Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Seks met stiefdochter (15) = 240 uur werkstraf

Neeneenee.jpg We gaan weer even quoten hoor. Komt ie: 'Een 42-jarige man uit Zevenaar die filmde hoe hij seks had met zijn 15-jarige stiefdochter hoeft niet de cel in. Een celstraf zou hem zijn baan kosten en daarmee leiden tot ontwrichting van het gezin waar het meisje nog altijd woont, oordeelt de rechtbank van Arnhem dinsdag.' Gelukkig was de eis van het OM in ieder geval keihard: 18 jaar cel en levenslange TBS 4 maanden celstraf plus acht maanden voorwaardelijk. Maar de rechtbank kon daar nog onder gaan zitten met -trommelgeroffel: 240 uur werkstraf. Terecht hoor. We moeten natuurlijk niet willen dat het leven van stiefvaders die hun stiefdochters meerdere keren aanduwen ontwricht wordt. Stel je voor dat het meisje samen met nog een andere minderjarige dochter uit het huis van de man wordt gehaald. Dat moeten we niet willen met z'n allen. Hij zou zomaar z'n baan verliezen! Zielig!! Het gezin wordt dan voor helemaal niets ontwricht! Triest! Z'n collega's zouden 'm maar wat missen. Hartbrekend! Of shit wacht, we gaan te snel. Nounounou, altijd weer dat oordeel klaar. De beste man lijdt aan 'de ontwikkelingsstoornis PDD-NOS, waardoor hij zich moeilijk in anderen kan inleven.' O nee, logisch. Dan is het natuurlijk geen probleem om twee minderjarige meisjes bij deze meneer te laten wonen. Kijk even hoe keihard de rechtbank is voor de man: 'Omdat er volgens de rechtbank ernstig rekening mee moet worden gehouden dat de man opnieuw in de fout gaat, is een proeftijd van vijf jaar opgelegd.' Vijf jaar! Daarbovenop zit de man ook nog eens in relatietherapie met zijn vrouw, dus waar hebben we het over. Fantastisch gedaan justitie! Niet te hard aanpakken hoor, straks breekt ie nog!

Reaguursels

Inloggen

OM, Justitie en al die rechtelijke rommel moeten zelf eens goed aangepakt worden.

Ze houden elkaar allemaal de hand boven het hoofd, smerig zootje ongeregeld daar.

lucasrem | 20-12-12 | 18:13

Bestaat er een lijst met ziektes en strafvermindering? M.a.w. ik ben glutenintolerant, wat kan ik dan voor rottigheid uithalen met bijbehorende korting?

salsaparilla | 19-12-12 | 21:28

www.gva.be/regio-antwerpen-zuid/mortse...
Je KUNT wel zwaarder straffen, je moet als rechter wel daarvoor kiezen. In Belgie gebeurde het in hoger beroep. Misschien moeten de D'66-rechters eens langs in Vlaanderen. Fantastisch om eens EEN KEER iets goeds uit Europa te halen. Kijkje over de grens.

MarcAntony | 19-12-12 | 16:37

@ frnas
Het sleutelwoord is vrije wil, het woord wat latente pedo's zoals uzelf blijkbaar niet kennen.
Minderjarigen hebben geen (verstandige) vrije wil volgens de wet nl, discussie klaar, geen speld tussen te krijgen.

Rest In Privacy | 19-12-12 | 14:23

@frnas | 19-12-12 | 12:01 |
Dat jij pedofielen en homofielen in één adem noemt en ze met argumenten over één kam scheert maakt jou nog een engere vent dan mensen die pedofilie met verkeerde argumenten veroordelen.

De waard zijn gast | 19-12-12 | 13:40

VanLeeuwen, je maakt jezelf wel echt belachelijk door er dan 18 jaar cel en TBS neer te zetten...

Snelle Jeroen | 19-12-12 | 13:12

Niet helemaal eerlijk dat ie vijf jaar voorwaardelijk krijgt. Tenslotte is zijn stiefdochter al 15, dus over 3 jaar mag hij haar wettelijk gezien legaal een por geven.

YoSmellyMama | 19-12-12 | 12:38

ik denk dat de rechter ook zijn eigen dochter neukt,en dat heel normaal vind

fkt | 19-12-12 | 12:11

Straf is nu eenmaal straf. Daar is eigenlijk geen discussie over mogelijk. Wat Geen Stijl beweert is niet ter zake doende. Pedofielen worden hier vervolgd zoals homofielen al een paar grenzen verder worden vervolgd met precies dezelfde argumenten die we hier tegen kindermisbruikers gebruiken. De indruk die men krijgt is dat de schok van de tweede wereldoorlog aan het afnemen is, In de jaren na die oorlog was er sprake van vrijheid en nooit meer vervolgingen. MaarEuropa heet een meerdere millennia oude traditie in het vervolgen van groepen mensen om wat voor redenen dan ook en het ziet er naar uit dat we dat gedrag nog niet kwijt zijn.

frnas | 19-12-12 | 12:01

Soms biedt de verspreiding van NAW gegevens uitkomst.

De waard zijn gast | 19-12-12 | 11:43

*bonk bonk bonk*
''Who's your daddy?!'' *bonk bonk*
''.. Ehm?''

SchuchterSerpent | 19-12-12 | 10:08

Zieligheid is niet een argument, het is hét argument in elke maatschappelijke discussie, in 21ste eeuws Nederland.

@Rechters: "WHAT'S WRONG WITH YOU?!"

CynicalBastard | 19-12-12 | 08:46

@ Litsehimmel | 19-12-12 | 00:38
Vreemd ja, dat je pas aangifte doet tegen je man, als er sprake is van een nieuwe vriendin/echtscheiding.
En misbruik van een éénjarige?
Laat je nakijken zeg..
Denk dat je ex blij mag zijn dat ie op tijd doorhad hoe je in elkaar zit.

Piet_Snot | 19-12-12 | 04:01

Ik blijf de verontwaardiging heel merkwaardig vinden.
voor een wat kosmopolitischer benadering:
en.wikipedia.org/wiki/File:Age_of_Cons...
-
Je hoeft maar een klein stukje nar het zuiden of oosten te rijden om niet meer strafbaar te zijn...

caudillo | 19-12-12 | 03:32

Ik blijf de verontwaardiging heel merkwaardig vinden.
voor een wat kosmopolitischer benadering:
en.wikipedia.org/wiki/File:Age_of_Cons...
-
Je hoeft maar een klein stukje nar het zuiden of oosten te rijden om niet meer strafbaar te zijn...

caudillo | 19-12-12 | 03:31

Ik blijf de verontwaardiging heel merkwaardig vinden.
voor een wat kosmopolitischer benadering:
en.wikipedia.org/wiki/File:Age_of_Cons...
-
Je hoeft maar een klein stukje nar het zuiden of oosten te rijden om niet meer strafbaar te zijn...

caudillo | 19-12-12 | 03:28

FleXz | 18-12-12 | 15:26 | + 17
ik ben gediagnosticeerd met pdd-nos en het klopt dat het voor het overgrote deel een onzin-diagnose is. in mijn geval gebruikt vanwege 'beetje raar zijn' (maar dan kun je volgens mij half nederland wel zo'n etiketje opplakken) en zeer populair onder ouders die perse willen dan hun kind 'iets heeft'.

in ieder geval compleet belachelijk dat het als excuus word gebruikt voor meisje verkrachten. van autisme wordt je helemaal niet perse geweldadig. degenen die beweren dat ze vanwege hun autisme belabberde tafelmanieren hebben en de neiging iedereen in mekaar te meppen zijn gewoon fakers.
echte autisten zijn zielepieten die op hun 10e pas kunnen praten, op hun 40e nog bij mama wonen, en hun dagen doorbrengen met startrek kijken en eenzaam zijn. er zitten relatief veel slimme koppen bij maar dat is vooral omdat ze zich de tyfus vervelen omdat ze geen vrienden hebben, laat staan een vriendin, en dan maar een boek gaan lezen. (zo'n jongen die het telefoonboek uit zijn hoofd leert doet dat niet om te bewijzen wat een goed geheugen hij heeft maar omdat hij maandenlang niks interessanters te doen heeft dan de hele dag het telefoonboek uit zijn hoofd te leren)

******** | 19-12-12 | 02:56

FleXz | 18-12-12 | 15:26 | + 17
ik ben gediagnosticeerd met pdd-nos en het klopt dat het voor het overgrote deel een onzin-diagnose is. in mijn geval gebruikt vanwege 'beetje raar zijn' (maar dan kun je volgens mij half nederland wel zo'n etiketje opplakken) en zeer populair onder ouders die perse willen dan hun kind 'iets heeft'.

in ieder geval compleet belachelijk dat het als excuus word gebruikt voor meisje verkrachten. van autisme wordt je helemaal niet perse geweldadig. degenen die beweren dat ze vanwege hun autisme belabberde tafelmanieren hebben en de neiging iedereen in mekaar te meppen zijn gewoon fakers.
echte autisten zijn zielepieten die op hun 10e pas kunnen praten, op hun 40e nog bij mama wonen, en hun dagen doorbrengen met startrek kijken en eenzaam zijn. er zitten relatief veel slimme koppen bij maar dat is vooral omdat ze zich de tyfus vervelen omdat ze geen vrienden hebben, laat staan een vriendin, en dan maar een boek gaan lezen. (zo'n jongen die het telefoonboek uit zijn hoofd leert doet dat niet om te bewijzen wat een goed geheugen hij heeft maar omdat hij maandenlang niks interessanters te doen heeft dan de hele dag het telefoonboek uit zijn hoofd te leren)

******** | 19-12-12 | 02:56

Incest mag, als het maar binnen de familie blijft, volgens dokter Aart Gisolf...

Menno Edens | 19-12-12 | 01:55

@lilluke halve hoan | 18-12-12 | 21:46
Al gaat je (stief-)dochter met haar blote doos wijdbeens voor je op de grond liggen, dan is het enige wat je kunt doen de griet onder de koude douche stoppen of de 16-jarige buurjongen uitnodigen voor een biertje. Je blijft in ELK geval met je jatten van haar af. Als volwassene hoor je een kind onder jouw toezicht te beschermen!

Litsehimmel | 19-12-12 | 00:42

Tja. Mijn ex zat met zijn handen etc aan onze dochter toen die nog geen jaar oud was. Gelukkig was daar de nieuwe vriendin, een advocate, die met een brief aan de rechter (die ik niet mocht lezen) de hele zaak wist te seponeren. De aangifte (hoe durfde ik!) werd tijdens de echtscheidingszaak wél aangehaald, wat resulteerde in een voorlopige ondertoezichtstelling (VOTS) omdat ik "een gevaar voor mijn dochter was". De omgangsregeling wist ik 2 jaar te blokkeren, totdat ik moest kiezen tussen mijn kinderen 1 per 2 weken aan de griezel meegeven, of voor altijd het éénhoofdig gezag (waar hij gelukkig mee akkoord ging toen ik mijn recht op alimentatie en pensioen opgaf) én de kinderen kwijt raken. Geloof me, als moeder heb je dan echt het gevoel dat je gek wordt. Helaas zijn er maar al te veel vrouwen die INCEST brullen als ze te weinig geld in een scheiding krijgen. Die maken zich in mijn ogen dan net zo schuldig aan misbruik als de (vermeende) dader. In alle gevallen blijft het kind letterlijk kind van de rekening. Wat Justitia in dit land bepaalt verbaast me in ieder geval al jaren niet meer.

Litsehimmel | 19-12-12 | 00:38

-weggejorist-

Babymuis | 18-12-12 | 23:42

Als het vrijwillig was dan kan je hem toch alleen maar pakken op seks met een minderjarige? Had ie een jaartje verwacht dan was het officieel niet meer strafbaar geweest dacht ik.

shenkie7 | 18-12-12 | 23:38

In de VS kreeg de man die de e-mailbox van Scarlett Johansson kraakte 10 jaar. Dat vind ik dan weer overdreven. Maar dat is 240 uur werkstraf ook, overdreven weinig.

Uriël Fack | 18-12-12 | 23:23

autistisch of niet.. dit mag je gewoon niet zo licht bestraffen.
Ik kan er zo niet tegen dat het hand boven bepaalde personen wordt gehouden.
Zo iemand moet gewoon uit de maatschappij. Kans op herhaling is groot. als ie toch nooit die dingen kan begrijpen. Verder noem ik het een excuus, aangezien ik in me leven al genoeg autisten heb gezien, en dat verschil weten ze echt wel!! Zo dom zijn ze niet.
En die echt niet functioneren, hebben ook geen gezinnen...

RaMoNsTeR | 18-12-12 | 23:08

Dit land is zo hard aan het kapot gaan.

Zzzzooooffff | 18-12-12 | 22:27

Jongens, jongens, niets aan de hand hoor:
"Ook houdt reclassering hem scherp in de gaten."
Komt goed.

hotmint | 18-12-12 | 22:00

Gisteren docu rauwer gezien? Over jochie dat alleen maar sla krijgt van zijn moesje. Gevolg 6cm groeiachterstand. Letterlijk blinde rechter moest oordeel vellen. 1 blik op dat bleke jochie was genoeg geweest voor een ieder om het juiste oordeel te vellen. Maar nee een blinde rechter moest het doen. De rechtsstaat is failliet.

A New Today | 18-12-12 | 21:50

@(c)ZWITSUL | 18-12-12 | 15:32
Jahaaa! Willy is daar goed in hoor!

lilluke halve hoan | 18-12-12 | 21:48

@Sowieso_21 | 18-12-12 | 15:06
Ja .als die meid dat vrijwillig deed....
beetje experimenteren zeg maar?
Bijna 16 ?
vragen ,vragen,

lilluke halve hoan | 18-12-12 | 21:46

Filmen tijdens aanduwen? Moet een arts van de SEH VUmc zijn.

DrBowned | 18-12-12 | 21:40

Gezellen onder mekaar?

rootkapje | 18-12-12 | 21:37

Voordat ik me net zo boos ga maken als iedereen hier, zou ik graag weten wat die dochter zelf ervan vindt.
-
De meeste reaguurders lijken perfect op de hoogte van haar standpunt... Nee wacht, niet van haar eigen standpunt, maar van het standpunt dat zij zou moeten hebben.
Misschien ligt het wel anders dan je denkt.
-
Voordat die rechter die jullie allen zo verketteren, tot zijn oordeel kwam, zal hij zeker dat meisje zelf gehoord hebben. En de moeder ook.
Vandaar dat het so wie so hoogst onaannemelijk is dat hij haar met geweld heeft verkracht. Hoe het allemaal wel gegaan is, is uit het blote bericht betreffende het vonnis moeilijk af te leiden.
-
Probeer eens een scenario te verzinnen dat ervan uitgaat dat die rechter NIET gek is....
Moeilijk, hè?
-

caudillo | 18-12-12 | 21:31

Je geeft je zoon onderwijs en rauwkost dan wordt je gezin uit elkaar gehaald, want de onderwijswet. Je neukt je minderjarige dochter en mag gewoon bij elkaar blijven. Geen kamervragen, geen bezorgde Pvda politica die zo nodig op RTL moet laten horen wat ze er van vindt, helmaal niets.
*even een appeltje schillen gaat voor zn dochter van 15*

Tjemig | 18-12-12 | 21:18

Wat ik niet snap is dat de vrouw niet bij hem weg gaat nadat hij haar dochter misbruikt heeft.

Raffael77 | 18-12-12 | 20:45

zeg maar jansen | 18-12-12 | 15:18 | + -1

Gaat lekker daar. De vorige gemeentesecretaris deed z'n werk zo goed dat hij Eu 600K meekreeg als hij maar nooit meer terugkwam (ene Adrie van K****l). Maar dat was in 2009 en dus niet de dader uit dit artikel.

Arhedis-Varkenjaab | 18-12-12 | 20:40

vraag is dan ook waar deze mafklapper, zijn 240 moet doen ? altijd handig om te weten toch ?
Gaan we toch nog knallend het jaar uit !

PowNed@1 | 18-12-12 | 20:35

Dus omdat meneer valt onder éen van de vele spectra van autistische stoornissen, wordt het hem enigzins vergeven?

Wat een zieke wereld.

Ik "lijd" ook aan "tal van ontwikkelings-stoornissen" als je de boekjes en de praat van mijn counselor mag geloven, maar krijg ik coulantie als ik iemand misbruik en het film? Nee, natuurlijk niet.

R0BB3RT | 18-12-12 | 20:25

@ikhaatnicknames | 18-12-12 | 19:01
Een twaalfjarige is blijkbaar heel erg wilsbekwaam volgens deze compleet gestoorde rechter.
Ik dacht dat het sowieso strafbaar was om seks te hebben met een minderjarige maar daar had deze rechter duidelijk een heel andere mening over. Ziek.

doenormaal! | 18-12-12 | 20:20

'... PDD-NOS (ookwel Pervasive developmental disorder not otherwise specified, let vooral op die laatste 3 lettertjes) is dat etiketje. Het zegt niets, het doet niets, het zorgt er hoogstens voor dat pappie en mammie iets interessants kunnen vertellen aan hun collega's over hun kroost.'
FleXz | 18-12-12 | 15:26 |
Wist je dat als dit éénmaal bij een persoon is geconstateerd je in aanmerking komt voor een wajong uitkering?

aphexz | 18-12-12 | 20:08

-weggejorist en opgerot-

pvv_stemmer | 18-12-12 | 20:01

Is door de rechtbank gevraagd wat het meisje erelid van vind?
Lijkt mij niet de gunstig voor haar om in het gezin te blijven, ik voorspel u dat dit meisje zal ontsporen of als stiefvader in herhaling valt, zij hem lek prikt.

TheNox | 18-12-12 | 19:55

Godnondeju wat een land is het toch...

vossejongk | 18-12-12 | 19:47

-weggejorist-

VoorZetsel | 18-12-12 | 19:37

@
@The Russian | 18-12-12 | 17:53
Oh,oke.Ik was al bang dat je misschien wilde weten waar zijn huis woonde.

de grote Anti | 18-12-12 | 18:00

Een huis woont nergens!

kweetitwel | 18-12-12 | 19:32

De rechter heeft niet zoveel op met ouwe wijven.

kweetitwel | 18-12-12 | 19:29

@
de ontwikkelingsstoornis PDD-NOS,
Als ik het allemaal goed volg dan zijn er wel meer BNérs die hier aan 'lijden".

kweetitwel | 18-12-12 | 19:23

Hij heeft "hem' wel klem "gezet',toch?

kweetitwel | 18-12-12 | 19:16

Ik geloof het niet. Volgens mij ga ik slecht slapen vannacht wetende dat dit kan. Bah!

Hooijstra | 18-12-12 | 19:10

Ik geloof het niet. Volgens mij ga ik slecht slapen vannacht wetende dat dit kan. Bah!

Hooijstra | 18-12-12 | 19:10

-weggejorist-

pvv_stemmer | 18-12-12 | 19:01

Maar ze is dus niet verkracht?

ikhaatnicknames | 18-12-12 | 19:01

Jakkes die pedo stop je toch in het Pieter Baan Centrum o.O Oh hij heeft PDD-NOS! Nee dat kan je niet genezen dús:

-Met PDD-NOS ben je een enge pedo.
-Met PDD-NOS ben je handelingsonbekwaam.
-Met PDD-NOS ben je een slaaf van je dierlijkste seksuele driften.
-Met PDD-NOS ben je moreel zo ziek dat je het nog filmt ook.
-Niks hiervan kan je aangerekend worden want je bent geen denkend individu.
-En schijnbaar heb je heel veel empathie nodig, die een PDD-NOSer dus niet meer kan voelen (al hebben die dat vaak wel)om geen enge sicko te zijn.

Met zulke redeneringen pleit je Ted Bundy nog vrij! Dit arme schaapje dit lieve troeteltje had zo weinig empathie :( :( Ja dan wordt het een ander verhaal.

Gallemies | 18-12-12 | 19:00

Ach gut... Dit is toch typisch een dader is nu ineens slachtoffer geval! Je komt er tegenwoordig mee weg, met de meest simpele aandoening(en)

Multimediaknaller | 18-12-12 | 18:52

En wel precies hierom zijn minumumstraffen hard nodig in dit land. Rechter zijn soms gewoon de weg kwijt lopende op die geitenwollensokken.

Moonwarrior | 18-12-12 | 18:51

Die rechter wil deel II van de film kennelijk graag zien

EvertsNL | 18-12-12 | 18:50

Dus de rechtbank houdt er ernstig rekening mee dat de man opnieuw in de fout gaat, maar toch sturen ze meneer naar huis. Het feit dat de minderjarige meisjes dus bij terugkeer ernstig gevaar lopen is geen overweging in het geheel? Dit is misdadig gewoon.

HEvD | 18-12-12 | 18:44

Zeker een katholieke rechter geweest, daar is het immers normaal om je te vergrijpen aan de jeugd. Maar als wie dan ook zich schuldig maakt aan zo'n vergrijp, verdienen ze helemaal niks meer. Zelfs niet meer het licht in hun ogen. De moeder zou minimaal gelijkwaardig bestraft moeten worden (wegens medeplichtigheid). Echt, zulke zieke geesten mogen naar mijn mening gewoon gewist worden. Scheelt de staat nog een hoop belasting geld ook.

LangZat | 18-12-12 | 18:31

@(c)ZWITSUL | 18-12-12 | 18:17

JIJ bent de analfabeet, dat zei ik toch net ook al ??
Zelfs de tweede keer zie je het niet eens.
Leer lezen.

1) ".. die toen de leeftijd van 12 jaren maar nog niet
die van 16 jaren had bereikt"
(dus het wordt hier al duidelijk dat ze tussen de 12 en 16 is)

2) dat [slachtoffer] (op dat moment 15 jaar) seks heeft
(voila)

Piet_Snot | 18-12-12 | 18:23

(c)ZWITSUL | 18-12-12 | 18:17 | + 0
"In het voormelde proces-verbaal van bevindingen opgemaakt door [verbalisant] van 17 augustus 2010, relateert verbalisant dat hij op 17 augustus 2010 de bij verdachte in beslag genomen mini dvddisk heeft uitgekeken, en geeft hij een omschrijving van de beelden. Op deze beelden is onder meer te zien dat [slachtoffer] (op dat moment 15 jaar) seks heeft, met verdachte. "

Mahatma | 18-12-12 | 18:23

@ Piet_Snot | 18-12-12 | 18:11

wie is hier nou de analfabeet ?
-

Aan verdachte is tenlastegelegd dat:

1.

hij op één of meer tijdstip(pen) in of omstreeks de periode van 1 januari 2010
tot en met 16 juli 2010 te Zevenaar, (telkens) met [slachtoffer],
[geboortedatum], die toen de leeftijd van 12 jaren

(c)ZWITSUL | 18-12-12 | 18:17

Ik vrees dat deze rechter ook een ernstig geval PDD-NOS is. Hij kan zich duidelijk totaal niet inleven in het meisje. Die gaat haar moeder haten omdat die niet heeft ingegrepen en haar vader om wat hij heeft gedaan. Opgroeien in een dergelijk ziek en ontwricht gezin, is volgens deze rechter dus het beste voor het meisje... I rest my case.
Een goede band MOETEN hebben met je verkrachter en je moeder die de andere kant opkeek. En dat zou dan in het belang van het meisje moeten zijn... Compleet gestoord. En dat is ook het lot wat dit meisje te wachten staat op deze manier. Is die rechter soms een pedofiel ofzo, dat ie zoveel begrip heeft voor de vader? Je zou het welhaast denken.
Ik hoop dat dit meisje, als ze dit leest, zelf een zaak aan gaat spannen tegen haar ouders en schadevergoeding gaat eisen en zo snel mogelijk het huis verlaat. Ik zou als ik haar was aankloppen bij een blijf van mijn lijf huis en een pro deo advocaat nemen.

doenormaal! | 18-12-12 | 18:16

@LordNobady | 18-12-12 | 15:27
Nope geenszins en ik begrijp werkelijk niet hoe je zulk een kromme redenering weet te deduceren uit wat ik zeg.
Het lijkt wel de tijdgeest om dingen uit hun verband te rukken naar willekeur, als je iets niet begrijpt.
Ik geef aan dat:
1. het een per definitie lastig geval is, niet zomaar eenduidig te kwalificeren. Het zijn kudtsituaties, omdat er geen winnaars zijn.
2. Dat een misdrijf waarbij de dochter betrokken is, anders is dan waar dat niet het geval is. Sowieso in hoe de rechter wel/niet rekening ergens mee houdt. Las het gezin door zou draaien economisch zonder vader, had de rechter anders uitspraak gedaan. Maar de verwachting is dat aansturen op voorwaardelijke straf, met behandeling, het meisje niet in een uiteenvallend gezin, met meer schade, terecht komt. In zulke gevallen kampen slachtoffers vaak (volledig onterecht, maar wel de realiteit) met schuldgevoelens als het gezin uiteenvalt en vader baanloos in het gevang zit, na 4 maanden terugkeert en iedereen aan de grond zit.

Ergo is dit een situatie waarbij de nuance cruciaal is en je slechts iets kunt proberen, maar de situatie is per definitie instabiel, verwrongen en scheef.

Dat dus.

En daders verdienen straf.

hfakker | 18-12-12 | 18:13

Wanneer gaan we is normaal doen in dit land?!?!? WTF!

krimpenrik | 18-12-12 | 18:12

@(c)ZWITSUL | 18-12-12 | 18:05
Dan ben je waarschijnlijk analfabeet.
Er staat duidelijk 15 in de uitspraak.

Piet_Snot | 18-12-12 | 18:11

Hahaha, met zijn vrouw in relatietherapie? Zijn vrouw vind het dus ook al geen probleem dat hij meerdere keren is vreemd gegaan met haar dochter? Hebben ze die vrouw al onderzocht?

wolfjemidas | 18-12-12 | 18:09

Je mag tegenwoordig al niet eens meer 15-jarige meisjes die geen biologische familie zijn meer aanduwen :'(
joozd | 18-12-12 | 17:24 | + -2 -

ze was toen 12 en hij 40 lees ik hier : zoeken.rechtspraak.nl/ResultPage.aspx?...

(c)ZWITSUL | 18-12-12 | 18:05

@Piet_Snot | 18-12-12 | 15:54
Dat maakt helemaal niet uit voor het begrip kinderporno. Reken maar dat een hoop van de kinderporno in omloop bestaat uit tieners die elkaar gefilmd hebben in "volwassen" situaties. Als dat kinderporno is, dan geldt dat zeker hiervoor. (zie ook voorbeeldland USA: techcrunch.com/2012/07/06/teenage-sext... )

frank87 | 18-12-12 | 18:05

Kans op herhaling en die kinderen mogen daar blijven wonen en zijn vrouw wier dochters zijn verkracht blijft bij die vent en de rechter vindt dit allemaal normaal???!!!!!
Wil iemand zo goed zijn deze rechter compleet ontoerekeningsvatbaar te verklaren en uit zijn ambt te ontheffen! Dit kan toch niet! En dan die vrouw die haar dochters niet in veiligheid brengt!!
Ik zie de koppen in de krant over een tijdje wel weer verschijnen: "Bureau Jeugdzorg ernstig gefaald", hadden het niet zien aankomen etc. en blablabla.

doenormaal! | 18-12-12 | 18:04

Tja, wanneer het slachtoffer en de moeder hem blijkbaar al hebben vergeven door met hem verder te leven en samen in therapie te gaan, ziet de rechter er ook geen heil in om hem in de gevangenis te gooien. Het hele gezin wil de schoft blijkbaar een tweede kans geven. Ik wens ze veel succes...

Mahatma | 18-12-12 | 18:04

Als ik ooit iets zou doen wat strafbaar is, dan wil ik geen straf want dat zou een ontwrichting van mijn leven betekenen.
Zullen we straffen maar gewoon helemaal afschaffen en lekker allemaal met elkaar gaan knuffelen? Moet die rechter dat ook even doen met de verkrachter van zijn/haar dochter mocht zoiets zich ooit voordoen. Deal meneer/mevrouw de rechter?

doenormaal! | 18-12-12 | 18:00

@The Russian | 18-12-12 | 17:53
Oh,oke.Ik was al bang dat je misschien wilde weten waar zijn huis woonde.

de grote Anti | 18-12-12 | 18:00

Tja... We leren jonge PDDNOSSERTJES vanaf de basisschool af aan dat ze niet verantwoordelijk zijn voor hun eigen gedrag...

droit divin | 18-12-12 | 17:55

de grote Anti | 18-12-12 | 17:37
.
In de bak te belanden ??? Hoe kom je daarbij ? Ik wil de naam van die parasiet in toga weten, zodat mocht ie onze eerstvolgende zitting behandelen, dat ik hem dan meteen wraak ( juridische term ).

The Russian | 18-12-12 | 17:53

Familie van Demmink zeker?

P5ycH0 | 18-12-12 | 17:48

@de grote anti:
Is niets van gelogen. En al heel lang geleden. Aangifte in 1992. Uitspraak in 1995. En omdat hij zo lang heeft moeten wachten op de uitspraak was de rechter mild. De arme man. Dus schoffelen en een voorwaardelijke straf. Net als in dit verhaal.

PopperFlopper | 18-12-12 | 17:42

jah dag, waarom overweegt die moeder uberhaupt nog om bij hem te blijven. wtf wtf wtf

BozeHenk | 18-12-12 | 17:38

Peter RRRRRRRRRRRRRR de Vries:
Dat meisje heeft haar stiefvader waarschijnlijk jarenlang seksueel uit lopen dagen.
Het spreekt voor de stiefvader in kwestie dat hij heeft gewacht tot ze vijftien was.

van Nazareth | 18-12-12 | 17:38

@The Russian | 18-12-12 | 17:27
Beter lijkt mij dat je gewoon blijft bijten in jullie casus @Russian.Zonder in de bak te belanden.

de grote Anti | 18-12-12 | 17:37

Proeftijd van vijf jaar? Dus als hij nog vijf jaar lang dit gedrag vertoond dan keuren ze hem wel af? Raar verhaal.

Mark van Leeuwen | 18-12-12 | 17:36

@PopperFlopper | 18-12-12 | 17:23
Juist,waarschijnlijk zal dan diegene die zo'n klootzak flink wil aanpakken een volwassen man zijn.Waarschijnlijk een wildvreemde volwassen man die heul erg boos werd van al dat onrecht.Een volwassen man die zich als redder in nood ziet.Die vervolgens natuurlijk dank-mailtjes van het arme meisje krijgt.De volwassen man en het meisje worden goede vrienden.Ze kletsen wat af met elkaar die twee.Vervolgens begint de volwassen man het meisje eigenlijk wel leuk te vinden.En toen .....

Hysterische reacties neem ik daarom altijd maar met een flinke lading zout.

de grote Anti | 18-12-12 | 17:35

Trouwens, waar is jeugdzorg nu ??

The Russian | 18-12-12 | 17:29

Kan iemand mij even de naam van die stink rechter doorgeven, ik ken ze zo'n beetje allemaal, bij dat tyfus rechtbank.

The Russian | 18-12-12 | 17:27

Je mag tegenwoordig al niet eens meer 15-jarige meisjes die geen biologische familie zijn meer aanduwen :'(

joozd | 18-12-12 | 17:24

Niets nieuws. Mijn vrouw is hetzelfde overkomen. Structureel. Jarenlang vanaf haar 11e. Ook 240 uur schoffelen. Uiteindelijk heeft hij zich van ellende doodgezopen. Dat dan weer wel. De klootzak. Snap best dat iemand zich op een dag niet kan beheersen en helemaal Rambo gaat op zo iemand.

PopperFlopper | 18-12-12 | 17:23

FleXz | 18-12-12 | 15:26 |

Toch prettig dat jij even eloquent komt uitleggen hoe de zaken in elkaar steken en er alvast een interpretatie bij cadeau doet. Vindt je het heel erg als ik geneigd ben je van-horen-zeggen-analyses eventjes netjes naar de prullenmand verwijs, waar ze horen?

stoethaspel | 18-12-12 | 17:18

... <<< rechtsprekers. Punt.

milky bar | 18-12-12 | 17:17

Mijn wens voor jullie allemaal, rechtschapen Nederlanders en medereaguurders, is dat alle bestaande rechters op 31 dec. uit hun functie worden gezet, om op 1 jan. te worden vervangen door >>> C*O*M*P*E*T*E*N*T*E <<< rechtsprekers.

milky bar | 18-12-12 | 17:12

Hahaha wat een farce! rechter heeft alle kopietjes van de beelden op computer staan zeker!
Tis toch goddomme godgeklaagd.......

naatholweg | 18-12-12 | 17:09

@SchulteJongen (zwitsal) | 18-12-12 | 16:56
Bravo ...
Je bent de 3e pas

Piet_Snot | 18-12-12 | 17:04

Was het filmpje p.o.v. ? ik ben benieuwd of de thuiskopierheffing hem eraf van had kunnen houden.

arlen | 18-12-12 | 17:00

Behalve de dader hebben er meer PDD-NOS mensen in dat zaaltje gezeten.

weedo | 18-12-12 | 16:55

dus ze mag geneukt en gefilmd worden door haar stiefvader, maar ze mag niet om de wereld zeilen van jeugdzorg ?

(c)ZWITSUL | 18-12-12 | 16:53

Sorry, noets moest niets zijn.

ongelovigethomas | 18-12-12 | 16:46

En moeder wist van noets zeker?

ongelovigethomas | 18-12-12 | 16:46

idd dit kan écht niet. Kan die man niet gewoon huisarrest krijgen met een enkelband? Veul goeiekoper voor de samenleving.

Faragefan | 18-12-12 | 16:45

'De beste man lijdt aan 'de ontwikkelingsstoornis PDD-NOS, waardoor hij zich moeilijk in anderen kan inleven.'

WTF? Daar bestaat toch TBS voor?

caspert79 | 18-12-12 | 16:38

Wéér hetzelfde domme zieke hypocriete verhaaltje van altijd dezelfde reaguurders met een beschermerscomplex: als het een ouwe lul met een jong meissie is dan is het BAH! DOOD! undsoweiter maar als het een oud lor van een lerares is met een 13 of 14 jarig jochie, dan is het "niiiiiice". Mijn conclusie kan wat betreft die reaguurders dan ook tot niets anders leiden dan dat zij permanente issues hebben (beschermerscomplexje of hoe dat dan ook mag heten) en dat dat hen dwarszit bij het krijgen van een echte vriendin (friendzone materiaal allemaal).

Faster Than Light | 18-12-12 | 16:38

Ohh geweldig hoor, het OM. Hoe juist zijn wij bezig met rechters zoals deze? Want wat deze meneer niet kan, dat kan de rechter maar al te goed: Inleven. En alsof het nog niet erg genoeg is moeten wij maar gaan gissen wat er gebeurd als er soortgelijke zaken gebeuren. Proficiat rechtssysteem! Chapeau!

Corvixius | 18-12-12 | 16:37

Huh wat een drukte om niets. Ze is 15 neuqt waarschijnlijk al met het halve dorp. Ze is 3 jaar te jong om het legaal weg te zetten dat weer wel dan. Maar een drama en 10 jaar de bak in blabla, beetje overdreven. Ze neuqten al een tijdje met elkaar, het zal wel geëscaleerd zijn om een ruzie o.i.d. Misschien neuqte ze hem wel om een paar extra stap centen wie weet. met die kudt jeugd van tegenwoordig weet je het nooit.

No Mames | 18-12-12 | 16:36

Bek vol tanden hier. Sorry ik heb ADHD, maar als ik iets fout doe is dat mijn schuld. Rechtssysteem hier verdiend een neqschot. En wie beschermd die meiden nu? De moeder moet uit haar ouderlijke macht worden gezet, en die stiefvader moeet aan zijn ballen worden opgehangen. Sorry dat ik dit schreef, ik heb een excuus genaamd ADHD, dus dan mag het.
Fuc* dit rechtssysteem.

ADHDtje | 18-12-12 | 16:32

Waar is de echte papa eigenlijk?
Als die nog in leven is en nog geeft om z´n kinderen is dit misschien wel een briljante uitspraak van de rechter: die gaat achter stiefpapa en dan lost het probleem zich wellicht vanzelf op...

Beloved Infidel | 18-12-12 | 16:29

Zevenaar? Dat is hier heel dicht in de buurt. Vrij beschaafd stadje wel.

BeunDeHaas | 18-12-12 | 16:29

Een rechter die pedomisdaden OK accepteert en blijft faciliteren........ D66 of PVDA ? Grote kans op herhaling, maar ze mogen in hetzelfde huis blijven en erg lichte "straf". Jeugdzorg niet thuis deze keer ? Dan nog een moeder die het blijkbaar acceptabel vindt dat haar man haar dochter neukt en filmt; waar ging het mis ? Welkom in NL.

Rest In Privacy | 18-12-12 | 16:27

Goed idee Diseth. Toegeven moet ik, toegeven aan mijn duistere kant. Wij kunnen het toch niet helpen. Misschien krijg ik dan wel een lolly en een sticker van de rechter, als troost.

Waarom word zij niet uit huis geplaatst? Waar is hun inlevingsvermogen en handelingsbekwaamheid?

Jeroen2012 | 18-12-12 | 16:23

over 5 jaar is ze zwanger en meerderjarig. Problem solved.

Badderbeest! | 18-12-12 | 16:22

Als gevangenissen worden gesloten of aan de Belgen verhuurd, dan spreekt het eigenlijk wel van zelf dat rechters taakstraffen opleggen.

Troef | 18-12-12 | 16:21

Ik denk dat haar enige kans is om over te stappen op een "rauw dieet" ik lees namelijk net dat er dan wél een spoedprocedure wordt opgestart om een kind uit huis te plaatsen...

wijnvlek | 18-12-12 | 16:20

Vreemd verhaal dit. Of je besluit allemaal in hetzelfde huis te blijven wonen of je gaat aangifte tegen elkaar lopen doen... In principe ga je niet bijten in de hand die je te vreten geeft.

Mark Levinson | 18-12-12 | 16:17

Dit soort uitspraken zijn al lang niet meer verrassend. En dat is diep en diep triest, ons systeem is verrot tot op het bot.

majorkingkong | 18-12-12 | 16:16

Hoi Geenstijl, zouden jullie even wat naampjes en plaatjes bij de termen "rechter" en "OM" kunnen plaatsen.
Misschien ook even terug gaan in de tijd en kijken hoe deze personen bij soortgelijke zaken geëist en veroordeeld hebben, wie weet kom je een ziek patroon tegen of zo.
Zou zomaar kunnen toch?

zhirek | 18-12-12 | 16:15

Zit je dan als werkgever..

petshopboy_mike | 18-12-12 | 16:12

@Tobi | 18-12-12 | 16:06
ik weet niet brand ivoor een beetje?
gezien het aantal ivoren torens dat de laatste jaren is afgebrand denk ik helaas niet.

LordNobady | 18-12-12 | 16:11

Tijdens zijn werkstraf krijgt hij wel koude koffie, dat zal hem leren!

Humpf | 18-12-12 | 16:11

Tja, nederland... waar de dader liefdevol gekoesterd wordt en het slachtoffer de teringtyfus kan genieten.
Zo heeeeerlijk progressief, enigjes..

Slipsnifter | 18-12-12 | 16:11

Er wonen ongeveer 600 42-jarige mannen in zevenaar.
www.zevenaar.nl/internet/feiten-en-cij...

Wie Daarvan zijn stiefvader van een 15 jarig meisje?
Wie daarvan hebben een goede baan?

Die is echt te vinden hoor...

enopgerot | 18-12-12 | 16:11

Soms zijn dingen te erg nemen we een landelijke maatregel. (KNVB).
De hele week geen rechtspraak, zodat de rechters eens goed kunnen nadenken waarmee ze bezig zijn is in dit geval een optie.

Sommige reaguurders hebben het over de nuancering die nodig is voor een juist oordeel over dit stukje. Ik lees Nuancering als excuus.

Hoewel | 18-12-12 | 16:11

De gewone burger wordt vanwege de crises de laan uit gestuurd maar iemand die zijn stiefdochter van 15 jaar zit te pompen en te filmen mag geen straf krijgen want hij zou wel eens zijn baan kunnen verliezen.

Soms verlang ik wel eens naar een Amerikaanse rechtspraak, 10 jaar met Bubba.

joyriders | 18-12-12 | 16:09

Ik weet niet wat ik hier erger vind, die ontzettend lage straf of geesteszieke rechter/OM.

HaatAth3ist | 18-12-12 | 16:09

@(c)ZWITSUL
klassejustitie?! Hoezo? Knap dat jij weet uit welke klasse welke partij komt.

mooilid | 18-12-12 | 16:06

Peck ende Veeren voor de rechters
De hens in die ivoren toren van ze

Tobi | 18-12-12 | 16:06

@Symmachus | 18-12-12 | 16:01
Als jij onze huis-PDDNOS'ert (Jeroen2012 | 18-12-12 | 16:02) nou eens coke laat verkopen...

Voor de vorm en voor de zekerheid nog wel even neuqen bij de verkoop. Je weet maar nooit!

dlseth_ | 18-12-12 | 16:06

Volgens mij heeft hij zich behoorlijk ingeleefd in zijn stiefdochter.

tisseenschande | 18-12-12 | 16:03

@Kapitein Sjaak Mus | 18-12-12 | 15:55
Is een legitieme pr0n-site hoor.
Als daar wat illegaals op blijkt te staan moet joris
gewoon even contact met ze opnemen.

Piet_Snot | 18-12-12 | 16:03

@FleXz | 18-12-12 | 15:26 | + -2 -

Idd! Had het zojuist ook even opgezocht, een diagnose die je ook zou kunnen omschrijven als 'wat een irritante megool'.

Maar ja, strict gesproken is het geen incest maar sex met minderjarigen. Daar denkt men in justiele kringen genuanceerder over dan de gemiddelde nederlander.

DebraCadabra | 18-12-12 | 16:02

Heb zelf PPD-Nos. Fijn om te weten dat ik alles mag. Natuurlijk snap ik zelf wel wanneer ik mensen beschadig hoor. Kan me ook inleven in pijn van anderen. Ik behandel anderen goed en denk goed na over het algemeen. Dat is wat anders dan aanvoelen he? Controle over mijn gedrag heb ik klaarblijkelijk niet. Dus laat ik maar een lijstje gaan maken. Het ligt niet in mijn aard, maar het is klaarblijkelijk mijn bestemming.

Alle gekheid: wat word er weer misbruik gemaakt van een beperking om iemands daad goed te praten. Want dat doen ze,

En de meeste mensen met een mildere autismestoornis functioneren zonder de maatschappij tot last te zijn.

Klootzak, gore klootzak, gore kloterechter. Gore klotenrechtbank.

FOEI!

Jeroen2012 | 18-12-12 | 16:02

De rechter die tot deze uitspraak gekomen is zou standrechtelijk geëxecuteerd moeten worden.

normanius | 18-12-12 | 16:02

vip33 | 18-12-12 | 15:58
Lees het vonnis en kom dan nog eens terug met je onnozele opmerkingen.

"Het bewezenverklaarde levert op:

Ten aanzien van feit 1:

Met iemand die de leeftijd van twaalf jaren, maar nog niet die van zestien jaren heeft bereikt, buiten echt, ontuchtige handelingen plegen die mede bestaan uit het seksueel binnendringen van het lichaam, meermalen gepleegd

Ten aanzien van feit 2:

Gegevensdragers bevattende afbeeldingen van een seksuele gedraging, waarbij iemand die kennelijk de leeftijd van achttien jaar nog niet heeft bereikt, is betrokken, vervaardigen en in bezit hebben, begaan tegen een kind over wie hij gezag uitoefende

De feiten zijn strafbaar."

zoeken.rechtspraak.nl/detailpage.aspx?...

Soy yo | 18-12-12 | 16:01

eerstneukendanpraten | 18-12-12 | 15:49
En in welk opzicht heeft dat iets te maken met dit topic?

Zeg maarKaas_Cuevara | 18-12-12 | 16:01

@dlseth_ | 18-12-12 | 15:58
Ding ding! Als ik een 15-jarige 5 gram coke verkoop krijg ik een hogere straf dan wanneer ik dat met een 25-jarige doe. Om precies die reden.

Symmachus | 18-12-12 | 16:01

Maar die moet te vinden zijn. Hoeveel 42 jarige stiefvaders met baan en 15 jarige stiefdochter kunnen er zijn in een gemeente van 24.000 mensen? Rondje CBS bevolkingsopbouw en telefoongidsen anyone? Mooi doel voor het op te richten Black Ops Team! Rechter fail? BOT antwoord!

enopgerot | 18-12-12 | 16:00

@vip33 | 18-12-12 | 15:58:
Ze was 12 jaar oud toen het misbruik begon.

Muggenmepper | 18-12-12 | 15:59

Bakito | 18-12-12 | 15:53 |
Logisch, we hebben het feelgood topic al gehad vandaag. (Die Grieken die geen belasting betalen.)

Soy yo | 18-12-12 | 15:58

@Quacka | 18-12-12 | 15:51
Ja, want een seksueel misbruikt kind van 15 weet ten alle tijden wat het beste voor haar is...

Klets niet, zelfs niet-misbruikte 15 jarigen hebben geen flauw idee wat goed voor ze is...

dlseth_ | 18-12-12 | 15:58

Er staat "had sex met zn stiefdochter". Er staat dus niet "misbruikt". Ze "wilde" het blijkbaar ook en volgens mij is dit alleen strafbaar als zij of haar ouders aangifte doen. Dit omdat ze ouder is dan 14. Hij wordt dus puur veroordeeld voor het filmen ervan.

vip33 | 18-12-12 | 15:58

Ik zie nergens dat het onvrijwillig was.

Vryth | 18-12-12 | 15:57

Barani517 | 18-12-12 | 15:53 | + 0 -

Heb al aardig wat tegengas mogen ontvangen van medereaguurders toen ik meende dat beide scootervrienden dan maar voor dat doodrijden moesten worden bestraft. Zelfs mijn voorstel om dan maar allebei voor de helft te laten opdraaien werd afgschoten...

eerstneukendanpraten | 18-12-12 | 15:57

Dit is NL.

Flinders | 18-12-12 | 15:56

... daarom PVV...

EricJ | 18-12-12 | 15:56

Eindelijk eens een zaak waar jeugdzorg iets nuttigs mee zou kunnen doen maar hier hoor je ze natuurlijk niet over.

bashghost | 18-12-12 | 15:55

* tikkie verbaasd naar de tegel van Piet S. kijkt en Joris gaat klokken *

Kapitein Sjaak Mus | 18-12-12 | 15:55

Bakito | 18-12-12 | 15:53 | + 0 -

De meest mensen in Nederland worden ook niet vermoord, maar als dat wel het geval is gaat de politie dat onderzoeken en kijken wie daar voor verantwoordelijk gesteld kan worden. En word je schuldig bevonden, dan ga je de bak in. Vreemd he?

eerstneukendanpraten | 18-12-12 | 15:55

@Symmachus | 18-12-12 | 15:49
Pr0n kijken is niet illegaal hoor :o)
Er staat ook niet bij vermeld dat ze minderjarig is.
Uit de beelden kan ik dat ook niet redelijkerwijs afleiden.

Piet_Snot | 18-12-12 | 15:54

De rechtbank van Arnhem heeft dit jaar al de trofee voor het grootste onrecht in 2012 van het burgercomité tegen onrecht wegens het vrijspreken van de marokkaanse scootermoordenaars. Is dit soms hun poging om de trofee te prolongeren?

Barani517 | 18-12-12 | 15:53

De meeste kinderen in Nederland worden niet misbruikt. Waarom moet hier toch altijd nadruk worden gelegd op negativiteit? Bah.

Bakito | 18-12-12 | 15:53

Tja als je het rechtbank verslag leest maakt het veel duidelijk. Ja deze man is gruwelijk over de schreef gegaan. Hij heeft zelf kennelijk hulp gezocht en zich kenbaar gemaakt. Ontkent niets, betuigd spijt en werkt met alles en iedereen mee. Ze vrouw, stiefdochters werken mee aan zijn behandeling andere "hulp" instellingen geven aan dat een gevangenisstraf meer schade dan een oplossing brengt.

Als al die partijen in meer en mindere maten er van overtuigd zijn dat jaren gevangenisstraf slechter is dan de gewenste behandeling. Wie zijn wij dan om te bepalen dat het recht hier niet gesproken is?

Rechtspraak is nog altijd gericht op het corrigeren van overtreders en niet bedoeld als wraakzuchtig instituut.

Al met al wijst het er op dat je hier spreekt over een behoorlijk groot drama voor alle betrokkenen die zich gezamenlijk een weg er uit proberen te vechten.

Bedenk | 18-12-12 | 15:53

Zo aan alle reacties te zien is de 'rechtsorde geschokt'.
Van welke planeet is de rechtbank?.

spooked | 18-12-12 | 15:53

Zot

bas ooms53686289 | 18-12-12 | 15:52

Wie weet heeft de 15 jarige stiefdochter haar stiefvader wel besprongen.

nogeentjedan | 18-12-12 | 15:52

als de stiefdochter het eens is met de straf, dan hoort iedereen zijn bek te houden. Is dat niet zo, dan heb ik geen begrip voor de rechter. Uiteindelijk hoort de mening van een slachtoffer belangrijker te zijn, dan de mening van de gemiddelde reaguurder.

Quacka | 18-12-12 | 15:51

Mac The Ripper | 18-12-12 | 15:34

Had handig geweest als uw overgrootvader Jack zich ooit bekend had gemaakt, had die zich kunnen verschuilen achter zijn stoornissen.....

The Evil One | 18-12-12 | 15:50

Rechters en kinderen,dat is al gevaarlijk.

fleurtje | 18-12-12 | 15:49

@Piet_Snot | 18-12-12 | 15:45
Hmm. De wet is ook niet voor niets duidelijk over kiddiepr0n, en daarnaast is dus wel vast komen te staan dat eea strafbaar was. Lijkt me dus duidelijk dat ik daar niet naar ga kijken, als ik het al zou willen.

Ik hoop voor je dat je zelf ook nog niet hebt gekeken overigens, GS zal alle IP's wel met de pliesie delen.

Symmachus | 18-12-12 | 15:49

Je hoeft geen D. Stapel te zijn om te kunnen concluderen dat in dit land ettelijke miljoenen mensen zich niet kunnen inleven in anderen, dus die hebben nu een excuus. Aan de andere kant, was de stiefdochter 16 geweest dan had mams er ook moeite mee gehad, maar had de viezerik wettelijk gezien wel goed gezeten, denk daar maar eens over na voordat u de doodstraf en TBS eist.

The Evil One | 18-12-12 | 15:48

De rechterlijke macht in Nederland bestaat uit een stelletje zieke geesten. Samen met de wetgever zijn zij in Nederland verantwoordelijk voor onnoemelijk veel criminalitiet, geweld en misbruik door zaken amper strafbaar te stellen of niet of nauwelijks te bestraffen en daders vrij rond te laten lopen.

Barani517 | 18-12-12 | 15:48

"Hij krijgt een proeftijd van vijf jaar, ruim langer dan justitie wilde, zodat de man alsnog de cel in moet als hij opnieuw de fout in gaat. Daar moet volgens de rechtbank 'ernstig rekening mee worden gehouden'."

Dus de rechtert houdt er ernstig rekening mee dat deze knakker opnieuw aan het verkrachten zal slaan en oordeelt dat hij maar bij zijn slachtoffer moet blijven?

Mijnheer de rechtert zal zelf wel van de kleinekinderenliefde houden, als je zo 'straft'..

dlseth_ | 18-12-12 | 15:48

'Een celstraf zou hem zijn baan kosten en daarmee leiden tot ontwrichting van het gezin waar het meisje nog altijd woont, oordeelt de rechtbank van Arnhem dinsdag.'

??????

Is niet te geloven joh!
Er worden kinderen voor veel minder (tegen hun eigen zin in) bij hun ouders weg gehaald!

Daarnaast gaat waarschijnlijk nu elke pedofiel DD-NOS bij zich laten diagnostiseren.

Johan-Moric | 18-12-12 | 15:48

@John Dough | 18-12-12 | 15:36
Als het zonder dwang is gebeurd dan heeft de vader misbruik gemaakt van zijn machtspositie, in plaats van het kind tegen zichzelf te beschermen. Dat is kwalijk, hoe je het ook wendt of keert.

rara | 18-12-12 | 15:48

@rara | 18-12-12 | 15:31

Okee, okee, om precies te zijn een psycholoog/creatief therapeut tijdens een praktijkles in mijn 1e (en enige) jaar CT. Gap wist precies te vertellen hoe het er aan toe ging, en vooral hoe om te gaan met ouders van so-called ADD en PDD-NOS kindjes.

FleXz | 18-12-12 | 15:47

@Symmachus | 18-12-12 | 15:45
De videobeelden staan overigens gewoon op internet, las ik net elders (www.heavy-r.com , zoek zelf maar verder)
Kan niet bepaald zeggen dat het met tegenzin lijkt te gebeuren.

Piet_Snot | 18-12-12 | 15:45

De bonobo aanpak om kindeten op te voeden lijkt me beter dan de Bokito. Wat zou de straf zijn bij een fikse aframmeling.

Watapatja | 18-12-12 | 15:45

@Piet_Snot | 18-12-12 | 15:37
Klopt, meisjes kunnen op die leeftijd ook vol hormonen zitten. Juist DAAROM dien je er met je poten af te blijven, de wet is daar duidelijk over.

Symmachus | 18-12-12 | 15:45

Die vrouw van hem spoort ook niet.. ik had hem zijn snikkel eraf gesneden en die in zijn strot geduwd.

Akky | 18-12-12 | 15:44

Het is maar wat je een gezin noemt, vader is crimineel, moeder op zijn minst getuige die verzuimd heeft aangifte te doen van strafbare feiten.

witwas | 18-12-12 | 15:43

Er moet hier sprake zijn van een pedagogisch neukpartijtje zonder dwang anders begrijp ik de strafmaat niet. Ook moeders onderkent zijn kwaliteiten anders blijft ze niet bij hem. Staan de beelden al op www.eroprofile.com ????

Magisch realisme | 18-12-12 | 15:40

Zijn er banen die men behoudt, wanneer men in het gevang geworpen wordt?

Ignatius Barracuda | 18-12-12 | 15:40

Incest komt ontzettend vaak voor. Dat is erg. Zo vaak zelfs, dat we echt niet iedereen in de gevangenis kunnen gooien:
www.seksueelmisdrijf.nl/index.php?opti...
Daarom pleit ik voor het algemeen aanvaardbaar worden van vrije liefde of van polyamorie. Dan is het niet meer nodig om onwillige maar gemakkelijk domineerbare seksobjecten in de onmiddellijke omgeving te zoeken.

Zyprexa20mg | 18-12-12 | 15:39

En dit is nog een van de beste opvanggezinnen van Jeugdzorg.

Watapatja | 18-12-12 | 15:38

Zijn wij nu die schreeuwende ouders langs de zijlijn die het niet eens zijn met een beslissing van de scheidsrechter?

de Bree | 18-12-12 | 15:38

eerstneukendanpraten | 18-12-12 | 15:28
Ja, en volgens het oudgermaanse recht was de vader een held. Wat is je punt?

Zeg maarKaas_Cuevara | 18-12-12 | 15:37

Hoezo 5 jaar? Weet hoe lang het geleden is, maar op een gegeven moment is het niet meer strafbaar,

roze_bril | 18-12-12 | 15:37

@Sowieso_21 | 18-12-12 | 15:06
Inderdaad.
Ik vermoed dat we maar een eenzijdig beeld van het verhaal krijgen hier.
De milde uitspraak in combinatie met de leeftijd van het meisje, doen mij vermoeden dat er geen dwangaspect aanwezig was. Het initiatief tot sex zou ook wel eens van het meisje uitgegaan kunnen zijn. Gebeurt op die leeftijd redelijk vaak, en daar dient men in de rechtspraak dus ook rekening mee te houden.

Als ze 16 was geweest (sexueel meerderjarig),
was dit namelijk ook nooit voor de rechter gekomen.
(tenzij er dus wèl een dwangaspect aanwezig was).

Piet_Snot | 18-12-12 | 15:37

@ Sowieso_21 | 18-12-12 | 15:06

Ja, zo verrot is 't hier wel!

De therapeute, in de TBS kliniek, van mijn ex presteerde 't zelfs om Centrum Jeugd & Gezin aan te schrijven, of zij er voor konden zorgen dat ik mijn kinderen naar hem toe bracht. Want dat was goed voor ZIJN "herstel"!¿

Let wel, ging hier over de (zichzelf nog steeds hun papa noemende) persoon die gezeten heeft voor de vuiligheid die hij met hen heeft uitgehaald. En god weet waarvoor hij überhaubt in TBS zat. Zit je over 't algemeen ook niet voor zweetvoeten!

OT...
Dat soort figuren helpt maar 1 ding... castreren. Liefst met een botte schaar. Maar dat zal dan wel net weer niet mogen *zucht*

AnnyDHW | 18-12-12 | 15:37

"Zo'n meisje kan er ook wel gewoon om gevraagd hebben door zich op een bepaalde manier te kleden.", aldus Peter R.

bokkepruik | 18-12-12 | 15:36

Een beetje werkgever met ballen knikkert deze viespeuk op straat, jammer dat de bond of een lutser advocaat dan meteen op de stoep staat.

Barbatruuk! | 18-12-12 | 15:36

BekiekUtMoar | 18-12-12 | 15:34
Je mag ook niets meer tegenwoordig..

Zeg maarKaas_Cuevara | 18-12-12 | 15:36

Stiefvader. Niet bloedverwant aan meisje in kwestie. Beetje fucked up, maar als het zonder dwang gebeurd is dan is stiefdochter ook niet geheel zonder schuld.

Volgens mij ligt het verhaal inderdaad iets genuanceerder dan hier wordt voorgespiegeld, maarja, daar is het Geenstijl voor natuurlijk.

John Dough | 18-12-12 | 15:36

En ik ken iemand die voor potloodventen € 500 straf kreeg met 2 jaar proeftijd. Die gozer heeft zelfs niemand aangeraakt, was alleen wat in de war...

BekiekUtMoar | 18-12-12 | 15:34

Laten we allemaal onze persoonlijkheidsstoornissen vooral gebruiken gaan als excuus. Zucht.

Mac The Ripper | 18-12-12 | 15:34

Ik kan er niet meer tegen...

funkyd | 18-12-12 | 15:34

Oude spelling: styfvader.

Van Dikhout | 18-12-12 | 15:34

Zo een rechtspraak is minachting naar het slachtoffer.

Artwido | 18-12-12 | 15:33

@ Willianus Wortelus | 18-12-12 | 15:29

oh.. dan heb ik mij laten misleiden door de googlecache van zeg maar jansen.
blijf het een vreemde gang van zaken vinden en op een dag komt eea wel naar buiten.

(c)ZWITSUL | 18-12-12 | 15:32

Ja maar hij heeft toch... en zij is toch... ontwrichting is toch al... kans op herhaling? Mijn hoofd doet pijn.

Fierljepping on ice | 18-12-12 | 15:32

Pedoland ooooh pedoland...

Fr3bzY | 18-12-12 | 15:31

@FleXz | 18-12-12 | 15:26
Heb me ooit eens laten vertellen door een psy

Psy de rapper? Daar zou ik zelf geen vertrouwen in stellen. Overigens bestaat PDD-NOS en Asperger binnenkort niet meer, dus zullen de bijbehorende klachten van mensen met deze 'aandoeningen' ook wel vanzelf verdwijnen. Oh wacht...

rara | 18-12-12 | 15:31

@ mooilid | 18-12-12 | 15:27

idd duidelijk dat de rechter heeft gekozen .. wij noemen dat klassejustitie.

(c)ZWITSUL | 18-12-12 | 15:30

Hoe gaat het met het meisje?

Artwido | 18-12-12 | 15:30

(c)ZWITSUL | 18-12-12 | 15:27 | Neenee.

Dat is niet dezelfde vent. De één is 59 en de ander 42.

Willianus Wortelus | 18-12-12 | 15:29

WTF?! gewoon minderjarig,dus de bak in!!

endtotrolling | 18-12-12 | 15:28

Volgens de sharia had de stiefdochter nu een stenenregen kunnen verwachten...

eerstneukendanpraten | 18-12-12 | 15:28

Het is in ieder geval anders dan misdrijven als roof, geweld e.d. tegen anderen, want daar is zo'n dochter dan niet bij betrokken.
@hfakker | 18-12-12 | 15:18

dus daar is het wel goed om de vader uit het gezin te halen omdat het gezin onschuldig is en er niet eens bij betrokken is?
terwijl in het geval van deze vader met stiefdochter heeft de stiefdochter niet na de eerste keer aan de bel getrokken en ik vermoed dat ma het ook wist en hier niets mee gedaan heeft. dus hier is het gezin betrokken bij de misdaad en dus moet deze beschermd worden.
ik hoor het wel weer. 'daders' moeten volgens jou geknuffeld worden.

LordNobady | 18-12-12 | 15:27

Duidelijk dat de rechter heeft gekozen om het kind het minst te schaden. Wel jammer voor al die mensen die de stiefvader op het marktplein het liefst zouden verbranden en uiteindelijk een stiefbroertje dood hebben aan het meisje. Wanneer je niet het hele dossier kent dan ook niet oordelen, lijkt me

mooilid | 18-12-12 | 15:27

Stel dat dat kind ooit wraak zou nemen op haar vader. Zou ze dan TBS krijgen omdat ze niet goed met emoties om kan gaan?

rara | 18-12-12 | 15:27

@ (c)ZWITSUL | 18-12-12 | 15:07

zeg maar jansen heeft al gevonden dat het de gemeentesecretaris was.
Dus, zoals verwacht, een hoge ambtenaar.

(c)ZWITSUL | 18-12-12 | 15:27

Heb me ooit eens laten vertellen door een psy dat PDD-NOS een naampje is voor een niet bestaande aandoening die lichtjes tegen het autistisch spectrum aanschurkt, ofwel helegaar niks. Ouders willen graag dat kindertjes een etiketje krijgen, PDD-NOS (ookwel Pervasive developmental disorder not otherwise specified, let vooral op die laatste 3 lettertjes) is dat etiketje. Het zegt niets, het doet niets, het zorgt er hoogstens voor dat pappie en mammie iets interessants kunnen vertellen aan hun collega's over hun kroost. Wat dit geval des te vreemder maakt, papa verschuilt zich achter een onzin-diagnose....

FleXz | 18-12-12 | 15:26

In een eerdere versie van nu.nl stond nog dat het ging om meerdere neukpartijen met zijn vijftienjarige dochter en meerdere keren is dat netjes gefilmd. In de versie van 15:03 wordt er plotseling gedaan alsof het maar 1 keer gebeurd is.

Het gezin wordt niet ontwricht door de rechter wanneer hij de pedo in het gevang gooit, het gezin wordt ontwricht wanneer de pedo zijn Duitse helm in het walhalla laat zakken. Oorzaak en gevolg zijn voor deze rechter duidelijk te moeilijk. Kans op herhaling terwijl de pedo en de slachtoffers slaapkamers delen, hoezo kat op het spek?

Daarna volgt eindeloos geouwehoer dat de pedo en de zieligheidsindustrie elkaar gevonden hebben. Zoals het evangelie jezus vond. Nergens staat een woord welke hulp het slachtoffer inmiddels heeft gekregen. Een jongen die alleen rauw voedsel eet wordt uit huis geplaatst, net zoals een meisje die de wereld wilde rondzeilen, maar dit slachtoffer en haar zusje wonen nog thuis.

Ik heb bovenstaande tekst een keertje of vier terug moeten lezen. Het beschrijft dermate veel waanzin in drie alinea`s dat ik niet meer weet welke delen van deze bad trip fictie zijn.

Feynman | 18-12-12 | 15:26

zeg maar jansen | 18-12-12 | 15:18 | De man waar jij op doelt is 59, geen 42...

Willianus Wortelus | 18-12-12 | 15:25

master_broccoli | 18-12-12 | 15:20 Dat is ook niet te rijmen. Het is ongelooflijk.

Ik hoop dat het O.M. nog in beroep kan tegen deze onbegrijpelijke uitspraak.

zeg maar jansen | 18-12-12 | 15:25

Waarschijnlijk kunnen de D66 rechters zich goed identificeren met deze smerige vent. Vandaar de lage straf.

Old_Spice | 18-12-12 | 15:24

Hoe lang heeft Woody Allen daar eigenlijk nog voor moeten brommen?

Conan de Rabarber | 18-12-12 | 15:23

@Koninging Beatricks | 18-12-12 | 15:17
Die rechter heeft anders wel bij u de eed afgelegd!

Noepje | 18-12-12 | 15:23

snik...

ikdenkwat | 18-12-12 | 15:23

In relatietherapie met z n vrouw.
Mijn vrouw zou me naar een andere therapie schoppen, fysiotherapie.

Uw Verzekeringsadvis | 18-12-12 | 15:23

@vincent uit groninge | 18-12-12 | 15:09
mmm dus een niet gespecificeerde sociale afwijking is een rede om alles te mogen doen wat je wil.
LIKE.
iedereen heeft wel een -kleine- sociale afwijking. en bij gebrek aan onderzoek zijn ze meestal niet gespecificeerd.

en dan een gezin hebben zodat er dus een rede is om dit niet te verstoren.

klinkt goed ik doe mee.

(ps nu.nl is iets genuanceerder. hij is al voordat het bekend was vrijwillig in therapie gegaan en heeft volledige openheid van zaken gegeven. niet dat dat genoeg is maar ok. )

LordNobady | 18-12-12 | 15:22

Waar is Dexter als je hem nodig hebt...

turbopriest | 18-12-12 | 15:22

Trouwens, een kind van 15 aan stukken scheuren en dat filmen, valt dat niet onder het vervaardigen van kinderporno?

Seeker020 | 18-12-12 | 15:22

Zonder restepc geen rechters!

Ow... eh...

Bezorgdenverjaagster | 18-12-12 | 15:22

zeg maar jansen | 18-12-12 | 15:11 De rechter heeft argumenten, zoals in het artikel staan, waardoor de dader blijkbaar niet naar het gevang hoeft. Wil niet zeggen dat ik het daar mee eens ben..

Vervolgens concludeert de rechter ook dat herhaling waarschijnlijk is. Dat laatste kan ik niet rijmen met het feit dat het slachtoffer bij de dader in mag blijven wonen.

master_broccoli | 18-12-12 | 15:20

Het niet aangeven van richting en het daarbij wisselen van rijbaan kost straks 320 euro!

Maar sex met je stiefdochter...... Foei, niet meer doen!

Je laat die vuile kl00tzak daarna toch niet in het zelfde huis wonen als het slachtoffer?! Ik vind het echt serieus NOT DONE van het OM.
En verschrikkelijk voor haar.

r04drunn3r | 18-12-12 | 15:19

Rechter in deze zaak zal zelf ook wel bepaalde gevoelens koesteren voor minderjarige meisjes.

Bubske | 18-12-12 | 15:19

Dit had natuurlijk NOOIT mogen voorkomen. Het was juist de sex die het gezin de harmonie bracht. Dit wordt nu ruw doorbroken. Was het nog maar de gereformeerde jaren 50, waar alles achter de gordijnen bleef. *nostalgisch zucht

roze_bril | 18-12-12 | 15:19

"De rechtbank rekent het hem ernstig aan dat de ontucht in huiselijke kring werd gepleegd, terwijl het meisje daar op veiligheid had moeten kunnen rekenen."

Tha Fuck? Had ie een wildvreemde meid stukgetrokken voor de camera had ie maar 120 uur hoeven schoffelen ofzo?

Willianus Wortelus | 18-12-12 | 15:18

@Muggenmepper | 18-12-12 | 15:10
Ach so.
Op die manier geldt het voor iedere in het gezin wonende vader, die actief deelneemt aan het gezinsproces.
Het is zo'n afweging he. Wat schaadt het uit huis halen en wat staat ertegenover.
In dit geval is de 'daad' van de stiefvader gericht tegen de dochter.
En...
Ach, het is gewoon te kudt zoiets.
Die lui verdienen natuurlijk gewoon straf. Maar zo'n gast wegsturen deot zo'n gezin ook geen goed en wat moet je daar nu mee?

Het is in ieder geval anders dan misdrijven als roof, geweld e.d. tegen anderen, want daar is zo'n dochter dan niet bij betrokken.

hfakker | 18-12-12 | 15:18

NL-MB-01 | 18-12-12 | 15:10 De Gelderlander heeft de pagina verwijderd maar in google cache zie je dat het de gemeentesecretaris was.

webcache.googleusercontent.com/search?...

zeg maar jansen | 18-12-12 | 15:18

Waarschijnlijk is die rechter net zo'n viespeuk.

Koninging Beatricks | 18-12-12 | 15:17

Waar kan ik mijn PDD-NOS vrijbrief halen?

Lorem Ipsum | 18-12-12 | 15:17

Ik snap het echt niet. Hoe komt een rechter tot deze beslissing? Hie wordt je als weldenkend mens toch helemaal gek van..

Swean | 18-12-12 | 15:16

Natuurlijk zijn wij het niet eens met de uitspraak van een rechtbank. Wanneer zijn we dat wel eigenlijk?

oze | 18-12-12 | 15:16

Dit gezin is al ontwricht. Onbegrijpelijke uitspraak.

Red mij niet | 18-12-12 | 15:15

@Diareeremmer | 18-12-12 | 15:06
Ik begrijp en deel je verbazing. Toch ben ik bang dat er in zulke gevallen heel veel moeders hun veroordeelde vent zullen blijven steunen. Ondanks het gevaar voor de slachtoffers.
Helaas spreek ik uit ervaring.

Bezorgdenverjaagster | 18-12-12 | 15:14

Het is te triest voor woorden. Er is altijd wel 1 of andere psycholoog die een naampje heeft voor wat jou het recht geeft om dit uit te halen. Ook die psycholoog gelijk ophangen aan zijn ballen. Voor dit soort dingen zijn GEEN excuses.

Hoewel | 18-12-12 | 15:14

De rechtbank van Arnhem is een ontwrichtend effect.

Fijnstoffer | 18-12-12 | 15:14

@Zeg maarKaas_Cuevara | 18-12-12 | 15:12
Voor zowel rechter als OM ja.

Symmachus | 18-12-12 | 15:13

Het is jammer dat Micha Kat een doorgedraaide mafketel is want zijn beweringen dat de rechterlijke macht en de officiers deel uit maken van een netwerk van pedofielen worden door dergelijke krom/rechtspraken wel heel aannemelijk.

SmegmaSmeer | 18-12-12 | 15:13

En als je 240 uur niet bij je baas komt opdagen heeft dat geen gevolgen?
Ik kan de rechtspraak af en toe niet volgen. Dit lijkt me toch op zijn minst een gevalletje TBS.

Zeg maarKaas_Cuevara | 18-12-12 | 15:12

Zojuist weer op Pownieuws een vrouwtje uit Australië dat met voor- en achternaam plus foto op internet staat omdat ze op haar 22e als docent met een 17 jarige jongen sex heeft gehad. Om maar aan te geven hoe krom de wereld is. Hoe dan ook, in Nederland ben je een crimineel zodra je rechts stemt of een rijbewijs hebt. De rest is zielig en kansloos. Slechte jeugd en zo. Voer voor pijprokende linksch psychologen. Het zelfde soort heelmeesters dat verantwoordelijk is voor de verpaupering van een complete generatie ontspoorde allochtonen. En dat alles onder de mantel der liefde. Socialisme icm ons huidige beleid en wetgeving heeft meer weg van een zieke religie dan een democratische rechtsstaat.

Rikketiktik | 18-12-12 | 15:11

master_broccoli | 18-12-12 | 15:09 Zou het voor de dochter én haar moeder niet beter zijn als die man uit huis geplaatst zou worden? Onder dwang in een hotel met kleine raampjes.

zeg maar jansen | 18-12-12 | 15:11

Deze PDD-NOS'er heeft zich volgens mij iets te goed 'ingeleefd' in zijn stiefdochters

ExtreemWeghs | 18-12-12 | 15:11

Ik hoop dat ik de naam van die hond te weten kom. Dan zullen we hem het erg moeilijk maken in Zevenaar.

NL-MB-01 | 18-12-12 | 15:10

Laten wij als "volksgericht" er dan op zijn minst voor zorgen dat hij zijn baan ALSNOG kwijtraakt...

Symmachus | 18-12-12 | 15:10

@hfakker | 18-12-12 | 15:08:
"Een celstraf zou hem zijn baan kosten en daarmee leiden tot ontwrichting van het gezin"..

Dat geldt wel degelijk voor elke veroordeelde vader.

Ik neem even voor het gemak aan dat weinig gevangenen die ook vader zijn een vaste baan hebben..

Muggenmepper | 18-12-12 | 15:10

De rechter die Deze straf beslist heeft mag wat mij betreft meteen ook een proeftijd van 5 jaar krijgen.
Zulke rechters moet je in de gaten houden.

Koninging Beatricks | 18-12-12 | 15:10

Niet MasQQ | 18-12-12 | 15:09 Mail die man dan om het filmpje.

Zieke geest.

zeg maar jansen | 18-12-12 | 15:09

Er staat dus in dat de Rechtbank herhaling waarschijnlijk (!!) acht.. Zou het voor het slachtoffer dan niet beter dat ze (onder gerechtelijke dwang) uit huis geplaatst wordt???

master_broccoli | 18-12-12 | 15:09

Ik ben ooit gediagnosticeerd met pdd-nos heb ik nu een vrijbrief om alles te doen en laten wat ik wil en er nog mee weg kom ook? The fuck overheid.

vincent uit groninge | 18-12-12 | 15:09

(c)ZWITSUL | 18-12-12 | 15:07 In ieder geval iets waar je van onbesproken gedrag moet zijn en blijven.

En een taakstrafje komt niet op je strafblad.

zeg maar jansen | 18-12-12 | 15:09

Jammer, geen foto van dochterlief

Niet MasQQ | 18-12-12 | 15:09

Als deze lijn nog even doorzet, krijg je over tien jaar alleen nog maar een voorzichtige pets op de billen van Oom Agent als je het politiebureau uithuppelt.

Trumple | 18-12-12 | 15:08

De overheid en rechtspraak hebben definitief mijn vertrouwen en respect verloren.
Ik accepteer hun gezag niet meer.
Ik neem het recht voortaan in eigen handen.

343 | 18-12-12 | 15:08

@Muggenmepper | 18-12-12 | 15:07
Niet ieder misdrijf is vader gerelateerd.

hfakker | 18-12-12 | 15:08

Door dit soort achterlijke rechters viert misdaad hoogtij in ons land, maar goed laten we eerlijk zijn, iedereen neukt wel iemands dochter, moet de rechter hebben gedacht ofzo iets, anders dan dit kan ik me niet bedenken waarom je 240 taakstraf krijgt voor zoiets. Of was meneer een Mocro? Schaamte cultuur...

Fokjeop | 18-12-12 | 15:08

wat voor baan heeft die dader.. perongeluk een hoge ambtenaar ?

(c)ZWITSUL | 18-12-12 | 15:07

Nu niet dat ongenuanceerde ineens he, GS.
Het uiteenrukken van gezinssituaties kan wel degenlijk soms tot meer ellende leiden dan het instant houden ervan. Dat is nu juist waar die gezinsbegeleiders zo vaak de faalmist ingaan.
Daargelaten dat het hier wél verkeer kan zijn. Maar dat weet je dus niet, qua nuance.
Aan je (stief)dochter zitten wel altijd foei.

hfakker | 18-12-12 | 15:07

Dat excuus geldt toch voor elke vader die een misdrijf begaat?

Muggenmepper | 18-12-12 | 15:07

Rechter kreeg zeker een stijve bij het idee/de beelden?

GeflipteVlaflap | 18-12-12 | 15:06

Apart dat de moeder van het 15-jarige slachtoffer gewoon bij deze hufter blijft wonen. Apart.... bizar, rijp voor een inrichting.
Lijkt mij...

Diareeremmer | 18-12-12 | 15:06

Dat je als vrouw zijnde bij zo'n vent blijft, dan spoor je ook niet helemaal.

Idontgiveafunk | 18-12-12 | 15:06

Hij lijdt aan de NOS, dat verklaart alles. BEtere TV en hij blijft wel van de kleintjes af (over een paar jaar).

Eigenlijk zou zo´n debiele rechter zo´n man in huis moeten nemen, vooropgestreld dat die rechter een dochter heeft van pak em beet 15.

nu even niet | 18-12-12 | 15:06

Wat mankeert de moeder van die stiefdochter?

zeg maar jansen | 18-12-12 | 15:06

Het zal vast iets genuanceerder liggen. Zo verrot is ons rechtssysteem nou ook weer niet. Dat weiger ik te geloven. Anders moet ik écht emigreren.

Sowieso_21 | 18-12-12 | 15:06

Epic fail is epic

yespur | 18-12-12 | 15:05

240 uur? Pff veel

Sky Lukewalker | 18-12-12 | 15:05

Ok, dus hij heeft 5 jaar voorwaardelijk omdat hij in herhaling kan vallen maar dat meisje woont gewoon nog thuis anders zou de familie ontwricht raken. Dit land is ziek. Heel erg ziek.

Seeker020 | 18-12-12 | 15:05

Wat moet-ie gaan doen; 240 uur cameratoezicht?

Bezorgdenverjaagster | 18-12-12 | 15:05

Ik denk dat ik met /facepalm voldoende zeg.

Fokjeop | 18-12-12 | 15:04

Gelukkig heeft het feit dat hij zijn stiefdochter heeft liggen neuken en het nog eens filmt geen ontwrichtend effect.

Idontgiveafunk | 18-12-12 | 15:04

Que?

WillemDeBezembinder | 18-12-12 | 15:04

Dafuk?

Niet MasQQ | 18-12-12 | 15:03

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken
Kansino. Hét online casino van Nederland.
Online casino met licentie | Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online Gokken | Brokerfolio.com brokers vergelijken | online bookmakers in Nederland
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | Crypto-casino.nl