Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

WTF! Opstelten laat BNN presentator arresteren

timindecel.pngNou, BNN, gefeliciteerd. Jullie hebben precies voor elkaar gekregen waar jullie op uit waren. BNN-presentator Tim Hofman van Spuiten & Slikken is zojuist in zijn woning in Den Haag gearresteerd door een arrestatie-unit van de Nederlandse politie, aldus betrouwbare bronnen dichtbij zijn kennissenkring. Hofman deed namelijk het item Tims Tuintje voor het programma, waarin hij een illegale wietkwekerij begon. U weet wel, volgens die ludieke en stoute BNN-methodiek om een maatschappelijke kwestie onder de aandacht te brengen. Nou, dat is gelukt. Met Tim Hofman achter de tralies. Zat er natuurlijk aan te komen. Opstelten liet vrijdag al weten dat hij de actie van BNN echt niet vond kunnen en maatregelen zou overwegen. Zo werkt dat, het rechtssysteem in dit land. Heeft allemaal weinig met rechtvaardigheid te maken, meer met hype en aandacht. Nou, dat heeft Hofman dus geweten. Die zit nu in een klein kamertje in een felle lamp met bromsnor te staren om aan good cop & bad cop uit te leggen hoe BNN te werk gaat. Opstelten heeft dus wat telefoontjes gepleegd om een zinloze kwestie snoeihard aan te pakken, BNN krijgt de aandacht voor het belachelijke concept van de wietpas en de wietwetgeving in Nederland en intussen slaapt Tim Hofman vannacht op een stapelbed onder Bubba. Voorspelbaar, voorspelbaar en voo... nou ja, zo'n nachtje cel voor Hofman is dan wel weer geinig, eigenlijk. Die jongen kan zo goed met rare tiepes omgaan. Die redt zich ook wel 24 tussen woeste Bubba's. Hopen we dan maar. Afijn, behoorlijk debiele situatie, dankzij de ex-liberale Ivo Opstelten (VVD) die ook deze keer weer gewoon met een Ministerpost wordt beloond. Hadden we nu maar Duitse politici. Die roken tenminste gewoon een dikke jonkel op TV. #FREETIMHOFMAN

Reaguursels

Inloggen

@ongelovigehond | 28-10-12 | 08:54
Het 'regelen van de handhaving van de wet' impliceert het maken van beleid. Dat brengt mee het meer of minder gedogen van iets, prioriteiten geven aan het een of het ander. Dat zit in de beleidsvrijheid.
Meer specifiek wordt handel gedoogd, teelt niet, zeker niet illegale teelt.\Het bestrijden van een symbool als een bekendheid die illegaal teelt lijkt me iets dat prioriteit krijgt, binnen het beleid.

hfakker | 30-10-12 | 17:37

-weggejorist-

darkside | 29-10-12 | 14:53

-weggejorist-

darkside | 29-10-12 | 14:51

@eagleye, het is duidelijk dat je een gebruiker bent en een potentiële moordenaar...

axewood | 28-10-12 | 13:26

iets met wietkwekende zigeuners en villa's...
trouwes enige wat er verboden is van hennep is de olie...
en das niet omdat het gevaarlijk is (voor jezelf of een ander) maar omdat per chemokuur minimaal 100.000 euro wordt verdient.

monopoly enzo

tijd om te emigreren idd
dag regen..
dag corruptici..
dag beahoer..

snel weg voordat ze de wiettattoo invoeren.

Fr3bzY | 28-10-12 | 11:59

Van mij mogen ze Tim Hofman voor veel minder dan een wietplantage oppakken. En ook veel langer vasthouden.

de kudtkrantenjongen | 28-10-12 | 11:44

@ zwitsal axewood: Ja wiet is dodelijk, als je een baal van duizend kilo op je kop krijgt.

eagleye | 28-10-12 | 11:40

De grootste pedofiel beschermt hij uit alle macht, maar thuiskwekertjes vervolgt hij! Opstelten moet eigenlijk per direct gearresteerd worden!

P-eat-her | 28-10-12 | 11:34

De Walrus van 80 staat echt niet meer in de werkelijkheid .Het enige wat hij doet is pleisters op het wetboek plakken bij gebrek aan kennis.Weet die man werkelijk niets van de werkelijkheid af?Alleen een acute hartstilstand kan ons van deze pinokkio verlossen.

ruuf | 28-10-12 | 11:25

Sander V, Tristan vd Vlis, Joran vd Sloot, Jason H, Anthony K, Cannabis is dodelijk.
Maar dat het verband niet gezien wordt wil nog niet zeggen dat het geen probleem is en dat het gedoogd moet worden.

axewood | 28-10-12 | 11:01

Tot zover deze hoax. Bedoeling?

dubbert | 28-10-12 | 10:37

opstelten en teeven doen me denken aan fred flinstone en dino.... Dat krijg je ervan als je heel veel blowt,ga je eens rustig achterover zitten ,en denk je na,ga je de zin en onzin wat beter zien,iets wat fred en dino natuurlijk nooit zouden doen

iam&u2=jawehgodallah | 28-10-12 | 10:34

Is Ivo van de VVD?! Dacht dat ie van het CDA was gezien zijn conservatieve anti-drugs beleid op justitie. Manman dat die man zich liberaal durft te noemen. Miljoenenfraude? Primá want tja die van Rey heeft zoveel goeds gedaan. Maar een paar plantjes...

Datzegiktoch | 28-10-12 | 09:41

Opstelten dwingt blowers hun wiet uit criminele bron, want achterdeur coffeeshop, te betrekken. Niks beetje wiet voor jezelf kweken. De logica erachter ontgaat me compleet. Tenzij de overheid zelf vuistdiep in de teelt zit natuurlijk...

hStripe | 28-10-12 | 09:33

@hfakker | 28-10-12 | 08:23
Als Opstelten de wet moet handhaven, waarom sluit hij dan niet alle coffeeshops ? Volgens de wet mag je niet handelen in softdrugs.

ongelovigehond | 28-10-12 | 08:54

S. Typhi | 28-10-12 | 06:16
Wat kost meer belastingcenten: een paar bakken potgrond met een lamp neerzetten, of een arrestatie unit van de politie laten uitrukken ?

ongelovigehond | 28-10-12 | 08:51

De minister dient de handhaving van de wet te regelen. Is z'n job.
+veel

hfakker | 28-10-12 | 08:23

Mag hopen dat er geen minimum straffen zijn vastgesteld ...

Jaypelsteeltje | 28-10-12 | 08:15

beste Ivo wij weten best dat jij net als je vrinden bij de VVD niet geloofwaardig bent en ver ver ver van de bevolking afstaan maar dat je zelf de wet niet kent is wel erg treurig , ik ga er dan ook vanuit dat Dhr Spong je de oren gaat wassen misschien zie je dan in dat het de 21st eeuw is . laat mensen lekker zelf bepalen wat wel en niet goed is voor ze wat ben je toch een hiëroglyfe

rukkieduck | 28-10-12 | 07:53

En de Utregse Wietcriminelen die de burgemeester bedreigen krijgen een waarschuwing ....
Echt een stoere meneer die Opstelten.

nookie | 28-10-12 | 07:46

Ivo Opstelten.. Sterf eensch lekker

Wanne | 28-10-12 | 07:36

Tyf op wiet kweken is illegaal en BNN blijft als een puber provoceren, ergens moet een streep getrokken worden. Voor je het weet gaat dat gratenpakhuis van ze tippelen of iemand coke kweken met Tanja Niemijer. Niet van mijn belastingcenten.

S. Typhi | 28-10-12 | 06:16

@Fr3bzY | 28-10-12 | 03:28

Scusy, 8x bakt bedoel ik.

neemjemoederindemali | 28-10-12 | 05:19

@Fr3bzY | 28-10-12 | 03:39

Je vindt je tegel zo boeiend dat je hem gelijk maar 6x bakt?

neemjemoederindemali | 28-10-12 | 05:18

-weggejorist-

Fr3bzY | 28-10-12 | 03:39

-weggejorist-

Fr3bzY | 28-10-12 | 03:33

-weggejorist-

Fr3bzY | 28-10-12 | 03:31

-weggejorist-

Fr3bzY | 28-10-12 | 03:30

-weggejorist-

Fr3bzY | 28-10-12 | 03:30

-weggejorist-

Fr3bzY | 28-10-12 | 03:29

-weggejorist-

Fr3bzY | 28-10-12 | 03:29

-weggejorist-

Fr3bzY | 28-10-12 | 03:28

Zeg Ivo, bokkelul die je er bent, ga je mattie Demmink eens van zn bed lichten, daar doe je de maatschappij een groter plezier mee!

potsenmakkert | 28-10-12 | 02:44

Volgens de huidige wetgeving, is dit terecht. Hij zegt dat hij strafbaar is, dat is duidelijk.

Maar ik heb er respect voor waarom hij dit aan de kaak stelt, want het is gewoon een ontzettend vreemd beleid. Het is al in zoverre ingeburgerd dat 1 op de 6 Rotterdammers wel eens blowt, als je dat gaat verbieden krijg je een enorme dealerscultuur om aan die behoefte te blijven voldoen, want die mensen gaan echt niet stoppen.

poepkop | 28-10-12 | 02:43

terecht, elke illegaliteit moet worden bestreden.... punt!

INH.30CL | 28-10-12 | 02:35

Ik verdenk programmamakers van BNN ervan onder het mom van voorlichting juist veel jongeren naar de verdommenis te helpen.

~Johan | 28-10-12 | 02:28

Dacht nooit dat ik zou zeggen, maar Opstelten heeft in dit geval gewoon 100% gelijk. Wij hebben in Nederland wellicht een vreemd gedoogbeleid, maar dat is wel totstandgekomen door ons jarenlang te realiseren dat toestaan grote nadelen heeft, en illegaal maken ook. Dan heb je iets ertussenin. Maar dat betekent niet dat in zo'n situatie er geen regels mogen bestaan, zoals het verbieden van een wietplantage. En of dat dan Jan, Piet of Klaas is die dat doet, of een BNN presentator, dat maakt geen moer uit. Deze man verdient dezelfde straf als ieder ander die dit doet, plus nog wat extra omdat hij het verheerlijkt/aanmoedigt in de media. Dat is 100% rechtvaardig. Of wil je beweren dat deze man het wel gewoon mag doen omdat hij op TV komt? What's next? Huurmoorden aan de kaak stellen op TV? Ik zie het zo gebeuren met deze mentaliteit. Ivo, je bent totaal waardeloos, maar hier heb je volkomen gelijk.

MaxTheDragon | 28-10-12 | 02:26

*had hehe...

ganzo | 28-10-12 | 01:58

hij zo'n pussy-riot mutsje moeten opzetten en de locatie geheim moeten houden.

ganzo | 28-10-12 | 01:58

Judas3rd | 28-10-12 | 00:49 | + 0
Heb je een wietpas voor mij lalala oh nee die is van Frans

ikdenkwat | 28-10-12 | 00:51

wie hoorde ook de Jack bauer ringtone??????

Judas3rd | 28-10-12 | 00:49

Maar wat het opstarten van een eigen wietplantage te maken heeft met kritiek op de wietpas ontgaat mij volledig.

MarkvanBommel | 28-10-12 | 00:46

eagleye | 27-10-12 | 23:59 | + 0
Weet waar je plempjes toe kunnen leiden.....

ikdenkwat | 28-10-12 | 00:33

Als hij de geüniformeerde ambtenaren en hun fascistoïde opdrachtgevers lekker in de zeik had willen nemen had hij kemp moeten verbouwen.....

Megalomaantje | 28-10-12 | 00:04

@Stormageddon | 27-10-12 | 23:40
Ja, dat is mijn punt, dat we er niet zijn met een paar kweekvergunninkjes..

dugo | 27-10-12 | 23:59

Een dikke lul voor 't zooitje, ik steek even een puurpijpje op en ga even mijn plantjes checken.

eagleye | 27-10-12 | 23:59

Regelmatig wordt hier in de buurt een hennep kwekerijtje opgedoekt. Louter boetes, prijs betalen voor het opruimen en geen arrestaties waarom hij wel?

ikdenkwat | 27-10-12 | 23:46

@dugo | 27-10-12 | 23:16
Dus er is nog een hele mooie tussenhandel en verwerkingsindustrie op poten te zetten. Wat is je punt?

Stormageddon | 27-10-12 | 23:40

Wat een zielige en verknipte quasi-intellectueel is die Opstelten... en dan probeert hij ook nog leuk te zijn.
Op een bepaalde manier is deze man net als zijn maatje Teeven gevaarlijk voor de democratie en rechtsstaat.
De vroegere Sovjet-Unie en het huidige Rusland onder Putin lijken hen tot voorbeeld.
Het kon wel eens snel gedaan zijn met allerlei vrijheden in dit land... op naar de politiestaat met bovenstaande figuren als propagandisten daarvoor.

pielewaaier | 27-10-12 | 23:33

@SyntaxError | 27-10-12 | 22:57
Thx, gezien, lijkt erop dat OM wat strenger is geworden tegen amateurs met een lampje. Niet vreemd op zich want met lampen en een goede aanpak kun je met 5 planten ook een professionele en lucratieve kweek opzetten. Een echt goede kweker trekt nl. een gram per watt en er zijn struikvormende soorten die je tot een opbrengst van 4 kg per plant moet kunnen trekken.

dugo | 27-10-12 | 23:32

@Stormageddon | 27-10-12 | 22:41
Bij de teelt legaliseren alleen ben je er nog niet. Vraag (klant die iets kiest uit een menukaart van de sjop) en aanbod (kweker met een partij rijpe planten) ligt nogal uit elkaar. Er moet een hele tussenhandel tussen.
-Het moet verwerkt worden tot rookbaar spul, curen (bladgroen roken is vies), knippen tot topjes en/of verwerken tot hash.
-Vraag en aanbod van hoeveelheden moet samengebracht worden want
a. een kweker bied veel minder soorten aan dan een sjop op het menu wil
b. een kweker bied veel meer aan van een soort dan een sjop kan verkopen
-De boel moet op transport
-De boel moet in de opslag
Er zit nog een hele vergeten straat tussen de voor en achterdeur.

dugo | 27-10-12 | 23:16

Treurig hoor, deze symbool politiek. Deze actie is niets meer dan laten zien dat je stoere verkiezingsposters met rechts conservatieve teksten in CAPSLOCK probeert waar te maken. Dit zijn bijna Russische taferelen zo. Ga eens echte boeven vangen, zoals rovers en ander hinderlijk gespuis.

HJdeT | 27-10-12 | 23:08

@neemjemoederindemali | 27-10-12 | 22:46
Waar ik woon gaat dat gewoon niet, veel te veel hout en stro in wat de verdiepingen scheidt. Toch staat er een paar keer per jaar weer zo'n team planten uit het raam in een container te mikken. De enige manier om zo'n hok echt onschadelijk te maken. Ik ga kneuzen die op zo'n plek beginnen en niet eens een simpele lekkage kunnen voorkomen echt niet helpen. Gewoon wegwezen.

dugo | 27-10-12 | 22:57

@dugo | 27-10-12 | 22:37
Kijk het filmpje .. die man (DE wiet advocaat) zegt dat.

SyntaxError | 27-10-12 | 22:57

@vikingchild | 27-10-12 | 22:43

Licht_installatie's zijn nooit brandgevaarlijk.

neemjemoederindemali | 27-10-12 | 22:52

@vikingchild | 27-10-12 | 22:43
VVD'ers zijn socialisten of zijn liberalen de socialisten?

Verwarrend tegeltje.

Parsons | 27-10-12 | 22:48

@Parsons | 27-10-12 | 22:37
Oh, gaat het over hogere uitvoerende macht die opsporingsbeleid gaat lopen micro managen? Da's inderdaad niet zo chique.

dugo | 27-10-12 | 22:47

@dugo | 27-10-12 | 22:31

Ach, je kunt ook je buurman ff helpen met het veilig maken van zijn wiethokje. Beter een goede buur dan een verre vriend zeg maar.

neemjemoederindemali | 27-10-12 | 22:46

Kweek wat je wilt kweken. Maar ga geen stroom jatten en dikke brandgevaarlijke licht-installaties maken. De VVD is niet liberaal. Dat zijn socialisten.

vikingchild | 27-10-12 | 22:43

@Parsons | 27-10-12 | 22:29
Oh ja.. is ook zo. Was ik alweer bijna vergeten.

Stormageddon | 27-10-12 | 22:42

@dugo | 27-10-12 | 22:31
Als je het gewoon legaliseert kun je er (naast belasting over heffen) ook regels aan verbinden. Er zijn genoeg tuinders met lege kassen die dolgraag een nieuw, winstgevend gewas zouden willen kweken. Bij professionele teelt in (Westlandse) kassen is er geen enkele thuisteler, geen enkele illegale kweker in een woonwijk of industriële loods die het goedkoper kan. Dan ben je die overlast dus heel snel kwijt.

Stormageddon | 27-10-12 | 22:41

@uberdude | 27-10-12 | 21:55

Wat voor übershit spuit jij dagelijks in je armen? Of ben je gewoon als debiel geboren?

neemjemoederindemali | 27-10-12 | 22:38

@SyntaxError | 27-10-12 | 22:09
Jaren geleden dat ik me in het juridische geneuzel over het magische getal van 5 planten gebogen heb. De situatie was en is dat wiet kweken in .nl wettelijk gezien verboden is. Dat het OM bij niet professionele kweek een beleid van niet vervolgen had, mits men afstand deed bij gepakt worden. Dat meer dan 5 planten hebben en/of het gebruik van groeilampen een sterke aanwijzing was voor professionele kweek. Wat is er in 2k11 veranderd dan? De wet niet iig.

dugo | 27-10-12 | 22:37

@dugo | 27-10-12 | 22:31
Dat is het eerste valide argument dat ik in deze draad lees. Jij wilt niet wonen naast iemand die gevaar zet voor jouw leefomgeving. Daar heb je als liberaal volkomen gelijk in.

Maar dat heeft geen fuck met het onderwerp te maken.

Tsja, doordenkertje.

Parsons | 27-10-12 | 22:37

Chapeau! Met deze kloeke actie van het OM is het opsporingspercentage gestegen van 2 naar 2.0001%!

van heinde en verre | 27-10-12 | 22:35

Opstelten en Teeven zijn beiden gestapo-figuren. Dat de VVD zich nog liberaal durft te noemen..

henkdekanarie | 27-10-12 | 22:33

@Ing. eslapen | 27-10-12
Ben de laatste die er tegen is dat iemand zijn eigen wietje kweekt. Maar ik slaap gewoon niet zo lekker naast een amateur die denkt dat 5 plantjes wel mag en meent in een huizenblok een vijftal mega struiken te laten groeien. Duizendwatters, trafo's, water en houten ondervloeren mixen niet zo goed met een woonwijk. Oprotten met dat soort lui, al betalen ze dubbel voor hun stroom.

dugo | 27-10-12 | 22:31

@Kirth Gersen | 27-10-12 | 21:49
Wie zegt dat jij daarvoor moet dokken? Storma is geen PvdA'er, me dunkt.

Parsons | 27-10-12 | 22:30

Nederland wordt langzaam N-Korea.
Men zegt democratisch te zijn, maar de politici kennen het begrip niet eens.
Nederland het nieuwe N-Korea.

sTiRf | 27-10-12 | 22:30

@Stormageddon | 27-10-12 | 21:43
Ja maar wij zijn complotdenkers eej...

Parsons | 27-10-12 | 22:29

We moeten het land weer terug.
Maar ja, die hypotheekrenteaftrek hè?

oplichter | 27-10-12 | 22:17

SyntaxError | 27-10-12 | 22:11 |

Als blowers zouden stoppen met werken dan zou heel NL platliggen.

Megalomaantje | 27-10-12 | 22:15

@Megalomaniak | 27-10-12 | 22:02
Want mensen die blowen werken niet ?

SyntaxError | 27-10-12 | 22:11

Opstelten is in een verkeerd land woonachtig en heel veel jaar te laat (in 1933 had hij mooie sier kunnen maken bij onze Oosterburen). Ben net met wiet gestopt, maar ik zou zomaar weer een jointje op willen steken.

jojan | 27-10-12 | 22:11

Stapelbed onder Bubba!? Je hebt echt 0,0 benul van voorarrest in .nl Quid, schrijf er dan ook geen bullshit over.

dugo | 27-10-12 | 22:11

@ Boer in 020 | 27-10-12 | 21:15

Dan weet jij ook wie het zijn. Kwestie van even een automatisch wapen halen in Tjechie of Kosovo. Ken nog wel een adresje een uurtje rijden van Wenen. Of hier in Nederland, maar dan zijn ze 5x zo duur.

Megalomaniak | 27-10-12 | 22:10

Sinds 1 juli 2011 mag je geen lamp(en) meer boven je 5 plantjes hebben volgens Andre Beckers.
Tim is dan dus wel strafbaar.
Zie link SyntaxError | 27-10-12 | 22:01 aflevering 3

SyntaxError | 27-10-12 | 22:09

@iwondert | 27-10-12 | 22:05
PRECIES! Berlijn is nog steeds een goede optie.

CoJoNes | 27-10-12 | 22:06

ik heb getwijveld over Duitsland - en doe dat nog steeds. Zij hebben wel iets geleerd van WO II, NL is het nieuwe osst duitsland lijkt het wel.

iwondert | 27-10-12 | 22:05

uberdude | 27-10-12 | 21:55

So ist dass. Ordnung muss sein! Sieg Ivo!

guurderdanguur | 27-10-12 | 22:03

@ eagleye | 27-10-12 | 20:51

Kleine kans dat die 400.000 blowers van hun luie reet komen. Mocht het toch lukken, laat ze dan meteen van de gelegenheid gebruik maken om een baan te vinden. Of laten ze dat eerst doen, met 400.000 kansleauzen gaan staken is immers niet zo effectief.

Megalomaniak | 27-10-12 | 22:02

Wietplantkwekers oppakken, BTW incasseren in cofeeshops en razzia's langs de A2. Nederland is nu een enger land dan het tijdens WO II is geweest. Wat een zeldzaam kutland zijn we geworden, wat niet verboden is, is verplicht.

Als er 1 ding hoofdtaak in de opvoeding van mijn kinderen is, dan is het wel om ze duidelijk te maken dat ze weg moeten uit de EU, zo gauw ze ook maar een beetje de kans krijgen. Oh, en voordat u begint dat ik ze dan maar mee moet nemen naar buiten de EU... mijn ex, hun moeder, is zo'n gezagsgetrouwe pinda met een diep geïndoctrineerde overtuiging van de morele staat.

CoJoNes | 27-10-12 | 22:02

@Kirth Gersen | 27-10-12 | 21:49 |

Neemt u maar van mij aan dat ik dat zelf betaal. Als ik mezelf ongeveer tien keer naar de klote help sta ik wel kiet met de maatschappij. Het betaalargument om de invasieve maatregelen van de overheid te vergoeilijken slaat bovendien helemaal nergens op. Zo kan de overheid iedere ademstoot wel reguleren en controleren. #eng!
.
Daarnaast is de overheid uiterst selectief. Een vetklep met z'n bakkes vol frikandellen mag wel. Een vegetariër met een structureel tekort aan essentiële voedingsstoffen mag wel. Lekker borrelen met ander baantjejagers mag wel. Een blowtje roken mag niet? #hypocriet!
.
Ik betaal misschien wel voor die rare mening van u. Verbieden dan maar?

Parel van het Zuiden | 27-10-12 | 22:01

Wiet rules. Je kan er kleren van maken. Brandstof. En groeit als een tierelier. Ook een groot Co2 verbruiker. Pleur de woestijnen er vol mee. En daarnaast heb je ook geraffineerde soorten die zeer heilzaam voor de geest zijn. Wellicht de genezing voor de ernstigiste geestelijke aandoening: Religie.

oplichter | 27-10-12 | 22:00

@uberdude | 27-10-12 | 21:55
Anti betutteling door de overheid ?
Een orgaan die zijn kerntaken niet eens naar behoren kan uitvoeren.

Ing. eslapen | 27-10-12 | 21:58

uberdude | 27-10-12 | 21:55 |
Als jij daarvan al in een deuk ligt, heb je dan zelf ook niet het één en ander genuttigd?

Ik was in Haren | 27-10-12 | 21:58

@Kirth Gersen | 27-10-12 | 21:51
Waarom niet? Waarom is coke verboden en cacaopoeder niet? Waarom mag alcohol gewoon verhandeld worden en opium niet?
Alleen omdat iets is verboden betekent dat nog niet dat daar ook een logisch principe aan te grondslag ligt. Bovendien kost de handhaving van al die verboden jou veel meer dan al die vermeende kosten die gebruikers volgens jouw schijnen te maken waar jij je zo druk over maakt.
Weet je wat opsporing, rechtspraak en detentie van drugshandel kost? Allemaal op kosten van de samenleving. Die kosten wel. Daar betaal jij wél voor.

Stormageddon | 27-10-12 | 21:57

@fuckje | 27-10-12 | 21:40 | + 0
Dat vind ik dan stuitend.

Kaas de Vies | 27-10-12 | 21:57

Geweldig, ik lach me elke dag een breuk met die losers van Geenstijl. Elke dag hetzelfde: anti-anti-rook, anti-anti-drugs, anti-anti-global_warming, iedereen die een beetje orde wil scheppen in dit land wordt als communist en leugenaar weggezet. Alles is een samenzwering. Waar zou die paranoia toch vandaan komen? Toch zeker niet van die drugs? Neej...

uberdude | 27-10-12 | 21:55

@Kirth Gersen | 27-10-12 | 21:51
5 plantjes zijn volgens de nederlandse rechters toegestaan.

Ing. eslapen | 27-10-12 | 21:54

@Ing. eslapen | 27-10-12 | 21:51
Klopt .. kleine potten kleine plantjes .. ik heb ooit buitenplanten gezien die zeker niet (1 stuks) in zo'n frot tentje zouden passen.

SyntaxError | 27-10-12 | 21:54

@SyntaxError,
Ik ga af op mijn nuchtere Grunnse gevoel.

fuckje | 27-10-12 | 21:53

@Kirth Gersen | 27-10-12 | 21:49
Oh? Ik betaal mijn eigen ziektekosten en ik heb een uitvaartverzekering. En nu? Wat denk jij te moeten betalen dan?
Nochtans word je van marihuana niet ziek.

Stormageddon | 27-10-12 | 21:51

... Ik krijg nu toch sterk de indruk dat Hasj/weed (genuttigd zonder tabak/alcohol) wel eens heel gezond/genezend is en er een (geestelijk)helende werking van uitgaat waardoor de chemische troep van de farmaceutische industrie totaal overbodig zou kunnen zijn....

Megalomaantje | 27-10-12 | 21:51

De hetze tegen blowen zat er natuurlijk wel al een tijdje aan te komen. "Weg met wiet" past heel goed bij "weg met ons".

Parel van het Zuiden | 27-10-12 | 21:51

ik hoop niet dat ie in een huurhuis woont want dan kan ie de aankomende 10 jaar bij mams in gaan wonen. Oh en z'n rekening bij de rabobank kan ie ook verhuizen natuurlijk. Met rare drugscriminelen wil nederland niks te maken hebben natuurlijk. Zullen we of net zo ellendig met alcohol omgaan (liever niet) of gewoon normaal gaan doen? De registratie en controledrang van de overheid begint me behoorlijk de keel uit te hangen. Vergeet niet dat het uittreksel van het bevolkingsregister na twee dagen in bezit was van de lokale politieambtenaar om te kijken of er nog wat te halen viel danwel bij te houden wie er wiet rookt. Stel je voor dat dat gebeurde als je naar het cafe wilt gaan. Waar zijn we hier mee bezig zeg.

sufkut | 27-10-12 | 21:51

Goot gelijk, Opstelten. BNN is een kutomroep. Wietplantages zijn verboden. Of mag hij van al die debielen hier straks ook met een kilo coke over de grens komen?

Kirth Gersen | 27-10-12 | 21:51

Opstellen er lopen nog 12.000 criminele los die veroordeeld zijn en vast horen te zitten!! Steek je dikke vette kop maar in het zand!!!

ONS | 27-10-12 | 21:51

@SyntaxError | 27-10-12 | 21:48
Dat tentje is best klein voor 5 volgroeide planten...

Ing. eslapen | 27-10-12 | 21:51

@Stormageddon | 27-10-12 | 21:40
Idioot. Waar jij jezelf mee sloopt hebben wij wel degelijk mee te maken omdat we dan wel voor de gevolgen mogen betalen.

Kirth Gersen | 27-10-12 | 21:49

@Ing. eslapen | 27-10-12 | 21:40
Lol .. ik zie dat daar zo'n tentje opgezet word .. dat is dus voor max 5 planten en volgens deze uitspraak www.volkskrant.nl/vk/nl/2664/Nieuws/ar... niet strafbaar (mits bla bla).
Of fuckje heeft gelijk of de popo is weer eens dom bezig :)

SyntaxError | 27-10-12 | 21:48

Bijdewee, dit bericht is toch nep, mag ik hopen. Of is Opstelten werkelijk helemaal een doorgedraaide idioot????

Megalomaantje | 27-10-12 | 21:47

Nou heb ik dus PVV gestemd, maar die doen helaas ook flauw over een jointje etcetera. Dat is dus die ene procent waar ik het niet mee eens ben.

vetkleppert | 27-10-12 | 21:46

@Parsons | 27-10-12 | 21:39
Dat, en het plantje is niet te patenteren. En het groeit overal. Dus dan wordt het plantje maar verboden.
Als het niet zo krankzinnig was, dan was het lachwekkend.

Stormageddon | 27-10-12 | 21:43

Zal mooi zijn als die hele wiettuin nep is. Gewoon om een punt te maken.

exile79 | 27-10-12 | 21:41

@Kaas de Vies,
Niemand??
Mij dus wel.

fuckje | 27-10-12 | 21:40

@de Bree | 27-10-12 | 21:30
En waarom zij wel? Leg me even uit waarom een minister en een parlementslid wel zouden mogen bepalen wat jij of ik in onze lijven stoppen? Welk principieel verschil zit daar achter? Een minister is een beter mens? Een minister bepaalt dat op basis van wat? Meerderheid van de bevolking? Als 50% het wil dan is opeens moreel verdedigbaar?

Waarom mag een persoon A voor persoon B bepalen wat hij wel of niet in zijn lijf mag stoppen als persoon A daar op geen enkele wijze hinder van ondervindt of op geen enkele wijze benadeeld wordt als persoon B een stofje X consumeert? Wat is het principe daarvan eigenlijk?

Met welk moreel recht heeft een ander te bepalen wat ik mijn lijf stop? Mijn lijf is godverdomme van MIJ! *Niet* van jou, *niet* van de minister, *niet* van het parlement, en al helemaal *niet* van de staat. Jij hebt er geen reet over te zeggen, en een minister al helemaal niet. Als ik er koffie, whisky, tabak, wiet, cocaïne, EPO of strychnine in wil stoppen, gaat niemand dat wat aan.

Stormageddon | 27-10-12 | 21:40

Maar goed, de geneeskrachtige werking van Cannabis is een rechtstreekse bedreiging voor de farmaceutische industrie.

Zie daar de echte reden.

Of was er nog iemand die oprecht dacht dat de overheid erbij gebaat was op te komen voor ons welzijn?

Parsons | 27-10-12 | 21:39

@ wiza

Alsof de gemiddelde Quid lezer al mag stemmen..

sitzkrieg | 27-10-12 | 21:38

@fuckje | 27-10-12 | 21:35 | + 0 -
Ook al is het een hoax. Het verbaast niemand meer. En dat is al erg genoeg.

Kaas de Vies | 27-10-12 | 21:37

Quid en zijn minderjarige groupies hier snappen het weer eens niet maar het is een goede zaak dat die gast is opgepakt. Nu nog BNN verbieden!!

sitzkrieg | 27-10-12 | 21:37

Dat hele BNN hoort in het cachot
daar kunnen we het onderhand toch wel over eens zijn

Tobi | 27-10-12 | 21:37

OT: waarom staat @Feynman niet in de poll?

Parel van het Zuiden | 27-10-12 | 21:36

Wie zijn die "betrouwbare bronnen"?
Volgens mij is dit een hoax!!!

fuckje | 27-10-12 | 21:35

He jullie moeten niet zeiken, de meesten van jullie hebben VVD gestemd...

wiza | 27-10-12 | 21:33

@de Bree | 27-10-12 | 21:26

De wietpas is inderdaad een uitstekend middel om jochies van een jaar of 15/16 aan flink wat zakcenten te helpen, bovendien is de drugshandel terug op straat, dat is ook wat waard, geen enkele controle meer.

neemjemoederindemali | 27-10-12 | 21:31

@de Bree | 27-10-12 | 21:26
Ja .. en dat kan niet gewoon simpel door het tonen van een id kaart of paspoort en zonder registratie ?
Nee zeggen ze (en jij) dan: Daar moet een heel nieuw systeem voor komen zodat de overheid in kaart kan brengen wie nu de Nederlandse coffeeshop bezoekers zijn.

SyntaxError | 27-10-12 | 21:31

@Stormageddon | 27-10-12 | 21:28
Ik heb niets te bepalen, maar een minister en parlement wel.

de Bree | 27-10-12 | 21:30

Maandagavond schuift "Mister euh euh euh" weer aan bij Pauw en Witteman. Onder het genot van een 'goed'glas wijn. En bij thuiskomst nog een glaasje whisky. Mastostront.

Normpje | 27-10-12 | 21:29

@de Bree | 27-10-12 | 21:26 | + 0 -
Als gevolg van de wietpas is de ongereguleerde handel op straat gestegen.
Effectief gezien is dit een uitstekende maatregel voor de georganiseerde misdaad.

Ing. eslapen | 27-10-12 | 21:28

@de Bree | 27-10-12 | 21:26
Waarom niet? Het levert geld op. En wie ben jij om voor een ander te bepalen wat hij wel of niet in zijn eigen lijf mag stoppen?

Stormageddon | 27-10-12 | 21:28

Uhm.. Was die Tim Hofman ook niet die viezerik die in de avond met trots in de brievenbus ging pissen voor het oh zo mooie BNN programma?! Provocerend TV maken prima, maar sommige argumenten... Daarnaast ben ik van mening dat BNN alleen maar meewerkt aan de zieligheid industrie. Wel hartverscheurende programma's maken, maar nooit het werkelijke probleem belichten. Media onwaardig.

lulkoekhapper | 27-10-12 | 21:27

Wat @neemjemoederindemali | 27-10-12 | 21:22 zegt.

Parsons | 27-10-12 | 21:26

Die wietpas is een prima maatregel.
Waarom moet Nederland de junkies in de rest van Europa van drugs voorzien. We zij toch zeker geen drugsdealers?

de Bree | 27-10-12 | 21:26

Het is duidelijk een spelletje van de regering.
Strijk de burger zoveel mogelijk tegen de haren in totdat deze in opstand komt.
Vervolgens European Gendarmerie Force inroepen en einde anti EU sentiment in nederland.

Ing. eslapen | 27-10-12 | 21:24

@Chiant | 27-10-12 | 21:14
Dit valt toch compleet in het niet tegenover de illegale curruptie en graaierij binnen de politiek zelf waarvan wij wekelijks de flarden die de media bereiken mogen vernemen. De normale reactie daarop is naar huis gestuurd worden met een paar jaar "wachtgeld".
Maar ok illegaal is illegaal .. ik zie toch andere prioriteiten op het moment.

SyntaxError | 27-10-12 | 21:23

@neemjemoederindemali | 27-10-12 | 21:17
Als hij niks illegaals doet, dan heeft hij ook niks te vrezen. En hoezo bij eerste aanzoek vernietigen?
Als ik in de winkel iets in mijn zak stop en de kassa voorbij loop, dan ga ik toch ook niet vrijuit als ik het 'na eerste aanzoek' alsnog afreken?
Wat een typisch Nederlandse absurdheid!

Chiant | 27-10-12 | 21:23

@de Bree | 27-10-12 | 21:16

Wat een bullshit, niemand hier pleit er voor om onder invloed van wat dan ook te gaan deelnemen aan het verkeer. Ik wel graag zelf weten wat ik in mijn eigen huis doe en met mijn eigen lichaam. Zolang ik geen medemensen in gevaar breng kan iedereen de boom in die wil bepalen wat ik wel en niet mag doen met mijn eigen lichaam en in mijn eigen huis.

neemjemoederindemali | 27-10-12 | 21:22

@de Bree | 27-10-12 | 21:16
Nogmaals - hoe kom je daar bij?

Parsons | 27-10-12 | 21:21

Het is echt niet de schuld van Ivo O. dat hij nu een beetje de boeman in 0031 moet zijn.
De hele (politieke) wereld is tegen het Nederlandse gedoogbeleid dat bovendien niet in lijn is met EU regelgeving.

Bovendien is het gezichtsverlies dat Ivootje heeft geleden met het falen van de wietpas darmate groot dat jij nu even met de spierballen moet rollen.

paost712 | 27-10-12 | 21:19

Lekker avondje drogredeneren?

Onfris rijden (ongeacht door slaapgebrek, werkhaast, alcohol, wiet, geen geld voor goede contactlenzen) is nooit grappig. Alles verbieden en de makkelijkste (lees braafste) burgertjes pesten heeft daar NIETS mee te maken. Vrijheid... hahaha.

guurderdanguur | 27-10-12 | 21:18

@Chiant | 27-10-12 | 21:14

De grap is dat hij feitelijk niets illegaals doet, tenminste, als Tim niet meer dan 5 planten heeft en ze bij 1e aanzoek onmiddellijk gaat vernietigen.

neemjemoederindemali | 27-10-12 | 21:17

@neemjemoederindemali | 27-10-12 | 21:11
Er zijn hier mensen die menen dat liberalisme betekent dat alles moet mogen en kunnen. En de gevolgen daarvan zoals doden door drugs in het verkeer moeten dan ook maar mogen en kunnen volgens deze mensen... Het één komt met het ander.

de Bree | 27-10-12 | 21:16

De bevolking hunkert al jaren naar "law and order" in de straten, naar een rigoreuze aanpak van probleemgroepen en straatterrorisme.
.
Wat doet Opstelten met zijn mandaat? Twitteraars en blowers van bed lichten, wietpas invoeren, en het offensief tegen de automobilist hernieuwen.
.
Dat is niet mijn "law and order", vriend!

Parel van het Zuiden | 27-10-12 | 21:15

En intussen weigert de politie nog steeds om de drie Marokkaanse aanranders van mijn vriendin op te pakken. Terwijl ze weet wie het zijn, maar volgens de hermandad 'niet te identificeren'. Two years and counting... Prioriteiten, heet dat.

Boer in 020 | 27-10-12 | 21:15

@de Bree | 27-10-12 | 21:10 | + -1 -

www.nieuws.nl/721308

Daar hoort Ivo Opstelten zijn prioriteit op te stellen.

Ing. eslapen | 27-10-12 | 21:14

Volstrekt logisch.
Als je iets illegaals doet, dan moet je boeten. Ook als ja van de televisie bent. Onderzoeksjournalistiek is iets heel anders dan zelf maar gaan lopen experimenteren en publiekelijk provoceren. Heel goed, minister Opstelten!

Chiant | 27-10-12 | 21:14

In de jaren zestig gingen ministers een stuk relaxter om met deze materie. Jammer dat opa Ivo niet met deze BNN-provocatie weet te dealen, en tevens het morele failliet van de VVD. En Rutte maar lachen...

brutus68 | 27-10-12 | 21:14

de Bree | 27-10-12 | 21:10 |
.............. geen woorden voor ................

Olc32 | 27-10-12 | 21:13

de Bree | 27-10-12 | 21:10

Opstelten is een demente tak, bang voor de wereld en zijn moeder.

Alle Mongo's nog bedankt voor hun stem van 12 september jl.

guurderdanguur | 27-10-12 | 21:13

@de Bree | 27-10-12 | 21:10

Als u graag in een politiestaat leeft raad ik u aan om te gaan emigreren naar N-Korea.

neemjemoederindemali | 27-10-12 | 21:13

Woonlasten en belastingen maximaal omhoog.
Werken tot de dood.
Alle 'leuke' dingen verbieden.
Dàt is wat we willen.
Toch?

oplichter | 27-10-12 | 21:11

@de Bree | 27-10-12 | 20:57

Doe je idiote stelling eens duiden, ik begrijp niet goed wat rijden onder invloed van te maken heeft met liberaal zijn.

neemjemoederindemali | 27-10-12 | 21:11

Enkele GS redacteuren zijn teleurgesteld in Ivo Opstelten en een paar topics verder is 80% van de reaguurders anti Ivo. Dat heet kuddegedrag.
Opstelten gaat voor law and order, maar dat heeft even tijd nodig, want er is veel tegenwerking in het veld.

de Bree | 27-10-12 | 21:10

Free TIMMEH!

Bertus Brulbroek | 27-10-12 | 21:09

Ivootje is niet meer van deze tijd. Een mastodont die hopelijk snel zijn heup breekt en opgeborgen wordt in een bejaardentehuis.

bolkebeer | 27-10-12 | 21:09

Toen hier pas nog een stukje stond over personderdrukking in Turkije refeerde ik even aan NL.
Ik werd een heuse minkudo-magneet.
Nou, hier heb je het weer.....

Einde van de Domheid | 27-10-12 | 21:08

'Doodschieten motten ze um'- Fred de Teef in Shownieuws.

guurderdanguur | 27-10-12 | 21:07

@poppermotje | 27-10-12 | 20:53

Opstelten veegt zijn reet af met arresten van de Hoge Raad, de ouwe gek staat boven en onder de wet, althans, dat denkt hij.

neemjemoederindemali | 27-10-12 | 21:07

Ah, ik lees net dat Big Ivo een of ander radiodingetje bij de Tros presenteerde. Dit is dus gewoon zijn manier om de concurrentie uit te schakelen. Is hij soms in de leer geweest bij Silvio en Kim-Il?

Nosce Orbis | 27-10-12 | 21:06

de Bree | 27-10-12 | 20:57 |
Aha, de eerste VVD-stemmer durft uit de kast te komen.
Ga je schamen dat je op 1 van die 2 hebt gestemt. Jij wordt kaalgeschoren als deze twee partijen zijn verdwenen!!

Olc32 | 27-10-12 | 21:03

Heeft Bromsnor hem volgens goed Cubaans/Rotterdams gebruik eerst wel 3 keer in het kruis getrapt terwijl hij geboeid op de grond lag?

guurderdanguur | 27-10-12 | 21:02

@de Bree | 27-10-12 | 20:57
Oh? Leg dat eens uit. Hoe verhoudt liberaal zich met het bewust doodrijden van een dochter dan?

Parsons | 27-10-12 | 21:01

de Bree | 27-10-12 | 20:57 |
Met alcohol hoor je ook niet in het verkeer. Als mensen drugs willen gebruiken en daarbij geen anderen tot last zijn, is er mijns inziens niets aan de hand. Daar hoeft niemand zich mee te bemoeien.

Ik was in Haren | 27-10-12 | 21:01

Vinnet eerlijk gezegd volkomen terecht.

I am McLovin | 27-10-12 | 21:00

Echte criminaliteit aanpakken zit zeker niet in Ivo's portfolio hè.

The Russian | 27-10-12 | 21:00

@de Bree | 27-10-12 | 20:57
-
Dus gaan we alcohol en miswijn ook verbieden?

oplichter | 27-10-12 | 20:59

Een paar planten voor eigen gebruik worden normaal toch gedoogd?

Billo2 | 27-10-12 | 20:59

Sinds wanneer is de Privé een betrouwbare bron?

Eshek | 27-10-12 | 20:58

Ivo, Fidel, Che, Ivo, Revolution!

Viva Cuba! Viva Ivo!

guurderdanguur | 27-10-12 | 20:58

Ook dat 'volkspartij' van die eerste V is geweaun om je te bescheuren.
Het gepeupel blijft er ook intrappen.
Ook dàt is om je te bescheuren.

oplichter | 27-10-12 | 20:58

@poppermotje | 27-10-12 | 20:53
5 planten zijn toegestaan, ongeacht de hoeveelheid die eraf komt.
Dat is een gerechtelijke uitspraak.
Opstelten behoort dit te weten.

Kleine thuiskweek, zonder aftappen van electra, benadeelt de georganiseerde criminaliteit.

Vandaar dat Opstelten zo hard ingrijpt.

Ing. eslapen | 27-10-12 | 20:57

Ik heb eens naast die Opa Bullebak gestaan, stinken dat hij doet.

eagleye | 27-10-12 | 20:56

Overigens ben ik benieuwd of Opstelten ook zo had gereageerd als hij 5 liter illegaal bier was gaan brouwen.

neemjemoederindemali | 27-10-12 | 20:56

@Marky101 | 27-10-12 | 20:41
Ik vind het niet normaal om je te willen bemoeien met wat een ander uitvreet wanneer je er geen last van hebt..
Heb je zelf niks om handen ofzo?

'TrauMa | 27-10-12 | 20:55

Waarom niet gewoon op kantoor uren aangehouden?

Los van of je het met deze arrestatie eens bent of niet is het totaal gestoord dat dit soort acties steeds meer voor doodnormale zaken wordt gebruikt.

DeKeepVogel | 27-10-12 | 20:53

Opstelten heeft niks te zoeken in 2012, wat een enge man is dat.

rickuhmja | 27-10-12 | 20:53

In het filmpje zie ik dat meneer vijf planten had staan. Laat er nu een arrest van de hoge raad liggen dat dit niet wordt vervolgd.

www.volkskrant.nl/vk/nl/2664/Nieuws/ar...

poppermotje | 27-10-12 | 20:53

Walgeijk. Opstelten dient gestopt te worden.

343 | 27-10-12 | 20:52

Wat is het toch een gehalaliseerd rubbertegel truttenlandje geworden hier.

vetkleppert | 27-10-12 | 20:52

Volgende aflevering: olie boren en xtc maken. Ja zo krijgen we volledige mededinging op ons handelswaar dat mag natuurlijk niet gebeuren

stipjes | 27-10-12 | 20:51

De VVD is 'NEO'-liberaal. Lijkt bijna hetzelfde als liberaal maar is echt héél iets anders.

oplichter | 27-10-12 | 20:51

Toch aardig van die man hé, dat hij zo vlak voor zijn pensioen de boel nog even verziekt voor de komende generaties.

'TrauMa | 27-10-12 | 20:51

Opa Bullebak moet eens flink op zijn smoel gaan, de 400.000 mensen die DAGELIJKS blowen moeten eens opstaan met hun luie flikker en het zooitje ellendelingen die de boel traineren laten zien wie ze zijn. Als de arbeider het wil staat heel het raderwerk stil!
Spong, kom op, werk aan de winkel!!!

eagleye | 27-10-12 | 20:51

Nederwiet moet juist worden gestimuleerd. Want duizenden malen beter dan Afghaanse, Libanese, of Marokkaanse hashdrugs, die je om voor de hand liggende redenen niet moet willen kopen of inademen.
En roken doet men toch. Sterker nog: hoe moeilijker je erover doet, hoe belangrijker je het maakt voor pubers.
Bovendien: je kunt beter hebben dat potentiele overlastgevers te stoned en dus te lamlendig zijn om lastig te worden.
Die hele war on plezier leidt alleen maar tot zware criminaliteit. Om niks.

vetkleppert | 27-10-12 | 20:51

Pas maar op wat je hier zegt over Opstelten. Wie weet komt er binnenkort bij jou ook een arrestatieteam over de vloer...

Zoiets | 27-10-12 | 20:51

@Marky101 | 27-10-12 | 20:41

Hoi moraalridder, fijn dat jij voor mij even gaat bepalen wat ik wel en niet mag. Ik zou zeggen, ga eensch deaud, het liefst een beetje snel, dan hoef je je ook niet meer te ergeren aan het gedrag van je medemens.

neemjemoederindemali | 27-10-12 | 20:51

ehhh... hebben we hier niet zoiets als een gedoogbeleid waarin maximaal 5 gram of planten zijn toegestaan?

vanafdezijlijn | 27-10-12 | 20:50

Net goed als BNN denkt dat alles wat illegaal is kijkcijfers trekt is 't hek van de dam

stipjes | 27-10-12 | 20:50

@Marky101 | 27-10-12 | 20:41
En, vanmiddag nog ´n handtekening van Buma kunnen scoren in Rotterdam?

Ayatollah Oink-Oink | 27-10-12 | 20:50

Typische spierballen justitie van Opstelten. Wiet kweken in grotere hoeveelheden mag misschien niet, maar eh, stuurt Ivo zijn arrestatieteam ook richting zijn sjoemelende partijgenoten? Of bijvoorbeeld richting zijn topambtenaar waarvan de geruchten over kindermisbruik steeds meer naar boven komen borrelen?

Nosce Orbis | 27-10-12 | 20:49

Parel van het Zuiden | 27-10-12 | 20:44
Of hij kan rechtstreeks door naar Over mijn lijk.

Petskast | 27-10-12 | 20:49

Marky101 | 27-10-12 | 20:41
Iemand z'n huis met grof geweld binnenvallen omdat hij een paar plantjes verbouwt is natuurlijk wél volstrekt normaal.

Transformatorhuisje | 27-10-12 | 20:48

De huidige stand van Nederland:
Criminelen hebben vrij spel.
Burgers met ludieke acties worden opgepakt.
Dagelijks overheidsstruikrovers naast de snelwegen.

Ing. eslapen | 27-10-12 | 20:47

@Marky101 | 27-10-12 | 20:41
We gaan een publieke omroep natuurlijk geen illegale dingen laten doen. Wordt dus net zo aangepakt als ieder ander die dit zou doen.

*KUCH* Verkiezingsmanipulatie 2012

Ing. eslapen | 27-10-12 | 20:44

@Marky101 | 27-10-12 | 20:41
En wie de neuq ben jij om te bepalen wat wel of niet normaal is voor mij?

Parsons | 27-10-12 | 20:44

Wat een crapbericht. Logisch dat die wiet-business wordt aangepakt. Terwijl ons land economisch naar de afgrond glijft staan we toe dat een nieuwe generatie prutsers opstaat die vanaf hun 14de beetje stoned kunnen raken terwijl ze met een dikke trap onder hun rol terug naar school zouden moeten worden gestuurd.

Heeft ook niks met liberaal of niet-liberaal te maken om dat aan te pakken. En Duiters mogen we idd een voorbeeld aan nemen. Daar is geen enkele coffeeshop (de naam alleen al) legaal.

brunz | 27-10-12 | 20:44

Als Bubba nou voldoende huishoudt kan een tot de middenrif uitgescheurde Tim weer bij Patrick aanschuiven voor een afleveringetje "je zal het maar hebben".
.
#omroepsynergiekanduswel!

Parel van het Zuiden | 27-10-12 | 20:44

Het zal me aan mijn reet roesten.

1+1 | 27-10-12 | 20:42

Oh, als Ivo toch bezig is met de tv-mensen: haal narcist Peter R. de Vries, beroepsnicht Kwalbert Verlinde en walrus Patty Brard ook gelijk even op.

Alwetend | 27-10-12 | 20:41

Om even duidelijk te zijn. BNN is een publieke omroep gefinancierd door publiek geld. We gaan een publieke omroep natuurlijk geen illegale dingen laten doen. Wordt dus net zo aangepakt als ieder ander die dit zou doen. Veel vreemder vind ik het dat het tegenwoordig allemaal maar gewoon is dat er wordt geblowd op tv en dat er in verheerlijkte vorm over wordt gesproken. We moeten het allemaal maar normaal vinden want men doet het allemaal zo graag en daarom is het gewoon. Ik vind het niet normaal dat alles en iedereen een joint rookt, zich een stuk in de kraag zuipt en xtc slikt.

Marky101 | 27-10-12 | 20:41

2 inch cock | 27-10-12 | 20:37

en met behoud van uitkering.

Diederik-Maximiliaan | 27-10-12 | 20:39

En wat is een "Jonkel" trouwens Kwit ?

SyntaxError | 27-10-12 | 20:39

Dat ouderwetse, zeikerige, mierenneukende gedoe om dat wiet. Je wordt er sloom van en je lacht werkelijk om alles. Inderdaad Ivo; een direct gevaar voor de staat.

Alwetend | 27-10-12 | 20:38

Met ps3 en tv, dat dan weer wel.

2 inch cock | 27-10-12 | 20:37

Een nacht in de cel voor een binnentuintje .. dat heb ik nog nooit gehoord geloof ik. Bovendien een politiecel met stapelbedden en bubba's ?
Of denk je dat ie direct naar de "echte" gevangenis moet Kwit ?

SyntaxError | 27-10-12 | 20:37

Leave Tim Alone!!!!11!
Maar serieus, kan die Opstelten niet eens een keer echte boeven vangen? Ik zie hele wijken gebukt gaan onder straatterreur, juweliers die hun zaak sluiten etc. Heeft hij nou echt niets beters te doen?
En ohja, verbied wiet of sta het toe, maar dit gekut gaat nergens over...

Tommygunner | 27-10-12 | 20:36

Kaas de Vies | 27-10-12 | 20:35 |
Of Zwijneveld. Die comment altijd in Caps Lock. Hilarisch, maar soms kunnen mensen daar niet tegen.

Nacho_Vidal | 27-10-12 | 20:36

Oh trouwens arrestatieteam, je kan ook gewoon aanbellen, ik doe gewoon open.

Kaas de Vies | 27-10-12 | 20:36

"is zojuist in zijn woning in Den Haag gearresteerd"

"door een arrestatie-unit van de Nederlandse politie"

Overdadig geweld door een overheid geeft aan dat deze overheid door en door ziek is. Je zag het al bij die tekenaar die van zijn bed gelicht werd. Who is next?

Ik waarschijnlijk, of wellicht Brutus68. Laten we onze monden houden, want dat willen we niet.

Dit is censuur bij proxy.

Opstelten, ouwe babyboomer+, laat ons met rust. Laat het gaan, doe niet zo star en laat ons weer vrij zijn. Je rol is klaar en uitgespeeld, ja u was een bestuurder uit duizenden, maar nu is het klaar. We zijn u zat.

Adres bij redactie bekend.

Kaas de Vies | 27-10-12 | 20:35

Bronnen?

M.A.H. | 27-10-12 | 20:34

Je zult op de liberale VVD gestemd hebben.

ROFL!

Parsons | 27-10-12 | 20:34

Iets met vuur spelen en op blaren zitten.

Andersom dag | 27-10-12 | 20:33

Al die wietdoden ook, elk weekend. Good job, Opstelten. *kuch*

Transformatorhuisje | 27-10-12 | 20:33

Fijn he? Taxpoet ophoesten voor veiligheid om taxpoet voor de publieke omroep tegen te werken.

Godsammekraken | 27-10-12 | 20:32

Ivo zet de boel weer opstelten...

Akkefietje | 27-10-12 | 20:31

Dit gebeurt in Nederland. Echt waar mensen.

Nacho_Vidal | 27-10-12 | 20:31

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken