Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

PVV-senator huurde opknapPolen in

svetlanadepoolsetimmervrouw.jpgAlsof je Geert Wilders betrapt die op zijn Oosterse matje richting Brussel tot Allah ligt te bidden. Gabriëlle Popken (Eerste Kamerlid PVV) huurde voor het opknappen van haar huis in Den Haag een roedel timmerPolen in en heeft daar nu een arbeidsconflict mee. Facepalm. Een dergelijk prominente PVV'er die een Hollandse aannemer passeert om een MOE-loodgieter te laten klussen. Ha. Een lid van de PolenmeldpuntPartij die zelf Malek en zijn zes broers in huis haalt om eens lekker goedkoop de boel te renoveren. Dat is grappig. Hypocriet ook, maar vooral heel grappig. Beetje alsof naar buiten komt dat Jolande Sap al jaren Hummerrally's rijdt in stiltegebieden. Marianne Thieme een kick krijgt van het verzuipen van kittens in een bak accuzuur. Kees van der Staaij een SGP-beleidsmedewerkster bezwangerd middels verkrachting. JC de Jager nooit geld uitleent aan vrienden. Emile Roemer een debat overleeft zonder zetel- en urineverlies. Dat Stef Blok lacht en alle vlindertjes in de wijde omtrek gewoon blijven leven. Of dat Samsom, die oproept tot een socialer Nederland, al een keer of tien is gearresteerd is vanwege ernstig overlastactivisme. Maar goed, wij snappen die Popken wel. Een Polenbusje vol handige Pjotr's is vaak de helft goedkoper en twee keer sneller dan een Nederlandse aannemer. Ideaal. Moet je ze na afloop wel netjes betalen, Gaab, in plaats van stereotype te zoeken naar alles wat ze fout zouden hebben gedaan. Hollanders zijn zuinige & wanbetalende mierenneukers. Allemaal. Een stem op de PVV is een stem op Polen!

Reaguursels

Inloggen

Absoluut niet waar | 12-09-12 | 15:27 | + 0 -
Daar heb ik last van sinds ik een aflevering van KRO Reporter heb gezien. www.geenstijl.nl/mt/archieven/2012/09/... Heb nog weinig normaal nieuws over de PVV kunnen ontdekken.

Leuk om te zien dat de piratenpartij door de meervoudige kamer in de zaak Playboy Sonema & Britt versus Geenstijl even aan een paar extra stemmen wordt geholpen. Hyperlinkjes verbieden, denken die rechters dat ze god zijn? Volgend jaar worden inhoudsopgaven en telefoonboeken verboden.

Feynman | 12-09-12 | 18:39

uit bronnen begreep ik dat de PVV ster een uitzendburo in de hand nam die vakkrachten tegen juiste prijzen aanbod...
JONGENS,de verkiezing is bijna voorbij het is te laat nu nog de PVV hiermee te willen beschadigen!

Elisa van Hees651639 | 12-09-12 | 16:12

Is toch niets mee.... Dit is wat Rutte toch wilde meer werkgelegenheid maar zegd er niet bij voor wie!!!!

ONS | 12-09-12 | 16:05

Feynman | 12-09-12 | 13:13
Je hebt gelijk hoor, dat punt lijkt inderdaad niet meer te staan.

Maar zoals al eerder gezegd; het boeit me ook niet. Ik hoef de PVV of PVV`ers niet onderuit geschoffeld te zien worden. Ook heb ik nooit ontkend dat er sprake zou kunnen zijn van riooljournalistiek. Het verhaal leek mij vrij geloofwaardig. In ieder geval niet ondenkbaar.

Ik vind het alleen lachwekkend hoe iedereen hier direct loopt te spinnen als Felix Rottenberg als er een negatief bericht over de PVV de revue passeert.

Absoluut niet waar | 12-09-12 | 15:27

@goedverstaander | 12-09-12 | 12:07 |

Waar haal ik het vandaan dat Nederlanders moeten werken tegen de arbeidsvoorwaarden van de Polen...

Polen zijn alleen concurrerend vanwege de prijs... een prijs waar Henk en Ingrid niet in mee kunnen gaan vanwege het hoge prijsniveau in Nederland en een welvaartsniveau die je als land zou moeten willen handhaven. Zij worden dus simpelweg op prijs weggeconcurreerd door Polen. Niet op ervaring, kennis of hard werken.

Als Polen op die manier moeten kunnen blijven werken in Nederland zal de prijs van Nederlanders dus moeten dalen.

Dat is één optie... er zijn er meer.. maar de zogenaamde luiheid van Henk en Ingrid is wel erg kort door de bocht omdat je maar een gedeelte van de problematiek meeweegt.

Bruno Alaska | 12-09-12 | 15:27

Dat pvv-klapvee is zo hilarisch, de grote blonde clown en zijn volgelingen kunnen niets verkeerds doen en ook al doen ze iets verkeerd zoals in dit geval. Worden de meeste belachelijkste smoezen verzonnen.

@Johnny Quid
Doe eens mailen met Peter van Leeuwen van Durfa kijken wat hij over dat mens Popken heeft te vertellen.

Horagha | 12-09-12 | 14:38

@La Vie En Rose | 12-09-12 | 13:24
hahahahaha nooit maar dan ook nooit een pvv-er geloven op zijn of haar woord.
Na wat simpel gegoogle komen we uit op Rhythm Import van de Haagse Beun de Haas, de heer Peter van Leeuwen.
Ga me niet vertellen dat die pvv-er niet wist dat de klus door Polen gedaan zou worden.
Want denk niet dat DJ Peter van Leeuwen, zelf daar in dat huis heeft staan klussen.

Rhythm Import
KVK 27116237 Vestigingsnr. 000004005465
Torenstraat 96 2513BV's-Gravenhage
Hoofdvestiging
27116237 0000 000004005465 Rhythm Import.
Rhythm Import, Timmer & Onderhoudsbedrijf DRUFA. Groothandel in beeld- en geluidsdragers.
Bron: KVK

Horagha | 12-09-12 | 14:26

Onderstaande werpt toch wel een iets ander licht op het gebeuren. Lijkt dus een beetje op PVV-basherij op de verkiezingsdag:

PVV-senator Gabriëlle Popken ontkent dat ze zelf Polen heeft ingehuurd voor de verbouwing van haar woning in Den Haag. Ze heeft een geschil met de aannemer die haar huis verbouwt, maar dat is het Nederlandse bedrijf Drufa.

Hele artikel:
www.ed.nl/nieuws/algemeen/binnenland/1...

Wichsen oder Bumsen | 12-09-12 | 14:26

goedverstaander | 12-09-12 | 12:07
Dat zie je toch verkeerd, de politieke unie komt er toch echt aan en Polen is ook lid.

me,myself and IK | 12-09-12 | 14:26

Zit je nou alweer te liegen over dr PVV Sjonnie. Het wordt wel wat eentonig.

me,myself and IK | 12-09-12 | 14:23

La Vie En Rose | 12-09-12 | 13:24

Pwnd Quid!

doskabouter | 12-09-12 | 13:30

Ah, Sjonnie doet nog ff een poging om met het overnemen van een eenzijdig belicht artikel de PVV een loer te draaien.

Jammer Sjon. Plank misgeslagen. Wederom door de mand gevallen.

"PVV-senator Gabriëlle Popken ontkent dat ze zelf Polen heeft ingehuurd voor de verbouwing van haar woning in Den Haag. Ze heeft een geschil met de aannemer die haar huis verbouwt, maar dat is het NEDERLANDSE BEDRIJF DRUFA
Dat zei Popken in reactie op berichten dat ze in de clinch zou liggen met een Poolse aannemer over gebreken in de verbouw. Ze wil het openstaande deel van de rekening pas betalen als de gebreken zijn hersteld."

www.powned.tv/nieuws/politiek/2012/09/...

La Vie En Rose | 12-09-12 | 13:24

Toch leuk, hoor en wederhoor. De contractpartij van de PVV eerste kamerlid is doodleuk een Nederlands bedrijf. Einde scoop. Faal van Johnny Quid en ed.nl Hoor en wederhoor was hier zo makkelijk geweest.

Absoluut niet waar | 12-09-12 | 09:29 | + -8 -
Dat ene punt blijft staat totdat je erachter komt dat er gewoon een Nederlands bedrijf is ingehuurd.

Absoluut niet waar | 12-09-12 | 09:45 | + -1 -
Hoef het niet te ontkennen, het is niet gebeurd.

goedverstaander | 12-09-12 | 09:50 | + 0 -
Er is gewoon een Nederlands bedrijf in gehuurd. Materiaalkosten of geen materiaalkosten. Bij werk in bestaande bouw willen personeelskosten wel eens irritant dominant zijn.

Absoluut niet waar | 12-09-12 | 10:08 | + 1 -
Ze hebben iets aan de kaak proberen te stellen, wat inhoudelijk niet waar is. Journalistieke faalactie die op de dag van de verkiezingen de kiezer verkeerd informeert.

Sarcasme is aan. "Dat is bijna landverraad." Sarcasme is uit. Verder durf ik niet te typen ik ben niet zo goed met een schoffel. Verder groetjes aan Hypocrates.

Feynman | 12-09-12 | 13:13

So what!
Niet alle aannemers zijn van jouw kerkje Quid.

swassannuf | 12-09-12 | 13:01

@Doc Damage | 12-09-12 | 12:25
We zien vanavond wel, succes gewenst voor uw partij!

Horagha | 12-09-12 | 12:50

@ doskabouter | 12-09-12 | 12:16 |
U heeft vast gelijk.

Het was een CEO van Unliver die met zijn Mercedes de kluspolen elke ochtend bij mevrouw heeft afgezet.

goedverstaander | 12-09-12 | 12:30

Oh en ik heb al gestemd. PVV +1

Doc Damage | 12-09-12 | 12:26

Horagha | 12-09-12 | 12:18 |
Een stem op een partij waarvan ik denk dat deze mijn belangen behartigd is nooit een verloren stem. Het is een stem minder voor de partijen die ik niet zie zitten. En dat is ook wat waard. Ik laat me niet leiden door allerlei media en peilingen.

Doc Damage | 12-09-12 | 12:25

@doskabouter | 12-09-12 | 11:51
@Doc Damage | 12-09-12 | 11:53
Hoi kneusjes, hopelijk hebben jullie nog niet gestemd maar doe je zelf even informeren!
Want je kan je stem beter gebruiken dan hem weg te gooien door te stemmen op de sp/pvv/pvda.
Stem voor een beter & hardwerkend Nederland!
www.youtube.com/watch?v=GG0ObVZXQ3w

Horagha | 12-09-12 | 12:18

goedverstaander | 12-09-12 | 12:07

Als ze een baan willen dan dwingen sommige multinationals dat af. Zelfs bestaande afspraken worden geschrapt. U bent niet op de hoogte van wat er werkelijk speelt op de werkvloer.

doskabouter | 12-09-12 | 12:16

Ik lees toch echt dat de PVV-ert Adma Onderhoudsbedrijf in dienst had genomen. Als die vervolgens een onderaannemer met een Poolse naam sturen..
Either way, niet echt boeiend dit.

sitzkrieg | 12-09-12 | 12:08

@ Bruno Alaska | 12-09-12 | 11:38 |
Waar haalt u het vandaan dat Nederlanders zich zouden moeten aanpassen aan de arbeidsvoorwaarden van de Polen? Nu haalt u de zaken wel heel vreemd door elkaar. Bronisław Komorowski of Donald Tusk zijn niet de baas over het Nederlandse arbeidsrecht en zullen dat ook nooit worden.

goedverstaander | 12-09-12 | 12:07

Horagha | 12-09-12 | 11:48 |
Liever een kneusje die durft te kiezen dan een bange broekpoepert die zich laat indoctrineren door de NPO.

Doc Damage | 12-09-12 | 11:53

Horagha | 12-09-12 | 11:48

Liever een kneusje als een deelsocialist.

doskabouter | 12-09-12 | 11:51

Garret Weldon | 12-09-12 | 10:34

Doet Johny nooit. PVV fobisten hebben tunnelvisie, allemaal. Zag gisteren Prem bij DWDD en die noemde Wilders "blondie". Heel origineel en nog minder grappig. Als je hem "blackie" zou noemen kun je voor de wraakrechter verschijnen.

doskabouter | 12-09-12 | 11:49

Whahahahahaha wat zijn die hypocriete apen van de pvv toch een stel clowns!!! Iedereen gaat hier helemaal kapot, je zal maar eerder geroepen hebben dat je voor de PVV ging stemmen. Dan ben je toch echt het kneusje van de dag!

Stem voor een beter Nederland. Stem PP, VVD, PP, LP, PP, D66 of PP.

Horagha | 12-09-12 | 11:48

@goedverstaander | 12-09-12 | 11:17 |

Als je Nederlanders het werk van Polen tegen dezelfde voorwaarden als de Polen wil laten doen komen zij ook op hetzelfde welvaartsniveau. Henken en Ingrids met zijn vijftienen op een kamer die leven op vier blikken euroshopper bier. Dat is leuk als je daarna zes maanden in Polen als god in Frankrijk kan leven vanwege het verschil in prijsniveau. Als je hier blijft is het dus altijd 80 uur werken en armoe troef.

Dat is de optie 'willen' in dit geval. En ja, dat heeft in dit geval met externe factoren te maken..

Bruno Alaska | 12-09-12 | 11:38

@ Bruno Alaska | 12-09-12 | 11:06 |
Ik snap het juist heel erg goed.

Dat handophoudende bankzitters niet aan het werk gaan heeft zo zijn oorzaken. Als dat -volgens u- vooral de regels zijn (en niet omdat ze niet willen of kunnen) dan zul je daar iets aan moeten doen. Daar heeft Europa geen ene mallemoer mee te maken. Het heeft wel te maken met doortastendheid en besluitvaardigheid.

Als je te laf bent om besluiten te nemen pak je het gevolg aan. Dan richt je, bijvoorbeeld, een MOE-landers zeursite op.

goedverstaander | 12-09-12 | 11:17

@rara 11:04
Dezelfde naam als hier.

Bakito | 12-09-12 | 11:08

@goedverstaander | 12-09-12 | 10:57

Je begrijpt je eigen tegels niet?

''Onze Poolse vrienden zijn hier alleen maar omdat Geert (maar ook Rutte) te laf is om Henk en Ingrid van de bank te schoppen. Dus pakt hij het gevolg aan, niet de oorzaak."

Henk en Ingrid kunnen vanwege regelgeving niet doen wat Polen doen. Of Wilders en Rutte moeten dat in hun eentje voor heel europa verbeteren, of Nederland moet die maatregelen voor Nederlanders afschaffen. Schaf je die af, ga je richting dwangarbeid. Dat is nou echt 'oorzaak gevolg'

Snap je nu dat Henk en Ingrid en Fatima en Mootje tegen die voorwaarden niet van de ' bank kunnen worden geschopt?'

Bruno Alaska | 12-09-12 | 11:06

@Bakito | 12-09-12 | 10:58
Okee, dan niet.

rara | 12-09-12 | 11:04

@rara 10:37
Never change a winning team. #hint

Bakito | 12-09-12 | 10:58

@ Bruno Alaska | 12-09-12 | 10:49 |
U laat alles en iedereen op de bank zitten en strooit gratis geld rond. Is ook een keuze. Maar de mijne niet. Zeker dan heb je de oh zo gevreesde MOE-landers snoeihard nodig.

Dat u in mijn plempsels leest dat ik voorstander zou zijn voor een nieuwe vorm van dwangarbeid verbaast me, want dat haal ik er met de beste wil van de wereld niet uit. Ik daag u uit aan te geven waar ik dat geschreven zou hebben.

goedverstaander | 12-09-12 | 10:57

Partij Voor Vladiks.

Bigi Bana Boy | 12-09-12 | 10:55

Op de één of andere manier gaat dit de PVV weer bruut veel stemmen opleveren. Aard van het beestje.

poppermotje | 12-09-12 | 10:50

Pikant
Het laten klussen van Poolse werknemers in haar woning is extra pikant omdat de PVV op haar site oproept melding te maken van goedkope Poolse klusjesmannen: "Bent u uw baan kwijtgeraakt aan een Pool, Bulgaar, Roemeen of andere Midden- of Oost Europeaan? Wij willen het graag horen.”

Commentaar van Malek: "Dat vind ik wel een beetje gek ja. Dat die partij een meldpunt heeft en zij ons bij haar laat werken.” Bedrijfsjurist Popken zit sinds juni vorig jaar als Senator in de Eerste Kamer voor de Partij voor de Vrijheid. Daarvoor was ze parlementair medewerker van Geert Wilders. Gabriëlle Popken was gisteravond niet voor commentaar bereikbaar.
"ligt rollend van het lachen over de vloer"

Zatkniss | 12-09-12 | 10:50

@goedverstaander | 12-09-12 | 10:36 |

Ja, dat mocht zo zijn. Je bent voor het afschaffen van de maatregelen die de werknemer in Nederland beschermen begrijp ik. Dat andere Europese werknemers niet dezelfde bescherming hebben maakt dat Henk en Ingrid zich ook maar als ouderwetse mijnwerkers moeten laten gaan uitbuiten. Mooi liberaal standpunt.

Henk en Ingrid, johnny en Anita. Mo en Fatima is dan weer generaliseren natuurlijk. Het is geen pot ketel hoor, wilde alleen even kijken hoe oppervlakkig je mening was.

Bruno Alaska | 12-09-12 | 10:49

Als ik het goed begrijp is het een bouwbedrijf gevestigd in de Haagse binnenstad. Had mevrouw Popken vanuit haar woning in Purmerend erop moeten toezien dat er geen Poolse klussers bij haar nieuwe stulpje over de vloer kwamen? Ze woont er overigens al sinds juli. Waarom brengen de media dit op verkiezingsdag naar buiten? Beetje doorzichtig, niet? Mevrouw Popken is overigens nog steeds niet om een reactie gevraagd.

Garret Weldon | 12-09-12 | 10:49

Principes zijn mooi tot dat ze jezelf geld kosten. Dat weten de socialisten al jaren lang.
En die Polen hadden ook nog een gorte mond naar mevrouw de uber PVV-ert

Zatkniss | 12-09-12 | 10:48

@ mothersfinest | 12-09-12 | 10:41 |
Je kunt een conflict over een verbouwing hebben met een aannemer, of het nu Polen zijn of niet. Daar zijn wettelijke oplossingen voor.

Of mevrouw Popken uit de PVV-fractie moet worden 'geflikkerd' is aan de PVV zelf uiteraard. Polen in dienst hebben is in Nederland gelukkig geen misdaad en zelfs geen overtreding.

goedverstaander | 12-09-12 | 10:45

Netjes de factuur laten betalen voor gedane arbeid, en direct uit de fractie flikkeren.
Wat een smeerlap.
Er moet een wet komen dat buitenlanders gewoon dezelfde prijzen als Nederlanders dienen te vragen, en onder dezelfde arbeidsomstandigheden dienen te werken, met dezelfde verplichte certificering en/of opleidingen.
Bijvoorbeeld buitenlandse chauffeurs die op Nederlandse wagens/wegen rijden hier hun chauffeursdiploma's moeten gaan halen.
Als de Nederlandse baas een filiaal in het buitenland erop na houdt, maar voornamelijk in Nederland vervoert, idem.

mothersfinest | 12-09-12 | 10:41

@Bakito | 12-09-12 | 10:21
Gokje: IRL ben je gewoon een aardig mens. Maar dat blijkt niet altijd uit je posts.

Wat is je twitter-nick?

rara | 12-09-12 | 10:37

@ Bruno Alaska | 12-09-12 | 10:29 |
Generaliseren? Pot/ketel.

Mocht het zo zijn dan Nederlanders door regelgeving meer zouden moeten verdienen, hoe zou dat dan kunnen? Oorzaak dus. Het gevolg aanpakken is een zwaktebod.

Maakt u van Henk en Ingrid maar Johnny en Anita, ook goed. Lood om oud ijzer.

goedverstaander | 12-09-12 | 10:36

Haar Wiki is inmiddels ook al aangepast. Zo rolt de linkse bende in dit land. Geen hoor- en wederhoor. Schande!

Garret Weldon | 12-09-12 | 10:36

Heeft Johnny zelf al geïnformeerd bij Adma Onderhoudsbedrijf?

Adma Onderhoudsbedrijf
Miquelstraat 77
2522KM
Den Haag
Mobiel: 06-41427525

Is het een Nederlands bedrijf dat toevallig Polen in dienst heeft? Wist mevrouw Popken dat het bedrijf Polen in dienst had? Vragen die Johnny misschien eerst had moeten stellen. Het vod waaruit hij citeert heeft ook de reactie van mevrouw Popken niet afgewacht, zo staan ze te springen om rotzooi over de PVV naar buiten te brengen. Maar neen, Johnny verricht hand- en spandiensten voor de VVD en komt dus op verkiezingsdag met vullis over een PVV-er. GS is hiermee geen haar beter dan het gajes bij de PO.

Garret Weldon | 12-09-12 | 10:34

Er is bijna geen bouwbedrijf meer te vinden zonder Polen. Dan heb je dit dus al snel. Blijven zoeken om op de laatste dag nog even snel de PVV te slopen.

doskabouter | 12-09-12 | 10:32

@goedverstaander | 12-09-12 | 10:04

Ervaring met ' je vrienden ' zegt niets over alle Polen, jij zou toch beter moeten weten dan zo te generaliseren.

Oorzaak gevolg? Henk en Ingrid kunnen door de regelgeving in Nederland niet hetzelfde aantal uren voor hetzelfde bedrag draaien.

Daarbij, Henk en Ingrid? De henk en ingrid die oorspronkelijk worden bedoeld zitten alleen thuis als zij hun baan zijn verloren en nu weer aan de slag proberen te komen. Mo en Fatima daarentegen... tsja...

Bruno Alaska | 12-09-12 | 10:29

@ Mr Dixit | 12-09-12 | 10:21 |
Hoe denk je dat ze dat huis verbouwd hebben, met oude kranten?

Lijkt me niet al te weerbestendig, zo'n macramé-hok.

goedverstaander | 12-09-12 | 10:25

zijn net mensen die PVV'ers , zwevende kiezers de PiratenPartij !!!

mojo-rising | 12-09-12 | 10:23

Goed, feitelijk verhaal Quid. Waarvoor dank. Komt je hier op GS ongetwijfeld op vele hatemails te staan, maar dat doet niets af aan de feiten. Steek één vingertje uit en de PVV-horden slaan op hol. Het is niet anders.

@rara 10:17
Ah, het vermanende vingertje. Geen socialist, maar een huis-tuin-en-keuken-fatsoensrakker. Niettemin, het lijkt op een obsessie.

Als je wilt mag me wel een keer ontmoeten hoor, ik doe alles voor mijn fans. Zit je op twitter?

Bakito | 12-09-12 | 10:21

En? Dat meldpunt gaat over criminele, overlastgevende MOE-landers, niet over mensen die gewoon hun werk doen hier. Bovendien, 7 man, 3 maanden, 80K, dat is gemiddeld ruim 3800 per mannetje van de aannemer, lijkt me fors, zelfs voor volbloed Hollandsche werknemers.

Mr Dixit | 12-09-12 | 10:21

@ Ton Plafond | 12-09-12 | 10:18 |
Je kunt Johnny Quid van veel beschuldigen.

Maar dat ie een eigen mening zou hebben gaat zelfs de die-hard GeenStijl-reaguurder te ver.

goedverstaander | 12-09-12 | 10:20

PVV-ster huurt opknappolen in. Meh.

D'66-schoolbestuurder (naam is me ontschoten) rijdt auto met DVDD installatie. PvdA-ster (Barth) verbouwt huis op kosten van de gemeenschap. VVD bestuurster (Albayrak) maakt potje van COA. Enzovoorts.

Opknappolen worden ingehuurd omdat ze geen idioot hoge belastingen afdragen. Niet goed, wel begrijpelijk. Stemt daarop op partijen die voor lastenverlichting staat. Het moet eerlijker.

Kees Maf | 12-09-12 | 10:19

Heb je dit artikeltje tot vandaag laten liggen Johnny. We weten echt wel dat je niets van de PVV moet hebben, dat je niet objectief bent en je eigen persoonlijke mening probeert op te dringen, waarbij je tot vervelens de PVV zit te bashen. Je kan op zich leuk schrijven soms, maar je stopt jouw negatieve energie teveel in de PVV. Uiteindelijk sorteert hetgeen jij hiermee kennelijk beoogt juist het tegengestelde effect, en dat ten nadele van jouw kostbare tijd. Je zegt hiermee (steeds) meer over jezelf, dan over de ander(en).

Ton Plafond | 12-09-12 | 10:18

Zo, ESM er even doorgedrukt in Duitsland...

Doc Damage | 12-09-12 | 10:17

@Bakito | 12-09-12 | 10:10
En: ik zet je niet in een hoek, en ik schets geen beeld van je. Dat doe je helemaal zelf. Ik wijs er slechts op.

rara | 12-09-12 | 10:17

@Bakito | 12-09-12 | 10:10
Telkens? Dat is wederom een loze bewering.

rara | 12-09-12 | 10:15

zeg maar jansen | 12-09-12 | 10:13 |
Dan zou dat uit de documentatie zijn gebleken. Maar dat is niet het geval want dan zou het in chocoladeletters op de voorpagina van de Volkskrant staan.

Doc Damage | 12-09-12 | 10:14

de euro middenweg | 12-09-12 | 10:10 Blijft toch staan dat de loonbelasting ontdoken is.

zeg maar jansen | 12-09-12 | 10:13

de euro middenweg | 12-09-12 | 10:10 |
De meeste Nederlanders werken ook voor minder dan 15 euro per uur...

Doc Damage | 12-09-12 | 10:12

"De hele verbouwing kostte ongeveer 80.000 euro en er is met zeven Polen drie maanden aan gewerkt." Er zijn nu al meerdere reaguurders die er dan automatisch van uitgaan dat al dat geld opgaat aan loon. Een groot deel van die 80k gaat op aan materiaalkosten. De meeste Polen werken voor minder dan 15 euro(netto/zwart)per uur.

de euro middenweg | 12-09-12 | 10:10

@rara 10:06
Ghehe. Vanwaar die obsessie om mij telkens af te schilderen als minderwaardig mens?

Ben jij Marcel van Dam? Nee toch?!?

Bakito | 12-09-12 | 10:10

@ zovoklets | 12-09-12 | 10:00 |
Als mevrouw Popken voordelig haar huis wil laten verbouwen zal ze toch echt moeten toetreden tot kringen waar je dat voor elkaar krijgt en je ook nog eens kunt opstappen in de baantjescarrousel.

Dat gaat haar bij de PVV niet lukken. Dus wellicht tijd voor een carrièreswitch.

goedverstaander | 12-09-12 | 10:09

Feynman | 12-09-12 | 10:03
Ik heb toch nergens genoemd dat dit mijn keuze gaat bepalen? Absoluut niet.

En Geenstijl roept altijd het hardste dat ze, ongeacht welke partij het betreft, tegenstellingen `aan de kaak` willen stellen. Dat hebben ze nu gedaan en de meeste mensen beginnen hier dan te draaien en barsten in verontwaardiging uit.

Daar moet ik een beetje om lachen, want de schijnheiligheid valt in dit geval gewoon niet te ontkennen.

Niet dat het mij ook iets boeit, maar kan er wel om glimlachen. En dat zouden hier meer mogen doen, zoals ik al eerder aangaf.

Absoluut niet waar | 12-09-12 | 10:08

@Bakito | 12-09-12 | 10:03
Andersom. Je hebt een vrouw beschuldigd van fraude. Je hebt geen enkel bewijs, dus ben je een lasteraar. Politiek bedrijven door middel van laster is natuurlijk beneden peil, maar dat weerhoudt je niet.

Goed om te weten wat jij waard bent, als mens.

rara | 12-09-12 | 10:06

LostSandWich | 12-09-12 | 10:03 Vrije verkiezingen. Zegt jou dat wat?

Ieder mag zelf weten op welke bedrieger hij stemt.

zeg maar jansen | 12-09-12 | 10:06

@ Ik heb lekker toch op de SP gestemd en mijn zoon ook, hij wilde eerst op de PVV stemmen maar ik heb hem overtuigd.
LostSandWich | 12-09-12 | 10:03 |

Een stem op de SP is een stem op de VVD! Toch?

goedverstaander | 12-09-12 | 10:05

Goed getimed dit nieuws.

Marcus Porcius Cato | 12-09-12 | 10:05

Elke politicus zegt dingen die óf niet waargemaakt kunnen worden, óf weer ingeleverd worden in de onderhandelingen, óf ingaan tegen het eigen beleid.

Ze liegen je voor. Allemaal!!!!!!!!!!!!!

zeg maar jansen | 12-09-12 | 10:05

@LostSandWich | 12-09-12 | 10:03 |

Labiele familie!

applaus voor de paus | 12-09-12 | 10:04

LostSandWich | 12-09-12 | 10:03 |
farizeeër...

Doc Damage | 12-09-12 | 10:04

@ Bruno Alaska | 12-09-12 | 10:00 |
Nee, want ik heb wel vrienden, ook Polen. Geen last van een MOE-lander-fobie, vandaar. Dus ik heb wel enig zicht op hoe hard Poolse bouwvakkers werken. Onze Poolse vrienden zijn hier alleen maar omdat Geert (maar ook Rutte) te laf is om Henk en Ingrid van de bank te schoppen. Dus pakt hij het gevolg aan, niet de oorzaak.

Hoeveel uren die Polen bij deze dame aan het werk zijn weet ik natuurlijk niet, daar heeft u gelijk aan. Maar luie Polen die wat part-time bouwvakkeren zijn er niet in Nederland.

goedverstaander | 12-09-12 | 10:04

@MyCatIsDoingThis | 12-09-12 | 09:23 | + 7 -
Neuh dat hoeft ook niet verkeerd te zijn. Maar het stukje is gewoon wel weer een beetje natrappen. Zo ook een nieuwsberich posten omdat je toevallig Jolande Sap in een oude landrover ziet rijden.

MasthaX | 12-09-12 | 10:04

@Absoluut niet waar | 12-09-12 | 09:45 | + 0 -
Als we het over de persoonlijke integriteit van politici gaan hebben, prima lmgtfy.com/?q=rtl+nieuws+declaraties Volgens mij zou je dan niet meer kunnen stemmen op een partij die nu een zetel in de kamer heeft.

Het is leuk om op basis van zo`n scoop en 1 verbouwing je keuze te bepalen, maar het is gelul in de marge. Wat is nu 80.000 euro op een begroting van 172 miljard euro van de staat. KRO Reporter deed vorige week ook al een poging met de PVV. Het enige wat ze vonden was een vertaald rapport wat in de Brusselse doofpot moest blijven en een dure ziektenkostendeclaratie die bij andere partijen ook wat orde op zaken zou stellen. Het doornemen van het ESFS, ESM of Griekenland was te moeilijk voor een Europese beschouwing.

Ik kijk inderdaad liever naar het geheel. Als je spijkers op laag water gaat zoeken ga je bij iedere kandidaat iets vinden. Het is ruis, het boeit me niet. Ik ken genoeg Nederlandse aannemers die altijd goed werk leveren. Die werken nu midden in de crisis zes dagen in de week, die hebben absoluut geen last van de crisis.

De bedrijven met half gemotiveerd personeel die hun rug niet meer durven te riskeren na de afbraak van het WAO stelsel voor het schamelijke verschil tussen loon en een uitkering liever thuisblijven hebben het moeilijk. Geloof me, als je 1 keer een volslagen timmerman hebt gezien uit een kaartenbak van het CWI die een brievenbus onder een hoek van 5 graden in een voordeur zet weet je wat er mis is in Nederland.

Ik hoef niet te weten of een politicus zijn handen wast na het plassen.

Feynman | 12-09-12 | 10:03

Ik heb lekker toch op de SP gestemd en mijn zoon ook, hij wilde eerst op de PVV stemmen maar ik heb hem overtuigd.

LostSandWich | 12-09-12 | 10:03

@rara 9:58
Zoals gezegd, laten we eerst het onderzoek maar eens afwachten. Daarna mag jij naar hartenlust gaan roeptoeteren.

Bakito | 12-09-12 | 10:03

PVV. Wie nam ze ooit serieus?

applaus voor de paus | 12-09-12 | 10:03

Wel bizar: wij stemmen vandaag over Europa net als de Duitsers... Wat zou er gebeuren als het ESM crimineel blijkt te zijn?

Doc Damage | 12-09-12 | 10:03

@Strohond | 12-09-12 | 09:42
Hoef ik niet te zien. Interesseert me niet. Ik heb ook geen tijd om in een auto, laptop of meubelfabriek te gaan kijken.
Ik mot gewoon een lekker stukkie vleesch.

vetkleppert | 12-09-12 | 10:02

goedverstaander | 12-09-12 | 09:57 |

lol
Vandaar dat ze Polen moet inhuren?
Alles uit eigen zak betalen zonder korting te kunnen bedingen omdat je geen beslissingsbevoegdheid over bouwproject hebt zuigt grote tijd.

zovoklets | 12-09-12 | 10:00

@goedverstaander | 12-09-12 | 09:50

Je doet dezelfde aannames als waar je anderen van beschuldigt. Wie zegt bijvoorbeeld dat er zeven Polen continu tegelijkertijd bezig zijn geweest? Dat van die 60 uur gok je ook maar.

Bruno Alaska | 12-09-12 | 10:00

@Bakito | 12-09-12 | 09:51
Nee, hoe zit het met de door jou genoemde bouwfraude? Is dat een feit, of is het laster van jou?

rara | 12-09-12 | 09:58

nightwish | 12-09-12 | 09:49 Dus jij zat er ook. Zaadbal dat je er bent.

zeg maar jansen | 12-09-12 | 09:57

@ zovoklets | 12-09-12 | 09:55 |
Dat is ook slimmer, want dan zit je niet met een dikke rekening achteraf die je niet kunt of wilt betalen.

Mevrouw Popken zal niet veel vrienden hebben, dus ook niet in de bouwwereld. Over projecten van de rijksoverheid heeft haar splinterpartij niets te zeggen.

goedverstaander | 12-09-12 | 09:57

goedverstaander | 12-09-12 | 09:50

Och, andere politici laten hun huis (ver)bouwen door een grote overheidsopdracht te gunnen aan een bevriende aannemer.

Wees blij dat die mevrouw Plopken blijkbaar geen vrienden in de bouwwereld en objectiever over bouwprojecten van de rijksoverheid kan beslissen.

zovoklets | 12-09-12 | 09:55

PVVers zijn raar.

Mike Oxlong | 12-09-12 | 09:54

@ Wél een lekker ding imo: nos.nl...
BrigadierBlog | 12-09-12 | 09:51 |

Sex is a-politiek. Ik zou haar keihard doen. Geldt ook voor Fleur A. Of die troela van Dierenpoes.

Zelfs een triootje met Jolande S. en Femke H. ga ik niet uit de weg.

Politiek is vrede.

goedverstaander | 12-09-12 | 09:54

@rara 9:24
Laten we eerst het politieonderzoek maar eens afwachten. Wie weet wat er nog meer voor een misstanden er uit deze beerput naar boven komen.

Bakito | 12-09-12 | 09:51

TisNieZoMoeilijk | 12-09-12 | 09:46
Samsom, sterkte ermee..

Mr_Pikibelly | 12-09-12 | 09:51

Er zijn wel meer PVVers die vinden dat Geert de plank missloeg met het polen-meldpunt.

Ga nou niet zo doen alsof alle andere partijen altijd unaniem zijn in alle standpunten.

Maar goed, het is Quid hè. Dan weet je het wel.

Koninging Beatricks | 12-09-12 | 09:51

Waar @ Feynman | 12-09-12 | 09:23 | en nog een paar grote rekenwonders geen rekening mee houden zijn onder andere materiaalkosten (incl. urinebestendige brievenbus). Ook kijken ze met een West-Europees brilletje naar het aantal gewerkte uren. Die Polen zitten heus niet onder de 40 uur per week, gaat eerder richting de 60 of zelfs nog meer.

Het is voor mevrouw Popken te hopen dat ze een deel van de kosten kan afdekken door Europese subsidies. Of zou het afwijzen daarvan nu juist de oorzaak van het niet betalen zijn?

goedverstaander | 12-09-12 | 09:50

nightwish | 12-09-12 | 09:49 | + 0 -

Als de nood het hoogst is is de wanhoop nabij...

eerstneukendanpraten | 12-09-12 | 09:50

Ik heb Quid dit weekend in de kerk zien zitten, zo nou weten jullie het ook.
Quid wat een verschrikkelijke zaadbal ben je toch.

nightwish | 12-09-12 | 09:49

Zulke schatten die PVV stemmers, zelfs als zou blijken dat de grote Greet himself een moslim zou zijn, dan nog zouden ze PVV blijven stemmen. Het is natuurlijk prima dat de blanke onderlaag, het "white trash" , mensen die het niet zo goed doen in het leven en de behoefde voelen daar anderen de schuld van te geven, hun eigen partij hebben. Dat geeft ze het gevoel dat er naar ze geluisterd wordt. Geert is wat dat betreft een prima sociaal werker. Natuurlijk gebeurt er verder helemaal niets met die idiote PVV plannen. Nederland blijft keurig in de EU en over 25 jaar betalen we nog steeds met de euro.

Fisccon | 12-09-12 | 09:48

Ik lees die titel, ik denk "Quid", ik check de schrijver. Wat heb ik gewonnen?

TisNieZoMoeilijk | 12-09-12 | 09:46

Feynman | 12-09-12 | 09:42
Je heb ansich gelijk, alleen trek je de situatie nu veel breder naar de gehele maatschappij.

Er zijn op dit moment meer dan genoeg capabele en hardwerkende Nederlandse klusjesmannen die een moord zouden doen voor zo`n opdracht. Deze mensen staat het water aan de lippen en zien hun brood ingepikt worden door Poolse beunhazen.

De PVV zegt juist voor deze mensen op te komen, maar een prominent lid huurt tóch een Pool in. Je kunt toch niet ontkennen dat er op zijn minst een opvallende kant aan dit verhaal zit?

Je kunt komen met een prachtig algemeen cliché verhaal over de verloederde samenleving, maar dit kun je gewoon niet ontkennen.

Absoluut niet waar | 12-09-12 | 09:45

OntMOEdigen!

starry | 12-09-12 | 09:45

vetkleppert | 12-09-12 | 09:17
Daar bent u geheel vrij in. Maar neem voor de grap eens een kijkje in een slachthuis of neem kennis van de wijze waarop dieren in de bio-industrie gehouden worden. Waarschijnlijk smaakt het stukje vlees dan een stuk minder lekker.

Strohond | 12-09-12 | 09:42

@Absoluut niet waar | 12-09-12 | 09:29 | + -2 -
De eerste reden is misschien dat ze goedkoop zijn. Je moet wel er de hele dag bij blijven, hun Duits is behelpen en Nederlandse veiligheidsnormen of bouwwijzen kennen ze soms niet. 80.000 euro en goedkoper zijn nu niet echt combineerbaar in 1 zin.

De tweede reden, die jij voor het gemak overslaat en veel belangrijker is, Nederlanders willen niet meer een vak leren en met hun handen werken. Ik geef je het te doen om bijvoorbeeld `s nachts een loodgieter te bellen. Lukt niet meer in Nederland, we hebben ze niet meer.

Wat we wel hebben in Nederland, zijn journalisten die helemaal dol van de verkiezingen iedere fatsoensnorm loslaten in een poging de verkiezingen te sturen. Die redactie van het ED vindt zichzelf nu fantastisch, geloof me.

Feynman | 12-09-12 | 09:42

Op zich vind ik 3 maanden werken aan een verbouwing met 7 vakmensen aan de straffe kant, mits het geen kasteel betreft. Polen zijn ook nog eens lui! Allemaal!

Doc Damage | 12-09-12 | 09:41

tja die polen zijn er gewoon in getrapt :)

iter | 12-09-12 | 09:40

Afkomst verloochent zich niet hè Quid,daar weet jij alles van!

swassannuf | 12-09-12 | 09:38

ANGEL70 | 12-09-12 | 09:30 | + 1
Vind ik ook, Engel.
Maakt niet uit wat er gebeurt, wat hij ook zegt, verzwijgt of draait, ik stem toch op onze geert

propper1000 | 12-09-12 | 09:37

En wat is iedereen hier toch weer snel op de kast te krijgen zeg..

Gisteren werd er hartelijk gelachen om de ouwe koeien over Samsom en nu wordt er gejankt over de timing van een bericht dat over de PVV gaat?

Grow up mensen en neem het allemaal niet té serieus.

Absoluut niet waar | 12-09-12 | 09:37

Misschien ook nog ergens een PVV'er te vinden die geskimd is door een Roemeen of gezakkenrold door een Bulgaar?

Cuyahoga | 12-09-12 | 09:37

Petrus de Rewa | 12-09-12 | 09:31 |

Inclusief materiaalkosten?

zovoklets | 12-09-12 | 09:37

Wel een zwakke FINALE bash... Ow it's Johnny...

Mr_Pikibelly | 12-09-12 | 09:36

d=t

CaesarSalad | 12-09-12 | 09:36

Ik krijg nergens de indruk dat deze Polen zwart hebben gewerkt voor deze politicus, dan zou het een nieuwtje zijn.
Nu is het net zo schokkend als een PvdA-er die een baan blijkt te hebben.

CaesarSalad | 12-09-12 | 09:36

Bakito | 12-09-12 | 09:21 |

Geef één argument waarom ik (plus een machtiging) vanavond op de PvdD moet stemmen.

zovoklets | 12-09-12 | 09:35

Hey Quid, de eerste politicus die niet hypocriet is moet nog geboren worden! Of luid jou stem advies ook 'Diederik *kuch* *terrorist* *kuch* *strafblad* *kuch* Samsom? Omdat hij zulke mooie blauwe ogen heeft? Dit is geen verkiezingen tegen hypocriete politici, want anders stond de ParteivdA wel op 0 zetels. Dit is een verkiezing tegen verspilling en bezuiniging van Miljarden Euro's om corrupte ambtenaren en bank directeuren uit Zuid-Europa te kunnen redden. Niets meer en niets minder.

Indoneesje | 12-09-12 | 09:31

80.000 euro om drie maanden zes Polen aan het werk te houden is ruim betaald, lijkt me.

Petrus de Rewa | 12-09-12 | 09:31

Het zou eigenlijk best een prestatie zijn geweest als ze nog een bouwbedrijf zonder Polen had kunnen vinden!

Doc Damage | 12-09-12 | 09:31

En toch stem ik op de PVV....
Wat ze ook allemaal zeggen en doen.
Stelletje zielige mensen, om de PVV zo onderuit te halen.
De uitslag zal voor veel mensen nog zwaar tegen gaan vallen vanavond, let maar eens op.

ANGEL70 | 12-09-12 | 09:30

Smurfke Turbo | 12-09-12 | 09:24
En mijn stem gaat naarrrr......... (aanzwellend tromgeroffel op de achtergrond)......
No carrier...~~~~==(*%$##

MyCatIsDoingThis | 12-09-12 | 09:30

Wie van het stemvee ooit dacht dat een andere partij iets verbetert zou er nu wel achter komen dat het geen ruk uitmaakt. Alleen is bij de one-issue-plebs-popiejopie clubs het gehalte gelukszoekers iets hoger. Je hoeft immers geen lange carriere als partijsoldaat te doorlopen voordat je je vette reet op het pluche mag plakken.

Misschien is het idee van de kolonels niet eens zo slecht. Een eigen mening hebben we toch niet (dat wordt immers hapklaar door GS/RL/SBS/Metro/Spits/Powned aangereikt) dus met de onderdrukking zou het wel mee vallen.

Helemaal off-topic: als Svetlana klaar is met de kluskis dan mag ze een keertje mijn hangtieten verven.

hangtiet met knoop | 12-09-12 | 09:29

Feynman | 12-09-12 | 09:23
Uiteraard is het geen toeval dat dit juist vandaag naar buiten komt. Alleen blijft er wel 1 punt staan.

Quote polenmeldpunt; ,,Of bent u uw baan kwijtgeraakt aan een Pool, Bulgaar, Roemeen of andere Midden- of Oost Europeaan?"

De PVV geeft aan te vinden dat banen in Nederland eerst aan de Nederlanders aangeboden moeten worden en niet aan MOE landers. Dat rijmt dan niet met het inhuren van een Pool.

En denk je echt dat deze dame een Pool heeft ingehuurd die niet goedkoper dan een Nederlandse klusjesman zou zijn? Er is maar 1 reden om een Pool in te huren; omdat hij zo lekker goedkoop is.

Absoluut niet waar | 12-09-12 | 09:29

En als dit al erg zou zijn heeft mevrouw niets verkeerd gedaan. Slechts de mogelijkheden benut. Ik geloof eerder dat het bedrijf alleen Polen in dienst had, maar gewoon in Roelofarendsveen is gevestigd.

Doc Damage | 12-09-12 | 09:29

Wat had ze dan moeten doen? Tegen Adma Onderhoudsbedrijf zeggen: jullie krijgen alleen de opdracht als je geen Polen in dienst hebt? Dan was het land ook te klein geweest.

Ivoren Toren | 12-09-12 | 09:27

@Bakito | 12-09-12 | 09:24
Inhuren van Polen = bouwfraude, beweer je. Is dat de mening van de PvdD?

rara | 12-09-12 | 09:27

Wat een gelul van Johnny Quid(je kunt niet anders verwachten),het MOE-meldpunt is voor meldingen over onjuiste zaken.Maar er staat nergens dat je geen polen mag inhuren.Heel erg selectief .Heb het eens over de bezuinigingen die links verzwijgt maar wel door laat berekenen.

Zjozef | 12-09-12 | 09:26

kapotte_stofzuiger | 12-09-12 | 09:10 | + -1 -

Moet toch nog stemmen, kan nog tot na diner-time. Maar PVV zal het niet worden denk ik, kapotte stofzuigerT...

eerstneukendanpraten | 12-09-12 | 09:26

Feynman | 12-09-12 | 09:23 |
Keurig. Zou ik door Sjonny bijna D66 gaan stemmen.

Doc Damage | 12-09-12 | 09:26

Net aan de burgerplicht voldaan. Nu maar hopen dat ze wat in de melk te brokkelen krijgen.

petros666 | 12-09-12 | 09:25

Ik kom net thuis van het stembureau - PVV gestemd. Te laat, Quid.

Smurfke Turbo | 12-09-12 | 09:24

MasthaX | 12-09-12 | 09:20 |
Bij fietsendiefstal geldt: de koper van de buit gaat niet vrijuit.

Waarom zou dat ook niet voor deze bouwfraude en kiezersbedrog moeten gelden? #hypocriet

Bakito | 12-09-12 | 09:24

MasthaX | 12-09-12 | 09:20
Ik geloof dat je gelijk hebt.
Tijdje geleden aannemer gehuurd, gewoon Hollandse vent met Nederlands bedrijf.
Uitvoering werdt verricht door 1 Hollander en 2 Russen. En goed, en wit. Niets mis mee dus.
Kan uit het artikel trouwens ook niet opmaken of het zwart werk was of wit, neem dus aan wit, anders had deze krant er wel aardig op ingehaakt.
En dat komt dus "toevallig" vandaag in de krant.

MyCatIsDoingThis | 12-09-12 | 09:23

"De hele verbouwing kostte ongeveer 80.000 euro en er is met zeven Polen drie maanden aan gewerkt." Dat zijn geen goedkope Polen. Dat is 4.000 euro per Pool per maand. Een uurtarief tussen de 20 en 25 euro per uur. Dat betaal je ook aan een Hollandse klusser. Had ze nu de helft betaald, dan had het ED, Geenstijl en Johnny Quid een verhaal.

"Deze krant heeft documenten ingezien waaruit dit alles blijkt." Documenten... die hebben echte kluspolen nooit. Die leveren zonder gezeik het werk op voordat een Nederlandse projectontwikkelaar zijn computer gestart heeft.

De meeste Polen rennen hier de benen onder hun lijf vandaan omdat ze het hier veel beter hebben dan werk in Polen of een uitkering in Polen. Een Hollander zit voor een paar honderd euro minder in de maand liever rustig op de bank.

Maar goed, het verbaast me totaal niet meer dat dit soort berichten op de dag van de verkiezingen naar buiten komen. Er is alleen gisteren laat in de avond nog een reactie gevraagd aan de PVV. Terwijl het ED deze stukken waarschijnlijk al weten heeft.

Dit is echt goedkope riooljournalistiek om de verkiezingen te beïnvloeden.

Feynman | 12-09-12 | 09:23

Ik voorspel een spoedige samenwerking tussen JOOP NL en GEENSTIJL !

Troost J.E. | 12-09-12 | 09:23

@Bakito | 12-09-12 | 09:21
Dat is een mening, en wederom geen redenatie. Dit heeft geen zin, zo.

rara | 12-09-12 | 09:22

Ik verheug me nu al weer op een paar jaar godwinnende en tokkieroepende Freken. En de hele PO weer 24/7 het schuim op de muil.

vetkleppert | 12-09-12 | 09:22

@rara 09:10
Als natuurliefhebber en bureaucratie-hater kom ik uit bij deze EU-sceptische partij uit.

Bakito | 12-09-12 | 09:21

Ik gok eerder dat het zo is gegaan:

PVV lid huurt bouwbedrijf in.

Bouwbedrijf heeft alleen maar Poolse werknemers.

MasthaX | 12-09-12 | 09:20

@wakkere_nederlander | 12-09-12 | 09:16
hij stemt als vanouds SGP, misschien doet hij gek en wordt het CU

25TaLife | 12-09-12 | 09:19

@quid: bezwangerT, met een t dus.

caspert79 | 12-09-12 | 09:18

Had je deze speciaal voor hedenmorgen bewaard Quid? Je baas werkt voor de PO hè?

Freddie Stobart | 12-09-12 | 09:17

@Strohond | 12-09-12 | 09:16
Nog lang niet. Ik moet eerst nog een leven lang dooie beesten opvreten.

vetkleppert | 12-09-12 | 09:17

Niet om het een of ander, maar waren het Noord-Polen of Zuid-Polen?
Niet dat die vraag er uiteraard veel toe doet, want volgens de media zullen ze weggesmolten zijn over 40 jaar of zo (Allemaal!), maar gewoon leuk om te weten.

MyCatIsDoingThis | 12-09-12 | 09:17

Is dit nou rechts lullen, links vullen?

calavera | 12-09-12 | 09:16

Zo zie je maar weer dat het geen reet uitmaakt op wie of welke partij je stemt; zo goed als iedereen heeft boter op je hoofd.

Een stem uitbrengen is in feite niets meer dan je geweten sussen en zorgen dat je lekker kan blijven slapen.

Absoluut niet waar | 12-09-12 | 09:16

Dus niet stemmen op de PVV Johnny?

wakkere_nederlander | 12-09-12 | 09:16

vetkleppert | 12-09-12 | 09:11
Ga eensch deaud. Of mag dat hier niet meer geplempt worden?

Strohond | 12-09-12 | 09:16

Stomme troela!

F1802 | 12-09-12 | 09:14

Tjas, politieke standpunten uitdragen doe je het best wanneer ze je eigen portemonnee niet raken.

mijntweecent | 12-09-12 | 09:14

In het hele verhaal op ED zie ik niet één klein stukje bewijs dat het ook daadwerkelijk gebeurd is... (GS zit net als Powned in een knip en plakwerk zonder factchecking? )

maakt voor mij trouwens toch niet uit ik heb PVV gestemd... er is immers niets beters...

RechtsePiemol | 12-09-12 | 09:14

vetkleppert | 12-09-12 | 09:11 |
Het PVV program: knal, bonk, pow, toeter, gil en meer van dat.

Bakito | 12-09-12 | 09:14

Facepalm?
Dat is als guurrechtse site de PVV bashen op verkiezingsdag.

Strohond | 12-09-12 | 09:13

@Tommygunner | 12-09-12 | 09:11
Het ging mij om de eerste zin, desalniettemin bedankt voor uw reaguursel en kudo.

kapotte_stofzuiger | 12-09-12 | 09:12

Hehehe inderdaad best wel grappig, meer ook niet en nauwelijks een topic waard maar grappig wel ja.

25TaLife | 12-09-12 | 09:12

bij werken alleen maar Slowaken, er komt bij mij geen buitelander in .
groetjes uit Slowakije :)

leejoo | 12-09-12 | 09:12

En ja hoorrrrrr. Men is natuurlijk exact vandaag hiermee gekomen. Negatief nieuws over de pvv op de dag van de verkiezingen. Vergelijk dat eens met het pvda-nieuws. Gatverdamme! Ik stem met een donkerrood potlood op Geert.

rien6139 | 12-09-12 | 09:12

Jaja, en dierenpoes heeft echt wel iets van leer in huis, en Samson maakt echt ook wel gebruik van elektriciteit afkomstig van kernenergie, en die van der Staaij van de SGP heeft echt wel iets gekocht ooit op zondag etc etc. Lekker belangrijk. Juist nu niet.

mental K | 12-09-12 | 09:11

@Bakito | 12-09-12 | 09:09
Het PvDD program: knor, piep, balk, mekker, loei en meer van dat.

vetkleppert | 12-09-12 | 09:11

@kapotte_stofzuiger | 12-09-12 | 09:08
Je zei dat ze praktiserend moslim werden... *min indrukt*

Tommygunner | 12-09-12 | 09:11

Het enige wat dit zegt is dat Geert weer iemand uit de partij zal zetten of "laten vertrekken".

Het zal geen enkele PVV stemmer van gedachte laten veranderen.

Energya | 12-09-12 | 09:10

@Bakito | 12-09-12 | 09:09
Dat is een conclusie. Wat is de redenatie die tot die conclusie leidt?

rara | 12-09-12 | 09:10

Wat vindead zegt.

Fijnstoffer | 12-09-12 | 09:10

Marek, geen Malek. Polen zijn geen Chinezen.

Igor.The.Horrible | 12-09-12 | 09:10

@eerstneukendanpraten | 12-09-12 | 09:07
Iedere niet-stem op de PVV zou weleens naar CDA, CU of SGP kunnen gaan.

kapotte_stofzuiger | 12-09-12 | 09:10

@kapotte_stofzuiger | 12-09-12 | 09:08
Ze is toch geen moslim?

*goudvis voeren gaat

rara | 12-09-12 | 09:09

De enige partij die logischerwijs overblijft, is PvdD.

Bakito | 12-09-12 | 09:09

Zonder de PVV had ik hooguit blanco kunnen stemmen.

vetkleppert | 12-09-12 | 09:09

Je hebt nu eenmaal minpolen en kluspolen.

Godsammekraken | 12-09-12 | 09:08

*pakt sowieso vast koffers in en boekt enkeltje Canada*

Botte Hork | 12-09-12 | 09:07

Ik dacht dat we de hele dag miljeuterroristje Samsom gingen bashen Kwit, gewoon omdat het een aangeklede buikspreekpop is! Het moet namelijk eerlijker, ik betaal nog maar 42% directe belasting en een procent of 30 indirecte...

eerstneukendanpraten | 12-09-12 | 09:07

Shit, nou ga ik geen PVV meer stemmen... Not!

vindead | 12-09-12 | 09:07

En had ze in haar koelkast wel Hollandsch bierrr?

Doc Damage | 12-09-12 | 09:06

Aha, de PVV, die was ik bijna vergeten, goed dat je me eraan herinnert. Ik ga erop stemmen!

verdacht | 12-09-12 | 09:06

Ja en Samson doet het met Nederlanders. Geheel tegen de doelgroep in.

Rest In Privacy | 12-09-12 | 09:06

De situatie is gepolariseerd, als je het mij vraagt.

rara | 12-09-12 | 09:03

Bedankt Quid, dit was dat teken van het Vliegende Spaghettimonster waar ik om vroeg in het vorige topic. Ik stem dus SGP dit keer.

Tommygunner | 12-09-12 | 09:03

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken