
Er zijn in Nederland naar schatting
30.000 besneden vrouwen. Dat is een PSV-stadion vol met spleetpiemeligen die maar moeilijk kunnen zitten op de hardplastic kuipstoeltjes zonder kussentje. Per jaar komen daar zo'n 40 tot 50 uitgelepelde meisje bij, met name na een bezoek aan een All Inclusive Vagina Removal Resort in Somalië of Egypte waar op traditionele wijze de clitoris wordt weggeharkt om de vruchtbaarheid te bevorderen. Als het meisje geluk heeft. Want er zijn ook tradities waarbij de complete vulva tussen de benen vandaan geschept wordt, waarna de benen aan elkaar genaaid worden en er slechts een klein gaatje overblijft. Het lipje verwijderen voor gebruik, zeg maar. Is om de maagdelijkheid te verzekeren. Nu niet meteen oorstomend 'kudtislam!' brullen, want het komt ook onder christelijke en animistische groeperingen voor. Is meer een anachronistisch cultureel gebruik vermengd met diverse religieuze aspecten. Net als onze kerstboom, als het ware. Alleen dan met meer bloederige hompen vrouwvlees. Nu lijkt 30.000 verminkte vrouwen in een modern westers land als Nederland best veel, maar volgens onderzoeksbureau Pharos 'werkt de
huidige aanpak'. Kortom, als dit het resultaat is van een aanpak die werkt, wat een gigantische bloedsporen hadden er dan wel niet over de Nederlandse stoeptegels gelopen als we geen beleid hadden gehad? Fijn, van die ingebakken achterlijke culturele tradities waar vrouwen en kinderen het slachtoffer van zijn. Nu zijn wij nooit zo van de themadagen op internationale Bacon & Blowjobs Day na, maar aan
Zero Tolerance Day kan wat ons betreft geen aandacht genoeg besteed worden. Blijf met je imbeciele kuttensnijklauwen van de vagina af, stelletje prehistorische culturele barbaren!
Reaguursels
InloggenAlles wat degene waar hij zich mee voortplant onderdrukt preventief ruimen......
"Een laag salaris is het best"
"Dan vergeten wij de rest"
-
VVD campagne studiegroep herfst 2011
Gelovigen geloven dus zelf niet? De goddelijke creatie 'mens' is dus foutief en over-compleet?
Is zoiets niet uiterst beledigend voor een God? Meer beledigend dan bijvoorbeeld een vrouw zonder niqab?
@ van Dikhout 12:51
Joris heeft inmiddels ingegrepen en terecht!
Die apen leven nog in de middeleeuwen...
-weggejorist-
Heb je ook een, of liefst meerdere, linkjes naar bij welke christelijke groeperingen ontklitten gepraktiseerd wordt, Quid?
Dan kunnen we ons misschien een voorstelling maken van hoe de verhoudingen liggen. Zeg maar, zoals de verhouding tussen finnen en autochtonen bij straatgewelddadigheden, ook een relevant stukje probleemanalyse is.
Dit christenen-opmerkinkje doet trouwens weer denken aan de bekende tactiek waarmee je hier vrijwel altijd specifieke islamprobleemjes relativeert door je obligate vermelding dat ze in de biblebelt ook niet brandschoon zijn.
Heb ik hier last van? Nee. Interesseert mij dit? Nee. Zou ik hieraan iets kunnen doen als het me wel interesseerde? Nee.
Next!
Idontgiveafunk | 06-02-13 | 10:39
Gebeurt ook bijna alleen in Afrika, in het midden oosten dus niet.
Dan zal dit natuurlijk lulkoek zijn: Kiai Hajj Amin Ma'ruf, het hoofd van de Indonesische Raad van Ulema (MUI), de grootste en belangrijkste islamitische raad van Indonesië, zegt dat vrouwenbesnijdenis een mensenrecht is. Ook in Saodie Arabie, Jemen en Oman waar onze koningin nog met een zwarte sluier de moskee bezocht en het multiculturalisme nog eens lachwekkend onderstreepte. Als je als grote jongen meedoet aan een discussie informeer je dan met feiten en niet met linkse multi culti ontkenningsonzin flapdrol
Kunt u ook misschien eens becijferen hoeveel deze gekte ONS weeral kost?
Met vriendelijke groenten.
@idopane | 06-02-13 | 14:44
Nee, hoor. De islam met al haar geinstitutioneerde vrouwenhaat is niet de oorzaak, maar een gevolg van die cultuur. Kijk, wie de islam als oorzaak van alle ellende ziet maakt diezelfde islam tot uitzondering. Zo'n beetje dit: normale mensen doen elkaar dit niet aan, maar dankzij die verderfelijke ideologie genaamd islam worden mensen zo.
Maar als je, zoals ik, denkt dat de islam gewoon voortgesproten is uit dergelijke culturen dan is het helemaal niet raar dat indiase hindoes vrouwen net zo goed verkrachten of als vee behandelen. Dan ontdek je dat ONZE cultuur speciaal is. En onze cultuur koesteren we helemaal niet meer.
Tacitus zei al dat de Romeinen verbaasd waren dat bij de Germanen een man een bruidsschat aan de familie van de vrouw moest betalen: Een vrouw was een aanwinst, geen last.
@Feynman | 06-02-13 | 14:28
Geen punt, gewoon antwoord op je vraag. Niet alles is een mening, he...
Lulkoek Quid vertel mij dan maar eens wat de overeenkomst is tussen Pakistan, Guinee en Egypte, absoluut niet hun cultuur maar inderdaad de kudtislam. Jouw religieuze geschiedvervalsing toont eerder aan dat je beter bij Joop.nl dit soort van wegkijkende logica kan poneren want daar geloven ze maar al te graag in dat soort culturele lulverhalen dan hier op een site waar dit soort onzin allang is doorgeprikt. Zo zullen er ongetwijfeld ook christelijke en animistische terroristen zijn. Maar 5 bomen maken nog geen enkele vergelijking geloofwaardig met het bos van tienduizenden die de Islam aanhangen. Wat dat betreft schaar jij je in de rij van mensen die volmaakt blind zijn voor de werkelijkheid en haar logica. Slaap rustig verder
Nu niet meteen oorstomend 'kudtislam!' brullen, want het komt ook onder christelijke en animistische groeperingen voor.
______
Is deze praktijk bij de christenen toegestaan?
Daar geloof ik niks van, wat niet wegneemt dat er idioten in die club zullen zitten die dit ook doen.
.
De islam, met haar invloed op alle aspecten van het leven van de moslim, heeft wel 1400 jaar de tijd om deze (uit nog veel oudere 'culturen') barbaarse ingreep af te schaffen en of te verbieden.
Hebben ze niet gedaan.
30.000 besneden vrouwen in het Philipsstadion. Gezien de warme en passionele sfeer daar zou dat kunnen kloppen. Al denk ik dat één besneden vrouw meer lawaai maakt dan 30.000 stille getrouwen.
omanders | 06-02-13 | 14:18 | + 0 -
En uw punt is? Is dit voor een man een gestoorde handeling en voor een vrouw volkomen normaal ofzo?
Vooral die laatste zin van Johnny ondersteun ik ten zeerste ..
@Feynman | 06-02-13 | 10:13
Het zijn over het algemeen vrouwen die dat doen.
A good muslim wife is a flamuslim!
@mijntweecent | 06-02-13 | 10:53 |
U is een waar poëet...
_0_
PiraatNick | 06-02-13 | 11:11 | + 0 -
Sorry, ik had het niet op u. Ik heb de verkeerde naam gekopieerd. Excuus
meesterinche | 06-02-13 | 13:36 | + -1 -
Nou zijn er in die 5000 jaar wel andere medische doorbraken geweest op dit vlak. Ik denk met name aan "regelmatig je lul wassen", wat als extra bonus heeft dat je vriendin hem dan liever in de mond heeft. Maar als dat teveel moeite is, by all means, hak er een stuk af.
Maar waar zullen wij ons druk om maken ? Doen ze immers zelf ook niet.Ongeacht wat er ook op deze aardbol gebeurt, in het goede maar zeker in het kwade het is allemaal de wil van een kwaadaardig en pervers sprookjesfiguur. En daar hopen ze dan straks voor eeuwig bij te mogen verblijven... zotten.
Er zit bij die Johnny Please-Quit altijd wel een elementje bij van islambescherming en van die-andere-godsdiensten-zijn-net-zo-erg. Dat zijn ze NIET, Quid. Dat jij een verleden hebt van christelijke kwezelarij en dat je je daartegen moet afzetten, maakt de Islam niet ongeveer een soort Christendom. De Islam is een onoverkomelijke barrière voor elke vorm van Verlichting gebleken, het Christendom was de vóórwaarde voor (de lichte kant van) de Verlichting. Waarschijlijk komt in het geval van vrouwenbesnijding 98% voor rekening van de islam. Maar jij moet héél nodig . . . . . . enfin, laat maar.
Hoewel het al meer dan 5000 jaar bekend is, dat de besnijdenis van de man omwille van de hygiene is, moet het toch een zaligheid zijn om dagelijks met jeukende stinkende HPV-virus (baarmoederhalskanker en lulkanker) lul rond te lopen.
'Het op één na gevaarlijkste dier op de wereld is de mens. Het gevaarlijkste dier op de wereld is de religieuze mens'. (Woody Allen)
Nog een Novib-kalender, iemand?...
Met van die vriendelijk lachende, kleurrijke vertegenwoordigers van al die prachtige, edele culturen erop?
De morbide fascinatie voor kinderplassers is iets wat blijkbaar intrinsiek aan geloof vastkleeft. Knippen, hakken of snijden ze er geen stukken af, zelfs dan blijft het iets wat ze willen controleren. Ze willen bepalen waar je het wel of niet instopt, wanneer je er wel of niet iets mee mag doen en vooral moet je je heel erg schamen voor dat gedeelte van je lichaam. Compleet tegennatuurlijke waanzin en ook onze zogenaamd seculiere samenleving doet er vrolijk aan mee door deze geestelijke en lichamelijke kindermishandeling toe te staan, want "vrijheid van godsdienst". Mij maakt het dan ook vrij weinig uit welke variant van de drie grote Abrahamistische Sektes je aanhangt; Je spoort niet. Punt.
Weg met religie. Het is 2013.
Waarom beginnen die culturen ook niet met traditioneel verwijderen van de testikels t.b.v. de reinheid van de geest van de man. Dan is het over 100 jaar automatisch afgelopen.
Ik blijf het herhalen:
Het mannelijke equivalent van de faraonische verminking is niet castreren, maar tot eunuch maken. Het verschil is dat de meeste vrouwen (helaas) niet onvruchtbaar worden door die verminking.
Stel je voor dat nog steeds honderderdduizenden mannen jaarlijks tot eunuch gemaakt werden! Wanneer iemand slechts uitroept dat kinderverkrachters voor straf alleen maar gecastreerd zouden moeten worden, is dit al reden tot grote verontwaardiging!
www.islamofobie.nl/index.php/blog/meer...
@Zeg maarKaas_Cuevara
@Kaas de Vies
.
Welles. Nietes.
Welles. Nietes.
Welles. Nietes.
Welles. Nietes.
Welles. Nietes.
.
Iets met kaas of zo. Pfff.
obi-juan kenobi | 06-02-13 | 12:32 | + 1 -
Zelfs al zou die god wel bestaan dan is het nog onnodige verminking.
@copywriter
zeker, maar voortgezet in het westen ipv veroordeeld, zoals we dat met vrouwen besnijdenis doen en, significant, overgenomen door zeer veel niet-joodse amerikanen.
Maar ik ben tegen beide vormen van besnijdenis, in mijn ogen is het verminken tbv een God die niet bestaat.
besneden meisjes moeten niet in aanmerking komen voor kinderbijslag. tref dat volk in hun portemonnee en ze doen wat je zegt. het linksche stemvee heeft klaarblijkelijk zo een verfijnde cultuur dat die op kosten van de samenleving in nederland geintroduceerd moet worden. waar zijn de hedy's, anja's en femke's om te protesteren en maatregelen te eisen tegen deze gruwelijke import van mensenverminking. met recht hypocriete kutwijven.
Jongetjes worden door Joden vanuit de westerse cultuur ook besneden en sec genomen is het het verminken van genitalien.
obi-juan kenobi | 06-02-13 | 11:25 | + 0 -
.
De Joodse cultuur is van oorsprong ook een zandbak cultuur en geen westerse.
Carnavalsvereniging De Klitlepelaars
Aschaaf!
Osdorpertje | 06-02-13 | 11:32 | + 0 -
Dus dierenmishandeling zou een verbetering moeten zijn?
Waar bemoeit onderzoeksbureau Pharos zich mee? Wat andere volken en culturen uitspoken is hun zaak. China komt ons toch ook niet vertellen dat we maar 1 kind mogen nemen omdat dat hun cultuur is? Dat bepalen we zelf wel!
Kunnen de kemphaantjes nu even ophouden a.u.b.? De discussie is als een door de EU betaalde Poolse snelweg naar het kerkhof.
grappert | 06-02-13 | 11:54 | + 0 -
De complete waanzin ten top dus! Man man, wat een land...
Natuurlijk, "beleid". En u denkt écht dat er in dit soort www.vatanbesnijdeniskliniek.nl instellingen nooit een piemelloos kind wordt aangeboden? Allemaal keurig "gecontroleerd" door het ministerie.
-weggejorist-
@eerstneukendanpraten.
De kliniek is gevestigd in een gezondheidscentrum en word dus gedreven MET toestemming van het stadsdeel waarvan de voorzitter een... moslim is.
John Lennon zong nog voor de komst deze exotische culturen naar het Westen. Woman is the nigger of the world en ondanks inspanningen de Gutmenschen d,r nog bar weinig verandert is, behoudens dan deze vrouwen de letterlijke belichaming John Lennons tekst zijn tog?
Ze besnijden elkaar maar een end weg, hoe meer ze van elkaar wegsnijden hoe beter. Zolang die achterlijke reli-snij-gekkies maar in hun eigen zandbak blijven met hun ongein.
Iedere echte vent weet dat het 'Steak and Blow Job Day' is, géén bacon Johnny.
uncyclopedia.wikia.com/wiki/Steak_%26_...
Overigens wil ik nog wel de mogelijkheid ophouden dat onderzoeksbureau Pharos (Kennis- en adviescentrum migranten, vluchteling en gezondheid) aan datamassage heeft gedaan om haar eigen relevantie is deze tijden van bezuinigingen nog maar eens te benadrukken.
@Kapitein Sjaak Mus
Goed lezen Kapitein, ik schreef :
"Jongetjes worden door Joden vanuit de westerse cultuur ook besneden"
en je heb zeker gelijk dat je vreemd wordt aangekeken met het velletje.
Ik heb eens een Amerikaans chickie gehad die nog nooit een voorhuid had gezien (!) en ze aanvankelijk het niet met de mond wilde beroeren (netjes gezegd) omdat ze oprecht dacht dat er bacterien zich ophielden die TANDBEDERF veroorzaakten!!
Echt waar... en het was een studente uit New York.. je zou denken dat ze iets beter was geinformeerd. Het is uiteindelijk helemaal goed gekomen maar toch! zo zie je maar de krachtige lobby van de Joden tbv de besnijdenis.
Het is simpelweg vrouwonterend. Dat heeft met geloof niets te maken. Ik vind het zowel lichamelijke als geestelijke mishandeling. Als je toestaat dat zoiets bij je dochter gebeurt ben je echt volslagen idioot.
@Kaas de Vies | 06-02-13 | 11:35 | + 0 -
Hmm ik zie dat ik naar jou toe het eerst de term dombo heb gebruikt alhoewel het als humoristisch bedoeld was kan het anders opgevat worden, hierdoor kan mijn argumentatie snel onderuit gehaald worden.
Reuguren is vooruit zien, dus ik doe het alvast voor je "Zeg maarKaas_Cuevara".
Waarom zijn het trouwens VROUWEN die meisjes besnijden? Een satanische wraakactie op de eigen dochter?
Zieke wijven.
Niet alle comments gelezen, maar snijden met een 'mes' is wel fout. Laat staan met een scherp mes.
Vaak wordt er gebruik gemaakt van een speciale nagel van de dorpsoudste of gewoon van een roestig stukje metaal/oud scheermesje.
@Zeg maarKaas_Cuevara | 06-02-13 | 11:27 | + 0 -
Ik ben helemaal geen debat- en discussieexpert. Jij begint met namecalling zoals "mannetje en Gutmensch"en dan val je al direct af net als Piraatnick die daar ook een handje van heeft.
"Holle Frasen" en "Holle woorden, tegen niemand gericht verder. Kaasje is boos, dat is de volledige inhoud van al je reaguursels, meer informatie is er niet uit te ontwaren."
Vind jij natuurlijk ontzettend goede onderbouwingen en weerwoorden op mijn tegels... nou ik vind het dom en dat zeg ik dan ook en onderbouw ik. En jij kan daar dan weer niet tegen op een of andere manier en dat vind ik ook dom. Simpel toch.
Wat begrijp je er niet aan.
Tot nu toe nog geen enkel inhoudelijk antwoord op mijn tegel van Kaas de Vies | 06-02-13 | 10:07 | + 21 -
"Well played trolls, well played"
Als het dan toch moet van God/Allah kun je dan niet gewoon een geitje offeren en daar de clitoris van wegsnijden?
@ Kapitein Sjaak Mus | 06-02-13 | 11:31 |
* schaamtevol een t wegsnijdt *
@ obi-juan kenobi | 06-02-13 | 11:25 |
Eens met het verschil tussen het knippen van meisjes en jongens.
Maar niet-westers...
In U.S of Amerikaland wordt je als jongetje toch wel een beetje vreemd aangekeken, en eigenlijk een beetje een viezerik gevonden als je een volledig intacte lul hebt.
... En niet alleen in de achterlijke Mid-West ...
milky bar | 06-02-13 | 11:28 |
U heeft helemaal gelijk. Mea culpa.
Alle dames die dit steunen dienen vandaag in de blote vagijn te lopen, dit om aan te tonen hoeveelmooier een onbesneden broodje rosbief kan zijn !
de speeltuin voor volwassen reagurende mannen die niks bteres te doen hebben is weer geopend.... *zucht*
-weggejorist-
Tja als je de 'Kerstboom nuance' wilt aanbrengen dan vindt ik dat best, maar het is toch echt een praktijk die louter voorkomt in Niet westerse landen.
Jongetjes worden door Joden vanuit de westerse cultuur ook besneden en sec genomen is het het verminken van genitalien.
Toch is er een behoorlijk verschil. Ik ben tegen allebei, maar van het meisje haar genot blijft er niets meer over, is de 'operatie' veel ingrijpender en de beweegreden is ook heel anders.
Wat mij betreft aan de hoogste boom
Gewoon 5 jaar standaard krijgen. Per kind en met terugwerkende kracht.
Ik ben alleen bang dat het niets zal veranderen.
Gaat pa naar binnen dan doet ma het, en anders is er wel een ander familie lid die zich over het kind wil ontfermen.
Sneu.
Daniël1970 | 06-02-13 | 11:17 |
Daar heb je gelijk in, zij het dat het ene het andere niet goedpraat.
Begrijpen we gelijk ook waar de bitterheid van Ayaan Hirsi Magan vandaan komt.
Zeg maarKaas_Cuevara | 06-02-13 | 11:19 |
Geef je je gewonnen? LOL
Ach, maar een kwestie van tijd eer ons uit de doeken gedaan wordt dat het toch echt onze schuld is hoor. Valt het niet te rijmen met het kolonialisme? Misschien een uitwas van het imperialisme? Slavernij iemand? Of toch maar gewoon erfzonde van de witmensch? Want een nobele wilde, die doet zoiets niet!
@Zeg maarKaas_Cuevara | 06-02-13 | 11:19 | + 0 -
Hoe, het is exact hetzelfde wat jij doet, vingers in je oren en hard *lalala* roepen daar red je het niet mee.
-weggejorist-
Fijn dat jullie in de bres springen. De wijze waarop is qua taalgebruik zeer kwetsend lijkt me voor de slachtoffers. Vast niet de bedoeling....
30000 klinkt best veel. 'Toevallig' is dat ook het aantal babies dat per jaar in Nederland gedood wordt voor de geboorte. Stuff to think about...
@Zeg maarKaas_Cuevara | 06-02-13 | 11:13 | + 0 -
Nee, ik gebruik jouw techniek op jezelf.
"Blijf lekker in jezelf en je superioriteit geloven. Je lijkt wel een Gutmensch."
"Zo maar klikken, je lijkt wel een NSB-er."
Besnijdenis bij jongens werd gedaan om hygiënische redenen: geen woestijnzand onder de voorhuid. Zo heb ik het ooit geleerd. Alleen hoeft dat nu niet meer.
Boer in 020 | 06-02-13 | 11:05 | + 0
Jongens besnijden met het oog op hygiëne is nog steeds een valide standpunt. Er zijn genoeg onderzoeken die bewijzen dat besnijdenis (mits correct uitgevoerd) grote voordelen kan hebben.
De kritiek ligt hem niet per se in het besnijden op zich maar in het schenden van de lichamelijke integriteit van een kind.
@Asmodean | 06-02-13 | 11:02 | + -1 -
Waar beschuldig ik links?
@PiraatNick | 06-02-13 | 11:11
Doe nou niet, straks krijg je je werkstuk niet op tijd af!
grappert | 06-02-13 | 11:04 | + 0 -
Maar voor meisjes zou dat toch verboden zijn in Nederland en zelfs strafbaar?
*het niet meer snapt*
-weggejorist-
@Katelle | 06-02-13 | 11:10 | + 0 -
Inderdaad. Langer is beter in een maatschappij waar de vrouw zeer laag aanzien heeft. Lekker lang pompen is in het belang van man, dat lijkt me logisch. Kom vertel me nog eens wat meer over je besneden geliefde.
Uitstel van orgasme heeft niet alleen met de voorhuid te maken maar kan je gewoon trainen.
En de clitoris is er natuurlijk afgesneden omdat de vrouwen daar veels te snel klaarkwamen.
Charles de Batz | 06-02-13 | 11:08 | + 0 -
Goed man, "maar jij bent een [derogatieve term]", echt een reactie die blijk geeft van ontzettend veel inzicht.
-weggejorist-
@Zeg maarKaas_Cuevara | 06-02-13 | 11:00 | + 0 -
Zo maar klikken, je lijkt wel een NSB-er.
PiraatNick | 06-02-13 | 10:46 | + -1 -
U is autist, blijkbaar.
De grote vraag is natuurlijk of het besnijden verdoofd of onverdoofd gebeurt en of het hoofd of de kudt richting Mekka gericht moet zijn.
Het 'grappige' is dat ze dit niet in de schoenen van de kwade man kunnen steken. Vrouwenbesnijdenis wordt vaak verricht door vrouwen, gestimuleerd door vrouwen en opgedwongen door vrouwen. Kortom een bedrijf dat vrijwel in zijn geheel wordt bestuurd door vrouwen.
@Zeg maarKaas_Cuevara | 06-02-13 | 10:58 | + 1 -
Ik zeg niet dat ik superieur ben, dat maak jij er van.
Sinds de Arabische Lente kon ik al goedkoper vlees inkopen voor mijn fabriek, maar als het zo doorgaat kan ik het binnenkort opkopen bij de lokale moskee.
Zucht. Ik word zo moe van al die mensen die anderen verwijten er debiele denkbeelden op na te houden terwijl ze zelf niet zonder dt-fouten kunnen schrijven. Beetje het soort volk dat verkiezingsprogramma's verwart met beleidsnota's. Sla er asjeblieft eens een handboek politocologie op na in plaats van zelfingenomen te verzwelgen in je kortzichtigheid.
Weer een fantastisch stukje, Quid. Ondanks de ernst van de zaak, bracht dit toch een lach op mijn gezicht.
Maarrrrr. Het lijkt me wel zo eerlijk om ook het volgende zinnetje uit het artikel te vermelden: "Voor het overgrote deel gebeurde dat voordat zij naar Nederland kwamen uit landen als Somalië en Egypte."
Maakt het niet minder erg voor die 40 a 50 vrouwen die gemutileerd worden, maar dat geeft wel aan dat het overgrote deel niet is gebeurd toen ze al in Nederland waren.
Besnijdenis bij jongens werd gedaan om hygiënische redenen: geen woestijnzand onder de voorhuid. Zo heb ik het ooit geleerd. Alleen hoeft dat nu niet meer.
@PiraatNick | 06-02-13 | 11:02
Hahaha... "Werken".
Aan de Pieter Calandlaan in Amsterdam is een kliniek voor besnijdenis.
Men maakt er reclame voor jongetjes, maar ga er maar eens staan en kijk hoeveel meisjes er naar binnen gaan op die dagen.
Linkse hobby immers die keuren al; die zwijnerij goed.
"maar volgens onderzoeksbureau Pharos 'werkt de huidige aanpak'. Kortom, als dit het resultaat is van een aanpak die werkt, wat een gigantische bloedsporen hadden er dan wel niet over de Nederlandse stoeptegels gelopen als we geen beleid hadden gehad?"
Johnny kan weer eens niet lezen. Er is geen enkele concrete aanwijzing van meisjes die besneden worden in Nederland. Wel lopen circa 50 meisjes het risico om op vakantie in het buitenland besneden te worden. Die 30.000 besneden vrouwen waren voordat ze naar Nederland kwamen al besneden.
Toine Tussenbeen | 06-02-13 | 10:54 | + -1 -
Ik ben piraat, veel te jong dus om ex-watdanook te zijn. Had je kunnen weten ook, gewoon een kwestie van vertrouwen hebben in vooroordelen.
Kaspar Hauser | 06-02-13 | 10:58 | + -1 -
Nee hoor, ik was ook al klaar met rechtse tokkies die de hele dag thuis zitten afgeven op "de overheid" trollen.
Ik ga weer verder werken. Groetjes.
Kaas de Vies | 06-02-13 | 10:07 |
Zucht. Ik wordt zo moe van al die mensen die telkens maar weer denken dat links Nederland zoveel mogelijk kanslozen naar Nederland wil importeren. Dat is echt de grootst mogelijke onzin. Sla alsjeblieft eens een verkiezingsprogramma open in plaats van elkaar telkens na te blaten met debiele cliché's.
Quid vind besnijdenis van jongetjes dus wel ok? Moslim, en Joods jongetjes waar een stukje piemel wordt weggesneden wegens een prehistorisch middeleeuws sprookje dat geloof heet? Waarom wel bij meisjes erg vinden en niet bij jongetjes? Quid beetje Joodje?
Kaspar Hauser | 06-02-13 | 10:58 |
Zoek even in de tool op Kaas de Vies en PiraatNick en dan met name even de grafiekjes van de aantallen reaguursels en de tijdstippen. En kom dan nog eens terug op wie aan het infuus hangt.
-weggejorist-
@ PiraatNick | 06-02-13 | 10:46 |
Jij hangt zeker aan het uitkeringsinfuus gezien de vele uren die jij hier rondhangt.
@Zeg maarKaas_Cuevara | 06-02-13 | 10:54 | + 0 -
Statisch gezien zijn er maar 3 mensen intelligenter dan ik.
Maar ik kan zijn domheid ook aan de hand van zijn argumentatie duidelijk maken, zoals ik hierboven heb gedaan.
Dombo.
-weggejorist en opgerot-
-weggejorist-
@PiraatNick | 06-02-13 | 10:15
Ik vermoed dat je een ex-multikulfiguur bent, die nu plotseling inziet dat er geen redden meer aan is en de "normalen" de schuld geeft. Zoals echte socialisten betaamt.
Besnijdenis,
is iets
wat
niet
te
benijden is.
@PiraatNick | 06-02-13 | 10:48 | + -1 -
"waarom sturen ze mensen niet binnen 6 maanden na een procedure doorlopen te hebben terug?
Kaas de Vies | 06-02-13 | 10:45 | + -1 -
Wie zijn "ze"? Doe het zelf dan.
PiraatNick | 06-02-13 | 10:48 | + -1 -"
De overheid, die mensen die ik heb ingehuurd om mijn belangen te behartigen. Ik vraag me af wie jou nu ingehuurd heeft.
PiraatNick | 06-02-13 | 10:21
Juist.
statline.cbs.nl/StatWeb/publication/?V...
Han Fortmann | 06-02-13 | 10:47 |
Dat zijn dan 15.000 joodse jongens extra, die gaan niet van die 30.000 àf. En zeer zeker vind ik dat voorhuidje snijden bij joden ook behoorlijk debiel want achterhaald - maar debiel is nog altijd niet misdadig. Dat is het wegsnijden van een clitoris (als het daar bij blijft dan nog) wél. Daarbovenop doet je opmerking van 10.46 - zo makkelijk over anderen te oordelen etcetera - me gruwen vanwege het cultuurrelativisme dat er in vervat zit. Laat je nakijken.
@PiraatNick | 06-02-13 | 10:46 | + 0 -
Mijn term "tegengas geven" is een verzameling van methodieken, het is ook niet echt letterlijk uit te leggen wat daar mee bedoelt wordt. Het is een verzamelterm en zo te zien is jouw verzameling dat onder deze term zou kunnen vallen erg beperkt.
Ik heb in meerdere tegels proberen uit te leggen wie volgens mij de oorzaak zijn. Dat je het er niet mee eens bent is iets anders.
"Je moet je domheid niet verhullen door maar te gaan roepen en schreeuwen, doe ik ook niet."
Ik verhul mijn domheid niet door te schreeuwen en te gaan roepen. Lastig he, begrijpend lezen. Met andere woorden ik heb de wijsheid niet pacht, maar ik heb wel een onderbouwde mening.
Je bent gewoon een respectloos mannetje dat helemaal niet kan discussieren.
@Han Fortmann | 06-02-13 | 10:42 |
Geen barbaar zo wreed, of er staan wel knuffelaars klaar om voor zijn walgelijke daden begrip te tonen/downplayen met de mantel der liefde, én voor hem in de bres te springen...
-
Wij STAAN idd tatoeages, piercings etc. toe.
Maar we verplichten/dwingen dit NIET.
Dat maakt het verschil tussen ons en de barbaren.
Het zijn wel optimisten daar in de zandbak, ze halen al een stukje van de piemel af als ze nog niet eens weten hoe groot ie wordt!
-weggejorist-
waarom sturen ze mensen niet binnen 6 maanden na een procedure doorlopen te hebben terug?
Kaas de Vies | 06-02-13 | 10:45 | + -1 -
Wie zijn "ze"? Doe het zelf dan.
@PiraatNick | 06-02-13 | 10:43
Heb het idee dat je niet helemaal begrijpt wat multiculturalisme is. Het is namelijk niet nodig om actief nog mensen hierheen te halen om multiculturalist te zijn.
Het enige echte probleem is dat het discriminerend is. Meisjes mogen wel besneden met echte hop, alles weg. Maar bij de jongetjes mag alleen een huidje weg. Dus ik zeg: meisjes alles eraf? Dan bij de jongens ook alles eraf.
@Aardbewoner | 06-02-13 | 10:45
.
Wil niets downplayen, lees de tegel nog eens waar ik op reageerde....
doe ik ook niet.
Kaas de Vies | 06-02-13 | 10:42 | + -1 -
Ja, dat doe je wel. "Tegengas geven" is geen politiek standpunt, dat is holle retoriek.
Maar, lekker belangrijk, blijf lekker hangen in je ongefundeerde gelul, dan luistert er niemand meer naar je, gebeurt er nog niks aan, en ben jij dus zo'n 'wegkijker'.
Toetsenbordheld, thuis achter de computer vertellen dat het allemaal vreselijk is, zonder zelfs maar te kunnen wijzen naar wie de oorzaak is.
@Charles de Batz | 06-02-13 | 10:36
.
Volgens mij beschuldig ik niemand. Ik stel alleen een vraag over het moralisme hierboven, over verminking dat iedereen veroordeelt.
het is zo makkelijk om over anderen te oordelen, en zo moeilijk om ons eigen gedrag eens kritisch te bekijken....
.
Dat is mijn punt.
.
Misschien draag ik zelf wel oorbellen, wie weet?
@PiraatNick | 06-02-13 | 10:43 | + 0 -
Zo simplistisch is het allemaal niet PiraatNick, maar in ieder geval vanuit de EU en de VN is een enorme push om immigratie toe te laten.
Er is een verschil tussen een actief beleid en een passief beleid. Men kan wel zeggen dat ze het niet nastreven maar waarom sturen ze mensen niet binnen 6 maanden na een procedure doorlopen te hebben terug?
Waarom stapelen ze het ene pardon op het andere pardon?
Als je iemand van holle frasen dient te beschuldigen is het de overheid wel met haar falende immigratie politiek.
'Er zijn in Nederland naar schatting 30.000 besneden vrouwen'
.
Zo'n 15.000 Joodse jongens?
Han Fortmann | 06-02-13 | 10:35
.
Als je wil downplayen, doe het dan een béétje volgens de regels van de kunst; dit valt zo op dat het gênant is.
Bruno Alaska | 06-02-13 | 10:41 | + -1 -
Dus Nederland is actief bezig mensen hierheen te halen om te zorgen dat er meer culturele diversiteit is? Gelul, anders, bewijs maar.
@PiraatNick | 06-02-13 | 10:41 | + 0 -
Niets holle frasen je bent gewoon dom en je kan niet begrijpend lezen.
"Goh, 270k somaliers/egyptenaren die hiernaar toe komen? Wanneer? Hoe? Bron?"
"Als je de grenzen openzet en geen enkele tegengas geeft, is dat zo gebeurd."
Waar zouden die 270.000 Somaliers en Egyptenaren dan vandaan komen, uit IJsland?
Je moet je domheid niet verhullen door maar te gaan roepen en schreeuwen, doe ik ook niet.
Als een en ander in Egypte en Somalie wordt weggesneden, snap ik niet waarom het bloed hier in NL door de straten zou spoelen.
@PiraatNick | 06-02-13 | 10:34
.
Nee, ik praat besnijdenis niet goed.
.
Maar als wij dan zo zuiver in de leer zijn, en wij zijn tegen verminking, waarom staan wij dan zaken als oorbellen, tatoeages etc. bij onze kinderen toe?
.
En besnijdenis is walgelijk, zowel bij mannen als bij vrouwen, maar bij vrouwen walgelijker.
.
Maar velen hierboven schrijven roomser dan de Paus...
@PiraatNick | 06-02-13 | 10:38 |
Dan zie ik dus eindelijk wat jij niet begrijpt, Nederland is nog steeds door en door multicultureel en het hele beleid is daar nog steeds op gericht.
Grappig dat je dat niet weet.
Als je de grenzen openzet en geen enkele tegengas geeft, is dat zo gebeurd.
Kaas de Vies | 06-02-13 | 10:38 | + -1 -
Komen ze uit Duitsland en Belgie dan? Gast, wees eens concreet, met je holle frasen.
Godnondeju 30.000 smeernippels naar de gallemiezen.
@PiraatNick | 06-02-13 | 10:38
Tut tut tut, niet zo heetgebakerd vriend, je bent gewoon onduidelijk.
@kapotte_stofzuiger | 06-02-13 | 10:27
Ik heb toch maar even wiki geraadpleegd of daar een oorsprong stond, het is duister, maar dan in de zin van onbekend. Gebeurt ook bijna alleen in Afrika, in het midden oosten dus niet.
Nog in interessant stukje van de wiki pagina:
'Ook hulp bij een besnijdenis en een besnijdenis laten uitvoeren in het buitenland zijn tegenwoordig in Nederland strafbaar.'
@PiraatNick | 06-02-13 | 10:35 | + 0 -
Als je de grenzen openzet en geen enkele tegengas geeft, is dat zo gebeurd.
Of wat dacht je van eigen kweek. culturen die niet integreren blijven dezelfde culturele wandaden uitvoeren.30.000 x 3 kinderen = al 90.000 in 1 generatie.
Ben er helemaal klaar mee. Ik zeg afmaken en opruimen die geestelijk gestoorden.
dj tonedeaf | 06-02-13 | 10:35 | + 0 -
Kun je ajb niet impliceren dat ik voor vrouwenbesnijdenis bent, jij gore klootzak.
Ik zei dat multiculturalisme als filosofisch concept niet meer serieus genomen wordt, en stel dus vast dat vrijwel alle commentaren over immigratie in dit topic redundant zijn.
Maar je kunt er natuurlijk ook gewoon het tegenovergestelde in proberen te lezen, dat doen domme mensen wel vaker.
>2013
>Religie
Waarom bestaat het nog... In ieder geval, is het wegsnijden van de clitoris niet tégen de werking van vruchtbaarheid in? Bij sexueel plezier gaat de baarmoederwand meer open staan wat zorgt voor een betere doorgang van de sperma. Of is westerse biologie niet toepasbaar op midden-oosterse biologie?
@PiraatNick | 06-02-13 | 10:30
Je hebt het over je eigen vage ideeën en opvattingen, die je niet verder beschrijft en verwacht dat iedereen je begrijpt.
Ok, sorry... mijn fout.
Han Fortmann | 06-02-13 | 10:32 | + -2 -
U beschuldigt zeker vegetariers ook van hypocrisie omdat ze een mug doodslaan?
Nu zijn het er 30.000, daarna 300.000.
Kaas de Vies | 06-02-13 | 10:34 | + -1 -
Goh, 270k somaliers/egyptenaren die hiernaar toe komen? Wanneer? Hoe? Bron?
@Aardbewoner | 06-02-13 | 10:23
.
Zo'n 15.000 Joodse jongens?
@PiraatNick | 06-02-13 | 10:32
Wat is je punt nou eigenlijk? Vind jij die multiculti gekkigheid wèl geslaagd en bevoorderlijk?
Vind je dat [vooral] islamieten moeten kunnen snijden in meisjes wat ze maar willen?
Je bent mijns inziens achterlijke ideeen aan het verdedigen.
De boekdrukkunst, de microscoop, het uurwerk, Nederland als grote zeemacht en handelsgeest...... en er lopen anno 2013 nog pre-historische mensen rond die in vrouwen en kinderen snijden!
Een gat in je oorlel, en daar een jaar een bel insteken is ook onherroepelijke verminking.....
Han Fortmann | 06-02-13 | 10:32 | + -1 -
Gadverdamme, meen je dat nou? Je weet dat een klein gaatje in een oorlel dichtgroeit na een tijdje he?
En je weet ook dat dat minscule stukje oorlel geen belangrijk orgaan is toch?
Wat is er zo moeilijk aan dan? Ik laat me door jou wel heel erg graag moralist noemen, hoe durf je zoiets te zeggen?
@PiraatNick | 06-02-13 | 10:28 | + 0 -
Het is de richting waar Nederland nu in gaat dat mij niet bevalt.
Nu zijn het er 30.000, daarna 300.000.
Regeren is vooruitzien. Laten we wel wezen er zijn maar enkele duizenden verkeersdoden en daar doet de overheid ook haar stinkende best om er voor te zorgen dat we ons aan de snelheid houden.
Zo blijven er geen vrouwen over voor Jan Jaap van der Wal om verschillige clitorisgrappen over te maken.
@Kaas de Vies | 06-02-13 | 10:07 |
Er valt niets uit te leggen. Toen islamigtatie en internet er nog niet waren speelden deze zaken ook. Alleen buiten ons gezichtsveld. Vóór die tijd spaarden we 'zilveren' melkdoppen voor de zwartjes in een of ander donker incontinent. Wat wisten we toen van besnijdenis? Niets toch!
.
Enkele jaren geleden maakte mijn vrouw in het bergdorpje Tepe (boven Alanya) een fotoreportage van een (piemol)besnijdenis (pas toen ze - desgevraagd - binnenshuis was, begreep ze wat het doel van haar komst was. En zeg hier dan maar eens nee). De doodarme familie had geen geld voor het bijbehorende besnijdenisfeest en bekijken van het fotoboek was hun alternatieve feestje.
.
We hebben we foto's maar niet bij de nieuwsbrieven (die we regelmatig naar Nederland sturen) gevoegd, want voor ons Europeanen is het je reinste kinderporno! Echter, we kijken niet meer op van een besnijdenisfeest met live muziek en vaak ook met vuurwerk. Het besneden mannetje wordt aangekleed als een heuse caravalsprins en (net als bij een nationale voetbaloverwinning) begeleid door een luid toeterende stoet auto's en scooters in een open auto door het dorp gereden.
.
'Ik ben erg benieuwd', schreef je. En ook 'dat we het heel fantastisch moeten vinden.' Niet dus. Het is walgelijk, maar na een paar jaar interesseert het je niet meer. Zo werkt gewenning blijkbaar.
Voor alle moralisten hier, wie heeft een dochter van onder de 10 (of zal ik zeggen 18?) met gaatjes in de oren?
.
Dat is toch ook het 'verminken' van een lichaam zonder dat zij zelf volledig wilsbekwaam is?
.
En voor ale bashers en trollen, natuurlijk is een besnijdenis iets anders dan een gaatje in je oorlel, maar ik lees hier alleen puristen die praten over 'verminking'..... Een gat in je oorlel, en daar een jaar een bel insteken is ook onherroepelijke verminking.....
Mensen moeten in de regio opgevangen worden, niet in Nederland. Is pure logica.
Kaas de Vies | 06-02-13 | 10:30 | + 0 -
Nederland is de regio, daar zijn ze immers.
Maar het is dus de schuld van Arie Boomsma? Arie Boomsma is een besneden-vrouwen-hier-haler?
Het zijn wel geesteszieke mannen maar, het wordt wel uitgevoerd door de vrouwen van die gemeenschap!
Wel goed dat nog even ten overvloede wordt vermeld dat het niets met islam te maken heeft.
Voor je het weet gaat men denken dat er iets mis is met die ideologie.
En dat moeten we niet willen; met z'n allen.
@PiraatNick | 06-02-13 | 10:21 | + 0 -
De zieligheidsindustrie is de mensen in Nederland die profiteren van het binnenhalen van deze kansarmen. 7 jaar procederen, inrichting regelen voor het huis dat ze met voorrang hebben gekregen.
Mensen moeten in de regio opgevangen worden, niet in Nederland. Is pure logica.
Bruno Alaska | 06-02-13 | 10:28 | + 0 -
Ik had het over de idee dat multiculturalisme intrinsiek goed was, dat bestaat niet meer. Maar ik ben het wel gewend hoor, dat mensen hier niet begrijpend kunnen (of willen) lezen.
Zo hadden we hier laatst al de discussie over hoofddoeken, maar ook de vrouwenbesnijdenis komt NIET voor in de koran.
Het is een barbaars cultureel verschijnsel dat wordt toegepast door geesteszieke mannen die vaak wel de islam aanhangen.
Hoe dan ook het is mishandeling/verminking en verdient gevangenisstraf, nog beter: uitzetting.
VGV is niet oké!
Als ze 21 zijn mogen ze doen wat ze willen van mij, maar blijf ten alle tijden van kinderen af. Zowel de jongens als de meisjes.
Vrouwenbesnijdenis bij christenen?
Bron, Sjonnie?
Islam houdt de ontwikkeling van de mens tegen, in zoverre is dit geloof dus verantwoordelijk te stellen voor het ach.ter.lijk hoge aantal besnijdenissen hier in Nederland.
Apart dat 30.000 vrouwen in Nederland besneden zijn, maar dat het gros van de reaguurders praat over hoe zij hier zelf het slachtoffer van zijn (immigratie dus).
Interessant dat het voor die mensen totaal niks uitmaakt welk lot andere mensen hebben, zolang ze maar uit de buurt blijven.
@Kaas de Vies | 06-02-13 | 10:20 |
Ja, dat weet ik. Ik was verbaasd dat er iemand beweerde dat de multiculturele samenleving 20e eeuws was, alsof hij nu niet meer bestond. Dat zou betekenen dat de Nederlandse cultuur nu de leitkultur zou zijn waar de andere culturen zich aan zouden moeten aanpassen. Als dat zo is heb ik iets gemist en anders is het allemaal nog even multicultureel.
Het CDA heeft zich altijd sterk gemaakt om alle geloven te respecteren.
Ook moest de overheid zich niet te veel bemoeien wat er binnenshuis gebeurt.
Hooguit als er een kompleet gezin werd uitgemoord, mocht de politie wel even een kijkje nemen.
Hopelijk gaat het CDA nog veel verder zakken dan tot nu toe het geval is, zodat we dit soort toestanden voorgoed uit dit achterlijke land kunnen verbannen.
@Idontgiveafunk | 06-02-13 | 10:20
Man speelt met k*t van zijn vrouw, zij lijkt er wel erg van te genieten, terwijl hij er geen fysiek genot aan beleeft. Dat is oneerlijk, stukje k*t weghalen en kijken of ze het nog zo van geniet.
Aardbewoner | 06-02-13 | 10:23 | + 0 -
Dat heeft Johnny rechtstreeks van Wikipdia afgehaald. En als het daar staat dan is het waar want alles wat in de Telegraaf staat is ook waar.
MichieldeMuiter | 06-02-13 | 10:21
+1
@Kaas de Vies | 06-02-13 | 10:22
Da's niet waar. Ze zijn niet zo barbaars om in de vagina's van hun levend vee te gaan snijden.
"Nu niet meteen oorstomend 'kudtislam!' brullen, want het komt ook onder christelijke en animistische groeperingen voor."
Johnny Quid | 06-02-13 | 09:59 | Link | 32 reacties
En hoeveel van die 30.000 besneden sukkels in Nederland hebben dan een àndere dan islamitische achtergrond dacht je, Johnny, sukkel? Je hebt al bijna een even grote plaat voor je hoofd als starf*cker destijds. Bijna hè.
Geen teen -1.
kapotte_stofzuiger | 06-02-13 | 10:14
Meisjes worden dus wel gemarteld. Alleen dan met toestemming van de ouders.
@Idontgiveafunk | 06-02-13 | 10:20 | + 0 -
Ze zien vrouwen als vee en bezit.
Kaas de Vies | 06-02-13 | 10:18 | + 0 -
Niemand zegt dat het fantastisch is, en dat we heel liberia, DRC, Somalie, etc. naar Nederland moeten halen. Je zegt zelf dat ze zelf komen, wie is dan precies die "zieligheidsindustrie" die het faciliteerd (de boot koopt denk ik dan)?
Holle woorden, tegen niemand gericht verder. Kaasje is boos, dat is de volledige inhoud van al je reaguursels, meer informatie is er niet uit te ontwaren.
"bakker mag ik een half besneden bruin"... ja hoor, hoe oud moet ze zijn?...
@Bruno Alaska | 06-02-13 | 10:18 | + 0 -
Dat er meerdere culturen in Nederland aanwezig zijn is altijd geweest, maar met die multicultidroom werd het importeren actief gestimuleerd en werd de Nederlandse identiteit onderschikt hieraan gemaakt.
Alles was beter dan de Nederlanders. En dat is verkeerd.
Ik vraag me toch af hoe zoiets ontstaat. Mogelijk situatie, man speelt regelmatig met kut van dochter. Op een gegeven moment heeft hij toevallig een mes bij de hand en besluit maar eens een paar stukjes weg te snijden. Moeder boos, man moet wat verzinnen en dus heeft god gezegd dat hij het moest doen. Andere mannen horen hier van en vinden het best een goed idee om zo met nog meer kutten te spelen, is weer eens wat anders.
En hoeveel besneden jongetjes lopen er wel niet rond? Die verminking is net zo goed verschrikkelijk en barbaars.
@PiraatNick | 06-02-13 | 10:12 | + 1 -
Somaliers zijn hier naartoe gehaald door mensensmokkelaars en hun komst wordt gefaciliteerd door de zieligheidsindustrie.
Pro-Multiculti-kamp zijn die mensen die jarenlang hier voorstander van zijn geweest en dit actief propageerden en geen enkele kritiek hier tegen dulden, zelfs tot het veroordelen van politici werd niet geschroomd.
Ik wil hier nou wel eens een antwoord op waarom het binnenhalen van kansarmen die niet capabel genoeg zijn zich aan te passen aan een minimaal niveau van de Westerse beschaving zo fantastich is? Het fragmenteert de Nederlandse saamhorigheid en het ondermijnt de Nederlandse samenleving op meerder lagen.
Het is vaag, want die lui zijn vaag.
@PiraatNick | 06-02-13 | 10:15 |
We zijn in Nederland nu dan ook hard bezig met het vormen van een monoculturele samenleving?
30.000 In Nederland.
Ik ga er gemakshalve ook maar even vanuit dat het 30.000 uitkeringen zijn.
Wanneer je het visualiseert wordt het nog erger...
Triest.
Sure, alle Somaliers moeten een verblijfsvergunning, die kunnen echt.niet terug........ veel te gevaarlijk daar.
Hoewel?.......... Natuurlijk alleen voor vakantie, hun dochtertjes van 12 te laten besnijden en uit te huwelijken aan een 60-jarige oom, dat is koeltoer. De tickets worden toch betaalt door de Gemeentelijke Sociale Dienst
NL 2013. Wegkijken, bagatelliseren, goedpraten en vooral héél streng optreden tegen kroegbazen die hun klanten laten roken (ies ongezond!)....
Kaas de Vies | 06-02-13 | 10:07 | + 0 -
Daarbij, multiculturalisme en tolerantie zijn toch 20ste eeuwse termen? Welke normaal nadenkende mensen zijn daar nog voor?
omanders | 06-02-13 | 10:11 | + 0 -
En wie betaalt de tickets? Daar zullen ze wel heel erg hard voor hebben gewerkt!
WAAR blijven feministen,
linkschmenschen (uiteraard oorverdovend stil)
Opzij en andere vrouwen
om deze ACHTERLIJKE toestanden
aan te klagen bij mensenrechtenorganisaties.
@eerstneukendanpraten | 06-02-13 | 10:11
Als je op vakantie naar je thuisland gaat word je niet gearresteerd, gemarteld of geëxecuteerd, dat snapt toch iedereen.
Nu niet meteen oorstomend 'kudtislam!' brullen, want het komt ook onder christelijke en animistische groeperingen voor.
beste sjonnie, doe eens snel cijfertjes ophoesten over deze "verdeling" van totaalgekkies.
je doet tegenwoordig zo genuanceerd over een bepaalde ideologie, waar komt dat toch vandaan. wil je dat misschien met ons delen?
Somalië heeft geen actieve regering, daar moeten we gewoon een paar groepjes echte mannen ( Luchtmobiele brigade, commando`s of geharde criminelen) de man met het mes in zijn hand vrij definitief stoppen. Tegen de wil van een jong meisje iemand leven verminken...
Als je dan zo gefixeerd bent op de eerbaarheid van het meisje, waarom moet ze dan haar broek voor je uitdoen? Waarom moet ze haar benen spreiden? Waarom wil je haar edele delen betasten met je scherpe mes? Waarom wil je niet alleen haar kut zien, maar ook het vlees eronder?
Krank im Kopf begint geeneens met het dekken van de lading.
Kaas de Vies | 06-02-13 | 10:09 | + 0 -
U bent niet goed ingelicht:
nl.wikipedia.org/wiki/Vrouwenbesnijden...
Kaas de Vies | 06-02-13 | 10:07 | + 0 -
Misschien moet jij eerst eens uitleggen wiens schuld het precies is dat mensen uit die landen naar Nederland kwamen. En wie je precies bedoelt met "de pro-multiculti-kamp [sic]" want het klinkt nogal vaag allemaal.
Kunnen ze die hoofdschoppers uit Eindehoven niet even loslaten op die slagers?
"Maar elk jaar lopen zo'n 40 tot 50 meisjes bij familiebezoek aan het buitenland het risico te worden besneden. "
en
"Voor het overgrote deel gebeurde dat voordat zij naar Nederland kwamen uit landen als Somalië en Egypte."
Somaliers hier hebben vluchtelingenstatus. Maar kunnen wel terug voor familiebezoek, en om hun dochters te laten besnijden. Er is dus maar een conclusie mogelijk: De asielprocedure is zo lek als een mandje.
En weer werd ook in het gelinkte artikel vermeld dat meisjes een hoog risico lopen om besneden te worden als ze terug zijn in het thuisland. Heb het denk ik al 10 keer gevraagd maar niemand die het toch nog toe kon uitleggen: hoe kun je op vakantie in het thuisland gaan als je hier asiel hebt aangevraagd en gekregen?
Moet ik nu vandaag mijn pakje tolerantie® weer niet gebruiken?
Geloof is toch een mooi iets. Echt.
@kapotte_stofzuiger | 06-02-13 | 10:05 | + 2 -
Als je je armen eraf hakt heb je minder kans dat je met je duim tussen de deur komt.
Maar ik begrijp wel waar het vandaan komt, vroeger was het knap lastig die sociale hygiene in ere te houden in zo'n zanderig klimaat. Vandaar dat die traditie daar oorsprong heeft.
Dat zouden er veel meer moeten worden. Ik haat vrouwen die kreunen en kronkelen.
Kan iemand mij eens uitleggen van de pro-multiculti-kamp waarom wij dit zo fantastisch moeten vinden en waarom we meer van dit soort mensen nodig hebben, ten koste van onszelf. Want integratie kost geld en is niet duurzaam. Zinga Dinga die hier woont koopt een auto, Zinga Dinga die daar woont niet.
Dus kan iemand van het duurzaamheid-kamp ook even uitleggen waarom (massa-)immigratie zo perfect is.
En als klap op het mes dat de clitoris afsnijdt, kunnen feministen mij uitleggen wat er zo fantastisch is aan dit soort en andere taferelen de je onontkoombaar binnenhaalt met ons domme immigratie beleid.
Ik ben er erg benieuwd.
Religie, het zou verboden moeten worden.
Besnijden = onomkeerbaar letsel veroorzaken zonder enige noodzaak. Leuk voor mensen die 18 zijn geweest en dat zelf beslissen, maar onder de 18 moet dat worden bestempeld als kindermishandeling met bijbehorende gevolgen.
Een kut zonder clit is als een fiets zonder zadel, je kan er wel op rijden maar de lol is er wel een beetje vanaf.
Eerlijk is eerlijk, er zijn aanwijzingen (Google Scholar is uw vriend) dat besneden piemels wat minder snel last krijgen van allerlei virussen, maar bij vrouwen is zelfs dat geen voordeel.
Ik vraag me dan altijd af welke zieke geest dit sadistisch gebruik ooit heeft bedacht.
Dus eigenlijk hebben ze kritiek op hun god of allah die het lichaam zo heeft gemaakt (in hun ogen). Zou de almachtige dat pikken?
Ik kan ff niet op de goede scheldwoorden komen.
En ik maar zoeken naar die clitoris, ik dacht al...
Toch raar, dat je gelooft in een almachtig godje die nooit iets verkeerd doet en dan toch meent het ontwerp van de kudt te moeten verbeteren. Iets klopt er dan niet.
Vooral in de hersens van de snijders.
Besnijdenissen, van man of vrouw, zijn simpelweg mishandeling. Dat gecombineerd met het besnijden van minderjarigen, welke wilsonbekwaam zijn, zou toch een gevangenisstraf van minstens 5 jaar moeten opleveren, zelfs in Nederland.
REAGEER OOK