Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

VIDEO. Johan Derksen loopt boos van het veld

Terwijl Jan Roos een vredig huiskamertafereel beleefde op Steak & Blowjob Day, werd Wilfred Genee live op TV geknipt en geschoren door Johan Sigaarsnor. En Gijpvogel fluit niet af. De ruzie over Heerenveen die al een week speelt knalt live op TV naar een dieptepunt. "Jij praat onzin" en "De redacteuren van VI willen niks meer met jou te maken hebben", aldus Derksen. En weg is hij, terwijl Genee koeltjes afrondt. Tot morgen?

Reaguursels

Inloggen

Ongeoorloofd het veld verlaten is rood. Iedere scheidsrechter weet dat.

Bigi Bana Boy | 15-03-13 | 13:51

de straatvechter vs de student.

mokummer | 15-03-13 | 13:25

Opbokken met die Genee.
Talentloos irritant ventje.

Fundament | 15-03-13 | 12:37

C.onjo; We weten nu wel dat je voetbal niet belangrijk vindt, en dat vind ik ook niet, maar in feite is niets in het leven belangrijk.
Stormageddon; Heerenveen is een uit de kluiten gewassen dorp, dat is waar, maar het achterland van die club is, voor Nederlandse begrippen, nog redelijk groot. Er is in Friesland namelijk maar 1 profclub die er echt toe doet en er zijn 500000 Friezen, die in potentie naar Heerenveen kunnen gaan, en dan tel ik die 100000 Leeuwarders niet mee, je weet wel waarom. Dat moet genoeg zijn om in Nederland op het hoogste niveau mee te kunnen draaien.
Je kunt wel merken dat Derksen in zijn omgeving het alfa-mannetje is, hij krijgt weinig tegenspraak en dat is hij ook gewend, getuige zijn ietwat labiele optreden gisteren. Hij kon het verbaal niet winnen van Genee en daarom ging meneer op de persoonlijke tour, beetje jammer. Het discussiepunt doet dan niet meer zoveel terzake, wel weet ik dat Genee wat meer aan de kant staat van Veenstra en Derksen wat meer aan de kant staat van Riemer van de Velde.

Zwart gat | 15-03-13 | 12:26

Ze lachen zich dood. Samen met hun adverteerders. Welke sukkel trapt hier nog in...

Daniel12345 | 15-03-13 | 12:20

Voetbal... gaaaaaaaaap

De Aarsonaut | 15-03-13 | 11:49

Dat er zoveel over wordt geluld, geeft wel weer aan dat het allemaal bazen zijn, top programma, 'dat geheel terzijde'. Over een paar weken maken ze hier grappen over (onder de gordel) en is gerelativeerd. Deze soap is het toch niet waard om met ruzie uit elkaar te gaan, weten ze zelf ook wel. Gijpie en consorten zullen wel druk aan het bellen zijn met de heren vandaag om het vanavond ouderwets gezellig te maken!

Latrinalia | 15-03-13 | 11:39

Voetbal insite moet weer terug op tv,nu is het alleen maar promotie van roddelblaadje VI.
Genee wenst hier niet aan mee te werken ,en dat siert hem.
Derksen gaat voor zijn personeel staan ,wat een hoofdredacteur hoort te doen,maar er zijn grenzen,als redacteuren na een week niet met meer komen dan wat quotes van een rancuneuze sponser en een ex-voorzitter is het wel erg slecht gesteld met het niveau van het grootste voetbalblad van Nederland.
Genee heeft rechten gestudeerd en Derksen heeft met pijn en moeite 6 jaar lagere school afgerond,dat kon je nu goed zien,enorm niveauverschil tussen beide mannen

bezoekernr666666 | 15-03-13 | 11:18

Het enige dat Genee doet, is proberen de discussie gaande houden. Daarom weerspreekt hij zo nu en dan de bevindingen en meningen van Derksen. Die balans maakt het programma juist leuk. Maar Derksen is nu kennelijk overwerkt en/of naast zijn schoenen gaan lopen, want meneer duldt geen tegenspraak meer en gooit het over de persoonlijke boeg. Dan is het inderdaad snel afgelopen met VI. Dus -1 voor Derksen, om wie ik twee jaar geleden nog vaak moest lachen.

KlunsJohannus | 15-03-13 | 11:17

@Van Dikhout | 15-03-13 | 09:52
Hoewel het er wel op lijkt dat Genee eerder gesouffleerd is, als dat hij informatie heeft gekregen.
Maar echt een teken van samenwerken is het niet. Stop de show maar.

frank87 | 15-03-13 | 11:07

Genee zoekt het net zo snel uit dan dat hij praat.
Tel uit je winst.
Diegene die zenuwachtig werd, was Derksen zelf.
Genee, je bleef professioneel en liet je niet afschepen.

Cloe | 15-03-13 | 11:01

Ja Genee nu zit je met een probleem. Het programma heet Voetbal International genoemd naar het blad. Nu ga je een stap te ver ten op zichten van je` broodheer` . Zeker als je het zo op de spits drijft... Dus staart tussen de benen en heel veel terugkrabbelen Genee... En doe je dat niet helaas dat was weer je korte carrière... Hoop dat je je zakken al wat gevuld hebt...

Bello de Hond | 15-03-13 | 10:28

Tis nie waar! | 15-03-13 | 10:00

+1 voor trolpoging

IkBenRechts | 15-03-13 | 10:22

Wat een eenzijdige jankerd, die Derksen. Genee namen geven die hij en zijn VI-knuppels zelf een invulling aan geven. 'Gaat het om de tijd die je er insteekt, of het punt dat je er mee maakt?' - goeie, Wilfred!

looprekje | 15-03-13 | 10:04

Gijp stil? Boek niet gelezen? Die kan hier helemaal niet tegen man.

PopperFlopper | 15-03-13 | 10:04

De VI onderzoeksjournalisten???? Waar blijven de veroordelingen in deze over de door deze journalisten aangegeven Matchfixing? Waar blijven de massa's belchinezen?
Nee, Mart Smeets was een betere onderzoeks-journalist dan dat stelletje VI-ogenzieners van Johan Derksen!

Tis nie waar! | 15-03-13 | 10:00

Je hoort aan de hijgende ademhaling van Derksen dat hij opgefokt is...

Wijze Uil | 15-03-13 | 09:59

Ooit leerde ik dat het lezerts (in dit geval kijkerts) geen reedt aangaat hoeveel tijd er in een journalistiek product zit of is gaan zitten. Hier ging bromsnor duidelijk de fout in. Niet-professioneel derhalve.
Wie gelijk heeft zal me worst wezen; ik houd niet van foebal.

Van Dikhout | 15-03-13 | 09:52

VIttie? wel goed gespeeld. Alles voor de oplage.

stoepheer | 15-03-13 | 09:47

Hee Johan, die Messi he, van Barcelona.
Dat gaat nog es een hele grote jongen worden in de voetballerij.

Lampelul | 15-03-13 | 09:39

De Snor ropet altijd dat Van Gaal een zelfingenomen kwal is, maar heeft nu laten zien dat hij net zo is.
Hij mag alles over iedereen roepen, maar bij tegengas is hij op zijn teentjes getrapt.
Zeer zwak waren de persoonlijke aanvallen op Genee. Daarmee lijkt het erop alsof hij geen echte argumenten had.

The_Black_Knight | 15-03-13 | 09:33

Desmoulins | 15-03-13 | 09:04

Eindelijk naar 280 reacties iemand met verstand +heel veel

IkBenRechts | 15-03-13 | 09:31

pokkejong | 15-03-13 | 09:17

Dus als je woedend wordt omdat een ander je openlijk als leugenaar wegzet, dan ben je ook een leugenaar... lekkere redenatie zeg...

IkBenRechts | 15-03-13 | 09:29

Stormageddon | 15-03-13 | 00:16
Die zitten allemaal bij Heerenveen, brein.

Mark Smith | 15-03-13 | 09:29

Gutte gut al jaren veegt de snor zonder wederhoor met iedereen de vloer aan. Derksen ga lekker plaatjes draaien ben je veel beter in het is tijd voor rust.
ikdenkwat | 15-03-13 | 00:21

Als Derksen en VI dat doen dan heb jij vast wel een paar voorbeelden?

IkBenRechts | 15-03-13 | 09:26

Genee heeft al 3 weken volledig gelijk . . .
Het werd hoog tijd dat deze snorremans die dagelijks tot z'n nek in de kont van Cruyff en Jopie Munsterman kruipt, eens gewassen en geschoren werd!
En als ie het verbaal niet kan redden loopt ie weg . . . FAALHAAS!

Tis nie waar! | 15-03-13 | 09:21

@pokkejong | 15-03-13 | 09:17

Wie rustig blijft heeft dus gelijk.
Man man man wat een domheid.
En dan nog zeker en masse verbaasd zijn waarom we zo eenvoudig voorgelogen worden door onze volksvertegenwoordigers...

Desmoulins | 15-03-13 | 09:20

Trapt iemand daar nog in, zo'n verkooptrucje?

Politant | 15-03-13 | 09:20

Geenstijl is wat dit betreft hetzelfde als sigaarsnor: gelijk krijgen is beide belangrijker dan gelijk hebben.
Iedereen kan zien dat er in dit filmpje maar 1 is die rustig blijft en dat is niet Johan. Er is er ook maar 1 die inhoudelijk blijft en dat is weer niet Johan. Er is er ook maar 1 die beleefd blijft en dat is wederom niet Johan.
In debat is Wilfried Genee duidelijk een paar maatjes te groot voor de snor.

pokkejong | 15-03-13 | 09:17

Een discussie over heerenveen is sowieso oninteressant.... Maar Genee is al 3 weken aan het zeuren over dit kutonderwerp!!!

Knapzak | 15-03-13 | 09:14

@synchronicity | 15-03-13 | 08:16

Een telefoontje plegen met het lijdend voorwerp in deze kwestie... Dat klinkt heel betrouwbaar ja. Amusant om al die huis, tuin en keuken psychologen hier te lezen. Derksen was niet meer rustig omdat hij dit als een dolkstoot ervaart, en terecht. Het programma is een product van het blad VI.

Desmoulins | 15-03-13 | 09:10

@roze_bril | 15-03-13 | 08:25

Op TV terwijl de zaak nog steeds niet afgerond is...
Wat een naïviteit.
Genee is niet eens een journalist, en wat zijn de feiten dan? Ik heb hem alleen maar gehoord over cijfers, net of hij een of andere accountant is, terwijl Derksen een team van journalisten achter zich heeft staan die zich niet louter en alleen baseren op één bron die ook nog eens het lijdend voorwerp is binnen dit geschil.

Desmoulins | 15-03-13 | 09:08

Je moet wel heel simpel zijn om hier Genee het voordeel van de twijfel te geven. Het programma is VI, en het programma is dus vrijwel geheel afhankelijk van de input van het blad en haar journalisten. Dat Genee dan zijn 'feiten' louter en alleen baseert op gegevens aangeleverd door de voorzitter van Heerenveen, om wie het allemaal draait in dit geschil, is natuurlijk veelzeggend. Met name de reaguurders die de informatie niet gezien hebben maar Genee toch gelijk geven, ondanks dat echte voetbaljournalisten weken aan deze zaak gewerkt hebben. Natuurlijk kon Derksen niet het achterste van zijn tong laten zien terwijl de zaak nog lopende is. De emotie bij Derksen is niet geveinsd en het valt te prijzen dat hij achter zijn redacteuren blijft staan. Genee wil alleen maar scoren, terwijl hij nota bene VI ook vertegenwoordigd als presentator. Mocht VI, het enige echte voetbalprogramma, binnen afzienbare tijd van de buis verdwijnen weten we ook wie daar verantwoordelijk voor is. Een pedant mannetje uit Friesland die graag wil scoren over de rug van zijn collega's.

Desmoulins | 15-03-13 | 09:04

De snor heeft zuurstoftekort

PatrickJumpen | 15-03-13 | 08:48

Mooie regie. Reclamespotje.

Stir Glenfarclas II | 15-03-13 | 08:42

Allejezus, stelletje wijven.

Symmachus | 15-03-13 | 08:41

Wat een kutscheet is die Derksen.

AngrySaint | 15-03-13 | 08:36

Ze hadden weer wat publiciteit nodig. Het nieuws zelf is nieuws geworden, kan het nog platter?

deepblue | 15-03-13 | 08:29

Volgens Peter Verhaar (live op NPO1) is het niet gespeeld dus dan is het waar!

eerstneukendanpraten | 15-03-13 | 08:28

"Jij weet nergens" van en dan niks uitleggen. - veel
voor iemand die vindt dat iedereen altijd alles in het belang van de journalistiek moet zeggen.

roze_bril | 15-03-13 | 08:25

De Snor is altijd heel ontspannen. Maar nu zie ik een zeer nerveuze Snor. Dat betekent dat hij weet dat-ie fout zit en Genee voelde dat heel goed aan.
Als het vrienden waren geweest dan had Wilfried hier geen misbruik van gemaakt. Het zijn dus géén vrienden...

De Literator | 15-03-13 | 08:20

Drogreden van Derksen. Omdat je ergens veel tijd in steekt en de ander slecht 1 telefoontje pleegt is geen argument over de inhoud... Het lijkt de 2de kamer wel!

synchronicity | 15-03-13 | 08:16

ik weet niet welke aflevering er gekeken werd maar in deze werd de snor even op zijn plaats gezet . als alles niet klopt dan geef je daarop weerwoord en zet je bepaalde zaken recht en dat deed hij dus totaal niet .
beetje Genee afzeiken maar zelf totaal geen inbreng hebben dan sta je behoorlijk zwak. nee in deze had de snor geen gelijk en staat hij er behoorlijk zielig op

rukkieduck | 15-03-13 | 08:04

Snor -veel

Morris Stockwood | 15-03-13 | 07:58

Hij moest gewoon even roken, daarom was hij zo chagrijnig. Hield het niet meer vol tot het einde van de uitzending.

Jan Toeternuitje | 15-03-13 | 07:52

Dat is natuurlijk ook wel de succes van het programma dat je in een soort café setting terecht komt maar hier houd je echt een kater aan over.

Simon_GS | 15-03-13 | 07:51

Derksen Jong Un I. Stel geen vragen met een gezond portie achterdocht nav stukken van de hand van 'zijn "journalisten"', want dan dreigt hij alles op te zeggen. Pareer ze en klaar! Maar blijkbaar kan hij dat niet en is dat hele onderzoek gebouwd op een flinterdun fundament.

harry poster | 15-03-13 | 07:42

Wie er gelijk heeft zal mij mn reet roesten, wat ik niet snap is dat die föhn als cambuur supp. het opneemt voor h.veen. Zijn toch natuurlijke rivalen?

Je zal mij t nooit zien opnemen voor die gajesclub uit de bijlmer

dani7902 | 15-03-13 | 07:42

Wat was die Gijp stil?

Rest In Privacy | 15-03-13 | 07:41

Oei. Slechte beurt, Johan. Wat is je belang? Waar maak je je druk om?

harry poster | 15-03-13 | 07:38

Onze bejaarden zitten in de stront.
Ons land wordt leeggevreten door uitvreters.
Onze ondernemers lopen weg.
pvda bereidt het volgende generaal pardon voor.
En Nederland praat over twee kleuters.
Rutte lacht zich helemaal kapot.

Logic | 15-03-13 | 07:27

Sportjournalistiek bestaat niet en al zeker niet van de hand van de Snor.

Quichegerechtigde | 15-03-13 | 07:23

Wat een niveau. 'Ja maar jij..' en 'ja maar hij begon'. Wat een stelletje kleine kinderen. Ongelofelijk. Snor weer eens op z'n kleine pikkie getrapt omdat hij erachter komt dat hij mensen betaalt die 2 weken doen over een klus die je in 5 minuten in je eentje kan regelen.

PopperFlopper | 15-03-13 | 07:15

Brrr wat een griezel is die Derksen toch. Met zijn testosteronprobleem en zijn vogelverschikkersuiterlijk. Meest duidelijke bewijs dat de mens in een degeneratieve fase beland is.

paul de vries9779 | 15-03-13 | 07:14

Genee speelt journalist en doet een Sven Kokkelman: iemand niet uit laten spreken en dan denken dat je een goede interviewer bent als de ander zich ongemakkelijk voelt. Achtergrond zullen al die keren zijn dat hij zich door Derksen beledigd heeft gevoeld.

VictorF | 15-03-13 | 07:06

Voetbal... als je dat belangrijk vindt ben je sowieso een stumperd zonder leven.

De Aarsonaut | 15-03-13 | 06:50

Zo, snoremans is over de zeik zeg. Op het schoolplein was dit vechten geworden.

Onno4280 | 15-03-13 | 06:26

Tja ,Derksen krijgt een koekje van eigen deeg,als je altijd maar denkt dat je kan zeggen wat je wil,dan ga je er een keer onderuit.Gijp zal dit ook wel tegen komen,want die denkt dat ook.

ron78 | 15-03-13 | 06:09

Tis te begrijpen dat Johan Derksen van Gaal immer zit af te zeiken, tis gezien z,n optreden c.q. houding exact hoe van Gaal vaak reageert van Gaal 2.0 tog!

william7055 | 15-03-13 | 05:50

Anders nog? | 15-03-13 | 05:21 | + 0 -
En VI reaguurt vrolijk mee

Prikkl | 15-03-13 | 05:44

Derksen doet wat hij als hoofdredacteur moet doen: voor zijn mensen gaan staan. Als hij twee mensen een tijdje op Heerenveen zet, dan zou hij wel een enorme sukkel zijn als hij die afviel omdat Wilfried (hoe vaak moeten we dat nog herhalen: iemand die niets kan en daarom presentator is geworden) zich iets in laat fluisteren door een enkele belanghebbende.

Zelfs als Van der Velde uiteindelijk ongelijk blijkt te hebben, trekt Wilfried hier een te grote broek aan en kan niet meer scoren dan een toevalstreffer. De vraag is bovendien hoeveel Derksen weet, want hij kan niet alles naar buiten brengen omdat er ook nog eens bronnen beschermd moeten worden. We mogen toch aannemen dat hij wel de code hanteert dat je minimaal twee onafhankelijke bronnen moet hebben, terwijl Wilfriedje met dat soort mores niet op de hoogte is.

Anders nog? | 15-03-13 | 05:21

Ik ga hier niet meer woorden vuil aan maken. Krijg de vinketering. Kusje!

c.onjo | 15-03-13 | 05:09

o)+ | 15-03-13 | 03:23
wtf is dronken, of ben ik de enige die uw reaguursels dubbel ziet? However: mannen als Biesheuvel dienen in bescherming genomen, en die Van Dis laat zich gvd verschillig in z'n pathetische grijze reedt neuqen door die niet-engels-sprekende flapdrol van Van Niweuwekerk

hetluis | 15-03-13 | 05:02

Nein geen boeiende gesprekken hier... Goh wat raar na zo'n topic? BOH!

c.onjo | 15-03-13 | 05:02

Gut gut ik sta op een -1. Dit topic is zo niet boeiend. Mijn geïnfecteerde aids lul vond het nog niet bekijkenswaardig. apenlullen drie bier. En verder krijg je maar de pleuris. Daaaag,

c.onjo | 15-03-13 | 04:54

Wat de 16 jarige kleuters hier niet begrijpen is dat er een rechtzaak loopt en allerlei andere juridische meuk. Dan KAN je helemaal niet vrijuit praten en die Genee met z'n domme hoofd zou zich dat moeten realiseren. De wereld zit veel viezer in elkaar en die Genee is inderdaad triest bezig om dit op live tv te gooien om zichzelf slim te doen lijken. Hij is presentator en niet meer dan dat, hoort zich helemaal nergens inhoudelijk mee te bemoeien. Presentator is filmpjes aankondigen en dat soort handel. Gedoe wat Hans Kraaij doet op SBS. Misschien kunnen ze van baan wisselen want die Genee is duidelijk ongeschikt geworden hiervoor.

nl2dav | 15-03-13 | 04:50

@Rammstein | 15-03-13 | 04:22
Dat wil ik geloven. Welterusten Rammie!

Out

INH.30CL | 15-03-13 | 04:25

Het zal mij benieuwen wie er vanavond bij VI wel en niet aan tafel schuiven.

Rammstein | 15-03-13 | 04:24

INH.30CL | 15-03-13 | 04:19 | + 0 -
Heeft mij nooit echt aangetrokken. Maar ook niet tegengehouden.

Rammstein | 15-03-13 | 04:22

@Rammstein | 15-03-13 | 04:15
Dat vond ik vroeger spannend. Tegenwoordig doe ik liever de deur op slot

INH.30CL | 15-03-13 | 04:19

INH.30CL | 15-03-13 | 04:14 | + 0 -
Er kijkt altijd iemand mee .......

Rammstein | 15-03-13 | 04:15

@Rammstein | 15-03-13 | 04:11
I Know!
Damned are we alone now?

INH.30CL | 15-03-13 | 04:14

INH.30CL | 15-03-13 | 04:10 | + 0 -
He'll be back

Rammstein | 15-03-13 | 04:11

@Rammstein | 15-03-13 | 04:06
Nee, eigenlijk niet. Verander sommige in *een*.

INH.30CL | 15-03-13 | 04:10

INH.30CL | 15-03-13 | 04:06 | + 0 -
Weet ik, maar vindt zichzelf elke keer opnieuw uit.

Rammstein | 15-03-13 | 04:07

INH.30CL | 15-03-13 | 04:05 | + 0 -
Is hij alweer weg ? Ik ben zwaar dol op die man.
Anyone else ?

Rammstein | 15-03-13 | 04:06

Alhoewel hij ook een oude koe is min of meer.

INH.30CL | 15-03-13 | 04:06

@Rammstein | 15-03-13 | 04:03
Ratzinger en de rest van zijn pseudoniemen. Ik vind dat prachtig, jij zal wel weer een andere mening hebben.

INH.30CL | 15-03-13 | 04:05

INH.30CL | 15-03-13 | 03:59 | + 0 -
Wie bedoel je ? Niet over ouwe koeien, maar recentelijk.

Rammstein | 15-03-13 | 04:03

-weggejorist-

TobiasG | 15-03-13 | 04:02

-weggejorist-

TobiasG | 15-03-13 | 04:02

Van Egmond praat dit met de heren recht. Derksen zit fout en blijft tegen beter weten in volhouden. Het werd hem teveel

TobiasG | 15-03-13 | 04:02

Van Egmond praat dit met de heren recht. Derksen zit fout en blijft tegen beter weten in volhouden. Het werd hem teveel

TobiasG | 15-03-13 | 04:02

@miko | 15-03-13 | 03:19
Sommige *gebande* zorgen hier wel voor de kijkcijfers.
Mag Joris ook wel eens over nadenken.

INH.30CL | 15-03-13 | 03:59

Het blijft zeuren tussen die twee.

Rammstein | 15-03-13 | 03:55

Spookuur weer begonnen?
*out*

necrosis | 15-03-13 | 03:26

@ hetluis | 15-03-13 | 02:35 |
Nee. Hoewel een tikje pijnlijk om de man zo te zien. Morgen met een fris hoofd even weer kijken misschien? Het ouderwets goede vandissiaanse gesprek met Judith Schalansky is ook een aanrader.
*op slag flieft is*

o)+ | 15-03-13 | 03:26

@ hetluis | 15-03-13 | 02:35 |
Nee. Hoewel een tikje pijnlijk om de man zo te zien. Morgen met een fris hoofd even weer kijken misschien? Het ouderwets goede vandissiaanse gesprek met Judith Schalansky is ook een aanrader.
*fliefd is*

o)+ | 15-03-13 | 03:23

@pius | 15-03-13 | 03:07
Heb je al nagedacht over een naam?
En graag een openingstune van Morbid Angel, als ik tenminste nog inspraak heb.....

necrosis | 15-03-13 | 03:21

@ hetluis | 15-03-13 | 02:35 |
Nee. Hoewel een tikje pijnlijk om de man zo te zien. Morgen met een fris hoofd even weer kijken misschien? Het ouderwets goede vandissiaanse gesprek met Judith Schalansky is ook een aanrader.
*fliefd is*

o)+ | 15-03-13 | 03:21

@pius | 15-03-13 | 03:07
Free berserker!

@INH.30CL | 15-03-13 | 03:02


@distel | 15-03-13 | 03:03
Ok. *kruisje achter Bakito zet*
Maar die was toch gebanned?

miko | 15-03-13 | 03:19

Bakito!

pius | 15-03-13 | 03:18

@pius | 15-03-13 | 03:07
Heb je al nagedacht over een naam?

necrosis | 15-03-13 | 03:17

@distel | 15-03-13 | 03:03

Ja.

Uiteraard. Wie anders.

pius | 15-03-13 | 03:14

@miko | 15-03-13 | 02:57

Wisselt elke week. Met een column van Itzamna. En de ban van de week van GU. Ook een mooie rubriek.

pius | 15-03-13 | 03:07

@miko | 15-03-13 | 03:02
Laat dan iets echts zien!
youtu.be/IjmBPFPTq-g

INH.30CL | 15-03-13 | 03:06

miko | 15-03-13 | 02:57

Bakito natuurlijk. Geen twijfel over

distel | 15-03-13 | 03:03

@miko | 15-03-13 | 02:57
bakito

INH.30CL | 15-03-13 | 03:02

@necrosis | 15-03-13 | 02:59
Jullie hebben al eens eerder opgetreden?
*ik kreeg dit vandaag ook pas voor het eerste te zien*

www.youtube.com/watch?v=zlWMx9_SCKw

miko | 15-03-13 | 03:02

@miko | 15-03-13 | 02:55
Dan vraag ik GU om zitting te nemen in het programma, anders krijg je Jerry Springer achtige toestanden.

necrosis | 15-03-13 | 02:59

@pius | 15-03-13 | 02:48
En wie als vaste gast? Pa catfight? Of Supermathijs?

miko | 15-03-13 | 02:57

@necrosis | 15-03-13 | 02:32
Ik zou zeggen begin eens met een programma over kickboksen! Daar zijn jullie beide in geïnteresseerd. :)

miko | 15-03-13 | 02:55

skogen0606 | 15-03-13 | 02:52 | + 0 -

hij houdt zowel van derksen als van genee, zwijgen is goud.

aadje82 | 15-03-13 | 02:54

distel | 15-03-13 | 01:58 | + 0 -

ik deel jouw mening 100 %! zo denk ik er ook over! hij heeft iniesta en xavi om zich heen, maradona had alleen zichzelf en de hand van god. maakte in zijn eentje een middelmatig argentinie wereldkampioen en een middelmatige serie a club, kampioen van italie. messi is echt briljant, van een andere planeet, maar maradona is toch de allerbeste ooit! toevallig allebei uit argentinie, moet iets in het drinkwater zitten daar.

aadje82 | 15-03-13 | 02:52

Wat is die Gijp een hypocriet zeg. altijd zijn mening klaar en nu het eens echt is, duikt hij met zijn meningen onder tafel, gewoon niet aanwezig, laffe gozer

skogen0606 | 15-03-13 | 02:52

@INH.30CL | 15-03-13 | 02:32

Het word lastig. Utrecht heeft een prima elftal en speelt uit ook sterk. Winnen we dan zijn de titelkansen weer wat reëler.

pius | 15-03-13 | 02:50

@necrosis | 15-03-13 | 02:43

Ja. Daar heb je me misschien. Ik durf het niet te zeggen.

pius | 15-03-13 | 02:49

@distel | 15-03-13 | 02:42
Gelukkig heb ik het nodige te melden, nou jij weer!

@Koekiemonstah | 15-03-13 | 00:00
*zwaait*

necrosis | 15-03-13 | 02:48

@necrosis | 15-03-13 | 02:32

Hahaha. zeker. Genee en derksen eat your heart out.

pius | 15-03-13 | 02:48

INH.30CL | 15-03-13 | 02:32

Laatste peuk. Pelle gaat er geen 4 inschieten. Onderschat Utrecht niet. Met een kleine overwinning doe ik al de klompendans.

distel | 15-03-13 | 02:45

@pius | 15-03-13 | 02:29
De Inquisitie misschien niet, maar wat denk je van 24 uur non-stop necromuzak?
Desnoods langer......

necrosis | 15-03-13 | 02:43

necrosis | 15-03-13 | 02:32

Wordt geen succes als je echt niets te melden hebt en van tafel wordt geveegd door Pius. Ik mis je ghe-ghe.

distel | 15-03-13 | 02:42

hetluis | 15-03-13 | 02:35

Uhhhh.... Succes morgenochtend!

Polipitator | 15-03-13 | 02:41

kan aan mijn dronkenschap liggen, kom net tuus, maar wordt de dronken en dementerende maarten biesheuvel nu door de vara (van nieuwkerk/van dis) volslagen volstrekt belachelijk gemaakt en straight in the face keihard verschillig uitgelachen?

hetluis | 15-03-13 | 02:35

@pius | 15-03-13 | 02:29
Wat mij betreft is het belangrijker dat Pelle er een stuk of 4 intrapt tegen Utrecht as zondag.

INH.30CL | 15-03-13 | 02:32

@distel | 15-03-13 | 02:28
Misschien moeten pius en ik maar een tv-programma gaan maken.....
#kijkcijferkanon

necrosis | 15-03-13 | 02:32

@distel | 15-03-13 | 02:13

Argentinië heeft geweldige spelers. Betere spelers dan het Argentinië van Maradona maar het was echt een team, alles draaide om Diego en terecht. Daar had allen Valdano echte klasse en misschien Burruchaga. Echter, ik kijk anders naar die dingen, die goal was, hoewel prachtig opgezet wonderschoon, en de tweede ook. Messi scoort zo onvoorstelbaar veel en bijna nooit een lelijk doelpunt.

Hij is ongeëvenaard vind ik. Maar we komen er niet uit merk ik, laten we eens zijn om oneens te zijn mijn waarde.

want zelfs de Inquisitie kan mij niet van standpunt doen veranderen.

Lionel is de Messis.

pius | 15-03-13 | 02:29

necrosis | 15-03-13 | 01:51

Wat valt er uit te leggen? Jullie conversaties zijn niet altijd even vriendelijk, wel vermakelijk. Leg jij dat maar eens uit.

distel | 15-03-13 | 02:28

Ik ben benieuwd of De Snor zich vanavond durft te laten zien.

necrosis | 15-03-13 | 02:25

miko | 15-03-13 | 02:12 | | Reageer+ |
Van mij een dikke kus. Goed?

c.onjo | 15-03-13 | 02:23

miko | 15-03-13 | 02:05

Ja hoor. Sorry

distel | 15-03-13 | 02:21

@miko | 15-03-13 | 02:11
pius doet aan Schaken, je weet toch....

necrosis | 15-03-13 | 02:21

@necrosis | 15-03-13 | 02:05
En dan was de rest weg gelopen. Dat ding stinkt. Hij word nooit gebruikt.

miko | 15-03-13 | 02:13

pius | 15-03-13 | 02:03

Heb je die pass gezien van Iniesta met de buitenkant? Zo hard en zuiver (tweede doelpunt. Daardoor krijgt Messi die halve seconde extra om te controleren en natuurlijk schiet hij hem geweldig in. In het Argentijns elftal zie ik niemand die dat gaat doen.

distel | 15-03-13 | 02:13

@miko | 15-03-13 | 02:11

I love the underdog.

pius | 15-03-13 | 02:12

@c.onjo | 15-03-13 | 02:04
Van mij krijg je een plius, goed?

miko | 15-03-13 | 02:12

@pius | 15-03-13 | 02:04
ik snap je voorkeur dan ook niet van de soennitisch Marokkanen. Sjiieten is als Feyenoord supporter dan toch meer jouw ding? In verband met zelf kastijding en zo?

miko | 15-03-13 | 02:11

@necrosis | 15-03-13 | 01:59
Het andere topic staat hier beneden. Dus hij is uit de kelder gekropen?
Of in zijn geval zijn crypte.

miko | 15-03-13 | 02:07

@necrosis | 15-03-13 | 02:05

LOLLLz

pius | 15-03-13 | 02:06

Wat een zure sneumans, die wegloopSnor.
Als Bakito daar had gezeten, had hij zijn lul op tafel gelegd....

necrosis | 15-03-13 | 02:05

@distel | 15-03-13 | 02:03
Nee he?

miko | 15-03-13 | 02:05

@miko | 15-03-13 | 02:00

Antoninus was ook geen hedonist;)

pius | 15-03-13 | 02:04

Kunnen we gewoon zeggen dat dit een stuk lepra is waar niemand zich aan wil branden. O jezus gristus. Er zijn wel mensen die het een rede waardig vinden. Who the fuck cares qua wilfred en die andere langharige zwakzinnige? Blijkbaar hier veel mensen. Niveau, niveau. Ver te zoeken Stelletje idioten. Zeker als het met voetbal te maken heeft. Minkuddo's gaarne in ontvangst neemt. De tyfus.

c.onjo | 15-03-13 | 02:04

@distel | 15-03-13 | 01:58

Het clubvoetbal is van hoger niveau als het landenvoetbal en het gaat veel sneller nu. Verder sleepte Messi Barca er doorheen gisteren en niet andersom maar aan de andere kant, Maradona is ook een genie, absoluut.

Heb laatst Pep gelezen, dat boek is een absolute aanrader waar het Messi en zijn klasse aangaat. Daarin komt naar voren dat ondanks de genialiteit van Xavi en Iniesta Barca op een geven moment te afhankelijk word van Messi.

Maradona is de beste aller tijden maar Messi de beste van het universum.

En wees niet bang, alleen de Duitsers kunnen Messi van de wereldtitel afhouden in 2014, verder niemand.

Dat komt wel goed.

pius | 15-03-13 | 02:03

miko | 15-03-13 | 01:53

Euh, wat bedoel je? Verklaar je nader

distel | 15-03-13 | 02:03

@distel | 15-03-13 | 01:58
Maradona had dat nu ook niet meer gekund.
In de jaren zeventig /tachtig had Ibrahimovic waarschijnlijk ook zweden naar een titel geschopt.

miko | 15-03-13 | 02:02

@pius | 15-03-13 | 01:56
Ach eens in de 10 jaar het genot ervaren en de andere jaren als een asceet ervaren.
Weet je zeker dat je nick niet gebaseerd is op de paus Pius?

miko | 15-03-13 | 02:00

@miko | 15-03-13 | 01:45
pius kwam via de schuifdeuren van het vorige topic, ik via de hoofdingang.....

necrosis | 15-03-13 | 01:59

pius | 15-03-13 | 01:45

Jansma gaf je deels gelijk gisteren. Toch blijft voor mij Maradona de beste, todat Messi een minder team op sleeptouw neemt en een groot kampioenschap bewerkstelligt. Hij is groots, maar ik wil hem wel eens zien zonder Iniesta en Xavi. Want wat zijn die twee laatsten goed.

distel | 15-03-13 | 01:58

@miko | 15-03-13 | 01:53

Jou medejeweetwelgenotgen zijn vol lof over mijn bepaalde voorkeur in de regel. Dat krijg je als er een sterke identiteit ontbreekt.

Leeg en provinciaal consumentisme.

pius | 15-03-13 | 01:56

GTST ook voor Mannen?

Sjesus, wat een wanvertoning dit! Maar V.I. vooral blijven oefenen! Hier nógmaals het voorbeeld, (hoe moeilijk kan het zijn)?
www.youtube.com/watch?v=MNqzJslJFsc
Doet ook boos weglopen enzo...

Ticon65 | 15-03-13 | 01:56

@Onno4280 | 15-03-13 | 01:53
Maar de advocaten zijn in het zwart en de rechter bepaald.

miko | 15-03-13 | 01:56

@Lewis Lewinsky | 15-03-13 | 01:41
Leuke quote van p. Rrrr de Veeries.
Kan zo naast die van de Kane meneer.

miko | 15-03-13 | 01:54

@pius | 15-03-13 | 01:45
Dat van Messi pleit nog voor je, ik had het meer over een ander bepaalde voorkeur van je. ;)

miko | 15-03-13 | 01:53

3-0 voor Genee.

Onno4280 | 15-03-13 | 01:53

@necrosis | 15-03-13 | 01:48

It wasn't you (shaggy)

pius | 15-03-13 | 01:52

@necrosis | 15-03-13 | 01:48

It wasn't you (shaggy)

pius | 15-03-13 | 01:52

@distel | 15-03-13 | 01:49
Leg eens uit, onkruid;)

necrosis | 15-03-13 | 01:51

miko | 15-03-13 | 01:45

Eén van de twee moet nu dood zijn

distel | 15-03-13 | 01:49

@pius | 15-03-13 | 01:45
It wasn't me, ik heb geen twitter!

necrosis | 15-03-13 | 01:48

@distel | 15-03-13 | 01:44
check.

miko | 15-03-13 | 01:48

Lionel Messias

pius | 15-03-13 | 01:45

@necrosis | 15-03-13 | 01:36
Jij ook hier? Kon je samen met pius door de deur?

miko | 15-03-13 | 01:45

@miko | 15-03-13 | 01:43

Werd me vandaag ook al op twitter verweten. Had een dispuut over de brille van Messi. Iemand vond Messi helemaal niks.

Dat werd een virtuele mishandeling natuurlijk.

pius | 15-03-13 | 01:45

@pius | 15-03-13 | 01:43
Eén verdieping lager zijn er ook nog mensen wakker.

Lewis Lewinsky | 15-03-13 | 01:44

Stormageddon | 15-03-13 | 01:21

Op zich zegt dat nog niet zoveel. Denk maar aan Hiddink, Advocaat, Van Gaal enz. Bergkamp zal nooit een geweldige hoofdtrainer worden, al was hij aanzienlijk beter dan de voornoemde namen. Opvallend is dat er een succesvol voetbalprogramma bestaat met een presentator en een vaste klant, die er eigenlijk nauwelijks kijk op hebben. Gijp is inhoudelijk de beste, maar ook die dikke en zelfs Hansie-Hansie hebben er meer zicht op. Toch is het een succesformule. Ik kijk er graag naar, maar weet geen reden. Dat programma van sjek is kut, alleen Mulder weet soms er wat leven in te brengen.

distel | 15-03-13 | 01:44

Heb het gezien,de journalist weigert inzage te geven,omdat hij een dikke vette eigen agenda heeft.
Echt een rukker die Derksen,stakker kon 3 x niet uit zijn woorden komen,en toen sloegen de stoppen door bij Baardmans.
Man man,wat liet die stumper zich kennen,.. in zijn eigen programma nog wel ,echt LMFAO.
Wilfred echt goed gedaan!!!
Johan is echt n loser kwa karakter als het om verliezen gaat.
En zo'n (lol) karakter beoordeeld dagelijks andere voetballers,hun vrouwen,trainers en de rest...

Torquemada | 15-03-13 | 01:44

@Lewis Lewinsky | 15-03-13 | 01:32

Ik dacht al. Er is iets;)

pius | 15-03-13 | 01:43

@pius | 15-03-13 | 01:29
Voetbal topic, daar heb jij geen verstand van.

miko | 15-03-13 | 01:43

miko | 15-03-13 | 01:24 |
Ja, zijn over het algemeen egootjes.

Watapatja | 15-03-13 | 01:40

@necrosis | 15-03-13 | 01:36
Onprofessioneel natuurlijk, met deuren smijten. Tenzij je een driedelig bruin pak aanhebt uit 1818 (vintage).

Lewis Lewinsky | 15-03-13 | 01:39

@Lewis Lewinsky | 15-03-13 | 01:32
Aha, vandaar...
Ik vroeg me al af waarom er zoveel met deuren werd gesmeten.

necrosis | 15-03-13 | 01:36

Het onverzorgde schoothondje van Cruijff beticht Genee van sprekend papegaaïsme. LOL.

Ayatollah Oink-Oink | 15-03-13 | 01:34

@pius | 15-03-13 | 01:29
Iedereen hier is boos weggelopen ;)

Lewis Lewinsky | 15-03-13 | 01:32

pius | 15-03-13 | 01:29 |

Nee, iedereen is weg. Slapen met geen een.

zovoklets | 15-03-13 | 01:31

Derksen zegt dat Genee goedkoop scoort ten koste van een ander. Iets met pot en een ketel....

Francis Urquhart | 15-03-13 | 01:31

zit iedereen hier?

pius | 15-03-13 | 01:29

Frankiej | 14-03-13 | 23:48

Jij snapt het tenminste! Het is niet veel meer dan een simpele verkooptruc. De kijkcijfers van vi gaan hierdoor omhoog en meer mensen gaan de vi kopen vanwege het interview.
Marketing is so easy!

Beastje | 15-03-13 | 01:28

@Stormageddon | 15-03-13 | 01:12
Oh dat geloof ik wel. En uiteraard de 'dirty harries' van het betaald voetbal zijn niet te tellen.Hoe heette die maffia baas van Dordrecht ook alweer? Toch denk ik dat Riemer wel een goed beleid voerde. In zijn tijd hoorde je weinig van rare zaakjes.Dus in die zin,mits er geen beerput opengaat,vind ik dat knap.

miko | 15-03-13 | 01:27

@Watapatja | 15-03-13 | 01:20
Uitstekend televisieman dus.

miko | 15-03-13 | 01:24

@distel | 15-03-13 | 01:03
Genee helemaal niet. Derksen heeft tenminste nog zelf "op hoog niveau" gespeeld (zij het dan bij Go Ahead, Cambuur en Veendam - dus dat niveau was niet ook weer niet zo bijster hoog).

Stormageddon | 15-03-13 | 01:21

Dit wordt trouwens netjes uitgesproken en morgen zitten ze weer bij elkaar aan tafel. Zo professioneel zijn ze dan ook wel weer. Dit is eerder gebeurd.

kicktherabbit | 15-03-13 | 01:21

Bij TV Noord nemen ze nog elke week een biertje op het vertrek van Genee. Ook daar was het een egotripper pur sang.

Watapatja | 15-03-13 | 01:20

Genee praat het juist aan elkaar.

kampertjeee | 15-03-13 | 01:17

"werd Wilfred Genee live op TV geknipt en geschoren door Johan Sigaarsnor"

Als je het niet begrijpt kun je misschien maar beter geen stukje tikken. Er werd er maar één geknipt en geschoren en deze beste man droop vol frustratie af terwijl de ander vrolijk door ging met presenteren.

kicktherabbit | 15-03-13 | 01:17

@harbi | 15-03-13 | 01:10
True. Ik vond van Dis op een gegeven moment wel irritant toen Biesheuvel emotioneel werd.

Dömper | 15-03-13 | 01:13

Polipitator | 15-03-13 | 01:03 |
Genee en Kraai jr eruit en het programma krijgt weer een kwaliteitsimpuls.

Watapatja | 15-03-13 | 01:13

@miko | 15-03-13 | 01:01
Om dat dus op zo'n lange termijn te kunnen volhouden heb je meer nodig dan 20K toeschouwers die uit een straal van ca. 75 km. naar het Haagje reizen. In de tijd van wijlen Renze de Vries kon FC Groningen alleen maar meedraaien door onwaarschijnlijk veel (louche) deals. FC Groningen verhandelde in die tijd per seizoen meer spelers dan het zelf in 10 jaar nodig had, en veel van die spelers hebben nog nooit een voetstap in Groningen gezet. Daardoor kon Renze de begroting van de FC rondkrijgen (terwijl het Oosterpark in die tij ook altijd vol zat en er sponsors genoeg waren). Wat ik er maar mee wil zeggen: Er gebeurt in dat betaalde voetbal meer achter de schermen dan ervoor. En dat zal bij Heerenveen niet anders zijn.

Stormageddon | 15-03-13 | 01:12

Dömper | 15-03-13 | 00:58
Kan ik me voorstellen, maar het is toch mooi dat de intensiteit waarmee hij die brief aan zijn vader voorleest is vastgelegd.

harbi | 15-03-13 | 01:10

@Pffffff | 15-03-13 | 00:19
Jawel ze maakt heerlijke Khao pad kai, maar dat lust hij niet.

miko | 15-03-13 | 01:07

Wie is Jan Roos en wat heeft die man met VI te maken? Johan was aardig op zijn pik getrapt, Genee liet zich niet kennen. Ego gevechtje duidelijk gewonnen door Genee. Wat liet Derksen zich kennen zeg.

kicktherabbit | 15-03-13 | 01:04

@Autist | 15-03-13 | 00:58
Derksen had zich niet als een kleuter moeten aanstellen. De rest is bijzaak.

Dömper | 15-03-13 | 01:04

Stormageddon | 15-03-13 | 00:49

Het typische is dat zowel Genee als Derksen inhoudelijk weinig verstand van voetbal hebben. Ze hebben natuurlijk wel kwaliteiten, ieder op zijn eigen gebied. Van de Gijp heeft tien keer meer zicht op het spelletje en kan het ook nog uitstekend verwoorden en ziet dingen die ieder ander ontgaan. Het weglopen van Derksen frappeert me. Ik denk dat hij gewoon weer terugkomt. Ps. Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven

distel | 15-03-13 | 01:03

@Stormageddon | 15-03-13 | 01:01
een goed scoutingapparaat en aankoopbeleid=Riemer.

miko | 15-03-13 | 01:03

Nou, dan ben ik zeker een van de weinigen die Derksen een oprechte man vind. Voor mij had hij volstrekt gelijk alleen kon hij niet het achterste van zijn tong op televisie laten zien en zijn gelijk doen gelden omdat er morgen nog een gesprek plaats zal vinden. Genee probeert dat gegeven in zijn voordeel uit te buiten. Kan niet ... opstappen Derksen volstrekt terecht.

BedrijfsTijgerT | 15-03-13 | 01:03

Genee is al drie weken aan he zuigen. Hij brengt te pas en te onpas het onderwerp ter sprake. En dat levert telkens exact hetzelfde gesprek op. Kan me dus goed voorstellen dat Derksen dit alfa-mannetjes gedrag kots beu is. Het heeft voor Genee al lang niet meer met waarheidsvinding te maken en nog minder met Heernveen. Het draait enkel om zn ego. Hij vindt zichzelf inmiddels overduidelijk te groot voor aan-elkaar-lullertje. Jammer. Zou wel eens het einde kunnen betekenen van het enige programma dat me elke keer weer anderhalf uur boeit.

Polipitator | 15-03-13 | 01:03

Och och och, wat een zielige vertoning. Johan Derksen, beste man, je zakt hier op een meer dan weergaloze wijze door het ijs. Uitermate onprofessioneel. En zo doodzonde van de mooie reputatie die je hebt opgebouwd. In 1 klap foetsie. Denk toch eerst eens even na man voordat je dit soort theatraal gedoe op de buis presteert. Je zit live voor een camera! Jammer, heel jammer. Weglopen is not done.

Reykjavik | 15-03-13 | 01:02

@Stormageddon | 15-03-13 | 00:43
Je noemt dus precies op waarom Heerenveen een stabiele middelgrote club is.En verder 23.000 bezoekers, dat is niet slecht.Dat het gebeurt in een dorp wat 'eigenlijk' niet zo een club kan hebben heb je gelijk in.Maar van nature zou de helft van het Nederlands profvoetbal niet behoren te bestaan/ Laat alleen al de amateur 'top'clubs in de gristelijke gemeentes.

miko | 15-03-13 | 01:01

@miereneukert | 15-03-13 | 00:52
Of het nou "tof" is of niet, daar zeg ik niks over. En dat ze ook een paar keer hele goede speler heel jong hebben gekocht, da's ook leuk voor ze. Bij Volendam en FC Haarlem hebben ook een boel internationals gespeeld. En Volendam rommelt in de marge en Haarlem is failliet.
Da's op zich allemaal niet interessant, hooguit een reden waarom ze het zo lang hebben kunnen volhouden op het hoogste niveau: een goed scoutingapparaat en aankoopbeleid. Daar kun je een tijdlang goed mee verdienen.

Stormageddon | 15-03-13 | 01:01

@harbi | 15-03-13 | 00:53
En toch lees ik 'm liever dan dat ik er naar luister.

Dömper | 15-03-13 | 00:58

@Dömper | 15-03-13 | 00:56 |

Is niet gek hoor, Genee had is bewijs moeten aanleveren ja. Iedereen kan zeggen dat ie stukken heeft.

Autist | 15-03-13 | 00:58

Be Cool Johan!

Interruptiemicrofoon | 15-03-13 | 00:56

@Autist | 15-03-13 | 00:53
Als autist is het moeilijk om menselijke emoties in te schatten, maar in deze is Derksen toch echt de drama queen.

Dömper | 15-03-13 | 00:56

Parsons | 15-03-13 | 00:52 | + 0 -
Je bent dus dus echt zo dom!!

Carpe@diem | 15-03-13 | 00:55

@soundwave070 | 15-03-13 | 00:45
Johan Derksen lijkt me hier inderdaad een beetje aan het eind van zijn verstandelijke kwaliteiten(Hij kent de argumenten niet, die hebben zijn redacteuren).
Maar die Genee laat zich misschien inderdaad voor het karretje van Veenstra (zie ook www.geenstijl.nl/mt/archieven/2011/01/...) spannen zoals hij roept.

frank87 | 15-03-13 | 00:54

@Vasilyevsky | 15-03-13 | 00:50
Welke topjournalist heeft Genee kritisch benaderd? *giechel*

miko | 15-03-13 | 00:54

Maarten Biesheuvel op Nederland 3 nu, echt een tip.

harbi | 15-03-13 | 00:53

@soundwave070 | 15-03-13 | 00:45

Wat een onzin zeg, wat me opvalt is dat veel mensen Genee geloven, HEEFT hij de stukken laten zien? Ik kan ook wel allemaal dingen roepen. "IK SPREEK over feiten" Waarom toont hij de feiten dat niet?

Als je zo zeker van je zaak bent waarom dan geen bewijs? Genee probeert gewoon te scoren.

Het is nu een "welles niettes" spelletje aan het worden.

Voor de Drama Queens is het wel geweldig ja.

Autist | 15-03-13 | 00:53

Stormageddon, u bent Groninger? Het is juist tof dat een stadje als Heerenveen in de CL heeft gespeeld. Ruud van Nistelrooy, KJ Huntelaar, John Dal Tomasson en nog een hele rits topspitsen zijn daar groot geworden.
Voor wat betreft de ruzie tussen Genee (leeuwarder) en de snor is heel simpel. Snor is een vriend van Riemer van der Velde, de oud voorzitter van Heerenveen. En Genee is een vriendje van Robert Veenstra. En dat botst. Klaar.

miereneukert | 15-03-13 | 00:52

@c.onjo | 15-03-13 | 00:37
Ja das lastig, ik hoorde ze zojuist op de radio. Ze viel weer stil, noemde de paus een president, haalde Brazilië en Argentinië door elkaar en moest nadenken voor ze op 'die' goede voetballer uit Argentinië zijn naam kon komen.
'Ach ja, Zuid amerikanen grijpen alles aan om een feestje te vieren'
Ze is aardig geïntegreerd ,me dunkt.

miko | 15-03-13 | 00:52

@Carpe@diem | 15-03-13 | 00:43
Het gaat om geld. Iets waar jij je ook dag in dag uit voor laat hoereren door de SStaat.

Parsons | 15-03-13 | 00:52

Die twee hebben nog nooit zo'n heftige confrontatie gehad. Waarschijnlijk omdat Johan zijn personeel wilt verdedigen. Hij heeft echter weinig inhoudelijke punten te berde gebracht.

Wilfred doet weinig verkeerd. Ook topjournalisten mogen kritisch benaderd worden. Ook topjournalisten kunnen weleens een foutje maken in 7-14 dagen snel speurwerk.

Zou afbreuk doen aan het (overigens geniale) programma als Wilfred informatie zou achterhouden. Geen vriendjespolitiek dus, alleen maar goed.

Vasilyevsky | 15-03-13 | 00:50

@distel | 15-03-13 | 00:32
Derksen moet niks van Genee hebben. Dat is al jaren bekend. En ik denk dat Derksen het echt meent. Verder boeit het me niet, maar ik zou wel weten op welke informatie Derksen (cq. zijn redactie) zit. Dat hij het niet op TV vertelt en ook niet wil vertellen voordat het in zijn blaadje gepubliceerd is, dat snap ik wel. Eerst veel blaadjes verkopen en dan pas op TV er over na-lullen.

Stormageddon | 15-03-13 | 00:49

Altijd wel een beetje fan geweest van Derksen, maar het is al meer dan een week duidelijk dat Genee informatie heeft waarmee keihard duidelijk wordt gemaakt dat Derksen en zijn hoernalisten van VI gewoon hard gefaald hebben. De hele ademhaling, tone of voice en houding van Derksen laat zien dat hij een kat in het nauw is die geen argumenten meer heeft maar alleen nog kan roepen dat Genee een lul is en vervolgens snel het hazenpad kiest. Erg jammer.

soundwave070 | 15-03-13 | 00:45

Een ouwehoer programma over voetbal, hoe onzinnig kan het zijn. Een aantal randdebielen die over niets zitten te zeiken.Het gezamenlijk IQ van een krop sla vertegenwoordigen. Praten en ruzie maken over iets wat dermate belachelijk en onbelangrijk is dat het koning varken gedoe binnenkort er nog toe gaat doen.
Ze moesten zich gaan schamen, zoveel centjes krijgen voor absoluut niets, en daar dan nog ruzie over gaan maken ook. In hun volgende leven gaan ze het waarschijnlijk allemaal anders en beter doen.
Laten we daar maar op wachten dan.

Carpe@diem | 15-03-13 | 00:43

@distel | 15-03-13 | 00:32
Ik denk dat Derksen meer weet dan hij van zijn juridische afdeling mag zeggen. Daarom was het verstandig om weg te lopen.

Parsons | 15-03-13 | 00:43

@miko | 15-03-13 | 00:28
Je kan er allerlei bullshit bij halen: historie, Us Abe, Fryslân tsjoch op, boppe en butter brea en hele klerezooi, het is en blijft een dorp van nog geen 30.000 inwoners. Ok, er is een kruising van 2 snelwegen waardoor het een aantrekkelijk vestigingsplek is voor bedrijven en dat levert uiteraard wel wat sponsorpoen op (meer dan in Dokkum, dat snap ik ook nog wel), maar het kan "van nature" niet bestaan. Het achterland is in wezen te klein. Dan bedoel ik per se toeschouwers, in het Noorden willen mensen wel 100 km rijden voor een pot voetbal op het hoogste niveau, maar ook qua economische activiteit (sponsorgeld).

Utrecht en (in mindere mate) Den Haag zijn ook redelijk vaste waarden in de Eredivisie. Voor een topclub is nog wat meer nodig, maar ik had het niet eens over een topclub, gewoon een eredivisieclub. De reden dat Utrecht en Den Haag dat niet zijn is omdat Ajax en Feyenoord vlakbij zijn.

Stormageddon | 15-03-13 | 00:43

Genee had wel ergens een punt wat betreft het aanhouden van de rechtzaak. Zag je Derksen op dat moment benauwend de camera in kijken?? Geloof niet dat dit gespeeld is. Genee en Derksen hebben wel vaker in de clinch gelegen met elkaar, maar het is nog nooit zodanig geëscaleerd dat Derksen zei dat ze als VI zijnde niets meer met Genee te maken willen hebben. Als Genee morgenavond gewoon aan tafel zit zet Derksen zich opnieuw voor lul.

Jadusinderdaad | 15-03-13 | 00:42

@miko | 15-03-13 | 00:13
Dat had hij de twee dagen tevoren al gedaan. Beweert hij tenminste (Het interesseert mij alleen wie er nu uit vliegt bij Heerenveen).

frank87 | 15-03-13 | 00:40

miko | 15-03-13 | 00:33 | | Reageer+ |
Nee vertel of een link zou ook handig zijn. Die kijk ik meteen.

c.onjo | 15-03-13 | 00:37

distel | 15-03-13 | 00:32

Ik denk dat Derken echt boos omdat Guinee de integriteit van zijn collega's in twijfel trekt, en daarmee die ook van Derksen.

brutus68 | 15-03-13 | 00:37

Prima, maar dan is het ok meteen afgelopen met deze goedbetaalde snabbel van Babbel.

Oxydator | 15-03-13 | 00:36

@c.onjo | 15-03-13 | 00:32
Wat mij betreft had je niets goed te maken. Maar gezelligheid is altijd welkom.

Dömper | 15-03-13 | 00:36

brutus68 | 15-03-13 | 00:27
'Nederland 3'?
Sorry maar dat kan ik op de interwebs niet vinden.

harbi | 15-03-13 | 00:34

@c.onjo | 15-03-13 | 00:23
Iets anders dan? Heb je Marjon van Royen weer gehoord over de nieuwe paus?
Ze was weer stomdronken denk ik.

miko | 15-03-13 | 00:33

Wie was dat ook alweer die roeptoeterde: *voetbal is oorlog* ?

reageerbuis | 15-03-13 | 00:33

Stormageddon | 15-03-13 | 00:16

Wat ik niet snap is het volgende. Derksen heeft een paar uitstekende journalisten. Zijn info is waarschijnlijk stukken beter dan die van dat gelhoofd. Toch laat hij zich opnaaien. Is dit nu gewoon aantrekkelijke tv maken of echt gemeend? Ook na een paar keer kijken, kom ik er niet uit. Wat denk jij?

distel | 15-03-13 | 00:32

Dömper | 15-03-13 | 00:30 | | Reageer+ |
Gewoon gezellig goed maken mag ook niet meer. Niks mag meer in NL tegenwoordig. Argggg.

c.onjo | 15-03-13 | 00:32

Om precies te zijn nu heeft Derksen officieel met iedereen ruzie! Wake up calllllllll!!!

ikdenkwat | 15-03-13 | 00:31

@c.onjo | 15-03-13 | 00:28
U is nogal oraal ingesteld, niet?

Dömper | 15-03-13 | 00:30

Tsja, lijkt mij dat Genee inderdaad, zoals hij zelf zegt, in vijf minuten, niet zomaar kan weerspreken wat VI zegt in twee weken te hebben uitgezocht en los daarvan lijkt het behoorlijk op matennaaierij maar als er iemand niets moet zeggen over scoren ten koste van anderen...

E Rectus Magnificus | 15-03-13 | 00:29

@brutus68 | 15-03-13 | 00:20
Het was leuker toen er ook wat meer variatie zat in de gasten. Maar als je iedereen te pas en te onpas afzeikt word de spoeling dun.

miko | 15-03-13 | 00:29

Dömper | 15-03-13 | 00:26 | | Reageer+ |
Handkus dan?

c.onjo | 15-03-13 | 00:28

@Stormageddon | 15-03-13 | 00:16
Je laat even buiten je betoog dat Heerenveen heel goed geboerd heeft met het internationaliseren van een fries gevoel bij Heerenveen met dat volkslied en zo.
Dat heeft bijvoorbeeld een Cambuur veel minder.
Volgens jou betoog had den haag dan al een topclub moeten hebben of Utrecht.

miko | 15-03-13 | 00:28

harbi | 15-03-13 | 00:23

Rot eens op met je NPO3. Nederland 3 it's. En inderdaad waanzinnig optreden van Biesheuvel. De man is een genie.

brutus68 | 15-03-13 | 00:27

@c.onjo | 15-03-13 | 00:22
Aai over de bol volstaat ;-)

Dömper | 15-03-13 | 00:26

Iedereen spreekt over "feiten" maar we hebben NIKS gezien.

Derksen kan gewoon nog is gelijk hebben hoor. IK ben pas om als ik de stukken zie

Autist | 15-03-13 | 00:24

Iedereen spreekt over "feiten" maar we hebben NIKS gezien.

Derksen kan gewoon nog is gelijk hebben hoor. IK ben pas om als ik de stukken zie

Autist | 15-03-13 | 00:24

O en trouwens en een tering topic. Maar goed dat heb ik net ook al gezegd. Dat dit boeiend is snap ik niet?

c.onjo | 15-03-13 | 00:23

Derksen heeft de ruggengraat van een kwal,morgen zit
Wilfred gewoon weer bij het programma.

fleurtje | 15-03-13 | 00:23

Fransisco Isco | 15-03-13 | 00:18 |

Werkt Genee voor Derksen?

Wie is trouwens de financier van dat voetbalmagazine?

zovoklets | 15-03-13 | 00:23

Kijktip op NPO3: de herhaling van dwdd, volledig gevuld door Adriaan van Dis. Met op het einde Maarten Biesheuvel die op geniale wijze uit eigen werk voorleest over krankzinnigheid.

harbi | 15-03-13 | 00:23

Klasse van Wilfred,laat zich niet de mond snoeren door die ouwe lul.. Het programma is ook al jaren niet meer wat het geweest is en die derksen denkt dat hij god is en alle wijsheid in pacht heeft.. Nou niet dus.

Sapperderflap1980 | 15-03-13 | 00:22

Dömper | 15-03-13 | 00:14 | | Reageer+ |
Nee de conclusie was al duidelijk. Ik wilde het alleen nog even duidelijk maken dat wat u zegt redelijk voor de hand liggend is, nietwaar? Kusje?

c.onjo | 15-03-13 | 00:22

allemaal wieberen bij die zenders, format C:

Wcbril | 15-03-13 | 00:22

Gutte gut al jaren veegt de snor zonder wederhoor met iedereen de vloer aan. Derksen ga lekker plaatjes draaien ben je veel beter in het is tijd voor rust.

ikdenkwat | 15-03-13 | 00:21

@Fransisco Isco | 15-03-13 | 00:18
Filmpje wel gezien?
Derksen zet zichzelf voor schut.

Dömper | 15-03-13 | 00:21

Ach, dat hele VI is een beetje over the hill. Het is steeds meer hetzelfde kunstje. Die aso van een Kraay, die bolle Boskamp die niet te verstaan is, Gijp die slap loopt te lullen over parenclubs, die Guinee die een beetje de boel loopt op te stoken en Derksen die steeds meer een parodie op zichzelf begint te worden. Twee keer per week is teveel, het concept is leuk maar wordt teveel uitgemolken.

brutus68 | 15-03-13 | 00:20

@BekSide | 14-03-13 | 23:47
Kijk dan lekker op je iPad ofzo, zeikstraal. Ze had zeker ook niet lekker gekookt?

Pffffff | 15-03-13 | 00:19

Heerlijk om ook Derksen eens te zien sputteren. Maar natuurlijk wel uiterst onprofessioneel van die Genee. Genee, de man die daar alleen zit omdat hij zo'n gladde glijder is die aardig kan babbelen, moet niet denken dat hij journalistiek toegevoegde waarde heeft aan het programma. Is hij vergeten dat ze in het zelfde team spelen? Opperbaas Derksen heeft er vrijwel eigenhandig ervoor gezorgd dat VI op TV, internet en in de gedrukte media toonaangevend is, waardoor Genee zoveel centjes verdiend. Ook al heeft Genee gelijk, dan vind ik het nogal wat om je baas zo voor schut te zetten op live TV.

Fransisco Isco | 15-03-13 | 00:18

Tijd voor een pufje, want die arme Derksen raakt er helemaal van buiten adem

2BOrNot2B | 15-03-13 | 00:17

Het blijft wel raar dat een uit de kluiten gewassen dorpje van amper 30.000 inwoners, met een achterland bestaande uit boerenland en meren, een eredivisie-club kan hebben. Riemer van der Velde had goed geboerd met z'n horeca-groothandel en die club eind jaren '80 uit de rooie cijfers gehaald, maar in potentie was het natuurlijk nooit meer dan een soort Veendam, Emmen, RKC of De Graafschap. Eens in de zoveel tijd een paar seizoenen eredivisie zou het maximaal haalbare moeten zijn voor zo'n dorpsclub.
Dat er stront aan de financiële knikker is lijkt me helder. Normaliter zou het niet kunnen bestaan. Betaald voetbal is lastig in zo'n dun bevolkte regio. Vergelijkbare dorpen/stadjes als Sneek, Dokkum en Drachten hebben ook geen betaald voetbal.

Stormageddon | 15-03-13 | 00:16

Personeel dat weigert hun product op televisie aan de man te brengen.
Die Derksen heeft zijn mensen niet onder controle, me dunkt.

zovoklets | 15-03-13 | 00:15

@c.onjo | 15-03-13 | 00:05
Maar af en toe moet je de premisse toetsen.

Dömper | 15-03-13 | 00:14

Ach kijkcijfers liepen terug, dus dit was ff nodig. Morgen zit half NL achter de buis om te kijken of Derksen er is. Kassa!

INH.30CL | 15-03-13 | 00:14

@Pantheist | 15-03-13 | 00:08
Derksen had gewoon zaken op tafel kunnen gooien en niet de hele tijd Genee aanspreken als onwetende onbenul.

miko | 15-03-13 | 00:13

Hoe kan dat filmpje het nou weer niet doen bij mij ...

spikkelpik | 15-03-13 | 00:13

@Kaas de Vies | 15-03-13 | 00:05

Je chat liever met Irma dan met mij? #hoeishetmogelijk

neemjemoederindemali | 15-03-13 | 00:12

Zouden de heren áchter de coulissen dan niets met elkaar te babbelen hebben gehad over dit onderwerp en zich in een live programma zo laten gaan? Hier zit een luchtje aan.

gemeentereiniging | 15-03-13 | 00:12

@Koekiemonstah | 15-03-13 | 00:00
Hoi Johan!

miko | 15-03-13 | 00:12

Het trietse is, dat als voetbal niet zo een miljoenen kwestie was, deze heren misschien wel een echt leven hadden en over echte zaken die er toe doen geargumenteerd.
Dit is een tragoediam pagani www.youtube.com/watch?v=Es21xQc2cBw

tattooboer | 15-03-13 | 00:12

Die Genee is trouwens wel de ultieme troll, die krijgt iedereen op de kast. En dan gewoon rustig afkondigen. Kudo's.

Moishe Pipik | 15-03-13 | 00:10

Nou ze claimen beiden dat ze de juiste feiten bij de hand hebben, maar vervolgens komen ze allebei niet met feiten en wordt het een wedstrijdje welles nietes. Beetje kinderachtig niveau. Overigens werd Derksen volgens mij vooral zo boos omdat Genee zijn personeel in diskrediet bracht, maar goed nu lijkt hij de verliezer omdat Genee zo calculerend overdreven rustig probeerde te zijn. Ook een beetje geniepig van hem.

Pantheist | 15-03-13 | 00:08

Oww wat doet een gebeten babyboomer die z'n gelijk niet krijgt, juist die loopt weg.

non_de_pier | 15-03-13 | 00:08

Wel briljant dat uitgerekend Derksen iemand anders van goedkoop scoren beschuldigd. Daar verkoopt die Derksen juist zijn blaadjes mee en trekt hij kijkcijfers.

pascallo | 15-03-13 | 00:07

-weggejorist-

Thomas Pierrepoint | 15-03-13 | 00:06

De fohn krijgt er behoorlijk van langs van de snor.

brutus68 | 15-03-13 | 00:05

@Neemjemoederindemali
Tot ik irma kan vinden op twitter wel ja.

Kaas de Vies | 15-03-13 | 00:05

Dömper | 15-03-13 | 00:02 | | Reageer+ |
Kwali tv met Wilfred en Johan. Dat had je op voorhand al kunnen weten.

c.onjo | 15-03-13 | 00:05

Ze moeten al die fragmenten eens achter elkaar zetten en als lesstof argumentatie aanbieden. Genee houdt zich rustig aan de feiten terwijl Derksen alleen maar drogredeneringen debiteert. Ad hominems en autoriteitsargumenten bij de vleet, maar geen enkele keer gaat hij op de feiten in.

Moishe Pipik | 15-03-13 | 00:05

Als Johan echt boos wordt, dan wordt hij kortademig. Hij kan persoonlijk veel hebben, maar als je aan zijn personeel zit, dan wordt hij pislink. Valt op zich ook wel te bewonderen, maar het gaat hier over ene Veenstra van Heerenveen, who cares?!
Oplossen en uitpraten achter gesloten deuren want het zou jammer zijn als ene Veenstra van Heerenveen de reden zou zijn dat de heren van TV verdwijnen. Ik ben het zeker niet altijd met ze eens, maar ze hebben in ieder geval een eigen mening die ze ook ventileren en dat is op de huidige Nederlandse TV, met al die nepfiguren, een verademing.

Arcie1971 | 15-03-13 | 00:03

Johan laat zich kennen. Genee scoort. Ha ha

denoorman | 15-03-13 | 00:03

* toch maar even gekeken *
Wat een tenenkrommend en beschamend stukje TV dit.

Dömper | 15-03-13 | 00:02

Ik heb geen flauw idee meer waar dit over gaat maar ik lach me kapot

stronthoop | 15-03-13 | 00:02

Derksen heeft nu ook een eigen programma en een eigen kleidinglijn denkt nu dat de waarheid definitief aan hem toebehoort.

Bamzaaiert | 15-03-13 | 00:01

Dit is nieuws? En Oosterhoutse mishandelaar Stivan Sabinov bij Pauw en Witteman niet?

fredflange | 15-03-13 | 00:01

Ik begrijp hier niks van.

Verslaggevers van een voetbalmagazine hebben ontdekt dat een voetbalclubbestuur het bonnetje van een golftas heeft gedeclareerd? En nu gaan ze daar op televisie over kijven?

WTF?

zovoklets | 15-03-13 | 00:01

-weggejorist-

Koekiemonstah | 15-03-13 | 00:00

-weggejorist-

Koekiemonstah | 15-03-13 | 00:00

-weggejorist-

Koekiemonstah | 15-03-13 | 00:00

Ach gut, gevoelens bij voetbalpraatjesmakers.

Antitheïst | 15-03-13 | 00:00

-weggejorist-

Koekiemonstah | 15-03-13 | 00:00

-weggejorist-

Koekiemonstah | 15-03-13 | 00:00

@Kaas de Vies | 14-03-13 | 23:55

Wat een eer, ik ben de enige die je volgt op den twitters?

neemjemoederindemali | 15-03-13 | 00:00

Genee +1

PopperFlopper | 14-03-13 | 23:59

Gijp is er morgen wel gewoon. Dus niks aan de hand.

Stormageddon | 14-03-13 | 23:59

hahaha... Snorretje deed een Vogelaartje. Meest sneue zijn de VI-redacteuren die nu niet meer van Derksen mogen/willen aansluiten omdat er wat kritiek is? Wees een vent Johan.

Lacan | 14-03-13 | 23:59

Derksen loopt ook continu af te geven op Sierd de Vos,terwijl dat een van de leukste voetbalverslaggever is,maakt af en toe een geintje,en als het een flutwedstrijd is,hij dat gewoon vertelt.
Objectief ,daar hoef je echt niet voor naar VI te kijken met een platvloerse Kraai,want daar stoor ik me kapot aan.Ook riep Derksen pasgeleden nog op om Messi harder aan te pakken,geweld hoef je niet op te roepen,geniet van een speler als hij supergoed is.
Derksen wordt een ouwe lul,en verzuurd,hij is zwaar over de datum.

fleurtje | 14-03-13 | 23:58

Koekoek!

Haerlemmer | 14-03-13 | 23:58

Verrassend Van Rossem dat jij en ik dingen altijd zo anders zien, Genee geknipt en geschoren? Snor wordt boos en nog bozer en wit heet en vertrekt vervolgens omdat 'ie de vragen niet kan handelen.

de betaalautomaat | 14-03-13 | 23:57

Derksen werd hier in een hoek gezet. Zijn hele lichaamstaal was anders dan normaal, hij is lang niet zo zeker van zijn zaak als anders.
Hij was afwachtend en defensief, dat wat hij anders nooit is. Normaal is hij zeker van zijn zaak.
En daarbij, als je zeker bent van je zaak dan smeer je hem niet.

jelmerts | 14-03-13 | 23:57

Het moment dat hij zo uit z'n vel sprong, tegenover de beheerste Genee, zegt toch wel genoeg over wie de feiten beter kent. Intussen is er nog geen 'bel-Chinees' opgepakt, en heeft de 'georganiseerde misdaad' zoals Derksen match fixing noemt, nog geen strafzaak opgeleverd. En dan maar spreken van 'onderzoeksjournalisten' die voor paal worden gezet. Als je feiten kloppen, kún je niet voor paal worden gezet.

hatovimletayis | 14-03-13 | 23:57

gewoon pissed dat hij geen paus is geworden.
komt goed schatje.

Yabadabedoe | 14-03-13 | 23:56

Derksen doet mij hier een beetje denken aan Van Gaal: om de hete brij heen draaien en proberen de interviewer/presentator neer te zetten als een onbenul... Geef argumenten of geef toe dat je fout zit Johan.

CubaPete | 14-03-13 | 23:56

Je kan zeggen wat je wil maar geniale tv.

Kaas de Vies | 14-03-13 | 23:55

Alsof de snor alle wijsheid in pacht heeft. Wat een misselijkmakende en tenenkrommende arrogantie.

tonde | 14-03-13 | 23:54

Die Derksen kookt van woede en Genee probeert vrij rustig hem uit te horen. Lekker ruziemaken op televisie, professioneel!

Infidel | 14-03-13 | 23:54

Johan wilfred niet meer zien.

Lucille Werner | 14-03-13 | 23:54

Ben normaal fan van Derksen, droge humor en vaak goed in de discussie. In dit geval vond ik hem erg tegenvallen. Wilfred kwam met feiten en hij probeerde deze niet te weerleggen maar begon Wilfred persoonlijk aan te vallen en zogenaamd zijn journalisten beschermen, erg zwak in een discussie, en daarna weglopen maakt het natuurlijk nog zwakker. Al met al wel geweldige televisie.
Hoop overigens niet dat dit het einde betekent van VI, een van de weinige programma's op de Nederlandse TV waar ik echt 1.5 u lang van kan genieten.

H.Stiglitz | 14-03-13 | 23:53

haha hij is gewoon op zijn pik getrapt die Johan. Wel geinig. Geen idee wie er gelijk heeft, dat zal morgen wel blijken.

folio | 14-03-13 | 23:50

Terwijl er een veel beter stukje video bij Pauw en Witteman te zien was. De dader wordt slachtoffer.

kapotte_stofzuiger | 14-03-13 | 23:50

Kan die vervelende stinksnor sowieso niet van de buis. Hij moet blaadjes maken, geen praatjes.

Pastor Sippenhaft | 14-03-13 | 23:49

Alsof het mee een rattenreedt kan schelen dat die langharige hippie de tafel verlaat. Wel betere dingen om je druk om te maken.

c.onjo | 14-03-13 | 23:48

Goed voor de kijkcijfertjes en de oplage van VI. Gaat nergens over.. Mooi gescript.

Frankiej | 14-03-13 | 23:48

Afschaffen dat foebele en elk weekend een steak en blowjobweekend organiseren.

neemjemoederindemali | 14-03-13 | 23:47

-weggejorist-

MijnCaviaHeeftAIDS | 14-03-13 | 23:47

Ben ik net uit mijn slof geschoten over dat het vrouwtje Goeden tijden slechte tijden aan het kijken was, krijg ik dit geneuzel!

BekSide | 14-03-13 | 23:47

En dan is Derksen de journalist? Joh...

Sander Sloot | 14-03-13 | 23:47

Er werd er maar één geknipt en geschoren en dat was Snor zelf. Door Genee.

BozzieJr | 14-03-13 | 23:46

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken