Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Politie is Ierse verkrachter kwijt

murphy2.jpg De juten in Amsterdam zijn de Ierse veroordeelde serieverkrachter en 'suspect serial killer' Larry Murphy kwijt. Als in zoek, foetsie, pleite. Zo kennen we de popo weer. Mocht u het vanavond in uw hoofd halen om even uw blaas te legen tegen een boom, uw fietslampjes per ongeluk te vergeten of geen identiteitsbewijs op zak te hebben als u de hond uitlaat, dan vliegt er binnen tien seconden een politieheli boven uw huis om het pardoes uitgerukte en zwaarbewapende arrestatieteam in uw achtertuin te ondersteunen, maar 'het Beest van Ierland' raken ze in 020 gewoon kwijt. Het is standaard dat de platte petten uit verschillende landen elkaar op de hoogte stellen zodra er een gevaarlijke totaalfreak de grens oversteekt. In andere landen is het daarna vast en zeker ook gebruikelijk om die meneer in de gaten te houden. Bijvoorbeeld omdat je niet wil dat hij op een ongezien moment dertien jonge vrouwen verkracht en doodvermoord. Maarja fuck die shit, het zal de Amsterdamse smeris aan z'n reet roesten. De flikken zijn sinds de aankomst van Murphy maar liefst één (1) keer wezen koekeloeren. De wouten hebben het te druk het welbekende bonnetjes uitschrijven voor stoepfietsen + ziek thuis zitten. Zware criminelen in de gaten houden? Not so much. Goed, als die binken niet opletten, dan maar wat meer Attentie, Buurtpreventie. En wel voor de Spaarndammerbuurt, want Larry Murphy schijnt rond de Polanenstraat zijn dagelijkse boodschappen te doen.

Reaguursels

Inloggen

Gelukkig wordt dat vollop besproken in de media zodat die gast weet extra onder te duiken of nog even wat slachtoffers te maken nu het nog kan.

quantum | 30-11-12 | 18:07

@ kaas. je hebt mi gelijk met je vraagstelling maar het punt is of we hier over een principe praten of over de realiteit? feit is dat de nl politie professioneel een totale aanfluiting is en een schande voor de mensheid qua prioriteiten.

buiten wellicht een naïeve jongeling bij de politie die vol van goede bedoelingen maar vooral met een totaal gebrek aan levenswijsheid dienst gaat doen, zijn het apparaat en de overige, reeds totaal door- geïndoctrineerde dienders, niet geïnteresseerd in het wel en wee van het individu.

het apparaat is er enkel gericht op consolidering van hun macht en hún orde onder de noemer "dit hebben wij met ons allen zo afgesproken"
de oudere diender is afgestompt en vol van zijn macht en alwetendheid. iets wat bijna elke machthebber overkomt zo snel ze zich onaantastbaar wanen.

dit is overal en door de gehele geschiedenis aantoonbaar. van schurkenstaten tot zgn hoogdravende democratieën als de onze.

het is dus een gotspe om te denken dat de politie er is om ons te beschermen of sterker nog aan de kant van de burger staat (die ze notabene betaald)

daarom ben je mi fout geboren als je tot deze groep wilt horen... want voor een lullige 1600€ verkoop jij je ziel aan de duivel en is goed of kwaad ineens niet meer de leidraad van handelen...

yuryzelluf | 30-11-12 | 17:58

Polanenstraat 176?

stienes | 30-11-12 | 16:27

Wet van Murhy resulteert in Murphy schrijft de wet de wet voor.Heerser.

HeelStijl | 30-11-12 | 14:44

hanshoog | 30-11-12 | 13:33
Dat hebben ze bij GS echt wel in de gaten. Als je de politie wilt bashen door ze iets in hun schoenen te schuiven waar ze part nog deel aan hebben, dan werkt het averechts als je de juridische aspecten nader gaat bekijken. De waarheid is voor de meeste lezers hier helemaal niet interessant...

Baron Wilhelmus | 30-11-12 | 13:53

-weggejorist-

derubbere | 30-11-12 | 13:52

-weggejorist-

derubbere | 30-11-12 | 13:41

De politie heeft ondertussen een andere Irishred gevonden die Murphys heet.

Idontgiveafunk | 30-11-12 | 13:40

Die foto! Lachen, man.

Mark van Leeuwen | 30-11-12 | 13:33

-weggejorist-

hanshoog | 30-11-12 | 13:33

Lewis Lewinsky | 30-11-12 | 13:28
Drie mogelijkheden die wettelijk onmogelijk zijn. Is dat gezond verstand?

Baron Wilhelmus | 30-11-12 | 13:33

[email protected] de Vies | 30-11-12 | 11:04
Dat heet dus *gezond verstand*, Kaas.

Een verkrachter die tevens poging tot moord heeft gedaan permanent observeren, dat doet iedereen die gezond verstand heeft.

Even de buren informeren ook. Naast u woont een verkrachter en moordenaar in spe.

En de verkrachter uitzetten. Dat zou nu onmiddellijk moeten gebeuren.

Lewis Lewinsky | 30-11-12 | 13:28

panacee | 30-11-12 | 13:07
Klopt. In 'eigen land'. Dus niet hier...

Baron Wilhelmus | 30-11-12 | 13:13

Baron Wilhelmus | 30-11-12 | 12:50
'bij een rechterlijk vonnis zijn veroordeeld wegens een misdrijf waarop een gevangenisstraf van drie jaren of meer staat' Het sujet is in eigen land tot 15 jaar cel veroordeeld geweest.

panacee | 30-11-12 | 13:07

panacee | 30-11-12 | 12:02
Op basis waarvan? Volgens mij zijn de vermelde criteria niet van toepassing.

Baron Wilhelmus | 30-11-12 | 12:50

-weggejorist-

derubbere | 30-11-12 | 12:17

@Pa Cartwright | 30-11-12 | 12:06 | + 0 -
Beeldspraak, letterlijk en figuurlijk.

Kaas de Vies | 30-11-12 | 12:16

@Merkava | 30-11-12 | 12:07 | + 0 -
Nee vind ik ook niet. Alleen zijn de regels er nu niet naar.

Kaas de Vies | 30-11-12 | 12:07

@Kaas de Vies
Er let veroordeelde criminelen niet om in hun thuisland een bestaan op te bouwen. Probeer de VS maar eens in te komen als je een strafblad hebt. Is niets vreemds aan aan wat ik zeg.

Merkava | 30-11-12 | 12:07

@ Kaas de Vies | 30-11-12 | 11:52
Welke kritiek?
Voorts, ik richt mij zo spaarzaam mogelijk tot jou, da's altijd zo geweest.

En ik begrijp dat de digitale en de reële wereld bij jou behoorlijk in elkaar opgegaan zijn, maar je zit nog steeds achter een beeldscherm. "In de ogen kijken", wat zwets je nou toch gast.

Pa Cartwright | 30-11-12 | 12:06

Spijtig om te zeggen, maar ik denk dat de politie hier in den lande wel wat meer kwijt is.
Ga eerst maar effe op zoek naar 'Guts', want je weet wat ze zeggen, "No Guts, No Glory".

BadLieutenant | 30-11-12 | 12:04

Of er dan Nederlandse vrouwen heel argeloos een nachtje met deze man het bed in zijn gedoken, gewoon voor de lulz ende vermaeck. Daar ben ik dan weer benieuwd naar. En hoe die vrouw(en) zich nu voelen.

mijntweecent | 30-11-12 | 12:03

Dat vrije verkeer heeft zijn nadelen. Het grote voordeel is dat je je ziektekostenverzekering bij een buitenlandse aanbieder kan afsluiten.

Al SchietjemeLevend | 30-11-12 | 12:03

@Kaas de Vies | 30-11-12 | 11:04
en nog even juridisch: niet-stelselmatige observatie is geen of slechts lichte inbreuk op persoonlijke levenssfeer en mag dan van de wetgever (ogv art 2 Politiewet en/of 141-142 Sv. Stelselmatige observatie mag alleen bij verdenking van een misdrijf (126g Sv). Vraag is of daar hier sprake van is, als ik de berichtgeving zo lees dus niet door de NL-popo iig.

Den Meester | 30-11-12 | 12:03

@Hij heeft zijn tijd uitgezeten, stop met zeiken.

3*links=rechts | 30-11-12 | 11:08

Ik ga nog even door met zeiken. Want ik vind die tijd een beetje aan de korte kant.

roze_bril | 30-11-12 | 11:58

@Kaas de Vies | 30-11-12 | 11:04
Kennelijk zien ze hem in Ierland als mogelijke dadert van nog wat meer verkrachtingen en verdwijningen van jonge vrouwen. De politie zelf daarover in juni:

“De politie mag in het kader van de openbare orde activiteiten volgen. Er moet wel altijd een aanleiding zijn, maar dat kan ook zijn dat iemand in het verleden de fout in is gegaan. Hooligans of veelplegers kunnen we individueel in de gaten houden, zelfs al hebben ze nog geen criminele activiteiten gepleegd. Sterker nog: dat wordt van ons verwacht. Stel dat GeenStijl wel op die conversaties stuit, dan komt de politie in een kwaad daglicht te staan als we er niets tegen gedaan hebben”, aldus Smilda in NRC Next.

Den Meester | 30-11-12 | 11:56

In een week heeft 2 dingen gedaan eerst de goede:
Deaud schieten losgeslagen criminele puber!
Het slechte:
Een verkrachter uit het oog verliezen !
stand = 1-0

firma klote | 30-11-12 | 11:55

OT: historische ontdekking Curiosity is BS

ITEACHYOU | 30-11-12 | 11:55

@bintang | 30-11-12 | 11:49
Als je doodvermoordt geef je het leven een nieuwe kans.

Leppa | 30-11-12 | 11:53

@Pa Cartwright | 30-11-12 | 11:49 | + 0 -
Vind je het eng om je kritiek tot mij te richten, en als je dat dan uiteindelijk toch durft, staar je dan naar de grond omdat je bang bent om mij in mijn ogen te kijken?

Kaas de Vies | 30-11-12 | 11:52

@ Skunk57 | 30-11-12 | 11:45
En hij wordt daar intens gelukkig van. Bakito zal het, terecht, volkomen aan z'n aars oxideren.

Pa Cartwright | 30-11-12 | 11:49

Iedereen maakt fouten. Geloof het of niet, maar er werkt zelfs iemand bij GeenStijl die schrijft 'doodvermoord' in plaats van 'doodvermoordT'.

bintang | 30-11-12 | 11:49

Ik wil 1 ding weten met al dat gejank om ieders DNA tegenwoordig: hebben ze iig zo'n vogel zijn DNA wel?

Myron.L.Fox | 30-11-12 | 11:47

@Skunk57 | 30-11-12 | 11:45 | + 0 -
Nee ik onderbouw het, en indien gewenst leg ik het uit.
#veit

Kaas de Vies | 30-11-12 | 11:46

Gut gut! De politie gaat niet op zoek naar een veroordeelde en afgestrafte Ierse sukkel waar ze juridisch gezien verder geen bal mee kunnen en niets mee te schaften hebben. Schandalig dat ze liever hun reguliere werk oppakken! VanLeeuwen, verzin eens een nieuwe faal, deze ontbreekt het aan fantasie...

Baron Wilhelmus | 30-11-12 | 11:46

*wijsneusmodus on*
Crimineel blijft crimineel, en laten we veronderstellen dat de vogel gevlogen is.
De Ier heeft lont geroken, en voert kennelijk nog wat in zijn schild.
Samen met zijn mattie uiteraard.
Op weg naar een nieuw onderduik-adres.

Hadden onze kneuter agentjes toch wel kunnen bedenken?
Nou is half 020 in angst en paranoïa om-zich-heenkijkende...
en
zeker geen verkeerde veronderstelling;
Negatieve gevoelens blijven voeden aan de massa!
*wijsneusmodus off*

fleischer | 30-11-12 | 11:46

Kaas de Vies | 30-11-12 | 11:04

Kaas doet een Bakitootje en krijg dus als vanzelfsprekend +1

Skunk57 | 30-11-12 | 11:45

Als we nu allemaal in NL ons DNA in een database stoppen dan kan er -als er weer een verkrachting plaatsvindt- worden uitgesloten dat die Ier het niet gedaan zou kunnen hebben. Want waarom een zware crimineel in de gaten houden als je gewoon de makke schapen in NL in de gaten kunt houden?

Zzzzooooffff | 30-11-12 | 11:45

william7055 | 30-11-12 | 11:38 |

Zo vroeg al aan de pillen ? Ik kan het begin en het eind van je betoog niet vinden. En het stuk er tussen ben ik even kwijt.

Skyeisthelimit | 30-11-12 | 11:44

"En dat terwijl we in Amsterdam bijna nooit iets kwijtraken"
Aldus Fatima Elatik.

Cuyahoga | 30-11-12 | 11:44

@Pa Cartwright | 30-11-12 | 11:39 | + 0 -
Dat kan dan maar 2 dingen betekenen als ik er voor kies om werkloos thuis te zitten.

Dan leef op in de Bijstand of op stand.

Kaas de Vies | 30-11-12 | 11:41

@ sjaakdeslinksesul | 30-11-12 | 11:30
Eens denken hoor. Weinig verantwoordelijkheid, weinig te doen, geen collega's, zeg je. Uhm Werkloos?

Pa Cartwright | 30-11-12 | 11:39

necrosis | 30-11-12 | 11:31 | + 0 -

Holleeder had die helm op Marktplaats gezet...

eerstneukendanpraten | 30-11-12 | 11:39

What,s new in 020 sterker daar word je onder toeziend oog van de pliesie eenvoudig geliquideerd, pliesieheli welke eauk getuige was dit heuglijk cop moment zo leek het, bleek toevallig meen een kudde stagiaires aan boord te hebben total f**k up dus, die uiteraard prompt de getaway car killers kwijtraakten, das jaren geleden so what,s new in 020?

william7055 | 30-11-12 | 11:38

Van Leeuwen wat heb je weer een grote mond en klink je weer cynisch. Nee hoor meneer. U krijgt geen bonnetje omdat u door de brievenbus zeikt... we zijn die Ier kwijt he.... en das precies hetzelfde.

Welke juridische grond dan.
Azijnpisser, had dit topic

www.nu.nl/binnenland/2954867/gezochte-...

geplaatst doen die gepakt werd. Stond nummer op de NL opsporingslijst en ja, door de Belgen aangehouden, maar via NL onderzoek.

SixBravo | 30-11-12 | 11:37

@ ITEACHYOU | 30-11-12 | 11:27 |
Wat mij betreft tot aan de dood voor dit soort verdachten die ook nog eens daadwerkelijk zijn veroordeeld voor een soortgelijk zwaar misdrijf. De man is hier beste maatjes met een andere naar A'dam uitgeweken Ierse serieverkrachter. Toch wel ontwikkelingen die de politie volgens mij in de gaten zou moeten houden.

Oeleflaffel | 30-11-12 | 11:35

Misschien zingt ie tegenwoordig smartlappen in het café van Bolle Jan?

Conan de Rabarber | 30-11-12 | 11:35

Wat is er op tegen om een verbod van vrij verkeer in te stellen voor mensen die zich schuldig hebben gemaakt aan zware misdaden, ook als ze hun straf hebben uitgezeten?

Die meisjes die verkracht zijn hebben daar ook hun hele leven last van, dat een crimineel dat dan ook heeft is jammer voor hem.
Misschien even ter overweging nemen als je de volgende keer iemand wil verkrachten of doodvermoorden, dat dan één van de consequenties is, dat je het land niet meer uit mag.
Het schorem hééft in ieder geval die keuze nog, de slachtoffers niet.

Cuyahoga | 30-11-12 | 11:34

@irma zonderboezem | 30-11-12 | 11:32 | + 0 -
Dan gaan we voor "second best", de waarheid benaderen.

Kaas de Vies | 30-11-12 | 11:33


Kaas de Vies | 30-11-12 | 11:30 |
En ook de waarheid is niet te vinden in dit soort zaken.
Het is maar net vanaf welke kant je het bekijkt.

irma zonderboezem | 30-11-12 | 11:32

Is die helm (pica) er later bij 'gesoept', of heeft Murphy die op de groei gekocht?

necrosis | 30-11-12 | 11:31

@ITEACHYOU | 30-11-12 | 11:27

Volgens mij wordt er niet geobserveerd maar wil men gewoon op de hoogte blijven van 's mans verblijfplaats, net zoals men dat normaliter ook bij bijvoorbeeld veroordeelde pedo's doet. Een vingertje aan de pols, meer niet, en wat mij betreft gezien het verleden van zo iemand ook niet meer dan terecht: voorkomen is tenslotte beter dan genezen.

Reinaert | 30-11-12 | 11:31

@Guy de Lombard | 30-11-12 | 11:19 | + 2 -
Ik ben niet op zoek naar mijn gelijk, ik ben op zoek naar de waarheid.

Kaas de Vies | 30-11-12 | 11:30

Pa Cartwright | 30-11-12 | 11:26 |
Een baan zonder veel verantwoordelijkheid, met weinig te doen en zonder over je schouders meekijkende collega's. Makelaar?

sjaakdeslinksesul | 30-11-12 | 11:30

Bakito | 30-11-12 | 11:23 | + -2 -

Zo, nu al weer terug van het koek en zopie uitdelen aan de Notweg? Zag je trouwens nog om 08:15 bij Wakker Nederland...

eerstneukendanpraten | 30-11-12 | 11:29

Oeleflaffel | 30-11-12 | 11:25
hoe lang moet je een verdachte dan observeren? hoe lang mag dat doorgaan in jouw ogen?

ITEACHYOU | 30-11-12 | 11:27

@ sjaakdeslinksesul | 30-11-12 | 11:23
Zou-ie er ook nog een baantje op na kunnen houden dan?

Pa Cartwright | 30-11-12 | 11:26

Bakito | 30-11-12 | 11:23
Bakito?

ITEACHYOU | 30-11-12 | 11:26

Kaas de Vies | 30-11-12 | 11:14 |
Ik ben geen jurist maar als iemand verdacht wordt van een strafbaar feit (in dit geval meerdere lustmoorden in Ierland) dan mag je zo iemand toch wel observeren? En dat is iets anders dan opjagen, dat deed de pers maar daar heeft de man het zelf naar gemaakt.

Oeleflaffel | 30-11-12 | 11:25

Guy de Lombard | 30-11-12 | 11:19
Sorry, maar Kaas heeft gelijk. Pas als we besluiten om dit soort misdadigers de kogel te geven of levenslang op te sluiten, zal dit probleem zijn opgelost. Bij reïntegratie in de maatschappij moeten ze wel vrij kunnen handelen net als jij en ik. Dilemma dilemma

ITEACHYOU | 30-11-12 | 11:25

@ Guy de Lombard | 30-11-12 | 11:19 |
Ik gun een ieder zijn of haar mening.

Maar dan moet het wel de juiste zijn.

goedverstaander | 30-11-12 | 11:24

Guy de Lombard | 30-11-12 | 11:19 |
Omdat ie thuis en op werk (muhaha!) niets te vertellen heeft.

sjaakdeslinksesul | 30-11-12 | 11:23

-weggejorist-

Bakito | 30-11-12 | 11:23

Kijk , hier staat de politie d'r bij en kijkt ernaar. Dit keer gaat het om een moordenaar die ze laten lopen dus dat valt mee.Let vooral op de bon achter de ruitenwisser van PRdV. www.youtube.com/watch?v=kNATShEbpi4

ja,diedus! | 30-11-12 | 11:20

Off topic:
Tegen alle reaguurders zou ik even willen zeggen dat ze zich de Kaas niet van het brood moeten laten eten.

En tegen schoolmeester Kaas:

Waarom moet jij nou per se altijd je gelijk halen?
Gun andere ook een mening.

Guy de Lombard | 30-11-12 | 11:19

@Kaas de Vies | 30-11-12 | 11:14

Naar dezerzijds bescheiden mening wordt 'ie niet opgejaagd maar wil justitie wel graag op de hoogte blijven van zijn verblijfplaats, hetgeen kennelijk een standaardprocedure is in dit soort gevallen. Gezien zijn verleden wellicht geen gekke gedachte.

Reinaert | 30-11-12 | 11:19

Het halve korps van 020 is nu ingehuurd om aan de Notweg asielzoekers te arresteren, zodat ze weer anderhalf jaar verder kunnen procederen.

Leppa | 30-11-12 | 11:18

Dilemma, politie kan niet 24 uur achter die vent aan lopen, hoewel die vent een potentieel gevaar is. Enkelbandje dan maar. Of afschieten. Dit soort figuren moeten gewoon levenslang de bak in, klaar.

ITEACHYOU | 30-11-12 | 11:18

@Zeg maarKaas_Cuevara | 30-11-12 | 11:17 | + 1 -
Ga eens aan het werk, ouwe f5-er ;)

Kaas de Vies | 30-11-12 | 11:18

Herhaling van zetten van het topic van gisteren.
Eens met KdV derhalve.

Zeg maarKaas_Cuevara | 30-11-12 | 11:17

Kaas de Vies | 30-11-12 | 11:11 |

Wat daaruit volgt is levenslang voor ieder delict. Of een tweede Australië creëren..

de betaalautomaat | 30-11-12 | 11:16

Wat Kaas de Vies dus zegt.

Dmitri Dmitrievitsj | 30-11-12 | 11:16

Tuurlijk Van Leeuwen. De politie heeft alle tijd, geld en middelen om 27/7 deze viezerik in de gaten te houden. Dat ze ze het niet doen is gewoon een keuze van incapabele leidinggevenden.(pfff)

Charles de Batz | 30-11-12 | 11:15

Met een opsporingspercentage van rond de 2,5% is de kans dat ze 'm alsnog vinden dus één op veertig. Daar moet u het mee doen. Het kost een paar centen, zo'n politieapparaat, maar dan heb je vervolgens ook -niks- 2,5%.

Gelukkig produceert de verantwoordelijk minister dusdanig veel gebakken lucht dat de CV van het binnenhof drie tandjes lager kan. Ieder voordeel heb ze nadeel.

Reinaert | 30-11-12 | 11:15

Als er reden is om Murphy te arresteren en voor de rechter te brengen moet dat onverwijld gedaan worden. Anders moet hij gewoon in vrijheid kunnen bewegen zonder in de gaten gehouden te worden, net als iedere burger in dit land.

Dmitri Dmitrievitsj | 30-11-12 | 11:15

Ik dacht Nederland criminelen en ex-criminelen mocht weigeren? Het zal dan wel een vergissing zijn...

Thoth | 30-11-12 | 11:14

@Oeleflaffel | 30-11-12 | 11:10 | + 1 -
Ja. Mikelson had inderdaad zijn straf uitgezeten, maar een onderdeel van zijn straf zou zijn dat hij in bepaalde sectoren niet zou mogen werken.

Als hij in een kindercreche gaat werken, krijg je geen verklaring van goed gedrag mee als je als aanrander bent veroordeeld.
Wel als je bijvoorbeeld bent voor vandalisme

Als deze man echt geestesziek is, zoals beweerd dan moet deze man op die basis opgesloten worden en aangepakt. Dat zou de juridische basis zijn. Nu wordt hij opgejaagd zonder juridische basis en dat vind ik een beetje vreemd.

Kaas de Vies | 30-11-12 | 11:14

zeertegendradig | 30-11-12 | 11:05 | + 2 -

Met of zonder helm op?

eerstneukendanpraten | 30-11-12 | 11:12

@Oeleflaffel | 30-11-12 | 11:10
De vraag is hoe de overheid kan weten dat iemand is vertrokken naar het buitenland. Als hij zijn adres in Ierland heeft aangehouden...

Petrus de Rewa | 30-11-12 | 11:12

@ Wat maakt het ook uit, met die D'66 rechters.
André van Delft | 30-11-12 | 11:02

D66-rechters? Doe eens uitleggen?
Of bent u gewoon hersenloos aan het papegaaien?

goedverstaander | 30-11-12 | 11:11

@Merkava | 30-11-12 | 11:08 | + 0 -
Ok interessant punt

Dus tegen vrij verkeer van personen indien veroordeeld voor grote misdaad

En, criminelen die hun straf hebben uitgezeten kunnen niet meer terugkeren naar de normale maatschappij, wat ze eigenlijk dan nog rest is alleen nog maar crimineel gedrag.

Kaas de Vies | 30-11-12 | 11:11

Waar zou zo een man van leven? Krijgt hij een Nederlandse uitkering? Vragen, vragen.

Petrus de Rewa | 30-11-12 | 11:10

@ Kaas de Vies | 30-11-12 | 11:04 |
Al is het dan alleen maar omdat hij nog wordt verdacht van die andere moorden en verkrachtingen.
En Robert Mikelsons had zijn straf in Duitsland ook uitgezeten. Dat "standaard op de hoogte stellen zodra er een gevaarlijke totaalfreak de grens oversteekt" was bij hem ook nog eens minder goed gelukt.

Oeleflaffel | 30-11-12 | 11:10

@Kaas de Vies
Dan gaat ie maar lekker in Ierland wonen. Ik hoef geen veroordeelde verkrachters en mogelijk seriemoordenaars in mij land. Fuck vrij verkeer van personen, we hebben al genoeg problemen en de Nederlandse vrouwen en meisjes verdienen het om veilig over straat te kunnen.

Merkava | 30-11-12 | 11:08

Hij heeft zijn tijd uitgezeten, stop met zeiken.

3*links=rechts | 30-11-12 | 11:08

Zolang hij niet rookt of in een achterstandswijk woont is hij niet interessant voor de overheid.

rara | 30-11-12 | 11:07

Na alle ophef rondom deze Ier snap ik het wel dat hij verdwenen is. die duikt straks ergens in griekenland op , op onze kosten welteverstaan.

Mr aarsch | 30-11-12 | 11:06

Dus, zullen wij het weer moeten doen? De reaguurders vinden hem wel.

antagonist | 30-11-12 | 11:06

De politie heeft nu eenmaal prioriteiten.

Botte Hork | 30-11-12 | 11:06

Ik zou hem doen.

zeertegendradig | 30-11-12 | 11:05

Even advocaat van de duivel.

De man is veroordeeld verkrachter en heeft zijn straf uitgezeten. De rest is niet bewezen.

Kan iemand mij uitleggen wat de juridische basis is om deze man onder verscherpt toezicht te plaatsen in Nederland?

Er lopen in Nederland namelijk nog wel meer veroordeelden rond die hun straf hebben uitgezeten, uit binnen en buiteland.

Kaas de Vies | 30-11-12 | 11:04

Murphy's Law: als de hoofdstedelijke pliesie de plank mis kan slaan dan zullen ze het ook niet laten.

Godsammekraken | 30-11-12 | 11:04

Dan zal ie wel een lift richting Oostblok hebben genomen om zich te verstoppen, en als alle Oostblokkers hier zijn om te werken kunnen ze hem makkelijker herkennen en oppakken.

deraderendraaien | 30-11-12 | 11:04

Ze moeten weer flitsen natuurlijk. Wat maakt het ook uit, met die D'66 rechters.

André van Delft | 30-11-12 | 11:02

Ja, als je iets kwijt wil raken is de Nederlandse Politiedienst natuurlijk altijd handig...

Buffell | 30-11-12 | 11:01

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken