Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

PvdA houdt gesubsidieerde Jezusbusjes op de weg

JesusDriving.jpgOpgedregd uit de smoezelige krochten van de Woonakkoord-onderhandelingen. De rook trekt op, de achterkamertjes druipen nog na van de intrige, het handjeklap galmt nog door de wandelgangen en ergens tussen de puinhopen van de onderhandelingen ligt een stukje gesneuvelde principes. Zielig weggevouwen in de laatste alinea van dit artikel. PvdA kamerlid Ypma, die de tien miljoen per jaar voor Jezusbusjes terecht wilde wegbezuinigen, heeft haar voorstel geskipt. Beloning voor Kees van der Staaij van de SGP. Staaijmans steunt het Woonakkoord, maar dan moeten de busjes die grefokinderen soms tientallen kilometers ver naar de juiste relischool rijden op kosten van de belastingbetaler wél blijven bestaan. Let wel, dit betreft dus kinderen die, behalve dan de akelige geestesziekte 'religie', niets mankeert. Wat is er mis met lopen om aan je religieuze verplichtingen te voldoen? Dit terwijl er een bezuiniging van 150 miljoen op het gehandicaptenvervoer wordt losgelaten. Busjes voor mensen die dus niet zelf kiezen voor een mentale handicap maar gewoon echt iets mankeren. Grefogrut zoeft per taxi over 's Heeren wegen terwijl rolstoelers maar zelf moeten uitzoeken hoe ze ergens komen. Moeten ze maar geen langeafstandsdingen willen. Met hun handicap. Lekker bezig Ypma. Keep em' rolling. Zo wordt het politieke spelletje nou eenmaal gespeeld, dat weten wij ook wel. Maar wrang is het wel, die triomfantelijke grefobekkies op RefDag over hun tien miljoen per jaar speeltje terwijl ze ons ook nog dat pleurisWoonakkoord ingenaaid hebben. Het feest van de democratie enzo. U wordt niet thuisgebracht.

Reaguursels

Inloggen

Vrijheid op didactische gronden? JA!
Onderwijs op religieuze gronden? NEE!

Myrkie | 17-02-13 | 10:43

@Nanninga je laat je in dit 'artikel' weer eens van je meest debiele kant zien. 10 miljoen is wat er in TOTAAL omgaat in leerlingenvervoer per jaar. Een fractie daarvan is voor die, in jouw ogen, minderwaardige religieuzen. Probeer gvd eens een x een feit te checken voordat je begint te gillen. Je bent in je blinde haat tegen mensen met een geloof geen haar beter dan de god-hates-fags-bord-dragende of haatbaardmalloten; dom, kortzichtig, slecht geïnformeerd en haatzaaiend.

War On Errorism | 15-02-13 | 09:44

Gewoon die busjes lekker laten rijden.Houd weer een hoop 55-plussers aan het werk.

Sukarno | 15-02-13 | 08:21

Toch even een kanttekening: Net op het journaal was er een stuk over een OPENBARE school met minder dan 100 kinderen die zou moeten sluiten. De meeste ouders wilden hun kinderen niet naar de "School met de Bijbel" sturen en dus moesten ze naar een dorp 5 km verderop.

Ik mag aannemen dat die busjes ook voor kinderen zijn die juist NIET naar een religieuze school gaan? Of is dat nou weer naief?

Specy | 14-02-13 | 23:35

Hallo daar. Onze goede vriend Jezus, met hoofdletter J, zat op een ezel en niet in een bus. Dus waar de vliegende fuck gaat dit over. Subsidie is discriminazi. Dus...

Michael Vail | 14-02-13 | 22:30

Mooie pica.

websenior | 14-02-13 | 21:39

straks gaan die kleine schooltje allemaal verplicht dicht... heb je die busjes ook niet meer nodig.
Of zou er een uizondering gemaakt gaan worden ?.. Rutte en Didie moeten waarschijnlijk keer op keer buigen voor de mannenbroeders.. wat een land.

(c)ZWITSUL | 14-02-13 | 21:14

PvdA dit PvdA dat.
Dit akkoord is gesloten met Rutte (VVD) om het voorstel van Stef Bos (VVD) te redden.
Die hebben vervolgens het lid verzocht om zijn busjes voortel in te trekken.
Grappig dat alleen op de VVD wordt afgegeven. Of denkt iemand dat de VVD wel voor zal stemmen.
Sukkels..

wiza | 14-02-13 | 21:06

Politiek is walgelijk!

P.L. Ompzak | 14-02-13 | 19:54

Goed stuk Nanninga.

Jammer dat er niet meer media aandacht besteden aan deze misgeslagen plank.

koolteer | 14-02-13 | 19:48

Nanninga begint helaas steeds vaker op Quid te gelijken met dit soort onvervalste haatzaaierij.
Laat iedereen in zijn waarde. Wie gelooft hoeft niet uitgescholden te worden voor geesteszieke. Wat maakt Nanninga dan zoveel beter dat ze meent te mogen oordelen over de persoonlijke keuze van iemand anders ?
Ik ga toch ook niet lopen verkondigen dat ongelovigen achterlijk zijn ? Meer nog : ik koester niet eens zulke gedachten, omdat ik ieder mens als gelijkwaardig beschouw.

Nonkel Frituur | 14-02-13 | 19:03

WirMachenMusik | 14-02-13 | 17:52
Voor zo een beetje alle te benoemen groepen en groepjes worden miljarden overboord gekieperd. Ik denk dat het voor de grootste apart te benoemen groep 'de christenen' wel meevalt, zeker inderdaad als je de subsidies relateert aan hun gezamenlijke belasting afdracht.

Dit krijg je, als je de nog werkende burgers voor rot belast, moeten die ook gesubsidieerd worden.

Ben overigens voor het afschaffen van alle door de staat gesubsidieerd vervoer, maar dat kan natuurlijk niet vanwege de moslims die naar hun madras in pakistan moeten.

vanhetvarken | 14-02-13 | 18:59

Knappe politiek van de grefo's. Bijna geen zetels en toch je punten scoren!

Dr. Plofkop | 14-02-13 | 18:33

Als die achterlijke godsvruchtigen hun kinderen kapot willen jezushersensgodspoelen moeten ze dat maar lekker van hun eigen geld betalen. Dan gaat vader maar een keer NIET naar de hoeren. Godverdomme!!!

grote haas | 14-02-13 | 18:17

En die refo`s maar niet snappen waarom iedereen toch zo`n hekel aan ze heeft. bahbah

mrSkapig | 14-02-13 | 18:14

@ Bakito | 14-02-13 | 16:34

Het woord sneeuw komt welgeteld 24x voor in de statenbijbel.
Weliswaar als kleur-, zuiverheidsaanduiding en niet als ontbering, fileverwekker, of treinverlater, dus uw oordeel houdt stand.

exkoppijn | 14-02-13 | 17:56

Ik zou die tien miljoen wel eens willen zien in verhouding tot hun belastingafdrachten. En als dan blijkt (wat ik verwacht) dat als diezelfde verhouding ook bij andere bevolkingsgroepen bewerkstelligd zou worden, onze staatskas er een stuk beter voor zou staan, mogen we, althans toch in economisch opzicht, niet zeuren.

WirMachenMusik | 14-02-13 | 17:52

Die voor-wat-hoort-watmentaliteit over onderwerpen die niets met elkaar te maken hebben is me in de tweede kamer al een gruwel, maar goed, politieke realiteit. Maar dit gaat toch om acceptatie in de eerste kamer? De plek waar wetten worden beoordeeld op effectiviteit, juridische juistheid, billijkheid en uitvoerbaarheid? Oftewel, wat we mogen verwachten is een inhoudelijke en min of meer apolitieke beoordeling van individuele voorstellen. Geen politiek, daar is de tweede kamer voor. In de eerste kamer ben je voor of tegen, niet "tegen tenzij ik ook iets leuks krijg". Senatoren die zich aan dit soort handjeklap schuldig maken dienen per direct gedefenestreerd te worden.

Muxje | 14-02-13 | 17:28

zolang de belastingbetaler voor dit soort onzin opdraait, wordt het nooit wat met het herstel van de economie.

zeeman73 | 14-02-13 | 17:24

laat ze lekker via www.khanacademy.org leren. gratis en superieur aan het gereutel van PABO leraren dat ze op staatsscholen krijgen.

wel even evolutietheorie filteren. (en het vak ' zelfstandig denken' )

of mogen gereformeerden ook niet het internet op?

prutserdeluxe | 14-02-13 | 17:23

@Strohond | 14-02-13 | 16:40
Je moet even goed lezen, pancake, ik had dat geld per ongeluk gegeven omdat ze er niet bij vertelden dat het om die pedo ging.

Ko Reander | 14-02-13 | 17:22

En intussen kunnen de gehandicapten en dementen de kolere krijgen.
Wat een corrupte zooi daar in 't haagie.
Ik geloof in Darwin.
Waar kan ik mijn subsidie ophalen?
Opzouten met die geloofsgerelateerde geldsmijterij.

Schietmijmaarlek | 14-02-13 | 17:21

@Strohond | 14-02-13 | 16:37
Pannenkoek

Ko Reander | 14-02-13 | 17:21

CoffeePatch | 14-02-13 | 16:49
Ja maar toen was Boze Geert nog de Grote Gedoger. Nu is Peggold dat en dan telt het niet meer!

Aktivist | 14-02-13 | 16:54

eastender | 14-02-13 | 16:44
Ik heb niets met de PvdA, maar weet wel dat hun baantjesmachines nog veel sneller gaat als je gay bent. Heck, dan hoeft er soms niet eens meer vergaderd te worden.

Einde van de Domheid | 14-02-13 | 16:53

Thomas Pierrepoint | 14-02-13 | 16:45 |
Je moet God/Allah/Jahweh het ook niet te gemakkelijk maken, hij moet natuurlijk wel iets te vergeven hebben, anders istie overbodig.
Ik zal wel een pittig gesprek krijgen aan de hemelpoort.

Watapatja | 14-02-13 | 16:53

@Supermatthijs | 14-02-13 | 16:48
"Ik zie dat christentuig trouwens liever in zo'n busje dan op de fiets op de openbare weg. Daar is sodom en gommora namelijk niks bij."

Inderdaad. Al die zoutpilaren op de openbare weg, levensgevaarlijk....

Prins Fontainebleau | 14-02-13 | 16:52

Aktivist | 14-02-13 | 16:43 |
Burgemeesterspostje extra? Ik weet het niet, maar tijdens het vorige kabinet was Pechtold nog boos over de deals die met de SGP gemaakt werden voor steun in de Eerste Kamer.

CoffeePatch | 14-02-13 | 16:49

Ik zie dat christentuig trouwens liever in zo'n busje dan op de fiets op de openbare weg. Daar is sodom en gommora namelijk niks bij.

Supermatthijs | 14-02-13 | 16:48

Speciaal onderwijs, my ass. Scholen waar je zaken worden bijgebracht die diametraal haaks op de waarheid staan.
En dan ook nog het vervoer daarnaartoe meebetalen?
Denkend aan de gehandicapten die thuis uit het raam zitten te staren. Die best wel eens iets zouden willen ondernemen, maar ja dat dure vervoer altijd. Die hun vrienden niet telkens willen lastig vallen. Als ik aan die mensen denk wordt ik er bijna verdrietig van. Bijna. Want de woede is vele malen groter.

Not Muhammad | 14-02-13 | 16:48

-weggejorist-

Thomas Pierrepoint | 14-02-13 | 16:45

Einde van de Domheid | 14-02-13

En dat de pvda geen republikeinen meer zijn, dat is me ook een doorn in het oog. Ze hebben alle idealen opgegeven voor macht, geld en ongefundeerde ideeën over de islamitische multicul. Nederlandse tradities, goede zorg voor de arbeidersklasse, verworvenheden van vrouwen, emancipatie van homo's, goede integratie van nieuwkomers, ze zijn het bij de pvda allemaal vergeten.

eastender | 14-02-13 | 16:44

Mischien kunnen ze hun geld halen van de landbouw subsidie. .... Als je mag polstokverspringen voor f.ock 83K kun je daar hoop busjes voor kopen

Flexxxlexxx | 14-02-13 | 16:44

@Watapatja, was het maar waar... Alleen in de ideale wereld waarschijnlijk.

LangeTijdGeleden | 14-02-13 | 16:44

CoffeePatch | 14-02-13 | 16:40
extra EU-baantjes in Brussel en een generaal pardon voor honderdduizend asieligzoekers?

Aktivist | 14-02-13 | 16:43

@Supermatthijs | 14-02-13 | 16:38
Hokjesdenken, gewoon omdat het kan.

Bakito | 14-02-13 | 16:42

-weggejorist-

Flexxxlexxx | 14-02-13 | 16:41

Wat hebben D66 en de CU binnengehaald voor de steun aan het akkoord?

CoffeePatch | 14-02-13 | 16:40

Ko Reander | 14-02-13 | 16:32
Als je geld geeft aan dat soort praktijken, dan ben je medeverantwoordelijk voor het misbruik aan toekomstige slachtoffers.

Strohond | 14-02-13 | 16:40

Snel een kiesdrempel invoeren zodat dorpsgekken als Vd Naaij en zijn enge inteelt viezeriken ook maar enige zeggenschap wordt ontnomen. Wat een FUCKING FREAKS!

NACademicus | 14-02-13 | 16:40

Aktivist | 14-02-13 | 16:35 | + 0 -

Nee, ik heb daar geem familie maar wat een eigenaardige manier van denken heb je.

Supermatthijs | 14-02-13 | 16:38

Ko Reander | 14-02-13 | 16:30
Wie is hier nu dom? Jij loopt te mekkeren dat je tussen geflipte gelovigen woont. Ga dan verhuizen mafketel.

Strohond | 14-02-13 | 16:37

En als ik voor mijn kinderen die Openbare School in de volgende stad beter vind, worden mijn kids dan ook lekker op en neer getaxied?

perdido | 14-02-13 | 16:37

Supermatthijs | 14-02-13 | 16:30 |
Uw familie komt uit Goeree-Overflakkee?

Aktivist | 14-02-13 | 16:35

@zeg maar jansen | 14-02-13 | 16:21
De bijbel en de koran reppen met geen woord over sneeuw of ijs. Mooi-weer-gelovigen, dat zijn het.

Bakito | 14-02-13 | 16:34

LangeTijdGeleden | 14-02-13 | 16:20 |
Meer van:
Mevrouw, als niet religieuze ben ik bereid mijn kinderen naar de dichtstbijzijnde openbare school te doen. Aangezien ik daardoor geen gebruik maak van uw vergoeding voor relivervoer, neem ik aan dat ik daarvoor een compensatievergoeding ontvang ter grootte van.

Gemeente
Maar natuurlijk meneer, mag ik uw bankrekeningnummer even.

Watapatja | 14-02-13 | 16:32

@eerstneukendanpraten | 14-02-13 | 16:27
Ja, en ik had ook nog 2 euro in een bus gedaan. Bleek dus dat die man twee jaar gevangenis had gekregen maar dat ze hem "vergeven" hadden. Stelletje mongolen (letterlijk en figuurlijk)

Ko Reander | 14-02-13 | 16:32

eastender | 14-02-13 | 16:24
Ook dát is (clientele-)polletiek. Moslims stemmen PvdA (ies graties geld), Gristenen stemmen op een of ander splinterpartijtje of op het CDA. Dus kunnen Gristenen de PvdA aan haar reedt roesten. Nu geldt dat even niet omdat ze nu de gristen-splinterpartijtje nodig hebben om hun plannetjes erdoor te drukken....

Aktivist | 14-02-13 | 16:31

@Strohond | 14-02-13 | 16:26
Dat is dus weer een vreselijk domme opmerking. Ook inteelt zeker?

Ko Reander | 14-02-13 | 16:30

Einde van de Domheid | 14-02-13 | 16:27 | + 0 -

Ja, alles waar reaguurders tegen zijn is de Pvda voor.

Supermatthijs | 14-02-13 | 16:30

PvdA houdt toch ook dit koningshuis op de been?

Einde van de Domheid | 14-02-13 | 16:27

Ko Reander | 14-02-13 | 16:22 | + 1 -

Die één-na-laatste zin kan er bij mij niet in. Zijn die gasten echt zó gestoord?

eerstneukendanpraten | 14-02-13 | 16:27

Ko Reander | 14-02-13 | 16:22
Hoe maf moet je zijn om ertussen te gaan wonen.

Strohond | 14-02-13 | 16:26

Jammer dat de Partij voor de Dieren niet meedoet aan het woonakkoord. Dan was er misschien ook tien miljoen uitgetrokken voor een fatsoenlijker vervoer van dieren naar het slachthuis.

Strohond | 14-02-13 | 16:24

Ja, belachelijk, die busjes. En zolang de pvda in iedere dorp en stad in dit land alle moskees van een welzijnssubsidie voorziet voor hun zgn welzijnswerk en in ieder dorpsblad en aannamebeleid moslims promoot, mag van mij het busje rijden. Bij het moslimvasten trekken ze de beurs bij het christelijke vasten hebben ze een grote, schimpende bek. De pvda is de grootste hypocriete factor als het onderwerp kerk en staat zich aandient.

eastender | 14-02-13 | 16:24

Dus, Annabel, jij zegt hier dat er in de politiek wordt gechanteerd? Dat men agendapunten binnenhaalt door bijvoorbeeld met een andere partij mee te stemmen. What is next? Zometeen zitten ze ook nog onder de doping, of ze kopen stemmen....

Einde van de Domheid | 14-02-13 | 16:23

@ITEACHYOU, nee joh, god weet toch alles te sturen? Dus dan zullen die busjes ook wel geleid worden naar het juiste adres.

LangeTijdGeleden | 14-02-13 | 16:23

Ik kan mij hier zo kwaad over maken dat ik eigenlijk niet moet reageren. Straks schrijf ik wat op en dan wordt je weggejorist. Ik woon in de Hoeksche Waard. Grootste concentratie van Refo's in NL. Het Reformatorisch dagblad heeft hier het grootste verspreidingsgebied. Samen met Goeree-Overflakkee. Op deze 2 eilanden lopen ook de meest gehandicapten rond Zowel geestelijk als lichamelijk en vaan allebei. Dit komt door de ongelofelijke inteelt die deze bevolkingsgroep de gewoonste zaak van de werld vindt. Ze halen hier trouwens zelfs geld op (langs de deur) voor mannen die in de bak zitten wegens grootschalig misbruik van hun eigen kinderen. Hoe debiel kan je zijn.

Ko Reander | 14-02-13 | 16:22

Mark Smith | 14-02-13 | 16:16 | + 0 -

Deed alles even uit het hoofd, dacht dat ze meer kinderen hadden en de afstand is zelfs meer dan ik zei. Mijn diepgemeende excuses aan alle reaguurders...

www.binnenlandsbestuur.nl/grondwet-bel...

eerstneukendanpraten | 14-02-13 | 16:22

LangeTijdGeleden | 14-02-13 | 16:20
je hangt te vroeg op, je moet nog wel even je bsn nummer, adresgegevens en telefoonnummer doorgeven

ITEACHYOU | 14-02-13 | 16:21

@Watapatje,

Volgens mij heb je gelijk, ik zie zo een relibus aanvraag gesprek voor me van de ouders:

*Gemeente bellen doet*

"Ja, ik ben met mijn eigen domme rot kop gaan wonen in een huis dat te ver af woont van een indoctrinati- eh 'religieuze' school waar mijn kinderen naar toe MOETEN, maar omdat ik zo('n) dom(me kudt doos) ben (en te lui ben) om mijn kinderen naar die school te brengen (ik mag niet werken van God, mijn man moet dat doen) wil ik graag een aanvraag doen dat de jezusbu- eh, 'schoolbus voor religieuze doeleinden' ook langs mijn huis komt. Is dit mogelijk geheel gratis te krijgen geheel over de rug van de belastingbetaler die toch al geen keuze meer heeft maar de enige zijn die nog een beetje het land staande houden?"

Gemeente muts: "Maar natuurlijk mevrouw, geen probleem"

*ophangen doet*

LangeTijdGeleden | 14-02-13 | 16:20

Zo rolt de PvdA, eerst ons een akkoord in de maag splitsen wat we niet willen en vervolgens van ons geld Sinterklaas spelen.

Osdorpertje | 14-02-13 | 16:19

Kijk mensen, dát is nou polletiek!
Vraag maar aan Wouter Bos....

Aktivist | 14-02-13 | 16:19

En gehandicapte vervoer word keihard gekort en moeten maar zo dicht mogelijk bij huis wat doen, maar nee voor gristengekkies is er zat geld.

legionaire | 14-02-13 | 16:19

Met een middelgrote gemeente, met vier basisscholen en 18 geloofsgenootschappen heb je een probleem.

Dat dan weer wel.

Religieuzen zijn zeurderige zeikerds. Dat ook.

zeg maar jansen | 14-02-13 | 16:18

Belachelijk. Dat je omwille van je geloofsovertuiging de gemeenschap op laat draaien voor het vervoer van je kinderen.

Als God wilde dat je kinderen naar juist die school gaan dan had ie je wel een huis in de buurt gegeven.

zeg maar jansen | 14-02-13 | 16:17

eerstneukendanpraten | 14-02-13 | 16:14
Daar heb je vast wel een linkje van.

Mark Smith | 14-02-13 | 16:16

Merlot | 14-02-13 | 16:06
De workshop Concluderen 0.1 gevolgd?

Mark Smith | 14-02-13 | 16:15

In het belendend dorp hier kwamen een aantal jaren terug een familie wonen met een stuk of zes kinderen die allemaal één of ander christelijk splintergeloof beleden. Vijf van de zes kinderen konden naar een school in het dorp zelf maar het laatste kind was licht gehandicapt dus die moest naar het speciaal onderwijs. Dat was maar liefst 95 km verderop want er was in de buurt geen fatsoenlijk christelijk speciaal onderwijs waar dat kind heen mocht. De gemeente was wel volgens de wet verplicht dit vervoer gratis te verzorgen. Kosten: EURO 30.000,- per jaar. Was niet te weigeren door de gemeente. Gelukkig is de happy family na een paar jaar verhuisd...

eerstneukendanpraten | 14-02-13 | 16:14

Die busjes moeten blijven, anders stap ik op, zei de paus....

ITEACHYOU | 14-02-13 | 16:13

LangeTijdGeleden | 14-02-13 | 16:07 |
Wake up, in dit land krijg je pas vergoedingen als je iets niet doet ( zie topic NS). Dus gewoon even het formuliertje invullen dat je niet gelooft en daarom afziet van relivervoer, dan heb je recht op de vergoeding relivervoer.

Watapatja | 14-02-13 | 16:13

Ik begin haast te verlangen naar die 4 kolonels, dat er eisen van deze smerige reli-idioten worden ingewilgd heeft niks met democratie te maken.

HaatAth3ist | 14-02-13 | 16:13

Jezusbusjes? , zijn er ook niet een hoop Allahbusjes

Islamofiel | 14-02-13 | 16:13

die hebben de grefo's al binnen.. nu de winkels nog dicht op zondag.. zal de PvdA ook wel steunen.

(c)ZWITSUL | 14-02-13 | 16:12

Hoe durft de Pvda een compromis te sluiten. Eigenlijk zouden ze alleen maar hun eigen mening moeten roepen, en totaal geen verantwoordelijkheid nemen. Want dan komt het helemaal goed.

Hendrik 89 | 14-02-13 | 16:10

Zoals ik al eerder opmerkte, de excessen niet bij de spoorwegen, maar bij de automobielen - busjes, taxi´s etc.

Bakito | 14-02-13 | 16:10

In een beschaafd land moeten ook de minst scherpe messen uit de metafysische bestekla een menswaardig bestaan kunnen blijven leiden.

Simon de Danser | 14-02-13 | 16:09

Met dan aan Pechtold.

Sisenandus | 14-02-13 | 16:07

Het is 2013, kunnen we de algehele 'Religie' discriminatie niet is omdraaien? Ik voel me gediscrimineerd dat mensen van mijn belastinggeld in iets geloven wat toch niet bestaat terwijl ik zelf al die vergoedingen niet krijg.

1 Persoon met een denkbeeldige vriend = Gek/schizofreen/etc
10 Personen met een denkbeeldige vriend = Psychische ziekte.
100 Personen met een denkbeeldige vriend = Sekte
1000 Personen met een denkbeeldige vriend = Religie

En dat geld verdulleme voor alle religies in de wereld.

LangeTijdGeleden | 14-02-13 | 16:07

Socialisten houden van het volk. Niet van mensen.

Godsammekraken | 14-02-13 | 16:07

Bij een jezusbus denk ik eigenlijk aan stel streng gereformeerden die op zondagochtend 7:00 naast een feestlocatie staan om serieuze gesprekken te voeren met doorgesnoven en pillen slikkende jongeren.

En gratis thee uit delen, dat dan weer wel..

Comablower | 14-02-13 | 16:06

En de Allah busjes dan, wedden dat die meer dan 10 mio kosten.

Uw Verzekeringsadvis | 14-02-13 | 16:06

Ik ken wel een Jezusbus, als je vroeger helemaal wappie bij Nightmare of Thunderdome naar buitenliep boden ze je een kopje koffie aan om zo zieltjes te winnen voor de kerk.

terreurinmneur | 14-02-13 | 16:06

Is er na de laatste halte van verdoemenis van een land nog een volgende halte?
we blijven voort ploeteren.
zijn zoveel incapabelen,

de beer van de meer | 14-02-13 | 16:06

Toen RutteI deals sloot met de SGP blèrde Peggold moord en brand over "zaken doen met Mannenbroeders".
Nu hij zelf dat Mannenbroedersaccoord heeft ondertekend, hoor ik hem opeens niet meer.

Reli zeurterreur door gesubsidieerde Jezusbusjes: allemaal mogelijk gemaakt door "liberaal" Peggold en zijn D66!

Merlot | 14-02-13 | 16:06

Die busjes moeten juist blijven, ik gebruik die als voorbeeld naar mijn kinderen. "als je niet goed eet, dan komt er een busje met rare kinderen en dan..." Soot boe-man verhaar. Werkt prima !

jankerd | 14-02-13 | 16:06

@Eurotokkie | 14-02-13 | 16:03
"Net als God maakt de PVDA er een puinhoop van."

Ik ben niet religieus, maar God met de PvdA vergelijken gaat zelfs mij te ver...

Prins Fontainebleau | 14-02-13 | 16:04

Een eenmalige subsidie voor een hele lange bus + een diep ravijn voor alle 2e kamerleden die moeite hebben hun rug recht te houden en voor hun eigen principes te blijven staan.

P.A. van der Werff | 14-02-13 | 16:04

relischolen met minder dan 100 lln worden toch opgeheven. De eerste stap naar volledig openbaar onderwijs, dat zou recht doen aan ons seculiere stelsel.

Watapatja | 14-02-13 | 16:03

Stemmen kopen is heel normaal in Den Haag, ik kijk werkelijk nergens meer van op..... faal op faal!

Fatwabuster | 14-02-13 | 16:03

Net als God maakt de PVDA er een puinhoop van.

Eurotokkie | 14-02-13 | 16:03

Niets aan de hand mensen, het is maar belastinggeld en dus gratis.

Prins Fontainebleau | 14-02-13 | 16:02

Dat is dan tien miljoen minder voor de starterslening. Je weet wel, een lening waarmee men zegt de starter te helpen door die nog meer met schuld te overladen. Eigenlijk zijn starters dus geholpen door het laten rondrijden van die busjes.

blinde kip | 14-02-13 | 16:02

Lekker zelf betalen, scheiding kerk en staat toch? Als je je kind op een niet-godsdienstvrije school wil vind ik het niet meer dan redelijk dat je zelf alle kosten daarvan betaalt.

Ommie de HaatMoker | 14-02-13 | 16:01

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken