Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

@Schlijper LIVE. Bomaanslag op bus in Tel Aviv

schlijpertelaviv534.jpgVerwarrende berichten. Bus 142 doet boem. (FOTOO). Vlak onder kantoor van IDF-mevrouw Avital Leibovich. Sinds 2006 niet meer voorgekomen, zo'n busaanslag. 10 doden 21 gewonden. Aanvankelijk was sprake van zelfmoordaanslag, maar dader(s) zijn nog voortvluchtig. Hamas eist aanslag op. Gejuich in Gaza. Gamechanger voor grondoffensief? De Amsterdamse stadsfotograaf Thomas Schlijper is ter plekke. #FF Thomas op Twitter. Update: Nou moe. Israël schiet terug.

Reaguursels

Inloggen

-weggejorist-

Godfried de Bouillon | 21-11-12 | 20:47

Als ik een aantal reaguurders hier en een aantal Israeli op tv goed begrijp is er maar één oplossing mogelijk en dat is alle Palestijnen in Gaza een kopje kleiner maken, (ik citeer een reaguurder) ausradieren of de zee indrijven. Mannen, vrouwen en kinderen. Dergelijke nazistandpunten worden hier en op tv nauwelijks tegengesproken laat staan weggejorist. Als ik daarentegen enkele Israel ongunstige uitspraken doe krijg ik van alles over mij heen tot en met doodswensen toe. Dat alles terwijl u mij nergens kunt verwijten partij gekozen te hebben behalve als u geen partij voor Israel kiezen gelijk stelt aan kiezen de Palestijnen te steunen. Ik zeg u vernietiging van de Palestijnen of totale deportatie naar kampen of andere landen is geen oplossing. Het is onvoorstelbaar dat een volk dat ooit zelf werd vervolgd, zelf een weg nastreeft die zo onmenselijk is.

Bergverzet | 21-11-12 | 19:39

Televaag: Wij feliciteren ons volk met deze heldhaftige daad”. Deze tekst van de beweging Hamas klonk woensdag uit de luidsprekers van moskeeën in de Gazastrook.

Lekker vredelievend die islam, als men de bomaanslag op burgers in Tel aviv als een heldhaftige daad beschouwd.

Hei-kneuter | 21-11-12 | 18:34

Deze strijd kon ook wel eens in de Mokumse straten terecht komen.

Shareholder II | 21-11-12 | 16:57

Hier nog een filmpje van die fijne jongens van Hamas en hun aanhangers dat gisteravond van een Arabische zender werd geplukt. Zo gaan ze met hun eigen landgenoten om.


"De beelden die Hamas liever niet aan de wereld laat zien"


www.facebook.com/photo.php?v=251920891...

Beelden die wij nooit van de NOS en Nieuwsuur krijgen te zien, want hun beeld van het o zo foute Israël mag niet worden verstoord.

La Vie En Rose | 21-11-12 | 16:43

Triest dat dit gebeurt. En nog triester dat er oom gejuicht wordt. Hopelijk deze keer eens geen disproportionele reactie van Israël.

RichardAnker | 21-11-12 | 16:32

Oorlogvoering Tanja-style.

Bigi Bana Boy | 21-11-12 | 15:51

-weggejorist-

Basirux | 21-11-12 | 14:36

-weggejorist-

Basirux | 21-11-12 | 14:33

-weggejorist-

fleerman | 21-11-12 | 14:33

-weggejorist-

Basirux | 21-11-12 | 14:32

-weggejorist-

fleerman | 21-11-12 | 14:31

Gaza moet je zien als Limburg gevuld met Finnen. Die dan onafhankelijk willen zijn maar dan ook Amsterdam als hoofdstad opeisen. Intrinsiek willen ze alle Nederlanders liever dood hebben of Moslim maken. Wat zou jij doen?
Ik zou ook een groot Hek om Limburg heen zetten, Amsterdam verdedigen en niet weggeven. Daarnaast als er rakketten uit Limburg of bomaanslagen zouden zijn, de daders opsporen en elimineren. Bravo voor Israel dat ze uberhaubt zo netjes met deze mensen om willen gaan. Netanyahu is een complete held dat hij de ballen heeft om zijn volk te verdedigen tegen deze agressieve Moslim terroristen en de Palestijnse burgers echt probeert te sparen. Zijn doel is niet de onschuldige mensen te raken, wat wel het doel van Islam / Hamas is.

fleerman | 21-11-12 | 14:31

-weggejorist-

Basirux | 21-11-12 | 14:30

@DeathValleyCreek | 21-11-12 | 14:02
Luchtvervuiling, daar hoor je fdan weer niemand over.

Uw Verzekeringsadvis | 21-11-12 | 14:14

@First Contact | 21-11-12 | 13:53
Die film Cocoon ook gezien?

doenormaal! | 21-11-12 | 14:06

De explosies uit het stukje film zijn niet afkomstig van raket- of granaatinslagen.

DeathValleyCreek | 21-11-12 | 14:02

zeefert | 21-11-12 | 12:07
Die hoor je alleen als Israël wat gedaan heeft.

Omega79 | 21-11-12 | 13:59

heeft Ploumen de israelische busmij al gesponsord?

hetluis | 21-11-12 | 13:59

Me vrouw is snel naar de appie aan het rennen voor nog meer chips en bier en en een lekker stuk Jodenhaas voor vanavond.
שָׁלוֹם oftewel Shalom!

Gmt Master | 21-11-12 | 13:56

@doenormaal! | 21-11-12 | 13:51
Heb nog steeds hoop dat een buitenaards ras me oppikt op 21 december 2012. *take me to your leader*

First Contact | 21-11-12 | 13:53

Het wordt tijd om te intergalactisch te emigreren naar een andere planeet. De hele wereld is straks een grote shitzooi indien de moslims overal de baas zouden worden. Voor de moslims zelf vooral shit maar dat is wat ze willen.
In het midden Oosten zijn de ontwikkelingen van dien aard en ook binnen onze eigen landsgrenzen en binnen de EU, met de alle dhimi's die hier rondlopen, dat we ons echt zorgen moeten gaan maken.

doenormaal! | 21-11-12 | 13:51

@kweetitwel | 21-11-12 | 13:31
Je vrienden hebben een probleem. Zonder Westerse steun zal het ze niet lukken Israël te vernietigen. Dankzij de groeiende islam in Westerse landen weten steeds meer mensen hoe lastig het is te onderhandelen met mensen waarmee niet te onderhandelen valt.

De groep naïevelingen voor grote demonstraties neemt af. Zelfs Harry van Bommel en de zwarte heks houden zich koest.

Jan Passant mk2 | 21-11-12 | 13:49

Ja ze lopen daar allemaal met kleine schietschijfjes op hun hoofd zie ik op de foto, dat is vragen om problemen natuurlijk.

IQkulliku | 21-11-12 | 13:33

@
@kweetitwel | 21-11-12 | 12:29
dus 800 raketten afschieten op je buurland is niet genoeg om acties gericht op de installaties als zelfverdediging te zien?

LordNobady | 21-11-12 | 12:38
@kweetitwel | 21-11-12 | 12:29 | + -9

Met welk deeg bak jij dan koekjes?

Joden zijn niet zo barbaars om zichzelf op te blazen in een bus om vervolgens een nationale feestdag voor die daad te maken.

Vieslinks | 21-11-12 | 12:38
@@kweetitwel | 21-11-12 | 12:29
Wat een quatsch uit uw mond zeg. U keurt het dus goed dat de Hamas volle dorpswijken volbouwt met militaire hitpoints en vervolgens Israël begint te bestoken? Wat zat er op uw boterham vanmorgen?

harry poster | 21-11-12 | 12:40

De Palestijnen zitten op hun eigen grondgebied en worden daar op alle manieren gekoeieneerd en onderdrukt. Israel heeft land gestolen dus is een schurkenstaat,en om dat de VS dit goed vind lopen jullie met de grote hoop mee.De Joden schijnen weing geleerd te hebben,althans een deel.Gisteren zeker ook geen Nieuwsuur gezien? Wrijf die mest eens uit jullie ogen en oren!Israel is zelfs internationaal terroristisch!

kweetitwel | 21-11-12 | 13:31

"Nou moe... Israël schiet terug.
.
*proest*
Ach ja, kunnen de Palli-fanboys en Wannabee-plofbaardjes weer lekker in de media over de Zionistische agressor uithuilen...
Wat zei die Mursi gisteren nog maar? Bestand was slechts een kwestie van uren? Ach ja...

Graaisnaaiert | 21-11-12 | 13:30

Eerste explosie lijkt een direct hit op iets, de daarna volgende explosies zouden ook zo secundaire explosies kunnen zijn.

supah | 21-11-12 | 13:28

-weggejorist-

Fapperdesap2293 | 21-11-12 | 13:10

Hamas parlementslid:
.
“Wij gebruiken vrouwen en kinderen als menselijk schild. De zionisten weten niet dat het Palestijnse volk methoden van dood en het opzoeken van de dood hebben ontwikkeld. De dood is ons middel. Daarom gebruiken wij ouderen, vrouwen en kinderen als menselijk schild. Zij doen het fantastisch. Wij houden zo van de dood, zoals de Zionisten van leven houden.”
.
Hamas Al-Aqsa TV (Gaza), 29 februari 2008.
.
Terroristen richten hun geweld per definitie tegen onschuldige en weerloze burgers. Het is waar dat er in de strijd tegen terreur ook onschuldige burgerslachtoffers vallen.

Die worden veroorzaakt doordat strijders zich tussen en achter hun eigen burgers verschuilen. De tactiek van het ‘menselijk schild’.
.
raketlanceerinrichtingen in woonwijken
.
wapenopslag in moskeeen
.
jongetjes die door strijders in hun nekvel gegrepen worden om als menselijk schild te dienen
.
oproepen van Hamas aan burgers om zich rond doelwitten te verzamelen.
.
Het IDF probeert altijd zo weinig mogelijk burger slachtoffers te maken , maar met de tactiek van het "menselijke schild" is dat niet altijd mogelijk.

Mortimerr | 21-11-12 | 13:09

Bepaalde zaken ontstaan met hulp van een enorme knal.(bigbang materie vs anti-materie) Israël moet gewoon even god los in het midden-Oosten dan kent een ieder zijn plekje weer. Voor deze ene keer, gogo Joden!!!

First Contact | 21-11-12 | 13:07

@De Gooise Matras | 21-11-12 | 12:42
Ik ook.
Of we worden tzt moslim of .............

Uw Verzekeringsadvis | 21-11-12 | 13:07

@necrosis
Ja inderdaad, wellicht doen ze een triootje momenteel, om het te vieren.

Onderbuik | 21-11-12 | 13:06

Die creaturen uit Gaza bouwen met onze miljoenen smokkeltunnels om van te smullen.
Kan Sinterklaas van der Laan deze niet naar Nederland halen om de Noord-Zuidlijn af te bouwen.

wakker worden | 21-11-12 | 13:06

@Onderbuik | 21-11-12 | 13:01
De door jou genoemde mensachtigen zijn inderdaad erg stil momenteel....

necrosis | 21-11-12 | 13:03

@mezelf: verdomd

LJBrinkhorst | 21-11-12 | 13:02

Zouden de Hamas fanboys (m/v) van Bommel, van Agt, Gretta cs, dit soort berichten ook opmerken?

Onderbuik | 21-11-12 | 13:01

@Zeg maarKaas_Cuevara

Je hoeft geen jood te zijn om enige sympathie voor Israel op te kunnen brengen.
Afgezien van Driss el Agt, Vuilnisbelt, Harry Hamas en de Zwarte Weduwe zijn er maar verdomt weinig Nederlanders bij wie je niet enige sympathie voor Israel zal kunnen bespeuren.

LJBrinkhorst | 21-11-12 | 13:00

@Bakito | 21-11-12 | 12:47
Objectief?
*ballen uit broek lachen doet*

necrosis | 21-11-12 | 12:52

kweetitwel | 21-11-12 | 12:43 | + -1
Anti semitistische propaganda gaat er bij jou in als zoete koek..... hoe verwonderlijk is dat?

Vieslinks | 21-11-12 | 12:48

@Ignatius Barracuda | 21-11-12 | 12:41
een staat die nooit heeft bestaan erkennen omdat ze terroristische aanslagen plegen. om er een volk te laten wonen dat als enigste doel heeft om jou uit te roeien?
mmm klinkt mij als een gevalletje zwichten voor terroristen.

LordNobady | 21-11-12 | 12:48

@necrosis 12:46
Goede zaak dat je af en toe ook objectieve berichtgeving leest.

Bakito | 21-11-12 | 12:47

@Ignatius Barracuda | 21-11-12 | 12:41
Hamas gaat helemaal niet ophouden met geweld als Israël ze erkend. Het draagvlak van Hamas voor de islamitische wereld ligt in het feit dat ze gezworen hebben Israël te vernietigen, waarvoor ze net genoeg steun krijgen om het vuurtje smeulende en de raketten vliegende te houden.

Jan Passant mk2 | 21-11-12 | 12:47

Veel joden hier. Zolang er nog voor elke dode jood 10 palestijnen als vergelding sterven, of andersom, heb je de wet van de grote getallen aan je zijde.

Zeg maarKaas_Cuevara | 21-11-12 | 12:47

-weggejorist-

Zeg maarKaas_Cuevara | 21-11-12 | 12:47

kweetitwel | 21-11-12 | 12:43
Goh, u kijkt VPRO. Voort naar joop en vlug.

psycho_3 | 21-11-12 | 12:46

@Bakito | 21-11-12 | 12:41
Moet jij niet commenten op FN?
*betrapt*

necrosis | 21-11-12 | 12:46

@Ignatius Barracuda | 21-11-12 | 12:41
Dan zou dat de westbank moeten worden, maar de Palestijnen daar claimen ook Jeruzalem deels of geheel als deel van hun territorium. Elke deal die Jeruzalem ook maar deels in handen geeft van de Palestijnen is politiek onhaalbaar in Israel.

supah | 21-11-12 | 12:46

met wortel en tak

hunny | 21-11-12 | 12:45

@damnschreeuwer | 21-11-12 | 12:31

Godt, met dt progressieveling dat je bent.

''Godt beschermt het uitverkoren volk niet?
wat flauw''

Stuk vreten dat je bent.

Desmoulins | 21-11-12 | 12:44

@Plofkop70 | 21-11-12 | 12:31
peter? geen goed idee. die verdeeld het overleg over minimaal 10 weken met elke week een uur overleg en 2 uur reclame. voordat het zover is heeft de ene kant de andere al uitgeroeid.

LordNobady | 21-11-12 | 12:43

Voor al die pro Israel reacties: natuurlijk niet de documentaire gezien Maandag jl bij de VPRO.De Jodenhaat wordt er niet minder om.Ik vind het een sadistisch rotvolk.

kweetitwel | 21-11-12 | 12:43

En dit is de derde oorlogsmisdaad van die maffe terroristische organisatie.
De eerste was het afschieten van raketten op de burgerbevolking van Israel.
De tweede was het installeren van lanceerinstallaties van deze raketten in woonwijken en het liefst naast scholen.
En het totaal de weg kwijt zijnde Nederland geeft dan ook nog 3 miljoen aan Gaza.
Kunnen ze opnieuw vuurwerk voor kopen.
Wie stopt Nederland?

Dostranamus | 21-11-12 | 12:43

@Uw Verzekeringsadvis | 21-11-12 | 12:33
600 jaar terug in de tijd maar dan met geavanceerder middelen om groepen mensen uit te roeien in naam van God en 'Heilige Grond' dit en 'Heilige Grond' dat.

Het hoort kennelijk bij het mens-dom om het eigen geïdealiseerde en verheerlijkte gedachtengoed om de zoveel tijd op te dringen aan anderen.
Doen we niets tegen, zeker niet met die bizarre aantallen die vandaag de dag deel uitmaken van de wereldbevolking.
Ik houd mijn hart vast.

De Gooise Matras | 21-11-12 | 12:42

@harry poster | 21-11-12 | 12:40
Ik vermoed dat datgene wat op zijn boterham zat het labeltje 'halal' draagt.

dlseth_ | 21-11-12 | 12:42

... en wat nu als Israël "dat wat geschreven staat" in een oud boek, negeert en wel een Palestijnse staat erkent? Dat zou het draagvlak voor en deelname aan het tuig van Hamas volstrekt overbodig maken en, zo lijkt mij, een hoop onschuldige slachtoffers aan beide zijden schelen.

Ignatius Barracuda | 21-11-12 | 12:41

@necrosis 12:29
Lastig hè imam, euh necrosis, iemand die tegengas geeft.

Moet meteen weer in een hokje worden gestopt, zoals primitieve volkeren voor alles wat los of vastzit een god of godin hebben. Verrekte holbewonerT dat je bent.

Bakito | 21-11-12 | 12:41

@kweetitwel | 21-11-12 | 12:29
Wat een quatsch uit uw mond zeg. U keurt het dus goed dat de Hamas volle dorpswijken volbouwt met militaire hitpoints en vervolgens Israël begint te bestoken? Wat zat er op uw boterham vanmorgen?

harry poster | 21-11-12 | 12:40

kweetitwel | 21-11-12 | 12:29 | + -9

Met welk deeg bak jij dan koekjes?

Joden zijn niet zo barbaars om zichzelf op te blazen in een bus om vervolgens een nationale feestdag voor die daad te maken.

Vieslinks | 21-11-12 | 12:38

@kweetitwel | 21-11-12 | 12:29
dus 800 raketten afschieten op je buurland is niet genoeg om acties gericht op de installaties als zelfverdediging te zien?

LordNobady | 21-11-12 | 12:38

Het Israëlische leger is door de nood gedwongen veel te hard geworden en te goed bewapend voor zwak georganiseerde maar daarom niets minder kwaadaardige palestijnen. Dus plegen palestijnen aanslagen op Israëlische burgers om zich te "verdedigen". Waarop het Israëlische leger ..

(Wordt vervolgd, tot in den treure.)

Jan Passant mk2 | 21-11-12 | 12:38

@Magnum Force | 21-11-12 | 12:34
He! Ik sta hier volledig buiten, ja!

harry poster | 21-11-12 | 12:37

Als die Schlijper zich ergens bevindt, zorg ik dat ik daar vooral niet ben.

Mick Jacker | 21-11-12 | 12:37

@LJBrinkhorst | 21-11-12 | 12:27
Zolang Israël op militair gebied ver boven de regiogenoten uitsteekt, zullen hun vijanden ook nooit veilig zijn.
#Argentinië

necrosis | 21-11-12 | 12:36

Darth Vader gaat snel tegen Israel zeggen: Wipe them out... ALL of them!

Vieslinks | 21-11-12 | 12:36

@Mortimerr | 21-11-12 | 12:22
Je zet een aantal feiten helder op een rij, maar wat is nou je punt?
En je suggestie?

De Gooise Matras | 21-11-12 | 12:36

@Magnum Force | 21-11-12 | 12:34
Fijn dat je het mijzelf ook even uitlegt, spaarlamp.

steven paul | 21-11-12 | 12:35

Ik voorspel vuurwerk als Iran zich in conflict gaat mengen.

Andersom dag | 21-11-12 | 12:35

@steven paul | 21-11-12 | 12:29
Dus bommen van Harry. Harrierbommen zeg maar.

Magnum Force | 21-11-12 | 12:34

@kweetitwel 12:29
Geweldige logica WANT nu is er een zekere rechtvaardiging om dat zooitje veur eens en altijd uit te roeien. Clean sweep.

AshleyJ"Ash"Williams | 21-11-12 | 12:34

@kweetitwel | 21-11-12 | 12:29
Je weettog, wolla

Slipsnifter | 21-11-12 | 12:33

@Mortimerr | 21-11-12 | 12:22
Juistem.
En er is geen bal aan te doen na 2000 jaar beschaving zitten we nu op het punt dat er meer dan een miljard gehersenspolede moslims rondlopen die ons van kant willen maken.
Wat te doen meer dan een miljard mensen afknallen, dacht het niet.
Het mooiste zou zijn als de moslims in hun eigen landen bleven maar dat werkt ook niet de 5e colonnes zijn al binnen in de beschaafde wereld.
GAme over over en jaartje of wat.
Blijft bijzonder in 2012, we hebben de techniek om naar de maan te gaan terwijl we opgevreten worden door een 15 e eeuws geloof door lieden die helemaal niks kunnen buiten bidden en gillen.

Uw Verzekeringsadvis | 21-11-12 | 12:33

Blij dat ze daar goede dingen doen met die 3 miljoen van de pvda..

Slipsnifter | 21-11-12 | 12:33

@kweetitwel | 21-11-12 | 12:29
Zo, zeg. Wat een zieke vrucht ben jij.

vetkleppert | 21-11-12 | 12:32

Deze daad zal op de nederlandse staatstelevisie wel weer vergoeilijkt worden..

Slipsnifter | 21-11-12 | 12:32

Desmoulins | 21-11-12 | 12:24 |
donder op met je beschuldigingen. mafkees.

damnschreeuwer | 21-11-12 | 12:31

Onmiddellijk Regilio en Peter R erop afsturen. Het moet nou maar eens afgelopen zijn met dat gelazer.

Plofkop70 | 21-11-12 | 12:31

@Mortimerr | 21-11-12 | 12:22

Statistiek is a bitch. In een land als Jordanië is het aantal Christenen gedurende de afgelopen decennia in absolute zin niet significant gedaald, er zijn echter wel veel, heel veel, Islamitische -immigranten- -vluchtelingen- ruifvreters bijgekomen en daarom verschuiven die percentages dus ook (waarbij ik die 2% die je noemt in twijfel durf te trekken, helaas ontbreekt me een goede bron).

Voor het overige ben ik het goeddeels met je eens, maar staar je niet blind op cijfertjes, die willen nog wel eens een vertekend beeld opleveren.

Reinaert | 21-11-12 | 12:31

@Peng | 21-11-12 | 12:26
De Palestijnen zijn het slachtoffer van Hamas.

rara | 21-11-12 | 12:30

Peng | 21-11-12 | 12:26
Hé, Bakito, hou een sop....

necrosis | 21-11-12 | 12:29

@supah | 21-11-12 | 12:28
Hamas heeft daarentegen Harry van Bommel.

steven paul | 21-11-12 | 12:29

En Palestijnen schreeuwen als er een paar van hun burgers per ongeluk gewond raken maar zelf zien ze burgers (en met name kinderen) juist als doelwit.

Moi2 | 21-11-12 | 12:29

@supah | 21-11-12 | 12:24 |

Oh daar hoeft u mij niet van te overtuigen. Ik ben volgens mij wat men een paneelhavik zou kunnen noemen. Mijn doctrine... "any and all acts of terror directed at civilians should be met with deadly force!"

Parel van het Zuiden | 21-11-12 | 12:29

Israel vraagt er al dagen om.Alleen wat de Palestijnen doen is terreur,wat Israel doet is zelf verdediging.Aan me hoela.Als ik een vlag had stak ik hem uit!!Zoiets noemen ze een koekje van eigen deeg.

kweetitwel | 21-11-12 | 12:29

@Peng | 21-11-12 | 12:26
LOL WTF zijn dat nou weer Harrierbommen? De Harrier is een type vliegtuig dat Israel nooit heeft gebruikt.

supah | 21-11-12 | 12:28

En daarom verdedigt Israël zich dus.

Boer in 020 | 21-11-12 | 12:27

@necrosis

Misschien kan vriend Erdogan een paar bootjes sturen?

Maar even serieus, met het opruimen van Gggggamas zijn we er nog niet. De oude vijanden van Israël worden in rap tempo pareltjes van democratieën. Zie Egypte, zie Syrië, al lijkt het westen er wat dat laatste land betreft wat minder happig op om sektarische leiders aan het bewind te helpen. Ik vrees dat Israël nooit echt veilig zal zijn.

LJBrinkhorst | 21-11-12 | 12:27

En terecht, gezien wat Israel bij de palestijnen flikt. Dit is nog een marginale aanval. Israel dropt fucking harrierbommen.

Peng | 21-11-12 | 12:26

Vrede is natuurlijk ook ellendig. Dan moet je als hamasser gewoon aan het werk en kun je niet meer het handje ophouden voor steun vanwege het feit dat je zogenaamd onderdrukt wordt.

steven paul | 21-11-12 | 12:25

Zeer schokkende beelden van Hamas die zonder vorm van proces Fatah leden afslacht.
Dit zijn het soort mensen waar Israël het tegen moet opnemen.
.
www.blinkx.com/watch-video/hamas-kills...
.
Dezelfde mensen bouwen raket installaties tussen burgers , scholen.etc wetende dat als Israël terugslaat er natuurlijk burger slachtoffers zullen vallen.
.
En dat is precies de bedoeling van Hamas want dat levert weer "mooie" plaatjes op voor de propaganda machine.
.
En het walgelijke is dat veel media hieraan meewerken met de propaganda machine van Hamas.

Mortimerr | 21-11-12 | 12:25

@Parel van het Zuiden | 21-11-12 | 12:20
Wat hun beweegredenen ook zijn, hier telt alleen het gevolg. Hamas heeft de eerste zelfmoordaanslag in het Israelische OV opgeeist sinds het "security fence" er staat. Ik hoop voor Hamas dat ze JDAM lusten!

supah | 21-11-12 | 12:24

@Pinocchio | 21-11-12 | 12:17
Het schijnt dat ze bij zulke situaties inderdaad elk 'stukje mens' bij elkaar moeten rapen.
En volgens mij gebeurt dat niet door mannen met pijpekrullen.......

necrosis | 21-11-12 | 12:22

de nos noemt hamas vanavond gewoon weer een vredelievende ietswat radicale islamitische organisatie.

cumshaft | 21-11-12 | 12:22

In feite begon Hamas in de zomer van dit jaar een hernieuwd offensief tegen Israël na de overname van Egypte door de Moslim Broederschap.
.
Tot november 2012 waren er al 800 raketten en mortieren op de Israëlische bevolking afgeschoten. Dit aantal is sinds deze week verdubbeld.
.
Dat Hamas weer actief ging deelnemen aan de aanvallen op Israël is gerelateerd aan de ontwikkelingen in Egypte en in andere landen in het Midden-Oosten.
.
De opkomst van radicaalislamitische regimes in Egypte en elders in het Midden-Oosten gaf Hamas voldoende zelfvertrouwen om opnieuw de confrontatie te zoeken met Israël.
.
Hamas vuurt honderden raketten af op burgerdoelen met de intentie zoveel mogelijk burgers te doden. Dat dat nog niet gebeurt is ,komt niet door Hamas maar omdat die raketten , tot nu toe, niet erg accuraat zijn.
.
Hamas bouwt die installaties tussen huizen (inclusief scholen,etc) wetende dat Israël als het probeert die installaties uit te schakelen misschien slachtoffers maakt.
.
De intentie van Hamas is zoveel mogelijk burgerslachtoffers te maken.
.
De intentie van Israël is om zo weinig mogelijk burgerslachtoffers te maken.
.
Dat is het verschil.
.
Weet men nog die zelfmoordaanslagen van Hamas op kinderbussen waarbij kinderen door Hamas werden opgeblazen? Het was beleid van Hamas om zoveel mogelijk kinderen op te blazen.
.
Israël moet zich kunnen verdedigen tegen de duizenden raketten die afgevuurd zijn vanuit Gaza , want anders hebben terroristen vrij spel en word het leven in Israël onmogelijk.
.
Maar de verantwoordelijkheid ligt in dit geval bij Hamas die bewust aanstuurt op kinder schatoffers voor propaganda doeleinden.
.
Hamas heeft van Gaza een grote lanceerinstallatie gemaakt vol met o.a Iraanse raketten en het gebruik kinderen als propaganda middel (vaak met mede weten en medewerking van de media die hieraan meewerken).
.
Het uiteindelijke doel van Hamas is de gewelddadige vernietiging van de staat Israël en de vestiging van een islamitische staat in het gehele gebied tussen de Jordaan en de Middellandse Zee.
.
Het doel wordt uiteen gezet in haar handvest uit 1988. Daarin worden de Joden met grove antisemitische stereotyperingen als vijanden van de mensheid afgeschilderd en met verwijzingen naar de Koran vogelvrij verklaard en de dood aangezegd.
.

Overal verdwijnen christenen in het Midden Oosten om plaats te maken voor moslims. In Turkije is het aantal christenen van twee miljoen teruggelopen tot 85.000. In Libanon is het aantal gedaald van 55% tot 35%, dit in belangrijke mate door toedoen van de Libanese terreurbeweging Hezbollah.
.
In Syrië bestond de helft van de bevolking uit christenen dat is vandaag nog maar 4%; in Jordanië van 18% naar 2% en in Irak worden ze massaal het land uitgejaagd.In Iran zijn na de komst van de Ayatollah Khomeini alle christelijke scholen gesloten.
.
In het Midden-Oosten nemen hun aantallen dramatisch af vanwege vervolging door Mohammeds volgelingen.
.
Wat daarbij opvalt is de stilte van de kant van de media, kerkleiders en mensenrechten organisaties. Van deze laatste groep is dat niet zo vreemd want die hebben het te druk met het demoniseren van de Joodse staat.
.
In heel het Midden Oosten is geweld tegen christenen en hun bezittingen evenals verkrachting van christelijke vrouwen aan de orde van de dag, omdat moslims dit in hun landen vrijwel straffeloos kunnen doen.

Mortimerr | 21-11-12 | 12:22

Desmoulins | 21-11-12 | 12:14 |
je zocht een aanleiding om wat tekstjes te plempen die je al onder de paste-knop had zitten?

damnschreeuwer | 21-11-12 | 12:22

@LJBrinkhorst | 21-11-12 | 12:15

Da's geen oplossing, genocide is foeistout hè. Feit is en blijft echter wel dat niemand in de Arabische wereld op deze Palestijnen zit te wachten, en toch moeten ze ergens ondergebracht worden. Liefst zo ver mogelijk van de bewoonde wereld, ergens waar ze geen rotzooi kunnen trappen, maar zie die plek maar eens te vinden.

Voorlopig heet die plek Gaza. 't Is helaas niet anders.

Reinaert | 21-11-12 | 12:21

@LJBrinkhorst | 21-11-12 | 12:15
Misschien valt dat onder milieuvervuiling, ik wacht de kamervragen van Marianne Thieme wel af....

necrosis | 21-11-12 | 12:20

@supah | 21-11-12 | 12:13 |

En daarmee toegeven dat Hamas niet "in control" is. Intern en extern kost hen dat hun machts-/ onderhandelingspositie en geloofwaardigheid. Zeker in een regio waar "recht van de sterkste" prevaleert...

Parel van het Zuiden | 21-11-12 | 12:20

En elke idioot die roept dat Israel dit zelf heeft gedaan om een grondoorlog te rechtvaardigen is niet goed bij zijn hoofd.

Kloof2012 | 21-11-12 | 12:19

@ brtnsnwbrd | 21-11-12 | 11:56 |

lees eens wat verder prutser.
Hamas eist zelf de aanslag op.

3,14mel | 21-11-12 | 12:18

Dat zijn ouderwetse aanslagen. Straks weer beelden van orthodoxe vlechtjes met hoed die stukjes mens bij elkaar moeten zoeken.

Pinocchio | 21-11-12 | 12:17

@Godsmack | 21-11-12 | 11:52

De natuurlijke reflex van Jodenhater.

Desmoulins | 21-11-12 | 12:17

Netanyahu: 'ik had nog zo gezegd, geen bommetje'.

Strohond | 21-11-12 | 12:16

Dan was het toch wel een militaire bus? Burgerbus vol militairen? Bus op een militair terrein? Nee? Da's gek. Ze zullen toch niet zo gestoord zijn om doelbewust burgers aan te vallen?

Kloof2012 | 21-11-12 | 12:15

Het verschil is dat Israël, voornamelijk uit zelfverdediging, doelen bestookt in Gaza waarbij weleens onschuldige slachtoffers vallen, terwijl Hamas heel bewust willekeurige mensen opblaast.

DutchLibertarian | 21-11-12 | 12:15

Israel doet zn best om burgers NIET te raken, Hamas doet z'n best om burgers WEL te raken. Alle hysterische woede over de acties van Israel is antisemitisme in z'n zuiverste vorm. Erdogan wil Navo steun voor een verdwaalde Syrische granaat. Maar als Israel de regen aan gerichte raketten op zijn burgers zat is en zich verdedigt, noemt hij Israel een 'terreurstaat' Die man is een jihadistische jodenhater en zelf een een apologist van terreur. Waarom neemt iemand hem nog serieus?

chosenignorance | 21-11-12 | 12:15

@Reinaert, @Necrosis.

Eensch. Het hele zooitje dan maar de zee in drijven?

LJBrinkhorst | 21-11-12 | 12:15

Als alle haatbaarden nou een iets aan hun eigen infastructuur gaan doen en proberen hun eigen land op te bouwen zoals het westen (verharde wegen, woonwijken, bedrijven enz enz)dan hebben die inwoners geen tijd meer om hele dagen gillend rond te rennen in te lange jurken. Samenwerken leverd daar in die regio veel meer (behalve voor de wapenloby) op dan elkaar het leven zuur te maken of willen ze gewoon op een makkelijke manier een land over nemen zoals dat hier in NL beetje bij beetje het geval is.

mente aperta | 21-11-12 | 12:15

@damnschreeuwer | 21-11-12 | 12:04

Dat doet het IDF en overige diensten wel.
Niet huilen en verontwaardigd wezen wanneer ze dat doen.
Of mag Israel zich niet verdedigen?
Hamas wil in ieder geval geen vrede, mocht dat nog een verrassing zijn. Aantal belangrijke punten uit het covenant van Hamas:

'The Islamic Resistance Movement is a distinguished Palestinian movement, whose allegiance is to Allah, and whose way of life is Islam. It strives to raise the banner of Allah over every inch of Palestine.' (Article 6)

'Israel will exist and will continue to exist until Islam will obliterate it, just as it obliterated others before it.'

'[Peace] initiatives, and so-called peaceful solutions and international conferences are in contradiction to the principles of the Islamic Resistance Movement... Those conferences are no more than a means to appoint the infidels as arbitrators in the lands of Islam... There is no solution for the Palestinian problem except by Jihad. Initiatives, proposals and international conferences are but a waste of time, an exercise in futility.' (Article 13)

'Egypt was, to a great extent, removed from the circle of struggle [against Zionism] through the treacherous Camp David Agreement. The Zionists are trying to draw other Arab countries into similar agreements in order to bring them outside the circle of struggle.... Leaving the circle of struggle against Zionism is high treason, and cursed be he who perpetrates such an act.' (Article 32)

Desmoulins | 21-11-12 | 12:14

Heb dat lijkenkoerieren per scooter, gisteravond, nog niet eens verwerkt ...

colonnecinco | 21-11-12 | 12:14

@Parel van het Zuiden | 21-11-12 | 12:06
Weet je wat je dan doet? Dan zeg je "Wasn't me!", dan eis je de aanslag niet op. Hamas heeft de aanslag opgeeist, dus nu zijn ze ook eigenaar van de gevolgen.

supah | 21-11-12 | 12:13

@LJBrinkhorst | 21-11-12 | 12:09

Op de Westbank zijn ze niet welkom, Fatah wil dat oproerkraaiende en met sjiieten heulende Hamas-tuigh daar helemaal niet hebben.

Reinaert | 21-11-12 | 12:12

@necrosis 12:06
Neen, ik bedoel dat ik geen stijve pielemuis krijg als er Amerikaanse marineschepen oprukken of applaudiseer als de Israelische luchtmacht vanuit de ruimte een auto laat verdampen of schreeuw dat de Joden aan het gas moeten of het doodnormaal en gerechtvaardigd vind dat er bussen worden opgeblazen zoals in dit geval.

Ik betreur elke dode, elke gewonde, al is het maar een schrammetje, even veel.

Bakito | 21-11-12 | 12:12

Als de ontruiming van de Gazastrook eindelijk zorgt voor rust in de regio dan ben ik daar helemaal voor.

Maar het zal wel leiden tot meer ellende, daar zorgt Hamas wel voor.

rara | 21-11-12 | 12:12

@LJBrinkhorst | 21-11-12 | 12:09
Dan krijg je weer conflicten tussen Hamas en PLO/ Al-Aqsa

necrosis | 21-11-12 | 12:12

En? Is Gretta Duisenberg + de voltallige fractie van groen-Lniks en de SP hier al op klaargekomen?

ZSU-23-4 | 21-11-12 | 12:11

@de BoerentijgeR | 21-11-12 | 12:00
Ik denk dat beide partijen geen boodschap hebben aan de NAVO, Hamas zal een guerillaoorlog zoals de Taliban tegen de NAVO troepen gaan vormen. Israel is de NAVO eenheden wel de baas. Turkije zal troepen willen leveren voor zon macht, die hebben wel laten blijken zwaar aan de kant van hun moslimbroeders te staan zonder enige vorm van redelijk overwegen van gedrag.

De arabieren kunnen Hamas niet militair te hulp komen, als Turkije zijn troepen opdracht geeft Israel aan te vallen kan dat net zo goed uitlopen op een nieuwe staatsgreep in Turkije van het leger dat al langer baalt van Erdogan. Egypte heeft ook een levensgroot loyaliteitsprobleem tussen haar strijdkrachten en de politiek. Syrie heeft andere dingen aan hun hoofd. Jordanie heeft al helemaal geen behoefte aan mot met Israel. Irak kan hoogstens een paar ezels en stenen sturen. Als Iran zich er actief militair mee gaat bemoeien dan staan er overmorgen Amerikaanse tanks in Teheran. Libanon ... well ... enige reden waarom Israel daar de vorige keer moeite mee had was omdat ze het netjes probeerden te houden, als het echt een all-out oorlog is is dat wel anders. De Saudi-Arabische luchtmacht is geen dag operationeel zonder Amerikaanse en Britse directe ondersteuning. Ze zullen zeuren en klagen, de olieprijs gaat door het dak misschien maar militair gezien heeft Israel nog nooit zo sterk gestaan.

supah | 21-11-12 | 12:11

@de BoerentijgeR | 21-11-12 | 12:00 |

Eerst onze jongens en meisjes hun leven laten riskeren in zo'n tranendal om vervolgens de Nederlandse (linkse) politiek ze weer een mes in de rug te laten steken? Nee, dus!
.
Hoe staat u overigens tegenover de bezuinigingen op defensie?

Parel van het Zuiden | 21-11-12 | 12:10

En toch vind ik PowNews net even iets accurater met dit soort nieuws.

Conan de Rabarber | 21-11-12 | 12:10

@mothersfinest | 21-11-12 | 12:03
Op dat schiereiland willen ze de Palestijnen niet hebben, maar waar wél eigenlijk.

necrosis | 21-11-12 | 12:10

Doe Gaza maar snel ontruimen en dat kansenvolk verkassen richting de Westbank. Misschien wil Meulenbelt wel helpen verhuizen.

Go Israel!

LJBrinkhorst | 21-11-12 | 12:09

Tien gewonden volgens de BBC. Heb je zaterdagsmorgens op de voetbalvelden van AFC ook. Next.

zooishettoch | 21-11-12 | 12:08

Ze hebben mazzel dat die bussen daar zo op tijd rijden.. Als je in Nederland met zo'n bom om je middel op de bus moet wachten ben je mooi alleen zelf de pineut.

PapaXL | 21-11-12 | 12:08

Dit is de klassieke werkwijze van de CIA in midden Amerikaanse landen in het verleden om ruzies uit te lokken en landen tegen elkaar te zetten. Maar kijken naar het gemiddelde IQ en opleidingsniveau van de meeste Gaza inwoners is een aanslag van Hamas ook plausibel...
*chips & cola pakt voor leuk tv-avondje*

Sunabalk | 21-11-12 | 12:07

MvanBuuren?

zeefert | 21-11-12 | 12:07

@Bakito | 21-11-12 | 12:01
... waarmee je dus wel degelijk stelling neemt.....

necrosis | 21-11-12 | 12:06

@supah | 21-11-12 | 11:59 |

De vraag die gesteld kan worden is natuurlijk in hoeverre Hamas controle heeft over alle andere militante groepjes die die zandstrook rijk is. Zo diep is het daar al gezonken.
.
Overigens hebben de Amerikanen wel een oplossing om deze complexiteit te tacklen. "Kill 'm all and let God sort 'm out." Niet subtiel, wel effectief...

Parel van het Zuiden | 21-11-12 | 12:06

@de BoerentijgeR | 21-11-12 | 12:00

De Navo? Uiterst succesvol ja, dat heeft de geschiedenis ons wel geleerd, toch?

Desmoulins | 21-11-12 | 12:06

supah | 21-11-12 | 11:45
Die Erdogan is een islamistische hypocriet, die niks met soennieten te maken wil hebben, maar Israel had een bootje teruggetrapt, met wat Turkse terreurlovers aan boord, die het loodje legden nadat ze een commando met ijzeren staven te lijf waren gegaan, dus daarom is hij ineens zo 'begaan' met dat tuigh.

mothersfinest | 21-11-12 | 12:05

Ok. Israëlisch grondoffensief over 10, 9, 8, 7, 6, 5......

Timboland | 21-11-12 | 12:05

In Israel (en de rest van de beschaafde wereld) wordt de plek afgezet zodat de professionals hun werk kunnen doen. In Molsimië gaat iedere voorbijganger er lekker omheen staan. Toch niks beter te doen natuurlijk.

Ales | 21-11-12 | 12:05

@Godsmack | 21-11-12 | 11:52
Wow. Of jij bent héél erg van het padje of het was sarcastisch bedoeld. Ik mag hopen het laatste?

doenormaal! | 21-11-12 | 12:04

Godt beschermt het uitverkoren volk niet?
wat flauw

damnschreeuwer | 21-11-12 | 12:04

@Godsmack

Fijne ongefundeerde "false flag" beschuldiging. Mag ik naar je bronnen vragen? Verder is het de Hamas die zijn eigen burgers als vee afslacht, daar zijn gisteren fijne beelden van verschenen. Niet een tafereel wat je in Israël aan zal treffen.

HEvD | 21-11-12 | 12:04

Hoe kan dat nou?
Dat de israeli's een leger op die "arme" Palestijntjes af willen sturen?
Al die zooi in het oosten over de grens smijten, en dat hele Gaza toevoegen aan Israel.
Scheelt een hoop ellende.
En als die apen op de westbank dezelfde intenties hebben, dan mag het IDF dat ook even annexeren, en de bevolking richting hun theedoekvrienden op dat schiereiland flikkeren.

mothersfinest | 21-11-12 | 12:03

Zo zie je maar wat een staakt-'t-vuren betekent voor Moslims.

Ales | 21-11-12 | 12:02

@Mongeaulie waarsguwt | 21-11-12 | 11:57
Van de Hollanders.

rara | 21-11-12 | 12:01

@necrosis 11:58
Sure. Dit was het allereerste wapenfeit.

In de 2000 jaar ervoor is er dan ook he-le-maal niks gebeurd.

Het valt me koud op mijn dak, speaking of Conny Mus.

Bakito | 21-11-12 | 12:01

NAVO heen sturen, Einde maken aan deze decennia durende kwestie, lijnen trekken, voor eens en voor altijd moet het daar nu afgelopen zijn!!

de BoerentijgeR | 21-11-12 | 12:00

@ Mongeaulie waarsguwt | 21-11-12 | 11:57 |
Van de EU.

Tobus | 21-11-12 | 12:00

OK, nu is de shit dus echt aan.
Wie waagt het om een bus op te blazen als er net een topic over Peter de Almachtige loopt?

Maak nu je borst maar nat Hamas, Israël ligt aan politieke banden, anders waren jullie allang kapot, maar nu hebben jullie Petert boos gemaakt.
En die gaat er 156 afleveringen met 1548 reclameblokken aan wijden, maar uiteindelijk zal hij zijn gelijk krijgen.

Cuyahoga | 21-11-12 | 12:00

Nou als Hamas de aanslag opeist dat zegt dat genoeg over de oprechtheid van hun wens naar vrede. Nu kunnen ze het helemaal wel vergeten, de IDF rolt denk ik voor middernacht lokale tijd nog de Gaza strook binnen.

supah | 21-11-12 | 11:59

Grondoorlog, komermaarin! En dan snel afronden en de olieprijzen knetterkeihard omlaag.

Tobus | 21-11-12 | 11:59

@Bakito | 21-11-12 | 11:55
De Pallies sturen bewust aan op een conflict!
Of denk je dat het opblazen van een bus 'onderhandelen 2.0' is?

necrosis | 21-11-12 | 11:58

Voor iedereen die zegt dat Palestina van de Palestijnen is:
van wie is Nederland?

Mongeaulie waarsguwt | 21-11-12 | 11:57

necrosis | 21-11-12 | 11:55 |
Die was toch van het dak gevallen?

psycho_3 | 21-11-12 | 11:57

@Godsmack | 21-11-12 | 11:52
Hamas schiet zelf hun eigen burgers dood om een offensief tegen Israel goed te praten. #false #flag #kutlul

dlseth_ | 21-11-12 | 11:56

@vetkleppert:
Zeker niet. Jouw vermogen om zelf na te denken daar en tegen..?
Maar het geeft ook niet, je kan er niets aan doen dat je onze westerse propaganda blind volgt en alles slikt.
Het is bij jou dus gelukt, succes ermee.

brtnsnwbrd | 21-11-12 | 11:56

En NL wil in tijden van crisis ook nog eens miljoenen extra overmaken naar een overheid die hierom staat te juichen? Dat maakt ons medeplichtig, Den Haag. Niet van mijn centen, alsjeblieft.

harry poster | 21-11-12 | 11:56

Op zulke momenten mis ik Connie Mus....

necrosis | 21-11-12 | 11:55

All is fair in love and war.

Badderbeest! | 21-11-12 | 11:55

Ik ga me even een momentje schamen, omdat "wij" de palestenen weer steunen met een paar miljoen.

vetkleppert | 21-11-12 | 11:55

Wederom het bewijs dat het idioot is om stelling te nemen of partij te kiezen in dit absurde conflict.

Bakito | 21-11-12 | 11:55

Hamas plaatst militaire doelen in het midden van burgers en blaast burgers op in Israel.

Hoe kan je dit nou blijven goedpraten als Gutmensch.

Kaas de Vies | 21-11-12 | 11:53

Toen ik de foto snel bekeek dacht ik eerst dat er een aanslag was in Los Angeles.

Henk003 | 21-11-12 | 11:52

Verschrikkelijk :(
Israël heeft dit zelf gedaan zodat ze een grond offensief kunnen inzetten.

Godsmack | 21-11-12 | 11:52

@psycho_3 | 21-11-12 | 11:46
Walking dead persons. Daar hebben ze er een hoop van in Gaza. Of loop ik nu op de feiten vooruit?

doenormaal! | 21-11-12 | 11:52

Dit is nog eens een "Let's roll" richting Israelische tankcommandanten...

Parel van het Zuiden | 21-11-12 | 11:51

#FF ? geen vrijdag vandaag hoor

r04dki11 | 21-11-12 | 11:51

@brtnsnwbrd | 21-11-12 | 11:48
Was je aluminium weer op?

vetkleppert | 21-11-12 | 11:50

hendrikjandetuinman | 21-11-12 | 11:47 |
Leuk kadootje voor de kids met Sinterklaas. Een hakbar met afstandsbediening LOL

psycho_3 | 21-11-12 | 11:49

Ze willen die grondoorlog gewoon. Kan de rest van de wereld hun horror propaganda weer meemaken. En dan kunnen de Gretta Duisenberg figuren weer huilerig gaan doen. Eigenlijk vreemd dat een relatief kleine groep mensen als de Palestijnen zoveel aandacht krijgt. Het verbranden en afslachten van Moslims in Birma hoor je vrijwel niets over.

doskabouter | 21-11-12 | 11:48

Ja, of gevalletje 'false flag operation' om zelf groen licht te creeren voor het op hande zijnde grondoffensief..

brtnsnwbrd | 21-11-12 | 11:48

irma zonderboezem | 21-11-12 | 11:47 |
Hij heeft geen criminele vrienden daar, dus????

psycho_3 | 21-11-12 | 11:48

Dit is breaking news, namelijk direkte oorzaak van grondoffensief in Gaza. Bomaanslagen op bussen liggen niet zo lekker in Israël. Bewuste uitlokking door waarschijnlijk Hamas, kunnen ze weer met kinderlijkjes rondrennen straks. Triest

HEvD | 21-11-12 | 11:47

@psycho_3 | 21-11-12 | 11:46
Die andere Hakbar met een afstandsbediening (wellicht wilde hij geen 72 maagden)

hendrikjandetuinman | 21-11-12 | 11:47

Ik vind dat Peter rrrrr de Vries inderedaad maar eens die kant op moet om het conflict op te lossen!

irma zonderboezem | 21-11-12 | 11:47

@ Expert Homo | 21-11-12 | 11:45 | + 0
tuurlijk is dit breaking news. Tis nu wel duidelijk welke kant we opgaan lijkt me of niet

arikanari | 21-11-12 | 11:46

"Ploffende hakbar? Dader nog voortvluchtig". Sorry????

psycho_3 | 21-11-12 | 11:46

Incidentje. Gewoon doorlopen.

doenormaal! | 21-11-12 | 11:46

Nu al een topic? Dit is dus BREAKING news?

Expert Homo | 21-11-12 | 11:45

Die Schlijper heeft een neusje voor actie.

Zuurteregelaar | 21-11-12 | 11:45

Ik neem aan dat dat is om de Israëli te masseren en te paaien zodat zij nu extra graag een vredesakkoord willen sluiten? *kuch* Want wie wil er nou geen vrede sluiten met terroristen?
Hier in Nederland doen we alles voor ze. Daar hoeft geen bomaanslag aan te pas te komen. Daar kunnen die Israëli nog een puntje aan zuigen. Beter voorkomen dan genezen zeg ik altijd maar. [sarcasme modus off]

doenormaal! | 21-11-12 | 11:45

@vetkleppert | 21-11-12 | 11:42
Inderdaad, en daarom komt dat grondoffensief er nu waarschijnlijk dus wel. Heeft Erdogan hier nog iets over te melden of gaat hij dit gewoon negeren?

supah | 21-11-12 | 11:45

... and so it really begins.

AshleyJ"Ash"Williams | 21-11-12 | 11:44

Die zwartrijders in het O.V. worden steeds agressiever. Zorgelijk.

rara | 21-11-12 | 11:44

Dat hek moet alleen hoger zodat al die Duisenbergjes er niet overheen kunnen komen.

reageerbuis | 21-11-12 | 11:44

Als de Israeli's *zouden* doen met de Pallies wat de Pallies *willen* doen met de Israeli's, dan waren we allang van het gedonder af. Ik zou er geen minuut minder om slapen.

Godsammekraken | 21-11-12 | 11:43

En daarom staat er dus een hek.

vetkleppert | 21-11-12 | 11:42

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken