Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Pappie Harense plunderaar KLAAGT over GeenStijl

joligmans.png Vrijdagavond 21 september. Project X Haren. Villadurpje ging aan gort. StukTV had beelden. Wij publiceerden screenshots. Opdat die losgeslagen roomblanke kudtpubers niet straffeloos een heel dorp in doodsangst des doods alsook leeggeplunderd & kapotgesloopt achter zouden laten zonder daar juridische gevolgen van te ondervinden. Rechtszaak tegen het tuig is HEUTE. Ondertussen in onze mailbox: post van de boze ouder van een sigaretten stelende joligmans die in Harense Appie Heijn alsook in opruiende pose werd gespot. En dat is geen mail vol mea culpa's en beloften over het verstrengen danwel verharden van de opvoeding van Junior (die overigens Raoul Gubbels heet). Het is een mail vol BOZE WOORDEN aan het adres van GeenStijl en onze reaguurders. Want ongevraagd foto's geplaatst en dan ook nog die ongenuanceerde meningen van derden er onder! Of die foto's sofort weggehaald kunnen worden. Want zoonlief wordt gestigmatiseerd voor het stelen van drie pakjes peuken. Welnu, boze vader. Krijg de tiefus. Een excuusbriefje sturen waarin u stelt dat 'geweld ten aanzien van overheden, personen alsook het moedwillig vernielen van persoonlijke en publieke zaken, veel zwaarder gestraft moet worden, dan een winkeldiefstal met drie pakjes sigaretten' leest bij ons als: 'Mijn zoon is eigenlijk onschuldig WANT anderen waren veel erger'. Dikke vette jammer voor Raoul, maar uw zoontje staat overduidelijk IN een onrechtmatig betreden (want gesloten) Albert Heijn, en die pose met die fles drank in zijn handen zegt 'opruien' en niet 'feesten'. Dat maakt hem net zo goed tot 'echte' hooligan die geweld ten aanzien van overheden, personen alsook het moedwillig vernielen van persoonlijke en publieke zaken op zijn naam heeft tijdens de Slag om Haren als al die anderen op wie u de schuld af probeert te wentelen. Derhalve: de foto's blijven staan. Als lesje zelfreflectie. Groetjes!

Reaguursels

Inloggen

Grappig. Eens een keer blanke (welgestelde) jongeren.

Zouden ze in de bimre eens moeten doen zo'n feessie.

Dan is de overheid echt de lul.

Tha Analyzer | 09-10-12 | 21:11

Raoul kan zijn baantje bij de Appie wel vergeten... Dat niveau werk is dan ook het enige wat die nog kan krijgen, gezien bij het googlen van zijn naam hij waarschijnlijk af zal vallen bij 80% van de sollicitatie rondes. En terecht:
1. roken is ongezond
2. plunderen voor 15 euro is triest
3. aanwezig zijn bij/en deelnemen aan rellen is nog veel triester

#LOZER

Melvinmellie | 09-10-12 | 20:55

Meneer verandert steeds zijn facebook adres, dit is zijn huidige adres: www.facebook.com/RRgubbels

B1llythekl1t | 09-10-12 | 18:49

Weinig godwins in de draad met zo'n achternaam. Tegenvallertje.
pius | 09-10-12 | 02:08

Jij had dus toch anders verwacht, hmm?

HankySPanky | 09-10-12 | 02:38

Weinig godwins in de draad met zo'n achternaam. Tegenvallertje.

pius | 09-10-12 | 02:08

Ik had eigenlijk verwacht dat meneer op de plaatjes achter onderstaande link al eens in de inbox zou zitten..
www.dumpert.nl...

b-ry | 08-10-12 | 16:21

dat vond ik tot nu toe de mooiste foto's van het hele project x te haren, kunnen ze mooi gebruiken in een reclame campagne van de politie, of als bijlage tijdens een presentatie van de gegevenes voor de verzamelde pers.

Umberto die trotzoni | 08-10-12 | 23:02

Beste vader met de ongelukkige achternaam:
.
Opportunistisch gebruik maken van rellen om te plunderen, is, ook voor een laag bedrag, ERNSTIG.
.
En HET stelen van wat-dan-ook brengt het risico van aan de digitale schandpaal genageld worden met zich mee.
.
Deze keer Uw zoon. Pindakaas.

hotmint | 08-10-12 | 22:47

Plunderaars moet je kunnen je afschieten in tijden dat de Staat je niet kan beschermen. Jammer voor steeldief Raoul Goebbels dan, hij is er nu nog genadig van afgekomen met een face plaatje. En zo nog een klein strafje van die D66 rechtbank en alles is weer goed.

Dikke Worst | 08-10-12 | 22:06

@h7051 | 08-10-12 | 12:18
Ik wel, als ouder past maar een enkel ding: grote schaamte dat je opvoeding zo gefaald is.

En ja, ik ben zelf ook een jongere.

Inferi0r | 08-10-12 | 21:48

-weggejorist-

Rebbels | 08-10-12 | 20:40

Lastig heh, papa Goebbels, ehh, Gubbels om uit te leggen aan je zakenvriendjes. Je zoon gaat een glansrijke carriere tegemoet....... not.

DSM IV: 302.89. | 08-10-12 | 20:29

@rara | 08-10-12 | 13:07
Zie ik nu een Jumbo-manager bij de Appie plunderen?
hehehe, Ja de Jumbo mag wel eens achter zijn oren gaan krabben en de voorraad tussendoor eens gaan checken bij deze floor manager.

dutchxxs | 08-10-12 | 19:56

Jongeheer Raoul heeft strontmazzel dat hij in het bedrijf van z'n pa werkzaam is.. Misschien dat dat ook de reden is dat pa wat aan damagecontrol probeert te doen.

vilmer | 08-10-12 | 19:44

Raoul krijgt het benauwd. Op facebook gaat hij inmiddels daarom ook als Raùl Gubelini door het leven.

B1llythekl1t | 08-10-12 | 19:34

-weggejorist-

Freedom4 Ever | 08-10-12 | 19:32

@chiel_labiel | 08-10-12 | 13:37

"Nu loopt de overheid ook nog eens accijns mis van drie pakjes sigaretten.... Dat maakt ze echt pissed"

Dus niet. Die accijns is al door de winkelier betaald. En is dus net als de btw inbegrepen bij de verkoopprijs.

www.studioeconomie.nl/2efase/les7150/u...

WayeM | 08-10-12 | 19:23

Al zou mijn pa 't flikken om e-mails met zulke belabberde interpunctie te versturen, dan zou
ik m'n vandalengedrag op zijn pc'tje
gaan botvieren ipv op de Harense rododendrons.

jeroendealwetende | 08-10-12 | 19:15

Jeugdzondes? Ieder van ons had dezelfde fout kunnen maken? Hij was niet zo slecht bezig als de echte hooligans?
Lees ik dat nu echt in sommige comments?
Gaan we onderscheid maken tussen 'echt heus naar bah' crimineel gedrag en 'nou ja, niet echt leuk en beetje fout gebbetje maar moet kunnen' crimineel gedrag?
NEE, wat mij betreft maken we dat onderscheid niet.
.
Raoul heeft een paar dingen fout gedaan:

Hij is naar Haren gegaan ondanks herhaalde oproepen van gemeente-vertegenwoordigers en anderen om NIET te komen. Er was geen feest en er was geen vervangende aktiviteit. Dat is op zich geen strafbaar feit maar je kunt jezelf afvragen met welke intentie meneer is gegaan. Beetje keten en kijken hoe het loopt? Je mag aannemen dat de ouders weten waar hun kroost uithangt en dan is het al merkwaardig dat een vader of moeder dan niet zegt: alles leuk en aardig Roeltje maar jij gaat niet richting Haren. Wij kunnen op onze klompen aanvoelen dat de stront richting de ventilator zal gaan en omdat jij dat blijkbaar niet aanvoelt of het risico niet ziet gaan wij ons fijn van onze ouderlijke plichten kwijten. Je kijkt maar naar The Voice of Holland en verder geen gelul.
.
Door naar Haren te gaan vormt Raoul, samen met andere feestgangers, een prachtige dekmantel voor de professionele relschoppers. Ook dat kun je hem niet ten laste leggen maar het is wel de realiteit. Nietwaar Pappa Raoul? Er is een causaal verbandje te leggen. Met een meute schapen om je heen kan een kern wolven toeslaan.
.
Als de pleuris uitbreekt voelt Raoul ineens het heldendom binnen handbereik. Als ik nu toch eens een paar pakjes sigareten kan jatten, dan hoor ik er bij. Hij neemt de beslissing om dat te doen. Spontaan maar niettemin gaat er een gedachte aan zo'n aktie vooraf. Niet iedereen doet het. Niet iedereen voelt de behoefte om bij tuig te willen horen. Drie pakjes sigaretten stelen is stelen. Het is onrechtmatig toeeigenen van andermans eigendom. Het is en blijft FOUT en gezien de omstandigheden in Haren was het extra fout. Een slecht voorbeeld doet immers vaak slecht volgen.
.
Achteraf berouw hebben, het spijtoptantje uithangen, komt te laat.
Take it like a man. Ook de extra straf die je krijgt door de naamsbekendheid in de social media. Je hebt het zelf opgezocht en dit had je kunnen verwachten. Je vaders briefje is de realiteit voorbij. Vind troost in het Oud Hollands gezegde: 1 moment van onbedachtzaamheid maakt dat men jaren schreit. Velen gingen je voor en er zullen nog velen na je komen.

Miep Scharensliep | 08-10-12 | 19:08

Hoezo foto's blijven staan? Gigapics moeten het worden.

Andersom dag | 08-10-12 | 19:00

Iedereen is verantwoordelijk voor z'n eigen daden.
Zowel de vader voor de opvoeding van zijn zoon en de zoon voor zijn optreden in Haren. Het zal je vader maar zijn. Zoonlief zal het ongetwijfeld ver schoppen in de maatschappij. Leuk, zo'n "dappere" voornaam hebben en dan zo'n loser/sneu figuur zijn. Tegenstrijdiger kan het niet. De brief van de vader is om je rot te lachen, maar ook verontrustend.

elizabeth88385416217 | 08-10-12 | 18:52

Qua interpunctie een slecht voorbeeld voor zijn zoon. Dat is wel jammer.

konoko | 08-10-12 | 18:45

We hebben allemaal jeugdzondes. Aan een kant is het natuurlijk een goede les voor de jongeman. Aan de andere kant is het ook begrijpelijk dat hij deze stress niet op zich wil hebben. Ieder van ons had op die leeftijd dezelfde fout kunnen maken om met zoiets mee te doen. Toch is er ook weer zoiets dat dit gedrag absoluut niet ongestraft mag gebeuren.

sulkava | 08-10-12 | 18:28

Zo boos vind ik die brief niet.
Of voelen jullie je nu zo snel aangevallen?
Wat overigens niet wil zeggen dat ik pappie's mening ondersteun. Verre van dat. Als Raoul niet op de foto had gewild als crimineel, had ie zich niet crimineel moeten gedragen.

Lampelul | 08-10-12 | 18:17

Beste M. Gubbels,

Raoul Gubbels had zich moeten beseffen dat wanneer hij gefilmd wordt door derden bij het plegen van een strafbaar feit, dit in de huidige tijd van sociale media/internet niet snel zou worden vergeten.

Het delen van je privé leven is een keuze. Zo getuigen zijn facebook en twitter pagina ook. Enkel personen met toegang kunnen de tweets lezen. Uw zoon Raoul Gubbels is blijkbaar niet al te snugger, want de consequenties van zijn acties in Haren had Raoul Gubbels van te voren kunnen zien aankomen.

Uit u mail leid ik af dat Raoul Gubbels nog minderjarig is en onder uw verantwoordelijkheid valt. Dat kan Raoul deels vrijpleiten, ik bedoel we hebben allemaal wel eens een fout gemaakt. Uit uw mail kan ik enkel vaststellen dat u heeft gefaald in de opvoeding, in ieder geval op die bewuste dag. Door dit gevoel van onmacht te uiten in frustratie en te spuwen richting Geenstijl en consorten is geheel ongefundeerd en is geen goed voorbeeld voor Raoul Gubbels.

Mijn advies is; laat Raoul Gubbels lekker zijn schoffelweekje hebben en heb een keer een goed gesprek. Heb wat meer aandacht voor uw kind.
Dan komt alles wel weer goed hoor.

Freakster1986 | 08-10-12 | 18:13

Fornicator Formicida | 08-10-12 | 12:18

Ik geloof dat het programma "Hooligans springen voor de trein" gaat heten. We waarschuwen wel vast de forensen, stukje hooligan in de wissel is natuurlijk gelijk mega-vertraging...........

Vix707 | 08-10-12 | 17:48

Bubba is wel weer eens toe aan iets dat strak en roomblank is. Derhalve niet schoffelen in het gemeenteplantsoen, gun Bubba ook eens wat.
Gubbels is in Troubles !!

Vix707 | 08-10-12 | 17:46

-weggejorist-

dezeookalbezet | 08-10-12 | 17:38

Raoul Gubbels, genaaid door het jatten van 3 pakjes sigaretten. Hoe dom ben je dan?
Zegt genoeg over de ouders.

Mask | 08-10-12 | 17:28

Raoul Gubbels *proest* is een vieze steeldief en zijn papa heeft het reflectief vermogen van een houtvlot. Zo, gewoon omdat dit kan.

Als meneer in zijn brief tenminste nog wat negatiefs had gezegd van de acties van Goebbels junior, had je nog enig respect kunnen opbrengen. Maar het wijzen naar anderen en zeggen, zij zijn veel stouter en Raoul is eigenlijk slachtoffer nu, beetje laf.

Raoultje is kind van deze tijd, kent het begrip sociale media heel goed en hij had kunnen weten dat dit gefilmd/ gefotografeerd zou worden en op de internets zou komen.

Als je dan zo stoer proletarisch wilt winkelen en tof wilt doen in Haren, moet je ook je smoel houden als anderen het minder toffe gedrag duiden. Oorzaak --> gevolg Goebbels, jammer voor je.

sorry voor de naamsverandering maar hij is te leuk ;)

Baruch de Spinazie | 08-10-12 | 17:23

Maar van de 'echte hooligans' vindt die vader het dan wel weer jammer dat ze niet duidelijk te zien zijn. Hoe consequent.

Zoetwaterpanharing | 08-10-12 | 17:16

Piet_Snot | 08-10-12 | 16:48 | + 1 -
Grillen, op de InternetBBQ van dit soort Hooligans.
Eigenlijk moeten zijn ouders op de InternetBBQ, want zij hebben gefaald tijdens het opvoeden van hun zoon Raoul Gubbels.

Ella | 08-10-12 | 17:16

Raoul Gubbels kan beter zijn naam veranderen of niet solliciteren op banen waarbij tegenwoordig even een googletje aan te pas komt (en dat zijn er nog verdomd weinig). Raoul Gubbels is niets dan een ordinaire dief, een plunderaar en rellende asociaal. En zijn vader en moeder moeten zich diep schamen dat ze hem zo opgevoed hebben. Tuig!

Perv | 08-10-12 | 17:14

Wat een lutser, moet je je zoon maar beter opvoeden paupert.

Prietpraat&Co | 08-10-12 | 16:58

en dan ook nog het gore lef hebben om een dergelijke brief te schrijven. ouders direct mee straffen wegens achterlijkheid (is dat strafbaar in NL?)

BozeHenk | 08-10-12 | 16:57

"Geenstijl has been reported to the cyber police! "
www.youtube.com/watch?v=3op4h57kCLU

Consequenties zullen nooit meer hetzelfde zijn!!!111!!ONE!!!

Johanvb | 08-10-12 | 16:55

Vader en zoon Gubbels is mijn tijd en mening onwaardig...
Ik ga wat nuttigs doen!

guillaume | 08-10-12 | 16:09

Raoul Gubbels werkt volgens zijn linkedin (huh???) zelf bij een supermarkt! LOL. Zal je baas blij mee zijn vriend!

Leraar | 08-10-12 | 16:04

Wie geschoren en geknipt wordt, kan beter stil blijven zitten. Deze wijsheid is blijkbaar nog niet tot Gubbels senior doorgedrongen.

brutus68 | 08-10-12 | 16:00

Ku kunnen we Raoul Gubbels lekker googlen hihi.

MBeen | 08-10-12 | 15:59

Meesten: Als het jullie zoon geweest was had je wel anders gepiept.
GS: onmiddelijk doen wat vader vraagt, stijg boven jullie zelf uit, jullie hebben je punt gemaakt.
............ geld inzamelen doet voor plastische chirurgie, vrijgeleide en zakcentje voor eeuwigheid op subtropisch eiland........

zwemverbrander | 08-10-12 | 15:52

Het mooiste is (ironie), dat Raoul pas na het schrijven van de brief met naam online staat. Voorheen was het een anonieme foto die enkel door familie en bekenden werd werd. Nu 'kent' iedereen hem...

Of is dit de tactiek van de vader om de jongen welliswaar online te kijk te zetten, maar hij voor het stelen geen straf meer krijgt?

PisFinger | 08-10-12 | 15:51

@neemjemoederindemali | 08-10-12 | 12:45
"3 pakjes peuken jatten is natuurlijk niet zo erg als een heel dorp slopen vindt pappa Goebels. Lieve mijnheer Goebels, je zoon is een crimineel, een smerige steeldief en een hooligan.
Je hebt gefaald ouwe rukker, jammer voor de maatschappij dat je een kind hebt gekregen, nog erger dat je zelf denkt dat je zoon een aanwinst is voor de maatschappij. Lieve mijnheer Goebels, je zoon is een smerige steeldievende parasiet, jammer dat er geen ddt meer is om hem uit te roeien."

Beste meneer Gubbels,
Bovenstaand comment is afkomstig van een volwassen vent én vader, één van de velen die op Twitter dat feestje in Haren heeft gepromoot, (niet de rellen) want daar kreeg hij als keurige en volwassen vent én vader een enorme kick van.

Deze keurige volwassen vent én vader die natuurlijk zelf nooit iets heeft geflikt toen hij jong was, maakt uw zoon - die drie pakjes peuken heeft gejat en verder nooit bij zulke zaken betrokken is geweest - uit voor crimineel, een smerige steeldief, een hooligan en een smerige steeldievende parasiet. Hij voegt er nog aan toe dat hij het jammer vindt dat er geen DDT meer is om hem uit te roeien.

Als ik kind was, zou ik u graag als vader willen hebben en niet deze doorgeslagen gek, die meent u op deze manier de les te moeten lezen en uw zoon uit wil roeien om het jatten van drie pakjes sigaretten. (wat ik overigens niet goed wil praten)

Verder verbaas ik mij erover dat het comment van deze keurige *kuch* vader niet is weggejorist.

La Vie En Rose | 08-10-12 | 15:45

Dit soort gedrag heeft niet altijd iets met opvoeding te maken. Kan ook te maken hebben met een nog niet volledig ontwikkelde prefrontale cortex. Die is pas rond je 21e volledig ontwikkeld, en heeft o.a. de taak primitieve impulsen te remmen. Vandaar ook het achterlijke gedrag van veel jongeren.

caspert79 | 08-10-12 | 15:43

Vraag paplief om zoonlief dit te leren: wie met vuur speelt moet op de blaren zitten, een levenslange wijze les. succes.
Trouwens, die jongen heeft zelf ook geen ballen, want paps gaat dit eventjes regelen voor hem. Laat het hem maar zelf doen, hij is de schuldige en dus moet ie zelf het verzoek neerleggen bij geenstijl. Ik vermoed dat die zoon eigenlijk erg trots is op zijn daad en op het feit dat ie op internet staat. Pa duidelijk minder...

berg beschouwt | 08-10-12 | 15:32

Mijnheer Gubbels sr. heeft niet zo veel ervaring met social media en nog minder met het verzoeken om verwijdering van foto's. Bovendien mag mijnheer Gubbels sr. wel eens een snelcursus interpunctie volgen, maar dat terzijde.

Ignatius Barracuda | 08-10-12 | 15:32

twitter.com/SaskiaBelleman
Advocaat vind smartengeld voor politie onzin. "Ze hebben voor dit werk gekozen, dit kàn erbij horen. Werk is niet altijd leuk." #Haren

Persoonlijk belaagd worden is een strafbaar feit. Niemand kiest ervoor vermoord te worden, in elkaar geslagen te worden of beledigd te worden. Als je een agent wat aandoet, moet je ook mans genoeg zijn zonder te zeiker te gaan schoffelen, te gaan betalen en te gaan zitten.

Geachte Amice, de politieambtenaren zijn niet onze boksbal.

Feynman | 08-10-12 | 15:26

Niet zo overdrijven @vanRossem. Zie nergens boze woorden in die mail.

Voor vaders uit Haren en overige vaders: lees het comment van @Kaas de Vies | 08-10-12 | 12:26

Zo moeten jullie het aanpakken!

@AshleyJ"Ash"Williams | 08-10-12 | 12:45

Die kan ook. Vooral dat argument dat verspreiding van zijn naam en foto gevolgen kan hebben voor de toekomst van zijn nog jonge zoon die nog nooit bij zulke zaken betrokken is geweest.

Nochtans vermoed ik dat die reactie van Kaas beter aanslaat bij de redactie.

La Vie En Rose | 08-10-12 | 15:20

"Hee, bedankt Pap. Nu sta ik wéér in de kijker, net wat nadrukkelijker dan na dat Haaren fiasco."

Overigens hoeft het niet per definitie de 'doodsteek' voor je carriere te zijn hoor. Met je ponem bij alle media, met naam en toenaam, genoemd en benoemd te worden, je kunt dan nog gewoon de politiek in bijvoorbeeld. Kunt zelfs lijsttrekker bij een van de toonaangevende politieke partijen worden.

IzNoGood | 08-10-12 | 15:11

Zo boos is de brief nou ook weer niet maar wel kansloos. De taal en vorm is van zo'n laag niveau dat ik wel snap dat meneer zijn kroost ook niet al te best terecht komt.

Datzegiktoch | 08-10-12 | 15:03

Ach natuurlijk, Raoul was toevallig in de buurt om een pakje sigaretten te halen. Zag dat de deur werd ingetrapt en dacht zonder te betalen de saffies mee te nemen. Ik weet niet waar Rauol vandaan komt maar hij had ze natuurlijk ook gewoon bij de benzinepomp bij hem om de hoek kunnen kopen. Dat had dit knulletje een hoop ellende bespaart.

Roscoo1963 | 08-10-12 | 15:03

Fred Janssen | 08-10-12 | 14:28
Wat een geniaal stukje tekst.

Pepp1 | 08-10-12 | 14:57

Ik vind wel dat we nu bij elke foto moeten proberen een naam te verkrijgen. Dat lijkt me fair ten opzichte van deze darth vader

Bill Cosby | 08-10-12 | 14:53

@Jos Schmitz | 08-10-12 | 13:36
3 pakjes sigaretten hebben geringe waarde, volgens het OM wordt dan een geldboete geëist.

Stir Glenfarclas II | 08-10-12 | 14:46

Nou, Raoul. Succes dan maar met solliciteren straks. Je staat er bruin op, knul.

Libertinowitz | 08-10-12 | 14:45

Een onvervalste boehoe & huiliehuilie!

Illegale realist | 08-10-12 | 14:44

Fred Janssen | 08-10-12 | 14:28
Ik vind het ook maar vreemd dat je met 23(?) man achter een bal aanholt....

Humungousfungus | 08-10-12 | 14:44

Fred Janssen | 08-10-12 | 14:28 |

Beste Mevrouw Fred Janssen,

Mooi stukje alleen u bent vergeten te vermelden dat Johan Vlemmix is gevallen en heeft een gat in zijn kop en ligt nu in het ziekenhuis dit is geenstijl dat u dat niet vermeld heeft.

Mvg,

Grafdelver

Grafdelver. | 08-10-12 | 14:37

Het zijn geen drie pakjes maar vier pakjes.
Het liegen zit een Gubbels kennelijk in het bloed.

nootzaak | 08-10-12 | 14:36

Fred Janssen | 08-10-12 | 14:28 | + -2 -
Hoi Raoul

Zatkniss | 08-10-12 | 14:33

Compleet blind voor de realiteit deze vader. Had dezelfde energie in de opvoeding van zijn zoon moeten steken. Maar goed, iedereen krijgt wat 'ie verdient. Lekker voor ze. Aan alle nieuwe ouders: zeg ook eens nee tegen je koter.

Pias | 08-10-12 | 14:32

@Fred Janssen | 08-10-12 | 14:28

Flikker dan op en kom hier niet staan te janken, stuk onopgepompt varkensblaas.

Raoul Gubbels is een ordinaire steeldief, dat mag gerust aan de kaak gesteld worden hier.

neemjemoederindemali | 08-10-12 | 14:32

Van Rossum krijg zelf de tiefus! Wat ben je toch een lamlul van een TMG braak-verbalisator, een peop-zwetser en een lui-denker. Hoe kan je erbij dat GeenSteijl een Law-and-Order site is? Waar herken ik ook maar ergens het heldhaftige onderschrift "Tendensieus, ongefundeerd en nodeloos kwetsend", het is een en al burgerlijk wetboekje wapren gevat in geforceerd vmbo zweem. Daarbij is de mail van deze boern-en-butenlui-terrorist-pappie helemaal niet -vol boze woorden-, maar lezon en denkon is iets dat er bij het TMG journaile er wel vaker bij inschiet. What's next Van Rossum? Een schrijfkramp over hoezeer downloaden heus niet mag, met inclusief huil platenlabelbaasje? Wat is het hier toch gewoon kudt geworden na die TMG overname. GS TMG Sport Internet katern, schrijf nog eens iets over voetbal. Toe kom op. Maar doe het verdomme in GS steijl: Voetballers hebben allemaal herpes in hun hersenen, welke mongool gaat er anders iedere zaterdagochtend achter een opgepomte varkesblaas aanhollen met 22 andere stinkende klootzakken. Voorzetje is er. Of nog een stukje over Britt Deckers (who?), indeed. GeenStijl TMG stijl is gewoon kudt.

Fred Janssen | 08-10-12 | 14:28

Raoul Gubbels heeft rare ProjectX haren

Hans Otjens | 08-10-12 | 14:25

Meelopers zijn net zo erg als aanstichters
<insert random godwin>

panadol | 08-10-12 | 14:25

Weet je wiens naam men ook als 'gubbels' uitsprak..?

eaupabakker | 08-10-12 | 14:24

Na de Nimby, nu ook de Nimf: Not In My Family

The Green*Machine | 08-10-12 | 14:24

Gevalletje alle kinders zijn vervelend, behalve de mijne. Die doet echt niets hoor.

The Green*Machine | 08-10-12 | 14:23

eris.geen.overheid | 08-10-12 | 14:16 | + 0 -
Jij bevestigd mijn post onder
Zatkniss | 08-10-12 | 13:57 | + 0 -
Zonder meeloop tieners was het voor dat uber tuig een stuk moeilijker hun misdaden te plegen.
Niemand dwong Raoul Gubbels daar te zijn of er naar toe te gaan en zeker niet die winkel binnen te treden teneinde zich wederrechtelijk kankerstokjes toe te eignenen? Of wel

Zatkniss | 08-10-12 | 14:19

Treurig varken,bedankt dacht even dat hij was opgestaan weet maar nooit toch,je hoort en ziet de laatste tijd allemaal van die rare dingen zag een zaterdagavond toen ik wilde gaan slapen nog roze olifanten onder mijn bed,maar toen ik smorgens wakker werd zat mijn snikkel in de frietpan.

Grafdelver. | 08-10-12 | 14:19

Op zich heeft papa een goed punt, het is duidelijk dat deze jongen niet tot de harde kern behoort. Dat waren namelijk degenen die bewust wegdoken voor de camera...

Echter als je geschoren wordt moet je stilzitten... jammer dat papa dat niet doorheeft

Gloeiende Kip | 08-10-12 | 14:17

Vooraf: Die jongen is natuurlijk hardstikke schuldig ("Dikke vette jammer..." inderdaad).

Maar, toen ik die video bijna-live zag, was dat die lui met hun hoodies die geoefend eventjes met twee klopjes dat AH raampje intikten, en toen daarna de camera binnen dacht ik wel potverdrie al dat professionele tuig verbergt hun hasses diep onder de hoodie, en het domme meeloop-tiener-tuig denkt daar natuurlijk niet aan dus ra ra ra wie worden er gepakt en wie niet?

Nogmaals ik vind niet dat de domme meeloop-tieners hun straf moeten ontlopen, maar ze waren duidelijk een convenient rookgordijn voor de hardcore plunderaars die er toch zeker ook tussen liepen.

eris.geen.overheid | 08-10-12 | 14:16

Grafdelver. | 08-10-12 | 13:5
U bevestigt weer eens de wet van Godwin

WaitingLine | 08-10-12 | 14:13

-weggejorist-

Boer in 020 | 08-10-12 | 14:10

Ik vind dat "boos" wel meevallen in de mail. En ja, die frustratie snap ik wel. Het echte, nog ergere tuig komt altijd weg.

Boer in 020 | 08-10-12 | 14:10

Pappie heeft inmiddels vast al een "Bewijs van goed gedrag" voor zoon Raoul aangevraagd bij de gemeente Haren, om z'n woorden kracht bij te zetten.

V®aagTeken | 08-10-12 | 14:05

-weggejorist-

stenenvissert | 08-10-12 | 14:01

jezus kerel... pappa, wat ben jij triest. Je zoon is gewoon een lullo en hoop die ie hiermee zijn les heeft geleerd en dat zijn straf passend zal zijn.

hubiex dk | 08-10-12 | 14:00

@Grafdelver. | 08-10-12 | 13:58 Dat was niet zIJn opa, vriend.

Treurig varken | 08-10-12 | 14:00

Gubbels bekende naam,...... maar opa heeft ook veel kapot gemaakt in WO!!

Grafdelver. | 08-10-12 | 13:58

De onbedoelde gevolgen van snelrecht...

Ondanks vele onder ambtseed opgemaakte verklaringen vinden de advocaten het wonderbaarlijk dat de politieambtenaren in alle chaos nog details en feiten hebben kunnen verwerken in proces verbalen.

Twee mannen zijn nu al veroordeeld voor rellen. Ze zaten in voorlopige hechtenis in afwachting van hun proces. Ze kregen allebei een vrijheidsstraf gelijk aan hun voorarrest.

De meeste verdachten komen door het snelrecht vooral vervroegd vrij.

Feynman | 08-10-12 | 13:57

Het goede aan het verhaal is dat nu ook een meeloper wordt gestrafd. De gepleegde misdaad is idd niet de ergste, maar door het daar zijn en meedoen kunnen de echte reljongeren hun misdaden plegen. Meelopers maken het allemaal mogelijk. Weet je met wie ook duizenden jongeren hebben meegelopen?
Meelopen en kleine misdaden plegen is nu FF toch wat gevaarlijker geworden. Internet straft hard en onmiddelijk

Zatkniss | 08-10-12 | 13:57

@epsilone | 08-10-12 | 13:54 | + 0 -
Denk dat dat wel meevalt. Gewoon een jeugdzonde.

Kaas de Vies | 08-10-12 | 13:56

whahaha, als er een werkgever straks zijn naam googled is hij wel mooi fucked. smile your on GS! maare serieus is toch compleet z'n eigen schuld, ik zit er niet mee. wat een lutser zeg.

epsilone | 08-10-12 | 13:54

Hij was 'maar' een plunderaar, nu is hij een bedelaar.

seven | 08-10-12 | 13:53

Het valt niet mee om als ouder te weten dat zoonlief ook een slechte trek in z'n karakter heeft, helaas hij zal op de blaren moeten zitten!

lanexxx | 08-10-12 | 13:53

What's in a name!

Woods | 08-10-12 | 13:51

@Ton Plafond | 08-10-12 | 13:09 | + -6 -
Dat is helemaal geen plezier want ik ben gewoon een "nobody", net als iedereen. Maar ik kies er niet voor om met mijn bakkes strafbare feiten te plegen voor draaiende camera's. Ik kies bewust voor anonimiteit. Je hele gedachtegang klopt voor geen meter.

Voor de rest heb ik het steeds over proportionaliteit. Wat is je probleem Ton, of moet ik jouw identiteit ook waar direct onthullen?

Kaas de Vies | 08-10-12 | 13:49

Geweldig!! Als ik ergens van kan genieten, is het dit wel! Smile!

Meneer voor jou | 08-10-12 | 13:42

sigaretten maken meer kapot dan je lief is

Freek6720 | 08-10-12 | 13:37

Ik gok dat papa een paarse broek draagt. En mama een mantelpakje. En dat raoel op geen van beiden lijkt, qua uiterlijk.

Jos Tiebent | 08-10-12 | 13:37

Winkeldiefstal is iets uit een geopende winkel wegnemen, dit is stelen.tijdens ordeverstoringen. Dat heet plunderen ongeacht hoeveel je steelt. Scheelt dat het strafverzwarend is.
Nu loopt de overheid ook nog eens accijns mis van drie pakjes sigaretten.... Dat maakt ze echt pissed

chiel_labiel | 08-10-12 | 13:37

Op het jatten van 'maar' drie pakken peuken staat nog altijd een max. straf van 4 jaar. Lees maar. Artikel 310 WvSr. "Hij die enig goed dat geheel of ten dele aan een ander toebehoort wegneemt, met het oogmerk om het zich wederrechtelijk toe te eigenen, wordt, als schuldig aan diefstal, gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste vier jaren of geldboete van de vierde categorie." Dat de wetgever, de Tweede Kamer de rechterlijke macht toestaat haar achterste af te vegen met de wet door voor diefstal, zelfs met geweld belachelijke taakstrafjes op te leggen, in plaats van een kwart van de max straf voor first offenders, (Dan kreeg zoonlief voor die slechts drie pakjes peuken een jaartje om na te denken) is een tweede. Feit blijft dat paps helemaal niks te klagen heeft. Papa Gubbels kan beter in plaats van te mauwen bij GS zijn zoon eens flink onder handen nemen, want van het flutstrafje dat de rechter hem op zal leggen zal ie zeker niet onder de indruk zijn.

Jos Schmitz | 08-10-12 | 13:36

nou de eerste relschopper is al veroordeeld tot maar liefst 42 dagen cel!!! zal voorarrest wel afgaan denk ik dus... lachertje dus.. kudtrechter!

swaffelkaffer | 08-10-12 | 13:36

Terpen-tijn | 08-10-12 | 13:17
De plunderaar is inmiddels gepakt (dmv fotos, goede zaak!) en gaat ook zeker bestraft worden voor wat hij heeft gedaan. De vraag is of je hem dan nog aan de digitale schandpaal moet laten bungelen...

WaitingLine | 08-10-12 | 13:34

Onze briljante facebookgeneratie heeft nog steeds niet helemaal door dat het onverstandig is om stoute dingen te doen als iedereen om je heen met een camera in zijn handen staat.
Ben het wel met pa eens dat een lullig winkeldiefstalletje minder erg is dan iemand ongelukkig slaan. Maar toch, de gelegenheid maakt de dief, en in dit geval had Raoul kennelijk niet de morele bagage meegekregen om de juiste keuze te maken. Denk daar ook eens over na pa, je zoon is een gauwdief. Hoe komt dat?

canardo | 08-10-12 | 13:30

-weggejorist-

The_Challenger | 08-10-12 | 13:30

Lees net dat een agressor die een erg grote rol bleek te hebben tijdens de rellen in Haren, na aftrek van zijn voorarrest weer naar huis mag. Hoeft ook geen storting te doen in het Schadefonds en zal naar alle waarschijnlijkheid alleen zo af en toe een kopje thee mogen gaan drinken met iemand van de reclassering. Dat zal hem leren!!!!!1111!!1

harry poster | 08-10-12 | 13:29

Sja, met zo'n mentaliteit krijg je dus dat een zoon die zulke dingen doet en daar niet zo'n groot probleem in ziet. Net als zijn vader, meneer normvervaging.
Wie wil er nog wat leuke plantjes uit de tuin van deze mensen? Vinden ze vast geen al te groot probleem.

doenormaal! | 08-10-12 | 13:29

Raoul Gubbels, hebben je ouders je niet geleerd dat roken slecht voor de gezondheid is, en jatten bij de AH slecht is voor een eventuele carriere?
Nou Raoul Gubbels, veel succes met je verdere carriere. Belt U ons niet, bellen wij U ook niet.
Mazzel.

MyCatIsDoingThis | 08-10-12 | 13:27

Ach wat jammer nou, it's all over the internet, zelf al zou GS het hier weghalen... Wat een naïviteit van paps, maar wel leuk voor wat hernieuwde aandacht natuurlijk.

Rest In Privacy | 08-10-12 | 13:24

Hij heeft op zich een punt, is alleen niet handig om dat te maken... Zijn zoon wordt nu zowel door de rechtstaat als door het "Gesundes Volkeempfinden" van de reaguurders veroordeeld; het is in de geschiedenis eenmaal eerder voorgekomen dat het eerste de formele basis voor het tweede vormde.

aceofspades | 08-10-12 | 13:23

@ITEACHYOU | 08-10-12 | 13:15
Die vader had er niets mee te maken, totdat hij zich er mee ging bemoeien. In plaats van een beetje slapjes foto's weg te halen en een excuustruus een mea culpa neer te laten pennen, zegt GS dat papa op kan pleuren en dat zoonlief maar moet leren leven met de gevolgen van zijn daden. Volledig terecht.

Papa heeft gegokt en verloren. Jammerrr!

dlseth_ | 08-10-12 | 13:22

Zeg boosmeneer, is de schade al vergoed?

rechtvaardigerechter | 08-10-12 | 13:21

Dit riekt welhaast naar een heaux. Een meneer Goebbels die mediacensuur bedrijft. Mocht dit onverhoopt toch de onwelriekende waarheid zijn: roflmaocopter voor deze faal van papa. U heeft bij deze uw eigen bloed op de digitale schandpaal genageld. Ignorance is bliss(ter).

Kaposi_Sarcoom | 08-10-12 | 13:19

Ik hoop niet dat Raooligan op dit moment een baan zoekt. Bij mij komt hij in ieder geval niet meer aan de bak. Z'n naam staat genoteerd in mijn blackbook.

ren-forrest-ren-e | 08-10-12 | 13:18

Typisch een gevalletje van:
"zoiets doet mijn zoontje anders nooit!"

uitgeslapen | 08-10-12 | 13:18

Hè, iedereen was die tronie en naam eigenlijk weer vergeten. Toch fijn dat papa het nogmaals bij alle 700.000 wekelijkse lezerts specifiek onder de aandacht wil brengen. Opdat wij niet vergeten.

Jerry Nick | 08-10-12 | 13:17

WatingLine 13:13
Je lult uit je nek makker.
De overheid heeft beslist om de plunderaars te vatten, dmv van foto s.
Ga daar lopen janken ajb.

Terpen-tijn | 08-10-12 | 13:17

Gubbels? Zou ie afstammeling zijn van die propaganda meneer uit WOII?

Jippie | 08-10-12 | 13:16

Wat is dat voor een vuile hufter? OPVOEDEN LUL, en niet aanmoedigen...

K. Metjes | 08-10-12 | 13:16

dlseth_ | 08-10-12 | 13:11
die vader heeft er niks mee te maken, net zo min als jouw ouders, die kan ik ook niet gaan aanspreken voor jouw verbale diarree.

ITEACHYOU | 08-10-12 | 13:15

''Alvast bedankt voor begrip en medewerking'' *proest*

Stamhoofd | 08-10-12 | 13:14

Niels Z. doet Huilie Huilie.
.
Eerst denken Niels Z., en dan pas doen!
.
Niels Z. zegt dat hij "meevoelt met de mensen in Haren etcetera. Als het aan mij lag was ik nooit gegaan." #Haren
twitter.com/SaskiaBelleman

Ella | 08-10-12 | 13:14

-weggejorist-

bob de boarder | 08-10-12 | 13:13

Ergens heeft de vader gelijk. Zoon is stout geweest en moet zeker gestraft worden voor het gedrag. Echter, mogen de rechter zich daarover buigen. Ik denk dat iedereen in zijn of haar jeugd wel eens domme dingen heeft gedaan. Gelukkig bestond er toen nog geen internet / digitale schandpaal.

WaitingLine | 08-10-12 | 13:13

M.Gubbels ik hoop dat je meeleest, en ga je schamen, diep schamen!

reoN | 08-10-12 | 13:13

Kaas de Vies | 08-10-12 | 12:15 | + 126
Jimbootjuh | 08-10-12 | 12:56 | + 2
eerste gespot: i45.tinypic.com/14l7afp.jpg

Interpoolbal | 08-10-12 | 13:12

@Moishe Pipik | 08-10-12 | 12:43
Mag ik u voorstellen aan ITEACHYOU ?

dlseth_ | 08-10-12 | 13:11

Ton Plafond | 08-10-12 | 13:09 |
Meen je dat echt? Laat ons eens lachen of mischien wel huilen.

psycho_3 | 08-10-12 | 13:11

In plaats van zijn zoon helemaal lens te rammen, gaat hij tegen Geenstijl aan schoppen. Deze papa heeft het nog niet helemaal begrepen...

Teiltjes Tekort | 08-10-12 | 13:11

Kaas de Vies | 08-10-12 | 12:21 | +1-
En als ik nu eens jouw echte naam in de volgende tegel ga zetten? Kleine moeite, groot plezier.

Ton Plafond | 08-10-12 | 13:09

spuitje geven

uitgeslapen | 08-10-12 | 13:08

ik snap ook de plempsels niet over vader die zijn zoon moet straffen etc. Waaruit blijkt dat hij dat niet al heeft gedaan dan?

ITEACHYOU | 08-10-12 | 13:08

@namensmijnhond | 08-10-12 | 12:46
Nee, zijn vader vindt dat het moedwillig vernielen van persoonlijke en publieke zaken moet veel zwaarder gestraft moet worden dan een winkeldiefstal.
Maar de hypocriet geeft niet eens toe dat zijn zoon drie pakjes sigaretten heeft gestolen.

drs.Nee | 08-10-12 | 13:08

Meneer Gubbels moet zich eens afvragen dat hij met zijn mening mee helpt aan de afbraak van de normen in dit land maar zo slim zal meneer Gubbels wel niet wezen laat staan dat mevrouw Gubbels nog enig inbreng heeft

Freek6720 | 08-10-12 | 13:07


Zie ik nu een Jumbo-manager bij de Appie plunderen?

rara | 08-10-12 | 13:07

Volgens mij is het zeker niet gewoon 'winkeldiefstal' als de winkel in kwestie helemaal niet eens open is. Dan is het inbraak en/of plunderen.

panadol | 08-10-12 | 13:07

Papa zal zich wel doodschamen voor zoonlief en overal aangesproken worden op die fotos.

Ali d | 08-10-12 | 13:07

aha... lol

Floormanager bij Scheperkamp... oftewel van vakkenvuller bij de Jumbo naar Zakkenvuller bij de AH.

NoObmetPeeCee | 08-10-12 | 13:06

O ja pa,, wat dat kutzoontje van je ook gejat heeft doet er niet toe.
Hij heeft meegedaan met plunderen, dat je zoontje nou zo stombang was om "maar" twee pakjes sigaretten te jatten doet weinig ter zake.

Terpen-tijn | 08-10-12 | 13:06

De aanvoerder van de harde kern, ene Z, staat sinds een minuut op straat. twitter.com/SaskiaBelleman

Enfin, dat was het dan.

Willianus Wortelus | 08-10-12 | 13:06

Ik begrijp nu wel waar het misgegaan is in de opvoeding van Raoul. Pappa is er waarschijnlijk net achter gekomen dat hij een zo'n heeft waar hij nog enige verantwoordelijkheid voor draagt ook!

Zoiets | 08-10-12 | 13:06

Graaisnaaiert | 08-10-12 | 12:57
wat kunnen zijn ouders en broertjes/zusjes daar aan doen dan? vader vraagt het gewoon netjes en wordt gewoon in zijn bek gespuugd door GS. Bah, walgelijk.

ITEACHYOU | 08-10-12 | 13:06

"Echte diefstal zwaarder bestraffen dan een winkeldiefstal van drie pakjes sigaretten".
Dus je kind maakt onderdeel uit van een plunderingsleger maar mag alleen maar bestraft worden voor een winkeldiefstal van drie pakjes sigaretten?!
.
Je zoon was er bij, koos er niet voor om weg te gaan toen het erger werd maar koos er voor om eens even lekker huis te houden. Een winkeldiefstal van drie pakjes sigaretten gaat als volgt 'oh mw. de winkelbediende, kijk daar eens! *gris* en wegwezen' daarbij sloop je niet een winkelpui.
.
Dit is dus geen winkeldiefstal maar een plundering. Groot verschil. billen, brand, blaren, zitten!

Johanvb | 08-10-12 | 13:05

Raoul verdient duidelijk een stevige schop onder z'n gepamperde reedt
En als pappie dat niet wil doen, dan doen 'wij' dat wel
Met plezier zelfs

Tobi | 08-10-12 | 13:05

@rara | 08-10-12 | 13:03
Accepteren? Driewerf neen... maar zoals ma Flodder al zei "Het blijft toch je kind he?"

fweddy | 08-10-12 | 13:05

Ik kan het op zich begrijpen dat pa niet zo gecharmeerd is van die foto van die zoon. Want pa zal er wel op aangesproken worden. En laten we eerlijk zijn; iedereen heeft wel eens kattenkwaad uitgehaald of iets gestolen (ook al is het maar een snoepje), maar niet iedereen wordt in beeld gebracht. Maar mijn pa zou eerder de woede op mij richten, dan op een of andere website. Ik kon ook hoogstpersoonlijk naar de AH-ketendirecteur stappen om mijn excuses aan te bieden en hem het bedrag voor de sigaretten te vergoeden.

Schweinsteig Xpress | 08-10-12 | 13:05

Wat is dat toch met de Gubbeltjes? Een jaar of, pak 'em beett, 70 waren ze ook al bezig met plunderen en opjutten. Naam wel iets anders gepeld. Dat wel....
Overigens wel ief van pappie om voor z'n totaal onschuldige zoon op de barricades te gaan staan.

Ugly Basterd | 08-10-12 | 13:03

@fweddy | 08-10-12 | 12:47
'wat voor vader ben je als je naar de buitenwereld toe NIET voor je kind opkomt'

Dan ben je een vader die grenzen kan stellen. Of geloof jij echt dat je het maar moet accepteren als je kinderen zich misdragen, en ze dan ook nog moet gaan verdedigen tegenover de rest van de wereld?

rara | 08-10-12 | 13:03

ITEACHYOU
Die vader is veel triester, hij had z'n zoon een onvoorstelbare hengst moeten verkopen en hem regelrecht
bij de plisie moeten inleveren. En daarna eens heel lang moeten gaan nadenken waar het is misgegaan met in opvoeding van deze lutser. Laat ik hem niet tegenkomen in het Harense.

Fisccon | 08-10-12 | 13:02

Kaas de Vies | 08-10-12 | 12:53 |
Misschien lusten ze helemaal geen karnemelk en zeggen yekkiebah en geven dan een ip ban aan heel noord limburg. Dat wil ik nou ook weer niet.

hölzenbein | 08-10-12 | 13:01

I.p.v. verongelijkte klaagmailtjes naar GS te sturen zou deze M. Gubbels beter alsnog kunnen beginnen met de opvoeding van zijn zoontje Raoul Gubbels. Daar is écht iets misgegaan als je zoon zo vrolijk en trots wordt gefotografeerd na het plunderen van de AH in Haren.
.
Of moet deze verongelijkte huilebalkpappie eerst bezoek krijgen van Raoul's soortgenoten die hem in zijn eigen huis met een stoeptegel halfdood slaan voordat het tot zijn botte kop doordringt dat in deze zaak uitsluitend zero-tolerance geldt?

M@verick | 08-10-12 | 13:00

Het joch was me nog niet opgevallen..
Zeg pa.. dat zoontje van je is ook niet al te slim, dat jij niet weet hoe GS werkt is nog tot daarantoe, maar je zoontje had beter moeten kunnen weten.
Het joch heeft 5 miljard vriendjes, was er nou niemand die wist dat schrijven naar GS het allerdomste is wat je kan doen?

Terpen-tijn | 08-10-12 | 13:00

@ITEACHYOU | 08-10-12 | 12:54
"Alsof die er iets aan kan doen en kom nu niet met beter opvoeden, want we hebben allemaal wel eens iets gedaan wat ingaat tegen onze opvoeding."

Klopt. Daarvoor kreeg ik genadeloos op m'n flikker van mijn ouders. Iets met het corrigeren van onaangepast gedrag.

Nu Raoul nog, met z'n paarse-broek-bakkes.

dlseth_ | 08-10-12 | 12:58

Als deze onverlaat met zijn fikken van andermans spullen was afgebleven, dan was er niets aan de hand geweest. Zijn vader heeft gelijk, er zijn veel zwaardere vergrijpen. Dat doet verder niets af aan zijn eigen vergrijp. Door dit soort ouders, die het gedrag van hun kind bagatelliseren, gaat dit land naar de klote.

Terpetijnzeikert | 08-10-12 | 12:58

@ITEACHYOU: "Nu schoppen jullie ook nog eens na naar die vader. Alsof die er iets aan kan doen".
.
Hij had bijvoorbeeld voor het zingen de kerk uit kunnen gaan. Een rubbertje gebruiken. Pre- of Postnatale abortus laten plegen. Of wellicht de - rotte - vrucht van zijn lendenen kunnen verbieden om naar Haren te gaan, die avond en er gewoon een gezellige pedagogische Scrabble-avond van maken.
Maar even serieus, Raoul is een gewoon een enorm sneue sukkel dat hij zich laat ophitsen door de meute, een ingetrapt raam ziet en denkt, ach, laat ik ook maar eens een paar peuken jatten. Volgens mij is er geen detaillist meer die geen 24-uurs camerabewaking in zijn winkel heeft, en al helemaal niet een grootgrutter als de Appie. Komt bij dat er meerdere camerateams + 15.000 pubers-met-mobieltjes-met-cameraatje waren, dus als je dan nog steeds denkt dat je ongestraft met bengelen weg kan komen, sja.
Dat laatste kunnen alleen de echte tuigdorpers, met sjaals om de kop etc...

Graaisnaaiert | 08-10-12 | 12:57

Duurt lang die photofuck!

Jimbootjuh | 08-10-12 | 12:56

Die kan zo management trainee bij ABN AMRO worden. Schijten op god en de mensen kan ie al. Die zit dus zo naast Zalm in de raad van bestuur.
Vooruit Raoul, grijp je kans
www.werkenbijabnamro.nl
Je ouwe is trouwens wel dom: Als je olie op het vuur gooit gaat het harder branden!

Zatkniss | 08-10-12 | 12:55

Beetje triest dit Geenstijl. Jullie hadden die vader ook gewoon een mail terug kunnen sturen met de mededeling dat de foto's niet worden verwijderd. Nu schoppen jullie ook nog eens na naar die vader. Alsof die er iets aan kan doen en kom nu niet met beter opvoeden, want we hebben allemaal wel eens iets gedaan wat ingaat tegen onze opvoeding.

ITEACHYOU | 08-10-12 | 12:54

PvdA stemmer. Kielhalen die gozer!
Beetje dom van vaders om geenstijl te mailen, dan weet je dat je nog een topic krijgt met een foto van je zoon zijn bakkus. Owow.

Jasaanhetiskoud | 08-10-12 | 12:53

@hölzenbein | 08-10-12 | 12:52 | + 0 -
Je hebt er nog steeds de P in dat je je nick niet terug hebt.
Tip van Kaas, gewoon karnemelk sturen, elke dag weer.

Kaas de Vies | 08-10-12 | 12:53

-weggejorist-

Nacho_Vidal | 08-10-12 | 12:53

-weggejorist-

Freedom4 Ever | 08-10-12 | 12:52

-weggejorist en opgerot-

Tigerbloodsucker | 08-10-12 | 12:52

Oh volgens pa leven wij hier in een rechtsstaat, hahahahahahahahahahahahahahah, wat een wereldvreemd geval is het toch.

The Russian | 08-10-12 | 12:52

Nette brief. Is geen woord boos in en alleen een vriendelijk verzoek. Wat meneer niet weet is dat vriendelijke verzoeken niet gehonoreerd of zelfs beantwoord worden hier. Dus niet janken geenstijl door boze woorden hier boven in vet en kapitalen te zetten want de woorden zijn niet boos.

hölzenbein | 08-10-12 | 12:52

Aan het begin van die e-mail staat: "Het blijkt dat op uw site, Geenstijl: ongevraagd en ongenuanceerd..."

Misschien een mooie nieuwe leus voor Geenstijl? :)

tittn | 08-10-12 | 12:52

Ouders van nu hé. Ik verzeker je dat als mijn vader 25 jaar geleden zulke foto's van mij gezien had hij geen briefje zou schrijven. Een meer waarschijnlijk scenario zou zijn dat ik eerst een paar flinke schoppen onder m'n hol krijg waarna ik aan m'n oren naar de politie wordt gesleept. Geen brommer meer, geen zakgeld meer en m'n school afmaken op een heel streng internaat ofzo. Bij veroordeling alles zelf betalen(je zoekt maar een baantje). Maar ja, ouders van nu zijn anders.

PythonJunkie | 08-10-12 | 12:51

Krijg nou wat, gaat pappie echt zeggen dat jullie een foto van Facebook hebben geplukt en die bij ProjectX hebben gezet?

Twee Jeetjes | 08-10-12 | 12:51

Raoul Gubbels, veel succes met solliciteren, de komende 20 jaar.
Wie?
RAOUL GUBBELS. Jeweettoch? Die tijdens de Slag om Haren de AH aan het plunderen was. Die Raoul. Juist!

Graaisnaaiert | 08-10-12 | 12:50

Tsjah, die Gubbels' hebben nou eenmaal niet zoveel met vrije pers.

notoire_veelpleger | 08-10-12 | 12:50

Beetje triest dit Geenstijl. Jullie hadden die vader ook gewoon een mail terug kunnen sturen met de mededeling dat de foto's niet worden verwijderd. Nu schoppen jullie ook nog eens na naar die vader. Alsof die er iets aan kan doen en kom nu niet met beter opvoeden, want we hebben allemaal wel eens iets gedaan wat ingaat tegen onze opvoeding.

ITEACHYOU | 08-10-12 | 12:50

@Eduard-Khil | 08-10-12 | 12:48 | + 0 -
Gaat Sap bij TMG werken?

Kaas de Vies | 08-10-12 | 12:49

Prima papa.
Ontkent nergens dat zoonlief domme dingen heeft gedaan. Functie van media om zoonlief aan de schandpaal te nagelen is gelukt en de bestraffing is nu in handen van justitie en de rechter. Nu dat zijn beloop heeft snap ik best dat papa vraagt om enig begrip. Niet dat GS daar gehoor aan zou moeten geven, maar deze overredactie richting de vader is totaal overbodig, Derhalve een nutteloos toppic dat riekt naar opportunistische journalistieke zelfbevrediging; "omdat het kan", net zo als 3 pakjes peuken jatten.

Tjemig | 08-10-12 | 12:49

-weggejorist-

meesterinche | 08-10-12 | 12:49

-weggejorist-

hüsnü & müsli | 08-10-12 | 12:48

Ach, vader Gubbels... over een paar jaar trekt de TMG de stekker bij GS eruit. Kunnen we er met zijn allen er hartelijk om lachen.

Eduard-Khil | 08-10-12 | 12:48

'gelukkig leven wij in een rechtstaat'
Hieruit blijkt dat meneertje Gubbels een naïef persoon is.

Strohond | 08-10-12 | 12:48

@AshleyJ"Ash"Williams | 08-10-12 | 12:45 | + 0 -
Je vergeet de karnemelk.

Kaas de Vies | 08-10-12 | 12:47

@AndroidLouWebber | 08-10-12 | 12:40
Neen, zeker niet. Wat wel jammer is dat in dit geval de proportie echt zoek lijkt te zijn...
.
Dat er in reactie op een (naar mijn mening redelijk verzoek van een vader) zo heftig gereageerd moet worden vind ik veel te ver gaan. GS had net zo makkelijk een mailtje terug kunnen sturen in de trand van 'nee, doen we uit principe niet, en laat de zaak rusten, dan gaat het over.
.
btw, wat voor vader ben je als je naar de buitenwereld toe NIET voor je kind opkomt?

fweddy | 08-10-12 | 12:47

@Kaas de Vies | 08-10-12 | 12:38

Van werknemers is het stelen. Als je nou personeel had gehad, kan je het gewoon pakken. Dan is het al van jou.

ZKH EénOog | 08-10-12 | 12:47

Ik vind dat pa Gubbels een heel vriendelijke mailtje heeft gestuurd.
Geen rare taal, geen dreigementen met advocaat en zo.
Gewoon een vriendelijk verzoek. Zouden veel vaders voor hun zoon doen lijkt me.
Dat jong wordt al gestraft, daar hebben we geen GS voor nodig. En "excuses maken" aan GS hoeft die vader en ook zoon al helemaal niet.

Treurig varken | 08-10-12 | 12:47

Gekke-Bennie | 08-10-12 | 12:14 | + 7 -
Raoul Gubbels houdt meer van vloeren dweilen bij de Jumbo.
.
Raoul Gubbels
1st level desk and floor manager bij Scheperkamp BV
Nijmegen en omgeving, Nederland
Supermarkets
Current
1st level desk and floor manager at Scheperkamp BV
Education
TTO VWO at Over Betuwe College Bemmel
www.linkedin.com/pub/raoul-gubbels/4b/...
.
Raoul Gubbels werkt bij, nog wel???,:
Jumbo Supermarkten
Jumbo heeft bijna 300 winkels verspreid over het hele land. Door de overname van C1000 zal Jumbo uitgroeien tot het tweede supermarktbedrijf van Nederland. De unieke formule van Jumbo draagt ... More »

Ella | 08-10-12 | 12:46

Nu is die lutser helemaal de lul, kan ie zijn pa bedanken.

The Russian | 08-10-12 | 12:46

Vaders leren het ook nooit. Bij rotzooi zijn het altijd die anderen en nooit de eigen kinderen. Nou ja, Raoul jat 3 pakjes sigaretten, ok, maar waar lullen we over. De grootste fout is echter Geenstijl te vragen om te corrigeren. Je lult je met groter gemak onder 10 parkeerboetes uit.

namensmijnhond | 08-10-12 | 12:46

Ik denk dat papa Gubbels expres een mail aan GS stuurt om zoon nog even extra in het zonnetje te zetten. Hij heeft gewoon humor

RönR | 08-10-12 | 12:46

Ik snap die mail van zijn vader maar al te goed, zou er hetzelfde over denken als het mijn zoon was.
Echter niet slim op het hele voorval op deze manier weer leven in te blazen :p
Voor potentiële werkgevers zal dit artikel in ieder geval hoog scoren in de Google resultaten. Arme jongen xD

Woetism | 08-10-12 | 12:45

@Kaas de Vies 12:26
Beste GS-redactieleden,

Helaas heeft mijn zoon een domme fout gemaakt door als een klassieke meeloper (want dat is hij) te participeren aan de ongeregeldheden in Haren.
Echter bleek tot onze grote schrik een compleet item op jullie site betreffende de onlusten te worden opgesierd met enkele zeer duidelijke foto's van mijn zoon tussen het echte schorriemorrie.
Mijn zoon heeft uit dit hele gebeuren enkele zeer wijze lessen mogen ontvangen - door schade en schande wordt men wijs niet waar?
Echter is zijn en onze grootste zorg dat hij door de verspreiding van zijn portret in relatie met Haren op de Social Media zal zorgen voor permanente gevolgen voor de rest van zijn leven.
Wij smeken jullie om op jullie ongetwijfeld bestaande barmhartigheid én derhalve mijn nog jonge zoon een eerlijke kans op een geslaagd leven te verschaffen.

Mijn dank is groot en ombeschrijflijk mocht mijn verzoek gehoor krijgen.

Met vriendelijke groet,

..............

Zoiets?

AshleyJ"Ash"Williams | 08-10-12 | 12:45

3 pakjes peuken jatten is natuurlijk niet zo erg als een heel dorp slopen vindt pappa Goebels. Lieve mijnheer Goebels, je zoon is een crimineel, een smerige steeldief en een hooligan.

Je hebt gefaald ouwe rukker, jammer voor de maatschappij dat je een kind hebt gekregen, nog erger dat je zelf denkt dat je zoon een aanwinst is voor de maatschappij.

Lieve mijnheer Goebels, je zoon is een smerige steeldievende parasiet, jammer dat er geen ddt meer is om hem uit te roeien.

neemjemoederindemali | 08-10-12 | 12:45

Raoul Gubbels is door toedoen van papa dubbel de sjaak!
Vraagje... kan Raoul nu bij zijn papa claimen meneer Moszkowicz?

kibambam | 08-10-12 | 12:45

Volgens mij maakt paps het alleen maar erger... nice move dad

Jeper | 08-10-12 | 12:44

Wie? Oh Raoul Gubbels, Raoul Gubbels, Raoul Gubbels,Raoul Gubbels,Raoul Gubbels,Raoul Gubbels,Raoul Gubbels,Raoul Gubbels,Raoul Gubbels,Raoul Gubbels,Raoul Gubbels,Raoul Gubbels,Raoul Gubbels,Raoul Gubbels,Raoul Gubbels!!
o die !!

watsinneneem | 08-10-12 | 12:44

Dat Raoul Gubbels publiekelijk aan de schandpaal gaat wegens openbare geweldpleging en plundering is natuurlijk niet meer dan terecht. Laat het een les voor hem zijn.

Het moet maar eens afgelopen zijn met al die zielige daders. Met je face op de interwebs is nou eenmaal een risico wat je loopt wanneer je je als een crimineel gedraagt.

Sioux | 08-10-12 | 12:44

Het verhaal is helemaal af als vader Gubbels nog even een nick aanmaakt en hier in de comments tekeer gaat. Wat een noob.

Moishe Pipik | 08-10-12 | 12:43

Beste m'neer Gubbels,
.
Onder corrigerend tikken worden geen mailtjes tikken verstaan. Dus even zoonlief na school opvangen, een goed gesprek, en een paar uit welgemeende liefde geplaatste tikken op de broek. Als hij even niet kan zitten is dat ook niet erg. Versterkt de boodschap.
.
MvG,
Parel

Parel van het Zuiden | 08-10-12 | 12:43

Pappie M.Gubbels?
Is dan niet Manfred Gubbels van Maran Yachtcharter in Friesland waar zoonlief toevallig werkt?

meesterinche | 08-10-12 | 12:43

De vader van Raoul Gubbels is zo mogelijk nog groter tuig dan Raoul Gubbels zelf. Ga je kind opvoeden lutser.

mijntweecent | 08-10-12 | 12:43

@appeltje | 08-10-12 | 12:34

En de toekomst van die winkeliers, die zelf voor de schade kunnen opdraaien (al is het maar, omdat de verzekeringspremies zullen stijgen, ook al kan je je tegen vandalisme niet verzekeren) doet er niet zo toe?

Dan zeg ik: sterf vandaaltje, sterf!!

ZKH EénOog | 08-10-12 | 12:43

Als papa zijn zoon nu met een bloemetje naar de appie had gestuurd om sorry te zeggen en dat verhaal had gemaild... Maar nee, ons kind kan geen kwaad doen. Bah! Deftig tuig van het ergste soort.

fms | 08-10-12 | 12:41

Feynman | 08-10-12 | 12:20
Openbare dronkenschap valt niet te bewijzen, ik neem tenminste aan dat ze in de chaos van die nacht niet de moeite hebben genomen om de arrestanten te laten blazen. Helaas.

Soy yo | 08-10-12 | 12:41

Mensen begrijpen nog steeds niet dat je even stil moet zitten als je geschoren wordt. En dan ook nog gaan klagen bij GS. * naar voorhoofd wijzen doet*

bello | 08-10-12 | 12:40

Met zo'n vader heb je geen vijanden nodig.

Rest In Privacy | 08-10-12 | 12:40

Kaas de Vies | 08-10-12 | 12:26 |
In de Maas geflikkerd???

psycho_3 | 08-10-12 | 12:40

@fweddy | 08-10-12 | 12:30
Je bedoelt dat het erg jammer is van GS dat ze 'tendentieus, ongefundeerd en nodeloos kwetsend' zijn?

AndroidLouWebber | 08-10-12 | 12:40

Zo Vader, zo de zoon.

Pisbak | 08-10-12 | 12:39

papa gubbels kan lekker die schade bij appie lekker betalen, want zoon"lief" heeft ook mee gedaan met intikken ruiten bij appie!
trouwens die naam gubbels doet me denken aan de tweede wereld oorlog! wou nu zeker oorlog maken in Haren?

klaas026 | 08-10-12 | 12:39

Hey, ik heb net gehoord dat 'Project M. Gubbels' volgende vrijdag plaats gaat vinden! Dan kan M. Gubbels persoonlijk genuanceerde foto's maken van reltuig. Althans, voordat het reltuig hem genuanceerd aan gort slaat en hem in het ziekenhuis verder laat relativeren.

dlseth_ | 08-10-12 | 12:38

Perfecte manier van vader om zoon te straffen, ik had het niet beter kunnen bedenken,lief zoontje is nu door die extra aandachttrekkerij voor altijd gebrandmerkt als dief, of was dat de bedoeling niet en snappen ze nog steeds de bijwerkingen van de *** social media niet?
En roken is blijkbaar erg schadelijk voor je gezondheid en carrière, alles heeft een moraal.

KarelMarks | 08-10-12 | 12:38

@ZKH EénOog | 08-10-12 | 12:36 | + 0 -
Je snapt dat ik een grapje maak.
Ik heb er uiteraard niets van geleerd. Zo even kijken van welke werknemer ik nu de lunch zal stelen.

Kaas de Vies | 08-10-12 | 12:38

Het kansloos jijbakken is een talent dat al generaties wordt doorgegeven bij de familie Gubbels, ook al schreef je het vroeger een beetje anders.

Overigens: had GS die naam dan ook al achterhaald / gepubliceerd? Of is dat nu helemaal te danken aan vaderlief?

très cool | 08-10-12 | 12:37

"Het blijkt dat op uw site Geen Stijl: ongevraagd en ongenuanceerd, foto's en screenshots van Facebook zijn geplaatst van mijn zoon Raoul Gubbels."

Weer zo eentje die denk dat iets wat je op Facebook zet verborgen blijft voor het publiek. Domme, naïeve jeugd, met een papa die nog net iets dommer is.

pepfs | 08-10-12 | 12:37

Waarschijnlijk zit Raoul op het VWO en ging hij na een slokje teveel op mee in het heetst van de strijd. Jammer ook dan moet je op de blaren zitten!!!

piet van palema | 08-10-12 | 12:37

Wat zal die vader een spijt hebben dat hij:
ooit zo'n kind verwekt heeft,
dat hij gereageerd heeft op GS
en ongetwijfeld nog meer zaken die te triest voor woorden zijn.

bft | 08-10-12 | 12:37

Ik was het al helemaal vergeten, bedankt meneer Gubvisje.

Methylfenidaat | 08-10-12 | 12:37

Als die vader gewoon z'n smoel had gehouden, dan was iedereen de naam Raul Gubbels al lang weer vergeten.
Is er ook maar 1 reaguurder die de naam Raul Gubbels nog voor de geest kon halen voor dit topic?

Ronman2k | 08-10-12 | 12:36

Ja pa, jammer dat je um zo slecht hebt opgevoed en dat hij nu zelf z'n toekomst heeft verkloot...

Maar ach, aan de andere kant, hij kan altijd nog partijleider van de PvdA worden later...

BarneyBoner | 08-10-12 | 12:36

Je maakt dit zo vaak mee. Ouders die het verdommen hun kinderen fatsoenlijk op te voeden en dan later hun schandelijke gedrag gan goedpraten. Die man moet zich schamen.

JoopRe | 08-10-12 | 12:36

taxhond | 08-10-12 | 12:28

Als dit hem is istie dus gewoon afdelingchef bij een Jumbo supermarkt; fantastisch, kost hem zeker z'n baan!

Big Bear Hunk | 08-10-12 | 12:36

@Cuyahoga | 08-10-12 | 12:34 | + 0 -
Maar die van hem is wel de leukste.

Har har har har.

Kaas de Vies | 08-10-12 | 12:36

Vader vraagt of de foto's 5 en 8 weg gehaald kunnen worden .. De andere foto's mogen wel blijven staan hoor. Want dat anderen een stigma krijgen vind vader dan weer geen probleem ..

vicecity | 08-10-12 | 12:36

@Kaas de Vies | 08-10-12 | 12:27

Daar schelen wij dan flink in mentaliteit. Na ooit eens een keer een onschuldige tekening in een deur gekrast te hebben, heb ik daar zelf voor mogen betalen, en dat heeft mij afgeleerd, om andermans eigendommen te beschadigen, laat staan te slopen. Tot dat laatste heb ik eerlijk gezegd zelfs nooit de neiging gehad. Dat stukje opvoeding heeft op mij gewerkt.

En stelen heb ik evenmin het nut van ingezien. Het is niet van mij, dus blijf ik er van af.

ZKH EénOog | 08-10-12 | 12:36

Buiten het feit dat je je kind niet Raoul gaat noemen blijkt wel overduidelijk uit de brief waar het verkeerd is gegaan met de opvoeding van zoonlief.

reageerbuis | 08-10-12 | 12:36

Iets met scheren en stil zitten mijnheer Gubbels...

Herr Kaloin | 08-10-12 | 12:35

O god, zoveel mensen weten dat je je juist nu gedeisd moet houden.
Wat een sukkel.

Aart Z. | 08-10-12 | 12:35

Vechten tegen de bierkaai.
Kansloos.

VanDattum | 08-10-12 | 12:35

)

Einde van de Domheid | 08-10-12 | 12:34

blikjegrolsch | 08-10-12 | 12:31
Tjeerd Tjeerdsema uit Zwaagwesteinde?

James St John Smythe | 08-10-12 | 12:34

Tja, papa en zoon zijn niet bepaald slim bezig, maar iemands toekomst (mogelijk) verpesten omdat het zo leuk staat op je blog vindt ik ook weer een uiterste waar ik me niet echt in kan vinden.

appeltje | 08-10-12 | 12:34

@Semper Pecunia | 08-10-12 | 12:32 | + 0 -
Je kan niet zeggen dat zijn opvoeding heeft gefaald, kinderen jong volwassenen doen vaak domme dingen. Als hij niet had geschreven waren de foto's vanzelf verdwenen nu maakt geenstijl er weer een principe kwestie van.

Net als bij de winterbanden.

Proportionaliteit anyone?

Kaas de Vies | 08-10-12 | 12:34

Haha, wat sta je dan voor lul als ouder. Gewoon nog een keer aan de schandpaal! Facebook van die pa en ma?

Glas Koning | 08-10-12 | 12:34

blikjegrolsch | 08-10-12 | 12:31
Môgge Bert, je bent pas de zevende die deze grap maakt.

Cuyahoga | 08-10-12 | 12:34

Yup, lekker laten staan. Laat hem maar ongewenst de tyfus krijgen.

Mr_Pikibelly | 08-10-12 | 12:34

Wat voor signaal geef je in hemelsnaam aan je kind af als je dit als pappie Goebbels besluit om het op te nemen voor je jonge diefje? Ik had ze als vader een week op water & brood gezet, dat zou ze leren, stelletje doerakken.

Tascam | 08-10-12 | 12:33

Ik zou ipv Geenstijl een mailtje sturen, pislink op die etterbak van een zoon worden.

Als die mongol nu eens gewoon thuis was gebleven had hij ook niet met zijn giegel op het net gestaan.

Iedereen wist van te voren dat dit gruwelijk uit de hand kon lopen.

Overigens domme mail, als je wordt geschoren moet je stilzitten.

TheStef | 08-10-12 | 12:33

Die foto's, meneer Gubbels, die staan daar omdat u een stelende vandaal als zoon heeft.
Wat betreft zijn opvoeding heeft u enorm gefaald. Dat u dat niet wilt inzien moet u zelf weten, maar dat u media oproept tot censuur is schandalig. Wellicht had uw familienaam wat dat betreft beter Goebbels kunnen zijn.
Gelukkig doet Geenstijl niet mee aan dat soort fascistische fratsen en circuleert nu ook de naam van uw zoon voorgoed rond op het internet. Gefeliciteerd daarmee en succes nog met het tot de verantwoording roepen van uw zoon.

Semper Pecunia | 08-10-12 | 12:32

Beste M. Gubbels,

NOOOIT!!! in een vlek wrijven, wordt het alleen maar erger van!

HJdeT | 08-10-12 | 12:32

Pappie van Raoul,U bent een D66 stemmer zeker?
Door uw reactie maakt u het alleen maar erger voor zoonlief.Die moet alleen maar stil blijven zitten want die wordt nu eventjes geschoren.

swassannuf | 08-10-12 | 12:32

Domme pappie snapt niet dat je stil moet zitten als je geschoren wordt.

AndroidLouWebber | 08-10-12 | 12:32

Raoul niet meer het heertje.

Ralle Babbel | 08-10-12 | 12:32

Ik snap die vader wel, hij heeft er ook last van en zijn zoon ziet er uit als een stronteigenwijze puber.

035er | 08-10-12 | 12:32

De vrij opgevoede kinderen uit de jaren 60/70 hebben nu dus kinderen die geen grenzen kennen en geen "nee" dulden. Wat een prutsopvoeder ben je dan.

Ik ben overigens uit 1972 maar heb wel een opvoeding genoten MET grenzen en vaak een NEE. Die basis helpt mij nu om mijn dochter op te voeden. Niet streng maar gewoon duidelijk, en dus niet zielig.

der Wunderhund | 08-10-12 | 12:31

Mijn laatste post over 'sukkelachtige provinciale bestuurders en bromsnorren die weigeren te leren van de geschiedenis om dat ze nu eenmaal de wijsheid in pacht hebben'.
Uit onderzoek van de strandrellen is gebleken dat hardwerkende veelbelastingbetalende zichzelfkapotstudeerders meegezogen kunnen worden in een massale geweldsorgie.
Confucius zegt daarover: Straf de aanstichters, niet de meelopers, want die lopen wel weer met een positief doel mee. (Zie gast op foto...)
Over de rel zelf. Haren had goede zaken kunnen doen als met Project X be. ge. leidt. had in plaats van de halfslachtige, halfgedoogmentaliteit met ME op armafstand. (Het laatste wat je moet doen volgens de Duitse politie die dit WEL (halloooo!!!!) succesvol afrondde!

Einde van de Domheid | 08-10-12 | 12:31

het kan niet vaak genoeg gezegd worden: Raoul Gubbels is een hooligan. en moet als dusdanig weggezet worden.

passie1973 | 08-10-12 | 12:31

Het lijkt erop alsof de vader internet vorige week ontdekt heeft.

Hanz Ziezo | 08-10-12 | 12:31

Geachte hr. Gubbels u had uw zoon in mekaar moeten rammen met zijn hokkiestik i.p.v. zitten te klagen bij geenstijl.

mer266 | 08-10-12 | 12:31

vuurtje?

pac-666 | 08-10-12 | 12:31

Weet je wie ook Göbbels heette?

blikjegrolsch | 08-10-12 | 12:31

Volgens mij is dit slechts een naieve poging van vaderlief om zijn zoon uit de spotlights te slepen. Natuurlijk lukt dat niet, maar ik begrijp -en waardeer- de poging. Bovendien is het aan de rechter (en aan niemand anders) om te bepalen of deze jongen een hooligan is. Te kort door de bocht wat mij betreft, Van Rossem.

ruimpeer | 08-10-12 | 12:31

Gubbels
---
Te makkelijk...

da wizard | 08-10-12 | 12:31

Zo zie je maar weer:
'Roken brengt u en anderen ernstige schade toe.'

Cuyahoga | 08-10-12 | 12:30

Raoul ging zelf en pleun publique voor de draaiende camera staan en dan janken dat je d'r op staat? De familie Gubbels heeft zeker geen spiegel in huis.

HJdeT | 08-10-12 | 12:30

Kijk, en dit vind ik nou erg jammer van GS
.
Op zich een keurige brief, niets mis mee.
Geen gedreig met advocaten enzo, tevens erkent de vader dat zoonlief inderdaad peuken heeft gejat. Tegelijkertijd stelt hij dat de rechter zich daarover mag uitspreken
.
Een beetje overtrokken van GS om dit zo uit te vergroten... iets met 'kanon' en 'mug'... daar zou GS 'boven moeten staan'
.
Van Rossem -1

fweddy | 08-10-12 | 12:30

Om het maar op z'n Cruyffiaans te zeggen: "Als je daar niet was, stond je ook niet op de foto". (Had je ook geen gezeik.)

kareltje krultang | 08-10-12 | 12:30

Grappig dat Raoul Gubbels nu door de blunder van z'n naïeve vader weer in het zonnetje wordt gezet.
Het leven is een leerproces.

drs.Nee | 08-10-12 | 12:30

Overigens tekent deze poging tot schuldverschuiving EXACT waar het gefaald heeft in de opvoeding van halfgodje zoonlief...

ZKH EénOog | 08-10-12 | 12:29

De familie Gubbels zijn oproerkraaiers, allemaal!

Barbatruuk! | 08-10-12 | 12:29

Nou ja... wat vindt GS toch altijd snel "boze woorden" als iemand eens het woord aan aan de redactie richt. Afgezien daarvan - denk dat Raoul z'n nagels zat op te vreten terwijl pa de mail tikte ("Pap, doe dat nou NIET...")

milky bar | 08-10-12 | 12:28

Voorbeeldjongere Gubbels uit de gegoede burgerij zal echt geen winkeldiefstal aan de broek krijgen, het zal eerder plundering worden.
Met gevangenisstraf van ten hoogste zes jaren of geldboete van de vierde categorie wordt gestraft:
lid 2: diefstal bij gelegenheid van brand, ontploffing, watersnood, schipbreuk, stranding, spoorwegongeval, oproer, muiterij of oorlogsnood

Nestorix | 08-10-12 | 12:28

Deze dan : nl.linkedin.com/pub/raoul-gubbels/4b/a...

interesses : "de vloer managen"

Nou ja, als laag bij de gronds type klopt dat wel zo ongeveer, zeker nu hij dat na sluitingstijd deed bij AH (shit, Gubbels en AH en dat rechterklauwtje op die foto, hoe zat dat ook alweer ?).

taxhond | 08-10-12 | 12:28

De reactie van de vader M. Gubbels verklaart het gedrag van zoonlief Raoul Gubbels. Lutsers!

HJdeT | 08-10-12 | 12:28

Had van mijn ouwe heer waarschijnlijk een porsie klappen gehad van hier tot Tokio en een huisarrest voor tig weken/maanden. Wat een stelletje lutsers zeg die Gubbeljes.

dwar | 08-10-12 | 12:28

Wat een eikel die pa. Als mijn vader zo zou reageren dan zou ik mij laten onterven.

Ik zou niets te maken willen hebben met zo'n jankerd als vader.

Nacho_Vidal | 08-10-12 | 12:27

De heren Gøbbels moeten gewoon stil zitten als er geknipt en geschoren wordt.

Conan de Rabarber | 08-10-12 | 12:27

@ZKH EénOog | 08-10-12 | 12:25 | + 0 -
Onzin. Heeft niet altijd met opvoeding te maken, maar met jeugdig en baldadig gedrag. Ook ik heb mij hier aan schuldig gemaakt en onze butler moest altijd lang zitten.

Ik heb mijn lesje wel geleerd.

Kaas de Vies | 08-10-12 | 12:27

@Donum Dei | 08-10-12 | 12:17
Het ging niet alleen om winkeldiefstal, er werd gewoon geplunderd. Raoul was stoer genoeg om mee te lopen en mee te jatten, dan moet-ie ook stoer genoeg zijn om de gevolgen te dragen.

Maar zo te zien is Raoul een karakterloos vaderskindje. Best wel sneu voor zo'n jochie.

rara | 08-10-12 | 12:27

-weggejorist-

Rick4399 | 08-10-12 | 12:26

Ik was het niet alleen , het waren ook al die anderen . gewoon Calimero gedrag en niks anders .

likmegaties | 08-10-12 | 12:26

Je toekomst weggooien voor drie pakjes peuken is sowieso niet zou slim.
Overigens weet ik niet zeker wat het grootste inkortende effect op m'n toekomst had gehad als ik zoiets had geflikt: de foto's op internet of de reactie van m'n pa..

Novius | 08-10-12 | 12:26

@AshleyJ"Ash"Williams | 08-10-12 | 12:23 | + 0 -
Wat je ook had kunnen schrijven.

Beste Geenstijl redactie,

Na het ontdekken van de trieste acties van mijn zoon heb ik hem getuchtigd en zijn playstation de Maas in geflikkerd. Nu volgt nog de rechtzaak en dat mag hij allemaal zelf oplossen.
Doch ben ik van mening dat de foto's op uw site nu hun werk wel hebben gedaan. Zou u zo vriendelijke willen zijn om de foto's van mijn zoon te verwijderen?
Als vredesoffer 1 liter karnemelk betaalt van mijn zoon's zakcenten.

Met vriendelijke groet,

vader

Had natuurlijk ook gekund.

Kaas de Vies | 08-10-12 | 12:26

Als je je zoon had opgevoed, had ie het besef gehad, dat ie in Haren niets te zoeken had, dom gebakkie.

ZKH EénOog | 08-10-12 | 12:25

Overigens, Van Rossem, waar zijn die Boze Woorden? Of ben je zo gauw onder de indruk?

Baron Wilhelmus | 08-10-12 | 12:25

Die Raoul mag blij zijn dat pa Joemiejas niet zijn vader is.

joemiejas | 08-10-12 | 12:25

Even los van deze zaak, waarbij onze Raoul keihard onderuit gaat, heeft papa met betrekking tot de tweede stroming natuurlijk snoeihard gelijk!! Het is een kwestie van tijd voordat de eerste door GS onderuitgeschopte burger z'n gram komt halen omdat hij gewoon inschuldig blijkt te zijn.

Baron Wilhelmus | 08-10-12 | 12:25

TwitterJugend:
"Rellen Zonder Reden"

afdankert | 08-10-12 | 12:25

Natuurlijk is het een kwestie van eigen schuld, dikke bult.

Maar ik vind wel dat er veel reaguurders een iets té stijve plasser krijgen van het veroordelen van andere mensen.. Ik ben best benieuwd wat de mensen met de grootste muil zelf op hun kerfstok hebben.

Absoluut niet waar | 08-10-12 | 12:24

Wat een naïviteit van deze puber uit de online-generatie.
Honderdenden Project-x gassies met hun telefooncamera's er bij en dan denken dat je niet op beeld zult staan.. moehaha!

afdankert | 08-10-12 | 12:24

En Gubbels, stuur hem ook eens naar de kapper, hij gedraagt zich als een mietje en hij ziet eruit als een watje.

Cuyahoga | 08-10-12 | 12:23

@Godsammekraken | 08-10-12 | 12:15
Hij doet z'n familienaam geen eer aan, met deze stuntelige en warrige brief. Joseph draait zich om in z'n graf.

rara | 08-10-12 | 12:23

Correctie: ik lees nergens echt boze woorden in het schrijven van papa van Rossem. Die man probeert te redden wat er te redden valt - begrijpelijk doch hopeloos naïef want zeh interwebs harm has been done. Cut your losses Dad and Son. Good luck.

AshleyJ"Ash"Williams | 08-10-12 | 12:23

-weggejorist-

Electric Wizard | 08-10-12 | 12:23

Ik weet niet of het dezelfde Raoul Gubbels is. Maar als het zo is, blijkt dat volgens LinkedIn het kereltje in de supermarkt werkt.

Prinsreiniervanmonac | 08-10-12 | 12:22

Die andere Goebbels was beter in communicatie.

zeefert | 08-10-12 | 12:21

Tuurlijk, anders praat je even de criminaliteit van je zoon goed. Je hebt gewoon gefaald in de opvoeding paps, face it.

Donum Dei | 08-10-12 | 12:21

keurige brief + man heeft ook een goed punt. om hier nou een topic over te schrijven.

spijs plettinum | 08-10-12 | 12:21

Mijn ervaring bij geenstijl is, als je iets gedaan wil krijgen bij die korfballers is om zo manisch en absurdistisch mogelijk te zeiken en zaniken, totdat ze zich gewonnen geven.

Trouwens, kan uw zoon wellicht een foto gesigneerd naar de redactie opsturen, of wellicht zet ik wel mijn adres op facebook, kan natuurlijk ook.

Bij voorbaat dank.

Kaas de Vies | 08-10-12 | 12:21

''Welnu, boze vader. Krijg de tiefus.''

Had het zelf niet beter kunnen verwoorden van Rossem, hulde!

CornholioNL | 08-10-12 | 12:21

Zoontje is meegegaan in the heat of the moment. Ik snap dat zelfs wel een beetje. Echter, hij staat op cam. Tja. Had je maar niet zo dom moeten zijn.

ShameLess | 08-10-12 | 12:21

De eerste verdachte Niels Z bekend eerst 15 bier gedronken te hebben. Verklaard vervolgens niet dronken geweest te zijn. Raakte wel in de meute zijn vriendin kwijt. Wat een loser. Hij is een uur lang gezien door de politie dat hij met spullen stond te gooien en is met gejatte scheermesjes aangehouden. Advocaat vraag zich af op de spullen die de dader gegooid heeft ook iemand geraakt heeft. Misschien had de cliënt niets kunnen gooien, want alleen dan weten we zeker dat niemand geraakt is.

Wat ik me nu afvraag, waarom vergeet de politie en justitie de jongeren een bekeuring voor openbare dronkenschap te geven die de orde en veiligheid in gevaar brengt? Feitcode D510 twv € 340. Gemiste kans.

Nu ben ik er niet bij, maar het openbare ministerie kennende missen we de camerabeelden uit de supermarkt waar de spullen gejat zijn. Een aanklacht wegens heling zal ook wel weer een brug te ver zijn.

Hij was daar, heeft dingen gedaan en verdiend veel meer dan €500 euro en een paar weken cel. Volgens zijn eigen zeggen is hij pas naar Haren vertrokken toen de rellen al begonnen waren.

Straks zien we bij twitter.com/SaskiaBelleman wat de rechter doet met deze in hoofdzaak bekennende verdachte.

Feynman | 08-10-12 | 12:20

BOZE WOORDEN? drie keer de mail gelezen, kzie ze niet. Anyway domme actie van pa

maraboe | 08-10-12 | 12:20

Intelligentie zit niet echt in de familie zullen we maar zeggen.
Mijnheer Gubbels, uw geweldige Raoul is een ECHTE hooligan Was hij dat niet dan was hij niet daar geweest. Jammer joh.

Capy | 08-10-12 | 12:20

Het klopt in zoverre dat het inderdaad zo is dat een autochtone Nederlander nu zowel op het internet als door justitie wordt gestraft. Bij allochtone Nederlanders laat justitie het structureel afweten en blijft dus alleen het internet over :) Maar afgezien daarvan moet je gewoon geen winkels leegplunderen.

Jackie Chiles | 08-10-12 | 12:20

"wilt u een foto van mijn zoon die een strafbaar feit begaat op desbetreffende foto direct verwijderen?"

Hans Gruber | 08-10-12 | 12:19

Kwestie van opvoeding papa. Teleurgesteld in de wereld in plaats van zoonlief, wat een ontzettende loser !

biberon | 08-10-12 | 12:19

Kaas de Vies | 08-10-12 | 12:15 |
Jaaaa fotofuck please!!!

Echte naam7227 | 08-10-12 | 12:19

-weggejorist-

Kapitein Kontkorst | 08-10-12 | 12:19

-weggejorist-

M4R!C3 | 08-10-12 | 12:19

Hij zou zich kapot moeten schamen voor zijn addergebroed. In plaats van de schuld bij zichzelf en zijn falende opvoeding te zoeken, deze bij andere proberen neer te leggen, lutserT.

Cuyahoga | 08-10-12 | 12:19

-weggejorist-

Echte naam7227 | 08-10-12 | 12:19

Beetje raar bericht. Heb de brief gelezen. welke boze woorden? Je mag het weliswaar met de inhoud oneens zijn, maar ik vind het -als ouder- niet zo'n heel rare mail...
Maar goed.. enlighten me

h7051 | 08-10-12 | 12:18

Wat een eikel die vent, zwaar tekortschieten in opvoeden en dan op hoge poten eisen stellen

Bokito ergo sum | 08-10-12 | 12:18

Stuur hem maar naar Jeugdzorg, Of hij wordt misdienaar.
Dat zal hem leren.

©lin | 08-10-12 | 12:18

Die foto's zijn toch op de openbare weg gemaakt; ik zie het probleem niet. Zoonlief is nu in ieder geval beroemd (of berucht?) en dat terwijl hij niet eens meedeed met "Hooligans spingen op het ijs" (deze winter bij campingzender SBS6)

Fornicator Formicida | 08-10-12 | 12:18

Mans genoeg om er een teringzooi van te maken maar niet mans genoeg om de consequenties te dragen. Jammer.

whatsinaname | 08-10-12 | 12:18

"Het gevaar van internet en social media..."

*proest* Wat was ook alweer de basis van Project X?

SleezerBret | 08-10-12 | 12:18

"geweld ten aanzien van overheden, personen alsook het moedwillig vernielen van persoonlijke en publieke zaken, veel zwaarder gestraft moet worden, dan een winkeldiefstal met drie pakjes sigaretten"
.
Wat een ongelooflijke dombo ben je als je dit schrijft. Criminaliteit begint klein en moet vanaf de wortels keihard worden aangepakt, daarnaast is een winkeldiefstal het absoluut niet minder belangrijk dan "geweld ten aanzien van overheden, personen, alsook het moedwillig vernielen van persoonlijke en publieke zaken". Wat een eppo die papa.

Donum Dei | 08-10-12 | 12:17

Nu mag ie op de bl(H)aren zitten.

Mebert | 08-10-12 | 12:17

*googlet op "Raoul Gubbels net als elke bedrijf waar Raoul straks zal solliciteren. Sta je dan als faalhaas voor drie pakjes peuken vereeuwigd op internet. 4-e-va!

Rikketiktik | 08-10-12 | 12:17

"Echte hooligan". En maar blijven ontkennen.

bennutzat | 08-10-12 | 12:17

Nette brief wel.

meester Kwel | 08-10-12 | 12:17

had zijn zoon hem niet tegen deze domme actie kunnen waarschuwen?

Satria | 08-10-12 | 12:17

Wat weedo zegt.

Crockett | 08-10-12 | 12:17

Valt me nog mee dat het mailtje prima geschreven is. Op taalniveau dan, de inhoud is natuurlijk om te janken. Meneer had ook weg kunnen lopen maar hij staat toch echt wel met een (net te blij) gezicht in de Appie.

XQFrank | 08-10-12 | 12:16

Jeuj ongezien de tyfus veur vader en zoon. Eat that b*tches.

AshleyJ"Ash"Williams | 08-10-12 | 12:16

Gubbels, hoofd propaganda en PR.

verdacht | 08-10-12 | 12:16

Raoul Gubbels, stelert, dief, aso & crimineel. Meneer Gubbels, gefaalt in de opvoeding. Next.

Smokum | 08-10-12 | 12:16

Gubbels heten en dan proberen de media te sturen...
**trekt Godwin joker**

Godsammekraken | 08-10-12 | 12:15

Mijn ouwe heer had met de touwtiefus geschopt ipv een jankmail naar GS sturen.

weedo | 08-10-12 | 12:15

Hij wil graag dat wij de foto's van zijn zoon nuanceren?
Ik voel een fotofuck aankomen.

Kaas de Vies | 08-10-12 | 12:15

Zo blank hebben we ze zelden. Geniet er maar van!

Godsammekraken | 08-10-12 | 12:14

Veel plezier bij het schoffelen, Raoul Gubbels !!

Want veel meer zal het niet worden..

Rest In Privacy | 08-10-12 | 12:14

aaauw... :facepalm:
Als je géén publiciteit wil, ga dan NIET tegen GeenStijl aanschoppen...

Mijnbescheidenmening | 08-10-12 | 12:14

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken