Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Peter R de Vries weet er alles van #grensrechter

twitterrdevries534def.jpgWeet u wie ook ontzettende klootdzakken zijn? Grensrechters natuurlijk. Tuig van de richel dat het ieder weekend verpest voor de anderen. Twitterkoning Peter R. de Vries weet er van. Goedemorgen. Prettige dag verder.

Reaguursels

Inloggen

Raar! Dus als je als vrouw met een normale rok door Amsterdam-West loopt en de mensen tonen geen respect, dan mag je al die mensen doodslaan. Dit is toch gewoon puur rechtlullen wat krom is? Het is toch appels met peren vergelijken. Geweld is nooit een optie ook al heeft de grensrechter vals gefloten. Dit valt in geen enkele vorm met elkaar te vergelijken en valt dus helemaal niet goed te praten wat die rare Peter R de Vries hier probeert.

Snelheidsduivel | 05-12-12 | 11:34

Omdat er wel eens ergens een onpartijdige grensrechter rondloopt, mag je een andere doodschoppen? Peter R. ik veracht je! Wat een arrogante lul.

bruin1 | 04-12-12 | 23:19

vieze Peter wil een talkshow. dit is alvast de aftrap.

Rijole | 04-12-12 | 22:05

"Oud-topscheids Mario van den Ende is het trouwens volledig met mijn observaties eens (Bron: Radio I)."
.
Dus de nietstzeggende mening van ene Mario van den Ende legitimeert Peter uiteindelijk om zulke diarree op de social media te plempen?
Hij tracht er dus met alle macht een punt aan te lullen. #Houdtwijselijkjekop

Ommezwaai | 04-12-12 | 22:02

Lees ik dit goed? Peter die na doodslag dan wel moord, het wat gladstrijkt met het niet dan wel partijdig zijn van de grensrechter? Peter die fysiek geweld in een context legt waar het begrijpelijk is? Kan die mongeaul niet weer een keer lekker opdringerig doen ergens in een bananenland, tegen één die er wel toe doet in dat bananenland…? Ik heb nog wel wat adresjes overzee waar hij eventueel lekker mee mag discussiëren op zijn welbekende manier.

No Mames | 04-12-12 | 21:57

Peter R.:"Ben zelf 10 jaar lang grensrechter/scheidsrechter geweest, sta laatste 18 jaar elke week langs de lijn en zie wat er gebeurt."
.
Precies, zoals ik reeds eerder memoreerde, noem dan eens man en paard!

Ommezwaai | 04-12-12 | 21:56

LJBrinkhorst | 04-12-12 | 20:26
Ik had het niet treffender kunnen verwoorden.
Het idee dat dit menneke nu op de tribune van Real Madrid voetbal zit te kijken, geeft mij maar een naar gevoel. Eens kijken wat ie nu weer over het spel en de arbitrage te Twitteren heeft...

Ommezwaai | 04-12-12 | 21:51

@Ommezwaai.

Dat siert de betreffende supporters van de hoofdstedelijke voetbalclub.

Peter Rudolf de Vries, die tot diep in de jaren 90 alleen zijn misdaadstukjes kwijt kon in het Algemeen Dagblad en een of ander softpron leesmapvehikel omdat hij al uitgekotst was bij de Telegraaf. Maar het moet gezegd, hij werd bij het AD op handen gedragen. Zoals uw oude moeder het altijd al wist te vertellen; met een grote bek kun je het heel ver schoppen.
Maar een volstrekt moraalloos mannetje zowel zakelijks als privé is het wel.

LJBrinkhorst | 04-12-12 | 20:26

-weggejorist-

Wat een moment om zoiets te zeggen.

firefighter | 04-12-12 | 20:25

Twee buitenspel. Rode kaart.

G-unite | 04-12-12 | 18:35

-weggejorist en opgerot-

La Vie En Rose | 04-12-12 | 18:23

Die tiefusloel wil gewoon weer op TV komen met z'n uitspraken.. over de rug van een dood iemand.
lafbek! .. gewoon mediageil

de ene moslim snijdt de keel door van een meisje van 14, de ander schopt iemand dood vanwege een SPELLETJE

en de vriendjes van die allogtonen, willen hen vrij.. die vinden dit prachtig.. ies toch normaaal

Ik werk in de rotterdamse haven, en heb nog nooit 1 allochtoon tegen de wind in zien fietsen 's morgensvroeg om naar z'n werk tegaan!! niet 1 !

als ze 2 paspoorten hebben: nederlands paspoort innemen!
POLITIEK DOET IETS!

Rest In Privacy | 04-12-12 | 18:14

Volgens mij is Peter een beetje aan het dementeren,
of hij houd van besneden piemels dat kan ook.

Rimpeldoos | 04-12-12 | 17:40

Peter zit momenteel in Madrid om naar een voetbalwedstrijdje te gaan kijken, en wat mij betreft mag ie daar blijven. Scheelt Zwarte Piet weer een hoop sjouwwerk.

Hans Otjens | 04-12-12 | 17:11

Domme Peter R. De Vries.
Lijkt zich niet te beseffen dat, aangenomen dat er inderdaad onsportieve lui tussen zitten, waar DAT dan weer vandaan komt.
Onsportieve spelers lokken onsportieve reacties uit.
Laf en laag dat hij voor de slachtoffers opneemt.
Probleem begint bij de spelers, niet bij de grensrechters.
Peter R De Vries pleegt sociale suicide. Na vandaag neemt niemand hem nog serieus.

gaffelbaard | 04-12-12 | 17:08

-weggejorist-

Bakito | 04-12-12 | 17:05

-weggejorist-

doenormaal! | 04-12-12 | 17:00

@Schoorsteenveger | 04-12-12 | 16:35

Het is juist dat de Vries geen enkele empathie heeft met het slachtoffer in deze wat de zaak wrang maakt. Verder is het ook nog eens zo dat er geen enkel bewijs is dat deze grensrechter onsportief dan wel onpartijdig was. Dat is dus een gevallteje karaktermoord.

Vervolgens is het zo dat als dat wel het geval was het feit dat deze grensrechter deze prijs heeft moeten betalen volstrekt onaanvaardbaar is. Logica.

Maar als laatste punt, en daar heeft de Vries gewoon gelijk in moet ik zeggen dat partijdige en onsportieve grensrechters in het amateurvoetbal wel degelijk agressie oproepen en daar maar al te vaak de aanleiding van zijn.

Dat is gewoon een feit.

pius | 04-12-12 | 16:42

Kingswood79 | 04-12-12 | 15:30 |
"Theo van Gogh had natuurlijk nooit en te nimmer neergestoken mogen worden maar hij had wél zijn brutale bek moeten houden. Respect moet van twee kanten komen.'

Schoorsteenveger | 04-12-12 | 16:35

De 'R' van raaskallen.

redsniper2 | 04-12-12 | 16:28

-weggejorist en opgerot-

Bakito | 04-12-12 | 16:20

-weggejorist-

La Vie En Rose | 04-12-12 | 16:16

Correctie:
Want reken maar dat de reactie van Peter en zijn politiek-correcte-moreel-superieure- kop in het zand stekende- struisvogelvriendjes heel anders was geweest als roomblanke Nederlandse voetballertjes een grensrechter hadden doodgetrapt.

La Vie En Rose | 04-12-12 | 16:15

-weggejorist-

doenormaal! | 04-12-12 | 16:13

@Kingswood79 | 04-12-12 | 15:35
You're missing the point.

Een normaal mens spreekt als eerste zijn/haar afschuw uit en wenst de familie heel veel sterkte toe.

Zo niet Peter R.
Die stuurde vanmorgen slechts drie tweets de wereld in,
over die partijdige en onsportieve grensrechters.
En daar kon nog net van af dat hij geweld tegen grens- en scheidsrechters niet goedkeurt, met een 'maar' erachter.

Dus hij keurt het niet goed, maar begrijpt het wel.
Zo lees ik het.

En deze reactie komt imho voort uit het feit dat de daders minstens twee jongens van Marokkaanse afkomst zijn.

Want reken maar dat de reactie van Peter en zijn politiek-correcte-moreel-superieure- kop in het zand stekende- struisvogelvriendjes had gehoord als roomblanke Nederlandse voetballertjes een grensrechter hadden doodgetrapt. Dan was het de schuld van het Nederlandse tuigh geweest. Laatstaan als die grensrechter een kleurtje had gehad. Dan hadden Petor and friends van de daken geschreeuwd dat het hier om een racistische moord zou gaan.

En dat weet iedereen die Peter een beetje gevolgd heeft. Vandaar nog meer verontwaardiging over die tweets.


La Vie En Rose | 04-12-12 | 16:09

De man is nog niet begraven of De Vries haalt alvast zijn naam door het slijk, zonder overigens deze persoon gekend te hebben.

Rest In Privacy | 04-12-12 | 16:07

-weggejorist-

doenormaal! | 04-12-12 | 15:56

Misplaatste opmerkingen van De Vries en wel hierom. Meneer suggereert dat er een verband bestaat tussen dit geval van doodslag en het feit dat er nogal eens met opzet een loopje wordt genomen met de regels door grensrechters. Daarmee suggereert De Vries dat deze doodgetrapte meneer met opzet vals aan het vlaggen was. En dit, De Vries, kun jij helemaal niet aantonen. Want jij kent deze vlagmeneer helemaal niet. Wat De Vries doet is iemand post mortem beschuldigen zonder enige grond. Natuurlijk zal De Vries dit ontkennen, maar hij legt wel het verband. En daarmee de suggestie richting het slachtoffer. Over respect gesproken!

Rest In Privacy | 04-12-12 | 15:49

Kingswood79 | 04-12-12 | 15:30
+1

Kaan78 | 04-12-12 | 15:42

Timing is niet erg handig van Peter. Los van dat heeft hij natuurlijk wel een punt. Er zitten scheids- en grensrechters bij, die het niet zo nauw nemen met de regeltjes.

Het viel te verwachten dat half Nederland over Peters opmerking valt. Had hij dit 2 dagen geleden geschreven, dan waren de reacties vast anders.

Niemand verdient het natuurlijk om lens te worden getrapt bij verkeerd vlaggen. Wederom een zwarte dag in de sportgeschiedenis.

Jet 777 | 04-12-12 | 15:42

Dus voor de duidelijkheid, niemand (ook Peter niet) suggereert dat ie het wel zelf verdiend heeft.

Rest In Privacy | 04-12-12 | 15:35

Het is heel simpel de vries is zo tenenkrommend links dat hij de blinde noodzaak voelt het voor de allochtone landverpesters te moeten opnemen. Loverboys zijn ook geïmporteerde cultuur verrijking waar wij anders nooit mee te maken hadden gehad. En vaatstra was ook zo belangrijk omdat mensen dachten dat het een jawel asielzoeker was. Tks peterrr bedenk eens hoe links het is al die sletjes van je te misbruiken.Ik zou ze niet meer willen als ik in jouw rotzooi moest roeren.

J.J. de Algenman | 04-12-12 | 15:32

Leest men wel goed?
"verdienen natuurlijk nooit en te nimmer geweld" dus dat betekend dat ook Peter geweld ten alle tijden afkeurt, hoe partijdig de scheids of grensrechter ook is.
"onderdeel van het probleem" Het probleem is dus (o.a.) opvoeding van die jongens door de ouders, begeleiding door de club, voorbeeld in het betaald voetbal, achterlijkheid van de jongens zelf, en alles wat je er nog meer bij kunt halen, maar ook een klein onderdeel van het probleem is partijdige leiding. Dat is wat ie zegt.

Dus als je aan mogelijke oplossingen/aanpak van het probleem gaat kijken dan is er naast het straffen van de daders, verbeteren van opvoeding, beleid van sportclubs, etc, ook een taak van de KNVB. En die taak is naast het goed in de gaten houden en aanpakken van agressieve teams/clubs, ook het goed in de gaten houden en aanpakken van onsportieve en partijdige teams/clubs. Dat is wat ie vlgs mij zegt.

Veel reaguurders lopen blind Geenstijl achterna, anderen kunnen Peter R de vries niet uitstaan (zeer begrijpelijk) en reageren daarom m.i. volkomen onterecht op Peters uitspraken op twitter.

Tuurlijk keurt niemand dit gedrag goed en ligt het grootste probleem bij de daders zelf. Maar als je het probleem van agressie (verbaal of fysiek) op het veld wilt aanpakken moet je wel alle facetten van het probleem aanpakken.

Rest In Privacy | 04-12-12 | 15:30

Wanneer wordt`ie nou eens afgepaft?

scootah rijdert | 04-12-12 | 15:26

tsja, Peter L. de Vries. Je bent er niet bij geweest, kent de feiten niet en je suggereert wel eventjes dat het probleem hier de grensrechter is. Mooie gefrituurde paardenpik. Fijn Sinterklaas en Kerstmis vieren voor de familie van de vermoorde man.

Dikke Worst | 04-12-12 | 15:22

Nieuw doosje tolerantie kopen gaat.

van Nazareth | 04-12-12 | 15:21

Natuurlijk heb je ook onsportieve of partijdige scheidsrechters. Komt iedereen wel eens tegen. Dus dat betekent gelijk dat het minder erg is wat er gebeurd is natuurlijk. Muil dicht als je niet weet wanneer hij open moet, eikel.

KarelMarks | 04-12-12 | 15:19

thinio | 04-12-12 | 12:57 | + -15 -
Gelukkig voor mij maak ik 2040 niet meer mee.

van Nazareth | 04-12-12 | 15:08

En de Tim Kuik-award voor grootste lul gaat naar........

Prins Fontainebleau | 04-12-12 | 15:00

-weggejorist-

Bakito | 04-12-12 | 14:45

Kom, Steve Brown, maak af waar je ooit mee begonnen bent.

Ayatollah Oink-Oink | 04-12-12 | 14:41

-weggejorist-

La Vie En Rose | 04-12-12 | 14:34

-weggejorist-

doenormaal! | 04-12-12 | 14:33

Dadelijk gaat Peterrrrr ook nog beweren dat Marianne Vaatstra verkracht en vermoordt is omdat ze een kort rokje droeg.

Roeieber | 04-12-12 | 14:30

Landverrader nummer zoveel.

van Nazareth | 04-12-12 | 14:23

Ik zie dat mevrouw weer teruggekeerd is en voor af aan is begonnen en dat het gewoon toegestaan is. En dat is mooi. Want dan hoef ik met ook niet in te houden tegen die psychotische demoniserende heks en haar laffe ruggengraatloze kompanen.

The heat is on.

pius | 04-12-12 | 14:22

die De Vries is een ontzaglijke lamlul en zijn timing is ronduit stuitend maar hij heb wel gelijk, in deze

hetluis | 04-12-12 | 14:22

-weggejorist-

doenormaal! | 04-12-12 | 14:21

Die Peter R de Vries is de grootste viespeuk en gek die in dit land rondloopt. Dat blijkt wel weer uit de berichten die hij rond gestuurd heeft. Hij staat ook achter het idee om voor pedofielen getekende kinderpornofilms te maken. Deze man is doodziek en gestoord. Ze zouden hem een levenslang een twitter- en spreekverbod moeten geven. Ik hoop van harte dat dit stuk vuil een keer tegen de verkeerde aanloopt.

dvdp60 | 04-12-12 | 14:15

-weggejorist-

La Vie En Rose | 04-12-12 | 14:14

-weggejorist-

meesterinche | 04-12-12 | 14:13

Zo'n Peter R de Vries. Immer vol van zichzelf, immer zich voordoen als een perfect en fatsoenlijk mens. Een beter mens bestaat er niet. En dan dat gejank als hij kritiek krijgt. Dat is jaloezie, zo beweert hij, want een perfecter en beter mens als PetOr bestaat er niet.

Ach we kennen allemaal wel zulke figuren die nog een kenmerk hebben: Ze zijn totaal blind voor hun eigen zwakheden, hun eigen gedrag. En als daar dan een reactie op komt, gaan ze alweer janken. Dan heeft de boze buitenwereld het weer gedaan.

En in hun betoog over die boze buitenwereld vertolken ze
nou precies hoe ze zelf in elkaar zitten.
Ook dat zien ze niet.
Die blindheid, Grappig is dat.

Afijn, we gaan Petor vast de komende dagen weer zien en horen bij DWDD of P&W.

La Vie En Rose | 04-12-12 | 14:01

@La Vie En Rose | 04-12-12 | 12:46
Wat zelfreflectie is wellicht een goed medicijn tegen het braken.

Art Vandelay Ultor | 04-12-12 | 14:00

@Desmoulins | 04-12-12 | 13:42

Heey lekkere zuurstok van me. Mocht je weer niet neuken? Dat is de schuld van de allochtonen ik zeg het je. Die klote islamisering. Anders had je nooit zolang droog gestaan.

Hoelang moet het nog duren voor het Nederlandse volk dat inziet en er wat aan doet.

Want dat rukken gaat vervelen natuurlijk.



pius | 04-12-12 | 13:58

@thinio | 04-12-12 | 13:33

Voorkomen door de aandacht te richten op vrijwilligers die het (jeugd)amateurvoetbal mede in leven houden... Als jij graag objectiviteit langs de lijnen wilde zien, had je iets beter moeten zijn. Hoe hoger het niveau, des te beter de arbitrage is.
Oorzaak en gevolg zijn niet aan jouw besteed en het achterliggende punt, dat jij denkt te maken als zelfverklaard schrijvertje, is er simpelweg niet.
Die aflevering van South Park waar men en masse het hoofd begraaft voor de harde realiteit, is een aardige illustratie van dat verwrongen wereldbeeld.

Desmoulins | 04-12-12 | 13:46

thinio | 04-12-12 | 12:57
"Ik weet niet wat er zondag in de wedstrijd precies is gebeurd. Ik kan niet oordelen of deze grensrechter partijdig was."
Net als de reactie van Peter R..
Die loost eerst zijn verbale diarree en gaat dan vervolgens eens nadenken.
Al was de betreffende grensrechter zo partijdig als wat, niemand, maar dan helemaal niemand geeft dat het recht om geweld te gaan gebruiken.
Peter impliceert (net als jij) dat partijdigheid geweld uitlokt. Wel bij hol, woestijn en Rifbewoners.
.
Als je niet weet wat er gebeurd is en je was er niet bij, heb je helemaal geen recht van spreken.
Maar Peter kan en mag alles zeggen of doen.

Ommezwaai | 04-12-12 | 13:43

@pius | 04-12-12 | 12:31

Welk punt?
Dat er binnen het JEUGDAMATEURvoetbal weleens partijdigheid in het spel is, lijkt me logisch. Ik heb ruim 17 jaar gevoetbald, en dit is nog nooit in me opgekomen na welke schandalige beslissing dan ook. U draait de zaken om, en de oorzaken die al sinds enkele jaren duidelijk waarneembaar zijn, zeggen u helemaal niets. Misschien moeten we buitenspel afschaffen, of vrijwilligers verplicht een cursus te laten volgen voor grensrechter en ze lukraak uitzenden om de objectiviteit te bevorderen, in plaats van deze jongens gewoon te benoemen om wie en wat ze zijn. Types zoals u verpesten dit land.

Desmoulins | 04-12-12 | 13:42

-weggejorist-

doenormaal! | 04-12-12 | 13:41

@thinio | 04-12-12 | 12:57

U zijt een rechtse politicus?

Wat een grap, wat een waanzin.
Pleur toch op met dat blog van je, lutser.

Desmoulins | 04-12-12 | 13:34

Narcistische buiten de deur neukende arrogante kwal.
Of hij er zelf is bij geweest,ongepast commentaar.

Real Dutch Meat | 04-12-12 | 13:34

-weggejorist-

thinio | 04-12-12 | 13:33

miereneukert | 04-12-12 | 13:21
So very true...!

milky bar | 04-12-12 | 13:31

Nou weet ik waar die "R voor staat: Peter Rotkop de Vries.

milky bar | 04-12-12 | 13:29

Smerig, wegkijkend stuk vreten dat het is.
Onze hypocriete media weten wel weer hoe ze dit moeten duiden.

Racisme en tolerantie zijn een one-way street.

Desmoulins | 04-12-12 | 13:28

-weggejorist-

doenormaal! | 04-12-12 | 13:28

thinio | 04-12-12 | 13:13
Sommige lieden kun je simpelweg geen respect bijbrengen.
Dit is niet iets van alle tijden, wat ik wel eens lees.
Ik heb ook gevoetbald, in de jaren '70.
Geen haar op ons hoofd die eraan dacht om een arbiter of grensrechter te molestreren.
Ik heb het in al die jaren voetballen toen nog nooit meegemaakt.
Natuurlijk werd er wel eens gescholden, maar op de vuist?
Ik ga niet generaliseren, maar toch wel een beetje.
Toen de bi-culturen zich ooit teams en clubs toeëigenden, begon de ellende.
Zegt genoeg, lijkt mij.

Ommezwaai | 04-12-12 | 13:25

Smerig ventje. Met zijn respect. De goede man is niet eens begraven. Wat een kalp in het gezicht van de familie.Terugblikken op iets kan, maar dan later.
Hoe durft die smeerlap het woord respect te gebruiken

Sweebertje | 04-12-12 | 13:21

Joran vd Sloot mag dan het allerslechtste Nederlandse mannetje zijn, een ding heeft ie goed gedaan in z`n leven. Dat van dat glas wijn.

miereneukert | 04-12-12 | 13:21

@thinio - Jij bent echt niet tof onder je haarwortels. Natuurlijk zijn door de eigen vereniging aangestelde grensrechters niet 100% objectief. Aan de overkant loopt - als de bezoekende vereniging niet te belazerd is tenminste, ook een 'partijdige' grensrechter. In sommige gevallen staat er zelfs een uit één van de clubs voortkomende scheids op het veld.

En so fucking what? Het is a-ma-teur-voet-bal. Een spelletje. Beetje sporten in het weekend. Leuk. Biertje pakken na afloop. Peuk opsteken.

Peter R. én jij sporen echt niet als je - hoe zorgvuldig verpakt in een hoop loze blabla ook - op welke manier dan ook impliceert dat deze man "er om vroeg", of dat "het te verwachten was want ja... dat roept agressie op." Oh ja? Bij holbewoners ja. Niet bij normale mensen.

Aan de foto boven je blog maak ik op dat je je vooral nog druk zou moeten maken om de prijs van een fles Clearasil en daarom hoop ik dat je gewoon nog niet beter weet... Komt allemaal wel. Maar die De Vries... Nou ja, die is gewoon net zo dom als ik altijd al dacht.

Kameroudste | 04-12-12 | 13:14

-weggejorist-

thinio | 04-12-12 | 13:13

Ach ja... de man gaat over lijken. Letterlijk. Peter doet nooit anders dan zelfbevlekking over de doden. Ik denk wel eens dat het kast-necrofiel is. (Of spreek je dan van kist-necrofiel?) met een ziekelijke drang naar zelfverheerlijking.

Of het nu gaat over Marianne Vaatstra, Nathalie Holloway of een willekeurig slachtoffer van geweld: Peter R. heeft een mening, Peter weet het beter. Peter heeft het opgelost, dan wel altijd al gezegd. Peter vindt vooral dat naar Peter geluisterd moet worden, want hij luistert zelf ook altijd graag naar Peter. Vooral over lijken. Dat vindt Peter lekker.

Nou ja, het is ziek en walgelijk maar ongevaarlijk verder. Negeren. Uitlachen. Beledigen. Wat dan ook, maar nooit meer serieus nemen, die Peter.

Stormageddon | 04-12-12 | 13:13

Respect heeft Peter R bij mij allang verloren.
Vele ontmoetingen met Klaas Bruinsma en Willem de Neus.
En dan jagen op kampers die lege sigarettendozen verkopen of koper voor goud verkopen. Smerig ventje

Sweebertje | 04-12-12 | 13:06

thinio | 04-12-12 | 12:57
Laat maar..
Ik hoef je reactie niet eens te lezen.
Als je van het hetzelfde nivo bent als Peter R., zegt het mij al voldoende.

Ommezwaai | 04-12-12 | 13:06

miereneukert | 04-12-12 | 12:50
Ik vrees van niet.
Meneer neemt de kuierlatten richting Madrid om de voetbalkenner uit te gaan hangen op Twitter.
Want in Madrid speelt morgen zijn clubje.
Ik wil hem wel vragen of hij gedurende deze wedstrijd ook eens een kwartiertje langs de lijn wil lopen met een vlag in zijn hand.
Eens kijken wat meneer hiervan bakt... En als ie vervolgens dan een fout maakt........

Ommezwaai | 04-12-12 | 13:02

-weggejorist-

thinio | 04-12-12 | 12:57

Is dit diezelfde Peter Air die zgn met vochtige ogen en trillende onderlip verslag deed van de verdwijning van Nathalie H?
Is dit diezelfde Peter Air die zo`n zielige toespraak hield op de begrafenis van crimineel Cor van H?
Is dit die kwal die het niet kan uitstaan dat Geert W populairder is dan hij?
Ja, that`s him!
Some call them 'maffiamaatje'.
Weet u wat ik denk wat deze robot heeft gedacht toen ie gisteren naar P & W zat te kijken?
IK had daar moeten zitten!! Wedden? En daarom zit ie er vanavond weer.

miereneukert | 04-12-12 | 12:50

-weggejorist-

La Vie En Rose | 04-12-12 | 12:46

Petertje gaat een beetje lijken op Mart Smeets...

Tripps | 04-12-12 | 12:44

Een open sollicatie voor een functie bij de pvda.

spanarchist | 04-12-12 | 12:38

De o zo rechtschapen Peter Air de Vries stond vanmorgen op met in zijn hoofd die grensrechter en alle grensrechters die zich elke week, en vaak ook de rest van de week, vrijwillig inzetten voor hun club.

Hij dacht aan Richard, grensrechter, een vent van 41 jaar. Na de wedstrijd doodgetrapt door een paar knullen van 15/16 jaar.
Peter dacht aan die voetbalvereniging Nieuw Sloten die hun voetballertjes kickbokslessen geeft ter voorbereiding op de komende wedstrijd. Woede maakte zich van hem meester. Kickbokslessen, onbegrijpelijk vond hij dat.

Toen dacht Peter dacht aan de kinderen, de vrouw, en ouders van Richard. Morgen Sinterklaas, straks Kerst, Oud en Nieuw.
Wat een intens verdriet. Het is altijd net iets erger om een geliefde in deze maand van het jaar te verliezen, en al helemaal als je geliefde op deze manier aan zijn einde komt.

En toon nam onze nationale fatsoensrakker - overal een mening over hebbende, immer begaand met het leed in de derde wereld en vechtend tegen onrecht, iets waar hij zich graag op voor laat staan - PetOr plaats achter zijn pc en betuigde als volgt zijn medeleven met de familie van Richard:

"#grensrechter Feit is ook dat veel clubgrensrechters stuitend partijdig zijn en grenzeloos onsportief. Zie het elke week."
"#grensrechter Veel clubs voeden onsportieve clubgrensrechters niet op, maar moedigen het aan en lachen er om. Onderdeel van het probleem."
"#grensrechter Partijdige, onsportieve grensrechters verdienen natuurlijk nooit en te nimmer geweld, maar respect komt van twee kanten..."

Het erge is dat ik het hem hoor zeggen. Die vreselijke nasale stem, die kop erbij.

Ik was gisteren al geschokt en misselijk van dit nieuws, maar nu moest ik kotsen.
Wat een godsgruwelijke lamlul.

La Vie En Rose | 04-12-12 | 12:35

Tragisch geval begint die De Vries te worden. De roem begint hem duidelijk teveel te worden. I.p.v overal de moraalridder uit te hangen zou hij beter eens in therapie kunnen gaan.

brutus68 | 04-12-12 | 12:35

Peter r de Griezel, een smerig zaakje.

frnas | 04-12-12 | 12:32

Een onthutsend orgelpunt in het absolute morele failliet van onze politiek correcte TV-kletsers.

WirMachenMusik | 04-12-12 | 12:31

De vries heeft natuurlijk een punt. Vaak ontstaat er ellende door partijdigheid van de grensrechter maar dat dit in dit geval zo is word nergens bewezen.

Gevalletje karaktermoord.

pius | 04-12-12 | 12:31

Wat een imbeciel die De Vries. Doodslag vergoelijken. Dit is waarschijnlijk waarom het nooit wat wordt om de tokkiementaliteit uit het voetbal te krijgen. Sowieso een proletensport voor zwakzinnigen.

Willem VanDer Decken | 04-12-12 | 12:29

Echt verkeerd getimed maar vooral stuitend misplaatst.. oh wacht tis Peter R. de narcistische kijkcijfergeile Vries.

slootschurftklootzak | 04-12-12 | 12:26

Ach ja,een misdaad-bestrijder,een rechter, justitie of een voetbal-official is, houdt zijn klantjes natuurlijk wel in stand."om den brode" zg. "Respect" is het toverwoord,vooral bij alochtonen.

Dolphi | 04-12-12 | 12:18

Nou begrijp ik het,
De grensrechter heeft de doodstraf gekregen voor een zg verkeerde beslissing net als
meisjes en vrouwen die verkracht worden door verkeerde kleding
vrouwen en meisjes uitgemaakt voor christenslet en blanke hoer omdat ze haar hebben

GVD dus de DADER is het slachtoffer. Rot toch op
Peter R(und)

ongelovigethomas | 04-12-12 | 12:14

Moet die de Vries is niet behandeld gaan worden in een TBS kliniek, heeft hij vast een hoop vriendjes die ook zo denken en mensen doodschoppen omdat een uitslag hun niet aanstaat.

Implant | 04-12-12 | 12:13

Chuck Norris is nergens bang voor. Behalve Peter R

DEreaguurder | 04-12-12 | 12:02

Mr. Bigglesworth | 04-12-12 | 11:22
de opmerkingen van Parisara Datta doen vermoeden dat dit reeds gebeurd is en de eerste tekenen van Herpes Encefalitis danwel een infectie met de Treponema Pallidum bacterie-mogelijk tertiare fase.
Dannog het gaat hier om een hindoestaanse, een bevolkingsgroep die massaal en herhaaldelijk niet voor hun Thuisland kozen (India, Suriname). Vertoonde gedrag zou dus ook een culturele component kunnen bevatten.

Fred Janssen | 04-12-12 | 12:00

Benieuwd of sarcasme hier begrepen wordt of dat het weg-gejorist wordt.

Patatter | 04-12-12 | 11:58

Natuurlijk heeft Peter groot gelijk. Allochtonen moeten het recht hebben alle grensrechters die niet voor hen zijn te vermoorden. Je moet wel een beetje rekening houden met cultuur. Dat slap gezeik van ons dat je niet mag doden en die onzin moet er maar eens uit hoor. Gewoon lekker moorden. Dat is pas cultuur!

Patatter | 04-12-12 | 11:57

Peter R. de Vries kan het weten. Hij is grensrechter van Nederland.

grote haas | 04-12-12 | 11:44

De Vries weet gewoon dat een allochtoon altijd slachtoffer is, dus draait hij de boel om omdat er een autochtoon met de vlag liep te zwaaien.

Hij zou het helemaal niet meer weten als de grensrechter, scheidsrechter en de tegenpartij ook allemaal allochtoon waren. Mischien was het het dan de algemeene sfeer in Nederland...

Klefbekje | 04-12-12 | 11:43

Ondanks dat het een fanatieke Ajacied is mocht ik hem altijd wel en kon mij vaak vinden in zijn visie op dingen, maar sinds de laatste verkiezingen waar meneer voornamelijk stront uit zijn bek laat vliegen, de roep om een DNA bank voor alle menschen en nu deze tweets ben ik helemaal klaar met deze narcist. Volgens mij gaat het serieus helemala mis met hem. Iets met grootheidswaanzin enzo.

soundwave070 | 04-12-12 | 11:42

Eikels die alles beter denken te weten zijn ook onderdeel van het probleem. Want respect moet van twee kanten komen. Of zoiets.

Specy | 04-12-12 | 11:40

Wat een grote klootzak is Peter R(van Rotte Lul)de Vries!!!

eagleye | 04-12-12 | 11:40

Weggejorist...

haatpoedels | 04-12-12 | 11:39

De Vries is nu echt gierend gek geworden. Die geeft nu excuses voor mishandeling met de dood tot gevolg.

Fijn type die De Vries. Die komt hopelijk nooit naast me wonen.

TM | 04-12-12 | 11:38

Ja, club scheidsrechters en grensrechters zijn per definitie partijdig, absoluut, maar dat is natuurlijk geen reden om ze dood te schoppen,aan te vallen of zelfs maar uit te schelden.Peter R de Vries zijn krankzinnige gedachtengoed blijft op deze manier hopelijk voor eeuwig zichtbaar op Google, opdat we de dwaas nooit meer serieus zullen nemen.
En voetbal is en blijft een tokkie sport,dit even om ook wat min kudos te halen.

captainobvious | 04-12-12 | 11:37

s'lands grootste provocateur Peter R. de Vries twittert er weer op los met zijn non mening. Eigenlijk net zo'n randdebiel als die criminelen van Sloten, wat is het verschil?

lanexxx | 04-12-12 | 11:33

Arend9697 | 04-12-12 | 11:23

De enige constante die ik zie is dat er bij die andere sporten geen finnen meedoen.. Maar dat zal het probleem wel niet zijn.

The_Challenger | 04-12-12 | 11:25

Hij stak zijn vlaggetje zeker omhoog op het moment dat een aan elkaar genaait stuk dood beest door kickboksende voetballer over de kalklijnen rolde daar waar het in een Nylon net had moeten vliegen om adrenaline rond te laten spuiten in puisterige lijfjes als beloning voor een minuutje of 90 rennen op een grasveld. What's new?

Jan Gordelroos | 04-12-12 | 11:24

Peter RANZIG de Vries.... Gek dat het nooit bij hockey gebeurd... A. Zijn daar geen grensrechters en B. hebben ze over het algemeen een opvoeding genoten....
Hockey hooligans... stadion verbod... dit soort uitwassen zijn onbekend!
Ook bij rugby, vreselijk onbekend... respect voor de mens is te leren... alleen de vraag blijft... wil je het zelf?

Arend9697 | 04-12-12 | 11:23

i49.tinypic.com...
i45.tinypic.com...
oordop | 04-12-12 | 10:57

Die Parisara Datta op Facebook moet gewoon eens enorm door 14 matrozen in haar hol genomen worden net zolang dat ze zeven dagen olie pist en acht dagen nadruppelt !

Mr. Bigglesworth | 04-12-12 | 11:22

We zullen zien. Ik geloof niet dat PRDV, zelfs Hij, niet het onfatsoen heeft om dit te doen. Aan de andere kant... het staat al in de Telegraaf, dus als het een hoax was, had hij allang gereageerd.

Boer in 020 | 04-12-12 | 11:19

-weggejorist-

Red mij niet | 04-12-12 | 11:17

Voetbal is en zo'n beetje altijd ook geweest, een tokkiesport voor tokkies. Case closed.

Andersom dag | 04-12-12 | 11:15

Peter R de Vries is gewoon politiek correct.. Als de grensrechter een fin was geweest en de daders Friese boeren had Petertje zich heel anders uitgelaten...

Het is de Bakito van de Nederlandse tv

The_Challenger | 04-12-12 | 11:10

Die man lijdt kennelijk aan dwangneurose.

doskabouter | 04-12-12 | 11:09

"mijnheer" de vries zegt dat respect van 2 kanten moet komen, door zijn getwitter toont hij dat hij totaal geen respect heeft voor de overleden grensrechter. de vries verdient dus geen respect, hij hoeft het ook niet voor mij te hebben. (ik gebruik hoofdletters voor de namen van mensen waarvoor ik respect heb)

Oldfool | 04-12-12 | 11:07

@doenormaal! | 04-12-12 | 10:03
'Och die vrienden van jou, die aap en zijn vriend en die andere, adviseerden mij om van een flatgebouw te springen mevrouw de therapeute. Heel normaal he? En neqschot is gewoon GeenStijl taal, net alsof jij dat niet wist ;) Maar jij maakt er natuurlijk iets anders van om iets te willen insinueren.'

*zich hier helemaal bij aansluiten doet en hoopt dat dit (de hypocrisie) nu eindelijk eens bij de andere partij doordringt*

Art Vandelay Ultor | 04-12-12 | 10:50

Exposuregek PRdV heeft wel een punt (partijdige clubgrensrechters in het jeugdvoetbal heb ik ook vaak gezien), maar het is natuurlijk TOTAAL NIET het moment om daar nu mee te komen, meneer PRdeV! Godsamme, wat een gevoel voor moment supreme.... NOT.

Reykjavik | 04-12-12 | 10:48

Over partijdig gesproken, als PRdV godverdomme vindt dat justitie een fout maakt hoort iedereen dat tot in lengte van dagen, vindt hij dat iemand iets heeft gedaan, dan wordt diegene ook levenslang gestalkt en lastig gevallen. Partijdig m'n hol Peter jouw foto staat bij dat woord in het woordenboek, of wil je jezelf neutraal noemen in (ik noem maar wat) een discussie over Wilders?

de betaalautomaat | 04-12-12 | 10:47

De grens over met dat tuig. Incluis Petertje.
Da's pas sportief.

schattebout | 04-12-12 | 10:45

Arie_V | 04-12-12 | 10:40
Jij bent een schattige zwitsal. Bedankt voor de bijdrage in deze topic.

Kaan78 | 04-12-12 | 10:42

Ik heb ook zelf veel "gevlagt" en gefloten, en tijdens het vlaggen was er af en toe was er een minder capabele voetballers die een constant een meter of 2 buitenspel stonden en mij er verantwoordelijk voor hielden en mij wilde intimideren. Van mij mochten ze vechten met mij, maar zo ver kwam dat nooit. Je kan mensen met een laag IQ en EQ niet verbieden te voetballen.

Kaan78 | 04-12-12 | 10:40

-weggejorist en opgerot-

Arie_V | 04-12-12 | 10:40

-weggejorist-

oordop | 04-12-12 | 10:39

Oke, dus volgens PeterR tonen ook alle vrouwen met heel korte rokjes geen respect en zijn er dan medeschuldig aan dat ze verkracht worden... Nou we horen het wel weer vanavond in de wereld draait door...

KlopKlop | 04-12-12 | 10:38

De Vries: je bent een zelfingenomen stommeling met een bijzonder slecht gevoel voor timing.
Het probleem is nu het zootje aso's dat de velden en het land onveilig maken en niet de problematiek van de thuisvlagger langs de lijn. De door jou aangesneden subjectieve problematiek staat in geen verhouding tot het maatschappelijke probleem met allochtone jongeren.

Plebsies | 04-12-12 | 10:38

Ik ben het eens met Peter. Dat is ook mijn mening(Ik speel al bijna 30 jaar voetbal). Alleen wou ik niet weer (na Sinterklaastopic) tegen de stroom van selectieve verontwaardiging ingaan. Ben blij dat Peter die eer nu heeft. Het is natuurlijk nooit reden om iemand anders blijvend letsel te geven of te vermoorden. Maar idiote grensrechters en scheidsrechters is een kankelgezwel van het amateurvoetbal. Deze allochtone kneusjes konden niet omgaan met het onrecht denk ik. Wat ik ooit had meegemaakt is dat een scheidsrechter 5 valide doelpunten van ons had afgekeurd, met geen reden. Ongelovelijk waar volwassen mensen toe in staat zijn om met de "macht" van beslissingsbevoegdheid tijdens een spelletje. Je wilt niet indenken wat ze met andere bevoegdheden zouden doen.

Kaan78 | 04-12-12 | 10:35

Heb ik vroegah ook meegemaakt, partijdige grensrechter die keer op keer onterecht buitenspel vlagde.
Daar maak je dan opmerkingen over tegen de (thuis)fluiter, maar verder ging dat nooit. Een grensrechter fysiek aanvallen is crimineel en heb ik dan ook nooit meegemaakt.

Hei-kneuter | 04-12-12 | 10:35

@gasboer | 04-12-12 | 10:06
-gasboeren

Al SchietjemeLevend | 04-12-12 | 10:35

De aller-opperste grensrechter aller grensrechters heeft dus een hekel aan grensrechters? Zoiets?

mixey | 04-12-12 | 10:33

He de Vries, je was erbij zeker? Je weet alles zo goed. Heb je ook geholpen met slaan en trappen? Vies mannetje...

petshopboy_mike | 04-12-12 | 10:29

Gelukkig heeft de bijvrouw in zijn open huwelijk een andere donor voor haar verwachte baby. Ook daar helpt DNA, gelukkig maar.

R2DTal | 04-12-12 | 10:27

Tja, inteelt Berbers, wat kun je dan nog verwachten?

First Contact | 04-12-12 | 10:27

Het is net als in de oorlog hoor, die Joden waren ook geen lieverdjes!

deepblue | 04-12-12 | 10:26

Ik hoop dat hem hetzelfde overkomt als de ouders van die grensrechter!

zeefert | 04-12-12 | 10:25

-weggejorist-

Arie_V | 04-12-12 | 10:23

-weggejorist-

derubbere | 04-12-12 | 10:23

Peter R. de Vries, wat een vuile achterbakse minkukel ben je eigenlijk!
Beetje trachten te scoren over de rug van een nog niet eens begraven doodgeschopte grensrechter(hij ruste in vrede).

Hendrikaatje | 04-12-12 | 10:20

Sinds wanneer heeft Job een PeterR-pak aan?!?

Datzegiktoch | 04-12-12 | 10:19

Ik heb petertje nooit gemogen. En nu al helemaal niet meer.

brentjuh | 04-12-12 | 10:19

Peter R de Vries verklaarde onlangs op TV dat Micha Kat, die over het doodsoorzaak van Marianne Vaatstra nog zijn twijfels heeft, TBS zou moeten krijgen. Hij vond het onfatsoenlijk dat mensen over haar lijk zo nodig de publiciteit moesten halen. Lijkt mij dat De Vries nu met voorrang als eerste een TBS-behandeling tegemoet mag zien.

Realisties | 04-12-12 | 10:18

Peter ROTZAK de Vries is een enorme eikel. Ik wil hem nooit meer horen of zien.

marielle | 04-12-12 | 10:16

Dit is er ook 1 die een hekel aan de PVV heeft en aan deze tweets te zien past hij perfect in dat plaatje. Volgens mij ben ik nog nooit meer zeker geweest over het nut van op de PVV stemmen.
Peter laat ik maar niet zeggen wat ik je nu toewens.

MBeen | 04-12-12 | 10:15

gasboer: om jouw lijstje compleet te maken:
- presentators van misdaadprogramma's

Harigeharrie | 04-12-12 | 10:14

PRdV is een domme apparatjik en het prototype NSBer, Schrijftafelmoordenaar of Gestapo.

Hanxie | 04-12-12 | 10:13

-weggejorist-

doenormaal! | 04-12-12 | 10:13

Hopelijk ontgaat dit gif van attention whore PdeV de nabestaanden van het slachtoffer.

R.B.Scott | 04-12-12 | 10:11

-weggejorist-

doenormaal! | 04-12-12 | 10:08

Moge er een paar Ghanesen zijn die hr De Vries uit onrecht doodschoppen

Een Soort Iets | 04-12-12 | 10:07

Mensen,

Hij heeft wel een punt! Er zouden meer mensen dood getrapt moeten worden omdat ze soms lullig doen:
-rechters
-politieagenten
-hulpverleners
-cassieres
-treinmachinisten en conducteurs...

Wie helpt mij om het lijstje compleet te maken?

gasboer | 04-12-12 | 10:06

Tjsa een goeie grensrechter scheelt 6 tot 10 punten per jaar..

Beetje slechte timing maar hij heeft wel een punt(je)

vlietinho | 04-12-12 | 10:05

Dus. PeterR is een lul. Bij deze.

Jos Tiebent | 04-12-12 | 10:04

-weggejorist-

doenormaal! | 04-12-12 | 10:03

Man o man o man. Wat een trieste idioot. Ten eerste Petertje, je gaat nooit, maar dan ook nooit geweld gebruiken tegen iemand die een beslissing neemt in een voetbalwedstrijd. Nooit, Petertje. Dat jij dat goedpraat, en ja, dat doe, zegt veel over je.

Wat ben jij door de mand gevallen. Ten tweede weet je ook niet eens wat er hier is voorgevallen. Mogelijkerwijs heeft de grensrechter een foute beslissing genomen in de wedstrijd die de jongetjes hoog opnamen, maar deed ie verder gewoon zijn best. Ook dat weet je niet joh, en dan ga jij hier een beetje blaten hoe slecht grensrechters zijn?

Ten derde even dit wereld inplempen terwijl het lijk nog warm is en de familie in diepe rouw. Echt ongef*cking lovelijk. Jij hebt echt helemaal geen enkele scrupules. Je moet je echt diep en diep en diep schamen. Zelden iets triesters gezien.

En verder wat Parsons zegt.

La Bailaora | 04-12-12 | 10:02

Zo, in één keer alle repsect die je in jaren hebt opgebouwd weg. Dat is knap!
Staat hij in een keer op hetzelfde niveau als de gemiddelde directeur van een woningbouwcorporatie.

Harigeharrie | 04-12-12 | 10:02

Zou marianne nou ook een te kort rokje op die fiets hebben gedragen ? Wie kan dat hem even vragen ?

Kinner | 04-12-12 | 09:59

Die linkse mediahufter PeterRdV verstaat de kunst om op precies het verkeerde moment sowieso verkeerde meningen te uitten. Onafwendbaar manouvreert de linkse bende zichzelf in de SED mode. Ik voorspel dat er een moment komt dat Peter en Femke en de rest hun laatste dagen slijten in Chili, net als Honecker en consorten.

Prof. Dr. Ir. Toeter | 04-12-12 | 09:55

De lulhannes was er weer bij. misselijk makend mannetje. je zou met zo'n eikel getrouwd zijn.............

Axel073 | 04-12-12 | 09:55

Zo die valt stevig door de mand zeg. Scheelt niks of hij zegt dat die grensrechter het gewoon verdiend heeft om doodgeschopt te worden omdat hij niet correct vlagde tijdens een amateurpartijtje.
Had tot nu toe ondanks zijn arrogantie wel iets van respect voor deze man, maar niet meer. Wat een mafketel.

panadol | 04-12-12 | 09:54

Deze man is nu echt compleet van het pad of. Kan niemand deze grafnarcist uit de publiciteit houden ?
Of desnoods zelfde soort inteelt riftuig erop af sturen voor een zelfde behandeling ?

dreefneef | 04-12-12 | 09:54

Die Rifratten los laten zodat ze kunnen vluchten ,dan krijgen ze daar in Marokko levenslang zoals die killer van de Mientjes en zijn we er hier mooi vanaf.

kweetitwel | 04-12-12 | 09:52

Kan die arrogante zelfingenomen kwal Peterrrrrr de Vries niet eens van het toneel verdwijnen?

Alexander de Kleine | 04-12-12 | 09:48

Zo.. die is goed met timing.

Kees Kogel | 04-12-12 | 09:48

Hij schooit vandaag weer heel het Mediapark af van het een programma naar het andere en dan is die kop van hem niet te ontwijken vanavond.Camerageil figuur!Ik geloof niet dat iemand hem iets gevraagd heeft over dit voorval.

kweetitwel | 04-12-12 | 09:44

Zoals eenieder niet direct bijdehand ging doen toen de Twin Towers vielen, wacht je ook een tijdje alvorens je met dit soort commentaar komt.
Heeft iets met timing en fatsoen te maken.

Rico Tampeloerus | 04-12-12 | 09:42

@Parsons | 04-12-12 | 08:07
MArokkanen? Dat verwácht je toch niet?

Wijze Uil | 04-12-12 | 09:40

Mijnheer De Vries begint mij onderhand vreselijk mijn keel uit te hangen. Waarom dit soort berichten? Hoe haal je het gore lef in je hoofd om over de rug van een dood getrapte grensrechter jezelf te profileren. Wat ben je dan eigenlijk een misselijkmakend naar persoon. GS kunnen jullie deze man niet negeren?

Terpetijnzeikert | 04-12-12 | 09:40

En precies op het moment dat je het gevoel krijgt de greep op de werkelijkheid te verliezen, het even allemaal niet meer te kunnen plaatsen, precies op het moment dat je dreigt weg te zakken in lethargie en misantropie, dan is daar als een baken van licht in de duisternis Peter R. de Vries die op uiterst passende maar desondanks doordringende wijze ons doet afdalen naar de diepste krochten der menselijke geest en ons, wanneer wij daar samen met hem zijn aangekomen, met zijn duizelingwekkend wijze lessen te langen leste doet beseffen en doorvoelen waarom mensen zijn wat zij zijn en waarom ze doen wat ze doen, om ons na deze katharsis gelouterd te laten opstijgen naar diezelfde warrige wereld waarin wij, o hoe fantastisch, plots weer orde zien en het ragfijne onderscheid tussen goed en kwaad zich als vanzelfsprekend aan ons opdringt.

Schoorsteenveger | 04-12-12 | 09:40

Nou Peter heeft in een klap al z'n geloofwaardigheid verloren, net als Leon de Winter onlangs ook nog deed.
Daar hoef ik dus nooit meer van te horen wat ie vindt.
Het is namelijk toch gewoon bagger.
.
Van iemand als Gordon verwacht je onzin te horen, dus die kan wel iets doms uitkraaien.
.
Maar nepintellectuelen mogen van mij direkt naar de vuilnisbelt, want ik hou niet van die huftermentaliteit.

Greetje Duisenberg | 04-12-12 | 09:40

De mooie man | 04-12-12 | 09:37
Goed gezegd. Het is een discussie die inderdaad een keer gevoerd moet worden. Maar niet in dit kader en zeker niet nu. Dat is een enrome fail van De Vries.

Bigi Bana Boy | 04-12-12 | 09:38

@frankmeister | 04-12-12 | 09:29
Jij hebt het over de scheidsrechter. De grensrechter heb je bijna elke week tegen. Er zijn types bij die menen de wedstrijd voor hun team te moeten winnen. Dat draagt bij aan een agressieve sfeer.

Dat is het punt dat Peter R. de Vries maakt. En nogmaals, hij had het niet beroerder kunnen timen.

De mooie man | 04-12-12 | 09:37

Mag ik die Peter RRRR de Vies nu al deaudskopp'n of moet ik wacht'n tot Sinterklaas?

Hanxie | 04-12-12 | 09:36

harry poster | 04-12-12 | 09:26 |

Bang voor de racismekaart, ja, zou kunnen.
Of ze zijn bang voor klappen. Zwijgen uit lafheid en angst.

orange pekoe | 04-12-12 | 09:36

Alleen afgelopen zaterdag bij 020-040 kwam die partijdige grens hem wel goed uit.

Wonderlijk! | 04-12-12 | 09:35

De mooie man | 04-12-12 | 09:27
Twitter je dat ook even naar Peter dan?
Lelijke vent...

Ommezwaai | 04-12-12 | 09:35

Nog zo'n type die schijnbaar niet in de gaten heeft wanneer hij beter zijn bek kan houden. Ook al hoort hij zichtzelf erg graag praten soms rest maar een ding en dat is ..... stilte heel veel stilte.

aliebenkanalles | 04-12-12 | 09:33

Een land heeft figuren als de Vries en Wilders nodig. Gewoon, omdat het leuk is, en ze af en toe, tussen alle onzin door, iets zinnigs te vertellen hebben.
Het zijn stiekum vriendjes van elkaar, wedden dat ze geweldig om zichzelf, elkaar en de media kunnen lachen?

Oerkoendoe | 04-12-12 | 09:33

Het feitelijke probleem moet in de media kennelijk onzichtbaar blijven.
Islamofiel | 04-12-12 | 09:27 |
.
Klopt. Maar dat veranderd niets aan de mening van de man of vrouw op straat. Zelf volg ik de MSM al jaren niet meer. Bewuste keus en ik moet je zeggen: hij bevalt.

Bertus Betonsloper | 04-12-12 | 09:32

huppeltrutje | 04-12-12 | 09:22
Helemaal mee eens.
Die nabestaanden hebben het al moeilijk genoeg.
Komt er vervolgens zo'n zwakbegaafde nep-journalist nog even een trap na geven (vergeef me de woordspeling).
Zal vanavond wel weer bij zijn linkse billematen (P en W of DWDD) komen uithuilen dat meneer het helemaal niet zo heeft bedoeld en dat iedereen hem verkeerd heeft begrepen.
Naar mijn idee getuigt dit van een ongelofelijke minachting jegens het slachtoffer en zijn nabestaanden.
*Loopt paars aan*

Ommezwaai | 04-12-12 | 09:29

Als hockeytrainer leer ik de E-jeugd dat de scheidsrechter altijd gelijk heeft, ook al neemt hij een verkeerde beslissing. En wie hardop tegen de arbitrage klaagt kan meteen gewisseld worden. Die vrijwilligers doen hun best om jou een faire sportieve wedstrijd te laten spelen. Daar heb je respect voor. Ongeacht welke beslissingen er worden genomen.

Kijk Peter de Vries, dat is nou opvoeden volgens goede oude Nederlandse normen en waarden. In sommige sporten en subculturen is dat verloren gegaan. Hoogste tijd om respect voor scheidsrechters en grensrechters met harde hand weer in te voeren.

Realisties | 04-12-12 | 09:29

@De mooie man | 04-12-12 | 09:27
Welk punt dan? In een uitwedstrijd heb je grensrechter tegen, in een thuiswedstrijd mee.. Evenveel uit als thuis per seizoen, lekker boeie!

frankmeister | 04-12-12 | 09:29

Een weekendstaking van alle amateurgrens- en scheidsrechters zou welkom zijn. Gewoon om de KNVB eens voor altijd duidelijk te maken dat ze in aktie moeten komen. Dat ze nu echt een keer wat doen. En om alle klootzakjes eens te laten zien hoe belangrijk vrijwiliigers eigenlijk zijn. Staakt, staakt, staakt zou ik zeggen.

Bigi Bana Boy | 04-12-12 | 09:29

Het wachten is nu nog op Leon de Winter, die even meldt dat deze 3 jongens echte parels voor de samenleven zijn.

The_Black_Knight | 04-12-12 | 09:28

De timing is ondermaats.
Maar hij heeft wel een punt!

De mooie man | 04-12-12 | 09:27

Slechtst denkbare timing voor een op zich relevant probleem.

Maar ik erger me meer aan de neutraal-etnische toon van onze media. Nederlanders hebben een Nederlander doodgeschopt. Ammehoela. Als je aan ze vraagt of ze zich Nederlander voelen krijg je meestal een ontwijkend antwoord. Ze zijn alleen Nederlander als ze daar voordeel van hebben.
Het feitelijke probleem moet in de media kennelijk onzichtbaar blijven.

Islamofiel | 04-12-12 | 09:27

@orange pekoe | 04-12-12 | 09:16
Ja, bijkomend probleem echter is dat wanneer er wordt ingegrepen en er harde rake klappen worden uitgedeeld tegen de kansenjongeren, er een grote kans is dat de racismekaart wordt getrokken door de linkschmenschscheidsrechter.

Want stel: de daders zijn kansenjongeren... waarom hoor ik dan niemand roepen dat dit wel eens eens racistische haatactie zou kunnen zijn?

harry poster | 04-12-12 | 09:26

Fratello | 04-12-12 | 09:22 |
.
Gerechtigheid is: straf uitzitten, NL-paspoort innemen en als persona non gratae een extra graties enkele reis richting de Rif.

Bertus Betonsloper | 04-12-12 | 09:26

Fratello | 04-12-12 | 09:22
Ik weet niet wat de maximumstraf is voor 15, 16-jarigen. Ik vrees dat het niet veel zal voorstellen.

orange pekoe | 04-12-12 | 09:26

Nou ja, wie er ooit nog twijfelde of PeterRRr nou wel of niet totaal gestoord was weet het nu: we moesten maar eens ophouden deze sneue aandachtshoer serieus te nemen. Die man spoort gewoon niet.

FustViking | 04-12-12 | 09:25

Enorme flashback naar het Anja Joos incident. Toen gingen de 6 daders als het ware vrijuit . Met hele lage straffen. Vrees dat dit weer gaat gebeuren.

Tirade | 04-12-12 | 09:25

Er zijn respectvolle mensen en er zijn respectloze mensen. In het geval dat respect van twee kanten komt spreekt men over wederzijds respect. In dat geval blijft het vaak onbenoemd en is het eerder normaal gedrag van verstandige mensen. Iets met beschaving enzo.

Kromst | 04-12-12 | 09:24

Peter heeft ze niet meer op een rijtje !!

naatholweg | 04-12-12 | 09:24

En vanavond zeker weer bij DWDD zijn punt gaan verdedigen en vertellen hoe vreselijk hij het voor de familie van de grensrechter vindt. Deze man is van het ergste soort. Alles willen raaskallen om zodoende airtime te krijgen. Gadverdamme. Hoe ziek ben je meneer De Vries? Uw probleem is nog velen malen groter dan het probleem wat u schetst. Schaam je kapot en kom gvd snel met excuses.

harry poster | 04-12-12 | 09:23

Denk dat de heer de Vries weer wat lijntjes met wodka weggezet heeft.

i-Wonder | 04-12-12 | 09:23

Partijdige onsportieve k*tjournalistjes verdienen het ook niet om op tv te komen.Nu laat hij pas echt zien hoe een bevooroordeelde kloothommel hijzelf is.Ik had gehoopt van hem af te zijn nu dat programma van hem gestopt is.
Ik wens de nabestaanden heel veel sterkte met het grote verlies.

huppeltrutje | 04-12-12 | 09:22

orange pekoe | 04-12-12 | 09:16
Ik ben er ook bang voor en heb mezelf voorgenomen voor dat gerechtsgebouw te demonstreren als de opgelegde staf de misdaad niet weerspiegelt.. Deze jongens zullen geen levenslang krijgen, maar ieder minimaal 5 jaar cel is zeker wel het laagste dat de rechter als oordeel moet vellen.

Fratello | 04-12-12 | 09:22

Zo diep zit zijn Wilders-haat dus.

Hufter | 04-12-12 | 09:22

Die gast is nu werkelijk helemaal de weg kwijt, compleet van het padje.

osta | 04-12-12 | 09:21

Die zelfbevlekker snapt niet dat het hier amateur voetbal betreft en gaat volledig voorbij aan het feit dat het om 15/16 jarige knaapjes gaat, die op schandelijke wijze iemand om het leven hebben gebracht. Het mankeert er nog maar aan dat Peter zegt: eigenlijk is het die grensrechter zijn eigen schuld.

Bolesmales | 04-12-12 | 09:21

Het is toch wel weer bar en boos.
Vreselijk eigenlijk.
Wat een urft.

van_de_pot_gerukt | 04-12-12 | 09:20

orange pekoe | 04-12-12 | 09:16
Peter R. komt al bijna klaar als het woord "multi-culturele samenleving" wordt uitgesproken.
Die gaat echt zijn matties niet afvallen, de lafaard.

Ommezwaai | 04-12-12 | 09:20

En juweliers, ja, die vragen er ook om. Zijn ook allemaal fout.

Heun (de baas) | 04-12-12 | 09:19

Peter R is een hele nare narcist.

Als je op dit moment gaat zeuren over de kwaliteit van club lijnrechters begrijp je er niets van.

Wil hij soms beweren dat slechte lijnrechters wel doodgeslagen mogen worden?

Estelle Cruiff | 04-12-12 | 09:19

En meisjes in korte rokjes die vragen er om... toch?

GoedenMorgenDezeMorg | 04-12-12 | 09:18

Een steeds groter wordende groep in Nederland vindt dat 'onfatsoenlijkheid' geweld rechtmatig maakt.
Peter R de Vries heeft zich blijkbaar bij deze groep aangesloten.

wakkere_nederlander | 04-12-12 | 09:18

Clubgrensrechters zijn vaak niet meer dan goedbedoelende ouders die niet zo zeer partijdig of onsportief zijn maar eenvoudigweg de (buitenspel)regels niet begrijpen. Ik maak dat ieder weekend mee als ik zelf fluit. Het niveau is hopeloos. Dat gezegd hebbende is het ook volstrekt irrelevant en zet De Vries zichzelf volstrekt voor lul met zo'n domme opmerking. Niets maar dan ook niets rechtvaardigt ook maar het minste (verbale) geweld naar goedwillende vrijwilligers. Niets. Tot slot uit de Telegraaf : „Na het laatste fluitsignaal gaven vrijwel alle spelers de scheidsrechter een hand om hem te bedanken voor de leiding. Alleen de drie Marokkaanse spelers van Nieuw Sloten liepen naar onze grensrechter, trokken hem naar de grond en begonnen op zijn hoofd en nek in te trappen”, reconstrueert voorzitter Marcel Oost".

Onze cultuurverrijkers wederom aan het werk, zoals al verwacht was.

Bigi Bana Boy | 04-12-12 | 09:18

Het orakel heeft gesproken!

exkoppijn | 04-12-12 | 09:17

Peter heeft een bepaalde emphatie voor dit soort klootzakjes. Ben erg benieuwd hoe Peter reageert als zijn dochter met zo'n bontkraagje thuiskomt.

niksdoenerT | 04-12-12 | 09:17

Je ziet het al aankomen met die drie Marokkanen, omdat niet aangetoond kan worden wie van hen de fatale schop uitdeelde gaan ze alle drie vrijuit.

De Vries is toch misdaadverslaggever, laat hem dan wat kritische vragen stellen i.p.v met zijn vooringenomen oordeel klaar te staan.
Bijvoorbeeld: waarom kregen die jongens de kans voor een tweede aanval (met zoveel mannen om zich heen) en waarom kwamen ze aanvankelijk weg met hun buitensporige geweld ?
Blijkbaar mag het allemaal. Pas als iemand aan de gevolgen overlijdt wordt de politie gebeld.
Zero tolerance lijkt me het antwoord.

orange pekoe | 04-12-12 | 09:16

@doenormaal! | 04-12-12 | 08:26

Nekschoten toewensen aan mensen die iets, zij het ongepast, duiden?

Hopelijk ambieer jij geen carrière op het voetbalveld.

De Gooise Matras | 04-12-12 | 09:16

horsteknots | 04-12-12 | 09:12 |
.
Voetbal is een spelletje. Al vlagt iemand zo onpartijdig als de hel, het geeft je niet het recht iemand daarom maar dood te schoppen... maar peuter dat maar eens aan het verstand van zo'n zwakzinnige inteelt aap uit de Rif.

Bertus Betonsloper | 04-12-12 | 09:16

@ Ruudje17 Je hebt wel een punt met de vraag of het loont... Maar als je de nuance van Uh-Oh neemt dan is het natuurlijk gewoon zo dat daar vrijwilligers hun zaterdag/zondag op offeren om de jeugd een leuke dag te geven.. daar worden fouten gemaakt.. so what.. tis een spelletje..

Goed trouwens dat je dat netjes wil overbrengen op je spelers! Zou overal moeten gebeuren.

Boardcult | 04-12-12 | 09:16

horsteknots | 04-12-12 | 09:12 | + 0 -
Klopt, als het aan de onderbuikjes lag, zou de beschaving, gerechtigheid en VvM slechts zegevieren bij een nekschot voor De Vries.

Erg leerzaam topic, toch?

Bakito | 04-12-12 | 09:16

Alles voor de aandacht voor onze gecertificeerde Wilders Hater,

Kamervraag | 04-12-12 | 09:15

Goed moment Peter!

Hiermee laat je zien dat er bij jou ook een steekje los zit...

BarneyBoner | 04-12-12 | 09:15

Heb die Peter altijd al een nare gozert gevonden, maar dit breekt toch wel het laatste greintje respect af. Punt 1: Bij de amateurs is het maar een spelletje. Het interesseert vrijwel geen enkel team waar ze eindigen, als ze maar niet elke week zoekgetikt worden. Lekker boeie of er partijdige grensrechters lopen. Punt 2: Als je agressief word tijdens een spelletje ben je gewoon een droeftoeter, het laatste wat je ooit moet doen is meegaan in die verhalen zoals Peterrrrrr hier doet.

frankmeister | 04-12-12 | 09:14

Narcistische, aandachtsgeile misdaadverslaggevers verdienen natuurlijk nooit en te nimmer een podium, maar de drang om te scoren komt van twee kanten...

der Wunderhund | 04-12-12 | 09:14

Je hebt behandeling nodig wanneer je een verband ziet tussen een partijdige grensrechter en diegene in elkaar mogen trappen.

NatteDraak | 04-12-12 | 09:13

Dat respect van 2 kanten moet komen was al heel lang duidelijk in zijn programma's....
.
Overigens, er zijn nog genoeg andere spelletjes. Jammer dan wel voor de vaders, want een miljonairszoon zit er dan niet in.

Musset | 04-12-12 | 09:13

Peter, stel dat Nathalie Holloway zich "onsportief" gedroeg tegen Joran, bagatelliseer je dat dan ook gelijk?

Fratello | 04-12-12 | 09:13

Doodslag natuurlijk belachelijk. Maar ik vroeg me wel af waarom die mijnheer doodschoppen kreeg. Omdat ie zo goed vlagde?
horsteknots | 04-12-12 | 08:10 | + -79 Wow,... nog nooit zo populair geweest! Blijkbaar willen de onderbuikjes nog niet de toedracht weten.

horsteknots | 04-12-12 | 09:12

Waarom gaat Peter de Vries helemaal voorbij aan het feit dat groepsgeweld (op de velden) vaak door marokkanen wordt gepleegd, hij slaat nu de plank helemaal mis, vreemd mannetje die Peter.

Onderbuik | 04-12-12 | 09:11

Nooit respect gehad voor deze 'meneer'.

Afschuwelijke moord en Petertje komt nog even natrappen.

Enorm respectloos naar de familie.

Koninging Beatricks | 04-12-12 | 09:11

ik vraag me wel af: al die mensen die zo boos en emotioneel reageren, die zo geprovoceerd worden. Wat zouden die doen als zij voetbalschoenen aan hadden gehad en de schrijver van die tweets een vlag in zijn hand had gehad? het is niet zo zeer de oorzaak van de emotie maar meer de boosheid zelf.. hebben ze die nog wel onder controle? Tonen ze niet juist een beetje aan datgene wat ze proberen te ontkennen?

neem afstand. draai je om. ga iets anders doen.

Ruudje17 | 04-12-12 | 09:10

Wat valt me dát van hem tegen.

Lewis | 04-12-12 | 09:10

Uh-Oh | 04-12-12 | 08:58
U slaat de spijker op zijn kop.

mijntweecent | 04-12-12 | 09:10

Thuisfluiten is gewoon part of the game en inderdaad P lijdt aan beroepsdeformatie.

van_de_pot_gerukt | 04-12-12 | 09:10

Nooit opgevallen dat Peter A.(Adolf) de Vries in zijn uitzendendingen bijna nooit aandacht heeft besteed aan de overlast c.q. misdrijven die onze cultuurverrijkende medemensen veroorzaken/plegen?
Neen, dat durft ie nou weer net niet te benoemen.
Maar ons wel huilend en volgevreten in Ghana de les lezen over hoe slecht het wel niet is dat er minder euro's richting Afrika gaan...

Ommezwaai | 04-12-12 | 09:09

was jij er maar niet meer

watsinneneem | 04-12-12 | 09:07

Hij heeft wel gelijk natuurlijk, heb het vaak zat zien gebeuren dat je staat te voetballen tegen thuisfluiters. ECHTER is dit het domst mogelijke moment om dit te twitteren en je punt willen maken over de rug van een grensrechter die in elkaar is geschopt.

MrTitanski | 04-12-12 | 09:06

Voor Twitteraars:
Neem Peter zijn "R" af...:
#PeterZonderR #PZR
Wat @PeterVerhaar zegt...

hfakker | 04-12-12 | 09:06

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeyyyyyyy PETER !!
Het is maar een spelletje droeftoeter !!

bob de boarder | 04-12-12 | 09:05

@Uh-Oh | 04-12-12 | 08:58

Je hebt helemaal gelijk. Het is maar een spel, een verdomd leuk spel. Maar dat ten koste van alles om te winnen. Dan hebben we het hier over amateurniveau. Dat is ook de reden waarm ik uiteindelijk ben gestopt. De aanslagen die ik heb moeten ondergaan, zouden in het echte leven onder noemer extreem geweldadig geschaard kunnen worden. Voor een leuk potje voetballen! Natuurljk doe je je best en wil je winnen. Maar de hele voetbalcultuur is gericht op onsportiviteit. Trainers die hun spelers opjutten om de beste speler van de tegenstander uit de wedstrijd te schopppen. Wat verwacht je dan verder?

roze_bril | 04-12-12 | 09:05

Het zal best dat er partijdige scheids- en lijnrechters rondlopen,(ook al zijn het er waarschijnlijk minder dan die ten onrechte voor partijdig worden uitgemaakt door per definitie partijdige spelers en toeschouwers).
Maar soi, er zal heus wel af en toe een zwart schaap tussen zitten en ik kan me goed voorstellen dat dat woede kan oproepen ... maar Peter vergeet even dat lichamelijk geweld nooit een antwoord mag zijn. In ieder geval niet op een voetbalveld.
En voordat alle amateur scheidsrechters bij ome Peter op onpartijdigheidscursus gaan lijkt het me handig dat alle voetbal pubertjes van ons land een "geen geweld op het voetbalveld" dril krijgen die ze nooit zullen vergeten. Ik heb ook gevoetbald toen ik jong was en dat onderwerp is voor zover ik me kan herinneren nooit aangekaart ...
#fuckingdompeter #verkeerdeprioriteiten

Dikr | 04-12-12 | 09:04

perujj ejj de vjies is een incompetent mannetje wat weer over de hoofden van slachtoffers zijn woordje wil uitschijten.... tja whats new..

arunt_bass_abuser | 04-12-12 | 09:04

Voor de Lunch zal duidelijk zijn dat zijn Twitter "gekaapt" is, natuurlijk Peter. Je was altijd al een pedant ventje, dit is opnieuw een bevestiging.

faz | 04-12-12 | 09:04

En daarom moet de buitenspelregel dus worden afgeschaft.

mijntweecent | 04-12-12 | 09:04

Ik vind Pe(s)ter de Vries net zo sinister als Ba(h)kito.
Sinister betekenis: LINKS, (Latijn).
Ook: onheilspellend, ongunstig, rampspoedig, verkeerd, onguur, schrikwekkend.
Steek dit maar in je zak, Aapje en Petertje.

misant(i)ropie | 04-12-12 | 09:03

@Uh-Oh - een mooie genuanceerde reactie. ook wel eens leuk om te lezen... en oh zo waar.

Ruudje17 | 04-12-12 | 09:03

Dit is toch wel het meest gestoorde en hufterige dat ik ooit uit de mond van die omhooggevallen pennenlikker heb gehoord.
Hoe haalt hij het in zijn hoofd. P&W en andere podia in media, straf dit arrogante varken en nodig hem nou gewoon een een paar jaar niet uit. Moet hij vast van huilen.

LJBrinkhorst | 04-12-12 | 09:03

En deze walgelijke arrogante debiel neemt Wilders de maat... ongelooflijk.

RechtsePiemol | 04-12-12 | 09:03

De Vries leeft van de doden. Laatst had ie weer zo'n orgasme met Marianne Vaatstra. Het is een necrofiel. Wat ik jullie brom.

Geneeskrachtig Kruit | 04-12-12 | 09:03

Peterrrrr vindt vast ook dat verkrachte vrouwen zich gewoon niet zo hoerig moeten aankleden. Wat een enorme faalhaas.

ViagraFalls | 04-12-12 | 09:02

Stupid is as stupid does.

BlakeMiddle | 04-12-12 | 09:01

Deze man heeft hulp nodig.
Eerst Rutte op onbeschoft en tenenkrommende manier aanspreken en nu dit weer.

Spokoynoy Nochi | 04-12-12 | 09:01

Dit soort debiele uitspraken houden dit soort acties in stand.

Gangster of love | 04-12-12 | 09:01

@Parsons | 04-12-12 | 08:07
Ik had vroeger respect voor meneer Peter R de Vries, maar vanaf vandaag helaas niet meer, eigenlijk ik was de laatste tijd aan het twijfelen over zijn geestelijk gezondheid...

Freedom4 Ever | 04-12-12 | 08:59

@ DrBukk4ke | 04-12-12 | 08:50 |
Dat schreef ik toch al. Alles voor zijn dochter die oneindig veel soepsidie slurpt voor een of ander flutprojekt in Afrika.

Kaspar Hauser | 04-12-12 | 08:59

Ik had reeds geplemd dat ik P.R.Vries zo'n loser vind omdat hij en elke uitzending in beeld wilt met zijn bmwtjes ... toen was ik aan zappen v/d week zag ik kneus Rob Geus ook in een X6 door het beeld .. wat een losers van hetzelfde niveau !! Vernederlandste marokkanen zijn het ... de hele dag rondjes rijden op de Scheveningse boulevard !

prof Nice | 04-12-12 | 08:59

De grootste straf voor Peter R de V. zou zijn als hij vanaf vandaag gewoon door de media genegeerd wordt.
Geen DWDD meer, geen P&W enz.
Bye bye, zwaai zwaai Petertjemetdewijsheidinpacht.

He pik | 04-12-12 | 08:59

@Boardcult. ik ben het helemaal met je eens. als trainer/coach is dat precies wat ik van mijn team verlang. nee, eis. Je kunt er niets aan doen; besteedt er geen energie aan. dan maar een punt meer maken.

maar ik vind het wel moeilijk. moet je kinderen dan laten zien dat 'corruptie' en 'partijdigheid' wel degelijk loont? wat is dat dan voor een les?

Ruudje17 | 04-12-12 | 08:59

Ik mag hopen dat dit nep is.
Hoewel hij een punt heeft, is dit compleet het verkeerde moment om dat punt te maken.

fail | 04-12-12 | 08:59

-weggejorist-

Uh-Oh | 04-12-12 | 08:58

Dit land is ongeneeslijk ziek.
De infectie is 40 jaar geleden opgelopen door Den Uyl en consorten en sindsdien is het gezwel gaan goeien.
En Peter R. is slechts een puist die al jarenlang zat te sluimeren en ineens uitbast met stinkende pus.

Cuyahoga | 04-12-12 | 08:58

De onschuldigen die door deze ubernarcist te kakken werden gezetten hadden zijn ware gezicht al lang gezien, nu krijgt iedereen alsnog de gelegenheid de ware aard van dit beest te leren kennen.

Wat moet je een volkomen minderwaardig mens zijn als je van een zojuist overleden grensrechter durft te zeggen dat hij partijdig heeft gevlagd. En dat terwijl de moordenaars uit een team komen dat al een laatste waarschuwing wegens wangedrag en bedreiging op zak had.

Jonkheer Wttewaall | 04-12-12 | 08:58

Wat een Lul, ik ben er zo boos van dat ik er typefouten van ga maken.

Idontgiveafunk | 04-12-12 | 08:57

Twitterkoning Pritt? Koning der 'narcisten' bedoeld u !

vrijheid-van-spreken | 04-12-12 | 08:57

Peter, houd toch op met je achterlijke allochtonen knuffelarij. Er is geen enkel excuus voor doodschoppen. Dat zou jij toch als eerste moeten begrijpen.

Oculus Malus | 04-12-12 | 08:57

'respect komt van twee kanten' flikker toch op man. Al had die grensrechter iedere keer expres voor de tegenpartij gevlagd dan nog! DE MAN IS DOOD.

kleine roerganger | 04-12-12 | 08:56

Ik mag toch gvd hopen dat dit een hoax is.... zoniet is hij nog minder dan het vuil op de schaamstreek van de bacterie die zich in de hondenpoep onder m'n oude schoenen heeft vastgekoekt.....

sir Its-a-shame | 04-12-12 | 08:56

Plank mis fail

San Paulo | 04-12-12 | 08:56

Plank mis fail

San Paulo | 04-12-12 | 08:56

Peter R. De Vries is een Foute Nederlander. En meteen hierbij excuses voor de Godwin.

31 November | 04-12-12 | 08:56

Wat een Nazi, NSB ten voeten uit, Peter SS de Vries.

En aangezien Marokaans zijn tegenwoordig een ras is, is grensrechter dat ook, een uitstervend ras bovendien (no pun intended), dus Peter SS de Vries is nog een racist ook.

Ja ik kies PVV en wordt door hem voor hetzelfde uitgemaakt. Dit voorval versterkt me alleen in de noodzaak PVV te blijven stemmen, laten we eindelijk weer eens voor de goedwillenden, van welke afkomst dan ook opkomen en dit tuig er uit trappen, samen met Peter SS de Vries.

nu even niet | 04-12-12 | 08:56

respect begint ook bij een goede timing.

49 | 04-12-12 | 08:55

Dit is de kern van het probleem, weer zon mafkees die denkt dat zn zoontje in B3 prof. gaat worden en schuimbekkend langs de kant staat te roepen. Peter R. de schreeuwvader.

ikdenkwat | 04-12-12 | 08:55

Geef die Peter aub een speen! Wat een eikel is dat, niet normaal!

Glas Koning | 04-12-12 | 08:54

Goh, kreeg een gedode grensrechter even wat meer media aandacht dan onze Peter de Vries (ja gewoon Peter de Vries, de man komt uit Schubbekutteveen, Nederland. Niet uit Hollywood). Dan moet Petertje snel even gebruik maken van de situatie om zichzelf weer in het nieuws te krijgen. Ach, eigenlijk is er op dit moment maar 1 ding te zeggen tegen Petertje, namelijk exact wat hij zei tegen Freek de Jonge in Pauw en Witteman een paar jaar geleden; uw Awareness is echt 0.

Old_Spice | 04-12-12 | 08:54

Die Peter R(anddebiel?) de Vries wordt hoe langer hoe gekker.

wakkere_nederlander | 04-12-12 | 08:54

o wat een domme reactie... stuitend

de beer van de meer | 04-12-12 | 08:54

Wordt tijd dat Petertje eens gaat vlaggen, in een spilt sec een beslissing nemen, en dan ook nog de goede. Voor mij mogen ze al de velden omploegen en bouwland van maken. Tis alleen zo jammer, dat trio staat eerder buiten als dat ze binnen waren. Werkstraf of zo en ze zijn er weer vanaf. Je kunt als je een hekel hebt aan iemand het beste zo een kereltje een paar tientjes geven..... man man wat een bende!!

HeppyHarrY | 04-12-12 | 08:54

Wat een achterlijke mongool, hij in het rijtje thuis met moslims die stonden te juichen op 9/11

Idontgiveafunk | 04-12-12 | 08:52

@Parsons | 04-12-12 | 08:29
Gister op DWDD werd er ook al door een of andere laml*l geopperd dat de buitenspelregel weg moest. Alsof het probleem dan opgelost is. Ja, die mensen bestaan echt.

blinde kip | 04-12-12 | 08:51

Zeg Petor... zal ik jou ook nog eens even in je bek schijten? Of heb je al genoeg poep in je hoofd?

Bertus Betonsloper | 04-12-12 | 08:51

bah bah bah enge kwallebak

Zuidpoolvogel | 04-12-12 | 08:50

-weggejorist-

DrBukk4ke | 04-12-12 | 08:50

Timing en invoelingsvermogen, het zijn niet de sterkste kanten van Peterrrrr de Vries.

niet voor de hond | 04-12-12 | 08:50

Blijft altijd moeilijk -vooral 's morgens- om te bepalen of ik Breedveld of De Vries de ergste Peter vind. Als ze allebei de ergste zouden kunnen zijn zou me dat een hoop hoofdbreken schelen.

Kromst | 04-12-12 | 08:50

De ware aard van de Vries zodra er allochtonen om de hoek komen kijken schiet hij in zijn linkse politiek correcte kramp.
Volgens mij om zijn eigen gedrag te verbloemen, zijn ego is groter dan de Eiffeltoren, zijn zakken dieper dan die van Erik staal en dan is het natuurlijk wel chic om je te vermommen als een socialist.
Dat doet tegenwoordig iedereen die aandachtsgeil is en veel wil verdienen!!!!!

stormtijd | 04-12-12 | 08:50

Typisch zo'n geval van iemand die enigszins bekend is en vervolgens denkt dat al zijn gedachten relevant zijn. Daarnaast is dit een klap in het gezicht van alle vrijwilligers (mensen die niet alles alleen maar voor geld doen zijn dat, PeterR) die zich inspannen voor hun favoriete sport.

Sint Pauper | 04-12-12 | 08:50

Natuurlijk zijn er veel te veel partijdige grensrechters.
De vergelijking met dit geval gaat echter alle boeken te buiten. Dat zal Petertje ook wel doorhebben als hij een rustig naleest wat hij getweet heeft.

Ik zeg Ai | 04-12-12 | 08:49

Peterrrr doet een Micha Katje.

Donkeyball | 04-12-12 | 08:48

@blinde kip | 04-12-12 | 08:37
De man is knettergek. Net als ieder ander mens met dezelfde redenatiegangen als Peter. Al helemaal als ze zich op een dergelijke verwerpelijke manier uiten omdat ze hun brood verdienen aan allochtonen en alle ellende en gruweldaden om die reden bagatelliseren of goedpraten en verdedigen. Walgelijke immorele mensen die bijdragen aan het verval van een ooit eens zo vredelievend, tolerant en rijk Nederland.

doenormaal! | 04-12-12 | 08:48

Het is bijna genoeg met deze halve crimineel die door chantage altijd eerder door het OM gebeld wordt als Mark Rutte......
Nederland, wat ben je een ultra dom land geworden, schaamte, meer blijft er niet meer in dit verdorven land.

hagelkruis | 04-12-12 | 08:48

lul met vingers. Nu komt de ware klootzak naar boven. Er staat gewoon dat die grensrechter het aan zichzelf heeft te danken. Wat een mongool. Sorry Joris, moest dit even kwijt.

Elmer Fudd | 04-12-12 | 08:48

Wat is het toch ook een kleinzielig kereltje... maar goed, dat wisten we eigenlijk al. Blijf vooral naar zijn programma's kijken, en zijn columns lezen allemaal....

Cynical Dreamer | 04-12-12 | 08:48

Puur natrappen dit van die Plurk. Je zou hem een subduraal hematoom toewensen. Die kerel is volkomen van het padje.

FustViking | 04-12-12 | 08:47

@blinde kip | 04-12-12 | 08:40

Uiteraard. De nadere uitwerking laat ik aan uw eigen fantasie over aangezien ik geen permaban aan m'n broek wil krijgen - maar dat zal geen enkel probleem zijn lijkt me.

Reinaert | 04-12-12 | 08:47

Wanneer houdt deze nare narcist eens zijn zelfingenomen bek. Denkt dat ie alle wijsheid in pacht heeft. Vanavond is ie weer te horen op allerlei TV programma's en heeft ie zijn doel weer bereikt namelijk 'het product' Peter rd vries onder de aandacht van de mensen te brengen. Trouwens deze man praat over respect? Als Peter zelf wat respect had voor iemand had ie even zijn mond gehouden uit respect voor de familie van het slachtoffer.

sjipsknip | 04-12-12 | 08:47

Eikel! Ze moeten die kinderen van jongs af aan leren niet tegen beslissingen van scheidsrechters in te gaan. Gewoon accepteren, oneerlijk of niet 100% correct, jammer.. you win some, you lose some.

Maar als je de tv aanzet en je dan ziet hoe prof spelers soms tekeer gaan tegen het arbitrale trio.. dat is natuurlijk wel het grote voorbeeld.. helaas..

Boardcult | 04-12-12 | 08:47

Voorlopig hou ik het op Widtvoet. Dit kan ik niet geloven, wil ik ook niet,

roze_bril | 04-12-12 | 08:47

Ze hadden beter Peter doodgeschopt had hij maar beter in de spiegel moeten kijken. Wat een boerenlul is het ook, bah.

* | 04-12-12 | 08:46

Damn! Ik dacht dat dit een fake account was. Maar het blijkt echt te zijn. Ik vond Peter altijd een boerenlul, maar nu ben ik toch echt geschokt. Het is een gigantische boerenlul, hij verdient een eigen planeet... Voor zo'n enorme klootzak is de aarde te klein.

PureYak | 04-12-12 | 08:45

Heel actueel, mediageniek, hoge bomen, het ongelijk aan zijn zijde: het zal niet lang duren en Leon de Winter komt Peter R. verdedigen.

RichardAnker | 04-12-12 | 08:45

Is zijn account gehackt? of heeft ie zijn pilletje niet op? of is het gewoon weer zo'n aandachtshoerige reactie van hem? Ik denk het laatste.

trivius | 04-12-12 | 08:44

Parsons | 04-12-12 | 08:29 | + 1 -
Iedereen verwerkt zijn of haar emoties op zijn of haar eigen manier. De een met racistisch geschreeuw, de ander vraagt om nekschoten.

In mijn geval een poging tot absurde zwarte humor.
Iemand van jouw kaliber zou daar doorheen moeten prikken.

Bakito | 04-12-12 | 08:43

Is Peter holmaatje geworden met riftuig?

spooked | 04-12-12 | 08:43

"Respect komt van 2 kanten"
Nou het kwam zeker niet van de kant van de doodtrappende allochtoontjes.

Iemand scheef aankijken->doodtrappen
Iemand geen voorrang verlenen->doodtrappen
Varkensvlees in iemands nabijheid eten->doodtrappen
want.... respect komt van twee kanten.

Toen ik jong was werden er geen grensrechters doodgetrapt en niemand die het woord respect bezigde. Je deed dat gewoon niet

kees1960 | 04-12-12 | 08:43

Peter is geridderd in de Orde van de Multikul, logisch dat hij dan tekeer gaat tegen een slachtoffer van Marokkaans geweld. Overigens, als Peter het niet had gezegd dan wel een van die vele andere media-idioten die ons land rijk is.

Garret Weldon | 04-12-12 | 08:43

Hee Peturrtje, je hoeft niet na te trappen hoor.
Hij is al dood.
En nou heb je gauw eventjes die tweets weggegooid maar te laat!!! Lafbek.
Ze staan voor eeuwig op GS.
"Smile you're on GeenStyle"

copywriter | 04-12-12 | 08:42

Dit is gewoon afleiden van wat het werkelijke probleem is, de aanwezigheid van een geïmporteerde bevolkingsgroep die totaal niets te zoeken heeft in een ontwikkelde samenleving.

Borakh | 04-12-12 | 08:41

Dus onsportief gedag is voor Peter RRR een reden om iemand dood te trappen. Mafketel.

kingKnossos | 04-12-12 | 08:41

Misschien heeft Peter R de moed om onvoorwaardelijk zijn excuses aan te bieden voor deze schandelijke uitspraken, maar ik vrees van niet.

robert1 | 04-12-12 | 08:41

Na het laatste fluitsignaal gaven vrijwel alle spelers de scheidsrechter een hand om hem te bedanken voor de leiding. Alleen de drie Marokkaanse spelers van Nieuw Sloten liepen naar onze grensrechter, trokken hem naar de grond en begonnen op zijn hoofd en nek in te trappen.

Dus toch Finnen... Je. Verwacht. Het. Niet.
Don't worry boys, dit is Nederland. Beetje schaamtecultuur claimen bij de rechter en elkaar de schuld geven dan zit dat uurtje schoffelen er ook niet in.

Fopspeen | 04-12-12 | 08:40

@Reinaert | 04-12-12 | 08:31
En allemaal een gelijke behandeling geven. Is wel zo netjes.

blinde kip | 04-12-12 | 08:40

Dit moet nep zijn. Zelfs zo'n narcistische eikel als PRdV zou dit niet over de rug van een doodgetrapte voetbalvader op Twitter braken. Of toch...?

Rideo Ergo Sum | 04-12-12 | 08:40

ik vergat even dat Peter de Vries overall verstand van heeft en dat vooral wil laten blijken.

Wedden dat-ie straks een column schrijft met een pedante houding over de mensen die hem hierop bekritiseren

kees1960 | 04-12-12 | 08:40

PeterR je bent lul eerste klas. FEIT

guppy | 04-12-12 | 08:39

P.L. Ompzak | 04-12-12 | 08:30 | + 0 -

Trap er niet in, het is Peter niet...

eerstneukendanpraten | 04-12-12 | 08:39

Ongehoord! Dader knuffelen op z'n best.

Hoogerheide | 04-12-12 | 08:39

#spuit11 @peterRdV

TheStef | 04-12-12 | 08:38

Staat gelijk aan : "Omdat ze een kort rokje aan had, is het logisch dat ze is vermoord". Of :"Omdat de jongen die sportmiddag zo leuk met de leiding was opgetrokken, werd hij natuurlijk verkracht door de pedofiel in hun midden". Om de intergriteit van iemand aan te tasten die zich niet eens meer -want vermoord- kan verweren, is echt beneden alle peil!

R2DTal | 04-12-12 | 08:38

Ik miste trouwens in het meermaals door Joris weggehaalde lijstje van potentiële daders nog de naam Mohammed. Was die al uit voorzorg door de voetbalclub weggehaald btw...

eerstneukendanpraten | 04-12-12 | 08:37

@doenormaal! | 04-12-12 | 08:34
Als men elkaar netjes gaat behandelen zit Peter zonder werk. Logisch dat hij zo reageert.

blinde kip | 04-12-12 | 08:37

Jammer dat het CDA in de periode 2002-2010 de straffen voor dit soort aktiviteiten drastisch heeft versoepeld.
Ook erg jammer dat een 'sterk rechts' kabinet in 2010 de boterzachte straffen niet heeft teruggedraaid.
Dus nu moet de rechter wel van erg hele goede huize komen, wil hij er nog 2 weken taakstraf uit weten te persen.

uitgeslapen | 04-12-12 | 08:36

De redactie van DWDD heeft voor vanavond al 1 gast

Klaas Wilting | 04-12-12 | 08:36

Die gast wordt steeds gekker, zou hij zich thuis voelen tussen criminelen of zo?

Methylfenidaat | 04-12-12 | 08:35

Een beetje gaan lopen doen alsof de grensrechter hier zelf om heeft gevraagd, dit heeft uitgelokt en het begrijpelijk is wat er is gebeurd. Dan spoor je toch ook ècht niet he!

doenormaal! | 04-12-12 | 08:35

ach Den Laef, het is niet zo dat omdat dit gebeurt de rest van de wereld stopt. Slaan op mijn huig helpt ook niet. Maar treiteren is een dagelijks terugkerend fenomeen binnen deze maatschappij. Daar kun je je mond wel over houden, maar lost niets op. Juist dit is een goed moment om te kijken hoe we het kunnen voorkomen met zijn allen. En slaan, zoals jij voorstelt, is niet echt een oplossing. Je mond houden trouwens ook niet.

Ruudje17 | 04-12-12 | 08:35

Ten onrechte voor buitenspel vlaggen is ongeveer het zelfde als iemand voor zijn hoofd schoppen. Begrijp ik het goed Peter?

VictorF | 04-12-12 | 08:34

Hi, Ha, Hoax

PureYak | 04-12-12 | 08:34

Toen ik nog voetbalde was het fenomeen clubgrensrechter al bekend. Wat ik me van die mensen herinner is hoe meneer de Vries ze omschrijft.

pollodepiemel | 04-12-12 | 08:34

Respect moet je verdienen Peter. Het gedrag van dergelijk tuig verdient geen enkel respect! En wat een mongool ben je dat je iemand die zich inzet als vrijwilliger voor dergelijk tuig een trap na gaat geven terwijl hij net is doodgetrapt! Jij bent zelf alle respect onwaardig! Totaal rspectloze lul!

doenormaal! | 04-12-12 | 08:34

@RepubliekBanana | 04-12-12 | 08:25
Dat jij deze gevallen op 1 lijn durft te trekken is een beangstigende demonstratie van je kromme gedachtenkronkels.

Je vergelijkt hier iemand die zelf de door heeft verkozen met iemand die er in is gedwongen door drie klootzakjes.

Ga je nu ook verkondigen dat het raar is dat hier niet om gejuigd wordt, terwijl toen Khadaffi door wat moslims werd vermoord dat wel gebeurde..

Ja dat vind ik ook heel hypocriet ja..

Den Laef | 04-12-12 | 08:32

@ Bakito | 04-12-12 | 08:28 kruip terug onder uw steen, geweld hoort niet thuis op een voetbalveld of welk sportveld dan ook. Als je het niet eens bent met een beslissing praat je dit na een wedstrijd uit, met een biertje, of desnoods een kopje thee... Zomaar op iemand in slaan dat nooit... En verder kruip terug onder uw steen.

just and only me2 | 04-12-12 | 08:32

Augustus 2013 , DWDD tja , zie je wel ik zei nog zo Mathijs die grensrechter , ja die met dat vlaggetje , ja die bedoel ik en dat is achteraf nu bij de rechtzaak gebleken die heeft in het verleden veel vaker onterecht die vlag omhoog gedaan ondanks zijn betrokkenheid en goedaardige karakter. En ja ,ja de onafhankelijke rechters zijn het natuurlijk met mij eens , en tja dat blijkt wel uit de voortreffelijke , en ja dat moet ik zeggen uitspraak en overwinning voor de rechtstaat dat deze gransrechter toch zelf de boel heeft uitgelokt. En uitlokking is nog steeds strafbaar , dat hebben wij de burgers met z'n allen afgesproken he' Mathijs. Vrijspraak voor deze jongeren die nog een heel leven met kansen voor zich hebben. Tja , stoer en ook een teken van volwassenheid dat ze niet zeiden wie er geschopt heeft , dus vrijspraak ! Had die man maar eerder naar het ziekenhuis moeten gaan en niet wat later , kunnen die kansenjongeren toch ook niets aan doen, tja , toch ? Ehh , Mathijs heb je ff een momentje want ik wil ff een discussie beginnen over problemen in het amateurvoetbal over de rug van een vermoorde huisvader die als vrijwilliger zijn steentje aan de ontwikkeling van jonge kinderen en maatschappij bijdraagt. Jan Mulder : Ja maar Peter , wat als dit nu een Marrokaanse vlagvadeer was die door roomblanke jongens was doodgeschopt ? Tja , Jan nu trek je het in het belachelijke , een Marrokaanse vrijwilliger bij de sportclub op zaterdag ? Jan toch die bestaan toch helemaal niet.En eerlijk is eerlijk de laatste moord met een kleurtje door een blanke was in 1983 , dus ja, geen ouwe koeien uit de sloot halen , Jan. En dan nu een optreden van de subdurale- hematoomband , muziek maestro........

ja,diedus! | 04-12-12 | 08:31

Leuk voor die familie van die grensrechter: Ben je vrijwilliger, doodgetrapt door tuig en dan komt Peter de Vries nog even melden dat het aan een gebrek aan opleiding ligt. In nederland zijn ze echt verknipt, wat een treurigheid zeg.

Calvin Candie | 04-12-12 | 08:31

Peter had beter op kunnen roepen tot een nationale wake om een duidelijk NEE en nu is het genoeg te laten horen tegen dergelijk ziek geweld en agressie van onze cultuurverrijkers.
Een nationale vreedzame wake zaterdag om 14.00 uur op alle pleinen in Nederland om een duidelijk signaal te maken. Dat had hij moeten zeggen!

doenormaal! | 04-12-12 | 08:31

Niemand hier die naar Peterrrr's twitter gaat om die uitspraken te checken? Ik kan ze nergens terugvinden namelijk.
FrankieHapsberger | 04-12-12 | 08:28 | + 0 -

Een kleine 10 min geleden stonden ze er nog op met respectievelijke postings tijden 58 min geleden, 1h en 1h.

Duffy | 04-12-12 | 08:31

-weggejorist-

DrBukk4ke | 04-12-12 | 08:31

Over respect gesproken.

Eric Blair | 04-12-12 | 08:31

@blinde kip | 04-12-12 | 08:28

Dan wordt het - althans wat mij betreft - toch de hoogste tijd dat wij die zandbakbewoners ook maar eens gaan bedanken voor 'de bewezen diensten' en ze retour afzender sturen.

Oh.... Wacht! Het was natuurlijk maar een (f)incidentje!

Reinaert | 04-12-12 | 08:31

Zoek professionele hulp man! Je bent ziek!

P.L. Ompzak | 04-12-12 | 08:30

Iedere grensrechter die ten onrechte voor buitenspel vlagt moet natuurlijk deaud. Lijkt me logisch. Of het nu amateurvoetbal is of live op tv, afstraffen die klootzakken. Allemaal.
(En voordat ik het Meldpunt Grensrechter Discriminatie op m'n dak krijg, ja dat was sarcasme)

DoOne | 04-12-12 | 08:29

@Bakito | 04-12-12 | 08:28
Niet grappig.

En jij wéét dat.

Parsons | 04-12-12 | 08:29

Dus als je het ergens niet mee ens bent schop je die ander gewoon dood.
Peter de zelf kicker moet weer eens iets van zich laten horen. Kan hij weer even aanschuiven bij DWDD. Waarschijnlijk drogden zijn inkomsten een beetje op. Peterrrr... kijk eens in de spiegel en laat nooit meer iets van je horen.

Therapietje | 04-12-12 | 08:29

Niemand hier die naar Peterrrr's twitter gaat om die uitspraken te checken? Ik kan ze nergens terugvinden namelijk.

FrankieHapsberger | 04-12-12 | 08:28

@Reinaert | 04-12-12 | 08:23
Dat is gewoon een gebruikelijke manier afkomstig uit de zanderige stroken van N-Afrika om te bedanken. Dat men dat hier niet doorheeft, zegt wel weer genoeg. Tsss.

blinde kip | 04-12-12 | 08:28

Hij heeft wel een punt. Waar twee vechten zijn twee schuld.

Verder moet de buitenspelregel worden afgeschaft, dan hebben we die dorpsgekken met vlag ook niet meer nodig. Pun intended.

Bakito | 04-12-12 | 08:28

"respect komt van 2 kanten". En geweld dan?

Al SchietjemeLevend | 04-12-12 | 08:27

Knettergek deze man! Geweld met de dood tot gevolg goed gaan praten en zeggen dat het de schuld van de grensrechter is!!! Dan verdien je een neksch*t. Peter je bent echt een enorme zieke lul!

doenormaal! | 04-12-12 | 08:26

@Ruudje17 | 04-12-12 | 08:22
Zeg Ruudje, ook jij snapt er geen kloot van dat voor jouw mening wel ruimte is in je hoofd, maar niet in de maatschappij OP DIT MOMENT.

Af en toe moet je weten wanneer te zwijgen, of niet zeuren als ook jouw huig een vuistslag krijgt van een nabestaande.

Den Laef | 04-12-12 | 08:26

Ga lopen met een vlag en weet hoe moeilijk dit is,verplicht stellen voor jeugdspelers en ouders,langs de lijn overal aanmerkingen op hebben is makkelijk,het zijn altijd dezelfde die moete vlaggen of rijden met de jongens.
De Vries is mediageil en roept maar wat,iemand doodschoppen voor fout vlaggen,maar het is wel weer bij en allochtonenclub.Dit zijn geen incidenten meer,straks kunnen de ouderen niet meer over straat,en de kinderen niet meer terecht op de sportvelden.De prioriteit van de regering is Brussel en de middenstand slopen,de gevangenissen gaan dicht en het crapuul krijgt de vrije hand.
Op Geert na is er geen partij die er iets aan doet,er zitten 135 labberkakken in Den Haag.

fleurtje | 04-12-12 | 08:25

Schokkend dat het weer Marokkkanen waren.. Je zou toch bijna een afkeer tegen dat volk krijgen.

KabbelendKontwater | 04-12-12 | 08:25

Pleur een eind op Pritt, hij heeft gewoon gelijk. Waar doe je in hemelsnaam zo verongelijkt over? Met de column van Luuk Koelman over Tim Ribberink kon het allemaal maar nu gaat het ineens te ver?
.
Hypocriet tot en met.

RepubliekBanana | 04-12-12 | 08:25

Peter R hou je mond, dumbass. Wat respectloos!!!

oeleboele | 04-12-12 | 08:25

@ nowayjose 08:19

Nou veel sterkte gewenst met het consumeren van die drol dan maar...

eerstneukendanpraten | 04-12-12 | 08:24

#peterrdevries arrogante drammerige zogenaamde misdaadjournalisten verdienen natuurlijk nooit en te nimmer geweld, maar ik vind dit een beter argument voor agressiviteit dan een slechte jeugd.

Nosce Orbis | 04-12-12 | 08:23

„Na het laatste fluitsignaal gaven vrijwel alle spelers de scheidsrechter een hand om hem te bedanken voor de leiding. Alleen de drie *Marokkaanse* spelers van Nieuw Sloten liepen naar onze grensrechter, trokken hem naar de grond en begonnen op zijn hoofd en nek in te trappen”.

Bron: Televaag, alhier: www.telegraaf.nl/binnenland/21128364/_...

Reinaert | 04-12-12 | 08:23

Hoort in het rijtje waarin Donner pleitte voor aanscherping verbod op Godslastering, net nadat Theo van Gogh was vermoord..... wat een pervers gevoel voor slechte timing zeg.

aceofspades | 04-12-12 | 08:22

Gewoon een boerenlul. 100 % match !

De Literator | 04-12-12 | 08:22

Natuurlijk is dit niet te accepteren. Maar vrijwel iedere sporter herkent het gevoel dat partijdige officials bewust het resultaat (proberen te) beïnvloeden. Hoe je daar op reageert is niet voor iedereen het zelfde en dat heeft weer met opvoeding te maken, van coaches, leiders, trainers, ouders. Onrecht hoort erbij, kennelijk. Hoe jammer ook.

Ruudje17 | 04-12-12 | 08:22

TBS voor deze hufter!

Wattuhhh | 04-12-12 | 08:22

Deze ziekelijke vorm van narcisme mag wat mij betreft met TBS bestraft worden.

Den Laef | 04-12-12 | 08:22

Kan best dat dit zijn mening is, maar hij zal wel weer roepen dat zijn twitteraccount is gehackt ofzeau.

Sadomassochristus | 04-12-12 | 08:21

Zo zet die Peter R. De Vries eventjes zichzelf buitenspel zeg...

loverlover1 | 04-12-12 | 08:21

Mensen, wind je niet op. Dit is Bakito die weer eens aandacht nodig heeft...

eerstneukendanpraten | 04-12-12 | 08:20

Ach gut, Peter is door een vrouw buitenspel gezet. Verder moet hij van de sherry afblijven.

blinde kip | 04-12-12 | 08:20

Mensen, wind je niet op. Dit is Bakito die weer eens aandacht nodig heeft...

eerstneukendanpraten | 04-12-12 | 08:20

Peter R de Vries moet z'n muil houden over R3pSect, z'n timing om dit te zeggen zegt genoeg over zijn idee over R3pSect denk ik dan, wat een hork.

KaiserSoza | 04-12-12 | 08:20

Tja, als je niet meer op TV komt moet je iets anders verzinnen als attention-whore.

abom | 04-12-12 | 08:20

Peter AIR doet weer eens uit de hoogte. Peter AIR weet het weer eens beter. Peter AIR moet zich weer bemoeien met zaken waar hij geen verstand heeft.
Ohhh Peter AIR was jij maar grensrechter, dan werd elke wedstrijd perfect gevlagd/gefloten. (Vooral die van Ajax natuurlijk)

Barbarous_Relic | 04-12-12 | 08:19

-weggejorist-

nowayjose! | 04-12-12 | 08:19

Wat een irritant mannetje, die Peter R. de Vries. Ik ken hem enkel van wat ik tegenkom op het internet (woon in België, dus zijn shows zijn hier niet te zien), maar ik zie regelmatig zijn kop te pas en te onpas bovendrijven als er iets gebeurt zelfs als hij er niets mee te maken heeft. Mediageil?

Duffy | 04-12-12 | 08:19

Sinds deze Rooie Rotzak een dochter heeft die veel soepsidie ontvang voor een flutprojeckt in Afrika is hij puur en alleen op handen van buitenlanders.

Kaspar Hauser | 04-12-12 | 08:19

Empathie met anderen.

De emotie die Peter als liefst zou willen bezitten, zijn hele leven in dienst heeft gezet om de wereld maar te tonen dat hij het bezit.

maar hij bezit het niet.. en dat is zielig voor Peter, maar nog zieliger voor alle mensen die ernaar moeten luisteren.

Mijn suggestie van vandaag voor Peter mag niet van Joris. Want Joris heeft tenminste nog ergens een greintje oprechte Empathie.

Den Laef | 04-12-12 | 08:18

Ben verder geen mediadeskundige hoor, maar iets zegt mij dat Peter dit beter voor die slachtpartij had kunnen aankaarten.

mr. coffee | 04-12-12 | 08:18

-weggejorist-

wake-up-pete | 04-12-12 | 08:18

Schop die dode grensrechter nog even na dan. Het was eigenlijk gewoon z'n eigen schuld.

Zzzzooooffff | 04-12-12 | 08:18

hmmm.... ik zie die PRdV er best voor aan om dit uit zijn arrogante kop te laten ontsnappen. Lekker achterlijk praten om de aandacht weer eens te krijgen. Maar over hem mogen we zeker niets negatiefs zeggen.

Iwmac | 04-12-12 | 08:17

-weggejorist-

blaaskaak83 | 04-12-12 | 08:17

Uit respect voor Joris en z'n hulpklazen laat ik het hier bij.

Dat zegt genoeg lijkt me.......

Reinaert | 04-12-12 | 08:14

Is dit echt of een hoax? Hoeveel van die twitter accounts zijn nep accounts?
Niet dat ik het opneem voor Peter R. hoor, vond 'm per definitie al een löl en als dit klopt is hij helemaal afgedaan.

Nafta78 | 04-12-12 | 08:13

Ja Peter "complotdenkers moeten in een dwangbuis" R de Vries. Tot zover ging je roem. Nu ben je een bewezen eikels. Daaaag

deministerpresident | 04-12-12 | 08:13

Twitter + drank/drugs verslaving = lolol

Bertus Brulbroek | 04-12-12 | 08:13

PeterRdeVries.. een treurige lul die over het nog warne lijk van een overleden vader zonodig zijn punt moet maken.

Liep hij al over van de eentonige verbale diarree, doet nu z'n twitter-account ook mee.

Sneukees dat ie er is..

Den Laef | 04-12-12 | 08:13

Petertje, je zou stoppen met je ego-show op TV, minder in de publiciteit zijn en rust nemen. Mogen we je houden aan deze belofte aub? Schreeuwen op TV of internet is niet gelijk aan iets zinnigs zeggen namelijk. Bedankt he! Namens het weldenkende deel van de bevolking.

100pct Testosteron | 04-12-12 | 08:12

ohhhhh P de Vries dat is ook zo een thee drinker giga sukkel .

rukkieduck | 04-12-12 | 08:12

En daar hebben we de ware aard van de heer de Vries. De man gaat over lijken, in zijn programma altijd al en nu moeten we het ook al op twitter lezen? Jammer .....

MarcS | 04-12-12 | 08:12

En dan Wilders de maat nemen, LUL.

Parsons | 04-12-12 | 08:12

hoax.

gatti500 | 04-12-12 | 08:11

Doodslag natuurlijk belachelijk. Maar ik vroeg me wel af waarom die mijnheer doodschoppen kreeg. Omdat ie zo goed vlagde?

horsteknots | 04-12-12 | 08:10

Had 'ie een borreltje of wat teveel op toen hij dit schreef? Hoe dan ook een lamlul!

Deipnosophist | 04-12-12 | 08:10

Ze zouden hem TBS moeten geven voor deze uitspraken op dit moment.

Haarkopje | 04-12-12 | 08:10

Goh, komt dit uit de mond van Peter R de Vries ?!? Wat valt me dat tegen van die man. Had hem altijd erg hoog zitten.

Marcus Porcius Cato | 04-12-12 | 08:09

je zal maar een kans gemist hebben door buitenspel

nakka | 04-12-12 | 08:09

Peter, de volgende keer zullen we die vijf kutmarokkanen op jou afsturen. Dan hoeven we die arrogante rotsmoel van jou nooit meer op tv te zien.

Mark van Dam | 04-12-12 | 08:09

Die kerel is spijkergek.

Over de rug van een, door marokkaans tuig vermoordde grensrechter, een punt willen maken.

Fucking faalhaas.

Parsons | 04-12-12 | 08:07

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken