Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Disclaimer: dit topic kan Islamkritiek bevatten

finantimesduitsland.jpgFinancial Times in Duitsland komt vandaag met een waarschuwingsetiket. Kan Islamkritische teksten bevatten. Niet dat het helpt. Want de Islamfundamentalistische leiders in Arabistan gebruiken elk excuus om hun moslimzombies op te jutten en Allah-extremisme op de voorpagina's te houden. En een hele zooi mensen die geloven dat Allah daadwerkelijk bestaat is ook nog eens zo stom om daar in te trappen. De wat meer coulante moslimleiders roepen intussen op tot vreedzaam protest, want die snappen ook wel dat Mohammedanen niet gebaat zijn bij een losgeslagen kudde woedende booslims die zo imbeciel zijn om kwetsgevoelens te uiten met behulp van brute moorden. Zo imbeciel dat ze zelfs in Kenya oproepen om even normaal te doen. Stakkers. Maar goed, het blijft natuurlijk van den zotte dat de EU's eigen Martin Schulz oproept tot censuur om geen olie op het vuur te gooien. Wie steekt hier nou ambassades in de fik, Schulz? Natuurlijk, hij veroordeelt vooral het geweld. Maar dan is daarna toch dat lafferige 'jongens jongens, moeten we dit nu allemaal wel willen, al die islamkritiek en moslimspot'. Met als gevolg dat nu na Charlie Hebdo nu ook media in Duitsland besluit de middelvingers naar de profeet op te steken. Omdat het kan. Overigens hebben die booslims qua Frankrijk een puntje: waarom worden de tieten van Kate wel weggejorist, maar haatcartoons niet? Leg dat maar eens uit. Daarom: nooit sleutelen aan vrijheid van meningsuiting en persvrijheid. Gewoon publiceren die tieten. En die cartoons. Grow a pair. En verder wat Salman Rushdie zegt in de Daily Show. Mooi. Nu maar hopen dat er morgen, als het vrijdag en dus de traditionele dag van de AmbassadeBBQ's is, geen slachtoffers vallen. Dat is zo'n kudtfilm van een aandachtshoerende klootzak -of welke andere vorm van kritiek dan ook- namelijk niet waard. Update: Check vanavond PowNews. 22:45 uur, Ned3. Hufterjournalist Rutger van Castricum gaat in Brussel verhaal halen bij EP-voorzitter Herr Schulz. En wordt volledig in elkaar geslagen. Of zoiets. Update: Rütger von PauNachrichten meets Herr Schulz in Brussel. VIDEO.

Reaguursels

Inloggen

De echte beesten komen bij mama en zullen hun straf niet ontlopen.

Oppergodin | 21-09-12 | 21:12

BTW Uiteraard roep ik op tot vrede en verdraagzaamheid binnen de familie.

Oppergodin | 21-09-12 | 21:11

Laatste anti-moslimfilm "Innocence of Muslims" 100% CIA propaganda. The time has come to push the button!

Oppergodin | 21-09-12 | 21:10

@Humpf | 21-09-12 | 07:54
Dergelijke pop-ups hebben alleen zin bij mensen die min of meer rationeel in het leven staan.
In het geval van de islam is het enkele feir dat er mogelijk aanstootgevend materiaal aanwezig is al voldoende om rellen te gaan trappen. Wereldwijd.

Je kunt mensen die iets doen om 'de eer van de profeet te verdedigen' ook nauwelijks rationeel noemen.

paost712 | 21-09-12 | 20:03

Kaas de Vies | 20-09-12 | 22:33
Hear Hear...Wat een pleuriswereld hebben eigenlijk onze ouders nagelaten????

Smarties | 21-09-12 | 11:27

Knap dat Rutger die man voor de camera krijgt. Maar zijn vragen waren erg simpel en niet scherp. Jammer, jezelf met een briljante actie vrij voor de keeper zetten en dan hoog over schieten...

chosenignorance | 21-09-12 | 09:55

stephan66 | 21-09-12 |

Geweldige lariekoek. 1000 kuddos. Bedankt voor 30 sec. vermaak.

Skunk57 | 21-09-12 | 09:39

Even over de tetten van Kate.
Waarom daar een censuur en over islamkritiek niet.
Logisch, omdat Kate persoonlijk benadeeld wordt in haar privacy, je publiceerd niet zomaar ongevraagd naakt beelden van een persoon in een publieke krant tijdschrift. dit is inbreuk op iemands privacy.
Maar je kan wel zeggen dat Tom Cruise zijn geloofsovertuiging bagger is, je neemt dan een standpunt in over iemand anders zijn overtuiging, je kan er zelfs grappen over maken. Dit is niet respectloos maar dat is jouw mening t.o.v. datgene wat die ander geloofd.
Moslims accepteren dit soort vrijheid niet en trekken dit graag uit verband met vergelijkingen zoals Kate's tetten. Je laat die tetten niet zien omdat je wil zeggen dat die tetten lelijker zijn dan die van je eigen vrouw. Of je lacht erom omdat het scheve tetten zijn. Maar je laat die tetten zien om ze te zien. En uit privacy naar Kate kan een redactie of tv waar kleine kinderen naar kijken deze afdekken met een balkje.
Je hebt na een voetbal wedstrijd ook discussies en grappen over de kromme benen van bepaalde voetballers.
Zo maak je ook grappen over het geloof en kan je er ook serieus over discussiëren. Die laatste 2 gaat bij Islam niet. Je mag er geen grappen over maken en als je een discussie begint is dit onmogelijk. Je mag zelfs geen tegenstrijdigheden aanhalen zonder de gevolgen te overzien. De reacties gaan meestal met verbaal geweld en zelfs fysiek geweld. Kijk en daar komen ze mee op tv, hun kleine kinderen worden meegetrokken tijdens dit geweld en moeten zelfs meedoen........
De tetten worden gecencureerd uit respect voor Kate of omdat kleine kinderen meekijken.
Hun geweld kent geen censuur voor kinderen, vandaar dat het ook zo'n psychopaten zijn op latere leeftijd, kinderen dienen zoiets niet mee te maken

stephan66 | 21-09-12 | 09:28

.. zo'n waarschuwingstekst op een krant heeft wel wat. Op die manier zou je moslims kunnen weerhouden om kennis te nemen van dingen die schade aan hun geestelijke gezondheid kunnen toebrengen.
Mogelijk zou zo'n bordje ook naast de discotheek kunnen, vanwege de onzedig geklede meisjes binnen. Een gewaarschuwde moslim zou dan kunnen kiezen voor de meer stemmige omgeving van een moskee met alleen zedig bebaarde mannen.

Jan Passant mk2 | 21-09-12 | 09:20

Naar Brussel afreizen met de hele ploeg. Zowaar Schulz voor de camera krijgen en... dan blijkt dat je geen reedt hebt voorbereidt. Faal.

Ga maar snel verder met Hilversum van binnenuit opblazen. *kuch*

Ad Fundum | 21-09-12 | 09:17

Het is natuurlijk best mogelijk dat de EU-voorzitter gechanteerd wordt door islamieten en daarom die omstreden en foute uitspraak doet. Wat zouden de arabieren dan voor smerige dingen over hem weten dat ze hem dit kunnen laten verklaren. Zelf wist ik voor het filmpje met interview niet wie die Schulz was, nu ik hem hem heb gezien en gehoord draai ik mij wederom walgend af van de Europese gedachte en met name nu haar voorzitter.

frnas | 21-09-12 | 09:08

Een erg zwak optreden van Rutger.

Mokum Kosher | 21-09-12 | 08:48

Een erg zwak optreden van Rutger.

Mokum Kosher | 21-09-12 | 08:48

OT: EvdD doet 'huillie huillie'.
Jan Smit is door BUMA tot beste zanger van Nederland uitgeroepen.
Een zwarte dag voor het land.
Europa, doe er eens wat aan!

Einde van de Domheid | 21-09-12 | 08:39

Kunnen die muzelmannen niet een eigen internet beginnen? Een soort iftarnet, zeg maar.

rara | 21-09-12 | 08:11

Tenenkrommend slecht interview. Maar goed, leuk geprobeerd Rutger!

Nibdib Niddib | 21-09-12 | 08:11

Echt wat heeft dat Europees Parlement zich episch voor lul gezet. Het stelde al niet zoveel voor in onze ogen, durf ik wel te zeggen, maar nu is het helemaal een rattenhol geworden. Een afvoerputje waar het vuilste van het vuilste van Europa zich verzamelt. Afbreken, opruimen en afvoeren, en bijzetten op de mestvaten van de geschiedenis.

triasenergetica | 21-09-12 | 08:08

Een grote plus voor Rutger dat hij tot Schulz wist door te dringen, een grote min voor de vragen. Hij had expliciet moeten vragen of Schulz dat in naam van het parlement had gedaan. Verder had hij moeten vragen of deze arabische parlementariers democratisch gekozen zijn, en zo nee; waarom deze mensen dan een podium krijgen bij de EU met camera's en al. Dat met die Jihad was niet erg sterk. Maarrrrrrr dit was nog maar de eerste keer in Brussel. Kom op Rutger!!

Der alte Fritz | 21-09-12 | 07:55

Wanneer krijgen internet sites zoals GS een pop up met:
Deze site kan mogelijk beelden bevatten die door gelovigen als schokkend ervaren kunnen worden.
Wilt u doorgaan:
Ja Nee

Humpf | 21-09-12 | 07:54

Mogguh @ All,
Het is compleet van de zotte dat een representant van een, op papier, democratisch systeem een knieval maakt voor iets dat zich geroepen voelt om te moorden en te plunderen. Zeker als die representant weet dat in elk Strafwetboek van elke in zijn gerepresenteerde participanten deze daden als hoogste misdrijf staan vermeld. Nee het is Dhr, Schulz belangrijker dat een excusering en oproep om een waardeloos filmpje te veroordelen. Hij gooit net het democratisch antwoord nml. de vrijheid van meningsuiting op de mestvaalt.

Sjeng de helle | 21-09-12 | 07:44

Heel Europa wacht nu vol spanning op deel II van die kudtfilm. Deze wordt binnenkort in Duitsland uitgebracht onder de titel :

Innocence of Schuldz
oftewel : Die Unschuld von Schuldz.

vivaldi | 21-09-12 | 05:48

Mijnheer Schultz, wat is uw mening over de talloze fimpjes waarin Sharia4Belgium aanzet tot haat en oproept tot geweld?

Schultz : Ies vrijheid van religie blablabla Rechten van de Mensch blablabla ies vrijheid van meningsuiting blabla.

Dank u wel mijnheer Schultz, uw voorouders kunnen trots zijn op u.

xxIxx | 21-09-12 | 05:39

@dugo | 20-09-12 | 22:05

En zo mag Mo mij aanklagen als ik een cartoon van hem maak. Netjes toch?

shindai | 21-09-12 | 02:49

lidlbier | 21-09-12 | 02:13 | + 0
Miljarden wat zeg ik 10 tallen miljaren steken we in de EU en onze "staats" tv krijgt niet eens een simpel antwoord. Be lach e lijk!!! Waar waren trouwens de "NOS" "VARA" "TROS" "NCRV" etc.... die waren zeker met echte zaken bezig...

ikdenkwat | 21-09-12 | 02:22

Lewis Lewinsky | 21-09-12 | 02:08 | + 0
Het is gewoon een kutstreek van Schultz. Bah. Ben blij dat ik zonnepanelen en een zonnecollector heb. Moet je kijken wat Europa zweet tussen de string krijgt van zo niets zeggend filmpje. Ze blazen onderling moskeeën op in Pakistan, Irak etc... hoor je daar een stand punt van? bah bah bah

ikdenkwat | 21-09-12 | 02:15

Go rutger, gewoon ff vragen wat hij bedoelde en zelfs daar geen duidelijk antwoord op krijgen..

lidlbier | 21-09-12 | 02:13

Ik heb klezmermuziek aangezet met een panfluit in de hoop dat de gedachte aan kampcommandant Schultz sterft.

Hij is de eerste die guillotine verdient om daarna ondersteboven aan een Taxaco-tank-station opgehangen te worden, zo als het Mussolini verging.

En dan ben ik nog mild.

tipo | 21-09-12 | 02:09

@ikdenkwat | 21-09-12 | 02:06
Yep. Alles beter dan mohammedaanse olie.

Lewis Lewinsky | 21-09-12 | 02:08

Lewis Lewinsky | 21-09-12 | 02:01 | + 0
Ja dat ik dit uit mn mond krijg. Er moet een plan komen van olie vrij in 2020. Elektrisch rijden of op gas verplicht! Steen kolen centrales etc.

ikdenkwat | 21-09-12 | 02:06

Geert had dus gelijk met zijn Partij van de Arabieren. Schulz is daar ook lid van.

Lewis Lewinsky | 21-09-12 | 02:06

@ikdenkwat | 21-09-12 | 01:57
Deze twee Arabieriërs zijn de meesters van Schulz. Hij moet zeggen dat de islam fantastisch is en niet beledigd mag worden, want anders krijgt de EU geen olie meer van de olieboeren.

Lewis Lewinsky | 21-09-12 | 02:01

Lewis Lewinsky | 21-09-12 | 01:53 | + 0
Okey bedankt! good work!

ikdenkwat | 21-09-12 | 01:57

@ikdenkwat | 21-09-12 | 01:45
Dat waren:
- Abdulla Bin Mohammed Al Sheikh, Speaker of Saudi Shura Council, en:
- H.E. Khalid bin Hilal Al Mawali Chairman of the Majles, Oman
Zie: ec.europa.eu/avservices/player/streami...

Lewis Lewinsky | 21-09-12 | 01:53

@Bart_Bart | 21-09-12 | 01:40
Absoluut. Jezelf zeggen dat je het zo nog nooit bekeken had etc.

LibertasSimplex | 21-09-12 | 01:53

gebrokenvleugel | 21-09-12 | 01:35 | + 0
Eens weg met deze man. Hij gebruikt "ons" Europese parlement voor zijn eigen mening.. Wan vertoning voor de vrijheid van meningsuiting. Hij zou dit met hand en tand moeten verdedigen! PS wie waren die mannen bij hem? Zou hij onder druk zijn deze voor deze verklaring? Wat is zijn geloof. Scheiding van kerk en staat in geding?

ikdenkwat | 21-09-12 | 01:45

@LibertasSimplex | 21-09-12 | 01:29
Het was wel een goede grap geweest.

Gewoon jezelf boosten door "hear hear"'s te verzinnen :-)

Bart_Bart | 21-09-12 | 01:40

Ik ben geschokt dit soort lui op onze kosten pogen gewoon weer de dictatuur te herstellen.
Zou Berlusconi dit al veel eerder doorgehad hebben toen hij die film wilde maken?
Direct weg met deze anti-democraat.
Duitsers en vrijheid ik word angstig.

gebrokenvleugel | 21-09-12 | 01:35

@Lewis Lewinsky | 21-09-12 | 01:26
Hear hear!

LibertasSimplex | 21-09-12 | 01:30

@Bart_Bart | 21-09-12 | 01:23
Lekker bezig Berta Berta.

LibertasSimplex | 21-09-12 | 01:29

@Bart_Bart | 21-09-12 | 01:23
Hou hem in de gaten, die simpele vrijheid. Hij zegt weinig, maar af en toe wel iets goeds.

Lewis Lewinsky | 21-09-12 | 01:26

@Lewis Lewinsky | 21-09-12 | 01:19
Reaguurder Bakito is de schrijver van de koran. En van de bijbel. Dat was het dan wel. Met andere religieuze boeken heeft hij niets van doen. Dus kijk maar uit met die kerel.

Bart_Bart | 21-09-12 | 01:25

@hölzenbein | 21-09-12 | 01:21
Ow, er zijn wel tekeningen gemaakt. Zeer zeker. Binnen de Sji'itische islam en ook onder later bekeerde volkeren zijn tekeningen van de profeet gemaakt. Maar allemaal pas eeuwen na de sterfdag van de profeet, dus giswerk. De beste (nou, niet echt) man heeft überhaupt waarschijnlijk niet eens bestaan, dus al maakt het allemaal nog spannender.

Stilicho | 21-09-12 | 01:24

@Lewis Lewinsky | 21-09-12 | 01:18
Oh, heb het nog even iets beter nagelezen en het was helemaal geen grap.

Ik dacht dat je je eigen @Lewis Lewinsky had bedacht, en jezelf een niet bestaande "hear!" toedichtte.

Maar het was @Liberta Simplex.

Bart_Bart | 21-09-12 | 01:23

*Trusten*

AntiSoof | 21-09-12 | 01:22

Stilicho | 21-09-12 | 01:09
Ik dacht al dat het nergens geschreven staat. Wat wel belachelijk is, is dat sommige idioten die tegen het afbeelden van Mohammed zijn niet eens weten hoe Mohammed er uit ziet. Niemand eigenlijk want er zijn nooit tekeningen van gemaakt. Dus kan je Mohammed ook als Dagobert Duck tekenen en daar een punt van maken, toch? Hoe achterlijk ben je dan als extremist??

Zo nu écht pitten. Truste en aufwiedersehen.

hölzenbein | 21-09-12 | 01:21

@k3VL4r | 21-09-12 | 01:11
Thx.

Lewis Lewinsky | 21-09-12 | 01:20

,,De booslims hebben een punt, tieten wel weggejorist en cartoons niet.''
Nee de booslims hebben helemaal geen punt. Iedereen moet zelf weten of hij tieten of cartoons al dan niet publiceert of al dan niet selectief of consequent wegjorist. Dat is nou het hele principe van pers/meningsvrijheid.

De Geus | 21-09-12 | 01:20

@Bart_Bart | 21-09-12 | 01:14
Heb je trouwens al gehoord dat Bakito de koran beledigd heeft?

Lewis Lewinsky | 21-09-12 | 01:19

@Bart_Bart | 21-09-12 | 01:14
Fijn dat jullie lachen, Barten, maar waarom?

Lewis Lewinsky | 21-09-12 | 01:18

@Bakito | 21-09-12 | 01:15
Vrees niet, Bako. Ik zal niemand vertellen dat jij de koran beledigd hebt. Blijft tussen ons.

Lewis Lewinsky | 21-09-12 | 01:17

Lewis Lewinsky | 21-09-12 | 01:12 |
Stel je toch niet zo aan.

Dramaqueen.

Bakito | 21-09-12 | 01:15

@Lewis Lewinsky | 21-09-12 | 01:07
Hahaha

Bart_Bart | 21-09-12 | 01:14

^beetje veel dies... Word wat moe.

AntiSoof | 21-09-12 | 01:13

@Bakito | 21-09-12 | 01:09
Op dat commentaartje van jou staat de doodstraf. Beledigen van de koran mag niet. *zwaait*

Lewis Lewinsky | 21-09-12 | 01:12

@Bart_Bart | 21-09-12 | 01:07
Óók mee eens.
De beste wijsheid is die die diegene die men zelf aan de lijve ervaren heeft. Ik gaf ook maar enkel de grote lijnen weer, de verfijndere details zijn natuurlijk ook waar.

AntiSoof | 21-09-12 | 01:11

@Desmoulins | 21-09-12 | 01:06
Ik vond het een prima vraag. Het antwoord is trouwens overduidelijk ja, of Der Schulzster dat nu wel of niet zei.

Lewis Lewinsky | 21-09-12 | 01:10

Desmoulins | 21-09-12 | 01:06 |
Persoonlijk ben ik van mening dat je niet iemand met een camera naar Brussel stuurt, die zijn talen niet beheerst.
Hij mag dan wel lekker irritant zijn, maar doe dat dan niet in steenkolen Engels of ruhrgebiet Duits.

Graaf van Egmont | 21-09-12 | 01:09

LibertasSimplex | 21-09-12 | 01:04 |
Exact, vergeet de koran..

...follow the money.

Bakito | 21-09-12 | 01:09

@hölzenbein | 21-09-12 | 00:55
Daar is inderdaad minder duidelijkheid over. Het geeft wel te denken dat in Saoedi-Arabië, waar de puriteinse stroming van het Wahhabisme dominant is, een stroming die het dichtst tegen de bronteksten van de Soennitische islam zou zitten, het afbeelden van Mohammed, voor zover ik weet, met de dood wordt bestraft. Uiteraard speelt interpretatie hier een rol, maar bedenk wel dat Saoedi-Arabië het oerland van de Islam is. Het staat iemand vrij om de Islam aldaar extremistisch te noemen, maar volgens mij is het wat het is: Islam. Je ziet juist veel dat hoe verder je van die kern geraakt en hoe verder de pure Islam verdund raakt, de teugels ietwat kunnen vieren.

Stilicho | 21-09-12 | 01:09

hear@LibertasSimplex | 21-09-12 | 01:04
Juist!

Lewis Lewinsky | 21-09-12 | 01:07

@Stilicho | 21-09-12 | 00:51
Zelfde geldt daarin voor schattige baby poesjes, maar daar hoor je ze nooit over..

dugo | 21-09-12 | 01:07

@AntiSoof | 21-09-12 | 01:00
Nee.

Door ook in "slechte wanen" te leven, leer je de goede kennen (Bart_Bart, 2012).

Zo heb ik ooit, in mijn nog jonge leventje, affiniteit gekend met D66 (toen was ik 7, en vond ik het een kewle naam) en nee, eigenlijk nooit met Marcel van Dam.

Daar voelde ik van het begin af al aan dat hij tot het bot fout was.

Bart_Bart | 21-09-12 | 01:07

Nou tot morgen misschien. Weer wat roet verzamelen. Truste.

hölzenbein | 21-09-12 | 01:06

Schulz blijft natuurlijk een ronduit wereldvreemd figuur, maar Rutger is wel een ontzettende pipo. Staan die stoelen soms vast aan de vloer? Schuif de stoel wat naar voren en maak van deze mogelijkheid gebruik. In plaats daarvan vervolgt hij ook nog eens met van die vreemde vragen wegens een totaal gebrek aan kennis of last van zenuwen op het moment supreme

'It's not relevant what your personal opinions on the movie are mister Schulz, especially in your role as the chairman of the EP; totally irrelevant. The only thing that matters is that there will be no special treatment for Islam.' Bijvoorbeeld. Dan nog een aardig citaat van Benjamin Franklin over vrijheid er tegenaan en Rutger heeft zelfs over de grenzen fans. Helaas.

''Do you want Jihad?'' Is een typisch voorbeeld van een slecht interview. Je moet de man een beetje vleien, en vanuit daar werk je verder.

Desmoulins | 21-09-12 | 01:06

Bart_Bart | 21-09-12 | 01:03 |
Jij bent volgens mij minder racistisch dan je je voordoet.

Zoals ik hier ook mijn rol overdrijf.

Bakito | 21-09-12 | 01:06

hölzenbein | 21-09-12 | 01:02
Geen nood hoor. Ze was proper. Het tikken van de druiper begon pas jaren later op Curacao.

Graaf van Egmont | 21-09-12 | 01:06

Elke bloody keer dat de wereldwijde vraag naar olie dreigt terug te lopen, krijgen we zogenaamd woedende zogenaamde moslims met toestanden.
Zo simpel is het.

LibertasSimplex | 21-09-12 | 01:04

AntiSoof | 21-09-12 | 01:00 |
Juist. De kernvraag is hoe te kiezen tussen de ene en de andere waan of leugen, en hoe deze keuze te rechtvaardigen. Want er zijn geen vaste criteria. Panta rhei.

Schoorsteenveger | 21-09-12 | 01:04

@razz 01:01
Ga maar vast.

Wij komen eraan.

Bakito | 21-09-12 | 01:03

@Bakito | 21-09-12 | 00:56
Kan daar maar moeilijk opgewonden van raken.

Geef mij maar gewoon 'white girls'. Maar ik ben dan ook een racist.

Bart_Bart | 21-09-12 | 01:03

Graaf van Egmont | 21-09-12 | 01:00
Aha, dat doet mij deugd. Als de klabanus er maar goed van af gekomen is hoop ik (zonder beestjes met latijnse namen).

hölzenbein | 21-09-12 | 01:02

Bart_Bart | 21-09-12 | 00:58
Ja ik wilde het er even bij vertellen, zodat jullie reaguurdertjes niet denken dat ik hemel en aarde - of Allah - bewogen heb om een moslimagriet te versieren. Wat dat betreft waren een paar dehram toch wat makkelijker.

Graaf van Egmont | 21-09-12 | 01:02

@Bakito | 21-09-12 | 01:01
Eén miljard, toch?

Lewis Lewinsky | 21-09-12 | 01:02

Waar blijft de grote partij t-shirts met Mohammed-cartoon opdruk GS ? Iedereen in zo'n shirt gezellig flash mob-ben en 'the bright side of life' fluiten voor een islamitisch haathut

razz | 21-09-12 | 01:01

@Lewis Lewinsky 00:55
Dat is een klein groepje binnen de islam. En wat zij doen is inderdaad verwerpelijk. Maar dat vindt 99,99% van de moslims ook.

Je maakt de vijand groter dan ie is.

Bakito | 21-09-12 | 01:01

hölzenbein | 21-09-12 | 00:58
Ja waarom niet. Graven mogen alles en zeker die van Egmont. Maar ik zeg er wel bij, de graaf was nog erg jong toen en had een ongekend libido.

Graaf van Egmont | 21-09-12 | 01:00

@Schoorsteenveger | 21-09-12 | 00:54
Ook jij hebt gelijk. De paradox van het leven geef jij mooi weer. En toch, ook al is alles waan, we kunnnen toch beter in een goede waan leven (fijn dus) dan in een slechte? (Dood, verderf, egocentrisme, geloof, ras, etc) Het is een keuze.

AntiSoof | 21-09-12 | 01:00

@Graaf van Egmont | 21-09-12 | 00:56
"Overigens was het een hoer". LOL!

Gewoon even tussen neus en schaamlippen.

Bart_Bart | 21-09-12 | 00:58

Mag je als graaf moslimahoeren doen dan?

hölzenbein | 21-09-12 | 00:58

@Bart_Bart 00:54
Op internet wemelt het van de Arabische, Turkse en Perzische porno.

De nacht is nog jong, veel plezier!

Bakito | 21-09-12 | 00:56

Bart_Bart | 21-09-12 | 00:46 |
Ik heb weleens een moslima gedaan. Maar dat was lang geleden in 1966 in Tanger. Overigens was het een hoer, maar dat telde toen niet zo zwaar in de moslimwereld. Tijden kunnen veranderen hè?

Graaf van Egmont | 21-09-12 | 00:56

AntiSoof | 21-09-12 | 00:53
Lievv. Heeft nl met zelfreflectie van doen. En nu >. trusten. 6dertig wekker.

bij gelegenheid | 21-09-12 | 00:56

Stilicho | 21-09-12 | 00:51 |
Weet ik. En waar staat het gedeelte van de doodstraf?


Overigens dat plusje heb je van mij. Klote ipad tik ik er steeds naast want ik mag van g-unite niet meer via mijn computer reaguren.

hölzenbein | 21-09-12 | 00:55

@Bakito | 21-09-12 | 00:53
Maar de islam mag datzelfde miljard wel over een kam scheren van jou. En ze allemaal vertellen dat ze vermoord worden als ze allah beledigen, of de profeet. Dat wil jij maar niet zien.

Lewis Lewinsky | 21-09-12 | 00:55

Niet om vervelend te willen zijn.. maar is hier zo langzamerhand nog niet alles over gezegd? Laten we het een maandje rusten. Kunnen we dan weer fris ertegenaan.

OscarWilde | 21-09-12 | 00:54

AntiSoof | 21-09-12 | 00:28 |
Vertel mij maar hoe je kunt onderscheiden tussen idee en waanidee, tussen routine en subroutine. Alles is waan, alles is leugen. Leve de vrijheid, de vrijheid om het eige waanidee te kiezen en ervoor te gáán.

Schoorsteenveger | 21-09-12 | 00:54

@Bakito | 21-09-12 | 00:49
Ouwe snoeperd ;-)

Krijsen ze dan ook "Allahu Akbar" bij de climax? En roepen ze steeds "Oh Profeet Mohamed!" in plaats van "Ooh Bakito!!" tijdens de intercourse?

Bart_Bart | 21-09-12 | 00:54

Lewis Lewinsky | 21-09-12 | 00:46 |
De manier waarop jij een miljard mensen over ene kam
scheert en de paranoide en rabiate houding waarmee jij tegenargumenten verwerkt, doen mij inderdaad fronzen.

Bakito | 21-09-12 | 00:53

@Stilicho | 21-09-12 | 00:51
Yep. Juist.

Lewis Lewinsky | 21-09-12 | 00:53

@bij gelegenheid | 21-09-12 | 00:50
Goed, ik geef het het voordeel van de twijfel. Wie niet eerst van zichzelf houdt kan immers ook niet de ander liefhebben.

AntiSoof | 21-09-12 | 00:53

@hölzenbein | 21-09-12 | 00:43
Binnen de hoofdstroming van de Islam, het Soennisme, gelden algemeen geaccepteerde hadiths - deze overleveringen zijn bijna net zo belangrijk als de Koran - die stellen dat het voor een mens verboden is om een afbeelding van Mohammed te maken. Geen zichzelf respecterende Soennitische moslim zal dit weerspreken. 90% van alle moslims is Soennitisch.

Stilicho | 21-09-12 | 00:51

AntiSoof | 21-09-12 | 00:47
Doe nog es het citaat op waarde schatten beste Antisoof;)

bij gelegenheid | 21-09-12 | 00:50

@Bart_Bart 00:46
Ja. Wat dacht jij, dat moslima's geen jeuk in hun kutje hebben?

Bakito | 21-09-12 | 00:49

@bij gelegenheid | 21-09-12 | 00:42
Waarbij ik aanteken dat zelfs dat najagen van eigenbelang onnodig en platvloers is.
Nastreven van eigenbelang is egocentrisch en fout. Dat leerde ik van Jiddu Krishnamurti. Want wie het eigenbelang ondergeschikt maakt aan de andere is werkelijk lief. Zo zie ik dat.

AntiSoof | 21-09-12 | 00:47

@hölzenbein | 21-09-12 | 00:43
Doe je eens inlezen, hulzebosch.

Lewis Lewinsky | 21-09-12 | 00:47

@Bakito | 21-09-12 | 00:42
Heb jij weleens een moslima gedaan, als vrouwenverslinder?

Zo'n lichtgetinte dan. Niet een tot de islam bekeerde roodharige Friezin, die Berta heette, voordat ze de naam Fatima Husna Afaf aannam.

Bart_Bart | 21-09-12 | 00:46

@Bakito | 21-09-12 | 00:42
Grappig. Jij vindt mij net zo eng als Mohammed Bouyeri, Osama bin Laden en Barack Obama.

Lewis Lewinsky | 21-09-12 | 00:46

Lewis Lewinsky | 21-09-12 | 00:32 |
De Islam zetten de doodstraf op het tekenen van plaatjes van Mohammed? Godgeloeiende jouw onzinverhaal heeft waanzinsgehalte. Waar haal je die scheve hersenkronkels vandaan? Waar staat het overigens geschreven? Geef eens aan. Het zijn extremistische idioten die zoiets uitvinden, niet de meer als een miljard Moslims. Sterker nog de extremisten gebruiken Moslims als excuus voor hun vreselijke wandaden. Zou mij niet verbazen als de meerheid van die varkens niet eens geloven.

hölzenbein | 21-09-12 | 00:43

Hahahahaha dhimmis! Altijd leuk lafaards zien kronkelen!

Kalaforni | 21-09-12 | 00:42

Lewis Lewinsky | 21-09-12 | 00:38 |
Nee hoor, ik keur moord NOOIT goed.

Jou, daarentegen, hoor je alleen je verontwaardiging uiten als je racistische inborst begint op te spelen.

Types als jij zijn net zo eng als die religieuze idioten.

Bakito | 21-09-12 | 00:42

Het ego is zó gevoelig.
AntiSoof | 21-09-12 | 00:28
Mill, John Stuart citaat:
'Echte vrijheid bestaat uit het najagen van ons eigenbelang, op onze eigen manier, waarbij we er niet toe neigen anderen te beroven van hun vrijheden, of hun streven naar geluk dwarsbomen'

As simple as that.

bij gelegenheid | 21-09-12 | 00:42

@Lewis Lewinsky | 21-09-12 | 00:32
Zonder de islam zou elk moslimland gemiddeld tweeduizend burgeroorlogen per minuut hebben.

Ze hebben die manier van leven nodig, opdat al die macho'tjes een beetje in het gareel te krijgen zijn.

Ze zoeken het maar uit daar.

Als we maar niet honderddzuidenden van die below-par-presteerders binnenhalen. Dat zou tientallen miljarden gaan kosten.

Oh wacht :-)

Bart_Bart | 21-09-12 | 00:41

@Bakito | 21-09-12 | 00:34
Jij keurt het goed dat mensen vermoord worden wegens het beledigen van allah, is het niet?

Lewis Lewinsky | 21-09-12 | 00:38

bij gelegenheid | 21-09-12 | 00:27 |
Geloof ik niet. Die trekt zijn eigen plan. Spreekt een andere taal ook dan politici. Ik geloof niet zo in complotjes. Ramadan is een uiterst boeiend figuur, een reformator zoals Luther en Calvijn, diep overtuigd van zijn missie. En daarom zo'n linkmiechel.

Schoorsteenveger | 21-09-12 | 00:35

@Lewis Lewinsky 00:32
Dat zeg ik. Sommige moslims zijn net zo star, humorloos en intolerant naar andere reaguurders als jij.

Bakito | 21-09-12 | 00:34

@Bakito | 21-09-12 | 00:25
En ja hoor, daar ben je weer met je de-islam-is-heel-gewoon-verhaal. Je vergist je. De islam is allesbehalve gewoon. Het is uitzinnige club. Zij zetten de doodstraf op het tekenen van plaatjes van Mohammed. En niet alleen clubleden mogen geen plaatje van Mohammed tekenen, nee, niemand mag dat. Moslims niet, eskimo's niet en pygmeeën niet. En wie het wel doet, wordt vermoord, of hij nou moslim, eskimo of pygmee is. *kotz*

Lewis Lewinsky | 21-09-12 | 00:32

hölzenbein | 21-09-12 | 00:24 |
Deze vorm van journalistiek slaat de plank inderdaad volledig mis. Provoceren om het provoceren, nul komma nul nieuwe of verrassende informatie.

Rutger en consorten zouden eens in de leer moeten bij Frans Bromet of Michiel van Erp. Die zijn vele malen effectiever

Bakito | 21-09-12 | 00:31

@Schoorsteenveger | 21-09-12 | 00:27
Precies. En bij een task complete kunnen ze altijd nog de Sji'ieten, Druzen, Alevieten, Soefisten etc. kapot maken. De honger van Capo di tutti capi Allah is immers nimmer gestild.

Stilicho | 21-09-12 | 00:31

Lewis Lewinsky | 21-09-12 | 00:26
Ja die reactie had ik wel verwacht van jou. Bakito heeft volkomen gelijk met betrekking tot je denkbeelden.

hölzenbein | 21-09-12 | 00:30

Anders Breivik heeft ondanks zijn daden gewoon gelijk. De EUSSR bestaat uit zakkenvullende multiculturalistische wensdenkers die zich kunnen meten aan Stalin. Zum kotsen dit gedrag van de jaren '70 'socialist' Schulz.

fietskettingslot | 21-09-12 | 00:29

hölzenbein | 21-09-12 | 00:24 |
Inderdaad, heerlijk!

Schoorsteenveger | 21-09-12 | 00:29

@Moishe Pipik | 20-09-12 | 23:59
@bij gelegenheid | 21-09-12 | 00:00
@Schoorsteenveger | 21-09-12 | 00:02
Ik zeg enkel wat ik concludeer met mijn beetje kennis.
Wanneer we onszelf als één van de dieren op de wereld zien én we weten dat we over intelligentie beschikken, het me logisch lijkt dat verstand ten goede te gebruiken. Ik constateer dat 'geloven' aangewend worden om verdeeldheid te zaaien en doe dus een beroep op ons boerenverstand.
Machtige lieden bederven dat boerenverstand met waanideeën.
Wie zegt ik ben Christen, of Moslim, of Hindoe,
die is in wezen beland in een 'subroutine' in het operating-systeem. Anders gezegd, die is als denkend wezen misleid.
En dit denkbeeld leidt tot veel ellende.
Het ego is zó gevoelig.

AntiSoof | 21-09-12 | 00:28

@Lewis Lewinsky | 21-09-12 | 00:22
Nouja, je kunt dus ook jizya betalen en de klederdracht van de dhimmi om je laffe lichaam draperen. De regels zijn verder niet zo strikt, geloof ik. Gewoon een beetje in het vuil op straat lopen als den moslim je op de stoep tegemoet komt en zo. Is in 020 al bon ton, niet waar.

Stilicho | 21-09-12 | 00:28

Schoorsteenveger | 21-09-12 | 00:14
Deze taqiyya vent heeft m'n aandacht. Ben trouwens benieuwd of hij banden heeft, onderhoudt, met een Schulz, Barosso en dergelijke.

bij gelegenheid | 21-09-12 | 00:27

Stilicho | 21-09-12 | 00:17 |
Een treffende metafoor. "Wij beschermen u als u zich aan ons onderwerpt." Per saldo is de wereld van de kafir een wereld die vernietigd dient te worden.

Schoorsteenveger | 21-09-12 | 00:27

@Schoorsteenveger | 21-09-12 | 00:02

Of is de vraag wat is werkelijk idee en wat is er voor in de plaats gekomen.

Bruno Alaska | 21-09-12 | 00:27

@hölzenbein | 21-09-12 | 00:24
Ik vond Rutger ijzersterk in zijn confrontatie met Herr Schültst. Hulde, Rutger!

Lewis Lewinsky | 21-09-12 | 00:26

@Lewis Lewinsky 00:18
Jij wilt alleen maar bevestigd worden in je onwrikbare denkbeelden.

Eigenlijk ben je net zo geindoctrineerd als de gemiddelde moslim.

Bakito | 21-09-12 | 00:25

@Kaas de Vies | 21-09-12 | 00:19
Tja, dat zal die lesbische kant van hem zijn.

Lewis Lewinsky | 21-09-12 | 00:24

Verhaal halen is altijd het recht in eigen handen nemen. Dat is altijd fout en nog erger als hufter Castraticum dat doet. Zijn optreden was weer hufterigheid ten top. Als ie zich als journalist had gedragen had ie veel meer uit Schulz gekregen. Maar nee eerst kinderlijk gedrag met die stoel en daarna alleen maar provocatie. Man man man.

hölzenbein | 21-09-12 | 00:24

Kaas de Vies | 21-09-12 | 00:19
Waarschijnlijk om een nog veel grotere beerput te verhullen. Leer mij die AIVD kennen.

Moishe Pipik | 21-09-12 | 00:23

@Stilicho | 21-09-12 | 00:17
Dank voor de info. Inderdaad is het niet-moslim-zijn een belediging voor allah. En dat is, zoals je terecht zegt, een halsmisdrijf. Die keuze krijgen we over een tijdje van de mohammedaanse vrienden van Schultz: ophouden met allah te beledigen, dat wil zeggen moslim te worden, of de keel doorgesneden te krijgen. Ik ben benieuwd wat Bakito kiest.

Lewis Lewinsky | 21-09-12 | 00:22

Lewis Lewinsky | 21-09-12 | 00:04 |
Altijd. Tot in de eeuwen der eeuwen.

Schoorsteenveger | 21-09-12 | 00:20

@Lewis Lewinsky | 21-09-12 | 00:18 | + 0 -
Nou soms brengt hij ook het moslim debat bij topics naarbinnen.

Kaas de Vies | 21-09-12 | 00:19

Lewis Lewinsky | 21-09-12 | 00:08 |
Ik troost me inmiddels met de gedachte dat er geen laatste oordeel is en eigenlijk ook niet kan zijn. Elk oordeel is voor de eeuwigheid.

Schoorsteenveger | 21-09-12 | 00:18

@Bakito | 21-09-12 | 00:13
Sinds jij systematisch comments lanceert om af te leiden van anti-islam-topics.

Lewis Lewinsky | 21-09-12 | 00:18

@Lewis Lewinsky | 21-09-12 | 00:15
Soort maffioos beschermingsgeld te betalen door varkens, apen, ezels en andere beesten. Simpelweg bestaan als niet- of anders-gelovige is voor den moslim immers een halsmidaad. Of zo.

Stilicho | 21-09-12 | 00:17

@Kaas de Vies | 21-09-12 | 00:04
BBC 2 is hier prima te ontvangen hoor. Ik kijk al jaren meer Britse TV dan de Nederlandse zenders. Een wereld van verschil. Ik vind het wel jammer dat de kabel Channel4 en ITV niet doorgeeft en ik dat via de computer moet bekijken. En nu kan ik wel een dreamboxje kopen en een abo erbij waardoor ik het wel kan zien, of een schotel met een Britse smartcard, maar dat zo dubbelop allemaal met die alles-in-een van de Ziggo. Het is wel crisis natuurlijk. Een beetje matigen mag ook wel.

Stormageddon | 21-09-12 | 00:16

@Bakito | 21-09-12 | 00:13 | + 0 -
Je kan natuurlijk ook als lesbische moslima bij de AIVD werken, maar hitsig ben ik nu zeker.

Kaas de Vies | 21-09-12 | 00:15

@Stilicho | 21-09-12 | 00:13
Wat is een jizya?

Lewis Lewinsky | 21-09-12 | 00:15

bij gelegenheid | 20-09-12 | 23:52 |
De man duikt op de raarste plaatsen op, en als je de tijd hebt en goed zoekt kun je hem ook betrappen op wat hem eigenlijk drijft. Op zijn eigen website is ook veel te halen. Hij is ijdel, dus linkt driftig door naar filmpjes waarin hij schittert.
www.tariqramadan.com/

Schoorsteenveger | 21-09-12 | 00:14

Lewis Lewinsky | 21-09-12 | 00:10 |
Vroeger maakte je mee steevast uit voor lesbische moslima...

Vanwaar die ommezwaai?

Bakito | 21-09-12 | 00:13

@Lewis Lewinsky | 21-09-12 | 00:11
Ik dacht omdat hij geen boete bovenop zijn jizya wilde.

Stilicho | 21-09-12 | 00:13

@Kaas de Vies | 21-09-12 | 00:03 |

Daar word je alleen maar ongelukkig van.

Bruno Alaska | 21-09-12 | 00:13

Een moslim kritiek laten ontvangen, is als een willekeurige man de ballen afsnijden.

Met zonder verdoving.

Dus wat doet die Rutger nou stoer.

Bart_Bart | 21-09-12 | 00:12

@Kaas de Vies | 21-09-12 | 00:11
Met als taakomschrijving: afleiden.

Lewis Lewinsky | 21-09-12 | 00:12

Schulz is uiteraard verplicht om te zeggen dat de Arabieriërs gelijk hebben. Anders krijgt de EU geen olie meer. Of was dat al opgemorken?

Lewis Lewinsky | 21-09-12 | 00:11

@Lewis Lewinsky | 21-09-12 | 00:10 | + 0 -
Ja is hij de mol?

Kaas de Vies | 21-09-12 | 00:11

@Bakito | 21-09-12 | 00:09
Schrijf dat maar in je rapportje aan de AIVD, schapenliefhebber.

Lewis Lewinsky | 21-09-12 | 00:10

@zeg maar jansen | 20-09-12 | 23:22
Met worst en spek.

reageerbuis | 21-09-12 | 00:09

Beetje discussie op meta-niveau hier onderhand. Interessant.

Stilicho | 21-09-12 | 00:09

Lewis Lewinsky | 21-09-12 | 00:04 |
Aaaah, wat lief!

Dat ik een bang en onzeker schaapje als jij toch een ankerpunt en enig houvast kan bieden...

Smooi.

Bakito | 21-09-12 | 00:09

@Schoorsteenveger | 21-09-12 | 00:05
Yup. We zijn gedoemd tot oordelen.
*Doe mij maar het laatste oordeel*

Lewis Lewinsky | 21-09-12 | 00:08

Bakito | 21-09-12 | 00:01
Aha. Om dezelfde reden kregen wij alleen op de laatste schooldag Bud Spencer en Terrence Hill te zien. Dat liep consequent uit de hand, met de bekende gevolgen.

Moishe Pipik | 21-09-12 | 00:07

Lewis Lewinsky | 21-09-12 | 00:03 |
Klopt. We ontkomen er niet aan. Het zijn waarde-oordelen, en ook deze constatering is een waarde-oordeel.

Schoorsteenveger | 21-09-12 | 00:05

Schoorsteenveger | 21-09-12 | 00:02
Goh, u bent me voor.(gelukkig dan..)

bij gelegenheid | 21-09-12 | 00:05

@Stormageddon | 21-09-12 | 00:03 | + 0 -
Nee begrijp best dat ze dat platform kiest, alleen horen we hier niets van.

Kaas de Vies | 21-09-12 | 00:04

@Schoorsteenveger | 21-09-12 | 00:02
De ideeën van Bakito zijn altijd de slechtste.

Lewis Lewinsky | 21-09-12 | 00:04

@Kaas de Vies | 20-09-12 | 23:57
Des te beter dat zij wel bij de Britse MSM te zien en horen is. 60 miljoen Britten, en via de satelliet en BBC World honderden miljoenen kijkers. Als je wat te zeggen hebt kun je dat beter doen via de BBC dan de NOS.

Stormageddon | 21-09-12 | 00:03

@Schoorsteenveger | 21-09-12 | 00:02
Die zogenaamde vraag van je is ook maar een idee, hoor.

Lewis Lewinsky | 21-09-12 | 00:03

@Bruno Alaska | 21-09-12 | 00:01 | + 0 -
Stel vaak Sokratische vragen.

Kaas de Vies | 21-09-12 | 00:03

AntiSoof | 20-09-12 | 23:57 |
Ik vrees dat we mekaar niet zomaar vrijblijvend en waardenvrij 'als mens' kunnen tegenkomen. We kunnen elkaar enkel ontmoeten als er common ground is, als er idee is. Wat voor de een gewoon is, is voor de ander vreemd. Zonder geloofs-oordelen kan misschien, zonder ideeën niet. De vraag die ons allen bezighoudt is: hoe bepaal je dat het ene idee beter is dan het andere?

Schoorsteenveger | 21-09-12 | 00:02

Hoewel ik niets onwelgevoeglijks heb mede te delen, is het natuurlijk altijd mogelijk dat iemand zich hierdoor tot in het diepst van zijn wezen gekwetst kan voelen.
Maar om hiervoor nu excuses aan te bieden lijkt mij ietwat overdreven.

de honden blaffen... | 21-09-12 | 00:02

Kaas de Vies | 21-09-12 | 00:00
Ich bin ein Gott in tiefsten meiner Gedanken.

Moishe Pipik | 21-09-12 | 00:01

Moishe Pipik | 20-09-12 | 23:55
Wij apenkooiden eens per jaar. Op de laatste schooldag voor de zomervakantie, die zoals bekend zes weken duurt, de tijd die de doorsnee botfractuur nodig heeft om te genezen...

Bakito | 21-09-12 | 00:01

@Kaas de Vies | 20-09-12 | 22:33 |

Als je niet meer kan verliezen moet je misschien niet meer discussiëren om te winnen of verliezen. De discussie wordt sowieso alleen nog maar gevoerd vanuit het bekende en optimaal is een winst of verlies dan alleen een tegengestelde denkrichting.

Bruno Alaska | 21-09-12 | 00:01

@Moishe Pipik | 20-09-12 | 23:59 | + 0 -
Ik ben benieuwd wat de Engelsen zeggen.

Kaas de Vies | 21-09-12 | 00:00

Dus, als we gewoon doen, dan valt het allemaal wel mee.
AntiSoof | 20-09-12 | 23:57
Hoe dan verder met het boek wat Smalhout eerder aangaf?

bij gelegenheid | 21-09-12 | 00:00

Trouwens ben altijd wel jaloers op jullie werkenden gebruik kunnen maken van zulke mooie profielwebsites, zoals linkedin. De een is super manager consultant exelence de ander wealth turbo exchange analist.

Nu heb ik ook iets voor mijn broeders in de bijstand gemaakt.

Drinkedin. Netwerksite voor de Schaultenbrau drinkers in de bijstand. Lijkt me top toch, met tips waar je zwart bijklussen enzo. Goed idee, of toch maar niet?

Kaas de Vies | 21-09-12 | 00:00

AntiSoof | 20-09-12 | 23:57
Daar heb jij een goed punt te pakken, zij het enigszins wollig beschreven. In de zoektocht naar verklaringen richten we ons veel te veel op de buitenwereld. Terwijl het antwoord in het cognitieve proces zit. Salvation lies within, zoals de Duitsers zeggen.

Moishe Pipik | 20-09-12 | 23:59

@Petrus de Rewa | 20-09-12 | 22:00
Ja het is tegenwoordig ook weer mode om je gympies uit de kast te halen. Alleen heten ze nu sneakers en zijn ze 10 keer duurder.

reageerbuis | 20-09-12 | 23:59

@Stormageddon | 20-09-12 | 23:57 | + 0 -
Zij is verketterd in Nederland, die zien wij hier niet meer hoor op MSM.

Kaas de Vies | 20-09-12 | 23:57

Kaas de Vies | 20-09-12 | 23:49 |
Misschien moeten we, in navolging van The Financial Times, een keurmerk invoeren, een leuk herkenbaar 'haram'-logo. Zodat booslims weten dat ze de producten waarop zo'n logo staat beter niet kunnen kopen als ze willen voorkomen dat ze aan het moorden gaan.
Het wordt tijd om 'haram' te maken tot een symbool van vrijheid, relativisme, incasseringsvermogen, eelt op de ziel etcetera. Haram is goed, halal is fout, de Duivel deugt, Allah deugt niet.
Lekker zwart-wit, lekker intolerant, lekker absoluut, lekker compromisloos.

Schoorsteenveger | 20-09-12 | 23:57

Ayaan bij de BBC (Newsnight) met een heldere analyse. Leuk om haar weer te zien en horen.

Stormageddon | 20-09-12 | 23:57

Het wezen van een mens zijn zijn hersenen, daar de processen zich daar afspelen.
De hersenen zijn geprogrammeerd. Sommigen zijn als Christenen geprogrammeerd, anderen als Moslims, etc.
De kunst van het leven nu is het vrijmaken van diezelfde programma's in de hersenen, zonder de meerwaarde van de religie's als een baby met het badwater weg te gooien, maar dit terzijde.
Dit concept is nogal ingewikkeld en vereist veel van het intellect om te doorzien op zijn (evt) waarheid en dat is tegelijkertijd haar makke.
Daarom zeg ik maar; Laten we elkaar ontmoeten als mens en niet als idee, dat scheelt weer een hoop moeite. Want ideeën zijn moeilijk te bestrijden en te begrijpen, daar ze (vaak) ontwikkeld zijn door slimme lieden, die daar voordeel uit behalen. Wanneer we elkaar dus gewoon als medemens zien en verder niet, dus zonder geloofs-oordelen, dan zijn de vijanden van gewone mensen (de grote manipulators) krachteloos.
Dit geldt denk ik voor veel 'geloofsaanhangers'.
Dus, als we gewoon doen, dan valt het allemaal wel mee.

AntiSoof | 20-09-12 | 23:57

Bakito | 20-09-12 | 23:49 |
Ging het bij jullie ook zo dat er iedere x iemand gewond raakte waarna er drie maanden lang geen apenkooi gespeeld mocht worden? Gymleraren zouden daar niet aan toe moeten geven. De vrijheid van apenkooi is een zwaarbevochten recht.

Moishe Pipik | 20-09-12 | 23:55

@damnschreeuwer | 20-09-12 | 21:47
Ik denk dat jij het niet helemaal begrijpt.
De uitspraak stond niet voor niets tussen haakjes.
Schulz herhaalde die woorden van de Brit Bloom van Ukip. Nadat hij werd verwijderd protesteerde Madlener daartegen omdat Schulz daarvoor zijn collega Van der Stoep in diezelfde zaal fascist heeft genoemd en daarvoor niet werd verwijderd.

drs.Nee | 20-09-12 | 23:52

@ Kaas de Vies | 20-09-12 | 23:41
Kijk, daar had dus mooi een witregel tussengepast.
Vindt die jansen belangrijk.

Pa Cartwright | 20-09-12 | 23:52

@Schoorsteenveger | 20-09-12 | 23:42
Terugkomend op het boek van het serpent/heb dit vooralsnog niet kunnen downen. Wat ik dan weer wel vond; een jijbuis www.youtube.com/watch?v=bsiifxhoCRY&am... vanaf 8:00. De voorsprekert geeft al aan waar de seksen zich afzonderlijk dienen te verdelen. (wordt vervolgd)

bij gelegenheid | 20-09-12 | 23:52


Kaas de Vies | 20-09-12 | 23:49 |
Cheers

irma zonderboezem | 20-09-12 | 23:51

Niemand meer iets spitsvondigs? Dan neem ik nog een drankje.

Kaas de Vies | 20-09-12 | 23:49

@Moishe Pipik | 20-09-12 | 23:43 |
Kast?

Dacht eigenlijk meer aan ophoepels...

Bakito | 20-09-12 | 23:49

Bakito | 20-09-12 | 23:41
Met GU als de kast waar je iedere keer tegenaan stoot.

Moishe Pipik | 20-09-12 | 23:43

@Bakito | 20-09-12 | 23:41 | + 0 -
Bij mij is het onderdeel van mijn "anger management" cursus.

Kaas de Vies | 20-09-12 | 23:43


Bakito | 20-09-12 | 23:32 |
Dat kun jij inderdaad niet helpen... dus probeer het dan ook niet meer!!

irma zonderboezem | 20-09-12 | 23:42

irma zonderboezem | 20-09-12 | 23:37 |
Dat is ook precies het punt dat ik wilde maken. Voor de vorm wordt het geweld veroordeeld, maar er wordt meteen overheen gestapt om tot 'de kern' te komen, namelijk de belediging van de Profeet. En Schulz gaat daarin mee, volledig.

Schoorsteenveger | 20-09-12 | 23:42

Kaas de Vies | 20-09-12 | 23:33 |
Zelf zie ik reaguren meer als een vorm van apenkooien.

Bakito | 20-09-12 | 23:41

@Pa Cartwright | 20-09-12 | 23:40 | + 0 -
Jongens geen ruzie, jullie mogen me allemaal een keer een ban aansmeren.

Kaas de Vies | 20-09-12 | 23:41

@ zeg maar jansen | 20-09-12 | 23:18
En jij bent in de regel degene die het hardst om een ban voor Kaas roept provocateurtje.

Pa Cartwright | 20-09-12 | 23:40

SyntaxError | 20-09-12 | 23:32
Je kunt het ook nog wel wat breder trekken. Iedereen die tot op de letter gelooft in welk geschrift dan ook is een idioot. Met uitzondering van de Donald Duck natuurlijk.

Moishe Pipik | 20-09-12 | 23:40

Toch wel knap van die oude Ruktor dat hij het bureau van Schultz weet binnen te komen!
Schultz kan niet anders dan aftreden. Hij mag als voorzitter geen enkele persoonlijke mening geven in de functie als voorzitter!

Nebuchednezzar | 20-09-12 | 23:37


Schoorsteenveger | 20-09-12 | 23:25 |
Ik heb op trainingen geleerd dat alles wat je voor het woord maar vergeten mag worden en alles wat daarna komt is wat je eigenlijk wil zeggen. Bv mr de rechter ik heb erge spijt van het mishandelen van die onschuldige vrouw MAAR, ik kom uit een schaamte cultuur en ou daar ff rekening mee!
Mr de agent. Tuurlijk had ik niet moeten spugen naar die dames in korte rokjes MAAR volgens mijn geloof lopen ze erbij als afvallige hoeren en die moet je straffen!

irma zonderboezem | 20-09-12 | 23:37

SyntaxError | 20-09-12 | 23:32
Is dat nou wat ze een retorische vraag noemen?

Moishe Pipik | 20-09-12 | 23:35

Klaas Vaak roept. Ik ga naar dromenland. Avete, amici!

Van Duyvenbode | 20-09-12 | 23:33

jan-lul-de-behanger | 20-09-12 | 23:29

Ach, het is weer bijna winter, blijven ze binnen....

brutus68 | 20-09-12 | 23:33

@Bakito | 20-09-12 | 23:32 | + 0 -
Haha en jij bent een lieverdje natuurlijk.

Jij komt altijd van links, met gestrekt been in.

Kaas de Vies | 20-09-12 | 23:33

Alle mensen die tot op de letter geloven in een godsdienstig geschrift zijn idioten?

SyntaxError | 20-09-12 | 23:32

zeg maar jansen | 20-09-12 | 23:25 |
Alleen maar als het echt nodig is. Ik kan het ook niet helpen dat sommige reaguurders gecorrigeerd moeten worden. Jij bent trouwens wel erg hardleers.

Bakito | 20-09-12 | 23:32

Moslim hier, moslim daar,
Ja je ziet er veel dit jaar!

(naar Drs.P, dodenrit naar Omsk)

jan-lul-de-behanger | 20-09-12 | 23:29

@deraderendraaien | 20-09-12 | 23:22 | + 1 -
Helaas heb ik haar gemist. Vond het wel een verfrissend geluid. Iemand waar je iets van zou kunnen leren, in plaats van jij bent gek, jij bent een linkse aap, ik lees je dagboek en dat soort kinderachtige onzin.

Kaas de Vies | 20-09-12 | 23:29

Moishe Pipik | 20-09-12 | 23:15
'Als een hert die?'

*in de hoek gaat staan*

Moishe Pipik | 20-09-12 | 23:28

@Schoorsteenveger | 20-09-12 | 23:25
De spijker op zijn kop.

Slipsnifter | 20-09-12 | 23:27

@zeg maar jansen | 20-09-12 | 23:17
En het recht op vrijheid van meningsuiting in stilte laten aantasten?

Slecht plan.

Show them who's boss. Dat is het enige dat nodig is.

Parsons | 20-09-12 | 23:27


zeg maar jansen | 20-09-12 | 23:22 |
Liever 3 x per dag zuurkool dan 5 x per dag een topic over Booslims... Anyway, ik ben ook wel ff helemaal klaar met de constante strrom aan negatieve info over Moslims ( ik snap ook wel dat er weinig of niks positiefs over ze te melden valt, maar zeg dan ff niks)

irma zonderboezem | 20-09-12 | 23:27

zeg maar jansen | 20-09-12 | 23:22
Ghe. Dat was de contributie wel waard, dat akkefietje met die anabolen hoogleraar. Dit was een beetje slapjes.

Moishe Pipik | 20-09-12 | 23:27

Waarom is Tom Staal daar nou niet heen gestuurd voor GS tv? Die had dat Duitse lutsertje nog veel meer enge dingen ontfutseld denk ik.

deraderendraaien | 20-09-12 | 23:26

@brutus68 | 20-09-12 | 23:23 | + 0 -
Triest dat je mijn dagboek leest. Je bent die grote brute broer. Nou leuk hoor, geniet er van.

Kaas de Vies | 20-09-12 | 23:26

"Wijj veroordelen de gewelddadigheden, maar...." Dat is wat we de hele tijd horen, als een echo waar geen eind aan komt.
"Mohammed Bouyeri had Theo van Gogh niet overhoop mogen steken, maar..." Dat is wat we destijds hoorden, als een echo waar geen eind aan komt.
"Oproepen om Salman Rushdie te doden kan eigenlijk niet, maar..." Dat was wat we in 1989, bijn 25 jaar geleden hoorden, en we beseften toen niet dat we na al die jaren de echo nog steeds zouden horen, luider, veel luider dan toen.
De laffe houding van Schulz is, zo hoop ik, der laatste poging om die echo's door te laten klinken. Het is genoeg geweest, we willen dat "maar" niet meer horen.

Schoorsteenveger | 20-09-12 | 23:25

Bakito | 20-09-12 | 23:24 Jij nooit hè?

zeg maar jansen | 20-09-12 | 23:25

zeg maar jansen | 20-09-12 | 23:18 |
Moet jij nodig zeggen.

Als er iemand is die provoceert en constant op de man speelt, ben jij het wel.

Bakito | 20-09-12 | 23:24

Kaas de Vies | 20-09-12 | 23:15

Lol!!

Lieve Kitty,

die vervelende brutus was ook weer op GS vandaag. Zoals gewoonlijk probeerde hij mijn egotrip te verstoren, wat gemeen, he, Kitty? Ik vertelde hem dat dit al de 17e keer was dat ik hem op zijn nummer zette, want dat hou ik nauwkeurig bij, autist als ik ben. Nou, Kitty, ik hoor de Westertoren weer slaan, tijd voor mijn medicatie,

nou toedeloe,

je lieve Kaasje..

brutus68 | 20-09-12 | 23:23

irma zonderboezem | 20-09-12 | 23:20 Alsof je drie keer per dag zuurkool te eten krijgt.

Elke dag.

zeg maar jansen | 20-09-12 | 23:22

zeg maar jansen | 20-09-12 | 23:18
Tuusen

de
regels door

willen lezen
Niet iedere joris is dit gegeven.

bij gelegenheid | 20-09-12 | 23:22

@Kaas de Vies | 20-09-12 | 23:12
Die hebben jullie weggejaagd met z'n allen.
Ik was heel liev voor nachtschade hoor!

deraderendraaien | 20-09-12 | 23:22

Moishe Pipik | 20-09-12 | 23:18 Er ligt geen plomp in de straat daar hè?

zeg maar jansen | 20-09-12 | 23:22

@zeg maar jansen | 20-09-12 | 23:18
Verstandige woorden, zeg maar....

necrosis | 20-09-12 | 23:21

.
zeg maar jansen | 20-09-12 | 23:17 |
Ik roep al dagen om een Moslimvrijetopic dag. Maar helaas

irma zonderboezem | 20-09-12 | 23:20

@zeg maar jansen | 20-09-12 | 23:18 | + 0 -
Ik zeg toch hele normale dingen?

Negeren, vind ik in dit geval zelfcensuur.

Kaas de Vies | 20-09-12 | 23:20

Hoe zou dat onderonsje tussen Schulz en die rare Nederlandse vogel gelopen zijn? 'Er staat een brutale journalist in de gang.'
'Stuur hem weg.'
'Dat kan niet Herr Schulz. Dan worden we weer beticht van dictatoriaal gedrag en regentismus.'
'Oh ja. Schade. Stuur hem maar door dan. Maar blijf bij de deur staan want ik vertrouw 'm voor geen meter.'

Moishe Pipik | 20-09-12 | 23:18

Kaas de Vies | 20-09-12 | 23:15 Negeer dat nou eens.

Jij bent elke keer de lul die zich laat provoceren en dan heb je weer een ban.

zeg maar jansen | 20-09-12 | 23:18

Geven we die boosmannetjes zo eigenlijk niet veel te veel aandacht?

Het blijft maar onderwerp van gesprek, en dat is precies wat ze willen.

zeg maar jansen | 20-09-12 | 23:17

@brutus68 | 20-09-12 | 23:12 | + 0 -
Hoef ik bij jou dan niet te doen, want dat is nog nooit voorgekomen.

Ik noteer alvast in mijn dagboek dat dit #17 zal zijn dat ik je op je nummer zet.

Kaas de Vies | 20-09-12 | 23:15

brutus68 | 20-09-12 | 23:07 |
Zo, die Rutger liet daar even een schot voor open doel liggen. De botte bijl kan een handig hulpmiddel zijn maar dit had ie wat sneakier aan moeten pakken. Die Schulz was rijp voor de slachtbank, ogen als een hert die in de koplampen kijkt.

Moishe Pipik | 20-09-12 | 23:15

Kaas de Vies | 20-09-12 | 23:12
nachtmens ga ik niet meer meemaken. Mot potdomme ook es gaan slapen/6dertig gaat de wekkert.

bij gelegenheid | 20-09-12 | 23:15

Toch raad ik iedereen aan zoveel mogelijk van het leven te genieten. Want dat er andere tijden aankomen is wel duidelijk.
Er zijn teveel seinen die op rood staan: Peak Oil, stijgende voedselprijzen, clash of civilisations. Reeds een vluchtige blik op de geschiedenis leert dat er met enige regelmaat periodes voorkomen waarin een mens had gewenst niet te zijn geboren...

Nunc carpe diem

Van Duyvenbode | 20-09-12 | 23:13

@bij gelegenheid | 20-09-12 | 23:09 | + 0 -
Waar blijft het nieuwe bloed, die fanatieke moslima, de nachtwaker? Kom op hoe heet ze? Nachtelfje?

Kaas de Vies | 20-09-12 | 23:12

irma zonderboezem | 20-09-12 | 23:09

Altijd als Kaas in het nauw gedreven wordt gooit hij het op zijn mentale gesteldheid die blijkbaar vele kwalen behelst. Niks van aantrekken...

brutus68 | 20-09-12 | 23:12

@irma zonderboezem | 20-09-12 | 23:09 | + 0 -
Je hebt gelijk, ik kan er wel iets aan doen, even naar de hema voor een voorhuidschiller.

Kaas de Vies | 20-09-12 | 23:12

@brutus68 | 20-09-12 | 23:07 | + -1 -
Daar gaat het niet om, het gaat erom dat deze man eens een zeikerige malloot voor zich heeft zodat hij eens uit zijn ivoren torentje lazert.

Kaas de Vies | 20-09-12 | 23:11

@Niemands Knegt | 20-09-12 | 22:56
Gaat dit ene Suubi(hoi yurp) maar wijsmaken. Hij is degene die het gisteren over 'fabels' had inz 'oil for immigrants'/Bath Ye'or. www.loonwatch.com/wp-content/uploads/2...

bij gelegenheid | 20-09-12 | 23:09


Kaas de Vies | 20-09-12 | 23:04 |
' kan ik toch niks aan doen' wat is dat voor gejammer? Ik wil niet ligt op het kerkhof en en ik kan niet ligt ernaast. Zeg ik altijd maar.... denk daar maar eens over na in je badkuip :-)

irma zonderboezem | 20-09-12 | 23:09

Wat een droevig optreden van Rutger weer. Afgezien van zijn erbarmelijke beheersing van het Duits en Engels, wat echt om te huilen is, zette hij zichzelf weer eens compleet voor aap. Jammer dat Rutger verworden is tot een soort stripfiguur.

brutus68 | 20-09-12 | 23:07

@Terpen-tijn | 20-09-12 | 22:55
Neuh, te druk voor helaas.

Parsons | 20-09-12 | 23:07

@ZKH EénOog | 20-09-12 | 20:58
weisglas. nomen est omen. wanneer de drank zit in de man, zit de weisheid in het glas.
doorgezopen, dement, afgedaan.

gooi en smijtwerker | 20-09-12 | 23:06

@suvois | 20-09-12 | 22:55
Ik ben verbaasd dat iemand met jouw hersencapaciteit (lees je tegels graag) zijn hoop heeft gevestigd op een geblondeerde gek. Niet dat die man ongelijk heeft hoor, in tegendeel, maar alleen de illusie al dat hij iets zal kunnen veranderen; sterker nog dat *iemand* in Den Haag iets namens jou ten goede zal (kunnen) veranderen...

Hoe naïef kun je zijn?

Parsons | 20-09-12 | 23:06

@irma zonderboezem | 20-09-12 | 23:02 | + 0 -
Ja maar dat is aangeboren, kan ik toch niets aan doen?

Kaas de Vies | 20-09-12 | 23:04

Is het nou eens afgelopen met dat gedram van die booslims en hun islam?
Er is maar één ware god, het Vliegend SpaghettiMonster
(met een boodschap):
dailypicster.com/uploads/imgs/8/4/1339...

*repost, maar who gives a flying fuck....*

necrosis | 20-09-12 | 23:04

@Terpen-tijn | 20-09-12 | 22:53
Zal ik het nog eens uitspellen dan?

Je hebt gelijk qua islam, maar niet qua de oorzaak; de bron. Jij probeerde te betogen dat de bron van het kwaad binnen de islam bestaat aan uit paar imams. Dat is feitelijk onjuist. De islam an sich is intrinsiek slecht op *alle* denkbare fronten.

Dan kun je wel een boodschapper aanwijzen als brenger van dat kwaad, maar dat doet niets af aan het kwaad zelf.

Muntje valt?

Oh en suvois zei zelf dat hij verbaasd was; over begrijpend lezen gesproken.

Parsons | 20-09-12 | 23:03

@Niemands Knegt | 20-09-12 | 22:56
Zo gaan die dingen ongeveer denk ik .. geen lulhanneserig ministertje met 200k p/j die daar invloed op heeft lijkt me ..

SyntaxError | 20-09-12 | 23:03


Kaas de Vies | 20-09-12 | 22:29 |
No worries. Ook zonder dat je zegt wat je voor charity deed ben je ee atser en een opschepper hoor..:-)

irma zonderboezem | 20-09-12 | 23:02

Ik had niet de indruk dat Rutger serieus naar antwoorden zocht. Toegegeven: het was wat naïef van me om dat te verwachten.

SamKoeman | 20-09-12 | 23:02

Hubba hubba, waarom hebben jullie mij niet gewaarschuwd over Nadia?

Kaas de Vies | 20-09-12 | 23:02

Een Financiel Times die waarschuwt voor vermeende Godslastering is vergelijkbaar met een duivel die waarschuwt voor de zonde.
Want wie liefde (eerlijkheid, waarachtigheid) eenmaal verkocht heeft voor geld kan deze nooit meer terugkopen.

AntiSoof | 20-09-12 | 23:02

@suvois | 20-09-12 | 22:28
Ik totaal niet verbaasd/verontwaardigd. Blij zelfs. Onze volksvertegenwoordigers hebben toch wel wat beters te doen dan zich met een joetjoepfilmje bezig te houden.

dugo | 20-09-12 | 23:01

Niemands Knegt | 20-09-12 | 22:56

Daarmee hebben ze de oliecrisis slechts uitgesteld. Want een oliecrisis is nl. onafwendbaar, nl. vanwege Peak Oil. En ze hebben er een gigantisch probleem bij geboetseerd. Dus het scenario wat zich aan onze ogen en leden gaat voltrekken is zeer waarschijnlijk: een godsdienstoorlog temidden van permanente energieschaarste. We zijn gewoon allemaal zwaar de lul.

Van Duyvenbode | 20-09-12 | 23:01

Neeeeeeeeeeeeeee Rutger!
Niet beginnen over jihad!
Je geeft Schultz alle aanleiding om NIET te antwoorden.
Eigen schuld, zulke dingen moet je veel subtieler aanpakken.

Terpen-tijn | 20-09-12 | 23:01

Nee van Baalen.

Hij komt er niet vanaf door in het parlement te stellen

"ik heb dit niet gezegd namens het parlement"

Dan begrijp je gewoon de basis niet van je functie. Dat is dus opzouten.

Kaas de Vies | 20-09-12 | 23:00

Die Schulz is zo incapabel.
Snapt compleet zijn rol niet van een voorzitterschap.

Kaas de Vies | 20-09-12 | 22:59

Wat een ontzettende nar is die Rutger toch.

Wel mooi dat ze allebei in hun eigen taal door blijven jekkeren. Hilarisch. Wat een geklungel.

Kaas de Vies | 20-09-12 | 22:58

De Arabische en islamitische cultuur is Europa niet binnengedrongen als gevolg van de min of meer toevallige komst van grote groepen moslims uit Afrika, het Midden-Oosten en Azië. Het is, mijns inziens, vooral het gevolg geweest van besluiten op basis van een doelbewuste keuze van Europese politici vanaf de jaren zeventig.

Door het lezen van bijvoorbeeld Bat Ye’or's ’The Euro-Arab axis’, of Oriana Fallaci's ’De kracht van de rede’ en ’De woede en de trots’ en door de linken die ik gisteren gegeven heb, vermoed ik dat er een beweging gaande is om de Europese cultuur te laten mixen met Arabische en islamitische invloeden en dat dit allemaal een uitvloeisel is van een Europees beleidsstuk uit 1975 waarin de toenmalige EEG beloofde via het Euro-Arabische Dialoog (EAD) de Arabische immigratie actief te bevorderen en de nieuwkomers ruim baan te geven hun cultuur naar Europa te exporteren. De tekst benadrukt 'de grote verrijking die het Arabische cultuurgoed ons te bieden zou hebben, vooral op het gebied van normen en waarden’. Het EAD vond dat er bij de verwezenlijking van het Europees-Arabisch ideaal een belangrijke rol zou moeten worden gespeeld door de pers, de overheid en de universiteiten.
De media dienden positieve artikelen te publiceren over de niet-westerse immigratie, de overheid moest financiële hulp bieden bij de bouw van moskeeën, islamitische scholen en centra voor islamitische cultuur. De universiteiten werd verzocht een bijdrage te leveren door het instellen van islamitische leerstoelen en het geven van aandacht voor Arabische culturele projecten.

En dat allemaal om een nieuwe oliecrisis te voorkomen. De olie wordt duur betaald.

Niemands Knegt | 20-09-12 | 22:56

Geheimrat Schulz is natuurlijk bang - zoals zovelen - dat de Arabische "lente" overspringt naar Europa, waar zich onder de wijze leiding van de EU reeds miljoenen moslims hebben gevestigd.
Schulz was zichtbaar bang.

Van Duyvenbode | 20-09-12 | 22:56

Of Parsons zit zich te bezuipen, dat zou ook nog kunnen.

Terpen-tijn | 20-09-12 | 22:55

@ Parsons | 20-09-12 | 22:41

Hoor net dat Wilders het wel degelijk heeft aangehaald. Heb dus toch iets gemist.

En wat betreft dat verbazen, als Wilders er niets over had gezegd had het me inderdaad verbaasd. Dan maar iets niet goed in mijn bovenkamer.

suvois | 20-09-12 | 22:55

@Kaas de Vies | 20-09-12 | 22:51
Jaja, weer volop aan het multitasken, ben nog nuchter, dan kan dat :)

Slipsnifter | 20-09-12 | 22:55

-weggejorist-

reageerbuis | 20-09-12 | 22:54

@Kaas de Vies | 20-09-12 | 22:50
Zolang de chauffeur, werkster en tuinman nog betaald kunnen worden, kan er ook wel een paar liter absinth gezopen worden.

Humpf | 20-09-12 | 22:53

Suvois 22:46
Zat net een betoog te houden tegen de Islam en toen kwam Parsons met zijn belerende tekstje naar mij dat ze niet deugen..
Parsons moet eens een cursus begrijpend lezen volgen, of het is gewoon een echte minkukel.

Terpen-tijn | 20-09-12 | 22:53

Kaas de Vies | 20-09-12 | 22:47
LOL! En dat witmanswerk voor het ophangen van al die zonneblommen in je hal. Afbieldink mag nie..

bij gelegenheid | 20-09-12 | 22:53

@suvois | 20-09-12 | 22:46
Citaat uit je eigen tegel: "Ben ik de enige die zich erover verbaasd"

Neem nog een borrel; doe ik me je mee.

Parsons | 20-09-12 | 22:52

@Kaas de Vies | 20-09-12 | 22:50
Geniet er maar van, je werkt er hard genoeg voor.

Slipsnifter | 20-09-12 | 22:51

@Slipsnifter | 20-09-12 | 22:46 | + 0 -
Oh ja, jij zit weer cross-site-topic te reaguren. Hij past er niet in.

Kaas de Vies | 20-09-12 | 22:51

@Humpf | 20-09-12 | 22:48 | + 0 -
Weet je hoe duur dat spul is, en we blijven maar zuipen.

Kaas de Vies | 20-09-12 | 22:50

Visionairs zijn er op zich wel meer, maar durven hun mond -terecht- niet open te doen.
Hij wel, al voelde hij de dreiging, wat een kerel.

Slipsnifter | 20-09-12 | 22:49

@Kaas de Vies | 20-09-12 | 22:41
Absinth, dat verklaard meteen de 46 extra persoonlijkheden.

Humpf | 20-09-12 | 22:48

Zit even weer in mijn archief te kijken onder de M en vond deze toch wel een van de betere moslim grappen.

Laatst had ik een Islamitische schilder.
"Is mijn halal af?"

Vond hij geen leuke grap.

Kaas de Vies | 20-09-12 | 22:47

Zo! ik zit! Laat maar komen die matpartij!

deraderendraaien | 20-09-12 | 22:47

Misschien tijd voor een wereldwijde waarschuwing.
Dit land is een en al islamkritiek. Bespaar uzelf dat alstublieft.

vetkleppert | 20-09-12 | 22:47

@ Parsons | 20-09-12 | 22:41

Hu?? Verbaasd?? Waar maak jij dat uit op?
Ben je nu wel helemaal zeker over je eigen bovenkamer?

suvois | 20-09-12 | 22:46

@Kaas de Vies | 20-09-12 | 22:44
Ik zou niet durven, maar je vertelde eerder dat je grote plannen had op culinair gebied..

Slipsnifter | 20-09-12 | 22:46

Kaas de Vies | 20-09-12 | 22:41
Ghehehe, weet je nog die gast die zonodig , gezeten tussen de groene drankjes drinkers a Paris, de vlucht nam nam naar het zonnige zuiden?
Schilderen kon hij uiteindelijk dan weer wel.. had deze schilder geen Gauguin voor nodig(of juist weer wél)

bij gelegenheid | 20-09-12 | 22:46

@Slipsnifter | 20-09-12 | 22:41
Een visionair. Daarom moest hij dood.

Parsons | 20-09-12 | 22:46

@Slipsnifter | 20-09-12 | 22:43 | + 0 -
Zit je nou weer smakeloze Jodengrappen te maken? Foei!

Kaas de Vies | 20-09-12 | 22:44

Booslims hanteren de tactiek van het terrorisme: het verspreiden van angst, terror. Dit leidt tot zelf-censuur bij velen. Het leidt ook tot polarisatie in het Westen tussen politiek correct en vrijheidslievend. Het is een vorm van wat bekend staat als low-intensity warfare, in casu psychologische oorlogsvoering.

Van Duyvenbode | 20-09-12 | 22:44

@Kaas de Vies | 20-09-12 | 22:42
Die heb je allemaal gebruikt voor je oven.

Slipsnifter | 20-09-12 | 22:43

Nog 3 minuten, even mijn televisie aanzwengelen, waar zijn mijn kolen.

Kaas de Vies | 20-09-12 | 22:42

@Parsons | 20-09-12 | 22:38
En veruit de intelligentste, dat ook.

Slipsnifter | 20-09-12 | 22:42

@Parsons | 20-09-12 | 22:38
De meest integere politicus die ik ooit heb mogen aanschouwen.

Slipsnifter | 20-09-12 | 22:41

Kaas de Vies 22:37
Het verschil tussen rechts en links verdwijnt zodra er wat te halen valt.
Begrijp het goed, voor mij bestaat links of rechts niet, doe niet mee met die flauwekul van mensen in hokjes te stoppen.
Gebruik mijn verstand, of anderen dat nou links of rechts vinden zal me een worst zijn.

Terpen-tijn | 20-09-12 | 22:41

@suvois | 20-09-12 | 22:28
Als dat je verbaast gaat er iets niet goed in je bovenkamer.

Parsons | 20-09-12 | 22:41

@bij gelegenheid | 20-09-12 | 22:39 | + 0 -
Ons gaat het gemakkelijk af, maar dat kunnen we niet over iedereen zeggen.

Ik ga maar weer aan de absinth en mooie zonnebloemen schilderen ofzo.

Kaas de Vies | 20-09-12 | 22:41

Nou, kom maar op met Obergruppenführer SchultZ

vander F | 20-09-12 | 22:41

@Parsons | 20-09-12 | 22:38 | + 0 -
Ja. Al ver daarvoor maak ik mij niet geliefd op verjaardagen. Zoveel domheid bij de mensen het is om er treurig van te worden.

Kaas de Vies | 20-09-12 | 22:39

@Kaas de Vies | 20-09-12 | 22:33
Wij allen doen ons best elkander te wijzen op enige discrepanties. Een soort leerproces met vallen en opstaan zeg maar. /tis nie zo moeilijk, het leven*

bij gelegenheid | 20-09-12 | 22:39

@Kaas de Vies | 20-09-12 | 22:33
Ahumm kuch! Gelukkig maar he?
Zou toch niet willen dat het jou ging stoppen te reaguren als je niet tegen je verlies zou kunnen,maar je hebt natuurlijk weer gelijk. Men is nooit te oud of te wijs om te leren!

deraderendraaien | 20-09-12 | 22:39

@ Terpen-tijn | 20-09-12 | 20:51

Tja, deze leugen is zo vaak in de media gebracht dat mensen het vanzelf zijn gaan geloven.

De EU is GEEN bijzaak, omdat de EU-regels verhinderen effectief immigratie-beleid toe te passen. En wie niet alleen de krantenkoppen heeft gevolgd had dit ook kunnen weten en een stukje hersenspoeling kunnen voorkomen.

suvois | 20-09-12 | 22:39

@suvois | 20-09-12 | 22:28
Na de verkiezingsuitslag verbaas ik me helemaal nergens meer over in dit land.

Slipsnifter | 20-09-12 | 22:37

@Terpen-tijn | 20-09-12 | 22:35 | + 0 -
Die discussie is al zo vaak gevoerd, is niet geheel zo, maar goed.

Is hebberigheid rechts? Is opportunisme rechts? Als je naar het pure kapitalisme kijkt wordt je beloond voor je toegevoegde waarde. Vaak wordt dit uitgedrukt in geld/winst.

Ik denk dat het allemaal niet zo veel met links en rechts te maken heeft. De grootste asociale zakkenvullers blijken veelal de moreel verhevenen te zijn, en dat vind ik altijd dubbel triest.

Kaas de Vies | 20-09-12 | 22:37

Kaas de Vies. 22:29
Doe ik niet, ik heb het over socialisten en kapitalisten en het een beetje zwart wit gesteld, bovendien hoop ik dat er dan een paar een beetje doordraaien.. leuk om te lezen.
Wat ik zei over moslims en rechts is natuurlijk wel waar>> moslims zijn binnengehaald door hebberige directeurtjes die goedkope arbeidskrachten zochten.

Terpen-tijn | 20-09-12 | 22:35

@bij gelegenheid | 20-09-12 | 22:31
Ik ging iets te snel ja, super tekst btw!

deraderendraaien | 20-09-12 | 22:33

@suvois | 20-09-12 | 22:28
Wilders heeft het tijdens zijn spreektijd wel degelijk gehad over de uitlatingen van Schultz (ik neem aan dat je dat bedoeld).

DOUK | 20-09-12 | 22:33

Ik vraag me wel eens af wat vrij zijn en vrijheid betekent voor bepaalde mensen in deze samenleving. Zoals we vaker zien vervagen definities mede door instroom van nieuwe culturen. Wat is nu werkelijk vrij zijn. Veel mensen zijn geketend in hun eigen gedachtenpatronen, religies, fanatisme. Het maakt niet uit, het kan een apple-windows discussie zijn of een religieuse maar denken mensen wel na? Discussies zijn verworden tot gelijkheidsstrijden in plaats van luister en leer momenten.

Ik verlies graag een discussie want dan kan ik nog wat leren. Helaas verlies niet vaak meer.

Kaas de Vies | 20-09-12 | 22:33

deraderendraaien | 20-09-12 | 22:26
Haha, kan beter Dame.
Daar sta je dan te zwaaien,
In je zandbak, je vlag
alom, je heen.
Niemand die je terecht wijst,
want je gelooft,
in allah, geheel alleen.

bij gelegenheid | 20-09-12 | 22:31

@Terpen-tijn | 20-09-12 | 22:27 | + 0 -
Nee dat is onzin. Sociaal zijn en socialisme moet je niet door mekaar halen.

Maar blijkbaar is het beter als het geld wordt afgepakt en door een linksmensch wordt uitgegeven, want als ik publiekelijk zeg wat voor "charity" ik deed, ben ik een patser en opschepper.

Je kan beter die miljoenen bij mij stallen, dan bij de overheid die het inefficient over de balk smijt. Ik creeer tenminste nog banen.

Kaas de Vies | 20-09-12 | 22:29

Dat wat er nu gebeurt met moslims is ook de schuld van rechts.

Terpen-tijn | 20-09-12 | 22:28

Ben ik de enige die zich erover verbaasd (of beter gezegd 'verontwaardigd is') over het feit dat deze kwestie door niemand (zelfs niet door Wilders) vandaag in de kamer te sprake is gebracht? Of heb ik iets gemist?

suvois | 20-09-12 | 22:28

Wat is nou het verschil tussen een linksche en rechtse mannetjes?
Een linkse wil alles uitgeven aan de bevolking en een rechtse alleen aan zichzelf

Terpen-tijn | 20-09-12 | 22:27

@bij gelegenheid | 20-09-12 | 22:21
Daar sta je in de zandbak te zwaaien met mijn vlag,
Omdat ik mo een pedo vindt, en dat van jou niet mag
HALALALALAL!

deraderendraaien | 20-09-12 | 22:26

@Kaas de Vies | 20-09-12 | 22:19
Staat voorlopig zeker nog in de top 100 :D

SyntaxError | 20-09-12 | 22:24

@deraderendraaien | 20-09-12 | 22:22 | + 0 -
Daar refereerde ik ook aan.

In huize Kaas en bedrijfsmatige Kaas is het... ff in de agenda kijken, al sinds 15 augustus 2011 onderwerp.

Kaas de Vies | 20-09-12 | 22:23

Vroeger organiseerde Iran nog een islam cartoonwedstrijd
www.geenstijl.nl/mt/archieven/2006/11/... als tegenhanger met een eerste prijs van $12000 + Trophy +Honorable Mention.
Dat was nog eens om in zijn baard lachen.

CoffeePatch | 20-09-12 | 22:23

@Terpen-tijn | 20-09-12 | 22:20
Ik mischien ?

SyntaxError | 20-09-12 | 22:22

@appeltjesgroeneweide | 20-09-12 | 22:20 | + 0 -
Nogmaals dat is zo mooi aan geenstijl, zelfs die hard linksachtigen kunnen hier hun ei kwijt.

En dat is altijd weer zo typisch en triest aan fora zoals joop.nl en zullen ze nooit verder komen.

Het kan er hier hard aan toegaan, maar het staat voor iedereen open.

Kaas de Vies | 20-09-12 | 22:21

Kaas de Vies | 20-09-12 | 22:13
O, o. De Riffijn.
de moor in koor
Zal het niet laten
te verachten/datgene
Hen maakt zeau blij,
--
volgende couplet..

bij gelegenheid | 20-09-12 | 22:21

SyntacError 22:13
Vanwege een onschuldig rijmpje?
Wie is er bij jou geen idioot dan?

Terpen-tijn | 20-09-12 | 22:20

Ik denk dat we binnenkort maar eens naar joop.nl moeten gaan.
MBeen | 20-09-12 | 22:15 | + 0 -
------------
Daar heb ik een tijdje mijn mening gegeven zonder enig lelijk woord te gebruiken. Maar kritiek op bijvoorbeeld marokkanen werd niet gewaardeerd en al gauw werden mijn plempsels geboycot. So much for linkse democracy.
Wat kunnen die schrijvers op Joop ongelofelijk de wandaden van bijv marokkaanse criminelen goedpraten zeg. On-ge-hoord. En een tegengeluid accepteren, ho maar!

appeltjesgroeneweide | 20-09-12 | 22:20

@SyntaxError | 20-09-12 | 22:18 | + 0 -
Goede tekst, dat wel.

Kaas de Vies | 20-09-12 | 22:19

@Kaas de Vies | 20-09-12 | 22:13
Moehahaha ;)
Ik vind het wel al iets hebben ja.

doenormaal! | 20-09-12 | 22:17

Zing gezellig mee: Als de lente komt dan staan er weer booslims in Amsterdam

Robertski | 20-09-12 | 22:17

Kaas de Vies | 20-09-12 | 22:09
Dank. Usenet will do/geen tievie.

bij gelegenheid | 20-09-12 | 22:16

@Kaas de Vies | 20-09-12 | 22:13
Idioot :D

SyntaxError | 20-09-12 | 22:15

Ik denk dat we binnenkort maar eens naar joop.nl moeten gaan.

MBeen | 20-09-12 | 22:15

@doenormaal! | 20-09-12 | 22:10 | + 0 -
Hey moor waar is je humoor
Hey moor waar is je humoor
Ik zie alleen je oor
De rest van je lichaam is onherkenbaar
ontploft, bah wat goor

En nu in koor.

Kaas de Vies | 20-09-12 | 22:13

En nog ff:
Als linkse grachtengordel islamknuffelaar ben je echt wel een joekel van een scheeldenker.
Hoe leg je het in godsnaam voor jezelf uit dat de islam vooral gerespecteerd moet worden, terwijl haatimams je hippe homovrienden graag van een flat in de Bijlmer zouden flikkeren?
Serieus, hoeveel verantwoorde brillen moet je dragen voordat je dan weer helder uit je doppen kijkt?

das_Freudenmädchen | 20-09-12 | 22:12

Ik denk dat het inmiddels ook tijd is dat we allemaal letterlijk in koor eens een ludiek liedje gaan zingen over het gebrek aan humor bij moslims. En daar maken we dan een internethit van.

doenormaal! | 20-09-12 | 22:10

@Stilicho | 20-09-12 | 22:08 | + 0 -
Ach ik ken de sofistica nu wel van de voorstanders van de Euro, EU, schaalvergroting etc.

Ik ben meer benieuwd naar nieuwe geluiden.

Kaas de Vies | 20-09-12 | 22:10

@bij gelegenheid | 20-09-12 | 22:07
Ik moet het boek nog lezen, maar volg hem en zijn artikelen met plezier.

Stilicho | 20-09-12 | 22:08

@Kaas de Vies | 20-09-12 | 22:06
Dit artikel is een aanval op Baudet.

Stilicho | 20-09-12 | 22:08

bij gelegenheid ........ 21.46
Het is een soort van bij als bij in bij gelegenheid. Tsja.

rechtvaardigerechter | 20-09-12 | 22:07

Stilicho | 20-09-12 | 22:03
Heb voor een paar dagen terug dit boek van Baudet kunnen downen en gelezen. . Best interessant wat hij te melden heeft hoe je externe soevereinieit(2.3) dient te begrijpen. Slimme gast, deze Baudet.

bij gelegenheid | 20-09-12 | 22:07

Kijk, zo open je een krant.
Nu nog een een gigantische sticker op iedere haatprekende imam plakken.

das_Freudenmädchen | 20-09-12 | 22:07

@Stilicho | 20-09-12 | 22:04 | + 0 -
Nee niet gelezen. Geen tijd om te lezen, ben meer een denker.

Maar ik ben blij met de goed onderbouwde tegengeluiden en dat er langzaam een platform voor komt.

Maar dat Finland er uit gaat ben ik van overtuigd. Zij gaan voordat Griekenland gaat, uit de euro.
Ook zo bizar dat zij wel onderpand hebben bedongen. Zucht, wat een klunsen die politici van ons, alsof ze het expres doen.

Kaas de Vies | 20-09-12 | 22:06

@Terpen-tijn | 20-09-12 | 21:38
Neuh, imams zijn nuttige boodschappers. De islam zelf is het probleem.

En er zijn wel meer mensen die mijn tegels niet begrijpen hoor.

Dat hebben we 12 september nog kunnen zien.

Parsons | 20-09-12 | 22:06

[DEZE TEGEL KAN GEENSTIJLKRITIEK BEVATTEN]
Zoals te doen gebruikelijk wordt er weer gedaan alsof iets als portretrecht volstrekt niet bestaat, iets is dat volledig ondergeschikt is de vrijheid van drukpers en werkelijk alles een grote nieuwswaarde heeft. Kate mag dan wel in een sprookje leven, ze is voor de Franse wet een levend natuurlijk persoon met rechten.

dugo | 20-09-12 | 22:05

waarom worden de tieten van Kate wel weggejorist, maar haatcartoons niet???
Ok, ik weet het goedgemaakt, we beelden die lelijke aap, die ze in de Arabische/islamitische wereld profeet noemen, af, maar bedekken daarbij wel zijn tieten.
Tevreden??

ZSU-23-4 | 20-09-12 | 22:04

@syntax
Inderdaad de langzaamste WO III ooit. Maar het kan snel gaan als topmensen als Schulz zich in het voordeel van moslims uitspreken. Daar zit een soort psychologische kracht achter die niet te onderschatten is. Want als 'een hoge baas' het zegt... etc.
Daarom ben ik blij met alle ophef over de moslims. Hoe meer rook, hoe meer mensen zich gaan afvragen wat dan precies het vuur is. En laten we hopen dat meer en meer mensen zich gaan afvragen wat er nu toch in vredesnaam aan de hand is met die zogenaamde 'religie van de vrede'. Op een gegeven moment kun je als mens geen excuus meer hebben om niet in te zien dat deze ideologie op haat en vernietiging is geschoold. En dan pas gaat er een tijd komen dat moslims stijf hun mond zullen houden omdat ze niets meer hebben te winnen en alleen alles nog hebben te verliezen.

appeltjesgroeneweide | 20-09-12 | 22:04

@Kaas de Vies | 20-09-12 | 22:01
Vid, uitzendinggemist?

bij gelegenheid | 20-09-12 | 22:04

@bij gelegenheid | 20-09-12 | 22:00
Wat zegt dit? Ik is digibeet.

Stilicho | 20-09-12 | 22:03

@codedelight | 20-09-12 | 21:29
Wij worden een beetje moe van al die haatzuchtige dodende en tot geweld oproepende, vlaggen verbrandende achterlijken zonder humor.

doenormaal! | 20-09-12 | 22:03

@ikdenkwat | 20-09-12 | 21:50
Er wordt ze inderdaad uitstekend onderwijs aangeboden.

reageerbuis | 20-09-12 | 22:02

@Stilicho | 20-09-12 | 21:56 | + 0 -
Nee, maar hij sprak wel de taal van de toppers van GS.
Het was herkenbaar en blijdschap kruip via mijn kleine teen zo mijn lichaam weer in, jammer dat zijn mond weer werd gesnoerd en de econoom uit wereldstad Tilburg toch even een kontverhaal begon op te hangen. Wow.

Kaas de Vies | 20-09-12 | 22:01

toetanchamon ..... 21.51
Niets ten nadele van u bedoeld, het was slechts een inkoppertje. Tsja

rechtvaardigerechter | 20-09-12 | 22:01

@DOUK | 20-09-12 | 21:34
@Bakito | 20-09-12 | 21:12

Hetzelfde geldt voor Oost-Europa en het Christendom. Die beleeft een heftige revival. In mijn vrienden- en kennissenkring kom ik mensen tegen die nooit een kerk van binnen hadden gezien en plots zich laten dopen in een ouderwetse katholieke kerk. Het lijkt het Romeinse rijk wel in z'n nadagen.

Petrus de Rewa | 20-09-12 | 22:00

@Slipsnifter | 20-09-12 | 21:54
Vervolg:
Ja we weten hoe het kwam, inshallahlie, inshallahla
Want je gaf ze stukjes brood, inshallahlie, inshallahla
En nu willen ze ons dood, inshallahlie, inshallahlaaaa
Etc.

Slipsnifter | 20-09-12 | 21:59

@Kaas de Vies | 20-09-12 | 21:53
Baudet? Zou je denken?

Stilicho | 20-09-12 | 21:56

Blasphemieminister

boasatlas | 20-09-12 | 21:55

vetkleppert | 20-09-12 | 21:40
Alle moslims op de dam, inshallahlie, inshallahlaaaa

Slipsnifter | 20-09-12 | 21:54

@Bakito | 20-09-12 | 21:43
Die namen weet je wel. Maar al die malloten die met bomgordeltjes, om de medemens, namens de islam, naar de kloten blaast ken je niet?
En dat durft nog te praten over slachtoffers wegens racistisch geweld.

reageerbuis | 20-09-12 | 21:53

@update
Die repo is genieten.
Trouwens wat was Feynman weer leuk op tv net niet, nietwaar?

Kaas de Vies | 20-09-12 | 21:53

Wir haben gar keiner Blaspheminister. ;-)
Met boter en suiker erin gegaan.

boasatlas | 20-09-12 | 21:53

@appeltjesgroeneweide | 20-09-12 | 21:37
Ik denk en ik hoop ook dat "de media" de extremistisch excessen (denkbeelden) onder de loep nemen .. dat scoort immers. Maar ik vermoed dat het uiteindelijk niet meer dan .. zeg .. 2% is dat serieus loopt te janken.
Het probleem is natuurlijk wel dat de o/ USA de zaak daarginder zodanig frustreert dat wij als bondgenoten ook op het "to do" lijstje staan.
Iets anders .. WO3 .. de traagste oorlog ooit ?

SyntaxError | 20-09-12 | 21:52

@rechtvaardigerechter | 20-09-12 | 21:34
Ah, u leest dat zo, jammer. +1

toetanchamon | 20-09-12 | 21:51

reageerbuis | 20-09-12 | 21:48 | + 0
Das een misverstand de meeste moslims genieten hier een uitstekend onderwijs.....

ikdenkwat | 20-09-12 | 21:50

@Bergverzet | 20-09-12 | 21:23
De meeste moslims, die hier wonen, kunnen ook geen Nederlands lezen.

reageerbuis | 20-09-12 | 21:48

@drs.Nee | 20-09-12 | 20:36
hij citeert die fransoos.
(ik denk dat je het niet helemaal begrepen hebt)

damnschreeuwer | 20-09-12 | 21:47

rechtvaardigerechter
Uw 'tsja'. Is dit verwoorden ter overpeinzing van diepzinnige gedachten of enkel een stopwoordje?

bij gelegenheid | 20-09-12 | 21:46

Bij de huidige westerse neo-liberale politiek zou de islam best wel eens de grootste kunnen worden.
Als de elite maar zijn posities mag behouden.
Zo is het gristendom ook ooit groot geworden. Door moorden, marteling en algehele misère.
Repressie komt van alle kanten.
U, het volk, is altijd de lul.

oplichter | 20-09-12 | 21:45

reageerbuis | 20-09-12 | 21:25 |
Ach een individuele gek, vergelijkbaar met Karst T of Breivik. En dan heb ik het geeneens over al die slachtoffers wegens racistisch geweld.

Bakito | 20-09-12 | 21:43

Onze Oosterbuurtjes zijn zeer voorzichtig met de islamlijders en leiders.
Ze hebben er natuurlijk geen trek in, dat ze ook de schuld krijgen van de derde wereldoorlog.

Terpen-tijn | 20-09-12 | 21:43

@Bakito
Nog iets te reaguren op ............ reaguurbuis 21.25
of bent u zoals gewoonlijk weer gevlucht? Tsja.

rechtvaardigerechter | 20-09-12 | 21:42

@SyntaxError | 20-09-12 | 21:35
Voor een week terug heb ik wat spiegels(geen kraaltjes) ingeslagen. Een systeem-zo achterlijk- verdient m'n inkoop.

bij gelegenheid | 20-09-12 | 21:42

Er zou ook zo'n sticker moeten komen op elke kerk, tempel en moskee:

"Religie leidt tot hersenverweking en gewelddadige acties"

Niederländer | 20-09-12 | 21:42

@Slipsnifter | 20-09-12 | 21:34
Mohamoehahahahahahaha. Inshallalallala.

vetkleppert | 20-09-12 | 21:40

Parsons 21:31
Heh??
Snap geen fuk van je reageersel, het haatzaaien begint juist met de Imans, de kudde op zich is best wel vreedzaam.
Je lijkt me sowieso geen hoogdraver, gezien ook je vorige opmerkingen.

Terpen-tijn | 20-09-12 | 21:38

Die haatmoslims zijn lekker bezig zeg. In plaats van een overwinning krijgen ze hun achterbaksheid recht in hun gezicht terug. Want een ieder kan zien wat voor volk dit is en ze krijgen hierdoor zeer veel aandacht. Maar de verkeerde aandacht. Mompelt verder iets van zwaarden en opstaan.

appeltjesgroeneweide | 20-09-12 | 21:37

Wat heeft het ontkennen van de Holocaust te maken met het volgende: het folteren en vermoorden van anders denkende? Het ophangen van homo's? Vrouwen emancipatie etc.. etc.

ikdenkwat | 20-09-12 | 21:37

@bij gelegenheid | 20-09-12 | 21:13
Ik zie de "goden" meer als een verklaring van alles.
Zoals wetenschap nu verklaart hoe alles in elkaar steek is de mens (denk ik) altijd opzoek geweest .. uiteindelijk vermoed ik dat elke "godsdienst" dezelfde grondbeginsellen heeft.
Echter is elke "godsdienst" (voor zover ik weet) gebruikt om massas mensen in het gareel te houden (zoals nu ook .. Financiën/politiek ? ).
Voor de duidelijkheid: Ik geloof niets en niemand ..
zeker geen Paus, maraboet of rutte :D

SyntaxError | 20-09-12 | 21:35

Islam hier, islam daar, islam overal nananananananaaaaaaaaaaa!
Ben zo ontzettend islam-moe..

Slipsnifter | 20-09-12 | 21:34

@Bakito | 20-09-12 | 21:12
In de jaren 60 kon je als vrouw in Iran ook zonder hoofddoek over straat. Zo te zien gaan die babysteps dus de verkeerde kant op. Het is vrij naïef om te denken dat ieder land en volk uit zichzelf ooit wel democratisch en seculier wordt. De geschiedenis is geen rechte lijn met de westerse maatschappij als eindpunt.

DOUK | 20-09-12 | 21:34

toetanchamon .......... 21.21
U durft, ontwikkeld en Moslim in 1 zin te noemen. Tsja.

rechtvaardigerechter | 20-09-12 | 21:34

@Terpen-tijn | 20-09-12 | 21:11
Neuh, islam is islam. Er is maar één islam. Dat is het hele probleem. Heeft niets met een paar haatzaaiers (imams) te maken.

Parsons | 20-09-12 | 21:31

Niemands Knegt | 20-09-12 | 21:24
Al een transcriptie? Deze tekst mag mi linea recta richting 'bx' T.a.v. enfin u weet wel.

bij gelegenheid | 20-09-12 | 21:29

wordt een beetje moe van dat moslim-bashen heel de tijd. Het wordt een beetje oud. Een beetje treurig ook.

codedelight | 20-09-12 | 21:29

@rechtvaardigerechter | 20-09-12 | 20:46
Slim betekent in het Twents: Slecht.

Andy Devins | 20-09-12 | 21:28

Ik ken trouwens nog wel wat afbeeldingen die ook in Duitsland niet zomaar op de voorpagina mogen.

Petrus de Rewa | 20-09-12 | 21:27

Zeg, moslims zonder humor, tolerantie en zelfkritiek maar met lange tenen en haat, ik heb een boodschap voor jullie: doe normaal!

doenormaal! | 20-09-12 | 21:27

@Bakito | 20-09-12 | 21:20
Is er in Nederland wel eens iemand gedood voor belediging van de Islam?

Dacht ut wel.

reageerbuis | 20-09-12 | 21:25

Bakito | 20-09-12 | 21:20
Lees je comment terug en je begrijpt wellicht hoe vvmu alhier, in het vrije westen, werkt.

bij gelegenheid | 20-09-12 | 21:25

La Bailaora | 20-09-12 | 20:41 |
Stelt niets voor. Ze hebben een pic uit de film 'Lawrence of Arabia' op de cover. Hoofdrolspeler Rudolf Valentino met een zwaard. Willen gewoon even schijterig meeliften met ChH.
Wees maar blij dat je voor islamkritiek deze dagen niet op Duitse media of politici bent aangewezen. Het is daar momenteel wegduiken of regelrechte islamknuffelarij.
Zelfs een overheidscampagne om jonge moslims te waarschuwen voor islam-extremisten is - als te gevaarlijk op dit moment - door de minister van Binnenlandse zaken afgeblazen.
www.spiegel.de/politik/deutschland/inn...

WirMachenMusik | 20-09-12 | 21:25

Voor een nodeloos kwetsende website blijft Geenstijl relatief moslimvriendelijk. Voor 5 keer per dag stoute booslim roepen gaan ze heus niet de website terroriseren hoor.

Bergverzet | 20-09-12 | 21:23

In Congo kopen de imanbaarden tv zendtijd om zieltjes te werven.
Maar ze spreken alleen Arabisch, dus staat er zo n lokoneger naast de iman schaapachtig te vertalen in het Lingala, dat er voor hem geen plaats meer is, als de Islam de baas wordt. (Congo is voor het merendeel christelijk)

Terpen-tijn | 20-09-12 | 21:22

@Bakito | 20-09-12 | 21:20
En terecht. Sprookjes kun je niet beledigen.

BroodenSpelen | 20-09-12 | 21:21

@rechtvaardigerechter | 20-09-12 | 20:46
Nu ben ik geen wetenschapper, maar kan het zo zijn dat mos uit Kroatië http://nl.wikipedia.org/wiki/Lim gedurende de evolutie is ontwikkeld tot de moslim?

toetanchamon | 20-09-12 | 21:21

@bij gelegenheid | 20-09-12 | 21:16 |
Is er in ons land iemand veroordeeld voor belediging van Islam?

Dag ut nie.

Bakito | 20-09-12 | 21:20

Bakito | 20-09-12 | 21:12
Reve ooit veroordeeld? Dag ut nie.

bij gelegenheid | 20-09-12 | 21:16

@lekker wijf | 20-09-12 | 20:57
Ondanks dat je gelijk hebt blijft het wel idioot dat je de cel in moet voor Holocaustontkenning. Dat is namelijk een grove schending van de vrijheid van meningsuiting, hoe debiel het ook is.

Stilicho | 20-09-12 | 21:15

@SyntaxError | 20-09-12 | 21:08
En, wie gaat deze goden aan het verstand brengen dat de mens an sich best zonder goden kan, zonder doctrine kan, zonder opgelegde wijsheden kan? Ergo; zelfs zonder een Schulz, een Barosso, weissglas, Tariq Ramadan cum suis en vele anderen in deze rij der dhimmy's kunnen?

bij gelegenheid | 20-09-12 | 21:13

Waait wel over. In de jaren 60 kon je hier ook nog veroordeeld worden voor godslastering. Alles op zijn tijd. Babysteps.

Bakito | 20-09-12 | 21:12

Parsons 21:04
Dat zeg ik toch al de hele tijd?
Islam is een bedreiging voor de mensheid.
Tenminste.. de uitvoerders daarvan.
Maar de islam zou veel milder zijn als die ratten van een Iman er geen zaken in zouden zien.

Terpen-tijn | 20-09-12 | 21:11

Goedzo, Duitsers, wees maar kritisch over je eigen vertegenoordigers. Eigenlijk blij verrast. Dat had ik niet van ze verwacht. Ze zijn vandaag de dag zooo politiek correct. Ze lijken allemaal lid van de LinkseKerk. Heb ik op Europa tegen. Heb ik op Herr Schulz tegen. Daarom Wilders met een Nederlands anti- Europa, anti-Islam geluid mijn voorkeur.

Goedzo | 20-09-12 | 21:09

Wat mij betreft is er NIETS serieus genoeg om geen grappen over te mogen maken ! Nee ga overal lekker over zitten janken dat maakt het leven een stuk aangenamer.
--
2 goden zitten aan de bar, zegt de een tegen de ander;
"Maar wat is nu het verschil en de overeenkomst tussen jou en mijn geloof ?"
Zegt de ander:
"Het verschil weet ik niet, maar de overeenkomst is dat de mensen er geen kut van lijken te snappen."

SyntaxError | 20-09-12 | 21:08

@paost712 | 20-09-12 | 21:00

En als het dan zover is, moet er gewoon in één keer goed doorgepakt worden, want ook dat moet je niet jaren laten dooretteren.

Maar ach, we zullen zien. Individueel hebben we toch niets in de hand.

ZKH EénOog | 20-09-12 | 21:05

Kijk uit je ogen.
Zoals moslims denken over homo s en vrouwen, zo denken ze ook over ongelovigen, je bent niks, een hoop schijt in hun ogen.
Zelf doen ze alles wat allah verboden heeft, met name diegenen die de niet gelovigen het zwaarst veroordelen.
Maar dat geeft niet>> zij geloven, alles wordt vergeven, zo simpel is het, zo simpel denken ze.

Terpen-tijn | 20-09-12 | 21:05

Dat heilige boek van de booslims is veel erger dan die kudt-film. De pure haat tegen joden, ongelovigen en homo's, en de onderdrukking van vrouwen spatten er af. Week in week uit staan imams de haat er in te pompen bij de domme massa's. Maar daar horen we die lamlul van een Schulz niet over.

Fijnstoffer | 20-09-12 | 21:04

@Terpen-tijn | 20-09-12 | 20:59
Nee, islam is dood en verderf.

Parsons | 20-09-12 | 21:04

Makke schaapjes zijn we, allemaal!

Jackanders | 20-09-12 | 21:03

@lekker wijf | 20-09-12 | 20:57
Komt bij, dat officieel is de holocaust ontkennen wel verboden, maar in de praktijk gebeurt het dagelijks (door wie o wie). Van mij mogen ze dat verbod overigens wel eens schrappen. Het is inderdaad een feit, en het ontkennen is o zo oerdom.

Daaruit kun je wel zien aan welke kant de moslims staan he? Vandaar dat ik het grote deel van links ook niet begrijp dat ze die moslims zo steunen.

Komt nog eens bij dat wij dagelijks worden beledigd door islam: hoofddoekjes: daarom zijn onze vrouwen 'hoeren', en de koran staat vol met filth tegen de ongelovige en joden. Waarom dat dan wel mag is me volstrekt onduidelijk.

La Bailaora | 20-09-12 | 21:03

De ware aard van islam is bij veel pvv aanhang wel bekend, gaan nu ook de ogen van de rest van NL en EU open?

Idontgiveafunk | 20-09-12 | 21:01

@ZKH EénOog | 20-09-12 | 20:53
[hoe lang die spanningen nog nodig hebben tot de boel wereldwijd ontploft. ]

Zo spoedig mogelijk s.v.p., niet dat ik voor geweldadigheden ben maar hoe langer we dit laten door-etteren hoe moeilijker het te begrijpen zal zijn dat genoeg nu ook echt genoeg is.

paost712 | 20-09-12 | 21:00

Islam is zakendoen.
Het gaat om geld, macht en aanzien.
Het gereedschap is de kudde, de zaak heet Islam.

Terpen-tijn | 20-09-12 | 20:59

Go Rutgert, Go!

bij gelegenheid | 20-09-12 | 20:58

"If anyone doubts the Holocaust happened, they are imprisoned, yet if anyone insults the Prophet, his companions or Islam, the most (France) does is to apologize in two words."

Dit soort idioot commentaar geven moslims. Terwijl:
1. de Holocaust een feit is
2. het bestaan van Allah niet eens te bewijzen is en daarmee gerust gelijkgesteld kan worden aan Eucalipta, de kerstman of pinoccio. Daarnaast is de profeet niet vermoord, in tegenstelling tot de 6 miljoen joden.
Dus wat lullen die moslims weer compleet achterlijk uit hun nek. Ga vooral door jezelf onsterfelijk belachtelijk te maken, lutsers!

lekker wijf | 20-09-12 | 20:57

@Terpen-tijn | 20-09-12 | 20:51
Er mag in Nederland niet over de hoofdzaken worden gesproken: EU en islam.

MSM heeft dat heel erg kort gehouden, vooral tijdens de laatste verkiezingen. En EU en islam gaan samen: dat kun je duidelijk zien met Schulz.

La Bailaora | 20-09-12 | 20:55

Als je niet wil, dat je tieten het risico lopen in een blad te verschijnen, moet je ze niet tevoorschijn halen. En als ze er in staan, wat dan nog? Er lopen 7 miljard mensen op deze planeet die ook borstweefsel, tepelhoven en tepels hebben. What makes you so special?

En als je niet wilt, dat je gekwetst zou kunnen worden door een afbeelding van een sprookjesfiguur in een blaadje, ga dan niet in een land wonen waar je dat blaadje tegen zou kunnen komen. En woon je niet in zo'n land, blijf dan van internet af, is toch te modern voor je.

Verder, nu zelfs de kranten zich ermee gaan bemoeien, vraag ik me af hoe lang die spanningen nog nodig hebben tot de boel wereldwijd ontploft. Want dat het daar naartoe gaat, dat kan zelfs een blinde zien.

ZKH EénOog | 20-09-12 | 20:53

Brutus68 20:51
Ja ok, maar nog te weinig om de rest van de bevolking de stad uit te jagen, zoals nu in Pakistan gebeurt.

Terpen-tijn | 20-09-12 | 20:53

Wilders heeft gelijk.
Waarom heeft die onnozele zich ook vergrepen aan de bijzaken?
Zo dom.

Terpen-tijn | 20-09-12 | 20:51

Terpen-tijn | 20-09-12 | 20:49

Er zijn er genoeg. Het zijn alleen ongelooflijke prutsers die niks voor elkaar krijgen.

brutus68 | 20-09-12 | 20:51

Islam kritiek, de plicht van ieder normaal mens.

smdyasc | 20-09-12 | 20:51

Er is ook geen aanleiding nodig om ons uit te roeien.
Het is altijd halal om een ongelovige te doden.
Staat in de koran.
Ons geluk is dat er nu nog niet genoeg zijn om dat te verwezenlijken.

Terpen-tijn | 20-09-12 | 20:49

@janneman1977 | 20-09-12 | 20:44
"The religion of permanent offence..." Haha, dat is een goed begin van Pat.

La Bailaora | 20-09-12 | 20:49

'media ... besluit' Te droes, Johnny!

toemaatkatje | 20-09-12 | 20:47

Waarom komt het woord slim eigenlijk voor in Moslim? Tsja.

rechtvaardigerechter | 20-09-12 | 20:46

Nou ja, er zal wel een bewaker naar Rutger hebben gewezen of gekeken, dat is voor die bolle al in elkaar slaan..

brutus68 | 20-09-12 | 20:44

Martin Schulz, smerigere EU pedoprofeet-aarsontvangers kennen we niet. Mag ik dit zeggen? Soms ben ik bang van niet.

smdyasc | 20-09-12 | 20:43

"Duits tijdschrift Titanic wil Mohammed ook afbeelden"

Goedzo, niet toegeven!

La Bailaora | 20-09-12 | 20:41

Naar die Rutger kijken, is zó niet nog meer weerzinwekkend.

Pa Cartwright | 20-09-12 | 20:40

Rutger die in elkaar geslagen wordt? Ik ga kijken...

brutus68 | 20-09-12 | 20:39

@Stilicho | 20-09-12 | 20:32
Z'n vader rook naar vlierbessen dus. Zelffail...

Stilicho | 20-09-12 | 20:38

Zal wel een advertentie voor varkensvlees of iets dergelijks zijn.

Andersom dag | 20-09-12 | 20:38

Disclaimer: deze tegel kan islamkritiek bevatten.

Mohammeds moeder was een hamster en zijn moeder rook naar vlierbessen!

Stilicho | 20-09-12 | 20:32

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken