Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Goedemorgen D66'ers. Jullie bent schizofreen

D666.png GOEDEMORGEN LIEVE D66-LEZERS! We weten dat jullie er zijn want dat zien we altijd aan de miskende 'hij heeft best een goed punt hoorj'-reaguursels onder topics waarin we Arrogander Peggold uitlachen als hij weer op hoog-elitaire wijze een gebrek aan standpunt over een Belangrijk Onderwerp probeert te verhullen met nauwelijks een mening. We herkennen jullie soort bovendien dankzij D66-lokaas tussen de antwoorden in de stijlloze poll. Hierrr was de Democraten-trollbait bijvoorbeeld het Heleen van Royen-antwoord, waarmee glashard bewezen is dat D66'ers heimelijk neuqromans verbergen onder de omslag van een Ayn Rand. Allemaal. Want de midlifepr0n van eerstgenoemde leest nou eenmaal een stuk lekkerder weg dan hoogdravende filosofieën die D66'ers naar buiten uit willen dragen, maar waar ze steeds hun moeilijke brillen op kapot kijken. Allemaal heldere signalen van schizofrenie in het leedwezen van D66'ers, die hun kroonjuwelen dragen zoals de keizer zijn nieuwe kleding: onzichtbaar. Ontkennen is zinloos, want iedereen ziet het. Kijk maar: een voorstel voor een referendum over het samengaan van Noord-Holland, Utrecht en Flevoland is in de Provinciale Staten van Utrecht door alle partijen gesteund, béhalve.... Want je zou toch eens een standpunt innemen waarbij je de burger een greintje democratische zelfbeschikking gunt. Hallo. Überhaupt een standpunt innemen is al een brug te ver in de ondraaglijke lichtheid van het D66-wezen! Welnu, lieve Democraten. We menen het niet kwaad met jullie. Hier, een gratis doorverwijzing naar helend advies van jullie goede vriend en strijdmakker, Bert Brussen. EN NU VOORUIT!

Reaguursels

Inloggen

Pastor Sippenhaft blijf jij maar lekker op Wilders stemmen, dan komen wij wel helpen als het misgaat. Het is nu eenmaal zo dat we Europa nodig hebben. Het feit dat iedere Nederlander 750 euro betaalt aan Europa klopt maar ze vergeten er bij te zeggen dat we 1250 euro verdienen. Ik weet niet waar jullie hebben leren rekenen maar dat is nog altijd 500 winst. Verder vergeten vele sinds de EU was Nederland nooit zo veilig als nu. Verder kan ik het niet laten om je er op te wijzen wat een tumor bij mensen los maakt je mag ons rustig beledigen maar laat dit soort ziektes erbuiten.

miccc | 07-02-13 | 23:55

Hoewel ik niet echt een fan ben van Pechtold en bovendien categorisch tegen referenda ben (want het plebs is altijd tegen), stem ik toch D66.

Hastur | 06-02-13 | 01:43

Tadaaaaa! Daar istie weer, het driewekelijkse d66 afzeikstukje.

Bert op Safarie | 06-02-13 | 00:44

Knap stuk van BB trouwens, bijna de definitie van verbale diarree. Op 1 argument na alleen maar ad hominemmetjes, so wej

Strenge meester | 05-02-13 | 21:34

En toch voel ik me thuis op GS

Strenge meester | 05-02-13 | 21:33

D66 is dood. Eigenlijk al sinds die kinderboekenschrijver in het kabinet ging zitten, maar na de burgemeester die eigenlijk een burgemeestersreferendum wilde maar toch ook benoemd wilde worden, is het helemaal morsdood.
Wijlen. Kapot. Hoekje om. Een ex-partij.

Stormageddon | 05-02-13 | 19:16

-weggejorist en opgerot-

MFvGeel | 05-02-13 | 17:51

Basoluut | 05-02-13 | 13:12 |
Nee hoor geen enkele moeite, ik heb zoals altijd op VVD gestemd!
Ik heb daar ook erg veel spijt van, het zal ook niet meer gebeuren bij deze samenstelling van verraders en meelopers van de PvdA.
Ik zal zeker niet op D66 stemmen, een buikspreekpop daargelaten, wegens nog ergere hypocrisie en overijverig het land verraden. D66 is een partij voor angstige, laffe en bange burgers.

lanexxx | 05-02-13 | 17:20

D66 haat intens invloed van de gewone burger. Denken is alleen toevertrouwd aan eloquente, erudiete en edele Staatschlieden.

ad melkert | 05-02-13 | 16:36

Oh ik heb wel een mening over de D66 stemmer. De hoge oplieding heeft hun brein verneukt. Weet je waarom de D66 altijd zo nuanceert? Dat is om te verhullen dat ze eigenlijk geen ene moer weten. Mede door die hoge opleiding.

yayajippiehippie! | 05-02-13 | 14:43

Ik heb niet zo;n uitgebreide mening over D66. D66, CDA, PVV, VVD, GL, PvdA, ik vind het allemaal één pot nat.

yayajippiehippie! | 05-02-13 | 14:38

Tsja, als simpele ziel is het makkelijk om te kiezen inderdaad, maar dit stukje was vast niet als D66 promo bedoeld.
Toch kan ik er niet omheen het zo op te vatten.

'TrauMa | 05-02-13 | 14:22

En by the way; "AYN RAND"??? Are you joking???

TM | 05-02-13 | 13:54

Zelden zo'n dom stukje gelezen als dat broddelwerk van Brussen.
Zoals Mark Twain al opmerkte 'Generalizations are no damn good'. Maar ja, maak dat GS wijs.

TM | 05-02-13 | 13:53

Whut? D66 tegen een referendum? Je verwacht het niet. *kuch*

Wie neemt die partij - die in haar bijna 47 jarig bestaan niet één van haar kroonjuwelen heeft binnengehaald,(ja daar was-tie weer) die de afgelopen jaren onder Pechtold haar bestaansrecht uitsluitend heeft ontleent aan het bestrijden van Wilders, en is verworden tot een partij van eigen land en volkverraders - eigenlijk nog serieus?

De vraag stellen is hem beantwoorden. Wereldvreemde gebakkenluchthappers die net als Pechtold het verschil niet weten tussen vergezichten en luchtkastelen. (vrij naar v/d Staaij)

Treffend voorbeeld: EU slogan D66, juni 2012: 'Europa (de EU) gaat een stralende toekomst tegemoet.'

La Vie En Rose | 05-02-13 | 13:42

@Van Rossum wilt u de naam Ayn Rand niet besmeuren met het sociaal-liberale D66? Dank

Tointje | 05-02-13 | 13:41

@Goedzo | 05-02-13 | 13:32
Nou, wordt lid van D66

gooi en smijtwerker | 05-02-13 | 13:37

Ik ben alleen voor een referendum als zeker weet dat ik win.

Goedzo | 05-02-13 | 13:32

Kiuchi | 05-02-13 | 11:40

Dat mag u vinden, maar om dan bij een 'democratische' partij te zitten.

Wanneer wordt D66 eens consequent en zegt openlijk dat democratie niet het juiste systeem is om een land te regeren? En verander de partijnaam in:

Aristocraten66 (A66)
of
Oligarchen66 (O66)

Generaal Tapioca | 05-02-13 | 13:25

@gooi en smijtwerker | 05-02-13 | 12:29

Ok bedankt voor een stukje insight.

dj tonedeaf | 05-02-13 | 13:16

Zouden Van Rossem, Bert Brussen en alle meeheulende reaguurders zo eerlijk willen zijn te zeggen waar zij zelf op stemmen? Nee zeker. Lekker D66 bashen maar te laf om je eigen politieke voorkeur uit te spreken. En dan D66'ers betichten van lafheid en hypocrisie.
*iets met pot en ketel mompelt*

Basoluut | 05-02-13 | 13:12

Die speech van Hollande is verkeerd vertaald hoor.
Als Hollande het heeft over 'integratie' bedoelt hij: in-de-(Nederlandse pensioenpotten)-graait-ie.

Durmazon | 05-02-13 | 13:07

@dj tonedeaf | 05-02-13 | 12:25
Tsja, Hollande is een socialist en weigert echt in te grijpen: men verlaagt dara de pensioenleeftijd en als we niet oppassen mogen wij nog langer werken voor hun schulden en verdere ellende..

Big Swinging Dick | 05-02-13 | 12:51

dj tonedeaf | 05-02-13 | 11:59 |
Ach ja, die goede oude tijd. LOL

psycho_3 | 05-02-13 | 12:30

@dj tonedeaf | 05-02-13 | 12:00
frankrijk heeft zich verzekerd van de steun van landen als spanje, italie, griekenland, portugal, ierland. en als het zo uitkomt ook polen. de katholieke entente, om maar zo te zeggen.
al deze landen hebben een duurzaam tekort op de overheidsbalans. ze vreten dus meer op dan ze consumeren. landen met een overschot financieren dat en hollande zal kost wat kost zijn klauwen op dat geld leggen. dat heeft hij nodig om de luie, ontevreden, werkschuwe, corrupte en, bovenal, in een sneltreinvaart vergrijzende franse bevolking tevreden te houden. kortweg gaat het om mach in frankrijk zelf en daarvoor is het noodzakelijk dat anderen zorgen voor de centen die noduig zijn om in frankrijk uitkeringen te doen en lekker 35 uur te werken in fabrieken die dingen maken die niemand wil hebben. in economische zin is frankrijk de tikkende tijdbom in europa. politiek, en dat moet je ze nageven, zijn ze bijzonder slim en altijd gericht op een verenigd frans doel. dus kansloos zijn ze niet. Althans niet op voorhand, nee. succesvol op de lange termijn: totdat de duitsers wakker worden en beseffen dat hun oorlogstrauma wel heel erg duur is geworden.

gooi en smijtwerker | 05-02-13 | 12:29

D66 retoriek vergelijken met de boeken van Ayn Rand is totale onzin. Dan heb je geen boek van haar gelezen of begrepen.

Andre1972 | 05-02-13 | 12:28

@gooi en smijtwerker | 05-02-13 | 11:58

Ook de Franse president François Hollande heeft zijn visie op Europa uit de doeken gedaan. In een rede voor het Europees Parlement in Straasburg zei Hollande dat de eurozone versterkt moet worden met een eigen budget, regering en een wisselkoersbeleid.

www.volkskrant.nl/vk/nl/2824/Politiek/...

dj tonedeaf | 05-02-13 | 12:25

Kiuchi | 05-02-13 | 11:40 |
U heeft wel heel veel vertrouwen in politici. Het volk is op een grove manier ongelofelijk belazerd door deze overheid, de burger is dus niet achterlijk (althans de meesten)en zien dat ze ondemocratische slechte vertegenwoordigers hebben die dit land meer schade toebrengen dan goeds.

lanexxx | 05-02-13 | 12:20

Schizofreen is nog een compliment voor deze mensen. Het echte probleem is namelijk gewoon verwijtbaar: het zijn domme kakkers die hun hele leven in een villa in 'n volledig blank dorp hebben gewoond en op het gymnasium iets te naïef zijn geweest bij maatschappijleer.

Maar goed, ik moet oppassen met wat ik zeg - hun vadeurjj is vast advocaat.

Nequebard | 05-02-13 | 12:16

Bij de komende 2e kamerverkiezingen over tig jaar zou het volk zich eens moeten verenigen, door unaniem met zijn allen NIET te gaan stemmen. U niet naar ons luisteren, wij niet meer stemmen! Enige remedie om de macht bij het volk terug te krijgen. youtu.be/xIraCchPDhk

roverheid | 05-02-13 | 12:15

Als D66 stemmer ben ik tegen het referendum. De meerderheid van de mensen is namelijk te stom om zich een goede mening te kunnen vormen.

De Treinende Rechter | 05-02-13 | 12:13

@zeg maar jansen | 05-02-13 | 11:49
Jij wilt je onkunde over deze vreselijke ziekte ook even komen tonen?

Big Swinging Dick | 05-02-13 | 12:09

Eerst ondemocratisch de EU er door rammen en dan gaan strijden voor democratie enzo... Goed plan.

Zeetakje | 05-02-13 | 12:05

Het wordt weer eens pijnlijk zichtbaar hoe het staat met de kennis mbt psychiatrische aandoeningen.... blijkbaar weet het gros van de mensen niet wat schizofrenie inhoudt....

overVecht | 05-02-13 | 12:02

@gooi en smijtwerker | 05-02-13 | 11:58

Lijkt me tamelijk kansloos. Wat jij?

dj tonedeaf | 05-02-13 | 12:00

@Asmodean | 05-02-13 | 11:58
Het zijn net Jehova´s of salafisten. De ironie.

Bakito | 05-02-13 | 12:00

@psycho_3 | 05-02-13 | 11:53

Kan ook, in ieder geval rond de tijd dat je je wijf nog aan haar haren je grot in kon slepen om haar eens flink vol te blaffen.

dj tonedeaf | 05-02-13 | 11:59

Kobus Kloothamer | 05-02-13 | 11:52 |
Wat zielig voor je dat niet meer dan vijf woorden kunt lezen. Als het een bewuste keuze was is het overigens nog treuriger om in zo'n tunnelvisie te leven dat je argumenten van anderen niet eens wilt horen.

Asmodean | 05-02-13 | 11:58

@dj tonedeaf | 05-02-13 | 11:51
nee, frankrijk ziet de EU als een verlengstuk van het Elysee. Meer Europa betekent: meer Frankrijk. Ouderwetse Franse machtspolitiek. Niks meer, niks minder.

gooi en smijtwerker | 05-02-13 | 11:58

@Pastor Sippenhaft | 05-02-13 | 11:17
Moraalridder, tumor. Wat ben je weer lekker inhoudelijk bezig....

Bakito | 05-02-13 | 11:56

@necrosis | 05-02-13 | 11:51

Klopt, maar is toch een beginnetje... benieuwd welke partijen hiervoor zijn, kan het nog niet vinden op de site van PS Utrecht

Fatwabuster | 05-02-13 | 11:54

@Kiuchi | 05-02-13 | 11:40
Met andere woorden, wij zijn gekozen voor 4 jaar en jullie moeten die 4 jaar gewoon je bek houden.

Goh, waar heb ik dat nog gehoord.

Che_cuevara | 05-02-13 | 11:54

dj tonedeaf | 05-02-13 | 11:51
Of je bedoelt ten tijde van Asterix en Obelix?

psycho_3 | 05-02-13 | 11:53

@Kiuchi | 05-02-13 | 11:40
Helaas is het belangrijkste pro-EU argument van politici de eigen carrière en de hoge salarissen in Brussel. Dit doordrukken zonder het volk te raadplegen is geen verstandige zet. Trouwens het verstand van het volk onderschatten ook niet. Iedereen wist dat we geld gingen verliezen op de redding van Griekenland behalve JCdJ en consorten.

witwas | 05-02-13 | 11:52

Fatwabuster | 05-02-13 | 11:49 Flutland. Nomen est omen.

zeg maar jansen | 05-02-13 | 11:52

Asmodean | 05-02-13 | 11:10 | + -9 -
Bij je eerste 5 woorden was ik al klaar.....

Kobus Kloothamer | 05-02-13 | 11:52

@Fatwabuster | 05-02-13 | 11:49
'Raadgevend' is iets anders dan 'bindend'.

necrosis | 05-02-13 | 11:51

@gooi en smijtwerker | 05-02-13 | 11:45

Juist, daarom snap ik ook helemaal niet dat frankrijk [haar politici dan] mee wil doen aan de EU. Zij hebben zich sinds 500 voor christus al beter gevoeld dan de rest van europa.

Is dit ook een sollicitatie naar een functie binnen de eu-superstaat?

dj tonedeaf | 05-02-13 | 11:51

Als D66'er heb ik helemaal niks met Ayn Rand of Heleen van Royen, allebei gestoorde wijven met een sekstoornis. Rands boeken verheerlijken alleen contactgestoorde autisten ipv sletten.

Pepin | 05-02-13 | 11:51

Offtopic: Er komt in maart 2014 een raadgevend referendum over de fusie tussen Utrecht, Noord Holland en Flevoland... dan kan het ineens wel

Fatwabuster | 05-02-13 | 11:49

Big Swinging Dick | 05-02-13 | 11:47 Al z'n persoonlijkheden hebben hem gezegd dat het reuze meevalt.

zeg maar jansen | 05-02-13 | 11:49

Iets mis met Schizofrenie Van Rossem?? Met de juiste medicatie kun je prima functioneren in het dagelijks leven..

romario..... | 05-02-13 | 11:48

@Kiuchi | 05-02-13 | 11:40
ofwel in samenvatting: democratie is te moeilijk voor het volk.

gooi en smijtwerker | 05-02-13 | 11:47

ernstig dus

Big Swinging Dick | 05-02-13 | 11:47

Als van Rossem ook maar enig idee had hoe ersntig de ziekte schizofrenie is, zou deze scribent nooit van zijn leven weer zo'n kop maken. Dit getuigt van walgelijke onkunde!

Big Swinging Dick | 05-02-13 | 11:47

van heinde en verre | 05-02-13 | 11:14 Het blijkt nu dat 'Standards and Poor' ook omkoopbaar is gebleken en in het verleden wat hypotheekpakketten wat te positief heeft gewaardeerd.

En de rest is geschiedenis.


zeg maar jansen | 05-02-13 | 11:46

@dj tonedeaf | 05-02-13 | 11:39
wanneer Francois Hollande pleit voor meer politieke integratie in de EU, dan bedoelt hij dat Frankrijk meer zeggenschap moet hebben. Hij bepleit niks meer en niks minder dan zijn eigen landsbelang, vanuit Frans perspectief is dat geen landsverraad.
Landsverraad wordt hooguit gepleegd door de naieve goedgelovige D66 en GroenLinks (of equivalent)stemmende bloemenkinderen in Noord-west Europa die alleen goede bedoelingen zien en geen ouderwets eigenbelang en machtspolitiek.

gooi en smijtwerker | 05-02-13 | 11:45

Democratische idealen zijn niet te verenigen met een pro-EU standpunt. Door in daden voor dat anti-democratische gedrocht te stemmen is duidelijk wat die idealen D66 waard zijn. Overigens was dat natuurlijk al duidelijk toen D66 ten einde op het pluche te kunnen zitten "accountability aan het volk" met het badwater meespoelde. Gewoon opheffen dus...

Parel van het Zuiden | 05-02-13 | 11:42

Ben zelf D66 lid, maar heb heel weinig met referenda. Mensen laten zich veel te veel leiden door emoties zeker met dit soort onderwerpen. Daardoor zijn dit soort onderwerpen niet geschikt voor referenda.

Voor kleine makkelijke begrijpbare onderwerpen zijn referenda geschikt. Voor grote onderwerpen zoals samenvoeging van provincies zijn referenda niet geschikt. Om een goed overwogen keuze te kunnen maken wat het beste is (wel of niet samenvoegen van provincies) is er veel studietijd nodig en dat hebben de meeste mensen niet. Daarom die keuze overlaten aan door het volk gekozen politici die de tijd wel voor hebben om die keuze te maken op basis van de juiste argumenten.

Kiuchi | 05-02-13 | 11:40

Asmodean | 05-02-13 | 11:16
Lol! Uitstekende repliek. Je zult helaas niet of nauwelijks een antwoord krijgen vrees ik.

Zeg maarKaas_Cuevara | 05-02-13 | 11:39

De Franse premier François Hollande heeft dinsdag in een speech in het Europees Parlement gepleit voor meer politieke integratie in de Europese Unie.

Nog zo'n landverrader, Frankrijk zei ook NEE tegen de EU.

dj tonedeaf | 05-02-13 | 11:39

@Asmodean,

Ja zelfs ik moet toegeven voor D66 gestemd te hebben. Ik vond deze verkiezingen zo bar vol hervormingen en dom gedrag van partijen dat ik mijn god niet meer wist waar ik op moest stemmen, dan maar op de partij die:
- Niet had gezworen niet meer met PVV samen te willen werken. (meer dan de helft van alle partijen wou expliciet niet meer met PVV samenwerken)
- Duidelijk praat met klare taal ipv al die schuwige onzin die vvd en pvda uitkramen.
- voor mijn situatie net afgestudeerde starter in de bedrijfsmarkt de beste hervorming aan bood.

Ik zal beloven de volgende verkiezingen weer te kijken wat voor mij de beste partij is, want het is elke 2-3-4 jaar weer een hele klus om te kijken wat voor mij het beste uit komt...

Geen hardcore D66'er ikke, maar ik geef wel toe dat ik er voor gestemd had.

LangeTijdGeleden | 05-02-13 | 11:33

Iemand googelt Bert Brullen.

CoffeePatch | 05-02-13 | 11:32

Pastor Sippenhaft | 05-02-13 | 11:04 |
D66 is de EU-tumor in Nederland.
-----------------
Erg genoeg niet de enige.
En dan nog dat legertje homeopaten met 'laat je in godsnaam niet opereren, dat krijgen we met water wel onder controle'.

WirMachenMusik | 05-02-13 | 11:30

Maco | 05-02-13 | 11:22
Dat is het punt niet, dit gaat over de hypocriete D666. Voor democratie maar tegen het referendum. Over wel of geen mega-provincie kan je van mening verschillen. Waarom heeft D666 het niet meer over de gekozen burgemeester? Omdat ze enorm afgegaan zijn met Tom de Graaf. Als je een kerel bent geef je je fout toe en ga je door. Bij D666 duurt het trauma nu jaren en durven ze het onderwerp nog steeds niet op de agenda te zetten. L666 zou beter zijn, Laf-666

i-Wonder | 05-02-13 | 11:30

Toch knap dat deze partij al sinds 1966 in al haar wazigheid weet te blijven bestaan. Dat lukt verder alleen de vrijmetselaars en een enkele carnavalsvereniging.

mijntweecent | 05-02-13 | 11:29

Wat is er mis met een gebrek aan standpunt? Meningen, standpunten, opinies.. dat is iets voor gekken en dwazen. En dat is een feit, geen mening.

Detlev Tarnowitz | 05-02-13 | 11:28

Maco | 05-02-13 | 11:24 Jijzelf nog wel het minste hè?

zeg maar jansen | 05-02-13 | 11:26

En waarom ik ageer tegen Brusselmans, terwijl Van Rossem het stuk schreef, weet niemand...

Maco | 05-02-13 | 11:24

Brusselmans, doe je huiswerk eens wat beter!
Ook in de landen om ons heen heeft men megaprovincies gerealiseerd, om binnen afzienbare tijd de megaprovincies op te heffen, omdat het totaal niet blijkt te werken. Kijk maar even naar, bijvoorbeeld, 0033...
Ik ben zeker geen D66-er, en ik weet niet of ze binnen D66 wél hun werk hebben gedaan, maar Brusselmans zit nu te roeptoeteren om toch vooral de bal in eigen doel te gaan schoppen!

Maco | 05-02-13 | 11:22

@bintang | 05-02-13 | 11:15
Ik denk met de volgende verkiezingen 50 te zijn, dus dat wordt dan 50plus?

Per-Ongeluk | 05-02-13 | 11:21

Deed 66....

knerf | 05-02-13 | 11:20

@bintang | 05-02-13 | 11:15
Piratenpartij. Niet dat het veel zal helpen. Zodra het pluche lonkt, begint het draaien.

van heinde en verre | 05-02-13 | 11:18

Bakito | 05-02-13 | 11:07 |
Tumor = gezwel
Dat jij dat associeert met K. moet jij weten.
Moraalridder.

Pastor Sippenhaft | 05-02-13 | 11:17

Knap staaltje omgaan met cognitieve dissonantie.

Enige samenhang binnen de standpunten of een relatie tussen standpunten en praktijk is blijkbaar overbodig.

Muggenmepper | 05-02-13 | 11:17

Parsons | 05-02-13 | 11:10 |
Hoezo heeft D66 geen mening? Hun verkiezingsprogramma stond bol van de hervormingen. Geen loze en onuitvoerbare retoriek, zoals bij sommige andere partijen, maar daadwerkelijke hervormingen. Ik weet dat het op Geenstijl heel stoer is als iedereen elkaar nablaat dat D66 geen mening heeft, maar argumenten daarvoor zijn zeer schaars. Sowieso slaat je reaguursel als een tang op een varken. Hoezo is iedereen die vindt dat D66 wel een mening heeft een fascistische nazi? Je komt zo nog dommer over dan al die linkse tokkies die Wilders een nazi vinden moet ik zeggen.

Asmodean | 05-02-13 | 11:16

@Pastor Sippenhaft | 05-02-13 | 11:04
En een tumor moet je zo diep mogelijk wegsnijden. Dus neem als collateral damage dan gelijk de PvdA, het CDA, de VVD en de SP mee.

Ko Reander | 05-02-13 | 11:16

Maar hij heeft best een goed punt hoor..

Chow | 05-02-13 | 11:15

Maar waar moet je dan op stemmen als liberaal? Wilders is een populistische clown, en de VVD heeft volledig afscheid genomen van de liberale beginselen.

bintang | 05-02-13 | 11:15

Ayn Rand's gedachtegoed heeft de financiele crisis mede veroorzaakt, met de FED als de grootste aanhanger. Hadden ze maar een neuqromannetje gelezen...

Ook wel weer typisch Amerikaans. Seks is taboe, maar geweren zijn voor iedereen beschikbaar. Alles moet en zal stuk.

van heinde en verre | 05-02-13 | 11:14

Fuck je kroonjuwelen! Adem lang en diep in en schreeuw: “Weg met de EU! LANG LEVE HET REFERENDUM!”

lekker hoor.. :)

(c)ZWITSUL | 05-02-13 | 11:13

Is die Peggold al eens een keer uit de kast?

Altijd die schandknaapjes om hem heen en die canvasvergaderingen in Homo-café's.

Kom er gewoon eens voor uit man.

En nu voorhuid!

zeg maar jansen | 05-02-13 | 11:12

Een D66'er heeft nooit ergens een mening over en iedereen die daar anders over denkt is een fascistische nazi.

Als je er dan op wijst dat dat een mening is worden ze zenuwachtig.

Goed stuk van Bert.

Parsons | 05-02-13 | 11:10

ik toch stem ik D66, bij gebrek aan beter

t lup uit dn heand | 05-02-13 | 11:10

Klopt, ik als D66-stemmer vind D66 ook ongelooflijk hypocriet als het op referenda aankomt. Alleen maar voor referenda zijn als je denkt dat het volk voor de door D66 gewenste optie gaat stemmen is natuurlijk volkomen kansloos. Sowieso zijn referenda kansloos wat mij betreft. Als het een stuk kostenefficiënter is om de provincies samen te voegen moeten we dat gewoon doen.

Asmodean | 05-02-13 | 11:10

Wat sneu.
Is die Brussen toch weer aan de speed.
Iemand enig idee wat hij bedoelt met zijn schuimbekkende rant?

Kapitein Sjaak Mus | 05-02-13 | 11:07

@Pastor Sippenhaft | 05-02-13 | 11:04
Zeg, dat kun je ook anders zeggen. Weet je wat voor een vreselijke ziekte K. is?

Bakito | 05-02-13 | 11:07

Denk dat er nog meer zinvols in een neuqroman staat, dan in een willekeurig boek van Rand.

roze_bril | 05-02-13 | 11:06

Schizofreen? Daarvoor zijn twee duidelijke (tegenstrijdige) denkbeelden nodig en een D66er komt nog niet tot de helft.

Godsammekraken | 05-02-13 | 11:06

By the way... mooi stuk Brussen!

Helaas voor jou is er geen enkele D66er die de moeite neemt om af te dalen naar de krochten van het internet om jouw stukje te lezen, te begrijpen en laat staan er naar te handelen!

Fatwabuster | 05-02-13 | 11:06

Wat zou eigenlijk het ergste zijn?
- schizofreen zijn
- D66'er zijn
- schizofreen en D66'er zijn
- schizofreen, D66'er en Alex Pechtold zijn

Tim Grimback | 05-02-13 | 11:06

Kroonjuwelen?
Die hebben ze allang naar de lommerd gebracht.

copywriter | 05-02-13 | 11:06

Die D van de 66-ers staat toch niet voor Democraten?
Ik dacht altijd dat die voor Demoniseren stond.

Che_cuevara | 05-02-13 | 11:05

Het heeft meer zin om in discussie te gaan met een Jehovagetuige.

bennutzat | 05-02-13 | 11:05

Pas zodra ze een referendum organiseren over Europa, dan neem ik ze serieus. Als democraten.

van heinde en verre | 05-02-13 | 11:04

Gevalletje Stockholm syndroom zombie`s

Prins Heineken | 05-02-13 | 11:04

D66 is de EU-tumor in Nederland.

Pastor Sippenhaft | 05-02-13 | 11:04

Zijn style zou Beatrix niet misstaan

Geachte landgeneuten...

Einddbaas | 05-02-13 | 11:04

Bert Brussen is een zegen voor dit land.

Bakito | 05-02-13 | 11:03

D66-ers zijn wereldvreemde land uitverkopers.... met Peggold als 'lul' op de taart!

Fatwabuster | 05-02-13 | 11:02

D66 is eigenlijk CDA-light.

ecologiste | 05-02-13 | 11:02

Britt zegt: Schnitzelfreen

Ko Reander | 05-02-13 | 11:02

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken