Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Hartig woordje met Erdogan over islamofobie

ErdoganSchuldbewust.jpgHee Erdogan. Nog even over je faux-pas opmerking vorige maand. Weet je nog? "Net als zionisme, antisemitisme en fascisme is het onvermijdelijk dat islamofobie moet worden gezien als misdaad tegen de menselijkheid" Willen we toch nog even op terug komen. Want nouja, Recep, mogen we Recep zeggen? Fijn. We zitten nog wel even met elkaar opgescheept Recep, wij als Nederland met Turkije. Ten eerste natuurlijk Het Staatsbezoek. Ten tweede jullie toetreding tot de EU. (Trouwens, ons advies, doe het niet! Run Forrest, rün! Zelf weten hoor maar wij zouden er wel uit willen. Te laat.) En ten derde, de 400K landgenoten die hier in ons midden wonen, en waar de laatste tijd wat mee te stellen hebben gehad. Onder andere over, kijk daar heb je het al, antisemitisme. Je schaart antisemitisme gelukkig keurig onder het kopje 'misdaad tegen de menselijkheid', maar in één adem pleur je ook zionisme onder die noemer. Gast. Komop. Láát ze nou. Kan jou die zandstrook daarginder verrotten. Je bent van Turkije! Jullie hebben álles! Blauwe zee, woeste bergen, blitse steden. De tiefus voor die zandbakfittie. Maar ja, het zijn je geloofsbroeders he. Komen we bij het puntje 'islamofobie.' Update: Dat had nou ook weer niet gehoeven, reaguurdertjes. Aanslag op head quarters van Erdogan in Ankara. Vinden we fascismofobie een 'misdaad tegen de menselijkheid?' Fascismofobie is geeneens een bestaand woord, wegens vanzelfsprekend. Net als zelfmoordterroristfobie, meisjesbesnijdenisfobie, stenigfobie en shariafobie geen bestaande woorden zijn. Niemand vindt die zaken leuk of wenselijk, behalve…. exact. Bang zijn voor dingen die algemeen beschaafd Niet Tof zijn, dat is toch geen misdaad Recep? Wie van menselijkheid houdt en er geen misdaden tegen wil plegen kan toch niet met droge ogen beweren dat islamofobie even erg is als fascisme? Nou dan. Dus, durf ook eens die zachte kant te laten zien. Vinden die watjes hier leuk. Kijk nou, je doet even narrig tegen Timmerfrans en hij gaat van de wederomstuit meteen verantwoording afleggen over zaken die, met alle recep, Respect, of nee wacht andersom, enfin, zaken die je geen flikker aan gaan. Nou, have fun hier, let maar niet op Beatrix. Laatste loodjes, ze heeft het ook niet makkelijk. En Lodewijk is de kwaadste niet maar hij is wel gekwetst, praat het even uit met hem, okee? No hard feelings Recep. En niet meer van die malle dingen roepen, heb jij helemaal niet nodig. Je bent toch geen Arnhemse provoceerpuber?

Reaguursels

Inloggen

Die gast ziet er uit als een Turk!

Purno The Great | 20-03-13 | 18:26

Ik weet genoeg, ook over de splinter en de balk. Ik wil alleen maar zeggen, dat als je het slechte zoekt, je dat dan ook vind........ Verbeter de werled en begin bij jezelf is het toch.... dat bedoelde ik te zeggen.
Blijf jij maar lekker vechten tegen windmolens... Kleine moeite om mensen de grond in te praten... je krijgt dan vanzelf de juiste vrienden en medestanders...
Ik wens je veel plezier met je negatieve kijk op de wereld om je heen. Jouw glas is duidelijk half leeg.
Gelukkig is die van mij nog half vol.

Nick 53 | 20-03-13 | 16:16

Dag Nick je weet niet zoveel dat is wel duidelijke voor me. Veel succes nog en blijf vooral doorgaan met je strijd tegen die slechte Nederlanders.

Claire | 20-03-13 | 16:07

Weet ik, maar we hebben het nu over Turkije geloof ik.. en daar komen dit soort dingen echt niet zo iedioot veel meer voor dan bij ons.... zeker niet meer als je de misbruik, die hier schrikbarend is, mee teld.
Over incest kunnen veel nederlandse meisjes mee praten en ook hier zit dat nog steeds in de Taboe sfeer........

Nick 53 | 20-03-13 | 16:03

Nick 53
Kijk naar Moslimlanden waar kindermisbruik (kindhuwelijken) gewoon legaal zijn. Incest is zeer veel voorkomend in Moslimlanden maar onbespreekbaar vanwege het grote taboe.
De ellende in veel Moslimlanden is schrijnend. Armoede, uitbuiting, misbruik, oorlog tegen elkaar etc. etc.
Kijk even naar opsporing verzocht en dan waan je je in Noord Afrika. De cijfers zijn schrikbarend!

Claire | 20-03-13 | 15:57

Dat doe ik ook, dat is erg genoeg, er zitten trouwens ook genoeg nederlanders tussen, kijk maar naar de peuter speelzalen, RK kerk gehendicapte instellingen... Ook nederlanders kunnen vreselijk pervers zijn.... het waren er duizenden geloof ik... kijk naar marianne vaatstra.. het waren toch echt die Nederlanders....
Sorry hoor, dit komt echt in alle culturen voor, ook bij ons.

Nick 53 | 20-03-13 | 15:52

Vanmorgen op het nieuws, de Britten geven hun militairen contant geld op Cyprus om de grens met Turkije te bewaken. Hoe kunnen ze het nu nog hard maken dat de Turken bij de EU horen.

Implant | 20-03-13 | 15:51

Als wij het het zouden wagen om ons te bemoeien met interne Turkse aangelegenheden dan zijn de rapen gaar. Dan staat de wereld in de fik!

Claire | 20-03-13 | 15:49

Kijk naar de criminaliteits cijfers nick dan weet je genoeg.

Claire | 20-03-13 | 15:48

Als je niet als rassit gezien wil worden waarom gedraag je, je dan zo. Erdogan wordt verweten zich ergens mee te bemoeien en wat doen wij... wij hebben commentaar en kritiek op alles en iedereen die ook maar een beetje anders is dan jijzelf....
Morgen hebben Marokanen het gedaan, overmorgen Siurinamers en de dag erop zijn het de antillianen het weer en ga zo maar door, ik wordt hier echt beroerd van.

Nick 53 | 20-03-13 | 15:46

@ nick 53

En ik moet er toch niet aan denken dat er bij u een kind wordt geplaatst. Het arme kind zou toch homo zijn zeg en dan bij u moeten opgroeien. Homo's beste nick 53 zijn mensen en verschillen niet van hetero's.

Claire | 20-03-13 | 15:45

Nederland is een goed land en een zeer GUL en gastvrij land. Het moet een keer stoppen vanuit de deze hoek om ons als racisten weg te zetten. Laat ze hand in eigen boezem steken.

Claire | 20-03-13 | 15:40

@ Nick 53

Mijn gedachten zijn primair bij het kind en zijn opvoeders die het heel erg goed doen. Het kind wordt nu nog meer beschadigd door zijn gestoorde en hysterische Turkse moeder die hem heeft mishandeld en door een hysterische Erdogan die deze kwestie als speerpunt gebruikt om zijn macht te kunnen vergroten (politieke retoriek).
De Turkse gemeenschap moet zich heel diep schamen omdat ze stil blijft ( ja demonstreren omdat ze hysterisch zijn). Nu pas komen er een paar Turkse gezinnen voor pleegkinderen. De ellende mag door de 'kaaskoppen' worden opgeknapt. Dat is pas onrechtvaardigheid! Ik schaam me als Nederlander voor deze gemeenschap in ons land.

Claire | 20-03-13 | 15:37

Precies, maar dat weten die schreeuwers niet, die kunnen dat onderscheid niet maken... ze weten vaak zelfs nog niet eens het verschil tussen de christenen in hun eigen Nederland... Dat zegt toch wel iets van het niveau van schreeuwend nederland.....
Ze weten niet dat Koerden vaak wat extremisctisch zijn,ze zien het liefst een imam aan de top en geen president, dat voor alevieten man en vrouw gelijk zijn en zo nog veel meer weten ze ook niet, dat de seiiten in dit land vaak stenger in de leer zijn en de soenieten meer gematigd... Schreeuwend Nederland denkt nog steeds dat de vrouwen daar veplicht met hoofddoeken lopen, maar dat is dus niet zo. De hoofddoek ik zelfs jaren lang verboden geweest op scholen en universiteiten.

Nick 53 | 20-03-13 | 15:31

Die 400.000 Turken in Nederland zijn niet allemaal dezelfde. Zo zijn er veel koerden en bestaan naast soennieten ook alevieten.

Optimus_Prime | 20-03-13 | 15:01

Wat zie ik toch een zooitje hypocrite roepers voorbij komen... een tijdje terug sloegen ze nog homo's in elkaar en nu houden ze er plotseling van, omdat zij als echte PVV aanhangers en rassisten natuurlijk plotseling ook ontdekken dat ze ook anders denkende en gelovige haten....
Er zijn ontzettend veel mensen in dit land die echt niet willen dat hun kind wordt groot gebracht door Homo paren, mensen die nu de grootste mond hebben om een islamitische moeder af te maken die in haar recht stond....
Want wat bewust buiten de media is gehouden, is, dat het jochie uit de maxicosie was gevallen toen de moeder die aan haar arm had en toen zijn armpje had gebroken...
Direkt stond jeugdzorg op de stoep om deze mensen hun 3 kinderen af te pakken..... in een rechtzaak is de ouders met bewijs in het gelijk gesteld en heeft de rechter de kinderen terug gegeven aan de ouders... Deze ouders kregen na veel getouwtrek alleen hun 2 oudste kinderen terug, omdat jeugdzorg stelde dat het kleintje toch al teveel onthecht was aan het gezin en lieten het bij de lesbiennes....
Toen werden de ouders terecht boos en hebben gewoon hun jongste kind opgehaald en dus niet ontvoerd, want de rechter vond dat zij in hun recht stonden.... In Turkije hebben de ouders alles naar buiten gebracht op de Turksche TV en dus ging Erdogan hier vragen over stellen, dat doet de politiek hier ook.... nou en... dat mag toch, wat hier kan, mag daar ook.
Hier zit dus een luchtje aan, waarom is bewust de helft van het verhaal buiten de media gehouden, waarom wordt ons het complete ware verhaal niet verteld over het weer blunderen van jeugdzorg, waarom werd het bewust Islaam tegen lesbiennes....
Zoiets kun je alleen maar pure rassendiscriminatie noemen.
Als mijn kind bij homo's groot gebracht moet worden, heb ik ook zo mijn bedenkingen, maar ik durf hier tenminste voor uit te komen. Van mij mogen die mensen er zijn en doen wat ze willen, maar niet mijn kinderen groot brengen.
Ik begrijp mensen met een gelovige achtergrond wel hoor en ook zei hebben recht van spreken en om er te zijn en niet alleen de mensen met de grootste waffel .....
Deze onrechtvaardigheid moest ik even kwijt, want ik voel mij echt niet beter dan een turk, steker nog, ik schaam mij nu om nederlander te zijn na deze schandalige hetze....

Nick 53 | 20-03-13 | 14:43

Supermatthijs
ook godsdienstvrijheid heeft zijn grenzen net als vrijheid van meningsuiting.het sleutelwoord,geweld.
islamfobie is een hol leeg woord en kan de vuilnisbak in.Het is nu wachten op de nieuwe vergaarbak om de gevoelige(voor sommige)topics in onder te brengen. Ik dacht meer aan islamrealisme.

nan6896 | 20-03-13 | 11:54

Islamofobie = angst voor Islam en daarvan is hier geen sprake. Het is meer een hekel aan Islam...

segalkjesaljksgahbi | 20-03-13 | 11:08

Itzamná | 19-03-13 | 22:33 |
Een prima reactie van jou, ik ben het met je eens. Alleen wordt Nederland door een groep ongelofelijk hypocriete politici geregeerd, ze kruipen, ze pleasen, ze doen alles wat maar mogelijk is om vooral over te komen als breed denkend en vooral gericht op het multiculti gevoel spelend. De rest (dus geen politici)die op een rationele manier godsdienst gedoogd wordt genegeerd.

lanexxx | 20-03-13 | 10:50

Links weet wel dat er veel dingen aan de Islam niet deugen, maar heeft jarenlang islamcritici zo gedemoniseerd om stemmen te winnen, dat ze gesmoord in hun eigen hypocriete en valse propagandataktieken niet meer kunnen zeggen wat ze willen zonder een enorm gezichtsverlies te lijden en zichzelf en hun medemoraalridders als nazi’s af te schilderen. Asscher roept nu precies hetzelfde wat Wilders al jaren roept. En nu hoor je de (s)linkse Gutmenschen niet protesteren.

agram | 20-03-13 | 10:31

islam is een aandoening van de hersenen. zoals elke religie. sommige aandoeningen zijn te vergelijken met een simpele verkoudheid die het menselijk lichaam en brein normaal laten functioneren, andere zijn kwaadaardige kankers die het oordeel vertroebelen en slechts ellende, armoede, dood en verderf veroorzaken. islamfobie is een gezonde natuurlijke afweerreactie in een seculiere, rationele, welvarende samenleving die niks moet hebben een regressieve haat-ideologie die aantoonbaar niks tot stand kan brengen. oftiefen met je sprookjesboek vol leugens. islam-fobie is hetzelfde als fascisme-fobie. een vorm van fatsoen onder nette mensen.

minimá-armezusvan.. | 20-03-13 | 10:22

Laat Turkije maar beginnen met hun eigen shit eens op te ruimen.
Laat Erdogan aub oprotten en niet naar ons land komen of hij moet die kluit Turken mee terugnemen.

Claire | 20-03-13 | 09:44

Anijsblokje | 20-03-13 | 00:29
Israël is niets. Daar ben ik het mee eens.

Strohond | 20-03-13 | 08:35

Kaan78 | 19-03-13 | 23:19

Turkije mag zich lekker met Turkse zaken bemoeien, zoals ontkennen van genocide, clandestien wapens smokkelen naar Gaza onder het mom van humanitaire hulp en vervolgens huilie huilie doen als de stoere Israeliers er een stokje voor steken of anderen wijzen op foutief handelen en zelf kinderarbeid stimuleren voor de katoenmarkt.

Ga je schamen voor de onnozele uitspraken en kijk eens in de spiegel. Dwaas.

Fratello | 20-03-13 | 08:10

Waarom krijgen de (nationaal) socialisten, altijd een stijve piemel als er tegen de islam getrapt wordt. Het lijken wel allemaal Gretta's. Koop allemaal snel " how to become a muslim, for dummies"!!!! Stelletje landverraders!!!!

Boze massa | 20-03-13 | 07:14

De geschiedenis leert ons: iedereen met een rare snor, is niet koosjer.

Boze massa | 20-03-13 | 07:03

De onderbuik borrelt er hier al weer lustig op los. En straks in de zomervakantie weten de reaguurders niet hoe snel ze naar hun all-inclusive vreet- en zuipresort in Alanya moeten gaan... zo doorzichtig...

Vasilis | 20-03-13 | 06:46

-weggejorist-

Onno4280 | 20-03-13 | 03:25

Turken beginnen steeds meer op Marokkanen te lijken.

Onno4280 | 20-03-13 | 03:23

-weggejorist-

Mask | 20-03-13 | 03:20

Ik wil helemaal niet weten wat Erdogan er van vind.
Ik heb geen fuck met dat land te maken, ophoepelen.
Laat Erdogan fijn met vriend Assad een oorlogje voeren.
Verder oprotten, nooit bij Europa etc etc.
Laat die gasten elkaar daar fijn uitroeien.

Mask | 20-03-13 | 03:20

Ja fantasie hebben ze wel die grapJasser's

SnoeihardDeZachtste | 20-03-13 | 01:40

"Je schaart antisemitisme gelukkig keurig onder het kopje 'misdaad tegen de menselijkheid', maar in één adem pleur je ook zionisme onder die noemer."
-
Ach, zo gaat dat altijd met (Islamo)fascisten:
Domme randdebielen die, ongehinderd door enige kennis van de Moderne Geschiedenis, van alles en nog wat uitbraken...

Ahasveros | 20-03-13 | 01:21

@ seamonkey | 20-03-13 | 00:53 |
Ow maar dan, dan kunnen ze niks fout doen natuurlijk en zijn het arme slachtoffertjes. Geenstijl is de site die overal tegenaan schopt wat in hun ogen niet deugt. Dan kun je ook wel een stukje wijden aan illegale nederzettingen van Israël. Als zelfs de grote vriend de VS daar kritiek op uit, dan wil dat toch wel wat zeggen. In de grensstreek daar heb je twee partijen die elkaar haten, afspraken schenden en elkaar bestoken met van alles en nog wat. Ik kies geen partij en ga al zeker geen terroristen enerzijds of illegale bezetters anderzijds verdedigen. Israël heeft net zo goed een heleboel foute kanten, maar dat moet allemaal maar kunnen dus? Want er lopen daar wat terroristen rond, daar hebben die vrouwen en kinderen daar geen boodschap aan hoor. Valt me toch tegen van GS, die onvoorwaardelijke liefde voor Israël. In mijn ogen deugt dat land net zo min.

kicktherabbit | 20-03-13 | 01:12

Aanslag op head quarters van Erdogan in Ankara.
-
Wat erg! Krijgen de Joden weer de schuld...

Ahasveros | 20-03-13 | 01:10

Meisje, uit huis geplaatst, Uit Huis Geplaatst ook, losgeweekt, losgetrokken van De Verhevene die kennelijk vond dat zij dood moest.
www.metronieuws.nl/nieuws/malala-voor-...
Zou graag weten wat Erdogan hiervan vindt, en of het enige relevantie heeft of hetero's of homo's het mogelijk maken dat zij weer naar school kan en dat zij bescherming geniet. Even geen bescherming en De Verhevene jaagt haar alsnog de dood in.
En dan heeft die lamlul van een Erdogan het lef om islamofobie tot een misdaad tegen de menselijkheid te verklaren....

Schoorsteenveger | 20-03-13 | 00:56

Wat heeft Geenstijl toch met Israël?
kicktherabbit | 19-03-13 | 21:08 | + -7 -

Wat Geenstijl gelukkig met Israel heeft, is dat dat land als geen ander liberaal, Westers denkend land letterlijk midden in de Arabische/Islamitische shit staat. Wij hebben met ze te maken als gewelddadige, rovende, vrouwen- en homohaters als immigranten, zij worden erdoor bestookt met meer dodelijke wapens.

seamonkey | 20-03-13 | 00:53

Zorg eerst dat je de mensen in Anatolië werk en
eten geeft, er heerst namelijk bittere armoede

restman | 20-03-13 | 00:43

Dïë zändströök ïs wël ëën gëstölën zändströök.
Strohond | 19-03-13 | 21:11 | + -27 -

In feite is heel Turkije afgepakt.
Van oudsher zijn Turken een Centraal-Aziatisch volk, dat 'slechts' het lapje grond tussen Kaspische zee en China bevolkten. De rest is ergens along the way van andere wezentjes afgepakt. Het is maar wanneer je begint te tellen.

Israel is niets vergeken bij het territorium dat dit uiterst aggressieve volkje zich in de loop der eeuwen heeft toeggeeigend. Niemand die nog durft te spreken over de 'oorspronkelijke bewoners.' Dat discutabele voorrecht mag blijkbaar alleen in 'Palestijnse context' gebruikt worden.

Anijsblokje | 20-03-13 | 00:29

Er do gan wie is tat dan?

ikdenkwat | 20-03-13 | 00:17

NL moet juist handelen en stoppen met onzin en valse eer/ trots opzij zetten om het prutswerk te laten liggen en Yunus uit te leveren aan Turkije/Turken.
Kaan78 | 19-03-13 | 23:36 |
.
Nederland moet helemaal niets, arrogante dwaas. Je bent verblind door leugens, doof voor beargumenteerde waarheden, verwerpt de ratio als uiteindelijke bron van al onze kennis en onderwerpt jezelf vrijwillig aan het verderf van een verachtelijke vroegmiddeleeuwse veroveringsdoctrine. Het is een ongeletterde gek, die relidioten zoals jij voorhoudt z'n onderdrukkende waanzin aan 'apen' en 'varkens' te verkopen als vindplaats van 'rust' en 'vrede'... werkelijk, ik heb het met jou en de jouwen te doen, stakker.

Bertus Betonsloper | 20-03-13 | 00:14

Hier een mooi interview met Graham Hancock; kort samengevat, ons grootste bezit is ons eigen bewustzijn, het bewustzijn dat klein wordt gehouden door o.a religie.....

www.youtube.com/watch?v=-8ulIn-7Wb4

strikdewepstroper01 | 20-03-13 | 00:11

Dïë zändströök ïs wël ëën gëstölën zändströök.
Strohond | 19-03-13 | 21:11 | + -27 -

Niet zo negatief; Noord-Cyprus heeft wel meer te bieden dan een zand.

Anijsblokje | 20-03-13 | 00:10

--Jullie hebben álles! Blauwe zee, woeste bergen, blitse steden--
En tracking cookies van Demmink. En 40% van Cyprus. En Europa, bijna.

dedeurs | 20-03-13 | 00:09

@Schoorsteenveger | 19-03-13 | 23:53
(...) en niet onderhandeld.

Midden in de roos.

Parsons | 20-03-13 | 00:05

Kaan78 | 19-03-13 | 23:19 |
Rechttrekken kan niet met een kromzwaard.

Schoorsteenveger | 20-03-13 | 00:00

Kaan78 | 19-03-13 | 23:19
Hilarisch! Dat soort sarcasme, kan ik om lachen! XD

SnoeihardDeZachtste | 19-03-13 | 23:55

Die Erdogan heeft toch wel een heerlijk Assad-achtige troebel uitzicht op de werkelijkheid. Misschien kan ie toch beter vrindjes worden met de zuiderburen, voor zover er nog wat van over is.

SnoeihardDeZachtste | 19-03-13 | 23:54

Kaan78 | 19-03-13 | 23:36 |
"De daadwerkelijke Islam", wat is dat? Waar vind ik een gebruiksaanwijzing? Een set van regels? Een handboek? En heb jij echt een "daadwerkelijke Islam" nodig om je als goed burger te gedragen? Misschien wel, maar laat je er niet op voorstaan. Er is helemaal geen Allah of God of Vliegend Spaghettimonster nodig om een goed burger te zijn. Hoor ik die Tariq Ramadan ook telkens weer herhalen, dat wij het geweldig moeten vinden dat de westerse moslim bereid is "to abide by the law". Wat is daar godverdomme speciaal aan, de wetten van het land gehoorzamen? Moeten wij vanaf de zijlijn luid applaudiseren als Allah zijn volgelingen maant om zich als goed burger te gedragen? Het is in Kufarland vanzelfsprekend dat je je als goed burger gedraagt, gewoon vanzelfsprekend.
En als je het over rechvaardigheid hebt, er is géén speciale rechtvaardigheid voor Turkse kindertjes die zo slecht door hun Turkse ouders behandeld werden dat ze reeds in de vijfde maand van hun leven uit huis moesten worden geplaatst, die worden op eenzelfde rechtvaardige wijze bejegend als kaaskopkindjes die door hun kaaskopouders slecht behandeld worden. Zo werkt dat hier, in het rechtvaardige Nederland waar goed burgerschap als vanzelfsprekend wordt gezien. Dan wordt niet eerst gezocht naar een handboek daadwerkelijke Islam, dan wordt er gewoon gehandeld.

Schoorsteenveger | 19-03-13 | 23:53

Ik heb nooit begrepen dat Turkije bij het bankroete, ondemocratische EU circus wil. Turkije gaat het voor de wind, hier is alles kut. Ik snap niets meer.

SnoeihardDeZachtste | 19-03-13 | 23:51

zeg maar jansen | 19-03-13 | 23:32 | + 0 -
Na Yunus kunnen ze hun naastenliefde mooi inzetten voor roomblanke autochtone jongeren/kinderen.

Kaan78 | 19-03-13 | 23:38

Bertus Betonsloper | 19-03-13 | 23:28 | + 0 -
Aha karaktermoord! :) We zitten na gebrek aan argumenten en sluitende redenatie in fase twee van de strijd. Voor de rest hoop ik dat je ook de rust weer terug vind en dat jouw xenofobische ideeën niet boven je onderbuik uitsteekt. Voor de rest vind ik rust in de daadwerkelijke Islam (niet diegene die door Engelsen -> Wahabisten is geintroduceerd) die mij opdraagt om als goed burger te functioneren in een gastland dat zorg draagt voor mijn veiligheid, grenzen, rechtvaardigheid etc... Dus dien ik mij in te zetten als burger voor dit land. En juist op die rechtvaardigheid doen wij een beroep. NL moet juist handelen en stoppen met onzin en valse eer/ trots opzij zetten om het prutswerk te laten liggen en Yunus uit te leveren aan Turkije/Turken.

Kaan78 | 19-03-13 | 23:36

Ondertussen zit Nol in de kroeg omdat Rietje een nieuwe poes gekocht heeft, maar dat is Offtopic.

Humpf | 19-03-13 | 23:34

Bertus Betonsloper | 19-03-13 | 23:28 Kaantje heeft nog niet in de gaten dat er mensen zijn hier die overlopen van naastenliefde.

Zo erg dat zelfs twee door Turkije en de islam zo gehate lesbiennes een Turks jongetje willen verzorgen zo lang dat nodig is.

Daar leren ze ook Turks voor en verdiepen ze zich in de islam. Omdat ze het jongetje álle mogelijkheden mee willen geven om zich te kunnen ontplooien.

En dan krijg je dit als dank.

zeg maar jansen | 19-03-13 | 23:32

''De wijzen uit het oosten wijzen op internationale verdragen. De dombo's uit het westen... [bla, bla, bla]... laat gewoon het werk over aan Erdogan en meet en leer van deze exercitie.''
.
''God heeft jou mij gestuurd om je te weerhouden van deze dwaling.''
@Kaan78

.
Alles okay met je? Kan me namelijk niet aan het idee onttrekken dat we achter jou nick inmiddels te maken hebben met een redelijk slimme edoch vrij labiele relidioot. Iedereen zo z'n dingetje, no offense, begrijp me goed... maar mocht je imaginaire vriendje je ooit aan je schizofrene brein gaan peuteren dat je in zijn vervloekte naam en met 72 maagden in het vooruitzicht dood en verderf moet gaan zaaien onder onschuldige mensen... dan hoop ik toch echt van harte dat je voor die tijd wordt opgepakt of uitgeschakeld.
.
Sterkte ermee!
... en nog een fijne avond overigens.

Bertus Betonsloper | 19-03-13 | 23:28

Wat een ramp dat Nederland die allochtonen binnen hebben gehaald een en al ellende dat moslim volk.

bernhardes | 19-03-13 | 23:25

@BenBinnen | 19-03-13 | 22:22
Hij zou wat minder vaak van naam moeten veranderen.

miko | 19-03-13 | 23:20

Zeg maar jansen | 19-03-13 | 23:11 | + 0 -

Nee hoor, het is meer een wens

prikkebeenK | 19-03-13 | 23:19

Ik mag Erdogan niet, maar hier heeft hij een punt. De toedracht, context, randzaken etc... doen niet ter zake. NL is fout en Turkije komt de boel rechttrekken.

Kaan78 | 19-03-13 | 23:19

Erdogan gaat nog ongeveer een jaartje mee. Volgend jaar verliest hij de presidentsverkiezingen van Gül, en dan is het einde oefening voor Erdogan. Vandaar dat hij als wanhoopspoging nu feller dan ooit van zich afbijt op het internationale politieke toneel. In eigen land krijgt hij steeds meer kritiek over zich heen. Vanwege zijn dreigende retoriek tegen Syrië (77% van de Turken wil géén oorlog met Syrië), vanwege de vluchtelingenstroom, en vanwege het feit dat hij zo ongeveer elke seculiere Turk tegen zich in het harnas heeft gejaagd.

hatovimletayis | 19-03-13 | 23:19

@zeg maar jansen | 19-03-13 | 23:14
Dat klopt, als we ze dan met de vrachtwagen net over de grens afzetten op het station? Is dat dan een goed plan?

Humpf | 19-03-13 | 23:18

@Mokum Kosher | 19-03-13 | 23:12
Ah, nuance :)

Parsons | 19-03-13 | 23:16

saw=was.
duh.

prakkie | 19-03-13 | 23:16

Vanwege de GIGANTISCHE economische belangen voor de EU, zal dit weer met de bekende sisser aflopen. De EU zegt straks "föëi" en dat saw dan dat. Let maar op.
Turkije is namelijk OlieDoorVoerLand voor de gehele EU. Zegt Erdogan "de tiefus voor jullie", draait hij lekker de oliekraan dicht van die pijplijn door ZIJN land en de EU gaat subiet op hun knieën. En dat WEET Erdogan maar al te goed. Dus.... een zacht gefluisterde "foei" is alles wat we gaan horen, want Recepje mag NIET boos worden...

prakkie | 19-03-13 | 23:16

Humpf | 19-03-13 | 23:12 De grundlichkeit van de DB onderschat jij hier. Over de grens is een andere maatschappij.

zeg maar jansen | 19-03-13 | 23:14

Jan Leul | 19-03-13 | 23:07 Valt best mee, er moeten nog wat Keniaanse trommelaars rondlopen hier. Die zijn destijds gedrost toen ze hier een concert zouden geven.

Die zullen ondertussen toch wel een gezin begonnen zijn?

zeg maar jansen | 19-03-13 | 23:13

@zeg maar jansen | 19-03-13 | 23:08
NEE!! Niet per trein, dan kom je er nooit vanaf (#Faal NS) doe maar met de vrachtwagen.

Humpf | 19-03-13 | 23:12

Dus er is een aanslag gepleegd in Ankara? Goede timing zeg.

nietzofotograferen | 19-03-13 | 23:12

@Parsons | 19-03-13 | 22:52
Hoef je mij niet te vertellen. Ik dacht vanavond alleen "laat ik het eens op een rustige manier brengen".

Mokum Kosher | 19-03-13 | 23:12

En half Turkije stamt af van kinderen die uit een andere godsdienstige en culturele achtergrond in Turkse gezinnen geplaatst zijn, jouw voorouders waarschijnlijk ook.

sjaakdeslinksesul | 19-03-13 | 23:11

prikkebeenK | 19-03-13 | 23:10 Ga niet op de baard van die grap staan hè?

zeg maar jansen | 19-03-13 | 23:11

Voor Erdogan

Ik land

Jij land

Weiland

prikkebeenK | 19-03-13 | 23:10

Kaan78 | 19-03-13 | 23:05 |
Je loopt anders wel achter die clown aan. En als we het over het nakomen van internationale verdragen gaat weet ik er nog wel een. Begint met een C en eindigt met een S.

sjaakdeslinksesul | 19-03-13 | 23:09

Kaan78 | 19-03-13 | 23:04 Als ie ze maar meeneemt. Hoeveel passen er in een jumbojet? Doen we de rest wel per trein. Zijn ze er volgende week.

zeg maar jansen | 19-03-13 | 23:08

@necrosis | 19-03-13 | 23:01
Ziet er goed uit. Ben wel bang dat mijn budget niet voldoende is.

Humpf | 19-03-13 | 23:08

Misdaden tegen de "menselijkheid" bestaan niet. Wel tegen de mensheid. Zoals er ook geen dierlijkheidsmishandeling bestaat, wel dierenmishandeling.Verder zag ik de "dodelijke slachtoffers" weer voorbijkomen. Die bestaan ook niet, of het zou moeten gaan over slachtoffers die zelf aan het moorden slaan. Overigens ben ik van mening dat meneer Erdogan zo gewoon lekker door moet gaan. Des te langer duurt het hopelijk voor Turkije tot de EU wordt toegelaten en we hier een nog grotere golf profiteurs en gelukszoekers over ons heen krijgen dan we ooit eerder hebben meegemaakt.

CupDCake | 19-03-13 | 23:07

@zeg maar jansen | 19-03-13 | 23:03
Er mag zoveel niet, kijk maar naar onze politici.....

necrosis | 19-03-13 | 23:07

@Armin Langbaard | 19-03-13 | 22:40 Het leven is niet begonnen met een knal en zal, zo mag u hopen, ook niet dienovereenkomstig eindigen. Van de rest van uw opmerking heb ik werkelijk niets begrepen. Excuus.

Not Muhammad | 19-03-13 | 23:06

@Uw Verzekeringsadvis | 19-03-13 | 23:04

Dat kan best Collega. Helaas woon ik niet in een Villawijk dus ik kan het ook niet ervaren.

Misschien moet je me eens wat beter belonen dus?

pius | 19-03-13 | 23:06

sjaakdeslinksesul | 19-03-13 | 23:01 | + 0 -
Dat alles geeft nog niet het recht om tegen internationale verdragen in een kind te plaatsen bij een gezin die niet de culturele en religieuze achtergrond deelt. Dikke lul drie bier dus.

Kaan78 | 19-03-13 | 23:05

@zeg maar jansen | 19-03-13 | 23:00
Klopt, de jachtgeweren staan dan ook klaar.

Uw Verzekeringsadvis | 19-03-13 | 23:05

@pius | 19-03-13 | 22:59 | +
Laten we het daar maar op houden, maar blijf er bij dat de ellende die de moe en polen aanrichten onvoorstelbaar is.

Uw Verzekeringsadvis | 19-03-13 | 23:04

zeg maar jansen | 19-03-13 | 22:50 | + 2 -
Dat is ook wat Erdogan wilt.. Dus jij steunt ook het Turkse standpunt?

Kaan78 | 19-03-13 | 23:04

Run Forrest, run is al jaren mijn motto..

ren-forrest-ren-e | 19-03-13 | 23:04

necrosis | 19-03-13 | 23:01 Ja. Maar dat mag dan weer niet in NL.

Wet op de weerbaarheid-corpsen en zo.

zeg maar jansen | 19-03-13 | 23:03

Kaan78 | 19-03-13 | 22:31
Ben je nu blind of gewoon naïef?
Zeven jaar lang probeert die moeder (ik vermoed dat haar man de klappen richting kinderen - gebroken arm bij een baby - en haar uitdeelde) haar kinderen terug te krijgen en nooit was het een probleem dat het pleeggezin - dat toestond dat er contact was met de natuurlijke ouders - uit lesbiennes bestond. Opeens komt ze op de TV in Turkije en steekt daar als een rasechte toneelspeelster een zielig verhaal af, waarbij ze exact de dingen zegt waarvan ze weet dat alle Turken ervan over de rooie gaan.
Het is een vrouw die de boel mooi weet te manipuleren (waarschijnlijk ook de reden dat haar man af en toe klappen uitdeelde) ten eigen voordeel en Erdogan stinkt er keihard in. Mooie leider ben je dan, erg vertrouwenswekkend.

sjaakdeslinksesul | 19-03-13 | 23:01

@Watapatja | 19-03-13 | 22:59
Weet ook niet waar jij woont, gelul, is allemaal openbare weg.

Uw Verzekeringsadvis | 19-03-13 | 23:01

Uw Verzekeringsadvis | 19-03-13 | 22:58 Nee, dat is helemaal niet leuk. Je raakt twee keer geld kwijt en ze jatten je spullen ook nog.

Lol is anders.

zeg maar jansen | 19-03-13 | 23:00

@Uw Verzekeringsadvis | 19-03-13 | 22:55

Dat zeg ik niet collega. Ik heb het nou al twee keer uitgelegd aan je. De BEWONERS maken zich er niet schuldig aan.

Dat was mijn pointe. Valide as fuck ook.

Verder niks.

pius | 19-03-13 | 22:59

Uw Verzekeringsadvis | 19-03-13 | 22:41 |
Wat jij bedoelt zijn geen villawijken, dat zijn arbeiderswijken met arbeiders die boven hun stand wonen. Echte villawijken hebben eigen beveiliging, kom je niet zo maar in.

Watapatja | 19-03-13 | 22:59

@zeg maar jansen | 19-03-13 | 22:57
Lol

Uw Verzekeringsadvis | 19-03-13 | 22:58

Uw Verzekeringsadvis | 19-03-13 | 22:55 Je moet dan geen Poolse beveiligers inhuren, die doen de poort wel open voor hun vrienden.

zeg maar jansen | 19-03-13 | 22:57

Kopje thee?

The_Black_Knight | 19-03-13 | 22:57

Humpf | 19-03-13 | 22:49 Er is maar één reden voor financieel armlastige landen met een instabiele economische structuur om zich te willen aansluiten bij de EU.

Winst.

zeg maar jansen | 19-03-13 | 22:55

@pius | 19-03-13 | 22:45
Da ded ik ook, als je stelt dat villawijken geen problemen kan ik vertellen dat inbraakpercentages van 60 % voorkomen.
En weet je waarom om dat een of andere centenpik in een villawijk zijn huis door Polen laat verbouwen en het poolse inbrekersgeteisem door collega poolse bouwvakkers haarfijn word uitgeduid waar en wanneer er ingebroken moet/kan worden, gevolg de wijk moet de koppen bij elkaar steken en beveiligingsjongens inhuren.
Zo werkt dat.
Moe figuren en polen, nooit inhuren in een villa wijk.
Zelfde gaat op voor bedrijven na het inhuren van Moe figuren en polen neemt het inbraak % toe, ken mensen die nooit never meer buitenlanders inhuren.

Uw Verzekeringsadvis | 19-03-13 | 22:55

@Kaan78 | 19-03-13 | 22:44
Er bestaat geen god, die mensen stuurt of creëert.
Er bestaan mensen die een god hebben gecreëerd als antwoord op hun vragen.
Die god zit tussen hun oren, bij mij zitten er echter hersens tussen mijn oren.
Daar is dus geen plaats voor denkbeeldig vriendjes.

necrosis | 19-03-13 | 22:54

Mokum Kosher | 19-03-13 | 22:47 | + 0
Precies wat ik de hele avond al beweer. Ik slaap al, maar fijn dat er in elk geval nog iemand is die begrijpt waar het om gaat.
Kudo, pik.
Out =

Itzamná | 19-03-13 | 22:51

Als we de vraag nu eens zo stellen: wie is er geloofwaardiger, jeugdzorg of Erdogan?

Tjemig | 19-03-13 | 22:51

Kaan78 | 19-03-13 | 22:31 Kaantje toch. Als wij de Turkse probleemjongeren niet goed opvangen volgens die meneer dan is die meneer vrij om zijn problemen met zich mee terug te nemen.

Hetzelfde geldt voor de *kaanse problematiek.

Echt, we zijn ze liever kwijt dan rijk. Tegelijkertijd zijn we zo goed om eventuele problemen zo goed als we kunnen op te vangen.

Maar, nogmaals, niet goed? Meenemen en wegwezen er mee.

zeg maar jansen | 19-03-13 | 22:50

@zeg maar jansen | 19-03-13 | 22:47
Nope, helemaal niks.

Humpf | 19-03-13 | 22:49

@pius | 19-03-13 | 22:28
Yup.

Jackanders | 19-03-13 | 22:47

@zeg maar jansen | 19-03-13 | 22:41
Klopt, daar komt de intense Jodenhaat vandaan, die ook Erdogan niet kan verbloemen.

Parsons | 19-03-13 | 22:47

Ik heb geen angst voor islam. Ik heb slechts angst voor de uitwassen van de aanhangers van islam. Die is zeer reëel.

Mokum Kosher | 19-03-13 | 22:47

Wat moeten al die Oost-Europese landen allemaal in de Europese gemeenschap te willen?

Hebben we dan niks geleerd van het Eurovisie songfestival?

zeg maar jansen | 19-03-13 | 22:47

@Itzamná | 19-03-13 | 22:38
Doen we het voor.

Parsons | 19-03-13 | 22:46

@Itzamná | 19-03-13 | 22:40

Ltrszz

pius | 19-03-13 | 22:46

@Uw Verzekeringsadvis | 19-03-13 | 22:41

Lezen!

Het zijn niet de bewoners zelf die dat doen. Dat vermelde ik GVD in mijn tegel collega. Moet ik weer voor niks typen.

Wat een gedoe.

pius | 19-03-13 | 22:45

Itzamná | 19-03-13 | 22:35 | + 0 -
Als imam in opleiding zou je moeten weten dat er geen mohammedanisme bestaat. Je hebt alleen de Islam, islamieten en moslims. De rest is een verkeerde weergave/benaming en is dus onjuist. God heeft jou mij gestuurd om je te weerhouden van deze dwaling.

Kaan78 | 19-03-13 | 22:44

Als die meneer nou eens gewoon zijn bek houdt! Of is dat te makkelijk?

Humpf | 19-03-13 | 22:44

Wat wel een leuk ideetje is om die Erdogan op te pakken zodra die 1 voet op de NL bodem zet, gewoon als voorbeeld.

Uw Verzekeringsadvis | 19-03-13 | 22:43

@pius | 19-03-13 | 22:26
Wat ben je toch een schat van een man, weet niet in wat voor buurt jij woont maar villawijken hebben last van inbraakgolven, moeten tegen weer extra centen beveiliging inhuren, kunnen niet op de overheid rekenen, dat is de realiteit voor de NL-ers met centen, uiterst zorgelijk.

Uw Verzekeringsadvis | 19-03-13 | 22:41

Parsons | 19-03-13 | 22:31 Het gramschap over die verstoting zit nog wel diep bij ze.

zeg maar jansen | 19-03-13 | 22:41

Zo dan, wel weer genoeg geluld bij een enkel topic.
Erdogan niet welkom zijn, samenvatting.

Iek naar bed gaan, of zoiets.

*Mezcal, worm, sigaret - en ik ben dol op jullie allemaal, eerlijk waar*

Itzamná | 19-03-13 | 22:40

Not Muhammad | 19-03-13 | 22:26 | + 3
De realiteit is: het begon met een knal, het eindigt met een knal. Dat geldt ook voor de intellectuele in zichzelf gekeerde pretenderende sociale levensgenieter die elitair is aan alle levensvormen. Leer de woorden Yippee ki-yay mofo maar vast uit je hoofd.

Armin Langbaard | 19-03-13 | 22:40

Met geloof is het net als met sex.
Je doet wel het maar praat er niet over, want dat is zo vreselijk ordinair. Hoogstens bespreekt of beleeft men het met medegenoten. In en besloten intieme setting. ;)

AntiSoof | 19-03-13 | 22:39

Parsons | 19-03-13 | 22:31 | + 1
Hee homo, ik tiep me de tering en jij vat het even samen in 4 regels.
Ies niet eerlijk.

Nou ja, laten we het er op houden dat ik het wat omstandiger uitleg, zodat ook mensen zonder academische graden het begrijpen, haha.

LUL.

Itzamná | 19-03-13 | 22:38

pius | 19-03-13 | 22:26 | + 0
De voortekenen lijken me wel duidelijk. Het mohammedanisme moeten we niet willen in NL of in Europa.
Eigenlijk zouden we het mohammedanisme overal moeten bestrijden. Dat hoeft niet, zoals vroeger, met christelijk gemotiveerde kruistochten. Nu kan het gewoon met kruisraketten.

Die precisiewapens hebben we eigenlijk niet eens nodig, cf. Flaubert.

Itzamná | 19-03-13 | 22:35

Dit is ook een mooi voorbeeldje van hoe oorzaak en gevolg vaak gemisinterpreteert worden.

www.powned.tv/aankondiging_pownews/201...

Je kan natuurlijk zeggen, het zijn die allochtonen weer. Maar feitelijk was er In Maastricht he-le-maal niets aan de hand totdat Opstelten en Teeven met de wietpas op de proppen kwamen. En deze gevolgen hiervan zijn tijdenlang voorspeld,ook hier in de draden.

Hoofdschuldige is dus? Juist: Imbeciel rechts.

Kost even tijd dat uitleggen maar dan snapt zelfs de hele Jostiband het.

Graag gedaan natuurlijk.

pius | 19-03-13 | 22:35

Supermatthijs | 19-03-13 | 21:59 | + -3
De vrijheid van godsdienst is niet meer dan de vrijheid zo gek te zijn als een deur. Nou ja, kun je voor of tegen zijn, zolang je er maar geen last van hebt.

Voor de rest kan de vrijheid van godsdienst, waar ik niet tegen ben, prima worden ondergebracht bij de vrijheid van meningsuiting. Meer is het namelijk niet.

Het is een godgeklaagd schandaal dat het in NL is toegestaan om kinderen op andermans kosten te indoctrineren met mohammedanisme, christendom, jodendom etc.
Allemaal voorbij het absurde. Ik ben er ook tegen dat private partijen dat betalen. Onderwijs moet seculier zijn. Niemand heeft behoefte aan mohammedaanse geologie, biologie etc. Volslagen onzin.

Kun je nog bijtellen dat giften aan instituten voor krankjoreme idioten zoals daar zijn kerken, synagoge's, mosketen etc. ook nog eens aftrekbaar zijn, zodat ik daar aan mee betaal. Echt, totaal van Godt losgezongen.

Hebben de Fransen dat toch heel wat beter geregeld. 't Is zo eenvoudig. Religie doe je maar thuis of in je clubhuis, maar daarbuiten speelt het geen enkele rol.

Waarom zouden we de krankzinnigheid van 1 mens wel als zodanig duiden en die van een miljoen mensen niet?

Vragen, stel ze gerust. Ik ben imam in opleiding, dus ik weet alles.

Itzamná | 19-03-13 | 22:33

Islam is eerder even erg als fascisme dan Islamofobie........ Ik ken namelijk geen enkel dodelijk slachtoffer van Islamofobie terwijl er dagelijks doden vallen door de Islam.

Hobbykip | 19-03-13 | 22:32

De wijzen uit het oosten wijzen op internationale verdragen. De dombo's uit het westen menen dat ze geen zak te maken hebben met het internationale verdragen verkeer. Zelf wel met de vinger wijzen, maar zelf geen kritiek durven te ontvangen. Ik vind Nederland wel achterlopend in dit gebeuren. Probeer gewoon met argumenten te komen waarom wij als NL niet volgens de geest van die verdragen moeten handelen. Turkije kan niet zeggen (doen ze ook niet) jullie prutsers doen niet genoeg jullie best. Maar de output kunnen ze wel kritiseren en dat is bedroevend. Dan komt Erdogan met een oplossing omdat NL die niet kan geven (In ieder geval geen oplossing dat wenselijk wordt geacht door de betreffende doelgroep waar NL deze dienstverlening voor verricht). Prutsers laat gewoon het werk over aan Erdogan en meet en leer van deze exercitie.

Kaan78 | 19-03-13 | 22:31

Houden we de discussie wel zuiver dames?

islam is geen religie, maar een oorlogsideologie, 1400 jaar geleden verzonnen door een verstoten pedofiele jood en bedoelt om z'n barbaarse leger in het gareel te houden.

Parsons | 19-03-13 | 22:31

De angst is volkomen gerechtvaardigd.

De combinatie van islam+tribalisme kent in Europa geen afdoende bestrijdingsmiddelen. De eigen cultuur en rechtsmiddelen maken ons weerloos.

Laat Nederlanders maar eens een studie maken van de Islam in Indonesië die onder de Nederlanders heel klein begon en nu die hele archipel domineert.

Met dezelfde tactieken en strategieën hebben we in Europa te maken. Het gaat langzaam, maar gestaag. We wennen aan ieder klein stapje en zien over x-jaar dat het niet meer te stoppen is

Islamofiel | 19-03-13 | 22:29

@Jackanders | 19-03-13 | 22:10

Ik geloof ook in kleinschaligheid idd. Zeker. Voor de rest weet ik niet waar je op doelt maar volgens mij is dat ook je bedoeling.

Point taken amice;)

pius | 19-03-13 | 22:28

@Itzamná | 19-03-13 | 22:06

Inderdaad. Als dat zou moeten moet ik ook kiezen, ja, maar vooralsnog zijn het vooral de oude wijken in de grote steden waar, zou oud als het leven is, de grootste problemen zijn - en de cultuur van de dominante bevolkingsgroep zich vaak in wat rigider dan gemiddelde vorm manifesteert.

Allemaal waar.

Dat die wijken multicultureel zijn dat is een onomkeerbaar feit daartegen in het geweer gaan is als schelden op het weer. Maar ook daar dient men zich aan de Nederlandse wet te houden. In die zin is het gewoon Nederlands grondgebied.

En de problemen hebben natuurlijk niet alleen maar met de heersende cultuur te maken. Sociaal-economische factoren zijn ook een bigtime problem creator. Logica natuurlijk zeker in tijden van crisis.

De zwakkeren krijgen de eerste en de hardste klappen.

Want ik ken geen dure Villawijken op de aardbol waar het een ghetto is en waar de straten structureel vol criminaliteit en overlast zijn. Dus het een zal ongetwijfeld iets met het ander te maken hebben.

En dan kun je lullen over beveiliging natuurlijk maar die beveiliging betreft niet de bewoners zelf, enfin, helder allemaal.

Maar waar was ik ook al weer? Oh ja.

Het verbinden van een bepaalde problematiek aan een overname van ons gehele land door de 'hardvochtige' Islam is dus veel te gortig. Ik zie dat dus niet gebeuren en mocht ik het mis hebben dan is er tijd genoeg om dat in te zien.

Vooralsnog blijf ik vrolijk verder bouwen aan een beter wereld. Het gaat om het proces immers. Het resultaat heb je toch niet in de hand.

En ik heb toch niks beters te doen.

pius | 19-03-13 | 22:26

@Itzamná | 19-03-13 | 22:16 Vragen heb ik niet, opmerkingen wel. Kritiek op religie heeft in dusverre effect gesorteerd dat de traditionele religies in Nederland duidelijk begrijpen wat haar plek in de moderne samenleving is. De islam heeft daar nog wat moeite mee, eufemistisch gezegd. Neemt niet weg dat het idee religie nog altijd in een soort 50/50-sfeer hangt. Het is wel of niet zo, vijftig procent kans. Terwijl de realiteit een waarschijnlijkheid laat zien die verwaarloosbaar is. Zegge 0.001%, alleen omdat we de elementaire kennis over wat voor de oerknal was nog niet helemaal in kaart hebben kunnen brengen.
Dat gegeven moet manifest worden in moderne politieke besluitvorming. Religie is niet iets wat respect verdient. Mensen kennen een zekere waardigheid, de opvattingen niet.
Kort en goed, ik pleit voor het afschaffen van elk privilege bij wet t.a.v. religie. Alleen dan zal langzaamaan het nieuwe inzicht m.b.t. goden en religies post vatten bij de nieuwe generaties.

Not Muhammad | 19-03-13 | 22:26

Desmoulins | 19-03-13 | 22:10 | + 3
Ik zie ook geen verschil tussen islam en nazisme.
Nou ja, er zijn niet zo gek veel actieve nazi's meer.

Er zijn er die beweren dat al het gehannes van de islam ook niet meer is dan de doodsreutel van een verloren ideologie. Het kan eigenlijk ook niet anders.
Stuur al die misleide mensen naar de MULO of zo en in no time is het afgelopen met hun malle geloofje, dat ze, zoals bekend, alleen maar verder de permafrost in helpt.

Ik zou het graag hopen, die ondergang van het mohammedanisme, maar vrees dat het de komende honderd jaar niet echt manifest zal worden. Ideologieën en religies gaan doorgaans vrij lang mee.
Vooral onder imbecielen.
Ik ben er daarom voorstander van dat iedereen die religieus is, geen stemrecht heeft, maar mogelijk drijf ik over.

Itzamná | 19-03-13 | 22:26

Kijk... dan lees je helemaal onderaan de brief van Fransje Zimmerschwanz inzake het schriftelijk overleg op 15 maart 2013 naar aanleiding van het bezoek van premier Erdoğan op 21 maart aanstaande, toch weer het volgende:
.
Inbreng van de fractie van 50plus:
Heeft de regering of hebben de Nederlandse autoriteiten contact gehad met de Turkse autoriteiten over de mannen die aangifte gedaan hebben tegen een VOORMALIG NEDERLANDS TOPAMBTENAAR wegens PEDOFILIE en die nu in een safehouse zitten? Zo ja, wat is er besproken en afgesproken en op welke wijze werken Nederland en Turkije samen in deze zaak?
.
Antwoord Franz Zimmerschwanz aan de kamer:
''Het kabinet heeft geen contact gehad met de Turkse autoriteiten over de mannen die aangifte hebben gedaan tegen een voormalig Nederlandse topambtenaar wegens pedofilie. Hiertoe bestaat ook GEEN NOODZAAK, nu de aangifte van twee van hen door het
Openbaar Ministerie NIET als BETROUWBAAR zijn beoordeeld. De Minister van Veiligheid
en Justitie heeft uw Kamer hierover bij meerdere gelegenheden bericht.''
www.rijksoverheid.nl/documenten-en-pub...
.
Dat de putlucht die rond de gepensioneerde 'topambtenaar' Joris Demmink zal blijven hangen maar spoedig overstemd mag worden door de lijkenlucht van z'n rottende kadaver.

Bertus Betonsloper | 19-03-13 | 22:23

Desmoulins | 19-03-13 | 22:10
Anton Mussert probeerde het nazisme te openbaren met de NSB.
Bedoel je dat?

Strohond | 19-03-13 | 22:22

@Supermatthijs | 19-03-13 | 21:59
Ooit van Theo van Gogh gehoord?

Parsons | 19-03-13 | 22:22

@Itzamná | 19-03-13 | 22:06

Waarom heb jij eigenlijk nog een zwitsal? Dat is tevens als compliment bedoeld voor je heldere comments btw.

BenBinnen | 19-03-13 | 22:22

Angst is een slechte raadgever. Ik heb er liever gewoon een hekel aan.

knutsel | 19-03-13 | 22:21

@Desmoulins | 19-03-13 | 22:15 Klopt. Wat als u de Islam niet ziet als een andere religie? Tsja, daar zijn goede argumenten voor te bedenken. Die zien op de vorm en inhoud. Neemt niet weg dat het in essentie een religie is en blijft. Er is een God en het heeft een meterslang moreel verlanglijstje.
Het boek is alleen veel minder poetisch en chronologisch opgebouwd dan haar voorgangers. At the end of the day is en blijft het een religie. Net zo serieus te nemen als Scientology en Lau de Palingboer.

Not Muhammad | 19-03-13 | 22:20

Armin Langbaard | 19-03-13 | 22:17 | + 0
LOL, leuke samenvatting, gehgeh.
Al is het wat betreft de EU wishful thinking.

Itzamná | 19-03-13 | 22:19

ZKH EénOog | 19-03-13 | 22:02
Bush is de grote angstzaaier geweest die een heleboel volgelingen heeft gekregen, waardoor het baardenprobleem groter wordt gemaakt dan het daadwerkelijk is. Begrijp me niet verkeerd, ik vind alle islamietjes en andere religieuzen volkomen krankzinnig.
Maar die baarden en doekendragers zijn banger voor de vrijzinnigen, dan andersom.

Strohond | 19-03-13 | 22:19

rechtvaardigerechter | 19-03-13 | 22:08 | + 0
Jai dan van mai bailes krijgen doen, graties, met soepsidie en alles.
Jai dan wel eerst moeten zeggen dat ieslam goeie en fijne religie zijn, iek jou anders niet kunnen helpen.

Itzamná | 19-03-13 | 22:18

Not Muhammad | 19-03-13 | 22:09 | + 2
Essentie is wat waar is, wat werkt en wat bruikbaar is.

Wat waar is: de EU is ten dode opgeschreven.
Wat werkt: een klein deel van de Nederlandse bevolking.
Wat bruikbaar is: alles behalve moslims.

Armin Langbaard | 19-03-13 | 22:17

"Op donderdag 21 maart aanstaande brengt de Turkse premier Erdogan een bezoek aan Nederland. CiJO protesteert aanstaande donderdag om 14:30 op het Binnenhof tegen het warme welkom van Erdogan. CiJO is ontstemd over eerdere bizarre en verwerpelijke uitspraken gedaan door Erdogan en zijn regering.
KLIK en lees verder"
www.cidi.nl/Nieuwsberichten/CiJO-demon...

André van Delft | 19-03-13 | 22:17

Not Muhammad | 19-03-13 | 22:09 | + 0
Waarom zou je moeite doen om kritiek te hebben op een religie, waarbij ik het mohammedanisme niet tot een religie reken, maar tot een vrij suffe veroveringsideologie?

Die onzin hebben we wel gehad, innit?

Het gaat er helemaal niet om dat mohammedanen vreemde gebruiken hebben of een vreemd taaltje (dat laatste begrijp ik sowieso niet, het eerste ook niet, enfin). Het gaat er om dat er in NL aanhangers wonen van een morbide en mensvijandige ideologie, totaal intolerant en dat we dus asap van die rotzooi af moeten.

Dat brengt automatisch met zich mee dat we zo'n zakkenwasser als een Erdogan niet in NL moeten willen ontvangen, met z'n maffe fascistische praatjes, waar hij die ook baseert; totaal onbelangrijk. Een mafketel is een mafketel. Zelfde voor criminele debielen die nog in de oertijd leven.

Nog vragen, wij gaan het horen.

Itzamná | 19-03-13 | 22:16

@ Not Muhammad

Wat u beschrijft is moslimhaat, oftewel haat jegens mensen. Buiten dat, wat nou als je de Islam niet als een religie ziet zoals het Jodendom en Christendom?

Desmoulins | 19-03-13 | 22:15

Erdogan is een gevaarlijke Islamist,pleonasme, die in raptempo de erfenis van Ataturk aan het afbreken is. Overigens is angst voor een doodscultus zeer begrijpelijk. Het treurige is echter dat deze zeer gegronde angst tegenwoordig wordt voorgesteld als angst voor het vreemde, rabiate haat of 'vreemde luchtjes in de portiek'...
Het wordt tijd dat we deze fopreligie eindelijk eens openbaren en hetzelfde benaderen als het nazisme.

Desmoulins | 19-03-13 | 22:10

@pius | 19-03-13 | 21:57
Er is wel degelijk wat aan te doen, al is het maar op kleine schaal en in kleine kring.
De overbuurman gedraagt zich na de nodige strubbelingen al een tijdje naar behoren nu, laat ik het daar maar bij houden.

Jackanders | 19-03-13 | 22:10

@supermatthijs. Ik weet dat ik het niet zou moeten doen maar vooruit, licht me eens in: waar ligt het dan wel aan?

knutsel | 19-03-13 | 22:09

Dagelijkse Dosis Nuance:
Er is nogal een vurig debat over het verschil/de grens tussen islamofobie en religie-kritiek. Om voor eens en altijd het verschil duidelijk te maken, het volgende voorbeeld;
.
Religie-kritiek; De stellingen zijn niet aantoonbaar, het concept God als omschreven in de Heilige Boeken kan niet bestaan en daarom wil ik graag in debat met mensen die daar anders over denken.
.
Islamofobie: Die vuile g*$# moslims, ik moet ze niet. Met hun vreemde gebruiken en taaltje. Opzouten, allemaal.
.
Voor wie dat verschil nog steeds niet begrijpt, is het raadzaam een ander onderwerp te vinden om zich over uit te spreken. The Voice of Holland bijvoorbeeld.
Want dit eeuwige gezever houdt de boel verschrikkelijk op. Uitgesproken voor en tegenstanders zijn zo nadrukkelijk aanwezig, dat er geen ruimte meer is voor een weloverwogen en feitelijk onderbouwde mening. Wat we van elkaar vinden is ab-so-luut niet belangrijk. Essentie is wat waar is, wat werkt en wat bruikbaar is. De rest is stof voor huiskamer en borreltafel.

Not Muhammad | 19-03-13 | 22:09

Supermatthijs | 19-03-13 | 22:04 |
Cultuur, geloof, zwakzinnigheid, het zal me een worst wezen hoe het komt.
Ik mot dat gedrag en die houding gewoon niet.

vetkleppert | 19-03-13 | 22:08

rechtvaardigerechter ....... 22.02
Was op zeer slecht sgool.

rechtvaardigerechter | 19-03-13 | 22:08

Islamfobie gebruik je als je geen argumenten hebt. Het probleem is dat links ergens ook wel inziet dat de islam niet deugt. Maar dat toegeven is een ander ding. Dat doen ze niet maar omdat ze dus in een discussie compleet afgaan (vraag ze eens rechten van vrouwen te rijmen met de islam) gaan ze liever roepen over islamfobie. Een fobie is een onverklaarbare en niet reele angst voor een bepaalde zaak. Als niet-moslim heb je gewoon voor de islam te vrezen. De geschiedenis laat dat zien.

Moonwarrior | 19-03-13 | 22:06

pius | 19-03-13 | 21:50 | + 0
That's the way the cookie crumbles.

De Reconquista heeft ook nogal wat doden gekost. Ik vrees dat de exit van mohammedanen uit Europa ook niet via Club Med gaat lopen.
Niet mijn wens, maar jij weet net zo goed als ik dat de bodem van Europa doordrenkt is van bloed.
Wij zijn geen haar beter dan om het even welke klootzak in de eerste helft van de vorige eeuw.

Komt puntje bij paaltje, dan zul ook jij moeten kiezen. Wil ik de Westerse tolerantie instandhouden, ook als dat betekent dat ik aanhangers van een totaal intolerante religie, ideologie of cultuur met geweld het continent uit moet trappen of geef ik geen flikker om tolerantie?

Een jaar of 30-40 geleden was het helemaal geen issue. Het is nu een issue geworden dankzij de massa-import van mohammedanen.
Dat alleen al zou je te denken moeten geven.
Overigens mogen ze van mij allemaal een oprotpremie krijgen van 50K, te betalen door de Cyprioten en Grieken.

Kun je weer rustig uitgaan en zo, en verworden niet hele wijken tot kansloze getto's, volgepropt met halvegaren die nauwelijks een woord NL spreken en in onze samenleving geen schijn van kans hebben.
Dat zal ook de reden zijn dat de nogal oververtegenwoordigd zijn in de verkeerde statistieken, en 't is tegelijkertijd een reden om serieus werk te maken van een exitpolicy, wie dat dan ook betaalt. In eerste aanleg denk ik aan de PvdA-stemmerTs.

Breakiebreakie, ik tiep me de tyfus.

Itzamná | 19-03-13 | 22:06

Itzamná | 19-03-13 | 21:57 |
Erdogan komt hier vertellen dat de Nederlandse Turk eigenlijk drie paspoorten heeft, één Nederlands paspoort, één Turks paspoort, en één paspoort dat exclusief toegang geeft tot het Hiernamaals. En dat de Nederlandse Kufar eigenlijk maar één paspoort heeft, dus minstens twee te weinig.
Wat wij hem zouden moeten vertellen is dat we dikke schijt hebben aan dat Turkse paspoort en dat dat derde paspoort wat ons betreft in het geheel niet bestaat en dus ook geen exclusiviteit waarborgt, van welke aard dan ook.

Schoorsteenveger | 19-03-13 | 22:05

Maar goed, ik wil politiek-technisch gezien niet onder dezelfde noemer worden gegooid als die stinkaap Erdogan. Als ze Turkije toelaten tot de EU en de pleuris breekt uit, dan emigreer ik naar Afrika. Rwanda ofzo.

Armin Langbaard | 19-03-13 | 22:05

knutsel | 19-03-13 | 22:00

Nee hoor, dat heb ik niet. Maar ik geloof ook niet in de problemen van een bepaalde cultuur de schuld geven aan een geloof.

Supermatthijs | 19-03-13 | 22:04

@Strohond | 19-03-13 | 21:50

Je bedoelt dus voor '9/11', en dus vóór de opkomst van Fortuyn, die degene was die met het voorstel van allochtonenspreiding aankwam?

Eén van de weinige voorstellen van Fortuyn die nog werkelijk zijn uitgevoerd, met als resultaat dat nu zelfs elk dorpje in the middle of fucking nowhere hun stekkie mogen delen met de islamitische medemens, waar dat voor die tijd die 'amper iemand' was, die het ongeluk had in één van de hele weinige kansenwijken in de grote stad te mogen wonen.

Dat lag niet aan Bush, hoor. Hoe knetter die zotte zool ook was (en is).

ZKH EénOog | 19-03-13 | 22:02

Treurige Jurkendragende Scheit Allachtonen. Jullie begrijp eindelijk, tsja.

rechtvaardigerechter | 19-03-13 | 22:02

Hopelijk volgt Rutte in zijn gesprekken met Erdogan de lijn Asscher en niet die van BZ boerenbraadlul Timmermans.

Flashheart | 19-03-13 | 22:02

@Supermatthijs. Goeie genade, als de islam voor jou nog steeds onbekend is heb je toch echt de laatste 12 jaar onder een steen geleefd. Ik geloof het gelijk, daar niet van.

knutsel | 19-03-13 | 22:00

@Itzamná | 19-03-13 | 21:53

Heey, iK ben Yves Gijrath of Leon de Winter niet joh heb niks met de persoon Badr. Peter Aerts is mijn held.

Onthouden hè.

pius | 19-03-13 | 21:59

Itzamná | 19-03-13 | 21:57 | + 0 -

Wat een onzin, je hebt gewoon vrijheid van godsdienst en als je daar tegen bent ben je eigenlijk ook tegen vrijheid van meningsuiting.

Supermatthijs | 19-03-13 | 21:59

Strohond | 19-03-13 | 21:51 | + 0
Het interesseert mij geen reet waar iemand z'n leuter in hangt, als het maar met wederzijds goedvinden is.

Itzamná | 19-03-13 | 21:58

@Jackanders | 19-03-13 | 21:55

Tell me about it mate. Maar soms kan je maar beter lachen toch.

Wat doe je eraan immers?

pius | 19-03-13 | 21:57

pius | 19-03-13 | 21:52 |
Zolang iemand zijn tenenkaas uit mijn buurt houdt, zolang ik het niet hoef te ruiken...

vetkleppert | 19-03-13 | 21:57

Schoorsteenveger | 19-03-13 | 21:42 | + 1
Dat heb jij goed gezien. Het werkelijke probleem is islamofilie. Er zijn nogal wat echte mensen op aarde, een miljard of zo, die denken dat de 14e eeuwse islam ook maar in de verte iets bijdraagt aan de vrede op aarde.

Ze zitten ernaast, en niet zo'n klein beetje ook. Een tribale troep religekkies, met niet meer dan VMBO.
Niet afgemaakt, dat is. Maar natuurlijk.

Itzamná | 19-03-13 | 21:57

@Itzamná | 19-03-13 | 21:53
Zoiets had ik afgelopen vrijdag ook wel willen zien!

Humpf | 19-03-13 | 21:56

Ik ben bang dat Erdogan zijn bestemming in de welbekende tram der democratie bijna heeft bereikt, hij is al opgedaan en wacht nog even tot de deuren opengaan, dan stapt hij uit. Zonde van het moderne Turkije wat Ataturk in gedachte had, maar islamisme, chauvinisme, overdreven trots en imperiale aspiraties om het Ottomaanse rijk te herstellen gaan nou eenmaal slecht samen met een vrije en democratische rechtsstaat.

H.Stiglitz | 19-03-13 | 21:55

@pius | 19-03-13 | 21:36
Ik doe het weer met de lolbroek aan, maar eigenlijk is het te triest voor woorden.
Kinderen staan bloot aan allerlei door volwassenen gecreëerde gevaren.
Veel zieker kan je het niet krijgen.

Jackanders | 19-03-13 | 21:55

Humpf | 19-03-13 | 21:52 | + 0
Ik ga er voor naar buiten (kind in tha house), dus kan dan niet bij m'n I-mac.
Dat het een I-mac is, is dan verder niet zo belangrijk, gehgeh.

Itzamná | 19-03-13 | 21:54

Moederneuk | 19-03-13 | 21:50 | + 0 -

Gelul, het kan hier wel opeens mode zijn een geheel normaal woord uit zijn verband te trekken maar dat geeft je nog geen gelijk. Wat heb jij ooit voor last gehad van de islam of van islamieten ? Wedden dat je daar geen fatsoenlijk antwoord op kunt geven ? En dan wel al het slechte in de wereld eraan ophangen, dat is nou islamofobie. Angst voor het onbekende.

Supermatthijs | 19-03-13 | 21:54

Mochten ze willen, dat we fobisch waren. Dat zou namelijk pas echt respecrvol zijn.
We moeten er gewoon binnensmonds van braken. Dat is iets heel anders.

vetkleppert | 19-03-13 | 21:54

Overigens, totaal off-topic, vind ik die Badr wel een held. Hij is dan geen Turk, maar dat dondert niet. Ik maak geen onderscheid tussen Turken en Marokkanen, voor mij een pot nat. Ben fel tegen discriminatie, maar natuurlijk.
Onderstaand linkje vond ik erg tof, duurt minder dan een minuut. Geweldig muziekje eronder - just beat it.
Speciaal voor @pius.
www.youtube.com/watch?v=FsfrhSzWvJU

Itzamná | 19-03-13 | 21:53

hierbij beledig ik de Turkse Entiteit.

Rijole | 19-03-13 | 21:53

@Itzamná | 19-03-13 | 21:49
Ik rook tijdens het reaguren en toch lukt het me niet.

Humpf | 19-03-13 | 21:52

@vetkleppert | 19-03-13 | 21:46

Ik zie het meer als Kaas. Je hebt verschillende soorten kazen, sommige zijn niet te vreten, andere wel.

Maar het blijft allemaal Kaas.

( nothing personal de vies)

pius | 19-03-13 | 21:52

Itzamná | 19-03-13 | 21:46
Jij weet toch ook wat anale seks is, maar op een pleidooi voor een homotransportje heb ik jou nog niet kunnen betrappen.

Strohond | 19-03-13 | 21:51

En nu kunnen er opeens duizenden moslims komen demonstreren tegen de opvang van een jochie bij 2 potten. Je ziet ze dit nooit doen als er ( voor de zovelste keer) een groepje moslims een grensrechter doodtrappen/ kopschoppen/ gehandicte man van scootmobiel beroven/ enz, enz enz enz enz!! Welne, daar willen ze niet tegen protesteren. Of laten horen dat ze daar tegen zijn.
Maar 2 vrouwen die een moslim jongen opvangen omdat zijnincomptente loser ouders dat niet kunnen... daar tegen willen ze protesteren! Via de social media elkaar oproepen te komen donderdag.
Moslims, wat laten jullie je weer van je slechste kant zien!

irma zonderboezem | 19-03-13 | 21:51

Islamofobie is per definitie een leeg woord, want fobie betekent (wikipedia) "een psychische aandoening waarbij iemand, om doorgaans onduidelijke redenen, een ziekelijke angst ontwikkelt voor specifieke zaken of situaties"

Angst voor de Islam lijkt mij niet gebaseerd op een 'onduidelijke reden'. Die reden is zo duidelijk als wat, dus is 'islamofobie' een kulwoord.

Moederneuk | 19-03-13 | 21:50

@Itzamná | 19-03-13 | 21:47

Oh. Was die Bartolomeüsnacht toch ergens goed voor dus.

Goed om te horen.

pius | 19-03-13 | 21:50

vetkleppert | 19-03-13 | 21:39
Voor George W. wist amper iemand dat er een luchtje aan zat.

Strohond | 19-03-13 | 21:50

Drie op een rij, en tussendoor nog roken.
Ik geef het je te doen, haha.

Itzamná | 19-03-13 | 21:49

rechtvaardigerechter | 19-03-13 | 21:41 | + 0
Een beetje Turk is homo, dat weet iedereen.
Niet doorvertellen, want voor je het weet ben je raksist, seksist, faksist of iets anders fraais.

Itzamná | 19-03-13 | 21:49

pius | 19-03-13 | 21:44 | + 0
De Hugenoten waren een aanwinst voor NL.
De islamieten niet.

Nog vragen?

Itzamná | 19-03-13 | 21:47

Weet je wat ook erg is, dat verreweg iedereen hier weet wat 'halal' en 'haram' is.

Dat komt niet door de islamitische leer, maar door de aanwezige islamieten hier.

Daar zou ik maar eens over nadenken en je dan de vraag stellen of we de 'islam' moeten bestrijden.
Totale onzin. Waarom zou je je tijd verdoen met het bestrijden van een nazistische ideologie als er geen aanhangers zijn?
Dat kan anders. Beter dus.

Itzamná | 19-03-13 | 21:46

@pius | 19-03-13 | 21:44
Het ene geloof is het andere niet.
Je vergelijkt een joint toch ook niet met een spuit?

vetkleppert | 19-03-13 | 21:46

Iedere zionist is het van nature eens met de palestein die stelt: dit os mijn land.

De Treinende Rechter | 19-03-13 | 21:46

Watapatja | 19-03-13 | 21:44 | + 1
zoals ik al zei, 20% is elitair en uitzuiger ;-)

Armin Langbaard | 19-03-13 | 21:45

@Schoorsteenveger | 19-03-13 | 21:42

Inderdaad. Het zwaard snijd altijd aan twee kanten.

pius | 19-03-13 | 21:45

@Itzamná | 19-03-13 | 21:39

Nooit doen, religies je land uitgooien. Ooit hebben ze de Hugenoten Frankrijk uitgedonderd en daarom zit ik nu op Geenstijl.

Dat soort gedonder krijg je daarvan.

pius | 19-03-13 | 21:44

Armin Langbaard | 19-03-13 | 21:42 |
Christenen moeten lijden, hard werken hoort daarbij. Ik neem het genieten wel waar, anders lijden ze voor niets.

Watapatja | 19-03-13 | 21:44

Itzamná heeft een punt. Een sprookjesboek is één ding, om het te geloven en alle andere mensen ermee lastig te vallen moet je echter behoorlijk achterlijk zijn. Die hoef ik hier ook niet zo nodig.

knutsel | 19-03-13 | 21:43

Watapatja | 19-03-13 | 21:26 | + 0 -

Niet helemaal waar, de gemeente Emmen draait de nieuwe thuisregeling terug voor de medewerkers die schriftelijk bezwaar hebben gemaakt, de rest kan van hun net zoals voorheen door de stront zakken, want die moeten gewoon doorgaan met de door de rechter ONGELDIG verklaarde regeling.
Maarja, als het leeuwendeel van de gemeenteraad uit PvdA/VVD mensen bestaat,wat verwacht je dan. Wat woon ik toch in een fijne gemeente.

Wc-kip | 19-03-13 | 21:43

Als Islamofobie een misdaad tegen de menselijkheid is, dan is Islamofilie dat ook.

Schoorsteenveger | 19-03-13 | 21:42

Itzamná | 19-03-13 | 21:39 |
Moet ik die jehovah zijn voet ook teruggeven, staat al sinds zondagochtend in de hal.

Watapatja | 19-03-13 | 21:42

Liefdebaard | 19-03-13 | 21:36 | + 0
'42% geen gezindte (zeg maar het weldenkende deel der natie)'

Yeah right, van de christenen kun je zeggen wat je wilt, ze werken wel hard. Van jouw 'weldenkende deel' is 22% tokkie en economisch gezien een lastenpost. 20% is elitair en uitzuiger. Houd je een nuttige 2% over.

Armin Langbaard | 19-03-13 | 21:42

@Jan Boule | 19-03-13 | 21:40
Genocide heet zoiets.

vetkleppert | 19-03-13 | 21:41

Itzamná | 19-03-13 | 21:31 | + 0
Is er ook onderzocht of er lesbo en/of homostellen aan boord waren bij die ongelukken? Want dat zou een hoop van de huidige frustraties onder de Turkjes verklaren natuurlijk. Tsja

rechtvaardigerechter | 19-03-13 | 21:41

ethNische...

Jan Boule | 19-03-13 | 21:41

halverwege de 80-er jaren begonnen de Koerden zich te roeren. Deze ethische groep woont zowel in Irak, Syrië als Turkije. In plaats van de dialoog aan te gaan heeft Erdogan nhet Turkse leger de opdracht gegeven de wil om een bepaalde vorm van autonomie met harde hand de kop in te drukken. Het optreden van het Turkse leger heeft sinds 1985 40 à 45 duizend Koerden het leven gekost.

Jan Boule | 19-03-13 | 21:40

@Strohond | 19-03-13 | 21:38
Volgens mij hebben wij helemaal geen Amerikaanse president nodig om ons groen en geel te ergeren aan alles wat naar islam ruikt.

vetkleppert | 19-03-13 | 21:39

pius | 19-03-13 | 21:36 | + 0
Daarin heb je gelijk. Voor hetzelfde geld is iemand katholiek. En toen? Gaan we het katholicisme bestrijden?
Totale onzin. Als je van de papen afwilt, moet je ze NL uit donderen.
Hoe moeilijk is dat?

Wat wel moeilijk lijkt te zijn, is om je uit te schrijven als paap, gehgeh.

Itzamná | 19-03-13 | 21:39

@pius | 19-03-13 | 21:36
De meeste gelovigen slagen er inderdaad in een ander niet lastig te vallen met religieuze incontinentie.
Maar de meeste mohammedanen helaas niet.

vetkleppert | 19-03-13 | 21:38

vetkleppert | 19-03-13 | 21:34
Volgens mij is het diepe angst die er door de 43ste president van de Verenigde Staten ingeramt is.

Strohond | 19-03-13 | 21:38

La Bailaora | 19-03-13 | 21:31 | + 1 & ook Kaas
Je kunt een leer wel verafschuwen en/of crimineel vinden, maar zonder aanhangers zou niemand die moeite doen.
Er zijn dagen dat ik me niet bezig hou met Apollo of Thor.

Waar we last van hebben is van mensen die de islam aanhangen en dus zonder enige ethiek, want die is volstrekt afwezig in de islam, door het leven gaan.
De meeste islamieten vallen samen met hun tribale geloofsgenoten en zullen zich nog eerder als islamiet definiëren dan als Marokkaan of Turk of wat ook.

Het is dan ook niet de islam die we NL en Europa uit moeten donderen, maar de islamitische populatie. Klinkt wat hard, maar het alternatief, praten tegen dovemansoren, lullen tegen gelovigen, is nog veel absurder en in de grond der zaak nog harder - als het niet te dom zou zijn om te kakken.

Jij begrijpie doen? Vecht maar lekker door tegen de 'islam'. Schiet op ja.


Itzamná | 19-03-13 | 21:37

@Jackanders | 19-03-13 | 21:35

rofl

pius | 19-03-13 | 21:36

Het islamisme, zo klein in Nederland en zo krachtig in zijn vermogen om 96% van onze bevolking op de kast te jagen, chronisch te irriteren en zo meer. Het heeft ons eeuwen gekost om bijna van al die religieuze inmenging in onze maatschappij af te geraken, werkt de regering, linksch, de EU etc. weer aan een heuse revival van het leed dat religie heet.
nl.wikipedia.org/wiki/Nederland :
42% geen gezindte (zeg maar het weldenkende deel der natie)
29% rooms-katholiek
9% hervormd
6% PKN
6% overige
4% gereformeerd
4% islamitisch

Liefdebaard | 19-03-13 | 21:36

Fijn, zo een vijfde en zesde colonne.

Petrus de Rewa | 19-03-13 | 21:36

@vetkleppert | 19-03-13 | 21:34

Ik walg van spruiten maar niet van religies. Daar merk je nooit wat van namelijk.

Althans niet in de echte wereld.

pius | 19-03-13 | 21:36

Als ik als Turks jochie mocht kiezen tussen bij de vierde levensmaand het ziekenhuis in moeten met gebroken arm en blauwe plekken, of op je zesde onbedoeld een keer door het sleutelgat aanschouwen hoe je beide moeders een beetje liggen te kutjeknallen, wist ik het wel.

Jackanders | 19-03-13 | 21:35

@pius | 19-03-13 | 21:33
Klopt. Het is geen fobie. Het is walging.

vetkleppert | 19-03-13 | 21:34

Islamofobie? Hier? Nee joh. Rot op. Wat is dat nou voor onzin.

Hoe kom je erop.

pius | 19-03-13 | 21:33

@Itzamná | 19-03-13 | 21:24
Het is geen gelul, de basis is islam. Natuurlijk zijn er dus een heleboel aanhangers, daar heb je gelijk in, en daarmee is duidelijk dat de combi een groot probleem vormt.

Praten over de oplossingen van deze problemen is al een stap verder. Ik denk dat 20 jaar geleden het nog had kunnen worden opgelost door moskeeen te ontmoedigen en door islamonderwijs te verbieden, net zoals Ayaan dat wilde. Nu wordt het zo endemisch dat ik ook denk dat het zo ver verspreid is dat de enige oplossing idd. nog zit in het terugsturen. Jammer, want als die lui van jongst af aan een andere opvoeding was gegund waren er heel wat goed terecht gekomen hoor. En waren mogelijkerwijs de haatbaarden allang weer vertrokken omdat ze geen voet aan de grond hadden gekregen. Een gemiste kans zeg maar. Met dank aan de goedmens, de typische 'zachte heelmeesters maken stinkende wonden' types.

La Bailaora | 19-03-13 | 21:31

@Itzamná | 19-03-13 | 21:21 | + 1 -
Ik heb er geen zin in vandaag. Probeer eens zelf je eigen vraag te beantwoorden.

Kaas de Vies | 19-03-13 | 21:31

Ah gezien de -11 mag ik hier duidelijk geen vraag over stellen. Wist ik niet.
kicktherabbit | 19-03-13 | 21:24 |

Niet huilen als je maagdenvlies gescheurd is. Beetje bloed hoort erbij.

Red mij niet | 19-03-13 | 21:31

Die Erdogan, komt-ie met Turkish Airlines?

"Turkish Airlines wordt door sommigen (onder andere AirSafe.com en het Jet Airliner Crash Data Evaluation Centre) ingedeeld bij de minder veilige luchtvaartmaatschappijen van Europa. De vergelijkingen aangaande veiligheid zijn onder meer gebaseerd op het aantal dodelijke slachtoffers in relatie tot het aantal reizigerskilometers. Omdat hierbij ook ongelukken meegenomen worden die al geruime tijd (soms al tientallen jaren) geleden plaatsgevonden hebben geven deze gegevens echter mogelijk een vertekend beeld over de huidige stand van zaken. De nationale maatschappij van Turkije heeft nooit op de zwarte lijst van de Europese Unie gestaan. Ook de International Air Transport Association (IATA) beoordeelt de maatschappij als veilig.[22] Sinds 2008 is Turkish Airlines lid van Star Alliance. De leden van de Star Alliance controleren elkaar op kwaliteit en veiligheid.
Sinds 1973 verloor de maatschappij twaalf vliegtuigen bij ongelukken, waarbij 844 mensenlevens verloren gingen.[23] Vlucht 981, die op 3 maart 1974 in Frankrijk verongelukte, was vóór de vliegtuigramp op Tenerife het zwaarste vliegtuigongeval ooit. Het laatste ongeluk waarbij de maatschappij was betrokken was op 25 februari 2009 toen vlucht 1951 neerstortte voor de landing op de luchthaven Schiphol."

Zou hoopgevend zijn.

Itzamná | 19-03-13 | 21:31

oplichter | 19-03-13 | 21:19
Wij van de elite adviseren de elite.

Strohond | 19-03-13 | 21:30

Erdogan, siktir lan! Pushtt.

Professor Superhirn | 19-03-13 | 21:29

"... Vinden we fascismofobie een 'misdaad tegen de menselijkheid?' Fascismofobie is geeneens een bestaand woord, wegens vanzelfsprekend. Net als zelfmoordterroristfobie, meisjesbesnijdenisfobie, stenigfobie en shariafobie geen bestaande woorden zijn..."

En dat is logisch.

Fobie is namelijk een IRREËLE angst. Daarom zal het nooit aan woorden geplakt worden die synoniem staan met dood en verderf. Zoals islam.

ZKH EénOog | 19-03-13 | 21:29

Relifobie; angst voor individuen met een op niet aantoonbare/bewezen punten gestoelde ideologie. Doorgaans gekenmerkt door een natuurlijke reflex deze individuen uit de sfeer van invloed te weren.
-
Ik beken. Het ligt aan mij. Het is misdadig zorgen en twijfels uit te spreken over waarheid en nut van de Islam. Ze zeggen toch dat het zo is? Waarom moeten wetenschappers dan zo nodig moeilijk doen? Ja, oke, er gaat soms een bom af of zet democratische grondrechten onder druk. Beetje mutilatie her en der en vrouwenrechten zijn wat onderbelicht. Ontkennen of uittreden is een halsmisdrijf en andere meningen worden met fysieke intimidatie bejegend. Vrij meningsuiting en vorming staat onder druk en de openbare ruimte moet er aan geloven.
Maar bezijden die paar kleine puntjes is het een ware verrijking voor onze cultuur en wetenschap. Wie dat ontkent, die begaat een misdaad tegen de menselijkheid.
-
Staat genoteerd meneer Erdogan. Ik zal er alles aan doen dit te onthouden zonder te vervallen in begrippen als dictatuur, fascisme en totalitarisme. Prettige avond nog en een fijne vlucht naar Holland gewenst.

Not Muhammad | 19-03-13 | 21:28

Dank Nanninga. Het was me nog niet opgevallen, maar nu zie ik pas dat Recep een ziekte (want dat is een fobie) tot een misdaad bestempelt. Vandaar ook waarschijnlijk dat homofilie zowel als een ziekte en een misdaad wordt gezien in de kringen van Recep's clupje. Homofobie dan weer niet. Gek eigenlijk.

Red mij niet | 19-03-13 | 21:28

Overigens vind ik het te zot voor woorden dat we hier iemand ontvangen uit een land dat nauwelijks over oliereserves beschikt en verder ook de moeite van het onderkotsen niet waard is.

Zou er olie zitten, dan moeten we praktisch en opportunistisch blijven.

Zekere M., eeuwen geleden, zou hetzelfde gezegd hebben.
Een held.

Itzamná | 19-03-13 | 21:27

ZSU-23-4 | 19-03-13 | 21:21 |
Met name het tweede is een probleem, onze overheid maakt fouten en met veel machtsvertoon verdedigt ze deze. Gemeente Emmen liet weten dat de rechter het fout had, nadat ze thuiszorgzaak verloren. Ondertussen gaan ze gewoon door. Dit is algemene werkwijze.

Watapatja | 19-03-13 | 21:26

@The Russian | 19-03-13 | 21:07
Persoonlijk vind ik een moeder die na al die jaren niet fatsoenlijk Nederlands kan te dom om te peopen en waarschijnlijk ook niet geschikt als ouder.80% van buitenlandse kinderen worden niet goed opgevoed door ouders die te pas en te onpas meppen en zeer als de islam er bij komt kijken de kinderen ook nog eens een compleet verknipt beeld geven van de wereld.
Dus groot gelijk en die turken kunnen barsten.Islamieten moeten zowiezo uitgesloten worden van pleegouderschap.

miko | 19-03-13 | 21:24

Wat heeft Geenstijl toch met Israël?
kicktherabbit | 19-03-13 | 21:08 | + -11

Ah gezien de -11 mag ik hier duidelijk geen vraag over stellen. Wist ik niet.

kicktherabbit | 19-03-13 | 21:24

Radenmaar met kees Schilperdood.

mastrubeertje | 19-03-13 | 21:24

La Bailaora | 19-03-13 | 21:19 | + 1
Zie verder 21:21, ik vind het gelul.
Zonder volgers - dat is nu juist het punt. Die leer is zot, misdadig en crimineel.
Zonder aanhangers zou je er geen last van hebben.
Het punt is dan ook niet dat we de islam Europa uit moeten krijgen, maar de islamieten. Enfin, dat begrepen ze al t.t.v. de Reconquista.

Daar hebben veel mensen geloof ik nogal een weirde kijk op.

Itzamná | 19-03-13 | 21:24

shit twee topics open :-)
zoek het maar uit.

mastrubeertje | 19-03-13 | 21:23

-weggejorist-

mastrubeertje | 19-03-13 | 21:22

Maar even los van de vraag of Erdogan een islamitische klojo is die lesbo's uit overtuiging discrimineert blijft toch het punt dat BJZ vaak kinderen uit huis haalt, zonder dat daar een gegronde reden voor is of de beslissing niet terugdraait nadat de reden ongegrond is gebleken.
Twee fout maakt nu eenmaal niets goed.

ZSU-23-4 | 19-03-13 | 21:21

Als de buurjongen hier s'nachts door het raam naar binnen komt en hij gaat niet weg als ik het zeg.....
Echt wel.

mastrubeertje | 19-03-13 | 21:21

Kaas de Vies | 19-03-13 | 21:13 | + 0
Ik heb geen zin in letterneuken, maar jij schrijft letterlijk 'de angst voor de islam is wel reeel.'

Dat nu is onzin.
Zonder aanhangers is de islam niet meer dan een mal sprookje (met aanhangers ook natuurlijk) en verschilt daarin niet van het geloof in, laten we zeggen, een Isis.

't Zijn altijd de aanhangers van een geloof of ideologie. Laat mij de godwinprimeur hebben vanavond. Het nazisme zou geen enkel probleem zijn geweest als die leer geen aanhangers zou hebben gehad. Zelfde voor fascisme.

Als het onduidelijk is, hoor ik het wel.

Itzamná | 19-03-13 | 21:21

Ik hoop dat Erdogan zijn grote Turkse muil opentrekt.
Laat de pleuris maar losbarsten.
Dit geëtter wordt met rasse schreden irritanter.
Wat mij betreft is het tijd om de puist te laten knallen.

GeflipteVlaflap | 19-03-13 | 21:20

Laat die Recep toch lullen. Doet het goed voor zijn eigen volk. Verder hebben we niks met Turkije, of het moeten die 400.000 medelanders zijn. Nou ja, en voor velen hier een verkansiereisje naar Antalya.

Graaf van Egmont | 19-03-13 | 21:20

@Itzamná | 19-03-13 | 21:09
Kaas heeft gelijk. De volgers van islam krijgen nou eenmaal de islam als leer voorgelegd, en dat geeft ze als het ware een 'vrijgeleide'. Deze volgers doen dat met de koran in de hand, de 'vrijzinnige' moslims die in die cultuur ook aanwezig zijn hebben zo het nakijken. Die kunnen die 'haatbaarden' niet corrigeren, want dan zeggen die haatbaarden tegen hun soortgenoten: 'kijk maar in de koran'. Sterker nog, de gematigden durven dat helemaal niet, omdat ze geen poot hebben om op te staan. Vandaar dat de islam wel degelijk de bron van de ellende is.

Laat het je uitleggen door Wafa Sultan, die begrijpt het heel goed, en zegt eigenlijk precies hetzelfde als Geert Wilders ('ik heb niet met alle moslims een probleem, maar natuurlijk wel met een aantal'):
www.eenvandaag.nl/binnenland/36110/get...

La Bailaora | 19-03-13 | 21:19

Jullie paupers kunnen zeggen wat jullie willen over Erdogan en Turkije maar hij heeft er vrijwel zelfstandig voor gezorgd dat de toetredingsgrens van Turkije naar de EU aanzienlijk hoog is geworden. Niet dat het zijn bedoeling was ofzo, meer per ongeluk ofzo. maar toch +1 Erdogan

mvrij | 19-03-13 | 21:19

Ik ben bang dat de elite ons toch uitverkoopt. Zolang er winst is te maken. Het maakt ze geen reet uit welk merk geloof er aan de macht is. De elite blijft altijd de elite.

oplichter | 19-03-13 | 21:19

Ataturk vervloekt Erdogan !
Weten al die Turken dat eigenlijk wel ?
Wesley en Yo toch wel..

Jimmy Mc Clure | 19-03-13 | 21:18

Het is toch hartstikke mooi als niet-moslims, vrouwen, homo's, armenen joden etc etc allemaal derderangsburgers worden, die bij tijd en wijle even fijn gegenocideerd worden? Helemaal in lijn met de mensenrechten.

HoogToontje | 19-03-13 | 21:17

@ Strohond | 19-03-13 | 21:14 |
Naja ik vind ze hier hoe dan ook altijd heel erg braaf voor onze Israëlische vrienden. Daar vallen ook genoeg stukjes over te tikken.

kicktherabbit | 19-03-13 | 21:17

"Wherever Jews settle, they make money. They are not property owners, as being tenants suits them best."

Die knakker is in ieder geval in zeer goed gezelschap met roofster Beatrix.

Parsons | 19-03-13 | 21:15

Als de heer van Rompey zijn klabanus in de reedt van Erdogan heeft geplant praat ie wel anders over de Joden.

Armin Langbaard | 19-03-13 | 21:15

kicktherabbit | 19-03-13 | 21:08
Pritt is een hartstochtelijk keppeltjesverzamelaar. Bij ieder zionistisch stukkie krijgt hij een nieuw uniek exemplaar opgestuurd. Hij heeft al een enorme verzameling. Moet je voor de grap eens achter zijn boekenkast kijken.

Strohond | 19-03-13 | 21:14

Hoezo moeten we recep uitleg geven??
Wij bemoeien ons toch ook niet met allerhande zaken in andere landen die ons niet aangaan??? oooowwwww ,,, wacht1

miko | 19-03-13 | 21:14

@Itzamná | 19-03-13 | 21:09 | + -1 -
Nee, ik ben niet bang, dus geldt het woord fobie sowieso niet voor mij. En nu?

Kaas de Vies | 19-03-13 | 21:13

@ Sjors_Carlin
Eens, ik vind het feit dat 66% van de Nederlanders momenteel óók vindt dat een kind een vader én moeder nodig heeft schokkender en een groter probleem. Wat kan mij de mening van Erdogan over dit onderwerp nou schelen.

kicktherabbit | 19-03-13 | 21:13

"moskeeën zijn onze kazernes, de moskee-koepels onze helmen, de gelovigen onze soldaten en de minaretten onze bajonetten"

"Today, the image of the Jews is no different from that of the Nazis."

Die Erdogan?

www.youtube.com/watch?feature=player_e...

Parsons | 19-03-13 | 21:13

Pastor Sippenhaft | 19-03-13 | 21:08 |
Het hazenpad is in Den Haag ondertussen een olifantenpaadje geworden.
nl.wikipedia.org/wiki/Olifantenpad

GeflipteVlaflap | 19-03-13 | 21:13

Laat die islamitische aap maar weer uit de mouw komen, hoor, Erdogan. Worden er misschien weer wat mensen wakker.
Met je democratie is een trein waar je uitstapt en je minaretten als kazernes.

vetkleppert | 19-03-13 | 21:13

rechtvaardigerechter | 19-03-13 | 21:09 | + 0 -
Bij al het gewoel hier, topcomment!
Ik neem er eentje op.

Itzamná | 19-03-13 | 21:13

Ik denk dat hij nu zit te bibberen achter zijn beeldscherm. Dat zal 'm leren!

Politant | 19-03-13 | 21:12

Die man wil natuurlijk ff kijken hoe de infiltratie van de Turken en Islam verloopt in Nederland en of de dimmi's van de Tweede Kamer daar nog voldoende aandacht in besteden.
Want die Islamitische cultuur in Nederland moet er komen natuurlijk.
Wat de autochtonen daarvan vinden maakt natuurlijk geen f*ck uit, toch Erdogan?

Rest In Privacy | 19-03-13 | 21:12

Watapatja | 19-03-13 | 21:10
.
Een pro regering P & W kijken, nee bedankt.

The Russian | 19-03-13 | 21:12

Pastor Sippenhaft ...... 21.08
Ik voorzie een compromie: het hazenbelang, tsja.

rechtvaardigerechter | 19-03-13 | 21:12

Hebben ze Turkije ook een partij die 'Trots op Turkije' heet?

Zou wel mooi zijn. Mensen die hun 'trots' delen met een stuk of 80 miljoen anderen hebben nogal wat om trots op te zijn. Tsjongejonge.
Ga maar vragen aan die mufkut van een Verdonk, met haar huishoudschoolpraatjes.

Itzamná | 19-03-13 | 21:11

Dïë zändströök ïs wël ëën gëstölën zändströök.

Strohond | 19-03-13 | 21:11

Het is helemaal niet erg om trots te zijn op je land en/of je afkomst, zolang het maar niet extremistisch wordt. Maar je moet absolüüt je müil hoüden over hoe andere landen/mensen hun zaakjes regelen, vooral als JOUW volk ermee geholpen wordt!

Sjors_Carlin | 19-03-13 | 21:11

The Russian | 19-03-13 | 21:07 |
Kijk P&W van gisteren eens terug, geeft toch een ander beeld.

Watapatja | 19-03-13 | 21:10

Vroeger had je hier turkentrekkers, waar is de tijd gebleven? Tsja.

rechtvaardigerechter | 19-03-13 | 21:09

Kaas de Vies | 19-03-13 | 21:02 | + 1
Ben jij zo bang voor de islam dan?
Zijn er veel, geloof ik.

Gaat om de aanhangers van die maffe moordzuchtige ideologie, maar dat hoor je een Wilders bijvoorbeeld ook niet zeggen. Verstandig van hem, maar in feite een beetje laf.
Je kunt net zo goed tegen Thor zijn, maar als die geen aanhangers heeft dan zal het je verder de reedt roesten, of niet?


Itzamná | 19-03-13 | 21:09

Erdogan zal de aanleiding zijn voor demonstraties. Wacht maar af.

Turken discrimineren homo's en christenen. Ze weigeren zich aan te passen aan de Nederlandse wet. De sharia moeten met harde hand worden bestreden. Discriminatie is strafbaar. Dus we mogen aannemen dat de ME-ers de wapenstokken aan het oppoetsen zijn, de traangasbommen worden klaargezet en dat de waterkanonnen worden volgetankt als Erdogan komt.

Als iemand met een waxinelichtje al zo hard wordt aangepakt mag je toch verwachten dat een demonstratie met zo'n haatzaaiende boodschap en zulke grondwet-ondermijnende leuzen flink wat arrestaties oplevert.

Het zal me benieuwen of onze overheid, politie en justitie kiezen voor het landsbelang of het hazenpad.

Pastor Sippenhaft | 19-03-13 | 21:08

Wat heeft Geenstijl toch met Israël?

kicktherabbit | 19-03-13 | 21:08

Man = mand

The Russian | 19-03-13 | 21:08

Turkse Evergreen:
"Democratie is als een tram, als je je besteming hebt bereikt, stap je uit.”
== Recep Tayyip Erdogan (Groot-Europeaan)"

Godsammekraken | 19-03-13 | 21:08

Islamofobie?
Wij zijn niet bang voor de islam, we hebben er alleen maar een ENORME hekel aan. Dat is alles.

ZSU-23-4 | 19-03-13 | 21:08

Omgekeerd moeten we ook zorgen dat onze wereldverbeteraars zich beperken tot kritiek op Nederland. Hier worden ook structureel mensenrechten geschonden, bijv huisuitzettingen, kinderen in volwassenencellen enz.

Watapatja | 19-03-13 | 21:07

Erdogan's opvattingen over 'menselijkheid' zijn immer vertroebeld door een mist van Turkse domme trots.

Simon de Danser | 19-03-13 | 21:07

Recep is een totale LUL!

buizenradio-fan | 19-03-13 | 21:07

En er is nooit 1 Armeen door Turken vermoord want als Recep dat zegt dan is het waar...

eerstneukendanpraten | 19-03-13 | 21:06

"Een Turkse parlementaire onderzoekscommissie mensenrechten"?? Ik moest lachen.

brutus68 | 19-03-13 | 21:06

Ergens heeft hij wel gelijk als hij zegt dat de islam een misdaad of misdadige ideologie is tegen de mensheid.

Die man, ik zet het güllie, hep er kijk op.

Fucking loser.

Itzamná | 19-03-13 | 21:05

Geef die man een Bosatlas, ziet hij eindelijk de echte grenzen van Turkije, weet hij in welk reservaat hij wat mag schreeuwen.

Watapatja | 19-03-13 | 21:04

Noem hem maar Retep, dat past beter bij die hond.

Montgomery Burns | 19-03-13 | 21:04

"islamofobie" Uit de linkse trukendoos. Hier een laffe poging om tegenstanders te psychiatriseren en buiten het debat te plaatsen. Elders en even terug decennialang goed voor een enkeltje gulag.

Godsammekraken | 19-03-13 | 21:03

Haatsnor!

Sjors_Carlin | 19-03-13 | 21:03

Een fobie is een niet reeele angst, de angst voor de islam is wel reeel.

Kaas de Vies | 19-03-13 | 21:02

Arnhem of Armenië. What's in a name.

pius | 19-03-13 | 21:02

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Kansino. Hét online casino van Nederland.
Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online casino Nederland | LOESOE - nieuws en entertainment
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | CoinMart
online bookmakers in Nederland