Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

VIDEO. Blurmeneren steeds agressiever

Hee, een nieuwe trend: Blurmeneren die op cameramannen schelden om de aandacht af te leiden van de verkeersovertreding waar ze een minuut eerder door de politie voor aan de kant gezet zijn. De nattevingerwetenschappelijke overeenkomsten zijn talloos. Blurmeneren rijden in aftandse otootjes, ze spreken in agressief-gebrekkig Nederlands (in variaties tussen koddig-allochtonisch en spugend polderdialect), ze lijken slechts met moeite in staat om volzinnen te formuleren en ze beschikken, als meest opvallende kenmerk, allemaal over een vage vaselinevlek op de plek waar bij normale mensen een hoofd zit. Iedere conclusie is voorbarig, we kunnen alleen maar zeggen: pas op als u Blurmeneren tegen komt in het verkeer. Haal niet in, blijf rechts rijden, etcetera. Vrouwen en arbeidscontracten eerst!

Reaguursels

Inloggen

Wel een grote motormuis trouwens.

HerhalingGemist | 23-11-12 | 11:31

In ieder ander land zou zo'n ventje nu bloedend in een politiecel liggen huilen, behalve in Nederland. Daar zwaait de politie je vriendelijk uit. Neemt niet weg dat ik me ook zou ergeren aan een camera op zo'n moment.

daatzel | 22-11-12 | 19:33

2009 belde, ze willen hun filmpje terug, voordat het ouder is dan het internet.

klapmongeaul | 22-11-12 | 19:30

In welk land is dit opgenomen?

Barbatruuk! | 22-11-12 | 19:14

Volgens mij is dit een heeeeel oud fragmentje trouwens.

Lepo | 22-11-12 | 19:07

2 sukkelige dienders met splinternieuwe pet die er bibberend bijstaan als meneer de cameraman benadert. Enkel 1 oude hap zv motorrijder die doortastend optreedt. Wat een bedroevend nivo.

rexmundi666 | 22-11-12 | 18:48

@hfakker | 22-11-12 | 12:24
verder=versus
geld+t
vermoed+t
en nog wat rommelige spelfouten

hfakker | 22-11-12 | 17:36

Blurren is voor watjes. Gewoon met je faceboek op ut internet. en balkje eronder met naam en functie... Hoppetee!

Chicka | 22-11-12 | 16:07

Toch vind ik niet dat dit zomaar zou moeten mogen; zo'n camera in je snufferd.

Marty K | 22-11-12 | 15:56

Klinkt mij als plat Arnhems (Eeejrnhums). Plat is het zeker.

ole guapa | 22-11-12 | 15:33

Dat geslijm van die wouten!!!!

grote haas | 22-11-12 | 15:28

Heerlijke Brabo agent

dwangruis | 22-11-12 | 15:04

En dit filmpje is trouwens van vorige zomer.

mental K | 22-11-12 | 14:49

/Tja, als je jaaaaaaarenlang maar blijft gedogen, kweek je dit soort reacties. Zo werkt dat. Als je je tuin niet onderhoudt, krijg je heel veel onkruid. Als je je kind niet leert wat wel en niet mag, wordt 'ie heel brutaal en asociaal. Als je je hond niet disciplineert, schijt ie in de hoek van de kamer. ETc etc.
Ik verbaas me er steeds meer over dat scheldwoorden worden getolereerd door de Politie, door rechters en door ander overheidspersoneel. Bij mij zou bij het eerste 'kanker' in deze situatie die gozer meteen in de cel kunnen afkoelen. Is toch niet normaal? Voor die agenten kennelijk wel, en dat is wat er mis is met NL. Te veel acceptatie, aka tolerantie. Overheid maakt er zelfs reclame voor.. van de gekken!

mental K | 22-11-12 | 14:49

Niet direct een boete geven is prima in zo'n situatie. Echter laat deze agent die vent z'n gang gaan. Mag toch wel een keer ophouden. Het is gewoon een bedreiging: "wacht maar joh, wacht maar..."

Agent had grenzen moeten stellen.

Aapjev189 | 22-11-12 | 14:44

Feit: oom agent staat nooit een keer klaar met een heel tv team bij oa. inbraken, verkrachtingen, drugsdeals. Dat film team rijdt wel achter de politie aan, dus eitje lijkt me. Waarom gebeurt dit dan niet? Publiekelijk aanranders, rovers, overvallers, drugsdealers filmen. Maar nee hoor. Argeloze automobilisten beroven van hun zuurverdiende centen om 20 km/h te hard. Goed bezig zeg ik je !

Betweetert | 22-11-12 | 14:43

Nee, dan dat wijf wat zich er nog tegenaan gaat bemoeialen. Net of zij werk heeft dat geleuft toch geen hond, laat staan een contract. Meteen ook een smoes klaar, want geen eigen verantwoordelijkheid. Nee, die blurrie is erg, maar die teef van hem is geen haar beter,

roze_bril | 22-11-12 | 14:29

Fijn dat er een blurretje op is gezet.
Volgens mij zijn het spuuglelijke mensen.

Gefundenes Fressen | 22-11-12 | 14:20

@hekelaar | 22-11-12 | 12:40
LOL

CornholioNL | 22-11-12 | 14:13

Kaas de Vies | 22-11-12 | 11:59
Wat is volgens jou de sm van smopenbare??? sado masochisme, sake (rijstwijn) middelbos, soort mens. spannende momenten, super mega, speciaal minibos, sparren multibos? Vragen, vragen.... of een tikfout? Je weet het nooit bij jou; soort van onderbuik gevoel.

Ton Plafond | 22-11-12 | 14:00

@ de kersverse baas van deze zwakzinnige (als hij al is aangenomen): Gooi die gast eruit nu hij nog in zijn proeftijd zit.

Sunabalk | 22-11-12 | 14:00

Het grappige is dat hij alleen de uitzending haalt OMDAT hij zo debiel reageert op de camera. Als hij gewoon zegt, 'dankuwel, ik let voortaan beter op, goedemiddag' dan ben je ten eerste sneller op weg, en ten tweede hoef je je eigen blurkop, kutgolf en kutvrouw niet op TV terug te zien.

Han CNX | 22-11-12 | 13:59

Contract ? Hahaha , wie haalt er zoiets ook in huis.
Volgens mij zit de werkgever ook in het complot en hij zal de politie wel gevraagd hebben of ze ervoor kunnen zorgen dat deze randdebielen te laat op hun werk komen.
Kunnen ze mooi opk*nkeren, hahahaha.

oordop | 22-11-12 | 13:47

-weggejorist-

DrBukk4ke | 22-11-12 | 13:44

gerrit5042 | 22-11-12 | 13:29

Jij verdient een boete voor slecht Nederlands.

Notarislamp | 22-11-12 | 13:42

gerrit5042 | 22-11-12 | 13:29 | + -2
Geenstijl moet gesloten worden omdat ik geen zin heb om onzin van gerrit5042 te lezen!

zeefert | 22-11-12 | 13:35

Waarom moet ik zuurstof delen met dit soort laaggeschoold paupervolk?

Notarislamp | 22-11-12 | 13:35

meneer is duidelijk geen reaguurder, anders zou er wel weer met z'n prive zijn gespeeld

hetluis | 22-11-12 | 13:33

Vind dat soort uitzendingen moet verboden moet worden
want ik hoef echt niet ze zien hoe misselijk de politie zich gedraagt mensen met dikke auto.s .Die 3 overtredingen maken krijgen 1 bekeuringen 2 waarschuwingen .En mensen met kleine auto.s en jonge gasten krijgen er alle drie .

gerrit5042 | 22-11-12 | 13:29

Tokkies!

eagleye | 22-11-12 | 13:27

Alle blurmeneren zouden ter plekken ook DNA af moeten staan.

Semtex | 22-11-12 | 13:20

Wat een sukkel blurmeneer ook weer!

naatholweg | 22-11-12 | 13:19

Ik vraag me af wie dit soort mensen een arbeidscontract geeft.

Bugsy Malone | 22-11-12 | 13:18

Volgende keer svp ondertitels

Tobi | 22-11-12 | 13:12

van Nazareth | 22-11-12 | 13:09 | + 0
Je hanteert een omgekeerde redenatie.
Die blurmeneer komt op tv omdat hij achterlijk doet. Doet hij normaal dan had hij niet op tv gekomen.

zeefert | 22-11-12 | 13:12

Deze blurmeneer heeft, afgezien van zijn taalgebruik, natuurlijk volkomen gelijk.
Waarschijnlijk is de plaatselijke snelheidslimiet met 10 kilometer per uur overschreden, waardoor hij door maar liefst 4 Melkertwerkers staande wordt gehouden. Wanneer je dan ook nog ongevraagd op de televee komt, dan word je boos ja.

van Nazareth | 22-11-12 | 13:09

Nou nou, dat kippenborstje in die Golf heeft wel een hoop praats. Motormuis pakt de situatie prima aan.

't Is me trouwens een raadsel waarom je er een probleem mee zou hebben als je op camera komt als je de één of andere verkeersovertreding hebt begaan. Tenzij je geen persoonlijkheid hebt en van elke doorbreking van je fantoomstatus als persoon-zonder-fouten van de kook raakt.

baba4oog | 22-11-12 | 13:07

Geweldig hoe die motoragent dat mannetje even weg zet! Hahaha nog een beetje pruttelen maar hij scheet ondertussen in z'n broek! Wat een lutser!!!
+ heel veel voor de politie!!

zeefert | 22-11-12 | 13:07

Je zou kunnen stellen fat deze man dankbaar gebruik maakt van de aanwezigheid van de camera. Probeer dit maar eens als je alleen met de polistapo bent.

Watapatja | 22-11-12 | 13:07

Ik word met name pislink als zo'n agentje met vmbo+ denkt zijn zondagse hobby op mij te moeten botvieren, maw ik heb de schurft aan predikers.

Watapatja | 22-11-12 | 13:00

Ik word met name pislink als zo'n agentje met vmbo+ denkt zijn zondagse hobby op mij te moeten botvieren, maw ik heb de schurft aan predikers.

Watapatja | 22-11-12 | 13:00

Los van het feit dat ik de stompzinnige agressiviteit absoluut afkeur, zou ik op er op zijn zachtst gezegd ook niet vrolijk van worden als een of andere kudt campingzender een camera in m'n bakkes douwt zodra ik een boete krijg voor het rijden van 54km/h in de bebouwde kom.

yuck fou | 22-11-12 | 12:56

Met welke CSI serie dan ook in het achterhoofd.
Staat die op 00:53 nu met zijn zaklamp op de muts van zijn vriendin te schijnen ?
Moest even twee keer kijken.

HotPotato | 22-11-12 | 12:54

Joh, laat gaan. Dit gebeurt zo vaak. Mensen doen overal moeilijk over tegenwoordig.

Buffell | 22-11-12 | 12:53

De politie is je beste vriend, tenzij je ermee in aanraking komt...

Frederickk49 | 22-11-12 | 12:51

@Flaarten | 22-11-12 | 12:44 | + 1 -
Dat komt om niemand meer snapt wat ze aan het doen zijn en daarom moet je altijd kritisch zijn.

Kaas de Vies | 22-11-12 | 12:50

Kaas de Vies | 22-11-12 | 12:36 | + 1 -

Tsja, in dat geval snap ik niet dat dit zoveel gebeurt op deze manier... Het inschakelen van een advocaat moet je dan al wel een schadevergoeding op kunnen leveren.

Flaarten | 22-11-12 | 12:44

Nou, fijn dat u het met me oneens bent.
Dit soort programma's uit de VS lopen allemaal hetzelfde af.
Met zoveel camera's op de hielen schieten ze uiteindelijke allemaal de chauffeur neer.

Einde van de Domheid | 22-11-12 | 12:42

In hoeverre is het van belang dat je wordt gedwongen om te stoppen? Filmen op de openbare weg is toegestaan maar ik stop nooit bij een filmende cameraploeg op de weg, dat is mijn keuze. Hier heeft blurmeneer geen keuze, dan lijkt mij het openbare weg excuus toch niet zo rotsvast. Los daarvan, blurmeneer is gewoon een kleaudthommel, dat wel.

osta | 22-11-12 | 12:41

Nieuw programma,,Boer zoekt kankerhoer,,

hekelaar | 22-11-12 | 12:40

@Flaarten | 22-11-12 | 12:34 | + 0 -
Je mag vanaf de openbare weg niet in huizen filmen, is besloten ruimte, dan is mijn betoog, moet dit ook voor de auto gelden.

Is de auto een besloten ruimte.

Kaas de Vies | 22-11-12 | 12:36

Ze zouden zo'n programma eens in Nederland moeten maken.

bennutzat | 22-11-12 | 12:35

Kaas de Vies | 22-11-12 | 12:08 | + 3 -

Al zou een auto besloten ruimte zijn, de filmert staat nog steeds op de openbare weg...

Flaarten | 22-11-12 | 12:34

Gelukkig waren ze nog op tijd voor dat contract,
en kon die mevrouw fijn haar striptease act doen in de NuNu club te Tongeren.

dierenpartij | 22-11-12 | 12:34

Ontzettende plus voor motoragent die wel weet hoe je dit soort moet aanpakken.

sitzkrieg | 22-11-12 | 12:34

Compliment voor het optreden van de motoragent,duidelijk de grens aangeven en meneer op zijn plaats zetten.

hekelaar | 22-11-12 | 12:33

Gelukkig weten we heel goed de nieuwe cultuur over te nemen. Aan dit filmpje is duidelijk het succes van het overheidsbeleid te zien: we krijgen cultuur!
.
Alhoewel deze bestuurder toch nog wel wat bij moet leren. Hij heeft geen enkele keer "kankerhoer" gezegd.

Patatter | 22-11-12 | 12:32

Grote bek om niks, hij rijd zelf te hard, dan moet je ook niet zeiken maar incasseren als een echte vent.

"Ja meneer het was dom, kan ik A.U.B mijn weg vervolgen, ik ben namelijk al te laat. Meestal mag je meteen doorrijden, en zie je de boete wel thuis verschijnen."

Maar gelukkig hebben we dit soort media Tokkie volk anders was te tv en Geenstijl nogal saai :)

[G]eenstijl | 22-11-12 | 12:32

niet dreigen.. gelijk zo'n lul met camera vol op zijn bek timmeren.. lucht op en ach, die paar uurtjes electronisch toezicht, schijtziek word je van die ' stop politie ambulance sleepdienst verkeersprogramma's '

(c)ZWITSUL | 22-11-12 | 12:31

Gevalletje blaffende hond. Volgende keer netjes voorstellen dat ze het materiaal mogen gebruiken om het programma te vullen, in ruil daarvoor dat SBS de boete betaald.

Latrinalia | 22-11-12 | 12:30

Jéééééééézus, wat isie stoer. Dat soort zwakbegaafden zijn in werkelijkheid de grootste huilebalken, maar voelen zich vrij om de zware jongen uit te hangen met een cordon agenten om zich heen. Ga tegen je ordinaire wijf aan mauwen, infantiele debiel...

Ornoisliefde | 22-11-12 | 12:30

Pak eerst eens die vent die een pistool op mijn kanis zette. En die teringlijer die mijn auto openbrak. Die sissers die mijn vriendin en mijn moeder vertellen dat ze een hoer is. Die harddope dealers die continu overlast veroorzaken in de buurt.
Bedenk vervolgens dat automobilisten werken, belasting betalen en dan ook nog accijns en wegenbelasting. Dat je als blauw beestje dus in dienst bent bij die automobilist.
En dan kan je heel misschien eens een automobilist beleefd aanspreken als hij iets raars doet.

vetkleppert | 22-11-12 | 12:27

@tomsan | 22-11-12 | 12:20

Je hoeft niet op te vallen in het openbaar en met name in het verkeer. Dat is een keus. En als je daarvoor kiest, is het risico dat je interessant bent voor een filmcrew ook groter...

Alles heeft zijn prijs.

ZKH EénOog | 22-11-12 | 12:25

Voor de US-situatie maar net zo goed hier toepasbaar:
Wrong: www.youtube.com/watch?v=KaCe6nQUX5c&am...
Right: www.youtube.com/watch?v=eDJrQBwJpqk&am...
In 't kort: staande gehouden?; draai je raampje op een kier. Dan kan de TV-microfoonhengel het toch niet registreren en wordt het niet eens uitgezonden. Geef je papieren. Beantwoordt geen enkele vraag. Slik de boete, hoe hoog ie ook is, het petje heeft toch al beslist dat je een boete krijgt toen ie je aanhield, daar helpt geen repliek meer tegen. Bezwaar maken kan later altijd nog bij iemand die er echt over beslist, zijnde de rechter. Stilzitten tijdens het scheren.
Papieren & boete innemen, geen commentaar.
Het alternatief is als een mongol uitstappen, gaan schreeuwen, tieren, duwen met de agent en uiteindelijk hier op GS schitteren.

Taggart | 22-11-12 | 12:25

Als je gewoon lievvv bent tegen die agentjes dan ben je niet interessant voor de uitzending dus... hoe gekker je doet des de groter de kans dat je blur meneer van het jaar word op GS.

CornholioNL | 22-11-12 | 12:24

@Kaas de Vies | 22-11-12 | 12:08
Interessante redevoering.
www.cbpweb.nl/downloads_av/av28.pdf p31.32 o.a.
Cruciaal verschil is hierin denk ik wel Strafrecht verder Verkeerswet...
Is het een overtreding of een misdrijf.
Een verkeersregel overtreden maakt nog geen verdachte en dus is er volgens mij ook niet de verdachtenbescherming en de regels die daarmee gepaard gaan.
Ergo, voor een drugsdelict of verdenking in je auto geld een andere bescherming van de private levenssfeer dan bij het overtreden van de verkeersregels mét je vervoersmiddel.

Dit komt nogal eens naar voren in het recht, mede onder de 'Detournement de Pouvoir' het verkeerd/misbruiken van de ene regel, om een doel dat niets met die regel te maken heeft et bereiken.

In dit geval: iemand aanhouden voor een geveinsde verkeersovertreding omdat je vermoed dat deze drugs bij zich heeft. Als dit aangetoond kan worden leidt dit tot vrijspraak.

Ik ben al jaren benieuwd waar deze Detournement de Pouvoir in een (proef)proces toe zou leiden over 'belasting heffen met verkeers en andere boetes' . De uitspraak van Zal destijds inzake: meer geld ophalen voor de staatskas met boets is in theorie een Detournement de Pouvoir....

Wat grote gevolgen zou hebben ;-)

hfakker | 22-11-12 | 12:24

@Kaas de Vies | 22-11-12 | 12:08
Interessante redevoering.
www.cbpweb.nl/downloads_av/av28.pdf p31.32 o.a.
Cruciaal verschil is hierin denk ik wel Strafrecht verder Verkeerswet...
Is het een overtreding of een misdrijf.
Een verkeersregel overtreden maakt nog geen verdachte en dus is er volgens mij ook niet de verdachtenbescherming en de regels die daarmee gepaard gaan.
Ergo, voor een drugsdelict of verdenking in je auto geld een andere bescherming van de private levenssfeer dan bij het overtreden van de verkeersregels mét je vervoersmiddel.

Dit komt nogal eens naar voren in het recht, mede onder de 'Detournement de Pouvoir' het verkeerd/misbruiken van de ene regel, om een doel dat niets met die regel te maken heeft et bereiken.

In dit geval: iemand aanhouden voor een geveinsde verkeersovertreding omdat je vermoed dat deze drugs bij zich heeft. Als dit aangetoond kan worden leidt dit tot vrijspraak.

Ik ben al jaren benieuwd waar deze Detournement de Pouvoir in een (proef)proces toe zou leiden over 'belasting heffen met verkeers en andere boetes' . De uitspraak van Zal destijds inzake: meer geld ophalen voor de staatskas met boets is in theorie een Detournement de Pouvoir....

Wat grote gevolgen zou hebben ;-)

hfakker | 22-11-12 | 12:24

@FloempieDeZiekeClown | 22-11-12 | 12:09

U bedoelt die flapdrol met de camera?

Koninging Beatricks | 22-11-12 | 12:24

Armand heeft flinke tetten gekregen.

Ayatollah Oink-Oink | 22-11-12 | 12:22

Ik zou het ook niet prettig vinden om in een camera van sbs o.i.d. te kijken als ik aangehouden wordt. Dat gelul van openbare weg is een flut argument.

vila | 22-11-12 | 12:22

Van mij hoeft dat Amerikaanse gedoe ook niet. Televisiepulp voor leeghoofdigen.

Kromst | 22-11-12 | 12:22

Toch vind ik dat filmen in dergelijke situaties een beetje 'edgy'. Je mag filmen in het openbaar, prima, helemaal mee eens. Als ik niet gefilmd wil worden loop ik weg, maar dat kan/mag hier niet. De politie houdt je aan, een situatie waar ik zelf niet al te trots op zou zijn en dan staat er een fokkin camera in je gezicht. Ik zou dit ook niet willen en ik vind ook dat de politie zoiets helemaal niet hoort toe te staan. Je kan wel een gezicht gaan blurren, maar iedereen in je omgeving weet direct dat jij het bent. Het levert wel mooie TV maar ik vind het behoorlijk vreemd dat zoiets zomaar kan en dat de politie hieraan meewerkt.

tomsan | 22-11-12 | 12:20

Goed werk van die motoragent.
Hoppa.... aan de kant met je grote bek.
Zo wil de burger dat zien en niet zoals die andere mietjes die er maar bij staan te kijken.

joemiejas | 22-11-12 | 12:20

Mag ik de heren agenten ook even complimenteren met het geduld, ook al is het argument, dat ze daarvoor opgeleid zijn en betaald worden?

ZKH EénOog | 22-11-12 | 12:20

vetkleppert | 22-11-12 | 12:18
Nee, nee, buitenlanders en met name moslims hebben een streepje voor.
Voor hen gelden andere wetten.

Zeg maarKaas_Cuevara | 22-11-12 | 12:20

@Sprinter | 22-11-12 | 12:11
Welkom bij GS. Tendentieus, ongefundeerd en nodeloos achterhaald!

harry poster | 22-11-12 | 12:19

De enige echte vent tussen al die politie agenten is die motoragent. De rest staat erbij en kijkt ernaar en als hij die cameraman op zijn bek had geramd hadden ze er naar staan kijken.

Sluweslager | 22-11-12 | 12:19

LOL die eerste agent voor hem laat zich gewoon wegduwen, verder een "ik stond er bij en keek er naar"-verhaaltje. Zo krijg je natuurlijk geen respect/aanzien van de burger nee.. -1 voor de politiesukkel; +1 voor de motoragent die hem wel gewoon tegenhoudt en verder netjes afhandelt.

pizzamanzoveel | 22-11-12 | 12:19

je wordt bijna altijd aangehouden voor iets superlulligs omdat de betreffende agent zijn bonnenquotem nog niet binnen heeft. Dat mensen daarvan gaan flippen is begrijpelijk. Dat dat dan geflimd moet worden is mij ook niet duidelijk. Maar dat Boer Zoekt Vrouw gefilmd moet worden snap ik ook niet dus het zal aan mij liggen.

jan-lul-de-behanger | 22-11-12 | 12:18

@Zeg maarKaas_Cuevara | 22-11-12 | 12:14
Ja, wetten mbt automobiliteit gelden voor iedereen.
En voor de rest kan iedereen zijn gang gaan.

vetkleppert | 22-11-12 | 12:18

Zie je nog weleens cameraploegen in Kanaleneiland, bijvoorbeeld? Om eens vast te leggen waar we wel last van hebben, maar waar niks aan wordt gedaan?

vetkleppert | 22-11-12 | 12:17

Ownee..... baar is naar.... stop de tijd...

*en stopt met mobiel reaguren.*

overVecht | 22-11-12 | 12:15

ik snap die "blurhoofden" heel goed. Je wordt in de auto totaal kaalgeplukt. En dan ook nog een camera van de campingzender op je snuffert. Dan zou ik ook agressief kunnen worden, je wordt al keihard genaaid en als je dan ook nog van die ramptouristen om je heen hebt, dan lokt m.i. de politie/sbs agressiviteit uit.

Faragefan | 22-11-12 | 12:15

vetkleppert | 22-11-12 | 12:11
De wet die voor iedereen geldt.

Zeg maarKaas_Cuevara | 22-11-12 | 12:14

@Kaas de Vies | 22-11-12 | 11:59
Nog interessanter is dat 'polutie' agenten zelf nogal eens vallen over gefilmd worden, maar in deze en andere gevallen rap klaar staan met een corrigerende duw 0:19"
Om gefilmd worden te voorkomen dient een 'redelijk belang' voor bezwaar te zijn. Dat is dan al snel 'de goede educatieve preventieve effecten' van het programma versus een individueel dingetje... Dat komt meestal neer op kinderen of zwakkeren in een beschermde zorg situatie...

terugfilmen is volgens mij nog immer de beste methode... cameraman, producer, regisseur etc in beeld brengen. Zij hebben net zo min een redelijk belang om niet op YouTube/Dumpert te komen.

hfakker | 22-11-12 | 12:14

*in het openbaar naar boven gooit*

Zorg nou es dat men ook mobiel makkelijk kan reaguren.... pffft.

overVecht | 22-11-12 | 12:14

Al die benepen figuren hier die altijd maar afgeven op de politie bellen op een mooi zomeravond als eerste de politie als om 23.01 nog vaag geluid hoorbaar is bij de buren. Of zijn zelf de oorzaak van dat geluid.

Zeg maarKaas_Cuevara | 22-11-12 | 12:12

Elke kankerende blurmeneer verplicht 3 maanden vrijwilligerswerk in het Antoni van Leeuwenhoek ziekenhuis!

Pi Mol | 22-11-12 | 12:12

Als je vroeger werd aangehouden dan had je respect voor de politie. Het ontzag is afgenomen toen ze gingen rijden in Dafjes, Kevers, Volkswagenbusjes e.d. In de tijd dat er nog Porsches, Suburbans en Mercedessen met een blauw licht rondreden werd je al zenuwachtig als er een agent jouw kant op keek. Waar zijn die tijden in godsnaam.

Ko Reander | 22-11-12 | 12:11

@Zeg maarKaas_Cuevara | 22-11-12 | 12:10
Welke wet?
Die wet die alleen voor automobilisten geldt, toch?

vetkleppert | 22-11-12 | 12:11

Die andere blurmeneer had wel flinke tieten.

Schaamharing | 22-11-12 | 12:10

klap op z'n bek geven, en dat wijf ook

misti | 22-11-12 | 12:10

De mensen die baar dit soort reality programma's kijken schat ik overigens ook niet al te hoog in....

overVecht | 22-11-12 | 12:10

Als gewoon normaal tegen ze doet dan doen ze ook normaal tegen jou. Als je rustig blijft en de situatie uitlegt dan willen ze vaak bepaalde dingen nog door de vingers zien. Als je je als een Bokito gedraagt dan gaan ze op hun strepen en dan ben je veel verder van huis...

Kaas de Vies | 22-11-12 | 12:08 | + 0

Zoek het lekker zelf uit Kaas,je hebt blijkbaar tijd genoeg.

swassannuf | 22-11-12 | 12:10

Blurmeneren zijn zonder uitzondering tokkies die van zichzelf denken dat ze onder en boven de wet mogen functioneren. Wees een kerel, pak de boete, geef oom agent een hand en vervolg je weg.

Zeg maarKaas_Cuevara | 22-11-12 | 12:10

ik vat het meer op als bedreigingen. ik zou aangifte doen als ik de camera meneer zou zijn. nanaanaaanaaaa

maryn | 22-11-12 | 12:09

Stelletje tokkies. Bah. Er zijn helaas steeds meer van dit soort mensen in Nederland.

FloempieDeZiekeClown | 22-11-12 | 12:09

@Flaarten | 22-11-12 | 12:01 | + 0 -
www.iusmentis.com/maatschappij/privacy...

Hier heb je wat te doen.

De vraag is, is een auto een besloten ruimte of een vrij toegangelijke ruimte. Ik denk het eerste. Het doorzoeken van een auto door een agent kan alleen met toestemming van OvJ, dat is niet voor niets.

Dus blijf in je auto zitten en ze mogen niet filmen. Is er een jurist in de zaal die dit kan duiden?

Kaas de Vies | 22-11-12 | 12:08

Heb weinig respect voor mensen die het woord kanker gebruiken.
Dat ze auto mogen rijden is al kut, maar ik maak me meer zorgen om het feit dat ze zich voort mogen planten.

Cuyahoga | 22-11-12 | 12:08

Ah. Dat was ik.

henkojenko | 22-11-12 | 12:07

Lijkt mij, dat als je een overtreding hebt begaan, dat je dan gewoon aan de kant gezet mag worden. Diezelfde aso die nu zijn veel te grote mond opentrekt kijkt wel zelf de hele dag naar al die campingzenders. Ik zou hem als politie even meenemen naar het bureau en daar zal best wel een trapje of afstapje zijn....

Ko Reander | 22-11-12 | 12:07

motoragenten zijn prima gasten, die andere sukkels met die gele hesjes aan... die houden NL niet veilig

indeklit | 22-11-12 | 12:07

Minder knalgeel op straat?

Einde van de Domheid | 22-11-12 | 12:06

Lul met vingers met zijn sneue autootje.

swassannuf | 22-11-12 | 12:06

Wie mij een camera in mijn bakkes denkt te douwen in zo'n situatie, krijgt hem anaal ingebracht.

vetkleppert | 22-11-12 | 12:06

hfakker | 22-11-12 | 12:04 | + 0
Adelmans zou toch een column krijgen bij Pownews?
Komt dat er nog van?

Einde van de Domheid | 22-11-12 | 12:06

Ik zou de filmploeg uitleggen dat ik professioneel acteur ben *kuch* en dat ze mij best mogen filmen, maar dat ze dan van te voren even een offerte moeten aanvragen en anders krijgen ze een rekening á EUR belachelijk.bedrag,- in de bus. Of hard wegrennen.

Biff Eagleburger | 22-11-12 | 12:05

Als je je netjes gedraagt tijdens zo`n fuik... wedden dat je niet gefilmd word of dat het ieg niet wordt uitgezonden

Ifte | 22-11-12 | 12:04

Het is net een Fin met dat kanker dit kanker dat. Zielepoot!

Fopspeen | 22-11-12 | 12:04

Goed signaal van deze blurmeneren.

Want, what's next: DNA afstaan?

Bakito | 22-11-12 | 12:03

Ah golf rijdert, alleen het petje ontbreekt nog, nuff said.

Porta | 22-11-12 | 12:03

Die vent heeft volkomen gelijk.
Eerst worden lastiggevallen en bestolen door blauwe beestjes en dan ook nog misbruikt worden voor een kom-kom tut-tut ho-ho programma ter lering, vermaak en indoctrinatie van het kleautjesvolck.

vetkleppert | 22-11-12 | 12:02

Ik snap de toegevoegde waarde van het filmen van politiewerk ook niet. Als ik gefilmd word omdat ik een lullige verkeersovertreding heb begaan dan zou ik dat ook niet prettig vinden.

HSVOBW | 22-11-12 | 12:02

En de politie mag niks en kan niks en staat er schaapachtig bij. Het moet voor hen toch gewoon mogelijk zijn om zo'n agressieveling tegen de grond aan te rossen vanwege zijn grove taal? Dat hij ipv mensen kanker toe te wensen alleen zelf nog tandjes spuugt.

harry poster | 22-11-12 | 12:02

Die agent versta ik ook niet.

Godsammekraken | 22-11-12 | 12:01

Beroepen op portretrecht heeft geen zin in zo een geval? En dan niet alleen gezicht maar alles dat je als individu herkenbaar maakt.

Flaarten | 22-11-12 | 12:01

Ik zou zeggen, een televisieprogrammaverbod voor politiewerk.
Dit soort televisie is sowieso te dom voor woorden.
(Voor 'happers' politiewerk filmen blijft gewoon mogelijk, alleen de domheid om er lopende reality TV van te maken verboden.)

Einde van de Domheid | 22-11-12 | 12:00

Maar die blauwe beestjes zijn ook geen lieverdjes.

vetkleppert | 22-11-12 | 12:00

Geblurd of niet, je hoeft alleen maar te luisteren en je weet al genoeg...

Jadatmagikzeggen | 22-11-12 | 12:00

Eerlijk gezegd zou ik het ook niet prettig vinden om gefilmd te worden in zo'n situatie.

Openbare weg smopenbare weg.

Auto is namelijk geen openbare weg. Is mijn prive eigendom. En iedereen kan mij herkennen aan mijn piepstem en onduidelijk kromheden van mijn zinsconstructiebouw.

Tip voor aluhoedjes zoals mijzelf, draai een parkeerplaats op van een retailer, is namelijk geen openbare weg.

Kaas de Vies | 22-11-12 | 11:59

Alle blurmeneren terug naar Blurmenerië!

James St John Smythe | 22-11-12 | 11:58

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken