijk goed geïntegreerde, redelijk opgeleide dubbelpaspoortjes van Arabische afkomst. Want dat lijkt ons lompe Hollanders een onzichtbaar doch sluipend probleem waar we graag wat meer zicht op zouden hebben en - vooral - vat op zouden krijgen. De hoop op integratie hebben we al opgegeven, maar kunnen we dan wel duidingstelevee met kritische vragen én ondertiteling krijgen svp?
Update: GS vroeg ondertitels. GS krijgt ondertitels. Dank u.
Update: GS vroeg ondertitels. GS krijgt ondertitels. Dank u.
Reaguursels
InloggenTypisch NOS weer, dit staaltje damage control.
Wij Nederlanders moeten toch vooral zien dat de ouders hele fijne mensen-met-een-hart zijn, die zelfs een tulpenposter boven de bank hebben hangen (cadeautje van de NOS?).
Ja mevrouw, huilen is voor jou te laat...
.
Wie heeft het gif van de islam er bij die jongen ingespoten?
Trek je boeteburka maar aan, ouders!
Ik blijf erbij dit is een moslim en islam kwestie, alleen zij geloven in hun eigen sprookjes en kunnen bepalen of er nu wel of niet naar Syrie moet worden gegaan, om hun broeders bij te staan.
Waarom maken Nederlanders zich altijd en overal druk om, laat deze mensen hun eigen leven bepalen.
Niet publiek gaan lopen piepen. Dat moet je maar eens doen in de lokale moskee, waar dat recruit tuig zich begeeft, en klaag maar tegen Allah. Dit is toch allemaal volgens jullie geloof?....
bootbeest | 27-03-13 | 19:18
Wat ben jij toch een domrechts napratertje. En ook nog een zwitsalletje dus ik zou niet zo veel praatjes hebben als ik jou was. LutserT.
Als je ouders niet eens Nederlands kunnen spreken dan kan ik begrijpen dat je geen binding hebt met Nederland.
Nu maar hopen dat er nog meer gaan en dat ze niet terug komen.
Dit is ook weer zo'n hele stille jongen, het zijn allemaal altijd van die stille jongens volgens hun ouders...
Gaan we weer met nazi woordje gooien zielig links mensje ,lees even het boek hitler in de polder en vrij van god. Geschreven door joost zwagerman.
Slappe argumenten van links hebben we niks aan.
Maar dat zal jij niet echt snappen denk ik, je IQ is te laag . Je bent wel een links roeptoetertje en echt zielig
Mozeskriebels | 27-03-13 | 17:54
O ja als ik dus een koekwous ben volgens jou dan moet jij toch gewoon een vuile stinknazi zijn met een te klein pikkie. Dat mag ik dan toch ook aannemen of niet. Juist.
-weggejorist-
Je kinderen dood vanwege een sprookje, een verzinsel, een denkbeeldig opperwezen. Het is 2013. Hoe zwakzinnig wil je het hebben. Het leven zit vol met keuzes.
3e generatie GASTarbeiders. Ik herhaal GASTarbeiders ? Perfect geïntegreerd. Helemaal vernederlandst net zoals hun kinderen. Next.
hölzenbein | 27-03-13 | 16:52 | + 0 -
Hou maar op, we kennen je hier al van andere postjes van je. Daarom weten dat je een koekwaus bent. Dus behoeft verder geen uitleg, je bent een bewezen linkse trol die overal opduikt zodra iets over de pvv of multi culti gaat.
Ies naar Alah hakbar komt in mootjes terug
Zijn de uitkeringen WW/Bijstand hier zo slecht nog niet als je met de klm naar syrie kunt.
Want hij zal vast het hele stuk niet gelopen hebben.
@gebrokenvleugel: voordat de 'vrijheidsstrijders' uit allemaal andere landen naar Syrië gingen was er geen slachting zoals nu. Alleen maar een vervelende dictator die zelf ook Moslim is. Is hij geen broeder???
De 'vrijheidsstrijders' doden 49 moslimbroeders in een moskee.
www.youtube.com/watch?v=I2yh8QSYyTY
www.youtube.com/watch?v=K7dbxkbGwN8
Waarom laten ze hier een vrouw aan het woord , normaliter moet ze haar mond houden. Natuurlijk spreekt ze geen nederlands ze is al jaren niet meer buiten geweest. En die inburgeringscurses mocht van haar vent niet. Nou ja ik denk maar wat.
Howling Hound | 27-03-13 | 16:15
Gast, ik zit nog te wachten op één enkel argument van jou op mijn vragen. Komt er niet meer van hé roeptoeter. Ik wist het wel.
Met moeders van jihad-rukkers heb ik geen medelijden. Jihad-rukkers zijn een schande voor de mensheid. Elke dode jihad-rukker betekent een stukje minder haat en een beetje meer menselijkheid in de wereld. Ik hoop dat ze zich allemaal voor hun bespottelijke haatideologie laten opblazen. Mijn zegen hebben ze.
Als ze met dezelfde inzet en passie hier aan de samenleving mee zouden doen en zouden gaan werken als dat ze in een ver land voor iets vaags willen vechten, dan zou het helemaal goed komen...
hölzenbein | 27-03-13 | 16:08
Tsja, dat drievoud.... mijn verbinding hier en jouw argumenten rammelen beiden.
Howling Hound | 27-03-13 | 16:00 |
Noem eens dan. Niet alleen aannemen, dat doen de meesten hier. En zit je nu al tegen je zelf te lullen? En ook nog in drievoud? Manmanman.
-weggejorist-
-weggejorist-
-weggejorist-
@gebrokenvleugel | 27-03-13 | 14:58
Als alle werkloze moslims een maandje naar de broeders gaan dan is het snel over in Syrie.
Je kan dan best wel eens gelijk hebben. Als namelijk alle werkeloze moslims gaan dan komen er zo 24 divisies werkeloze jihadisten in Syrie bij.
Je weet hoeveel een divisie is?
Howling Hound | 27-03-13 | 15:48
Al zou ik dat doen dan is dat mijn goed recht. Vrijheid van meningsuiting weet je nog? Maar kan je even precies aangeven in welke tegel ik laat zien dat ik een Islam-vriend ben? Zal je wel niet kunnen hé? Dacht ik al.
@lilluke halve hoan | 27-03-13 | 15:31
Socialisme en communisme zijn net zo een geloofsovertuiging en levensvisie als islam. Allemaal laten de volgelingen zich leiden door boekwerken, mannen met baarden of snorren en dragen de volgelingen graag aparte kleding. Alles wat de volgelingen doen, doen zij zogenaamd voor het heil van anderen.
Islam, socialisme, communisme, het is een pot nat.
@hölzenbein | 27-03-13 | 14:36
Dat is toch echt een iets te grote eer die je een tokkie toebedeeld.
hölzenbein | 27-03-13 | 15:41
Je zit hier een beetje de grote Islam-vriend uit te hangen. Dat heeft het met jou te maken
Howling Hound | 27-03-13 | 15:29
Nogmaals wat heeft dat met mij te maken? Je statistieken, je job cohennen? Ben je niet goed bij je knar of waar gaat dit over?
lilluke halve hoan | 27-03-13 | 15:18
Nee van jouw rant genieten we... Tssss
@Mokum Kosher | 27-03-13 | 13:41
Die Tanja deed dat geloof(wat zeg ik nou) ik, niet uit geloofsovertuiging he?
hölzenbein | 27-03-13 | 13:55
Ach hou toch op. Alle statistieken spreken boekdelen. Zelf kom je anders ook zonder enige analyse. Ga lekker Job Cohennen.
@de beer van de meer | 27-03-13 | 13:03
Ken ik ook niet helpen hier vind je m ook tussen...
4e rij , 3e van links....
www.google.nl/search?hl=nl&newwind...
@de beer van de meer | 27-03-13 | 13:03
Ongeveer zo denk ik....(NSFW)
www.roynelson.zoomshare.com/album/The%...
@hölzenbein | 27-03-13 | 12:04
En man, wat was het goed toeven hier toen je een tijdje weg was....
@Bokito ergo sum | 27-03-13 | 11:17
En ook nog te dicht bij elkaar, te laag voorhoofd, en de oren te laag aangeplant
*iets mompelt over chromosomen*
@Einde van de Domheid | 27-03-13 | 11:12
Dat kan alleen als de gevechtshandelingen tegen het eigen land zijn gericht....
en das best wel kudt!
@Datzegiktoch | 27-03-13 | 11:11
ghehehehe!
En ik héb dus kinderen.....
Eentje (M) lerares en de andere(J) Korps Mariniers....
En die jongen mag straks zijn nek uitsteken in bv Somaliestan...
En dat doet hij niet uit geloofsovertuiging mag ik hopen!
Geweldige Moeder wees er trots op dat jouw zoon de Koran goed begrepen heeft, niemand doet iets tegen de slachting van Assad, jouw zoon wel.
Wees trots ook als hij het martelaarschap heeft bereikt en zijn kans gegrepen heeft.
Als alle werkloze moslims een maandje naar de broeders gaat is het zo over in Syrie.
Indien ze wel Nederlands had gesproken was haar zoon niet geradicaliseerd.
@neemjemoederindemali | 27-03-13 | 11:58
Ik heb op je plusje geramt hoor.
Wat spreekt ze goed Nederlands.
@Parsons | 27-03-13 | 11:25
En vergeet niet dat ze in opdracht van hun godje ook nog eenns moeten streven(Lees:Vechten) voor een wereldwijde moslimstaat...
@neemjemoederindemali | 27-03-13 | 11:21
Ik ken je al langer en twijfelde geen moment.....
@Simon de Danser | 27-03-13 | 10:59
mijn vrouw begon al over weinig empathisch vermogen van mijn kant maar ik sta hier dus ,gelukkig, niet alleen in.....
Boeie.
@lilluke halve hoan | 27-03-13 | 14:38
1 keer gebeuren is al erg genoeg hoantje....
@Mark Smith | 27-03-13 | 10:52
Moeder:
iek niet begraip,iek zoon goed gegefen opvoed,noe hai weg voor Jihad....
Ik niet begraip waarom, Islam ies frede toch?
Dat achterlijke volk ruit hun kroost zelf op met de Koran in de hand en dat er totaalmalloten bij zitten die ook nog daadwerkelijk afreizen is aan de ouders te wijten!
We krijgen nog heel wat te stellen met dat volk als hier de pleuris uitbreekt. ( wat ik dus denk dat dat zál gebeuren) gebeuren)
En ga verder je goede hart ergens anders luchten!
Neonazis en fascisten ook niet. Komen alleen tokkies uit voort.
Sommige mensen zouden helemaal geen kinderen behoren te krijgen. Want wat hebben zij in godsnaam te bieden aan die kinderen, aan de maatschappij, aan de wereld? Niks, nada, nothing. Enkel achterstand en ellende. Schaamteloos afgewenteld op de rest, dat is nog het ergste.
Had ze hem voor het slapengaan maar niet moeten voorlezen uit de protocollen van Zion. Oh nee ze kan niet lezen...
Zijn er al strijdertje onderweg naar Birma?
Duizenden jonge idealisten zijn in WO2 naar het oostfront getrokken om tegen het 'goddeloze bolsjewisme' te strijden.
En die Stalin, poeh, dat was een tiran hoor!
De NOS is fout na de oorlog. Tranen trekken bij de moeder van de Waffen-SS'er.
Sorry voor de Godwin, maar zo vaak maak ik die niet.
Howling Hound | 27-03-13 | 13:39 |
OK... Dus?
Wat heb ik daar mee te maken?
Laat maar, je argumenten en bewijzen ontbreken. Zelfs het kankergezwel kan je niet bewijzen. Het is een aanname en daar zijn er veel van. Kijk maar eens rond bij al die fantasten en haatzaaiers.
Die doos tissues in dat computer meubel, naast de printer ! Ik wil wedden dat die Sofian een hard-rukker was ! Geen playboy aan de muur, maar gewoon oldskool *.avi pron op die snackbar PC van hem ! En jezus, wat een inrichting in dat hol. Bij zijn kamertje vergeleken is Quatanamo bay een 5***** luxus resort ! Dat Sofian maar snel bij zijn 72 maagdjes zit !
Tja ma, had hem nou maar wat Westerser opgevoed he. Was hij niet met die idioten in de moskee op gaan trekken, en was hij geen schietschijf geworden.
Mijn moeder had het er (lang geleden inmiddels) ook moeilijk mee toen ik voor het eerst alleen op vakantie ging, zonder ouders.
@WatZalIkErvanZeggen | 27-03-13 | 13:37: Ik snap je punt, maar of de ouders van Tanja Nijmeijer het snappen, betwijfel ik.
-weggejorist-
hölzenbein | 27-03-13 | 12:59
Ik ben van het 'type' dat het beestje bij het naampje noemt en dus niet van het 'type' dat de boel een beetje bij elkaar probeert te houden.
Vetklep direct achter haar addergebroed aan schoppen. Wat ben je dan gefaalt als ouder. Kereltje had blijkbaar geen normale baan of studie gaande in NL en kon gewoon gaan Islamisten in some hellhole in Syrie. Als je dan als ouders zo'n ventje niet op andere gedachten kunt brengen ben je gezakt voor je diploma Nederlander zijn. Mazzel!
-weggejorist en opgerot-
Je zoontje van kleins af aan meesleuren naar een haattempel en dan voor de tv gaan staan janken als hij iets gaat doen met wat hem al die jaren is wijs gemaakt, boeie.
@ Boze massa:
De NSB is niet in of door de 2e Wereldoorlog opgericht. Deze bestand al voordat de oorlog startte.
De ontbrekende vader schijnt op vakantie te zijn, in Syrië...?
@hölzenbein | 27-03-13 | 13:02
Nope, allergische reactie.
Parel van het Zuiden | 27-03-13 | 11:29 | + 3
Als je toch voor een rebellenleger vecht maakt dat echt geen reet uit.
Nederlandse militairen vechten ook in Afghanistan tegen rebellen of tegen de heerser(weet ik veel?). moet hen ook het paspoort afgenomen worden?
Als je voor een buitenlands bedrijf gaat werken wat concurrerend voor Nederlandse bedrijven is, en in het buitenland, moet dan ook je paspoort afgenomen worden?
En dan wordt een Lesbisch stel veroordeeld omdat ze een mishandeld en verwaarloosd kind opvangen? Schande!
Stuitend dat die vrouw geen woord Nederlands spreekt. Janken voor de Nederlandse camera want nu zijn de kaaskoppen wel goed genoeg? Ze is geen Nederlandse en voelt zich geen Nederlandse. Het Nederlandse paspoort is een ticket naar het gebruik kunnen maken van onze uitkeringen, zorg, onderwijs, dan zijn ze er als de kippen bij om de ruif leeg te v*eten. Ik heb hier geen goed woord voor over en zie ze erg graag vertrekken naar een land met gelijkgestemde zielen. Hier is het niks en wordt het niks want wij kaaskoppen deugen niet. Innemen dat Nederlandse paspoort.
Nog nooit zoveel plus kudo's gegeven als bij dit topic. En terecht!
moge je zoon tussen 6 plankjes terugkomen, op eigen kosten gaarne
First Contact | 27-03-13 | 12:56 |
Ow jee wat erg voor je. Buikgriepje?
Als ik nou, vanwege het lekkere weer en het graties geld, ergens vrijwillig in zo'n zandbak zou wonen, bikini( topless) aan, wijntje in de hand en op de moslimtv zou gaan mekkeren dat mijn atheïstische zoon elders bezig was jihadknuffels af te knallen in een oorlog waar hij vrijwillig heen ging... dan vraag ik me af wat er met mij zou gebeuren...
Krijg ik dan ook een rode telefoon?
Nee, oprechte meelij zou mij ten deel vallen, veel liefde, begrip en troost... kuch.
Howling Hound | 27-03-13 | 12:48 | + 0 -
Ow ja jôh? En welk 'type' ben jij dan wel zwitsalleke? En hoe kom je er bij, geef eens wat voorbeelden. Je kent mij helemaal niet dus ben benieuwd naar je antwoorden en argumenten. Ben benieuwd.
-weggejorist-
Fred Janssen | 27-03-13 | 12:51 | + 0 -
Wat is nu je punt? zwalker.
@Howling Hound | 27-03-13 | 12:48
Helemaal mee eens! Een vervelende troll is het...
neemjemoederindemali | 27-03-13 | 11:07 | + -25 -
Neem je moeder.
opvoeden begint bij de geboorte van een kind.
oftewel: krokodillentranen.
1) Assad is helemaal niet zo slecht
2) Wij witte autochtonen hebben ook onze idealisten strijders in het buitenland (i.e. Tanja Haatmeijer ofzoiets)
3) De jeugd zit altijd vol idealen, conservatisme rijpt met de jaren
4) de woning ziet er prima verzorgt uit, zo te zien voorkomt de hoofddoek een hoop huisstof
Zeist komt wel erg vaak voor in de artikelen van GeenStijl.
-weggejorist-
hölzenbein | 27-03-13 | 11:24
Het zijn types zoals jij die het klimaat voor het falen van het hele multi-culti op hun geweten hebben.
En maar pappen en nathouden. Ga toch theedrinken!
-weggejorist-
De NOS gaat overigens wel ver in haar pogingen om sympathie te kweken voor Assad.
Ik heb dat gejammer en gejank gisteren ook ergens gezien mét ondertiteling, misschien een samenvatting. Was lang genoeg om me te irriteren in elk geval. Met die jankstem kun je glas snijden. Buiten dat: die lul gaat daar toch zelf heen? En dan op tv janken dat ie thuis moet komen? Misschien had je dat opvoedaspect íets eerder moeten belichten.
En nou optiefen.
-weggejorist-
Eenhorny | 27-03-13 | 12:23
Over achterlijke ideëen gesproken...
hoe ironisch, kledingkast kan straks bij de zak van max, die vervolgens weer in Syrie terecht komt...
"hey, dat joch wat ik zojuist overhoop knalde heeft hetzelfde shirt als ik thuis heb!"
-weggejorist-
-weggejorist-
@Mark Smith kun je je commentaar ook in het Arabisch typen?
@kneuterzak | 27-03-13 | 11:54
sadtrombone.com/?play=true
-weggejorist-
Moffenhoer
De meest inspiratieloze kinderkamer ooit...
dat ze verdriet heeft toont aan dat ze menselijk is, moslims zijn gewoon mensen. Dat is eigenlijk een nog belangrijker gegeven da t tot ze moet doordringen dan of ze wel of geen Nederlands spreken.
Dat gegeven, wat is het om mens cq ik als individu te zijn? en de vragen die daaruit voorkomen hebben het westen zeer geholpen en deze nieuwsgierigheid naar wat we van dit aardse leven kunnen maken hebben bergen verzet.
Maar zolang 100% submission aan een sprookje eerste vereiste is, zijn deze vragen onmogelijk.
Mozeskriebels | 27-03-13 | 11:54 |
Heb je mijn eerste tegel gelezen hier? Geen woord aan gelogen. Heeft ook niets met multi culti te maken. Geef eens een argument over wat hier niet klopt. Je lult uit je nek dude. En als je dan eens eenzelfde domme reactie op een van jouw braakseltegels van mij krijgt dan moet je geen huiliehuilie doen. Dat is namelijk zielig..
@appeltjesgroeneweide | 27-03-13 | 11:58
Waarom zou je medelijden hebben met die moeder? Haar zoon kan binnenkort 72 maagden tegemoet zien en hij wordt een heilige, zijn moeder kan trots zijn op haar zoon.
Inshallah mijn vriend, de vrede vd Islam zij met u.
Natuurlijk voel ik medelijden voor deze moeder. Maar daar is dan ook gelijk alles mee gezegd. Want ik zie ook een niet aangepaste Arabier in Nederland die geen Nederlands spreekt. Wat doe je hier dan eigenlijk?
@Fatwabuster | 27-03-13 | 11:54
Ik zag het aan de minkuddo's:-) Begrijp ook wel dat het niet meevalt om cynisme te herkennen als je amper kunt lezen. Is Joop stukkapoedt toevallig?
Strik er omheen en achter haar zoon aan sturen.
Mooi om te zien hoe de onbetamelijke dwaasheid totaal niet discrimineert. Het is dezelfde, makkelijk te manipuleren, leeftijdsgroep die wereldwijd wordt gecharterd om 'geciviliseerde' oorlogen uit te vechten opdat wij onszelf niet bloot hoeven te stellen.
www.youtube.com/watch?v=Zl6R3cTFe94
hölzenbein | 27-03-13 | 11:43 | + -1 -
Zo kan ik je weer. Dit zijn namelijk de enige weerwoorden die je kan geven. Elke discussie met jou ontaard in de voorgekauwde zinnetjes, xenofoob, populist, racist en alles is de schuld van Geert Wilders.
Ik heb nog echt niet één stukje van jou mogen lezen wat mij aan het denken heeft gezet. Niets met feiten onderbouwd, alleen maar brullen tegen iedereen die niet zo blij is als jou met die multi culti.
De echte Joop.nl fanboy die hier zijn idiote gedachtengoed probeert goed te praten.
Je weet dat je fout zit, en daarom kom je ook hier reageren. Zo kan je je linkse mantra's blijven herhalen, zelfbraining.
Op de Joop praten ze die onzin met je mee, en dan ga je twijfelen he.
@neemjemoederindemali | 27-03-13 | 11:51
de ééncelligen tieren hier blijkbaar ook welig.... cynisme is een graadje te lastig voor die gasten... ;-)
@Boze massa | 27-03-13 | 11:52
Straks rijden ze naar huis met de AK47 in de kofferbak. Bij Brinks krijgen ze het nog druk, straks.
Van straatterrorist naar zandbakjihadist.
Alleen Goed Volk zag het niet aankomen.
Mark Smith | 27-03-13 | 10:52 | + -15 -
Eens.
Ondanks mijn afkeer van de achterliggende ideologie, ben ik niet blind voor het verdriet van deze moeder.
Maar wie toont nou meer liefde?:
De empaticus die met de moeder meejankt om het verlies van haar zoon in een stierengevecht.
Of de hufter die zegt dat ze hem niet in het rood had moeten kleden en zo het leven van de broer redt?
wie wil er nou integreren in Nederland? Zou er zelf ook niet aan willen denken.
-weggejorist-
-weggejorist-
-weggejorist-
-weggejorist-
@neemjemoederindemali | 27-03-13 | 11:07
Note to myself: De volgende keer toch maar de cynisme modus aanzetten, anders begrijpen de minkuddomannetjes het niet.
Waarom geen filmpje van een radeloze vader die door de woestijn kruipt op zoek naar zijn zoon?
hölzenbein | 27-03-13 | 11:43
hölzenbein, slecht geslapen jongen. Zat zeker aan je laken vast geplakt.
Voor deze moeder is het een persoonlijk drama. Dat moet gezegd worden.
Wel ben ik van mening dat die lui zich totaal niet aanpassen of aangepast hebben. Dan is het ook niet raar dat het niets wordt met hun kinderen.
De pleuris is gewoon uitgebroken en er valt weinig meer aan te doen. Het is een kankergezwel met uitzaaiing.
Voor deze moeder is het een persoonlijk drama. Dat moet gezegd worden.
Wel ben ik van mening dat die lui zich totaal niet aanpassen of aangepast hebben. Dan is het ook niet raar dat het niets wordt met hun kinderen.
De pleuris is gewoon uitgebroken en er valt weinig meer aan te doen. Het is een kankergezwel met uitzaaiing.
Misschien moeten we deze kwestie gewoon herverpakken voor de politiek en het bestuur. Een eerste aanzet;
.
Wat wij als burgers willen is gewoon de merken "Nederland" en "Nederlander" beschermen.
.
Geen directe associaties met religieus of etnisch geweld. Zonder beeldmerken als kinderlijkjes voor de camera sleuren, exploderende markten en haatzaaiende schreeuwlelijkerds voor dolgedraaide massa's.
.
Meer "airtime" voor onze eigen identiteit. U weet wel. Vrij, vredig, hardwerkend, klein beetje heikneuterig, pragmatisch, handelsgeest, zeuren over alles, waterwerken.
.
Als je je merk kwijt bent ben je ook je business kwijt...
Even een korte vertaling er bij gepakt om te kijken wat ze precies zegt.
Ze vraagt om hulp van de Nederlandse regering om het rebellen leger, de jihadisten dus, te helpen om de oorlog te winnen dmv het sturen van "steun". Ze vraagt niét om haar zoon terug te halen, om haar zoon nog toe te laten in het land bij terugkomst. Als bij verhaaltje is het nog even huilie huilie doen en aan de telefoon contact proberen te krijgen.
Sommige vertaal machines wijzen zelfs er zelfs op dat ze vraagt om wapens voor haar zoon, alhoewel dit wel heel raar vertaald is dus kan ik dit niet zeker weten.
@Mozeskriebels | 27-03-13 | 11:39
Holzenbrein is de profeet en MarcS is zijn sokpop.
@Einde van de Domheid | 27-03-13 | 11:36
Wat een kul vergelijking!!
.
Al die groepen die jij noemt zijn 'slachtoffers' van een ziekte, de geïmporteerde islamiet niet.... oh wacht?
.
Jij bedoeld dat de islam een ziekte is?
Ik zou er met de rest van de familie heen gaan om te zoeken.
Mooie voorbeelden gezien het verschil tussen een weldenkend- en een moslim- persoon.
Boze massa | 27-03-13 | 11:44 |
Haha grappig. Simpleton.
Mijn vroegere linkse (maar met het verstrijken der jaren inmiddels aardig verrechtse) hart maakt bij elk bericht over mogelijk gesneefde islamofascistische inteeltprinsjes telkens weer een vreugdehuppeltje. Deze regressieve vormen van integratie kan de verlichte en vrijdenkende wereld immers missen als kiespijn. Net zoals de "gematigde aanhangers" van de Religie der Onderwerping van binnen vreugde voelden toen de Twin Towers in elkaar donderden en naar buiten toe hun zogenaamde afschuw toonden. En waarom ook niet: huichelen en liegen naar ongelovigen toe was en is in de ogen van deze Neues Generation das Herrenvolk immers toegestaan, evenals het beschimpen van uw hoeren van dochters en apen van zonen. Dus Yesssss: dat er maar veel van dit soort emo-berichten mogen volgen!
@Desmoulins | 27-03-13 | 11:22
Sudden Jihad Syndrome.
Kan de beste overkomen..
(*proest*)
Mozeskriebels | 27-03-13 | 11:32
.
Mooi hè die welwillendheid en zelfdiscipline bij onze kennismigranten. Let wel.. o.a deze dame zal later ons in onze hulpbehoevendheid dag en nacht belangeloos bijstaan, als dank voor de benutte kansen welke zij hier in Nederland heeft gekregen. Zowel lichamelijk en financieel.
@Mark Smith : druk bezig met het solliciteren naar de job van eunuch in het Kalifaat der lage landen? Ballen heb je niet. Dat is een plus. Nu nog je Abraham baard laten staan en de Koran uit je hoofd kunnen scanderen.
Mozeskriebels | 27-03-13 | 11:39 |
Hoho daar hebben we mozeskriebelianus die minder hersencellen heeft dan een rivierkreeft. De mafketel die iedereen maar in een kastje probeert te stoppen die het niet eens is met zijn *kuch* gedachtengoed. Welkom terug. Was het druk bij de sociale?
Ik heb gister een stukje gekeken en betrapte me er op dat ik met een dikke glimlach naar het item keek. Een jankende moeder die geen woord Nederlands spreekt en zich maar afvraagt waarom haar lieve zoontje vertrokken is, oh the irony. En daarna die moeilijke gezichten van de nos, "och wee wat sneu en zielig" haha. Maar goed OT, het nos journaal, het nieuws, zou inderdaad beter eens kunnen onderzoeken waarom die gasten zo radicaliseren, hoeveel zijn het er en hoeveel mensen deelt hun mening over onderwerpen als invoering van de sharia? Maar in plaats daarvan, dus in plaats van echt nieuws, wordt er een laffe poging gedaan om via dit item over hun families een zieligheidsfactor aan het onderwerp te laten plakken. Gelukkig zijn bij mij al enkele jaren de ogen opengegaan en heeft dit, zoals gezegd, enkel een glimlach tot gevolg.
Waar is die tijd gebleven... De tijd van fiets buiten neerzetten en dat hij er de volgende dag nog stond.... De tijd van catwheezel fabeltjeskrant.. respect voor de pliessie.. en moet je nu eens kijken... Het is een onoverzichtelijk mierennest van radicalisme en linksisme..... De politiek heeft dit land laten afglijden sinds de grenzen wagenwijd openstaan... En nu kan je er de vruchten van plukken. kijk dat mens nu eens.... eerst voed ze haar kind islamitisch op en is dan verbaast dat hij nu is wie hij is. een goede pupil van pimp mo0hammed de pooiert van allaaf!
Stof genoeg om de tranen te drogen.
Hè daar hebben we holzennobrein! De islamvriend en links knuffelaartje die iedereen zielig vindt behalve de autochtone Nederlander. Die nog gelooft in de multi culti en blind is voor elk aangebracht feit van zijn ongelijk. Gewoon vermakelijk om zoveel onzin te lezen van één persoon.
Tip: stap in het vliegtuig en ga hem zoeken, met heel je familie!
Morgen toespraak op de dam houd en begint met: "Beste mensen, en islamieten". Blijkbaar voelen ze zich anders dan de anderen, dan mag dit toch ook?
-
Ja erg voor die moeder, dat wil ik wel meevoelen. Maar toen zoonlief radicaliseerde toen hoorden we haar niet.
Parsons | 27-03-13 | 11:22 |
Hou eens op met dat 'toegevoegde waarde'.
Het is een variant op een pausuitspraak (wil je dat?) en slaat nergens op. Wat is de toegevoegde waarde van een comapatient, een geesteszieke, een demente bejaarde, weken vrieskoude wind, Nick en Simon?
@Datzegiktoch | 27-03-13 | 11:11
Nee, de meeste reaguursels hier zijn realistisch. De wereld is kneiterhard, maar het softe volkje in dit land snapt dat niet...
"Polderjihadmama"
Die onthouden we voor het woord van het jaar.....
@ Datzegiktoch | 27-03-13 | 11:11 |
Gelijk heb je.
Advies aan De Gure Guurders: luister eens naar "Het leren jack" van Lenette van Dongen.
zeg maar jansen | 27-03-13 | 11:28 | + 0 -
Dat is net zo'n domme opmerking als dat ik zou zeggen ik neuk je moeder. Je weet beter dus opmerking is misplaatst.
@Parel van het Zuiden | 27-03-13 | 11:29
Dat zeg ik, woonden hier maar pareltjes als Soufistan en zijn ouders, mensen die keihard strijden voor hun land en hun vrijheid.
Dit soort mensen zou een moord plegen om hier in vrijheid te mogen wonen maar door die stomme Greet Wilders met zijn Islamhaat is dat helaas onmogelijk.
Inshallah mijn vriend, de vrede van de Islam zijt met u.
Moeder die alleen Arabisch lult, zie daar al het probleem.... opbokken met deze mensen die geen moeite willen doen zich hier aan te passen. Krijg je namelijk achterlijke radicale kindjes van...
Ik denk dat je even met de koning van Maroc moet bellen.
Een zichzelf respecterende mogendheid kan haar burgers simpelweg niet toestaan om te vechten voor buitenlandse mogendheden of geweldadige groeperingen. Dat geldt voor Tanja alsmede Soufian.
.
Het feit dat beide formeel nog steeds de Nederlandse nationaliteit bezitten is een zoveelste symptoom van het failliet van de Nederlandse politiek en bestuur. Knap dat ze naast het volk niet te vertegenwoordigen nu ook de basisprincipes van een gezond landsbestuur niet meer snappen.
.
Wisten we natuurlijk al. Het standpunt was namelijk eerder al dat dubbele paspoorten geen probleem waren terwijl eenieder weet dat dit voor Nederlandse Turken vechten in buitenlandse strijdkrachten betekend.
.
Ik hou eigenlijk niet van dit soort kwalificaties maar tegen de grondwet afgezet kan je 90% van politiek en bestuur per ommegaande vervolgen voor meineed, en veelal ook voor een aantal vormen van landverraad.
.
Dit kan echt niet meer. Burger, wordt in hemelsnaam eens wakker, uw land heeft u nodig.
Had die jongen in zijn opvoeding dan ook gewoon Nederlands laten voelen, boerenkool laten vreten, opleiding laten volgen, naar verjaardagsfeestjes met Nederlanders laten gaan en Bassie & Adriaan laten kijken. Maar nee, ipv dat stond Al Jazeera de hele dag aan, liep moeders in het Arabisch te zeuren dat de Dirk van de Broek plastictasjes geld kosten, Vader moeders te verplichten binnenshuis te blijven en op school kon het jong met al zijn beperking op communicatief niveau en qua levensopvatting van het huis meegekregen alleen levellen met zijn Moslimvriendjes. Geen wonder dat zo'n jong radicaliseert.
Stel voor dat moeders met man en kroost en aanverwanten zoonlief gaat opzoeken in die zandbak. En nooit meer terugkomen s.v.p.
Cultuurverrijkers volgens Spekman. Braak.
Je kan zeggen wat je wil, die Mohammedaanse handsfreesetjes zijn verrekte handig i49.tinypic.com/14l565j.jpg
hölzenbein | 27-03-13 | 11:24 Is je ontvangst weggevallen op de Golanhoogte van Limbabwe?
Ik ben voor de oprichting van een Nederlands Vreemdelingen-legioen. Daar stoppen we al die lui in die hier weliswaar wonen en uitkering trekken, maar weigeren zich een moderne Nederlander te voelen.
.
De kosten zijn overzichtelijk: training is niet nodig want ze zijn van zichzelf fanatiek genoeg en ze hebben een God die ze helpt en beschermt, wapentuig is alles wat het NL-leger afdankt (de kromme proppenschieters uit WOII die ongetwijfeld nog ruim voorhanden zijn, handgranaten die over de houdbaarheidsdatum zijn, etc.).
.
De legioennairs worden door de Luchtmacht naar iedere zandbak vervoerd waar stevig gevochten wordt, en daar met parachutes neergelaten. Als echte bikkels (want dat zijn het natuurlijk) lopen ze maar terug als ze gewonnen hebben. O ja, de paspoorten blijven aan boord van het vliegtuig, want anders verliezen ze die maar in het heetst van de strijd.
.
Strak plan, toch?
Parsons | 27-03-13 | 11:22
Het zijn de toekomstige bejaardenverzorgers, medici, raketontwerpers en ITC-deskundigen. Vraag maar aan Pechtold.
Parsons | 27-03-13 | 11:22
Dat is als dezelfde vraag terug, wat is de toegevoegde waarde van jou pik.
En nou kom niet aan met moslims bashen.
Ergens moet ze iets fouts gedaan hebben in haar opvoeding van deze jongen. Maar wat?
@Mark Smith | 27-03-13 | 11:22
Zonder mohammedanen geen jihad.
Jij snappie snappie doen?
Ennuh, in welk islamitisch land zou jij graag willen wonen?
Dat Vodafone blocks werkt dus niet zo goed in Syrië.
Misschien... als mevrouw haar kindje had opgevoed met het idee dat Nederland een mooi land is, waar mensen wonen die proberen er iets van te maken, was haar kindje nu nog gewoon hier.
Maar nee, Nederland is het land waar je woont, maar de mensen veracht als ze niet dezelfde religie aanhangen als mensen uit het land waar je vandaan komt.
Lekker stug je eigen taal blijven spreken. Lekker stug jezelf niet aanpassen. Lekker afzetten tegen alles waar Nederland voor staat en ondertussen wel gebruik maken van alles wat het land te bieden heeft.
Voor mij is dit filmpje gewoon een dikke backfire voor een moeder en een zoon die niet anders verdienen.
Dan had je maar moeten beseffen hoe goed we het hier hebben in Nederland en je aan moeten passen.
Had ons meteen de kosten van de ondertiteling bespaard.
En tien jaar geleden had ik iets anders gezegd. Ik ben dit soort gejank zo verschrikkelijk zat.
@Parsons | 27-03-13 | 11:22
Stemrecht is wel de enige reden dat de PvdA dit volk hier wil hebben, is ook logisch, PvdA heeft anders geen bestaansrecht meer.
Slachtoffer van eigen ideologie.. Integratie ten top dit , zoals altijd wanneer het uitkomt en er gratis hulp of subsidie te halen valt wordt er wel een beroep gedaan op het "nederlanderschap" maar ondertussen)(
@LangeTijdGeleden | 27-03-13 | 11:22
Onzin, totale onzin.
islam teistert dit continent al 1400 jaar met niets anders dan oorlog en (economische) terreur.
Zelfs de lente wordt ons afgenomen door die moslims cs. Zij vieren - ja dat doen ze - al maanden iedere dag de Arabische Lente en wij stoken ons eind maart nog het schompes om het een beetje warm te krijgen.
'Het zijn net mensen'
Rutte I (VVD, CDA en nog een paar lutsers) hadden niets anders te doen dan bezuinigen in de wereldomroep. En dan willen jullie nog ondertitels? Tief eens gauw op..
Eerst je kinderen indoctrineren, daarna huilen dat ze daar vreemde dingen van gaan doen.
Parsons | 27-03-13 | 11:05 |
Het verschil tussen jou en mij is, is dat mij het lot van deze jihadstrijder geen moer kan interesseren, en dat ik ook vind dat zijn paspoort kan worden ingenomen, maar dat jij vindt dat dat bij een hele bevolkingsgroep zomaar moet gebeuren.
En dat zijn hele enge gedachten, waarbij ik me voorneem om te emigreren zodra engnekken als jij het hier voor het zeggen gaan krijgen.
Vraag je eens af wat de toegevoegde waarde is van dit soort lui.
En kom niet aan met stemrecht.
@GekkeDave | 27-03-13 | 11:19 |
Alle geloven zijn terreur geloven. Echter, het joodse en gristelijke geloof heeft zich 600 jaar langer kunnen ontwikkelen tot een mildere en 'meer humanitaire' samenlevingsvorm in de Westerse wereld. Islam is "recent" toegetreden in de Westerse culturen, landen en steden en houdt zich nog steeds vast aan barbaarse en middeleeuwse standaarden, waar de andere geloven "over heen gegroeid" zijn.
Over 400-600 jaar is de Islam ook liev. Gewoon even geduld! :)
De NOS had het laatst ook al over dat een 'neef, broer of vader' dit ook kan overkomen...
Met andere woorden is er een kans dat je zomaar uit het niets plotseling deelneemt aan een 'heilige oorlog' ergens in het Midden-Oosten. Heeft verder helemaal niets met de Islam te maken en/of het ronselen bij moskeeën.
@GekkeDave | 27-03-13 | 11:19
Cynisme herkennen lukt nog niet erg he?
He Sofian! Ga eens deaud! Moehaha! Wat moet een 21 jarige snotneus nou in die zandbak, je had in de schoolbank moeten zitten. Anyway hoop dat Allah nog een van zijn zeventig maagden heeft gereserveerd voor je.
we zijn gewoon allemaal diep verdrietig over het tijdelijk ontberen van de positieve bijdrage welke haar zoon(s) hebben aan onze huidige maatschappij. Straks wanneer boosmeneer Assad en zijn veelal gristelijke aanhangers verdreven en of vermoord zijn door.. mede de inbreng van Hollandsche mo, en de radicale mohammedanen de sharia invoeren in Syrië, zullen we nog vaak terugdenken aan de politieke partijen waaraan we dit allemaal te danken hebben.
Triest voor die moeder, je ziet je zoon natuurlijk niet graag sterven. Maar.... hoe naief die gasten ook mogen zijn om daar heen te gaan (een meisje dat achter een loverboy aanloopt is er qua naïviteit niets bij), het blijven jihadstrijders en daarom kan ik er geen medelijden mee hebben als ze tegen een kogel aanlopen.
Nooit naar haar kroos omgekeken en nu ineens huilie-huilie. Tuuuuuuurlijk.
Ik begrijp dat het Goede Volk bij de NOS medelijden op willen wekken bij het Nederlandse volk, maar daarvoor is dit filmpje toch iets te laat uitgezonden. Zo´n 10 jaar te laat.
Ach, het si de wil van Allah dat Soufian lekker aan het knokken is daar in Syrië.. Dus, relax mams..
De dame spreekt geen letter Nederlands.
Totaal geen zin om mee te doen aan onze samenleving.
Nu gaan de Nos ons betrekken bij hun wereldje.
Succes. Je zou er bijna intrappen (niet dus).
@neemjemoederindemali | 27-03-13 | 11:07
Hhahaha, inderdaad. neem je moeder in de maling met je goedgepraat over de Islam. de enige terreurgeloof van de wereld.
Geloof niet zo in de onschuld van die vrouw haar ogen staan verkeerd
Datzegiktoch | 27-03-13 | 11:11 |
Ik weet denk ik wel zeker dat iedereen een (lichte) vorm van compassie voelt voor die vrouw, het blijft immers je kind, maar dit zijn de consequenties van de opvoeding. Actie -> Gevolg.
Actie: Indoctrinatie van achterlijke sprookjes en kind niet laten mee doen aan westerse activiteiten maar sturen naar een Moskee.
Gevolg: Zie video.
Ze huilt omdat Sofian zijn 7 broers niet meegenomen heeft.
@ Van Rossem
Misschien een leuk item voor jullie dochter PowNed ?
Doe ze es een belletje.
Vorige week een repo over een moeder in Belgie, een normale, wiens zoontje ook afgegleden was naar Jihad niveau.
Was mooi om te zien die dame ging puur uit moederliefde door roeien en ruiten keiharde kritiek op de belgische overheid die de moslims maar hun gang laat gaan.
Daar kon zelfs Wilders nog wat van leren.
Ik vraag me eigenlijk af waarom, nu iedereen steeds meer beseft dat de 'burgeroorlog' in Syrie eigenlijk een oorlog is van buitenlandse strijders tegen het regime van Assad is, er nog steeds over Syrie wordt gesproken als boosdoener en de strijders als 'vrijheidsstrijders/oppositie'. Ze zijn niet voor vrijheid, en al helemaal geen oppositie. En sure, Assad is ook een smeerlap die voor weinig terugdeinst, maar moet Syrie zich dan maar gewoon laten opheffen door een stelletje jihadisten? Youtube staat vol met filmpjes van 'gewone' Syriers (aanhangers Assad) die oproepen om de zaak ook eens vanaf hun kant te zien maar ik zie daar bar weinig van terug in de Westerse media. Welk politiek smerig spelletje zou hierachter zitten?
Allemaal gelul. ze weten dondersgoed waarom die jongens naar die Jihad sites toereizen. Dondersgoed. Alles voor een Islamitische heilstaat. Ze beseffen alleen niet dat er al talloze van die 'heilstaten' zijn, en die continue mislukken of alleen met miljarden oliedollars overeind gehouden kunnen worden.
Parsons | 27-03-13 | 11:05 |
Idioot.
Geen woord Nederlands. Geen woord.
Na een week China sprak ik 15 woorden en las een handvol woorden.
Ze willen gewoon niet.
@paranoya | 27-03-13 | 10:58
Moet je wel in een zwembroek doen en niet in een jurk.
Enlist Bitches !
Tijd om wat terug te doen voor de samenenleving
www.google.nl/search?hl=nl&q=we+wa...
*zak chips opentrekt*
In dienst voor een vreemde mogendheid?
Kaasje, zwart of lichtgetint?
Paspoort intrekken!
zeg maar jansen | 27-03-13 | 10:59 |
( meisje!... Jij maakt mijn dag weer goed x)
Ik hoop dat een hoop reaguurders geen kinderen heeft en ook nooit zal krijgen. Dat zullen dan geen Moslims zijn maar in net zo radicaal aan de andere kant van het spectrum. Ik snap de kritische houding tegenover de Islam maar sommige reaguursels zijn gewoon psychopatisch.
Als je de psychische keuring van ons leger niet doorkomt en je wil toch graag oorlogje spelen ergens in een verre kansloze zandbak, dan blijft er niet veel anders over dan jezelf uitzenden.
Ook wel hartverwarmend om te zien hoe hecht die gezinnen zijn en hoe fijn ze communiceren met hun kinderen. Op het moment dat je zoon ineens een jurk aantrekt en een plukkerige vieze baard laat staan, dan zou je verwachten dat er wel alarmbelletjes moeten gaan rinkelen.
"Zoon, we willen dat je in ieder geval ons laat weten dat je nog leeft, anders ontvangen we de uitkering over jouw niet meer." - Wat ik versta.
Volgens mij heeft deze video in één klap laten zien dat de integratie aan alle kanten mislukt is.
Geen medelijden mee... Ik hoop dan ook van harte dat haar zoon een langzame pijnlijke dood mag hebben. Inch allah...
Maar als dit nou is hoe Allah het wil hebben.
Volgens mij geeft ze aan dat er een kamer vrij is voor een islamitisch pleegkindje.
My parents didn't understand me either, when I decided to go and fight to free the Falklands from the Argentine occupation.
Die hoofddoekmevrouw moet niet huilie, huilie doen in de slinkse MSM maar met de hele familie - opa's, oma's, broers, zussen, zonen, dochters, neven, nichten en overige inteelt het NL paspoortje inleveren en gezamenlijk haar zoon achterna reizen om hem dáár, in Syrië, te ondersteunen in z'n jihad. Allah's wil, okay? Kunnen wij verder ook niets aan doen. Daaàg!
Gek hoor, je eigen kins indoctrineren met rare sprookjes, en het dan raar vinden dat je kind ook een beetje raar gaat doen. Overigens kan niemand in Nederland meer ontkennen dat we hier last hebben van islamisering. We zijn zowat hofleverancier jihadstrijders, laat dat even tot je doordringen.
Vervelend voor deze Syrische vrouw dat haar zoon het nationale leger in moet om hun land te verdedigen tegen rebellen. Aan de andere kant, als er hier oorlog zou zijn moeten onze kinderen ook het leger in om de vijand te verslaan.
Jammer dat er door de PVV terreur geen mogelijkheid is om dit soort arme mensen asiel te verlenen in ons land. Die mensen zouden dolgelukkig zijn als ze veilig in Nederland zouden kunnen verblijven en een flinke aanwinst zijn voor ons land.
Ik wil wedden dat zo'n gezin binnen een paar maanden volledig ingeburgerd zou zijn in ons land. Nogmaals, jammer dat dit soort mensen niet hier opgevangen kunnen worden. Allemaal de schuld van die verachtelijke Greet Wilders met zijn Islamhaat. Islam is namelijk de enige en waarachtig godsdienst van de vrede. Inshallah vrienden, de vrede is met u.
Zo ging het vroeger.
www.youtube.com/watch?v=Eq_1Xwtsm04
Triest. Het blijft een moeder hoe je het ook ziet. Ze mag misschien fouten hebben gemaakt in de opvoeding maar dat is natuurlijk nooit met als doel geweest om haar zoon als kanonnenvoer een zinloze strijd te laten voeren.
Dit land => afgrond => niks meer aan te doen => fijne dag verder
Namens onze scheepspsychiater, dr Sigmund Zwartbaard, wordt mij verzocht de vraag op te werpen, gezien de hamsters die de laatste tijd door de panelen kruipen, of een zekere reaguurder moeite heeft met uit de kast te komen en zijn fascinatie voor Richard Hammond niet eens met een deskundige zou bespreken.
Geen idee wat hij bedoelt, ik geef het maar even door.
HEY AIVD, doe eens ff die pc ophalen daar. elke ongeschoolde sukkel zal snappen dat daar de contacten mee gelegd zijn voor deze vakantietrip.
zo kunnen jullie een proactief kijken hoe dit soort reisjes worden geboekt.
stelletje lutsers
@Mark Smith | 27-03-13 | 10:57
Omdat ik lieden die vijf keer per dag openlijk roepen dat ik deaudvermoord moet worden niet zie als een verrijking voor dit land.
Daarom.
Maar wees niet getreurd, knakkers als jij gaan als eerste tegen de muur.
Naar Iran's voorbeeld.
Parsons | 27-03-13 | 10:51 Zoon vecht tegen de gevestigde orde, heeft zich aangesloten bij de rebellen. In Iran zou de rest van de familie al zicht hebben op een kuil (vrouwen) of een hijskraan (mannen).
Sofian is thuis door zijn moeder vergiftigd met haat tegen Joden. Ik heb geen medelijden met ouders die hun kinderen indoctrineren met haat. Ik heb wel medelijden met het slachtoffer van zijn opvoeding Sofian die niet beter weet en die al gevangene was van zijn religie.
Hulde voor de moslim die zijn eigen wereld niet begrijpt!
Kunnen we gelijk de discussie over hun bijdragen hier stoppen en een echte oplossing voor dit soort types gaan vinden.
Forza | 27-03-13 | 11:00 Ja. Je hebt gelijk.
Voor die vrouw is het heel erg.
En daar houdt het dan ook meteen op want het is niet echt een gemis voor de maatschappij.
"ik bel hem iedere dag"
Maar wel van mijn geld.
Oh wacht, gelukkig neemt hij nooit op.
Als ik die harses met dat vod eromheen zie, hoef ik het al niet meer te horen.
Hier komt de vertaling:
Moslims zijn zielig en het is niet hun schuld.
Tranen van gevoel biggelen over mijn smoel....
Waarom kom je nooit zo'n islam kip tegen die wel Nederlands spreekt. Antwoord op de retorische vraag is omdat het niet hoeft en ze alles wat Nederlands is haten.
Ze denken dat de welvaart hier in de grond zit of aan de bomen groeit.
Voor die vrouw is het erg verdrietig dat haar zoon weg is. Niks mis mee om dat op het journaal te laten zien.
Nou stel je voor dat haar zoon is omgekomen. Volgens haar zou hij dan 'per ongeluk' in de vuurlinie zijn gaan staan. Dan zie ik wel kansen op de woning halal te maken. Want er is nu een kamer vrij, daar kan zij mooi gaan slapen. Of ze zou er een studeerkamer van kunnen maken zodat ze een keer fatsoenlijk Nederlands kan leren. En als dat geen optie is, wil ik eventueel wel een enkele reis Syrië voor haar sponsoren. Zodat ze haar zoon kan opzoeken.
De hele familie had mee af moeten reizen naar Syrië. Dan konden ze daar voor hem zorgen.
Waarom dit op de NOS uitgezonden wordt?
Simpel, ze raken zo langzaam hun stemvee kwijt, en dat is pas zielig.
Handig zo'n hoofddoek, die foon blijft mooi klem zitten zodat ze de hele dag kan bellen en toch de handen uit de mouwen kan steken.
irma zonderboezem | 27-03-13 | 10:56 Sluikreclame meisje?
Bah, Emo TV over "onze jongens" die voor HUN leider aan het Oostfront strijden?
Dat ze maar bevriezen of door een kozak op een paard worden afgeschoten.
Dit filmpje geeft me een heel naar gevoel, en wel omdat ik me realiseer dat het me niets doet qua compassie met deze vrouw.
Wat een graflelijke kamer heeft die gast, ik zou ook de zon opzoeken....
Parsons | 27-03-13 | 10:51
En dan "mensen" tussen aanhalingstekens. Wat maakt jou nu beter dan een haatbaard die jou als een varken ziet?
Fijn om te zien dat deze vrouw die waarschijnlijk al vele jaren in Nederland woont, zo haar best heeft gedaan om zich onze taal meester te maken.
Applaus!
Wat een deprihok zeg.Nog geen behangetje op de muren! Ik snap bet dat Sovirax lekker naar Syrië is vertrokken.
Die gasten hoeven niet meer naar Syrie, ik zag op het Journaal dat ze in Belgie ook een haatbaard hebben omgelegd! Scheelt weer reistijd.
*A dead hatebeard a day, keeps the islam away*
Parsons | 27-03-13 | 10:51
Ach ja, toen de Gänsepas nog in schwang was en de laarzen door de straten denderden. Mooie tijd was dat, dat je nog gewoon kon worden opgepakt zonder proces omdat een familielid iets fout had gedaan. Of puur om het feit wat je was in plaats van wie je was.
@ Parsons 10:51
Die vaders zitten in de moskee hun uitkering op te vreten of zijn bezig met de geyt.
Er staat een stokoude computer. Leegtrekken en alle contacten direct op de lijst van ongewenste vreemdelingen.
terroristen zijn het...
Pvda heeft haar zogenaamde linkse oogkleppen weer op en zal weer zwijgen.
"Niet in staat deze kamer binnen te gaan". Terwijl ze binnen staat.
Jankebalken die lachend Soufian's uitkering blijven ontvangen.
Een moeder mag ook verdriet hebben als haar zoon vrijwillig een oorlog inwandelt. Ik heb met dit vrouwtje te doen.
As if I care
Het wordt ze geleerd in de moskee.
Roep het al jaren, maar nu het opeens zichtbaar is geworden roept iedereen ach en wee.
En guttegut wat zijn die moeders zielig, eens.
Waar zijn de vaders eigenlijk?
Wat doen dit soort "mensen" überhaupt nog in ons land?
Knul vecht voor een vijandig leger... in elk geciviliseerd land zouden de ouders, broertjes, zusjes, neefjes, nichtjes, achternichtjes, opa's en oma's al opgepakt zijn en over de grens geflikkerd worden.
Lekkere reclame voor de integratie.... geen wonder dat die gasten ontsporen!
Heb het toevallig gister gezien op tv, Viel me op dat die vrouw ook maar echt geen ENKEL woord nederlands sprak. En wat haar zoon betreft, sneu voor haar maar van mij mag die zoals bruno mars ooit zong, een granaat voor mij vangen.
Zo zielig voor de goed geintegreerde vrouw die het Hollandse Humanisme en tolerantie met hand en tand weet te verdedigen. Zo zielig dat haar nu net dit moet overkomen, hoe heeft het toch zo ver kunnen komen, dit is totaal onverwachts en we moeten haar steunen. Zij kon er ook niets aan doen dat de hamster van haar zoon is overleden en zich nu heeft ontpopt als een hamsterjihadist.
Maar importeer maar meer van dit soort mensen, kunnen we niet genoeg van hebben.
REAGEER OOK