Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

KLPD treitert hardwerkende Audi-rijders

audipenose100.jpgEn bedankt Youssef en Said. En bedankt Brinks-overvallers. En bedankt ramkrakers en tegenwoordige Tony Montana's van de lage landen. Dankzij joellie wheels of choice zijn nu de hardwerkende Audi-rijders de sjaak op de snelweg. De KLPD is sinds enige tijd zeer actief onschuldige bestuurders van high end Audi's (S8, RS6, A8 etc) aan het stalken. Gewoon omdat het kan. Was vroeger de gepigmenteerde petjesjeugd in de Honda Civic steevast de pineut, nu zijn het dus de bestuurders van Duitsche 8-cilinder klasbakken. Onderweg naar klant, of terug op huis aan na een lange werkdag, en daar sjeest weer zo'n gare Volvo-diesel van de asfaltpopo voorlangs. Het bordje STOP VOLGEN gaat aan. (Op dat volgbordje had net zo goed, HEE EEN DURE AUDI DAT ZAL WEL EEN CRIMINEEL ZIJN DOE ES MEEKOMEN kunnen staan, maar dat is natuurlijk veels te lang.) Hoe zulks in zijn werk gaat, is te zien hierrr op dashcambeelden. En vervolgens krijgt Audi-rijdert een doodnerveuze wout aan het portier die denkt dat er Kalashnikovs op de achterbank liggen. Op het onvolprezen audiforum klaagt men steen en been over deze rompslomp oponthoud KLPD-praktijken. En terecht. We kunnen er op wachten dat er een eerbare Audiër door een paniekpolitie uitgeschakeld wordt omdat-ie iets te snel een handschoen uit het handschoenenkastje probeert te pakken. Ja mensen, het zijn andere tijden. Vroeger, toen de onderwereld zich nog verplaatste per modale instappertjes als de VW Golf en/of BMW3.

Reaguursels

Inloggen

De meeste Audi rijders in mijn omgeving werken helemaal niet zo hard...

Tripps | 08-01-13 | 08:29

Audi is synoniem geworden voor penose of kantoorpikkies met hoge bloeddruk en chronische haast!

Broeder | 08-01-13 | 00:08

De S8 nu dus de deur uit en met een petje weer terug in de verlaagde Honda?!

Dit verklaard dus wel de vreemde staandehouding twee weken terug. Nog nooit ben ik vlak voor het einde van het jaar aangehouden en zonder boete heengezonden. Dacht dat de agenten net een smsje kregen van hun chef dat ze hun bonnenquota gehaald hadden....

Epibrateur | 08-01-13 | 00:05

Wie zo'n dure auto rijd heeft 90 % niet eerlijk verdiend

hinkie2947 | 07-01-13 | 23:54

De afgebeelde S8 had nog een V10 uit de Lambo. Geen 8 Zylinder dus.

VanDattum | 07-01-13 | 23:08

hebben zeker de gloednieuwe serie The Transporter (iets met A8's of zo) geTimKuikt !

kopiekrauw | 07-01-13 | 21:40

Tijdverspilling,druppel op de bekende plaat enzenz..

Als de sukkels nu gewoon de RDW database koppelt met die van de steuntrekkers heb je zo alle zaadjes van verderf bij elkaar.
Als je dan ook even goed filtert op de katvangers (meerdere auto's op één naam) kan je zo rondrijden en alles eruit pikken.. hoef je niet te wachten tot weer zon grandioze loze actie van een verkeerscontrole inthemiddle of nowhere..

Maar mag niet is privacy enzo... tsss en we gaan weer lekker verder aanmodderen

Er zullen ook AUDI rijders onder ons zijn die misschien wel wat aan hun kerfstok hebben hangen. Dus al eerlijke burgen die niets te vrezen heeft; De politie haalt uw oneerlijke concurrentie van de weg. Anders mag u gewoon uw weg vervolgen en heeft u een waardig advies voor het "te laat" zijn.

WeerEenPilsjeOp | 07-01-13 | 21:32

Klepel-Klok verhaal, half werk, bijna goed, maar dus helemaal niet. Ja popo wel kijken naar dure auto's, maar niet die tijdens kantooruren onder werkverkeer vallen. Die wagentjes die gepimpt "toeren" of met het raampje open gezellig een muziekje laten horen vlakbij het theehuis, je weet wel die straat waar je een collega of je dochter niet graag laat wandelen. *guurrechtse ironische zeurmodus*
Enfin, toch wel blij dat er nu wel naar gekeken wordt.

datzouzomaarkunnen | 07-01-13 | 21:20

Dan moet je nou eenmaal niet zo een marokkanen kar rijden,vespa kan je als fatsoenlijke kaaskop ook al niet meer rijden, is ook al zo een marokkanen ding geworden.

dutchwindmill | 07-01-13 | 20:22

Goh pritt een kritische noot richting politie... Weer eens wat anders oh wacht......

Ben Wade | 07-01-13 | 20:16

@SammyJankis | 07-01-13 | 16:12
Ook ik zie heel veel van dit soort gasten rijden, en verbaas me telkens weer hoe ze dit voor elkaar krijgen.
Ze parkeren de auto's zelfs voor de sociale dienst als ze hun briefje in moeten leveren , en iedereen kijkt maar weg.
Ik vind dat er een wet moet komen waarin de politie ,iemand ziet waarvan vermoed wordt dat de auto niet op geheel legale wijze gereden word, direct van de weg af mag halen, en een diepgaand onderzoek mag uitvoeren naar de herkomst van het geld!
Ik heb hier in ons stadje al zoveel van die patjepeeërs gezien en iedereen weet wat ze doen, maar niemand doet er wat aan!

Kutmaatschappij | 07-01-13 | 20:15

@SammyJankis | 07-01-13 | 16:12
Ook ik zie heel veel van dit soort gasten rijden, en verbaas me telkens weer hoe ze dit voor elkaar krijgen.
Ze parkeren de auto's zelfs voor de sociale dienst als ze hun briefje in moeten leveren , en iedereen kijkt maar weg.
Ik vind dat er een wet moet komen waarin de politie ,iemand ziet waarvan vermoed wordt dat de auto niet op geheel legale wijze gereden word, direct van de weg af mag halen, en een diepgaand onderzoek mag uitvoeren naar de herkomst van het geld!
Ik heb hier in ons stadje al zoveel van die patjepeeërs gezien en iedereen weet wat ze doen, maar niemand doet er wat aan!

Kutmaatschappij | 07-01-13 | 20:15

@WaarDeWindWaait | 07-01-13 | 16:25
Nog steeds in trainingspak?
The city that never changes;-)

Kutmaatschappij | 07-01-13 | 20:10

@datzegik69 | 07-01-13 | 17:08
heel goed gezien!

Kutmaatschappij | 07-01-13 | 20:08

even die link bekeken van die bmw van Stanley Hillis, maar was dat een kruimeldief?Ik dacht dat het een vette dope dealer cq dope groothandelaar was.Bij ons hier rijden marokaanse straathandelaartjes gewoon in deze oude bakken.
Als je dan toch centjes verdient met foute zaken, koop dan wat fatsoenlijks.
Zelfs ik als kleine ondernemer rij er knapper bij!

Kutmaatschappij | 07-01-13 | 20:06

Hoe drijf je een audi rijder tot zelfmoord?

mixey | 07-01-13 | 20:02

De audi was een jaar of 4~5 geleden de leasebak die heel kantorend Nederland moest hebben. Grote Nederlandse bedrijven hebben er duizenden van ingezet. De generatie erop was de Volvo station weer 'het ding om te hebben', dus over een paar jaar hebben we een Volvo-probleem.
.
Audi is echt een patsermerk geworden. Zelfs BMW is meer bescheiden dan Audi, met al die led-rommel erop.. het zijn echt DE hoerensloepen van deze tijd.
.
Ik zou er dood nog niet in aangetroffen willen worden in zo'n buma-patserbak.

zik | 07-01-13 | 19:54

Audi probleem?

pickalilly | 07-01-13 | 19:52

En terecht! Audi, de kadett van de 21ste eeuw. Hoe sneu ben je als je zo een doorsnee wagen wil. Kun je beter een isuzu nemen.

miko | 07-01-13 | 19:26

Ik kan uit ervaring vertellen dat dit klopt rij een S8 en ben al 3x aangehouden in 2 maanden tijd . Willen het liefst je hele auto doorzoeken mafketels...

Harken maar | 07-01-13 | 19:25

SammyJankis | 07-01-13 | 16:12 |
Hulde voor je rant.
Zo, en nu toch maar een keer uit de band springen, dat lucht ook op!

lanexxx | 07-01-13 | 19:23

Binnenkort via GL/PvdA/SP website: meldpunt Audi rijders. Dus volgend jaar verboden om meer dan 49PK te rijden.

funkyd | 07-01-13 | 19:20

Godsammekraken | 07-01-13 | 14:13
Klopt. Ik word regelmatig aan de kant gezet. Niet vanwege rijgedrag maar vanwege de auto. 't Is dan ook wel een bijzondere verschijning, die bolide. Maar het is pure afgunst, ze willen gewoon ff weten wie er in rijdt, en dan proberen ze te zoeken naar een reden om je alsnog op de bon te gooien.

ZDEV | 07-01-13 | 19:13

@Kees Maf | 07-01-13 | 15:07
Omdat bananen krom zijn. En omdat er waarschijnlijk al lang geen nieuw topic op de Joop staat. Verder geen logische verklaring. Trek het u niet aan.

Chiant | 07-01-13 | 19:13

Liever vier keer onterecht staande gehouden worden dan één keer overvallen te worden.
Niet zeiken dus, Pritt. De Platte Pet is goed bezig.
Overigens ben ik nog nooit staande gehouden. Komt waarschijnlijk door mijn suffe, brave en burgerlijke uiterlijk.

Chiant | 07-01-13 | 19:10

Dure auto's zijn meestal van paupers,die op rijke mensen willen lijken,of op bankiers of drugscriminelen.. dan voelen ze zich in de file op weg naar hun flutbaantje even een echte sukkel... lutsters.

gimme a beat,rix | 07-01-13 | 19:00

@Pritt Het KLPD...

Gens | 07-01-13 | 18:39

Prima wanneer de politie hun gezonde verstand gebruikt en prioriteiten stelt in hun activiteiten.

Jaypelsteeltje | 07-01-13 | 18:30

Zie youtube:
fatal accident audi s4.
Sterkte!

Alpha et Omega | 07-01-13 | 18:03

Witteboorden criminelen zijn moeilijk te pakken.

Uw Verzekeringsadvis | 07-01-13 | 17:35

@Andersom dag | 07-01-13 | 14:26 |
Audi vind ik persoonlijk discreter dan BMW en Mercedes. Noem eens een auto die discreter (zonder speciale tunings) 520 pk meedraagt dan de Audi S8? Dan kom je mogelijk bij de BMW 760 uit, maar deze heeft al veel meer de 'kijk-mij-eens-duur-zijn' uitstraling.

potsenmakkert | 07-01-13 | 17:32

In dit overschat merk auto rijden inderdaad veel patjepeeërs.

elizabeth88385416217 | 07-01-13 | 17:21

Wat ben je saai net als de rest van zogenaamde geslaagde mensen als je met een domme Audi rijdt

dekoningvandepolder | 07-01-13 | 17:16

Niet onbelangrijk in deze; deze top-Audi's zijn roofgoed. Dus meneer de ik-heb-een-snelle-auto-en-de-politie-valt-me-lastig-audibezitter, het kan zomaar uw auto zijn die ze 's nachts 'lastig vallen'.

datzegik69 | 07-01-13 | 17:08

Een nieuwe, dure Audi is per definitie het voertuig van hufters; geen medelijden dus.

Goldfinger | 07-01-13 | 17:06

STOP VOLGEN? Lijkt me lastig.

Nietvoordekat | 07-01-13 | 16:58

Argyronauta | 07-01-13 | 16:47 | + 0 -

Maar zo'n A6 is heel slecht voor je rug hoor ;-)

caspert79 | 07-01-13 | 16:54

Niet vreemd dat de KLPD actief naar snelle Audi's speurt. Risico op overvallen is de laatste tijd erg gestegen.

Ardennenham | 07-01-13 | 16:52

Ik herinner me nog een reeks ministers die allemaal op last van een of andere corrupte arts als dienstauto zonodig een A8 moesten hebben i.p.v. een A6, omdat ze allemaal zo'n last van hun ruggetje hadden. Dus toen reed er ook al tuig in Audi A8.

O ja, dit waren ze: www.elsevier.nl/Politiek/nieuws/2009/4...

Argyronauta | 07-01-13 | 16:47

Betweetert | 07-01-13 | 16:02 | + 1
De elektrische Smart's (Car2Go) en gewone smart's zijn nu populair bij coke-dealers. In ieder geval in 020. Verder gebruiken coke-dealers ook vaak taxi's. Niet de grote centrales zoals TCA maar de particulieren. Maar denk ook aan dikke volvo's. Dat zijn ook niet de karakteristieke auto's voor criminelen. Maar kunnen best snel zijn en vol met comfort.

SammyJankis | 07-01-13 | 16:44

Terecht. Audi-rijders hebben steevast teveel druk op de Floris van Bommels, Pantafolo d'Oro's of Gaastra's staan waardoor ze heel irritant gedrag vertonen op 's lands heeren wegen. Blijven treiteren zou ik zeggen, beste popo!

Buck Futter | 07-01-13 | 16:36

Die snelle ramkraak Audi,s worden nou eenmaal aan de lopende band gestolen ,logisch dat ze wat sneller aan de kant gezet worden.

Amsterdam Hustler | 07-01-13 | 16:32

Nog een toekomstige krantenkop:
'Jonge criminele Marokkanen betalen zwart voor loonlijst' Om onder de radar van sociale diensten te blijven betalen jonge criminele Marokkanen massaal om op loonlijsten van vaak ook (malafide) bedrijven te staan. Meestal bedrijven waar eveneens vaak veel mee mis is. Zoals; zonnebankstudio’s, toko’s, belwinkels, doner-restaurants, wasserijen, internetcafe’s, Shisha’s, koffiehuizen, autoverhuurbedrijven, kleine vakgarages, etc. De bedrijven dragen keurig belasting af en betalen de ‘nep’ werknemers uit. Dit vaak tegen 2 keer zoveel zwart geld. De ‘nep-werknemers’ hebben op deze manier geen last van overheidsinstanties en kunnen op deze manier dag en nacht hun praktijken runnen, vaak drugs, overvallen en fraude. Dit verklaart vooral waarom u s’ochtends op weg naar uw werk zelden Marokkanen ziet, wat wel aannemelijk zou moeten met een laagopgeleide, maar wel s’middags, waar zij de hele dag kunnen rondrijden in snelle auto’s zoals Audi, BMW en Mercedes. Waar hoogopgeleide starters vaak een lease Golf hebben en al helemaal niet ZELF kunnen kopen en vaak genoegen moeten nemen met een oude Peugeot 205, Suzuki Swift, etc.

SammyJankis | 07-01-13 | 16:31

Zijn dat die Audi's, die mij altijd aan de kant proberen te drukken, omdat ik geen 160 rijdt?
Goh, wat hebben ze het zwaar.

The_Black_Knight | 07-01-13 | 16:30

Hier in 010 rijdt alleen het criminele plebs nog in Audi's, beginnende drugrunnertjes enzo De rest rijdt in de allerdikste BMW's, Mercedessen, Porsche Cayenne's etc. Wel nog steeds in trainingspak.

WaarDeWindWaait | 07-01-13 | 16:25

Het verhaal klopt niet... politie is als de dood voor echte criminelen! Ze weten dondersgoed wie het zijn en gaan daar met een grote bocht omheem, op zoek naar mogelijkheden om lafjes op zoek te gaan naar jan modaal die 3 km te hard rijdt of geen gordel draagt. Als ze deze automobilist echt zouden verdenken van zware criminaliteit, dan zouden ze hem met 5 wagens en voorzien van kogelvrije vesten aanhouden. Tot die tijd houden ze zich bezig met de vraag hoe hun bonnenquota op pijl kunnen houden.

DeSteef | 07-01-13 | 16:18

Audirijders zijn altijd -1 dus altijd staande houden, net als scooters.

popov | 07-01-13 | 16:13

Sinds wanneer zijn audi's high-end? Goede mid-end, dat wel. Maar toch eerder voor het middenkader in bedrijven (althans in België, maar wij hebben dan ook geen BPM). Een Audi A4 heb je al voor 30k.

E.E. | 07-01-13 | 16:13

als ik ooooit een Audi zou nemen wordt het een RS2, station, CRB 6-bak, door Porsche in mekaar geschroefd, en die heeeerlijke 5 cyl.

polishLuke | 07-01-13 | 16:12

Beetje laat maar geweldige aanpak. Geweldig ook om gelijk te hebben! Ik zie al jaren de onaannemelijkheid van jong Noord-Afrikaans tuig in veel te dure auto's. Zie onderstaande post van een maand terug.
Bevestiging inderdaad. Ik zie de meest ongure jonge types hier in topklasse Mercedes (af en toe AMG), BMW (af en toe M) Audi (af en toe RS) gloednieuwe VW Golf6 (R32, GTI)maar bijvoorbeeld ook hele snelle Volvo's. T5, etc. Trouwens, laatst zag ik twee jonge Noord-Afrikanen(rond 19/20 jaar) in een gele Lamborghini Gallardo door Damsko rijden. Yeah Right.....
De politie/leek/gemiddelde burger denk; "T'is geen opzichtige auto dus het is aannemelijk' De autokenner (met bullshit- en tuigscanner in z’n hoofd) weet wel beter. Pure logica.
/rekensommetje. Kale aanschaf of lease, verzekering (jonge rijder, snelle auto dus duur) motorrijtuigenbelasting maar ook onderhoud. Bijvoorbeeld twee nieuwe voorbanden voor een X5 zitten al op 700e! En de BMW’s X5 met ultra jong tuig vliegen je hier om je oren. 700e is mijn bestedingsruimte per maand als hoogopgeleide arbeider met 6 jaar werkervaring! De enige vrienden (academici, werkend, goed baan) die zich een auto kunnen permitteren hebben een ouwe Fiat Panda of rijden met een saaie golf 5 leasebak.
Echt, het ligt er zo dik bovenop. Ongelofelijk. Als je je een beetje verdiept in wat zo’n auto kost en vooral wat het je ook kost om zo’n auto vervolgens op de weg te houden dan krijg je net als ik ook zo iets van; ‘Ik GELOOF ER GEWOON GEEN FUCK van”
En weetje, dit maakt me boos. Ik wil niet als een Calimero klinken maar mijn hele leven hou ik me keurig aan de regels, altijd als tiener(kut)bijbaantjes, altijd leren, altijd alles netjes betalen en altijd in gedachten gehad dat deze inzet loont. En nu, ik zit gevangen in de arbeidsmolen, ontvang geen enkele financiële voordeeltjes meer, betaal overal de volle pond voor, woon krankzinnig duur in studentachtige woonconstructies en kan me echt geen autootje veroorloven.
En Nederland/Justitie/Politie blijft, als een soort naïef, onwetend en christelijk vaderfiguur, niet inzien hoe ontiegelijk veel schijt dit soorten gasten aan alles hebben. En kom niet aanzetten met dat ze nog bij hun ouders wonen, onderhoud zelf doen of auto’s huren. Want dan nog klopt gewoon geen ene fuck van. Zeau, dat lucht op.

SammyJankis | 07-01-13 | 16:12

Een opzichtige (wannebee) crimi rijdt duur merk (van kijk mij eens), de slimmere crimi's rijden minder opvallende merken denk ik zo..

Betweetert | 07-01-13 | 16:02

Maccius | 07-01-13 | 15:58 |

Ojee, toch geen Opel he? ;-)

caspert79 | 07-01-13 | 16:00

@Synecdoche | 07-01-13 | 15:40 | in een van de 3 Transporter films rijdt hij in een BMW 7 serie.

treser.info | 07-01-13 | 16:00

@Adriaenszoon

Oke het gedrag wat ik beschrijf heb ik hoogspersoonlijk waar genomen op de vaderlandse wegen. Daarmee valt optie B dus af.

Wat Optie a betreft kom je op een ander teer punt. Volkswagen ben ik ook al niet zo'n fan van. Daar rijden van die verkopertjes in. Zeg maar afhankelijk van de waarde van het product dat ze proberen te verkopen tijden ze in een polo, golf of passat. Die rijden maar 1 tint beter dan audirijders.

En om je nog een hint te geven. Ik heb geen hekel aan Duitse auto's al zou je dat bijna denken. Ik rijd er zelf namelijk ook een.

Ik heb ook helemaal geen hekel aan Audi's. Het gaat me meer om de mensen die in een Audi rijden. Dat zijn asociale wegpiraten die denken dat de weg van hun is en regels iets is voor de andere mensen. Allemaal.

Maccius | 07-01-13 | 15:58

Willianus Wortelus | 07-01-13 | 14:30

Zo'n uhr-quattro ziet men niet voor een potentiele patersbak aan :p

Betweetert | 07-01-13 | 15:58

Daarom rij ik Lexus

poenraad | 07-01-13 | 15:53

Maccius ,A u weet het verschil niet tussen een klassebak of een Golfje?.

of B u heeft gewoon een opoefiets die niet vooruit te branden is.

Adriaenszoon | 07-01-13 | 15:50

Braxator | 07-01-13 | 15:24
zolang je nog kan reaguren zal het wel meevallen ;)

TP 1984 | 07-01-13 | 15:50

Audirijders moeten zowieso afgeschoten worden is mijn mening.

Dat soort tuig denkt dat de hele weg van hun is. Zeg maar uitspraken als.

De maximumsnelheid is 10x mijn motorinhoud + het geldende maximum.

Als ik de snelweg oprij hoef ik geen richting aan te geven, want iedereen snapt toch dat ik naar de linkerbaan moet.

Kleven is fout, maar 1 meter voor mij gaan rijden op de linkerbaan is veel erger.

PS. Weet je het verschil tussen een tokkie en een audirijder?

Een tokkie weet waarschijnlijk niet beter. Een audirijder heeft over het algemeen een opleiding, een baan, en enig niveau. Die zou dus beter moeten kunnen weten. Conclusie. Een audirijder kiest bewust voor dat gedrag.

Politie pak ze. Is niet moeilijk want die lui begaan automatisch 1 verkeersovertreding per minuut. Dus staande houden kan altijd.

Maccius | 07-01-13 | 15:42

Meestal zijn het ook criminelen in een Audi. wel met een witte boord.

De Harde Waarheid | 07-01-13 | 15:40

Beetje jaloers BMW paupers dat jullie merk niet verder is gekomen dan een film van Transporter.
treser.info | 07-01-13 | 15:15 | + -3
In de Transporters 2 en 3 rijdt hij toch een Audi?

Voor het overige: wat doet oom agent met een Audi met AA-nummer? Rjdt ook altijd te hard en neemt voorrang.

Synecdoche | 07-01-13 | 15:40

Ook ik heb zo'n bak, maar nooit problemen met de politie. Toch is hij zijn geld niet waard in NL. Hij gaat ongemerkt heel snel heel hard en ook al rijd je honderd je blijft het gevoel houden dat je op wandelsnelheid rijdt en dat je zo uit kan stappen. Dat is natuurlijk knap en relaxed tijdens langere ritten, maar eigenlijk rijd ik zelden langer dan een uur of harder dan 120. Eigenlijk is alles groter dan een A3 niet nodig/nuttig in de Randstad (tenzij je de patser uit wilt hangen natuurlijk).

kleuterleider | 07-01-13 | 15:38

@treser.info | 07-01-13 | 14:35

Elke auto is in Nederland "peperduur", dat komt door de jattende overheid.

neemjemoederindemali | 07-01-13 | 15:38

Goed, er is nu dus aangetoond dat Audi een merk is voor proleten.

Wat voor merk auto rijdt de redactie eigenlijk? #dtv

neemjemoederindemali | 07-01-13 | 15:36

@ Pindakees: En zo is het!

Politie is dus bezig met gericht zoeken naar Audi's die een verhoogd veiligheidsrisico kunnen vormen. En nu is het volgens Geenstijl weer niet goed? Hoeveel van deze bakken worden er gereden door criminelen en aso's...? En hoeveel van deze bakken zijn gejat (al dan niet in buitenland) en voorzien van valse nummerplaten? Hoeveel van deze bakken rijden dus gewoon onverzekerd rond? Juist ja.

Ophouden met zeuren over KLPD Pliesie. Ik zou als Audi-rijder blij zijn met regelmatige checks van Politie.

Johan1438 | 07-01-13 | 15:35

@TP 1984 | 07-01-13 | 15:22
Dat verklaart een hoop ellende....

Braxator | 07-01-13 | 15:24

Koop dan geen Audi!

Ik zou graag een fiat 500 willen rijden maar ik word niet graag voor homo uitgescholden. Dus nu rij ik wat anders.

Nadenken!

je moehar | 07-01-13 | 15:23

@Braxator | 07-01-13 | 14:42

Nee, ik maak uw computer

TP 1984 | 07-01-13 | 15:22

Hardwerkende Nederlanders rijden niet audi's, zelden iig. Graaiers daar en tegen rijden die graag op kosten van de belasting betalers.. en bankiers en dat soort gespuis.
De hardwerkende nederlander rijdt in 'n gewone auto om naar z'n werk te gaan. Niet voor een over ander dom status symbool

Pindakees | 07-01-13 | 15:17

Ik zou er als agent ook van opkijken als mijn baas systematisch alle mensen het geld uit hun zakken trekt en belazerd. Als ik er dan eentje tegenkom in een iets te grote auto.... zou ik ook denken dat het een crimineel is. Het rijk doet zo goed z'n best doet om mensen die legaal hun geld verdienen uit te kleden... Ik zeg zoveel mogelijk belasting ontduiken en zo weinig mogelijk aan de huichelaren..!! kom maar op met die minnetjes :)

VierVier | 07-01-13 | 15:16

Lekker voor ze! Mot je maar geen audi rijden, of om het even welke andere Duitse turkenbak.
Er rijdt steevast bagger in; met een bontkraag of zo een sukkel met een leasecontract die bij elke waterkoeler loopt te janken over z'n bijtelling. Beide ongezien de tiefus.

getergde kaasboer | 07-01-13 | 15:15

welke BMW proleten zitten minnetje te geven op mijn facts van 15:09 u.
Beetje jaloers BMW paupers dat jullie merk niet verder is gekomen dan een film van Transporter.

treser.info | 07-01-13 | 15:15

KLPD rijdt tegenwoordig ook in Audis. Verder kenmerken Audi rijders zich vooral door hun asociale rijgedrag: geen gebruik van knipperlichten, bumperkleven etc etc. Verder wel mooie bakken hoor! Kwa imago is er veel veranderd in autoland: zelfs bestuurders van (dikke) Volvos gedragen zich tegenwoordig als hufters, ondanks het brave huisartsenimago van weleer.

caspert79 | 07-01-13 | 15:15

Dus jullie weten het inbrekerts, beter de BMW 760LI of de S65 AMG pakken in het nieuwe jaar.

B0rat | 07-01-13 | 15:13

Prima actie van de KLPD. Audi's worden inderdaad meestal bereden door criminelen (vaak zijn het witteboordcriminelen). Van mij mogen ze ook BMW's en Mercedessen van de weg plukken, dat zijn ook vaak boevenauto's. Een grote pluim voor de KLPD.

enelkoklort | 07-01-13 | 15:12

Eenm audi is hier in Rusland een auto voor het klootjesvolk.
Alles is relatief moet je maar denken.

Spokoynoy Nochi | 07-01-13 | 15:10

In een van de eerste en beste car chases in de filmgeschiedenis met met Robert de Niro in Ronin zoeken ze een auto "to shuffle some other cars" en kiezen hiervoor de de S8.
Vanaf dat moment was de toon gezet en wist het criminele circuit welke Auto het meest geschikt is.
Is ook wel logisch als je nagaat dat het Quattro systeem van de snellere Audi's zorgt voor maximale grip.

treser.info | 07-01-13 | 15:09

@Avant | 07-01-13 | 15:08
Kwestie van tijd als dat ding zo snel is.

Kees Maf | 07-01-13 | 15:09

Voortaan een Volvo S60 T6 Polestar kiezen (329 pk en 480 nm). Discreter en geen crimineel imago

Avant | 07-01-13 | 15:08

Kijk eens om je heen op de weg en oordeel dan zelf.
Ze (ja je mag deze groep generaliseren) rijden allemaal hetzelfde die bestuurders (belabbert!!!)
Willen maar 1 ding met die auw-die u van de weg afdrukken want zij zijn belangrijk en willen er langs, nee nu wil ik er langs dus opzij.
Niks mis mee, lekker heel de dag lastigvallen zoals zij mij op de weg ook lastigvallen met hun proletenbak.

pickalilly | 07-01-13 | 15:08

@stofwolk | 07-01-13 | 14:41
Burgermannetjes in Audishit die denken dat ze de bom zijn: LOL.

Ayatollah Oink-Oink | 07-01-13 | 15:07

Kees Maf | 07-01-13 | 14:31
@Min-klikkers
Waarom?

Kees Maf | 07-01-13 | 15:07

Tsja... als je gaat rondrijden in een auto die af-fabriek met witte kerstverlichting wordt geleverd en dus eigenlijk gewoon een als kerstboom verklede Passat of Superb is vraag je er natuurlijk gewoon om.

Sneuer zijn nog de types die bv een A1 of A3 kiezen die zó kaal is uitgerust dat je een echo hoort in de auto ipv een onderhuids identieke auto mét opties uit dezelfde VAG groep.

Caveman48 | 07-01-13 | 15:06

Doe eens niet zo zeuren GS! We ergeren ons toch allemaal dood aan die kutventjes in te dikke auto's? Nu zit de popo er eens preventief bovenop, is het weer niet goed! Jammer dan voor die paar dikke nekken die even moeten stoppen, kan ik echt niet mee zitten! +1 voor de popo!

KabbelendKontwater | 07-01-13 | 15:06

@Terpen-tijn | 07-01-13 | 14:51
Als je in 1964 al op de camping in Duinrell stond, vind je alles met meer dan twee wielen mooi.

w.degene | 07-01-13 | 15:04

Zonder audio omtrent de reden van stoppen is er niet echt veel te zeggen. Behalve dan dat als ik het goed heb op basis van de coördinaten dit het een stuk van de A12 betreft waar je maximaal 100 km/u mag en volgens de beelden 109 en 112 gereden is. Nog los van knip en plak werk en dus ook niet duidelijk is hoe snel er in de tussenliggende periode gereden is.

Bedenk | 07-01-13 | 15:04

Gelukkig rij ik (met veel plezier) een S3, dan heb je die onzin niet.

KarelMarks | 07-01-13 | 15:03

Ik heb jarenlang een zwak gehad voor Audi's omdat het
technisch goede en uiterlijk mooie auto's zijn.
Mijn hekel aan...., zat in de hoek van BMW en Golf GTI rijders die altijd aanwezig waren om een conflict op de weg te veroorzaken of gewoon anoniem a-sociaal gedrag te produceren.
Maar inderdaad times are changing, de Audi heeft de koppositie overgenomen.
Asociale Uitermate Droeve Imbecielen.

Koningsluis | 07-01-13 | 14:59

Geenstijl maakt al jaren reclame voor audi dus de redactie zal dit probleem ook wel kennen en hebben ze de macht van hun eigen media dus gewoon doorlopen mensen dit is een geenstijlprobleem

lame dick | 07-01-13 | 14:59

In 1964 op de camping in Duinrel zag ik als kind zo n grote dikke duitse mercedes staan.. net aangekomen, motor nog heet, damp van olie, benzine en leer. teller tot 200 km. Man man man, dat voelde je>> hier was hard en lang mee gereden.. Zwaar onder de indruk.
Dat was nog wat anders dan die deux chevootjes en een Renault Daphine.
Nu maken ze nog steeds de beste auto s met het mooiste design.
Duitse auto s>> altijd goed (en mooi)

Terpen-tijn | 07-01-13 | 14:51

Alfa Romeo. Da's pas sneu.

Charles de Batz | 07-01-13 | 14:49

Audi rijders zijn de finnen onder de automobilisten.

henkojenko | 07-01-13 | 14:48

Audi-rijders zijn dan ook asociale hufters en bumperklevers. Allemaal.

Symmachus | 07-01-13 | 14:46

Als die audi rijders elkaar niet op hun criminele gedrag aanspreken, moeten ze ook niet zeuren over wat extra politie aandacht.

insensitive clod | 07-01-13 | 14:43

Met S'en of RS'en moet je ook minimaal 220km/u rijden!
1. Beter voor je motor; onder de 1500 toeren geen goede smering
2. Zijn afgeregeld op 250km/u. Zonder begrenzing kan je 300+
dus als je maar 100 rijdt is dat zeer verdacht
3. Pliesie kan je dan zo-wie-zo niet inhalen

Happy Atheist | 07-01-13 | 14:43

@ hendrikjandetuinman / 14:36
Ja, oorspronkelijk
HOUD EEN SOP MET VOLGEN
maar dat paste er niet op

Tobi | 07-01-13 | 14:43

Ja iemand die iets op zijn kerfstok heeft zal ook zijn daden echt filmen met een dashcam (en zeker op HD kwaliteit met coördinaten en tijdstippen) wat zijn KLPD'ers ook prutsers. Dat half Mocro en Anti tatta idioten in te dure bakken rijden is dagelijkse kost maar die mensen staande houden nee... wij trekken iemand van de weg en in het laatste filmpje willen wij dat hij lekker zijn afslag mist en km's mag omrijden. Goede actie van de bestuurder om op de vluchtstrook te stoppen. Zal wel STOP hebben gestaan en hij stopte keurig. Suffe opneem acties altijd voor de politie. Of een crimineel een dashcam heeft en zo'n opvallende dure auto. (zie de links naar Holleeder etc.)

Rest In Privacy | 07-01-13 | 14:42

@TP 1984 | 07-01-13 | 14:36
"zo'n remmen"
"meer als"

U schoffelt de tussenberm?

Braxator | 07-01-13 | 14:42

ik lach me dood om de zeurende jaloerse reacties hier, daarnaast is een audi leasen wel voor wannabies, maar ja met het belasting systeem is het begrijpbaar.

stofwolk | 07-01-13 | 14:41

@Kees Maf | 07-01-13 | 14:31
Tja, ik krijg toch die lachende gluiperds Rutte en Samsom niet uit mijn hoofd, die lachend in een badkuip met geld zitten. Ons geld.

Old_Spice | 07-01-13 | 14:40

Rijdt de hele GS-top niet toevallig in Audi's?
Fleisch & co vermeldden dat destijds zo ongeveer in elk plempsel

Tobi | 07-01-13 | 14:38

TP 1984 | 07-01-13 | 14:36 | + 0

Audi Rijders houden van een beetje knus op de uiterst linker rijbaan.

truusch | 07-01-13 | 14:38

Ik heb een fiets van het merk Batavus. De platte petten weten mij in des avonds ook vaak te vinden. Gelukkig heb ik nog nooit een boete gehad voor te hard fietsen. Dit zal overigs in de toekomst snel veranderen.

De Kracht Van Stilte | 07-01-13 | 14:37

Hahahaha, 'STOP VOLGEN', dat betekent toch dat je de politie juist neit moet volgen??

hendrikjandetuinman | 07-01-13 | 14:36

Dacht dat ze die Audi's aan de kant trokken omdat ze zo'n slechte remmen hebben.
Ik zie ze altijd op de snelweg voorbij komen met hun remlichten meer aan als uit.

TP 1984 | 07-01-13 | 14:36

Volg de Audi rijder!

truusch | 07-01-13 | 14:36

het begon 5 jaar geleden allemaal met dit SBS6 filmpje met de ongezouten opmerking "peperdure Audi" waardoor meteen duidelijk werd hoe de landelijke dienders denken over burgers in een Audi.
Vervolgens proberen de gefrustreerde dienders de Audi rijder ook nog eens een roodlicht aan te naaien.
www.youtube.com/watch?v=TdGkbYU1MJk&am...

treser.info | 07-01-13 | 14:35

Lease je een Audi voor de aandacht, krijg je vervolgens aandacht is het weer niet goed... Het is nooit goed...

welterustennederland | 07-01-13 | 14:34

Hoe snel mocht je daar? 50 of zo?

Jos Tiebent | 07-01-13 | 14:32

Nou wordt een Audi preventief gefouilleerd, dan is het weer niet goed. "Man, Man, Man"

chloorinogen | 07-01-13 | 14:32

-weggejorist-

AboutTime | 07-01-13 | 14:32

@Old_Spice | 07-01-13 | 14:17
Ik heb zo'n bak, en het doet inderdaad pijn aan de pomp, om over BPM, BTW en wegenbelasting maar te zwijgen. De staat vaart er wel bij.
Maar geloof me, de rijeigenschappen vergoeden alles!

Kees Maf | 07-01-13 | 14:31

Ik rijd een hele dikke bijna zwarte Quattro maar ben nog NOOIT aan de kant gezet, laat staan dat ik Audi-fora frequenteer.

Willianus Wortelus | 07-01-13 | 14:30

De server van het audiforum kan het allemaal niet meer aan.

fredflange | 07-01-13 | 14:30

@ Magnum Force | 07-01-13 | 14:24 |

Lijkt me niet zo'n probleem met die ingebouwde kraaienpotenstrooier...

Kapitein Sjaak Mus | 07-01-13 | 14:29

Alleen omdat ik Audi rijd. Argument komt me bekend voor.

bennutzat | 07-01-13 | 14:28

Niet zo zeiken Geenstijl.

okseltumor | 07-01-13 | 14:27

Zo n crimineel die vindt dat een m3 of golf te veel in de smiezen loopt, (te veel reputatie) denkt slim te wezen>> audi is net even onopvallender, heeft nog een relatief ongeschonden blazoen en toch snel.
Echte trendvolgers die politie.

Terpen-tijn | 07-01-13 | 14:26

Audi, de Aldi onder de automerken.

Sermo Vulgaris | 07-01-13 | 14:26

Gut gut je wilt toch juist gezien worden als je zo'n bak rijdt? Mission accomplished zou ik zo zeggen.

Andersom dag | 07-01-13 | 14:26

Die pantserbak van wijlen Hillis (acute loodvergiftiging) staat te koop bij een executieveiling.

Je bedenkt het niet.

goedverstaander | 07-01-13 | 14:25

Moeten we maar over hebben om het gajes te vinden, niet zeuren dus!

lanexxx | 07-01-13 | 14:24

Die Audi rijders moeten niet zeuren. Ik kan met mijn DB8 niet eens meer de straat uit zonder dat de popo wil controleren hoe het zit met de schietstoel, nummerplaatrol, oliesproeier en ingebouwde machinegeweren.

Hoe je op deze manier je land moet dienen...

Magnum Force | 07-01-13 | 14:24

Gerichte aanpak dus geen probleem.

diek | 07-01-13 | 14:24

Moraal:
Luxeproblemen zijn óók problemen....

Kapitein Sjaak Mus | 07-01-13 | 14:22

GS vliegt van links naar rechts met de onderbuik topics. Of we zijn tegen die criminelen die bijna een agent van de weg rijden. of we zijn tegen de agenten die steekproeven doen,juist om dat tegen te gaan.
het is niet snel goed op de redactie hé.

Adriaenszoon | 07-01-13 | 14:22

Godsammekraken | 07-01-13 | 14:13 | + 1 -
Dat dan wel weer...

swassannuf | 07-01-13 | 14:20

-weggejorist-

James Lastig | 07-01-13 | 14:20

En terecht.
Oppakken en afvoeren dat tuig.

swassannuf | 07-01-13 | 14:18

Niks mis mee.

Afgeschminkte Bassie | 07-01-13 | 14:18

Even wat nuance aanbrengen; gaat alleen om Audi-rijders met Adidas trainingsbroek, marktkraam en een rugzak met 24 ruggen bij zich.

OverdrevenGeouwehoer | 07-01-13 | 14:18

Audi rijders vallen overigens gewoon ook vaak asociaal op in het verkeer. Die dingen lijken standaard zonder knipperlicht geleverd te worden bijv.

Daarnaast wel dikke bakken en jaloers dat ik geen asociale audi rijder ben :(

Kapitein_Koek | 07-01-13 | 14:18

Heel vervelend voor die Audi zeurmeneren...

osta | 07-01-13 | 14:18

Als je zo'n auto in Nederland hebt, ben je echt gek. De wegenbelasting en verzekering zijn torenhoog, en die dingen slurpen benzine/diesel. Ze rijden natuurlijk wel fantastisch. Maar het idee dat Rutte en Samsom keihard aan mij cashen als ik zo'n auto heb is een totale turn off. Rutte en Samsom hebben natuurlijk een Audi S8 of A8 met chauffeur op kosten van de samenleving. Die lachen zich helemaal kapot.

Old_Spice | 07-01-13 | 14:17

Audi's worden nu eenmaal veel gebruikt door criminelen. Prima actie van de KLPD. Jammer voor de bestuurders die niets op hun kerfstok hebben, maar de pliesie doet nu eindelijk eens waar zij door de belastingbetaler voor wordt betaald: boeven vangen.

Prins Fontainebleau | 07-01-13 | 14:17

Arrest van de hollende Audi.

poppermotje | 07-01-13 | 14:17

Ja, want criminelen rijden de rest van het jaar rond in de bak waarin ze net iemand hebben omgelegd. Zucht.

Boer in 020 | 07-01-13 | 14:16

Ja, want criminelen rijden de rest van het jaar rond in de bak waarin ze net iemand hebben omgelegd. Zucht.

Boer in 020 | 07-01-13 | 14:16

audi de bontkraag onder de auto,s

spackmes | 07-01-13 | 14:15

Ik heb geen rijbewijs en ook geen auto, ik onthoud mij van commentaar.

Overigens zijn dit soort zoekacties nogal leip, grenzend aan autoracisme.

Steilloos ten Onder | 07-01-13 | 14:15

Het zijn ook altijd die paar Audi-rijders die het verpesten voor de rest.

blinde kip | 07-01-13 | 14:15

We hebben een Audi-probleem in Nederland.

Oeloeboeloe | 07-01-13 | 14:14

Dit gaat trouwens op voor iedere vierwieler met een cataloguswaarde > 1x bruto woutenloontje.

Godsammekraken | 07-01-13 | 14:13

Auuu.. diee! Dikke bak man!!

Indates | 07-01-13 | 14:13

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken