Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

VUILE JEANNET! IK MAAK U KAPOT!

psssssthomo.jpg Bah! Wat een provocerende zuur-rechtse systeemhaters weer bij VoltTV van de Belgische publieke omroep. Een beetje lieve kansenjongeren uitlokken door twee mannen hand in hand over straat te laten lopen. Met een verborgen camera. Tja, dan vraag je er natuurlijk om om bespuugd, uitgescholden, bedreigd en fysiek aangevallen te worden. Betaal die om de goede zeden bezorgde capuchonnekes dan ook gewoon 1 euro. Ben je overal van af. Is dat nou moeilijk, stelletje viespeuken? NAZIBLOEM!

Reaguursels

Inloggen

Doordat moslim mannen meerdere vrouwen(vier geloof ik) mogen trouwen blijven er mannen over zonder vrouw. De islam kweekt dan ook homo's.

MijnSmurf | 09-11-12 | 07:58

-weggejorist-

Bangalijst | 08-11-12 | 19:31

Creatie van links krapuul. Stemvee importeren zodat ze hun corrupte banencaroussel in stand kunnen houden

Ko Starring | 08-11-12 | 18:39

Europa is verloren. En dus niet alleen door de Euro-crisis.

Notarislamp | 08-11-12 | 18:23

@Pindakees | 08-11-12 | 18:08 | + 0 -
LoL, tja wat moet je nou op zoiets zeggen.

Kaas de Vies | 08-11-12 | 18:15

EricJ | 08-11-12 | 14:12
Degene met de verschuilnaam 2emeREP die steeds verwijten maakt over 'verschuilen' negeer ik verder maar, = verloren zaak.
Iedere gelovige, al is ie nog zo ruimdenend en makkelijk in de omgang,voelt zich als gelovige uitverkoren. Dat is, vetgedrukt, inherent aan religie. En je uitverkoren voelen gaat dus gepaard aan een zeker superioriteitsgevoel, en dat ontaardt snel in arrogantie en afkeer jegens degenen die zich niet aan hun god over willen geven, en zich dus ook niks aantrekken van gods opvattingen van Goed en Kwaad. Een gelovige gaat dat als een bedreiging zien. In omgekeerde vorm zie IK het ook als een bedreiging als b.v. Jevoha's Getuigen zich aan mij op proberen dringen. Het zijn echt twee verschillende werelden, and never the twain shall meet. Maar ik ben van één ding overtuigd: als een paar moslims het recht denken te hebben twee homo's uit te schelden en te bedreigen, heb ik het recht hetzelfde te doen met die z.g. 'uitverkorenen'. Ik doe het alleen op mijn manier, en mijn manier kan bij tijd en wijle best grof zijn, maar is toch een stuk beschaafder dan wat vroeg-middeleeuwse moslims er uit braken.

dedeurs | 08-11-12 | 18:15

Kaas de Vies | 08-11-12 | 10:39

Neem 'n Rennie.

Pindakees | 08-11-12 | 18:08

@Ton Plafond | 08-11-12 | 13:38 | + -1 -
Ik geef ook ronduit toe dat ik fraudeer, het is ook te triest ik ben gewoon te gaaf voor geenstijl, tja als dat dan fraude is... het zij zo.

Kaas de Vies | 08-11-12 | 17:48

Dit filmpje stelt erg teleur. We kunnen het toch niet normaal meer vinden dat er zo gereageerd wordt op een homo-stel die op straat loopt? Bedreigen, schelden en vervloeken? Ik had verwacht dat ten minste 1 iemand dat homo-stelletje neergehoekt had..

Stelt me weer erg teleur van de voorbijgangers.

NLisnaardeKoenker | 08-11-12 | 17:04

De realist! | 08-11-12 | 16:13 |
Ook de Belg is een stumperd geworden sinds het door hemzelf bedachte "cordon sanitaire". Als een rupsje in zijn kokon, zo wentelde de o zo tolerante Belg zich ooit gelukkig en zelfgenoegzaam. Nu, zoveel jaar later is hem de lol vergaan en wordt hem de stad en het land stukje bij stukje afgepakt.

milky bar | 08-11-12 | 16:31

Van het woord "tolereren" gaat mijn aambei vervelend trekken. Was er nou niet een Belg die die twee jongens ten overstaan van hun bespugers had kunnen omarmen, en face to face tegen zo'n Marokkaan had gezegd: "Dit zijn goeie gasten, zo gaat dat hier in dit land en als het u niet bevalt, moven!"
milky bar | 08-11-12 | 15:50 | + 0 -

Inderdaad... En omdat we klaarblijkelijk nog niet TOLERANT (lees ronduit ONDERDANIG) genoeg zijn is er nu een spotje op TV om ons eraan te helpen herinneren dat we vooral NOG ONDERDANIGER moeten zijn... ZUCHT!

De realist! | 08-11-12 | 16:13

Stiekem hoopte ik dat het als volgt afliep:

"Hey heb je een euro?! Geef me een euro..."
"Natuurlijk wacht ik pak het even uit mijn achterzak"

KLIK BLAM BLAM BLAM BLAM BLAM BLAM

Maakt mij dat nu een slecht mens?

De realist! | 08-11-12 | 16:10

@Muggenmepper | 08-11-12 | 15:52
Natuurlijk l*lt ie uit z'n nek. Daarvoor hoef alleen maar 'opsporings verzocht' aan te zetten en de kranten te volgen of eens een dagje naar de grote stad te gaan. Niet zo moeilijk.

La Bailaora | 08-11-12 | 16:07

Liesjuh | 08-11-12 | 15:37 |
Toch wel. Net zo nodig als dat iedere generatie een paar geschiedenislessen over Önkelschen Adolf krijgt.

milky bar | 08-11-12 | 15:58

Van het woord "tolereren" gaat mijn aambei vervelend trekken. Was er nou niet een Belg die die twee jongens ten overstaan van hun bespugers had kunnen omarmen, en face to face tegen zo'n Marokkaan had gezegd: "Dit zijn goeie gasten, zo gaat dat hier in dit land en als het u niet bevalt, moven!"

milky bar | 08-11-12 | 15:50

Lokheaumeaus.... dat deden we jaren geleden toch al? Wat is er nieuw hier? Lokhomos, lokjoden, waarom eigenlijk. We weten allemaal hoe het straattuig reageert, dat hoeft toch niet meer bewezen :/

Liesjuh | 08-11-12 | 15:37

In being jaren 90 liep ik met mijn vriend dagelijks hand in hand of gearmd op straat. Nooit één vervelende situatie meegemaakt! Geen opmerkingen, of wat ook. Nu zou ik het niet meer durven.

pjisonline | 08-11-12 | 14:29

dedeurs | 08-11-12 | 13:32 | + 0 -
jij verschuilt je achter "ja maar zij begonnen".. mooi nivo inderdaad.
Ook de kern van wat ik zeg:
jij neemt anderen de maat die jezelf niet oplegt, snap je niet...
zoals ik al zei: blijf binnen en kies er gewoon voor niet meer mee te doen. Daar gaan we op vooruit als maatschappij.

2emeREP | 08-11-12 | 14:21

Muggenmepper | 08-11-12 | 13:58
Gelukkig is de criminologie al wat verder dan te denken dat etno-religieuze groepering ook maar enige invloed heeft op crimineel dan wel delinquent gedrag. Socio-economische status daarentegen wel - autochtonen en allochtonen uit dezelfde socio-economische groepen vertonen een gelijke mate van dergelijk gedrag.

Sketchhead | 08-11-12 | 14:20

dedeurs | 08-11-12 | 14:08

Zit ook wat in...

EricJ | 08-11-12 | 14:12

--maar het land is helaas niet vol met ikken--
EricJ | 08-11-12 | 13:59
Het juist te vol met ikken. En het zijn juist de aan god gedienstige religieuzen die het grootste ego hebben.

dedeurs | 08-11-12 | 14:08

Ik vraag me af of dergelijke items nu écht iets gaan opleveren voor het gelijkheidsprincipe. Het is overduidelijk dat de maatschappij (in ieder geval daar) nog niet klaar is voor het en publique aanschouwen van amoureuze homo-activiteiten. Tevens kun je je dan afvragen of je daar wel zo moet gaat lopen. Uiteraard mag je gaan en staan waar en met wie je wilt, maar je weet dat je dit soort (overigens verwerpelijke) zaken kunt verwachten.
Voor de duidelijkheid: ik zeg niet dat ze het niet mogen en/of dat het niet zou moeten kunnen, maar de praktijk wijst nou eenmaal uit dat het anders is en dan zou je kunnen overwegen de ellende niet op te zoeken.
Nogmaals voor de duidelijkheid: ik ben geen homofoob en stoor me er totaal niet aan als ze zo over straat lopen, maar het land is helaas niet vol met ikken.

EricJ | 08-11-12 | 13:59

@Sketchhead | 08-11-12 | 13:35:
Dat kun je prima. Als gemiddeld gesproken een bepaalde groep oververtegenwoordigd is in de criminaliteitscijfers, is het best fijn om te weten waarom dat zo is. Natuurlijk is er binnen elke groep variatie, maar je kunt prima praten over eigenschappen van de groep en dus de gemiddelde eigenschappen van de groepsleden.

Je kunt natuurlijk ook roepen dat je het daar helemaal niet over mag hebben, maar dan snap je nooit wat de achterliggende oorzaken zijn en hoe je die kunt oplossen.

Muggenmepper | 08-11-12 | 13:58

Sketchhead | 08-11-12 | 13:35
Er draaien heel dynamiek drie miljoen moslims als een Gestalt om die heilige graal. Over een heel jaar ontvangt Mekka 15 miljoen pelgrims. De rest van de meer dan een miljard moslims wil dat ook één keer gedaan hebben. En dan vind jij groepsdynamiek niet relevant voor een deelgroep? Ik vind dat een behoorlijk troebele visie.

dedeurs | 08-11-12 | 13:50

Huh, ik zie Marokkaanse mannen elkaar zo vaak hand in hand lopen en elkaar kusjes geven. Die gasten zijn veel verder met hun openlijke homofilie dan wij.
Volgens mij is de helft van de marokkaanse bevolking homo namelijk.

aliallaaahf | 08-11-12 | 13:49

@Sketchhead | 08-11-12 | 13:35
Groepsdynamiek is heel relevant. Wat niet relevant is zijn kleurtjes, e.d., waar je mee geboren wordt, maar aangezien een religie een gedachtegoed is, waar je zo van kan veranderen, zie Ayaan, dan moet gewoon die achterlijke gedachten van islam bekritiseren.

Sterker nog, dat is heel hard nodig om die jongetjes op het 'juiste' pad te krijgen, zodat ze homo's gaan tolereren en kafirs niet als een 'vreemde' soort gaan zien. Want vooral juist zij doen aan nou juist 'groepsvorming', door zich vanuit islam af te zetten tegen alles wat anders is. Kortom, er is nergens zo'n sterke groepsvorming als in islam.

Religie zit in de opvoeding, niet in de genen.

La Bailaora | 08-11-12 | 13:49

Kan von Loghausen de plusjes van @Kaas de Vies niet eens in de logjes bekijken? Je hebt zo je best gedaan Joris, maar het is niet waterdicht. Verre van dat zelf. Zo is het aan/uitzetten van bijvoorbeeld mobiel dataverkeer al voldoende, en dit is in een scriptje al te automatisering. Er zijn eenvoudiger mogelijkheden voor kuddos, maar die zal ik hier niet noemen. Het kan geen kwaad eens in de kuddos van @Kaas de Vies te duiken.Noem het maar een gevoel in de onderbuik, om zijn tegel eens te duiden. Pas wel op voor rechtmatige stappen van Kaas, want hij heeft misschien wel advocaten die echt gaan voor verloren zaakjes. En dat zou niet goed zijn voor de kaasbranche.

Ton Plafond | 08-11-12 | 13:38

Muggenmepper | 08-11-12 | 12:03
Wanneer je een deelgroep indeelt op grond van etno-religieuze eigenschappen, dan kun je nog geen kwalitatiebe oordelen vellen over de individuele gedragingen binnen die bepaalde groep. Groepsdynamiek is helemaal niet relevant. Onzin, dus.

Sketchhead | 08-11-12 | 13:35

2emeREP | 08-11-12 | 13:20
'2emeREP' is niet anoniem?
En 'anderen de maat nemen'? Ik heb christenen en islamieten als voorbeeld.

dedeurs | 08-11-12 | 13:32

Het is logisch te verklaren vanuit de feiten dat de allochtone medemens gediscrimineerd wordt, er niet bij mag horen, te weinig kansen krijgt, niet uitgenodigd wordt voor sollicitaties, in achterstandswijken moet wonen, onvoldoende op de eigen cultuur aansluitend onderwijs krijgt, zijn geloof in stilte moet beleven, etc.
Met andere woorden, die mensen zijn zielig en moeten geholpen worden. Aldus de linkschmensch.

Strohond | 08-11-12 | 13:31

de honden blaffen... | 08-11-12 | 11:56 | + 0 -
Haha mooi stuk voor de linkschmensch maar ieder die uit een stad komt of er al een tijd woont, ik allebei btw die prikt natuurlijk deze flut column door.
Gewoon te doorzichtig, ja Maarten je haat GW en je wilt hem op deze (S)linkse manier een stoot onder de gordel geven maar jong je moet echt met iets beters komen dan dit treurige excuus voor een provocatie.

MBeen | 08-11-12 | 13:31

gaffelbaard | 08-11-12 | 12:11
Ik snap het al, voortaan moet elke moslim een gele halve maan op de borst dragen.

Sketchhead | 08-11-12 | 13:30

-weggejorist-

Kleine Kutmuis | 08-11-12 | 13:29

@dedeurs | 08-11-12 | 13:06 | + 0 -
anderen de maat nemen omdat zij durven te zeggen wat jij kennelijk alleen vanachter je anonieme toetsenbordje denkt vind ik op zn zachtst gezegd stompzinnig.
U is gezien en wat mij betreft kom je de rest van je leven de deur niet meer uit. Geen behoefte aan ridders zoals jij.

2emeREP | 08-11-12 | 13:20

Cultuurverrijking!

Poepus | 08-11-12 | 13:12

2emeREP | 08-11-12 | 13:01
Ik zit me te verbijten. Ik heb het weer eens niet onwelvoeglijk genoeg verwoord, lul die ik ben.

dedeurs | 08-11-12 | 13:06

Wen d r maar aan de moslim vemenigvuldigt zich heel snel, nog ff en homo s kunnen alleen een rondje in hun achtertuin lopen.

Uw Verzekeringsadvis | 08-11-12 | 13:05

@dedeurs | 08-11-12 | 12:58 | + 0 -
ik heb er alle vertrouwen in dat met 16miljoen mensen zoals jij in dit land het probleem van fatsoen en onwelvoeglijke taal in 1 klap opgelost is.

2emeREP | 08-11-12 | 13:01

idioot?
sja
maar ook 50 jaar geleden hoor.
in achterstandswijken, arbeiderswijken, asowijken, hoe je het noemen wilt een ochtendje rondlopen levert je al eeuwen een bedreiging of poging tot beroving op.
de schok komt voort uit middenstandsklassen die vergaten waar hun ouders leefden.
als je een beetje uit een goede familie komt weet je dat dat soort wijken niet voor ons soort mensen zijn. daar blijf je dus weg.
probleem opgelost.

2emeREP | 08-11-12 | 12:58

Moslims zijn besneden. Kale eikel, blijft lekker schoon. Zou je zeggen. Evengoed hebben ze een stinkende pik. Vanwege Allah's poep. Ze praten zelfs Allahpeop.

dedeurs | 08-11-12 | 12:58

'Moge Allah jullie vervloeken'.
Dat mag, hoor. Zoals Allah t.b.v. martelaren ook een harem aan mooie, wijnschenkende knaapjes in het Paradijs in de aanbieding mag hebben.
www.sex-in-islam.com/images/ghilman-bo...
Hypocrisie is ook een vak. En een religie.

dedeurs | 08-11-12 | 12:55

@chique ouwe nicht | 08-11-12 | 12:42
Helemaal mee eens, maar zo willen de nederlanders het nu eenmaal.
Ze blijven immers op de partijen stemmen die het fasciliteren.

Slipsnifter | 08-11-12 | 12:53

Brunette | 08-11-12 | 12:19 |

Then I'll make your day. Jiu-Jitsu. Heb ik vroeger nog veel getraind aan vrouwen, omdat je er geen kracht voor nodig hebt (jajajaja, ik ben de trotse bezitter van een paar dannen daar in, wauwel, boeiu). Na al die jaren krijg ik van mijn woman nog steeds op mijn flikker als we stoeien, dat ik haar pijn doe. Mensch, ik deej hummel niks! 's WEL, jij kent je eigen gevaar niet, zukkel! Nja, dat laatste is wel een beetje zo, ik heb dat zoveel getraind, dat 't in mijn genen zit; ik doe 't onbewust, maar ik raak wel altijd de goeie plekken. Afsluiter: wist je dat je met een krant een vent van 3 bij 4 meter morsdood kunt meppen? 's Waar. Echt.

FlonVabbergasted | 08-11-12 | 12:53

@FlonVabbergasted | 08-11-12 | 12:48

En ze leefden nog lang en gelukkig.

Koninging Beatricks | 08-11-12 | 12:51

Zegt de vrouw 'kom, we gaan naar de Meir in Antwerpen, winkelen'. 's Goed woman. Wel de hondjes mee, de hondjes zijn mijn babies. Waar pappie gaat, zijn hondjes gaan. Wandel de wandel, loop de loop, babbel de babbel. Vrouw winkel in, papsie loopt even terug om iets in een winkelruit te bekoekeloeren. Vrouw loopt de winkel uit, loopt door op zoek naar papsie, encountered zo'n kudde werkeloze cultuurverrijkers die daar de Meir staan te blokkeren. Iedereen loopt er langs de rand omheen, vrouw niet 'tuurlijk. Krijgt 'vuile hoer' naar d'r kop geslingerd. Papsie ziet de amok, en zegt, 'kom, schattekens, we gaan naar 's mama'. Tegen dat pappie bij 's mamma was was het uitschot uit elkaar gevlogen; de Meir was weer volledig vrij, de oudjes van dagen konden weer doorwandelen. Komt door mijn indrukwekkende verschijning. No doubt about that. Pappie en zijn koters. 6 boze Staffords.

FlonVabbergasted | 08-11-12 | 12:48

chique ouwe nicht | 08-11-12 | 12:42 |
Eén van de redenen dat mijn vriendin en ik aan het oriënteren zijn op een baan en huis in het buitenland. Ik zal mijn familie en vrienden missen, maar mijn geluk gaat voor. En dat gaat hier over een paar jaar weg zijn.

Woetism | 08-11-12 | 12:37 |
Je bent inderdaad ook niet relaxt, tenzij je weet dat het een veilige buurt is. Wel tof dat ze het alsnog deden!

Brunette | 08-11-12 | 12:44

wat er ZORGWEKKEND aan is, is dat dit soort ongeletterd en onopgeleid plebs met een bekrompen geest binnen enkele jaren hier in NL in de meerderheid zal zijn .. en zelfs stemrecht zal krijgen.....

chique ouwe nicht | 08-11-12 | 12:42

Stormageddon | 08-11-12 | 12:33
Ik wilde nog iets zinnigs commenten. Maar toen kwam u met het stigmatiserend oriëntalisme. Tsja, dan is alles wel gezegd.

henkojenko | 08-11-12 | 12:37

Zag laatst ook twee jongens in Eindhoven lopen, hand in hand.
Vond het tof dat ze het durfde, maar aan hun gezicht te zien voelden ze zichzelf er compleet niet relaxt onder.

Jammer dat veel mensen nog zo'n conservatieve gedachtegang hebben.

Woetism | 08-11-12 | 12:37

Er is geen enkele homo op de hele wereld die zich zo overtuigd 5 keer per dag aanbied als de mannelijke moslims. Zo strak de anus gespannen en tegelijk bidden: '' Pak me dan'' kom je nergens anders tegen, en dat met zoooooo velen.
Schijnheilige kakerlakken.

grappert | 08-11-12 | 12:33

Het is allemaal stigmatiserend oriëntalisme! Zelfs in België. Bah.

Stormageddon | 08-11-12 | 12:33

Er zitten trouwens ook wel een aantal blanken tussen die roepen of smerig kijken, maar die gaan ten minste niet zo snel over op fysiek geweld.
pistol-pete | 08-11-12 | 12:17

LOL, zelfs hierin nog een soort van blanke superioriteit menen te bespeuren is werkelijk te triest voor woorden.

Kromst | 08-11-12 | 12:28

Ik stel voor om Sem Schilt en Alistair Overeem hand in hand door dat wijkje te laten lopen. Dat word hele leuke televisie. John de Mol lees je mee?

Barbatruuk! | 08-11-12 | 12:19

Laat ik eens leuk en eerlijk zijn. Ja, ik ben hartstikke lesbisch. Nee, ik zie er niet uit als een halve man. Ja, ik heb een vriendin. En ja, ik weet hoe dit voelt. Hoe vaak je niet nageroepen wordt, dingen als "we gaan je verkrachten, je moet gewoon een vent voelen", het altijd na moeten denken of je handen vasthoudt of toch maar loslaat als je door een donkere straat loopt of langs een groepje jongeren.
Ik kan me goed voorstellen dat mensen even dubbel kijken als ze je hand in hand zien lopen, want laten we eerlijk zijn, de wereld is hetero-vriendelijk ingesteld en dat is wat mensen verwachten te zien. Dat maakt me dan ook niet uit. Ik snap ook dat mensen een negatief beeld krijgen van homo's door de gaypride en alle stereotypes, maar ik ben gewoon een All Stars, spijkerbroek en strakke tshirtjes meisje met lang haar. En het feit dat ik in mijn slaapkamer liever met een meisje seks dan met een jongen, geeft niemand het recht om mij daarom uit te schelden, te bedreigen of in mijn gezicht te spugen. Helaas denken sommige groepen daar heel anders over...

Brunette | 08-11-12 | 12:19

Someone needs to school these crackers!. Er zitten trouwens ook wel een aantal blanken tussen die roepen of smerig kijken, maar die gaan ten minste niet zo snel over op fysiek geweld.

pistol-pete | 08-11-12 | 12:17

@Fred Janssen | 08-11-12 | 12:01 |

Aah, daar is weer zo'n moslimlikker!

Klefbekje | 08-11-12 | 12:14

Ik probeer mijn onderbuikgevoelens te negeren maar wat zou het toch mooi zijn als er een feel good actie zou gebeuren. Ala Crocodile Dundee "that's not a knife, THIS is a knife" of zoiets dergelijks.
Want dat is toch echt de enige taal die rifapen begrijpen.

Lampelul | 08-11-12 | 12:12

Kunnen we onze Flop Cohen niet even sturen om 'de problemen' op te lossen? Hahaha!

kibambam | 08-11-12 | 12:12

@Sketchhead | 08-11-12 | 11:59
1. Haatbaarden vinden zichzelf beter dan andere groepen. De groep die daarboven staat is beter dan de groep haatbaarden. Zoveel is waar, ja.
2. Ga je altijd schelden? Wanneer je je gelijk niet kan krijgen? Bij mij in de wijk barst het van de figuren die zo reageren. Waar ik woon hebben ze er zelfs een uitdrukking voor. Men noemt dat hier 'typisch turks' of een 'typisch turkse reactie'. Weet je wel? Van die wijven die als ze d'r zin niet krijgen gelijk gaan schelden, krijsen, gillen, schreeuwen en dan op zo'n manier dat men het vier straten verder kan horen en je er geen speld meer tussen kan krijgen. Of je ook turks bent weet ik niet. Maar, je manier van reageren heeft er wel wat van weg ... 'dombo'!

gaffelbaard | 08-11-12 | 12:11

Op het laatst maken ze zich uit de voeten omdat die schooiertjes voor een euro steeds moeilijker gaan doen..
Ik ben geen held maar op zo'n moment voel ik toch soort van dusdanig ongenoegen opborrelen bij mij dat ik ze het liefst behoorlijke corrigerende tikken zou willen uitdelen!

iustus | 08-11-12 | 12:08

Het is ook niet kies om in de spaarzame vrije tijd dat deze kansjongeren hebben, ze te confronteren met zulks een sodomie. Het zal wel op zondagochtend opgenomen zijn of zo...

de knikkerende kale | 08-11-12 | 12:06

@Sketchhead | 08-11-12 | 11:52:
Je generaliseert zelf anders flink in je reaguursel van 11:31.

Maar wees gerust: praten over groepen is wel degelijk zinvol als de eigenschappen van de deelgroep waar je het over hebt duidelijk verschillen van de rest. Als je de groepsdynamiek weigert te zien of te benoemen, blijf je blind voor oorzaken en oplossingen.

Muggenmepper | 08-11-12 | 12:03

Ga langs een schoolplein van een gemiddelde witte school, en je hoort vast en zeker hetzelfde -muv dat verzoeken om euro's. Naar filmpje.

Fred Janssen | 08-11-12 | 12:01

@Sketchhead | 08-11-12 | 11:52
1. Je kent me niet, en weet ook niet wat ik denk. Doehoei!! (steekt tong uit naar je)
2. Beschaving is het inzicht dat mensen meer zijn dan alleen een 'individu'. Als dat anders was, zou er geen 'beschaving' zijn. Duhuh!!

gaffelbaard | 08-11-12 | 12:00

gaffelbaard | 08-11-12 | 11:55
Nee, dombo. Jouw gedachtengang is gestoeld op hetzelfde principe als die van de haatbaarden. "Mijn groep is beter dan jouw groep". Je bent alleen te achterlijk om het zelf door te hebben. Hou toch op met "groep".

Sketchhead | 08-11-12 | 11:59

Zalige mensen, blij dat we de weer massaal de PvdA hebben gekozen zodat wij ook ondergedompeld zullen worden in deze zalige, sprankelende cultuur waar wij als spruitjeslucht ademende, xenofobe, uit de klei getrokken boerenkaaskoppen nog zo ontzettend veel van kunnen leren.
www.telegraaf.nl/buitenland/13163583/_...

Slipsnifter | 08-11-12 | 11:59

Die sites zijn erg dood. Iemand een mirror?

jvlaam2 | 08-11-12 | 11:58

Sketchhead | 08-11-12 | 11:41
laten we er geen(hoofd)doekjes om winden om het feit dat importvolk voor zeker 90% waardeloos kutvolk is waar we geen kut aan hebben, en alleen maar een blok aan ons been is dat ons ook nog eens bakken met geld kost. En ipv dat het importvolk zich netjes aanpast en mee doet, gaan ze juist hun eigen cultuur er op na houden en de onze verwerpen, en ook nog eens eisen dat wij ons aan hun achterlijkheid aanpassen. Vind je het dan gek dat we een hekel hebben gekregen aan al dat ondankbare importuig?
Libanon was schijnbaar ooit een overwegend westers land, en ook daar hebben ze de pislam hun gang laten gaan onder het mom van vrijheid voor iedereen, en moet je nu eens kijken wie er de dienst uit maken.
En vind je het ook niet ronduit belachelijk dat je als westerling gewoon niet meer in sommige wijken kunt komen, omdat je dan je leven niet meer zeker bent, omdat het importtuig erde dienst uitmaakt, en zelfs de politie er niet meer komt surveilleren?
Ik zou zeggen, doe eens wat minder hersendodende linkse sbs en rtl programma's kijken, en zoek eens de keiharde waarheid op, die je alleen op het internet kunt vinden, en angstvallig uit de linkse media gehouden word.

von sokkenstopfen | 08-11-12 | 11:57

@Sketchhead: Het is hier toch echt die groep die het probleem veroorzaakt. Dat eurovragende rotjochie op het eind is thuis ongetwijfeld een gehoorzaam kind dat zijn bordje netjes leeg eet maar buiten in de groep gaat het fout.

Graaisnaaiert | 08-11-12 | 11:57

Dit soort video realiteit maken de eurofielen der NWO zó gelukkig en content. 卐

Shareholder II | 08-11-12 | 11:57

Met moderatie op commentaar. Laffe belgen!

Rest In Privacy | 08-11-12 | 11:56

geef e e n euro of ik maak je kapot, whahahahaha de ratten!!!

ik had die gelijk op zijn bek geklapt en daarna een euro in zijn kont gestopt. met een beetje olie erbij :-)

gider | 08-11-12 | 11:56

Ach wat een onzin. Zelfs als in die buurten gewoon een meisje alleen loopt zonder soepjurk wordt ze al voor hoer uitgemaakt. Soms ben ik wel eens blij dat we geen cultuur hebben.

Patatter | 08-11-12 | 11:55

@Sketchhead | 08-11-12 | 11:41
Even als 'reminder'... Vanaf het begin van de Islam wordt alles dat niet-moslim is gediscrimineerd, onderdrukt, als mindere en minderwaardig bezien en behandeld, er zijn zelf ahw 'apartheidswetten' voor de dhimmi's opgesteld, enz. enz. En daar neem jij het voor op? (wijst repeterend naar voorhoofd)
Sketchhead, debiel .. dat ben je zelf.
Pleur gewoon op! Ksst.
Moet je niet ergens een Bdr-Hari-corrigerend-tikje uitgaan delen? Ga dan! Ga!

gaffelbaard | 08-11-12 | 11:55

zum kotsen!

Los Mongoles | 08-11-12 | 11:54

gaffelbaard | 08-11-12 | 11:46
Nee, jij begrijpt er niets van. Ik ben tegen álle vormen van discriminatie. Zowel tegen discriminatie van homoseksuele stadmoslims als tegen discriminatie van pimpelpaarse polygame plattelandsbankiers.

Jij daarentegen, denkt net als verreweg de meeste reaguurders hier, in groepen. "Moslims", "allochtonen", in plaats van in individuën. Pak individuele rotjochies hard aan, maar houd toch op met dat gezwam over groepen. In een beschaafd land doe je dat niet.

Sketchhead | 08-11-12 | 11:52

Jullie snappen het niet... het is een praktijktest uit de integratiecursus, hoofdstuk 731: Waarneming en herkenning van niet-moslims buiten je eigen wijk.

duitse herder | 08-11-12 | 11:52

Ik zeg: meer begrip van onze kant, meer knuffelen en gewoon nog meer gratis geld voor deze prachtkanjers.

Graaisnaaiert | 08-11-12 | 11:49

@Sketchhead | 08-11-12 | 11:31
Typisch geval van islamitische cirkelredenatie. Leuk geprobeerd, maar zo doorzichtig ...
Kijk, allochtonen en moslims discrimineren zelf: vrouwen, homo's en bij voorkeur als ze ook nog eens autochtoon zijn. Tja, dan moet je dus gewoon je muil houden wanneer anderen je eigen gedrag op je terugkaatsen.
Wat jij wil is dat allochtonen en moslims IEDEREEN die ze willen (behalve elkaar) ongestraft mogen discrimineren< Mag ook niks van gezegd worden want dan mag je ongestraft een Hari-corrigerende-tik uitdelen. Maar alle niet-allochtonen en niet-molims mogen natuurlijk niet discrimineren. Die mogen er niet op reageren, moeten hun 'bek houden'.
Een soort van one-way-street dus.
Wat allochtonen en moslims als beschreven in voornoemd voorbeeld moeten doen is even in die hersenpan van ze op het reset-knopje drukken. Doen ze dat niet, JA ... in mijn ogen verdienen ze dan ook wat ze krijgen. ('wie zaait zal oogsten', enzo)

gaffelbaard | 08-11-12 | 11:46

Toch een vreemde reactie van volk waar de mannen elkaar ook zoenen en weerloze geitjes neukt om hun mannelijkheid te tonen. Om over het anaal ridderen voor het huwelijk maar niet te spreken.

Barbatruuk! | 08-11-12 | 11:46

Betweetert | 08-11-12 | 11:31
De enige manier om van dergelijk importtuig af te komen is een burgeroorlog, en gezien de ontwikkelingen vd crisis, zie ik wel een héél klein kansje dat dat binnen een jaar of 10 gaat gebeuren.

von sokkenstopfen | 08-11-12 | 11:44

Leuk volk die moslims. Wat een tolerantie. Wat goed dat het er zoveel zijn hier. Wordt ons land veel leuker op.

Blue Light | 08-11-12 | 11:44

Helemaal naar de tyfus, en het was zo`n mooi landje..

Slipsnifter | 08-11-12 | 11:41

von sokkenstopfen | 08-11-12 | 11:37
Daar gaat het helemaal niet om. Het gaat om het debiele idee dat discrimineren, stigmatiseren en generaliseren goed is, als het maar tegen specifieke groepen gericht is, bij voorkeur groepen die door de onderbuik worden aangewezen als de schuld van alles. Achterlijk middeleeuws groepsdenken dus. Men is dus geen haar beter dan de haatbaarden in Iran.

Sketchhead | 08-11-12 | 11:41

Grappig eigenlijk. Het ene moment roepen ze 'kankerhomo', maar een paar uur later staan ze in een donker park een Vespa bij elkaar te pijpen.

dlseth_ | 08-11-12 | 11:40

Mensen doen altijd alsof er twee soorten mens zijn; mannen en vrouwen. Het geintje is dat er gewoon maar 1 soort is. En mensen worden verliefd op andere mensen. Gaat helemaal vanzelf. En mensen neuken met mensen, want daar word je blij van. Bovendien is er geen handleiding voor mens-zijn die omschrijft hoe het hoort. Het aangeleerde neerbuigende gedrag is een cultureel verschijnsel. Een moderne beschavingsziekte. De drang om aan een norm te voldoen die niet eens bestaat. Ons o, zo zieke landje zit nog vol met taboes met dank aan onze "superieure" judeochristelijke traditie. De camera richten op nog extremere vormen en uitingen van intolerantie lost dat onderliggende probleem niet op. De wortels van de moderne beschavingen zijn door en door rot. Anno 2012 mag best de bijl er een keer in, voordat de boom in een storm tegen de vlakte gaat. De mens is slim genoeg om met een schone lei te beginnen en zichzelf opnieuw uit te vinden.

Kromst | 08-11-12 | 11:38

Sketchhead | 08-11-12 | 11:31
Maar homo's willen niet hun willetje aan je opdringen, en doen dan ook niet oproepen tot haat jegens alles wat westers is.

von sokkenstopfen | 08-11-12 | 11:37

@Betweetert | 08-11-12 | 11:31
Heroïsch hoor. Maar van die 'als als als'-theorieën zijn altijd makkelijk te uiten op het interwebs, maar mocht U ooit zelf in deze situatie terecht komen, wil ik het nog wel eens zien.

Buffell | 08-11-12 | 11:36

Waarom worden gezichten van dat soort mensen geblurred? Laat maar gewoon gezien welke malloten niet tolerant zijn. Liefst met naam en rugnummer erbij.

Chicka | 08-11-12 | 11:34

Call me een laffe hond, maar als zo'n blaag naast (onnodig) dreigen ook aan me gaat zitten, dan draai ik zijn arm zonder pardon uit de kom. Laat die andere vriendjes van hem dan maar komen. Eenzelfde lot zal hen beschoren zijn. Probleem zal wel worden als er een een mes trekt of erger, een pistool, maar ook die uitdaging wil ik wel aan. Alleen bekoopt die het met wat extra botbreuken. Sorry, maar zo ga ik ermee om !

Betweetert | 08-11-12 | 11:31

Samenvatting van alles hierboven:
Homo's discrimineren mag niet, maar allochtonen en moslims discrimineren, dat mag wel. Dus hom's en discriminatie zijn goed, maar allochtonen en moslims zijn slecht. Mooi, zijn we daar ook weer uit.

Sketchhead | 08-11-12 | 11:31

Na het brussels prooimeisje (www.geenstijl.nl/mt/archieven/2012/08/...) nu dus ook de Luikse Lok-homo.
Het is wachten op de Poolse pseudo-prostituee, Nigeriaanse nep-nymf, Turkse fop-tomeier, Albanese anusschoffelaar, enz.
Ben ik iets vergeten? Be my guest! Vul de lijst gerust aan!

gaffelbaard | 08-11-12 | 11:31

@deraderendraaien | 08-11-12 | 11:26
Idd, ik zou er staan. Gewoon om een statement te maken dat wij tolerant zijn in dit land en dat je er maar mee te dealen hebt.

ShameLess | 08-11-12 | 11:28

Karel de V draait zich om in zijn graf. Heeft in zijn leven vooral tegen de Turken gevochten en in Spanje Moorse opstanden beteugeld...

La Bailaora | 08-11-12 | 11:28

Het erge is nog dat je hier helemaal niet meer raar van staat te kijken, zo is de wereld inmiddels al. Verschrikkelijk, je zou die snotneuzen toch letterlijk door de straten trappen. Maar dan heb jij het weer gedaan...

Buffell | 08-11-12 | 11:28

Wat mag wel?
-Iemand vernederen, want geen geweld
-Intimideren en dreigen, nog steeds geen geweld
-geweld! Want ja, politie doet toch niets..
Wat mag niet?
-eigen rechter spelen
-binnenkort:we gaan eigen rechter spelen, trust me !

Betweetert | 08-11-12 | 11:27

@Bokito ergo sum | 08-11-12 | 10:47
Luister chef, ik heb er ook niets mee, maar daarom vind ik nog steeds dat het moet kunnen. Iedereen moet lekker zelf weten wat hij doet. Ze doen t doorgaans niet om te provoceren, maar omdat ze gewoon elkaars hand willen vast houden. Net als jij en je vriendin. Zolang ze elkaar niet in re reet neuken midden op straat, hoeven ze niet discreet te zijn. Wat een gelul. En onbeschoft? Wat is er onbeschoft aan elkaars handen vasthouden? Ze mogen van mij gewoon zichzelf zijn. Waar ben je bang voor? Dat ze jouw hand ook vastpakken?

ShameLess | 08-11-12 | 11:26

@ShameLess | 08-11-12 | 11:18
Goed plan om hetero's samen hand in hand de stad in te sturen. Wie zou dat kunnen organiseren!
Noemen we het hetero voor homo dag ofzo.
En dat meen ik dus serieus. Iemand die zich de tijd en een paar bebloede vuisten wil permitteren?

deraderendraaien | 08-11-12 | 11:26

Iedereen die dit "provocatie" door de homojongens durft te noemen, heeft het niet begrepen. Wat een diepe ellende. Immigratiestop nu! Uit die landen ten minste. Wat een vuilnis.

Boer in 020 | 08-11-12 | 11:25

Hebben nog wat dozen tolerantie over voor onze zuiderburen?

Schaamharing | 08-11-12 | 11:24

Kijk eens weg Nederlandse politiek.
Behalve Wilders die wil het benoemen en aanpakken maar de rest ziet dat niet zitten want dat is diskriemienaatie en zij zijn al zo zielig en deslachtofferrol past zo goed. En bedenk ook in dit land zal dit weer meer voorkomen met de PvdA en de VDD aan de macht want de VDD geeft niks om het klootjesvolk en de PvdA gaat niet in zijn eigen pot pissen.

MBeen | 08-11-12 | 11:23

Al zouden onze landen binnen Europa aan hun verwachtingen voldoen, dan nog zouden ze gaan lopen zeiken dat er niet voldoende zand te zien is, en hun eisen daarop bijstellen. Geloof me.. ze zijn pas tevreden als de kamelen door onze straten sjokken.

deraderendraaien | 08-11-12 | 11:21

-weggejorist-

BassieB | 08-11-12 | 11:20

En dan te bedenken dat Rutte in Turkije zei; '' Zet Wilders uit uw hoofd'' Nee, Mark, zet dit onontwikkeld zootje ongedierte uit het land.

grappert | 08-11-12 | 11:20

@ Kaas de Vies | 08-11-12 | 10:32 | + 60 -

Preaching to the choir

poli | 08-11-12 | 11:19

Onderdrukking en onverdraagzaamheid is ok volgens onze bestuurders. Zolang het tenminste van moslims afkomstig is. Voor ons zijn er tv spotjes, betaald van onze eigen centen, van de SIRE over tolerantie.

Vindefin | 08-11-12 | 11:18

Bi-zar dit eigenlijk. Echt bizar. Je mag er een mening over hebben tuurlijk, maar om mensen nu te recht in hun gezicht uit te schelden en zelfs te bedreigen. Geef een euro. Die had ik een dreun verkocht jongen. Echt niet te filmen. Je krijgt er bijna zin van om als hetero gasten ditzelfde te doen, om die apen voor eens en voor altijd duidelijk te maken dat we in een vrije maatschappij leven. Ongelofelijk. Vooral van die berbers. Je mag hun extremistische levensovertuiging nog niet eens bekritiseren, maar het is wel normaal om mensen te intimideren die elkaars hand vast houden.

T ergste is eigenlijk nog dat je vele volwassen mannen dit ziet doen. Daar zou je toch iets meer tolerantie van verwachten. Ook dat "jullie moeten nu elkaars hand loslaten". Says who? Ik kan me hier echt enorm kwaad over maken.

ShameLess | 08-11-12 | 11:18

@ Kaas de Vries.

Geweldig, in een woord. Vooral die opmerking over de ''bovengestelden'' Ik kan niet wachten.

grappert | 08-11-12 | 11:17

waarom laten ze niet 2 van die gigantische bears hand in hand rondlopen, die af en toe even schaduwboksen? Kijken of ze dan nog wat zeggen :)

notalien | 08-11-12 | 11:16

Je krijgt bijna zin om met een bezemwagen door die wijken te rijden en al het gajes op te vegen. Wat een ellende.

James St John Smythe | 08-11-12 | 11:14

Het zijn allemaal Marokkanen, of Turken of ander gespuis buiten Europa.

Nacho_Vidal | 08-11-12 | 11:10

Zoals Rome langzaamaan ten onder ging aan tolerantie voor christenen en barbaren zo zal het westen ten ondergaan aan haar extreme tolerantie voor deze achterlijke wilden. Het zal wel een natuurlijk proces zijn. Elke beschaving heeft pieken en dalen en gaat aan zelfvernietiging ten onder doordat het slap en decadent wordt.

fietskettingslot | 08-11-12 | 11:08

Overigens klinkt beroven in het Vlaams wel een stuk beleefder dan ik het Nederlands. Hier zou minstens voor elke zin het woord kanker staan. Zoiets van: Geef me een kanker euro, vieze kanker flikker, anders ram ik je twee keer kankerhard op die kankermuil van je. Kankerlijer! Nee, vanaf nu alle Finnen verplicht op Vlaamse cursus!!!

Fopspeen | 08-11-12 | 11:02

zeg maar jansen | 08-11-12 | 10:52 | + 0 -
Idd, maar misschien was het geen retorische vraag en was hij oprecht geïnteresseerd. Maar denk het niet. ;)

Latrinalia | 08-11-12 | 11:02

Ik kon vroeger ook een Jeanette en die hield ook van mannen en als je het lief vroeg ook van kontneuken.

Idontgiveafunk | 08-11-12 | 11:01

plaszak | 08-11-12 | 10:46 Het probleem is dat je dat dus niet doet.

1, Dat snotjong is de moeite niet waard vanwege z'n geringe lengte.

2, Doe je het wel dan heb je een groter probleem want dan komt de rest. Met veel want zo zijn ze.

zeg maar jansen | 08-11-12 | 10:59

Wat moet je hier nog op zeggen? Het is oud nieuws wat zich telkens herhaald. Er iets tegen doen lukt gewoon niet. Dit is hun cultuur en religie die, volgens de laatste berichten, enkel erger wordt.
Politiek doet er geen ruk aan, wat sowieso moeilijk is om bovenstaande en onze eigen interne kronkels van respect. Ik verwacht dan ook over een aantal jaar een grote binnenlandse clash. Of dat nu in Frankrijk, Duitsland of Nederland begint, het is al aan het broeien. En dat gaat in europa als een lopend vuurtje. Men is het zat en zit afwachtend zichzelf terug te houden tot er ergens de vlam in de pan vliegt. en die komt er. Die dhimmies staan zo vaak opzettelijk op onze tenen dat de schop terug er komt.
En eerlijk... ik kan niet wachten. Het wordt tijd dat deze zooi eens flink met de bezem bij elkaar geveegd wordt. Elk andere methode werkt toch niet. Elke tijdelijke straf, elk goed bedoeld gesprek, wakkert bij hun de drang nog erger op de tenen te staan aan. Dan moeten ze het maar eens een keer voelen.
Vroeger deden we dat ook. Stelen? Draai om de oren. Zus lastig vallen? Een flink pak rammel om het af te leren. Maar we zijn door luxe, pedagogie en eeuwig drammen een stijl wijven geworden. Gelukkig zit diep in ons nog wel die manier van denken in oplossingen van vroeger. Maar blijkbaar hebben we het nodig 500x op de tenen getrapt te worden.
Let's roll...

Randvoorwaarde | 08-11-12 | 10:59

Ja, kansenmensen zijn zo homofoob als de man van de Godwins, daar is niets nieuws of bespreekbaars aan, want de Weldenkende (meestal linkse) Menschen kozen massaal voor de islam. Homo's moeten daarom zonder drammen terug in hun kast.

Jan Passant mk2 | 08-11-12 | 10:58

@Bokito ergo sum | 08-11-12 | 10:47 |

Wat een knurft ben jij zeg. Alsof wij niet misselijk van jouw rotkop worden op straat. Doe dan voortaan een vuilniszak over je kop, da's wel zo discreet.

Fopspeen | 08-11-12 | 10:58

@Gekke-Bennie | 08-11-12 | 10:43
Als je er openlijk voor uit komt dat je een volger van lucifer bent, ben je al een heel stuk minder hypocriet dan de mensen die zeggen zich te misdragen uit naam van Allah. Die arme Allah draait zich echt om in zijn graf als hij neerkijkt vanaf zijn wolk op al die agressieve intolerante moslims die zeggen te handelen uit zijn naam. Die hebben werkelijk niets van zijn boodschap hebben begrepen. Allah is vrede en Allah is liefde. Toch?

doenormaal! | 08-11-12 | 10:58

Dat er een enkele keer een (negatieve) opmerking komt van deze of genen, valt mijns insziens te verwaarlozen t.o.v het enorme percentage aan (gegroepeerde) kansenkanjers welke in dit filmpje de revue passeren. Het lijkt wel een wandeling door Teheran!

abc_mentaliteit | 08-11-12 | 10:58

doenormaal! | 08-11-12 | 10:52
Klopt, het leven als moslim in een islamitische staat is een hondenleven.

Fratello | 08-11-12 | 10:57

Wat is liefde?
Twee mannen hand in hand?
Of een vrouw gekooid in een boerka?

Pastor Sippenhaft | 08-11-12 | 10:57

Ik ken een Jeannette.

En die heeft me toch mooie boobies.

zeg maar jansen | 08-11-12 | 10:57

Misschien hebben ze wat meer van het product tolerantie nodig. SIRE, doe eens snel daarheen gaan met die achterlijke campagne van jullie.

Goofy Goofball | 08-11-12 | 10:57

Toch goed om te zien dat het vooral Belgische Moslim-jongeren zijn, want in Nederland gebeurt zoiets niet.

Fopspeen | 08-11-12 | 10:56

Tis dat ik het zelf nooit in het echt zie zeg maar. Walg er alsnog van. Als je het me zou vragen zeg ik dat het waarschijnlijk wel zou gebeuren maar niet waar het het ergst is.

Zou dit eens onder begeleiding van de politie in burger ofzo in Amsterdam/Rotterdam gedaan kunnen worden?

Wakkerschudden die mensen in Den Haag

Shepstyle | 08-11-12 | 10:55

Bokito ergo sum | 08-11-12 | 10:47 Je maakt een vergissing: iets tolereren hoeft niet te betekenen dat je het ook goedkeurt. Tolerantie is volgens mij voornamelijk de realisatie dat mensen verschillen en allemaal een eigen way of life kiezen welke we doorgaans dienen te tolereren. Jij gaat toch ook niet vloeken of dreigen als je wat jeannetes ziet passeren? Ondanks dat je er niets van moet hebbon? Dan ben je niet intolerant (zoals jezelf denkt) - maar juist heul tolerant. Snappie?!

AshleyJ"Ash"Williams | 08-11-12 | 10:55

Als er ergens één taak voor de PO zou zijn, dan is het om dit soort filmpjes uit te zenden.
Nu weet het gros van de Nederlanders hier niet van en worden ze dagelijks via SIRE-spotjes geïndoctrineerd en denken ze dat we in één grote multikulti-efteling leven.

Cuyahoga | 08-11-12 | 10:54

@Bokito ergo sum | 08-11-12 | 10:47
Dat vind ik nou van mensen die een ander z'n eigen liefde niet gunt. ( pedo's zijn een ander verhaal)

deraderendraaien | 08-11-12 | 10:54

@Kaas de Vies | 08-11-12 | 10:42
Misschien volgt Allah de weg van lijden is louterend. Als je ziet dat de meerderheid van de moslims wereldwijd in onderdrukking, armoede, ellende en niet in vrijheid leeft. Ik heb alleen nog geen resultaat gezien van de loutering (ze hebben het licht duidelijk nog niet gezien).
Krijg ik nu een tempel? *stuurt bouwtekeningen Taj Mahal naar Kaas*

doenormaal! | 08-11-12 | 10:52

Bokito ergo sum | 08-11-12 | 10:47
Nou het lijkt mij inderdaad nogal intolerant van jou. Uiteindelijk staan ze niet te tongen en wie zich vooral opdringen zijn de mensen die ongevraagd commentaar leveren. Overigens gebeurd er ongeveer hetzelfde als je met een burka door de stad loopt viel mij een keer op toen zo iemand 5 meter voor mij liep.

Simon_GS | 08-11-12 | 10:52

Latrinalia | 08-11-12 | 10:51 En om dát te weten moet ie beiden gedaan hebben.

Anders kan ie het gewoon niet weten.

zeg maar jansen | 08-11-12 | 10:52

Lekker hypocriet Brusselmans. Zelf groot geworden met treiteren en pesten, en dit veroordelen?

Detlev Tarnowitz | 08-11-12 | 10:51

Een kutje is toch beter?

Latrinalia | 08-11-12 | 10:51

@Kaas de Vies | 08-11-12 | 10:39
Men weet niet wat men er mee aan moet en dus verzandt men in 'weerspreken en bestrijden van degene die abjecte middelen noemt'.

hfakker | 08-11-12 | 10:49

En nou een filmpje waarin een moslim met een geit over straat gaat.

zeg maar jansen | 08-11-12 | 10:48

@Mazzeltov | 08-11-12 | 10:38

ik denk dat je daar wel schuin wordt aangekeken. maar ik denk niet dat je daar uitgescholden wordt, en al helemaal niet bedreigd. dat is toch wel een belangrijk verschil. en sja je kunt niet iedereen verplichten homoseksualiteit de normaalste zaak van de wereld te vinden. als die staphorsters daar een andere kijk op hebben, moet je daar als homo niet moeilijk over doen. zolang het maar geen fysiek danwel verbale (schelden) aanval betreft

paultjefiederaltje | 08-11-12 | 10:48

Om eerlijk te zijn kan ik het ook niet waarderen als homo's zo over straat gaan. Dat is wellicht intorerant van mij, maar het kan ook gewoon opdringerig zijn van hen. Als je een hetero bent dan vind je het gewoon vies om naar te kijken daar kan je niks aan doen. Zal niet gaan schelden of zo maar er is niks mis met een beetje discretie. Ze zijn er echt op uit om een reactie uit te lokken hier en dat vind ik ook wat onbeschoft.

Bokito ergo sum | 08-11-12 | 10:47

Waarom moeten die lui zo tekeer gaan. Die kruipen zelf op een schaap als ze de kans krijgen.

jonneke | 08-11-12 | 10:47

@Derechtselutser | 08-11-12 | 10:42
Hiervoor hadden ze Badr Hari ook wel eventjes Jeanet mogen laten spelen.

Guido | 08-11-12 | 10:47

In Nederland zou je direct kunnen zien welke partij die bedreigertjes stemmen: PvdA. In België hebben ze vast wel een equivalente partij.

Goofy Goofball | 08-11-12 | 10:46

Zo, ik had die snotneus op het einde toch een trap onder z'n kont gegeven!!

plaszak | 08-11-12 | 10:46

-weggejorist en opgerot-

Terpetijnzeikert | 08-11-12 | 10:46

@hfakker | 08-11-12 | 10:38
IPhone auto spell correct zuigt!
Correctie:
Finnen bondkragen lopen zelf vaak hand in hand, in Finnland de normaalste zaak van de Maggreb (beschouwd ald de Wereld (&#1593;&#1575;&#1604;&#1605;))

hfakker | 08-11-12 | 10:45

paultjefiederaltje | 08-11-12 | 10:43

Dat moet wel, een beetje straatrover vraagt al je geld, je telefoon en je sierraden. Prutsers!

doskabouter | 08-11-12 | 10:44

"Wij bepalen". En den Hollander knikt en volgt gedwee.
Stel toch eens voor dat we racisten zijn.

Kamervraag | 08-11-12 | 10:44

"Dat doe je toch in een hotel", tja schaamtecultuur. Verder viel het mij wel mee. Die poging om zich voor één euro aan te bieden ging vergezeld met een verzoek om uitleg van de daad.

Simon_GS | 08-11-12 | 10:44

-weggejorist en opgerot-

Mr aarsch | 08-11-12 | 10:44

Heeft Links al gezegd dat we dit soort filmpjes niet moeten willen maken omdat het stigmatiserend is?

landlopertje | 08-11-12 | 10:44

Beste Brusselmans,
Ik heb uw artikel gelezen, wederom met grote ontsteltenis. Het is en blijft roepen in de woestijn. De rotte appel in de samenleving, de sigarettenas in je bier. Zolang deze kansenjongeren deze kant op komen zijn deze wanordelijkheden aan de orde van de dag. Het wordt hoog tijd dat dit nu eens keihard wordt aangepakt en niet telkens weggewuifd.

Oeloeboeloe | 08-11-12 | 10:43

op zich is het feit dat mensen even hun wenkbrouwen fronsen bij het zien van expliciet homoseksueel gedrag nog niet zo vreemd. maar dit dreigen slaat helemaal nergens op. tribale bende: een euro of we gaan boksen. volgens mij zitten er ventjes tussen die als het goed is nog maar net achter zijn dat ze een pielemuis hebben.

paultjefiederaltje | 08-11-12 | 10:43

Daarom, Tolerantie.
www.tolerantie.nu/

Gewoon rustig en vriendelijk blijven terwijl je in je eigen land stelselmatig intolerant wordt bejegend door importvolk.

Muggenmepper | 08-11-12 | 10:42

Hadden ze niet Peter Aerts en Semmy Schild in de hoofdrol kunnen doen? Ik ben erg benieuwd hoe de reacties dan waren geweest. Ook de reacties van de heren zelf.

Derechtselutser | 08-11-12 | 10:42

@doenormaal! | 08-11-12 | 10:40 | + 0 -
Wij mij de barmhartigheid van Allah aan en ik bouw de grootste tempel voor je.

Kaas de Vies | 08-11-12 | 10:42

Allah draait zich om in zijn graf als hij hoort hoe dit tuig uit zijn naam durft te spreken.

doenormaal! | 08-11-12 | 10:41

watsinneneem | 08-11-12 | 10:39 Maar voor de oplossing om niet geraakt te gaan worden door het huidige regeerakkoord moet je je laten voorlichten door een allochtoon.

Elke maas in de wet, elke regeling om meer te krijgen terwijl je niets doet kennen ze.

zeg maar jansen | 08-11-12 | 10:41

De de "religie van de vrede" niet bepaald de "religie van de tolerantie" is mag toch bekend worden verondersteld? Desalniettemin blijft het stuitend te zien dat de agressie tegen heaumeaux zo openlijk is, we leven in 2012 en je zou toch verwachten dat iedereen zo langzamerhand wel weet dat dit gewoon moet kunnen in een modernerwetse samenleving.

Maar niet dus, er is nog werk aan de opvoedwinkel.

Reinaert | 08-11-12 | 10:41

Moge alla jullie bla bla bla, aldus de geiten neukende-, pooier spelende-, fietsen stelende-, homo hatende-, vrouwen misbruikende-, uitkering trekkende-, drugs dealende-, juwelier overvallende-, rond hangende-, ouderen intimiderende-, man van noord afrikaanse afkomst.

Dr. Bubbles | 08-11-12 | 10:40

@Mazzeltov | 08-11-12 | 10:38 | + 0 -
Kop in het zand. Kijk naar dit probleem, kijk! blijven kijken! Niet wegkijken naar een Staphorst.

Kaas de Vies | 08-11-12 | 10:40

Allah heeft dergelijke capuchonklootzakjes al lang vervloekt. Allah houdt niet van agressieve, intolerante, niet vredelievende mensen. Deze mensen kunnen niet verder van Allah afstaan met hun gedrag. Dit zijn eerder volgelingen van lucifer.

doenormaal! | 08-11-12 | 10:40

Overigens hadden ze die kleuter die een euro liep te eisen wel flink onder z'n ballen mogen schoppen.

Den_Deze | 08-11-12 | 10:39

Vind het moeilijk om hier op te reageren het is gemaakt door een publieke omroep, iedereen weet wat dat kan betekenen.

toetanchamon | 08-11-12 | 10:39

Is het al gezegd? Nee? Zal ik het dan maar doen?

Vooruit dan maar: Ies koeltoer.

KenTochNait?! | 08-11-12 | 10:39

Hoor en zie veel (allemaal?) latente homo's daar op straat en het is toch algemeen bekent dat veel Arabieren niet vies zijn van een potje mannenliefde....

Megalomaantje | 08-11-12 | 10:39

"ik vraag het nog 1 keer , dan maak ik je kapot", zegt zo'n klein opdondertje
Zouden we hier ook moeten doen als we vragen of ze willen gaan werken.

watsinneneem | 08-11-12 | 10:39

Hand in hand lopen is helemaal niet zo gek in bijvoorbeeld een Turkije.

www.aygervillas.nl/platteland-van-turk...

Het is niet alleen homohaat, het is Westerse cultuur haat. Lekker haten en wel ontvangen. Aangezien de bovenonsgestelden het niet boeit laten ze dit probleem lekker doorsudderen, want ze springen niet in de bres voor de homo's net zoals de feministen niet in de bres springen voor de moslima's.

De Westerse vrijheden worden niet verdedigd door onze politici en opiniemakers, dat is bij mij en ik denk ook bij jullie al jaren duidelijk. Maar ja wat doe je er aan?

Zucht, gaat mijn onderbuik weer.

Kaas de Vies | 08-11-12 | 10:39

En ook in NL is dit aan de orde van de dag. Intolerantie, waar helemaal niets mee gedaan wordt door regerend Nederland.

Nee.... we gaan een spotje maken via Postbus 51 met de mededeling dat we hier wat meer respect voor moeten hebben. Want het probleem ligt niet daar... dat ligt bij onszelf. *kots*

harry poster | 08-11-12 | 10:38

Nu zo'n filmpje even maken in Staphorst op Zondag morgen, lijkt mij ook wel geinig.

Mazzeltov | 08-11-12 | 10:38

-weggejorist-

hfakker | 08-11-12 | 10:38

Ik zag het gisteren, ik ben bang dat het ook wel in Nederland op deze schaal gebeurd.
Goeie opmerking van die ene dat dit ook niet gebeurd met vrouwen met hoofddoekjes.

tis_wat | 08-11-12 | 10:37

ashijuneurovraagmoededageveh....

lulleficatie | 08-11-12 | 10:37

Is toch niet duur, 1 euro? Winkeliers worden voor heel wat meer afgeperst...

klabanus ten Haave | 08-11-12 | 10:37

-weggejorist-

Eduardo1736 | 08-11-12 | 10:36

Hypocriet kutvolk, ga is naar Marakesh, daar kun je als westerse man niet normaal over straat lopen zonder aangesproken te worden door manhoeren.

poeTsBaas | 08-11-12 | 10:35

Jeanet? Ah nee, wij zijn homo.. +1

Den_Deze | 08-11-12 | 10:35

Jeannetten. Mooiste omschrijving van mensen met homo.

ChillBill | 08-11-12 | 10:32

Ja wij weten dit al. Brusselmans je preekt voor de verkeerde kerk/synagoge/moskee.

Zorg dat de opiniemakers bij de Publieke omroep en de kranten nu eens met de neus op de feiten worden gedrukt.

Nodig ze allemaal uit, geef ze een glaasje feel good water, jullie hebben genoeg en zet die beamer maar aan.

Want wat willen jullie, dat ik weer boos mijn onderbuik hier leeg? Wat valt er nog te zeggen wat niet al gezegd is? Zorg er nou eens voor de die ivoren dijken rond die ivoren torens van de "bovenonsgestelden" worden doorbroken.

Kaas de Vies | 08-11-12 | 10:32

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken