Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Verbieden voor volksgezondheid: kinderen

Wegmetkinderen.jpgUit onderzoek is gebleken dat kinderen dood gaan, allemaal. Voordat ze dat doen, gemiddeld na een jaar of tachtig, kosten ze klauwen vol geld. Ook zetten ze de eerste twintig jaar van hun leven de maatschappij onder een onverantwoord grote druk. Ze kunnen niks, weten niks en snappen niks. Hierdoor is een aanzienlijk deel van de beroepsbevolking na werktijd nog uren bezig met mensonterende activiteiten als prakjes voeren, geestdodende 'kinder'boeken voorlezen en zelfs, en hier schrokken onderzoekers van, excrementen opruimen. Omdat uit Zweeds onderzoek is gebleken dat het strafbaar stellen van kinderen werkt en omdat iedereen weet dat dingen verbieden altijd helpt tegen alles, is de consumentenorganisatie LifeWatch een burgerinitiatief gestart dat ertoe moet leiden dat de Tweede Kamer zich over het onderwerp uitspreekt. Daarvoor zijn 40.000 steunbetuigingen nodig. LifeWatch vindt dat in de wet moet staan dat mensen hun tijd en energie alleen mogen inzetten voor producten die passen in een gezond en verantwoord leefpatroon. Kinderen zullen daar in veruit de meeste gevallen niet bij horen. Het beste bepaalt een externe, onafhankelijke partij wat goed voor u is. 'De consequenties van kinderen raken ons allemaal, via de stijgende kosten door onderwijs, medische zorg, milieuschade en kinderopvang. Laten we mensen vooral niet zelf laten nadenken maar met een verbod beschermen tegen een te zwaar leven', aldus directeur Bert van Opzeeland van LifeWatch Nederland. Kijk wel uit met betuttelpetities tegen marketing ondertekenen, uit de kleine lettertjes blijkt dat uw gegevens worden gebruikt voor... marketing!

Reaguursels

Inloggen

HJdeT | 25-02-13 | 14:07 |

Nu liggen ze ook al in de stront.

fli3r3fluit3r | 26-02-13 | 10:23

Wat raar is dat toch.. Mijn kinderen vreten zich de hele dag ongans, en niet alleen tijdens de reguliere maaltijden. En toch worden ze maar niet dik! Ze doen niet aan sport en we hebben hier geen privé fitness ruimte. Er is hier wèl een regel in huis dat er alleen binnen wordt gespeeld als het regent..

oskelsok | 26-02-13 | 00:15

De regel Gestapo op haar geilst!

de betaalautomaat | 26-02-13 | 00:01

dat wordt straks bejaarden aan t bed van andere bejaarden, bejaarden die de vullis ophalen, bejaarde brandweer (met AED - voor zichzelf),etcetera etcetera. Lost t bejaardenprobleem ook weer op. Recht van de sterkste bejaarde. Of die met t meeste geld. Zo sterven we vanzelf uit. Onvoorstelbaar wat een kortzichtigheid. Zucht.

zeiksmurf | 25-02-13 | 22:06

-weggejorist-

Service | 25-02-13 | 20:46

-weggejorist-

Service | 25-02-13 | 20:46

-weggejorist-

Service | 25-02-13 | 20:46

-weggejorist-

Service | 25-02-13 | 20:46

Heb zojuist de woordvoerder van Lifewatch gezien in Een Vandaag. Met die hele dikke presentator. Die ongetwijfeld als kind alles mocht opvreten wat in de supermarkt aan ongezonds voorhanden was. Mijn vraag: ligt het aan die hele slechte marketeers of aan die Klote Ouders?

Polletje Piekhaar | 25-02-13 | 18:39

@ HJdeT | 25-02-13 | 14:07
Voor alle antikinder-roepers, wie gaat straks uw reet vegen als u straks hoogbejaard kwijlend in een tehuis zit?

Laat me niet lachen, zover laat ik het niet komen.
Voordat ik m'n eigen gat niet meer kan afvegen heb ik allang een Vrijwillig Levenseinde gekozen.

K. Meelrijder | 25-02-13 | 17:56

Kinderarbeid maar weer invoeren dan?

Hond van de slager | 25-02-13 | 17:34

Namens hoeveel mensen praten die lui van Foodwatch?
Zeker weer zo'n oudercommittee van 5 man.

Zueco | 25-02-13 | 17:34

Wat heeft dit stuk nou met dat voorstel van Lifewatch te maken. Tjeezus Nanninga wat een billshit schrijf jij zeg. Snap wel de strekking dat we de burger ook zelf wel kan nadenken, en dat zou in dit geval ook wel helpen. Maar dit initiatief snijd zeker hout.
Bovendien bewijst het volk maar vaak genoeg dat een groot gedeelte waarschijnlijk toch niet weet wat t beste voor henzelf is. (Een gemiddeld IQ is 100 Nanninga.. )

Rest In Privacy | 25-02-13 | 17:23

Daar heb je het dan, de feminisering van 0031 op volle toeren.

Zookrates | 25-02-13 | 17:19

Ach de meeste mensen die ik ken kunnen al geen kinderen meer veroorloven. Precies wat onze overheid wil. Hou ze arm, dan verbruiken ze geen energie en maken ze geen kindjes. Behalve onze moslim vrienden dan. Die planten zich voort uit overtuiging, en met de overtuiging dat de Nederlandse staat uiteindelijk toch hun boontjes wel dopt.

Afgeschminkte Bassie | 25-02-13 | 16:57

Mensen die niet voor zichzelf kunnen zorgen (junkies, criminelen), zouden ook niet voor kinderen moeten zorgen. In één klap alle kansarme kindertjes weg en nooit meer last van een verloren generatie. Dag kosten voor resocialisatie en andere tijdelijke flut oplossingen.

JackieD.010 | 25-02-13 | 16:44

De KGB is een uitstekende externe partij met de juiste kwalificaties.

van heinde en verre | 25-02-13 | 15:53

@watergeus | 25-02-13 | 15:26
Neen, dank u. Ik heb al meer dan voldoende analoge spam en gebedel aan de deur van allerlei organisaties die denken dat ze mijn belangen kunnen behartigen voor een machtiging...

dlseth_ | 25-02-13 | 15:39

Parel van het Zuiden | 25-02-13 | 14:05
.
Nee niet onder het juk van de EU, maar onder het juk van Nederlandse jeugdzorg systeem, want, jeugdzorg heeft kindjes nodig om zich in stand te houden ( door gebruik van leugens, bedrog en chantage ).

The Russian | 25-02-13 | 15:32

Haahahaha leuk stukje!

roodgrapje | 25-02-13 | 15:32

@ Temazepam60milligram | 25-02-13 | 15:28 |
En reken maar dat ze dit in naast China en India ook in Afrika in hun oren gaan knopen. Prognose over 50 jaar is niet gunstig voor Europa. Wordt Europa (en helemaal Nederland) een sneu, marginaal clubje bejaarden.

HJdeT | 25-02-13 | 15:31

Zijt vruchtbaar en vermenigvuldigt u, en vervult de aarde (Gen9:1). Zijt vruchtbaar en vermenigvuldigt u, en teelt overvloedig voort op de aarde, opdat gij veel daarop wordt (Gen9:7).

Temazepam60milligram | 25-02-13 | 15:28

Het is foodwatch. En het is een goede actie van een nuttige organisatie met oplossingen i.t.t. GS.
Verstandige GS-ers tekenen: http://foodwatch.nl/onze_campagnes/kindermarketing/burgerinitiatief/index_nl.html

watergeus | 25-02-13 | 15:26

er staat me iets bij van een engelse koning die toestemming moest geven als je een kindje wilde daar komt ook het "FUCK" vandaan. misschien dat een van de andere reaguurders hier meer van weet.

kalhen | 25-02-13 | 15:21

miko | 25-02-13 | 14:45 |
Nee Miko, dat hoeft ook niet, want ik heb zelf kinderen. Maar als iedereen stopt met kinderen maken hebben we straks echt handjes te kort. Gaat de overheid snijden in haar takenpakket en wordt ouderenzorg per definitie mantelzorg. Dan kan iedereen zonder kinderen straks wel brullen "en wij dan?", maar dat wordt dan dikke vette pech.

necrosis | 25-02-13 | 14:12 |
Stoere praatjes, maar tzt zou je er wel eens anders over kunnen denken. Stel dat jij de poot stijf houd en iedereen geen gouden horloge maar een pil van Drion krijgt bij zijn pensioen, dan nog denk ik dat er nog velen zullen wegkwijnen in een bejaardenhuis.

HJdeT | 25-02-13 | 15:17

@Badderbeest! | 25-02-13 | 15:00 |

Van ongezond kindervoer naar voortbestaan van je ras. Zijn de kleurstoffen naar je hoofd gestegen? Of moet je die ook niet?

Bruno Alaska | 25-02-13 | 15:15

@necrosis Geen kinderen nemen dus, leven als een beest en op je 50e een kogel door je eigen kop jagen. Got it!

siorog | 25-02-13 | 15:13

Tenslotte zijn verplegers/ sters een flinke kostenpost die de winstcijfers drukken.....
necrosis | 25-02-13 | 15:08 |
Dat is inderdaad een vreemd fenomeen, heb van dichtbij gezien hoe teams van 10 verpleegsters werden wegbezuinigd tot teams van 4. Met bijna vergelijkbare werkdruk. Om vervolgens natuurlijk een manager aan te nemen, een activiteiten begeleidster, een keukenhulp, etc etc.
En om nu te zeggen dat het heeft geleid tot goedkopere dienstverlening... patiënt betaald gewoon steeds meer en meer.

datzouzomaarkunnen | 25-02-13 | 15:13

Verbieden/ontmoedigen van slecht gedrag helpt alleen als er beloning voor goed gedrag tegenover staat. Die wetenschap is echter helaas in de vergetelheid geraakt. Een samenleving vormgegeven langs de contouren van het kwaad, verliest de vorm van het goede uit het oog.
Louter straffen en verbieden heeft het voordeel dat het makkelijk uitvoerbaar is. De schaduwkanten zien we later pas.
.
Wat de kinderen in het algemeen betreft; op den duur gaan we over op een systeem waarin ouders een bewijs van bekwaamheid als ouder moeten overleggen alvorens aanspraak te kunnen doen op de sociale middelen. Want als we ergens geen behoefte aan hebben. Dan zijn het wel meer mensen op de aardbodem.

Not Muhammad | 25-02-13 | 15:13

Wow.
Kinderhaat onder de reaguurders, dat had ik dan weer niet verwacht.
Past wel lekker in het "weg met ons" beleid van NL bv.
Mijn mening: laat mensen lekker zelf beslissen en betalen, problem solved.
OH, en graag verplicht chemisch castreren invoeren als officiële straf vanaf mishandelingen en aanranding.

datzouzomaarkunnen | 25-02-13 | 15:09

@Terpen-tijn | 25-02-13 | 15:01
Daarvoor hebben ze 24- uurs luiers, en over een jaar worden dat 48-uurs luiers.
Tenslotte zijn verplegers/ sters een flinke kostenpost die de winstcijfers drukken.....

necrosis | 25-02-13 | 15:08

@pius | 25-02-13 | 14:55
En toch maak ik geen grapje, oudjes die weg zitten te kwijnen, terwijl een rondje om het blok in een rolstoel zoveel verschil kan maken.
Maar zelfs dat zit er niet meer in.
Pyama-dagen, dat is hun deel.
Om de simpele reden dat er steeds minder handen aan het bed zijn, en des te meer graaiers in de enorme managementlagen van de zorg.
Managers die geen enkele binding met oudjes hebben, en ze slechts zien als de ontvanger van hun 'zorgproduct', met de bijbehorende grafiekjes en winstcijfers.

necrosis | 25-02-13 | 15:04

Badderbeest! | 25-02-13 | 15:00 | + 0
Waarom moet je ras voortbestaan? Wat is het nut?

zeefert | 25-02-13 | 15:02

Straks liggen er een hoop GS reageerdertjes in hun eigen stront te dweilen, omdat er niemand is om dat op te ruimen.

Terpen-tijn | 25-02-13 | 15:01

necrosis | 25-02-13 | 14:44 | + 3
Helemaal mee eens!

zeefert | 25-02-13 | 15:01

helemaal mee een. Weg met kinderen ! Alsof je ze uberhaupt nodig hebt voor bijvoorbeeld het voortbestaan van je ras of iets dergelijks

Badderbeest! | 25-02-13 | 15:00

Goed Volk neukt niet.

azoturie | 25-02-13 | 15:00

@necrosis | 25-02-13 | 14:44
Het is inderdaad vaak sneu om te zien hoe een paar ratelende eierstokken een kind eigenlijk als een veel-te-dure-barbiepop gaat gebruiken. Dan krijg je op Facebook (bijvoorbeeld) de hele dag belachelijke foto's te zien. En als je dan fysiek op bezoek gaat, waar je voorheen lekker onderuit met je maat films ging kijken en chips ging vreten, duwt zijn wijf nu een fysiek fotoalbum onder je neus waarbij je NOGMAALS geconfronteerd wordt met het feit dat ze kan werpen.

Ik heb niks tegen kinderen, maar des te meer tegen ouders die zelf te weinig aandacht kregen vroeger en nu bezig zijn een nieuwe generatie verwende verwijfde prinsjes en borderline prinsesjes te kweken.

dlseth_ | 25-02-13 | 14:58

Per etmaal worden gemiddeld 480 kinderen geboren in Nederland, waarvan naar schatting 74 procent niet westers allochtoon is.
-
Per etmaal sterven gemiddeld 380 personen, waarvan naar schatting 76 procent Nederlanders.
-
Per etmaal komen er gemiddeld 443 immigranten naar Nederland,vrijwel zonder uitzondering niet of nauwelijks opgeleide niet westerse allochtonen.
-
Per etmaal verlaten gemiddeld 395 emigranten Nederland, vrijwel zonder uitzondering opgeleide Nederlanders.
-
Per etmaal komen er gemidddeld 560 personen bij in Nederland waarvan wij met een redelijke mate van zekerheid kunnen voorspellen dat die voor de rest van hun natuurlijk leven op de staatsruif zullen moeten teren.
-
Bron: CBS.
-
Kan iemand alsjeblieft even het rekensommetje maken? Wij moeten ons juist helemaal wíld wippen om al die koffiehuiszitters en ouwe Mercedes-rijders te kunnen blijven bekostigen!

azoturie | 25-02-13 | 14:57

Danbolig 14:50
In Afrika loopt de overbevolking in sommige gebieden echt uit de klauwen, er gaan er een hoop dood door ziektes en honger, maar er worden er nog veel meer geboren.
Moeders van twintig met vijf kinderen is daar heel normaal, het gemiddelde is acht per gezin.

Terpen-tijn | 25-02-13 | 14:57

@necrosis | 25-02-13 | 14:53

Juist. De zegeningen van de westerse cultuur.

Gotta love it.

pius | 25-02-13 | 14:56

@necrosis | 25-02-13 | 14:53

Juist. De zegeningen van de westerse cultuur.

Gotta love it.

pius | 25-02-13 | 14:55

@vetkleppert | 25-02-13 | 14:47
Niets mis met een oudere vrouw met kort haar, ik heb zelfs een (onvrijwillig en overal) kaal 'dinnetje gehad.

necrosis | 25-02-13 | 14:55

Wij kunnen LifeWatch van harte aan geheel Afrika en Azië aanbevelen, hopelijk blijven we dan in de toekomst verschoond van die hartverscheurende foto's van honger lijdende, onder de vliegen zittende zieke kinderen, die ook geen enkele toekomst hebben.

Danbolig | 25-02-13 | 14:54

@Terpen-tijn | 25-02-13 | 14:48
En dan klagen over achter-het-behang-plakkers...

steven paul | 25-02-13 | 14:54

@Veel Vaak | 25-02-13 | 14:07

Wel echte toch? geen westerse meuk;)

pius | 25-02-13 | 14:54

@siorog | 25-02-13 | 14:47
Fout!
Ga maar eens kijken in bejaarden/ verzorgingstehuizen.
Daar zitten oudjes die meerdere kinderen/ kleinkinderen hebben en toch (vrijwel) nooit bezoek krijgen.
Hun kinderen/ kleinkinderen hebben het namelijk te druk, hun agenda zit propvol, en hun ouders/ grootouders kunnen zich vast wel vermaken met het weinige personeel aldaar.
Let maar op, jij komt ooit aan de beurt.
Ik hoop dat moment voor te zijn.....

necrosis | 25-02-13 | 14:53

Wij kunnen LifeWatch van harte aan geheel Afrika en Azië aanbevelen, hopelijk blijven we dan verschoond van die hartverscheurende foto's van honger lijdende, zieke kinderen, die ook geen enkele toekomst hebben.

Danbolig | 25-02-13 | 14:50

Ik ben van mening dat onze overheid zich al veel te veel met zaken bemoeit die haar geen flikker aangaan. En ik ben dan ook mordicus tegen ieder burger initiatief dat van deze overheid verlangt dat ze zich met nog meer zaken gaat bemoeien. Wanneer ik ongezond wil leven, dus roken, zuipen, teveel vreten enzovoort, dan is dat mijn zaak en dat gaat niemand ene moer aan.
Overigens proef ik uit dit manifest weer de typische linkse overtuiging dat ondernemers schurken zijn die zich alleen maar bekommeren om de winstcijfers en op misdadige wijze het arme klootjesvolk bedonderen.
Zullen we het dan ook maar eens over politici hebben?

Polletje Piekhaar | 25-02-13 | 14:49

Geheim van een goeie opvoeding is o.a. altijd lief voor ze te zijn, nooit slaan en nooit je macht misbruiken.
Weet zeker dat niet iedereen het daar mee eens is, het zij zo.

Terpen-tijn | 25-02-13 | 14:48

En kinderen gaan later weer werken en betalen dan onze oude dag, toch?

siorog | 25-02-13 | 14:47

@necrosis | 25-02-13 | 14:44
Klopt. Kinderen leiden vaak tot een hersenverweking die je van je ooit dikke maar nu ex-vrienden niet had verwacht.
En je vergat een kudt als een emmer, afgeknipt haar, een paardenreedt en bekkeninstabiliteit.

vetkleppert | 25-02-13 | 14:47

bij een wereldwijd verbod op kinderen is na 18 jaar wel 1 probleem opgelost namelijk pedofili.doei doei alvast aandelen inkopen van condooms en in plas en poep poppen doet gaan doen.

no coffee | 25-02-13 | 14:46

Kinderen zijn vreselijk!

streknek | 25-02-13 | 14:45

@HJdeT | 25-02-13 | 14:07
Mijn kind gaat echt jouw reedt niet afboeden .Doe je maar lekker zelf of je neemt een pil.

miko | 25-02-13 | 14:45

@zeefert | 25-02-13 | 14:34
In ieder geval lopen er heel wat huwelijken op de klippen met als oorzaak: de kinderen.
Eén van beide partners wil graag kinderen, de ander twijfelt of ziet er geen brood in.
Sommige mensen laten zich toch overhalen en merken dat kinderen bepaald niet de roze wolkjes zijn die men voor ogen had.
Met als gevolg ruzies, en in veel gevallen een echtscheiding.
Overigens vaak gehoord (na de bevalling): je krijgt er zóveel voor terug.
Mensen die dat soort opmerkingen plaatsen, bijt ik toe dat ze waarschijnlijk ook heel wat hebben moeten inleveren.
En wat te denken van tepelkloven, hangtieten, geen zin meer in seks en wegens de communicatie met zo'n klein gedrocht, zichzelf gaan gedragen als een stel complete imbecielen!
Ik had vroeger meer vrienden dan nu, de meeste vrienden die inmiddels 'aan de kinderen' zijn, zijn geen vrienden meer van mij.
Kinderen interesseren mij niets, terwijl zij over niets anders kunnen meer kunnen praten.

necrosis | 25-02-13 | 14:44

-weggejorist-

Lichtstadfan | 25-02-13 | 14:44

steven paul.14:40
Ja, tuurlijk dat is de basis, maar je hebt niet alles zelf in de hand. Kutkinderen MET opvoeding bestaan ook.

Terpen-tijn | 25-02-13 | 14:43

2 gangpaden vol met snoep en slecht vreten.. pak die halalsupermarkt Appie H maar is aan

(c)ZWITSUL | 25-02-13 | 14:42

'aldus directeur Bert van Opzeeland van LifeWatch Nederland'
Annabel, het is 'Bart' en hij is van 'Foodwatch'.

Cuyahoga | 25-02-13 | 14:42

bijsluiter) ik ben niet geaffilieerd met enig bedrijf in consumptie-artikelen. Mijn punt is dat er IB in het buitenland wordt betaald als u in het buitenland iets koopt. (Mij dunkt een EU-weeffout maar daarover praten we later nog eens...)

Einde van de Domheid | 25-02-13 | 14:42

@Terpen-tijn | 25-02-13 | 14:39
Je kunt natuurlijk afwachten of je geluk hebt. Maar een goede opvoeding lijkt me betrouwbaarder.

steven paul | 25-02-13 | 14:40

Kinderen zijn hartstikke leuk zolang het geen achter-het-behang-plakkers-types zijn.
Je moet een beetje geluk hebben.

Terpen-tijn | 25-02-13 | 14:39

@necrosis | 25-02-13 | 14:31
Ja, zo komt het wel goed:)

vetkleppert | 25-02-13 | 14:36

Kinderen zijn sowieso kut

zeefert | 25-02-13 | 14:34

1) Dit is het credo van boomermoeders. Wij mogen kinderen en verder niemand.
2) Dit was het credo van China. Geboortebeperking.
3) Dit is het credo van Amsterdamse eilandbewoonsters, rijke man, mooie carriere (schrijfster meestal) en dan klagen over kinderen.
4) Dit is het credo waardoor 50- enorm veel meer moet gaan betalen. De vergrijzing is alleen te betalen door geboorte en/of instroom van belastingbetalende werkers. Dus, als u niet gek bent (en dat bent u niet) plant u zich voort, importeert u een werker en koopt u uw 60" bij een Nederlands bedrijf en uw jurkje bij jurkjes.nl

Einde van de Domheid | 25-02-13 | 14:33

Zolang de grootste bek met de meeste onzin nog het meeste respons krijgt.. maar goed, diegenen die reageren komen zelf ook aandacht tekort.

Terpen-tijn | 25-02-13 | 14:33

@Veel Vaak | 25-02-13 | 14:03
Fokken tegen de kleppen van de hel omhoog, prima.
komt de stabiliteit op de wereld ten goede.

miko | 25-02-13 | 14:32

@vetkleppert | 25-02-13 | 14:26
Kan je een beetje Klaverjassen?
Met 4 op een zaal, pak kaarten, koelkast met bier en de mogelijkheid om te roken is acceptabel in mijn optiek.
En verboden voor kinderen, dat ook!

necrosis | 25-02-13 | 14:31

Kinderbijslag doet anders niet zoveel meer. U bent niet meer zo van de tijd; tegenwoordig wordt het meeste gestort via een inkomensafhankelijk kindgebonden budget (alleen voor lagere inkomens).

Laat onverlet dat het allemaal simpeler en goedkoper kan.

Rommelende Onderbuik | 25-02-13 | 14:30

Trol krijgt spatjes, eigen schuld dikke bult, er hangen bordjes zat op GS met NIET VOEREN.

Terpen-tijn | 25-02-13 | 14:29

@Bakito | 25-02-13 | 14:24
Vergeet dat 'pinkie' niet goed in het sop te zetten....
*gnehehe*

necrosis | 25-02-13 | 14:28

@necrosis | 25-02-13 | 14:25
Ik ook. Dus ik denk dat die 14 anderen het niet overleven.

vetkleppert | 25-02-13 | 14:26

@Bakito | 25-02-13 | 14:19
Dank voor de bevestiging.

C. Linnaeus | 25-02-13 | 14:26

Belachelijk, er worden hier nu precies genoeg kinderen geboren om als soort niet uit te sterven.

Terpen-tijn | 25-02-13 | 14:26

@kapotte_stofzuiger | 25-02-13 | 14:05
En voor alle niet boomknuffelaars: Kinderen zijn best lief, en anders wordt die plek op aarde toch maar ingenomen door ongedierte.

frank87 | 25-02-13 | 14:25

@vetkleppert | 25-02-13 | 14:21
Met 15 man op een zaal, dat overleef ik niet.
Ik ben toch meer van het type einzelganger/ kluizenaar.

necrosis | 25-02-13 | 14:25

Zo, fijn om even van gedachten te wisselen als volwassenen onder elkaar.

* douchen*

Bakito | 25-02-13 | 14:24

Helaas moet ik de volgende conclusie trekken. Meer kinderen en meer oorlog kijk naar de natuur. Jaren geleden zou ik misschien nog verstandig hebben gedacht dat we rustig aan moeten doen maar aangezien dat vrijwillig niet werkt en ik dan toch liever voor vrijheid en voortbestaan van vrijheid vechten zal is het de enige optie.

Veel Vaak | 25-02-13 | 14:24

was het maar waar 20 jaar. Mijn vrienden kennen nog steeds niets.

Andersom dag | 25-02-13 | 14:24

Eens. Weg met kinderen. Allemaal!

massaal | 25-02-13 | 14:23

@carramba | 25-02-13 | 14:21
Simpel: wie het kan betalen wel en wie het niet kan betalen niet.

vetkleppert | 25-02-13 | 14:23

@vetkleppert | 25-02-13 | 14:21
Kom, kom, niet zo negatief. Gewoon na je pensioen emigreren naar Thailand. Daar doen de meisjes (m/v) je een schone luier om met happy ending.

steven paul | 25-02-13 | 14:22

De vraag zou moeten zijn wie wel kinderen en wie niet.

carramba | 25-02-13 | 14:21

@necrosis | 25-02-13 | 14:18
Klopt. En tegen de tijd dat wij aan de beurt zijn, moet je werken tot je 70e en kan je daarna creperen met 15 man op een zaal, zoals vroeger.
Want van al die verrijking die ons pensioen zou gaan betalen en onze billetjes zoiu gaan wassen leeft van een uitkering.

vetkleppert | 25-02-13 | 14:21

-weggejorist-

Bakito | 25-02-13 | 14:19

@vetkleppert | 25-02-13 | 14:15 | + 1 -

Ik ben al lange tijd voor het afschaffen van kinderbijslag. Maar dat is al lang geen vetpot meer, vroeger krijg je voor ieder kind een beetje meer dan het vorige, nu stopt dat na nummer 2 of 3.

Kinderbijslag onmiddelijk aafschaffen inderdaad, en het geld naar onderwijs.

Meeroever | 25-02-13 | 14:19

-weggejorist-

Bakito | 25-02-13 | 14:18

@vetkleppert | 25-02-13 | 14:10
Straks gaat iemand jou toebijten dat hun kinderen straks jouw AOW moeten betalen.
Niet intrappen, aangezien jij nu fokpremie en AOW betaald voor mensen die je niet kent!
Ik ken alle pro-kind opmerkingen, en weet ze genadeloos af te straffen.
www.kindervrij.nl/
*niet up-to-date maar immer actueel*

necrosis | 25-02-13 | 14:18

Laat ze dood neer vallen, daar bij het zoveelste betuttelgroepje. Zorgen wij dat je verantwoord afgevoerd wordt.

BekiekUtMoar | 25-02-13 | 14:18

@Bakito | 25-02-13 | 14:03
Je bent zelf een pauper. Mentaal in ieder geval.

C. Linnaeus | 25-02-13 | 14:18

steven paul | 25-02-13 | 14:05 |
Mijn ouders leven niet meer. Mijn broer ligt in coma en mijn vrouw heeft me gister verlaten voor Jos van P.

Heb alleen mijn hond nog, de stinkerd!

Bakito | 25-02-13 | 14:16

Een einde aan de solidariteit! Als je hoge zorgkosten op bejaarden mag verhalen, waarom dan geen extra zorgbelasting voor de fokgragen? Want al die hazelipjes, melktandjes en ontstoken oortjes tikken behoorlijk aan, hoor.

Ja nee, geen mening | 25-02-13 | 14:16

@Watapatja | 25-02-13 | 14:13
Of een Bakito.

steven paul | 25-02-13 | 14:15

@Meeroever | 25-02-13 | 14:13
Het is wel te regelen. Kinderbijslag afschaffen. Dan denken mensen wel even na of ze een kind een leven te bieden hebben, in plaats van er gewoon eentje uit te schijten uit onnozelheid, als huisdier, om de relatie een boost te geven, voor de fokpremie of voor allahlallala.

vetkleppert | 25-02-13 | 14:15

@Watapatja | 25-02-13 | 14:13
En een verwijzing in het guinness book of records

Che_cuevara | 25-02-13 | 14:15

steven paul | 25-02-13 | 14:11 | + 0 -

LOL! En toen we nog geen schepen met geld naar uitvreters in het zuiden stuurden.

eerstneukendanpraten | 25-02-13 | 14:14

@ Veel Vaak | 25-02-13 | 14:03 |
Doe eensch Goochelen op "Lebensborn"...

Kapitein Sjaak Mus | 25-02-13 | 14:14

@kapotte_stofzuiger | 25-02-13 | 14:14
Per definitie zijn zwangere vrouwen dus vies.

kapotte_stofzuiger | 25-02-13 | 14:14

@vetkleppert | 25-02-13 | 14:07
Dikke mensen zijn vies. #feit (om in Bakito-termen te praten)

kapotte_stofzuiger | 25-02-13 | 14:14

@Nanninga
Jij hebt toch zelf een kind?

necrosis | 25-02-13 | 14:13

Het zou inderdaad niet slecht zijn als bepaalde mensen geen kinderen meer kregen. Echter is dit niet te regelen, het beleid zou ten onder gaan aan willekeur en onrecht, en daardoor is het per definitie slecht.

De enige remedie is dus achteraf optreden en pas vooraf ingrijpen wanneer ze een aantal keren achteraf gefaald hebben.

Wat is de taak van de overheid? Goed ik weet wel een aantal maatregelen, zoals anti-semitisme of ander crimineel gedrag bestraffen met het afpakken van een Nederlands paspoort in het geval van twee of meer paspoorten, moet toch wel wettelijk te regelen zijn lijkt me.

En geen cent van de overheid, in welke vorm dan ook, van belastingteruggave tot uitkering en kinderbijslag, bij het niet aantoonbaar goed beheersen van de Nederlandse taal. Ook geen aanvraag van een vergunning, diploma of wat dan ook, zonder een goede beheersing van de Nederlandse taal. En ook niet zonder aantoonbaar deel te nemen aan de Nederlandse samenleving.

Moet je opletten hoe snel iedereen inburgerd wanneer je ze de centen dreigt af te pakken, dan gaat het hard hoor.

Meeroever | 25-02-13 | 14:13

Nacho_Vidal | 25-02-13 | 14:10 |
Als anaal wel tot kinderen leidt krijg je een eigen topic.

Watapatja | 25-02-13 | 14:13

Oohhh is het weer tijd voor eugenics?

poli | 25-02-13 | 14:13

@HJdeT | 25-02-13 | 14:07
Als ik oud en dementerend ben, mag Rammstein mij komen euthanaseren!
Niet alleen heb ik haar ontslag van rechtsvervolging aangeboden, ze krijgt ook een aanzienlijk deel van de erfenis.
*kindervrij!*

necrosis | 25-02-13 | 14:12

volgens SIDN een Duits clubje........

dunnewold | 25-02-13 | 14:12

@Nacho_Vidal | 25-02-13 | 14:09
Komt door al die koeiige programma's op teevee. Met alleen maar koeien in beeld. Dan gaan koeien denken dat het wel okee is om een koe te zijn. En trouwens, als de buit (het kind) eenmaal binnen is...

vetkleppert | 25-02-13 | 14:12

@eerstneukendanpraten | 25-02-13 | 14:09
Van de fles zo aan de fles. Dat waren nog eens tijden, toen de pensioenfondsen nog geen problemen hadden met de dekkingsgraden.

steven paul | 25-02-13 | 14:11

Overigens ben ik van mening dat de fokpremie afgeschaft moet worden. Waarom moet ik betalen voor andermans overlastgenererende overbevolkertjes, alleen maar zodat ik nog minder mijn kont kan keren in deze mierenhoop?
Mijn hobbies worden ook niet gesubsidieerd.

vetkleppert | 25-02-13 | 14:10

Hup Nanninga!

huh, ian? | 25-02-13 | 14:10

Gelukkig wijzen onderzoeken uit dat de kwaliteit van ons zaad achteruitholt, de natuur grijpt al in.

Watapatja | 25-02-13 | 14:10

@watapatja
Nee. Daar doel ik niet op.
Gewoon veel neuken. Veel anaal.

Nacho_Vidal | 25-02-13 | 14:10

@vetkleppert
Klopt.
Ik snap dat ook niet. Waar gaat het mis als je jezelf zo laat gaan?
Ik bedoel, je ziet jezelf toch dikker worden?

Nacho_Vidal | 25-02-13 | 14:09

Vroeger ging dat wel anders! Als een kindje niet wilde slapen werd de speen in jenever gedoopt en na 10 minuten lag het in katzwijm. Was destijds vooral bij turfstekers in zwang, maar die waren zelf ook opgegroeid met turf, jenever en achterdocht...

eerstneukendanpraten | 25-02-13 | 14:09

^^ type: echt NIET voor betutteling

paradoxical | 25-02-13 | 14:09

Laat eerst de babyboomers de spaarpot maar eens leeghalen. Dan kunnen we daarna altijd nog op kinderen gaan bezuinigen.

Pastor Sippenhaft | 25-02-13 | 14:08

Nacho_Vidal | 25-02-13 | 14:07 |
Maar dat hoeft niet tot kinderen te leiden.

Watapatja | 25-02-13 | 14:08

@A. Nanninga
Wat een ontzettend dom stuk. Dus de grote bedrijven (voedingsindustrie) die hun winst willen optimaliseren door zoveel mogelijk ongezonde voeding te verkopen / vermarkten, ten koste van kinderen, dat is allemaal prima?

De meeste ouders hebben geen flauw benul over wat 'goede' voeding is. Niet ingrijpen gaat het failliet zijn van NL, want wie gaat straks de kosten voor medicatie ophoesten, wanneer me massaal met 30 aan de pillen zitten? Ik ben echt pro betutteling, maar in sommige gevallen kun je niet anders. Bedrijven hebben nu eenmaal niets op met de consument, enkel met de winstcijfers.

paradoxical | 25-02-13 | 14:08

@pastor
Wat een drama. Ik ben dat ook helemaal zat. Schijt Gtst.

Nacho_Vidal | 25-02-13 | 14:08

Verbied dan ook even al dat geluid wat kinderen continu produceren
op straffe van veel zweepslagen ofzeau, in elk geval iets pijnlijks

Tobi | 25-02-13 | 14:08

Je kan beter gewoon zeggen dat dikke mensen weerzinwekkend lelijk en zodoende niet fuckable zijn. Scheelt een hoop gezanik.
En laten we elkaar geen handtasje noemen: mensen zijn ook viesvetwalgelijkdik tegenwoordig, vooral jongeren, in vergelijking met 15 a 20 jaar geleden. Om maar niet eens te beginnen over slechtgekleed, slechtgeknipt en onverzorgd.
Als je dat gewoon eerlijk zegt, dan zien ze zelf maar dun te worden.

vetkleppert | 25-02-13 | 14:07

@pius | 25-02-13 | 14:04
Ja en Bami

Veel Vaak | 25-02-13 | 14:07

Voor alle antikinder-roepers, wie gaat straks uw reet vegen als u straks hoogbejaard kwijlend in een tehuis zit?

HJdeT | 25-02-13 | 14:07

Het is niemands schuld.

Mensen vergeten allemaal de verantwoordig bij zichzelf te leggen. Men moet ophouden met het vingerwijzen.

En natuurlijk moet er meer geneukt worden. Dat maakt iedereen op de wereld vrolijker.

Nacho_Vidal | 25-02-13 | 14:07

Zijn er dan nog mensen die met hun volle verstand de verantwoording durven te dragen om nakomelingen op deze wereld te zetten.

Watapatja | 25-02-13 | 14:07

@Bakito | 25-02-13 | 14:03
Dat zegt veel over je ouders. Makito en Pakito. Die hadden ook beter aan anticonceptie of prenatale abortus kunnen doen.

Veel Vaak | 25-02-13 | 14:06

Uiteraard zijn clubjes als LifeWatch en Stivoro succesvol in Nederland. Het volk hier laat zich graag betuttelen en denkt niet graag zelf na. De meeste Nederlanders hebben als dagelijkse climax RTL Boulevard en GTST. Dan krijg je dat...

Pastor Sippenhaft | 25-02-13 | 14:06

Kinderen maken is sowieso iets waar men heden ten dage goed over na moet denken. Een kind op de wereld zetten in Nederland is het onder het juk van de Europese Unie plaatsen. Je moet het maar voor je rekening willen nemen...

Parel van het Zuiden | 25-02-13 | 14:05

En voor alle bomenknuffelaars: voor 1 kind kan je ook je hele leven lang een Hummer rijden en 's nachts stationair laten draaien.

kapotte_stofzuiger | 25-02-13 | 14:05

@Bakito | 25-02-13 | 14:03
Zeg dat even tegen uw ouders.

steven paul | 25-02-13 | 14:05

Leve Nanninga!

pius | 25-02-13 | 14:05

Hulde! Stop kinderen, of althans de uitwassen van kinderen: miljarden weggegooid belastinggeld, verkeersdrempels, schoolpleinen, tepelkloven en poepluiers achtergelaten op het herentoilet.

kapotte_stofzuiger | 25-02-13 | 14:04

@Veel Vaak | 25-02-13 | 14:03

Nazi.

pius | 25-02-13 | 14:04

Een overheidsinstantie die zich gaat bemoeien met het krijgen van kinderen. Dit schreeuwt natuurlijk om een godwin.

steven paul | 25-02-13 | 14:04

-weggejorist-

Veel Vaak | 25-02-13 | 14:03

Kinderen zijn voor paupers.

Bakito | 25-02-13 | 14:03

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken