Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

'Schande spreken over troep die je zelf veroorzaakt'

antonvonlind.jpgJuist. AH-tekens. Aan het woord is Ton Verlind. Voormalig baasje van de Kindermisbruikers Radio Omroep. Bekend van diverse GeenStijl-topics over de zieke moraal op het Mediapark. Zeseneenhalve Ton Verlind noemden we hem hier. Want Verlind was die ranzigcriminele hufterschoft die in 2008 bij zijn (eigen) ontslag 650.000 euro meekreeg, en drie jaar lang op zijn hufterreet mocht gaan zitten raamambtenaren van uw centen. Dit hypocriet stuk paaps babyboomend hufterend zuur stuk vreten heeft nu een grote bek over hoe het er aan toegaat in Dit is Nederland. Want het is namelijk allemaal de schuld van Rutger Castricum. Die hele verhuftering. Al die treinspringers, doorligbejaarden, gehandicapten zonder PGB, overspannen leraren, verpleegsters met een kapotte rug en thuiszorgers die 8,8 seconden hebben voor het aanbrengen van een steunkous. Allemaal de schuld van Rutger. Scheids doodgetrapt door agressieve kutmarokkanen? De schuld van Rutger. (Terloops pist Verlind nog even op De Grens door dat voetbaltuig "hitsige pubers" te noemen.) Dat mijnheer Ton Verlind zelf én zijn ziekmisselijke graaihonger de oorzaak is van alle ellende en crisis in Nederland dat wil hij zelf (en al die blinde kutbabyboomers van de Generatie Graai) maar niet zien. Blind door de publieke gulden- en eurotekens in hun door en door verrotte regenten-ogen. Omroepbaasjes zijn de SS van het graaisocialisme, stagiaire neuqend kudtvolk dat in Hilversum fatsoenvingerwappend rondmarcheerde op zwarte laarzen van 1000 euro, en Ton Verlind was van het type dat nog een bonnetje vroeg voor een kroket bij de FEBO. 650.000 euro JATTEN van de burger, en dan een GROTE BEK over verhuftering van de huidige generatie. Hoe fokking durf je? Een toilet ondersmeren met je eigen stront, en dan zeggen dat diegene na je stinkt. Bah (minderjarig bloot, nsfw). Ga eens deaud, Ton Verlind. In die gejatte Porsche van je, ow sorry... u. Enfin. In het PooNieuws bracht koorknaap Castricum een bezoekje aan Hufter Verlind. Fragment HIERRR. Kijken dus.

Reaguursels

Inloggen

Die Ratzinger is een boos persoon. Zou die ooit nog kunnen lachen? Of is dat afhankelijk van het belastingtarief?

Plakkband | 21-12-12 | 17:17

Wegkijken, geen aandacht aan schenken. Deed men in '40-'45 ook

sallandstrots | 20-12-12 | 21:51

En wegkijken/niet uitzenden is een oplossing???????

lidlbier | 20-12-12 | 21:21

Tja een mening is als een neus.... Die voetbalgassies moeten gewoon een schadevergoeding betalen eentje die 20 jaar pijn doet.
Analiseren,excuses whatever betalen !!!!

lidlbier | 20-12-12 | 21:17

Puike tegel, Pritt! Was weer eens ouderwets genieten van fraaie woordkunst.

Chiant | 20-12-12 | 17:07

Kudt servert
Haarkopje | 20-12-12 | 04:31 | + -3 -

Haarkopje gaat binnenkort een echte computer kopen, maar tot het zover is, stapt hij toch maar over op Chrome...

Menno Edens | 20-12-12 | 14:20

Deze pater zit natuurlijk liever zelf aan kindertjes te fröbelen dan dat hij er naar kijkt.

the Ketster | 20-12-12 | 12:47

Gelukkig hebben we nu publiek een zender die reclame maakt voor defensie en elke kutscheet die Kim Holland laat.

anonieme alcoholist | 20-12-12 | 12:02

Ja geenstijl! Begin is snel Nederland beter te maken in plaats van nieuws te duiden en opiniestukjes te computer-tikken! Jullie zitten daar maar een beetje zelfgenoegzaam van alles en nog wat op het internet te slingeren maar vergeten je verantwoordelijkheid als media... De wereld verbeteren. Want de wereld verbetern begint altijd bij de ander en nooit bij jezelf.

ratelaar | 20-12-12 | 09:59

Verlind heeft natuurlijk een punt wanneer hij stelt dat de journalist enkel een deel van de werkelijkheid toont of kan tonen, en ook heeft hij een punt als hij beweert dat de journalist met zijn verslag een standpunt inneemt, nooit absuluut objectief is, niet kan voorkomen dat hij participeert en er dus niet aan ontkomt de werkelijkheid die hij verslaat in meerdere of mindere mate te beïnvloeden.
Maar dat is een open deur, dat weten we, en daar hebben we mee te leven. Daar hebben we Verlind niet voor nodig.
Waarnemen, observeren, meten, zo weet ook de wetenschap, beínvloedt het object van onderzoek, of je dat nu wilt of niet.
Maar waar Verlind uiteraard volledig in de fout gaat is dat hij een oordeel vastplakt aan die constatering, zijn oordeel wel te verstaan, en dat wij met z'n allen als vanzeldsprekend dat oordeel zouden moeten overnemen. Waarom? Omdat Verlind, zo vindt Verlind, recht van spreken heeft, de een of andere morele waarheid in pacht heeft en dus aanspraak mag maken op het recht om tot ons allen te preken en ons terecht te wijzen.
Hij mag dan prat gaan op twintig jaar de journalist uithangen, maar dat betekent dat ook hij twintig jaar lang de werkelijkheid waarin hij rondbanjerde heeft lopen te beïnvloeden, sturen, buigen, dwingen, en dat wij hem daar ook met eenzelfde recht voor ter verantwoording zouden kunnen roepen.
Maar dat doen wij niet omdat wij anders dan Verlind beseffen dat beïnvloeding niet noodzakelijkerwijs negatieve beïnvloeding is of niet noodzakelijkerwijs positieve beïnvloeding, omdat wij anders dan Verlind niet denken precies te weten hoe wij met onze verslaglegging de werkelijkheid beïnvloeden en omdat wij anders dan Verlind al helemaal niet de pretentie hebben om met onze verslaglegging de wereld in directe zin te verbeteren.
Verlind is een dominee, zo blijkt, die zich in zijn morele standpunten verheven voelt boven de ander, zo verheven dat hij vindt dat wij naar hem moeten luisteren, ja zelfs voor hem moeten knielen. Hij treedt daarbij in de voetsporen van figuren als Freek de Jonge, die op nog onuitstaanbaarder wijze meent ons op onze fouten te moeten wijzen.
Dat Verlind er met een grote zak geld vandoor is gegaan staat hier, zo vind ik, volledig los van. Het moge zo zijn dat Verlind een schurk is, het is niet zo dat hij daarom geen gelijk zou kunnen hebben. Er zijn verschillende vormen van hufterigheid. Dat de graaihufter een van de grootste hufters genoemd mg worden, ja, daar valt wat voor te zeggen.

Schoorsteenveger | 20-12-12 | 09:35

kijken dus?
Dat zal ik godverdegodver wel effe zelluf uitmakuh ja!!
met je druk hier. ik druk gewoon op dat kruisje rechtsbov.....

Zuitschuip | 20-12-12 | 09:21

Klassiek geval van "don't shoot the messenger".

Ondode_ridder | 20-12-12 | 09:20

Reacie van pius | 19-12-12 | is exemplarisch hoe moralfags zich gedragen: U bent dom en wij weten wat goed voor u is. Nee, u begrijpt er niets van. Hoe durft u mij tegen te spreken!

roze_bril | 20-12-12 | 08:50

Dit viel ook nog wel mee.

Hans Gruber | 20-12-12 | 08:48

Chrome (op Android 4.1) melding: Dumpert wil meerdere bestanden downloaden. WTF, waarom niet gewoon afspelen, zoals op andere sites. Beetje teveel doorgeslagen op zoek naar flink wat extra inkomsten?

Ton Plafond | 20-12-12 | 08:40

Ton, je zit me tot het plafond!

Ton Plafond | 20-12-12 | 08:32

Arhedis-Varkenjaab | 20-12-12 | 06:53
De allerbeste stukjesschrijverT van GS presenteert nu PowNews.

Zeg maarKaas_Cuevara | 20-12-12 | 08:30

@'Arhedis 06:53

Ik zit ook nog steeds te wachten op de uitslag van de quiz 'Wat klopt hier niet?' van de hand van Kwit. Nog een maandje en ik ben overspannen...

eerstneukendanpraten | 20-12-12 | 08:24

Wordt trouwens tijd voor een top 10 meest Gecertificeerde Wilders Haters van 2012.
Op 1 (volgens mij)Peter Vingertje de Vries.

Kamervraag | 20-12-12 | 08:24

Lol! En werkelijk niemand die doorheeft dat dit een PowNews viral is op basis van een slecht artikel waarin pownews in een bijzin wordt genoemd en Rutger met een complimenterend onderschrift op de foto staat.
De reaguurderskudde hapt altijd.

Zeg maarKaas_Cuevara | 20-12-12 | 08:22

De generatie zonder verantwoording. Het is allemaal de schuld van de oude lullen van voor meneer Verlind; en de onopgevoede jeugd van na hem.

Jan Passant mk2 | 20-12-12 | 08:19

Vroegah waren deze stokoude journalisten kritisch tegen de zittende macht. Alles moest om. Nu ZIJN ze de zittende macht en leggen de schuld van wat zij hielpen verhufteren bij een ander.
Ouwe lullen moeten weg. Kent u dat liedje nog, meneer Verlind? Of de wormen in Naarden?

Jan Passant mk2 | 20-12-12 | 08:15

Het is een beetje alsof Al Zawahiri over de schone Islam spreekt.

Einde van de Domheid | 20-12-12 | 08:06

Het is een beetje alsof de Paus over God praat.

Einde van de Domheid | 20-12-12 | 08:05

Strak hoor.
Het is net een beetje als Harry de Winter (die na Lingo -met satanskerkpresentator-) zegt dat het nivo op TV is gekelderd. Zouden ze elkaar kennen?

Einde van de Domheid | 20-12-12 | 08:03

Kudo's voor de eerste zin Pritt!
*verder lezen gaat*

Einde van de Domheid | 20-12-12 | 07:59

De neiging te graaien is een menselijke en niet per se voorbehouden aan één generatie. Alleen de babyboomers hadden nou eenmaal meer en makkelijker te graaien. Hoeveel mensen onder de 50 zouden vandaag de dag een afvloeiingsregeling van 650k publieksgeld weigeren? Ik niet iig.

Eelcontrast | 20-12-12 | 07:40

De ellende met die babyboombers is dat er vanaf nu steeds meer met pensioen gaan. M.a.w. Dat ze nog meer tijd krijgen om re zeiken en zich met alles en nogwat gaan lopen bemoeien.

postmodernismisdead | 20-12-12 | 07:28

Hé Pritt, je bent nog steeds de beste stukjesschrijverT van Geenstijl... waarom werk je de nono's niet weg uit de redactie (mn Quid) en ga je weer zelf fulltime aan de bak?

Je kunt het!

Arhedis-Varkenjaab | 20-12-12 | 06:53

zesenhalve Ton verlind is sterk aan inflatie onderhevig, al jaren.

nu even niet | 20-12-12 | 06:43

Als figuren als Verlind gewoon de realiteit in beeld hadden gebracht ,waren er heel wat problemen veel eerder aangepakt.
De omroepen opheffen en zichzelf laten bedruipen zal een goede oplossing zijn, de objectieve berichtgeving moet voorop staan,en niet Nederlanders verplicht, mee te moeten betalen aan tenenkrommende programmas.

fleurtje | 20-12-12 | 06:11

INH.30CL | 20-12-12 | 03:44 |
Ah, een voetbalsupporter. Nuff said.

Freddie Stobart | 20-12-12 | 05:21

Kudt servert

Haarkopje | 20-12-12 | 04:31

INH.30CL | 20-12-12 | 03:36 :

Held op sokken.
Als er echt wat gebeurt ben je waarschijnlijk de eerste die hard weg loopt.
Bovendien ben je duidelijk nog te dom om te weten waar je over praat want mensen die de grensrechter hebben geprobeerd te helpen hebben ook klappen gekregen.

Haarkopje | 20-12-12 | 04:30

INH.30CL | 20-12-12 | 03:36 :

Held op sokken.
Als er echt wat gebeurt ben je waarschijnlijk de eerste die hard weg loopt.
Bovendien ben je duidelijk nog te dom om te weten waar je over praat want mensen die de grensrechter hebben geprobeerd te helpen hebben ook klappen gekregen.

Haarkopje | 20-12-12 | 04:03

INH.30CL | 20-12-12 | 03:36 :

Held op sokken.
Als er echt wat gebeurt ben je waarschijnlijk de eerste die hard weg loopt.
Bovendien ben je duidelijk nog te dom om te weten waar je over praat want mensen die de grensrechter hebben geprobeerd te helpen hebben ook klappen gekregen.

Haarkopje | 20-12-12 | 04:00

INH.30CL | 20-12-12 | 03:36 :

Held op sokken.
Als er echt wat gebeurt ben je waarschijnlijk de eerste die hard weg loopt.
Bovendien ben je duidelijk nog te dom om te weten waar je over praat want mensen die de grensrechter hebben geprobeerd te helpen hebben ook klappen gekregen.

Haarkopje | 20-12-12 | 03:52

Overigens en niet geheel onbelangrijk, Feyenoord bekert verder!
Blij dat Mulder er weer is.

INH.30CL | 20-12-12 | 03:44

@pius | 20-12-12 | 03:27
Mijn vriend is 30 jaar portier geweest en ik weet exact waar jij over praat waarde. Ze blijven maar opstaan door die pillen of weet ik veel andere troep die ze gebruiken. Ik heb als dj veel te maken gehad met portiers en het bijbehorende geweld, helaas. In de jaren 80 was een bloedneus voldoende, tegenwoordig moet er eerst gestoken of geschoten worden in het kogelvrije vest.... ik heb respect voor de mannen aan de deur these days, alhoewel daar ook weer heel veel verotte tussen zitten. En zo een Haarkopje vreet ik op, vanachter mijn toetsenbord:-0

INH.30CL | 20-12-12 | 03:36

De jonge en oude Ton Verlind zijn qua uiterlijk niet te vergelijken, ik zie geen overeenkomsten meer na al die jaren, hij is dikker geworden, kaler, vreemd... heel vreemd, normaal gesproken lijkt iemand dan nog op iets van vroeger, maar ik zie het niet, ik herken het gezicht van vroeger niet in het gezicht van nu.

Menno Edens | 20-12-12 | 03:33

@Haarkopje | 20-12-12 | 03:17


@INH.30CL | 20-12-12 | 03:10

Nee. Maar ik heb vaak genoeg in gegrepen. En soms was dat zeer hardhandig. Als er drugs en drank in het spel is kunnen mensen helemaal de weg kwijtraken en bijna onkwetsbaar worden.

Dan moet je genadeloos zijn.

pius | 20-12-12 | 03:27

Ik lust ook wel een Porsche. Liefst zo'n targa.
Welke omroep kan ik tekenen?

das_Freudenmädchen | 20-12-12 | 03:18

@Haarkopje | 20-12-12 | 03:16
Verklaar?

INH.30CL | 20-12-12 | 03:18

pius | 20-12-12 | 03:09:

Dat er iets mis is met jouw waarnemingsvermogen is iets waar de meeste reaguurders het wel mee eens zullen zijn.

Haarkopje | 20-12-12 | 03:17

@INH.30CL | 20-12-12 | 03:02:

Bij deze alvast gefeliciteerd met het winnen van de Gouden Sok voor de grootste internetheld van het jaar.

Haarkopje | 20-12-12 | 03:16

@pius | 20-12-12 | 03:09
Dat heb jij toch nooit gedaan hoop ik?

INH.30CL | 20-12-12 | 03:10

@Lewis Lewinsky | 20-12-12 | 02:44

Waarde lewis. Helaas kan ik je door mijn ervaringen als portier vertellen dat er helemaal niets on-Nederlands is aan het inschoppen op een weerloos op de grond liggend persoon. Dat is slechts niet bestaande romantiek.

Of de daders moeten zich snel even blank geschminkt hebben als ik er getuige van was of ik beschik over een uitermate armoedig waarnemingsvermogen.

Laten we dat niet op voorhand uitsluiten.

pius | 20-12-12 | 03:09

@Lewis Lewinsky | 20-12-12 | 02:44
Nog meer maak ik me ernstige zorgen om de mensen die een dergelijk strafbaar feit zien gebeuren en er zelf niets tegen durven doen. Zijn die mensen ook niet gestoord?

INH.30CL | 20-12-12 | 03:02

Een typisch voorbeeld van een asocialist.
Alles beter weten en onderhand de eigen zakken vullen.

Haarkopje | 20-12-12 | 03:02

@Ton Verlind
Het inschoppen op een weerloos op de grond liggende persoon is in en in ziek gedrag.

On-Nederlands ook. Degenen die dit doen zijn ernstig gestoord.

Over dit type geweld zeg jij niets, Verlind. Te druk bezig met je stomme stokpaardjes. Je hebt niet door hoe ernstig het probleem is. Sukkel.

Lewis Lewinsky | 20-12-12 | 02:44

Verlind deed het ook als loonslaaf!

Watapatja | 20-12-12 | 02:30

@Watapatja | 20-12-12 | 02:18
Ik ga nu eerst even 'loonslaven', maar vanaf vanmiddag ga ik voor het grote geld.
*out*

necrosis | 20-12-12 | 02:22

Streef het dubbele na, ga ik direct weer weg uit Nederland

Watapatja | 20-12-12 | 02:18

necrosis | 20-12-12 | 02:15 |
Met 16.000 teer je niet in, 4% rente is haalbaar met zulke bedragen

Watapatja | 20-12-12 | 02:16

@Watapatja | 20-12-12 | 02:08
Dat is dan net genoeg voor 25 jaar, wat moet ik met de resterende jaren?

necrosis | 20-12-12 | 02:15

Vooral deze oude afleveringen.

Watapatja | 20-12-12 | 02:11

@Terpen-tijn | 20-12-12 | 00:26

Ik zak daar altijd helemaal in weg, heerlijk.

pius | 20-12-12 | 02:10

Met 4 ton moet je niet in Nederland blijven, 4% rente, er zijn landen waar 16.000 per jaar een heel goed leven garandeert.

Watapatja | 20-12-12 | 02:08

Asocialisme.

Haarkopje | 20-12-12 | 02:03

@Watapatja | 20-12-12 | 02:00
Ik ben ook nog eens zeer bescheiden, als ik 'maar' 4 ton mee kan nemen, vind ik het ook goed.

necrosis | 20-12-12 | 02:02

necrosis | 20-12-12 | 01:57 |
Je bent in ieder geval niet hypocriet, :-)

Watapatja | 20-12-12 | 02:00

@deoudererijperevrouw | 20-12-12 | 01:46
Natuurlijk heb ik een hekel aan graaiers.
Maar als ik zelf kan wegkomen met een 6,5 ton, zal ik het niet laten....

necrosis | 20-12-12 | 01:57

necrosis | 20-12-12 | 01:42 |

Prima dan. Jouw centen.

zovoklets | 20-12-12 | 01:54

@necrosis
Heb jij net zo'n pesthekel aan graaiers als ik?

deoudererijperevrouw | 20-12-12 | 01:46

@zovoklets | 20-12-12 | 01:35
Ned123 kijk ik inderdaad niet, en Powned kijk ik gewoon op internet (soms).

necrosis | 20-12-12 | 01:43

@zovoklets | 20-12-12 | 01:35
Hij bedrijft journalistiek zoals maar weinigen dat kunnen.
Dat hij dat doet van mijn taxpoet vergeef ik hem.

necrosis | 20-12-12 | 01:42

Dat is godverdomme een knap stukje wat je daar in elkaar getikt hebt Pritt. Duidelijke taal, met een moker op de zere plek. Hulde.

Freddie Stobart | 20-12-12 | 01:42

@Elmauro | 20-12-12 | 01:23
En daarmee wordt met name in zijn laatste quote ook *hypocriet zijn* geduid.

INH.30CL | 20-12-12 | 01:37

necrosis | 20-12-12 | 01:33

Wat kan jouw die Rutger boeien?

Kijk jij nog naar Powned, of sowieso Ned.123?

zovoklets | 20-12-12 | 01:35

Marketing rules the world. Marketing is een grote leugen, Verlind is hier goed in.

Watapatja | 20-12-12 | 01:35

Elmauro | 20-12-12 | 01:23 |

Zo te lezen eigenlijk een prima vent met het hart op de juiste plaats.

zovoklets | 20-12-12 | 01:33

@Elmauro | 20-12-12 | 01:23
Vergeleken met de Martosaurus is Rutger 'the good guy'.
Vergeleken met Verlind is Rutger de 'bad guy'.
Aha......

necrosis | 20-12-12 | 01:33

Mijn eenzame weg, hoe vreselijk dit alles.

Bommel007 | 20-12-12 | 01:29

'Dom Vertint' en zijn billenmaatjes 'Pons de Foel' en 'Dom F. van Tijk' kent men nog van vroeger! Die waren destijds al reden genoeg om definitief te gaan emigreren.

Ouslender | 20-12-12 | 01:28

Grappig, Verlind is kennelijk wel zo genuanceerd om wanneer hij iets positiefs over pownews vindt dat ook op te schrijven... www.tonverlind.nl/tv.php?cit=8&log...

Elmauro | 20-12-12 | 01:23

@necrosis | 20-12-12 | 01:09
Waar kan ik tekenen?

INH.30CL | 20-12-12 | 01:15

het is me allemaal wat hè.

Hesselbollah | 20-12-12 | 01:14

En daarom: het GS-Huftermanifest!

necrosis | 20-12-12 | 01:09

met een paar scheve tanden in z'n bek is het sprekend Matthijnse Adje

hetluis | 20-12-12 | 00:56

Een echte struisvogel. Als we onze kop in een hol in de grond steken kan er niets misgaan. Wat een mongol. Maar ja, heeft wel lekker gecasht, zoals een echte sociaal voelende persoon dat doet: stelen van de belastingbetalers.

Moonwarrior | 20-12-12 | 00:55

Watapatja | 20-12-12 | 00:51 |

Ik niet. Ben brandschoon.

zovoklets | 20-12-12 | 00:54

zovoklets | 20-12-12 | 00:45 |
Je hebt groene vingers.

Watapatja | 20-12-12 | 00:51

Ratzinger | 20-12-12 | 00:17 |

Ik zit in een branche waarbij je zelf nog gedeeltelijk kunt bepalen hoeveel de keizer toekomt.
Dit jaar heb ik mijn burgerplicht gedaan en ben ik op 0,- euro fiscale bijdrage in Nederland gekomen. En me toch uitstekend vermaakt.

Met alle angsthazen die zich door mediamanipulatie laten verleiden tot electronisch betalen en geen cent contant meer op zak durven hebben ( en zich dus nog meer zeker kunnen laten beroven door de echte grote gangsters, i.p.v. het sporadische overvalgrut) zie ik mijn toekomst ook somber in wat betreft fiscale bijdrage aan het opperroverstuigh.

Nou ja, komt tijd, komt raad.

zovoklets | 20-12-12 | 00:45

Uw Verzekeringsadvis | 20-12-12 | 00:33 |
Dat heet een sluitend old boys network. Vriendjes zijn rechter, rechter heeft weer nevenfunctie bij verzekeraar of verwant bedrijf en ga zo maar door. Zijn vaak verenigd via Lions, Rotary en andere ballotageclubjes.

Watapatja | 20-12-12 | 00:39

Uw Verzekeringsadvis | 20-12-12 | 00:22 |

Natuurmonumenten (M.i. hebben we in Nederland geen 'natuur' maar parken, en terecht, de natuur pleurt alleen maar dingen voor je poten waaraan je eerder dood gaat) kan het zelf shaken wanneer er geen olie- of voedsel boer meer zijn.
Sommige mensen begrijpen dat.

Neemt niet weg dat die mensen ook lekker bezig moeten zijn als dagbesteding/hobby.
Zolang het kan, hallelujah. Als het niet meer kan, fuck 'm.

zovoklets | 20-12-12 | 00:34

@Watapatja | 20-12-12 | 00:28
Wat ik mij afvraag is waarom anno 2012 zulk soort partijen net zoals nu de Zorg jongens nog steeds aantoonbaar mogen/kunnen/durven liegen, dat is n.l. wat ze doen, stuitende voorbeelden te over.
Tegen Brand New Day is al een collectieve claim in voorbereiding.

Uw Verzekeringsadvis | 20-12-12 | 00:33

Uw Verzekeringsadvis | 20-12-12 | 00:26 |
De 1 is een verzekeraar, de ander opgekocht door een verzekeraar. Verzekeraars zijn vercommercialiseerde ambtenaren, soort overtreffende trap.

Watapatja | 20-12-12 | 00:28

zeg maar jansen | 20-12-12 | 00:16
Idd, maar de mensen van geenstijl/pownews moeten toch wel wat beters kunnen bedenken. Laat Zimra anders even paar rondjes door het beeld draaien. Of het iets ruimer knippen van de reporter stukjes.

KingFill | 20-12-12 | 00:27

pius.
Touch of frost is ook mijn favo serie
Goeie smaak, het begint igg spectaculair.

Terpen-tijn | 20-12-12 | 00:26

@Watapatja | 20-12-12 | 00:23
Grote gebouwen dankzij kleine lettertjes.
Een keer andersom geprobeert, grote letters en kleine gebouwen, werkte niet, hoewel de nieuwe dieven zijn onder ons Independer en Brand New Day, gratis tip.

Uw Verzekeringsadvis | 20-12-12 | 00:26

Uw Verzekeringsadvis | 20-12-12 | 00:17 |
Met uw nick een gevaarlijke tegel. Denk aan verzekeringsmaatschappijen - te luxe kantoorpanden - uitzuigers etc

Watapatja | 20-12-12 | 00:23

@zovoklets | 20-12-12 | 00:16
Juistem, t is een wonder.
En wacht maar ff de voedsel en olie boeren kunnen het ook shaken, Natuurmonumenten ( +/- 200 mio subsidie ) wil dat allemaal niet.

Uw Verzekeringsadvis | 20-12-12 | 00:22

@pius | 20-12-12 | 00:11
Dat gaat me nou net weer even te ver, pius.

Slipsnifter | 20-12-12 | 00:20

zovoklets 00:16
Scherp!

Terpen-tijn | 20-12-12 | 00:19

Bieber generatie tegen Stones generatie

vila | 20-12-12 | 00:19

@zeg maar jansen | 20-12-12 | 00:14
Dank u.
Idd Stroink, de o zo relaxte uitvinder van de luxe kantoorgebouwen.
KAn er geen traan om laten gun het zulk soort lui van harte dat ze naar de klote gaan.

Uw Verzekeringsadvis | 20-12-12 | 00:17

Ton Verlind behoort tot die vroegere generatie journalisten die als eersten pogramma's maakten waarin de gastarbeiders, die toen al veel problemen veroorzaakten, werden geportretteerd als zielige misbruikte slaven die zwaar gediscrimineerd werden en daarom soms voor overlast zorgden. Deze visie hebben ze heel lang volgehouden totdat andere jongere journalisten eens met andere verhalen kwamen en ze niet goed meer wisten hierop te reageren.

deoudererijperevrouw | 20-12-12 | 00:17

zovoklets | 20-12-12 | 00:03 | + 0
Het is je misschien ontgaan, maar er zijn al zeer veel aftrekposten geschrapt, terwijl het toptarief gewoon 52% blijft.

Dat betekent dus dat de overheid het moreel verantwoord acht om van iemand meer dan de helft van zijn inkomen te stelen.

Een van de redenen waarom je de overheid alleen maar als vijand moet zien. Het is een zieke roversbende geworden. Wat je zwart kunt doen, moet je zwart doen, klaar.

Ik ben niet geboren om de helft van m'n inkomen af te staan aan Sharon D. - daar komt het in feite op neer.
Zij lijkt me al vet genoeg en een zware belasting voor de toch al torenhoge premies voor de gezondheidszorg.

Ratzinger | 20-12-12 | 00:17

KingFill | 20-12-12 | 00:14 Als je maar weinig te vertellen hebt dan is een kwartier nog best lang. Als je dan een lange leader hebt scheelt dat weer.

zeg maar jansen | 20-12-12 | 00:16

Uw Verzekeringsadvis | 20-12-12 | 00:11 |

Mooi hé? ;-)
Hoe ongelofelijk rijk dit land is dat we 80% van de werkende mensen aan non-baantjes kunnen helpen als dagbesteding.
Zolang de (voedsel en olie) boeren hun werk doen kan de rest lekker uitvreten.

zovoklets | 20-12-12 | 00:16

Rutger noemt de 6.5 ton niet eens, zucht. Waarom?
Oh en redactie, doe eens iets aan die zwaar irritante begin-tune die maar blijft door-etteren tijdens het programma, en al dat zometeen, straks, vandaag in pownews. Het programma duurt GVD een kwartier. Zelfs wanneer ik altijd de eerste minuut skip heb ik nog die rotzooi ertussen zitten. Zou het een stuk beter maken. Vooral het verwijderen van dat slappe aftreksel van een rtl boulevard tune. DANKU.

KingFill | 20-12-12 | 00:14

Zes en half ton meepakken is geen jatten.
Beide partijen hebben vooraf een contract getekend over een afvloeiingsregel.
Dat is dan mooi geregeld, of je er nu wel of niet expres een zooitje van maakt doet niet meer terzake.
Het is gewoon een verkapte bonus zonder malus, (wel vangen, maar nooit iets terug hoeven te betalen.)
Kan me voorstellen dat elke hypotheekvertstrekker zo n contract accepteert als onderpand.
De moraal?
Iedereen mag graaien in die positie, want op een dag is het misschien wel jouw beurt om een gedekte cheque te ontvangen.

Terpen-tijn | 20-12-12 | 00:14

@jojo1956 | 20-12-12 | 00:00 |
6,5 ton is 10 jaartjes 80 mille.
Er zijn mensen die daar voor moeten werken.

Uw Verzekeringsadvis | 20-12-12 | 00:13

Als je 6,5ton GRATIS+VOOR-NIX krijgt; HOU je 65 JAAR je bek !!!

FredFlinstone | 20-12-12 | 00:12

@Slipsnifter | 20-12-12 | 00:00

kus

pius | 20-12-12 | 00:11

Enfin, leven en laten doodgaan. Dat geld rolt vanzelf weer in de economie.

zovoklets | 20-12-12 | 00:11

@Ratzinger | 19-12-12 | 23:58
350 door de overheid gesubsidieerde organen, bijv. NMA 500 man, overname van Bolletje beschuit na 13 maanden studie tegengehouden, 130 man binnenkort werkloos, AFM 1300 man, hypotheekmarkt c.q. de halve economie naar de klote geholpen met hun doorgescoten regelgeving, College Persoonsbescherming 200 man EPD tegengehouden, en zo nog 347 buiten onze gemeente, provinciale- en rijks ambtenaren die hun best doen de economie te verneuken daar boven op de EU ambtenaren en daar boven op de politieke egoisten.
T is een fucking wonder dat we nog wat te vreten hebben.

Uw Verzekeringsadvis | 20-12-12 | 00:11

Strotgrondel | 20-12-12 | 00:07 |
Ze zijn onder ons! Ze zitten namelijk overal, onuitroeibaar die babyboomers. Ze trollen hun hele leven al.

Watapatja | 20-12-12 | 00:09

Watapatja | 20-12-12 | 00:03
Let op wat je zegt. Of niet, of wel.. toch?

Strotgrondel | 20-12-12 | 00:07

@INH.30CL | 20-12-12 | 00:04
Tja, oude tijden herleven..
Helaas.

Slipsnifter | 20-12-12 | 00:06

In dat snorretje mag wel eens wat meer variatie geknipt worden, sow jaren 40 Pritt.

INH.30CL | 20-12-12 | 00:04

Hij kon ook zo lekker minachtend praten over Pim. Smeerlap.

Normpje | 20-12-12 | 00:04

Een contractueel overeengekomen ontslagvergoeding. Niks mis mee. Als je een goedbetaalde employé eruit schopt, moet je een hoge vergoeding betalen, daar helpt geen lieve moedertje aan. Je kunt natuurlijk ook afzien van zulke afspraken. De vraag is wie er dan nog zo'n zware baan wil nemen. Voor minder geld kun je legio lichtere baantjes krijgen. Kortom: afspraak is afspraak, niet zeuren achteraf. Je kunt ook niet van Verlind verlangen dat hij een paar ton zomaar weggeeft. Dat zouden u en ik ook niet doen.

De Geus | 20-12-12 | 00:04

Ratzinger | 19-12-12 | 23:58 |

Het toptarief kan makkelijk naar 20%, mits je alle aftrekposten schrapt e.d.
Maar wat moeten alle fiscalisten en juristen op de Zuid-As dan uitvreten? Zitten die weer zonder baantje.

zovoklets | 20-12-12 | 00:03

Wat een drukte om klein grut. Binnen de babyboomers is dit een mislukkeling. Overigens, hoeveel reaguurders zijn zelf babyboomer.

Watapatja | 20-12-12 | 00:03

Ach, en die 6,5 ton heeft hij er blijkbaar uit Personeelszaken weten te praten. Die gasten wilden ook vast van hem af na 35 jaar. En zo heeft ie dus z'n eigen BV-tje opgericht. Gewoon met ons belastinggeld. Idioot gewoon. En dan ook nog de maat nemen van z'n collega's. Typisch rooms. www.tonverlind.nl/tv.php?logid=494&...

jojo1956 | 20-12-12 | 00:00

@pius | 19-12-12 | 23:51
Nee hoor, dat was het.
Iets met kerst en vrede op aarde en zo *wink*

Slipsnifter | 20-12-12 | 00:00

Ratzinger | 19-12-12 | 23:53 |

Voor een aanstormende rollator maak ik altijd ruim baan.

Mensen die naar de Publiek Omroep kijken gingen vroeger naar de kerk om hun denkbevelen te ontvangen. Dat hou je toch.
Zo lang ze braaf zijn en die paar honderd miljoen onderling verdelen zie ik geen probleem. Blijven er nog honderden miljarden over voor echte mensen.

zovoklets | 19-12-12 | 23:59

Uw Verzekeringsadvis | 19-12-12 | 23:44 | + 1
Ja, we kunnen er lollig over doen. Ik heb het niet op graaiers en al helemaal niet op kaalkopjes als Verlind.

Ben wel een beetje klaar met die 'free riders' in Nederland die het voor iedereen verpesten, een type als Verlind voorop. Ben het wel met je eens dat werken ook niet alles is, maar ik denk zo maar dat dit voor iedereen een morele verplichting is tegenover zichzelf, de eigen familie en tegenover de gemeenschap. Waarbij ik uiteraard de doorgaans nutteloze gemeenschapskosten zo laag mogelijk wil houden. Ik heb een hekel aan belasting betalen, niet omdat ik denk dat een land zonder overheid kan, maar omdat een land prima zonder een totaal uit z'n voegen gegroeide ruifvretende en niks presterende overheid als die van NL kan.

Ons toptarief zou makkelijk naar 20% kunnen, wat ik nog steeds hoog vind.

Ratzinger | 19-12-12 | 23:58

@Slipsnifter | 19-12-12 | 23:54

Doe vooral wat je niet laten kan. Ga ik zo ff touch of frost kijken en lees ik je later wel.

Doe je best.

pius | 19-12-12 | 23:57

Je weet dat deze reactie gaat komen, je weet dat na de massale verontwaardiging de usual suspects weer keihard zullen gaan downplayen (geen Marokkanenprobleem, geen scheidsrechtersprobleem maar een Rutgerprobleem!) maar het blijft je toch weer verbazen als het eenmaal gebeurt.
En vooral het probleem niet benoemen, dan verdwijnt het vanzelf. In het kort de samenvatting van wat de PO en de linkse politiek de laatste 30 jaar gedaan hebben. En oh, wat is dit toch bijzonder goed uitgepakt.

spanarchist | 19-12-12 | 23:57

Rutger...
Nog een tip, laat hem uitpraten, onderbreek hem niet, hij lult zich vanzelf een keer vast, ook al zal dat niet meteen duidelijk zijn voor iedereen.
De shittalk wordt er alleen maar leuker van.

Terpen-tijn | 19-12-12 | 23:57

Zo dat lucht op! Alleen het lezen al geeft een heerlijke opluchting. En wat voor opluchting zal het schrijven wel niet gegeven hebben? Zo moest het gewoon een keer gezegd worden.

Hanz Ziezo | 19-12-12 | 23:55

@pius | 19-12-12 | 23:51
En dan heb ik het nog niet eens over het PIUSprobleem gehad..

Slipsnifter | 19-12-12 | 23:54

zovoklets | 19-12-12 | 23:44 | + -1
Wat die mensen anders moeten doen dan stelen? Gewoon, een normale baan zoeken.
Iemand die voor de Publieke Omroep werkt is per definitie een graaier, doorgaans ook een minkukel.
Zou er niet zoveel problemen mee hebben om die troep, in jouw woorden, 'af te schieten'.

Ze hoeven niet gelijk letterlijk te worden afgeknald, maar zo'n fluim als die Verlind, die zou je toch met rollator en al de berg afdonderen of wat?

Ratzinger | 19-12-12 | 23:53

@zeg maar jansen | 19-12-12 | 23:43
In dat geval koopt de pvda het wel, dan gooien ze gewoon de eigen zorgbijdragen en de belastingen weer omhoog.

Slipsnifter | 19-12-12 | 23:53

@Slipsnifter | 19-12-12 | 23:50

We hebben in de draad een CLICHEprobleem.
En groot ook.

pius | 19-12-12 | 23:51

Per direct pensioengelden afnemen en 10 jaar Rottumeroog strafkolonie.

Lafayette | 19-12-12 | 23:50

jojo1956 | 19-12-12 | 23:45 |

Kijk, nu komt de aap uit jouw mouw. Ik ken die hele kerel niet, behalve van een paar keer televisie. Dat was inderdaad genoeg om voortaan weg te zappen.

zovoklets | 19-12-12 | 23:50

We hebben in dit land een LINKSprobleem.
En groot ook.

Slipsnifter | 19-12-12 | 23:50

@zeg maar jansen | 19-12-12 | 23:43
Meen je dat, wist ik niet, wie is die eigenaar dan ?

Uw Verzekeringsadvis | 19-12-12 | 23:48

@Uw Verzekeringsadvis | 19-12-12 | 23:44,
Een discussie persoonlijk maken is zo... not-done.

AntiSoof | 19-12-12 | 23:47

zovoklets | 19-12-12 | 23:40 |

Ik heb niet gekeken. Ik heb alleen dit stukje van Pritt gelezen. Ik moet zeggen: een zeer goed en WAAR stukje. Verder heb ik deze arrogante en ijdele Mulo-man, die dacht dat hij econoom en politicus en professor en de paus was, meegemaakt eind jaren 80 toen ik zelf nog bij het journaille zat. Vandaar :-)

jojo1956 | 19-12-12 | 23:45

@Ratzinger | 19-12-12 | 23:41 |
Je bent gewoon jaloers, net zoals ik, wij moeten werken en belasting betalen en zij .....
Wie zijn hier nou de sukkels.

Uw Verzekeringsadvis | 19-12-12 | 23:44

Plakkband | 19-12-12 | 23:32 | + -3
Lekker gelul van je ja. Voordat hij gepakt werd wist ook niemand wie Marc Dutroux was.

Nee, erg sterk, je argumentatie. Zou denken, kom eens wat vaker op GS. Ik heb er wel aardigheid in om sukkels af te branden.

Ratzinger | 19-12-12 | 23:44

Ratzinger | 19-12-12 | 23:41

Wat moeten die mensen anders doen? Geef ze wat geld en een baantje, denk ik dan maar.
Iedereen maar afschieten omdat hij niet in het plaatje past is zo German-American.

*Go team*

zovoklets | 19-12-12 | 23:44

Ondertussen is de eigenaar van het mediapark failliet en dreigt openbare verkoop.

Als Powned Hilversum nog wil slopen moeten ze opschieten.

zeg maar jansen | 19-12-12 | 23:43

De basale ziekte is het bestaan van Publieke Omroepen. We kunnen uitstekend zonder staatspropaganda.

Al die ambtenaren die daar werken zouden zich dood moeten schamen dat ze de normaal functionerende commerciële omroepen beconcurreren met van de belastingbetaler gestolen geld.

Werk je bij een Publieke Omroep, dan ben je in feite minder dan een ordinaire dief.

Ratzinger | 19-12-12 | 23:41

@Plakkband | 19-12-12 | 23:32
Wij hadden vandaag weer spruitjes in ons bejaardenhuis, de koks helemaal de typhus geslagen, morgen weer doperwten, tering koks, en gelijk die oma van je ff een beurt gegeven.

Uw Verzekeringsadvis | 19-12-12 | 23:41

jojo1956 | 19-12-12 | 23:31 |

Waarom kijk je dan naar zo'n kerel op televisie? Automutilatie is een keuze!1

Het is juist knap dat een werknemer met slechts mulo zich zo heeft weten op te werken dat hij een paar centjes voor zijn familie heeft weten te regelen. Het toont juist dat in het Nederland van nu iedereen een kans heeft van een duppie een kwarretje te worden.

zovoklets | 19-12-12 | 23:40

Ton Verlind is een zwaar geesteszieke man. Just warning you folks.

Shareholder II | 19-12-12 | 23:38

Plakkband | 19-12-12 | 23:32

Welkom op GS....

brutus68 | 19-12-12 | 23:37

Minderjarig bloot mag gewoon, hoor. Minderjarige porno. Klein verschil.

Uriël Fack | 19-12-12 | 23:35

Manmanman, wat zijn we het eens.
Volgens mij wist een deel van de reaguurders niet eens wie deze man was, voordat dit stuk werd geschreven. Maar dan wel om het hardst paralleltoeteren dat het schande is.
Dit gaat in het bejaardenhuis waar mijn oma woont precies zo: iemand vindt het eten niet lekker en dan vindt de rest der afhankelijken dat ook.

Plakkband | 19-12-12 | 23:32

Ton Verlind is dat ventje met dat roomse kapsel en die mateloos irritante zachte G dat ooit begon bij de TROS begin jaren 70. Na een paar jaar stapte hij over naar de KRO. De nitwit Verlind heeft zich daar jarenlang met dat fluimsnorretje en die minus 10 bril weten te handhaven. Hij is er zelfs opgeklommen tot chef of zoiets. Enfin, bij de KRO (een verzuilingsmerk) kan immers alles. In de tussentijd heeft hij meer dan z'n halve familie en vrindjes daar in Hilversum op strategische macht- en geldverdienplekken neergezet. Hij vetrok 4 jaar geleden met bijna 7 ton van ons belassdtinggeld. Mulo-man Verlind is DE vervlezing van de babyboomgeneratie. Erger dan hij kan eigenlijk niet.

jojo1956 | 19-12-12 | 23:31

Al met al, wat een luxe dat we het over een werknemer hebben die slechts 650.000 bruto heeft weten te graaien van de grootkapitalisten.
Gaat het best lekker met Nederland. In het buitenland is het ook niet alleen maar dennegeur en zonneschijn.

zovoklets | 19-12-12 | 23:31

Zooooo, Pritt Stift, ik ben echt onder de indruk.
.
Vooral dat stukje over de SS en laarzen van 1000 euro ga ik even inlijsten.

Greetje Duisenberg | 19-12-12 | 23:27

@seven 23:12
Onzin, dat is altijd zo geweest, alleen wordt tegenwoordig alles breed uitgemeten.

En deze toegenomen openbaarheid is een grote verdienste van de babyboomergeneratie, die de gesloten bastions hebben opengebroken.

Bakito | 19-12-12 | 23:26

zeg maar jansen | 19-12-12 | 23:22 |

Klopt. Lubbers deed in de jaren negentig nog een tientallen-miljarden greep in de pensioenpot. Met cumulatie was er zonder die greep nu niets aan de hand geweest.

Te veel anoniem geld in te beperkte hand is nooit een goede zaak.

zovoklets | 19-12-12 | 23:26

-weggejorist-

denieuwe | 19-12-12 | 23:25

@seven | 19-12-12 | 23:22,
Dank je wel, Seven.

AntiSoof | 19-12-12 | 23:24

@antsoof
Sla deze npo livestream link op, staan bijna ze allemaal. ned 123 (de sporadische webonly mcr123, de radiostreams en in meerdere soorten etc) hosting.omroep.nl/streaming:urls#tvliv...

seven | 19-12-12 | 23:22

zovoklets | 19-12-12 | 23:20 Komt bij dat de z.g. babyboomers aan premies meer hebben betaald aan de staat dan ze ooit terug zullen zien.

Net als je aan je pensioen toe bent is het verlaagd, tot zover het begrip 'volksverzekering'.

zeg maar jansen | 19-12-12 | 23:22

Dat linkje verwijst naar 65 ton. Gelukkig dat het maar 6,5 ton is. Maar dat is zelfs nog een ton teveel.

Jos Tiebent | 19-12-12 | 23:21

seven | 19-12-12 | 23:12 |

Kom kom. De 20,30,40 jarigen zijn zelf te laks en ongeorganiseerd maar zitten met de handen vlakbij de (gas)afsluiter.

Aksie tegen het establishment, dat kunnen ze best waarderen enzo.
Laat ze bevriezen, saboteer een gasleidinkje.
organiseer knokploegen tegen loodgieters die toch die mensen willen helpen, etc...

zovoklets | 19-12-12 | 23:20

Zag die mafkees net op tv, niet het beluisteren waard!

lanexxx | 19-12-12 | 23:17

Jippie, de graaiers beginnen zich in het nauw gedreven te voelen. 'Katten maken rare sprongen', gaan dus de gekste zaken 'uit de kast trekken' om zich maar mooier voor te doen dan wij wel weten dat ze niet zijn Dat zal die vuile vieze neuspeuterende graaibakken niet lukken. WIJ BLIJVEN EROP ZITTEN. Dat wordt lachen de komende jaren, steeds meer vuilspuiterij van die graaiers komt naar boven. Afmatten die lui, totdat ze nog maar net met hun glimmende koppies boven het maaiveld komen en dan de "zijs" erover. Aanpakken en afvoeren..... De echte kaaskoppen komen eraan..... chapeau Pritt gift 'm kaes !!

Meri59 | 19-12-12 | 23:15

Bakito | 19-12-12 | 22:42
Alleen is er nu objectief meer reden voor. Dit gaat niet over afstand nemen maar over diefstal en potverteren. Nooit had een generatie de opvatting na ons de zondval. 925.nl/archief/2011/04/21/babyboomers-... Te vroeg & iig lang op het pluche gezeten en daardoor despotisch geworden.

seven | 19-12-12 | 23:12

GödelsRevenge | 19-12-12 | 23:07 Van die eigenwijze eikels, tikkeltje elitair overkomend met geitenwollensokken, Jezusnikes en een vouwfiets.

En altijd aan het tegenspreken.

zeg maar jansen | 19-12-12 | 23:11

Geweldig stuk. Hulde.

HiddenAgenda | 19-12-12 | 23:10

@GödelsRevenge | 19-12-12 | 23:07

Hitler was geen moralfag. En jij snapt helemaal niets van de moralfagparadox.

Dat is wel duidelijk.

pius | 19-12-12 | 23:09

Moralisten zijn nou eenmaal de grootste hufters van allemaal. Echt, het is eerder een regel dan een uitzondering dat het grootste, smerigste tuig zichzelf vaak als heilige wegzet.

Ik denk dan ook dat als Hitler de oorlog had gewonnen en met kleuters had geneukt, dan was hij waarschijnlijk een heilig leider geweest. Een profeet ofzo.

Deja vu

GödelsRevenge | 19-12-12 | 23:07

Is dit een Sargasso grafiekfuck?

zovoklets | 19-12-12 | 23:06

@zeg maar jansen | 19-12-12 | 22:50
Dat. Ik wilde het net zeggen. Het wordt ook allemaal zo groot gemaakt, terwijl het zo minuscuul is, qua relevantie.

Jaap de Paap | 19-12-12 | 23:06

Die opgeblazen papenlul is nog steeds verbitterd dat hij destijds dat jonge Mariabillboardchickie niet heeft mogen neuken van zijn grote geliefde, witte herder Mevrouw de Wit.

Ayatollah Oink-Oink | 19-12-12 | 23:04

Leuk artikel, zegt m.i. redelijk hoe het is in de juiste woordkeuze.

Obrero | 19-12-12 | 23:04

Verlind is hèt prototype van de hele erge enge katholiek.
Na 2 sec www.youtube.com/watch?v=jPvvdriznjI
is het al duidelijk dat Pritt volstrekt gelijk heeft
over 's mans ziekmisselijke graaihonger naar geld.

Musset | 19-12-12 | 23:00

Kan iemand zich nog de zgn. "hoofdenaffaire" herinneren met Frenquin bij KRO Brandpunt? Wie was toen baas bij Brandpunt? Juist. Doe maar eens googelen...

brutus68 | 19-12-12 | 23:00

Ik kende dat enge mannetje niet, maar het type is overbekend. Goed dat 't onder onze aandacht wordt gebracht.

PS Rutger blijft een lul natuurlijk

Strotgrondel | 19-12-12 | 22:56

Jep, gewoon niet uitzenden dat een hele generatie finnen ons tot op het boot haat en vijf keer per dag deaudvermood wenst.

Gewoon niet benoemen.

Dan gaat het *marokkanenprobleem* vanzelf weg.

*Naar voorhoofd wijst*

Parsons | 19-12-12 | 22:54

Babyboomers zijn haat.

Parsons | 19-12-12 | 22:52

Arrogante laplul, ga eens deaud!

eerstneukendanpraten | 19-12-12 | 22:52

Zo zoetjes aan beginnen de grenzen tussen Hilversum en Brussel te vervagen. Is hij ook niet rijp voor een prachtige beschermde Europese carrière in laten we zeggen: de hak van Italië? Kan hij nog wat leren van andere Maffiamaatjes.

chinicurse | 19-12-12 | 22:52

Terwijl het zo makkelijk is. Heb je last van Rutger dan wijs je naar een plomp.

Opgelost.

zeg maar jansen | 19-12-12 | 22:50

* Baco inschenkt, zak chips pakt en klaar zitten gaat.*

Humpf | 19-12-12 | 22:49

Waar is de livestream?
Ik vind hem niet.

AntiSoof | 19-12-12 | 22:48

Als je het crisisrijtje optelt zie je toch een trend.

Kaatje v.d. Naus | 19-12-12 | 22:46

Altijd leuk, die vetes en afrekeningen in het milieu dat Hilversum heet. Je kon er op wachten, Rutgert had nog een appeltje te schillen met die hostie-vreter...

brutus68 | 19-12-12 | 22:44

.... Ik wil ook graaien....

chiel_labiel | 19-12-12 | 22:44

Stevige taal Pritt Stift maar hulde. Afbranden die graaiers.

Flink Ployd | 19-12-12 | 22:43

Oude mannen die brommen over de jeugd van tegenwoordig is van alle tijden.

Niks aan de hand dus, gewoon doorlopen mensen.

Bakito | 19-12-12 | 22:42

Beetje hetzelfde type als die Ginnekin. Alles en iedereen zit fout behalve ik. Voor dit soort mensen is denk ik een speciaal plekje in de hel gereserveerd.

Penis_baard | 19-12-12 | 22:41

Het is een katholieken probleem.... Ofzo

chiel_labiel | 19-12-12 | 22:41

Rutger aanpakken is eigen graf graven..

tomdebom007 | 19-12-12 | 22:41

De schuldvraag bij een ander neerleggen, tjah, laten we zeggen dat het die babyboomers wel typeert.

Meneer Ver(s)lind, u is een totaallul.

thapriest | 19-12-12 | 22:40

Het lijkt een onbedwingbare dwang van dit soort lui: als ze hun vinger uit hun reet trekken, móeten ze er gewoon mee naar een ander wijzen...

ZKH EénOog | 19-12-12 | 22:38

Zal wel een cda stemmert zijn. Die ton.

reageerbuis | 19-12-12 | 22:38

*klaarzit voor weer een stukje tenen-krommend kastje kijken*

Indates | 19-12-12 | 22:37

Er is niet 1 mediaman cq zogenaamde jounalist die ik vanaf dag 1 zo'n enge man heb gevonden als gelijkhebber Ton Verlind.

Crisis hat Crisis ? | 19-12-12 | 22:37

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken