Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Medicijn tegen kanker bijna gevonden

oie_119523bXM0MCdW.gifWe zijn er bijna, we zijn er bijna, maar nog niet helemaal. Momenteel zijn er slechts drie wetenschapsonderzoeken die er toe doen: onderzoek naar een medicijn tegen kanker, onderzoek naar een medicijn tegen Alzheimer en onderzoek naar waarom hagelslag op pindakaas zo'n godsgruwelijk lekkere combinatie is. Goed nieuws. Van kanker zijn we bijna af. En dan bedoelen we uiteraard niet het stadje Kanker in India, waar heel toepasselijk de rivier de Dood doorheen stroomt, maar de ziekte. Wetenschappers hebben namelijk met hun genetische schroevendraaier een virus in elkaar geknutseld wat kanker aanpakt. In een proef met leverkankerpatiënten bleek een hoge dosis van het kunstmatige virus de tumor te doden, nieuwe tumoren te voorkomen en het leven flink te verlengen. Het medicijn is dus een plastic virus, wat Pexa-Vec of JX-594 genoemd wordt. Al in 2011 boekte Jennerex Biotherapeutics succes met de kankerguerrilla JX-594, waarover ook in Nature Medicine gepubliceerd werd, maar inmiddels hebben verdere experimenten uitgewezen dat JX-594 echt heel lekker gaat in het vernietigen van kanker. Schijnt zelfs beter te werken dan het ludiek laten staan van je baard of het overmaken van geld naar het beleggingsfonds met het roze lintje. Mensheid, doe maar een fistpump. We staan op het punt kanker te verslaan. Wetenschap heerst, blijkt maar weer eens. Als we van God afhankelijk gebleven waren, hadden we nooit aan kanker toegekomen omdat we allemaal voor ons dertigste gestorven waren aan dysenterie. Maar dankzij wetenschap schoppen we momenteel kanker hard in de ballen. Daar mag u er vandaag best eentje op drinken. De Dood stroomt door Kanker, maar niet heel lang meer.

Reaguursels

Inloggen

@Snackbar van Allah; now that's what I call a close encounter.

Fi-ijsko | 12-02-13 | 22:11

of koop gewoon voor een paar euries een zak vol Mebendazol
Ook wel bekend als antiwormenmiddeltje.
In Amerika sinds november vorig jaar uit e handel genomen wegens te grote concurrentie met de veeeel duurdere antikankermiddelen.

www.google.be/search?q=menbazanol&...

treser.info | 12-02-13 | 13:33

@don patatos jr. | 11-02-13 | 23:17 wel gezellig dat alle neuzen hier nu allemaal dezelfde kant op staan, ook al is het de verkeerde kant.

poppermotje | 12-02-13 | 09:58

Geelwortel, groenethee, rode pepers, gember, knooflook, uien, prei, blikjes tomatenpuree, selenium, bostomaten, olijfolie en wijn is voor iedereen aan te bevelen!!!
Dierlijk vet, zoetigheid en melk is voor babies.

meesterinche | 12-02-13 | 09:48

Woohoo broodje piraat!

crebain | 12-02-13 | 08:38

@despecialist | 11-02-13 | 19:30
Vandaag een halve kilo Kurkuma gevroten,nu blij?

miko | 12-02-13 | 03:19

Zeker de T-virus

zwarte_bonen | 12-02-13 | 01:28

Ik kan alleen maar hopen...

Fopspeen | 12-02-13 | 01:13

Alle comments die er toe doen worden geminned. Wat een achterlijke gladiolen hier op GS. Jezus, vroeger viel het nog enigzins mee, nu is echt om te huilen.

don patatos jr. | 11-02-13 | 23:17

Wat ik niet snap is dat een van de weinige comments die er toe doet, die van LiamP, zoveel minnetjes krijgt, is natuurlijk weer zo'n alu-hoedje alert paniek reactie van een paar lui, maar cannabis-olie is het medicijn tegen kanker. Google het maar. Johnny, tijd dat je daar even een topic over schrijft. Cannabis-Olie tegen kanker. Quid red de wereld. Doe je research en red de wereld. Go go go.

don patatos jr. | 11-02-13 | 23:09

-weggejorist-

WassenaervanGhent | 11-02-13 | 23:01

It doesn't take a genius to fight (metastatic)cancer... ;)

bitaop | 11-02-13 | 22:10

Als iemand het nou eens zou lezen...
Er staat de de levensverwachting in de doelgroep van 30 mensen toegenomen is van 6 to 14 maanden.
dat is OK. Maar dat is niet kanker verslaan.
En kan er een ban op de kruidenvrouwtjes met hun hennepolie en kurkuma?
Dat soort homeopathische dwazen kunnen niet ver genoeg van het erf geschopt worden.

Dr Hak | 11-02-13 | 21:44

@Jaap de Paap | 11-02-13 | 20:31 |
U heeft gelijk m.b.t. mijn gebruik van 'eniger' als genitief. Dat heb ik verdraaid en gestolen uit het Duits.

Simon de Danser | 11-02-13 | 21:43

Vraag me af wat een hagenees over 100 jaar zegt als hij op zijn duim slaat.

Veel Vaak | 11-02-13 | 21:08

Maar hoe zit dat nou me dat onderzoek naar hagelslag met pindakaas?

mimic144 | 11-02-13 | 20:58

Ze weten daar trouwens in een moeite door ook dieet direct te linken met kanker en dood....

dompertje | 11-02-13 | 20:45

Kankerweg
82467 Garmisch-Partenkirchen, Duitsland

zegmaarF | 11-02-13 | 20:34

@Simon de Danser | 11-02-13 | 17:07
Leer eerst het Nederlands beheersen, is mijn tip, alvorens archaïsch te gaan brallen. Het klinkt werkelijk nergens naar en het klopt ook niet, grammaticaal.

Jaap de Paap | 11-02-13 | 20:31

@kapotte_stofzuiger | 11-02-13 | 17:02
Voorlopig hebben ze beide nog niet afdoende kunnen afrekenen met kanker. Wel levens verlengd. Mij benieuwen.

Jaap de Paap | 11-02-13 | 20:28

@winter4182 | 11-02-13 | 17:01
Waarom wordt winter4182 weggejorist? Omdat hij God noemt? Wat een angst.

Jaap de Paap | 11-02-13 | 20:26

@miko | 11-02-13 | 19:23
De slachtofferkaart werkt bijna altijd en wordt snel gespeeld. Zeker wanneer je een raak comment plaatst, zoals jij. Maar goed, dat had je al door zag ik.

Jaap de Paap | 11-02-13 | 20:23

@miko | 11-02-13 | 18:24
Ebola ?

Ing. eslapen | 11-02-13 | 19:53

miko | 11-02-13 | 19:23
Nee, dat vraag ik niet. Als u persoonlijk leed heeft geleden kan ik me de heftige reacties best voorstellen. Een ieder die daar op zijn eigen manier mee omgaat. GS vindt ik prettig om vol op het orgel te gaan wat betreft meningen. Heb je een idiote mening dan wordt je afgeslacht. Want meningen kun je veranderen of we ridiculiseren ze zodanig dat je een drionnetje wilt nemen. Maar KK in je omgeving of bij jezelf. Je hebt er geen invloed op. Het is geen keuze. Ik ben er wat voorzichtiger mee. Alhoewel ik ook groepen ken die het voor mij ongezien kunnen krijgen.

Smarties | 11-02-13 | 19:50

Zeau dan lekker stukkie Kwidt wanneer ga je weer wild rondschoppen dat geneesmiddelen zo duur zijn door die farmaceutische graaiers ??

Ze mogen dus wel middelen tegen kanker ontwikkelen maar o wee als ze die miljarden aan kosten ook proberen terug te verdienen oa met patenten.

25TaLife | 11-02-13 | 19:41

miko | 11-02-13 | 19:20 | + 0
Elke stof heeft haast bijwerkingen. Ik vind niet dat er bij Kurkuma veel bijwerkingen zijn. Je moet geen hoge dosis nemen. Maximaal 1 theelepel per dag ICM met peper en olijfolie. Je bloed wordt iets dunner, maar normaal gezien is dit alleen maar positief omdat het de bloeddruk omlaag brengt. Daarnaast is het erg schimmeldodend. Schimmels in het lichaam staan aan de basis van veel ziektes waaronder kanker. 1 aandachtspunt nog: Het kan de werking van medicijnen wel tegenwerken omdat het ontgiftigend werkt. Doe er je voordeel mee met dit wondermiddel.

Jordert | 11-02-13 | 19:39

Ik geloof dat maar weinig mensen de linkjes uit het artikel gelezen hebben. Een handjevol mensen heeft een behandeling met het virus gekregen en ging gemiddeld zeven maanden later dood. Hoe graag ik het ook zou willen, dat kan ik nog niet het einde van kanker noemen dat Quid hier suggereert. Een stap in de goede richting, maar daar zijn er meer van.

Tapu | 11-02-13 | 19:36

miko | 11-02-13 | 19:26 |
Mee eens

florida117 | 11-02-13 | 19:31

miko | 11-02-13 | 19:28
Ach joh je bent zelf achterlijk

despecialist | 11-02-13 | 19:30

@despecialist | 11-02-13 | 19:25
Het kapselt de hersenen als het ware in?
Dat verklaart een hoop.
Ook waarom India zo een achterlijk land is.

miko | 11-02-13 | 19:28

@florida117 | 11-02-13 | 19:18
Natuurlijk, maar ik hoef me niet in te houden tegen iemand die mij uit scheld en dweept met de dood van zijn moeder.

miko | 11-02-13 | 19:26

Zo te lezen heeft die kurkuma wel bijwerkingen.
miko | 11-02-13 | 19:20 | + 0
Hehe. Desalniettemin heeft hij wel iets van een punt. Van kurkuma is wetenschappelijk vastgesteld dat het zware metalen bindt en daardoor o.a. de hersenen beschermt tegen o.a. kankerverwekkend lood en cadmium.

despecialist | 11-02-13 | 19:25

@Smarties | 11-02-13 | 19:17
Die ouwe begint te schelden,alsof ik zijn moeder kanker heb gegeven.
Ik snap trouwens niet wat de toegevoegde waarde is dat zijn moeder op 37 jarige dood is gegaan. Moet ik wat familie leed plempen om mijn coment meer waard te maken? Dacht het niet dus hij flikkert maar op met zijn ouwe moer.

miko | 11-02-13 | 19:23

@Jordert | 11-02-13 | 19:12
Zo te lezen heeft die kurkuma wel bijwerkingen.

miko | 11-02-13 | 19:20

@rickie57

Ik weet niet het in de politie staat genaamd USA ook zo werkt, maar in Nederland moeten patenten/octrooien werken anders krijgen ze geen recht toegewezen.....

nl.wikipedia.org/wiki/Octrooi
" Industriële toepasbaarheid

De laatste eis is dat een uitvinding industrieel toepasbaar moet zijn. Dit betekent min of meer dat een uitvinding waarop octrooi aangevraagd wordt, gebouwd moet kunnen worden, toegepast moet kunnen worden en moet werken.

"Industrieel toepasbaar" wil niet zeggen dat alleen hightech of alleen machines geoctrooieerd kunnen worden. Maar de uitvinding moet wel geschikt zijn om gemaakt te worden in de industrie.

H.G. Wells schreef ooit een verhaal over een vliegmachine die werkte met een metaal dat de zwaartekracht ophief. Daarop is geen octrooi mogelijk, want een dergelijk metaal bestaat niet en dus kan de uitvinder niet uitleggen hoe de uitvinding gebouwd kan worden. Een perpetuum mobile is in strijd met de natuurwetten en kan daarom ook niet worden geoctrooieerd (al blijven uitvinders het regelmatig proberen).

En het laatste punt zal ook duidelijk zijn: een uitvinding die gewoon niet werkt, is niet octrooieerbaar."

Dus begin maar met bouwen aan je tijdmachine :P (wel de uitvinder betalen he)

bremke77 | 11-02-13 | 19:19

miko | 11-02-13 | 18:58 | 0
Ik vind het niet nodig om íemand uit te schelden voor een mening. Nl mag dan geen vrij land meer zijn , maar op gs zou je toch moeten kunnen zeggen ( zij het onder bepaalde regels ) wat men denkt .

florida117 | 11-02-13 | 19:18

miko | 11-02-13 | 17:42
Wat is dat nou voor een reactie? lees hem nou eens eens terug.

Smarties | 11-02-13 | 19:17

-weggejorist-

Itzamná | 11-02-13 | 19:13

Kurkuma is het echte medicijn. Tegen verkoudheid, alzheimer en tegen kanker. Kurkuma werkt zeer ontstekingsremmend. Ik gebruik biologische Kurkuma nu anderhalf jaar en ik heb geen verkoudheid en griep meer gehad. Voordat die tijd was ik gemiddeld 1 keer per jaar ziek en een paar keer in het jaar verkouden met keelpijn. Het AMC doet onderzoek om te kijken of Kurkuma in combinatie met chemotherapie kan worden gegeven aan patiënten met kanker. Voor wetenschappelijk bewijs, Pubmed is uw vriend. Doe er uw voordeel mee! Gratis en voor niets. De Pharma industrie zal huilen als iedereen dit gaat gebruiken. 1 bedrijf het Kurkuma zelfs willen patenteren. Schandalig en gewetenloos. En meneer Quid God heeft de mens kennis en verstandelijke vermogens geschonken om onderzoeken te verrichten. God heeft in de schepping heel veel planten geschapen met sterke anti-kanker eigenschappen. Wij zijn geheel afhankelijk van God.

Jordert | 11-02-13 | 19:12

@yayajippiehippie! | 11-02-13 | 18:44
Vreemd ik heb eerder de indruk dat we steeds langer moeten leven,tegen onze wil in. Alsof we nog langer moeten gaan werken en belasting betalen. Maar dat zou onze regering noooooit doen.

miko | 11-02-13 | 19:00

Helaas voor sommige toch allemaal te laat.
Deze week iemand wegbrengen van 35 jaar oud met 2 kinderen.
Overigens "Fischer says that to date, more than 200 people have received the virus, which has also shown promise against other types of cancer, including those of the kidney and skin. But he warns that not everyone sees a benefit. "We know why patients respond, but not why they don't," he says."

CortezTheKiller | 11-02-13 | 18:59

@florida117 | 11-02-13 | 18:28
Nee hoor ligt aan mij.
Maar er zijn kneuzen die mij uit gaan schelden om een stelling en dat kracht bij denken te zetten door te vertellen dat er iemand in hun familie dood is gegaan aan kanker. Ja , duh, bij wie niet?

miko | 11-02-13 | 18:58

100pct Testosteron | 11-02-13 | 17:00
Sterkte! Ik ken de situatie van uw vader niet, maar misschien is het een optie om dit bedrijf te bellen? Misschien zijn er mogelijkheden. Ik weet uit ervaring dat leverkanker binnen 7 weken gelopen kan zijn. Zeer aggressief, als zij dat weten te genezen? Dat is echt hoopvol.

Smarties | 11-02-13 | 18:55

enige nadeel van het virus wat kanker doodt ook dodelijk is voor de gehele mensch..

De Treinende Rechter | 11-02-13 | 18:55

bremke77 | 11-02-13 | 18:39 | + 0 -
.
Haha, er zijn ook patenten voor tijdsmachines.

rickie57 | 11-02-13 | 18:52

yayajippiehippie! | 11-02-13 | 18:44
Ga jij lekker gras eten als je kanker krijgt. En oh ja, steek nog een jointje op, het doet je goed zo te zien.

despecialist | 11-02-13 | 18:51

miko | 11-02-13 | 18:24 |

Ik dacht het hooiforkus-guillotonos virus. Maar die moet eerst massaal aanslaan om diegenen te bereiken die het verdienen helaas.

yayajippiehippie! | 11-02-13 | 18:47

Er bestaat geen "kanker-gen" alleen corporatieve leugens en ontwetendheid. Degradatie begint al bij je geboorte. Kanker komt doordat cellen te weinig zuurstof krijgen en jelichaam niet wordt gevoedt. Maarja met zoveel ontwetenden wie wil er nog de waarheid weten? De coporaties en zg wetenschappers blijven zich dan vrolijk verrijken. Vooral applaudiseren als een zg wetenschapper wat komt vertellen over "baanbrekend onderzoek naar een nieuwe medicijn tegen kanker bij PW". Ik kan me hierdoor best voorstellen dat Bilderberg 90% van de populatie wilt laten sterven en vlug.. Aan domheid heb je namelijk niets!

yayajippiehippie! | 11-02-13 | 18:44

@pius | 11-02-13 | 18:19 Kanker is dichter bij huis. Dat scheelt nogal in de motivatie.

Not Muhammad | 11-02-13 | 18:38

miko | 11-02-13 | 18:35 | 0
Oké ik snap wat u bedoeld nu

florida117 | 11-02-13 | 18:37

@florida117 | 11-02-13 | 18:17
Wat is oud? En wat is gezond?
Dat je niet meer kunt lopen ,je in je broek pist maar amper iets kunt onthouden maar in ieder geval geen kanker hebt?
Als de tijd daar is denk ik het wel. Dat is namelijk bij de meeste mensen.

@Turrukje | 11-02-13 | 18:16
In veel gevallen is kanker WEL een ouderdoms ziekte dat kinderen en jongere het ook kunnen krijgen is waar maar doet niks af aan het feit. Verder zie ik graag iedereen een gezond leven leiden maar buiten de jongere vraag ik me af of het veel oudere nog langer laat leven. Dat is de vraag die ik me stel,niet of ik mensen geen medicijn gun.Maar op een of andere manier lezen mensen daar over heen en gaan zeiken over een familie lid dat te vroeg overleden is aan kanker. Nou dikke boehoehoe. Is er iemand hier die GEEN familieleden heeft die er aan overleden zijn?

miko | 11-02-13 | 18:35

Heeft Stapel aan het onderzoek meegewerkt?

Andersom dag | 11-02-13 | 18:29

miko | 11-02-13 | 18:20 | 0
Misschien begrijp ik u niet zo goed omdat ik zelf nog een .. heuh .... Zwitsal ben . * blozen doet *

florida117 | 11-02-13 | 18:28

Kanker kun je krijgen omdat je per ongeluk het verkeerde gen bij je hebt. Dan vind ik het niet erg dat kanker een hogere prioriteit heeft dan HIV.
Kameroudste | 11-02-13 | 17:22 | + 11
Hopelijk worden beide ziektes in een nabije toekomst opgelost door Sangamo Biosciences. Die hebben een platform ontwikkeld waarmee uiterst nauwkeurig in DNA kan worden geknutseld. Lees: elk gen in elk organisme kan worden aan/uitgezet. Momenteel zijn ze bezig met een Phase II trial waarbij een bepaald gen van HIV patienten wordt aangezet waardoor ze HIV resistent worden (doordat HIV zich niet meer aan de gebruikelijke receptoren kan binden). Resultaten van Phase I waren zeer bemoedigend, binnen enkele maanden worden de resultaten van Phase II verwacht en de verwachtingen zijn hoog gespannen. Maar met een dergelijk platform kan je dus ook genen uitzetten die geassocieerd worden met kanker. Erg interessante ontwikkelingen ...

despecialist | 11-02-13 | 18:25

miko | 11-02-13 | 18:20 | 0
Dat is nog geen antwoord op mijn vraag ;-p
Maar ik snap wat u bedoeld . Ik doelde ook voornamelijk op kinderen en jonge mensen die nog veel moeten meemaken / leren .

florida117 | 11-02-13 | 18:25

@toetanchamon | 11-02-13 | 17:56
Zou er een virus zijn dat ons van dat gezwel de EU af kan helpen? Met zijn uitzaaiingen van Rompuy en schultsz.

miko | 11-02-13 | 18:24

@Itzamná | 11-02-13 | 18:10
En met zo een houding blijf je niet lang.
Pas op met Bakito dat is een eersteklas ban aansmeerder hardnekkiger dan maagkanker.

miko | 11-02-13 | 18:22

@florida117 | 11-02-13 | 17:35
Maar het gedweep van bepaalde reaguurders met hun aan kanker overleden familie lid. Het is niks speciaals of zo.
Jammer, mensen gaan dood en als je koninklijk bent in coma.

miko | 11-02-13 | 18:20

@Einde van de Domheid | 11-02-13 | 18:02 God bestaat niet. Punt uit. Geef me 1, slechts 1 reden om het maar te vermoeden en ik bekeer me ter plekke.

Not Muhammad | 11-02-13 | 18:20

@Not Muhammad | 11-02-13 | 18:14

Tuurlijk niet. Kijk maar naar hoe het ging met de aidsmedicijnen in Afrika.

Die Genocide voltrok opgemerkt doch onaangetast.

pius | 11-02-13 | 18:19

Pensioenleeftijd wordt ook meteen opgeschroefd naar 84?

Slingern | 11-02-13 | 18:18

@MarcS | 11-02-13 | 17:29
Wie niet? Dat gezeik over dat iemand ij zijn familie overleden is aan kanker. Fak, dat is toch bij iedereen die ouder is als 25? Je ouwe opa dood aan kanker? Ja wat denk je?
www.wcrf.nl/onderzoek/feitenencijfers....
Ik moet medelijden hebben met gansch den natie omdat hun opa na 80 mooie jaren twee jaar lijd en dood gaat aan een ziekte die voor veel mensen in de wereld geen issue is omdat ze de leeftijd dat ze het oplopen bijna nooit halen.

miko | 11-02-13 | 18:18

miko | 11-02-13 | 18:13 | 0
Zou u dat niet willen dan ? Gezond oud worden ?

florida117 | 11-02-13 | 18:17

Dat is goed nieuws.
Kanker treft vele families.
Maar ik vrees, dat de kosten van dat medicijn kunstmatig opgevoerd zullen gaan worden.
De grote graaiers laten deze kans echt niet voorbij gaan.
Als het middel eenmaal op de markt is, zullen zorgverzekeraars wel weer hele goede redenen bedenken, om het niet te vergoeden.
Want gezonde mensen gaan weer hele enge dingen doen, zoals skieën, paardrijden, parachutespringen, voetballen en klussen in huis.
Gaat de EU zich er vast ook mee benoeien.
Kom je na een bepaalde leeftijd niet meer in aanmerking, of zo.
Tenzij je uit de graaiersfamilie komt.
Ja.... ik zie het al helemaal voor me.

Schietmijmaarlek | 11-02-13 | 18:17

miko | 11-02-13 | 18:13 |
Heel veel jonge mensen krijgen kanker. Die verder gewoon eigenlijk prima gezond zijn. Heb er een in mijn omgeving. Kanker komt niet voor in zijn familie, een gezonde jongen, maar plots een tumor.
Het lijkt bij hem gelukkig goed te komen (hoewel je het nooit weet) maar doe niet alsof kanker een ouderdomsziekte is.
Het komt ook voor bij zeer veel jonge individuen die een heel leven voor zich denken te hebben.

Turrukje | 11-02-13 | 18:16

despecialist | 11-02-13 | 17:58 |
Precies, had het niet beter kunnen zeggen.
Kanker blijkt iedere keer zeer ingenieus en ons te slim af.
Een echt medicijn is nog ver weg.

Turrukje | 11-02-13 | 18:14

Maakt u zich geen zorgen over de eventuele (verderfelijke) rol van farmaceutische bedrijven. Al zouden ze het lef hebben de prijs van een medicijn, dat kanker effectief bestrijdt kunstmatig hoog te houden. Dan zal het een volksgericht ontketenen waar zelfs een miljardenonderneming zich niet tegen kan beveiligen.

Not Muhammad | 11-02-13 | 18:14

@florida117 | 11-02-13 | 17:48
Ja, kinderen met kanker is een schrijnend iets maar dat zijn alle zware kinderziektes.Uiteindelijk willen de meeste mensen zo oud mogelijk worden(overlevingsdrift) maar ik denk dat we gewoon ziekte 1 voor 2 inruilen.We worden over het algemeen ouder vanwege de hygiene en minder belasting van ons lichaam. Maar er is nog steeds niemand van 135 jaar voor zover ik weet en al zeker geen tientallen.

miko | 11-02-13 | 18:13

U maakt mensen blij met een dode mus.
Dit is hoopgevend nieuws, maar zeker niet een 'bijna medicijn tegen kanker'.

Turrukje | 11-02-13 | 18:12

@Bac | 11-02-13 | 18:09
Wie begon hier over een reet en HIV? Een homo toch.

kapotte_stofzuiger | 11-02-13 | 18:11

-weggejorist-

Itzamná | 11-02-13 | 18:10

kapotte_stofzuiger | 11-02-13 | 17:20 | + 4 -
Dude 1980 wil ze vooroordelen terug... seriously?

Bac | 11-02-13 | 18:09

@Itzamná | 11-02-13 | 18:03
Tuurlijk schat.

Bakito | 11-02-13 | 18:08

yayajippiehippie! | 11-02-13
Ga toch gras eten joh.

despecialist | 11-02-13 | 18:08

Mensen hebben een slecht begrip van wat kanker eigenlijk is. Kanker komt dagelijks voor in ons leven. Ons lichaamn kan zelf kanker verwekken en ook stoppen. Bijvoorbeeld als het iets moet groeien of voor reparatie of wanneer een zwangerschap begint. Alleen de wildgroei aan kanker wat uit de hand loopt. Dat is de kanker waar je het over hebt in de media. Wetenschappers zoeken geen verhelp-middel zij zoeken een te patenteren middel om de $$moelah$$..

yayajippiehippie! | 11-02-13 | 18:07

Medicijnen zijn toch een tak van geneeskunde maar omvat niet het hele spectrum aan geneeskunde? Medicijn-mannen/Vrouwen zoeken vnl naar chemische verbidningen die zij kunnen patenteren en noemen dat dan een medicijn. Die alleen de symptomen weten te onderdrukken van een ziekte. Nee je kunt de oorzaak van een ziekte niet helemaal verhelpen dan schiet je in eigen voeten. VOC-menrtaliteit voorop blanken!

En dan KACHING!!

Please mensen wordt een beetje wakker, vooral GS!

yayajippiehippie! | 11-02-13 | 18:04

Een behandeling met Provenge van Dendreon kost overigens $90.000 en verlengt het leven van een prostaatkanker patient slechts met 6 maanden, maar dat terzijde.

despecialist | 11-02-13 | 18:04

-weggejorist-

Itzamná | 11-02-13 | 18:03

Quid.
Wat nou als kanker iets natuurlijks is, pech, ofzo.
Dan kan het toch zomaar zijn dat niet de ziekte maar de kuur door goddelijke inspiratie komt?

Einde van de Domheid | 11-02-13 | 18:02

Mooi.... kan ik na het beffen weer een peuk opsteken.

roosvrij | 11-02-13 | 18:01

Nog even een doodgaan is voor sukkels.

Slappehap | 11-02-13 | 18:01

Hands-up Kanker!

Onkel X | 11-02-13 | 18:01

@ Bakito | 11-02-13 | 17:56 | + 0 -
WO III is zo gek nog niet qua vernieuwen.

BeunDeHaas | 11-02-13 | 17:59

Dergelijke immunotherapie bestond natuurlijk al lang, Provenge van Dendreon, tegen prostaatkanker was de eerste. Echter is het probleem dat momenteel de levensverwachting met dit soort therapieen slechts met enkele maanden wordt verlengd (ook hier: slechts 8 maanden langer). Het is een begin, zeer zeker, en met chemotherapie combo zeer zeker interessant, maar we zijn er helaas nog lang niet, Geenstijl ...

despecialist | 11-02-13 | 17:58

@LiamP | 11-02-13 | 17:11
Ik heb gehoord dat een dieet van kikkererwten ook heel goed helpt.of ingestraald water van Yomanda vraag maar aan Syl Millecam

miko | 11-02-13 | 17:57

Wat mijn ervaring is met een vrouw die te horen kreeg dat ze kanker had;
ze heeft geen medicijnen genomen, maar elke dag met haar man een of meerdere lachfilms bekeken, elke dag gelachen totdat ze niet meer kon, en POSITIEF bleef omtrent haar situatie. De kanker verdween.
Misschien vergezocht, maar de geest staat in verbinding met het lichaam. Ik zeg zo; je kunt jezelf ziek, maar ook BETER denken. Kwestie van instelling, èn;
met het juiste voer tot je beschikking:
Broccoli, boerenkool, bosbessen, wortelen.
Voeding met BOORDEVOL anti-oxidanten. Het schijnt zelfs, dat de stoffen in broccoli kanker afremmen en elimineren.
Zo ook in bosbessen zitten krachtige anti-kankerstoffen die bijdragen aan herstel en een gezond lichaam.
Moedertje natuur die genoeg in huis heeft.

fleischer | 11-02-13 | 17:57

Zullen we afspreken dat ambtenaren er geen recht op hebben.

toetanchamon | 11-02-13 | 17:56

@BeunDeHaas | 11-02-13 | 17:51
Alles tot aan de grond afbreken en met de kennis van nu opnieuw opbouwen/organiseren is helaas in de praktijk onmogelijk.

Bakito | 11-02-13 | 17:56

@Van Dikhout | 11-02-13 | 17:11
Het scheldwoord kanker.
Word dan zoiets van,krijg acne of zo.

miko | 11-02-13 | 17:55

wordt de wereld helemaal overbevolkt

miknic | 11-02-13 | 17:54

Dus, ik hoef straks niet meer te bidden?

roze_bril | 11-02-13 | 17:53

@KenTochNait?! | 11-02-13 | 16:59
Tegen Finnen kan de wetenschap ook een ...

Hee Joris, jij ook hier ?

Ing. eslapen | 11-02-13 | 17:53

En die hagelslag op pindakaas dan?

Patatter | 11-02-13 | 17:52

@ kapotte_stofzuiger | 11-02-13 | 17:50 | + 1 -
Dat poetst de aura op. Als je aura in balans is en je elke dag de zon uit de zee haalt met mind fullness heb je dat hele medicijn niet nodig.

BeunDeHaas | 11-02-13 | 17:52

Het wachten is nu op D66 met de opmerking dat we nu tot ons 85-ste moeten doorwerken.

rexmundi666 | 11-02-13 | 17:52

Er is al decennia lang ieder jaar bijna een medicijn tegen kanker.

Zeddegeizot | 11-02-13 | 17:51

@ Bakito | 11-02-13 | 17:46 | + 0 -
Uiteindelijk zal iedere politieke partij ten onder gaan aan LPF en/of PVV toestanden. Leve de anarchie!

BeunDeHaas | 11-02-13 | 17:51

Voor alle reagurende kruidenvrouwtjes, hoe werken die wondermiddelen dan (in lekentaal)?

Zelfs dat virus dat alleen kankercellen doodmaakt is voor een VMBO-er nog te snappen.

kapotte_stofzuiger | 11-02-13 | 17:50

@Itzamná | 11-02-13 | 17:36
Ah, je hebt weer een nieuw accountje aangemaakt. Cool.

Bakito | 11-02-13 | 17:50

Ja, euh, hallo? Lopen we allemaal maar wel te juichen. Maar als er echt een medicijn tegen kanker is dan wordt de vergrijzing een nog groter probleem.

Leestip: en.m.wikipedia.org/wiki/2030_(novel)

postmodernismisdead | 11-02-13 | 17:48

@ miko | 11-02-13 | 17:44 | + 0 -
Maar kanker op latere leeftijd heeft als ik het goed heb weer een grotere kans op inkapselen. Ach, en gaan de oudjes niet aan kanker, dan krijgen ze wel vocht achter de longen en een longontsteking alvorens ze de pijp uit gaan. Als de kracht ontbreekt om het op te hoesten is het zo gebeurt vaak.

BeunDeHaas | 11-02-13 | 17:48

miko | 11-02-13 | 17:44 | 0
Ik snap uw punt .
Maar dan bent u het wel met me eens dat het voor de jongere personen ( niet alleen de kinderen ) het leven wel degelijk zal verlengen ?

florida117 | 11-02-13 | 17:48

@BroodenSpelen | 11-02-13 | 17:14
PVV-toestanden bij de PvdA. Moeten we niet willen.

Bakito | 11-02-13 | 17:46

Hoewel veel mensen het blijkbaar niet graag horen, is hasjolie (tegenwoordig ook in medicinale vorm waar het geestverruimende effect ontbreekt) inderdaad voor bepaalde vormen van kanker een mogelijk geneesmiddel zonder allerlei nare bijwerkingen.
Het is inderdaad heel goed en noodzakelijk dat er onderzoek wordt gedaan naar het genezen van kanker, maar het lijkt mij ook van belang dat de mens in het algemeen wat meer gaat doen om het te voorkomen.

the Phantom | 11-02-13 | 17:45

@florida117 | 11-02-13 | 17:07
Uiteraard maar in veel gevallen is kanker een ouderdoms ziekte.Iemand van tachtig zal vroeg of laat toch iets krijgen. Ondanks alle wetenschap worden we nog steeds niet echt ouder.En ik heb het niet over gemiddeldes gemiddelde reaguurder!

miko | 11-02-13 | 17:44

Fuck kanker! Ik hoop dat we hier niet nog 10 jaar op hoeven te wachten.

Glas Koning | 11-02-13 | 17:44

Fuck kanker! Ik ook dat we hier niet nog 10 jaar op hoeven te wachten.

Glas Koning | 11-02-13 | 17:43

Iemand "I am legend" nog gezien, recent?

Plop! | 11-02-13 | 17:43

@Kameroudste | 11-02-13 | 17:17
Wat ben je zelf een sukkel, mijn comment was om aan te geven dat we niet veel ouder worden en dat het een voor het ander ingeruild word.Als je dan meteen begint te schelden.
En wat interesseert mij hoe oud je moeder is geworden.

miko | 11-02-13 | 17:42

Wie weet er zo uit zijn hoofd wat dat middelste karaktertje is? De linker is 'ni' en de rechter 'shui' lijkt mij.

poppermotje | 11-02-13 | 17:40

Kanker verslagen, mooi... nu vlug een pilletje uitvinden tegen religies/sektes

Docta | 11-02-13 | 17:38

I am Legend...
Iemand?
Nee dank je, liever een pil van Drion ipv mensetende zombie te worden
(ihkv: @ hendrikjandetuinman | 11-02-13 | 17:11 | + 1 -)

verhaard | 11-02-13 | 17:38

Bakito ..... 17.13
Daar heb ik geen tijd voor.

rechtvaardigerechter | 11-02-13 | 17:38

Gaat dit topic over Jomanda ?

websenior | 11-02-13 | 17:38

Maar wordt I am Legend dan ook voor de rest waarheid?

Krieties | 11-02-13 | 17:37

Volgens mijn consult van Astro-tv van gisteren ga ik niet dood aan kanker zie je jou wel dat ze gelijk had en dat voor maar 90 eurocent per minuut! Supertoll was?

Robbie van Zon | 11-02-13 | 17:37

Oude mensen zijn over het algemeen toch zwakker en krijgen als ze niet dood gaan aan kanker wel iets anders binnen luttele jaren vaak, dat ze ineens 10/20 jaar ouder worden is gewoonweg niet juist.

Sterker nog, kanker komt vrij veel voor bij werkende mensen, iets in mij zegt dat we er juist op vooruit gaan als mensen niet telkens maandenlang in de ziektewet hoeven.

rickie57 | 11-02-13 | 17:36

En aangezien je ook patenten kan aanvragen op levende organismen hebben we nu eindelijk een cashcow binnen. Perfect, de farmaceutische industrie heeft eindelijk het geneesmiddel voor kanker gevonden waar ze geld aan kunnen verdienen. Hoezee!

Jaimy Fox | 11-02-13 | 17:36

-weggejorist-

Itzamná | 11-02-13 | 17:36

Iedereen heeft wel een familielid die overleden is aan deze ziekte . Ik geloof ook nooit dat de negatieve reacties werkelijk gemeend zijn. De sterfcijfers zijn verschrikkelijk hoog . De chemokuur is al bijna net zo slopend. Een op de drie vrouwen ( een voorbeeld ) krijgt borstk*nk*r ik heb 2 zussen . Dus een van ons ....
Het is een verschrikkelijke ziekte . En al zit ik een maand niet zo goed bij kas , elke maand gaat er een donatie naar het KWF . Ik vind het fantastisch dat men hier werkelijk veel geld en arbeid aan is besteed !

florida117 | 11-02-13 | 17:35

@Ffiver
En alleen specifiek voor leverkanker.

Peauper | 11-02-13 | 17:33

@ Bakito | 11-02-13 | 17:05 | + -7 -
Zeker, het is graaimaffia van rechts tot links van onder tot boven. Opdat er altijd wel iemand aan moet verdienen. Wat voor een doodsteek is dit voor allerlei fondsen en baantjesjagers? Juist. Dit medicijn gaat niet zo snel in massaproductie en in 2030 zal het wellicht vaker ingezet worden. Tot die tijd: sterf maar aan kanker.

BeunDeHaas | 11-02-13 | 17:32

als ik de boel goed lees begrijp ik dat dit medicijn niet geneest maar aanzienlijk vertraagd.

Ffiver | 11-02-13 | 17:31

Hagelslag met pindakaas? Gatver!

Geil Kippetje | 11-02-13 | 17:30

Zo dan, er doen hier een aantal mensen een inkijkje geven in hun privesfeer m.b.t. kanker en dan denderen jullie daar zo oneerbiedig overheen? Lekkere mannetjes zijn jullie!
-
Voor iedereen die kort geleden of momenteel met de ziekte geconfronteerd word ..... sterkte.

MarcS | 11-02-13 | 17:29

Vitamine D3 schijnt ook aardig te werken.

Stekkepoot | 11-02-13 | 17:29

Ja heel leuk natuurlijk een medicijn tegen kanker. Nee echt heel tof. Maar...
Hoelang moeten we wachten tot het uit de testfase is? Wat gaat het mensen kosten zolang de verzekering zegt "we betalen liever voor je kanker dan voor je medicijn!"?

BeunDeHaas | 11-02-13 | 17:29

Mooi! Ik ga weer roken!
/Koopt Javaanse jongens om het te vieren.
/En koopt ook shag.

SvennusMax | 11-02-13 | 17:28

-weggejorist-

Itzamná | 11-02-13 | 17:26

Hoe geweldig ik het ook vind dat wetenschappers zo ver gekomen zijn in het ontwikkelen van een medicijn tegen terminale vormen van kanker, zo jammer vind ik het dat het nog steeds "Wetenschap vs Religie" is. Wetenschappers zijn zo lang onderdrukt geweest door religie dat ze nu nog steeds, anno 2013, een soort van rebellengedrag vertonen tegenover het geloof. Neen, wetenschap en geloof zouden hand in hand moeten gaan ipv elkaar tegenwerken.

Barack_Obama | 11-02-13 | 17:26

@Van Dikhout | 11-02-13 | 17:11 |
Het stopwoord 'kanker' zal aan negatieve kracht inleveren, wanneer de ziekte zelf geknecht wordt door deze nieuwe medicijnen.
Sterkte met uw vrouw gewenst.

Simon de Danser | 11-02-13 | 17:24

Science be praised!

Wilhelm II | 11-02-13 | 17:24

@Expert Homo | 11-02-13 | 17:18

Minder. HIV daar kun je zelf nog íets aan doen. Door niet in het rond te neuken bijvoorbeeld. En door uit te kijken met bloed, enzo. Om maar wat te noemen.

Kanker kun je krijgen omdat je per ongeluk het verkeerde gen bij je hebt. Dan kun je je hele leven knolselderij knagen, de vitamine-C-rijke sinaasappelsap rechtstreeks uit de sinaasappel persen met je kanis, nooit roken, zuipen, vroeg naar bed, je een slag in de rondte sporten en nooit naar SBS6 kijken, maar je krijgt het dan toch.

Dan vind ik het niet erg dat kanker een hogere prioriteit heeft dan HIV.

Kameroudste | 11-02-13 | 17:22

Expert Homo | 11-02-13 | 17:18
Sinds Henk Krol een partij heeft opgericht niet meer.

spanarchist | 11-02-13 | 17:22

Moeten we nou nog langer doorwerken dan?

nogeenreactie | 11-02-13 | 17:20

Nou, doe mij dan nog maar een kudt.. alhoewel Phase 2.. duurt nog wel even voordat die bij de ETOS ligt

Fred Janssen | 11-02-13 | 17:20

Morgen zal de AOW-premie alvast weer omhoog gaan, omdat de levensverwachting bijgesteld moet worden. En de pensioenleeftijd kan alvast naar 80 omhoog geschroefd worden.

spanarchist | 11-02-13 | 17:20

@Expert Homo | 11-02-13 | 17:18
Nee. Dan moet je maar niet 'barebacken'.

kapotte_stofzuiger | 11-02-13 | 17:20

@Jan Hen2076 | 11-02-13 | 17:12

Nee. En die komt er ook niet. Omdat alleen slappe zakkenwassers daar over lopen te zeiken.

Kameroudste | 11-02-13 | 17:19

Een vaccin voor HIV boeit hier uiteraard niemand een reet.

Expert Homo | 11-02-13 | 17:18

Hier word je vrolijk van.

Real Dutch Meat | 11-02-13 | 17:17

miko | 11-02-13 | 17:03
"Ik weet niet of we zo blij moeten zijn met alle medicijnen. Veel ouder worden we toch niet."

Mijn moeder had graag iets langer gebleven dan de 37 jaar die haar nu waren gegund. Lul!

Kameroudste | 11-02-13 | 17:17

Dus, dat voorgenomen rookverbod kan nu ook wel van tafel.

Stormageddon | 11-02-13 | 17:17

Als niemand meer kanker krijgt en er op elke straathoek een AED hangt, kunnen we ook makkelijk tot ons 80e doorwerken.

kapotte_stofzuiger | 11-02-13 | 17:17

Iedereen blijft langer leven... KOST GELD... dat moeten we niet willen met z'n allen.

meneer Q | 11-02-13 | 17:15

Geweldig nieuws!! En eindelijk weer eens een goed stukje van Quid. Mijn avond kan niet meer stuk.

WaitingLine | 11-02-13 | 17:15

@LiamP | 11-02-13 | 17:11
Dat duurde lang. Niet vergeten die hennepolie bij volle maan te slikken, anders werkt het alleen maar als je 3 keer om je huis bent gewandeld.

kapotte_stofzuiger | 11-02-13 | 17:15

@mezelf
e=u
Lutser

snakeplisskin | 11-02-13 | 17:15

Als ik het verhaal zo lees, lijkt het een beetje hoe Will Smith en Jeff Goldblum die lelijke aliens in Independence Day te grazen namen.

Kan ik dat aan mijn kleine neefje gaan vertellen, snapt hij 't ook.

Snackbar van Allah | 11-02-13 | 17:15

@Bakito | 11-02-13 | 17:05
Ik had je snedige commentaar verwacht bij dit item. www.geenstijl.nl/mt/archieven/2013/02/...
Lag je nog in je bed, of zijn linkse graaiers wel OK?

BroodenSpelen | 11-02-13 | 17:14

Dus gewoon door blijven roken in de horeca!!

lady blabla | 11-02-13 | 17:14

@Bakito | 11-02-13 | 17:12
Patenten en octrooien zijn hetzelfde. Twee woorden met exact dezelfde betekenis.

kapotte_stofzuiger | 11-02-13 | 17:14

Farmaceutische industrie = rechtse graaimaffia
Bakito | 11-02-13 | 17:05 | + -4 -
-------------------------------------------------
Dat noemen we functioneelmetpositiefreseltaatgraaien.
Heeft niks met links of rechts te maken..... qua kankerbestrijding.

snakeplisskin | 11-02-13 | 17:13

@rechtvaardigerechter | 11-02-13 | 17:09
Ga eens een baan zoeken dan, wijsneus.

Bakito | 11-02-13 | 17:13

Als het een virus is, dan denk ik aan besmettelijkheid. Krijgen we dan een epidemie van een anti-kanker-virus? Lijkt me een goeie zaak, maar zo verdient de producent er natuurlijk niets aan. Als ze dat virus dus niet-besmettelijk kunnen maken om het verdienmodel in stand te houden, waarom kunnen ze dat dan niet bij de griep?

phantom2 | 11-02-13 | 17:13

Eindelijk. Hoef ik straks niet meer de scheidsrechter voor stomme scheids uit te schelden maar gewoon weer ouderwets op z'n rotterdams.

Dop | 11-02-13 | 17:13

-weggejorist-

Itzamná | 11-02-13 | 17:13

Is er al een oplossing voor de gewone verkoudheid?

Jan Hen2076 | 11-02-13 | 17:12

Van Dikhout | 11-02-13 | 17:09
Ik bied een dubbeltje.

Strohond | 11-02-13 | 17:12

@kapotte_stofzuiger | 11-02-13 | 17:06
Ja, al die patenten en octrooien zijn pure mensenliefde.

Bakito | 11-02-13 | 17:12

Nu nog een medicijn tegen de ziekte PvdA en de wereld wordt weer een stukje beter.

Cuyahoga | 11-02-13 | 17:12

Pindakaas met hagelslag is zo lekker omdat het vet en zoet is, twee belangrijke energie bronnen. We zijn nog steeds ingesteld op voedsel tekort.

Arhedis-Varkenjaab | 11-02-13 | 17:12

@Simon de Danser | 11-02-13 | 17:07 |
?

Van Dikhout | 11-02-13 | 17:11

vroeger gebruikten ze gewoon hennepolie om kanker te genezen, werkte 10 x beter dan welke pil dan ook.
steeds meer mensen beginnen daar nu ook weer achter te komen, vooral in de amerikaanse staten colorado en washington state, waar marijuana inmiddels 100% legaal is.
www.youtube.com/watch?v=0psJhQHk_GI

LiamP | 11-02-13 | 17:11

Bijna gevonden? Dan is het toch geen nieuws?
.
Gister bijna geneuqt.

pech bij het denken | 11-02-13 | 17:11

@Blue Light | 11-02-13 | 16:59
Want zoals je weet is alles wat in films gebeurt altijd 100% de waarheid.

hendrikjandetuinman | 11-02-13 | 17:11

Maar mooi wel extragratis gloeiende ebola bij kankeropvreetmedicament!

Lepo | 11-02-13 | 17:11

gekleurde-hagelslag of chocolade-hagelslag??
wel beetje duidelijk zijn ajb!

charissa | 11-02-13 | 17:10

Bakito .... 17.05
Een uitkering is ook graaien, links of rechtsom.

rechtvaardigerechter | 11-02-13 | 17:09

A. Bacadabra | 11-02-13 | 17:02
Nee hoor. Ze heeft meegedaan aan een hype en heeft daarmee zichzelf en al die andere originele wereldverbeteraars op die berg een goed gevoel bezorgd.

Strohond | 11-02-13 | 17:09

Mijn vrouw heeft drie operaties, dubbele chemo en zware bestraling overleefd, maar of dat nog leven is vraag ik mij in gemoede af. De schat (68) is geen stuiver meer waard, haar geest wil nog wel maar haar lijf is kapot gechemoot, gewoon opperdepop. Het volgende station is een ultrasound-behandeling. Philips vaart er maar wel bij in deze moderne tijd..
.
Ooit werd ik hier 'aangevallen' omdat ik meldde dat we in het alternatieve circuit zaten te peuren.
Nee, dít is het! Ook niet dus!

Van Dikhout | 11-02-13 | 17:09

Gelijk aan natuurlijke brandstof zal ook een geneesmiddel tegen kanker nooit het daglicht zien dankzij megacorporaties die gedijen op de gezondheidsindustrie. Kanker is een miljardenbusiness.

Ruskin | 11-02-13 | 17:08

Goed zo... klote ziekte heeft al voor veel te veel narigheid gezorgd. Alleen een beetje jammer dat hier weer een farmaceut zo allejezus veel geld mee gaat verdienen, farmaceutische wereld is zelf ook door en door verrot als een gezwel.

Barretje | 11-02-13 | 17:08

Ik weet niet of we zo blij moeten zijn met alle medicijnen. Veel ouder worden we toch niet.

miko | 11-02-13 | 17:03 | 0
Ik denk dat de kindjes met deze ziekte het niet met je eens zijn

florida117 | 11-02-13 | 17:07

Expressie-inflatie van het toch al beperkte vocabulaire eniger bevolkingsgroepen zal een niet af te wenden gevolg zijn dezer nieuwe ontwikkelingen.

Simon de Danser | 11-02-13 | 17:07

Zal dit ook vormen van kanker genezen die te wijten zijn aan te ongezond leven, teveel snacken, roken, drinken, teveel stressen?

Want die vormen zijn er ook.

Nu is het zou dat verkeerd leven kan leiden tot nare gevolgen. Met als gevolg dat mensen genoodzaakt zijn beter en gezonder te leven.

Straks kunnen we gewoon doen wat we willen. Het wordt toch wel gefixed.

Om hiermee maar de advocaat van de duivel te spelen.

Bart_Bart | 11-02-13 | 17:06

@Bakito | 11-02-13 | 17:05
He bah... mensenlevens redden en er geld aan verdienen ook.
*meteen ontslag neemt*

kapotte_stofzuiger | 11-02-13 | 17:06

@miko | 11-02-13 | 17:03
Veel ouder worden is ook niet interessant, maar als ik 'gezond' oud kan worden door elke dag een anti-kanker virus in te spuiten, doe ik dat met plezier.

kapotte_stofzuiger | 11-02-13 | 17:05

En dat van mijn maandelijkse donatie á € 5,- aan het KWF! U mag mij bedanken!

supah | 11-02-13 | 17:05

Farmaceutische industrie = rechtse graaimaffia

Bakito | 11-02-13 | 17:05

@D. Gilmour | 11-02-13 | 16:58
Dit is allang opgekocht want anders was er nooit een cent in onderzoek gestoken. En terecht.

Godsammekraken | 11-02-13 | 17:04

A. Bacadabra | 11-02-13 | 17:02 | 0
Helemáál niet . Waar denk je dat de opbrengst heen is gegeaan ;-)

florida117 | 11-02-13 | 17:04

@D. Gilmour | 11-02-13 | 16:58
Ik weet niet of we zo blij moeten zijn met alle medicijnen.
Veel ouder worden we toch niet.

miko | 11-02-13 | 17:03

Superslotzin!

DickieDick | 11-02-13 | 17:03

Mooi, de Geenstijl wetenschap bijlage. Hulde voor de wetenschap!

Nu wachten op de reaguurders die op het kruidenvrouwtjesforum iets gelezen hebben over Chinese klankschalentherapie met gemalen zeepaardjesextract en natuurlijk de aluhoedjes die ons weten te vertellen dat HET medicijn tegen kanker allang bestaat en dit virus slechts een NWO-plan is om de wereldbevolking uit te dunnen.

kapotte_stofzuiger | 11-02-13 | 17:02

Is mijn zus straks dus voor janlul zes keer die Alpe d'Huez opgefietst...

A. Bacadabra | 11-02-13 | 17:02

Hmm, vrijwel alle zombie en/of mutanten films begonnen als een "medicijn tegen een ernstige ziekte", een "kunstmatig" medicijn met een moeilijke naam.

Dit gaat een spannende eeuw worden!

LangeTijdGeleden | 11-02-13 | 17:02

Ik mis het onderzoek naar kaalheid. Als je daar een oplossing in pilvorm voor verzint dan ben je binnen.

Willem VanDer Decken | 11-02-13 | 17:02

Net te laat voor Benedictus.

AlanTuring | 11-02-13 | 17:02

*steekt geheel tegen z'n principes in een sigaretje op*

flame_me | 11-02-13 | 17:01

Enige nadeel: 50PLUS levert straks premier Henk Krol..

Godsammekraken | 11-02-13 | 17:01

-weggejorist-

winter4182 | 11-02-13 | 17:01

Helaas gaat dit mijn vader niet meer redden, maar gelukkig voor toekomstige patienten van die vreselijke ziekte is er dan wellicht nog perspectief. Kutziekte

100pct Testosteron | 11-02-13 | 17:00

Het zit allemaal tussen de oren. Vraag maar aan Pino.

Strohond | 11-02-13 | 17:00

Die uitvinding is er allang, maar de uitvinder is verketterd en vermoord.

Ik raad eenieder aan om de film Thrive te gaan kijken.
Daar zie je hoe de vork in de steel steekt.

Blue Light | 11-02-13 | 16:59

Vraag me af of de verzekering dat gaat vergoeden.
Maar goed nieuws.

snakeplisskin | 11-02-13 | 16:59

OK dus langer is geen probleem meer. Nu gauw zorgen dat het ook weer *leuk* wordt!

Godsammekraken | 11-02-13 | 16:59

Mooi kut, nog meer overbevolking en dan met name door oude mensen.

Badderbeest! | 11-02-13 | 16:59

Eindelijk een fonds die wél met ons geld heeft gedaan waar het voor bedoeld is . Lang leve de wetenschap

florida117 | 11-02-13 | 16:59

Dan gaan Finnen over op ''vieze influenzahomo'', schieten we dus nergens mee op.

KenTochNait?! | 11-02-13 | 16:59

Nu hopen dat dit medicijn zodra het echt af is goedkoop in massaproductie kan en niet wordt opgekocht door grote farmaceutische bedrijven om de prijs kunstmatig hoog te houden.

D. Gilmour | 11-02-13 | 16:58

:ooo Wow. Maarja, hoe gaan ze dat 'in de markt brengen'?

honderjarigeklootzak | 11-02-13 | 16:58

Hoe sla je een virus op zijn schouder en zeg ;goedzo ouwe spinnekop!

miko | 11-02-13 | 16:57

Benieuwd wat dit voor mijn pensioenleeftijd gaat betekenen...

Godsammekraken | 11-02-13 | 16:57

Lopen we dan straks allemaal met een kale kop als we 126 jaar oud zijn?

rechtvaardigerechter | 11-02-13 | 16:57

Lekker dan! Dat gaat behoorlijk wat banen kosten bij het KWF!

Wickie de Fustviking | 11-02-13 | 16:56

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken