Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

FOTOBILD. TOPF DIE KOPF

Rutteklein.jpg Strakke speech weer, Angie. Hoe krijg ik ook zo'n kapsel? Ik heb jeuk aan m'n wijsvinger. Wat voor handcreme zou ze gebruiken? Djeez die bitch stinkt. Ik blijf nog maar even vrijgezel. Dat decolleté kan lager. Straks drie zoenen of een ferme handdruk? Goeie waxjob op die snor. Geen flauw idee wat dat mens zegt, gewoon glimlachen. Waarom is mijn microfoon rood en die van haar groen? Zou ze Helmond of gewoon heel Limburg willen kopen? Best grote handen voor zo'n klein vrouwtje. Zou het soms de grote boze wolf zijn? Zij mijn pak, ik het hare. En stiekem best geyl. Fuck m'n das zit scheef. Waar ben ik? Wie is dit? WTF? DIT IS NIET MIJN BAZIN, VRIEND. Ow wacht.

Reaguursels

Inloggen

For the last f*cking time: HELMOND IS NIET LIMBURG...

Harry Kiri | 16-11-12 | 13:05

Vagina Hande, Das Loch. Net als bij de generaals. Vier sterren heeft de grootste. Een stip de kleinste. Wordt door alles daarboven geneuckqckt Angela maakt/heeft het grootste Loch. Markx het kleinste. Dus. Maar ja, hij is nog maar pas begonnen.

stemvee | 16-11-12 | 10:43

@eerstneukendanpraten | 16-11-12 | 09:07
En de 'juiste maten' maar niet de 'looks'.
Nee dus.

necrosis | 16-11-12 | 09:23

necrosis | 16-11-12 | 08:57 | + 1 -

Dat is zeker niet mis, iets voor jou wellicht, ze heeft de leeftijd?

eerstneukendanpraten | 16-11-12 | 09:07

deraderendraaien | 16-11-12 | 08:58 | | Reageer+ |
0
Mijn interesse voor dat gebied is lang geleden verdwenen.
Te hoog 'Jan slaat Piet, Piet slaat jan' gehalte.

Einde van de Domheid | 16-11-12 | 09:04

Zie hier het verschil tussen een ervaren en een beginnend Illuminati.

MyCatIsDoingThis | 16-11-12 | 08:59

@Einde van de Domheid | 16-11-12 | 08:54
Ik heb zo'n vermoeden dat we vandaag naar het midden-Oosten gaan kijken, maar dat is maar een vermoede natuurlijk.

deraderendraaien | 16-11-12 | 08:58

denk dat de speech ongeveer zo ging

Wir haben die Marke für den Euro ausgetauscht und den Holländern wollen nur die Marke Austausche für Postgyroschecks

lassen wir Hände Origami-Figuren machen. Vielleicht das Oger Mark ein neues Kostüm gibt. er trug das Kostüm, weil für zwei Wochen

[G]eenstijl | 16-11-12 | 08:56

En, wat wordt het vandaag?
Het kabinet bashen of.....
'Gek genoeg organiseert Nederland nooit een serieuze top met de belangrijkste handelspartner. De Duitse staatssecretaris Peter Altmaier van de CDU reageerde in ieder geval al enthousiast op het plan.'

Einde van de Domheid | 16-11-12 | 08:54

@necrosis | 16-11-12 | 08:45 | + 0 -
42?

Kaas de Vies | 16-11-12 | 08:47

@Kaas de Vies | 16-11-12 | 08:45
Et tu wat?

necrosis | 16-11-12 | 08:45

@necrosis | 16-11-12 | 08:43 | + 0 -
Et tu?

Kaas de Vies | 16-11-12 | 08:45

@Kaas de Vies | 16-11-12 | 08:39
Dan wordt het hoog tijd dat ik mijn anti-klaas verhaaltje weer uit de mottenballen haal....
*grinnik*

necrosis | 16-11-12 | 08:43

Doe je baby-blauwe stropdas maar aan Mark, dat vinden oma's leuk en aandoenlijk, had z'n moeder hem s'morgens nog verteld.

deraderendraaien | 16-11-12 | 08:43

@eerstneukendanpraten | 16-11-12 | 08:37 | + 0 -
Oh ja, nou het is maar goed ook dat Sinterkaas weer in het land is. Kunnen ze direct mee terug naar Spanje, gaan ze daar maar "orde op zaken" stellen.

Kaas de Vies | 16-11-12 | 08:39

Kaas de Vies | 16-11-12 | 08:31 | + 0 -

Pardon reeds! Je weet zelf net als ik dat het GS-Politburo daar achter zat...

eerstneukendanpraten | 16-11-12 | 08:37

@eerstneukendanpraten | 16-11-12 | 08:14 | + 1 -
Dus jij hebt mij al die bans aangesmeerd?

Kaas de Vies | 16-11-12 | 08:31

necrosis | 16-11-12 | 08:28 | + 0 -

Smerige uitbuiters zijn het, allemaal!

eerstneukendanpraten | 16-11-12 | 08:31

@eerstneukendanpraten | 16-11-12 | 08:14
Ik heb vaak genoeg de voorzet gegeven zodat GU kon 'scoren', maar een bedankje kan er niet af.
*snik*

necrosis | 16-11-12 | 08:28

*20 bier & 8 baco*

Russ Meyer | 16-11-12 | 08:26

@ Bea 08:15

ROFLOL!

eerstneukendanpraten | 16-11-12 | 08:17

@ Necrosis 08:11

Ik heb nog connecties met G-Unite, ik zal hem eens vragen of hij kan helpen. Voor jou moet er toch iets te bedenken zijn gezien ze je zelfs hebben gebruikt in een topic!

eerstneukendanpraten | 16-11-12 | 08:14

@eerstneukendanpraten | 16-11-12 | 08:03
Ik heb nu al 4 jaar een Joris-tool op mijn verlanglijstje staan, maar helaas...

necrosis | 16-11-12 | 08:11

@ necrosis

Maar een kinderhand is wel snel gevuld, dat dan weer wel...

eerstneukendanpraten | 16-11-12 | 08:03

@eerstneukendanpraten | 16-11-12 | 07:58
Kinderen die vragen, worden overgeslagen....

necrosis | 16-11-12 | 08:01

@ Bea

Vandaar! Ik had al lang een -edit verwacht...

eerstneukendanpraten | 16-11-12 | 07:58

@eerstneukendanpraten | 16-11-12 | 07:53

Scriptjes antwoorden niet op vragen, die voeren alleen bevelen uit.

Koninging Beatricks | 16-11-12 | 07:56

@Koninging Beatricks | 16-11-12 | 07:47
Dan moet een programmeur toch maar eens naar dat scriptje kijken, er staan namelijk nog meerdere dubbelposts.....

necrosis | 16-11-12 | 07:56

@ Bea

Denk het niet, hè Joris?

eerstneukendanpraten | 16-11-12 | 07:53

@eerstneukendanpraten | 16-11-12 | 07:42

Wie weet, misschien is Joris tegenwoordig wel een scriptje.

Koninging Beatricks | 16-11-12 | 07:47

@ Joris

Ook al vroeg wakker jij!

eerstneukendanpraten | 16-11-12 | 07:42

@ folio 22:35

En hoe was ze vannacht?

eerstneukendanpraten | 16-11-12 | 07:41

Heel toepasselijk, morgen komt Sinterklaas ook...

eerstneukendanpraten | 16-11-12 | 07:40

-weggejorist-

Mc.oño | 16-11-12 | 07:32

@Dmitri Dmitrievitsj | 16-11-12 | 03:34
Mijn magazijn gaat als eerste leeg op agrariërs en mensen die wel zo slim waren om een moestuin aan te leggen. Ook in overdrachtelijke zin, natuurlijk.

Stilicho | 16-11-12 | 07:10

Griekenland in Nood.
Merkel: Laten we bidden.
Rutte: Ik draai liever duimen.

roze_bril | 16-11-12 | 07:01

@Dmitri Dmitrievitsj | 16-11-12 | 03:34
Je kwam vaker terug dan gewild waarschijnlijk maar ik heb de patronen klaar liggen voor je desgewenst. Overdrachtelijk natuurlijk.

INH.30CL | 16-11-12 | 03:43

@Gekke-Bennie | 16-11-12 | 03:07
Toch nog even terug gekomen. Als 35% op SGP of Dierenpoes stemt is dat een probleem, maar het gaat om die andere 65%. Zijn die thuis gebleven of hebben ze zich accoord verklaard met het systeem door toch naar de stembus te gaan?

Er is een andere optie: onttrek je zo veel mogelijk aan het systeem en ondermijn het waar je kunt. Ontwijk geen belasting, ontduik het. Oefen je vrijheid uit waar je kunt en maak het een manier van leven om het systeem af te wijzen. En houd in het achterhoofd wie de enablers zijn, de collaborateurs, de agenten van het systeem. Als de gewapende revolutie uitbreekt zullen zij de eersten zijn op wie je je magazijnen leeg moet schieten.

Dat laatste bedoel ik natuurlijk in overdrachtelijke zin.

*nu echt out*

Dmitri Dmitrievitsj | 16-11-12 | 03:34

@Gekke-Bennie | 16-11-12 | 03:07
Toch nog even terug gekomen. Als 35% op SGP of Dierenpoes stemt is dat een probleem, maar het gaat om die andere 65%. Zijn die thuis gebleven of hebben ze zich accoord verklaard met het systeem door toch naar de stembus te gaan?

Er is een andere optie: onttrek je zo veel mogelijk aan het systeem en ondermijn het waar je kunt. Ontwijk geen belasting, ontduik het. Oefen je vrijheid uit waar je kunt en maak het een manier van leven om het systeem af te wijzen. En houd in het achterhoofd wie de enablers zijn, de collaborateurs, de agenten van het systeem. Als de gewapende revolutie uitbreekt zullen zij de eersten zijn op wie je je magazijnen leeg moet schieten.

Dat laatste bedoel ik natuurlijk in overdrachtelijke zin.

*nu echt out*

Dmitri Dmitrievitsj | 16-11-12 | 03:32

@Gekke-Bennie | 16-11-12 | 03:07
Toch nog even terug gekomen. Als 35% op SGP of Dierenpoes stemt is dat een probleem, maar het gaat om die andere 65%. Zijn die thuis gebleven of hebben ze zich accoord verklaard met het systeem door toch naar de stembus te gaan?

Er is een andere optie: onttrek je zo veel mogelijk aan het systeem en ondermijn het waar je kunt. Ontwijk geen belasting, ontduik het. Oefen je vrijheid uit waar je kunt en maak het een manier van leven om het systeem af te wijzen. En houd in het achterhoofd wie de enablers zijn, de collaborateurs, de agenten van het systeem. Als de gewapende revolutie uitbreekt zullen zij de eersten zijn op wie je je magazijnen leeg moet schieten.

Dat laatste bedoel ik natuurlijk in overdrachtelijke zin.

*nu echt out*

Dmitri Dmitrievitsj | 16-11-12 | 03:31

@Gekke-Bennie | 16-11-12 | 03:07
Toch nog even terug gekomen. Als 35% op SGP of Dierenpoes stemt is dat een probleem, maar het gaat om die andere 65%. Zijn die thuis gebleven of hebben ze zich accoord verklaard met het systeem door toch naar de stembus te gaan?

Er is een andere optie: onttrek je zo veel mogelijk aan het systeem en ondermijn het waar je kunt. Ontwijk geen belasting, ontduik het. Oefen je vrijheid uit waar je kunt en maak het een manier van leven om het systeem af te wijzen. En houd in het achterhoofd wie de enablers zijn, de collaborateurs, de agenten van het systeem. Als de gewapende revolutie uitbreekt zullen zij de eersten zijn op wie je je magazijnen leeg moet schieten.

Dat laatste bedoel ik natuurlijk in overdrachtelijke zin.

*nu echt out*

Dmitri Dmitrievitsj | 16-11-12 | 03:27

@Gekke-Bennie | 16-11-12 | 03:07
Toch nog even terug gekomen. Als 35% op SGP of Dierenpoes stemt is dat een probleem, maar het gaat om die andere 65%. Zijn die thuis gebleven of hebben ze zich accoord verklaard met het systeem door toch naar de stembus te gaan?

Er is een andere optie: onttrek je zo veel mogelijk aan het systeem en ondermijn het waar je kunt. Ontwijk geen belasting, ontduik het. Oefen je vrijheid uit waar je kunt en maak het een manier van leven om het systeem af te wijzen. En houd in het achterhoofd wie de enablers zijn, de collaborateurs, de agenten van het systeem. Als de gewapende revolutie uitbreekt zullen zij de eersten zijn op wie je je magazijnen leeg moet schieten.

Dat laatste bedoel ik natuurlijk in overdrachtelijke zin.

*nu echt out*

Dmitri Dmitrievitsj | 16-11-12 | 03:26

@Dmitri Dmitrievitsj | 16-11-12 | 02:25

What comes up most come down. Ik zie echter de afname van tot de verbeelding sprekende reaguurders (in brede zin van het woord) als een voorname oorzaak. Dat inspireert toch een stuk minder.

pius | 16-11-12 | 03:11

@Dmitri Dmitrievitsj | 16-11-12 | 02:25

What comes up most come down. Ik zie echter de afname van tot de verbeelding sprekende reaguurders (in brede zin van het woord) als een voorname oorzaak. Dat inspireert toch een stuk minder.

pius | 16-11-12 | 03:11

@Dmitri Dmitrievitsj | 16-11-12 | 02:58
Goodnight.
youtu.be/ceSxEjwXHcM

INH.30CL | 16-11-12 | 03:11

@ Dmitri Dmitrievitsj | 16-11-12 | 02:53 |

Daar zit nou net de crux..
Waar begrijpen ze het ?

Stel, in een extreem geval..
Die 35 % stemt dierenpoes of SGP..
Dan zijn we helemaal ver van huis.

Er zijn eigenlijk maar 3 opties.

Of niet stemmen/ongeldig maken,
óf ten strijde trekken.
Of al die boelsjit slikken..

Rest In Privacy | 16-11-12 | 03:07

@VanLeeuwen

Het is Der Kopf.
Dus: "Topf den Kopf!"

Pfffff.

Merkel:
"In Europa gibt es nur eine nation die zu führen weiß, und dass ist Deutschland!
Darum bleib ich hart und hab kein Mitleid mit den nichtstuern wie Griechen oder Spanier.

Wer ist diese verrückte schwule Typ rechts von mir?

neutron | 16-11-12 | 03:02

Morgen moet ik weer op, ik dank iedereen voor de input. Vrede zij u allen.
www.youtube.com/watch?v=5p9aTmdIzL0

Ik verlaat u met een oude favoriet: Berry - Las Vegas
*out*

Dmitri Dmitrievitsj | 16-11-12 | 02:58

@INH.30CL | 16-11-12 | 02:51
Daar ben ik het ook niet mee eens. Het staat iedereen die voor gelijkwaardigheid van vrouwen is vrij om geen lid te worden van de SGP en er niet op te stemmen. Het zou iedere burger, man of vrouw, vrij moeten staan het hier niet mee eens te zijn en ook om een partij te beginnen waar vrouwen geen lid van mogen worden.

Dmitri Dmitrievitsj | 16-11-12 | 02:56

@Gekke-Bennie | 16-11-12 | 02:49
Vergelijk het scenario dat de opkomst 70% is waarbij de helft van de stemmen ongeldig is met het scenario dat de opkomst 35% is. Uit welk scenario spreekt een grotere afwijzing?

Dmitri Dmitrievitsj | 16-11-12 | 02:53

@Dmitri Dmitrievitsj | 16-11-12 | 02:39
Dan wil ik je opmerking/beredenering beantwoorden met een vraag:
Het Europese gerechtshof heeft (na diverse inmengen van politiek) besloten dat de SGP vrouwen moet toelaten in haar bestel. Ook het merendeel der vrouwen die vallen onder het SGP gilde kiezen zelf voor deze onderwerping van hun partij. Ze juichen het zelfs toe. De staat, sterker nog.... de EU legt een dwang hier. Snap jij het nog?

INH.30CL | 16-11-12 | 02:51

@ Dmitri Dmitrievitsj | 16-11-12 | 02:39 |

Niet stemmen is gevaarlijk, of althans..
Je moet je formulier ophalen en (in the best case) ongeldig maken.

Jan Roos bijvoorbeeld kon de uitslag al lezen, voor het stembureau uitgeteld was.

*hmm*
dat zet mij aan het denken...

Rest In Privacy | 16-11-12 | 02:49

@Gekke-Bennie | 16-11-12 | 02:28
Met een blanco stem wordt afwijzing van het systeem minder duidelijk gemaakt dan met niet stemmen. Ik stem niet.

INH.30CL | 16-11-12 | 02:29
Mijn halve leven heb ik in grote steden gewoond. Ik zie echt weinig boerka's. Ook Perzische Chadors zie ik niet, net zomin als de allesbedekkende klederdrachten van het Arabisch schiereiland. Zo omvangrijk is het verschijnsel niet. Los daarvan, als een vrouw zich wil laten leiden door de opvattingen van een groep waartoe zij hoort is dat niet de zaak van de staat. De staat legt het niet op en wat de staat betreft moet de vrouw vrij zijn te dragen wat zij wil. Iedere dwang van de groep die buiten de wet valt is verboden.

INH.30CL | 16-11-12 | 02:32
Dan zouden ze juist meer tijd moeten hebben en meer reaguren.

Dmitri Dmitrievitsj | 16-11-12 | 02:39

@BSE rundfunk | 16-11-12 | 02:26
Probeer 'm ff in perspectief te plaatsen deze tegel.

INH.30CL | 16-11-12 | 02:33

@Dmitri Dmitrievitsj | 16-11-12 | 02:25
De meeste reaguurders uit de nachtploeg zijn getroffen door de crisis en werkeloos geworden?

INH.30CL | 16-11-12 | 02:32

@Dmitri Dmitrievitsj | 16-11-12 | 02:23
je komt dus niet *uut* de stad begrijp ik. Ik kan je beredenering volgen tot op zekere hoogte. Als een vrouw uit overtuiging besluit geen vrouw meer te willen zijn dan accepteeer ik dat ook zonder probleem. Als een vrouw dat doet omdat het in een boek staat beschreven en ze anders de hoon van een hele overtuigingsgroep over zich heen krijgt, dan moet de overheid ingrijpen.

INH.30CL | 16-11-12 | 02:29

@ Dmitri Dmitrievitsj | 16-11-12 | 02:14 |

Het beste is, om iig je stembiljet op te halen en ongeldig te maken ..
Je weet immers niet wat een ander zou doen met een blanco stembiljet..
Veel van die stemhokken, zijn door de staat gesoepsidieerde kerken/buurthuizen/noemhetmaar..
Dus : a favor for a favor ..

Rest In Privacy | 16-11-12 | 02:28

Wij pleiten voor een nieuw opschrift op pakjes sigaretten, zoals: "niet-rokers zijn ook hufters", of: "morgen gaat u dood"

Rest In Privacy | 16-11-12 | 02:26

@pius | 16-11-12 | 02:21
Het is al lang heel rustig in de nachttopics. Niet lang geleden waren duizend reacties geen uitzondering. Is hier een reden voor?

Dmitri Dmitrievitsj | 16-11-12 | 02:25

@pius | 16-11-12 | 02:21
En dan vooral op het feit dat een *vrouw* als eerste de koran en/of Islam heeft geaccepteerd!

INH.30CL | 16-11-12 | 02:24

@INH.30CL | 16-11-12 | 02:10
De regering zou zich moeten richten op de meest basale taken. Iedere regel, ieder verbod of gebod is een beperking van de vrije burger en zou er alleen moeten kunnen zijn om de vrijheid van de burgers te beschermen. Iedere burger moet dragen wat hij of zij wil. De overheid moet zich daar zo min mogelijk mee bemoeien. Ik heb niets met boerka's, maar als een vrouw er een wil dragen, laat haar. Nog nooit een in het echt gezien trouwens.

Dmitri Dmitrievitsj | 16-11-12 | 02:23

@Dmitri Dmitrievitsj | 16-11-12 | 02:05

Mooie duiding. Rekent af met de onlyonewayinterpretation die de Koran volgens moslimradicalen en de alhier aanwezige seculiere radicalen inhoud. Jammer dat het zo laat en rustig is want ik ben benieuwd hoe hierop gereaguurd word.

pius | 16-11-12 | 02:21

@ INH.30CL | 16-11-12 | 02:12 |

Dan hebben ze eindelijk door, dat zij niet gewenst zijn.
Zeg maar een soort van paria..
Pas bij een opkomst, van onder de 20 % zullen ze het begrijpen.
Anders zouden ze nog kunnen denken, dat ze wel nodig zijn. (bij een opkomst van bv. 50 %)

Rest In Privacy | 16-11-12 | 02:20

@Gekke-Bennie | 16-11-12 | 02:09
Gelijk heb je. Bij de laatste verkiezingen heb ik eindelijk niet gestemd en daar voelde ik me heel goed bij. Niet alleen omdat ik het systeem niet wil sanctioneren, maar ook omdat ik stemmen gênant begon te vinden: parlementaire debatten gaan over niets, politiek gaat nergens over, ondertussen ben ik voortdurend bang dat mijn hersenen oplossen als ik ze te lang aan binnenlandse politiek blootstel.

Dmitri Dmitrievitsj | 16-11-12 | 02:14

@Gekke-Bennie | 16-11-12 | 02:09
Klopt. Maar stel, gewoon stel dat er echt niemand meer zou stemmen, wat dan? De moeite van het uitproberen waard vindt!

INH.30CL | 16-11-12 | 02:12

@Dmitri Dmitrievitsj | 16-11-12 | 02:05
Ok, dat wist ik niet. Maar ik vond dit filmpje bijna een verademing, begrijp je?
Des te meer jammer dat een regering van nu dan aan die nieuwere gedachtengang der Islam meewerkt door het burkaverbod e'd weer in twijfel te trekken.

INH.30CL | 16-11-12 | 02:10

@ Dmitri Dmitrievitsj | 16-11-12 | 01:26 |

Stop maar met stemmen,...
We're lost.

{wie zijn meesters kiest, maakt zichzelf tot slaaf.}

Rest In Privacy | 16-11-12 | 02:09

@INH.30CL | 16-11-12 | 01:59
Lijkt mij niet nieuw. Al vanaf het begin was de positie van de vrouw in de islam beter dan daarbuiten.
De preek uit het filmpje lijkt een nieuwe interpretatie van oude teksten, maar de bedoeling was er al vanaf het begin. De interpretatie dat vrouwen onderdrukt moeten worden is juist nieuw. Ze hoort bij reactionaire bewegingen die vroeg of laat de kop opsteken in iedere religie die zijn vitaliteit verliest.

Dmitri Dmitrievitsj | 16-11-12 | 02:05

Weten jullie, ik heb deze link al een tijdje maar heb 'm nooit geplempt. Maar zou dit een omslag kunnen zijn in het moslim denken?
youtu.be/SMUp8VUDHRs

INH.30CL | 16-11-12 | 01:59

@INH.30CL | 16-11-12 | 01:49
Evolutie van politieke ideeën? Van alle politieke systemen verhoudt democratie zich het best tot markteconomie. Geen van beide is ideaal, en het is niet moeilijk een beter economisch systeem dan markteconomie te bedenken en het is helemaal niet moeilijk een betere staatsvorm dan democratie te bedenken. Het is voor nu gewoon het meest praktisch, maar het zal niet lang duren voor deze systemen noodgedwongen zullen worden heroverwogen.

Dmitri Dmitrievitsj | 16-11-12 | 01:56

@INH.30CL | 16-11-12 | 01:44

Ik vind er niets ironisch aan eigenlijk mijn waarde. Alsof de Griekse crisis een Griekse is. Hij heeft daar simpelweg als eerste deze vorm aangenomen. Maar ze zullen zeker niet de laatste zijn.

pius | 16-11-12 | 01:53

@Dmitri Dmitrievitsj | 16-11-12 | 01:46
Ja en nu zijn we 2500 jaar verder en er zijn nog steeds mensen die er zo over denken. Evolutie is duidelijk gestopt bij sommigen.

INH.30CL | 16-11-12 | 01:49

@INH.30CL | 16-11-12 | 01:44
In het Athene van de vijfde eeuw v Chr mochten alleen vrije burgers stemmen. Ze moesten ook man zijn, maar dat spreekt vanzelf.

Dmitri Dmitrievitsj | 16-11-12 | 01:46

@pius | 16-11-12 | 01:42
Ik heb mijn momenten.

Dmitri Dmitrievitsj | 16-11-12 | 01:44

@pius | 16-11-12 | 01:43
Maar wat ik nog het meest ironische vind van alles; Democratie is uitgevonden door de Grieken!
youtu.be/8Fa9gyMmIFE

INH.30CL | 16-11-12 | 01:44

Waar ik schreef guillotine bedoel ik: leden van het koningshuis staat het vrij zich verkiesbaar te stellen voor de functie van president, net als iedere burger. Titels mogen ze ook houden, alle andere voorrechten niet. Gewoon belasting betalen en gewoon werken voor je geld. Geen vanzelfsprekend voorzitterschap van de Raad van State, geen rol in de kabinetsformatie. Gewone burgers met een lange naam.

Dmitri Dmitrievitsj | 16-11-12 | 01:43

@INH.30CL | 16-11-12 | 01:31

Ik denk het ook. Al zijn er imperfecte systemen die bepaalde gradaties van vrijheid genereren uiteraard.

pius | 16-11-12 | 01:43

@Dmitri Dmitrievitsj | 16-11-12 | 01:35

Als niet iedere mongool mag stemmen is de democratie niet zo waardeloos dat is het punt. Voor de rest wel een origineel betoog. En er zit nog wat in ook;)

pius | 16-11-12 | 01:42

@pius | 16-11-12 | 01:27
Meer dan één gedeeld door het totaal aantal stemmers keer de uitkomst wordt het nooit. Oom deze reden is democratie een waardeloos systeem zolang iedere mongool mag stemmen. Het beste waarnaar gestreefd kan worden binnen een democratie is een systeem waarbij kiezers invloed hebben en de resulterende regering wat gedaan krijgt. Een beter systeem dan we nu hebben zou zijn:
- Er worden rechtstreekse verkiezingen gehouden voor de president. Als deze bij meerderheid is verkozen stelt hij zelf naar eigen inzicht een kabinet samen. Ook wordt hij voor een bepaalde periode staatshoofd. Het Koningshuis gaat onder de guillotine.
- Los van de presidentsverkiezingen wordt de Tweede Kamer gekozen. Iedere kandidaat is dat op perssonlijke titel. Lijstverbindingen zijn er niet, in zoverre dat stemmen voor een kandidaat niet over kunnen gaan op een andere die toevallig lid is van de zelfde partij.

Op deze manier is het kabinet de keuze van de meerderheid. Immers, de presidentsverkiezingen zijn verkiezingen voor het kabinet. Het parlement zal niet meer als grootste belang hebben het redden van het kabinet, maar het naar beste kunnen controleren van de regering. Precies waar ze voor zijn.

Dmitri Dmitrievitsj | 16-11-12 | 01:35

@pius | 16-11-12 | 01:27
In geen enkel. Het is een illusie te denken dat je wat te kiezen hebt. Wat politiek betreft althans.

INH.30CL | 16-11-12 | 01:31

@Dmitri Dmitrievitsj | 16-11-12 | 01:26

In welk systeem is de invloed van de kiezer wel te herkennen dan?

pius | 16-11-12 | 01:27

@Dmitri Dmitrievitsj | 16-11-12 | 01:18

Prachtig landschap inderdaad. Persoonlijk ken ik te weinig Limburgers om erover te oordelen verder. Maar ik zit hier niet voor de nuance natuurlijk;)

pius | 16-11-12 | 01:26

@Gekke-Bennie | 16-11-12 | 01:16
Het maakt wel wat uit, alleen heel weinig. In het beste geval is de invloed van een stem één gedeeld door het totaal aantal stemmen. Bij iedere stap die volgt op het stemmen wordt die invloed minder. Het partijenstelsel is de grootste vernietiger van de invloed van de individuele stem. Immers, alle stemmen voor de leden van een partij worden bij elkaar gevoegd alsof het stemmen op de partij zijn, in plaats van op een kandidaat. Dat is het eerste wat er met de stem wordt gedaan waar de kiezer geen invloed op heeft. Voor alle volgende stappen geldt mutatis mutandis het zelfde, tot de invloed van de individuele kiezer niet meer te herkennen is. Ter illustratie: hoe veel kiezers die op de PvdA hebben gestemd hadden een VVD/PvdA-kabinet gewild en welke VVD-stemmer had een VVD/PvdA-kabinet gewild? Samengevat: stemmen maakt nagenoeg geen reet uit. Het enige is dat de kiezer zich met zijn stem accoord verklaart met het hele systeem. Wie niet met het systeem accoord gaat moet vooral niet stemmen.

Dmitri Dmitrievitsj | 16-11-12 | 01:26

@ Gekke-Bennie | 16-11-12 | 01:16 |

En dat bespaart ons ook nog de moeite om naar het stemhokje te gaan, vrij nemen.. gemachtigd zijn door je buurvrouw, omdat zij geen vrij kon krijgen..

#*BOELSJEIZE*

Rest In Privacy | 16-11-12 | 01:25

@miko | 16-11-12 | 00:40

Ik heb het over Helmonders mijn waarde.

pius | 16-11-12 | 01:25

@pius | 16-11-12 | 00:20
Ik kom er zelden, maar Limburg lijkt mij zo slecht niet. Mooi landschap, gezellige mensen, meer aandacht voor de minder tastbare zaken in het leven. Minder van dat calvinistische dat de provincies boven de Grote Rivieren al eeuwen teistert.

Dmitri Dmitrievitsj | 16-11-12 | 01:18

@ Dmitri Dmitrievitsj | 16-11-12 | 01:09 |

In other words:

Jij hebt niks te vertellen, want met de punten (stemmen) die wij binnenhalen, zetten wíj de poppetjes neer.

Dus kun je dat hele stemmen afschaffen, want dat maakt toch geen ene reedt uit..

Rest In Privacy | 16-11-12 | 01:16

@Gekke-Bennie | 16-11-12 | 01:05
Het belachelijke ligt erin dat de Tweede Kamer het Kabinet moet controleren. De regering wordt juist zo samengesteld dat een meerderheid in de Kamer er belang bij heeft dat het Kabinet er zonder kleerscheuren vanaf komt.

Dmitri Dmitrievitsj | 16-11-12 | 01:11

@Gekke-Bennie | 16-11-12 | 01:05
We kiezen de leden van de Tweede Kamer. Deze wijzen een formateur aan die een kabinet samenstelt. Het is traditie dat hierbij rekening wordt gehouden met de samenstelling van de Tweede Kamer. Een belachelijk systeem, maar het is wat het is. Dat er sinds de Deltawerken helemaal niets meer voor elkaar is gekregen in Nederland ligt voornamelijk aan het gebrek aan slagkracht dat aan dit systeem inherent is.

Dmitri Dmitrievitsj | 16-11-12 | 01:09

@Gekke-Bennie | 16-11-12 | 01:05
Ze laten je denken dat je kiest. Dat is echte democratie

INH.30CL | 16-11-12 | 01:07

@Gekke-Bennie | 16-11-12 | 01:05
Beetje flauw weet ik tog:-)
Maar hij zag er tijdens het typen beter uit hoor.

INH.30CL | 16-11-12 | 01:07

@ Dmitri Dmitrievitsj | 16-11-12 | 00:59 |
Waarom "kiezen" we dan ?

@ INH.30CL | 16-11-12 | 01:01 |
Mooie tekening ..

Ofzo..

Rest In Privacy | 16-11-12 | 01:05

Gekke-Bennie\o/
O
_/ \_

INH.30CL | 16-11-12 | 01:01

@Gekke-Bennie
laat dat neigt naar maar weg!

Energya | 16-11-12 | 00:59

@Gekke-Bennie | 16-11-12 | 00:53
Op de kieslijst staan kandidaten voor de Tweede Kamer, niet voor het Kabinet.

Dmitri Dmitrievitsj | 16-11-12 | 00:59

Wat ik* bv. vreemd vind, is dat je 1,8 milj. stemmen binnenhaalt, en vervolgens 2 mensen in het kabinet zet, die niet eens op de kieslijst stonden.
Neigt (lees is) naar kiezersbedrog.

*maar ja, wie ben ik.

Rest In Privacy | 16-11-12 | 00:53

'Ze lijkt sprekend op haar vader.'

o)+ | 16-11-12 | 00:42

@pius | 16-11-12 | 00:20
Ligt er maar aan aan welke kant je staat. De limburgers denken precies het tegenover gestelde!
Hel hemel, het is allemaal relatief.We zeuren vaak over het gebrek aan echt leven ,wel nu, als we met zijn allen de vleor eens zullen raken en blij zijn met een ei of wat dan ook dan zullen de loze discussies over monetaire problemen en plofkippen ook wel tot het verleden behoren. Met dit beleid gaan we Cuba achterna, als het niet over links kan dan doen de heren machthebbers het wel over de monetaire kant.

miko | 16-11-12 | 00:40

@wakkere_nederlander | 15-11-12 | 23:45

Uitstekend inzicht wakkere. Uit ervaring weet ik dat je de waarheid speekt.

pius | 16-11-12 | 00:20

Ze kijken bij de EU blijkbaar een beetje teveel naar Derren Brown. Net als Jeroen Pauw, die maakt ook altijd van die rare gebaartjes met zijn handen als er een lekker wijf aan tafel zit.

BedrijfsTijgerT | 16-11-12 | 00:20

of merkel das leben der anderen ook zo'n goede film vindt.

cumshaft | 16-11-12 | 00:05

We zitten weer in een crisis, is het niet? En Duitsland dicteert weer wat voorwaarden? Zal mij benieuwen of ze bij 't volgend staatsbezoek Armeegrüppe B meeneemt.

Stokman | 16-11-12 | 00:03

Marx Rutte was fan van de DDR, nu heeft hij eindelijk zijn DDR Gilf binnen handbereik...

Energya | 16-11-12 | 00:03

@Ratzinger | 15-11-12 | 23:40
ik snap heus wel dat je de behoefte hebt je te verdedigen, maar dit is wel opvallend overdreven.

damnschreeuwer | 15-11-12 | 23:55

@ damnschreeuwer | 15-11-12 | 23:36 |

Als je meer dan 80 milj. inwoners hebt, heb je ook meer pap in de melk te brokkelen.
Gelukkig, luistert ze ook nog een beetje naar het volk, dat is iets wat hier wel anders is.
Aan de ander kant zijn ze daar ook al zo goed als akkoord met het ESM-verdrag (voor zover ik weet).
Dus ja, mét Merkel gaan we waarschijnlijk gewoon dezelfde kant op en dat is, totaalcontrole.
Ze zijn nu alleen een beetje aan het uitvechten wie het stuur gaat vasthouden.
En Nederland zal dan als uitlaat gaan dienen.

Waarom denk je bv dat ze het aantal gemeenten, stadsdelen en provincies e.d. willen verminderen ?
Om te snijden in de kosten ?

Nee joh, dat is omdat je straks "centraal" bestuurd gaat worden.
En overbodige lagen moeten weg, om de controle-streng zo kort mogelijk te houden.

Rest In Privacy | 15-11-12 | 23:54

@Mordax | 15-11-12 | 23:37
Helmond betekent 'Poort naar de Hel'
Na Helmond begint: Limburg.
Nuff siad...

wakkere_nederlander | 15-11-12 | 23:45

damnschreeuwer | 15-11-12 | 23:21 | + 1
Grappig, je comment. Het lijkt wel of je denkt dat psychologie een wetenschap is, haha. Sinds Freud is men geen stap verder gekomen, terwijl Freud al jaren als totaal achterhaald wordt beschouwd. Door vakgenoten hè, andere wetenschappers kijken er niet eens naar om.

Ja, dat de kindertijd van invloed is op de latere ontwikkeling, soms van grote invloed, dat is wel duidelijk. Ook al in zijn tijd.
De rest is grote onzin. Ooit werd een Japanner gevraagd naar het Oedipuscomplex. De goede man dacht even na en sprak de onsterfelijke woorden: Dat hebben wij in Japan niet.

So true. Allemaal kolder, iets voor meisjes die niet weten wat ze met hun leven aan moeten, meer is het niet, die psychologie. Pluspunt is dat ze vaak wel heel geil zijn en van alles willen ontdekken, gehgeh. Wil je krikken, for free, zoek een studente psychologie.
Dat rijmt ook nog een beetje, dus het zal wel waar zijn.

Die Angela hep een moeilijke jeugd gehad, dat lijkt me duidelijk. Lelijk, Duits, christen-democratisch; sommigen krijgen wel alles voor hun kiezen, godbewaarme!

Ratzinger | 15-11-12 | 23:40

Je hoeft mij niet te overtuigen, damschreeuwer, dat vind ik dus ooit.

Prof. Dr. Ir. Toeter | 15-11-12 | 23:38

Helmond ligt in Brabant. Gelukkig voor de Limburgers.

Mordax | 15-11-12 | 23:37

@Prof. Dr. Ir. Toeter | 15-11-12 | 23:29
Zonder Merkel was europa, Duitsland en NL er heel wat slechter aan toe geweest. Heeft meer gedaan voor europa dan alle andere politieke prutsers in de EU bij elkaar.
topwijf, imho.

damnschreeuwer | 15-11-12 | 23:36

Ich stehe rechts von dir, mein Engelchen.

Plukkiehaar | 15-11-12 | 23:30

Slipsnifter | 15-11-12 | 23:27

Idd, dat kan natuurlijk ook. Ik geef je het voordeel van de twijfel.

Supermatthijs | 15-11-12 | 23:29

Ik ben licht sceptisch aangaande kinderloze vrouwen in de politiek maar voor Angie maak ik graag een uitzondering. Wat die allemaal over der heen gekregen heeft van knoflook-uitschot is met geen pen te beschrijven. Haar misdaad: ze had de euvele moed gehad om Grieken schulden kwijt te schelden, nou vraag ik je!

Prof. Dr. Ir. Toeter | 15-11-12 | 23:29

@Supermatthijs | 15-11-12 | 23:22
Of een groot kunstenaar, dat kan natuurlijk ook.

Slipsnifter | 15-11-12 | 23:27

damnschreeuwer | 15-11-12 | 23:21

LOL. Ja, het is wel de kat op het spek binden. En Freud kan mijn rug op, of is dat ook weer een associatie?

brutus68 | 15-11-12 | 23:23

Slipsnifter | 15-11-12 | 23:21

Cultuurbarbaar !

Supermatthijs | 15-11-12 | 23:22

@Supermatthijs | 15-11-12 | 23:18
Nou, talent.. zoiets heb ik ook in een uurtje bij elkaar gekliederd.

Slipsnifter | 15-11-12 | 23:21

interesseert me geen moer hoe die 2 mantelpakjes er uit zien of wat ze met hun handjes doen. Ik was toch niet van plan ze uit te nodigen voor m'n pyjama-feestje.

Verder vind ik het plempsel van VanLeeuwen en jullie opmerkingen nogal seksistisch; een single man/nerd en een oude, moederlijke vrouw roept blijkbaar nogal wat erotische associaties op bij een groot aantal reaguurders.
Ik denk dat S. Freud geen enkele moeite zou hebben dit verschijnsel te duiden.

damnschreeuwer | 15-11-12 | 23:21

"Ik had binnen twee weken mijn superdieren album vol."

Montgomery Burns | 15-11-12 | 23:19

Wij stappen uit de eurozone, Premier Rutte zal het een ander toelichten.

de honden blaffen... | 15-11-12 | 23:19

Slipsnifter | 15-11-12 | 23:15

Nee, zoveel talent had hij niet. Het bleef bij goedkope ansichtkaarten.

Supermatthijs | 15-11-12 | 23:18

zeg maar jansen | 15-11-12 | 23:04 | + 0
Iets waar niemand nu nog van opkijkt, denk je wel? Als de ontdekkings- of pakkans nul is neukt iedereen met iedereen.
Zelfs die Mark met Engine (als Didi om de hoek niet in de gebruikelijke houding ligt, dat is).

Ratzinger | 15-11-12 | 23:18

And you may find yourself living in a shotgun shack
And you may find yourself in another part of the world
And you may find yourself behind the wheel of a large automobile
And you may find yourself in a beautiful house, with a beautiful wife
And you may ask yourself-Well... How did I get here?
And you may ask yourself
What is that beautiful house?
And you may ask yourself
Where does that highway go?
And you may ask yourself
Am I right?... Am I wrong?
And you may tell yourself
MY GOD!... WHAT HAVE I DONE?

Talking Heads momentje VanLeeuwen?

Bergverzet | 15-11-12 | 23:16

Dat heeft die duitser met die bloksnor nog geschilderd..

Slipsnifter | 15-11-12 | 23:15

Kek schilderijtje in de achtergrond overigens

oplosmiddel | 15-11-12 | 23:12

Rutte denkt "het is net een hamster eigenlijk, daar doet Didi altijd van die leuke trucjes mee"

Slipsnifter | 15-11-12 | 23:10

Rutte in gedachten:
"Attenooije WAT een paard!
Had die Berlusconi toch gelijk..."

Ahasveros | 15-11-12 | 23:09

Fingerspitzengefühl.

Etwas klopft hier nicht...

Pastor Sippenhaft | 15-11-12 | 23:08

Het is wel riskant om Mark langer dan vijf minuten met iemand anders te laten praten. Voor je weet gaat zijn politiek roer weer om. Enfin, zodra hij in Nieuwspoort Duits begint te brabbelen weten we het...

Parel van het Zuiden | 15-11-12 | 23:08

DijenkletserT | 15-11-12 | 23:00
Het zou een typetje van André van Duin kunnen zijn, Frau Weitbeins ofzo.

mijntweecent | 15-11-12 | 23:07

Rutte:"Ist es blasen ?"
Merkel:"Nein, Mark."
Rutte :"Dánn musst es ficken sein ?"
Merkel:"Ja, aber ohne Gleitmittel, und ich benutze der Plastikschwanz "

Rest In Privacy | 15-11-12 | 23:07

minimá-armezusvan.. | 15-11-12 | 23:03 Beiden geven het formaat van hun geslacht aan.

Denk ik.

zeg maar jansen | 15-11-12 | 23:06

"Mark moet opeens aan Rita Verdonk denken"

Stormageddon | 15-11-12 | 23:06

Ratzinger | 15-11-12 | 23:02 Het was een bekentenis.

Iets als "Ik heb jouw vrouw geneukt".

zeg maar jansen | 15-11-12 | 23:04

Eurotokkie | 15-11-12 | 23:01 Dat was het!

Niet doorschuiven maar aanpappen. De slogan van de VVD.

zeg maar jansen | 15-11-12 | 23:03

het is het teken voor de vulva. marx rutte is een vrouw.

minimá-armezusvan.. | 15-11-12 | 23:03

Destijds, ik was nog zeer jong en onbezonnen, hoorde ik de Stones zingen over 'Engine'. Ik begreep er geen zak van. Later werd me duidelijk dat het 'Angie' was.

Nog steeds een zeiknummer.

Ratzinger | 15-11-12 | 23:02

Ze kijkt wel sip. Zou Mark haar afgewezen hebben?

zeg maar jansen | 15-11-12 | 23:02

Als toekomstige provincie van Duitsland moeten we alvast gaan aanpappen en dit kan Rutte als de beste.

Eurotokkie | 15-11-12 | 23:01

New World Order.

StijlvolRechts | 15-11-12 | 23:01

mijntweecent | 15-11-12 | 22:53
Als je naar de wangen en ogen van Merkel kijkt, dan zie je daar ook iemand in terug.

DijenkletserT | 15-11-12 | 23:00

@doenormaal! | 15-11-12 | 22:53
Die lijnen naast haar kaken doen me denken aan een buikspreekpop, ik vraag me echter af wiens hand die 'kaken' bedienen.....

necrosis | 15-11-12 | 22:59

En dan te bedenken dat op dit moment de linkse persoon de rechtse persoon met een noodgang rechts laat inhalen. Ik had niet kunnen denken dat dat zou gaan gebeuren..

Knoopsgat | 15-11-12 | 22:58

@ zeg maar jansen | 15-11-12 | 22:49,
Heutensteuter o.i.d....... mijn God, ik zou het echt niet weten.

H.A. Ram | 15-11-12 | 22:57

@zeg maar jansen | 15-11-12 | 22:49
Statthalter, aldus Google....

necrosis | 15-11-12 | 22:54

Kaas de Vies | 15-11-12 | 22:52 | + 0
Zou je niet eerder aan de onvolprezen Hekking denken?

Ratzinger | 15-11-12 | 22:54

Moet je die handen zien... aluhoedje op: Illuminati!

doenormaal! | 15-11-12 | 22:53

Als je zo naar die wangen van Marx kijkt, krijg je het vermoeden dat hij vroeger heel wat talg tegen de badkamerspiegel heeft uitgeknepen.

mijntweecent | 15-11-12 | 22:53

@brutus68 | 15-11-12 | 22:48 | + 0 -
Hoezo?! Ik sta er toch!

Kaas de Vies | 15-11-12 | 22:52

zeg maar jansen | 15-11-12 | 22:49

Prins Bernhard wist dat, maar die kunnen we het niet meer vragen..

brutus68 | 15-11-12 | 22:51

Merkel geeft de omvang van de rol bankjes aan die ze heeft. Rutte ook.

zeg maar jansen | 15-11-12 | 22:51

Signlanguage is nog niet zo gemakkelijk hè Mark?

Een vinger verkeerd en je hebt een woordspeling.

zeg maar jansen | 15-11-12 | 22:50

Hoe spel je stadhouder in het Duits?

zeg maar jansen | 15-11-12 | 22:49

@Ratzinger | 15-11-12 | 22:44
Wellicht onverwacht, maar ik deel je mening.
En nee, ik zou haar NIET doen, ik trouw nog liever met met mijn rechterhand en ga vreemd met met mijn linker....

necrosis | 15-11-12 | 22:49

Parsons | 15-11-12 | 22:44

Kaas de Vies?

brutus68 | 15-11-12 | 22:48

Parsons | 15-11-12 | 22:44 | + 0
LOL!

Ratzinger | 15-11-12 | 22:44

necrosis | 15-11-12 | 22:40 | + 0
Hoewel wat ongepast (geheel niet mijn stijl) denk ik toch onwillekeurig aan een 'kut als een hooischuur, waar je zo met paard en wagen naar binnen kunt raggen'.

Ik weet, het geeft geen pas, maar 't is wel verdomde moeilijk om in die Merkel nog een vrouw te zien.
Of in die Rutte een man, dit terzijde.

Ratzinger | 15-11-12 | 22:44

Weet je wie ook graag op de foto wilde?

Parsons | 15-11-12 | 22:44

Kudt, ik heb naar die mevrouw rechts gekeken en nu is mijn penis in mijn buik gekropen.

mijntweecent | 15-11-12 | 22:43

Toch lig ik liever bij Didi in de sling, hahahaha, zo'n voorbinddildo blijft toch nep, hahahaha...

brutus68 | 15-11-12 | 22:43

Merkel: "Griekenland heeft binnen een maand 80 miljard euro extra nodig, en de helft van dat bedrag moet komen van nederland"
Rutte: "Aber naturlich Frau Merkel, geen enkel probleem"

Slipsnifter | 15-11-12 | 22:43

"Ik ga haar vanavond eens lekker nivelleren"

Kaas de Vies | 15-11-12 | 22:43

Leave Marx alone!

NatteDweil | 15-11-12 | 22:43

Leave Marx alone!

NatteDweil | 15-11-12 | 22:43

"Gutenabend, ich bin Angela Merkel und ich doe mit mijn handen ein kut na. Kück mal."
"Verreckt, das wol ich auch können, ebentjes probieren, so ongefehr?"

EddieS | 15-11-12 | 22:42

"Ben ik toch nog mooi burgemeester van Nederland geworden"

Kaas de Vies | 15-11-12 | 22:42

Aber warum muss das auf meiner Apfel geschaut werden???

Warhoofd | 15-11-12 | 22:41

Zij gelooft in mij.

CoffeePatch | 15-11-12 | 22:40

Duitse vrouwen zijn doorgaans spuuglelijk, vooral onder de Groenen. Daar groeit het alfalfa uit de oren en heeft men neushaar.

Gatverdamme!

Grappig hoe je altijd ziet dat men kloteklusjes overlaat aan vrouwen. Destijds Thatcher, nu die Merkel in D. Zij is geen leider. Says it all.

Ratzinger | 15-11-12 | 22:39

Gewoon een prima foto, Rutte is een representatieve kerel. Een futloos ongeïnspireerd makkelijk broddelwerkje dit stukje.

Hard stuurboord | 15-11-12 | 22:39

"Hoe dóet ze dat met die vingers? ... nah ja. Ze heeft natuurlijk ook veel meer vingerervaring dan ik."

Professor Superhirn | 15-11-12 | 22:39

@folio | 15-11-12 | 22:35
Ik dacht dat IK niet spoorde....
*folio plusje geven doet voor getoonde moed*

necrosis | 15-11-12 | 22:39

Laten we een beetje liev blijven tegen de Duitsers. Het zal me niet verbazen als wij de volgende zijn die noodhulp nodig hebben :)

zeertegendradig | 15-11-12 | 22:37

Dr Glibber staat geyl te koekeloeren naar die voormalige stasi spion.

Hemelterijk | 15-11-12 | 22:37

DDR-nieuw & DDR oud...

Parel van het Zuiden | 15-11-12 | 22:36

Ik zou der doen!

folio | 15-11-12 | 22:35

Waar is verdomme dat glazen plafond als je hem nodig hebt?!

Tommygunner | 15-11-12 | 22:35

Kunnen we nu eindelijk eens afspreken dat er alleen lekkere weyven boven het glazen plafond mogen komen, want dit is werkelijk niet om aan te gluren.

vetkleppert | 15-11-12 | 22:34

Gisteren zag ik de Duiste umwelt minister op TV. Aardige man, spreek Nederlands (BuitenhofTV), wil graag overleggen om samen te werken. We moesten eens een beetje aan de gang gaan, dat gezeur dag in dag uit. Gewoon dingen gaan doen, uit het status que, het interbellum het zelfgegeneerde tijdperk van besturloosheid.

Einde van de Domheid | 15-11-12 | 22:34

Maar wie is die meneer rechts?

ZKH EénOog | 15-11-12 | 22:34

Het blijft toch een Oostduitse toiletjuffrouw om naar te kijken.

vetkleppert | 15-11-12 | 22:33

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken
Kansino. Hét online casino van Nederland.
Online casino met licentie | Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online Gokken | Brokerfolio.com brokers vergelijken | online bookmakers in Nederland
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | Crypto-casino.nl