Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Nederland in de ban van pestinflatie

timhofmanmoetgepestworden.jpgPersberichtjournalistiek vandaag. Twee op de drie kinderen zou gepest worden op het internet. Zoveel? Zoveel. In Nederland waren er in 2011 zo'n 3,9 miljoen jongeren onder de twintig, dus dat betekent dat er op dit moment zo'n 2,6 miljoen kinderen gepest worden. Toe maar. Behoorlijk pestepidemie. En van die 2,6 miljoen hebben er in 2012 dus drie zelfmoord gepleegd. Uitgerekend betekent dat dus dat ongeveer 0,0001% van de kinderen die gepest worden uiteindelijk zelfmoord pleegt. Dat is natuurlijk 0,0001% teveel, maar volgens onze schatting sterven er in Nederland jaarlijks meer kinderen aan vallende kokosnoten dan aan zelfmoord na pesten. Hoe dan ook, pesten is voor 2013 wat flippo's waren voor de jaren '90. Iedereen doet er aan mee, schijnbaar. Als slachtoffer. Pestinflatie Althans, als we de statistieken van het persbericht hedenochtend hanteren. Of, en dat kan natuurlijk ook, pesten is het nieuwe racisme. Iedereen die geplaagd wordt, een keer wordt uitgelachen dan wel uitgescholden of van stevige kritiek wordt voorzien trekt onmiddellijk de pestkaart. Is er in Nederland dus eigenlijk sprake van zware pestinflatie. Vroeger werd maar een enkeling gepest, maar dan gelijk heel grondig. Tegenwoordig hoor je er niet meer bij als je niet regelmatig Instant Slachtofferpoeder inhaleert. Zielig zijn is het nieuwe hip. Zelfmoord als norm Mensen die nog echt gepest worden, moeten dus extremere dingen doen om op te vallen. Zelfmoord plegen bijvoorbeeld. Dat is blijkbaar tegenwoordig de norm. Kunnen we heel boos over doen, maar zelfmoord vermindert wel het aantal gepeste kinderen. Oh. Wacht. Niet op de juiste manier, natuurlijk. Maar zelfs zelfmoord wordt door sommige laflinkse haatblogjes nog gebruikt om de gepeste te pesten. Oplossing! Afijn, zelfmoord vanwege pesten is ongeveer net zo cool als Gerard Joling die de psoriasiskorsten van Gordon opknabbelt. Voor niemand leuk. Dus is het vandaag Dag tegen Pesten. En een motivational website. Dat zal de pestkoppen leren! Wat een onzin. Als je een online petitie tekent dat je nooit zult pesten ben je echt een mietje. En een kneus. Met je toetsenbord. SnikTV Vanavond gaat het op TV ook al over pesten, onder leiding van de KRO-priester Arie Boomsmessias en BNN-koorknaapje Tim 'TwitterTreiteraar' Hofman. Waarschijnlijk komt het neer op handje opsteken als jezelf een keer iemand gepest hebt want oh zo confronterend. Goed bedoelde John Williams emo-TV waarna we onszelf als kijker tijdelijk heel erg goed voelen. Vanwege het jaknikken naar een TV-programma. En dan uiteraard zo snel weer doorgaan naar de volgende ophefhype. Aangespoelde bultruggen, bijvoorbeeld. Qua hype net zo erg als pesten en doodgeschopte grensrechters in dit land. They see me rollin' Uiteindelijk verandert er geen zak. Haters gonna hate. Pesters gonna pest. Slachtoffers gonna slachtoffer. Simpelweg omdat sommige mensen het verdienen om gepest te worden. Nee, niet allemaal. Mensen met een bril, rood haar en een spraakgebrek niet, bijvoorbeeld. Sommigen, zeiden we. Sjoerd van Keulen, bijvoorbeeld. Ja toch, Jelle Bully Corstius? Had Sjoerd maar een anti-pestbandje moeten dragen. Daarom pluskudo's voor pesten. Maar je moet wel het juiste slachtoffer uitkiezen, anders ben je al snel Lafbek United. En dat gaan Arie Boomsma en Tim Hofman om 20.25 uitleggen op Nederland 3. Pesten FTW! Fuck. Nee. Dat kwam er niet uit zoals we bedoelden.

Reaguursels

Inloggen

-weggejorist-

Katelle | 06-02-13 | 11:17

Die 2 miljoen is makkelijk te verklaren. Dat zijn alle rifapen, bontkraagjes en kutmarokkanen die elke keer weer de pineut zijn. Ze hebben het altijd gedaan en voelen zich gepest. Je zou bijna medelijden krijgen...

FinFucker | 06-02-13 | 10:56

Bakito | 05-02-13 | 21:27
Bedoelt u misschien 'noblesse oblige'? Adeldom geeft verplichtingen?
Ik zeg zelfmoord voor deze fout.

Denk dat je dit fenomeen kan verklaren door de individualisatie van de samenleving, waardoor er een grotere juk rust op de schouders van jongeren om te presteren en ergens bij te horen.

blikkoek | 06-02-13 | 08:42

0,0001% Is weinig maar het zijn wel 3 gezinnen die rouwen om hun kind.

De Zwijger | 06-02-13 | 07:37

Bakito | 05-02-13 | 20:38
Hou je bek. Of ik pak je bril af en maak er een fiets van.

Zeddegeizot | 06-02-13 | 07:32

de Bree | 05-02-13 | 20:40 |
Pesten is het gedrag waarbij één persoon herhaald en gedurende langere tijd door een of meerdere anderen bejegend wordt op manieren die leiden tot fysieke verwonding en/of psychisch lijden.
------------------
Als dat zo zit heb ik nog heel wat tijdverschoven medelijden tegoed. Want wat heb ik fysiek en psychisch geleden. Zelfs dubbel, want als ik thuiskwam met een blauw oog en gescheurde kleren, kreeg ik ook nog eens klappen van mijn pa, die me dan nog eens als lapzwans bestempelde.
Ik zou makkelijk straffeloos een moord kunnen plegen omdat ik me overtuigend kan beroepen op opborrelende jeugdtrauma's.

WirMachenMusik | 06-02-13 | 01:15

@de grote Anti | 06-02-13 | 00:17:
Dank voor de tip! Ik trek het me ook niet echt aan hoor, heb een kostelijke avond/discussie gehad.
Maar dat ik blijkbaar arrogant of pedant overkom trek ik me eerlijk gezegd wel een beetje aan. Heb zelf een hekel aan dergelijke mensen. Ook aan opscheppers. Persoonlijk dacht ik dat mijn mededelingen in de context van dit onderwerp nog wel binnen de kaders van het fatsoenlijke bleven, maar toen ik van een stuk of vier guurders om dezelfde reden tegengas kreeg begon ik daar ook aan te twijfelen. Dus vandaar mijn tegel van 00.03. Heb nooit de indruk willen wekken dat ik mezelf een grote jongen vind, maar ben mondig genoeg om te incasseren of anderen van repliek te dienen. Ook ben ik nooit te beroerd om eigen fouten toe te geven, maar zag (en zie) vanavond niet goed wat ik nou helemaal fout deed. Ik hield me aan feiten en die werden (op een naar mijn mening ongegronde) manier in twijfel getrokken en daar heb ik me tegen 'verdedigd'. Blijkbaar werd de manier waarop ervaren als een soort arrogantie en daar wil ik dan graag mijn excuses voor aanbieden.

zeauzitdat | 06-02-13 | 00:41

@zeauzitdat | 06-02-13 | 00:03
Speltip nummer 1 : Trek het je niet zo aan.
Veel mensen zijn ook zeikerds.. Maar over het algemeen schep je niet al te veel op over hoeveel vrouwen, welke auto's etc. Vaak ook beter als men dat niet weet.

de grote Anti | 06-02-13 | 00:17

Kapitein-Ter-Zee | 06-02-13 | 00:01 |
Kijk je eigen tegels eens na.

Watapatja | 06-02-13 | 00:05

zeauzitdat | 06-02-13 | 00:03 | | Reageer+ | 0
Hap alleen in een kroket!

Krokettenfabriek | 06-02-13 | 00:05

hahaha, nou moe....
reik ik de hand

zeauzitdat | 06-02-13 | 00:05

zeauzitdat | 06-02-13 | 00:03
Zeikerd.

spanarchist | 06-02-13 | 00:05

Okee dan. Aan allen die mij hooghartig, arrogant of als een bluffer vinden overkomen: Mijn oprechte excuses! Ik heb niks gelogen, maar wilde geheel niet zo overkomen. Het feit dat ik er genoegen in schepte bij de genoemde sollicitaties zie ik als vanzelfsprekend gezien het verleden wat ik met die gasten had.
Mijn bedrijfje is niks geweldigs, maar kan er goed van leven. Niks meer, niks minder. Niet geërfd, maar zelf opgebouwd en wat geluk gehad.
Dat ik van me afbijt wanneer ik wordt 'aangevallen' lijkt me ook te verdedigen. Beledigingen zijn m.i. niet slechts van mijn kant afkomstig.
Ik kijk absoluut op niemand neer en heb me wellicht laten meeslepen in de hitte van de discussie. Ik meen oprecht dat ik het zelf niet in de gaten had/heb dat ik zo pedant overkom en dat vind ik ook zelf (zoals zeg maar jansen al zegt) behoorlijk lullig. Mea Culpa.

zeauzitdat | 06-02-13 | 00:03

zeauzitdat | 05-02-13 | 23:43 | | Reageer+ | 0

Een echte fabriek reaguurt en is niet in bezit van een doetje.

Krokettenfabriek | 06-02-13 | 00:02

s-je naar rechts schuift

Kapitein-Ter-Zee | 06-02-13 | 00:02

Ik ben nooit gepset en heb nooit gepest; werd in mijn familie als behoorlijk onfatsoenlijk gezien.

Kapitein-Ter-Zee | 06-02-13 | 00:01

zeauzitdat | 05-02-13 | 23:54 |
De fout die je maakt is dat je je maatschappelijke status koppelt aan succes, terwijl je tegels laten zien dat je een kleingeestig, gefrustreerd klootzakje bent. Sneu voor je.

Watapatja | 06-02-13 | 00:01

zeauzitdat | 05-02-13 | 23:54 Het.Ligt.Er.Te.Dik.Op.

En als jij dat niet ziet is het erger met je dan je zelf denkt.

zeg maar jansen | 05-02-13 | 23:56

@ zeauzitdat | 05-02-13 | 23:49 |

Bedoelde te zeggen dat sukkels zoals jij zelden of nooit de anderen voorbijstreven. Dat was rechtvaardiger geweest, maar zo werkt dat niet. Eens een sukkel, altijd een sukkel. Zoals ook blijkt.

D.Turpin | 05-02-13 | 23:55

@spanarchist | 05-02-13 | 23:49:
Ik vraag het me echt af, maar kan serieus niet bedenken wat ik dan fout doe. Als iemand het antwoord heeft: Graag!

zeauzitdat | 05-02-13 | 23:54

spanarchist | 05-02-13 | 23:49 Nee! De hele wereld is verrot en slecht. Alleen hij niet. Dat snap je toch wel?

zeg maar jansen | 05-02-13 | 23:50

"Slachtoffers moeten extremere dingen doen om gezien te worden" zelfdoding? *Albert Verlinde pesten gaat!*

Maar goed pesten is natuurlijk niet lief én de schuld van GS, dat werd nog vergeten!

de betaalautomaat | 05-02-13 | 23:50

@ zeauzitdat | 05-02-13 | 22:28 |
O jouw motto is: The sooner you fall behind the more time you have to catch up. Droom verder kerel.
D.Turpin | 05-02-13 | 22:41

Wie denkt wie hier nou te kennen?

zeauzitdat | 05-02-13 | 23:49

spanarchist | 05-02-13 | 23:46 Daar past ons nederigheid.

En wat maakt het uit? Het is internet.

Moehahaha.

zeg maar jansen | 05-02-13 | 23:49

*zeauzitdat bij oor pakt en behoedzaam over knie buigt*

de grote Anti | 05-02-13 | 23:49

zeauzitdat | 05-02-13 | 23:46
Je lijkt het wel over jezelf af te roepen. Nooit gedacht dat het probleem misschien bij jou ligt?

spanarchist | 05-02-13 | 23:49

zeg maar jansen | 05-02-13 | 23:41
Een uiterst succesvolle fabriekseigenaar die al zijn voormalige pestkoppen, die in de rij staan om bij hem te mogen werken, afwijst, daar kan je alleen maar respect voor hebben. Blij dat hij die ervaring met ons wou delen.

spanarchist | 05-02-13 | 23:46

Nou zeg, durven jullie wel met z'n allen tegen één?
*huilen doet*

zeauzitdat | 05-02-13 | 23:46

@ zeauzitdat | 05-02-13 | 23:43 |

Tof is dat he, dat je wordt gepakt op je eigen woorden.

D.Turpin | 05-02-13 | 23:46

pius | 05-02-13 | 23:36 Nee. De Tudors. Tot op de dag van vandaag.

En uit dat huis komt ook ergens die Willem van ons vandaan.

Had iemand die Richard de derde een paard geleend dan had ie misschien wel gewonnen en hadden wij hier misschien wel een heel ander Koningshuis gehad.

zeg maar jansen | 05-02-13 | 23:45

Maar als ik het goed begrijp is het hier not done om te melden dat je eigen baas bent? Want dat is volgens mij het enige 'patserige' wat ik heb geplempt. Ik bagatelliseer het zelfs door het een fabriekJE te noemen, maar zelfs dan spuit de afgunst door het scherm. Niveautje hoor!

zeauzitdat | 05-02-13 | 23:43

@ zeauzitdat | 05-02-13 | 23:40 |

we zitten jouw een beetje pesten, gewoon omdat je een sukkel bent. Ook dat sluit aan bij het onderwerp. Met zijn tweeen tegen een, precies zoals het hoort.

D.Turpin | 05-02-13 | 23:43

zeauzitdat | 05-02-13 | 23:40 |
Ken jouw type, erfopvolging en zelf nooit wat bereikt. Als het moment komt dat een interim je moet redden, zeg je het maar.

Watapatja | 05-02-13 | 23:43

zeauzitdat | 05-02-13 | 23:40 Dus het is mijn goed recht om jou niet te geloven en in de volgende alinea is dat dan weer niet. Met je kommaarkommaarkommaar...

Sukkel.

zeg maar jansen | 05-02-13 | 23:43

spanarchist | 05-02-13 | 23:38 We kunnen wat van hem leren. Lol.

zeg maar jansen | 05-02-13 | 23:41

@zeg maar jansen | 05-02-13 | 23:33:
Volgens mij breng ik hier veel minder tijd door dan jij (wat zegt dat dan over jouw succes?)en heb ik gewoon een ervaring uit mijn leven verteld die aansluit bij dit topic-onderwerp. Dat enkelen dat niet geloofwaardig vinden is hun goed recht en ik probeer vervolgens toe te lichten dat het toch echt zo is.
De manier waarop enkelen daarop menen mij te moeten bejegenen is voor mij puur vermaeck.
kommaarkommaarkommaar...

zeauzitdat | 05-02-13 | 23:40

zeg maar jansen | 05-02-13 | 23:35
Moet opeens aan pa C. denken. Raar is dat.

spanarchist | 05-02-13 | 23:38

@zeg maar jansen | 05-02-13 | 23:29

Feitelijk was het Paard dus de grote winnaar. Die conclusie kunnen we gerust trekken.

pius | 05-02-13 | 23:36

spanarchist | 05-02-13 | 23:34 In feit heeft ie een oude Toyota die niet gecheckt is door autoscout.

En de rest van het verhaal ken je vast wel.

zeg maar jansen | 05-02-13 | 23:35

@ zeauzitdat | 05-02-13 | 23:27 |

Jij denkt mij te kennen. Maar jij kent mij niet. Over wie er een hoger niveau heeft kunt u alleen maar raden. Ik niet natuurlijk, want ik weet reeds dat u de baas bent in een fabriekje. Laat ik het zo zeggen. Ik heb nooit een fabriek van binnen gezien.

D.Turpin | 05-02-13 | 23:34

Heren Heren...

Tepelloze Tietvlieg | 05-02-13 | 23:34

zeauzitdat | 05-02-13 | 23:30
Vertel nog even over je vriendin die als topmodel werkt, je Ferrari-verzameling en je enorme klabanus waar al die pesters van vroeger zo enorm jaloers op zijn. Om het verhaal helemaal af te maken.
Mooi hé, dat internet.

spanarchist | 05-02-13 | 23:34

zeauzitdat | 05-02-13 | 23:30 Ja.

En je hebt wel zó vreselijk veel van je leven gemaakt dat je al een hel;e avond bezig bent volstrekte vreemdelingen te overtuigen van jouw succes.

Laat me niet lachen.

zeg maar jansen | 05-02-13 | 23:33

hahaha, en maar afgeven op degenen die wél iets van hun leven hebben gemaakt. Ook al is dat in een klein 'kudt'dorp met een klein fabriekje. (jaja, die bestaan). De frustratie druipt er vanaf.

zeauzitdat | 05-02-13 | 23:30

D.Turpin | 05-02-13 | 23:28 En er zijn maar twee fabriekjes.

Left Twix en Right Twix.

Of zoiets.

zeg maar jansen | 05-02-13 | 23:30

pius | 05-02-13 | 23:25 Het waren harde tijden. Heel hard. Vergeleken met de pesterijtjes van kinderen onder elkaar helemaal.

Een zwaard in je reedt omdat je niet op een paard zit. Want had ie op een paard gezeten dan hadden ze hem niet een zwaard in z'n reedt kunnen steken.

zeg maar jansen | 05-02-13 | 23:29

@ zeg maar jansen | 05-02-13 | 23:24 |

Klein fabriekje in een klein kut dorp. Maar de fabriek is wel eigendom van een grote sukkel.

D.Turpin | 05-02-13 | 23:28

@D.Turpin | 05-02-13 | 23:23:
Aanname? Welke aanname?? En mijn eigenwaarde krik ik op door druktemakertjes zoals jou lachend vanachter mijn toetsenbord op de kast te jagen.

zeauzitdat | 05-02-13 | 23:27

@Anijsblokje | 05-02-13 | 23:24

Inderdaad en er schijnt een Koning Richard genootschap te zijn dat zijn reputatie graag ten goede veranderd ziet. Maar het was nu eenmaal geen winnaar he.

Dan is geschiedenis genadeloos.

pius | 05-02-13 | 23:27

zeauzitdat | 05-02-13 | 23:24 Dit is internet. Je kunt net zo belangrijk zijn als je zelf wil.

zeg maar jansen | 05-02-13 | 23:25

@ zeauzitdat

Sukkel!

D.Turpin | 05-02-13 | 23:25

@zeg maar jansen | 05-02-13 | 23:20

Ghahahaha! Echt humor.

Poor sod.

pius | 05-02-13 | 23:25

D.Turpin | 05-02-13 | 23:23 Klein hè? Klein fabriekje.

En de baas doet alles zelf. Personeelszaken ook.

zeg maar jansen | 05-02-13 | 23:24

@zeg maar jansen | 05-02-13 | 23:18:
Goh, wat weet je toch veel. En ja, ik doe alle sollicitaties zelf. Ik heb geen (dure) buitenstaanders nodig om te bepalen wie ik in míjn bedrijf binnen wil. Het namelijk geen Philips of Shell waar ik eigenaar van ben. En omdat ik eigen baas ben maak ik zelf wel uit war ik mijn tijd aan besteed.
Maar uit je eerste zin blijkt dat jij er vroeger ook zo eentje was en het leven hard in je gezicht is teruggekomen. Is niet erg, maar loop er niet zo mee te koop joh.

zeauzitdat | 05-02-13 | 23:24

@pius 23:12
Beetje vergelijkbaar met het dilemma waar van Rompuy toekomstige historici voor stelt.

Was het nou een tiran (Shakespeare) of een woos?
Een koning of een vazal?
Het klonk in ieder geval wat mooier dan Madlener.

Anijsblokje | 05-02-13 | 23:24

@ zeauzitdat | 05-02-13 | 23:14 |
Jij maakt gewoon zonder enige informatie maar even een aanname. U doet het echt. Stiekem bent u toch altijd een sukkel gebleven is het niet? Gelukkig bent u de trotse eigenaar van een fabriek ergens in een kut dorp en kunt u uw eigenwaarde een beetje opkrikken door mensen een baan te weigeren.

D.Turpin | 05-02-13 | 23:23

pius | 05-02-13 | 23:15 Hij had geen paard namelijk. En hij moest op de vlucht en dus riep ie uit: "Een paard, mijn koninkrijk voor een paard!".

Het feit dat ie gevonden is waar ie gevonden is betekent dat niemand een paard te leen had.

zeg maar jansen | 05-02-13 | 23:20

zeauzitdat | 05-02-13 | 23:14 Nee sukkel, niet iedere pestert komt bij jou op sollicitatiegesprek.

En dat is waar jouw droom op gebaseerd is. Dat jij, ongeschikt voor baas, anderen de maat gaat nemen en afwijzen.

En waarom ben jij ongeschikt als baas? Je doet zelf je sollicitatiegesprekken. Daar huur je iemand voor in voor al dat gezeur.

Pas in de laatste ronde van selectie ga je zelf het gesprek aan, eerder niet. Kost te veel tijd.

zeg maar jansen | 05-02-13 | 23:18

@zeg maar jansen | 05-02-13 | 23:13

Echt?

Bijzonder Paard moet dan zijn geweest dan.

pius | 05-02-13 | 23:15

@D.Turpin | 05-02-13 | 23:10:
Sorry, ik heb me altijd nog gered zonder te vechten. Hoe het degenen verging die daar wel hun heil in zochten kun je in mijn eerdere tegels teruglezen.
Tip: probeer je op te werken naar mijn niveau ipv proberen anderen te verlagen tot het jouwe. kusje!

zeauzitdat | 05-02-13 | 23:14

pius | 05-02-13 | 23:12 Die gek was van plan z'n héle koninkrijk te ruilen voor een paard.

zeg maar jansen | 05-02-13 | 23:13

@ Stormageddon | 05-02-13 | 23:09 |

Zelfmoord is meestal het laatste wat je doet als je zelfmoord pleegt...

D.Turpin | 05-02-13 | 23:13

@Anijsblokje | 05-02-13 | 23:04

Ja. Dat zeker. Bijzondere naam. Al scheen het nogal een woos te zijn die Koning.

Beetje lulletje rozewater.

pius | 05-02-13 | 23:12

zeauzitdat | 05-02-13 | 23:10 Jochie? In je broekje.

zeg maar jansen | 05-02-13 | 23:11

@ zeg maar jansen | 05-02-13 | 23:08 |

geweldig...

D.Turpin | 05-02-13 | 23:11

@zeg maar jansen | 05-02-13 | 23:08:
Pardon? Jij hoeft ook niet meer op sollicitatiegesprek te komen jochie.

zeauzitdat | 05-02-13 | 23:10

Stormageddon | 05-02-13 | 23:09 1988 belde. Ze willen hun grap terug.

zeg maar jansen | 05-02-13 | 23:10

@ zeauzitdat | 05-02-13 | 22:57 |

Jezus man. Kom op vecht als een man. Je kunt het! Op deze manier is er namelijk geen zak aan. Ik wil wel een beetje een tegenstaander van formaat.

D.Turpin | 05-02-13 | 23:10

Pesten is tot daar aan toe. Maar zelfmoord plegen? Zelfmoord plegen is toch wel het laatste wat ik zou doen.

Stormageddon | 05-02-13 | 23:09

zeauzitdat | 05-02-13 | 23:06 Oké, wat jij wil.

En nou opdonderen.

zeg maar jansen | 05-02-13 | 23:08

@zeg maar jansen | 05-02-13 | 23:02 :
Toch wel. Zoals gezegd, er zitten niet zoveel bedrijven die werkgelegenheid bieden hier en de werkloosheid is behoorlijk. En zeker niet allemaal, maar enkele van de stoere jongens van toen zijn nooit verder gekomen dan uitzendwerk of (tijdelijke) baantjes in fabriekjes zoals de mijne.

zeauzitdat | 05-02-13 | 23:06

@pius 22:52
Dat valt in ieder geval niet onder de categorie zelfmoord.
Toch jammer; Plantagenet klonk mooier dan Tudor.

Anijsblokje | 05-02-13 | 23:04

Pesten is de nieuwe beugel. Het liefst een buitenboord-beugel. Ofwel: pas als je op het schoolplein gepest wordt tel je mee. Internetpesten is voor gecorrigeerde melkmuilen.

Red mij niet | 05-02-13 | 23:03

zeauzitdat | 05-02-13 | 22:57 Nee. Je snapt het niet. Wat toen al geen sukkel was fietst later niet door de regen.

En wat toen al geen dork was laat zich niet afwijzen door het sukkeltje van toen. Jongen, je schreef best een tranentrekkert maar de bullies van toen kennen jou ook nog wel en gaan echt niet komen vragen of ze bij je mogen komen werken.

zeg maar jansen | 05-02-13 | 23:02

@Ratzinger | 05-02-13 | 22:49 | + 0 -
Ik ben eigenlijk nog maagd.

Kaas de Vies | 05-02-13 | 23:02

@ Cuyahoga | 05-02-13 | 22:56 |
Moet je ook nooit doen. Winkelen met je vrouw. Zij winkelen met vriendinnen, jij krat bier opdrinken met vrienden. Iedereen blij.

D.Turpin | 05-02-13 | 23:00

@zeg maar jansen | 05-02-13 | 22:49:
Overigens durf ik best ruiterlijk toe te geven dat ik er van genoot toen de bewuste twee verziekers van mijn lagere schooltijd kwamen solliciteren en ík die keren de 'machtspositie' had. Misschien niet erg lief, maar o zo leuk.

zeauzitdat | 05-02-13 | 23:00

@Cuyahoga | 05-02-13 | 22:56

Ahahaha.

Desperate times, desperate measures.

I get it.

pius | 05-02-13 | 22:59

Pesten gelijk flippo's voor de jaren '90?
Is dat voorbij dan?
Jammer, mijn collectie was bijna compleet.

Anijsblokje | 05-02-13 | 22:59

@zeg maar jansen | 05-02-13 | 22:49:
Jawel hoor. Zo sarcastisch als jouw tegel was, was de mijne ook.

@D.Turpin | 05-02-13 | 22:41 :
Je bent een echte he? En het zit je hoog. En elkaar maar omhoog praten bij de sociale dienst en op de sportschool. Succes man!

zeauzitdat | 05-02-13 | 22:57

Oh daar is buma gebleven. Was ineens weg uit de 2e kamer, nu zit ie aan tafel bij penw...

dj tonedeaf | 05-02-13 | 22:57

@pius | 05-02-13 | 22:52
Ik moet soms met mevrouw cuya winkelen, en van al dat geslenter krijg ik ontzettende jeuk aan mijn anus.
Een zwaard erin klinkt dan als een traktatie, serieus.

Cuyahoga | 05-02-13 | 22:56

@D.Turpin | 05-02-13 | 22:53

Geen idee heb hem al een tijd niet gesproken.

Maar ik zou denken van wel.

pius | 05-02-13 | 22:56

@ pius | 05-02-13 | 22:52 |

Dat hangt ervan af. Vond ie het lekker?

D.Turpin | 05-02-13 | 22:53

@ Ratzinger | 05-02-13 | 22:50 |
Fijn ;-)

fleischer | 05-02-13 | 22:53

@zeg maar jansen | 05-02-13 | 22:51

Nou. Ik heb niet het idee dat het langs de heren heenging allemaal, laat ik het zo zeggen.

En ik ben nu eenmaal een zachtmoedig mens.

pius | 05-02-13 | 22:53

@Ratzinger | 05-02-13 | 22:48

Dat schijnt bij Koning Richard de derde ook te zijn gebeurt. Zag ik gisteren op de Televee. Een zwaard in zijn anus.

Valt dat onder de categorie pesten trouwens, weet jij dat?

pius | 05-02-13 | 22:52

Ratzinger | 05-02-13 | 22:50 | + 0 -

Welterusten extremistische kapitalist.

Supermatthijs | 05-02-13 | 22:51

de grote Anti | 05-02-13 | 22:48 |
Hou jij je maar bij de roomblanke, die multiculti is zo gek nog niet.

Watapatja | 05-02-13 | 22:51

pius | 05-02-13 | 22:50 Nee. Dan was het te vroeg.

Wraak dien je koud op. Heel koud.

zeg maar jansen | 05-02-13 | 22:51

@ Ratzinger | 05-02-13 | 22:48 |
In verenigingsverband vogeltjes schieten en platstampen?

D.Turpin | 05-02-13 | 22:50

Zo jongens en meisjes, nu ga ik slapen.

Iedereen de tyfus en we spreken.
Liefs,

Ratzinger | 05-02-13 | 22:50

@ Ratzinger | 05-02-13 | 22:48
Heaur ik daer een lama
Patrick Kluivert
buitenspel zetten?

fleischer | 05-02-13 | 22:50

@zeg maar jansen | 05-02-13 | 22:47

Ik was nog geen 18 toen, telt dat?

;)

pius | 05-02-13 | 22:50

Kaas de Vies | 05-02-13 | 22:48 | + 0
Waarom zou je vrouwen respecteren, mafketel?

Vrouwen moet je neuken, hoe moeilijk is dat?

Ratzinger | 05-02-13 | 22:49

zeauzitdat | 05-02-13 | 22:47 Jij snapt het dus niet.

zeg maar jansen | 05-02-13 | 22:49

Trouwens..*kuch*
Alle leuke slanke roomblanke meisjes vanaf 16 jaar met symmetrisch gezicht en redelijk normaal lichaam die erg gepest worden,waarschijnlijk vooral op multikut scholen,kunnen mijn hulp inschakelen.
*email bekend bij redactie*

Ik dacht ik zeg het maar even want een slappe zak als vader en geitenwollensokken leraren gaan niets doen natuurlijk.

de grote Anti | 05-02-13 | 22:48

@dj tonedeaf | 05-02-13 | 22:47 | + 0 -
Nee, ik respecteer vrouwen.

Kaas de Vies | 05-02-13 | 22:48

Ik heb vroeger ook wel eens gepest.

Is later nog best duur geworden. De lul werd politieagent.

zeg maar jansen | 05-02-13 | 22:48

pius | 05-02-13 | 22:44 | + 0
Al even ziek als Bul Super. Jullie tijd komt nog wel, als je ineens die punt van die paal in je aars voelt boren, all the way tot je keel.

Grapje hoor, ik hou wel van martelen. Gek eigenlijk dat daar nog geen belangenvereniging voor is.

Ratzinger | 05-02-13 | 22:48

@zeg maar jansen | 05-02-13 | 22:34:
Kan idd ook erg leuk zijn, maar ik ga er dan liever langzaam langs rijden, raampje open en dan vragen "Goh, da's lang geleden, hoe is het jóu vergaan sinds toen?"
En als ie halverwege z'n verhaal is zeggen "soory, moet weg, belangrijke afspraak". En dan met een spuit verkwistend gas er weer vandoor.
Uw voorbeeld lijkt op pesten en dat is niet netjes. ;-)
Ik ga voor totale vernedering!

zeauzitdat | 05-02-13 | 22:47

pius | 05-02-13 | 22:46 Lopend hè? Ja dan ben je nog steeds het lulletje.

zeg maar jansen | 05-02-13 | 22:47

@Supermatthijs | 05-02-13 | 22:46

Wel joh. Pesten is pesten. Discrimineren doen we niet.

pius | 05-02-13 | 22:47

@Kaas de Vies | 05-02-13 | 22:45

Ben je moslim geworden?

dj tonedeaf | 05-02-13 | 22:47

pius | 05-02-13 | 22:44 | + 0 -

Moet kunnen, en de OS verdubbelen, gewoon om Geert te pesten. Oh nee, je mag niet pesten.

Supermatthijs | 05-02-13 | 22:46

@zeg maar jansen | 05-02-13 | 22:42

Echt. Vooral ook omdat als ik aan kwam lopen ze nog steeds dachten dat ik een lulletje was.

Ja. Veel beter word het niet.

pius | 05-02-13 | 22:46

@zeg maar jansen | 05-02-13 | 22:42

Echt. Vooral ook omdat als ik aan kwam lopen ze nog steeds dachten dat ik een lulletje was.

Ja. Veel beter word het niet.

pius | 05-02-13 | 22:46

@zeg maar jansen | 05-02-13 | 22:44

Je bedoelt alle kinderen uit de klas van kereltje peggold zeker?

dj tonedeaf | 05-02-13 | 22:45

Supermatthijs | 05-02-13 | 22:39 | + 0
Ja, zou ik niet al Ratzinger heten, dan zou het Lightning McQueen zijn.

Ratzinger | 05-02-13 | 22:45

@Ratzinger | 05-02-13 | 22:43 | + 0 -
Mij is altijd geleerd.

Je moet je vrouwen onzeker houden, dan zijn ze beter te "managen".

En

Leg de lat laag, dan kan je er sneller over heen.

Kaas de Vies | 05-02-13 | 22:45

En volgens mij zijn er ook nogal wat politici die vroeger gepest zijn en met een "Wacht maar houding" ons nu uitverkopen aan Europa.

Wie díe pesters zijn, die worden nu dan toch wel bedankt hè?

zeg maar jansen | 05-02-13 | 22:44

@Supermatthijs | 05-02-13 | 22:42

En de immigratie-quota verhoogt met 100 procent.

*bijna stikt van het lachen*

pius | 05-02-13 | 22:44

Kaas de Vies | 05-02-13 | 22:39 | + 1
Om met de bekende cartoonist te spreken: Ik heb heel wat vrouwen moeten nemen voordat ik leerde wat geven was.

Heb je soms.

Ratzinger | 05-02-13 | 22:43

Kaas de Vies | 05-02-13 | 22:41 | + 0 -

Dat is ook weer zo.

Supermatthijs | 05-02-13 | 22:43

Ratzinger | 05-02-13 | 22:38 Jij snapt de strekking.

zeg maar jansen | 05-02-13 | 22:43

@ Ratzinger | 05-02-13 | 22:29
Want in
ADEMNOOD,
want de kan ihs
groohoot,.......

fleischer | 05-02-13 | 22:42

pius | 05-02-13 | 22:41 | + 0 -

Juist en gewoon die EU doordrukken. Moehaha !

Supermatthijs | 05-02-13 | 22:42

pius | 05-02-13 | 22:38 Ja, daar zit voldoening in. Ik geloof je.

zeg maar jansen | 05-02-13 | 22:42

@Supermatthijs | 05-02-13 | 22:41 | + 0 -
Het is zijn logica.

Kaas de Vies | 05-02-13 | 22:41

@ zeauzitdat | 05-02-13 | 22:28 |

O jouw motto is: The sooner you fall behind the more time you have to catch up. Droom verder kerel. Ik ben nooit voorbij gestreefd door toenmalige sukkels. Zo simpel is het namelijk. Eens een sukkel altijd een sukkel.

D.Turpin | 05-02-13 | 22:41

Weet je hoe je rechtsmensen het hardst kan pesten?

Gewoon het toptarief verhogen.

*demonisch lacht*

pius | 05-02-13 | 22:41

Ratzinger | 05-02-13 | 22:37 |
Volgende maand weer een os plat, de familie wil wel vlees, maar helpen bij het slachten durven ze niet.

Watapatja | 05-02-13 | 22:41

Kaas de Vies | 05-02-13 | 22:39 | + 1 -

Laten we het een beetje leuk houden.

Supermatthijs | 05-02-13 | 22:41

@Ratzinger | 05-02-13 | 22:35 | + 0 -
Ben je weer doktertje aan het spelen?

Kaas de Vies | 05-02-13 | 22:40

@Ratzinger | 05-02-13 | 22:37 | + 0 -
Hoeveel vrouwen heb je verkracht voordat je je vrouw kon behagen?

Kaas de Vies | 05-02-13 | 22:39

@Uw Verzekeringsadvis | 05-02-13 | 22:36

Truste collega.

pius | 05-02-13 | 22:39

Ratzinger | 05-02-13 | 22:38 | + 0 -

Jij rookt bijna net zo snel als je typt.

Supermatthijs | 05-02-13 | 22:39

@zeg maar jansen | 05-02-13 | 22:34

Mooi is dat ja.

Ik heb, lang geleden, de meeste persoonlijke pesters van vroeger, zonder enige overdrijving, een paar tering-klappen verkocht.

Beter dan sex die ervaring, ik zeg het je.

The rush.

pius | 05-02-13 | 22:38

zeg maar jansen | 05-02-13 | 22:34 | + 0
Wat nog leuker is, om zo iemand gewoon hartstikke dood te rijden en natuurlijk gewoon doorrijden.

Vette LOL.

Ratzinger | 05-02-13 | 22:38

Het is trouwens wel best kudt voor alle gepeste kinderen dat er al twee zelfmoord hebben gepleegd.

Hoe maak je het de wereld nou dan duidelijk hè? Zelfmoord wordt zo ook alweer zo gewoon.

zeg maar jansen | 05-02-13 | 22:38

Kaas de Vies | 05-02-13 | 22:34 | + 0
Nou ja, welke jongen heeft vroeger nooit een kat verzopen of gestenigd, een kikker opgeblazen, een vlieg de vleugels uitgetrokken?

Everyday practice.

Word je later dierlievend van, goeie zaak.

Ratzinger | 05-02-13 | 22:37

@pius | 05-02-13 | 22:33
OK, geef het op.
*out*

Uw Verzekeringsadvis | 05-02-13 | 22:36

Gaat doktertje spelen met z'n moeder, die Kaas.

Ben je lekker bezig ja.

Ratzinger | 05-02-13 | 22:36

Kaas de Vies | 05-02-13 | 22:34 | + 0 -

Ook waar en hij trapte die arme vogeltjes dan nog met veel plezier dood ook.

Supermatthijs | 05-02-13 | 22:36

Supermatthijs | 05-02-13 | 22:32 | + 0
Heb een jonkie in dah house. Je mag me rustig het voordeel van de twijfel geven hoor, al zou ik dat zelf nooit doen, geh.
Is die Vieze Kaas al opgedonderd?

Ratzinger | 05-02-13 | 22:35

@Ratzinger | 05-02-13 | 22:17

Kijk.

Dat is nog eens een waarheid als een kut.

pius | 05-02-13 | 22:34

@Supermatthijs | 05-02-13 | 22:33 | + 0 -
Ik dacht dat hij gepromoveerd is tot het wegslingeren van puppies.

Kaas de Vies | 05-02-13 | 22:34

zeauzitdat | 05-02-13 | 22:01 Weet je wat nog veel leuker is dan dat?

Dat het geregend heeft en je ziet zo'n kudtjong van vroeger fietsen. En nét als ie naast die enorme plas regenwater is kom jij er doorheen scheuren met je wagen.

Dat het regenwater er niet bij z'n kraag in gaat maar juist daar langs z'n hoofd omhoog komt.

Enfin.

zeg maar jansen | 05-02-13 | 22:34

Kaas de Vies | 05-02-13 | 22:32 | + 0 -

Ik hoorde net dat hij op vogeltjes en poezen schiet met een buks.

Supermatthijs | 05-02-13 | 22:33

overVecht | 05-02-13 | 21:27
Tjesus,dat ik al die namen nog ken ook!
Ik loop al echt te lang mee hier.

koekje erbij? | 05-02-13 | 22:33

@Supermatthijs | 05-02-13 | 22:32 | + 0 -
Mag niet van zijn vrouw, die zijn zus en ook zijn moeder is, gaan de sukadelappen van stinken.

Kaas de Vies | 05-02-13 | 22:33

@Uw Verzekeringsadvis | 05-02-13 | 22:23

Dat zou je wel willen he.

pius | 05-02-13 | 22:33

Eh, een echte vent rookt gewoon binnen achter zijn pc.

Supermatthijs | 05-02-13 | 22:32

@Supermatthijs | 05-02-13 | 22:29 | + 0 -
Is ie weg? Mooi kunnen wij even achter zijn rug om roddelen.

Kaas de Vies | 05-02-13 | 22:32

Ratzinger | 05-02-13 | 22:29
En vrouw Ratzinger heeft de broek aan, buiten roken mietje.

Watapatja | 05-02-13 | 22:32

Degene die mijn middelbare school jaren tot een hel maakte heb ik tot de dag van vandaag niet meer terug gezien. Maar als t gebeurd zal ie moeten rennen voor zn leven vrees ik. Toen durfde ik niet. Hij wel, want met meerdere (de mrrkaantjes manier), maar dan ie ie toch alleen!!

Het enige plezier wat ik aan die school had was de dag dat ik las dat het gebouw was platgegooid voor de uitbreiding van de metro.

dani7902 | 05-02-13 | 22:31

Kaas de Vies | 05-02-13 | 22:29 | + 0 -

Maar in dit geval wel.

Supermatthijs | 05-02-13 | 22:29

@Ratzinger | 05-02-13 | 22:24

Nee nee, van de week weer in het nieuws; van beffen krijg je keelkanker

Zo zie je maar weer, alles wat lekker is is ongezond.

dj tonedeaf | 05-02-13 | 22:29

pius | 05-02-13 | 22:28 | + 0
Knuffel man, maar ik ga eerst roken.

Ratzinger | 05-02-13 | 22:29

@Ratzinger | 05-02-13 | 22:28 | + 0 -
Rokers zijn meestal geen onruststokers.

Kaas de Vies | 05-02-13 | 22:29

necrosis | 05-02-13 | 22:28 Nee.

zeg maar jansen | 05-02-13 | 22:29

Kaas de Vies | 05-02-13 | 22:26 | + 0
De waarheid is helemaal niet hard, mafKetel.

Iets is het geval of niet.

Heb je die kutfles nou al eens opgeborgen of wat? Ik ga effe roken.

Ratzinger | 05-02-13 | 22:28

kapotte_stofzuiger | 05-02-13 | 20:36 Rotfl. Hoe is het met je goudvis? Lul.

zeg maar jansen | 05-02-13 | 22:28

@all
Zal ik nog eens een leuk muzakje posten?
*gnehehehe*

necrosis | 05-02-13 | 22:28

@D.Turpin | 05-02-13 | 22:23:
U is zo'n voormalig stoere jongen die nu ziet dat de 'sukkeltjes' van vroeger u aan alle kanten voorbij streven?

zeauzitdat | 05-02-13 | 22:28

@Ratzinger | 05-02-13 | 22:20

Je zit waarschijnlijk al de hele avond tussen de schapen hier en je bent het geblèr nog niet zat?

Of heb je me gewoon gemist.

pius | 05-02-13 | 22:28

irma zonderboezem | 05-02-13 | 22:25 |
Slaap lekker, inslecht vrouwmens (volgens Nietzsche dan)

Watapatja | 05-02-13 | 22:27

Supermatthijs | 05-02-13 | 22:26 | + 0
Homo!

Ratzinger | 05-02-13 | 22:27

@Supermatthijs | 05-02-13 | 22:20

Het gaat mij meer om de impact op kinderen en de gevolgen daarvan. Dat kost de maatschappij een hoop geld uiteindelijk, en in die zin is er een gemeenschappelijk belang met de moralessfags om hier aandacht aan te besteden.

pius | 05-02-13 | 22:27

irma zonderboezem | 05-02-13 | 22:25 Nou, die van Keulen is wel door de mangel geweest hoor.

zeg maar jansen | 05-02-13 | 22:27

irma zonderboezem | 05-02-13 | 22:25 | + 0
Jezus, wat kun jij kwetsend zijn!

Ratzinger | 05-02-13 | 22:26

irma zonderboezem | 05-02-13 | 22:25 | + 0 -

Slaap lekker, pestkopje.

Supermatthijs | 05-02-13 | 22:26

D.Turpin | 05-02-13 | 22:23
Een wijventijdschrift zou er nog dingen bijhalen als "het deed me zo veel zeer in mijn eigenwaarde!" en "mijn zelfvertrouwen leidt er nog elke dag onder". Van dat emotionele slachtofferen en zo.

RedRain | 05-02-13 | 22:26

@Ratzinger | 05-02-13 | 22:19 | + -1 -
De waarheid is zo hard als een fles jenever tegen je achterhoofd.

Kaas de Vies | 05-02-13 | 22:26

Eén hele dag. Meer niet?

Elke dag zou tegen pesten moeten zijn. Of geen een, als pesten niet zou bestaan.

zeg maar jansen | 05-02-13 | 22:25

Ik heb genoeg zielige/stoere/ongloofwaardige en /toensloegikdegrootstepesterneer verhalen voor vandaag gelezen.
Weltrusten tere zieltjes!

irma zonderboezem | 05-02-13 | 22:25

dj tonedeaf | 05-02-13 | 22:21 | + 0
Je haalt geloof ik een paar dingen door elkaar heen in de verkeerde war.

Vrouwen zijn onderling monsters.

Maar... daar hebben mannen niks mee te maken, want vaak hebben die kipjes wel een lekker sappig kutje.

Weet je wat het erge is? Sommigen noemen mij seksistisch! Hoe dol wil je het hebben?

Ratzinger | 05-02-13 | 22:24

@pius | 05-02-13 | 22:19
Heeft u rood haar ?

Uw Verzekeringsadvis | 05-02-13 | 22:23

@RedRain | 05-02-13 | 22:21 |

Hoi, nog een verhaal uit de oude doos! Die irma heeft gelijk. Begint op de rubriek in een wijventijdschrift te lijken hier...

D.Turpin | 05-02-13 | 22:23

Supermatthijs | 05-02-13 | 22:20
Wil je een zakdoekje?

spanarchist | 05-02-13 | 22:22

@irma zonderboezem | 05-02-13 | 22:17:
No offence taken. Vind het zelf ook een beetje teveel feelgood verhaal klinken, maar 't is niet anders.

@spanarchist | 05-02-13 | 22:17 :
Zo kun je 't ook noemen ja. Wees er maar zuinig op.

@Supermatthijs | 05-02-13 | 22:17:
Zoals ik in het andere topic al schreef: Als ik het op één punt niet met je eens ben, dan betekent dat niet dat je nooit gelijk kunt hebben. ;-)

zeauzitdat | 05-02-13 | 22:22

@ Kudtkip | 05-02-13 | 22:10
Koekje van eigen deeg ;-)

fleischer | 05-02-13 | 22:21

@Ratzinger | 05-02-13 | 22:17
Idd, als vrouwen een piemel hadden dan hadden ze een probleem zoals Wittgenstein al zei, niet te verwarren met zn broer de eenarmige wereldberoemde pianospeler, nog waar ook.

Uw Verzekeringsadvis | 05-02-13 | 22:21

D.Turpin | 05-02-13 | 22:19 | + 0
Gooi jij d'r nog eens een onpersoonlijk verhaal tegenaan.

Gaat dat lukken? Dat gaat lukken!

Ratzinger | 05-02-13 | 22:21

Destijds ook gepest (echter alleen uitschelden, wegens dik + vriendloos) - twee jaar laten gaan, totdat ik het zat was en de leider van het groepje in een schoolgang tijdens leswisseling op zijn kaak sloeg. Ik denk dat het mijn vuist meer pijn deed dan zijn hoofd en ik ben ervoor op het matje geroepen bij de rector. Daarna nog een week dingen moeten horen als "oooh ga je me weer slaan?" maar daarna hebben ze het niet meer geprobeerd.
Maar goed, mijn ouders vonden het dan ook mijn goed recht dat ik die jongen gemept heb. Hoef je nu niet meer mee aan te komen. Je moet ook echt wel iemand achter je hebben staan waarop je kunt bouwen, in mijn geval mijn ouders - als je die niet hebt komt pesten toch echt een stuk harder aan en is het ook een stuk moeilijker om écht van je af te bijten.

RedRain | 05-02-13 | 22:21

@Ratzinger | 05-02-13 | 22:17

Maar daar krijg je dan weer keelkanker van... als je ervan proeft dan.

dj tonedeaf | 05-02-13 | 22:21

pius | 05-02-13 | 22:19 | + 0 -

Zeker, GeenStijl heeft het wellicht niet uitgevonden maar zeker nieuw leven in geblazen.

Supermatthijs | 05-02-13 | 22:20

pius | 05-02-13 | 22:19 | + 0
Hou toch je bek, lul!

Ratzinger | 05-02-13 | 22:20

Spannend hoor al die persoonlijke verhalen. Vogels afschieten, een fabriek in je eigen dorp beginnen......

D.Turpin | 05-02-13 | 22:19

Kaas de Vies | 05-02-13 | 22:05 | + -2
Allemaal projectie?

Dat is wel de lulligste reactie in jaren, Jezus. Zet die Ketel 1 even aan de kant, man.

Ratzinger | 05-02-13 | 22:19

Internet en Socialmedia hebben de mogelijkheden tot pesten en de impact daarvan enorm vergroot.

Dat is een debatwaardige constatering.

pius | 05-02-13 | 22:19

zeauzitdat | 05-02-13 | 22:16 | + 0 -

Hier proef ik je gelijk. Spanarchist is een enorme zeikerd.

Supermatthijs | 05-02-13 | 22:17

Watapatja | 05-02-13 | 22:09 | + 0
Zoals Nietzsche al zei: "... denn der Mann ist im Grunde der Seele nur böse, das Weib aber ist dort schlecht."

Die Nietzsche, die had er kijk op.

Vrouwen zijn veel gemener als het gaat om spuwen van gif. Nou ja, ze hakken minder vaak fysiek. Plus, ze hebben een kutje en dat maakt dan weer veel goed.

Ratzinger | 05-02-13 | 22:17

zeauzitdat | 05-02-13 | 22:16
Het is een gave.

spanarchist | 05-02-13 | 22:17

zeauzitdat | 05-02-13 | 22:13 |
Het was maar geplaag mijn beste
Xx

irma zonderboezem | 05-02-13 | 22:17

@zeauzitdat | 05-02-13 | 22:13
Jammer, moge de Heer u behoeden voor verdere misstappen.

Uw Verzekeringsadvis | 05-02-13 | 22:17

@spanarchist | 05-02-13 | 22:11:
Nee, dat ben ik pas sinds ik hier reaguur. Kun je wel merken aan mijn langdradigheid. Geboren zeikerds zoals u kunnen dat met veel minder woorden.

zeauzitdat | 05-02-13 | 22:16

@irma zonderboezem | 05-02-13 | 22:04:
Ik snap dat het erg 'RTL4 woensdagavond TV-film' achtig klinkt, maar 't is in het kort wel hoe ik het meegemaakt heb.
Snackbars hebben we overigens wel genoeg hier, maar fabrieken zoals die van mij maar twee. En genoeg werklozen.

@Uw Verzekeringsadvis | 05-02-13 | 22:05:
Ik wás een goed christen (misdienaar) in mijn lagere schooltijd. Heeft me niks geholpen.

@Ratzinger | 05-02-13 | 22:06:
Ik heb geen klappen uitgedeeld (durfde ik niet), maar heb ze zelf opgezocht en laten zien dat ik er niet bang voor was. Dat deed 't 'm voor mij.

zeauzitdat | 05-02-13 | 22:13

@irma zonderboezem | 05-02-13 | 22:12 | + 0 -
Voor mij was het liefde, voor jou blijkbaar lust... sniff.

Kaas de Vies | 05-02-13 | 22:13


Kaas de Vies | 05-02-13 | 22:10 |
Kaasje, nu haal je verliefdheid en lust door elkaar..:-)

irma zonderboezem | 05-02-13 | 22:12

zeauzitdat | 05-02-13 | 22:01
Was je vroeger ook al zo´n gigantische zeikerd?

spanarchist | 05-02-13 | 22:11

@irma zonderboezem | 05-02-13 | 22:09
Juistem !

Uw Verzekeringsadvis | 05-02-13 | 22:11

@irma zonderboezem | 05-02-13 | 22:09 | + -1 -
Wat is dat nou, we zijn altijd harstikke lief voor, zelfs zo lief dat je stiekem verliefd bent geworden op enkele reaguurders.

Kaas de Vies | 05-02-13 | 22:10

Structureel pesten is een vorm van stalking.
Bij de pliesie hebben ze een folder met info over daderprofiel, waarvan het hoofdkenmerk AFWIJZING door het slachtoffer is. Of in ieder geval dermate anders in het leven staat dat het voor dader onbereikbaar is.

Daarmee niet gezegd dat de geplaagde het over zichzelf afroept, de nare intenties komen altijd nog op conto van zo'n verwrongen ingesteld figuur.

Wat het met degene doet die dat indringende plagen ondergaat, staat ook beschreven in die folder. Hoezeer men dan liever terug getrokken raakt, uit zelfbescherming.
Heus lastige materie, want het liefst wil 'slachtoffer' wél ingrijpen, iets dat in veel gevallen juist munitie geeft voor plager om een tandje bij te zetten - het plagen gaf immers reactie, lees: aandacht.
Die dus meestal niet de gewenste is.

Tip van Kip: blijf fier rechtop, keep stiff upper-lip.
Vertrouw op je eigen kwaliteiten, je eigen maatstaven.
Het enige Soewieso (!) waar je maar hoeft te voldoen.

Mijn ervaring met dergelijke situaties is dat áltijd de draak die je zo nodig moest tergen z'n meerdere tegenkomt. Hoef je zelf niks voor te doen.
Voor de genoegdoening wel fijn diens eigen vernedering nog te vernemen.

Bottom line: the bunch of fuckers wil always be around.
They'll get their nasty share returned like a boomerang - poof! in their ugly face.

Zo!
*appeltjes schillen gaat, voor een taart... om van te smullen*

Kudtkip | 05-02-13 | 22:10


Supermatthijs | 05-02-13 | 22:05 |
Beetje pagen vind ik het, doen de heren ook met mij.
Als je daar niet tegen kan moet je niet zulke tegels plaatsen en/of hier niet komen.

irma zonderboezem | 05-02-13 | 22:09

Ratzinger | 05-02-13 | 22:06 |
Pikorde is vrij makkelijk en duidelijk, hoe dat bij vrouwen werkt daarentegen, ik weet het nog steeds niet.

Watapatja | 05-02-13 | 22:09

zeauzitdat | 05-02-13 | 22:01 | + 0
Leuk verhaal, nou ja, leuk. Kuttijd is nooit leuk. Een vriend van mij verhuisde van 020 naar de provincie, nieuwe lagere school. Gelijk even testen natuurlijk.
De bully van dienst kwam even checken.
Die vriend gaf hem meteen een klap recht in z'n smoel, zodat hij achterover sloeg.

Toen was de toon wel gezet, geen last meer.

Jammer dat het allemaal nodig is, maar vaak werkt het wel zo.

Ratzinger | 05-02-13 | 22:06

irma zonderboezem | 05-02-13 | 22:04 | + -1 -

Zeg vrouwtje zonder boezem, je bent nu gewoon iemand aan het pesten.

Supermatthijs | 05-02-13 | 22:05

@zeauzitdat | 05-02-13 | 22:01
U begon goed, alleen die laatste alinea gaat er bij niet in u bent geen goed christen.

Uw Verzekeringsadvis | 05-02-13 | 22:05

@Ratzinger | 05-02-13 | 22:01 | + -2 -
Allemaal projectie.

Kaas de Vies | 05-02-13 | 22:05

Weet je... en die gaat misschien wat ver... maar zo zijn er hele bevolkingsgroepen die gemarteld worden.... en das gewoon niet tof... maarja... ergens kies je er ook zelf voor ergens bij te willen horen....

overVecht | 05-02-13 | 22:04

zeauzitdat | 05-02-13 | 22:01 |
Mooi verhaal voor in de Libelle!
( wel leuk voor je dat je nu de eigenaar bent van de enige snackbar in je dorp)

irma zonderboezem | 05-02-13 | 22:04

Uw Verzekeringsadvis | 05-02-13 | 21:57 | + -2
Zeker, met de kennis van nu en bladiebla, LOL.

Ratzinger | 05-02-13 | 22:02

Of dat je uit een oorlogsgebied in de derde wereld, of tweede... ook best, vlucht en in een westers land gaat klagen dat je het daar zo moeilijk had.... ook een keuze...

overVecht | 05-02-13 | 22:02

kom we gooien meer geld ernaartoe dat helpt, tolerantie en zo...€€€€€!

Nee, het zou veel productiever zijn als je brave kinderen op school onder een simpele vechtsport (zo als boxen, of kickboksen) zou zetten in plaats van trefbal. En asociale kut kinderen die ruzie zoeken de school en omgeving laten vegen in een roze vestje met mooi roze bontkraag.

DAT zou wat oplossen. En minder geld kosten dan die onzin wat ze nu 'doen.'

ZiekVanDieJankers | 05-02-13 | 22:01

Op de lagere school in het kleine dorp waar ik woon en iedereen elkaar kent was ik altijd het mikpunt van een paar pestkoppen. Jezus wat had ik iedere dag opnieuw een gruwelijke hekel om naar die school te gaan. Bij die pesters zaten ook nog de sterkste jongetjes van de klas dus fysiek had ik ook niks in te brengen.
In het laatste jaar had ik me voorgenomen dat op de een dorp verderop gelegen middelbare school ik dat wel eens zou veranderen. Daar kende men mij niet en zou ik opnieuw kunnen beginnen.
De eerste schooldag aldaar vroeg ik rond wie nou de stoerste gast (en daarmee de grootste pester) op die school was. Nadat dat duidelijk was ben ik naar hem toe gegaan en heb gezegd dat als ie mij niet met rust liet, hij er van langs zou krijgen. Manmanman wat heb ik die middag slaag gekregen van 'm. Ik dacht: daar gaan we weer voor de komende jaren, maar ik liet niet eens merken dat het me iets deed.
Een week later kwam ie naar me toe en zei dat ie het wel stoer vond dat ik zo naar 'm toe kwam en voor mezelf op wilde komen. Vanaf die dag nooit meer problemen gehad en dat gaf me ENORM veel zelfvertrouwen. Hoorde na 't eerste jaar zelfs bij het 'populairdere' groepje zoals je die op iedere school wel hebt.
De pesters van weleer hadden het nakijken en geen van allen durfde nog iets tegen me te beginnen of werden zelfs door mij (en m'n nieuwe vrienden) zelf in de hoek gedrukt.
Inmiddels ben ik eigenaar van een van de weinige bedrijven die in m'n oude dorpje gevestigd zijn en heb ik wel eens voormalige pesters op sollicitatiegesprek gehad. Niks heerlijker dan ze dan af te wijzen. Payback is a bitch!

zeauzitdat | 05-02-13 | 22:01

@ Kaas de Vies | 05-02-13 | 21:59
Voel je dat rattetongetje ergens aan je gelederen likken?

fleischer | 05-02-13 | 22:01

Kaas de Vies | 05-02-13 | 21:59 | + 0
Dus jij gaat hier, out in the open, ook nog eens vertellen dat je moeder een smeerlap was, met haar sukadelapjes?

Ja, jij bent lekker bezig...

Ratzinger | 05-02-13 | 22:01

@ overVecht | 05-02-13 | 21:57
Jazeker!
Pot bier, porro pot.....
La dolce vita!

fleischer | 05-02-13 | 22:00

@Ratzinger | 05-02-13 | 21:57 | + 0 -
Sukadelap.

Kaas de Vies | 05-02-13 | 21:59

Ik wordt ook regelmatig gepest hier. Ik heb nog steeds de hoop op een interview bij Nieuwsuur.

niksdoenerT | 05-02-13 | 21:58

De Treinende Rechter | 05-02-13 | 21:56 |
Je werd gepest door die leraar, katholieke school?

Watapatja | 05-02-13 | 21:58

'Geeft niets hoor,enne weet je wat ze zeggen over mannen zonder dikke vingers....'
@dirkieeee | 05-02-13 | 21:41

Klopt helemaal.
Daarom ben ik ook niet erg onder de indruk van bakito's en soortgelijken.

de grote Anti | 05-02-13 | 21:57

Kaas de Vies | 05-02-13 | 21:53 | + -1
Nee Kaas, niemand gaat om 06:30 koken.

Je bent gewoon een smeerlap. Hoef je je niet voor te schamen hoor, ik ben geen haar beter.

Ratzinger | 05-02-13 | 21:57

@Ratzinger | 05-02-13 | 21:51
Toen we Indie nog hadden, tsja, moest opeens weer denken aan de volgende anekdote echt meegemaakt.
Sprak jaren terug een oude NL planter uit Indie, zegt die vent, vroeger toen je zo n zwarte een schop onder z n ballen gaf zei die nog keurig : dank u wel meneer, mot je nou nog eens om komen.
Niet netjes met de kennis van nu, maar goed.

Uw Verzekeringsadvis | 05-02-13 | 21:57

@fleischer | 05-02-13 | 21:57 |

Slaaf zijn... ook zoiets... ook gewoon een keuze...

overVecht | 05-02-13 | 21:57


brutus68 | 05-02-13 | 21:49 |
Nee, als polpulair mooi meisje had ik daar uiteraard geen last van, en nog steeds niet

irma zonderboezem | 05-02-13 | 21:57

@ Ratzinger | 05-02-13 | 21:54
Niet gaan slavendrijven hè,...
Kom es van die luie stoel van je!
Zoekwerk is aan jou besteed.

fleischer | 05-02-13 | 21:57

ik heb ook gepest, en ik schaam me daar diep voor. Gelukkig ben ik door ingrijpen van een goede leraar geonfronteerd met hoe erg dit pesten aankwam bij degene die gepest werd. Een ware levensles.

De Treinende Rechter | 05-02-13 | 21:56

fleischer | 05-02-13 | 21:54 | + 0
Weet jij hoe een toetsenbord werkt? Zo'n ding met van die letters en cijfers en zo, je weet wel.

Kom op, je kunt het! Plemp eens iets consistents (nazoeken op Google).

Ratzinger | 05-02-13 | 21:56

Gepest worden is ook gewoon een keuze...

overVecht | 05-02-13 | 21:55

fleischer | 05-02-13 | 21:47 | + -2
Kun je er de volgende keer de tijd bij zetten. Je weet wel, koppiepeesten. Ik hou niet van zoeken, daar lul ik te veel voor.

Ratzinger | 05-02-13 | 21:54

@ Ratzinger | 05-02-13 | 21:51
Voor een miesje die € 250,- ex. BTW PER UUR vraagt
heb je mij een te dikke bek.

fleischer | 05-02-13 | 21:54

@Ratzinger | 05-02-13 | 21:52 | + 0 -
Die was koken, en dat kan ze harstikke lekker, daarom was ze ook zo snel op.

Kaas de Vies | 05-02-13 | 21:53

Supermatthijs | 05-02-13 | 21:48 |
Standaardje terug: hoerrrr.

Watapatja | 05-02-13 | 21:52

Kaas de Vies | 05-02-13 | 21:49 | + 0
Nee man, gewoon een stel halfapen als vrienden.

Kaas de Vies | 05-02-13 | 21:50 | + 0
Buitengewoon smerig om met je moeder doktertje te spelen, Vies.

Ratzinger | 05-02-13 | 21:52

Watapatja | 05-02-13 | 21:46 | + 0
Welnee man, al die meisjes vonden het geweldig. Eindelijk eens iemand die serieus aandacht voor hun kutje had.
Mochten ze ook nog eens met mijn pielemuizerT spelen.

Win-win.

Tegenwoordig kom je daarmee op de voorpagina van de Telegraaf, vroeger was dat heel gewoon. Toen was ook alles beter, zeker toen we Indië nog hadden, geh.

Ratzinger | 05-02-13 | 21:51

Ratzinger | 05-02-13 | 21:47 |
En nu is ie trainer van Feyenoord.

Watapatja | 05-02-13 | 21:50

@Ratzinger | 05-02-13 | 21:48 | + 0 -
Ik heb geen zusje, ze is op.

Kaas de Vies | 05-02-13 | 21:50

irma zonderboezem | 05-02-13 | 21:45

Ben jij vroeger veel gepest?

brutus68 | 05-02-13 | 21:49

@Ratzinger | 05-02-13 | 21:47 | + 0 -
Had jij 10 butlers? Wow!

Kaas de Vies | 05-02-13 | 21:49

irma zonderboezem | 05-02-13 | 21:45 |
Ik weet in ieder geval wat tieten zijn.

Watapatja | 05-02-13 | 21:48

Kaas de Vies | 05-02-13 | 21:47 | + 0
Om 06:30 doktertje spelen? Wat vond je zusje daarvan?

Ratzinger | 05-02-13 | 21:48

Watapatja | 05-02-13 | 21:46 | + 0 -

Die van mij sissen nog altijd schoft als ik ze nog weleens tegen kom.

Supermatthijs | 05-02-13 | 21:48

Uw Verzekeringsadvis | 05-02-13 | 21:41 | + -1
Nou ja, rood haar, een brilletje, niet kunnen voetballen... dat is niet zo'n beste start voor een jongensleven.
Hoewel, wij hadden een rooie in de klas, zonder bril, kon niet voetballen, maar zo agressief als de hel.
Die sloegen we dan met z'n tienen in elkaar als-ie al te vervelend werd.

Ratzinger | 05-02-13 | 21:47

@Ratzinger | 05-02-13 | 21:45 | + -2 -
Ik begon altijd om 06:30.

Kaas de Vies | 05-02-13 | 21:47

Nou, RatzingerT...
gevalletje leeuwekuil voor je dan?
*onder hek met aanstormende reaguurders verpletterd worden doet*

fleischer | 05-02-13 | 21:47

Ratzinger | 05-02-13 | 21:45 |
Zijn jouw buurmeisjes ook nog steeds in therapie?

Watapatja | 05-02-13 | 21:46


Watapatja | 05-02-13 | 21:43 |
alsof jij weet wat dat is!

irma zonderboezem | 05-02-13 | 21:45

Watapatja | 05-02-13 | 21:43 | + 0
Met doktertje spelen was ik ook al druk in de weer op m'n 11e.

Kun je niet vroeg genoeg mee beginnen, haha.

Ratzinger | 05-02-13 | 21:45

De paap is back begrijp ik??
overVecht | 05-02-13 | 21:41 |
Die tegelt nog wel eens, niet vaak, maat toch.
Jackanders | 05-02-13 | 21:42 |
Gelukkig zie ik hem af en toe weer opduiken inderdaad.
Nog te weinig, maar wat niet is kan nog komen.

Op Hetedraad | 05-02-13 | 21:44

@irma zonderboezem | 05-02-13 | 21:42 | + 0 -
Ze zijn allemaal harstikke leuk, maar er is er 1 de leukste. Snap ook niet waarom de andere aliasen de top 10 vullen. Ik moest kiezen van die zure GUnite met zijn karnemelk snor. Maar ik heb het nu anders aangepast, gewoon een sweatshop in vietnam begonnen onder het mom van integratiecursus om NL sneller binnen te komen.

Bakito heeft zo ook zijn verblijfvergunning gekregen.

Kaas de Vies | 05-02-13 | 21:44

*r

Jackanders | 05-02-13 | 21:43

fleischer | 05-02-13 | 21:41 | + 0
Ik lees niet alles, fleischer. Zal wel iets gemist hebben. Overkomt me wel vaker.

Ratzinger | 05-02-13 | 21:43

irma zonderboezem | 05-02-13 | 21:39 |
Dit zijn de jonge jaren, daarna komt het doktertje spelen met vrouwenvlees.

Watapatja | 05-02-13 | 21:43

@overVecht | 05-02-13 | 21:41 | + -1 -
#feit

Kaas de Vies | 05-02-13 | 21:42


Kaas de Vies | 05-02-13 | 21:38 |
Laat anders weer even een leuke persoonlijkheid van je reaguren!

irma zonderboezem | 05-02-13 | 21:42

@Op Hetedraad | 05-02-13 | 21:39
Die tegelt nog wel eens, niet vaak, maat toch.

Jackanders | 05-02-13 | 21:42

de grote Anti | 05-02-13 | 21:37 | + -1
Die opmerking verdiende een plusje maar ik drukte per ongeluk op het verkeerde knopje.. En ik heb niet eens dikke vingers!

Geeft niets hoor,enne weet je wat ze zeggen over mannen zonder dikke vingers....

dirkieeee | 05-02-13 | 21:41

@Kaas de Vies | 05-02-13 | 21:36 |

Het meest erge..... jij denkt dat écht he?

@Op Hetedraad | 05-02-13 | 21:39 |

De paap is back begrijp ik??

overVecht | 05-02-13 | 21:41

@Ratzinger | 05-02-13 | 21:34
Pfff Joris ook zo n gefrustreerde die vroeger gepest werd op school, nooit meer goed gekomen alleen maar omdat tie een brilletje en rood haar had en niet kon voetballen, lutser.

Uw Verzekeringsadvis | 05-02-13 | 21:41

@ Ratzinger | 05-02-13 | 21:37
Wat ben je ook een flauwe herder om grapjes te jatten.....

fleischer | 05-02-13 | 21:41

@Ratzinger | 05-02-13 | 21:37 |

*Gniffelt*

overVecht | 05-02-13 | 21:40

@spanarchist | 05-02-13 | 21:37 | + -1 -
Ik lees nooit comments van anderen, en mijn favoriete kleur is blauw.

Kaas de Vies | 05-02-13 | 21:40

Natte bever? Teun van het Tuinpad? Bottehond?
Kaas de Vies | 05-02-13 | 21:36 |
Vergeet JaapdePaap niet.
Toen was GS leuk!

Op Hetedraad | 05-02-13 | 21:39

Jagers instinct???
Een kronkel in de kop zul je bedoelen! Wat een ziek gedrag zeg! Geen wonder dat het niks geworden is met jullie.

irma zonderboezem | 05-02-13 | 21:39

@ Uw Verzekeringsadvis | 05-02-13 | 21:34
Ghi.

fleischer | 05-02-13 | 21:39

Not Muhammad | 05-02-13 | 21:37
Dat laatste neem ik direct van je aan. Bofkont dat je bent.

Graaf van Egmont | 05-02-13 | 21:39

@Feynman | 05-02-13 | 21:37 | + -1 -
Levert wel weer mooi donororganen op. Aan gepeste kinderen na een trein gekopt te hebben heeft niemand iets.

Kaas de Vies | 05-02-13 | 21:38

@ Uw Verzekeringsadvis | 05-02-13 | 21:34 |
En saaaaai!

Kapitein Sjaak Mus | 05-02-13 | 21:38

@dirkieeee | 05-02-13 | 21:36
Die opmerking verdiende een plusje maar ik drukte per ongeluk op het verkeerde knopje.. En ik heb niet eens dikke vingers!

de grote Anti | 05-02-13 | 21:37

Kaas de Vies | 05-02-13 | 21:36
Klinkende namen. Je hebt kennelijk wat gemist.

Graaf van Egmont | 05-02-13 | 21:37

@Graaf van Egmont | 05-02-13 | 21:31: Het zal mij ook een zorg zijn. Kennelijk is het mijn ding niet. En als ik me eens belangstellend opstel tegenover íemand die gepest is krijg ik nog een sneer toe ook.
Maar zolang ik op GS zit hoef ik niet naar mn vrouw te luisteren. Is ook wat waard.

Not Muhammad | 05-02-13 | 21:37

overVecht | 05-02-13 | 21:34 | + -1
Hij reaguurt nu onder de nick 'Uw Verzekeringsadvis'.

Go, get him!

Ratzinger | 05-02-13 | 21:37

Kaas de Vies | 05-02-13 | 21:36
Bedankt voor het compliment.

spanarchist | 05-02-13 | 21:37

De meeste kinderen overlijden in Nederland en de Verenigde Staten aan verdrinking. De meeste kinderen overlijden in Nederland door het afschaffen van schoolzwemmen, iets wat ze in USA nog mogen invoeren.

Feynman | 05-02-13 | 21:37

*inkoppertje*
They see me Trollin'

fleischer | 05-02-13 | 21:36

Natte bever? Teun van het Tuinpad? Bottehond? Wie zijn al die lui, er is toch maar 1 reaguurder die er toe doet?

Of zitten jullie mij nu te pesten.

Kaas de Vies | 05-02-13 | 21:36

Wooww heee heee GS Bradders,waarom mij minnen terwijl ik hier mijn diepste traumas aan jullie vertel...?

dirkieeee | 05-02-13 | 21:36

Iemand die "ik wordt" schrijft verdient niet beter.

spanarchist | 05-02-13 | 21:36

@ Bakito 21:27

Heb je Pius al uit de schuur gesmeten?

eerstneukendanpraten | 05-02-13 | 21:35

@Ratzinger | 05-02-13 | 21:31 |

Nou... zou kunnen in dit geval... toch blijft ie als een rode draad door mijn gepest worden carrière gaan...

Als ik OOIT merk dat ie hier nog aanwezig is dan zwaait er wat!

overVecht | 05-02-13 | 21:34

Uw Verzekeringsadvis | 05-02-13 | 21:34 | + 0
Een zak ja, weggepest door Joris.

Ratzinger | 05-02-13 | 21:34

@irma zonderboezem | 05-02-13 | 21:30
Jagers instinct heet dat irma..
Niets mis met wat experimenteren hoe vlees leeft en doodgaat zolang het geen ongezonde verslaving wordt.

de grote Anti | 05-02-13 | 21:34

@Ratzinger | 05-02-13 | 21:31
Breek me de bek niet open wat een eikel was die Natte Bever, gelukkig voor de pestgevoelige reaguurders komen zulk soort types niet meer voorbij.
Alle reaguurders zijn liev, allemaal.

Uw Verzekeringsadvis | 05-02-13 | 21:34

irma zonderboezem | 05-02-13 | 21:30
Ik weet niet of je enigszins bekend bent met het "jongetjesleven" Als je als jongetje een luchtbuks of -pistool hebt, dan schiet je op mussen en katten. Dat moet gewoon.

Graaf van Egmont | 05-02-13 | 21:33

@Uw Verzekeringsadvis | 05-02-13 | 21:30 |

Als ik zijn laatste tegeltjes lees in dit draadje zeg ik wás... gheghe

overVecht | 05-02-13 | 21:33

Ik ga 45 minuten multicultiTV kijken.

Pest ze!

kapotte_stofzuiger | 05-02-13 | 21:32

irma zonderboezem | 05-02-13 | 21:30 | + 0
Afwezige ouders, schat. De meeste ouders weten helemaal niet wat hun kinderen uitspoken.
Ik had dat pistool en gaf geen zak om katten en vogels. 't Zal wel het jachtinstinct zijn geweest, al zijn noch katten noch spreeuwen echt te vreten.

Evolutionair allemaal heel verklaarbaar.

Ratzinger | 05-02-13 | 21:32

kapotte_stofzuiger | 05-02-13 | 21:28 |
Don't flatter yourself too much ;-)
Verder weer een voorspelbare, in uw ogen vast stoere, reactie. As usual.

Op Hetedraad | 05-02-13 | 21:32

Ik wordt elke dag gepest... zie een geile film op XHamster en als ik er op klik staat er "Video not Availlable" op...

dirkieeee | 05-02-13 | 21:31

Not Muhammad | 05-02-13 | 21:25
Doe mij nou maar gauw bij Joris aanmelden wegens pesten, maar ik waarschuw je, Joris is eigenlijk een éénstreper die nog geen letter in de pc kan krijgen.
Verder heb ik niets met pesten. Ik ben gepest en heb anderen gepest. Thats life, live with it.

Graaf van Egmont | 05-02-13 | 21:31

overVecht | 05-02-13 | 21:27 | + 0
Ik geloof niet dat 'nattebever' er bij was, wat voor klootzak hij verder ook was.

Ratzinger | 05-02-13 | 21:31

@Kaas de Vies | 05-02-13 | 21:28 |

Weet jij GODVERREDOMME wel niet hoeveel pijn mij dat heeft gedaan!???!?!?

*opkrult in foetus houding en duim in mond steekt*

IS HEUS NIE LEUK HOOR!

overVecht | 05-02-13 | 21:30

@overVecht | 05-02-13 | 21:27
Terwijl Natte BEver naar nu blijkt een hele lieve knul is/was.

Uw Verzekeringsadvis | 05-02-13 | 21:30

@Bakito | 05-02-13 | 21:27
Succes met het nestje van bladeren maken bokito.
Bonne nuit.

de grote Anti | 05-02-13 | 21:30


Ratzinger | 05-02-13 | 21:25 | + 0 -
Met enige schaamte? Je moet je kapot schamen! Wat voor opvoeding heb jij genoten dat je op je 11de katten en vogels voor hun kop schoot met een buks?

irma zonderboezem | 05-02-13 | 21:30

@ irma zonderboezem | 05-02-13 | 21:27 |

Ik vind het idee wel grappig eigenlijk.

D.Turpin | 05-02-13 | 21:29

Kaas de Vies | 05-02-13 | 21:27 | + 0
Shit, moet ik ook nog vertellen dat ik wel aardigheid had in het doodtrappen van spreeuwen...

Ratzinger | 05-02-13 | 21:29

@irma zonderboezem | 05-02-13 | 21:27
Ik stelde mij generatiegenoten in de politieke, bancaire en justitiële wereld voor.

kapotte_stofzuiger | 05-02-13 | 21:29

@Cuyahoga | 05-02-13 | 21:13
Ja. En klein. En dik. En stom. Een negerkabouter. Je hebt niet eens puntmuts. Rare pygmee!

Stormageddon | 05-02-13 | 21:29

Kaas de Vies | 05-02-13 | 21:14 | + -1
Dat was een metafoor, Kaas, ouwe debiele niksnut. Ik weet zeker dat je dat wel begreep en dat maakt je comment nog triester.

Mensen als jij moeten gewoon doodt, daar hoeven we het niet al te lang over te hebben.

Nee, van halve maatregelen hou ik gewoon niet.

Ratzinger | 05-02-13 | 21:28

Blind in Oranje. Van Gaal weet ook wel hoe hij voetballiefhebbers moet pesten.

spanarchist | 05-02-13 | 21:28

@Bakito | 05-02-13 | 21:27 Slaap lekker Bakito.

Not Muhammad | 05-02-13 | 21:28

@overVecht | 05-02-13 | 21:27 | + 0 -
Maar even bij ome Kaas op schoot even uithuilen.

Kaas de Vies | 05-02-13 | 21:28

@Op Hetedraad | 05-02-13 | 21:25
Wat leuk, u heeft zich speciaal om mij dat te zeggen vandaag aangemeld als reaguurder.
Altijd fijn om fans te hebben. *kusjes*

kapotte_stofzuiger | 05-02-13 | 21:28

@Ratzinger | 05-02-13 | 21:25 | + 0 -
Barbaar, ik liet het mijn butler doen.

Kaas de Vies | 05-02-13 | 21:27


kapotte_stofzuiger | 05-02-13 | 21:20 |
Meer dan 20 jaar wachten en dan iemand ( gezins) leven kapot maken?? Jezus man, hoe focking triest ben je dan?!

irma zonderboezem | 05-02-13 | 21:27

Ik ben vroeger ook gepest....

2007 om precies te zijn... ik weet het nog als de dag van gister.

Ik postte alhier een simpele tegel en vervolgens moest ik van Teen, Bottehond, van dal, Biff, Tyler Durden, Sjaakie, Libertas, nattebever en nog een paar andere "Deaudt vallen!!" nahja... dat geprobeerd... maar da lukte ook nie.

Nu altijd nog hier... het pesten overwonnen.... FUCK die online lafbekken!

overVecht | 05-02-13 | 21:27

Mensen, ondanks de warmte en liefde in deze draad, ga ik jullie, mijn maatjes, toch verlaten. Bedje toe.

Morgen om 09 uur weer een ochtendtopic, wil ik weer scherp uit de hoek komen. Oblesse noblige.

www.youtube.com/watch?v=WOnzjmZaxhA

Bakito | 05-02-13 | 21:27

Vroeger bestond pesten helemaal niet. Maar ja, toen kwam Geenstijl.

spanarchist | 05-02-13 | 21:27

@Graaf van Egmont | 05-02-13 | 21:15 Nee! En als je zo door blijft gaan zal ik bij de moderator klagen dat je me pest.
Waarbij dan het principe in werking treedt dat, net als 'belediging', je mening een waarheid is die ik liever niet hoor.
-
Het liefst zou ik wat harder van leer trekken tegen de nieuwe pest-beleving anno 2013. Maar de gedachte aan Tim Ribberink weerhoudt me ervan. In mijn optiek het slachtoffer van vele factoren, waarvan pesten het gevolg en niet de oorzaak was.
Helaas liggen dergelijke zaken erg gevoelig. Heb het topic omtrent zijn dood gelezen. Vandaar.

Not Muhammad | 05-02-13 | 21:25

kapotte_stofzuiger | 05-02-13 | 21:20 | + -1
Lijkt me niet zo'n goed plan.
Ik zou mezelf er niet toe verlagen.

Nu ik heel diervriendelijk ben geworden, denk ik nog wel eens met enige schaamte terug aan m'n jonge jaren (ik was 10 of 11) en ik met m'n luchtdrukpistool katten voor hun kop schoot - die het meestal overleefden - en spreeuwen uit de dakgoot - die het meestal niet overleefden of zwaargewond waren zodat ik ze maar doodtrapte.

Ik bedoel, elk mens heeft z'n mooie kanten.

Ratzinger | 05-02-13 | 21:25

Pesten is gezond. Hoort bij het leven en word je hard van.
kapotte_stofzuiger | 05-02-13 | 20:36 |
Daar weet jij, als die hard 24/7 reaguurder vast alles van. Word je erg gepest, thuis en op je werk? Moet haast wel he, wil je je hele leven verkleinen tot een scherm van 19".

Op Hetedraad | 05-02-13 | 21:25

Ratzinger | 05-02-13 | 21:18 |
Heb troueens een pesthekel aan mensen die in de slachtofferrol kruipen.

Watapatja | 05-02-13 | 21:24

Ratzinger | 05-02-13 | 21:18 |
Dat terugpakken herken ik, sportschool en succes doet wonderen. Op zich net zo erg, maar wel lekker (menselijk). Ik denk wel dat ik het daardoor nog steeds voor zwakkeren opneem.

Watapatja | 05-02-13 | 21:21

@Bakito | 05-02-13 | 21:09
Stuur hem ff door als tie klaar is, heb vanmiddag een paar moslims gevangen die zitten toch maar een beetje te niksen.

Uw Verzekeringsadvis | 05-02-13 | 21:21

pvpb | 05-02-13 | 21:17
Zo is het maar net. Als je gepest wordt kun je altijd nog bij anderen verhaal halen. Bijvoorbeeld een blinde een draai om zijn oren verkopen en hard wegrennen, of een bejaarde zijn wandelstok onder zijn lijf wegtrappen. Maar als je gepest wordt word je geacht dit soort frivoliteiten zelf te verzinnen.

Graaf van Egmont | 05-02-13 | 21:20

@Ratzinger | 05-02-13 | 21:18
"Revenge is a dish best served cold"
Wacht dan tot je 40e en maak het (gezins)leven van je pesters echt kapot. Op je 18e klappen uitdelen kan iedereen.

kapotte_stofzuiger | 05-02-13 | 21:20

Watapatja | 05-02-13 | 21:07 | + 0
Uhh, nee, dat niet. Vond de gepeste jongen ook niet zo boeiend (had nauwelijks contact met hem).
't Zal jeugdige overmoed zijn geweest. Gepest werd ik niet, nadien ook niet.
Ken wel genoeg gevallen waarin het inderdaad redelijk dramatisch was. Dat kinderen gewoon in het voorbijgaan geschopt werden - omdat het kon.
Ook ken ik een verhaal uit eerste hand van iemand die vroeger werd gepest, lagere school, krachttraining ging doen etc. en jaren later, zo rond z'n 18e, al die personen nog eens heeft opgezocht en in elkaar geslagen.
Lijkt me ook een kutleven, maar ja, wel begrijpelijk.

Ratzinger | 05-02-13 | 21:18

Eigenlijk is er maar 1 ding aan pesten wat ik ronduit weerzinwekkend vind, en dat is dat het een collectief is tegen het individu. Pesters zijn eigenlijk de eerste totalitairen die je in je leven tegenkomt.

GödelsRevenge | 05-02-13 | 21:18

Bakito ...... 21.09
In de schuur? Vindt u dit niets iets te slaafs en te middeleeuws voor EU trollen? Schande!!

rechtvaardigerechter | 05-02-13 | 21:18

Ik ben verheugd te lezen dat ik hier niet meer vrijwel alleen sta in de opvatting dat we vooral een epidemie van softe watterigheid met lange tenen hebben...

pvpb | 05-02-13 | 21:17


Kaas de Vies | 05-02-13 | 21:08 |
Dat klinkt behoorlijk bruut....!

irma zonderboezem | 05-02-13 | 21:16

-28 voor een fipo?
*polsen doorsnijdt*

kapotte_stofzuiger | 05-02-13 | 21:16

Not Muhammad | 05-02-13 | 21:13
Nee Arie dat gaan we niet doen. Kom eerst zelf even uit de kast. Liefst tijdens het Debat op 2.

Graaf van Egmont | 05-02-13 | 21:15

Graaf van Egmont | 05-02-13 | 21:13 |
Je moet de kat niet op het spek binden, al die koorknaapjes die hij kan pesten.

Watapatja | 05-02-13 | 21:15

@Ratzinger | 05-02-13 | 21:12 | + 0 -
Dat je niet gepest werd omdat je nog in je broek scheet.

Ik best elke dag duizenden joop.nl-gangers. Zal ze leren!

Kaas de Vies | 05-02-13 | 21:14

Ratzinger | 05-02-13 | 21:12
Eigenlijk zou jij paus moeten worden. Bikkel!

Graaf van Egmont | 05-02-13 | 21:13

@Graaf van Egmont | 05-02-13 | 21:09 Ik zou graag een arm om je heen slaan, maar dat wekt weer geruchten van homoseksualiteit in de hand. Derhalve lijkt het me beter vanavond bij mij achter in het Sint Gristus Plantsoen af te spreken.

Not Muhammad | 05-02-13 | 21:13

@Stormageddon | 05-02-13 | 21:09
Zeker omdat ik zwart ben hè?

Cuyahoga | 05-02-13 | 21:13

irma zonderboezem | 05-02-13 | 21:09 | + 0
Ik was inderdaad al erg jong een HELD, nog steeds.

Zonder dollen, ik scheet in m'n broek, maar iets in mij kon dat gedonder niet verdragen.

Ratzinger | 05-02-13 | 21:12

volgensmij zijn 2 op de 3 mensen tegenwoordig kruidje-roer-mij-niet... maar volgensmij zijn 2 op de 3 mensen ook te jong om te weten wat het betekent....

paranoya | 05-02-13 | 21:12

@ Not Muhammed 21:06

Nou ben je je incognito hier definitief kwijt, Arie...

eerstneukendanpraten | 05-02-13 | 21:10

Not Muhammad | 05-02-13 | 21:08
Moet je ook maar niet zo paarsebroekerig uit de hoek komen.

Graaf van Egmont | 05-02-13 | 21:10

@Stormageddon | 05-02-13 | 21:09
Sorry he, wat ik allemaal tegen je heb geroepen.

Bakito | 05-02-13 | 21:10

Ratzinger | 05-02-13 | 21:05 |
Wat ben je toch een held, toen al op het schoolplein en nu hier!

irma zonderboezem | 05-02-13 | 21:09

Toen ik kind was had ik al een hekel aan kinderen, pesten die klerelijers dat was en is de oplossing.

Uw Verzekeringsadvis | 05-02-13 | 21:09

ik ben vroeger ook veelvuldig gepest door een heel vervelend ventje. Hij zat alleen niet bij mij in de klas. Koos Spee heette hij.

jemagookniksmeer | 05-02-13 | 21:09

@rechtvaardigerechter | 05-02-13 | 21:07
Pius zit bij mij in de schuur, EU-trollen aan het trainen.

Bakito | 05-02-13 | 21:09

Not Muhammad | 05-02-13 | 21:06
Leuk geprobeerd. Zit in hier mijn toetsenbord onder te janken en dat flictioleerd duzz nwiet mwear.

Graaf van Egmont | 05-02-13 | 21:09

Jullie zijn allemaal stom. En jullie vader is gek. En jullie moeder is dik. O zo. Lekker puh.

Stormageddon | 05-02-13 | 21:09

Ook ik ben gepest op internet, maar ik noem geen namen want dan beginnen ze weer.

Kaas de Vies | 05-02-13 | 21:08

@Sowieso_21 | 05-02-13 | 21:03 Nou ja zeg, ik geef geen oordeel noch ben ik sarcastisch.

Not Muhammad | 05-02-13 | 21:08

Onze eigen ervaringen van weleer erbij halen gaat dus geen fuck helpen.Nu hebben de kudtkoters soosjol media.En duimpjes.

Wat zou er gebeuren als een scholier zegt dat hij/zij geen computer heeft? Juist,dan springen er een paar dagen later ineens 400 man in zijn/haar nek..'En hij/zij zich maar afvragen waar ze vandaan komen en waarom ze hem/haar moeten hebben.

Ook heb ik vernomen dat je zowieso gewoon zwaar de lul bent op een zwarte school.. Pesten 2.0 ghetto-style met de blackberry.

de grote Anti | 05-02-13 | 21:07

Ratzinger | 05-02-13 | 21:05 |
Das de kunst. Meteen ben je roedelleider en heb je een slaafje. Maakte je jeugd een stuk makkelijker.

Watapatja | 05-02-13 | 21:07

Waar is pius trouwens, zou die weggepest zijn?

rechtvaardigerechter | 05-02-13 | 21:07

@Graaf van Egmont | 05-02-13 | 21:02 : Inderdaad. Fijn dat je er naar vraagt. Kom eens even naast me zitten en denk aan een naar moment. Ja, laat die tranen maar komen. In de camera graag, nee, niet wegdraaien. In de camera met die tranen. Goed zo.
Wellicht nog iets aan je ouders op te biechten?
@Watapatja: Oh sorry.

Not Muhammad | 05-02-13 | 21:06

@Sowieso_21 | 05-02-13 | 21:03
Nu lokt u het zelf uit. Niets geleerd in die 3 jaar?
Met een reaguursel plaatsen kunt u reaguursels verwachten. Illustreren doet u maar in een boek.

kapotte_stofzuiger | 05-02-13 | 21:06

Er zijn scholen, hoeveel weet ik niet, met een pestprotocol. Op zichzelf een goede zaak.
Uit m'n eigen lagere schooltijd herinner ik me nog dat een klasgenoot na schooltijd door 3 of 4 klasgenoten in elkaar zou worden geslagen. Dat leek mij erg onrechtvaardig en in al m'n overmoed zei ik dat ze 'dan eerst langs mij moesten'.
Ik heb dat die jongens ook verteld. Spannonde middag. Na schooltijd met m'n grote bek die jongens uitgedaagd. Ik geloof dat ik vrij kansloos zou zijn geweest, maar ze liepen uiteindelijk weg en de jongen in kwestie werd nadien niet meer lastiggevallen. Ik herinner me nog goed hoe ik overliep van de adrenaline. Ook allemaal niet heel gezond, geloof ik.

Waarmee ik maar wil zeggen dat het het mooiste is als er in een klas (of welke groep ook) ook maar één iemand is die dat pesten of in elkaar beuken allemaal niet zo cool vindt, al helemaal niet als de persoon in kwestie vrij zwak is (wat kinderen vaak haarfijn aanvoelen).

Dat je als pester een ongelooflijke laffe lul bent, dat zou iets meer onder de aandacht moeten worden gebracht.

Ratzinger | 05-02-13 | 21:05

Sowieso_21 | 05-02-13 | 21:03
Toch krijg je ongevraagd mijn oordeel. Daar zul je mee moeten doen.

Graaf van Egmont | 05-02-13 | 21:04

Hoe meer pesters, hoe meer therapeuten er werk hebben. Sinds dat de maakindustrie uit Nederland verdwenen is, moet het middenkader ergens geld mee verdienen. Een studie tot een willekeurige vorm van therapeut is voor menigeen een haalbare kwestie. Het is daarom een illusie dat pesten binnenkort verdwijnt.

henriette | 05-02-13 | 21:04

Graaf van Egmont | 05-02-13 | 20:58 |
kapotte_stofzuiger | 05-02-13 | 21:00 |
Not Muhammad | 05-02-13 | 21:00 |
Ik hoef uw oordeel of sarcasme niet, ik wilde enkel illustreren dat pesten weldegelijk een probleem is en niet weggehoond moet worden zoals een aantal reaguurders hier doet.

Sowieso_21 | 05-02-13 | 21:03

Not Muhammad | 05-02-13 | 21:00 |
Dit is geen stijl, niet therapieweb of joop.nl.

Watapatja | 05-02-13 | 21:02

Bakito ....... 20.58
Psetkoppen zijn het, allemaal.

rechtvaardigerechter | 05-02-13 | 21:02

Pesters hebben behoefte aan zwakkeren om hun macht te bevestigen.
Gaat na schooltijd gewoon door op het werk. Heet dan mobbing.

Islamofiel | 05-02-13 | 21:02

Not Muhammad | 05-02-13 | 21:00
Geef het maar toe. Jij bent Arie Boomsma hè?

Graaf van Egmont | 05-02-13 | 21:02

Pesten kan ernstige gevolgen voor de samenleving hebben. Zie Tim Kuik; als jong jochie constant gepest en nu, járen later neemt ie wraak.

Prins Fontainebleau | 05-02-13 | 21:02

Comazuipen, anderen op straat doodschoppen, pesten tot de dood er op volgt het kan tegenwoordig allemaal, maar waar zijn de verantwoordelijke ouders en opvoeders die als taak hebben kinderen duidelijk te maken wat wel en niet kan en dat je anderen met rust laat en je handen thuis houdt.... Vind overigens ook dat scholen en ouders van gepeste kinderen alerter moeten reageren, desnoods haal je een kind van school of spreek je als schoolbestuur de pesters op school aan over hun niet te tolereren gedrag... Maar leer ook kinderen die gepest worden sterk en weerbaarder te worden. Pesten is zo hufterig, maar absoluut geen reden om uit het leven te stappen...

Megalomaantje | 05-02-13 | 21:02

@Sowieso_21 | 05-02-13 | 20:56: Dat moet een vreselijke ervaring geweest zijn. Hopelijk ben je er inmiddels overheen en heb een normaal zelfbeeld.
Ik vraag me af wat er in die tijd gedaan werd om je pesters aan te pakken. Maakte je het bespreekbaar? Bij je ouders of bij de school. Werden de ouders van die jongeren aangesproken en, zo ja, wat was de daaropvolgende reactie?

Not Muhammad | 05-02-13 | 21:00

@Sowieso_21 | 05-02-13 | 20:56
Dan was u zowel fysiek als mentaal zwakker dan uw pesters. Daar ligt de fout en oplossing echt bij de school die een 7-jarige dumpt tussen 9-jarigen, alsmede de ouders die dat zonder blikken en blozen goedkeuren.

kapotte_stofzuiger | 05-02-13 | 21:00

@Kapitein Sjaak Mus | 05-02-13 | 20:58
Dank je.

@Kapitein Sjaak Mus | 05-02-13 | 20:40
Dank je.

Bakito | 05-02-13 | 20:59

Sowieso_21 | 05-02-13 | 20:56
Eigen schuld. Jongetjes hebben nou eenmaal een hekel aan slimme meisjes op die leeftijd. (Later ook wel hoor) Je had moeten eisen om in je eigen klas te mogen blijven.

Graaf van Egmont | 05-02-13 | 20:58

@rechtvaardigerechter | 05-02-13 | 20:56
Het is jammer dat velen hier jouw humor niet vatten.

Houd moed!

Bakito | 05-02-13 | 20:58

Minkudo's uitdelen is geen pesten.
Heeft meer te maken met toetsenbordincompetentie, gecombineerd met een smal denkraam.
Is daarom ook toegestaan aan taalkundig uitgedaagden, die slechts medelijden oproepen.

Kapitein Sjaak Mus | 05-02-13 | 20:58

Sowieso_21 | 05-02-13 | 20:56 |
En toen je 16 was liepen ze hijgend achter je aan.

Watapatja | 05-02-13 | 20:57

-weggejorist-

jiggernaut | 05-02-13 | 20:56

Wat praten hier veel reaguurders stoere onzin. Ik moest op de basisschool een klas overslaan. Ik kwam als meisje van 7 in een klas met allemaal kinderen van 8 of 9 jaar (ik was ook nog een jonge leerling) en ben de 3 jaren daarna door een groep van 4 jongens systematisch gepest. Nageroepen, uitgescholden, geslagen, geschopt en zelfs tot thuis achtervolgd. Als gevolg hiervan werd ik door de rest van de klas genegeerd, omdat ze bang waren ook gepest te worden.
De term "pesten" wordt veel te snel gebruikt tegenwoordig, maar dat betekent niet dat pesten niet bestaat en geen probleem is.

Sowieso_21 | 05-02-13 | 20:56

Bakito ...... 20.53
Bij een kapotte banaan en een stofzuiger denk ik altijd, hoe komt die banaan nou kapot? Tsja.

rechtvaardigerechter | 05-02-13 | 20:56

@Bakito | 05-02-13 | 20:53
Daar word ik nu hard van, om Bigi Bana(nen) Boy te citeren.

kapotte_stofzuiger | 05-02-13 | 20:55

Graaf van Egmont | 05-02-13 | 20:51 |
Klopt, zwakte wordt direct afgestraft. Meedogenloos en niets ontziend.

Watapatja | 05-02-13 | 20:54

@kapotte_stofzuiger | 05-02-13 | 20:51
Bij een kapotte_stofzuiger denk ik op mijn beurt aan een volle zak.

Geil gesprek hè ...?

Bakito | 05-02-13 | 20:53

Om gepest te worden moet je wel iets doen. Bijvoorbeeld overal bang voor zijn en elke dreiging serieus nemen. Als je de moed hebt om van je af te bijten en daarbij de kans loopt om ook een bloedneus op te lopen, is het gauw gedaan met het pesten en zien de pesters vol verwachting uit naar het volgende gewillige slachtoffer

Graaf van Egmont | 05-02-13 | 20:51

@Bakito | 05-02-13 | 20:50
Bij Bakito moet ik altijd bananen denken.

kapotte_stofzuiger | 05-02-13 | 20:51

@miko | 05-02-13 | 20:44
Waarom denkt iedereen bij de naam Pavlov toch altijd aan hondenvoer ?

Bakito | 05-02-13 | 20:50

Er is een groot (grijs?) gebied tussen pesten en treiteren.
Iedereen is wel eens onderwerp van spot of hoongelach geweest. Soms terecht en soms tot vervelens toe. De verantwoordelijkheid dient te worden gedeeld. Weet je wanneer je te ver gaat?
Bij ons op 't werk werd een nieuwkomer vaak (onbedoeld) gekwetst door opmerkingen over haar immer goed verzorgde haar. Bleek een pruik om de kanker-therapie te verhullen. Pijnlijk, maar ze gaf het zelf aan. Wat het met haar deed en hoezeer ze elke ochtend met tegenzin naar t werk ging. Hebben we een avondje uit voor georganiseerd, als excuus en nu werkt ze alweer vier jaar bij ons. Met plezier.
Stel nu dat ze zichzelf na een half jaar van het leven had beroofd, omdat ze er niet meer tegen kon. Maar niets zei.
Bij wie lag de verantwoordelijkheid dan?
.
Enfin. Pesten is vaak de onbeholpen manier van omgang, door types zoals ik, die gewoon proberen een beetje contact te zoeken en denken leuk te zijn. Als je ondanks signalen toch doorgaat met hinderlijk gedrag moet daar altijd een uitweg voor te bedenken zijn. Hetzij via de baas, persoonlijk aanspreken of een anoniem adviesbureau.
En daar wringt de schoen. Eigen verantwoordelijkheid. Altijd maar weer een ander die moet of had moeten ingrijpen/voorkomen dan wel genezen. Nee! Nee! Nee! Niemand heeft je het leven geschonken met daarbij behorende garanties omtrent het gedrag van anderen. Daarin moet je zelf actie ondernemen, of je nu durft of niet.

Not Muhammad | 05-02-13 | 20:49

@Terpen-tijn | 05-02-13 | 20:47
Precies. Die huilerts moeten wat meer van zich afbijten. Een beetje jammer als pappa en mamma vanuit de bakfiets roepen dat je moet praten, maar een (digitale) klap werkt toch echt beter.

kapotte_stofzuiger | 05-02-13 | 20:48

"Gerard Joling die de psoriasiskorsten van Gordon opknabbelt"
Daar ging mijn avondeten bijna over mijn toetsenbord. Bedankt, Quid.

Sowieso_21 | 05-02-13 | 20:48

kapotte stofzuiger 20:46
Niemand wordt echt gepest.

Terpen-tijn | 05-02-13 | 20:47

@Bigi Bana Boy | 05-02-13 | 20:45
Jammer dat u geen Luke Perry zei, anders hadden we kunnen pesten.

kapotte_stofzuiger | 05-02-13 | 20:47

@Terpen-tijn | 05-02-13 | 20:45
LOL, leest u uw eigen reaguursel een terug. Wat bent u nu aan het doen, pesterT!

kapotte_stofzuiger | 05-02-13 | 20:46

Ik heb zelf ook gepest op internet, maar nadat poker in zwang raakte ging ik daarmee verder.

bokkepruik | 05-02-13 | 20:45

kapotte_stofzuiger | 05-02-13 | 20:36
Ik word hard van andere dingen. Van Kate Perry bijvoorbeeld.

Bigi Bana Boy | 05-02-13 | 20:45

kapotte stofzuiger 20:41
Dom achtelijk stuk vreten, ben jij soms bij elke pesterij?
Plaag je maar een beetje hoor, voor de gein, snappie?

Terpen-tijn | 05-02-13 | 20:45

Eigenlijk zijn de pesters een minderheidsgroep.

bennutzat | 05-02-13 | 20:45

@Bakito | 05-02-13 | 20:38
*Bakje vol doet met pedigree pal en kommetje vers water geeft aan pavlov bakito*

miko | 05-02-13 | 20:44

En voor middelbare scholieren die stiekem Geenstijl bezoeken: ook premiumreaguurders werden vroeger weleens gepest, maar lachen rijdend in hun nieuwe Audi A7 om de pesters werkend bij de plantsoenendienst

kapotte_stofzuiger | 05-02-13 | 20:44

Ik word dagelijks gepest door te worden blootgesteld aan middeleeuwse ideologieën en verhaaltjes over koninginnen, koningen en kastelen.
Laat ze zich daar eerst maar eens druk om maken met hun blije bakkes.

Cuyahoga | 05-02-13 | 20:43

faceboek en twitter zijn dan ook ideale instrumenten om buiten RL ook nog eens virtueel iemand te treiteren, de héle dag door

Drinky McGluglug | 05-02-13 | 20:43

Ben nog steeds een voorstander van de Dam methode...

duitse herder | 05-02-13 | 20:42

@de Bree | 05-02-13 | 20:40
Oftewel, niemand wordt echt gepest, hooguit geplaagd.

kapotte_stofzuiger | 05-02-13 | 20:41

@Bakito | 05-02-13 | 20:38
Wat zit je haar leuk!

Kapitein Sjaak Mus | 05-02-13 | 20:40

Pesten is het gedrag waarbij één persoon herhaald en gedurende langere tijd door een of meerdere anderen bejegend wordt op manieren die leiden tot fysieke verwonding en/of psychisch lijden.

de Bree | 05-02-13 | 20:40

Trollen bestaan niet, pesters wel.

Terpen-tijn | 05-02-13 | 20:40

@Bakito | 05-02-13 | 20:38
Ik vind u best lievv.

kapotte_stofzuiger | 05-02-13 | 20:39

Ben vroeger op de Middelbare Kapiteinsschool ook wel eens gepest.
Paar keer flink uithalen, bloedneus en blauw oog uitgedeeld.
Nooit meer last gehad.
Tegenwoordig zit je als kind bij bureau Halt als je voor jezelf opkomt.
Niet zo gek dat dat pesten blijft dooretteren....

Kapitein Sjaak Mus | 05-02-13 | 20:39

En later als ze groot zijn gaat onze roverheid gewoon door met pesten.

Watapatja | 05-02-13 | 20:38

Weet je wat ik hier allemaal voor mijn kiezen krijg geschoteld?

Stelletje hypocrieten

Bakito | 05-02-13 | 20:38

Zo vaak word ik niet eens gepest. Tsja.

rechtvaardigerechter | 05-02-13 | 20:37

Pesten is zelfs leuk, jammer dat Joris het af en toe te gortig vindt worden.

kapotte_stofzuiger | 05-02-13 | 20:37

Het pestprotocol van GeenStijl is een enigma voor mij.
De ene keer zus, de andere keer zo.

de Bree | 05-02-13 | 20:37

Waarmee Bakito zijn gedrag is verklaard.

miko | 05-02-13 | 20:36

Ga eens deaud! Ja jij, anoniem lafbekje met je lelijke rotkop en een kat als huisdier om het gebrek aan andere poezen te compenseren.

Pesten is gezond. Hoort bij het leven en word je hard van.

kapotte_stofzuiger | 05-02-13 | 20:36

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Kansino. Hét online casino van Nederland.
Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online casino Nederland | LOESOE - nieuws en entertainment
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | CoinMart
online bookmakers in Nederland