
Terwijl alle ogen gericht zijn op de totaal mallotige staatsgreep (of wat het dan ook voor moet stellen) op Curaçao, is het in een Caribische dependance op het vasteland van het Koninkrijk der Nederlanden ook weer lachen: Amsterdam ZuidOost, aka de Bijlmer. Daar gaat bestuurlijk ook altijd alles de mist in. We noemen PvdA'er Marcel
La Rose of het jaarlijks terugkerende sponsorings- en feestcommissieleed rond het immer gezellige
Kwakoe. Eind volgend jaar wordt de deelgemeente opgeheven, maar tot die tijd moet de eerder genoemde en
uit zichzelf opgestapte met een postume motie van wantrouwen buiten getrapte La Rose nog wel vervangen worden als stadsdeelvoorzitter.
Profielschets: Hij/zij is ontspannen in de omgang, maar kent wel de dynamiek van het openbaar bestuur uit eigen ervaring. Oh, en het moet een
Surinamer zijn. Kom je uit bij John 'Jablabla'
Leerdam. Maar DAT ziet een aantal Zuid-Oosterlingen dus even niet zitten. CDA'er Henk de Boer ving in de kerk op dat een aantal bewoners bij het Bureau Discriminatie
een racismeklacht heeft ingediend tegen de PvdA (LOL @ poll) (
mirror). Want ook die laatste anderhalf jaar van je bestaan kun je het beste bekvechtend invullen. Dat ben je aan je stand verplicht. Of zijn de klagers gewoon helemaal kotsklaar met de baantjesmachine van de PvdA, waarin zelfs voor epische politieke prutsers als John Leerdam een plekje paraat is?
Reaguursels
Inloggendonjon | 01-10-12 | 16:26
ghehe... bij verkeerd item geplaatst.
Van de 21 foto's zijn er 19 van de mannen.
.
__________
.
De rest van de foto's van vrouwen.
Nou vrouwen,.... meer van lappen stof.
Oh, how sweet the irony: de PvdA die wordt aangeklaagd voor discriminatie.
John heeft bij mijn weten alleen een Surinaamse vader maar is geboren en getogen Antilliaan. Dus kun je dan nog over een "echte" Surinamer spreken ? Ik denk het niet.
@necrosis | 01-10-12 | 08:52
Ik zeg staatsgreep!
@deraderendraaien | 01-10-12 | 08:51
Niet zo pessimistisch.
@Ing. eslapen | 01-10-12 | 09:04
RDW natuurlijk eikel
@necrosis | 01-10-12 | 08:57
Wel eerst bij de RVD het brandstoftype controleren....
necrosis | 01-10-12 | 08:55 | + 0 -
precies!!!!
Ook dit is geen nieuws. Onder Sint Joop den Uyl zijn eerste kabinet is dit ook gebeurd, je wilt niet weten hoeveel bedrijven over de kop zijn gegaan, toen waren het de loonkosten die ineens verhoogd werden.
Zeker in de huidige tijd waar scherpe calculaties op het randje normaal zijn ivm continuïtieit van de onderneming.
@Ing. eslapen | 01-10-12 | 08:54
Politieke kleur maakt niet uit, zolang het maar grote auto's zijn met een minimaal een 70 liter tank.
@Sjeng de helle | 01-10-12 | 08:50
Dan snijdt de aanbieder van de offerte zich in de vingers, aangezien hij vanaf vandaag 21% moet afdragen.
@necrosis | 01-10-12 | 08:48
Je kan 's nacht natuurlijk ook PvdA'ers afgaan met een hevelslang...
@necrosis | 01-10-12 | 08:48
Yup! Een mens wordt heel inventief als het minder gaat financieel gezien he!
@blandurego | 01-10-12 | 08:46
Misschien een idee om Iraanse olie te kopen, al dan niet stiekem.
Vanwege het embargo moeten we makkelijk een mooi prijsje kunnen afspreken.
@blandurego | 01-10-12 | 08:46
Dat zullen ze best regelen voor 1 januari denk ik.
necrosis | 01-10-12 | 08:41 | + 0 -
Ook dat weer indirect op de consument in rekening gebracht onder de categorie tranportkosten alleen de particulier betaalt direct.
Maar je kunt je voorstellen dat bij een gemaakte offerte van een paar maanden terug dit nog niet meegenomen is dus winstderving.
@deraderendraaien | 01-10-12 | 08:44
Een reaguurder (ik weet niet meer wie) schijnt zijn benzine op de autosloop te halen.
Aangezien bij demontage de tank leeg moet zijn, is dat best een lucratieve zaak.
Je zal hooguit wat vaker je benzinefilter moeten vervangen...
@necrosis | 01-10-12 | 08:41
Ik gok 2,- (+/-) voor maart 2013.
@necrosis | 01-10-12 | 08:41
Da's k*dt ja!
Al 5 dagen op rij niemand een ban, zou G-unite op vakantie zijn?
Ik vraag me trouwens af wanneer ze de 6% voor levensmiddelen en medicijnen naar 10% gaan trekken, om zo dat ziekenhuis liggeld,en een nieuwe baan voor v. Leerdam te compenseren dat er dan zogenaamd af kan. Uitruilen noemen ze dat geloof ik.
@deraderendraaien | 01-10-12 | 08:29
Ik wil de pret natuurlijk niet bederven:
www.telegraaf.nl/overgeld/consument/13...
Gisterenavond trouwens een leuke discussie op de Duitse TV programma: Günther Jauch tussen de Eurofiel David Cohn-Bendit en de voormalige directeur van de Deutsche Bank. Cohn Bendit was de mening toegedaan dat er een sociaal vangnet voor heel de EU moest komen alleen vergat hij zelf te vermelden dat hij wel bereid was om 68% van zijn riant EU inkomen af te dragen voor de sociaal zwakkeren. Dat moeten anderen maar doen.
Maar mij is niet duidelijk waar men op baseert dat het een Surinamer moet zijn. Is er iets bijzonders aan Surinamers waardoor die extra geschikt zijn voor de functie?
deraderendraaien | 01-10-12 | 08:36 | + 0 -
LOL, Jow
@Sjeng de helle | 01-10-12 | 08:33
Suiker en melk?
deraderendraaien | 01-10-12 | 08:29 | + 0 -
Mogge,
goed voorstel koffie!!!!
Waar zijn we aan toe deze maandag:
BTW van 21% is een feit.
Forensen taks is van de baan.
Langstudeerboete heeft het waarschijnlijk ook maar een maand volgehouden.(lijkt van de baan)
En John v Leerdam word 'em dus niet in stadsdeel Bijlmer.
Ok! 3 positieve berichten tegenover 1 negatief bericht.
Koffie! mogge @all btw.
necrosis | 01-10-12 | 08:25 | + 0 -
Dat was het voorstel om het hoogste tarief van 52% naar 68% te verhogen van de inkomstenbelasting.
De ezels hebben niog niet eens door dat je dan een kapiataalsvlucht krijgt. Dit is begin jaren tachtig al een gedaan toen verdween 200 miljard gulden naar de USA, kijk nu maar eens naar Griekenland Idem.
@eerstneukendanpraten | 01-10-12 | 08:22
Voor zo'n toren heb je een stapel vergunningen nodig.
En bij onveilige situaties (lekkage) ben je zwaar de klabanus.
@Sjeng de helle | 01-10-12 | 08:20
68% voor wat?
eerstneukendanpraten | 01-10-12 | 08:22 | + 1 -
We zouden ook eens kunnen proberen het stel opvreters aan te boren uit het baantjescaroucel en de soebsidie industrie denk dat meer uit te halen valt.
@ sjeng en necrosis
Ik zet wel een boortoren in de tuin, gas zat! Maar het zit wel wat diep...
@eerstneukendanpraten | 01-10-12 | 08:17
Toch wel, minder lasten= meer geld om te besteden.
Meer aankopen = meer BTW inkomsten voor de staat.
Hebben ze geen economen in de tweede kamer?
eerstneukendanpraten | 01-10-12 | 08:12 | + 0 -
Mijn lieve hemel, dit soort geluiden hoor nu momenteel dagelijks, het is gewoon te zot voor woorden.
Tijdens een bijeenkomst van MKB mensen zeiden ondernmers dat ze overwogen ermee te stoppen als het 68% tarief er zou komen. De ene heeft een bedrijf waar 25 mensen werken de twee anderen die ik sprak hebben en bedrijf waar respectievelijk 9 en 5 mensen permanent werken. We gaan echt de goede kant op, maar niet heus.
Momenteel is het zo dat de banken geen kortlopende leningen verstrekken, zelf niet aan bedrijfjes die een gevulde orderportofeuille hebben en op korte termijn geld nodig hebben om lonen en kosten te voldoen.Bij "staking" van het bedriojf moet je ook nog eens belasting betalen over de zgn stakingswinst er waren mensen bij die dan een negatief saldo overhielden, waar heb je dan jaren voor gewerkt? Dat beloofd nog wat.
@eerstneukendanpraten | 01-10-12 | 08:12
Mijn werkgever neemt nog steeds mensen aan, is wel in hartje Zuid-Holland.
Discrimineren op leeftijd doen ze niet.
@ necrosis 08:15
Ja, van lastenverlichting voor werkenden wordt de schatkist nu eenmaal niet gevuld...
@eerstneukendanpraten | 01-10-12 | 07:59
Gelukkig heb ik een vrij zuinige auto, maar door de BTW verhoging wordt de benzine duurder, en door de accijnsverhoging in Januari wordt benzine NOG duurder, aangezien er hogere BTW wordt berekend over hogere accijns.....
*diefstal mompelt*
@ sjeng 08:04
Smorgens! En daarom heb ik ooit eens een huis gekocht op steenworp afstand van mijn werk. Maar de toko staat op omvallen dus kan ik straks ook voor 18 cent de kilometer naar mijn nieuwe baan rijden, als ik die nog vind in deze tijd btw...
Wat een kutnaam voor een website is dat. Moet je je voorstellen dat je dat aan iemand anders probeert te vertellen.
"Ja, mijn website is henkdeboer punt punt punt nl. Maar niet met drie punten want met twee want die middelste is eigenlijk geen punt. Volgt u het nog?"
eerstneukendanpraten | 01-10-12 | 07:59 | + 0 -
Mogge,
dat klopt!
eerst kregg ik in de guldentijd fl. 0,59 cent per km. met de eigen auto alsthans als je niet regelmatig op het zelfde adres kwam ( W. Oort wetgeving PvdA) dat kon nog net.
Nu is het naar ik meen 0,18 per km daar leg je altijd flink op toe. heb het eens met een leasegeval geprobeerd ook waardeloos.
@ necrosis 07:55
Geen cent! Maar ik mag geloof ik vrije dagen inleveren voor een tegemoetkoming voor een nieuwe fiets. Laar maar dus. En als jij de integrale kostprijs van een auto-kilometer calculeert kon je nog wel eens schrikken. Kan nooit uit idd...
@eerstneukendanpraten | 01-10-12 | 07:50
Dan krijg je waarschijnlijk geen kilometervergoeding.
Ik krijg een kleine 60 per maand, terwijl de benzine in een maand plm 85 kost.
Ik moet er sowieso op toeleggen, en fietsen is voor mij geen optie.
@ necrosis 07:35
Daar zal ik zeker aan denken als ik op mijn stalen ros door weer een wind, sneeuw en hagel, mist en storm te werke ga. Want 700 meter iedere keer weer is niet niks natuurlijk!
necrosis | 01-10-12 | 07:35 | + 0 -
Dat is mee ook een achterlijke maatregel die demotiverend werkt.
Het socialistische nivelleringsspook waart permanent rond.
Blijf erbij dat beroep doen op solidariteit is een eenrichtingsweg het moet altijd van dezelfde kant komen.
Ik vertel het mijn zoons wel vaker: in de 70er jaren gingen mijn oude heer en ik zondags werken meestal zo'n 12 uur. Op weg naar de bus stonden 2 notoire nietsnutten geleund tegen de deurpost met een fles bier in de hand "jongens gaan jullie maar lekker werken, wijnemen er nog een" Diezelfde zakken hebben nooit een fluit uitgevoerd en klagen nu dat ze het zwaar hebben en eisen dat ze "rechtvaardiger" behandeld worden als sociaal zwakkeren, dat ze ook recht hebben, Kotsmisselijk.
@Sjeng de helle | 01-10-12 | 07:30
Daarentegen gaat de forenzentax niet door.
Arrogander Smeaggolt will not be amused......
necrosis | 01-10-12 | 07:14 | + 0 -
Kennelijk zit een bestuurder van een deelgemeente mee te lezen (-1).
He, subsidievreter, zoek een echte baan!
LOL,
Mogge Maat heb het onrecht teniet gedaan.
Maar wat een geld kosten die Deelrade(grafiekje)n heb dat nooit geweten, allemachtig.
In Kanton Süd hebben we geen deelraden wel massa's baantjesjagers van allerhande signatuur ( CDA, VVD, PvdA)
@ necrosis 07:11
Dat zijn twee positieve berichten om de dag mee te beginnen...
Kennelijk zit een bestuurder van een deelgemeente mee te lezen (-1).
He, subsidievreter, zoek een echte baan!
@eerstneukendanpraten | 01-10-12 | 07:05
Het is tevens een duur geintje:
logicfreezone.wordpress.com/2011/03/30...
Enne... let goed op je geld, vanaf vandaag is de BTW 21%.
@ necrosis 06:56
Helemaal mee eens! Geheel overbodige hobbyisten van de multikulti. Soepsidievreters zijn het, allemaal!
Van mij mogen alle deelgemeenten afgeschaft worden in 020 en 010, en wel nu!
hatari | 01-10-12 | 01:46 |
Ik ben er als niet verwekt binnen of in de directe omgeving van het gehucht waar ik indrong om te paren, niet in geslaagd om me voort te planten. Daarnaast ken ik nog enkele anderen die daar vanuit een soortgelijke situatie ook niet in slaagden.
Me dunkt voldoende reden om je opvatting over inteelt en voortbestaan nog eens te overdenken.
En voor de spitvondigen: ik heb het voortpantingsritueel vaak genoeg volledig genoeg uitgevoerd om normaal gesproken te mogen verwachten om verschillende keren met het vaderschapsprobleem te worden opgezadeld. Maar zoals gezegd zonder het overigens niet beoogde maar doorgaans natuurlijke resultaat.
hatari | 01-10-12 | 01:46 |
Ik ben er als niet verwekt binnen of in de directe omgeving van het gehucht waar ik indrong om te paren, niet in geslaagd om me voort te planten. Daarnaast ken ik nog enkele anderen die daar vanuit een soortgelijke situatie ook niet in slaagden.
Me dunkt voldoende reden om je opvatting over inteelt en voortbestaan nog eens te overdenken.
En voor de spitvondigen: ik heb het voortpantingsritueel vaak genoeg volledig genoeg uitgevoerd om normaal gesproken te mogen verwachten om verschillende keren met het vaderschapsprobleem te worden opgezadeld. Maar zoals gezegd zonder het overigens niet beoogde maar doorgaans natuurlijke resultaat.
Mijn excuses, major brainfart hier..
hem = natuurlijk ZIJN
De ironie!!
@ miko
'Attention Deficit' betekent dat het brein van een ADHDer niet voldoende aandacht schenkt aan de voor hem/haar oninteressante details/onderwerpen. Vergeetachtigheid is dus een relatief begrip in deze.
@blandurego | 01-10-12 | 02:56
Slaap problemen zou een indicatie kunnen zijn, maar vergeetachtigheid? Denk het niet. :)
@ miko
Betrapt! :) Ok, ADD dan.
*stiekem A terug pakt*
@blandurego | 01-10-12 | 02:43
Zijn bijnaam was ooit de rustige. Niet bepaald een bijnaam voor een adhad'er.
Vraagje @Stormageddon, heeft u ADHD?
'Personen met ADHD zijn (...) minder voorspelbaar in (...) in hun denken. Ze zijn gevoelig voor prikkels van buitenaf, maar zoeken de prikkels zelf op wanneer die ontbreken. Door deze eigenschappen komen we onder de personen met ADHD mensen tegen die bijzondere vaardigheden hebben ontwikkeld met betrekking tot het snel combineren van informatie en indrukken, die probleemoplossend denken, met creativiteit en originaliteit, en met ruimtelijk inzicht.'
(bron: nl.wikipedia.org/wiki/Adhd)
Niet lullig bedoeld dus.
@Stormageddon | 01-10-12 | 02:33
DAt zou dan weer geen ideaal van me zijn.En hoezo moeten anderen zich voor mij doodwerken? Dat doen ze dan toch echt zelf.Heeft niks met mijn idealen te maken.En van hardwerken ga je niet dood. Kijk naar John Leerdam.gaat prima met die dossier tijger.Weet meer dan jij en ik samen.Ik weet namelijk niks over jablabla
@miko | 01-10-12 | 02:17
Dat had je op je 18e kunnen regelen door je te melden bij de Sociale Dienst. Dan had je nooit hoeven werken. Dankzij de idealen van anderen die zich voor jou doodwerken.
@hatari | 01-10-12 | 01:46
Nee hoor, we doen zo moeilijk over neef/nicht. Maar in het dierenrijk is dit echt geen probleem.De kneuzen vallen wel af. Hoe kunnen anders Darwins beroemde vinken overleven?
Bij koralen is het nog erger. Acropara wisselt bijna niet uit.En die bestaan al een tijdje.
De niche is waarschijnlijk belangrijker voor het voortbestaan van een soort dan het door evolueren.
@Stormageddon | 01-10-12 | 01:56
Een ideaal om de mensheid te behoeden voor de gevolgen van Aids? verder hoeven idealen voor mij niet altijd ten gunste te gaan van de mensheid. Die van mij was voor mijn vijftigste dusdanig iets op te bouwen dat ik niet meer hele dagen hoef te werken.Dat is,tot nu toe, gelukt.
John Leerdan
@Stormageddon | 01-10-12 | 01:56
Collectief respectivisme! ;)
@Stormageddon | 01-10-12 | 02:03
Morgen uitleg geven gaat in Staphorst:-)
@hatari | 01-10-12 | 01:46
Right... Ga dat uitleggen in de Australische outback of de Taiga van Rusland. Als de populatie groot genoeg is in een regio van ettelijke duizenden kilometers krijg je geen inteelt. Het bestaan van de Homo Sapiens is het bewijs voor die stelling.
Dûh, jammer dat Leerdam uit Curaçao komt en dus geen Surinamer is.
@miko | 01-10-12 | 01:45
Da's niet zuur, da's realistisch. Noem mij 1 ideaal, 1 idee van iemand voor de "mensheid", de "samenleving" die *geen* mensenleven heeft geëist. Ik ken er geen.
Idealen zijn doodvonnissen. Voor jezelf of voor een ander.
Weet je, we zijn hier nu eenmaal. Iedereen met zijn eigen opvatting en ik vind het prima allemaal. Moeder aarde lost de problemen wel op, dat gaat vanzelf zonder dat welk mens dan ook daar invloed op heeft. Wat is wijsheid? Datgene wat je op school hebt geleerd of wat je hebt meegekregen in je levenswandel. We zeuren over John Leerdam, ik vind het een leuk mens met zijn fouten maar wel is geridderd!
toedeloe
nl.wikipedia.org/wiki/Einde_van_de_wer...
@Stormageddon | 01:38
Als zich binnen een geografisch gebied van enkele duizenden vierkante kilometers geen enkele nieuwkomer vestigt, dan heb je binnen een paar honderd jaar echt een inteelt probleem. Migratie is van levensbelang voor het voortbestaan van de soort.
@Stormageddon | 01-10-12 | 01:39
Kom kom niet zo zuur man.
Nou ga ik mezelf tegenspreken. Dat is een sterke aanwijzing om naar bed te gaan. Ciao @ all.
-weggejorist-
@Stormageddon | 01-10-12 | 01:34
Jawel,
Je kunt inderdaad stellen dat de mens niet per definitie talrijk en mobiel blijft maar daar ziet het er momenteel wel naar uit. Of er een catastrofe komt die ons als soort uit zou roeien omdat we genetisch hetzelfde zijn is echter net zo waarschijnlijk. Enkel en alleen al door de grote aantallen en verspreiding van de mens.
Een voor beeld? Een simpele, de diadema wipe out in the caribean. 97% weg gevaagd maar een aantal bleven over en begonnen weer opnieuw.Nu zijn de kolonies klein en geïsoleerd (wat jij zegt) en zal er waarschijnlijk weer wat differentiatie optreden.op het moment dat deze kolonies echter weer groot genoeg zijn zullen ze weer met elkaar mengen en zal je weer meer een eenheidsworst krijgen.
@INH.30CL | 01-10-12 | 01:36
Ik heb geen idealen. Idealen zijn de nagels aan een doodskist; je eigen of die van een ander.
@hatari | 01-10-12 | 01:26
Als je een regio definieert als een geografisch gebied van enkele duizenden vierkante kilometers: dan wel.
Als je bedoelt een paar honderd vierkante meter (zeg: Spakenburg, Urk, Volendam), dan is het minder verstandig.
@Stormageddon | 01-10-12 | 01:32
Maar nu ben ik benieuwd, serieus!
Wat is jouw ideaal?
hatari | 01-10-12 | 01:26
Ik lees het nou pas goed. Uitsluitend is natuurlijk te extreem gesteld, dan krijg je inteelt, dat weet jij ook wel.
@miko | 01:29
Zo ver hoef je niet eens te reizen. Kijk maar eens naar de puntneuzen, flaporen en doorgegroeide wenkbrauwen op de Veluwe. Of in Volendam.
@miko | 01-10-12 | 01:27
We zijn dus al veel langer aan het diversificeren.
En het is niet gegarandeerd dat de mens zo mobiel en talrijk blijft. (Lees je überhaupt wel wat ik schrijf?)
@miko | 01-10-12 | 01:22
De enige reden waarom de soort die catastrofe heeft overleefd is omdat de soort al ver buiten Afrika was gemigreerd. De populatie (en genetische variatie) is daardoor geminimaliseerd, maar de diversificatie is sindsdien weer ingezet, tot ca. 10.000 jaar geleden.
En ik heb het niet over andere diersoorten, ik heb het over de mens.
@INH.30CL | 01-10-12 | 01:22
Voor jou ideaal is het te hopen dat de techniek blijft voortrazen, de soort zich inderdaad gaat verspreiden door het zonnestelsel. Populaties op de maan (en Mars, Ganymedes, en andere manen in het zonnestelsel, laat staan daarbuiten) zijn voldoende geïsoleerd dat het op termijn weleens de broedplaatsen van een nikeuwe mensensoort kunnen worden.
Blijven we echter op deze planeet rondhangen én mengen we ons volgens @pius' ideaal tot "mokkamensen" dan gaan we eraan als diersoort. Dat is een 100% gegarandeerd genetische recept voor uitroeiing van de soort.
hatari | 01-10-12 | 01:26
Vraag 2. Antwoord: ja. Bewijsstuk 1: alle docu's van Louis Theroux. Bewijsstuk 2: loop een willekeurige volksbuurt in.
Vraag 1. Ook ja. Het voortbestaan van een soort is afhankelijk van de variatie in vreemdheid.
@hatari | 01-10-12 | 01:26
Ja mutanten.In Azië zou dat wel handig zijn.krijg je misschien een keer kindjes met 4 handen en 10 vingers aan elke hand.kun je nagaan hoeveel Iphones ze dan per uur in elkaar kunnen knutselen.
@Stormageddon | 01-10-12 | 01:18
Dat de soort een miljoen jaar oud is zegt verder niets in dit geval.Wat ik wil zeggen is dat het grote vermengen al eeuwen zo niet duizenden jaren aan de gang is.Het is ook makkelijker geworden we zitten namelijk de laatste vijfduizend jaar ook wat dichter op elkaars lip.
@Stormageddon | 01-10-12 | 01:18
Met onze ups en downs ja.
@Stormageddon
Sorry, het is al laat, maar als ik het goed begrijp is het voor de instandhouding van de soort dus beter om uitsluitend lokaal/regionaal te paren? Komen daar dan geen vreemde kindjes van?
Het is net Voetbal International hier. Beetje katten op elkaar. Love it.
@pius | 01-10-12 | 01:20
Zelfs bij het afscheid nemen krijg je een -kudo.
Niet verdiend!
Goodnight
pius | 01-10-12 | 01:16 |
Nah. Daar hadden jullie beiden ongelijk.
@pius | 01-10-12 | 01:17
In elk geval was @01:05 weer niet waar:
Ik citeer: "Ik ben nu echt weg."
Nou... nee dus.
@Stormageddon | 01-10-12 | 01:14
Mijn veronderstelling is zoals die van jou nergens op gebaseerd, het blijft koffiedik kijken. Ik constateer wel dat we op korte termijn ruimtereisjes kunnen maken, Aziatische landen de wereldhandel gaan overnemen en de grenzen in Europa wagenwijd openstaan voor rassenvermenging. Inderdaad Storm, we zijn onszelf aan het uitroeien en ook jij (met al je wijsheid) kan dat niet stoppen!
Paus pius has just left the building.
@Stormageddon | 01-10-12 | 01:06
5 eeuwen kan trouwens een hoop zijn in evolutionaire termen.Een eeuw mensheid op bijvoorbeeld mauritius heeft voor een aantal soorten wel wat betekent. Variaties kunnen zeer snel bepaald worden door een ziekte of andere catastrofe. Zoals ik al eerder zei de Toba catastrofe is voor ons als mensheid veel bealender geweest voor onze genepool dan de scheiding tussen de rassen onderling de laatste 50.000 jaar
@pius | 01-10-12 | 01:16
Het zit je wel hoog hè?
Zo en nu ben ik echt weg. En nog de speciale groetjes aan JohnLeerdammageddon natuurlijk.
Het was me een waar genoegen.
_out_
Stormageddon | 01-10-12 | 01:06 | + 0
Dat van huidkanker is een feit. Pigment. Dat van aids komt mij over als dat van als je verkracht wordt minder kans hebt op zwangerschap. Dat aids daar en probleem is kan je meer zoeken in voorlichting en verkrachting van minderjarigen om er vanaf tekomen. Theorie daar zoals je weet.
@miko | 01-10-12 | 00:46
Ghe geh;) Niet zo rancuneus joh. Ik bedoel dat met een knipoog allemaal.
Hoelang lees je me nou al.
@miko | 01-10-12 | 01:10
Er kan van alles gebeuren. Ik heb geen glazen bol. Jij wel blijkbaar. Onze geschreven geschiedenis is maar 5000 jaar met een beetje archeologie erbij komen we aan 10.000 jaar. De soort is minimaal 1 miljoen jaar oud. We praten over een poep en een scheet. Je onderschat de macht van de grote getallen. Je perspectief is ontzettend nauw.
@miko | 01-10-12 | 01:11
We zijn nog veel langer (heel veel langer, gigantisch veel langer!) aan het diversificeren.
@Stormageddon | 01-10-12 | 01:08
leugenaar;
www.geenstijl.nl/mt/archieven/2012/05/...
@Stormageddon | 01-10-12 | 00:46
Dus jij hebt nog nooit een plemp gelezen van mij die waar is? Ziehier, het bewijs van je ongelijk. Voor eeuwig vastgelegd voor het nageslacht.
www.geenstijl.nl/mt/archieven/2012/05/...
@INH.30CL | 01-10-12 | 01:07
Dat is een veronderstelling die nergens op gebaseerd is. Hooguit op een idealistische en optimistische toekomstverwachting.
Maar zo optimistisch moet je daar niet dus niet over zijn. Een verenging van de genetische diversiteit van de soort is niet iets om optimistisch over te zijn.
Tenminste, als je het beste met de soort voor hebt. Van mij de soort morgen uitsterven, dus het kan mij niet schelen.
Ik zeg alleen dat vanuit biologisch en evolutionair perspectief de rassenvermenging en vernauwing van de genetische diversiteit van de menselijke diersoort absoluut geen goed idee is voor het voortbestaan van de soort, zoals @pius beweert. Het is eerder een recept voor de algehele biologische uitroeiing van de soort.
@Stormageddon | 01-10-12 | 01:06
Ik heb het over de versnelling in vijf eeuwen. We zijn al veel en veel langer aan het mengen.
@Stormageddon | 01-10-12 | 01:00
Ja daag, zo ken ik er nog een paar.En waarom dan ? Omdat de brandstof opgaat? We gebruiken fossiele brandstoffen pas honderd jaar en we zijn al 5000 jaar aan het rond reizen geslagen. Waar komen de Turken ook weer vandaan? En je buurjongens de Friezen zijn echt geen originele dat weet je zelf ook.Dat mengen gaat al wel langer op. Cato de oudere was bijvoorbeeld een roodharie blauwogige hereboer bij de romeinen.Dat zie je niet veel meer in Lazio. Nee hoor in dit opzicht heeft Pius wel gelijk dat we steeds meer mengen
@pius | 01-10-12 | 01:05
Ik ben nog nooit wat tegengekomen van jouw hand dat waar is, of achteraf waar is gebleken.
@Stormageddon | 01-10-12 | 01:00
Ja daar ga ik dus vanuit inderdaad!
En dat heeft niets met leren lezen te maken maar meer met jouw idee dat we straks helemaal stil komen te staan.
@miko | 01-10-12 | 00:56
5 eeuwen is niks (helemaal geen fuck!) in evolutionaire termen. En in geologische termen nog minder dan een oogwenk. Dat is binnen een millennium weer teruggedraaid, indien de omstandigheden het vereisen.
@INH.30CL | 01-10-12 | 00:57
Nee, een genetische verandering in het CCR5 gen. Zoek maar op.
@ikdenkwat | 01-10-12 | 00:58
Heel simplistisch gesteld (overdreven simplistisch): Ja.
@Stormageddon | 01-10-12 | 00:46
Ik heb in mijn meer dan 20.000 tegels vast wel eens iets geschreven dat waar is. Dus. Ben je krankzinnig of zo?
Laat het antwoord maar gaan trouwens. Ik ben nu echt weg. Tot de volgende keer maar weer.
Doei gozerT.
@ikdenkwat | 01-10-12 | 00:58
Ja, en uiteindelijk maakt dat ook geen moer uit want als er een ziekte zoals Ebola zich ook de mens als gastheer toe eigent kan het wel eens heel snel gedaan zijn met de mens als overheersende soort op deze aardkloot.Maar dat is maar een van de doem scenario's. Verder is het mengen van rassen gewoon leuk om te doen.Van alles wat eraan rijgen.Ik moet er niet aan denken aan enkel en alleen bleekscheetjes.
Toen ik nog in de metaal werkte wilde mijn baas ook niks van "zwarten" weten, die kwamen er bij hem niet in..
Behalve eentje dan>> het was de onderhoudsmonteur voor allerlei machines.. een gitzwarte neger was het, een prima vakman ook. Snel en vakkundig.
Racisten doen zichzelf tekort, deze was nog net niet te stom om de voordelen van te zien.
@INH.30CL | 01-10-12 | 00:52
Daarom zeg ik (LEZEN... wanneer leren jullie godverdomme nou eens LEZEN!)
"Dat zal dan en slechts dan het geval zijn als mobiliteit wereldwijd hetzelfde blijft, of zelfs toeneemt."
Dat is toch god-ver-dom-me (blasphemy-day) geen Chinees!
Of begrijp je niet wat dat betekent?
Het is nu eventjes zo dat je voor een paar honderd euro naar de andere kant van de wereld kan vliegen. Hoelang blijft dat het geval? Je gaat er blijkbaar vanuit dat dat eeuwig zo blijft, dat mondiale migratie en mobiliteit een vast gegeven is dat voor altijd zo blijft. Dat is dus maar zeer de vraag.
@Stormageddon | 01-10-12 | 00:55
Als we ons vermengen met de negers doen we ze dus een gift en geven we hun nakomelingen ook die eigenschap?
Jeuheu.
Verminder aids gevoeligheid in Afrika neuk een afrikaanse!
Goed idee!
*Terug naar Tamale gaat*
Stormageddon | 01-10-12 | 00:55 | + 0
Ja sorry dus zij hebben eerder aids en wij huidkanker? begrijp ik?
@Stormageddon | 01-10-12 | 00:55
Een belangrijke reden waarom Afrika buitensporig wordt getroffen door Aids is een kleine genetische variatie die veel Europeanen hebben en Afrikanen niet.
\\\\\\\\\\\\\\een condoom?
@Stormageddon | 01-10-12 | 00:41
uhum
nl.wikipedia.org/wiki/Homo_erectus
Wat betreft uitwisseling.De grote smeltkroes is al 5 eeuwen aan de gang. Dat draai je niet meer terug.
@miko | 01-10-12 | 00:46
Het vermengen van de rassen tot @pius' geïdealiseerde "mokkamensen" helpt daar in elk geval nog minder aan.
Inderdaad warfen de indiaantjes niet beschermd tegen simpele verkoudheidjes en geslachtsziekten die voor Europeanen niet levensbedreigend waren. Dat is voor een heel groot deel natuurlijke afweer die niet noodzakelijk genetisch is, maar voor een deel ook wel.
Een belangrijke reden waarom Afrika buitensporig wordt getroffen door Aids is een kleine genetische variatie die veel Europeanen hebben en Afrikanen niet. Waarom hebben Europeanen die? De pest.
Bijna alle huidige Europeanen zijn afstammelingen van overlevers van de pest, die de pest niet kregen omdat ze die mutatie hadden. Afrikanen hebben die niet en HIV richt zich mede op receptoren die worden aangemaakt in mensen zonder die mutatie. Dat betekent niet dat blanke Europeanen resistent zijn tegen Aids, maar het blijkt wel dat Blanken (en Aziaten) moeilijker geïnfecteerd worden dan Afrikanen.
@Stormageddon | 01-10-12 | 00:41
Als er geen interactie is tussen regio's dan zullen regionale verschillen in populaties alleen maar toenemen.
En die interactie is er dus wel, weet je hoeveel verschillende nationaliteiten in mijn stad wonen?
Het is een mixed-up bende aan het worden en ik zie de verschillen alleen maar afnemen. Overigens mag je mij de les lezen hoor, ik ben tenslotte niet Universitair opgeleid.
Zonder interactie tussen regio's gaan de genetische verschillen toenemen. Totdat er twee verschillende soorten zijn ontstaan.
Stormageddon | 01-10-12 | 00:41 | + 0
Laate reactie hoor moet echt naar me nest :... dat gaan wij niet meer meemaken storm! net als te implodatie van het heelal.
@pius | 01-10-12 | 00:33
Ik heb npog nooit een plemp van je gelezen die wel waar is. Dus vooralsnog staat die bewering als een huis.
Het heeft niks met narcisme te maken, het heeft met stompzinnigheid van jouw kant te maken. Als jij daar nou wat minder van debiteerde, dan had ik het niet zo druk met me ergeren aan je volledige onkunde, gebrek aan kennis en totale bullshit die je aldoor uitbraakt.
En het is bewezen: je zou niet meer op me reageren en ziedaar: je doet het toch. Die bewering blijkt dus ook volkomen onwaar.
@pius | 01-10-12 | 00:10
Je kunt ook supporter zijn van een club waarvan de toeschouwers zelf grote recidivisten zijn die door heel Europa gehaat zijn vanwege een infantiele debiele gedrag.En zich dan nog de club van Nederland noemen. Dat is pas om te kotsen.
@Stormageddon | 01-10-12 | 00:14
Mokka men of mooie enkele kleurtjes maken geen moer uit dat moet je ook weten wat betreft Virussen.Het is nu niet bepaald zo geweest dat de indiaantjes zo goed bestand waren tegen de ziektes van de Europeanen die daar aankwamen.Onze genetische armoede is waarschijnlijk veroorzaakt door de Toba catastrofe waardoor we door wel een hele nauwe flessenhals zijn gegaan.Daar verandert het opdelen van de mensheid in rassen niks aan .
INH.30CL | 01-10-12 | 00:40 | + 0
Hahaha tja alles blijft een gok! good night *out*
@INH.30CL | 01-10-12 | 00:29
Nee. De menselijke soort (geen ras) is ontstaan in Afrika. Slechts doordat het is gemigreerd vanuit Afrika (in 3 migratiegolven) over de planeet zijn de genetische verschillen ontstaan die de uiterlijke kenmerken deden veranderen. Gedreven door niks meer dan de lokale natuurlijke omstandigheden.
Dat is ook de reden waarom andere tweebenige aapsoorten in Afrika (tot voor 2 miljoen geleden waren er minstens 6 verschillende mensachtigen in Afrika), zijn uitgestorven: te kleine populaties en te weinig genetische variatie. De enige twee soorten "who made it" - "out of Africa", zijn de Homo Sapiens en de Neanderthaler.
De menging van de verschillende "rassen" zoals @pius bedoelt is een zeer recent fenomeen, die hooguit aan de grenzen van de antieke rijken in de geschiedenis een beetje heeft plaatsgevonden. Als er geen interactie is tussen regio's dan zullen regionale verschillen in populaties alleen maar toenemen.
Je verwijst goddomme zelf naar de Beagle en Darwin, en je weet er geen fuck van. Dat is nu precies wat Darwin op de Galapagos-eilanden met de vinkenpopulaties aldaar heeft ontdekt. Zonder interactie tussen regio's gaan de genetische verschillen toenemen. Totdat er twee verschillende soorten zijn ontstaan.
@ikdenkwat | 01-10-12 | 00:36
wrong guess:-)
@pius | 30-09-12 | 23:42
DAT zou pas mooi zijn. :)
INH.30CL | 01-10-12 | 00:31 | + 0
Oh zo, maar in welke situatie schets jij dan? Op doom day? eerlijk gezegd denk ik niet dat jij uit een situatie komt of leeft waar dit issue speelt? Een dorp?
Enfin. Ik ga pitten. Ik lees het morgen wel allemaal. Of niet natuurlijk.
Trusten evengoed.
OUT
@INH.30CL | 01-10-12 | 00:23
ah. Mooi. dank.
@Stormageddon | 01-10-12 | 00:19
LOL. wat moet je toch zonder mij. Enfin, het is zo makkelijk ik hoef niet eens na te denken.
Jij stelt;
'Het bewijst eens te meer dat alles wat je plempt per definitie onwaar is'.
Dat geld dus voor alle plemps die ik hier geplempd heb ooit. Toch?
Dat lijkt me, herstel, is (feitelijk)onwaar.
Je word steeds makkelijker Storma. En dit nadat ik van de week al twee keer op rij feitelijk heb bewezen dat je een narcistische onzinnigheid je verstand heeft gekaapt. Enorm amusant.
Je begint een beetje op John Leerdam te lijken. Gaat het wel goed?
frnas | 01-10-12 | 00:21
Helaas, u bent ongeschikt.
@ikdenkwat | 01-10-12 | 00:18
Dat een Turk voor een Turk kiezen zal een Marokkaan voor een Marokkaan enz. Heel menselijk en#fact
Stormageddon | 01-10-12 | 00:19 | + 0
Iets plemepen op gedachten hoeft per definitie niet gebaseerd zij op feiten kan louter op gedachtegangen, dat maakt dit platform zo mooi. Wiki erbij trekken welke echter is geschreven door niet wetenschappers maakt de gedachte niet onwaar. Al dat wel kan zijn natuurlijk.
@Stormageddon | 01-10-12 | 00:14
Nee. Je lult weer uit je nek. Dat zal dan en slechts dan het geval zijn als mobiliteit wereldwijd hetzelfde blijft, of zelfs toeneemt.
Maar dat is toch het geval mijn waarde?
Als we de wetenschap mogen geloven ligt onze (zwarte)oorsprong in Afrika. Uiteindelijk is het menselijke ras gemengd in een tijd lang voordat er vliegtuigen,auto's of andere moderne vervoersmiddelen bestonden. Regionale genetische verschillen zullen slechts afnemen en zeker niet toenenemen.
@pius | 01-10-12 | 00:12
Dit had ik ooit gezien en dat ging over jouw mokkamens.
beagle.vpro.nl/#/close/
Ik ben weliswaar blank en volkomen autochtone nederlander maar eerder was suriname van nederland, en dat is echt wel toch voldoende achtergrond lijkt mij, dus heb ik evenveel rechten om te solliciteren en bovendien kan ik die job vast en zeker heel goed vervullen.
@pius | 01-10-12 | 00:16
Je vertelt altijd onwaarheden, dus die belofte om niet op mij te reageren is ook onwaar. Dat blijkt wel, want je popelt om te reageren.
Het bewijst eens te meer dat alles wat je plempt per definitie onwaar is.
INH.30CL | 01-10-12 | 00:12 | + 0
Op aan wat? ja sorry hoor snap ik niet. Op aan dat je blank ben?
@INH.30CL | 01-10-12 | 00:14
Yeah. Wij zijn iig geen Jon leerdam of Fred Teeven vereniging. Dat doet goed.
@Stormageddon | 01-10-12 | 00:14
Uhhh, mag ik nou reageren hierop of moet ik me aan mijn belofte houden?
Je zegt het maar.
errata @ 00:14:
- natuurlijke omstandigheden *in* specifieke omgevingen.
- 10 of 20 miljard.
@pius | 01-10-12 | 00:10
Maar wij hebben Feyenoord..... toch?!
@pius | 01-10-12 | 00:01
Nee. Je lult weer uit je nek. Dat zal dan en slechts dan het geval zijn als mobiliteit wereldwijd hetzelfde blijft, of zelfs toeneemt. Op het moment dat mobiliteit afneemt, doordat het duurder wordt of op wat voor manier onmogelijk dan zullen regionale genetische verschillen weer snel toenemen. En dat is evolutionair gezien voor de soort maar beter ook. De genetische variatie in de mensheid is al ontzettend klein. Blanken en Inuit hebben niet voor niets hun melatonine verloren, dat heeft voordelen in de natuurlijke omstandigheden specifieke omgevingen.
Het samensmelten tot mokkamensen is evolutionair gezien het slechtste wat de mensheid kan overkomen. Dat verkleint de genetische variatie nog meer en maakt de soort nog kwetsbaarder. Dan kunnen er wel 10 of 10 miljard individuen zijn van die mokkamensen, met 1 doelgericht virus of bacterie die een specifiek kenmerk van de melting pot people aanvalt is het hele zwikkie snel dood.
Als de mensheid zichzelf op een natuurlijke manier wil uitroeien dan moeten ze vooral de "mokkamens" promoten en stimuleren. De mokkamens zal de slechtst denkbare beslissing van "de natuur" zijn, om in jouw woorden te spreken. De natuur is daar helemaal niet op uit.
Je hebt van biologie al net zoveel kaas gegeten als van alle andere onderwerpen waar je over uit laat.
Helemaal niks.
@Moishe Pipik | 01-10-12 | 00:07
TNX MAN!
Lesson #3: mashable.com/2012/09/30/mad-men-infogr...
@INH.30CL | 01-10-12 | 00:12
Het schip?
@ikdenkwat | 01-10-12 | 00:03
Ik kan ook goed met iedereen door dezelfde deur maar mark my words: Als het eropaan komt wordt die deuropening ineens een stuk kleiner.
@pius | 01-10-12 | 00:01
Jij kent Beagle?
@Moishe Pipik | 01-10-12 | 00:04
Dit PSV verdiend slechts hoon.
Nooit een behoorlijke verdediger gekocht van bergen belastinggeld. Een trainer (poseur) die in twee maanden tijd geen woord wisselt met zijn belangrijkste aankoop.
Verder een recidivistische psychopaat op het middenveld plus geluk waar Ajax nog jaloers op zou worden.
Kort samengevat. Zum kotzen.
pius | 01-10-12 | 00:01
Mocht je nog eens een uurtje over hebben, in deze video wordt jouw eerste zin tot op de millimeter behandeld. Met cijfertjes en feitjes en zo. En met een presentatie waar Kant nog een puntje aan zou kunnen zuigen.
(via @parsons) www.youtube.com/watch?v=umFnrvcS6AQ
pius | 30-09-12 | 23:52
Op zich knap om een selectie bij elkaar te krijgen met Bouman, Van Bommel, Strootman, Toivonen en Drieske Mertens. Op basis van geleend geld, soepsidie. The team you love to hate. Wij hebben PSV nodig zoals Rocky Clubber Lang nodig had.
INH.30CL | 30-09-12 | 23:58 | + 0
Nou ben ik niet mee eens, kan eigenlijk met iedereen goed door de deur in mijn omgeving. Meer dan goed eigenlijk. Denk meer dat het probleem in verschil van religies zit. In mijn omgeving is he meer een mixed up van "rassen" ja klinkt zo raar. Maar religies dasssss een punt....... op dat gebied denk ik niet, laat ik het zo zeggen ben ik het met je eens.
@INH.30CL | 30-09-12 | 23:58
Als de mensheid zichzelf niet uitroeit of de natuur op die verstandige beslissing komt dan worden we uiteindelijk worden we allemaal Mokkamensen.
Onontkoombaar. Mokkaworld.
@ikdenkwat | 30-09-12 | 23:48
Wat ik denk?
Dat het issue blank/zwart altijd problemen zal geven, nu en in de toekomst. Het is een Utopie te denken dat de mensheid tot elkaar komt integendeel, we zullen nog meer van elkaar vervreemden. Maar wees gerust het is van alle tijden, misschien dat het opgelost wordt als Leerdam in de deelraad komt:-)
Tigerbloodsucker | 30-09-12 | 23:52 | + 0
Mevrouw heeft duidelijk een mening
Ha. De John Leerdam van de wetenschap bij Profiel.
Moishe Pipik | 30-09-12 | 23:51 | + 0
Ja Laat die man dat lekker thuis doen!
-weggejorist-
@Moishe Pipik | 30-09-12 | 23:49
Je hebt gelijk natuurlijk, het zal wat freudiaans zijn in mij maar ik kan er niet zo goed tegen dat mensen die zo hard falen zoveel geld verdienen en dan ook nog denken dat ze goed bezig zijn. Verder is het een paardenlul. Dat speelt ook mee.
ikdenkwat | 30-09-12 | 23:36
Het is inderdaad buitengewoon onproportioneel om een hele land te laten boeten voor het feit dat 1 man (Jörgen Raymann) in een jurk wil rondlopen.
pius | 30-09-12 | 23:42
Die Wilfred Bouman, wat heeft die jou eigenlijk aangedaan? Je zit al vier maanden te fulmineren tegen die gast. Ik ben daarentegen elke x weer blij als ik zijn naam in de opstelling tegenkwam. Zeker met die Braziliaan naast hem, die kan er nog minder van.
INH.30CL | 30-09-12 | 23:39 | + 0
Ja precies er was geen exposure of blank of zwart zijn gewoon gelijk. Met humor! Dat mis ik zo uch uch vroeger hartje Rdam op school, middelbaar. 20 leerlingen 5 blank 10 suri/anti rest mocro/turk. Er was eigenlijk die jaren dat ik er zat geen problemen. Alles door mekaar heen lachen gieren brullen. Ik denk gaat de tijd nu achteruit of vooruit?
@miko | 30-09-12 | 23:30
Wonderen bestaan niet Miko. Of het moet zijn dat PSV dit seizoen kampioen word met John Leerdam, uuh, ik bedoel Wilfred Bouma achterin.
Dan verander ik mijn mening.
Trouwens, er bestaan echt grappige negers.
Deze was geniaal.
www.youtube.com/watch?v=oslqvmsdDRU
pius | 30-09-12 | 23:35 | + 0
Nee ik ook niet makker! hehehehehehe voordat ik me er echt druk om ga maken!
John verdient een standbeeld, midden in de Bijlmer, een fier standbeeld, gegoten in brons.
@INH.30CL | 30-09-12 | 23:30
;-)
INH.30CL | 30-09-12 | 23:34 | + 0
Daar heeft de man een punt
@Moishe Pipik | 30-09-12 | 23:28
Tsja. In sommige kringen ben je grappig als je goed kan pijpen of beffen. Spreekwoordelijk uiteraard.
Ik weet het anders ook niet.
Moishe Pipik | 30-09-12 | 23:28 | + 0
Haha ja als ik dat zie denk ik.... tja hij vind het leuk om in een jurk te lopen. Vind ik prima hoor maar na een aantal jaar op tv kom op he! Nee er is werkelijk niets leuk aan. Maar dan ook WER KE LIJK NIETS! gelukkig kan ik zappen.
INH.30CL | 30-09-12 | 23:32
Uiteraard.
@ikdenkwat | 30-09-12 | 23:32
I haven't got a clue mate;)
@ikdenkwat | 30-09-12 | 23:32
Nee, de meeste krijgen subsidie dat volstaat.
Ik vind het goed dat we mensen in het bestuur vragen die een meerderheid vertegenwoordigen. Maar dat kan in zuidoost toch ook gewoon op niet racistische gronden: uitkering, dikke kont, vuurwapen, strafblad, ongehuwd meerdere kinderen bij meerdere vrouwen, gouden tand?
pius | 30-09-12 | 23:28 | + 0
Na ja de VARA is de enige omroep die platvorm geeft aan "comedians" vrij links denk ik dan. Maak me ook niets uit leuk is leuk echt dat ik denk ja ehhh en nou figuren ik snap het niet? en steeds worden ze naar voren geschoven als leuk. Ze krijgen niet eens een zaaltje vol. Als je beetje grappig bent moet je een jaar van ter voren een kaartje bestellen. Hebben ze dan geen zelfrespect?????
Zo. John Leerdam hebben we gehad. Fred Teeven. Jurgen Raymann. Rudi Völler. Paul de Leeuw. Wie is de volgende op de lijst, ik ben 'm ff kwijt.
@de honden blaffen... | 30-09-12 | 23:25
Dat is wel het laatste wat ik ben. Respect en iedereen in zijn waarde laten, weet je.
@pius | 30-09-12 | 23:25
Ik dacht dat Raymann zou stoppen en op de Antillen zou gaan wonen?
@pius | 30-09-12 | 23:28
kan ik beamen, kijk naar mijn laatste grap:-)
Ik kan overigens nog wel wat subsidie gebruiken.
pius | 30-09-12 | 23:25
De Surinaamse tante. Dat was al afgezaagd toen WF Hermans erover schreef. Komt die fucker er overheen met een derderangs versie. Wat dacht je trouwens van Paul de Leeuw (ook een neger). Daar vallen nog steeds mensen in de tomatensoep. Daartegen afgezet is het volstrekt logisch dat John Leerdam weer een baan in het bestuur krijgt.
@ikdenkwat | 30-09-12 | 23:26
Inderdaad. Rechtse mensen zijn toch grappiger gemiddeld genomen dus.
Op wat uitzonderingen na.
@de honden blaffen... | 30-09-12 | 23:25
Wat is er aan de hand? Nou?
*alvast telefoonnummer van het bureau discriminatie opzoekt*
pius | 30-09-12 | 23:17 | + 0
Over die Rayman nog nooit op een leuke grap kunnen betrappen net als Claudia de Brij en ben ik leuk nee je bent niet leuk! Peter Heerschop zijn van die figuren dat ik denk hoe komen ze aan die baan?
@Moishe Pipik | 30-09-12 | 23:22
Pfffff... En dan die tante Es. Afgelebberd format. Bah.
INH.30CL | 30-09-12 | 23:14
Zoiets zou ik nou nooit durven suggereren, voor je weet wordt je als racist afgeserveerd...
@zeg maar jansen | 30-09-12 | 23:22
Dat is uitstekend geformuleerd. Hulde.
pius | 30-09-12 | 23:17
En het ergste is nog dat het de eerste keer al niet leuk was.
Ik vind John Leerdam ook heel geschikt voor dat baantje in Amsterdam.
Daar kan ie niet zoveel schade aanrichten als in de kamer.
Ha. Jurgen Raymann. De Jon Leerdam van de publieke omroep. Die gast beschouwd vernieuwing als een Soa lijkt het.
Man man man.
Maar goed, waarom zou je je druk maken om "John" Leerdam, het is verdorie weekend!
*plop*
@de honden blaffen... | 30-09-12 | 23:07
Hij voldoet voor de helft. Leerdam
Lokaal nieuws weer. Gisteren ook al.
neemjemoederindemali | 30-09-12 | 23:07
Wil nog niet zo lukken met die livestream hè? Misschien moet je twitter proberen.
@de honden blaffen... | 30-09-12 | 23:07
Waarschijnlijk een schrijffout in de profielschets?
Bakito | 30-09-12 | 23:09 | + 0
DAS CULTUUR!
www.youtube.com/watch?v=VIVTlU9LU9U
Over racisme gesproken, wanneer gaat de politiek eens die voetbalsupporters aanpakken die antisemitische leuzen roepen ?
Volgens de profielschets moet de kandidaat o.a. leergierig zijn.
Vandaar de keuze voor Leerdam?
@de honden blaffen... | 30-09-12 | 23:05
Nope, wasda?
@Bakito | 30-09-12 | 23:02
*Aait bakito over zijn bolletje*
neemjemoederindemali | 30-09-12 | 23:03
Weleens van een radio gehoord?
Iemand een linkje van #echtejannen livestream ?
@neemjemoederindemali 22:58
Nee, ik heb een hekel aan hysterische, racistische vrouwen, die hun persoonlijk "falen" projcteren op diverse bevolkingsgroepen.
@Bakito | 30-09-12 | 22:40
Voller was een irritante Duitser, Olaf is een irritante homo.Heeft niks met hypocrisie te maken.
Leerdam bespugen zou niet mogen het is verder wel een aardige homo en negert. Dat dan weer wel.
Bakito | 30-09-12 | 22:40
Kudt. Weddenschap verloren. Gokte dat binnen 20 minuten iemand je ging uitleggen dat Kant juist het tegenovergestelde beweerd had. En dat hij het niet prachtig, maar op een manier verwoordde waar John Leerdam zich nog voor zou schamen. Damn.
de honden blaffen... | 30-09-12 | 22:53 |
Daar hebben ze bij de PvdA denk ik niet op gerekend. Het moet een échte zijn.
@Bakito | 30-09-12 | 22:40
Ghehe, je bedoeld dat je een hekel heb aan vrouwen?
Mag het ook een blanke Surinamer zijn?
Een boeroe welteverstaan.
Bakito | 30-09-12 | 22:45
LOL!
@Bakito | 30-09-12 | 22:40
Spugen naar een speler is niet prachtig maar kinderachtig. Ik denk dat je wel een beter voorbeeld van een dubbele moraal kunt verzinnen, Bakito.
@Stormageddon | 30-09-12 | 22:22
Daar zit wat in. Maar word de kans er groter van als verwaarloosbaar.
Dat is de vraag.
Laat ze hier maar lullen jawa, ga terug! Je geboorte eiland schreeuwt om goede en integere politici!!
www.trouw.nl/tr/nl/4492/Nederland/arti...
@neemjemoederindemali | 30-09-12 | 22:24
Geh geh;)
Bakito | 30-09-12 | 22:40
De universele moraal is dat Tom Staal een goeie gast en Rudi Völler de personificatie van het kwaad is. Zo is het fout als Humberto Tan (ook een homo)spuugt, maar goed als hij de ontvangende partij is.
Het spreekt toch wel van een enorme minachting voor een heel stadsdeel als je vindt dat John Leerdam goed genoeg voor ze is. Maar het had nog erger gekunt, ze hadden Ella Vogelaar kunnen kiezen.
@Bakito | 30-09-12 | 22:45
Een ongestelde vraag
Prima ventje, maak toch niet uit wie je op die post zet!En hij heeft humor!
@INH.30CL 22:43
Martinair Bosma?
@Bakito | 30-09-12 | 22:40
Het is rood en vliegt door de tweede kamer.
Epische en veelzeggende quote uit het Parool: "La Rose kwam al snel na zijn verrassende aanstelling in 2010 als stadsdeelvoorzitter in botsing met een deel van zijn fractie, dat merkte dat de belangen van de Surinaamse achterban anders dan voorheen niet vanzelfsprekend behartigd werden". En dus eist de PvDA een Surinamer op die post om het nepotisme veilig te stellen. Het kan in Amsterdam.
De kwestie "John" Leerdam bewijst maar weer eens dat er geen universele moraal is, hetgeen Kant een tijd terug al prachtig heeft uiteengezet.
Voorbeeld. Frank Rijkaard, ook een neger, spuwde ooit Ruud Voeller in zijn bek. Vonden we prachtig. Maar als een homo hetzelfde doet, in dit geval Erwin Olaf, schreeuwt men moord, brand en nog veel meer.
De dubbele moraal is de rode draad, Laten we daar à.u.b. op letten. Wie doet er mee?
Heeft de deelraadpiet al gesolliciteerd overigens?
Sinterklaas moest reorganiseren.
@pius | 30-09-12 | 22:16
Hij lijkt me een super gozer om te schoffelen.
@Stormageddon | 30-09-12 | 22:22
edit: minus "wordt".
@pius | 30-09-12 | 22:16
Zolang de Buitenveldert-baan en de Kaag-baan die haaks op de Bijlmer liggen nog in gebruik zijn en het aantal vliegbewegingen op Schiphol elk jaar blijft toenemen wordt neemt die kans alleen maar toe.
@Moishe Pipik | 30-09-12 | 22:04
*Opgelucht kijkt*
@neemjemoederindemali | 30-09-12 | 22:05
Honderd procent waar. Al komt dat vooral omdat ze de beste man geen al te verantwoordelijke taken hebben geven tot dusverre.
Ik schaar het stadsdeelvoorzitterschap van de Bijlmer voor het gemak daaronder. Want wat is nou de de kans dat daar nog een keer een vliegtuig een flat invliegt.
Nihil dacht ik zo.
De zwarte ridder? Jan Cees de Jager bedoel je?
De Zwarte Ridder komt hier weer beter uit. Let maar een sop.
Het is jammer dat de Hoofdpiet niet van Surinaamse komaf is en bovendien al een vast contract heeft, want die was hier prima als cadeautjesuitdeler en hoofdjesaaier op z'n plaats geweest.
@Der alte Fritz | 30-09-12 | 22:08
Getver, hou die viezigheid voor je zelf.
Uw Verzekeringsadvis | 30-09-12 | 22:07
Dat is niet zo moeilijk. Die is ons aangenaaid door Wim Kok (partijgenoot van John Leerdam) en Gerrit Zalm (partijgenoot van Fred Teeven)
De tijd staat nog steeds stil. www.youtube.com/watch?v=RnW8dmJ0Fl4
Dat weeë gevoel in mijn onderbuik gaat maar niet over..
Ik word er zou moedeloos van, in het openbaar bewezen hebben dat je een complete loser bent, het later probeert recht te lullen, en uiteindelijk toch nog in aanmerking komen voor enige functie. Hoeveel leden heeft de PvdA wel niet die een kans verdienen om te presteren en toch de bewezen faalhazen een baantje gunnen.
@Moishe Pipik | 30-09-12
Vergeet de Euro niet, dan ben je compleet.
@pius | 30-09-12 | 21:47
Teeven is knettergek, Leerdam daarentegen is gewoon een goedmoedige sukkel zonder verstand, verder totaal ongevaarlijk.
pius | 30-09-12 | 22:01
Ik heb eigenlijk niet eens sluitend bewijs voor mijn stelling. Of zelfs maar een begin van bewijs. Maar ik dacht: de islam is al in het draadje geïntroduceerd, dan fietsen we Brussel er ook nog even in.
@Ratzinger | 30-09-12 | 21:53
Helemaal eens natuurlijk. Op beide punten.
*mescalletje inschenkt*
@Moishe Pipik | 30-09-12 | 21:54
Klinkt al beter dit. Nog een poging en ik ben om.
;)
@Schoorsteenveger | 30-09-12 | 21:59
Mooi he, op initiatief van 2 allochtonen.
@Moishe Pipik | 30-09-12 | 21:54
Jaja. Ga hem ff lopen verdedigen hier. Ik wijs jouw claim categorisch af.
Teeven en Opstelten zijn 2 blaim. Zij hebben het voorstel ontwikkeld, niet de EU. Anders kunnen we overal de EU wel de schuld van geven.
We hebben nog steeds enige soevereiniteit over zoals je weet.
Politici kunnen wel degelijk verantwoordelijk worden gesteld en gehouden voor hun beleid alhier. Al is het door mij persoonlijk.
Ik wil het niet meer horen dit amice. Ik kan er niet mee omgaan. Have Mercy.
Wordt het geen tijd om partijen te verbieden?
Door de partijstructuren komen die rare drollen altijd bovendrijven.
Want hoe moeilijk kan het zijn om in een land met zo'n 16 miljoen mensen 150 redelijk denkende exemplaren te vinden?
Over eigen rechter spelen gesproken...
Wanneer een mens het slaan van anderen propageert dan is die niet niets meer dan een rat in een mensenvacht. Dat dat soort de macht heeft is de omgedraaide wereld. Leiders zouden juist beschaving en waardigheid moeten uitstralen. Dat we opgescheept zitten met afval is erg genoeg. En niemand van de beschaafde wereld hoort in de media.
Leerdam is wel benoemd tot Ridder in de Orde van Oranje-Nassau hij moet dus iets betekenen:-)
@sjaakdeslinksesul | 30-09-12 | 21:54 |
Nee, een echte sociaal democraat weet dat clientelisme hier nu op zijn plaats is en dat er een andere tijd en plaats zal komen om zijn nepotistische en corrupte neigingen te botvieren. Leer een sociaal democraat effe parasiteren op de samenleving, hè!
Is dat dezellfde PvdA?
www.pvdaamsterdam.nl/algemeen/2012/09/...
"We moeten benoemen wat relevant is en dat moeten wij doen zonder Amsterdammers uit te sluiten."
miko | 30-09-12 | 21:45 | + 0
Ik ben druk doende met learning by doing, maar zal me matigen, al was het maar omdat ik hier te gast ben. Ben allang blij dat er sites als deze bestaan (niet om vederen in reten te steken, maar het NL-blogland zou zonder GS erg armetierig worden).
pius | 30-09-12 | 21:47
Komt niet uit zijn koker, hij is de bedrijfsteev van Brussel op dat gebied. En nog een paar andere. Maar je moet wel een dom kuuk'n zijn om je voor dat karretje te laten spannen, dat dan weer wel.
Een échte sociaal-democraat zou het natuurlijk direct opnemen voor die ene blanke, hoogopgeleide kakker die in de Bijlmer woont. Met tonnen subsidie openlucht-Dixieland-concerten organiseren, een golfbaan aanleggen en een tweesterrenmaaltijd met de hele buurt organiseren zodat hij zich ook een beetje thuis kan voelen. Doen ze andersom toch ook?
@Parsons | 30-09-12 | 21:13
Maar verder is het een heel vredelievende ideologie, pardon, religie.
Ik mag trouwens aannemen dat Desi de PvdA vrijhoudt als er proceskosten voor dit akkefietje in rekening worden gebracht?
pius | 30-09-12 | 21:47 | + 0
Tsja, inderdaad een voorbeeld van een epic fail. Ik begrijp in alle ernst niet dat een bestuurder daar voorstander van is, terwijl elke aap kan bedenken dat zoiets nooit gaat werken.
Aan de andere kant, ik heb Leerdam nog nooit iets horen zeggen waar ik het mee eens was (niet omdat hij van de PvdA is - ik geef daar eigenlijk niet zo om; iemand heeft een zinnig punt of niet, al maken de aanhangers van de PvdA het je wel zwaar).
John Leerdom..
OP zich eigenlijk wel een goed idee, 365 dagen Kwakoe per jaar, wel zo gezellig.
@Ratzinger | 30-09-12 | 21:41
Daar had ik het niet over in deze. Daarom zou ik Teeven nooit met Leerdam vergelijken. Zelfs ik moet wel een beetje redelijk blijven natuurlijk.
Ik had het over beleid dat nog johnleerdammer is dan John Leerdam zelf. De Wietpas.
Zo gaan ze dus met minderheden om als ze eenmaal zelf in de meerderheid zijn. Grappig, het zijn net blanken.
"Zeker is dat de nieuwe man of vrouw een Surinaamse achtergrond heeft, en de lijn zal voortzetten van Hannah Belliot, Elvira Sweet en Marcel La Rose."
De lat wordt niet al te hoog gelegd, zo te lezen...
@ onderbuik 21:42
LOL!
@Ratzinger | 30-09-12 | 20:59
Ik zou maar oppassen,je hebt het nog niet verleerd zie ik.
Hij zegt 't.
www.youtube.com/watch?v=ZZgKedVB9Uo
Leerdam brengt het goede imago van varrekens ernstig schade toe.
pius | 30-09-12 | 21:35 | + 0
Nog even op de valreep. Teeven is voorstander van de opvatting dat een inbreker die aan gort geschoten of gestampt wordt niet meer dan een beroepsrisico heeft genomen.
Wat hij verder vindt, die Teeven, weet ik niet, maar dit lijkt me een prima opvatting na decennia gepamper van de daders (waarbij de slachtoffers de tyfus konden krijgen, als ze niet al gelijk opgesloten zouden worden).
Beetje opportunistisch (en vooral, erg laat) is het wel, maar liever dat dan een voortzetting van de bestaande praktijk.
Luistertip: Arabist Hans Jansen bij Echte Jannen, Radio 1/2 00:00-02:00. radioplayer.omroep.nl/
@Ratzinger | 30-09-12 | 21:14
Leerdam is zo stompzinnig dat dit allemaal niet uitmaakt. Sterker nog Leerdam is de meest stompzinnige politicus ooit. Op Fred Teeven na dan.
Maar dat had ik al gezegd.
John 'Jablabla' Leerdam, zo afgegaan in de tweede kamer en de pers, nu zo schaamteloos gepushed voor een nieuwe functie. Die vent is een loser en op dit niveau zou je maar een kans om mogen krijgen je te bewijzen.
Of heeft de PvdAchtelijken echt geen betere kandidaat of ontbreek er echt ieder gevoel van fatsoen en normaal verstand om deze minkukel van een excuus allochtoon naar voren te schuiven.
People who annoy you.
Sorry Joris. Had hem al getikt voor ik ge-f-5t had. Stupid me.
-weggejorist-
Leerdam is géén moslim. Hij drinkt alcohol. En moslims doen dat niet. Leerdam wel. Kan je mee thuiskomen!
pitsteen | 30-09-12 | 21:23 | + 0 -
pff weer zo een naieveling die denkt dat ie het weet
die gasten zijn net sponzen...
Excuus Joris, het moet inderdaad wel gezellig blijven.
Het gaat immers over John.
En die weet niet beter en kan er ook weinig aan doen.
@rechtvaardigerechter | 30-09-12 | 21:05 |
Sorry, ik moet nog even helder krijgen hoe ver de hand van Brussel reikt. Toen ik die aantrof in mijn geldbuidel ging ik er klakkeloos vanuit dat knuffelen op stadsdeelnivo ook wel binnen bereik lag. Gelukkig nog iets van soevereiniteit dus...
@pitsteen|21:23
1x te veel. Excuses. Was niet de bedoeling.
-weggejorist-
Leerdam is géén moslim. Hij drinkt alcohol. En moslims doen dat niet. Leerdam wel. Kan je mee thuiskomen!
@deraderendraaien | 30-09-12 | 21:12
Lijkt mij ook DE oplossing !
Het is altijd lachen met de Partij van de A. Maar je schiet daarmee geen ene meter op. Wees toch eens moedig en hef die partij rigoreus op, te beginnen met regio Amsterdam. Dat zal bakken geld schelen, en alom veel vreugde brengen.
Maar wacht, dan heeft Geen Stijl weer minder om zich over te verbazen en over te schrijven, en hebben haar lezers weer veel minder om over te lachen.
@Slipsnifter | 30-09-12 | 21:17
Stapje voor stapje.
@Uw Verzekeringsadvis | 30-09-12 | 21:13
Het is jammer dat Leerdam geen moslim is, want dan was het de perfecte minister-president van dit land geweest.
O.k., genoeg voor vanavond. Sleep well @ all.
@Parsons | 30-09-12 | 21:13 |
Die verwerpelijke Rolls Royce inderdaad.. Ik verwacht minimaal drie brandende Britse ambassades als vereffening!
pius | 30-09-12 | 21:10 | + 0
Ik heb het over de PvdA. Die Leerdam is daar een vrij stompzinnige (hoewel?) exponent van en dan is de link snel gelegd.
Ken jij een andere partij die het muzelmannendomdomdom zo omarmt als de PvdA? Let me know.
@ Pius 21:10
John Leerdam is lam.
Volgende keer weer met zijn allen PvdA stemmen mensen, worden ze nog groter!
En dan krijgen we ook ook weer een PvdA premier!!!
Wat een land..
Als Leerdam beschikbaar is, denk dat meneer aast op een ministerspost.
-weggejorist-
Lijkt mij een prima baan voor onze Braboneger.
Werken met die luie bijlmerboys Opstaan met je luie reet. enne geen geld van ons hardwerkende belastingbetalers over de balk gooien!
Ik hoor het 'em zo zeggen! geweldig lijkt me dat.
@vetkleppert | 30-09-12 | 21:03
Als je kijkt naar de medewerkers van Kansrijk Zuidoost dan wordt er bij gelijke geschiktheid een voorkeursbeleid voor etnische/culturele minderheden gehanteerd.
www.zuidoost.amsterdam.nl/@543687/pagi...
@Godsammekraken | 30-09-12 | 20:45
.. en laten we ook blij zijn dat door deze actie de mensen van Bureau Discriminatie weer wat anders te doen hebben dan hier comments flaggen.
Belachelijk dat er een Surinamer moet worden gekozen!
Er zijn voldoende Marokkanen, Turken, en Oost Europanen beschikbaar die ook uitermate ongeschikt zijn voor een verantwoordelijke functie.
@Ratzinger | 30-09-12 | 21:04
Hap hap.
Leerdam is zo stompzinnig dat elke omweg hier genomen die stompzinnigheid niet de eer bewijst die het verdiend. Deze man zou de Nobelprijs voor stompzinnigheid moeten krijgen.
Ga jij een beetje over de Islam beginnen.
En terecht. Of we staan het toe, maar dan wil ik ook het recht in personeelsadvertenties aan te geven dat de voorkeur niet uitgaat naar Marokkaanse jongeren. Of is dat dan soms weer..... ja dan hebben we de poppen aan het dansen.
-weggejorist-
Parel van het Zuiden ...... 20.59
Schultz gaat alleen over massa zieligheid en kaalgrazerij, de individuele gevallen is nog zaak van de lokale knuffelaar. Tsja.
pius | 30-09-12 | 21:01 | + 0
De PvdA is nu eenmaal dè partij voor mohammedanen, niet zo gek dus dat er verbanden gelegd worden.
Dat kompt denk ik niet omdat de PvdA de uitkeringen voor niksnutten omlaag wil brengen, jij wel?
Die Leerdam is alleen maar het zoveelste voorbeeld van de totaal zieke arrogantie van de regenteske 020-PvdA, al decennia aan de macht. Een magneet voor losers, dat 020.
Bij gelijke geschiktheid gaat onze voorkeur uit naar een zwarte lesbienne met kopvod in een rolstoel.
Laat bij nader inzien de geschiktheid maar zitten.
@Ratzinger | 30-09-12 | 20:59
Ja maar dat had niets met religie te maken toch?
En al helemaal niet met die ene, ik bedoel, je hoort het wekelijks van Urk.
En dat ligt niet eens aan de Markerwaard; laat staat er in.
De Partij wil dat de nieuwe stadsdeelvoorzitter van caucasische afkomst is. Dat klinkt heel anders, toch.
Of niet?
Surinamers hebben niet zo'n gelukkige hand van kiezen. Is het niet een moordenaar annex drugsdealer dan wel een absolute halve zool...
@Ratzinger | 30-09-12 | 20:59
John ziet er wel uit alsof hij zeer recentelijk flink geraakt is.
John "neef en nicht geeft scheef gezicht" Leerdam.
Je bent trouwens wel een enorme prutser als je vanuit de 2e kamer wordt weggebonjourd naar Z-O en dat ze je daar niet eens willen hebben hebben.
Maar het geeft wel aan dat er enorm veel voortgang is geboekt in dat mooie stadsdeel.
He. De Islam heeft alweer zijn intrede gedaan zie ik. Toch lekker dat er zaken zijn waar je op kan rekenen.
Lekker overzichtelijk.
Heeft Schultz al gereageerd?
Discriminatie is het stelselmatig niet voortrekken van gekleurde minderheidsgroepen. Waarom dit discriminatie is ontgaat me helemaal? Er wordt toch een gekleurde minderheidsgroep voorgetrokken?
-weggejorist-
@Winston1 | 30-09-12 | 20:55
Hangt af van of de aanklagers geloven in een pedofiele haatzaaier.
Uk heb zo'n donker vermoeden dat het bureau discriminatie. misschien wel voor de eerste keer, een klacht gaat afwijzen.
John Leernicht is de Fred Teeven van de PVDA. Een tragisch figuur wiens gezicht, evenals dat van Fred, lijkt op dat van een varken.
Nu zijn varkens hele slimme dieren dus daar blijft het bij qua overeenkomsten. Alhoewel ze qua postuur, enfin, laat maar, ik draaf door.
Die beesten hebben het al zwaar genoeg tegenwoordig.
de Bree | 30-09-12 | 20:45 | + 2
Ik geloof in alle ernst dat je 'werken' voor een stadsdeel rustig met een container zout kunt nemen.
't Is meer te vergelijken met het aloude stempelen, even laten weten dat je nog bestaat en maandelijks je geld krijgen.
Iemand die werkt in een deelraad zou zich dood moeten schamen.
De "kaart" is weer eens getrokken. Tsja.
@de Bree | 30-09-12 | 20:45
Dit is een neger die tuk is op baantjes. Dat is héél wat anders.
Een negert die graag wil oewerken, das ook wat waard.
De andere inwoners van de Bijlmer (Ja zo heet het daar!) zijn grote dank verschuldigd aan de klagers. Als ze het gedonder lang genoeg weten te rekken komt het stadsdeel niet meer aan beleid toe en ook niet aan het installeren van een nieuwe wachtgeldluis. Iets waar iedereen behalve de raad zelf blij mee mag zijn.
Mogen CDA'ers zondags in de kerk wel werken eigenlijk
"Toen een bewoner, zo hoorde ik vanmorgen in de kerk, de PvdA aanklaagde vanwege discrimatie, zei het Bureau dat ze al met de zaak bezig zijn.
Waar er al geen politiek wordt bedreven...
Trouwens, welke kerk wordt hier bedoeld?
... vragen, vragen ...
John Leerdam lijkt mij, voor PvdA-begrippen, een prima politicus, geh.
Uit de school van Marcel van Dam, Job Cohen, Fatima Elatik - denk dat hij cum laude z'n inlikexamen heeft gedaan.
Maar.. wel een toffe bink, in de omgang. Hoewel je je natuurlijk kunt afvragen wat je in de omgang hebt aan een volslagen loser als die Leerdam.
Terechte vraag eigenlijk, want waarom geen marokkaan?
Alsof die, door de bank genomen, niet crimineel genoeg zouden zijn om zo'n graaibaantje te vervullen.
Dafuq echt.
Ze doen er alles aan om de Partij van de Afgang te blijven.
Minister van Financiën misschien iets? We krijgen ons geld echt terug. Met rente!
Ach. Daar valt niet zoveel meer kapot te maken toch? Laat ze lekker kibbelen, dan zijn ze daar in elk geval geen auto's aan het stelen, meisjes lastigvallen of oude vrouwtjes beroven.
OMFG, komen we dan nooit van die idioot af?
REAGEER OOK