Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Pechtold nu echt de weg kwijt

knuffel mij ik ben lievPolitici. Wij hebben met hen te doen deze weken. Omwille van 22 november doen ze echt werkelijk alles om maar een wit voetje te halen bij de kiezers. U wilt een Top Tien? U krijgt een Top Tien. Het oud mediale kappersblaadje Nieuwe Revu stelde hem op. We noemen het optreden van Geert Wilders bij de Lama’s en een Wouter Bos die samen met zijn handtasvriendje Jensen over condooms begon te keuvelen. Laten we ook vooral excuusnegert Varela niet vergeten. Meneer sprong uit een vliegtuig en brak spontaan z’n enkel. Of wat te denken van Mark Rutte, die bij PvdA de Leeuw op zoek ging naar een vriendinnetje. Maar er kan er maar één de ergste zijn. Neen, hij staat niet in de top-10, maar is wel de absolute klapperrrr van de week. Dames en heren, jongens en meisjes: Alexander Pechtold. Hoe wanhopig kun je zijn dat je je door de eerste de beste mongeaul, overdag, onder werktijd, antwoorden laat ontlokken over GeenStijl... Moet dat joch niet naar school ofzo?

Reaguursels

Inloggen

Pas op. D'66 maakt volgens CPB inkomensverschillen even gigantisch groot als VVD. Voert in de praktijk een VVD-beleid, met als uitzondering dat men h-rente aftopt bij 5 ton, liever is voor de Islam en veel referenda mogelijk wil maken. Qua geld is een stem op Pechtold gewoon een stem op Gerrit de Graaier, die de belastingen voor iedereen met 3% wil verlagen. 3% van 25.000 euro is echter 750 euro, en 3% van 100.000 euro is 3.000 euro. Ondertussen minder geld voor startende ondernemers, zorg, onderwijs en vervoer. Vergeet verder niet dat de staatsschuld in hoge mate moet worden voldaan aan Nederlandse pensioenfondsen en wij dus in even hoge mate onze eigen schuldeiser zijn. Niet op laten lopen hoor, maar Gerrit's VVD is wel heel erg bang dat één van Gerrit's vijf kinderen ooit zonder pensioen zullen zitten..... Ergo: DOE MEE, STEM SP!

Worst van de Hema! | 16-11-06 | 06:50

@ gevallenverstand 14-11-06 @ 18:38

Een nationaal kabinet, nee daar wordt NL echt geloofwaardiger door. Zullen we Wilders op integratie zetten en Jan op buitenlandse zaken?

LJBrinkhorst | 15-11-06 | 12:48

@joris rienks 15-11-06 @ 00:26
Ja, zo begin ik ook steeds meer te denken. Leuk hoor die Jan M., maar die hele orde activitsen achter hem benauwt me toch wel wat. En Pechtold heeft echt laten zien dat de CU een bijzonder intolerant clubje is. Zwartekousenkerk vermomd als moderne gristenen.

De Ware Vrijheid | 15-11-06 | 10:30

Na 22 november komt er ook voor deze lutser wel een burgemeesters baantje vrij. D66 de partij die zichzelf opheft nadat ze overal in de rechtelijke macht al hun mannetjes en vrouwtjes hebben geplaatst. Daar krijg je zachte uitspraken van, en zachte heelmeesters (rechters) maken stinkende wonden (normen en waarden).
.
Nu heeft Balkenende met zijn D66 vrindjes in vier jaar tijd de normen en waarden van onze samenleving overhoop gegooid en dan begint men nu frivool over "respect". Nu dan; dat respect hebben we dus over vier jaar ook niet meer.

TyfusLeijer | 15-11-06 | 10:03

Jammer hoe het er nu voor staat met d66, pechtold verdient beter naar mijn mening. Lousewies en Boris hebben er ook een zooitje van gemaakt, waren ook teveel politicus en te weinig voorvechter naar mijn smaak. Pechtold lijkt mij onder dat aristocrate uiterlijk wel uit het juiste hout gesneden. Helaas heeft hij het politieke en journalistieke (de 'verloren stem' op d66) tij tegen.

Het zou ook doodzonde zijn als het sociaal-liberale gedachtegoed van het politieke toneel zou verdwijnen. Het is misschien wel de meest intelligente visie op een samenleving met hart EN geld(klinkt cru, maar intussen heb ik als links mens wel geleerd dat niemand bereid is z'n tweede auto in te leveren voor een wat gelijkere verdeling). De VVD stelt welvaart gelijk aan welzijn, de SP welzijn aan welvaart. Balans en daarmee houdbaarheid ontbreekt. Alles ertussenin lijkt gewoon te willen regeren en dan 'zien ze wel' hoe ze hun visieloze doelstellingen uitonderhandelen. En dat is jammer omdat visie nu harder dan ooit nodig. In mijn ogen voldoet D66 daarin.

Pechtold heeft nog iets tegen zich vrees ik. Hij is het type 'denker'. En denkers kunnen het niet uitstaan een punt achter een slogan te zetten. Dat wordt altijd een komma die de keerzijde van het dilemma probeert te wegen. Dat is not done anno 2006. Dat is soft. Helaas pindakaas voor pechtold. Maar mijn stem heeft hij, na dat ik de afgelopen 8 jaar SP heb gestemd. Ik gun jan marijnissen al het succes, maar dit jaar 'verlies' ik mijn stem liever aan pechtold.

en nee, ik word niet betaald voor dit stukje :)

joris rienks | 15-11-06 | 00:26

Now if a 6, turned out to be 9..

Shareholder | 14-11-06 | 23:34

-weggejorist-

de grote boze wolf | 14-11-06 | 22:41

waarom krijgen die klojos eigenlijk 10.000, euri per maand belastinggeld op hun rekening gestort?

buchtinpakskes | 14-11-06 | 22:18

@1oog
Kan het toch niet laten om even te reguren. Moderne rechten, FANTASTISCH hé.!
Ik kan je voorbeelden geven van ouderen die zich teveel voelen, aangepraat door hun kinderen. Of zoonlief die 1 x per maand een half uur bij moeders op bezoek komt en als moeders tijdens de griep wat astmatisch is, tegen de arts zegt:"Ik kan het lijden van mijn moeder niet meer aanzien, er moet wat gebeuren." Ik zie de voordelen van de huidige wetgeving op dit punt ook wel, maar om sommige van die oudjes te beschermen tegen hun beesten van kinderen zou ik het ook wel terug willen draaien, en dan maar weer zo stiekum als vroeger. En nu ga ik weer gauw naar mijn oudjes toe. (werk)

linksisooknietalles | 14-11-06 | 20:37

@francoise smokeglass 14-11-06 @ 19:42:
Da's niet eerlijk... wie van de 3... Jij weet ook Alexander 3 nicks heeft hierzo... (Ze lijken wel op elkaar; en er is ook een 4e copy-cat... ;-) )

koerbagh | 14-11-06 | 20:27

@Jeremia Ik had het nooit gedacht te zeggen maar ik heb liever Wilders erbij dan. Die morrelt ten minste niet aan moderne rechten onder het mom van Christelijke waarden.

1oog | 14-11-06 | 19:59

hmmm en wel met hele volkstammen stemmen op partijen met of wel ideeen van duizenden jaren geleden of ideeen uit de schoolboeken van de Sovjet tijd. Schiet lekker op. Wij zijn zo'n beetje het laaste achtelijke land waar wij nog geen gekozen burgemeester hebben in Europa, dat veranden lijkt mij niet zo wazig als ik eerlijk ben.

1oog | 14-11-06 | 19:58

@Jeremia 14-11-06 @ 18:44
Wat maandag wel duidelijk werd,is dat de CU niet moet gaan regeren met links. Hoewel twee van de drie poten van het CU-programma naar links neigen, is de achterban er niet klaar voor. En je weet zelf wel hoe men in gereformeerde kringen geneigd is zich af te splitsen.
Als een PvdA-CDA coalitie er niet in zit, zou een aanvulling van CDA-VVD met CU een goede optie zijn. Beter dan met Wilders bijvoorbeeld.

tegengas | 14-11-06 | 19:56

Helaas Pechthold, je voorgangers hebben het voor je verknald met hun wazige ideeën.

tiswat | 14-11-06 | 19:54

Wil de echte Alexander Pechtold nu opstaan..!
*neuriet tune 'Wie van de Drie en hangt D66-poster voor het raam*

francoise smokeglass | 14-11-06 | 19:42

Ik dacht niet dat ik het ooit zou zeggen maar ik stem nog liever op Rouvoet dan op Pechtold.

knutsel | 14-11-06 | 19:30

Pechtold was gisteren in het debat met Rouvoet niet slecht bezig vond ik. Ook een goede keuze van de novaredactie om die twee tegenover elkaar te zetten. De CU en D'66 staan immers ideologisch lijnrecht tegenover elkaar. Wat Pechtold voor elkaar kreeg was Rouvoet dwingen uit te komen voor zijn christelijke identiteit. Nu zei de lijsttrekker van de CU terecht dat het wel duidelijk was waar de CU voor stond, maar duidelijk werd ook dat Rouvoet en zijn clubje toch wel erg regeergeil zijn. Dus dat wil zeggen dat de CU zijn ideologische wortels wel eens bereid is door te snijden in ruil voor een ministerspost. Een kwalijke zaak. Het zou in ieder geval betekenen dat ik op 22/11 voor de laatste keer op 'Rou' gestemd zou hebben.

Jeremia | 14-11-06 | 18:44

@ Comrade Enver Hoxha 14-11-06 @ 16:21

Misschien is er met die best wel hippe en lekkere jongedame een prima kutbeleid te voeren ;)

borderliner | 14-11-06 | 18:42

@ Keutelaer 14-11-06 @ 16:17
"De CDA-posters vervuilen nu menige serre in mijn straat. Zijn gephotoshopte kop lijkt verdomme een gefrituurde aardappel met knikkers als ogen."...... en ik wilde net aardappeltjes schillen. Dan maar een tomatensoepje, met een bos wortelen en wat groenvoer. :)))

borderliner | 14-11-06 | 18:40

LJBrinkhorst 14-11-06 @ 18:29
CDA humor klonen en vervolgens niet eens lezen. Overweeg ik om op Pechtold te stemmen of ben ik voorstander van een nationaal kabinet. (Zijn alle CDA-ers zo dom?)

gevallenverstand | 14-11-06 | 18:38

dan maar sneu

1oog | 14-11-06 | 18:32

@sjaakdeslinksesul 14-11-06 @ 15:02 : Je hebt een punt... shit...

TM | 14-11-06 | 18:32

@ gevallenverstand 14-11-06 @ 18:16

Net zo diep als jouw verstand is gevallen. Man, dat je nog overweegt om op die vunzige Pechtold te stemmen is echt sneu.

LJBrinkhorst | 14-11-06 | 18:29

LJBrinkhorst 14-11-06 @ 18:05
Een grapje van JP herhalen. Hoe diep kun je zinken?

gevallenverstand | 14-11-06 | 18:16

Alexander Pechtold moet maar mooi veurzitter worden van de commissie die de relatie tussen Ellemieke Vermolen en Jan Smit gaat onderzoeken. Prima veurstel van lachebekje JPB in DWDD. Dan heeft Pechtold in ieder geval iets te doen na 22 november.

LJBrinkhorst | 14-11-06 | 18:05

Intervloeiert: "Nou dan in eh ieder geval toch even uw ehhhh ..... standpuntjes....."

Briljant.

Behaard smaalkopje | 14-11-06 | 17:42

Alexander was ook fan van de politieke partij door een aantal GSers opgericht. Hij heeft er een keer gepost. Alleen liep er iemand helemaal op hem leeg. (Dat dan ook weer.)

gevallenverstand | 14-11-06 | 17:36

Ik vind Alexander's mening altijd leuk om hier te lezen. En het is toch best liev dat hij voor de telefooncamera van Lucas even zegt dat hij fan is? Waarom dat nu weer "de absolute klapperrrr van de week" is ontgaat me even... Of mag GeenStijl niet te salonfähig worden van jullie?

koerbagh | 14-11-06 | 17:18

@ popo. Ik was erbij toen, maar het is nu verkiezingstijd en er zijn hele volkstammen die blijkbaar een herinnering nodig hebben op wat voor figuur ze straks gaan stemmen.

1oog | 14-11-06 | 17:15

@1oog, dat skateboard incident heeft allang op geenstijl gestaan, das al lang terug, het is makkelijker 10 stukjes over balkenende te vinden dan over een ander kamerlid, als je even zoekt in het archief, want als ik het zo lees was je er nog niet bij toen

popo | 14-11-06 | 16:22

@ borderliner 14-11-06 @ 16:03

... zojuist hier in de kantine de discussie "verkiezingen" eens opgestart. En dan is er toch echt een (op zich best wel hippe en lekkere) jongedame die dan zegt:"Ach, bij het CDA weet je wat je hebt, en bij de rest moet je het maar afwachten!"
Weet je wat je hebt? Jaaaa... KUTBELEID! Slechte leiding! n beschamende vertoning!! Inderdaad... je weet wat je hebt....

Comrade Enver Hoxha | 14-11-06 | 16:21

@borderliner 14-11-06 @ 16:03

Die paar roteuro's geven de doorslag. De economie in de hele Westerse wereld trekt aan, en de huidige leiders schrijven die verbetering allemaal aan zichzelf toe. Conjunctuur golft altijd op en neer, maar de politici willen het goedgelovige volk graag anders doen geloven.

Balkenende werd verguisd in 2003/2004, toen iedereen een paar tientjes per maand moest inleveren. Hij bakt allemaal rare poetsen in de aanloop naar de verkiezingen (klapstuk: liegen tijdens het debat over Hirsi Ali.) Maar even jubelen op prinsjesdag, en het halve volk loopt ineens met de stijfburgerlijke professor weg!? (Even zien hoe de stemming om zal slaan als de eerste body bags uit Uruzgan zullen aankomen.)

Het volk kankert altijd op politici dat ze voor de centen op het Haagse pluche zitten, maar ze maken zelf ook de meest voordelige keuze voor hun beurs. Andere zaken zoals een beter milieu, een eerlijkere verdeling van de welvaart (in de wereld) e.d. moeten maar even oprotten. Dom crapuul.

De CDA-posters vervuilen nu menige serre in mijn straat. Zijn gephotoshopte kop lijkt verdomme een gefrituurde aardappel met knikkers als ogen.

Keutelaer | 14-11-06 | 16:17

Ik begrijp het stukje niet
Ik begrijp de kop niet
Ik begrijp het filmpje niet
Kortom, Fleischbaum lult weer eens uit zijn nek

tegengas | 14-11-06 | 16:10

Sinds Pechtold solo is komt er regelmatig iets verstandigs uit. Alexander had beter de lijst Pechtold op kunnen richten in plaats van deze sterfhuisconstructie nieuw leven in blazen. Go Alexander go!

gevallenverstand | 14-11-06 | 16:10

6 zetels? Ik denk dat hij blij mag zijn als er 6 mensen op hem stemmen

Karel Kruizenruiker | 14-11-06 | 16:03

@ Keutelaer 14-11-06 @ 14:16
Overigens vind ik het onbegrijpelijk dat een JP Balkenende met het CDA zo'n grote voorsprong heeft op de rest.
Of zou dan komen omdat hij eigenlijkniets zegt, net zoals de rest van NL. Eigenlijk ook allemaal nietszeggende mensen die eigenlijk de hele tijd iets willen zeggen, omdat het nu eenmaal de tijdsgeest is om iets te zeggen. NL is maar een klein raar kikkerlandje aan te worden, met allemaal nietszeggende mensen die nietszeggende politici straks aan misschien wel 50 zetels helpen. Mijn god waar gaan we naartoe. En dan straks zeuren ze allemaal weer dat JP zo'n modderfiguur slaat. Jongens, zijn die paar eurootjes extra in je zak nu ineens TOCH zo belangrijk?

borderliner | 14-11-06 | 16:03

Doe mij dat filmpje eens dat die excuusnegert Varela wat breekt,ik dacht dat die gasten niks konden breken omdat ze van rubber waren.

Windwak | 14-11-06 | 16:01

Heb je eens een lijsttrekker die eens gewoon relaxed is en zelfs reageert op een GS-mongeaul, is het weer niet goed.. iets te veel Azijnbode gelezen?

Bloedhoest | 14-11-06 | 16:01

Er schijnt een T Shirt te zijn met de tekst "Shoot me i'm voting D66" Als iemand weet waar ik die kan halen mag je me altijd aanspreken ! Uiteraard met "U" dat dan weer wel.

El_CapodiTuttiCapi | 14-11-06 | 15:57

pechtold op naar de zes zetels? bedoelt hij de zes zetels die straks gebruikt gaan worden in gs-tv, voor wie pechtold mij toch de ideale presentator lijkt...

daskapitalist | 14-11-06 | 15:55

@ De Ware Vrijheid 14-11-06 @ 15:28
@ 1oog 14-11-06 @ 15:36

Ik vond dat Rouvoet de betere debater was, maar het heeft voor mij nog altijd iets heel onwezelijks als mensen vrijwillig stemmen op n partij die Christendom en Democratie in 1 adem kan noemen (wat mijn inziens toch ECHT met elkaar in tegenstelling is..) Om over de Christelijke Shariapartijtjes op rechts maar helemaal te zwijgen... Brrrrr. En maar janken over de Boslim-partij!

Comrade Enver Hoxha | 14-11-06 | 15:53

@ De Ware Vrijheid. Ik heb het gezien en ook de stilte in de zaal gehoord en applaus voor Pechtold erna toen Rou uiteindelijk moest toegeven gewoon de hele zaak weer naar de jaren 50 terug te willen slepen aangaande abortus en euthenasie. 55 zetels Christenen in het kabinet, daar wordt ik inderdaad vrij bang van.

1oog | 14-11-06 | 15:36

Ik dacht het echt gehad te hebben met D66 vanwege Alex P., maar alle andere partijen zijn zo aan het kloten, draaien en de boel in de maling aan het nemen, dat ik misschien toch weer bij ze uitkom. Als proteststem, hè, als proteststem. Iemand dat gesprek van Pech met Rou van de KristenhondenUnie gezien? Die verbetenheid en zelfvoldane giftigheid van onze Christenman, om bang van te worden.

De Ware Vrijheid | 14-11-06 | 15:28

Pechtold is n Pierrot-pop! Die ogen wel eens bekeken? Hij was gisterenavond weer lekker op dreef tegen Rouvoet in "Nederland Kiest". Hetzjagd auf Religion!!

Comrade Enver Hoxha | 14-11-06 | 15:25

@redactie Lekker boeiend filmpje en een nog veel interessanter artikel,.. niets beters te posten jongens? Elke keer dat Pechtold een scheet laat over GS staat hij bovenaan de frontpage of in de favorieten. Daarmee benut hij ten volle het feit dat de redactie elke boe of ba die over hun blog gedaan wordt door Bekende Navelstaarders hier op de roze schoorsteenmantel wordt geplaatst. De negatieve toon in het artikel kan dat niet maskeren. Jullie worden gebruikt door het duivelsch manipulatieve brein van Alexander Pechtold ;)

Dikr | 14-11-06 | 15:12

@Hakbarr Laat ik dat nu net een verdienste vinden.

1oog | 14-11-06 | 15:07

@sprookjesprinssletje 14-11-06 @ 14:56

Haha. De persoon die Lousevies en Dittrich weggepst heeft, omdat hij veel te autoritair gevonden werd. Grapjas.

Hakbarrr | 14-11-06 | 15:05

pff lekker boeiend dit zeg.!

rundfunk rudi | 14-11-06 | 15:05

@JackRandom Stem nooit uit medelijden inderdaad. Maar nadekend wat voor "feest" wij gaan krijgen na de verkiezingen met de formatie denk ik dat velen D66 nog gaan missen. En sprookjesprinssletje, daar kan ik het nu helemaal mee eens zijn.

1oog | 14-11-06 | 15:05

@TM 14-11-06 @ 14:45
Jij hebt toch een vriendin? Ik hou het op blikjegrolsch, beetje links van het midden en redelijk sympathieke reaguurder.

sjaakdeslinksesul | 14-11-06 | 15:02

ik vind de man ten minste sympathiek en betrouwbaar overkomen! heel wat anders dan Bos met zijn onbetrouwbare lachje. Ik heb het gevoel dat die vent continu liegt!

sprookjesprinssletje | 14-11-06 | 14:56

TM 14-11-06 @ 14:47

u is turk? dacht dat alleen turken d66 gingen stemmen tegenwoordig.,....

Behangdelul | 14-11-06 | 14:56

Jongens jongens, je weet toch dat je geen mensen mag trappen die al voor dood op de grond liggen, zoals Pechtold en zijn D66...? Is zo zielig, hoeveel ze het ook verdiend hebben... Straks krijgt die club nog stemmen uit medelijden, en dat willen we toch ook niet... Toch? :)

JackRandom | 14-11-06 | 14:55

1oog 14-11-06 @ 14:41

Ik zei ook (bijna dan) ;-)

Salvatore Riina | 14-11-06 | 14:55

Leuk, maar ik stem er niet op.

Proost

Veldwebel | 14-11-06 | 14:54

Is er ook een tv-programma waar ZE niet verschijnen? Ik ben ZE al zeau beau.

Jan Boel | 14-11-06 | 14:54

Heeft ie wel slim gedaan, dit. Geweldig, eigenlijk. Extragratis reclame in z'n kostbare campagnetijd.

LibertasSimplex | 14-11-06 | 14:53

TM 14-11-06 @ 14:45

Tsss, imposter. Iedereen weet toch dat Rookuu Pechtold is? Haha

LibertasSimplex | 14-11-06 | 14:51

als overtuigd pechtold hater moet mij toch van het hart dat dit lang niet zo erg is als de andere in de top 10.

finnish humor | 14-11-06 | 14:48

@Dr.NOOOOO 14-11-06 @ 14:47 : Dank je wel!

TM | 14-11-06 | 14:47

Ik ga wel op Pechtold stemmen... hij verdient het wel

Dr.NOOOOO | 14-11-06 | 14:47

@keesjemaduraatje Nee ratten uit de riolen stemmen op de PvdD.

1oog | 14-11-06 | 14:47

keesjemaduraatje 14-11-06 @ 14:44

ja, klopt toch. Is toch niks mis mee met die uitspraak?

Maaier | 14-11-06 | 14:46

"Ik ben Alexander Pechtold!!!"





(sorry, kon het even niet laten)

TM | 14-11-06 | 14:45

-weggejorist-

keesjemaduraatje | 14-11-06 | 14:44

@HastaLaVistaBaby 14-11-06 @ 14:39
ja het is maar goed dat van mierlo dit niet meer mee hoeft te maken.

Onderbuik | 14-11-06 | 14:42

@Salvatore. Heb met geen van allen medelijden. Als je niet tegen kritiek en grappen over jou kan moet je geen lijstrekker worden. In tegenstelling tot sommigen wordt er in ieder geval niet huilerig gedaan door Pechtold over grappen/kritiek van GS of anderen.

1oog | 14-11-06 | 14:41

We worden belubbert zou van mierlo zeggen

HastaLaVistaBaby | 14-11-06 | 14:39

@Ali 14-11-06 @ 14:30
ja inderdaad: die linkse femke meet met 2 maten, als je orthodox christen bent en van de veluwe komt ben je een minderwaardig mens, maar als je fundamentalistisch moslim bent loopt (groen)links met je weg. Ik stel voor om groenlinksers geen hand te geven, maar een schop.

Onderbuik | 14-11-06 | 14:38

Je zou bijna medelijden krijgen met die man (bijna dan)

Salvatore Riina | 14-11-06 | 14:38

@Behangdelul 14-11-06 @ 14:30
Nee, ik ben eigenlijk Bas van der Vlies *niet op post drukken lul*

sjaakdeslinksesul | 14-11-06 | 14:33

Is fuckje ook campagne aan het voeren?

Traag | 14-11-06 | 14:31

-weggejorist-

Ali | 14-11-06 | 14:30

Ja wat is pechtold zijn nick hier eigenlijk..... wil de echte pechtold opstaan??

dus de echte en niet ala Spartacus;

"i'm Spartatuc, no I'm Spartacus!!!"

Behangdelul | 14-11-06 | 14:30

Ach, es hat schon mal schlimmeres gegeben...

De Pruis | 14-11-06 | 14:29

@Onderbuik. Nou, ik denk dat Wouter prima in staat is zichzelf ten gronde te richten, daar is geen hulp meer bij nodig lijkt mij.

1oog | 14-11-06 | 14:29

@treger: tis alleen lullig dat je met een zetel niet zo heel veel zal bereiken.

Chico lama | 14-11-06 | 14:29

"Aangeschoten konijn" komt spontaan in mij op.

yamahaha | 14-11-06 | 14:28

@1oog 14-11-06 @ 14:20
dat skate-incident is medunkt al vaak genoeg op de treurbuis geweest...
Ik vind de media juist te soft bij onze moslim-lover Woutertje Bos, het wordt tijd dat ze díe eens wat kritischer gaan benaderen...

Onderbuik | 14-11-06 | 14:27

Wie maakt zich nog druk om D66 dan?

John McClane | 14-11-06 | 14:27

jossie45 for president!

sjaakdeslinksesul | 14-11-06 | 14:26

@ cojones

Ik denk dat Pechtold reaguurt onder de nick ganzo:

als dat links groen rode kartel gaat regeren, dan ben ik weg, venezuela ofzo. dan sta ik nog op 22 november voor het bureau van emigratie.

ganzo 13-11-06 @ 21:52

Archibald Hoogezand | 14-11-06 | 14:26

Als het gaat om fundamentele rechten en verworvenheden mbt individuele vrijheden ben je bij hem aan het juiste adres. Zou toch vele GS reaguurders moeten aanspreken?

Treger | 14-11-06 | 14:26

@Chico Ja, over de zoveelste sexuele uitspatting van een of ander ster.. "het gaat om de vraag, Hoe gaan wij met elkaar om"

1oog | 14-11-06 | 14:25

Pechthold is een knappe reageerder, ik denk dat een aantal mensen dondersgoed weet wat zijn nick(s) is/zijn. Ik vind het iig frappant om te zien, dat z'n comments hier totaal niet lijken op wat ie IRL zegt. Dus, op welk podium lult ie uit z'n nek, dat is de vraag.

CoJoNes | 14-11-06 | 14:24

Kijk, excuusnegert Varela die z'n neq breekt of Geert die Sara Kroos voor d'r hol schopt was wel lachen geweest
Maar ja, dát krijgen we natuurlijk niet te zien op teevee

Tobi | 14-11-06 | 14:24

ik heb bij de beste man altijd het idee dat hij volkomen de weg kwijt is. Hij kijkt altijd zo wild om zich heen enz. Dat het kereltje geenstijl leest en toch alle turken voor zich wil winnen blijft ook maar een rare combo... maar goed...

Behangdelul | 14-11-06 | 14:24

ach die Balkenbrij gaat toch nog een keer boulevard presenteren. Vast genoeg reden voor fris commentaar...

Chico lama | 14-11-06 | 14:23

@Gunther let maar op, jouw 2e stukje zal ook magisch veranderen erin..

1oog | 14-11-06 | 14:22

at Gunther.. leer eens duits!
Pechtold ik hou van je.. echt.. maar ik ga niet op je stemmen

Bono | 14-11-06 | 14:21

-weggejorist-

GuntherSchneider | 14-11-06 | 14:21

@Onderbuik. klopt, maar dat zou betekenen dat Geen Stijl een CDA blog is en de arme man nu maar spaart. En er is nog zoveel leuks van Balk te vinden, bijvoorbeeld dat skateboard incident ;)

1oog | 14-11-06 | 14:20

1oog 14-11-06 @ 14:17
Volgens mij is Balk al jarenlang de pispaal en zijn nu eindelijk de andere idioten aan de beurt.

Roberto Fransisco | 14-11-06 | 14:20

Deze verkiezingscampagne laat het weer duidelijk merken; Nederland is afgegleden naar een bananenrepubliek het gaat niet meer om de inhoud.
Wat kan mij bijvoorbeeld schelen dat Rutte kuttekop wanhopig naar een wijf zoekt als Rutte zo sexgefrustreerd is moet ie maar met Rob Oudkerk hoerenlopen dat schijnt een leuk tijdsbedrijf te zijn voor politicy.

jossie45 | 14-11-06 | 14:20

-weggejorist-

GuntherSchneider | 14-11-06 | 14:19

@1oog 14-11-06 @ 14:13
balkenende is de afgelopen jaren al afgezeken door linkse staatsjournalisten bij nova, zembla en meer van die linkse riooljournalisten.

Onderbuik | 14-11-06 | 14:19

@keutelaar. Helaas lijkt het er verdacht veel op dat wij kunnen gaan "genieten" van het fantastische reli kabinet met liberaal sausje CDA-VVD-CU

1oog | 14-11-06 | 14:18

@ Roberto hehe, die andere foto was anders ook niet al te fris ;). Feit blijft dat iedere lijstrekker zo ongeveer behandeld/afgezeken wordt van Wilders tot Pechtold maar de grootste clown niet.

1oog | 14-11-06 | 14:17

Ik overwoog nog D66 te gaan stemmen toen Van der Laan lijsttrekker scheen te gaan worden, maar met charlatan Pechtold aan het roer is het bijna net zo'n ordinair rommelclubje als die mongolen van klein extreem rechts (Wilders/Pastors.) Hij weet de liberalen altijd wel heel leuk op de kast te krijgen, maar gaat dan vrijwillig door het stof!? Heeft die idioot een death wish?

Pechtold kan zich beter richten op de liegende Turken (genocide), die nu bij de PvdA weglopen. Die mogen beslist geen CDA stemmen. Als JP weer de grootste wordt, zucht het land straks nog weer vier jaar onder the odd couple CDA/VVD.

Keutelaer | 14-11-06 | 14:16

het zijn net mensen toch?

Ephemeron | 14-11-06 | 14:15

-weggejorist-

pringleshapedturd | 14-11-06 | 14:15

1oog 14-11-06 @ 14:13
IK WIL GEEN (NEP) NAAKT FOTO'S VAN BALKENENDE.

Heb verdorie net geluncht.

Roberto Fransisco | 14-11-06 | 14:15

They Shoot Horses, Don't They?

Josef Vissarionovits | 14-11-06 | 14:15

Overigens, waar blijft het afzeiken van Balkenende. Iedereen zo ongeveer de revu gepasseerd met nep naaktfoto's als top (laagte) punt.

1oog | 14-11-06 | 14:13

Excuusnegert Varela heeft ook platvoeten.

Traag | 14-11-06 | 14:13

Pechtold is de bom.

de Bruinrijder | 14-11-06 | 14:11

het vragenuurtje op tv straks zal dan ook wel niet doorgaan? vond het altijd wel vermakelijk zo'n stelletje wereldvreemde mensen bij elkaar...

Onderbuik | 14-11-06 | 14:10

Lapzwans.

olifantenpoepertjes | 14-11-06 | 14:10

ehm, zijn werk net als alle lijsttrekkers nu is campagne voeren op straat. Maw hij is aan het werk.

1oog | 14-11-06 | 14:09

-weggejorist-

GuntherSchneider | 14-11-06 | 14:09

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Kansino. Hét online casino van Nederland.
Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online casino Nederland | LOESOE - nieuws en entertainment
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | CoinMart
online bookmakers in Nederland