Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Kouwes, maar dan met puntjes...

Ineens was ie daar: P. Kouwes. Tijdens onze loggen voor zielige mensen actie leverde hij maar liefst drie artikelen. Sindsdien heeft hij de smaak te pakken en blijft hij ons bestoken met zijn woordendiaree. Kouwes, je haat hem of je loopt er mee weg. Een tussenweg is er niet. Of hij nog lang op GeenStijl te bewonderen zal zijn, is de vraag. We hebben namelijk ingegrepen en zijn verhaal van wat leestekens voorzien. Het opgewonden baasje kennende, zou dit wel eens helemaal verkeerd kunnen vallen...

Dat is dus een lachertje van die wietzaadjes bij de nieuwe revu, want dat kan nooit wat zijn want veel mensen weten dus helemaal niet wat er bij komt kijken als je dus een plant wilt maken van dat zaadje, wat ik dus wel weet want ik zit al vier weken in de keuken nu boven mijn gasfornuis de zomeroogst te drogen wat een enorm kutwerk is als je vrouw steeds kip baklava er doorheen wil maken, stel ik had een vrouw maar het is dus is wel een zwakke actie van nieuwe revu waarvan de geenstijlredactie zegt, wat lullig dat albert heyn ze niet wil verkopen en de zaadjes in eigen zak stopt, wat weer een grap voor een cabaretier zou kunnen zijn zaadjes in eigen zak, maar ik vind juist dat nieuwe revu nogal infantiel bezig is met dat jaren zestig gedoe van heel provocerend een pijpje opsteken bij je familie weetjewel, omdat het moet kunnen enzo. Dus die gaan daar nog uit van het idee dat dat heel erg harde actie is maar ik geef al jaren bij mij in de groentenwinkel waar ik een keer per dag fruitsalade snij aan alle mensen een zak wiet mee voor bij de televisie anders is het niet te doen daar naar kijken.

Maar gisteren was wel te gek met die mohamed b die nu dus eigenlijk naakt met een ringbaardje from hell in zijn blote reet met een zwaard in zijn reet staat te schreeuwen dat hij niet gek is wat je vaak ziet want ik was laatst ook bij een vriend van mij die met een luier door het huis liep en zich vier keer helemaal onderscheet, maar steeds zei dat hij niet gek was en dat kun je vergelijken met mohamed b dat je dus gelooft dat als je bij deze van gogh alleen zijn oor NIET er af hebt gesneden en twee joegoslavische mixed grillzwaarden in zijn buik hebt gestopt dat dat niet gek is maar waar hebben we het over.

Dinsdag was er wel een soort van nieuw inzicht dat bij mij binnenkwam toen ik naar de televisie keek want toen was er discussie in het schildermuseum van een moslimkwastenspoeler kunstenaar die moslims uit hun mond laat kakken en die ging in gesprek met een marokkaanse jongerenwerker die het alles niet vond kunnen vanuit zijn beleving en dan zie je dus dat je nu vooral de jihad moet zoeken in de jongerenwerkerscircuit, want het was ook een jongerenwerker, net als mohamed b, dat zie je dan dus voor je dat ze dus met zijn allen een pot van klei zitten te kneden maar ondertussen zijn het georganiseerde extreme jongerenwerkers die overal de jongeren bij de wortels aanvallen dat je dus denkt als nederlander weet je wat, ik stuur mijn zoon naar islamitisch jongerenwerk, dat zal wel goed zijn en dat je dan opeens de volgende ochtend met een botermesje in je reet wakker wordt, wat dus het gevaar is van hedendaags jongerenwerk en hij zei ook tegen die kunstenaar zoiets van noouuuuuu je weettt het he en ga maar lekker door maar dan weet je het he wat er gebeurt en toen liep die kunstenaar weg wat ik knap vond want ik had hem in kokend lood meteen met een vinger in zijn islamitische hol vereeuwigd wat ze ook leren bij jongerenwerk, dus dat kunstenaars moeten maken wat de jiahd zegt en anders kan het nooit wat zijn, als er geen dood schaap op je schilderij voorkomt, maar dat is dus een gegeven helaas en eigenlijk zou je zeggen geef al die marokkaanse jongerenwerkers een zaadje van de nieuwe revu in hun keel goed er in pissen en dan groeit er na zes maanden iets moois uit hun mond maar waar hebben we het over.

P. Kouwes (op veler verzoek nu gratis met leestekens red.)

Reaguursels

Inloggen

Nee zijn schrijven is beneden peil. En GeenStijl moet wel op niveau blijven. Het was even leuk, maar nu weer back to normal graag.
Maar volgens mij is het wel een goeie jongen.

Vince72 | 30-01-05 | 11:05

Kan niet wachten tot Kouwes besluit een column uitsluitend met leestekens te vullen.

Sunnygirl | 30-01-05 | 08:37

Kouwes roeleert zwaar. En die leestekens zou ik gewoon weer weglaten.

Rarend | 29-01-05 | 20:12

Kan iemand van de 164 reacties boven me een beter stukje schrijven, ja
Kan ik het, vast wel
Kan een kind van 4 dit, zeker

Laten we allemaal een stukje schrijven, dan moet er wel wat beters bij zitten.

Kouwes sorry, maar toch bedankt voor alle moeite.

da wizard | 28-01-05 | 18:52

Jezu Christi, Het lijkt alweer helemaal nergens op...

Jorge Rafael Videla | 28-01-05 | 16:31

Je doet het! Dus waar hebben we het over...

Haring Henkie | 28-01-05 | 15:58

@ houziwei

JUIST, jij hebt hem door :)
Kouwes moet blijven!!!

Vic Vega | 28-01-05 | 13:12

zie bijlage. that's what kouwes is all about.

spambam | 28-01-05 | 12:56

Hey Kouwes!
Ga is ff lekker aan de viagra ofzo:
www.rxpillz.com/buy-viagra.html en ga met je lul spelen in plaats van je keyboard!

ROBUSTUS | 28-01-05 | 01:26

De enige reden waarom hij waarschijnlijk wel weer zal verdwijnen is omdat hij origineler is dan het hele Geen Stijl team bij elkaar en het niet nodig heeft om constant een text te moeten opleuken met dezelfde snelle woordjes zoals pliesie en heaumeau maar iedere keer verrast met nieuwe termen en een geheel eigen originele kijk op dingen waar menig cabaretier nog een puntje aan kan zuigen alhoewel de meeste lezers van deze site dat helaas niet zullen begrijpen omdat ze gezien de doorgaans zeer banale reacties zelf te stom zijn voor woorden letterlijk en figuurlijk.

houziwei | 28-01-05 | 00:36

hehe Kouwes dit is goeie shit, leest lekker(bedankt redactie) en het heeft ook nog eens een mooi einde. Twee verhalen die samenkomen op het eind, perfect, heerlijk!!

Michieldebielventiel | 28-01-05 | 00:25

kouwes ruuuls doe het maar ff lutsers!!!!!!!!!!!

speedy33 | 27-01-05 | 23:54

kouwes ruuuls doe het maar ff lutsers!!!!!!!!!!!

speedy33 | 27-01-05 | 23:54

Zelfs met leesteken punt: tweehonderdvijfennegentig woorden in één zin. Record blijft overigens staan op vierhonderdzevenendertig.

Chiant | 27-01-05 | 23:03

wtf zijn jullie leraaren of zow ik heb op school al genoeg gezeik aan me harses met lees tekens en zooi beginnen ze hier er nog een keer over damn

molo | 27-01-05 | 22:59

Deze gast valt bij mij in de categorie zwakbegaafden... laat iemand die gast eens terugsturen naar de basisschool waar hij eens zijn eigen taal gaat leren schrijven. Alhoewel ik ben voor de vrije meningsuiting ben ik wel van mening dat Kouwes zijn mening (of onbegrijpbare gelul) niet langer via deze site mag spuien

de moraalridder | 27-01-05 | 21:23

Met interpunctie is het nog steeds een zinloos woordenbrijgebeuren, maar nu kan tenminste iedereen duidelijk lezen wat een onzin dit is. Geef die gast z'n 200 euri voor 555 terug en laat 'm verder posten op fok of retecool. Zinloos geblog, dat is immers zooooo 2004.

spambam | 27-01-05 | 21:06

kwaliteit word altijd slechter maar nu kan ik t tenminste lezen

defabiman | 27-01-05 | 20:26

MEER LEESTEKENS!! het is nog amper leesbaar :(
Ik sla deze weer over...

Andre M | 27-01-05 | 19:58

Het opgewonden baasje kennende, zou dit wel eens helemaal verkeerd kunnen vallen...

Nou en???

Jehannes | 27-01-05 | 19:56

kouwes? dit talentje verschraalt zodra zijn drugs op zijn .. brother jules zegt; zet er een punt achter.

brother Jules | 27-01-05 | 19:31

Kouwes met leestekens is klaarkomen met horten en stoten

MijnZus | 27-01-05 | 19:28

Weg met de leestekens, en ja, hij wordt wel steeds minder...

corrupted | 27-01-05 | 18:21

Van irritant naar wel geinig, en dat door een stel punten en komma's. Ik zie uit naar de volgende editie :)

Raad | 27-01-05 | 17:16

Joegoslavische mix grill zwaarden, driewerf lol. Kouwez roeleert

de belg | 27-01-05 | 17:14

Kouwes steent grote tijd. Lees het altijd met groot plezier. Chapeau.

Sneeuwblauwtje | 27-01-05 | 17:02

Ik heb het verhaal maar eens door de nieuwste microsoft-onzin-verwijderaar-checker gehaald en toen bleven er alleen maar komma's en punten over.

Mexicano | 27-01-05 | 16:58

Leuk die leestekens hoor... Maar hij is beter zonder de "verbeteringen" van .geenstijl.

-offtopic-
Is dit wel kouwens??
Woorden als infantiel, provocerend en circuit....

Mad_Mike | 27-01-05 | 16:45

Ik vind hem nog steeds bijzonder verfrissend.
Zegt nou zelf; die man heeft toch gewoon gelijk?!

Dolly | 27-01-05 | 16:28

Dit is de 1e column van die kouwes die ik uitgelezen heb, niet dat ik er iets van begrepen heb, maar dat zegt meer iets over mezelf dan over kouwes.

Karel Kruizenruiker | 27-01-05 | 16:24

Beetje jammer dat de redactie daaraan toegegeven heeft... Maar kouwes wordt wel steeds minder inhoudelijk.

Ward | 27-01-05 | 15:54

[email protected]
Inderdaad, maak er 30 km zone van (met meer leestekens) of laat het gewoon snelweg :)

Lt. Col. Me | 27-01-05 | 15:52

Ik sluit me bij Don Quichote aan. De eerste paar stukken waren beter dan nu. Laat hem niet meer dan 1 stuk in de twee weken maken of zo. Doodgegooid worden met Kouwes word ik niet echt vrolijk van.
.
Overigens zie ik niet bijzonder veel verschil na het toevoegen van leestekens. Het is nog steeds een woordenvloed. (Vergeef me mij woordkeus ;) )

Lt. Col. Me | 27-01-05 | 15:50

leestekens in Kouwes collum zijn net drempels op de snelweg...

relaxar | 27-01-05 | 15:47

Het lag dus niet aan het gebrek aan leestekens, die gast is echt niet te volgen. Gelukkig heeft hij het bijzonder met zichzelf getroffen... Laat hem voortaan in stilte genieten!

TEU | 27-01-05 | 15:39

btw wybe, ben jij die spacemolecule?

mevrouwtje | 27-01-05 | 15:32

IK vond het in het begin wel sterk de eerste 2 stukken van Kouwes, maar na deze heb ik het wel gehad met Kouwes.
Ik heb niet zoiets van:nou kouwes moet weg ofzo. Dat maakt me niet zoveel uit.
Ik lees het gewoon niet dan, is ook een optie toch...

mevrouwtje | 27-01-05 | 15:31

@ RM-rf:

Als die islamitische vrouwen dan maar wel van die lekker strak geknoopte hoofddoekies omhebben, want dat ziet lekker geil uit!

Haring Henkie | 27-01-05 | 15:16

met of zonder, 't was niks, 't is niks en 't zal nooit wat worden ook....

fuckface | 27-01-05 | 15:16

vooruitgang. toppie.

Wybe | 27-01-05 | 14:54

Ik vind dat ook een negatief punt van Geen Stijl... Kouwes aanmen :(.
Stelde dat hij nog een beetje leestekens plaatsde dan was er nog mee te leven. Dit is echt helemaal NIKS.

Sendar | 27-01-05 | 14:49

dit is wel kut want ik vond niceau/p kouwes zonder leestekens wel leuk maar waar hebben we het over. als de reactie het nodig vind om in te grijpen dan zal p kouwes wel snel voor gezien houden hier jammer hoor want ik stelde het wel op prijs

Klukkluk | 27-01-05 | 14:46

630 woorden; 630 te veel. Volgende keer graag allèèn de leestekens plaatsen.

Albert Heijn | 27-01-05 | 14:43

Hij is gewoon heerlijk en volgens hoeft ie er geeneens moeite voor te doen. Ik hoopt dat ie die interpunctie niet als een diss van de redactie ziet. Maar waar hebben we over?

finz | 27-01-05 | 14:43

Geweldig :) Leest een stuk makkelijke op deze manier :) Kouwes for president!

Dsigner | 27-01-05 | 14:32

Haring Henkie:
"Plaatst Kouwes' Heilige Schriften ongemodereerd op dit medium, opdat Zijn volgelingen ten volle kunnen profiteren van Zijn oorspronkelijke leer"

Ik zat zelf meer aan de optie te denken om Kouwes' teksten op de naakte lichamen van islamitische vrouwen te projecteren en daar dan een leuk filmpje van te maken ...

RM-rf | 27-01-05 | 14:30

erg irritant als dat fotootje van die
zelfkennisloze blaaskaak weer opduikt.
Weer een stuk ruimte op G.S. verkwanselt.
Laat die gek toch oprotten.

bensi | 27-01-05 | 14:07

Daar baal ik dus van dat als ik een paar weken vanwege censuur geen Geenstijl kan lezen er een verheven columnist opstaat waar ik alle stukken van moet inhalen om een oordeel te kunnen geven met als gevolg dat ik nu met buikpijn van het lachen toe moet geven dat de eerdere bijdragen van Kouwes komischer waren dan deze wat dan niet aan de toegevoegde interpunctie te wijten is dan wel aan het feit dat er een verwachtingspatroon is ontstaan na het lezen van de 1e columns wat voor mij nog geen reden is om deze hilarische manier van anti-schrijven af te keuren. Verder sluit ik me bij Haring Henkie aan.

Don Quichote | 27-01-05 | 14:07

nee, sorry, zelfs met leestekens vind ik het niks.

Eric Cartman | 27-01-05 | 14:07

@Tibor

"en af en toe een nietszeggend toneelstuk verbied, is er verder nis aan de hand"

Nee natuurlijk niet, niets aan de hand. Ik wacht op de dag dat de koran en de bijbel worden verboden.
Trouwens, waarom zou je een nietszeggend toneelstuk verbieden? Is er ook al groep die zich beledigd voelt door niets?

TheRealShowstopper | 27-01-05 | 13:54

Oh ja: Kouwes == GOD!

Haring Henkie | 27-01-05 | 13:45

@TRSS

Ook geen Punt !

zwabbah | 27-01-05 | 13:42

Zoals ik al eerder schreef: God bestaat en Zijn nickname is Kouwes!

Reeds eeuwenlang bestaat bij allerhande religieuze instituties de traditie om de Goddelijke teksten zoals die ons door het Scheppende Opperwezen gegeven zijn naar eigen goeddunken te bewerken, te verbeteren of te vernachelen, al dan niet met oogmerk het eigenbelang te dienen. Waartoe dit uiteindelijk leidt kan men al eeuwenlang overal ter wereld waarnemen: de mensheid en haar leefomgeving zijn verworden één grote pl**ris-zeauj!

Mag ik jelui daarom het volgende aanbevelen:

Plaatst Kouwes' Heilige Schriften ongemodereerd op dit medium, opdat Zijn volgelingen ten volle kunnen profiteren van Zijn oorspronkelijke leer. Het respectloos modereren van Zijn teskten getuigd van weinig begrip van de intentie van deze teksten en de onuitputtelijk diepe bron van wijsheid waaruit de Schepper de erin verwoorde kennis geput heeft.

Haring Henkie | 27-01-05 | 13:39

Wanneer is het nou eens afgelopen met die Kouwes grap? Heeft nu echt lang genoeg geduurd. Delete Kouwes please!

Sqeez | 27-01-05 | 13:38

Bovendien, het is nog steeds niet goed leesbaar. Dat moet ik hem meegeven, het is kunst (bedoeld/of onbedoeld) om zó slecht te schrijven dat zelfs met punten en komma's op de goede plaats, het tóch nog slecht leesbaar is.

rigg | 27-01-05 | 13:36

is het eens met rigg...

Monkeytail | 27-01-05 | 13:31

@ TRSS, ik weet ook niet precies hoe het gegaan is, maar zolang je maar weet dat zij achter de schermen Bergen werk verzet en af en toe een nietszeggend toneelstuk verbied, is er verder nis aan de hand

Tibor | 27-01-05 | 13:31

@ TRSS, ik weet ook niet precies hoe het gegaan is, maar zolang je maar weet dat zij achter de schermen Bergen werk verzet en af en toe een nietszeggend toneelstuk verbied, is er verder nis aan de hand

Tibor | 27-01-05 | 13:31

Welke rukker bij het bedrijf 'W' en eindigt op 'org' in Groningen heeft al gevote voor of tegen Kouwes! Hoop dat je voor ongezien te tyfus hebt gestemt..

Stijlloze Rukker | 27-01-05 | 13:31

Netjes ingegrepen natuurlijk. Maar het blijft crap. Kouwes kan niet normaal schrijven, als GeenStijl interpunctie toevoegt, blijft dezelfde inhoudsloze rotzooi er in staan. Hij mist het prachtige cynisme en scherpe opmerkingen, hij mist goede argumenten, hij mist de bekwame intelligentie om stijlloze verhaaltjes te schrijven. Alles wat dus nodig is om hier wat waardigs neer te zetten. Kouwes op GeenStijl is uit den boze ..

rigg | 27-01-05 | 13:30

Hij heeft wel een puntje....

(maar dat is dan ook alles)

saint | 27-01-05 | 13:26

Kouwes UNCENSORED!
Zo is het echt niks meer. Nu kun je het gewoon stil lezen. Geen collega's meer die je raar aankijken, omdat je hardop zit te lezen om het te snappen.

Alie Bee | 27-01-05 | 13:25

@Tibor

Dankzij of ondanks?

TheRealShowstopper | 27-01-05 | 13:24

HELP KOUWES de winter door!! sms kouwes naar 1289 en wie weet ga jij samen met Kouwes naar Oostenrijk!
0---------------------------------------0
Helaas berusten deze beelden (gelukkig) niet op de werkelijkheid...

Monkeytail | 27-01-05 | 13:21

@ The RealShowStopper

nou nou nou TRSS, jij wist zeker niet dat zij achter de schermen enorm veel goed werk verricht? Zo is er onlangs in Zeeburg (Amsterdam) HAAR stadsdeel nog wel zoals ze altijd claimt, een eis voor nieuwkomers in gesteld van 120% van het minimuninkomen.

Tibor | 27-01-05 | 13:17

@red:
Moet een uitdaging zijn geweest om links en rechts de puntjes er bij te zetten.
Verder vind ik het stuk onleesbaar, en behalve behalve een losse mooie vondst nergens op slaan. Afvoeren svp.

sinyth | 27-01-05 | 13:15

@zwabbah

niets aan toe te voegen (zelfs geen punt)

TheRealShowstopper | 27-01-05 | 13:14

KOUWES KOUWES KOUWES

Bah zonder interpunctie was ie beter. Het is net alsof ik Malt bier drink, het lijkt erop maar is het niet.
---------------
stort op giro 666
Stichting Op geen stijl geen censuur, ik lees Kouwes alleen puur

Zander | 27-01-05 | 13:10

Bij mij slaat inmiddels een vorm van Kouwesmoeheid toe. Kortom Kouwes niet langer te pruimen. Next.

DiX | 27-01-05 | 13:10

Had het 10 uur nieuws gisteravond niet even kunnen vermelden dat het schokkende beelden (voornoemde vrouw in beeld) bevatte?? Van dat wijf gaat m'n bloed nog meer koken dan van Paul W. of Clairy P.

The Evil One | 27-01-05 | 13:10

Kom nou toch !!, dames en heren
negatifeaux Zwabbah wil een lans breken voor De heer Kouwes. Gebruik makend van actuele topics en het doorgaans achterwege laten van lees-en schrijftekens is gebleken dat de door Dhr. Kouwes aangeleverde stukjes tekst doorspekt zijn met dubbelzinnigheden, woordspelingen, humoristische visies.
Kortom, GS redactie "geeft die gozert nah zijn pica !!".

Dus waar hebben we het over.

Zwabbah 4FR Akbar

zwabbah | 27-01-05 | 13:08

@Tibor

Ik vind dat Fatima Elatik (ofwel Fagina Ejaculatic) niet zonder hinderwetvergunning meer over straat of op de buis mag. En die vergunning gaan we natuurlijk niet verstrekken.

TheRealShowstopper | 27-01-05 | 12:59

Leuk stukkie weer
Die jongerenwerker waar je het over hebt, dat was in PremTime bij die kunstenaar Rachid Ben Ali.Ik heb dat ook met open mond gevolgd. AAN VRIJHEID VAN MENINGSUITING ZITTEN GRENZEN, met name het veranderen van een stukje Koran deed de vriendelijke jongerenwerken het bloed koken. Deze jongeren waren voor een kunstverbod, net als Fatima Elatik. Leven NL!

Tibor | 27-01-05 | 12:57

P. Kouwes is rocknroll maar haal die leestekens weg, het lijkt inderdaad wel censuur, het is zijn stukje ga daar dan niet in zitten harken, zo bedoelt hij het niet als hij leestekens zou willen zou hij die er zelf wel in bouwen.

Leestekens zijn stijlvol en daar kom je niet voor op geenstijl

Nimrod | 27-01-05 | 12:55

@Stijlloze Rukker
hahaha! uhm... ja idd dat deze gast 200 euries uit heb gegeven om te kunnen schrijven :P

Monkeytail | 27-01-05 | 12:51

P. Kouwes is het slechtste wat er gekomen is na de tsunami!

Stijlloze Rukker | 27-01-05 | 12:49

En trouwens. In het dvhn.nl staat dat ons allergeachte prins bernhard nog wat zakcentjes illegaal heeft bijverdiend. Waarom daarover niets in andere media?

wimpie | 27-01-05 | 12:46

Kouwes blijft een welcome afwisseling van het steeds groter worden cynisme op GS (waar ik zelf aan meedoe). Godallemachtig wat kunnen sommige mensen zich druk maken om een stukje tekst Kouwes. Ik vind het nog steeds Humooaah!

TheRealShowstopper | 27-01-05 | 12:44

Iedereen (ook Kouwes) kan zijn ongecensureerde (ongeleestekenereerde)tekst sturen via het vakje onderaan de meestal humorvolle ingevingen van de gesachte en ongeachte lezers en ook voor meneer Kouwen is dat een optie als hij het niet eens is met de ingepunte punten, komma's en andere leestekens die onze zo prachtige Nederlandse taal machtig is.
Als ik tijd heb zal ik ook eens een verhaal hieronder maken van minimaal tweeduizend woorden zonder enkele punt. Kijken of dat lukt.
Wie Kouwen niet lezen wil, dit als apropos, kan de stukjes overslaan.

wimpie | 27-01-05 | 12:44

haha nu al 79% voor Jaaaaa!
. EmAiL 27-01-05 @ 12:17

Monkeytail | 27-01-05 | 12:40

@Taaie
Tnx.
Spuit11 gevoel. ;)

MrJ | 27-01-05 | 12:40

Mèt leestekens wordt nog duidelijker dat de heer Kouwes niet meer is dan een zeer slechte Dijkshoorn- kloon.

Frank Scenario | 27-01-05 | 12:40

@MrJ
Zie de post van
. EmAiL 27-01-05 @ 12:17

Taaie | 27-01-05 | 12:34

Het blijft 3x niets. :(

Kunnen we hem niet wegstemmen in een pol ofzo? Beetje zwakste schakel werk dit.

MrJ | 27-01-05 | 12:32

hoe weten jullie waar de leestekens moeten staan?

machiaveilli | 27-01-05 | 12:32

Ik hoop dat kouwes wel blijft, alleen moetie wat interessantere dingen uit kiezen... zijn smaak vind ik tegen vallen hoewel ik niet ontken dat hij slecht kan schrijven.
PS. ik ben zo'n middenweg persoon

Monkeytail | 27-01-05 | 12:31

@Lucasdelinkselul
Geef je gelijk, ondanks dat ik nog enkele namen van humorvolle linkse columnisten van je verwacht!
-
Geef de geenstijlleke gehandicapten een kans!

Taaie | 27-01-05 | 12:27

Subtiel, subtiel. De redactie is hem naar alle waarschijnlijk ook zat en wil meneer uitrangeren. Om dit over te laten komen alsof Kouwes zelf opstapt doet men dit door leestekens te plaatsen. Kouwes doet net alsof zijn wereld vergaat en vertekt.

Niemand gezichtsverlies, iedereen blij :)

Saus | 27-01-05 | 12:24

ik vind die Kouwes wel cool en zeker een aanvulling voor de nederlandse woordenschat. Een stuk beter dan de gekopieerde stukjes van de gs redaktie zelf. Laat hem maar blijven.. ik zou trouwens ook wel een een audio file van hem willen horen zolang Nico niks doet.

McCool | 27-01-05 | 12:22

Hmmm. Lach me meestal kapot om Kouwes, maar dit stukje is inderdaad niet grappig....

nlspawn | 27-01-05 | 12:22

Srry voor de heer Kouwens maar met leestekens word het er niet veel beter op. Sinds wanneer is een alinea het zelfde als 1 zin ? :S maar goed voor mij is het 3x niets de langste tijd heeft hij wel gehad op GS ( naar mijn mening )

Dark Demiën | 27-01-05 | 12:22

ach het is best leuk zo'n logger die dan zaegmaar allemaal woorden aan elkaar plakt en er dan geen leestekens tussen doet waardoor je een hele lange zin krijgt wat dan wel lastig leest maar ook wel weer iets komisch a la Dreknek krijgt en het is ook wel luchtig vergeleken met de meer serieuze brouwsels van de vaste loggers dus waar hebben we het over.

fuck. tis besmettelijk.

Hop-SaSa | 27-01-05 | 12:21

@Duke ACID
Denk dat het vanaf zijn 1e post al aardig duidelijk was hoe men denkt over de column, zie het nut er niet van om dat steeds te gaan herhalen. Komt bij dat de meeste van die azijnpissers die houding bijna bij alle posts op GS tonen, de positive en humoristische attitude is laatste tijd ver te zoeken

paalbovenwater | 27-01-05 | 12:20

Vind het nog steeds niet leesbaar.

deej-010 _ | 27-01-05 | 12:19

Goh jammer was net een beetje aan het gereutel van Kouwes gewend worden er leestekens in geplaatst moet wel zeggen dat het de inhoud niet echt ten goede komt want die is nog immer gewoon bagger het verbaast me dat Fleischbaum er leestekens tussen heeft kunnen zetten dat heeft hem waarschijnlijk toch in ieder geval wel een paar uur gekost die hij ook had kunnen besteden aan het zoeken naar en posten van nieuwtjes want zodra je een alinea hebt aangepast en je leest hem weer over kom je tot de conclusie dat je nog op vijf andere manieren leestekens tussen kunt zetten maar dat het hele verhaal gaat over mohammed nieuwe revu met hun wiet en die marokkaanse kunstenaar is al na een zin duidelijk en begint heel erg vervelend te werken als je dat allang wist dat deze kostbare ruimte op jullie site wordt gebruikt om zijn menig te ventileren in plaats van het vermelden van dingen waar je van zegt goh dat is interessant of jezus dat wist ik niet daar moet ik eens achter aan gaan dat dat kan hier in nederland is gewoon belachelijk dat is namelijk de reden dat ik een fervent geenstijl bezoeker was geworden om op de hoogte te blijven van ontwikkelingen in de politiek en wat er al dan niet speelt in nederland en de kl*te geintjes die ze uithalen wat me ook weer terugbrengt op de vraag wat er met de feateauf*cks is gebeurt want ik geloof dat dat een terugkerend thema is geweest maar zie hier nu net de eerste sinds lange tijd wat ook wel weer jammer is maar niet zo jammer als dat ik nu weer aan de slag zit de baas komt eraan en die ziet mij liever werken in plaats van onzin replies te plaatsen op onzinnige collumns punt

klauwhamer | 27-01-05 | 12:17

leuk stukje, jammer alleen van die leestekens

Working Class Zero | 27-01-05 | 12:15

@.Brusselmans:

Jostiband is spiegel van regering
Leuk om belachelijk te maken, niet om aan te horen.

Hoogachtend, Han Molenwijk De Voorzitter

Politiek Partij

SOME BAD

Han Molenwijk | 27-01-05 | 12:14

Kvond Kouwes zonder leestekens authentieker.....

ezMoney | 27-01-05 | 12:12

Slap en oeverloos gelul met leestekens is gewoon iets meer gestroomlijnd slap en oeverloos gelul.

Jawel | 27-01-05 | 12:12

1.. voor bij de televisie anders is het niet te doen daar naar kijken.

2. .. Dinsdag was er wel een soort van nieuw inzicht dat bij mij binnenkwam toen ik naar de televisie keek want..

Moeilijk he, konsekwent blijven.. Kouwes ?

Deze soep wordt erg lauw opgediend, onder het kookpunt zeg maar.. viel het u ook op dat de moslimkwastenspoeler bij het wegwandelen niet in een zoutpilaar veranderde ?
Banvloek of Fatwa, welk verschil proef ik daarin, is er een kwalitatief onderscheid aan te brengen maar waar hebbe we het over.

Crossfire | 27-01-05 | 12:12

Meestal waren zijn stukjes welgrappig.. Maar helaas vandaag is t niks... Laat m toch maar blijven.. Meestal is hij wel amusant...

Tripple M | 27-01-05 | 12:10

elke stijlfout die bestaat wordt overtreden in Kouwes' stukje, voor zover de debiele zinsconstructie, die elke zin zowat hetzelfde is, dat toelaat.
prutswerk, de gemiddelde havo4-scholier zou hier een onvoldoende voor hebben gekregen, nuff said..

gridfire | 27-01-05 | 12:09

twasnikstisnikstzalnooitwatworden

joepenkeet | 27-01-05 | 12:05

@paalbovenwater
handig.. dan staan er alleen nog maar positieve comments onder de lap woorden van Kouwens. Dat zou een heel ander beeld geven over hoe men denkt over de collum ( als je het zo kan noemen )

Duke ACID | 27-01-05 | 12:04

Dit is een column van niks, de adhd-gedachtegangen van Kouwes zijn opzich best te verteren, maar de hyperactieveling heeft dan weer niet de vermogens dit mooi op papier te vertalen.

dus opzouten bolle!

gridfire | 27-01-05 | 12:03

Briljante hersenspinselen weer! Het is meer leesbaar, maar dat wel ten koste van de spinselen. Maar waar hebbben we het eigenlijk over.

Taaie | 27-01-05 | 12:02

@ Lucasdelinkselul

Maar de jostiband maakt toch ook enorme kutmuziek?

Brusselmans | 27-01-05 | 12:01

Niet elke post/column op GS hoeft trouwens bij iedereen in de smaak te vallen. Er zijn genoeg posts waarvan ik alleen de kop lees of de 1e zin en verder niet, dus Kouwes-haters doe dat bij zijn volgende post ook ff lekker!!!!!
Inplaats van steeds hetzelfde gezeik op te schrijven, waar dan weer hetzelfde op gereageerd wordt!

paalbovenwater | 27-01-05 | 12:01

dit is een stuk beter, hoewel ik het stiekem nog steeds klote vind...

TIKFOUT ONTDEKT:
We hebben namelijk ingegrpen en zijn verhaal van wat leestekens voorzien

moet zijn:
We hebben namelijk ingegrepen en zijn verhaal van wat leestekens voorzien

Monkeytail | 27-01-05 | 11:59

@ relaxar:
Hahahahaha...
Jij bent echt grappig... flood dat stukje is even,dan ga je hat straks zelf ook nog geloven....
Kouwes is een infantiele analfabeet...

Ik wil helemaal niet bepalen wie er wel/niet op GeenStijl mag verschijnen. Die verantwoordelijkheid ligt niet bij mij(wellicht gelukkig).
Wel vind ik(ohjee heb ik nou een mening?!) dat hij hier niet thuishoort,maar eerder gewoon net als elke andere randdebiel, gewoon een web-log.nl subdomein moet nemen ipv ons(dan heb ik het over de vaste reaguurders hier) te vervelen met z'n onsamenhangend gebral. Dat jij hem nou zo geweldig vindt zegt in dit geval meer over jou dan over mij....

ShameLess | 27-01-05 | 11:56

Kouwes met of zonder leestekens is gewoon 1 pot nat. Natuurlijk gaat men liggen zeiken dat er geen leestekens staan als ze weg zijn en zeiken dat er wel leestekens staan als ze er wel staan.

Persoonlijk vind ik gewoon het amusementsgehalte van de bijdrages nogal inkakken. Afgezien van het wel/niet aanwezig zijn van leestekens, gebrek aan een fatsoenlijke zinsopbouw, etc. etc.

Zucht | 27-01-05 | 11:55

Al dat gezeik van die azijnpissers op Kouwes. Het lijkt wel of de gemiddelde GS bezoeker het liefst op slappe Telegraafaftreksels reaguurt. Nee dat is spannend....

Marieke | 27-01-05 | 11:53

@hdma*
ik ben voor een poll, democratie over den top!
@Lucasdekraker ;)
naar mijn inziens heet de meneet al genoeg credit en aandacht gehad denk je niet?

Duke ACID | 27-01-05 | 11:53

Beter leesbaar, maar vorige stukjes vond ik leuker.

@GS: maak er een poll van: "Kouwes in / Kouwes out?". Ben benieuwd naar de uitkomst.

cametoripshit | 27-01-05 | 11:53

PFff... het is nu een beetje te lezen, maar voegt nog steeds weinig toe en absoluut niet leuk of scherp!

rsp | 27-01-05 | 11:52

Het is wat onleesbaar. Maar het is toch de gedachte die telt? Niet de vorm. Met of zonder puntjes maakt trouwens geen reet uit voor de leesbaarheid.

Hup Kouwes.

Lennard, echt waar. | 27-01-05 | 11:52

- ringbaardje from hell

- joegoslavische mixed grillzwaarden

- moslimkwastenspoeler kunstenaar

Net als de vorige keer met woorden als homoboom en dergelijke blijft Kouwes humoristisch.
Wil al die afzeikerds hier het wel eens leuker zien doen. Komt nog bij dat inhoud dit keer ook beter is dan laatste paar keren, heb die uitzending met die kunstenaar toevallig ook gezien en het is brilliant wat Kouwes erover zegt!

Dus net als .iH8 zegt als vanouds weer beste stuurlui aan wal etc, zijn gewoon allemaal mensen die hadden verwacht dat ze door hun in het verleden geplaatste hele 'sterke' comments een column aangeboden zouden krijgen en nu zien dat Kouwes er terecht mee wegloopt!

paalbovenwater | 27-01-05 | 11:51

Het blijft een gevalletje bomen en het bos.

Dirruk | 27-01-05 | 11:50

@Major Failure
eigenlijk zeg je dat er op GS niet geklaagd mag worden, wat is dan het nut van topics?

Tubifiks | 27-01-05 | 11:50

Anders doen we gewoon de volgende poll: Kouwes weg of Kouwes blijven.

hdma* | 27-01-05 | 11:49

Dit bevestigt dat het niet aan de leestekens ligt: de inhoud is gewoon slecht.

acid drinker | 27-01-05 | 11:47

Ach en wee! De klagers hiero zijn gefrustreerd omdat ze indertijd zelf de kans niet hebben gegrepen om ook eens een stukje te schrijven.

Het merendeel van de klagers moet gewoon zelf een weblogje gaan hosten op localhost ofzo.

Major Failure | 27-01-05 | 11:46

Met leestekens lijkt het in een keer een stuk slechter hahah

dersan | 27-01-05 | 11:45

heb het nog niet gelezen, maar vind het nu al jammer.

51N93 | 27-01-05 | 11:44

ik had liever gezien dat jullie ipv leestekens toevoegen voor de actie tekst verwijderen hadden gekozen. maar goed het begin is er...

Tubifiks | 27-01-05 | 11:43

Kouwens afzeiken is natuurlijk heel makkelijk maar denk er om dat deze man WANHOPIG is! Hij heeft zich immers voor 150 euro ingekocht om columns/teksten/achter elkaar geplaatste letters* op GeenStijl te zetten.
Geef zo'n geestelijk gehandicapte toch wat credit en aandacht, net zoals je bij de Josti-band doet. Daar zeg je toch ook niet tegen: 'JULLIE MAKEN KUTMUZIEK!' ?
*= doorhalen wat niet van toepassing is.

Lucasdelinkselul | 27-01-05 | 11:43

dank je wel vriend!!! je bent nu echt te volgen.

gummetje | 27-01-05 | 11:40

@relaxar: I second that.

Kip Baklava= kip in filodeeg met honing, suiker, rozijnen etc???

The Evil One | 27-01-05 | 11:36

Ik vond de leestekens niet storend ;)

Han Molenwijk?

Ruler | 27-01-05 | 11:33

Kouwes met leestekens is als de Paus met een condoom. Het gaat gewoon niet samen!

Kouwes zonder leestekens is gewoon het summum van anti-journalistiek. Net zoals je anti-helden hebt als Riddick heb je Kouwes op GeenStijl :)

Snipperhoofd | 27-01-05 | 11:32

mensen die na 10 colums van kouwe ogn steeds lopen te zeiken dat ze het niets vinden zijn wel erg zielige blaatschapen. ik vraag me af wie jullie denken te zijn om te kunnen bepalen wat wel en niet op geenstijl mag verschijnen?

laat hem lekker zijn stukkie neerplempen, zorgt voor wat meer diversiteit, en is soms nog vermakelijk ook.

PKouwes = geenstijl!

relaxar | 27-01-05 | 11:31

Wow leestekens!Ik ben jammer genoeg toch niet verder gekomen dan "... maar het is dus is wel een.."

7 woorden en dan toch niks zeggen is ook knap.

Seaudebeau | 27-01-05 | 11:30

Fuck, met interpunktie is het nog slechter omdat ik het nu "begrijp".
Petje af voor de redactie trouwens om er nog een beetje een verhaal van te maken.
Nu wegwezen met die P.Kouwens, ik zie liever een mooi duidelijk geschreven stuk van Zwarte Kip die voor mij gisteren is doorgebroken.

Duke ACID | 27-01-05 | 11:29

Ik.Vind.m, Wel, leuk. Eigenlijk. Maar. Nog. Steeds. Geen. Bidprentje. Van. Die. Jongen. Aan. De. Linkerkant. Terwijl. Jan. Molendijk. Ondertussen. Toch. Al. Een. Prentje. En. Een. Vaste. Column, gescored. Heeft.
Ergens. Anders.

Conan de Rabarber | 27-01-05 | 11:29

"Dat is dus een lachertje van die wietzaadjes bij de nieuwe revu, want dat kan nooit wat zijn want veel mensen weten dus helemaal niet wat er bij komt kijken als je dus een plant wilt maken van dat zaadje, wat ik dus wel weet want ik zit al vier weken in de keuken nu boven mijn gasfornuis de zomeroogst te drogen wat een enorm kutwerk is als je vrouw steeds kip baklava er doorheen wil maken, stel ik had een vrouw maar het is dus is wel een zwakke actie van nieuwe revu waarvan de geenstijlredactie zegt, wat lullig dat albert heyn ze niet wil verkopen en de zaadjes in eigen zak stopt, wat weer een grap voor een cabaretier zou kunnen zijn zaadjes in eigen zak, maar ik vind juist dat nieuwe revu nogal infantiel bezig is met dat jaren zestig gedoe van heel provocerend een pijpje opsteken bij je familie weetjewel, omdat het moet kunnen enzo."

Dit is dus 1 zin... opknopen die stumper... z'n hele opbouw klopt van geen kant... gatverdamme...
enough said...

ShameLess | 27-01-05 | 11:28

Zowaar leesbaar!
Fleischbaum, kan je de overuren voor het corrigeren declareren?
-
"geef al die marokkaanse jongerenwerkers een zaadje van de nieuwe revu in hun keel goed er in pissen en dan groeit er na zes maanden iets moois uit hun mond maar waar hebben we het over."
-
Briljant!

~Pyro~ | 27-01-05 | 11:28

Anti-Kouwes

Frankovitsch | 27-01-05 | 11:27

P.Kouwes = verbittering in persoon
Heeft klap van Molen(dijk)theorieen gehad.

@.69:Interpretatie van taalgevoel bepaalt inhoud.

Kijkt U om U heen, in ons allen schuilt een Kouwes!

Hoogachtend, Han Molenwijk
De Voorzitter

Politiek Partij

SOME BAD

Han Molenwijk | 27-01-05 | 11:20

Petje af redactie
Eindelijk een een stuk van Kouwes met leestekens! Chapeau! Alleen jammer dat er tekst van Kouwes tussen de leestekens staat. Een stuk van kouwes met of zonder leestekens van redactie is gewoon te triest om er ook maar langer dan 1 minuut aan te besteden. Dat is al teveel!
GS Redactie, gooi kouwes achter een auto en rijd achteruit!
Ik hoop hem dan ook nooit meer te zien!

Stijlloze Rukker | 27-01-05 | 11:20

Dat was weer grinniken zeg.

G-kracht | 27-01-05 | 11:20

stelletje azijnpissers, zelf ooit iets geschreven buiten je basisschooldictee's? same as always. iets met stuurlui en wal enzo.

iH8 | 27-01-05 | 11:19

slim zijn wel blub, maar niet slim genoeg

Mellorenz | 27-01-05 | 11:19

Ik heb van de leestekens genoten.

..zapper | 27-01-05 | 11:18

Fuck interpunctie! Laat Kouwes lekker voor zichzelf beginnen.

harry | 27-01-05 | 11:15

Eindelijk leesbaar :D! Voor et eerst kunnen uitlezen :p

Flesh | 27-01-05 | 11:15

Die leestekens zijn goed. Wat er tussen staat helaas niet. Volgens mij is een goede column nu juiste een ordening van een gedachtenstroom? Een diep denken over een diep voelen, zoiets?

ledwatch | 27-01-05 | 11:14

Maar waar hebben we het over!

Frenk | 27-01-05 | 11:14

Of de mannelijk commenters wat zaad willen leveren voor een actie bij "Opzij".

Lekker Belangrijk© | 27-01-05 | 11:13

P"killingintenameof"kouwes klinkt ook wel cool ik stel voor dat hij zijn stukjes voortaan rapt

Mellorenz | 27-01-05 | 11:12

P"killingintenameof"kouwes klinkt ook wel cool ik stel voor dat hij zijn stukjes voortaan rapt

Mellorenz | 27-01-05 | 11:12

het blijft kut, hier zit ik dus niet op te wachten!

69 | 27-01-05 | 11:12

P"killingintenamof"kouwes klinkt ook wel cool ik stel voor dat hij zijn stukjes voortaan rapt

Mellorenz | 27-01-05 | 11:12

Dank voor de......... en de ,,,,,,,

The Evil One | 27-01-05 | 11:11

EINDELIJK! Kouwes is leesbaar! Als er nu ook nog zinnen komen die kleiner zijn dan 1 alinea ga ik 'm helemaal lezen.

Frear | 27-01-05 | 11:11

Fuck dit... dit is GS-onwaardige shit.

Boze Buur | 27-01-05 | 11:10

Met leestekens is het echt geen zak meer aan, ik vind inderdaad ook dat Kouwes zijn langste tijd gehad heeft.

hdma* | 27-01-05 | 11:10

Yess ik heb hem voor de eerste keer uitgelezen!! Maar ja.... des te groter is de ontgoocheling.....

Carpa | 27-01-05 | 11:10

hilarisch-light! Tenminste, ik neem aan dat hij dit niet meent en dit enkel als grap bedoeld is. Mocht hij dit wel menen, ROFL!

supah | 27-01-05 | 11:09

Weg met die leestekens!

hdma* | 27-01-05 | 11:09

@Lucasdelinkselul

Heb jij wel eens sanskriet gelezen met interpunctie dan?

Frids | 27-01-05 | 11:09

Vind het met interpunktie er niet veel beter op worden. Wil graag ongecensureerde originele Kouwes stylie

Felix | 27-01-05 | 11:08

sorry, ik vind het gewoon 3 maal niks. Ik denk dat Kouwes z'n langste tijd hier wel gehad heeft [maar de enkele leestekens maken het wel leesbaar]

Suard | 27-01-05 | 11:07

EINDELIJK! LEESTEKENS! LANG LEVE DE UITVINDING VAN HET SCHRIFT, HOLBEWONER VAN ME!

Lucasdelinkselul | 27-01-05 | 11:07

Censuur zuigt
-edit: Dombo's ook-

Frids | 27-01-05 | 11:05

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken