Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Parel voor de maatschappij lowkickt meisje

Pareltje.jpegLeon de Winter kan weer parelduiken, als hij vanuit zijn ivoren toren door het roze vensterglas neerkijkt op het gepeupel. Een Hilversums deerntje heeft een jonge prins tegengesproken. Een atletisch gebouwde knaap, zijn naam zei Leon niets maar hij beviel hem, plaatste "pikante foto's" van het kind op zijn Facebook. Wat deed een meisje, 14 jaar nota bene, op pikante foto's? Die jongens worden al zo overprikkeld in dit Westers Sodom en Gomorra. Ze was zo dom om verhaal te komen halen en zoals wel vaker het geval is bij bicultureel verwarde, seksueel ongesensibiliseerde jongeren kon de Parel du jour het niet alleen af tegen een jong meisje maar haalde zijn grote broer erbij. En die deed wat iedere parel zou doen, gesterkt door de woorden van 's lands Grootste Denker: hij liet een vliegende lowkick neerdalen op het hoofd van het meisje. Nee, mag natuurlijk niet, maar wel begrijpelijk he. De hoer. De politie weet wie de dader is, maar het inrekenen van de jongeman heeft "geen prioriteit." Logisch, het korps van Pieter Broertjes heeft het rrrazend druk met het keihard aanpakken van uit de klauw escalerend uitgaansgeweld. Meisjesschoppen heeft geen prioriteit. Weten de pareltjes dat ook weer. Update: De zaak is verherprioriteerd. Gebroeders Parel zitten vast.

Reaguursels

Inloggen

Vorige week was ik in het zwembad zag ik twee blanke meiden met Marokkaanse vriendjes, ik schat de meiden 14-16, ze leken me onbevlekt en redelijk keurig. Toen ik me ging omkleden kon ik de Marokkaanse jongens naar elkaar horen roepen "Hey weet jij waar die hoertjes zijn" waarop de "hoertjes" antwoordden "wij zijn al omgekleed". Ik moet er toch niet aan denken dat mijn tienerdochters zich zo hadden laten behandelen door wie dan ook.

ikmagookeenkeer | 24-08-12 | 09:48

Beide zaken lijken me toch echt anders.
Voor wie werkt Hari?

katarina_de_kleine | 23-08-12 | 21:48

-weggejorist-

Care | 23-08-12 | 19:54

-weggejorist en opgerot-

MarkVL | 23-08-12 | 19:28

ja, in beweging komen kost geld, automaties lopen flitsen brengt geld op, en Turken aanpakken? da's discriminatie, dat kan natuurlijk niet, snap toch niet dat er nog steeds meiden zijn die zich aan dat schorriemorrie geven, aan de politie hebben ze toch geen moer, die schijten zeven kleuren beukenoten van die gastjes, ja, als het in de media komt, dan komt de politie aarzelend in beweging.

pinkypink | 23-08-12 | 19:08

@ pius | 23-08-12 | 15:07 | + -2 -
Ja, je kunt wel wachten tot er iets verandert, maar dat gebeurt mischien wel nooit!
.
Wel gaat het me aan het hart. Maar ja, plezier maken is al jaren in de ban gedaan door blaaskaken als Badr of Ascher. Stel je voor zeg, nog een beetje lol maken ook.
.
Nee, we zullen en moeten allemaal voor eeuwig luisteren naar dat domme gezwets over allah of eu of de euro, want jeetje zeg, dat is me toch belangrijk, maar niet heus.

Greetje Duisenberg | 23-08-12 | 18:53

Dat tuig doet steeds vaker aan kickboksen zie ik, en ik neem aan dat we dat ook nog eens met z'n allen subsidiëren.
*Glock oppoetsen gaat*

alpha centauri | 23-08-12 | 17:49

@First Contact | 23-08-12 | 15:17

Voorzekers! Sowieso vind het merendeel van de geweldplegingen binnen de kring van intimi plaats van mensen maar daar hoor je ook weinigen over.

pius | 23-08-12 | 17:30

ritueel slachten, die varkens !!

reagierder | 23-08-12 | 17:24

Ik heb geen medelijden met deze vrouw. Als zo'n turkse jongen klappen geeft aan een ander vinden ze 'm leuk en stoer...

Dikke Mik | 23-08-12 | 17:08

Cuyahoga | 23-08-12 | 10:50 Ik ben geïntegreerd.

zeg maar jansen | 23-08-12 | 17:06

Freedom4 Ever | 23-08-12 | 13:37 | + 6 -
Tja, dat zal niet snel gebeuren. Wat zou ik die Finnen die dit soort dingen doen meelokken naar Minsk. Ten eerste zijn ze al een bezienswaardigheid (Finnen kennen ze er niet) ten tweede kunnen ze tanden gaan zoeken als de Miltza met ze klaar is, ten derde worden ze gegarandeerd uitgewoond door de Pituch in de 60 manscel als ze in de gevangenis komen.
"met plezier terugdenkt aan 2 weken finnen vrije vakantie bij familie"

Zatkniss | 23-08-12 | 16:38

@Freedom4 Ever: Geen idee. Waarschijnlijk zijn de meeste vrouwen van nature masochistisch en naief.

die ene van daarzo | 23-08-12 | 16:18

Die gasten maken nu de recherche uit voor vieze racisten.
Zo gaat dat in Nederland pikken we dat nog, moet je in Morrako of Rukije proberen...

Veel Vaak | 23-08-12 | 16:02

@pius | 23-08-12 | 15:06
Mee eens! Persoonlijke beheersing is natuurlijk het belangrijkste, tenslotte kan een gek met een keukenmes ook levensgevaarlijk zijn.

First Contact | 23-08-12 | 15:17

@TM | 23-08-12 | 13:10
;)

pius | 23-08-12 | 15:08

@Greetje Duisenberg | 23-08-12 | 13:03

Groot gelijk trouwens. De wereld is zoveel groter dan Nederland immers.

pius | 23-08-12 | 15:07

@First Contact | 23-08-12 | 13:16

Meer als bij andere vechtsporten dat klopt. Toch valt heel veel bij de juiste coaching en begeleiding daar zit het grootste probleem.

Sportscholen zouden veel meer hun verantwoordelijkheid moeten nemen.

pius | 23-08-12 | 15:06

@TM | 23-08-12 | 13:10

Dit is de sport der sporten voor mij. Het ultieme gevecht tegen jezelf en en continue proces van ontwikkeling maar enfin, ieder zijn mening.

Ik begrijp dat wel en heb daar respect voor.

pius | 23-08-12 | 15:05

@die ene van daarzo | 23-08-12 | 10:04
Inderdaad, dat wordt dus weer bewezen, vrouwen houden vooral van klootzakken, rara hoe komt dat?!

Freedom4 Ever | 23-08-12 | 15:03

@Greetje Duisenberg | 23-08-12 | 13:03

Jij hebt ook gelijk natuurlijk als je zegt dat er onder een aanmerkelijk deel van de kickboxers problemen zijn met geweld en agressie en ook dat dit een gevaar is. Het is echter niet de hele waarheid. Vechtsport heeft mij juist gered van een leven vol geweld.

Veel draait om de juiste begeleiding.

pius | 23-08-12 | 15:03

@Petrus Poortwachter | 23-08-12 | 12:58

Niks lijken. Wij houden dat continu in de gaten en grijpen gelijk in als er iets is. We hebben met iedereen contacten.

Ze gedragen zich prima.

pius | 23-08-12 | 15:01

@Kaas de Vies: "Wat een ontzettend raar standpunt neemt die de winter in. Het knaagt al bijna een week aan mijn brein. Is hij verliefd? Stockholm-syndroom?"

(excuus voor de beetje late reactie Kaas, topic zal inmiddels wel dood zijn)
Toen het item voorbijfladderde tijdens mijn vakantie dacht ik ook; subtiele ironie of (legitieme) aandachttrekkerij voor de boekwinkel. Maar inmiddels lijkt het erop dat de Winter het meent.
Ook even www.hetvrijewesten.nl/daarom-fascinee... gelezen.
De Winter zet zich in deze tekst af tegen ‘door juristen en moraalridders’ (lees: gevoellozen) blijkbaar in de media gebruikte termen als ‘hetze’, ‘lynchen’ en ‘als een beest opsluiten’ van een ’supermisdadiger’. Ik heb dat alemaal een beetje gemist, maar het standpunt van de schrijver wordt hierdoor die van redder van de bokser; het echte slachtoffer. Deze is namelijk de door de maatschappelijk uitgestotene, bij voorbaat uitgesloten door vooroordelen. Een mens die ‘onmiddellijk en keihard moet worden bestreden en vernietigd’.

Ik kan me voorstellen dat een de Winter (gezien zijn achtergrond) zich heftig vereenzelvigt met een maatschappelijke outcast, of zelfs in zijn persoonlijk leven er steeds opnieuw naar verlangt er een te ondekken waarmee hij zich voor enige tijd mag vereenzelvigen.
Als de kickbokser volgens de Winter ‘mogelijk door zijn specifieke karakter en fysieke vermogens, en misschien ook wel door dingen die hij als kind heeft medegemaakt’ de herinnering aan een cultuur van de sterkste in stand houdt. Huivert de Winter van afschuw, maar verzucht dan: ‘dat maakt hem mysterieus en fascinerend.’ Hoor ik hier Gerard Reve? Tot zover het ‘verliefd’ zijn.
Het in elkaar geslagen slachtoffer was volgens de Winter alreeds schuldig door zich (als getrouwde man) te begeven in de Arena in Amsterdam Zuid-oost. De Winter letterlijk: Ik loop niet ’s nachts om half vier South Central LA in.
Godwin: het argument van op de verkeerde plaats zijn op het verkeerde moment; geldt dan natuurlijk ook voor de joden in Europa in de jaren dertig. Om die dan weer tot dader te bestempelen…
Maar goed, de Winter bestempelt zichzelf (en zijn vriend) in de briefwisseling met Ellian al als ‘slappe intellectuelen’. Daarmee pleit de nar zichzelf vrij van de verantwoordelijkheid voor zijn fascinatie met de schoonheid van geweld door een Edele Wilde. De Winter wil hem wel komen troosten.
Quasi Nietzschiaans gewauwel vanuit de midlifecrisis. Dusss.

kaasfondue | 23-08-12 | 14:49

@Muxje | 23-08-12 | 10:29
Ze hadden beter jogalessen kunnen doen, denk ik dan. Of kantklossen.

Jadaag | 23-08-12 | 14:01

Het liefst doen die gasten aan olieworstelen met een snor.
Maar dan wel op het platteland tussen de geiten zodat ze niet teveel opvallen,want is toch verdacht dat elkaar insmeren met olie...
Maar ja wat moet je als je in het westen woont,daar is geen platteland met geiten,dus dan ga je op kickboksen ,is meteen ook wel erg macho natuurlijk en als je dan nog een meisje in elkaar weet te stampen zo nu en dan,kan je helemaal niet meer stuk bij je kontneukvriendjes.
Is ook koeltoer.

swassannuf | 23-08-12 | 13:47

Het liefst doen die gasten aan olieworstelen met een snor.
Maar dan wel op het platteland tussen de geiten zodat ze niet teveel opvallen,want is toch verdacht dat elkaar insmeren met olie...
Maar ja wat moet je als je in het westen woont,daar is geen platteland met geiten,dus dan ga je op kickboksen ,is meteen ook wel erg macho natuurlijk en als je dan nog een meisje in elkaar weet te stampen zo nu en dan,kan je helemaal niet meer stuk bij je kontneukvriendjes.
Is ook koeltoer.

swassannuf | 23-08-12 | 13:46

Ik heb nog nooit ski les gegeven aan Afrikanen of Aziaten, er valt gewoon geen moer aan ze te verdienen, sterker nog, kost alleen maar geld, waardoor de pappa's en mamma's van Roderick en Charlotte ook geen geld meer hebben voor ski les.

ski leraar | 23-08-12 | 13:40

@Cuyahoga | 23-08-12 | 10:02
Ik hoor zelden problemen over andere culturen behalve de islamitische ellendige "cultuur" dan, dus het heeft vooral te maken met het feit dat we te veel islamitische ellende hebben geïmporteerd.

Kan je voorstellen, Nederland zonder islam, dan hebben we weinig last van multiculti, want nogmaals, de grootste ellende komt uit de islamitische hoek, want de islam is op zich een fascistische ideologie, jammer maar helaas/

Islam buiten het westen houden, dan zie je hoe mooi een multiculti is, wie voor multiculti is, moet vooral tegen de islam zijn, want islam en multiculti kunnen nooit samen, want islam heeft schijt aan alle andere culturen, en dit is weer een keiharde feit.

Dus als je echt links bent, dan moet je vooral rechts gaan stemmen bijvoorbeeld VVD, zodat je de linkse normen en waarden kunt verdedigen, want de islam heeft ook schijt aan alles wat links is.

Freedom4 Ever | 23-08-12 | 13:37

@Doc Damage | 23-08-12 | 10:07 | + 92 -
Was wat vergeten

swassannuf | 23-08-12 | 13:33

En zijn onbesneden en spreken de taal.

swassannuf | 23-08-12 | 13:33

Verstandige ouders leren hun dochters dat er prachtmensen zijn in deze samenleving die, hoewel minstens cultureel gelijk - ende bewonderenswaardig qua menschheid, toch beter gemeden kunnen worden gelijk den builenpest.
Vanwege de voor de hand liggende problemen die vroeger of later gaan optreden.

Jan Passant mk2 | 23-08-12 | 13:30

@Lacan | 23-08-12 | 13:17
Dat is jouw keuze, en daar heb ik respect voor. Ik kan het geduld en de tijd niet meer opbrengen om iedere keer een discussie aan te gaan met mensen die bij het woord PVV al beginnen over nazi's etc. Mag toch aannemen dat ik vrij ben om op deze manier met politiek discussie om te gaan?

First Contact | 23-08-12 | 13:24

@First Contact | 23-08-12 | 13:11
sorry hoor maar je houding is weinig beter. Waarom niet gewoon zeggen dat PVV een prima partij en dus ook jouw partij is? Het is niet alsof ze de democratie of rechtsstaat willen omver werpen. Voor mij is de PVV - met nog twee alternatieven - een reële optie. En iedereen in mijn omgeving weet dat. En met iedereen ga ik hierover in discussie.

Lacan | 23-08-12 | 13:17

@TM | 23-08-12 | 13:10
Je hebt best wel een beetje gelijk naar mijn gevoel. Er zit een groot verschil in houding tussen verschillende vechtsporten, karate,judo,kung fu etc zijn zelfverdedigingssporten waar je discipline en respect dient te hebben voor je tegenstanders. Bij het kickboxen (en vooral muay thai) kom je veel vaker criminelen,labiele personen en compleet gestoorde idioten tegen.

First Contact | 23-08-12 | 13:16

@pius : Ftr : TM | 23-08-12 | 12:42 was uiteraard gewoon alleen maar een steek onder water. Als dat niet duidelijk was dan hierbij. Ik werk met veel buitenlanders en allochtonen, in mijn vrije tijd doe ik DJ en cafe-werk en daar hetzelfde verhaal.

Misschien had ik onderscheid moeten maken tussen turken en marokkanen in het algemeen aan de ene kant, en grote stad turken en marokkanen aan den andere? ;)

TM | 23-08-12 | 13:16

@Garret Weldon | 23-08-12 | 12:29
De kans is groot dat ons landje al verloren is... maar heb nog een klein beetje hoop dat veel kiezers geleerd hebben van de vorige verkiezingen en het demoniseren van de PVV en Geert Wilders. Persoonlijk doe ik op het werk en bij kennissen net of ik nog een zwevende kiezer ben en nog twijfel tussen de SP of de PvdA. Terwijl mijn stem 100% zeker naar de PVV zal gaan. Dus moet het nog zien op 12 september maar ik vrees het ergste.

First Contact | 23-08-12 | 13:11

@pius : Ik had het dan ook over kickboxers he? Niet over turken en marokkanen.
Het valt alleen op dat de Turkse en Marokkaanse medelanders die aktiviteit(ik kan het gewoon niet als een sport zien, sorry) meer 'beoefenen' dan de autochtone Nederlanders.

Maar ook bij de meeste(nuance!!!) autochtone kickboxers zit wat mij betreft een steekje los.

TM | 23-08-12 | 13:10

@ pius | 23-08-12 | 12:38 | + 0 -
Ik geloof je echt wel. Ik vind het alleen wel heel moeilijk om het te geloven. Wat een gekken.
.
Zelf kijk ik weinig tv, en ik woon ook ver buiten Europa. Niet zozeer voor mijzelf, maar wel voor mijn pareltjes van kinderen.

Greetje Duisenberg | 23-08-12 | 13:03

Jongens die zoiets doen zijn laffe onderhonden.

watergeus | 23-08-12 | 13:01

@ Fred Janssen, mooi dat woelders zijn linkjes afsluit. Flapdrol snel wegduiken als je genoemd wordt op GS

Freeler | 23-08-12 | 12:59

@pius | 23-08-12 | 12:55
Precies. Het lijken respectvolle jongens te zijn en ze lijken zich normaal te gedragen op straat.

Petrus Poortwachter | 23-08-12 | 12:58

@TM | 23-08-12 | 12:44

Er trainen veel Turkse jongens bij mij. Geen centje pijn. Respectvolle jongens zijn dat die zich normaal gedragen op straat.

Niet alles is wat het lijkt.

pius | 23-08-12 | 12:55

Wat dan weer wel grappig is, is dat niemand weet of dit bericht ook klopt. Maar de schade is al aangericht.
Gelukkig zijn de lafaards al lang gearresteerd - maar he ! dat komt ons niet uit, dan kunnen we niet meer schelden :-)

Miss Diction | 23-08-12 | 12:53

There is no danger to a man that knows
What life and death is: there's not any law
Exceeds his knowledge; neither is it lawful
That he should stoop to any other law.

Zyprexa20mg | 23-08-12 | 12:52

@pius | 23-08-12 | 12:47 : NUANCE!??? Op GeenStijl???

MwahahahaAA! Bedankt voor het compliment! Vandaag echter gewoon niet zoveel zin in nuance. ;)

TM | 23-08-12 | 12:52

@TM | 23-08-12 | 12:42

Ben je je nuance verloren in de trein op weg naar het werk?

pius | 23-08-12 | 12:47

@pius | 23-08-12 | 12:39 : En kickboxers te losse handjes.

En ja ja ja ja, er zijn er altijd wel weer een paar te vinden waar je dan mee aan kunt komen zetten.. Nou; die zonderen we dan uit van mijn oordeel. Alle elf.


Nooit geweten dat je Turks bent joh! ;)

TM | 23-08-12 | 12:44

Als je trouwens zo het nieuws over dit soort debielen leest dan lijkt het wel alsof alleen debiele Turken en Marokkanen deze 'sport' *kuch* beoefenen?

TM | 23-08-12 | 12:42

@TM | 23-08-12 | 12:38

BS. Ik ben ook een kickboxer. Je hebt een te grote kam.

pius | 23-08-12 | 12:39

@Greetje Duisenberg | 23-08-12 | 12:12

BS. Hij meende het. Je loopt achter de feiten aan.

pius | 23-08-12 | 12:38

Overigens merkte ik twee dagen geleden op dat kickboksers onopgevoede lowlifes zijn en toen werd mijn hoofd er zo ongeveer afgebeten.

See if I care : Kickboxers zijn categorisch grote lutsers en horen thuis in een kliniek.

TM | 23-08-12 | 12:38

High kick? T was vast een heeuul klein meiske..

dorstig! | 23-08-12 | 12:37

Heeft dat meisje geen broers dan? Met vrienden? Heb je hele politie niet meer nodig. Ik heb twee zusjes. Was dit vroeger gebeurt en niet netjes door de pliesie afgehandeld, dan waren toch echt ongelukken gebeurd.
En neen; dit is GEEN keyboardheld-opmerking van iemand die dat alleen roept als hij oh zo veilig voor de PC zit.

TM | 23-08-12 | 12:37

Inmiddels opgepakt:
www.telegraaf.nl/binnenland/12815233/_...

En morgen uiteraard weer op vrije voeten. De Neerlandse rechtstaat begrijpt namelijk dat ze die hard nodig hebben voor de volgende high kick.

Professor Superhirn | 23-08-12 | 12:30

Als het een minderjarig hoofddoekje was geweest dat door een autochtone tokkie tegen het hoofd was getrapt waren we hier tot aan de verkiezingen tot vervelens toe mee 'geconfronteerd' door onze lieve vrienden van de NOS, de Volkskrant, de NRC, Trouw, het AD, RTL Nieuws, de Telegraaf, de Libelle, PowNed, etc. Uiteraard altijd met een verwijzing naar de PVV in het algemeen en Geert Wilders in het bijzonder. Wist u al dat Maurice en z'n kornuiten de PVV inmiddels nog maar 14 zetels toedichten? En dat Geert de minst betrouwbare Nederlander is volgens de grote denkers van Reader's Digest en de UVA? U moet wel gewoon netjes VVD blijven stemmen, heur. Dan kunnen de PVDA en D66 tenminste ook weer aanschurken tegen de macht.

Garret Weldon | 23-08-12 | 12:29

Wordt tijd dat er een verklaring van goed gedrag nodig is voordat je een vechtsport kan leren, net als bij schietverenigingen het geval is.

Snel stoppen met het aanbieden van vechtsporten aan kansenjongeren omdat het zelfbeheersing en respect zou leren.

sitzkrieg | 23-08-12 | 12:29

@ Mitochondrion | 23-08-12 | 11:52 | + 0 -
Dat artikel is echt zo ontzettend slecht, met een dermate kromme redenering van, 'Ja maar Koen wat deed jij nog zo laat buitenshuis?'.
.
Omdat het Leon de Winter is, móet dat wel bewust zo geschreven zijn, waarschijnlijk om aan te geven hoe een dader opeens slachtoffer wordt, in de media.
.
Vooral dat van de taakstraf die Badr slechts zou mogen opgelegd krijgen is heel 'ironisch', gezien de blijvende invaliditeit.
.
Ik denk dat Leon aandacht wilde en dat is hem goed gelukt.
.
Nu Leon reeds het eventuele 'slachtofferschap' van Badr heeft lopen ridiculiseren, kan een rechter of 'om' echt niet meer volstaan met een vermanend vingertje alleen.
.
Wel slim dus.

Greetje Duisenberg | 23-08-12 | 12:12

@WirMachenMusik | 23-08-12 | 11:49

Zeg nou gewoon wat je bedoeld dan weet de rest van de draad het ook.

Dat is wel zo duidelijk.

pius | 23-08-12 | 12:11

pius | 23-08-12 | 12:02 | + 0
Fenx voor de reactie: ik zal ff kijken of ik dat terug kan zien.

Mitochondrion | 23-08-12 | 12:08

Koelthoerverrijking mensen, dat hebben we met zijn allen in dit land zo afgesproken omdat we dat zo graag wilden.
Probeer ervan te genieten want het heeft ons bakken met geld gekost.

Slipsnifter | 23-08-12 | 12:06

De Winter is begonnen aan "Parel" De Musical en is al in een vergevorderd stadium!!!

Watnouweer??? | 23-08-12 | 12:04

@Mitochondrion | 23-08-12 | 11:52

Hij bedoeld dat omdat de Winter normaliter niet van de relativistische school is. Maar de Winter meende elk woord dit keer verbazingwekkend genoeg dat bevestigde hij gisteren bij RTL-boulevard.

pius | 23-08-12 | 12:02

En dan zag ik gisteren Hollandse Zaken op tv over geweld. Het publiek daar was zo ongeveer helemaal blank.
Daders waar ze over spraken natuurlijk niet maar dat spreekt voor zich. Om een gekleurde te spreken moest Cees Grimbergen naar de gevangenis.(of all places haha).

MBeen | 23-08-12 | 11:55

James Lastig | 23-08-12 | 10:08
Het lot van bijv Pussy Riot is natuurlijk veel belangrijker en krijgt meer aandacht en steun.

spooked | 23-08-12 | 11:54

Alsof de agenten niets beters te doen hebben? Een tijdje terug zag ik ze nog belhamels aanhouden die na een avondje stappen zonder achterlicht naar huis reden. En dan is er nog een boetequotum reken maar uit 2 boefjes is minimaal 12 agenten die een paar dagen geen bonnen kunnen schrijven. Daarnaast laat het OM ze toch weer vrij met een vermanend vingertje foei!

majorkingkong | 23-08-12 | 11:53

Kaas de Vies | 23-08-12 | 10:04 | + 24
Over het artikel van De Winter zeg jij: 'Hij schijnt het ironisch bedoelt te hebben, maar dat geloof ik niet.'

Kan je vertellen volgens wie het artikel ironisch is bedoeld? Ik las het artikel net en ben nog verbaasd.

Mitochondrion | 23-08-12 | 11:52

Excuses voor de te-veel taalfouten.

WirMachenMusik | 23-08-12 | 11:51

Bij ieder geval van barbaarse ontwikkeling voel ik woede opkomen richting promoters van dat multiculturele disaster. Denk ik dan aan nóg eens enkele decennia extrapolatie bij ongewijzigd (wat zeer waarschijnlijk is) wordt ik zowat razend en voel dan iets als geruststelling over dat ik dat gelukkig niet zo heel lang meer hoef mee te maken. Het zal mijn tijd we duren.
In tweede instantie wordt ik dan weer gekweld door gedachten dat óók ik, alhoewel zonder directe nakomelingen gebleven, mijn persoonlijke verantwoordelijkheid voor de maatschappelijke situatie ná mij moet nemen.
In een afremmende/bestrijdende richting stemmen en ook kennissen daartoe trachten over te halen, is dan wel het minste wat ik vind dat ik moet doen. En dan voel ik dat ik bereid ben om nog veel meer te doen.

WirMachenMusik | 23-08-12 | 11:49

wtyen=weten

Hufter | 23-08-12 | 11:46

Met die harde schop tegen het hoofd van het meisje, leert deze vent het meisje haar plaats wtyen.
Is dus cultuur dan wel de religieuze achtergrond.
Niets van zeggen dus, anders ben je xenofoob.

Hufter | 23-08-12 | 11:45

@wijsvinger | 23-08-12 | 10:42 |
Inderdaad 3 generatie verder en kennelijk is er nog niets veranderd.
Dan rijst al snel de vraag hoe dat kan?
Er is kennelijk wel een verschil in mentaliteit want van Chinezen hoor je niets slechts.

ProAsfalt | 23-08-12 | 11:35

Leon legt zich neer en steekt zijn arm alvast in een islamitische aars,rekening houdend met de toekomst.

hekelaar | 23-08-12 | 11:35

James Lastig | 23-08-12 |

Dat is waar. Alles wordt vergeten... "er zijn ook goeie bij" mentaliteit.

Het feit dat je dat moet zeggen zegt al genoeg.

Het is een uitbreidend gezwel waar ons land aan lijdt.

Blue Light | 23-08-12 | 11:34

A. Nanninga de titel van het artikel zou moeten zijn: Slachtoffer van kinderporno wordt door broer dader op straat mishandelt.

Fred Janssen | 23-08-12 | 11:33

Tja rammadan is voorbij en rammendan is begonnen.

rukvogel | 23-08-12 | 11:31

@Kaas de Vies | 23-08-12 | 10:04

Ja. Bij RTL boulevard ironisch genoeg.

pius | 23-08-12 | 11:30

Ik ben benieuwd om het verhaal te horen van die Koen. Met name vraag ik me af hoeveel moeite het kostte om aangifte te doen. Zou de politie ook hem hebben afgeraden om dat te doen? Je zou het bijna vermoeden omdat Badr zich pas weken later moest melden.
.
Ik denk dat Koen's welgesteldheid er ook wat mee te maken heeft. Als je gewoon een domme loonslaaf bent, ben je een melkkoe voor autoriteiten. Maar als je wél iemand bent, luisteren ze 'heel misschien' wat beter. Ik zeg nadrukkelijk heel misschien, want naar Roel Pieper luisterden ze indertijd ook niet.
.
Ook denk ik dat Koen een behoorlijke financiële genoegdoening gaat eisen van Badr en hem helemaal gaat kaalplukken als ie de kans krijgt. Ja Badr, vroeg of laat pik je het verkeerde slachtoffer!
.
Verder raad ik onze joodse miljonairs aan zich wat minder nadrukkelijk te profileren, want zometeen haken er nog adverteerders af voor die beurs van jullie.

Greetje Duisenberg | 23-08-12 | 11:30

@Mitochondrion | 23-08-12 | 11:23

Dat krijg je als een studeerkamergeleerde met de realiteit geconfronteerd word.

Het is ook maar een mens natuurlijk.

pius | 23-08-12 | 11:27

Dit stuk bedoel ik: www.elsevier.nl...
Red mij niet | 23-08-12 | 11:05 | + 0

Wat een vreemd standpunt neemt De Winter hier in. Het lijkt alsof hij trots is dat hij even naast Hari mocht staan zonder klappen te krijgen. Alsof dat iets zegt over zijn eigen viriliteit en street credebility. Gaat niet goed met die man, dit is een zeer zwak verhaal.

Mitochondrion | 23-08-12 | 11:23

Artikel 240b voor wie er interesse in heeft:
1.Met gevangenisstraf van ten hoogste vier jaren of geldboete van de vijfde categorie wordt gestraft degene die een afbeelding - of een gegevensdrager, bevattende een afbeelding - van een seksuele gedraging, waarbij iemand die kennelijk de leeftijd van achttien jaar nog niet heeft bereikt, is betrokken of schijnbaar is betrokken, verspreidt, aanbiedt, openlijk tentoonstelt, vervaardigt, invoert, doorvoert, uitvoert, verwerft, in bezit heeft of zich door middel van een geautomatiseerd werk of met gebruikmaking van een communicatiedienst de toegang daartoe verschaft.
2.Met gevangenisstraf van ten hoogste acht jaren of geldboete van de vijfde categorie wordt gestraft degene die van het plegen van een van de misdrijven, omschreven in het eerste lid, een beroep of een gewoonte maakt.

Meisje is 14, dus minderjarig. Foto's zijn pikant. Kippiekaassie dus.

Fred Janssen | 23-08-12 | 11:23

@ Oeleflaffel | 23-08-12 | 11:19 |
geopend

Oeleflaffel | 23-08-12 | 11:22

@BeunDeHaas | 23-08-12 | 10:10

Deze jongen zou bij mij onmiddellijk worden geroyeerd. Overigens niet nadat ik tijdens de training met mijn knie vol in zijn lever terecht kwam.

Een ongeluk zit in een klein hoekje natuurlijk.

pius | 23-08-12 | 11:21

Jammer meisje. Je bent blank en de daders zijn allochtoon dan interesseert weldenkend NL je helemaal niets. Was je nou een Moslima gewwest en de daders autochtoon, dan had het staatssjournaal er mee geopent en liepen hele allochtonenbuurten uit om op blankenjacht te gaan. Want dat is dan natuurlijk geheel gerechtvaardigd.
Bedankt links Nederland voor het totaal verzieken van onze maatschappij maar dat viel natuurlijk wel te verwachten. Socialisten hebben de ballen verstand van culturen en samenlevingen.

Oeleflaffel | 23-08-12 | 11:19

Mooie "sport" he...

omanders | 23-08-12 | 11:19

@vraagstaart | 23-08-12 | 10:52
Weer een prachtig voorbeeld van hoe het eigen straatje weer wordt schoongeveegd. Stelletje lutsers.

Che_cuevara | 23-08-12 | 10:54
Ze zijn gisteravond opgepakt. Niks met Geen Stijl te maken,dit keer. Wel met de aandacht die Eem & Gooilander aan deze zaak besteedde.

La Vie En Rose | 23-08-12 | 11:16

@Kaas de Vies: "Wat een ontzettend raar standpunt neemt die de winter in. Het knaagt al bijna een week aan mijn brein. Is hij verliefd? Stockholm-syndroom?"
.
Nee, Leon de Winter wil het verschil niet weten tussen naming en shaming en domweg racisme, want Leon maakt zich zorgen over de de toegenomen anti-stemming tegen buitenlanders - en dan is het maar een kleine stap richting anti-Jodenstemming -, en in deze zijn dus de onderdanen van Dat Andere Woestijnvolk in weze zijn lotgenoten. .
Je bent namelijk een racist wanneer je zegt dat verhoudingsgewijs Marokkanen zich vaak aan tasjesroof schuldig maken, terwijl een normaal mens zich afvraagt wat de oorzaak van dat feit is en wat we eraan kunnen doen.
U kent dat boekje wat hij in de jaren 90 heeft samengesteld? Handleiding Ter Bestrijding van Extreem Rechts?
nl.wikipedia.org/wiki/Handleiding_ter_...
Leon is namelijk nog van de Maakbare Samenleving en de naieve Iedereen Is Lief en Welkom en Nuttig-kliek en Zelfbenoemd Intellectueel Leon de Winter gaat ons dom volk wel even vertellen hoe het nou werkelijk zit.

Graaisnaaiert | 23-08-12 | 11:16

Meer informatie hier: www.politie.nl/gooi_en_vechtstreek/nie.... Zozo het meisje gaf dus een duw, een echte originele duw. Tsja dat is wel een high-kick waard natuurlijk.
Zeg Korps Chef Willem Woelders (nl.linkedin.com/pub/willem-woelders/17...), MPA, moeten we u nog uitleggen dat het publiceren van "pikante" foto's van minderjarigen -VERSPREIDEN VAN KINDERPORNO- heet?! Als MPA, mag men van Willem-de-bromsnor verwachten de wet te kennen en uit te voeren en met name aan KINDERPORNO TOP-PRIORITEIT te geven, helemaal icm geweld en graag zonder eerst media druk af te wachten: het staat namelijk expliciet in uw prestatie afspraak (zie je eigen jaarverslag). KINDERPORNO qualificeren als iets in de relationele sfeer is werkelijk van een burger/politie-relatie-vertrouwen-tergend amateuristisch niveau. Tijd om op te stappen Willem Woelders! Weg, moven, doorlopen, ajuus, stay out, next!

Fred Janssen | 23-08-12 | 11:15

@Ginger Ted | 23-08-12 | 11:07

Ghehe, ergens in je tegel ga je gigantisch op je bek.

neemjemoederindemali | 23-08-12 | 11:13

normaal zou je een mes door je keel krijgen, ze heeft geluk gehad.

cumshaft | 23-08-12 | 11:11

Ah dus een mishandeling van een meisje heeft geen prioriteit bij de wauten, maar mij aanhouden, komen zij met een complete SWAT team ( geen geen, full body armor, machine geweren ), blijkbaar is kritiek op een overheidsinstelling een van de zwaarste vergrijpen in NL.
.
Sterkte meid. Ongelooflijk, wat een land.

The Russian | 23-08-12 | 11:11

@doenormaal! | 23-08-12 | 10:54 |
Niet zo serieus man! Moet ik soms een satire-alert erbij zetten? Bovendien ging het me met die grap (dus) over die doeken om een gevolg, niet andersom dus.

Ginger Ted | 23-08-12 | 11:07

Groot gelijk dat die cultuurverrijker van 18 dat meisje van 14 in elkaar trapt. Wat dacht die smerige hoer wel niet, zomaar ongestraft de verkering uitmaken en zijn broertje's eer naar de kloten helpen?

Die stomme Nederlandse hoer moet gewoon haar bek houden, ze is van een lagere soort want ze is blank, ze is geen moslim, loopt halfnaakt over straat en bovendien heeft ze een kudt, kortom, die 14 jarige blanke teef is nog minder dan een varken.

neemjemoederindemali | 23-08-12 | 11:07

Ongelofelijk stuk van Leon de Winter. Die kerel is het spoor volkomen kwijt. Maar dat is niks nieuws.

Red mij niet | 23-08-12 | 11:03

@herrie schoppen | 23-08-12 | 10:33
Juist, we leggen de schuld maar bij de slachtoffers. Toch?
Jij stemt PvdA waarschijnlijk.
Che_cuevara | 23-08-12 | 10:50 | + 3

Neuh, geen zin om zelf te reageren. Daar heb ik een reaguurselgenerator voor.

herrie schoppen | 23-08-12 | 11:01

Wat voor een enorme loser ben je dan als je als stoere turkse jongen geen meisje van 14 aankan. Wat een mietje zeg.

En dan die broer. Dat is zo'n lafaard. Hij durft wel tegen 14 jarige meisjes. Kan ie weer stoer over praten met zijn homo matties. Ja als je gay bent durf je alleen maar meisjes te schoppen.

Beide oppakken en terugsturen naar Turkije. Laat ze maar verrotten.

dakdoef | 23-08-12 | 11:00

eeeeuh, werken de linkjes niet oid? Wat heeft Leon de Winter er mee te maken?

Mitochondrion | 23-08-12 | 10:59

"Geen prioriteit"... Mijn hemel, je weet niet wat je leest. Nee, als dat meisje nou dood was geschopt, dan misschien wel. Nu niet. Helaas speculaas voor het slachtoffer.

Buitenkansje voor die wouten om zo'n kickboksschoft en zijn broertje van de straat te plukken, op te sluiten en te laten veroordelen. Nee hoor, geen prioriteit.

Je schaamt je toch 85x in de rondte als je dezer dagen bij de Hermandad werkt en dit soort laffe, misdadige verklaringen moet afleggen? Wat zou die woordvoerd(st)er gezegd hebben als het zijn/haar dochter van 14 was overkomen?

M@verick | 23-08-12 | 10:59

Kom op Annabel, daders zijn opgepakt, doe eens updaten.

Cuyahoga | 23-08-12 | 10:59

@doenormaal! | 23-08-12 | 10:54
Ik denk dat hij bedoeld dat die hoofddoeken er gewoon zijn om de wonden van de klappen te bedekken.

Zou zo maar waar kunnen zijn.

Che_cuevara | 23-08-12 | 10:56

spanarchist | 23-08-12 | 10:52 | | Reageer+ |
Femke is ook zo'n voorbeeld.

c.onjo | 23-08-12 | 10:55

Aan de andere kant weten dit soort meisjes vaak met wat voor jongens ze omgaan. Normale vrouwen houden wel van enigszins sterke man, maar niet te sterk en macho, ze weten instinctief dat die mannen zich tegen hen en de kinderen kunnen keren.
Het is altijd hopen dat, dat kleine groepje Estelles wat daar wel op kickt vroegtijdig door Darwin wordt gevloerd alvorens zij zich voortplanten.

Jackie Chiles | 23-08-12 | 10:55

Een ding zal ik (als psps van 2 dochters in Hilversum) wel overnemen van onze cultuurverrijkers: Iets met eigen rechter en eerwraak.

Verder bewapen ik mijn dochters met een taser en\of pepperspray wanneer ze centrum Hilversum in willen.s

BedrijfsTijgerT | 23-08-12 | 10:55

Vooral dit soort gasten en ook dat andere overlast gevende volk blijven pamperen!!

Zucht! Was het maar 12912

dani7902 | 23-08-12 | 10:55

Typerend is het wel: Politie heeft een voor en achternaam van de dader en heeft er nog niks mee gedaan! Dit is pure mishandeling! Zinloos geweld! Wat wil de politie daar dan? Komen ze alleen in actie wanneer daar een lieveheersbeestje als stoeptegel komt te liggen? En wie gaat haar ex vertellen dat die pikante foto's van facebook worden gehaald? BAH! en een vrouw trappen is zoooooo kansloos!

Kris | 23-08-12 | 10:55

vraagstaart | 23-08-12 | 10:52 |
.. het gaat om daders die bekend zijn. Extra pareltje erbij.

CoffeePatch | 23-08-12 | 10:54

Ik reed laatst met de fiets een stukje over de stoep. Een politieman zag dat en deed niets terwijl dit toch onder de zwaardere delicten valt in Nederand. Ja, dan begrijp ik wel dat ze hier al helemaal niets doen.

meneer der meneren | 23-08-12 | 10:54

@Ginger Ted | 23-08-12 | 10:35
Alsof het dragen van een hoofddoek helpt om klappen te vermijden. Integendeel. Je onderwerpt jezelf daarmee alleen maar meer aan de grillen van mannen die een zeer vrouwonvriendelijke geloof aanhangen.

doenormaal! | 23-08-12 | 10:54

@vraagstaart | 23-08-12 | 10:52
Natuurlijk heeft dat geen invloed gehad.
Maar de hoofdcommissaris las toevallig GeenStijl.
En die wou niet dat Tom Staal langs kwam.

Che_cuevara | 23-08-12 | 10:54

c.onjo | 23-08-12 | 10:36
Ook de grote strijders tegen segregatie kiezen de meest verstandige weg als het er op aan komt. Hoe blank was de school van de kinderen van Wouter Bos ook al weer?

spanarchist | 23-08-12 | 10:52

De daders zitten inmiddels overigens vast. www.gooieneemlander.nl/regionaal/gooiv...

"Volgens [de politie] heeft het feit dat deze krant (G&E) aandacht gaf aan de mishandelingszaak geen invloed gehad." Mwoehaha!!!!

vraagstaart | 23-08-12 | 10:52

@herrie schoppen | 23-08-12 | 10:33
Juist, we leggen de schuld maar bij de slachtoffers. Toch?
Jij stemt PvdA waarschijnlijk.

Che_cuevara | 23-08-12 | 10:50

zeg maar jansen | 23-08-12 | 10:45
Dan moet je wel een nieuwe nick.
'Zeg maar El Janhali' of zoiets.

Cuyahoga | 23-08-12 | 10:50

zeg maar jansen | 23-08-12 | 10:40
Bij Scheveningen de grens over zetten!

spanarchist | 23-08-12 | 10:49

Zeg, Parels , horen die niet in zee?

Petrus Poortwachter | 23-08-12 | 10:49

Een parel is niets anders dan een stuk vuil waar een hoop bling omheen hangt.

panacee | 23-08-12 | 10:49

Wat is Badr Hari toch een pràchtig rolmodel voor zijn mede-zandnegerts,die dankzij chronisch foute genen nooit het besef zullen krijgen dat (omgangs)normen hier ietwat anders liggen dan in een willekeurige woestijn.

R.B.Scott | 23-08-12 | 10:48

Nee dan doe je het goed hoor als je door een aantal onzinnige uitspraken in 1 zucht wordt genoemd met Badr Hari...

ZwengelMeister | 23-08-12 | 10:47

@herrie schoppen | 23-08-12 | 10:33
Wat is je punt ?!?
Het gaat alle kanten op zit vol met aannames, walgelijke suggestie en een uiterst vage conclusie "maar toch.." wat nou "maar toch" onduidelijke idioot!!
Die klootzak heeft gewoon zijn poten thuis thuis te houden en de politie heeft direct te handelen.

Veel Vaak | 23-08-12 | 10:46

Ging het om een overval die gruwelijk uit de hand gelopen is of om een afrekening? Dit gajes moet gepakt kunnen worden. Ze staan er toch vrij duidelijk op. Weer een droevig voorbeeld van cultuurverrijking.

herrie schoppen | 23-08-12 | 10:46

Prof. Dr. Ir. Toeter | 23-08-12 | 10:33 | + 2
Gelijk heeft u! Het kan niet, nu niet en nooit niet. Ik vraag mij ook altijd af waarom sommige linksdragers blijven geloven dat het wel kan. Er is geen enkel voorbeeld van verschillende culturen die vreedzaam doorelkaar heen leven, zonder dat er een overheersende cultuur is. De VS wordt vaak aangehaald als smeltkroes van verschillende culturen, maar waarom zijn er dan Chinese wijken, zwarte ghetto's en blanke wijken? De VS heeft het voordeel dat er ruimte zat is en de spanningen meevallen, maar in een landje als Nederland zal het ooit fout gaan. Een soort joegoslavië der lage landen zeg maar.

brabandertje | 23-08-12 | 10:45

Cuyahoga | 23-08-12 | 10:15 Ik zou ook best een allochtoon willen zijn.

Gratis geld, straffeloosheid, subsidieregelingen en tal van voordelen zullen mijn deel zijn.

zeg maar jansen | 23-08-12 | 10:45

Als je 12 september gaat stemmen zou je eens aan dit bericht en de duizenden vergelijkbare berichten moeten denken.
Vraag je dan af aan welke partijen we deze fijne multiculti te danken hebben.
En nee, het heeft niets te maken gastarbeiders uit de beginjaren 70 maar alles met fijne multiculti (= import van stemvee) sinds medio 80'er jaren.

Moi2 | 23-08-12 | 10:44

"Meisjesschoppen heeft geen prioriteit. Weten de pareltjes dat ook weer."
Ik neem aan dat paps met zijn maten de messen aan het slijpen zijn?

Oerkoendoe | 23-08-12 | 10:44

Het (verhoogde) risico van het daten met een cultuurverrijker.

BP Richfield | 23-08-12 | 10:43

3 generaties verder en nog steeds niets geleerd. De primitieve inslag van van de cultuur der allochtonen wordt van vader op zoon doorgegeven. De 4e generatie zal geen haar beter zijn. De gemiddeld lage intelligentie, het eergevoel, dat nog eens wordt versterkt door het eigen falen, het ontbreken van verantwoordelijkheden en empathie, het zijn allemaal zaken die de samenleving ondermijnen. Dit wordt dan weer in stand gehouden door de ideologieën van links en de gristelijke kerken, die ervan uit gaan dat alle culturen en alle mensen gelijkwaardig zijn. Die naïviteit is nog wel de grootste bedreiging voor ons voortbestaan. De evolutie is hier al jaren lang op z'n retour. De toekomst ziet er zwart uit.

wijsvinger | 23-08-12 | 10:42

GeenStijl,
Uitgaansgeweld?
Is dat een met opzet gebruikt eufemisme, of spreekt hier naïeviteit?
Het gaat hier nl. niet om 'uitgaansgeweld', maar om 'racistisch geweld'.

gaffelbaard | 23-08-12 | 10:41

Alle Turken naar Marokko!

Oh wacht.

Nou ja, maakt niet uit. Als ze maar gaan.

zeg maar jansen | 23-08-12 | 10:40

Kaas de Vies | 23-08-12 | 10:25 Gratis geld Kaas.

En waar het vandaan komt.

zeg maar jansen | 23-08-12 | 10:39

lagere levensvormen vind je op veel plaatsen; lafbekken die meisjes zie je eigenlijk alleen tussen finnen, turken, antillianen, somaliers en nog wat van dat spul

dekogelkwamvanlinks | 23-08-12 | 10:39

Is er al een file gecreëerd? Nee?

Dan krijgen ze hem helaas niet te pakken.

zeg maar jansen | 23-08-12 | 10:38

Dat ventje wil ik 'horen' kermen om genade.

zeg maar jansen | 23-08-12 | 10:37

Ben zo dom geweest de telegraaf reacties door te neuzen.
Daar lees ik nog reacties over het niet mogen noemen van de afkomst. Alsof het probleem daar niet zou liggen ?!?!
Ik kan echt niet wachten op de verassing van 12 September.
Oppakken en aanpakken dat is de enige oplossing.
Na 20 jaar pappen en nathouden is het klaar...

Veel Vaak | 23-08-12 | 10:36

Prof. Dr. Ir. Toeter | 23-08-12 | 10:33 | | Reageer+ |
Gelijk heeft u. Segregatie is zo slecht nog niet. Mag je alleen niet zeggen...

c.onjo | 23-08-12 | 10:36

Kom eens even door met dat facebookprofiel. Ik vind dat ventje zelf wel.

Om hem even te 'horen'.

zeg maar jansen | 23-08-12 | 10:35

O, jee... Plotseling angstig vermoeden. Zal dat de eigenlijke reden van al die hoofddoeken zijn? Nee... Dat zal toch niet?

Ginger Ted | 23-08-12 | 10:35

Leon de Winter snapt het goed. Hij is zich aan het voorberieden op de sharia.

Oerkoendoe | 23-08-12 | 10:34

De schande!

"Voor- en achternaam van de dader zijn bekend. De politie heeft de zaak in behandeling, maar geeft er geen topprioriteit aan. De verdachten zijn nog niet gehoord."

Het is ongelooflijk. En te gek voor woorden.

zeg maar jansen | 23-08-12 | 10:34

@Cuyahoga | 23-08-12 | 10:02
Dat weet jij, dat weten wij, nu moet den Haag het nog even weten.

Che_cuevara | 23-08-12 | 10:34

De A1 heeft in ieder geval wel topprioriteit van Politie en Justitie.

ProAsfalt | 23-08-12 | 10:33

Je kunt aan treurige gevalletjes als Libanon, Syrie, Irak, Zuid-Oost-Turkije, Joegoslavie enz., enz., prima aflezen hoe het in het algemeen afloopt met multiculturele maatschappijen, namelijk slecht. Heel slecht. Genocide ligt voortdurend op de loer. En de rust keert pas weer nadat ethnische zuiveringen hebben plaatsgevonden. Alle mensen hebben een groepsidentiteit en zodra je meerdere groepen op een territorium gaat zetten dan gaan die groepen onderling uitmaken wie de sterkste is. Het is niet anders. Stuur je kinderen maar naar kickboksen als je wilt dat ze gaan overleven in de komende nachtmerrie die Nederland gast worden. Dankzij vooral de pvda.

Prof. Dr. Ir. Toeter | 23-08-12 | 10:33

Bussiness as usual, elke dag worden mensen mishandeld om minder, vaak door Turken overigens. Wellicht wist de dader dat ook en speelde dat een rol?'t zou me ook niks verbazen als die meisjes zelf zaten te zieken. Dan nog moet je natuurlijk van ze afblijven, maar toch..

herrie schoppen | 23-08-12 | 10:33

@ Cuyahoga | 23-08-12 | 10:15
Rare vergelijking, geef van Persie een oranje gang shirt en zelfs in een elftal is hij totaal ongevaarlijk.

Harry Turtle | 23-08-12 | 10:33

@Muxje | 23-08-12 | 10:29

Inderdaad best wel ziek als je er over nadenkt.

De ouders van dit meisje hebben via de belasting indirect mee betaald aan de kickbox-lessen van de dader.

Koninging Beatricks | 23-08-12 | 10:33

Jammer dat die gast de politie niet heeft afgetuigd, had je eens moeten zien hoeveel prioriteit het dan had gehad!

doenormaal! | 23-08-12 | 10:32

"Maar maar maar die gesubsidieerde kickboxlessen zijn juist goed om randgroepjongeren eigenwaarde en zelfdiscipline bij te brengen! Dit is gewoon een incidentje, een uitzondering."

Tja... het hoeveelste incidentje is dit al? En wie is die flapdrol die het wel een goed idee leek om ontsporende jeugd gevechtstechnieken bij te brengen?

Muxje | 23-08-12 | 10:29

Ik heb geen medelijden met die domme muts, als je een beetje nadenkt kom je vanzelf tot de conclusie dat een relatie met zo'n figuur gedoemd is te escaleren tot geweld, en daar is ze nu op de harde manier achter gekomen, kwestie door schaaij en schande wordt men wijs!

Spaansche Griep | 23-08-12 | 10:29

De politie wil die knaap al lang oppakken, maar ze rijden nog altijd rond door dat briljante eenrichtingsverkeer in Hsum.

Ja nee, geen mening | 23-08-12 | 10:28

@abom | 23-08-12 | 10:26 | + 0 -
Ik ken jou. Sterker nog ik ben nu acuut verliefd op jou. Ik geef jou een stomp tegen je bakkus.
Tja is toch in de relationele sfeer?

Kaas de Vies | 23-08-12 | 10:27

Ik vind het wel begrijpelijk dat hier lage prio aangegeven wordt, het is een ruzie in de relationelesfeer. Ja, grote turk had klein meisje niet mogen schoppen... Maar heel erg boeiend is het niet, er is zoveel huiselijk geweld, de politie zou er de handen vol aan hebben.
Als je een badboy interessant vind, moet je ook kunnen leven met de consequenties. Ze moet blij zijn dat ze niet meer verliefd is op de dader, er zijn genoeg meisje die bij dergelijk tuig blijven...

abom | 23-08-12 | 10:26

@hfakker | 23-08-12 | 10:23 | + 0 -
Het leuke is, de overheid holt haar verplichtingen uit (b.v. thuiszorg zelf betalent), maar verlaagt nooit belastingen. We zitten niet op te letten.

Kaas de Vies | 23-08-12 | 10:25

@Kaas de Vies | 23-08-12 | 10:07
Nu ja ach, hier wordt denk ik toch wat gedweept met het gedachtengoed van Rousseau, Hegel en Kant.
L’homme est né libre et partout il est dans les fers

We leveren macht in om een aantal collectieve zaken geregeld te hebben.
Daarmee zijn we niet als dit niet lukt, ineens bij machte het stuur zelf terug te grijpen.
Uit handen, is uit handen tralalalala, zegt de macht dan.

hfakker | 23-08-12 | 10:23

Waarom moet de politie prioriteit geven aan een meisje wat zo naief is geweest om een allochtoon vriendje nemen?? Dat is gewoon het risico wat er bij hoort. De politie kan beter de ouders arresteren ivm slechte opvoeding.

kanswaardig | 23-08-12 | 10:21

Bonnen schrijven is veel makkelijker cashen dan daadwerkelijk iets uitvoeren om het land veiliger te maken, als in
De Politie overvalt liever oude vrouwtjes op straat omdat ze te lui zijn om voor een bankoverval hun bivakmuts op te doen

Tobi | 23-08-12 | 10:20

En dit is weer zo`n reden waarom ik het mijn dochters verbied om met dit soort medelanders een relatie aan te gaan.

Tat2u | 23-08-12 | 10:19

Simpel toch? Actie! Geld inzamelen, mannetje(s) inhuren, oudere broer overtreffend laten afrossen. En als er politie verschijnt Tom Staal ter plaatse waarom nu wel.

Ginger Ted | 23-08-12 | 10:16

Doc Damage | 23-08-12 | 10:07
Pas op, je hebt ook een hoop blanke jongens die graag neger, turk of marokkaan zouden willen zijn.
Ik zie ze wel eens hier op het pleintje, ze kleden zich als Marokkanen, praten als Marokkanen en gedragen zich als Marokkanen.
Het 'Robin van Persie-syndroom' dus.
Dat houdt onder andere in dat als ze alleen zijn je maar één keer hoeft te blazen en ze schijten in hun broek, maar als ze met zijn achten zijn worden ze gevaarlijk.

Cuyahoga | 23-08-12 | 10:15

Nu snap ik Leon de Winter wel. Die jongste broer kan duidelijk een kickboksles van Hari gebruiken.

zuurkool | 23-08-12 | 10:15

Ik heb ook een jaar aan kickboxen gedaan. Ben er mee gestopt omdat de klas, behalve mij en de huisgenoot met wie ik ging, vol zat met buitenlandse jongens (en een paar meiden, maar die waren zonder uitzondering Nederlands) die maar om één reden aan het trainen waren. Intimidatie en geweldpleging. 'S nachts in het uitgaansleven zag ik die jongens hun vooroordelen over hun etnische groep versterken.

PolderBoer | 23-08-12 | 10:14

Het is wel exemplarisch voor de alertheid van de politie in Hilverdorp. Een tijd geleden liet een cultuurverrijker voor de deur van MacDonalds in de Kerkstraat een pistool vallen en stopte dat doodgemoedereerd terug in zijn zak, verder pratend met zijn matties.

Naïef als ik toen nog was, belde ik de politie - en kenners van Hlversum weten dat het bureau daar om de hoek is.

Mijn melding "er staan jongens voor MacD waarvan er tenminste één een vuurwapen heeft" leidde tot "dank u wel voor de melding meneer".

En verder....... niets. Ik heb na een uur de jongens ongemoeid zien vertrekken.

Maar..... parkeer eens verkeerd in Hilversum! Binnen tien minuten is de alerte bonnenbrigade ter plekke. Gegarandeerd.

vraagstaart | 23-08-12 | 10:13

Nou hier op Zuid valt het ook allemaal niet mee,
vraag dat maar aan de Bree!

* lolohol *

Ashtrey | 23-08-12 | 10:11

Hoe kan dit nou geen prioriteit hebben ze had wel dood kunnen zijn

Bokito ergo sum | 23-08-12 | 10:11

Het lijkt me inmiddels ook prioriteit om te stoppen met het geven van kickbokslessen aan ontspoorde jongeren die vervolgens weerloze meisjes in elkaar rammen.

doenormaal! | 23-08-12 | 10:11

@ Cuyahoga | 23-08-12 | 10:06 | + 1 -
Volgens mij deed die Pius iets met jongeren, ook getint. Maar waar is hij, als hij uitleg mag komen geven? *zucht*

BeunDeHaas | 23-08-12 | 10:10

Nanninga, je vergeet te vermelden dat dat uitgaansgeweld ook gericht was tegen - maar liefst - twee meisjes en wel door - het zal u niet verbazen - allochtone krachtwijkers. Hieruit kan een win-winsituatie ontstaan als die kickbokser uitgaat. Hoeft de politie niet meer langs te gaan bij de jongen, maar kunnen ze hem in zijn natuurlijke habitat vangen.

FrankVeer | 23-08-12 | 10:10

Ik heb het gevoel dat ons Leon deze uitglijer nog jarenlang gaat achtervolgen. Leon houdt zoveel van Nederland dat hij toch liever in LA woont. Daar is het gehalte aan pareltjes namelijk nog hoger dan hier en liefje mijn liefje wat wil je nog meer. Hoe minder blankmensen, hoe beter. Binnen de pvda is er een discussie om het woord allochtoon af te schaffen. Leon heeft alvast een voorschot gegeven voor een kandidaat-opvolger.

Prof. Dr. Ir. Toeter | 23-08-12 | 10:10

Een doodsbang meisje, dat in de toekomst misschien zwicht voor de druk en bedreigingen en de hoer mag gaan spelen. Waarna de wegkijkers van nu (hoi pvda!) weer pleiten voor het opzetten van een fonds om deze meisjes te kunnen beschermen. De zachte aanpak van nu (incidentje, relatieprobleempje, cultureel bepaald dus niets aan doen, geen prioriteit, karrevrachten begrip voor het slavernijverleden van de dader) zal uiteindelijk verstrekkende gevolgen hebben.

spanarchist | 23-08-12 | 10:10

Het was geen low kick maar een high kick. Van een low life, dat dan weer wel.

vraagstaart | 23-08-12 | 10:09

"De politie weet wie de dader is, maar het inrekenen van de jongeman heeft "geen prioriteit."

En op de Televaag schrijven ze 'geen topprioriteit'.
Waar het verschil in zit weet ik ook niet.
Helder is mij wel dat de politie het wel prima vindt zo, en zich bezig gaat houden met belangrijke zaken. Koffie halen, zo af en toe de berm in duiken met een lasergun, en stoepfietsers keihard beboeten.
Pure gok natuurlijk...

BeunDeHaas | 23-08-12 | 10:09

laf, walchelijk etc. Maar gaan we hier nu iedere vechtpartij bespreken?

De Treinende Rechter | 23-08-12 | 10:09

Voorbeeldje 468435484 ... Men leest het, is verontwaardigd, reaguurt misschien zelfs en gaat over tot de orde van de dag.

En op 12 september is men deze en alle andere 468435483 voorbeelden weer vergeten.

Ieder volk krijgt de leiders die het verdient.

James Lastig | 23-08-12 | 10:08

Als Leon de Winter leest dat mevrouw Nanninga hem 's lands Grootste Denker noemt, dan kan die vast niet van zijn piemeltje afblijven. Fap fap.

Strohond | 23-08-12 | 10:07

Ik snap die meisjes ook niet trouwens. Het is de holy grail om een neger, turk of marokkaan als vriend te hebben. Ze willen allemaal zo graag een bad boy. En daar hoort klappen vangen wel een beetje bij vanzelf. Te gek voor woorden! Meisjes der lage landen, een blanke is misschien niet zo stoer. Maar je wordt met respect behandeld en niet geslagen...

Doc Damage | 23-08-12 | 10:07

"
Geen topprioriteit

Voor- en achternaam van de dader zijn bekend. De politie heeft de zaak in behandeling, maar geeft er geen topprioriteit aan. De verdachten zijn nog niet gehoord.
"

Goh, je verwacht het niet. Te druk met verkeerscriminelen zeker.

kapotte_stofzuiger | 23-08-12 | 10:07

Wat een held, een 14 jarig meisje in elkaar laten slaan door je grote broer, inderdaad een parel voor de maatschappij, die jongen komt er wel.

[R-COM]Glimmerman | 23-08-12 | 10:07

Om bij de politie een klacht te moeten neerleggen moet je belanghebbende zijn. Zijn wij niet allemaal belanghebbende indien de politie dit soort zaken laat liggen?

Mijnheer de agent, OM etc. Wij hebben een contract. Jullie beschermen ons en wij betalen belasting. "Contrat Social". Maar jullie beschermen 1 van onze burgers niet. Dit maakt dus iedereen nu belanghebbende om te klagen.
Heeft iemand het verbalisantennummer van de agent? Kunnen we allemaal ons beklag doen.

Kaas de Vies | 23-08-12 | 10:07

Ik kan mij niet voorstellen dat de PVV slechts op 15 zetels staat als je al dit soort berichten leest.

Mazzeltov | 23-08-12 | 10:07

Organisatoren van beurzen voor de rijken, joodse schrijvers, ze dwepen met criminele Arabieren. Nu nog een lintje van de Keunigin en een rondvaart door de grachten voor Badr. Geert is onze redding. *laatste strohalm grijpt*

Normpje | 23-08-12 | 10:06

En toch gaan er jaarlijks miljoenen subsidie naar vechtsportcursussen voor zwakbegaafden.
Het houdt ze een beetje van de straat hè.

Cuyahoga | 23-08-12 | 10:06

Kaas de Vies | 23-08-12 | 10:02
Mogelijk dat Johan Derksen daarom ook geen fan is van vrouwenvoetbal.

Strohond | 23-08-12 | 10:05

Een low kick is volgens mij gericht op het bovenbeen en de daar aan bevestigde spieren...

Doc Damage | 23-08-12 | 10:04

Wat doe jij voor een werk? Ik ben journalist dwz ik schrijf stukjes over uit de telegraaf en plaats die op een website.

Troost J.E. | 23-08-12 | 10:04

In plaats van zelf doen je grote broer vragen een meisje het mishandelen. Ik maar denken dat dit tinnef niet lager kan zinken maar ze blijven me verbazen.

Godsammekraken | 23-08-12 | 10:04

Ja dames. Bad boys zijn echt zoooooo aantrekkelijk.

die ene van daarzo | 23-08-12 | 10:04

A propos highkick.... www.telegraaf.nl/binnenland/12813607/_... dat u niet denkt dat ik een beetje loos zit te commenten. Rollins is oplossingsgericht. #samen-komen-we-er-wel-uit.

Rollins | 23-08-12 | 10:04

Wat een ontzettend raar standpunt neemt die de winter in. Het knaagt al bijna een week aan mijn brein. Is hij verliefd? Stockholm-syndroom?
Waarom moet hij zo in de bres springen voor deze jongen, omdat hij 1 keer zijn piemeltje mocht schudden in het Okura?
Voorbeeld voor Marokkaanse jeugd, ja dat zien we vaak in de praktijk terug. Goed voorbeeld, doet volgen. Nu al 6 aangiftes van mishandeling. Nou is hij uiteraard nog niet veroordeeld, maar om hem nu direct als voorbeeld te stellen, gaat ook wat ver niet?

Hij doet net alsof deze man 3 km/h te hard heeft gereden. Het zijn vrij ernstige verdenken met feitelijke ernstige gevolgen voor de slachtoffers. Lijkt wel of hij een klap van de molen heeft gehad of van Badr.

Hij schijnt het ironisch bedoelt te hebben, maar dat geloof ik niet. Heeft hij zelf al op dat artikel gereageerd?

Kaas de Vies | 23-08-12 | 10:04

Het is toch wel heel low om een meisje te kicken. Maar ja het verrijkt wel de cultuur, nietwaar. Kuch...

c.onjo | 23-08-12 | 10:03

@Nanninga
Een lowkick op het hoofd? Is het meisje een dwerg? Lag ze al op de grond? Anders gewoon een highkick.
Voor de rest, wat een held weer, daar moeten we er meer van hebben.
Politie doe je werk, haaldit gajes van de straat.

Zure Boer | 23-08-12 | 10:03

Leon de Winter is Joods, dus die kijkt sowieso neer op het gepeupel.

Strohond | 23-08-12 | 10:03

Een turks vriendje... dat kan toch best? Hij is heel lief en heeft een BMW 3 Cabrio.

fail | 23-08-12 | 10:02

Sommige mensen nemen vrouwenvoetbal erg letterlijk.
Moeten we koesteren dit soort mensen.

Kaas de Vies | 23-08-12 | 10:02

De multikulti is mislukt mensen.

Cuyahoga | 23-08-12 | 10:02

Zo meen eens! Geef die vrouw een lintje!

Rollins | 23-08-12 | 10:00

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken