Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Nigel Farage krijgt toch straf voor Rompuy Rant

Maar weer even opgeduikeld want actueel. De Damp Rag Rant van Nigel Farage (UKIP) tegen die rare onbekende snijboon met die brede scheiding en die malle bril, die zegt de baas van Europa te zijn. Deze heerlijke tirade kost Farage definitief TIEN DAGEN toelage. Zegge & schrijve 2980 euri. Ghe. Nooit was geld in Brussel zo goed besteed. Speakers op vol & lol. FREE NIGEL FARAGE!

Reaguursels

Inloggen


Nigel Farageþ@Nigel_Farage

Huge thanks to all the people who have sent messages of support after the latest EU attack on freedom of speech!
twitter.com/Nigel_Farage/status/24799...

janneman1977 | 18-09-12 | 12:18

@ Vette Luier | 17-09-12 | 21:04

PVV is (behalve de LP en de anti-europa partij dan) de enige partij die WEL uit de EU wil. Waarom dan toch in je lijstje?

suvois | 18-09-12 | 01:34

Als MP's boetes kunnen krijgen als ze het niet eens zijn met de uitvoerende macht dan kunnen we die EU wel opdoeken... maar dat konden we so wie so al beter doen.

Gewinflipt | 17-09-12 | 23:24

@Vette Luier | 17-09-12 | 21:04
-
Da's wat ik hier de hele tijd zeg.
Maar heb je wel eens gehoord van de hypotheekrenteaftrek.
Daar is waar het over gaat.
Voor nu.

oplichter | 17-09-12 | 21:48

Tjonge wat zijn we weer anti-EU, maar wel wezen stemmen op de VVD? Of PvdA,D66,PVV of wie dan ook?
Alle partijen, op een paar kruimelpartijen na, leverden en leveren nog steeds, ons maar al te graag uit aan deze EU-dictatuur.

En jullie geven ze de macht om dat te doen door te stemmen.

Vette Luier | 17-09-12 | 21:04

Sorry he didn't throw a waxinelight holder, Smithers.

oplichter | 17-09-12 | 20:01

Het is niet meer dan logisch dat er zo wordt gereageerd op al die achterbakse en hypocriete EU regenten, en wel door een welbespraakte maar vooral niet laffe Nigel Farage. Deze man verdient wat mij betreft een standbeeld, neer te zetten midden in Brussel!

lanexxx | 17-09-12 | 19:52

Ik heb het te doen met de Tolk die dat - zonder in de lach te schieten - moest vertalen.

atm0s | 17-09-12 | 19:39

Zelfs in Frankrijk waar ze onlangs nog stemden voor de socialistische heilstaat is de meerderheid van de bevolking momenteel tegen de EU en de euro, welke volgens hen gezorgd hebben voor een zwakkere economie en concurrentiepositie, prijsverhogingen en meer werkloosheid.
Mauvaise nouvelle pour Bruxelles - et pour François Hollande. Vingt ans après Maastricht, le référendum qui avait tant divisé les Français serait perdu s'il avait lieu aujourd'hui. bron: Le Figaro 16/9

Nestorix | 17-09-12 | 18:58

Wat een baas. Dat hadden er meer willen zeggen.

Gomer Pyle | 17-09-12 | 18:47

@bakito
Wij hebben mazzel met Wilders i.p.v. Farage als roeptoeter?

Het zal zo zijn.

Maar wij hebben pech met jou als huis droeftoeter.

Dat is zeker.

ristretto | 17-09-12 | 17:59

Blijft heerlijk om naar te kijken. De opgelegde boete is niets meer dan een fluim in het gezicht van de democratie en vrijheid van meningsuiting..... h.i.l.a.r.i.s.c.h

Dhr. W. Anhoop | 17-09-12 | 17:03

@La Bailaora | 17-09-12 | 13:02

En weer Goldman Sachs die er met z'n vette vingers tussen zit. Waar hebben we die naam toch eerder gehoord?

shindai | 17-09-12 | 16:44

neemjemoederindemaling | 17-09-12 | 14:15 | + 2
Zeg lees je eigen reacties is na.
er komt een dag dat EU en Europa niet zo veel zullen verschillen in betekenis.

Ik kom hier overigens niet om inhoudelijk sterk te zijn, jij wel? Weet je dat zeker?

Nogmaals Nederland heeft zeker niet voor populisme gestemd.

truusch | 17-09-12 | 16:33

@ITEACHYOU | 17-09-12 | 15:38
Misschien omdat de gevestigde belangen te groot zijn?
Of misschien wel omdat de voorgangers van Barosso, Van Rompuy en co het beste met de EU en ons voorhadden?

Anyway, we moeten er nu op een fatsoenlijke manier vanaf zien te komen. En aangezien daar erg veel baantjes met invloed bij zijn betrokken, die echt niet opgegeven gaan worden omdat er een miljoen mensen staan te demonstreren in Madrid, zullen we nog wel een tijdje met Brussel/Straatsburg opgescheept
zitten.

Arme Monnet en Schuman. Dit proces heeft hen vast niet voor ogen gestaan.

FreeElectron | 17-09-12 | 15:43

FreeElectron | 17-09-12 | 14:30
La Bailaora | 17-09-12 | 14:40
het werd voorzien, zelfs door mij, alleen werd er niks mee gedaan en mijn vraag is, waarom niet?

ITEACHYOU | 17-09-12 | 15:38

Ik snap m niet helemaal. Een boete voor een toespraak van 2 jaar geleden? Boete? Door wie? Op basis van wat? Vragen, vragen......

azijnsnuivert | 17-09-12 | 15:21

Farage krijgt naar mijn gevoel later te maken met wat wij in Nederland kunnen noemen het "Pim Fortuyn syndroom" oftewel na executie te maken krijgen met struisvogels die eindelijk hun kop hebben uitgegraven *kruipt terug in foetushouding*

First Contact | 17-09-12 | 15:16

Tegen al die sukkels die vinden dat Farage over de schreef gaat zou ik willen zeggen: kijk eens hoe het er aan toe gaat in het Britse parlement. Farage houdt zich meestal nog in. Maar als een puppet als Van Rompuy op de planken gezet wordt mag je je wat mij betreft best wel even laten gaan.
Ik vind hem mild.

Tavroch | 17-09-12 | 15:07

Farage is een absolute eindbaas. Had graag voor hem gestemd.

Libertinowitz | 17-09-12 | 14:54

neemjemoederindemali | 17-09-12 | 14:04
Zak nog dieper in de stront. Jij hebt nog nooit iets inhoudelijks gezegd lul. GU en ik hebben momenteel communicatieproblemen. Heb een unban gevraagd om elders te reaguren (sites die gekoppeld zijn aan GS). Wil ie niet althans krijg geen response. Dus reaguur ik maar verder via andere kanalen. Was altijd al een anarchist dus ook op mijn iets oudere dag. Daarnaast gaat het jou geen reedt aan of ik hier reaguur of niet.

hölzenbein | 17-09-12 | 14:54

@Strohond | 17-09-12 | 14:11
Maakt niet uit. De Raad en Commissie worden niet door de inwoners van Europa gekozen, anders dan het Parlement.

En de raad en commissie zijn de instellingen waar de macht zit. Het Parlement heeft alleen een veto en een stem, verder zijn ze tandenloos. Totaal verkeerd dus.

Het is dus nog erger, omdat zo de schijn van democratie nog wordt opgehouden. Geef mij dan maar liever het Kremlin, daar zijn ze er gewoon open over.

La Bailaora | 17-09-12 | 14:39

Hear Hear

--neus-- | 17-09-12 | 14:38

@RechtsePiemol | 17-09-12 | 14:36
-tegen

RechtsePiemol | 17-09-12 | 14:37

Ja want tegen de grote ongekozen fascistische EU leiders mag je niet beledigen, nu wordt je nog beboet over 10 jaar ouderwets tegen de muur aan gezet.

RechtsePiemol | 17-09-12 | 14:36

@ITEACHYOU | 17-09-12 | 12:58
Hallo Emile.

FreeElectron | 17-09-12 | 14:36

@ITEACHYOU | 17-09-12 | 12:56
Het werd wel degelijk voorzien, maar net zoals nu met Farage gebeurt is dat doodgezwegen. Of simpelweg niet begrepen. of men werd dan weggezet als populistische roeptoeter.

www.klamer.nl/articles/europe/weldra.p...

FreeElectron | 17-09-12 | 14:30

@Bergverzet | 17-09-12 | 13:17

Hoe knettergek ben jij? In NeDDrland is slechts 1 maal een referendum gehouden over Europa, dat was in 2005. We moesten en zouden voor stemmen anders ging het licht uit. De Nederlander heeft met 2/3 meerderheid NEE gestemd. Wat is er met deze uitslag gedaan?

neemjemoederindemali | 17-09-12 | 14:25

Ayatollah Oink-Oink | 17-09-12 | 13:21

Doe even normaal man.

Djong | 17-09-12 | 14:23

@La Bailaora | 17-09-12 | 14:08

Ik verwacht dat eerst nog even de pensioenfondsen worden leeg geroofd, pas daarna zal de hyperinflatie haar destructieve werk gaan doen.

neemjemoederindemali | 17-09-12 | 14:19

Bergverzet | 17-09-12 | 13:17 |

Ongelooflijk. Jij schrijft het gewoon echt.
''Nu Nederland als een van de meest Euro/Europa sceptische landen toch min of meer voor de algehele federatie heeft gestemd denk ik dat we de gok maar eens moeten nemen.''

De Eurofielen zijn het spoor echt bijster.
De argumenten zijn van een meelijwekkend niveau.

Desmoulins | 17-09-12 | 14:19

La Bailaora | 17-09-12 | 14:08 |
Hyperinflatie is voor onteigening van spaarders niet eens nodig.
In augustus was de inflatie in NL officieel 2,5%.
En tegen welke rente moeten pensioenfondsen beleggen? Herinnert zich zelfs iets over negatieve rente.

WirMachenMusik | 17-09-12 | 14:16

@neemjemoederindemali | 17-09-12 | 13:10 |
De putsch van Draghi, Barosso en Van Rompuy is de zoveelste overwinning van Frankrijk en zijn mediterrane vriendjes op Duitsland. En dat ligt met de geschiedenis in het achterhoofd nogal gevoelig om het eufemistisch te zeggen.
De herstelbetalingen die Duitsland na WO1 werden opgelegd en die indirect leidden tot WO2, mochten onder Amerikaanse druk niet nog eens worden opgelegd. Daarom initieerden de Amerikanen in 1948 een herstelprogramma, de Marshallhulp, met als voorwaarde economische samenwerking in Europa.
Die opgedrongen economische eenwording leidde toch stiekem tot herstelbetalingen, allereerst in de vorm van landbouwsubsidies, later in de vorm van permanente, massale en structurele vermogensverschuivingen die als onderdeel 'van het redden van de euro' in gang zijn gezet.
Draghi heeft dat proces nu in een ongekende versnelling gebracht en hij maakt daarmee, mijns inziens, een strategische blunder.
Door deze haast boerse en zeker uiterst naïeve blunder is Het Grote Ongenoegen zich in Europa en vooral in Duitsland beginnen te nestelen. Draghi cum suis misbruiken de eurocrisis om Europa, op kosten van bovenal Duitsland maar ook Nederland en Finland, technocratisch aaneen te lassen, maar Draghi cum suis vergeten dat zij politiek/geschiedkundig juist de kiem leggen voor het in brokken uiteenvallen van de eurozone.
Door de zomer putsch van Draghi cum suis is de immorele uitholling van de eurozone als waardegemeenschap begonnen en ik ben oprecht benieuwd hoelang het Duitse volk deze blijk van geschiedkundige minachting nog over zich heen laat gaan.

Niemands Knegt | 17-09-12 | 14:16

De Europese Raad moet overigens niet verward worden met de Raad van Europa. Das weer iets anders. Om het overzichtelijk te houden hebben de Europese bobo's een hoop organisaties gecreëerd.

Strohond | 17-09-12 | 14:16

@truusch | 17-09-12 | 13:31

Inhoudelijk erg sterk. #not

neemjemoederindemali | 17-09-12 | 14:15

@Ayatollah Oink-Oink | 17-09-12 | 13:26

Ghehe, dikke lol. #Sleepout

neemjemoederindemali | 17-09-12 | 14:14

Van Rompuy is geen president van Europa, maar de voorzitter van de Europese Raad. Met de Europese Raad is weinig mis, is namelijk een samenwerkingsverband van Europese regeringsleiders. De Europese Commissie en het Europese Parlement zijn de echte boosdoeners en dienen opgeheven te worden.

Strohond | 17-09-12 | 14:11

@ITEACHYOU | 17-09-12 | 13:35
Tuurlijk joh, hij zit er voor de boskabouters. Wie heeft hem op die plek gekozen, slimpie? De marsmannetjes? Hij is nou juist wel gekozen, in tegenstelling tot Van Rompuy en Barroso. Die laatsten zijn namelijk van de Europese Commissie, en Nigel is van het Parlement. De commissie is echter degene met macht, het parlement niet. Om maar even aan te tonen hoe slecht de EU in elkaar zit, en hoe ondemocratisch het is. Maar Nigel is door de Engelsen in het parlement gekozen.

@neemjemoederindemali | 17-09-12 | 13:57
Ja, precies. Dat is wat er gaat gebeuren. Er komt of hyperinflatie, of de spaargelden en pensioenfondsen worden leeggeplukt, en de belastingen moeten nog flink omhoog. Omdat dat laatste waarschijnlijk veel te veel weerstand gaat opleveren, gaat het idd. waarschijnlijk geld bijdrukken worden en hyperinflatie tot gevolg hebben.

La Bailaora | 17-09-12 | 14:08

De Pat Condell van Brussel

Stir Glenfarclas II | 17-09-12 | 14:07

Geb het hier al eens gezegd, en herhaal dat nog graag een keer: Nigel for EU President!

Reykjavik | 17-09-12 | 14:07

@hölzenbein | 17-09-12 | 13:11

Erg inhoudelijk weer, moet ik je even herinneren aan G-Unite waar je hebt aangegeven niet meer op GS te willen guren?

Of ga je me vertellen dat G-Unite liegt?

neemjemoederindemali | 17-09-12 | 14:04

@Steilloos ten Onder | 17-09-12 | 13:00

In Frankrijk en/of Spanje is eerder een burgeroorlog dan je denkt, kijk maar eens naar de banlieues in bvb Parijs.

neemjemoederindemali | 17-09-12 | 13:59

@La Bailaora | 17-09-12 | 12:59

Een goed stuk, in 1 klap helemaal de waarheid en wat ons te wachten staat. Inflatie kan simpelweg niet uitblijven, de ECB heeft een paar maanden geleden 1000 miljard bij bedacht en uitgeleend aan banken die er op hun beurt het 8/9 voudige van maken, ofwel, er is ineens zo'n 8000/9000 miljard bij bedacht.

Het ESM plan is ook om met de 700 miljard waar wij gedeeltelijk garant voor staan zo'n 6,6x zoveel bij te lenen. Weer 4500 miljard fris bedacht geld er bij. In een paar maanden tijd zo'n 12.000 miljard bij bedenken kan niet goed gaan en hyperinflatie zal er komen, linksom of rechtsom.

neemjemoederindemali | 17-09-12 | 13:57

@truusch
Hij is niet anti Europa, wel anti EU en dat is toch iets heel anders.

Energya | 17-09-12 | 13:53

Volkomen bezopen die boete.
Van Rompuy en consorten zijn nou juist een belediging voor iedereen met een gezond stel hersens. Waar kunnen we die aanklagen?

Hadden we nog maar meer van dit soort mensen in het EP. En in Nederland. Een geweldige redenaar.
Love it!

Hier de epic 18 minuten durende speech van Farage voorafgaand aan het EUdebat in de Balie op 5 september j.l. Luisteren!

www.youtube.com/watch?v=Bk6S0RNP8uQ&am...

La Vie En Rose | 17-09-12 | 13:50

Energya | 17-09-12 | 13:36 | + 0
Ja ik weet wie je bedoelt. Volgens mij is hij een van de redenen dat sommige kiezers destijds tijdens referenda tegen de Euro hebben gestemd. Volgens mij is hij overigens niet alleen anti Euro maar ook zeker Anti Europa.

truusch | 17-09-12 | 13:48

Ach wat aardig van dhr van Rompuy. Een reactie op (naar boven wijzen doet) mijn vorige comment.
-
m.youtube.com/#/watch?v=RnKXiQzgbm0

Professor Kwakelnaak | 17-09-12 | 13:48

Van Rompuy heeft als hobby Haiku's schrijven... Nou vooruit dan Herman.

De stille pion
Heeft Europa op de knieeen
Sluipt voort in de nacht

-

Wie ben jij wel niet
Vanuit het niets gekomen
De macht en het geld

Helemaal Zen koffiedrinken gaat doen en zich met Zenniger dingen bezig houden gaat.

Professor Kwakelnaak | 17-09-12 | 13:39

@truusch
Het zou inderdaad fijn zijn als we allemaal beschaafd konden blijven, maar neem het Euro Parlement, dit is een plek vol met ja knikkers dan heb je om gehoord te worden bijna geen andere keus dan wat stevigere bewoording.

Wellicht dat een andere Engelsman in het EP je wat meer kan bekoren, ook anti EU maar op een zeer beschaafde toon. Zoek op Youtube maar eens op Daniel Hannan.

Energya | 17-09-12 | 13:36

La Bailaora | 17-09-12 | 13:32
Nigel zit daar NIET voor de Engelse belastingbetaler en dat wil jij maar niet begrijpen.......

ITEACHYOU | 17-09-12 | 13:35

Heb de "toespraak" 3 keer bekeken en waarom heb ik toch zo genoten?

daytripper | 17-09-12 | 13:34

Vrijheid is onverdragelijk licht. Daarom is het zo fijn dat je weet dat er iemand over je schouder heen meekijkt naar wat je aan het doen bent.

Van Duyvenbode | 17-09-12 | 13:33

@ITEACHYOU
Meer iets met de opkomst van extreem rechts in Griekenland, of in Catalonie een mars met 1.5 miljoen man die graag onafhankelijk wil worden van Spanje.

Energya | 17-09-12 | 13:33

@ITEACHYOU | 17-09-12 | 13:29
So? Maakt toch niet uit? Je geeft de Engelsen en de Amerikanen de schuld. Het waren de banken joh, niet de Engelse belastingbetaler die nu moet schokken. En Nigel zit daar voor de Engelse belastingbetaler.

Je snapt er helemaal niets van, en nou hou ik er mee op. Mensen als jij creeren oorlogen.

La Bailaora | 17-09-12 | 13:32

deministerpresident | 17-09-12 | 12:53 | + 0

Er komt sowieso geen nieuwe collega naast mij zitten.
Beleefd blijven kan altijd,zelfs in tijden van verontwaardiging en boosheid, ik houd niet van dat ordinaire populistische gedrag. Alleen simpele zielen krijgen daar warme trotse gevoelens van.

Nederland heeft duidelijk niet voor populistisch gekrijs gestemd.

truusch | 17-09-12 | 13:31

Ayatollah Oink-Oink | 17-09-12 | 13:26
no, I always sleep till late, you wanker

ITEACHYOU | 17-09-12 | 13:30

La Bailaora | 17-09-12 | 13:27
Ik zeg "EN"......... jij hebt het alleen over de Amerikanen.

ITEACHYOU | 17-09-12 | 13:29

Welvaart vinden de mensen niet leuk meer, vandaar hun ondubbelzinnige steun voor eindeloos staatsobligaties opkopen door de ECB en geld storten in bodemloze putten. Armoede is veel gezelliger. Welvaart maakt mensen afstandelijk, armoede verbroedert. En vrijheid is ook maar saai. Dictatuur is veel spannender. Het is helemaal te gek om in een oude, versleten jas en met ingevallen wangen stilletjes in een hoekje verboden meningen te fluisteren tegen de sloeber vlak naast je.

Van Duyvenbode | 17-09-12 | 13:28

Farage misschien geinspireerd door mr. Burns van de The Simpsons ...

daytripper | 17-09-12 | 13:28

Brusel. EU. 100% Overhead. Bij bezuinigen kan als eerste deze niet-produktieve laag weg. Het is niet alsof ze research and development zijn. Missen we niets aan.

Kromst | 17-09-12 | 13:27

Energya | 17-09-12 | 13:22
Waarom? Omdat er wordt gesproken over Griekenland die uit de EMU moet enz.

ITEACHYOU | 17-09-12 | 13:27

lekker makkelijk, geef die Amerikanen maar weer de schuld, hand in eigen boezem steken
@ITEACHYOU | 17-09-12 | 13:24
Ik quote jou joh:

"de Engelsen en Amerikanen zijn schuldig aan deze crisis man. ITEACHYOU | 17-09-12 | 13:12"

Moet je niet de boel gaan omdraaien. Ik hou er dus mee op. Vriendelijke groeten, nog.

La Bailaora | 17-09-12 | 13:27

@Van Duyvenbode | 17-09-12 | 12:58
Visionair. Al zullen de meeste mensen totaal niet in staat zijn om snappen wat je zegt.

doenormaal! | 17-09-12 | 13:27

@ITEACHYOU | 17-09-12 | 12:50
And in the weekends you always sleep out, right?

Ayatollah Oink-Oink | 17-09-12 | 13:26

@Bergverzet
Door de media is deze verkiezing nooit echt over Europa gegaan, er is aangestuurd op een 2 strijd tussen de VVD een een linkse partij.
Dus uiteindelijk hebben beide partijen veel stemmers gekregen die tegen de andere partij hebben gestemd.

Tevens de enige anti EU partij is voor veel mensen een keuze die ze niet zullen maken, dus ook daardoor kan het nooit over de EU zijn gegaan.

We hebben hier gewoon een echt referendum nodig, maar waar ook beide kampen even uitgebreid belicht worden.

Energya | 17-09-12 | 13:26

Zou prins Bernhard het voor hem betaald hebben vroeg ik mij af.

Tjemig | 17-09-12 | 13:25

Linksen lijken meer en meer op een stel verongelijkte kleuters.

Randvoorwaarde | 17-09-12 | 13:24

La Bailaora | 17-09-12 | 13:18
lekker makkelijk, geef die Amerikanen maar weer de schuld, hand in eigen boezem steken

ITEACHYOU | 17-09-12 | 13:24

@Ayatollah Oink-Oink | 17-09-12 | 13:21
Vrij naar proleet van Dam uiteraard.

Ayatollah Oink-Oink | 17-09-12 | 13:22

@ITEACHYOU
De vrede die jij denkt dat we blijkbaar aan de EU te danken hebben is te danken aan de samenwerking die er is tussen de Europese landen.
Wat de EU op dit moment aan het veroorzaken is dat er steeds grotere tegenstellingen tussen de Europese landen aan het ontstaan is.

Energya | 17-09-12 | 13:22

Oh ja... en de UK moet ook verplicht kiezen. Er in of er uit, geen uitzonderingsdealtjes meer.

Bergverzet | 17-09-12 | 13:21

@Djong | 17-09-12 | 12:40
U bent een minderwaardig mens?

Ayatollah Oink-Oink | 17-09-12 | 13:21

@ITEACHYOU | 17-09-12 | 13:14
Nigel Farage begon de discussie al in de '90 jaren joh, en heeft dit altijd gezegd. Dat jij in een winterslaap verkeerde doet daar niets aan af.

La Bailaora | 17-09-12 | 13:21

@ITEACHYOU | 17-09-12 | 13:13
Dus als ie maar z'n bek houdt, geen mening geeft, en geld schokt aan de Euro is het wat jou betreft goed? Dan mag blijven en anders moet oprotten maar wel geld schokken?

Tjonge jonge, man, en dan nog denken dat er geen oorlog maar vrede ontstaat met zo'n houding? Tjongejongejonge, echt ziek.

La Bailaora | 17-09-12 | 13:20

Bergverzet | 17-09-12 | 13:17
Hear hear

ITEACHYOU | 17-09-12 | 13:19

@ITEACHYOU | 17-09-12 | 13:12
En omdat de 'Amerikanen schuldig zijn', is dat voor jou reden dat de Engelse belastingbetaler *moet* betalen aan de euro, omdat de banken de crisis veroorzaakt hebben, en Nigel Farage moet zijn bek houden.

Dat is toch wat je zegt? Vat ik het goed samen?

La Bailaora | 17-09-12 | 13:18

Gezellig in de rij voor een pannetje soep. Dat vinden de mensen leuk. Dat was nog eens een gezellige tijd, vroeger, toen het voedsel op de bon was. Nou, met die bailouts en steunfondsen is het binnen de kortste keren weer zover. Maar ja, daar komt vrede van hè.

Van Duyvenbode | 17-09-12 | 13:17

ITEACHYOU | 17-09-12 | 13:12
de engelsen en de amerikanen? waarom niet meteen de joden de schuld geven?

en wat is de rol van de arme europeanen zelf dan? hebben de grieken niet met veel plezier het geld aangepakt dat ze werd opgedrongen door die boze amerikanen en engelsen? en die spanjaarden die met zijn allen hun hele kust hebben violgebouwd met speculatie appartementen? die hebben dat niet gedaan uit enig ander sentiment dan de verhoging van de aantrekkelijkheid van hun toeristische sector?

gooi en smijtwerker | 17-09-12 | 13:17

Onbetaalbaar!

denoorman | 17-09-12 | 13:17

Nigel Farage heeft het over democratie...? Nu Nederland als een van de meest Euro/Europa sceptische landen toch min of meer voor de algehele federatie heeft gestemd denk ik dat we de gok maar eens moeten nemen. Een pan-EU referendum over de toekomst van de heilstaat inclusief een ondeelbare Euro. One man one vote. De keuze doorgaan of uittreden, geen tussenweg want dat is bewezen gedoemd te mislukken. En om de critici gerust te stellen geven we alleen de landen van voor het verdrag van Maastricht stemrecht.

Bergverzet | 17-09-12 | 13:17

AndroidLouWebber | 17-09-12 | 13:11
Ja die tenen van jou zijn volgens mij redelijk lang. Wat wou je ons over die verraders vertellen? Namen en rugnummers. Volgens mij is ie alleen maar iemand aan het beledigen (onder protest van toehoorders) dus wat snijdt daar aan webbertje?

hölzenbein | 17-09-12 | 13:16

held!

izno | 17-09-12 | 13:16

Wel grote kans is dat er een parallelmunt komt voor de euro in de EU. Dat is geen goed of zilver, maar dat is de voedselbon.
Terwijl de EU zichzefl legitimeert met "nooit meer oorlog", hebben we hier binnen de kortste keren miljoenen mensen weer aan de voedselbonnen. Net zoals... oh ja, net zoals in 40-45.

Van Duyvenbode | 17-09-12 | 13:15

La Bailaora | 17-09-12 | 13:11
Nogmaals, die discussie was zinvol geweest, voordat we aan de EMU begonnen

ITEACHYOU | 17-09-12 | 13:14

La Bailaora | 17-09-12 | 13:07
trouwens, denemarken, Zweden en Polen hebben niet zo een grote mond als meneer Farage. Wat hij doet is met modder gooien, maar dat kan ik ook.

ITEACHYOU | 17-09-12 | 13:13

La Bailaora | 17-09-12 | 13:07
de Engelsen en Amerikanen zijn schuldig aan deze crisis man. Wie begrijpt er wat niet? Eerst hebben ze voor honderden miljarden slechte leningen op de markt gepleurd en daar goed geld aan verdient en nu geeft men een paar procent terug, nou nou, wat een hulp weer geven die Engelsen.

ITEACHYOU | 17-09-12 | 13:12

@ITEACHYOU | 17-09-12 | 13:05
Dit leidt tot oorlog, joh, niet vrede. Wel eens gezien dat men dit ook met Joegoslavie geprobeerd heeft? Ook samengevoegd, en met bloed en tranen weer uit elkaar gevallen.

De SU is ook uit elkaar gevallen, uit eindelijk zonder bloed vergieten, maar daar was een Gorbatsjov voor nodig, die niet zijn zinnetje doordreef.

Er moet nu geld van het ene land naar het andere land, en er is niets dat tot sneller ruzie leidt dan geld, zeker in een crisis wanneer niemand meer wat heeft.

In een EEG, waar iedereen gewoon zijn portemonnee heeft, en iedereen zijn eigen broek ophoudt krijg je ook geen ruzie en verwijten als: je hebt met corruptie het geld opgemaakt, enz... Dat zien we nu in Griekenland. Ruzie jongen, ruzies, omdat een aantal hun eurodroom coute que coute willen doordrukken.

La Bailaora | 17-09-12 | 13:11

@ITEACHYOU | 17-09-12 | 13:08
De huidige tendens is juist omgekeerd.

Ing. eslapen | 17-09-12 | 13:11

neemjemoederindemali | 17-09-12 | 12:54
Wat wou ik nou al sinds voor mijn ban aan jou zeggen? Wacht even... O ja. Val in de stront.

hölzenbein | 17-09-12 | 13:11

@hölzenbein | 17-09-12 | 12:48
Holle retoriek? Elk woord is raak en snijdt hout!
Zum kotzen ben je! Ik veracht jou en je verraders-soort tot in mijn tenen!

AndroidLouWebber | 17-09-12 | 13:11

het is dat hij te oud is om een reïncarnatie van Pim te kunnen zijn... fijn dat eindelijk dit soort mensen hardop tegen het systeem ageren...

Interpoolbal | 17-09-12 | 13:11

@Niemands Knegt | 17-09-12 | 12:57

Allahzijdank komen er in Duitsland nu ook flinke anti-EUSSR geluiden, zie hoe de sentimenten rijp worden gemaakt voor een burgeroorlog. Alles zorgvuldig georkestreerd door de banken, de bevolking tegen elkaar ophitsen, de zondebokken zullen mensen uit bepaalde landen zijn of een bevolkingsgroep als de moslims.

Hopelijk worden deze ronde de daadwerkelijk schuldigen aangepakt.

neemjemoederindemali | 17-09-12 | 13:10

@gooi en smijtwerker
Ja mooi hè, tegelijkertijd een karikatuur maken van domlinkse retoriek EN blootleggen van domrechtse frustraties en schijnheiligheid.

Bakito | 17-09-12 | 13:10

Majesteitschennis wordt een Brusselse aangelegenheid. Slechts het vervolgen voor gebrek aan respect tegenover de lokale adel blijft nog een Haagse handen.

WirMachenMusik | 17-09-12 | 13:10

Ing. eslapen | 17-09-12 | 13:07
eens, alleen is dit weer een extra stap die ons meer garanties geeft op vrede is mijn bescheiden mening

ITEACHYOU | 17-09-12 | 13:08

soepmetballenjongen | 17-09-12 | 13:04 |
Procedures in de EU duren nu eenmaal lang, behalve als het gaat om geld weggeven dat is binnen een paar weken geregeld.

CoffeePatch | 17-09-12 | 13:08

@ITEACHYOU | 17-09-12 | 12:59
Het klopt helemaal niet he wat hij zegt. Totale onzin. Engeland betaalt meer dan ze krijgen, en helpen zelfs de Euro (nog) overeind te houden.
www.dailymail.co.uk/news/article-21329...

Wil jij ook landen als Denemarken, Zweden, Polen, enz... ook uit het EP zetten? Die hebben ook geen euro en zitten ook in het EP, want dragen gewoon bij. De EU is veel meer dan de euro.

Je snapt niets van Europa. Echt helemaal niets.

La Bailaora | 17-09-12 | 13:07

Energya | 17-09-12 | 13:02
waarom betalen ze dan als ze het er niet mee eens zijn? als ze er zo tegen zijn?

ITEACHYOU | 17-09-12 | 13:07

@ITEACHYOU | 17-09-12 | 13:05
De vrede was er ook tijdens de EEG.

Ing. eslapen | 17-09-12 | 13:07

Zuurrechts en inhoud. Altijd al een lastige combinatie geweest. Misschien moet Farage ook zo'n kinderachtige tekening maken? Alles onder het motto, negatieve aandacht is ook aandacht.

as-saboer | 17-09-12 | 13:06

@Bakito | 17-09-12 | 12:55
kletspraat.
.
het europees parlement is een orgaan van de europese unie. het verenigd koninkrijk is lid van de europese unie en dus is het verenigd koninkrijk vertegenwoordigd in het europees parlement.
.
jouw comment verraadt weer een typische reflex vanuit de linkse dialectiek. bevalt het tegengeluid je niet, sluit dan de tegenpartij uit. maak hem belachelijk, maak hem monddood.

gooi en smijtwerker | 17-09-12 | 13:06

La Bailaora | 17-09-12 | 13:02
Vrede mag wat kosten, toch? Bovendien is het allemaal niet zo slecht als wordt gesuggereerd, tuurlijk, op de korte termijn gaan we er op achteruit, maar kijk eens over 50 of zelfs 100 jaar. Je laat je gek maken. Als deze discussie was gevoerd voor de introductie van de EMU, was ik het 100% met je eens, maar we zitten nu eenmaal tot ons nek in de stront en dan moet je roeien met de riemen die je hebt.

ITEACHYOU | 17-09-12 | 13:05

neemjemoederindemali | 17-09-12 | 13:03
Waarom zou ik jou geloven en Jan Kees niet?

Bakito | 17-09-12 | 13:05

@hölzenbein | 17-09-12 | 12:48
" Nou ik hoop niet dat je het erg vindt als ik mij niet bij dat gajes aansluit."

Best wel briljant dat je het vermogen van die ene hersencel van je met zo'n eenvoudige smoes kunt maskeren.

deraderendraaien | 17-09-12 | 13:04

Dat filmpje is wel al redelijk oud.
2 jaar maar liefst.

soepmetballenjongen | 17-09-12 | 13:04

@Bakito | 17-09-12 | 12:55

Engeland betaald wel mee aan de bailout, zo zijn ze dan wel weer. Jammer dat we de gulden niet meer hebben, die Engelsen zijn toch een stukje slimmer geweest dan onze regering.

Of je moet geloven dat Jan Cees de jager de waarheid sprak toen hij verkondigde dat we ons geld zouden terugkrijgen, dat kan natuurlijk ook.

neemjemoederindemali | 17-09-12 | 13:03

@ITEACHYOU | 17-09-12 | 12:56
Daarom moeten ze ook uit de euro. De euro is een dikke faal.

Waarom ze dat toen toch gedaan hebben zonder discussie? Macht jongen, macht. Dit is allemaal voorzien:
www.bbc.co.uk/news/uk-politics-1851939...

Vandaar ook dat jij nu gewoon je portemmonee mag trekken, niet om de Griekse burgers te 'helpen', want het gaat regelrecht naar de banken en naar Brussel. Die krijgen meer geld, jij mag bloeden, en een Griek mag naar de voedselbank.

La Bailaora | 17-09-12 | 13:02

@ITEACHYOU
Voor de hoeveelheid geld dat het VK betaald aan de EU heeft het meer recht dan sommige Euro landen.

Energya | 17-09-12 | 13:02

@neemjemoederindemali | 17-09-12 | 12:52
Vind je? Kijk, ik snap best dat het nu kut gaat, en dat dat aan Brussel en de banken ligt snap ik ook nog wel top op een zeker niveau, maar ik zie echt geen enkele aanleiding om binnenkort met AK 47's op straat te gaan zwaaien.

Aan de andere kant, er is natuurlijk ook niet veel nodig om zoiets uiteindelijk toch te laten gebeuren, aanslagje hier, nog meer Eurotroep, etc, etc. Enfin, ik zie het wel, waar ik woon gebeurt er toch nooit wat.

En nu een tosti bakken.

Steilloos ten Onder | 17-09-12 | 13:00

@ITEACHYOU | 17-09-12 | 12:50

Misschien kun je maar beter in het Nederlands guren, wat een steenkolen Engels, doe eens rap je schoolgeld terughalen.

neemjemoederindemali | 17-09-12 | 13:00

La Bailaora | 17-09-12 | 12:54
wat bakito zegt om 12.55 uur

ITEACHYOU | 17-09-12 | 12:59

We zijn beland bij een autoritair model. We zien het in het klein waar bijvoorbeeld bij het onderwijs schoolbesturen carte blanche hebben en het werkend personeel - misprijzend leraren genoemd - helemaal niets meer te zeggen hebben over de school, noch over de eigen klas. En we zien het in het groot waar ongekozen autocraten in smetteloos pak onaantastbaar de absolute heerschappij hebben gegrepen, dit alles gesanctioneerd door een corrupte mediacratie geregeerd door een handjevol corporaties en een vleugellamme politiek die werkelijk geen enkel idee meer heeft en dientengevolge geen enkele macht meer. Welkom in het tijdperk van het nieuwe Caesarendom van de anonieme krijtstreeppakken en de murw gebeukte massa's die onder een berg van media-pulp en regelrechte manipulatie en propaganda vrijwillig terugzinken in de aloude toestand van uitzichtsloze onderworpenheid en slavernij.

Van Duyvenbode | 17-09-12 | 12:58

`Mensen worden opgehitst tegen elkaar terwijl de werkelijke steeldieven zetelen in Frankfurt/Brussel.`
.
Neemjemoederindemaling heeft hier gewoon gelijk. Ik heb de indruk dat een imperfecte EU er in een noodgang opzettelijk en willens en wetens doorheen is gedrukt om achteraf te gaan repareren middels het ontmantelen van het nationale gezag, en daarbij hoort natuurlijk ook het massaal importeren van een religie die botst met onze eigen normen en waarden, waardoor er meteen een vijand slash uitlaatklep is gecreeerd.
En zo lachen de parasieten in Brussel/Straatsburg/Frankfurt de ballen uit de broek, terwijl ze ons als marionetten bespelen en uitknijpen.

Graaisnaaiert | 17-09-12 | 12:58

@AndroidLouWebber 12:51
Heel goed. Gooi je frustraties er maar uit, zoals het een echte PVVer betaamt. #hoera!

Bakito | 17-09-12 | 12:58

gooi en smijtwerker | 17-09-12 | 12:55
My name is not ITEACHYOUENGLISH, besides that, you did understand what I wanted to say isn't it?

ITEACHYOU | 17-09-12 | 12:58

Tja, soms hangt er een prijskaartje aan het spreken van de waarheid...

Agervic | 17-09-12 | 12:57

Held Farage krijgt hulp uit, je verwacht het niet, Duitsland. Onze Duitse vrinden, dat mag je inzake het Europese Gedrocht toch steeds meer beginnen te benoemen, hebben een bom in de zeer troebele Brusselse vijver gegooid middels Horst Seehofer, leider van de CSU.
Hij stelt voor om het plafond van de Duitse bijdrage aan de Euroredding te limiteren tot 190 miljard euro, inclusief de blootstelling van Duitsland aan verliezen via de ECB.
Voor de achtergronden en de gevolgen van deze uitspraak verwijs ik gaarne weer naar 'Hannibal', in deze kwestie zo langzamerhand een instituut: www.dagelijksestandaard.nl/2012/09/de-...
Tel daarbij op dat het Duitse sentiment ten aanzien van de Euro kantelt:
www.z24.nl/economie/artikel_380128.z24...
Farage krijgt ondanks die belachelijke en lachwekkend boete steeds meer gelijk en steeds meer volgers. Wanneer krijgen die debielen in Brussel nu eens door dat wij, de burgers aangevoerd door een aantal verlichte geesten, dat hele EU Gedrocht niet willen?

Niemands Knegt | 17-09-12 | 12:57

@hölzenbein | 17-09-12 | 12:48

Toch leuk om te weten, dat naast dat je een houten poot hebt, ook nog eens geblondeerd bent.
Ben je toevallig fan van de PVV?

ZKH EénOog | 17-09-12 | 12:56

La Bailaora | 17-09-12 | 12:53
ze kunnen pas devalueren als ze nog hun eigen munt hebben en dat hebben ze niet meer. grappig, waarom is deze heftige discussie over Griekenland niet gevoerd bij de introductie van de EMU? waar waren al die wijze mensen toen? lekker makkelijk om nu te roepen dat ze eruit moeten. lekker pact heb je dan.

ITEACHYOU | 17-09-12 | 12:56

Trouwens belachelijk dat er Engelsen in t Europese Parlement zitten, aangezien ze niet met de euro meedoen. Wel de lusten, maar niet de lasten.
...(

Engeland blijft natuurlijk een marionet van de V.S. dat baat heeft bij een verzwakt Europa....

Bakito | 17-09-12 | 12:55

Hoe lang nog voordat de meerderheid van de bevolking de schellen van de ogen vallen? Hoe lang nog voor we weer gaan opbouwen wat jarenlang is afgebroken?

jezus!!! | 17-09-12 | 12:55

@ITEACHYOU | 17-09-12 | 12:50
In my humble opinion, your comment is very interesting.
.
Be, however, assured that I cannot fully grasp your point as your command of the English language is less than suggested by your nickname.

gooi en smijtwerker | 17-09-12 | 12:55

@ITEACHYOU | 17-09-12 | 12:50
Nigel is verkozen in het EP joh, daar zit ie dus voor.

Komt bij, Engeland mag dan niet in de euro zitten, ze betalen wel mee aan Europa, en heel erg veel. Ze steunen ook het bailout fund.

Dus doe eens eerst wat onderzoeken voordat je zoveel onzin plempt.

La Bailaora | 17-09-12 | 12:54

@hölzenbein | 17-09-12 | 12:48

Hey draaikont, had jij niet beloofd om hier niet meer te guren?

neemjemoederindemali | 17-09-12 | 12:54

@Djong | 17-09-12 | 12:40
Als een groot ego als v. Rompuy niet vatbaar is voor eerlijke en redelijke tegenargumenten, kan het best zo zijn dat zo'n ego wel vatbaar is voor een beetje afbraak van datzelfde ego op uiterlijkheden die hem dan in de spiegel doen laten kijken,om zich eens af te vragen wie hij idd eigenlijk wel denkt dat ie is, even een terugkoppeling maken naar jezelf zeg maar, op aanwijzing van een vervangende spiegel die Nigel Farage heet.

deraderendraaien | 17-09-12 | 12:54

@hölzenbein | 17-09-12 | 12:48
Weet je wat holle retoriek is? "geblondeerd", "hufters", "schande" etc...

Nigel legt heel goed uit wat er mis is met de EU. Bijvoorbeeld dat Griekenland en Spanje weer zouden moeten kunnen devalueren om zo goedkoper te worden en weer te kunnen concurreren. Dat schept banen etc...

Dat is inhoud joh!

La Bailaora | 17-09-12 | 12:53

truusch | 17-09-12 | 12:39
Totdat er ineens ongevraagd een nieuwe collega naast je komt zitten die vakkundig de zaak naar de kloten helpt. Jij blijft dan redelijk en rustig. Dan spoor je niet of je bent gewoon een lamlendig stuk vreten

deministerpresident | 17-09-12 | 12:53

@Steilloos ten Onder | 17-09-12 | 12:41

Klopt, niemand zit er op te wachten maar dat deed ook niemand op andere oorlogen in het verleden. Maar bent u op de hoogte van de toestanden in Frankrijk? De armoede in Griekenland? Ik noem maar even een paar dingen. Mensen worden opgehitst tegen elkaar terwijl de werkelijke steeldieven zetelen in Frankfurt/Brussel. Kijk eens naar de omstandigheden van net voor de Amerikaanse burgeroorlog, ik zie veel overeenkomsten met de huidige situatie in Europa.

neemjemoederindemali | 17-09-12 | 12:52

@Bakito | 17-09-12 | 12:21
Wat ben je toch een ontzettende lul!
Hè, heerlijk, dat moest ik effe kwijt.

AndroidLouWebber | 17-09-12 | 12:51

Mr Farage, STFU you idiot twat. Who are you to talk about this issue when the English are still paying with there traditional Pound? besides that, if there is one country who doesn't want to make part of one Europe it is Great Britain. They prefer to kneel for the USA, the wankers. Drive at the right side you stupid TWAT like everybody does.

ITEACHYOU | 17-09-12 | 12:50

Geweldige man. Want hij heeft gewoon gelijk. Continu erop wijzen het niet democratische gehalte van europa.

Marky101 | 17-09-12 | 12:50

Farage had toch gewoon gelijk?
Dit is gewoon muilkorven

kees1960 | 17-09-12 | 12:50

UKIP krijgt ook steeds meer conservatieve "overlopers" binnen, die het ook niet meer eens zijn met de nog steeds redelijk pro euro koers van de torries.

Energya | 17-09-12 | 12:49

Ja Pritt, publieke schandpaal beledigingen en holle retoriek van Farage. Waar kennen we dat toch van (tip: het is geblondeerd en...). En zoiets moeten we vandaag de dag koesteren en trots op zijn, zulke hufters??? Nou ik hoop niet dat je het erg vindt als ik mij niet bij dat gajes aansluit... Schande dat 'zo iets' überhaupt toelage krijgt.

hölzenbein | 17-09-12 | 12:48

@DutchLibertarian | 17-09-12 | 12:32
Hij is een heel ander soort 'libertarier' dan hier de LP in Nederland.

Hij is bv. een groot voorvechter voor meer democratie, voor referenda, etc... De LP in Nederland is anti-democratie, daar doen ze ook niet moeilijk over.

Zo zijn er nog meer verschillen, bv. over de open grenzen. Daar is Nigel niet voor, in tegendeel.

Op economisch gebied zijn de overeenkomsten tussen UKIP en LP wel heel groot, daar dan weer wel.

Maar die 5000 stemmen in Nl zeggen dus helemaal niets over Nigel en zijn UKIP. Sterker nog, vanuit het niets is de UKIP nu in veel Engelse districten de 3e partij geworden. Ze groeien als kool, en velen denken daarom dat bij de komende verkiezingen ze de LibDems zullen passeren.

La Bailaora | 17-09-12 | 12:47

@truusch | 17-09-12 | 12:39

Niet tegen collega's of klanten, wel tegen overvallers, dieven en rottige telefooncolporteurs. In het rijtje overvallers en dieven hoort van Rompuy c.s. thuis.

neemjemoederindemali | 17-09-12 | 12:47

Kijkt het filmpje nog een keer :)

doenormaal! | 17-09-12 | 12:45

@truusch | 17-09-12 | 12:39

Nigel Farage communiceert tenminste nog. Dat kan je van zijn 'collega's' de commissarissen niet zeggen, die leggen eenzijdig op.

ZKH EénOog | 17-09-12 | 12:44

boven de graven
van de Europese staten
grijnst een Van Rompuy

Fijnstoffer | 17-09-12 | 12:43

Nederland heeft op 12 september gestemd voor Van Rompuy, dus in vele huiskamers in dit land zal met tevredenheid gereageerd worden op dit nieuwsbericht. Ook gaat Nederland door al die steunfondsen binnen de kortste keren failliet, maar dat vinden de mensen in het land ook niet erg, en vinden het wel een prettig idee blijkbaar dat ze hun verdere leven rond moeten zien te komen met voedselbonnen.

Van Duyvenbode | 17-09-12 | 12:43

Dit moet voor een tolk toch wel ongelooflijk grappig zijn. Om dit voor bijvoorbeeld voor Barosso te vertalen. Mijn dag zou in ieder geval niet meer stuk kunnen. Of nog leuker Van Rompuy vertellen dat hij het charisma van een vochtige doek heeft.

rockers and rollers | 17-09-12 | 12:42

@neemjemoederindemali | 17-09-12 | 12:37
Alsof er ook maar iemand op zo'n burgeroorlog zit te wachten. Wie moet het het voortouw nemen? Men vindt het best, sputtert af en toe wat op het internet en gaat weer over op de orde van de dag.

Steilloos ten Onder | 17-09-12 | 12:41

Zou die 3K euro tijdens en debat in het midden van de EU kamer gooien, geeft priceless TV en je weet zeker dat je de komende dagen de voorpagina's haalt kan geen reclame campagne tegen op en dat voor een schijntje

Umberto die trotzoni | 17-09-12 | 12:40

Rompy, we don't want you and we don't want your undemocratic European Union. Nigel doesn't only speak on behalf of the majority of the British people but on behalf of the majority of all European citizens!

doenormaal! | 17-09-12 | 12:40

Ik leer mijn kind om niet alles maar te roepen wat in het hoofd opkomt. Vooral niet als dat het uiterlijk van andere mensen betreft. Een kwestie van beschaving.
Maar daar doen roeptoeters als Farage kennelijk niet aan.
Hufterigheid beboeten (of het nou op de snelweg is of in een parlement): ik ben er helemaal voor.

Djong | 17-09-12 | 12:40

Ik vraag me af of de gemiddelde reaguurder ook zo tekeer gaat op het werk,tegen collega's,klanten etc.

Is dit hoe we tegenwoordig met elkaar communiceren, ik denk dat ik even oversla

truusch | 17-09-12 | 12:39

@JoopRe | 17-09-12 | 12:31

Je bedoeld dat je er een hekel aan hebt als iemand de waarheid verkondigd?

neemjemoederindemali | 17-09-12 | 12:39

Gelukkig was iedere stemgerechtigde Nederlander op de hoogte van het bestaan van deze man, en werden voorafgaand aan de verkiezingen enkele van zijn speeches op de publieke omroep getoond, zodat het volk dit mee kon nemen in zijn stemkeuze.
Oh, wacht..

Cuyahoga | 17-09-12 | 12:39

Je politieke tegenstanders een boete geven omdat ze hun mening ventileren en dan ook nog doen alsof je democratisch bent, je moet maar durven.

Overigens ben ik van mening dat het Eurosprookje over en uit is, na 65 jaar vrede staat er een grote burgeroorlog aan te komen, een Europese, dat dan weer wel.

neemjemoederindemali | 17-09-12 | 12:37

Bij de volgende Europese verkiezingen, kunnen we eisen dat we op Nigel Farage mogen stemmen.
Het is toch een Europa...

Ing. eslapen | 17-09-12 | 12:36

@DutchLibertarian | 17-09-12 | 12:32

Logisch, want open grenzen zijn het probleem, niet de oplossing. Evenals bescherming van religie op gelijke voet stellen met bescherming van aangeboren eigenschappen.

ZKH EénOog | 17-09-12 | 12:36

Farage heeft toch gewoon gelijk, Rompuy ziet er toch uit als een sufkut?

drs.Aeneid | 17-09-12 | 12:36

@JoopRe | 17-09-12 | 12:31
Ja.. Gek he al die waarheden tegenwoordig?
Moet je vooral niet willen toch, zo'n ongezouten.. van alle wol ontdane mening? Mensen zouden er godverdomme wakker van kunnen worden zeg!

Pleur lekker op naar Noord Korea als zo'n regiem je beter aanstaat gek!

deraderendraaien | 17-09-12 | 12:35

Farage is een eenzame held. Net als Pim dat vroeger was.

VanDattum | 17-09-12 | 12:35

tijd om even met de collectebus rond te gaan. De waarheid moet tenslotte gezegd kunnen worden, of dat nou von Rompuy of ene mohammed betreft.

jan-lul-de-behanger | 17-09-12 | 12:35

Ik geloof dat die Schultz ook onaardige dingen had gezegd over Farage maar daar kreeg hij geen boete voor. Iets met twee maten meten.

Zzzzooooffff | 17-09-12 | 12:34

Daverend applaus voor Nigel!! Biss biss biss. XXX

doenormaal! | 17-09-12 | 12:34

Vermakelijk dat er ook hier zoveel Freken opduiken om te roepen dat het SCHANDE is zo onbeschaafd te roepen tegen die arme meneer Von Rompuy.
Alsof Freken en andere zich beschaafd noemenden zelf beschaafde gespreksvorm in acht houden als zij praten over de snor van meneer Godwin. Een staatsman die in ieder geval nog WEL democratisch gekozen was binnen zijn misbaksel van een staatsapparaat.

Jan Passant mk2 | 17-09-12 | 12:34

Van Rompuy had Farage's vliegtuig toch al gesaboteerd als vergelding??

Megalomaniak | 17-09-12 | 12:34

En hij heeft gelijk.

By the way, moet die Van Rompuy niet eens met Anthony Hopkins gaan praten? Ik denk dat ze samen mooie dingen kunnen maken.

breakingnews | 17-09-12 | 12:32

Maar ook Van Rompuy moet je meegeven: zijn werk als "The quiet assassin of Europian democracy" doet ie heel goed.

ZKH EénOog | 17-09-12 | 12:32

gentle giant | 17-09-12 | 12:20 |
Inderdaad. Meneer Farage is libertarier en de Libertarische Partij heeft nog geen 5000 stemmen behaald.

DutchLibertarian | 17-09-12 | 12:32

@Kets22 | 17-09-12 | 12:26
Was dat nou maar het enige onogenlijke aan hem dan kon ik er nog mee leven. De inborst van v.Rompuy straalt gevaarlijk, communistisch denken en handelen uit.

deraderendraaien | 17-09-12 | 12:31

Die Farage gedraagt zich als een achterbuurt-idioot. Weg met die gek.

JoopRe | 17-09-12 | 12:31

Inderdaad. Wie heeft er op Van Rompy gestemd? Niemand! Nigel heeft bloody gelijk!

doenormaal! | 17-09-12 | 12:28

*smeert vaseline in aarsch*

Botte Hork | 17-09-12 | 12:28

Ben benieuwd hoe de PvdA bij monde van Samsom gaat uitleggen waarom een democratisch gekozen Europarlementslid op deze wijze gestraft wordt omdat hij de mening van de EU tegenstanders verwoord.

deraderendraaien | 17-09-12 | 12:27

De man heeft compleet gelijk.
Het charisma van een natte doek dat is precies wat Rompuy uitstraalt.

Kets22 | 17-09-12 | 12:26

Geld was goed besteed, maar dat hij vervolgd wordt is zeer onterecht. Hij heeft gewoon volledig gelijk dat Van Rompuy en het hele EU circus geen enkele mandaat heeft bij de Europese bevolking, en heeft alle reden zeer eurosceptisch te zijn. Het is niet de vraag óf maar wanneer de EU openbreekt. Want die dag zal komen. Als je voor Europa bent, dan ben je tegen de EU. Lees ook het interview met Thierry Baudet in Elsevier van vorige week van 8 september 2012, nr. 36, pagina's 31 en 32.

Mijnbescheidenmening | 17-09-12 | 12:26

politieke tegenstanders een boete opleggen.... What's Next

janneman1977 | 17-09-12 | 12:25

door eurofilie
zijn rare stinksnijbonen
op komen zetten

Fijnstoffer | 17-09-12 | 12:24

UberLOL @ You come from Belgium, which off course is pretty much a non-country.

25TaLife | 17-09-12 | 12:24

Als Nigel door een Duitse vriend wordt afgezeken is er niets aan de hand, maar o wee als Nigel wat terug zegt. Dan is het huis te klein.

i-Wonder | 17-09-12 | 12:24

waar mag ik storten??

Pimp my Voortuin | 17-09-12 | 12:24

Genau so ist es!

Ignatius Barracuda | 17-09-12 | 12:23

Waar kunnen we storten om Farrel dit op dagelijkse basis te laten doen?

deraderendraaien | 17-09-12 | 12:23

Die 3000 EUR dat is al gauw 0.000001% van wat we naar Griekeland gaan wegpissen dus toch maar mooi meegenomen!

Godsammekraken | 17-09-12 | 12:23

Bij het zien van deze clip denk ik altijd "jammer dat Balkenende het destijds niet is geworden".

xxIxx | 17-09-12 | 12:23

De enige man in het EU parlement die het wel snapt.

MasthaX | 17-09-12 | 12:22

Jeetje wie geeft er zoveel minnen weg hier? Overval van de joop?

ecologiste | 17-09-12 | 12:22

Nu pas definitief? Is toch al in maart 2010 besloten? Is hij nu uitgeprocedeerd en wat waren de juridische kosten, betaald door ons? Doe eens zeggen, GS...

Prze***walski | 17-09-12 | 12:22

Qua onbeschofte roeptoeters hebben we het vergeleken met deze pauper getroffen met Geert Wilders.
#positiefdenken

Bakito | 17-09-12 | 12:21

Het wordt tijd dat Europa eens echt democratisch wordt en dat we als Nederlanders (en andere Europeanen) op deze man kunnen stemmen. Dat zou het einde inluiden van de EU!

Der alte Fritz | 17-09-12 | 12:21

Nigel Farage is een held!

Hij heeft overigens wel excuses aangeboden: aan alle bankmedewerkers aan de wereld door Van Rompuy met ze te vergelijken, hahaha!

La Bailaora | 17-09-12 | 12:20

Freedom of speech is leuk, maar niet volgens de EU.

tipo | 17-09-12 | 12:20

En dit achterlijke volk stemt 'strategisch'.

gentle giant | 17-09-12 | 12:20

Waarmee bewezen wordt, dat er geen vrijheid meer is.

Lang leve dictatuur EUSSR!
Lang leve onze dommencratie die daar zelf voor gekozen heeft!

ZKH EénOog | 17-09-12 | 12:19

Wat? Hij krijgt twee jaar na dato alsnog een boete? Dafaq.... Of is er een nieuw incident, en is dit filmpje gewoon effe de Farage-klassiekers uit de kast halen?

Moondance | 17-09-12 | 12:19

Het einde van de waarheid.

Ing. eslapen | 17-09-12 | 12:19

Hij zou voor dit stukje dubbel betaald moeten krijgen, Nigel

Meri59 | 17-09-12 | 12:19

Gelukkig zijn er geen spotprenten gemaakt van deze gebeurtenis. Dat zou tot eindeloze rellen en vernielde ambassades geleid hebben.

rara | 17-09-12 | 12:17

Gelukkig gooide hij geen waxinelichtje.

ecologiste | 17-09-12 | 12:17

Farage zet de Euro in de garage
*flauw bezig*

King of the Oneliner | 17-09-12 | 12:17

Belachelijk hoog bedrag. Verder, schelden is voor de dommen, als fatsoenlijk beargumenteren niet lukt.

ik doe ook mee | 17-09-12 | 12:16

Wie betaalt zo'n zaffel als Farage nu 2980 per tien dagen.. Het probleem lijkt vooral de hoogte van de toelages te zijn.

ik heet joran | 17-09-12 | 12:13

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken