Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

HANS VAN BAALEN ONTSNAPT AAN MOORDAANSLAG

Man man man. Overal waar eurovvd'er Hans van Baalen zijn bolle toet laat zien, breekt de pleuris uit. Nicaragua. Congo Brussel. En nu weer in Bulgarije, waar een malloot met een gaspistool op een congres van de liberale Beweging voor Rechten & Vrijheden vergeefs probeerde om voorzitter Ahmed Dogan door het hoofd te knallen. Terwijl Hans in de zaal zat, als liberale gezant van een koepelclubje! Kijk ook die in driedelig geklede liberale beschavingsstrijders intrappen op de overmeesterde man vanaf seconde 25. Amateurvoetballers zijn er niets bij. Tot tevredenheid van ijzervreter Hans ging het congres gelukkig wel gewoon door.
DISCUSSIE: "Gaspistool was niet geladen."

Reaguursels

Inloggen

Ezio, kom er maar in!

Zeiqstraal | 21-01-13 | 09:32

Poging tot moord op een politiek figuur... Daar mogen ze van mij 30 jaar voor geven!!!

AntiNWO | 20-01-13 | 16:49

@Bakito | 19-01-13 | 13:53
Het was geen vuurwapen waar het is wel grappig dat net de mensen van de minder 'vrije' stromingen (links) die dus ook het meest tegen legaal bezit van vuurwapens zijn, er het meest naar grijpen als iets ze niet zint.

DerUnterMensch | 20-01-13 | 14:17

Het blijft apart dat 'links' 'rechtse' mensen proberen om te leggen omdat die 'rechtse' mensen het lef hebben om voor meer vrijheid te pleiten. Ik kan daar werkelijk niet bij.

Ik vraag me echter wel af wat Hans van Baalen daar te zoeken heeft. Echt liberaal kun je de VVD niet noemen. Van de andere kant neem ik ook mijn eigen ideeën als meetpunt. Gebruik je de huidige politiek als meetinstrument dan zou je de VVD misschien nog wel liberaal kunnen noemen. Nou moet je je nooit aan zulke grenzen opstellen maar ik kan me voorstellen dat hij daarom daar zit.

DerUnterMensch | 20-01-13 | 14:15

het was ff een waarschuwing....

ShagzModo | 20-01-13 | 11:41

Wat had van Baalen hier mee te maken..? Volgens mij was het toch echt iemand anders achter dat spreekgestoelte. Oh, van Baalen zat in de zaal..? Sommige mensen trekken ook echt álle aandacht naar zicht toe, is het niet..? Ik ben ook aan een aanslag ontsnapt. Ik heb het van heel dichtbij zien gebeuren. Via YouTube.

Jerry Nick | 20-01-13 | 10:41

Waarschijnlijk hebben de volgevreten diefjes in de gaten dat dit in de toekomst geen onwaarschijnlijk scenario is ......

lidlbier | 20-01-13 | 10:37

En vergeet niet de "op andersmans kosten" volgevreten vvder die bij eva jinek ff de held uit komt hangen....

lidlbier | 20-01-13 | 10:35

Mafiaverleden,omgebouwd gaspistool, lokatie??????
BULLSHIT!!!!

lidlbier | 20-01-13 | 10:26

Waardengemeenschap EU met haar minderhedenbeleid. In Duitsland mogen NeoNazis Turkse ondernemers vermoorden van de plesie... In Frankrijk worden minderjarige kinderen de dood ingedreven door de plesie. In Scandanavie werden minderheden systematisch onvruchtbaar gemaakt in de jaren 40. In de Balkan worden mensenrechten systematisch geschonden en werd de eerste "Turkse" politicus "gefortyuneerd". Maar wel oorlogen voeren in het buitenland om (kuch*)"minderheden" te beschermen.

Kaan78 | 20-01-13 | 09:03

Ik begrijp wel waarom er geen beveiliging was, met zulke agressief trappende en slaande vrijheidsstrijders verwachtten ze niet dat iemand het in zijn hoofd zou halen om iemand neer te schieten.

Toch maar beveiliging volgende keer?

sodomengomorra | 20-01-13 | 00:54

Hans van Baalen was toch die knakkert waarvan die grappige Adolf H. mimmic fotos uit zijn studententijd bestaan? Kwajongens. Bla bla..

Nou Hans.. Ook jouw voorbeeld Adolf H. ( kwajongensvoorbeeld) heeft menig aanslag overleeft.. Hij moest het uiteindelijk zelf doen..

Deus Absurdia | 20-01-13 | 00:43

Volgens mij is Hans van Ballen ook nog aan het trappen, kijk maar eens op 45.12....

The Black Sint (:- | 19-01-13 | 23:30

Ik heb zojuist voor het eerst de beelden gezien ( nieuwsuur ) en hier klopt geen ene reedt van. Als het een echte huurmoordenaar geweest die opa af had willen maken had hij met 1 nekslag de nek van dat oude mannetje gebroken en dan was zijn missie bereikt.
Let maar eens op welke nieuwe maatregelen de komende 6 maanden genomen gaan worden op uw kosten ten koste van uw privacy, deels natuurlijk omdat we slecht nieuws over de EU-zone, de euro en de economie kunnen verwachten.
Dit stinkt aan alle kanten...

Graaisnaaiert | 19-01-13 | 22:15

Wat een vuile ratten om zo op een weerloze man in te trappen!
Dat is dan het niveau politici wat daar heerst.
De filmbeelden zijn duidelijk; dat de trappers een zware straf mogen bekomen.

Hendrikaatje | 19-01-13 | 21:38

Allemaal handlangers en andere neven die boos waren dat de aanslag mislukt was zo te zien.

KarelMarks | 19-01-13 | 21:21

-weggejorist-

Pietje Pelle | 19-01-13 | 21:00

De politici soap is veel mooier in die land :( aanslagen met lege "gas pistolen" en zo.

Toch benieuwt of hij het zelf wist dat die een valse vlag aanslag aan het plegen was. (nee dus.)

ZiekVanDieJankers | 19-01-13 | 20:59

@Bakito | 19-01-13 | 13:53
Hij had ook twee messen op zak hoor.

Hobbykip | 19-01-13 | 20:27

Dan flitst je leven toch wel even voorbij je ogen, het rare is, wist deze man dat het een gaspistool was? Want hij richt, merkt dat het wapen niet vuurt, probeert hem dan te herladen. Moet niet voorstellen als het een echt wapen was geweest..

Necramonium | 19-01-13 | 20:27

-weggejorist-

Virginia Richmond | 19-01-13 | 20:24

Laat mooi zien hoe hoe goed ze in staat zijn om de eu regels ons door de strot te schoppen. Zie overeenkomst met de klimaat maffia.

watazooi | 19-01-13 | 20:09

downplay = gaspistool. Ik geloof er geen ruk van.

dePirK | 19-01-13 | 20:06

@Vip3r | 19-01-13 | 17:20
Ik denk dat je de mensen verkeerd begrijpt. Natuurlijk is iedereen blij dat er geen slachtoffers zijn gevallen, en ik denk ook dat iedereen de dader een vies vuil vreten vindt. Maar dat betekent niet dat als iemand al overmeestert is, je met z'n allen de man nog even half gaat lynchen. Je hebt er niet voor niets een gezegde over: 'Kicking a man when he is down'. Het is niet netjes. Tevens geeft dit een slecht beeld van Bulgaren, althans, daar ga ik van uit, aangezien ik niet graag gebaseerd op 1 ding, oordeel over een volk. Voor hetzelfde geldt dat dit wel een correct beeld geeft van Bulgaren, maar dat terzijde. Wat mij betreft gaat de dader de rest van zijn leven de bak in en mag hij nooit meer stemmen.
Old_Spice | 19-01-13 | 19:10 | + 0 -
.
Nee, ik begrijp ze heel erg goed. Ik ben van mening dat zo'n persoon een gevaar is voor de samenleving, en er is 100% bewijs tegen hem dat hij hier iets gruwelijk fout doet. Daar bestaat geen twijfel over. Ik zal er niet om malen als hij naar het hiernamaals wordt gewerkt door de rest, want zoals ik al zei: deze man hoort niet in onze maatschappij thuis.

Vip3r | 19-01-13 | 19:24

Schandalig hoe men daar met verdachten omgaat...

Hufter | 19-01-13 | 19:21

denoorman | 19-01-13 | 19:13 | + 0 -

Landen uit de balkan wil je ook niet bij Europa hebben .

Eurotokkie | 19-01-13 | 19:17

Heeft van Baalen zich nu verbonden met de Turkse Maffia? Laten we die turken voorlopig nog maar even buiten de EU houden, zie dit filmpje, zie het fiasco in Egypte waar inmiddels een islam dictatuur heerst een de minderheden onderdrukt worden. Dit moeten we niet willen in Europa.

denoorman | 19-01-13 | 19:13

*Het woord 'stuk' naar boven gooit en neerplempt tussen 'vuil' en 'vreten'.*

Old_Spice | 19-01-13 | 19:12

@Vip3r | 19-01-13 | 17:20
Ik denk dat je de mensen verkeerd begrijpt. Natuurlijk is iedereen blij dat er geen slachtoffers zijn gevallen, en ik denk ook dat iedereen de dader een vies vuil vreten vindt. Maar dat betekent niet dat als iemand al overmeestert is, je met z'n allen de man nog even half gaat lynchen. Je hebt er niet voor niets een gezegde over: 'Kicking a man when he is down'. Het is niet netjes. Tevens geeft dit een slecht beeld van Bulgaren, althans, daar ga ik van uit, aangezien ik niet graag gebaseerd op 1 ding, oordeel over een volk. Voor hetzelfde geldt dat dit wel een correct beeld geeft van Bulgaren, maar dat terzijde. Wat mij betreft gaat de dader de rest van zijn leven de bak in en mag hij nooit meer stemmen.

Old_Spice | 19-01-13 | 19:10

Hier schrik ik van, Europa hoort één volk te zijn met dezelfde opvattingen en cultuur, ik stel dan ook voor dat we ons voortaan iets meer gaan gedragen als Bulgaren op een net congres.

henkdekanarie | 19-01-13 | 19:06

lekker wijf | 19-01-13 | 17:41
Alle vrouwen zijn Hoeren. Allemaal.
Leuk he zo'n simpele reactie!

Waaromnouniet | 19-01-13 | 19:01


Even in het kort: het slachtoffer werkte voor de communistische geheime dienst, werd verdacht van corruptie, en is lid van een turkenclub.

Oja, en hij is ook nog liberaal.

Ahmet Dogan:

"He is the founder and leader оf the Movement for Rights and Freedoms (DPS),[1] a liberal party that represents the interests of the Turkish minority in Bulgaria. He was previously also known as Ahmed Ismailov Ahmedov and Ahmed Hasanov Aptulov (Dogalov)[citation needed].
In September 2007 Dogan's name was listed on an official report of communist-era secret police collaborators. According to the report, Dogan was a paid agent of the Committee for State Security from August 1974 until March 1988.[2]
In October 2010, the Supreme Administrative Court in Sofia acquitted Dogan of corruption in a case brought by the Parliamentary Commission regarding consulting fees paid in 2008 and 2009 in respect of hydro-power projects."

sitzkrieg | 19-01-13 | 18:57

Hoe kun je aan een moordaanslag ontsnappen als er geen moordaanslag op je gepleegd wordt

hagenux | 19-01-13 | 18:53

De opdrachtgevers zijn niet blij zo te zien en trappen hem nog even na.

Eurotokkie | 19-01-13 | 18:52

YOLO

Dat dan ook weer | 19-01-13 | 18:43

Ik vind het een heel merkwaardig filmpje. Ten eerste dat het pistool weigert, dat is al raar... En waarom niet een iets krachtiger blaffer genomen? En dan de razendsnelle reactie van de belaagde spreker die prompt het pistool wegduwt, en die aanvaller laat dat allemaal gebeuren... Het lijkt een soort set-up of hoax, al kan ik het wat en waarom beslist niet duiden....

18konijn | 19-01-13 | 18:13

Het wapen is hier te zien op 1:01 ...

KlopKlop | 19-01-13 | 18:06

Het is idd een 9mm PAK pistooltje van het dubieuze merk Ekol, model Volga..
Niet dodelijk, wel genoeg om je broek vol te schijten als het op je gericht wordt.

www.youtube.com/watch?v=S8MRxn5IzE8

KlopKlop | 19-01-13 | 18:05

Wat een eensgezindheid, wat een beschaving! Mooi man dat EU..

Robertski | 19-01-13 | 17:48

Altijd dat slaan en trappen van die mannen. Ik heb daar zo schoon genoeg van als wijf zijnde! Doe godverdomme eens een keer normaal. Oke, die gozer deugt niet, maar is al tegen de grond gewerkt, dus basta. Maar nee, die mannetjes eromheen moeten hun frustaties botvieren op iemand die al gevloerd ligt. Gatverdamme.
Mannen zijn allemaal even erg, godverdomme. Allemaal!!!
Zo. En gedraag je vanaf nu verdomme. Allemaal!

lekker wijf | 19-01-13 | 17:41

Is dit filmpje een hoax of wat?

Voor de duidelijkheid: een gaspistool is een vuurwapen die naast "blanks" ook patronen af kan schieten welke naast een kruitlading ook een lading cs-gas bevatten. Niet prettig als je een wolk cs-gas in je gezicht krijgt. Gaspistolen en revolvers zijn veelal een kopie van een bestaand wapen maar zijn dan niet van staal gemaakt maar van pisbakkenijzer. In ons land trouwens verboden omdat ze "ter afschrikking en bedreiging" gebruikt kunnen worden volgens de wwm. In buurlanden zijn ze echter vrij te koop. Met zo'n ding kun je niets anders dan showen en bedreigen, immers zou je er een patroon van een echt wapen instoppen dan loop je kans dat dat ding uit elkaar spat en je jezelf verwond (dat is niet verboden).
Dus een beetje zinloos om zo'n peppie en kokkie pistool op iemands kop te zetten.

De dader laad het wapen wel door nadat (zo lijkt het) het dienst weigert en richt dan nog een keer en probeert dan tevergeefs weer af te drukken. Als je de spreker echt iets aan had willen doen dan had hij toch beter een mes (waarvan hij er twee op zak had) in zijn keel kunnen steken dat geeft meer soelaas dan dat klappertjes pistool had gedaan.
Dat wapen zou best eens een (echt) pistool van het merk Astra kunnen zijn volgens mij.

Nog vreemder zijn de beveiligers (tenminste ik neem aan de die gasten met die openbare bibliotheek kaart uit de jaren tachtig om hun nek beveiligers zijn), in plaats van de "cliënt" af te schermen duiken ze massaal op die dader die ze vervolgens klappen (nou ja) geven. Komt niet erg profi-dinges over...
Ik zie ook niet hoe Hans van Baalen ontsnapt is aan een wisse dood.

raar verhaal...

manmettas | 19-01-13 | 17:40

Gast ligt al overmeesterd op de grond staan, vervolgens staan er een stel stropdassen opgefokt op hem in te trappen. Dat ziet er goed, al die persoonlijkheden, lekker beheerst en zo.

No Mames | 19-01-13 | 17:28

Ik sta perplex van het aantal reacties die de acties van de omstanders afkeuren en ook de hoeveelheid plusjes die daarvoor worden gegeven. Ik heb er geen enkele moeite mee dat een idioot als deze door omstanders kapot getrapt wordt.
Iemand die doelbewust probeert iemand af te knallen verdient niet beter. Aan zo'n persoon hebben we in deze maatschappij niks en kunnen we maar beter opruimen.
Ik geloof er ook niks van dat het pistool nep was. Waarom zou hij zoiets als dit riskeren met een neppistool? Voor hetzelfde geld was hij omver geknald door bewakers. Denk niet dat hij zijn leven riskeert om een 'grapje' uit te halen met een neppistool.

Vip3r | 19-01-13 | 17:20

Tkis net zoals als Feyenoord morgen in de Arena, geen woorden maar daden!!!!!

The Black Sint (:- | 19-01-13 | 17:18

Die Dogan zal wel een beetje geschrokken zijn. De Bulgaarse yoghurt liep 'm dun door de broek...

De Literator | 19-01-13 | 17:17

Zo dan! Die heeft geluk gehad! De aftermath: de dader in elkaar trappen door "nette mensen" van de beweging voor rechten en vrijheden. Nou dat voorspeld wat.

hader | 19-01-13 | 17:14

@ Prof. Dr. Ir. Toeter | 19-01-13 | 16:03
Wat Ben jij een sukkel! Als jij geen keuken kan laten bouwen door een Nederlands bedrijf. Dan denk ik dat je beter nog even kunt door sparen... Ongelovenlijke lutzer!

Glas Koning | 19-01-13 | 17:09

-weggejorist-

Nogood Boyo | 19-01-13 | 17:02

@Mezelf:
Waarop = waarom

Nogood Boyo | 19-01-13 | 17:01

Mensen, mensen, waarop toch al dat slaan? Als één van die krijtstreeppakken op hem gaat zitten gaat de schutter vanzelf dood.

Nogood Boyo | 19-01-13 | 17:01

@Old_Spice | 19-01-13 | 16:26: Heb je comment gelezen, en wederom volledig eens. Maar wat kun je er tegen doen? Een mens gaat pas krabben als het jeukt. Kennelijk jeukt de EU nog niet genoeg voor de inwoners om in actie te komen. Maar geef het de tijd.

Not Muhammad | 19-01-13 | 16:59

Mooi zo die doodschoppen op zijn knar, eigen schuld dikke butlt. Dat je het niet eens bent met iemands mening of ideologieen hoeft nog niet tot moorden te leiden.

[G]eenstijl | 19-01-13 | 16:58

Regilio Tuur was ook in de zaal en vermomd als Bulgaarse bodyguard.

Zzzzooooffff | 19-01-13 | 16:49

Lampelul | 19-01-13 | 16:20
Hij is weer dicht. Trouwens best een saai boek.

Waaromnouniet | 19-01-13 | 16:45

.. dan weigert."

Fratello | 19-01-13 | 16:39

Wtf, Ahmed Dogan zal dit beeld voorlopig niet van z'n netvlies krijgen.. Wat een mazzel dat het wapen dat weigert.

Fratello | 19-01-13 | 16:39

En de partij van Ahmed Dogan dan wel een "liberale partij" maar dan vooral voor de Turkse minderheid in Bulgarije. Die stemmen allemaal op hem en hij ronselt ook op niet zo frisse wijze stemmen tijdens verkiezingen. Dat de heer Van Baalen daarom ook zo graag wil spreken op dit congres zegt meer dan genoeg over de heer van Baalen zelf

Plonsdestijllozekikk | 19-01-13 | 16:34

Allemaal reacties van De Beste stuurlui staan aan wal. Punt is dat je als je erbij bent totaal niet weet wat je gaat doen. Dit is een uitzonderlijke situatie en mensen reageren daar heftig op. Het is niet zo dat ze een arme zwerver in elkaar trappen maar iemand die net een moordaanslag wilde plegen.....

RedFrits | 19-01-13 | 16:33

Geyle turk | 19-01-13 | 13:56 | + 119 -: Ipv vertalen pak je nu je kutakkordeon en ga je voor een winkel irritant staan te jengelen

Bunkspam | 19-01-13 | 16:33

@Not Muhammad | 19-01-13 | 16:04
Ja, ik weet dat de problemen met moslims groter zijn in het VK dan in Nederland. Maar toch is het VK een soevereine staat, met een eigen valuta. Die bepalen nog hun eigen toekomst, en for better or worse, dat is waar ik liever woon dan in Nederland, dat transformeert in een melkkoe voor Brussel waar Eurofielen zich aftrekken terwijl ze kijken naar de Europese vlag.

Old_Spice | 19-01-13 | 16:26

Ik dacht dat eerder werd gesuggereerd dat Baalen naast de desbetreffende stond.

obi-juan kenobi | 19-01-13 | 16:25

Je kunt op het filmpje goed zien dat nadat het pistool weigert de aanvaller een mes pakt en de man ermee neersteekt.

Krak Eling | 19-01-13 | 16:23

Schoppen tegen iemand die al op de grond ligt.
Niet helemaal goed te praten, omdat er dan voldoende andere manieren zijn om zo'n kerel uit te schakelen.
Maar ik zie deze agressie tegen iemand die net geprobeerd heeft om iemand dood te schieten, velen malen liever dan diezelfde agressie tegen iemand die gewoon vrijwillig stond te vlaggen bij de voetbalwedstrijd van zijn zoontje.

Schietmijmaarlek | 19-01-13 | 16:23

Het dragen van een stropdas en colbertje is geen bewijs van beschaving.Het schieten met een pistool, ook al ging dat niet af, ook niet en voor hij zijn twee messen kon gebruiken hadden ze hem tegen de grond gewerkt. Ja beetje schoppen en slaan hoort er bij. In Nederland was er al snel iemand met een blad thee aangekomen om dit eens rustig te gaan bepraten.

Dondiego españa | 19-01-13 | 16:20

Iesch Europeesche koeltoer!

hölzenbein | 19-01-13 | 16:20

Waaromnouniet | 19-01-13 | 15:44
Doe nou maar je psychologie van de koude grond boekje maar weer dicht met je fight, fright and flight theorie.

Lampelul | 19-01-13 | 16:20

Bulgarije loopt ook al meer dan 10 jaar achter op Nederland op 10 mei 2002 konden ze dat hier al.

Krak Eling | 19-01-13 | 16:18

Prima dat ze die vent nog een paar flinke beuken verkopen, maar dan moet een gewone burger een inbreker z'n huis uit kunnen meppen zonder dat je daar gelijk een rechtzaak voor aan je broek krijgt.

MaisonPrettyboy | 19-01-13 | 16:16

Enfin, niet erg deftig van die kerel dat hij zo'n ouwe man wil afknallen en niet zo deftig van de beveiligers dat ze ter plekke een Sharia straf ten uitvoer leggen

chique ouwe nicht | 19-01-13 | 16:10

@demensis
Er is nogal een verschil tussen doelbewust landen aanvallen, of langdurig voorbereide wraakacties aan de ene kant, en in een emotionele reactie op een aanslag iemand een paar schoppen verkopen. Zelfs ons rechtssysteem erkent dat, en ik vind je vergelijking dan ook meer dan zwak.

Ik zal stelselmatig geweld nooit goedkeuren, maar je kan mij niet doen geloven dat onze maatschappij er slechter van zou worden als in directe reactie op elke moordaanslag de dader een paar trappen tegen het hoofd zou krijgen.

Phoq | 19-01-13 | 16:09

Als aanvulling de beste man die de aanslag pleegde was zelf ook een Bulgaarse Turk (Oktay Enimehmedov) net zoals de heer Ahmed Dogan

Plonsdestijllozekikk | 19-01-13 | 16:08

Mensen, mensen. Beste link hier trouwens: bnt.bg/bg/news/view/93159/ekskluz Mening van de meeste Bulgaren (en ik ook) is dat inmekaar is gestoken. Ik geloof die beste Ahmed Dogan absoluut niet en volgens bronnen was hij van plan om af te treden. Dit is een grote publiciteits stunt.

Plonsdestijllozekikk | 19-01-13 | 16:07

@demensis | 19-01-13 | 15:56
Volgens mij kan je ons (of het Bulgaars) rechtssysteem niet vergelijken met dat van de USA.
In de USA had Volkert geheid levenslang + 120 jaar gekregen (in sommige staten de doodstraf), ipv 18 jaar met 6 jaar aftrek......

necrosis | 19-01-13 | 16:05

@Old_Spice | 19-01-13 | 15:45: Ben het met je eens. Volledig. Woon zelf al jaren in de UK. We hebben hier grote problemen met moslims. In Oost staat de grootste moskee van Europa en een van de grootste ter wereld. De CIA heeft bewezen dat het een recruteringsplek voor radicale moslims is. In de buurt zelf kun je als blanke/ongelovige/onbedekte vrouw etc etc niet veilig over straat.
Ergo; je bent van harte welkom. Maar idealiseer het niet. Grtz.

Not Muhammad | 19-01-13 | 16:04

Wat een prutsers... ik denk dat ik de aanstaande keukenrenovatie toch liever door een Pool laat doen dan een Bulgaar, ook al is die wat duurder.

Prof. Dr. Ir. Toeter | 19-01-13 | 16:03

Man man man, de reacties hierboven geven precies weer wat voor slappe-zak-maatschappij Nederland is.

Zo'n staatsgevaarlijk persoon met een pistool moet je zsm ongeschadelijk maken, wie weet waar hij toe in staat is.

Maar nee, het gehuil dattie al op de grond ligt is niet van de lucht.

Niets meer dan respect voor het optreden van deze mensen!

010waus | 19-01-13 | 15:59

En niemand die het opvalt dat ze turks praten op het eind?
spitsslet | 19-01-13 | 15:08 |

Ja natuurlijk wel. Dogan is immers een turk. En zijn organisatie komt op voor de Turken in Bulgarije.

Hans Hillen | 19-01-13 | 15:59

necrosis | 19-01-13 | 15:48 | + 0 -

Een soort Amerika maatregel dus en... aha ik zie het al(na even te hebben gegoogeld) even kudt systeem met bijbehorende kudtstraffen als hier, valt me tegen dat ze daar geen taakstrafjes uitdelen...., maar ik dacht erg vanwege oost-europa. *zich achter zijn hoofd krabt*

demensis | 19-01-13 | 15:56

@Dj tonedeaf

Je gifje is in ultra-slomo opgenomen, but I see what you did there, na een minuutje dat dan weer wel.... :P

demensis | 19-01-13 | 15:50

Als ik het goed begrijp had die (eerste) aanvaller 2 messen bij zich. En hij gebruikte een 'bb gun'? Ik ken die 'bijna' slachtoffer niet dus vind het goed dat ze die viezerik na slagen.

MAAR nu komt het: Waarom mogen die politici wél eigen rechter spelen.
En nog veel belangrijker, waarom zou ik als "haatzaaier" opgesloten worden als ik mijzelf verdedig?

ZiekVanDieJankers | 19-01-13 | 15:48

Phoq | 19-01-13 | 15:32 | + 2 -
Je zou het op z'n minst niet geciviliseerd kunnen noemen, je trapt mensen niet naar het hoofd dat is barbaars en zeker niet als je een publieke functie hebt.

carramba | 19-01-13 | 15:48

@Not Muhammad | 19-01-13 | 15:20
Ik zie aan de kant met pro's, dingen staan die amper argumenten te noemen zijn. Ik bedoel 'It is the right thing to do' vind ik een beetje gebakken lucht. En die andere argumenten hebben ook een hoog blabla gehalte. Hetzelfde hoor ik wel eens van mijn Eurofiele vrienden, als ik ze confronteer met die krankzinnige begroting van 150 miljard, en het feit dat verschillende economieën met grote verschillen in arbeidsproductiviteit niet dezelfde valuta kunnen hebben. Mijn vrienden zeggen dan 'Tja, maar 70 jaar geen oorlog is ook wat waard'. Alsof dat direct te danken is aan de EU in haar huidige vorm. De naïviteit en pure onwetendheid heeft mij flink wat facepalms opgeleverd. Soms denk ik wel eens, ik moet hier weg, naar de VS, of naar het VK, zodra die uit de EU zijn natuurlijk. Want de EU, en haar expansiedrift, of anders gezegd, bureaucratisch imperialisme gebaseerd op een vals democratisch mandaat, kan niet zo door gaan. De situatie is niet houdbaar. Dan denken we dat wij nu de broekriem strak moeten aantrekken, maar wacht maar tot Rutte onze soevereiniteit heeft overgedragen, en ze in Brussel de blanco cheques van Rutte gaan cashen! Dan wordt het pas ellende.

Old_Spice | 19-01-13 | 15:45

Is gewoon een heel natuurlijke reactie. Adrenaline neemt het over. Een soort survival reactie van de mens. Er zijn 3 soorten mensen. Degene die stokstijf blijven staan, degen die vluchten en deze die de aanval kiezen.

Waaromnouniet | 19-01-13 | 15:44

@Phoq

Geweld los je nooit met geweld op. Snap je dat nou nog steeds niet, waarom denk je bijvoorbeeld dat het geweld in de wereld niet stopt (ook al gaat Amerwika elk land in de wereld invallen die hun niet aanstaat)...? Resultaat: Boze hakbars, boze rechtse menschen, aversie linksemenchen enzevoorts... ik had je wel hoger ingeschat dan blindelings intrappen op een droeftoeter.....

Rechtssysteem in Bulgarije zal hem leren, geen taakstrafjes, daar staat gewoon in de straf 30jaar+bubba.... probleem opgelost.

demensis | 19-01-13 | 15:42

@wazzaaa | 19-01-13 | 15:34: Bravo, knap staaltje research. Een gaspatroon is zeker dodelijk wanneer het tegen de slaap wordt afgevuurd. www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/7892696

Not Muhammad | 19-01-13 | 15:38

Gelukkig leven we hier in het Westen, waar het principe oog om een oog en tand om tand niet van toepassing zijn. *artikel nog een keer leest*
... liberale Beweging voor Rechten & Vrijheden... brussel.... van balen... Bulgarije...

O wacht dat is toch Euyropa, das eenhaidsgefull zit er al goed in bij menig driedeelpakeuropees... zo zie je maar weer dat hakbarzwaarden en driedeelpakkengekkies niet veel van elkaar verschillen... en het rotte is: aan beiden geven we geld.

demensis | 19-01-13 | 15:37

@pius | 19-01-13 | 15:26
Jij was erbij?

necrosis | 19-01-13 | 15:36

Ik hoor net in de wandelgangen van een Bulgaar dat het een EKOL Tuna 8mm pistool was.. Wel een gaspistool mar als ik het filmpje op Utube zie dan lijkt het me nog best dodelijk als je dat tegen iemand zijn slaap zet..

www.youtube.com/watch?v=FCIdiQIZxgU

wazzaaa | 19-01-13 | 15:34

Vind het maar vreemd dat mensen klagen over onnodig natrappen, terwijl die vent zojuist gewoon in koelen bloede een politieke executie trachtte uit te voeren. Volgensmij is er dan iets mis met je prioriteiten, en moet je eens goed bij jezelf te rade gaan.

Stel even voor dat je er zelf bij was, en het hier om Pim Fortuijn en Volkert van der Graaf ging; zou je dan ook na afloop daar hebben staat roepen 'kijk nou uit jongens, jullie doen hem pijn!'? Ook al is het niet correct, verdient die klootzak elke trap die hij gekregen heeft.

Phoq | 19-01-13 | 15:32

Ik neem aan dat Volkert niet in dat yoghurt land op vakantie wil.

miko | 19-01-13 | 15:28

pius | 19-01-13 | 15:26 | + 0
oh hij is dood?

ikdenkwat | 19-01-13 | 15:28

Van Baalen lult uit z'n aandachtsgeile nek... Op diverse foto's (oa bij de televaag) is te zien hoe aanslag pleger Ahmed Dogan op het podium onder schot houd. Van Baalen zit gewoon frontrow in het publiek.
.
Typisch gevalletje uitmelken voor eigen gewin

normanius | 19-01-13 | 15:28

Hans van Balen, de nieuwe Leen.http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2008/03/chuck_towers_facts.html

BroodenSpelen | 19-01-13 | 15:28

@ikdenkwat | 19-01-13 | 15:22

Gelul.

pius | 19-01-13 | 15:26

Kan je nagaan wat een trappen de grensrechter kreeg, deze kerel leeft nog.....

ikdenkwat | 19-01-13 | 15:22

Wat een constipatie allemaal

Hans Otjens | 19-01-13 | 15:22

-weggejorist-

Tapijtkever | 19-01-13 | 15:21

@Old_Spice | 19-01-13 | 15:16: Dat weten zelfs EU-subsidiesponzen niet te beantwoorden. Lees dit eens: www.debatingeurope.eu/infobox-argument...
De argumenten pro zijn an sich niet slecht, maar of we deze doelstellingen niet hadden kunnen bewerkstelligen zonder EU-toelating is me een raadsel.

Not Muhammad | 19-01-13 | 15:20

@Old_Spice | 19-01-13 | 15:16 | + 1 -
Zeer terechte vraag waar niemand een antwoord op kan geven.

carramba | 19-01-13 | 15:19


Een jaar of 10 geleden was ik in Pleven , vrij grote
stad in BG, kon het beste parkeren op een door de mafia gecontroleerde parkeerplek, goede tarieven, auto safe.
M'n vrienden hadden , om in huis te komen een extra
ijzeren deur geplaatst (in een appartementen-complex.
In de auto altijd een honkbalknuppel.
Nou komt het .. als ik wilde kon ik een jongen (gipsy)
kopen, die voor mij zou gaan zakkenrollen(daar, ter plaatse (z'n duim was er al vast afgehakt, zodat de
hand makkelijk in de broekzak/tas etc.. kon komen. bron: mijzelf. Rotland. Goed voor de verkoop van consumptiegoederen uit de EU.En goedkope arbeidskrachten; werd gedacht. Consumpsiegoederen komen vooral uit Turkije en China. En die arbeidskrachten.... grote aanwinst.
EU beleid
faal.

vanvandaag | 19-01-13 | 15:19

@Olieboer | 19-01-13 | 15:07
Ik ben zeer benieuwd waardoor iemand extreemst wordt, los van de geloofgekkies, wat moet iemand hebben meegemaakt als hij/zij besluit om tot dit soort acties te komen.

toetanchamon | 19-01-13 | 15:18

@PiraatNick | 19-01-13 | 14:21
Is geen criterium. Ik vraag me gewoon af waarom landen als Bulgarije en Roemenië in de EU worden gehaald, terwijl we allemaal weten dat het hele corrupte landen zijn, die bakken aan EU subsidies gaan kosten. In Polen bouwen ze snelwegen met geluidschermen van EU subsidiegeld terwijl die geluidschermen helemaal niet nodig zijn. Oftewel, er is een Pool heel erg rijk geworden van onder andere Nederlands belastinggeld, waar de Nederlandse burger voor heeft krom gelegen. Geeft wel even aan wat voor een belachelijke, dure, onzin organisatie de EU is. Want voor handel hebben we alleen de tolunie en het verdrag van Schengen nodig. Maar even om terug te komen op Bulgarije, is het verstandig om de grenzen open te zetten naar heel Europa, voor het gespuis dat zich bevindt in Bulgarije? En dat voor een beetje handel, terwijl het de maatschappij aan skimpraktijken, gewapende overvallen, en autodiefstal veel meer gaat kosten dan dat beetje extra export naar Bulgarije? Is het dat waard?

Old_Spice | 19-01-13 | 15:16

Als we die taartgooiers bij Fortuyn zo hadden aangepakt dan had Volkertje zich misschien nog wel eens bedacht.

irriducibili79 | 19-01-13 | 15:16

Triester kan het niet.

Ben Adam | 19-01-13 | 15:14


De dader had het miniatuur pistool in zijn anus verstopt, waarvan nu in bulgarije gespeculeerd wordt dat het er te vochtig moet zijn geweest om af te gaan.

Gary Gunstone | 19-01-13 | 15:11

@Wedstrijdkrokodil | 19-01-13 | 14:42: Je punt is, volgens mij, dat mensen die worden ingehuurd om een staatshoofd of politicus te beveiligen beter zouden moeten weten.
-
PS; al iets meer bekend over de achtergrond van dit 'incident'?

Not Muhammad | 19-01-13 | 15:08

En niemand die het opvalt dat ze turks praten op het eind?

spitsslet | 19-01-13 | 15:08

Enig juiste behandeling voor extremisten.
Voor Politie, de Rechter en zelfs de dood zijn ze niet bang. Maar dit doet ZEER en is de juiste waarschuwing.
Sorry voor de tere zieltjes.

Olieboer | 19-01-13 | 15:07

Wat natuurlijk veel interessanter is: hoe komt die vent op het podium? Inside job, kan niet anders.

Boer in 020 | 19-01-13 | 15:03

Hier lijkt dat ding een beetje op.. Ik vraag me echt af of het een gaspistool was.. Kan me niet voorstellen.. Als je het zo goed kan plannen om binnen te komen en ook nog eens een accreditatie kaartje om hebt dan moet je ook kunnen bedenken dat je met een gaspistool niet zomaar iemand dood kan schieten..

[url]http://www.mega-waffen-softair-shop.de/$WS/softair-waffen-shop/websale7_shop-softair-waffen-shop/produkte/medien/bilder/gross/rg70_br.jpg[/url]

wazzaaa | 19-01-13 | 15:00

@Koos Buster | 19-01-13 | 14:37

Vreemd pleidooi. Dat snap je zelf ook hoop ik.

Want wat zijn ze hier aan het doen dan?

pius | 19-01-13 | 14:59

@ toetanchamon | 19-01-13 | 14:50
'k Ken 'm niet goed. Ik wist niet dat hij zo simpel in woorden te vatten is.

Fijnstoffer | 19-01-13 | 14:58

Op tv leggen ze die gasten altijd wat soepeler neer.

Andersom dag | 19-01-13 | 14:57

0:38 'Yolo'
meneercactus | 19-01-13 | 14:29 | + 5 -

Indd, ROFLOL

Semtex | 19-01-13 | 14:55

Tekenend dit, mijn onderbuik is weer gevoed

carramba | 19-01-13 | 14:52

Wat een lul verhaal in de Televaag, Hansje was helemaal nie in de zaal nie, hij stond al kwijlend veur de deur van de vreetschuur te wachten, met zijn neus tegen het raam gedrukt.
De krant brengt leugens in het land.

kneuterzak | 19-01-13 | 14:51

Kijk, dan zijn die paar jaar studentenweerbaarheid bij Pro Patria toch nog ergens goed voor, he Hans ?

Bigi Bana Boy | 19-01-13 | 14:51

@Fijnstoffer | 19-01-13 | 14:40
De man kent maar 3 werkwoorden, kauwen, slikken en verteren.
Een elbow drop is iets waar alleen verbranding bij komt kijken zonder dat hij er beter van wordt. Dat is iets wat een volgegeten VVDer nooit zal doen.

toetanchamon | 19-01-13 | 14:50

Ja, da's weer wat anders dan direct de theepot aan laten rukken. Aaanpakken die eikels!

Satertje | 19-01-13 | 14:50

hahaha wat een poppenkast

waziddegij | 19-01-13 | 14:46

Baalen dat Hans niet, enfin, ik wist niet eens dat die rechtse varkenskop nog aan de staatsruif zat.

Zo zie je maar weer.

pius | 19-01-13 | 14:45

@ratelaar | 19-01-13 | 14:33 |
Valt nog mee. Ooit zag ik televisiebeelden van een gewapende man die het de rechtbank in Ankara lastig wilde maken. Nadat de man was neergeschoten (dus op de grond lag) liep een agent kalm op hem af en schoot hem door het hoofd. 't Is hard, maar scheelt een hoop proceskosten. Zeggen ze hier...

Van Dikhout | 19-01-13 | 14:45

Iets van onze kinderen beter opvoeden of zo, niet dan!!???? Goed voorbeeld doet volgen.

wakker worden | 19-01-13 | 14:43

Not Muhammad | 19-01-13 | 14:31
Inderdaad. Ik zou met knikkende knieën staan. Juist om mensen die direct in actie komen al na 25 seconden te betichten van hufterigheid terwijl de adrenaline door de aderen stroomt is niet erg stoer.

Wedstrijdkrokodil | 19-01-13 | 14:42

@Mortimerr | 19-01-13 | 14:19
* Terwijl die aanslagpleger op de grond ligt wordt hij genadeloos geschopt en geslagen; dat is de mentaliteit in dat soort landen.*
In een geval als dit is dat ook mijn mentaliteit!
Ik schopte hem ook helemaal de vernieling in!

lilluke halve hoan | 19-01-13 | 14:41

Ok voor mij nu al het WTF momentje van 2013

wazzaaa | 19-01-13 | 14:41

Wat is dat nu.. De meneer in bruine jas met plu, die Ruktor eerst tegen kwam, wilde ook nog een graantje meepikken.

DEreaguurder | 19-01-13 | 14:40

'Na de mislukte aanslag gingen de heren weer gewoon door met politiek bedrijven: intrappen op de weerloze burger.'

Wordt driedelig grijs het nieuwe bontkraagje?

Pastor Sippenhaft | 19-01-13 | 14:38

In Nederland zouden al die liberale trappers al lang in de cel gepleurt zijn wegens onnodig excessief geweld, maar dit ter zijde.

neemjemoederindemali | 19-01-13 | 14:37

Heeft nou echt niemand daar ooit gehoord van een houdgreep? Of armpjes op de rug en lekker omhoog duwen. Op de grond leggen, knietje in de nek.
Zou de politie hier in Nederland standaard moeten doen met overvallers en ander tuig. Of omstanders, bewakingspersoneel etc. die ingrijpen bij geweld of criminaliteit. Dat leert daders een klein beetje respect en nederigheid wat ze zo ontzettend ontberen.
Een dader moet een negatieve ervaring direct gekoppeld zien aan zijn wangedrag. Is noodzakelijk voor het broodnodige leergedrag. Alleen dan kunnen die hersenen van criminele amoebes de link leggen. Iets fout doen = klapjes krijgen op of de grond gesodemieterd worden en er erg pijnlijke armen aan overhouden. Denken ze er de volgende keer iets beter over na of ze het nog een keer zullen doen. Zelfde mag ook al bij inbrekers. En terecht.
Criminelen hoef je niet te aaien.

Koos Buster | 19-01-13 | 14:37

@ratelaar | 19-01-13 | 14:33
Vraag: wie is er vermoord?

toetanchamon | 19-01-13 | 14:36

Met een gaspistool..., nou zeg, volgens mij verwond je iemand daarmee, maar vermoorden... gaat die kogel door bot ? Ik dacht het niet, ik heb zelf ook een gaspistool gehad vroeger, ik vond het maar niks.

Menno Edens | 19-01-13 | 14:34

@Bakito | 19-01-13 | 13:53
Nee aap!
Er staat "gaspistool"!
En dat is dus GEEN vuurwapen....
En ook nog eens "non lethal"
en.wikipedia.org/wiki/Gas_pistol

lilluke halve hoan | 19-01-13 | 14:34

Zo'n land komt straks bij de EU..... wat een verrijking alweer....

Opruier | 19-01-13 | 14:34

Emoties lopen hoog op, het zijn net mensen. Er zijn echter ook mensen die de na-trappers tegen proberen te houden.
Wat wil van Rossem zeggen? Dat er buitenproportioneel geweld wordt gebruikt tegen een moordenaar? Ik vind van niet, op het moment dat hij zijn laffe daad probeerde uit te voeren nam hij het risico zelf slachtoffer te worden. Sterker nog als een beveiliger een wapen had getrokken en de moordenaar had doodgeschoten had ik het ook rechtmatig gevonden.
Soms moet geweld gebruikt worden om erger te voorkomen. Dit is zo'n geval.

ratelaar | 19-01-13 | 14:33

De schutter raakt wel in de war als z'n pistool hapert. Op het YouTube filmpje hoor je de klik nog duidelijker. Die Dogan heeft echter een beschermengel. Wel jammer, qua sensatie.

Hans Hillen | 19-01-13 | 14:32

Check al die dikke klojo's trappen haha.

carramba | 19-01-13 | 14:31

@Fijnstoffer | 19-01-13 | 14:29
Als hij 1 been optilt begeeft zijn andere knie het door overgewicht.

toetanchamon | 19-01-13 | 14:31

Da's Baalen Hans, en trouwens, je zat gewoon in de zaal.

SietseFliege | 19-01-13 | 14:31

@H.A. Ram | 19-01-13 | 14:27: Volgens mij beweert de krokodil niet dat hij het zelf beter zou doen.

Not Muhammad | 19-01-13 | 14:31

0:38 'Yolo'

meneercactus | 19-01-13 | 14:29

En waarom trapte Hans niet mee?

Fijnstoffer | 19-01-13 | 14:29

Het ligt aan Van Baalen. Als hij er bij is mislukt altijd alles. Zelfs een moordaanslag.

GSpot | 19-01-13 | 14:28

@ Wedstrijdkrokodil | 19-01-13 | 14:23,
Er was een gebrek aan een stoere wedstrijdkrokodil *zucht*

H.A. Ram | 19-01-13 | 14:27

@Bubske | 19-01-13 | 14:25: Hoeft niet per se een fail te zijn. Hij had een pasje om. Ofwel nep ofwel een infiltrant. In het laatste geval verklaart dat zijn wapenbezit.

Not Muhammad | 19-01-13 | 14:27

Lekkere beveiliging. Een beer van een kerel die met getrokken wapen een podium kan oplopen.

Bubske | 19-01-13 | 14:25

Wat een faalactie. Met een werkende supersoaker had hij zelfs een beter statement gemaakt.

Pastor Sippenhaft | 19-01-13 | 14:25

Ik dacht dat dit soort primitieve schopgedrag alleen verder naar het zuiden (lees: buiten Europa) gebeurde. Blijkbaar gebeurt dit nu ook al in Europa. Nog even en we zijn ook in West-Europa weer vijfhonderd jaar terug in de tijd.

Wybe Wabes Abbema | 19-01-13 | 14:25

Die Hans van Baalen begeeft zich in onparlementaire kringen. Het lijkt wel een bijeenkomst van de lokale turkse mafia.
denoorman | 19-01-13 | 14:19 | + 0 -
-------------------

Dat is een goede en juiste beschrijving van de politiek in die landen.
.
Daarom moeten wij die landen (inclusief) Turkije niet bij de EU willen.

Mortimerr | 19-01-13 | 14:24

Op geen enkel moment in dit filmpje is die hufter overmeesterd en ongevaarlijk gemaakt. Ook niet na 25 seconden. Hij had als forse kerel enkel nog wat panische klappen te verduren gehad en bovendien had hij z'n handen nog steeds vrij en niemand weet op dat moment wat hij nog meer in z'n binnenzak had zitten. Door het natrappen kon hij zich niet staande brengen. Hulde.

Wedstrijdkrokodil | 19-01-13 | 14:23

En allemaal even natrappen, het lijken wel finnen.

Barbatruuk! | 19-01-13 | 14:22

Als je goed kijkt zie je op 1:02 Van Baalen wapperen met een respect-armband.

Detlev Tarnowitz | 19-01-13 | 14:22

Sterkte en hulde aan Van Baalen.

websenior | 19-01-13 | 14:21

Old_Spice | 19-01-13 | 14:04 | + 2 -
Volgens mij is in Nederland ook wel eens een lijsttrekker doodgeschoten, dus als dat een criterium is...

PiraatNick | 19-01-13 | 14:21

Ben benieuwd naar de achtergronden van meneer, maar ook het doelwit. Wat 'n failbunny met z'n pussygun.

KollenbergSittard | 19-01-13 | 14:21

Lijkt het partijcongres van het CDA wel (lol)

Mazzeltov | 19-01-13 | 14:21

Ik zie allemaal dure pakken van ons geld....

Megalomaantje | 19-01-13 | 14:21

De reactie van deze omstanders is begrijpelijk, maar; waarom is hij niet direct beschoten door beveiliging? Probeer dit eens bij Obama of Cameron en je zult smeken om een pak slaag.
Bespottelijke beveiligingsmaatregelen.
BTW; wie roept dat dit een gaspistool is moet weer snel aan de spannende televisieseries. Wat je hoort is de dader die het wapen probeert te herladen. Het geluid wat daarbij te horen is zegt NIETS over het type kaliber.

Not Muhammad | 19-01-13 | 14:20

Gelukkig hebben we de foto's nog. Opa komt ook nog aangestrompeld om nog een schop te verkopen. Die Hans van Baalen begeeft zich in onparlementaire kringen. Het lijkt wel een bijeenkomst van de lokale turkse mafia.

denoorman | 19-01-13 | 14:19

De liefhebbers van de mulicul moeten goed naar dit filmpje kijken en begrijpen dat het in die landen keihard aan toe gaat.
.
Van alle kanten.
.
Terwijl die aanslagpleger op de grond ligt wordt hij genadeloos geschopt en geslagen; dat is de mentaliteit in dat soort landen.
.
Daarom zien criminelen uit die landen die in ons land door de politie worden aangehouden , onze onze politie als een soort slapjanussen waar je niet bang voor hoeft te zijn en hebben ze dus geen ontzag voor onze politie.

Mortimerr | 19-01-13 | 14:19

Freedom costs a buck o' five!

blabam | 19-01-13 | 14:18

Hahah ze lynchen hem aardig, en terecht. Wat een kluns.

Woody_H | 19-01-13 | 14:15

Ik heb respect voor iedereen die zich negatief uit laat over de EU... In welke vorm dan ook. Democratie lijkt niet te werken in elk geval.

Doc Damage | 19-01-13 | 14:14

Er werd meerdere keren 'geklapt'.

dadoedieandersnooit | 19-01-13 | 14:14

Zo, die meneer Dogan heeft duidelijk een beschermengeltje op zijn schouder zitten.

mijntweecent | 19-01-13 | 14:13

Waren de beveiligers toch mooi te laat. Ahmed Dogan is van Turkse komaf en probeert te Turkse invloed in Bulgarije te laten gelden, wat natuurlijk uitgelegd wordt als opkomen voor de Turkse minderheid. Ik zou denken dat het daar iets mee te maken heeft. Ik denk dat de EU rekening moet houden met toenemende bereidheid van mensen om aanslagen te plegen.

Jackie Chiles | 19-01-13 | 14:13

Maar wij hebben Volkert.

Fijnstoffer | 19-01-13 | 14:13

@Rollins
Echt? Serieus, ben je echt zo achterlijk dat je een schrikreactie en een paar ferme tikken nadat iemand bijna door zijn hoofd geschoten is, even erg vindt als een poging tot moord? Ga jezelf eens heel snel melden bij een psycholoog, want dan spoor je echt niet.

Nietvoordekat | 19-01-13 | 14:12

Dan heb ik wel weer respect voor die beveiligers die zich meteen op die gek storten!

Zangert Rinus | 19-01-13 | 14:12

Zijn celbezoek zal vannacht ook niet rustig gaan verlopen vrees ik voor de pistoolmeneer.

zelfvernietiging | 19-01-13 | 14:11

corrupte bulgaarse bestuurder die nog een rekening had open staan bij de lokale maffia?

cumshaft | 19-01-13 | 14:09

Toch knap hoe die oude bokken na 1 minuut met de wandelstok aan komen gestrompeld en ook nog een keer trappen.

Zueco | 19-01-13 | 14:08

Bulgaren.
Schieten en schoppen.
Criminelen in driedelig grijs. Allemaal.
Ik zie eigenlijk geen verschil met Europarlementariërs.

ZDEV | 19-01-13 | 14:07

Kijk die pakken los gaan.
Hilarisch.
Als het niet een heel serieuze zaak zou zijn, that is.

Lampelul | 19-01-13 | 14:06

Hans van Baalen zat naast hem dus volgens de Televaag aan een moordaanslag ontsnapt. Ik zag een man staan op een podium met 10 tallen andere mannen in een zaal, waar mogelijk van Baalen bij stond. Ik zie niemand zitten, zeker niet naast deze man. Dus wat een lul verhaal Televaag! De man heeft vet geluk, zou hij voor mij nog even een staatslot kunnen kopen?

De Sherrif | 19-01-13 | 14:06

LOL meneer de huurmoordenaar had beter zijn tijd en geld kunnen besteden aan wapenonderhoud dan aan het kijken van "The Sopranos"; dat kekke leren jasje en dat coltruitje doen 'm nou de das om!

De Droit | 19-01-13 | 14:05

nou ja, opa kon ook paraplu hebben....

waarom heeft die volkert van der graaf Pim Fortuyn niet vermoord in Bulgarije??

dekogelkwamvanlinks | 19-01-13 | 14:05

Die Eurofielen lynchen gelijk de man, wat een 'helden'. Wat doet Bulgarije bij de EU? Hoe halen Eurofielen het überhaupt in hun smerige koppen dat Bulgarije in de Schengen zone moet?

Old_Spice | 19-01-13 | 14:04

Mooi, die eensgezindheid; 'wil jij even trappen?' 'Ja, graag!' 'Gaat uw gang!'

Buffell | 19-01-13 | 14:04

hier! heb je nog een paar klappen, biatch!!
en terecht!

codedelight | 19-01-13 | 14:04

Wel allemaal als wilden schoppen maar nauwelijks iets raken
Ik meen dat Bulgaarse voetballerts er even weinig van terecht brengen

Tobi | 19-01-13 | 14:04

Doelbewust op iemand hoofd trappen die "overmeestert" is en op de grond ligt, het is heel duidelijk over wies vrijheid het gaat daar in de zaal.

toetanchamon | 19-01-13 | 14:04

Dit is toch bedreigender dan een waxinelichtjeshouder.

gentle giant | 19-01-13 | 14:03

@Godsammekraken | 19-01-13 | 13:52 Want hier gebeurt zoiets niet hè.

Treurig varken | 19-01-13 | 14:03

hoe is het eigenlijk met Volkert ?

(c)ZWITSUL | 19-01-13 | 14:02

Wow ! Je zal je leven maar te danken hebben aan het falen van een wapen. Schokkende beelden niettemin.

Verder: moedige reactie van het slachtoffer inderdaad. Voor iemand met grijze haren snel gereageerd.

Waarom ze doortrappen? Het zou kunnen dat de man nog meer van plan is. Bijvoorbeeld meer wapens heeft, granaten, explosieven etc.. Dus dat doen ze denk ik om zeker te weten dat hij is uitgeschakelden niets meer doet. Ook de adrenaline zal een rol spelen.

Daalder | 19-01-13 | 14:02

jeetje, het moet echt niet gekker worden: finnen verkleed als vvd'ers!

vooral leuk: opa met ploertendoder op 1:00

dat zo'n mongeaul nu in elkaar getrapt wordt: respect!

dekogelkwamvanlinks | 19-01-13 | 14:02

Volgens de Televaag wilde onze Hans het slachtoffer net de hand schudden en zou hij anders mogelijk ook geraakt zijn....

Op zich is Hans een redelijk groot doelwit, maar als ik me niet vergis hebben we met een nieuwe Regillio te maken.

exkoppijn | 19-01-13 | 14:02

Zo hé, die moet ff snel krasloten gaan kopen. Nondeju wat een geluk.

Freakster1986 | 19-01-13 | 14:01

Vorige week stond 'ie nog kinderfietsjes te jatten in Nederland...

Jimmydepimmy | 19-01-13 | 14:01

Ik vind de reactie van de witte boorden even schokkend als de actie zelf.

Rollins | 19-01-13 | 14:00

Gelukkig gaan de grenzen voor hun volgend jaar ook open *snik*

non_de_pier | 19-01-13 | 14:00

Ik verwacht nog wel meer aanslagen tegen eurofielen, maar dat komt door mijn onderbuik.

neemjemoederindemali | 19-01-13 | 14:00

Zo, daar nemen ze geen halve maatregelen bij een aanhouding.

Rimpeldoos | 19-01-13 | 14:00

Volgende keer in Brussel dan maar.

Hans Hillen | 19-01-13 | 14:00

Opa komt ook nog even een mep verkopen met zijn aktetas op het laatst ;-)

Mark van Leeuwen | 19-01-13 | 14:00

Goeie reactie van die Dogan. Niks erbij staan staren maar direct actie.
Iets zegt me dat die Bulgaren niet alles zullen pikken van Brussel.

blinde kip | 19-01-13 | 13:59

Gaspistool van Rossem?

Willianus Wortelus | 19-01-13 | 13:59

Wat heeft die kerel een mazzel. Hij mag wel een kaarsje aansteken morgen. Is trouwens geen gas-pistool, en aan de droge klik te horen bleeft de patroon hangen.

i-Wonder | 19-01-13 | 13:58

Zo zie ik politicie graag. Geen woorden maar daden!

Mark van Leeuwen | 19-01-13 | 13:57

Als we zo doorgaan in Europa kunnen we nog wel meer moordaanslagen verwachten hoor.

vindead | 19-01-13 | 13:57

Waar is dat fatsoensoffensief als je het nodig hebt?

ZKH EénOog | 19-01-13 | 13:57

.. tenzij ze een schadelijke Eurofiel zouden doen. Maar dat spreekt vanzelf.

Jan Passant mk2 | 19-01-13 | 13:57

Meisjespistool!

ZDEV | 19-01-13 | 13:57

Hele dunne tweedelige laagjes beschaving...

Godsammekraken | 19-01-13 | 13:57

.. onze politieke moordenaars zouden nooit geschopt of ernstig gestraft worden.

Jan Passant mk2 | 19-01-13 | 13:56

Ze roepen: "Vuil stuk vreten! Klootzak! Sla hem dood! SLA!!!"

Geen dank, ik ondertitel graag ;)

Geyle turk | 19-01-13 | 13:56

alleen maar nette mensen..

denoorman | 19-01-13 | 13:56

Waar zijn de veiligheidsmensen? Ze mogen het zelf oplossen geloof ik (met succes!).

Mark van Leeuwen | 19-01-13 | 13:55

Nou volgende keer beter, zullen we dan maar zeggen.
Al hoop ik toch op een iets minder geweldadig verzet tegen grootmacht EU.

Pindakees | 19-01-13 | 13:54

Kordaat optreden van slachtoffer. Valt gewoon keihard aan. +1

Buffell | 19-01-13 | 13:54

Cheap ass gun.

Bluebook | 19-01-13 | 13:54

Baalen.

irriducibili79 | 19-01-13 | 13:54

Een hele hoop tuig in ieder geval...

edjizreek | 19-01-13 | 13:54

Let ook op de opa met paraplu...

dj tonedeaf | 19-01-13 | 13:54

Roflol @ dat natrappen.

blinde kip | 19-01-13 | 13:53

Wederom iemand met een vuurwapen. Zucht.

Bakito | 19-01-13 | 13:53

Het is mij onduidelijk op wie die moordaanslag nou daadwerkelijk is, die voorzitter of die vent met zijn gefaalde bb-gun waarna die menigte hem kapodtstuk probeert te trappen...

Unl1m1teD | 19-01-13 | 13:53

Iets met evolutie, apen en een gouden ring.

Zware Majesteit | 19-01-13 | 13:53

Als je van die afstand mist, wil je niet echt vrijheid.

Pastor Sippenhaft | 19-01-13 | 13:53

Bulgaren altijd +1

Eindbaasssssss | 19-01-13 | 13:52

Mooi he? Dat verpauperde boevenland zal heel gauw een gelijkwaardig lid in Europa zijn.

Godsammekraken | 19-01-13 | 13:52

Daar gaat een aanhouding er toch iets anders aan toen dan hier in NLD.

geomario | 19-01-13 | 13:52

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken