Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

#TK2012: Tom Staal plakt verkiezingsposters

jezusredttomstaallol.jpg Verkiezingstijd, wie wordt er niet schijtziek van? Canvassende politici, ongevraagd foldertjes door de brievenbus en natuurlijk verkiezingsposters. Heel. Veel. Verkiezingsposters. Wie de TK-propaganda ook helemaal beu is: lieve baardmans en gristenmalloot Joop van Ooijen. De wereldberoemde trololo-boer uit Giessenburg met zijn jezusdakpannen PWNT de lokale politiek door zijn evangelische flyers over de verkiezingsposters te plakken. Landelijke politiek meteen boos natuurlijk. Gedreig met dwangsommen. En dat terwijl Jan een hartstikke geschikte kerel is. Vindt alles best. Zo mocht Tom Staal mee in zijn VW om wat zelfgemaakte posters te verspreiden. Tom ♥♥♥ Jezus.

Reaguursels

Inloggen

Hij is weer fijn...

da wizard | 11-08-12 | 16:27

@Stormageddon | 11-08-12 | 15:49

Ok;)

pius | 11-08-12 | 15:56

@pius | 11-08-12 | 15:28
Waarom zou ik stemmen voor een instituut waar ik niet achter sta, waarbij de stem sowieso verloren gaat en er geen keuze is, en dat bovendien amper nog enige zeggenschap heeft omdat alles al in Brussel is voorgekookt? Nee, ik stem niet. Ik geef geen goedkeuring aan het systeem en het instituut "staat".

Stormageddon | 11-08-12 | 15:49

@Stormageddon | 11-08-12 | 14:33

Dat van die bankdirecteur ben ik met je eens. Maar jij stemde toch niet of wel?

pius | 11-08-12 | 15:28

@pius | 11-08-12 | 14:14
Omdat ik van het geroofde geld in elk geval nog mooie sport op TV krijg. Een bankdirecteur is zelf een rover, dat ten eerste. Ten tweede gaat de vergelijking niet op. De bankdirecteur heeft niks aan het bloemetje, ik heb wel wat aan een mooie sportprestatie die ook door mijn geld tot stand is gekomen omdat ik individuele krachtmetingen boeiend en interessant vind om naar te kijken en ik zou daar vrijwillig ook wel voor betalen. (Wat ik ook al doe door vrijwillig niet-spelend lidmaatschap van diverse sportverenigingen.)

En inderdaad: het argument dat er "goede" dingen met geroofd geld gedaan worden is geen rechtvaardiging van de roof. Het doel heiligt de middelen niet. Een collectief dat bij mij aanklopt en vraagt om een bijdrage voor een goed doel kan misschien een donatie krijgen als ik achter het doel sta of daar zelf profijt van heb of misschien ooit krijg. De overheid doet dat niet. Die rooft, geeft uit en vraagt achteraf: vond je dat wat? Ja of ja (want we gaan gewoon door met roven en uitgeven hoe wij het goeddunken)? Die keuze heet dan: verkiezingen.

Stormageddon | 11-08-12 | 14:33

@pius | 11-08-12 | 14:14

ban=bank

pius | 11-08-12 | 14:19

@Stormageddon | 11-08-12 | 13:56

In je laatste zin van je gelinkte tegel evenals in je eerste alinea spreek je jezelf tegen.

Waarom zou je in godesnaam enthousiast zijn als mensen iets goed doen met van jou gejat geld bijvoorbeeld.

Dat is hetzelfde als dat een bankdirecteur enthousiast zou zijn als een bankovervaller zijn eigen vrouw een bloemetje geeft van zijn van de ban geroofde geld. En zo kan ik nog wel een aantal voorbeelden verzinnen.

Een nogal ledige zienswijze wat mij betreft.

Wel een knap geconstrueerd argument rondom land en staat overigens.

Dat pleit dan wel weer voor je.

pius | 11-08-12 | 14:14

@Stormageddon
Juistem.

Bakito | 11-08-12 | 14:12

@brutus68 | 11-08-12 | 14:02
Omdat het niks is, "Nederlanderschap". Het is een gedwongen, opgelegd en verplicht aangeknoopt labeltje door je inschrijving bij de burgerlijke stand. Het is geen identiteit, het is een eigendomsbewijs van de staat over jouw lijf, jouw leven en jouw opbrengsten.

Stormageddon | 11-08-12 | 14:10

@Stormageddon | 11-08-12 | 13:56

Waarom zou je je schamen voor je afkomst? Ik vermijd Nederlanders ook in het buitenland, maar ik schaam me niet voor mijn Nederlanderschap. Ik heb bv over het algemeen niets met Amerikanen, maar ik ken ook hele vriendelijke, oprechte en weldenkende Amerikanen...

brutus68 | 11-08-12 | 14:02

@neemjemoederindemali | 11-08-12 | 13:48
Overigens verdiend door import van arbeid uit de provincie.

Stormageddon | 11-08-12 | 13:59

@pius | 11-08-12 | 13:26
Bullshit.
www.geenstijl.nl/mt/archieven/2012/08/...

Het is andersom: Door het feit dat het mede door mijn belastinggeld (dat afgedwongen geroofd is) wordt betaald, mag ik ook verwachten dat er prestaties voor worden geleverd. De sporters doen dat dit jaar op de OS heel behoorlijk en daar kan ik dan heel enthousiast over zijn.

Een oranje hemdje appelleert niet aan mijn niet-bestaande nationale gevoelens, ik heb niks met de staat. Ik heb wel wat met mijn land, maar dat zijn twee heel verschillende dingen. De grenzen van wat ik "mijn land" noem lopen dan ook niet langs nationale grenzen.

Verder ben ik ook nooit een Nederlander. In het buitenland distantieer ik mij van Nederlanders, ik blijf ver uit hun buurt en ben ik niet "Dutch", maar "I live in the Netherlands". Subtiele verschillen.

Stormageddon | 11-08-12 | 13:56

neemjemoederindemali | 11-08-12 | 13:48
De wereld is niet eerlijk. Dat zou je moeder je toch wel een keer vertelt hebben.

Strohond | 11-08-12 | 13:56

@ neemjemoederindemali
Niet al dat schittert, is rood.

Enfin, ik hoor het wel als je er klaar voor bent.

Bakito | 11-08-12 | 13:51

@Strohond | 11-08-12 | 13:37

Ongetwijfeld wordt er veel geld verdiend door de Rotterdamse haven, mijn punt was alleen dat er in Groningen en Drente ordinair is geroofd. Ik heb nimmer beweerd dat Rotterdammers geen harde werkers zijn en dat er veel geld wordt verdiend.

neemjemoederindemali | 11-08-12 | 13:48

@Bakito | 11-08-12 | 13:28

Dat valt me dan nog weer mee van je, meestal leggen socialisten de rekening bij een ander neer.

neemjemoederindemali | 11-08-12 | 13:45

neemjemoederindemali | 11-08-12 | 13:18
Zo'n beetje alles gaat boven Groningen.
Nog iets, 20% van het BNP wordt verdiend in Rotterdam

Indoneesje | 11-08-12 | 12:55
Jouw Indonesische voorouders zijn ongetwijfeld erg trots op jouw.
Wat jij nodig hebt is een pak voor je billen.

Strohond | 11-08-12 | 13:37

Lijkt me een vriendelijke man, Joop. Hoewel ik zijn gedachtegoed niet deel, vertrouw ik hem meer dan al die politici bij elkaar.

brutus68 | 11-08-12 | 13:30

@neemjemoederindemali
Dat tooltje kan ook op iPhone ?

Natuurlijk delen we de rekening.

Bakito | 11-08-12 | 13:28

@Stormageddon | 11-08-12 | 13:17

Je onbegrip waar het de menselijke aard betreft blijft me verbazen. De ultieme homo theoreticus.

En natuurlijk ben je geen nationalist, behalve als het hockeyteam goud wint of een genationaliseerde Antilliaan de 100 meter finale haalt.

Dan juich je en besprenkel je ze met oranje gekleurde zegeningen in de draden alsof je het zelf hebt gepresteerd. En heb je gen enkel bezwaar tegen de subsidies die ten grondslag aan deze prestaties hebben gelegen.

Zo ben je dan ook wel weer.

pius | 11-08-12 | 13:26

@Bakito | 11-08-12 | 13:24

Op mijn kosten zeker?

neemjemoederindemali | 11-08-12 | 13:26

@Bakito | 11-08-12 | 13:22
Ik ben geen nationalist en geen neoliberaal (wat dat ook moge betekenen).

Stormageddon | 11-08-12 | 13:25

@Bakito | 11-08-12 | 13:22

Btw, doe eens een keer dat atmos tooltje installeren en ga werken met chrome, een stuk makkelijker voor jou en leesbaarder voor ons.

neemjemoederindemali | 11-08-12 | 13:25

eerstneukendanpraten | 11-08-12 | 12:31
Het doet me deugd te lezen dat je ongeschikt was voor deze charlatan.
;)

Teun van het Tuinpad | 11-08-12 | 13:24

@neemjemoederindemali
Het was een poging om een afspraak te maken voor een etentje.

Bakito | 11-08-12 | 13:24

@Stormageddon
Ik ben de krakende kunstenaar, jij de neoliberale nationalist. Zo'n rollenspel moet natuurlijk wel van twee kanten komen. doe eens niet zo chagrijnig... ;)

Bakito | 11-08-12 | 13:22

@Bakito | 11-08-12 | 13:07
Dat is een hele goede vraag. Nederlandse regio's moeten wat mij betreft helemaal niks delen. Het probleem zit 'm in dat woordje "moeten". Er moet helemaal niks. Als de regio's willen samenwerken en ze willen gezamenlijk optrekken zoals in de Republiek der Zeven Verenigde Nederlanden, dan kan dat. Maar alleen op basis van gelijkwaardigheid, vrijwilligheid en met zeggenschap.

Stormageddon | 11-08-12 | 13:22

@Bakito | 11-08-12 | 13:02

Ah, vandaar dat we nu zitten met een staatschuld van ruim 400 miljard, hoe doen ze dat in Noorwegen ook al weer?

neemjemoederindemali | 11-08-12 | 13:20

@Bakito | 11-08-12 | 12:58

Ik snap je punt helemaal niet, je stelt dat *kuch* de randstad betaald voor Groningen en Drente terwijl het juist volledig andersom is, de *kuch* randstad heeft Groningen en Drente volledig leeggezogen onder het motto, we jatten hun olie en gas en daarna kunnen ze doodvallen.

Ter compensatie zou er werkgelegenheid naar bvb Groningen komen. De voormalig PTT zou bvb geheel worden verhuist naar Groningen, daar is een wijk van 10.000 huizen voor gebouwd, uiteindelijk is het niet doorgegaan en werd de Groningse bevolking wederom keihard in haar aars genomen, voor de zoveelste keer.

Honger heb ik niet, dat zal ook niet snel gebeuren, wel verwacht ik over niet al te lange tijd hongerige randstedelingen op mijn erf, smekend om een half verrotte aardappel of een kommetje melk.

neemjemoederindemali | 11-08-12 | 13:18

@Bakito | 11-08-12 | 12:37
En bovendien ben ik geen nationalist, ik ben tegen overheden en bureaucratie, ook tegen nationale overheden. Hoe meer en groter een overheid, hoe minder individuele autonomie. Een nationale staat zegt mij hoegenaamd helemaal niks. Ik ben voor het waarborgen van de natuurlijke rechten van de kleinst mogelijke minderheid: het individu.

Ik ben dus tegen elke gedwongen inperking, gedwongen knechting, roof met dwang van de vruchten van arbeid zonder zeggenschap over de besteding door een anonieme, amorfe instelling die volkomen fictief is en alleen op papier bestaat maar wel zeggenschap claimt over individuen. En voordat je begint over wegen en collectieve voorzieningen: als ik die nodig heb dan betaal ik er wel voor. Het toverwoord in dezen is dan: Vrijwillig. Ik ben niet tegen collectieve voorzieningen, zolang ze vrijwillig zijn. Het is niet zo moeilijk allemaal.

Als ik me collectief wil verzekeren tegen arbeidsongeschiktheid en ik heb de keuze uit een vrijwillige coöperatie zonder winstoogmerk met individuele zeggenschap van de leden gevestigd in Estland, of een commerciële corporatie met winstbejag in Nederland, dan kies in voor Estse coöperatie. Noem mij dan maar een nationalist.
Sukkel.

Stormageddon | 11-08-12 | 13:17

@Strohond | 11-08-12 | 12:45

Volgens mij ook maar indoneesjes staan daar anders in uiteraard.

Hoe kan het ook anders.

pius | 11-08-12 | 13:16

@Bakito | 11-08-12 | 12:37
Hoeveel olie is er uit de Drentse bodem gehaald door de NAM? en waar zijn de centen gebleven?? niet in Drenthe.

ÎÎÎ ReBeL ÎÎÎ | 11-08-12 | 13:15

@Che_cuevara | 11-08-12 | 12:34

Deze opmerking is net net zo schrijnend als de randjes van een onderbroek na het uitlopen van de Nijmeegse vierdaagse.


pius | 11-08-12 | 13:11

@Stormageddon
Dat is geen antwoord op mijn vraag. Waarom moeten Nederlandse regio's wel hun welvaart delen, maar is het op Europees niveau ineens diefstal.?

Volgens mij zijn we het namelijk eens, maar durf jij dat niet toe te geven, bang dat de linkse Bakito je libertarische spierballenimago beschadigt.

Bakito | 11-08-12 | 13:07

@neemjemoederindemali
Kom op schat, die aardgasbaten zijn geïnvesteerd in zorg, onderwijs en infrastructuur. Dat zijn toch niet puur linkse hobby's?

Bakito | 11-08-12 | 13:02

Sympathieke vent. Laat hem zijn postertjes maar plakken. Hij is geloofwaardiger dan alle politici bij mekaar. Ik ga denk ik ook eens een wijntje bij hem gaan drinken. Santé !

Nonkel Frituur | 11-08-12 | 13:02

@zeg maar jansen | 11-08-12 | 12:55

Nee, tenzij de definitie van een godwin ineens is veranderd.

neemjemoederindemali | 11-08-12 | 13:00

@Bakito | 11-08-12 | 12:37
Dat is baarlijke nonsens. Groningen heeft heel Nederland zoals het er nu bijligt betaald. Dat ten eerste. Ten tweede kunnen landen zelf hun infrastructuur wel aanleggen, is werkgelegenheid geen overheidstaak en heeft een supranationale overheidsinstelling als de EU geen enkel bestaansrecht, geen enkel democratisch mandaat en geen draagvlak.

Wanneer sterkere landen meer bijdragen dan zal dat een vrijwillige keuze moeten zijn, geen dictaat. Het probleem met de EU is dat de gezamenlijke netto-ontvangers de netto-betalers dicteren te betalen en bij meerderheid de zeggenschap over de besteding hebben.

Als dat in jouw boekje "samenwerking" is, dan waren de perioden 1795-1813 en 1940-1945 dat ook. Normale mensen met verstand noemen die tijden bij hun echte naam: Bezetting.

Stormageddon | 11-08-12 | 12:59

@neemjemoederindemali
Linksom of rechtsom. Je snapt mijn punt.

Heb je al honger trouwens?

Bakito | 11-08-12 | 12:58

@Bakito | 11-08-12 | 12:52

Pleur een eind op zeg, we hebben al eeuwen handel gedreven, in de gouden eeuw hebben we daarmee een vermogen verdiend. Daarnaast hadden we ooit een bloeiende industrie. De aardgas, olie en kolen opbrengsten zijn verkwanselt aan allerlei hobby's van linkse clubjes die nu nog steeds denken dat het geld aan bomen groeit. Mensen die nog steeds niet snappen dat andere mensen keihard werken voor het geld dat zij rondstrooien alsof het pepernoten zijn.

neemjemoederindemali | 11-08-12 | 12:58

Indoneesje | 11-08-12 | 12:55 Pot-ketel.

Ik zie een hoop racisme in jouw tegel staan.

zeg maar jansen | 11-08-12 | 12:57

Strohond | 11-08-12 | 12:45 | Hoe jij ineenkeer bij Westerlingen uitkomt verbaast me echt. Niets is lachwekkender dan Blanke Nederlanders te zien die hun eigen ras + huidskleur haten. Puur en alleen vanwege de geschiedenis van de blanke man. Dat neemt niet weg dat in de 'Westerse' landen inclusief Japan en Korea de welvaart stukken groter is dan elders in de wereld. Dat heeft voornamelijk te maken met de cultuur in die bepaalde landen. Dat westerlingen dan graag met hun vingertje zwaaien is dan ook volkomen terecht. Of wil je zeggen dat de vrouwen cultuur in Afghanistan zoveel beter is of het kasten systeem in India.
Bakito | 11-08-12 | 12:41 | Ongeloofelijk hoeveel stront eruit jou muil komt! Als werkgevers zo racistisch zijn waarom zie je dan zoveel Aziaten (Indische,Chinezen etc) dan wel aan het werk? En ook bij grote bedrijven? Of zou het liggen aan de werklust, motivatie en culturele achtergrond dat sommige 'medelanders' veel moeilijker aan een baan komen. Niets irritanter dan een 'blanke' Nederlander die een allochtoon standaard ziet als zijnde een soort bedreigde dierensoort. Ik hoef je medelijden en medeleven niet eikel! Doorzettings vermogen, professionaliteit, motivatie, leergierigheid en fatsoen brengen je veel verder dan je eigen falen continu af te schuiven op je huidskleur of culturele achtergrond.

Indoneesje | 11-08-12 | 12:55

neemjemoederindemali | 11-08-12 | 12:54 Zie ik daar nou een godwin tussen staan?

zeg maar jansen | 11-08-12 | 12:55

@Bakito | 11-08-12 | 12:50

Ik bedoel dat het gas uit Groningen en de olie uit Slochteren toch echt is verkwanselt en dat de opbrengsten zijn gepompt in de randstad. Groningen en Drente kunnen verder doodvallen, over steeldieven gesproken.

En dan heb ik het verder nog maar niet over de kolenmijnen in Limburg. In de oorlogsjaren wisten die randstedelingen met hun grote bek het platte land ook aardig goed te vinden. Overigens staat die tijd er weer aan te komen, met dank aan politieke lafbekken.

neemjemoederindemali | 11-08-12 | 12:54

@eerstneukendanpraten
Goed punt. Onze welvaart is niet dankzij onze superieure volksaard, maar grotendeels het geluk dat er wat gratis aardgas in de grond zit. Waarom zou je geluk niet delen?

Bakito | 11-08-12 | 12:52

@Bakito | 11-08-12 | 12:37
je snapt het verschil niet tussen samenwerken en problemen importeren?
Uiteraard moet er worden samengewerkt. maar dat betekend niet dat we de gebreken en tekortkomingen van anderen moeten overnemen. daar word namelijk niemand beter van.

damnschreeuwer | 11-08-12 | 12:50

@neemjemoederindemali
Nee, ik bedoel dat er binnen Nederland ook grote verschillen zijn. Sommige regio's kosten per saldo ook geld. Afstoten dan maar?

Bakito | 11-08-12 | 12:50

Indoneesje | 11-08-12 | 12:35
Volgens mij zijn het juist de westerlingen die denken de waarheid in pacht te hebben en altijd en eeuwig met hun vingertje staan te zwaaien naar de rest van de wereld.

Strohond | 11-08-12 | 12:45

@ Bakito 12:37

Diep onder mijn voeten zat ooit eens tweeduizendmiljard kuub aardgas en daar is nog ongeveer de helft van over. Waar denk je waar dat geld voor 99% naat toe is gegaan? Naar projecten buiten de provincie Groningen!

eerstneukendanpraten | 11-08-12 | 12:45

Bakito | 11-08-12 | 12:06 |
Daar memoreert u nog eens mooie tijden !
Helaas hebben Tatcher-Reagan daarna het joodsch-economische Friedmann model omhelst.Dat van: de sterkste overleven in tijden van oorlog hongersnood en bewust gecreëerd economisch verval.

Ratzing. | 11-08-12 | 12:44

@Bakito | 11-08-12 | 12:37

Je bedoeld dat de randstad Groningen en Drente financieel heeft leeggezogen?

neemjemoederindemali | 11-08-12 | 12:44

pius | 11-08-12 | 12:19

Ik vind dat niet verbazend, wij Nederlanders hebben nou eenmaal die VOC mentaliteit ((C) Balkenende) in onze genen, al zijn er momenteel ernstig zieke Eurofielen (ja dat is een ziekte en kwaadaardiger dan kanker) die pagina's uit ONS verleden zouden willen scheuren ter meerdere glorie van het 4e reich.

(c)ZWITSUL | 11-08-12 | 12:42

@Che_cuevara
Dat wordt schromelijk overdreven. Als autochtone Nederlander heb je altijd nog een gigantische voorsprong in deze maatschappij. Zeker gezien
het feit dat 1 op de 3 werkgevers racistisch is....

Bakito | 11-08-12 | 12:41

@Stormageddon
Om grote uitdagingen aan te gaan, zoals bestrijding van
milieuvervuiling, wegenaanleg en werkgelegenheid, zul je als Europa financiële armslag moeten hebben. Dat de sterkere landen wat meer bijdragen lijkt ne logisch.

Op nationaal niveau betaalt de randstad ook voor achtergebleven provincies als Drenthe en Groningen. Maar daar hoor ik nationalisten als jij nooit over. #hypocriet

Bakito | 11-08-12 | 12:37

Toen ik de foto van die golf zag, dacht ik dat er weer een Marokkanen-item aan zou komen. Thom Staal in een Golf, 't moet niet erger worden.

FrankVeer | 11-08-12 | 12:36

Verzanden in kritiekloze elkaarpijperij is nu eenmaal de reflex van de angstigen in tijden als deze.
pius | 11-08-12 | 11:28

Pats-Boem-Raak!

Strohond | 11-08-12 | 12:36

@Stormageddon | 11-08-12 | 12:32

Het enige voordeel van de vijandige overname van ons land door de EU banksters is dat er tot nu toe nog geen oorlogsdoden zijn gevallen. In ruil daarvoor mogen we eeuwig schuldslaven zijn, met dank aan de politieke lafbekken.

neemjemoederindemali | 11-08-12 | 12:36

Soms moet je jezelf eens afvragen wie nu daadwerkelijk de grootste bedreiging vormen voor de Nederlandse samenleving. Idealisten en globalisten dromen van 'de perfecte' wereld. Een wereld waar iedereen elkaar helpt,respect voor elkaar heeft en iedereen denkt zoals zij dat graag willen. Dit druist tegen alle menselijke aspecten in. De samenleving is niet maakbaar. Immers hoe tolerant moeten we zijn tegen de intolerantie van andere. De gedachtes van deze lui zijn net zo gevaarlijk als alle andere ideologische stromingen. Want zij menen immers altijd de waarheid in pacht te hebben verwijzend naar hun zogenaamd hogere intelligentie. Nog frustrerender is dat ze ook hier op GS menen hun opdringerige mening te moeten verkondigen alszijnde de waarheid. Ook in de politiek zitten er teveel luchtfietsers en dagdromers (pvda,d66,groenlinks). Denkend dat alleen zij de samenleving kunnen vormen. Zonder het te weten vormt de achterlijkheid van deze groep voor het ontstaan van de PVV en misschien nieuwe toekomstige Geertjes. Maar ook de toekomstige Geertjes zullen door diezelfde groep worden uitgemaakt voor xenofoben,achterlijken,racisten en facisten. Net zolang totdat iedereen gedwongen zoals hun denkt. Je kunt je dan afvragen hoe 'democratisch' deze mensen zelf zijn.

Indoneesje | 11-08-12 | 12:35

@Bakito | 11-08-12 | 12:32
Dat kan wel waar zijn.
Maar de fel overdreven liefdesverklaringen richting andere culturen van sommige partijen is gewoon walgelijk.

Che_cuevara | 11-08-12 | 12:34

@ Bakito 12:28

Ik hoor je wel weer ergens in oktober of zo als Spanje op knappen staat.

eerstneukendanpraten | 11-08-12 | 12:32

@aardt
Precies. We leven in een prachtig land, maar we kunnen op micro- en macroniveau best wel wat opsteken van de rest van de wereld. De vijandigheid richting andere culturen van sommige politieke partijen is dan ook van de pot gerukt...

Bakito | 11-08-12 | 12:32

@Bakito | 11-08-12 | 12:28
Maar de EU is geen internationale samenwerking, dat is een vijandige overname. Er wordt niks samengewerkt, een vreemde, artificiële mogendheid dicteert wat wij moeten doen en waar onze belastingcenten naar toe gaan zonder dat wij daar zeggenschap over hebben.
Dat is niet wat ik onder samenwerking versta.

Stormageddon | 11-08-12 | 12:32

-weggejorist-

petrossa | 11-08-12 | 12:31

Om de een of andere reden vind ik deze mop wel toepasselijk bij dit item.

Freddie Heineken komt bij de Paus op bezoek en zegt:
“Ik geef u 1 miljoen euro als u in uw gebed in plaats van: “geef ons heden ons dagelijks brood” eens zegt: “geef ons heden ons dagelijks bier”. “Onmogelijk” wimpelt de Paus zijn voorstel af.

Een jaar later komt Freddie opnieuw naar de Paus en biedt hem nu 5 miljoen euro. Weer weigert de Paus. Als de Freddie voor de derde keer de Paus komt smeken of hij nu “geef ons heden ons dagelijks bier” wil zeggen, nu voor 20 miljoen euro, aarzelt de Paus en belt zijn secretaresse:”Wanneer loopt dat contract met die bakker af?

neemjemoederindemali | 11-08-12 | 12:31

@ Teun 12:24

Heb me zelf ooit eens met een stuk of 15 anderen aan een collega van hem laten onderwerpen voor een optreden van de man. Ik werd volledig ongeschikt verklaard voor het optreden van die avond. Een stuk of 10 gingen wel door. Die roken die avond aan hun stinkstokken alsof het parfum was, blaften op commando het Wilhelmus en meer van die dingen. Wel knap idd. En wat die jongens betreft: die zijn waarschijnlijk ergens een diepe vaart ingereden en worden over vijf jaar bij de volgende baggerbeurt gevonden, althans wat er dan nog van over is...

eerstneukendanpraten | 11-08-12 | 12:31

rechtvaardigerechter | 11-08-12 | 10:55
Waar maak je je druk om?
Turks is in Holland een dialect, net zoals Fries, Twents en Volendams.
Allemaal even onverstaanbaar.

Strohond | 11-08-12 | 12:29

@ mothersfinest | 11-08-12 | 11:41 |

"Maar ben het inderdaad eens dat er op een schip maar één kapitein hoort te zijn"

Een waar woord, maatje.
Een waar woord.

Kapitein Sjaak Mus | 11-08-12 | 12:29

@damnschreeuwer
Nee hoor. Ik hou van mijn land, inclusief kortzichtige roeptoeters als jij. Daarom vind ik internationale samenwerking zo belangrijk, om onze welvaart en beschaving op lange termijn te waarborgen i.p.v. weg te rotten achter de dijken...

Bakito | 11-08-12 | 12:28

eerstneukendanpraten | 11-08-12 | 12:22
Dan moet je wel goed zijn.
Vind je niet ?

Teun van het Tuinpad | 11-08-12 | 12:24

@ Ratzing 12:17

Meen me te herinneren dat een complete auto met drie jongens erin na een voorstelling van hem te hebben bezocht compleet in lucht is opgegaan. Auto en jongens zijn volgens mij tot op de dag van vandaag nog steeds zoek.

eerstneukendanpraten | 11-08-12 | 12:22

@Ratzing. | 11-08-12 | 12:17
dat is toch die kerel die van lucht geld kon maken?

damnschreeuwer | 11-08-12 | 12:20

@(c)ZWITSUL | 11-08-12 | 12:09

Het is verbazingwekkend om te zien hoe internationaal georiënteerd nationalisten zijn en hoe nationaal georiënteerd internationalistisen zijn als je de praktijk erop naslaat.

Logische paradoxen noem ik dat.

pius | 11-08-12 | 12:19


eerstneukendanpraten | 11-08-12 | 10:58 |
Dan is Hans Klok ook Jezus!
*
Vergeet Rasta Rostelli niet.Die laat mensen een citroen eten die smaakt alsof het een Lafite Rothschild is.
Toch ook ´n soort Jezustruuk.

Ratzing. | 11-08-12 | 12:17

"Weg met ons! Weg met ons! Weg met ons!"
Bakito | 11-08-12 | 12:06 |

damnschreeuwer | 11-08-12 | 12:14

@Bakito | 11-08-12 | 11:38
Dat komt omdat Duitsers beleefder zijn op de weg, geeft veel meer rust.
En het Frans onderwijssysteem is ook beter (zolang ze het nog kunnen betalen).

aardt | 11-08-12 | 12:12

@ pius | 11-08-12 | 11:40 | + -2 -

nog bezopen van gisteren ?

(c)ZWITSUL | 11-08-12 | 12:09

@damnschreeuwer
Zelfs de Amerikanen snapten na WO2 dat je landen aan de afgrond financieel moet steunen. Zelfs de Amerikanen.

Economische malaise of Anarchie in omringende landen zou ons fataal worden, hoe verleidelijk het ook is om kortzichtig als jij te denken...

Bakito | 11-08-12 | 12:06

@damnschreeuwer | 11-08-12 | 11:59

Natuurlijk wel. Door de recentere geschiedenis heen hebben andere volkeren meebetaald aan onze voorzieningen.

Waarom zouden we het niet een keer omdraaien.

pius | 11-08-12 | 12:05

@zeg maar jansen | 11-08-12 | 11:52

Het meest onwelgevallige dient gekoesterd en begrepen te worden. Dat is het adagium van de ware democraat.

Igor Mortis begrijpt dat.

pius | 11-08-12 | 12:02

Verkiezingstijd, wie wordt er niet schijtziek van?
*
Ik niet.Na die Gristelijke gluiperd van Balkenende heb ik het ware gezicht van de politiek gezien.
Geen enkele belangstelling of vertrouwen in die egotrippertjes die met een achterlijk godtgeloof en andere falsificaties een heel land in hun leugen mee proberen te slepen.Wat lichte ergenis zo nu en dan.
'Ze doen maar' in deze schijndemocratie in dit duitse koninkrijk.
Republikein da´s pas fijn !

Ratzing. | 11-08-12 | 12:02

@diseth_
Dus als je kanker krijgt en niet meer kunt werken, mag je niet meer stemmen?

Bakito | 11-08-12 | 12:02

@Bakito | 11-08-12 | 11:38
dan lees je dat verkeerd.
wat ik bedoel is dat wij niet betalen aan de duitse wegen. Duitsland betaald onze wegen ook niet. Maar waarom dan wel halve dorpen in Marokko of Suriname onderhouden met nederlands geld omdat ze ooit in NL een uitkering hebben aangevraagd?

damnschreeuwer | 11-08-12 | 11:59

@mothersfinest | 11-08-12 | 11:41

Als de baren woelig zijn is dat zeker een idee. Al weet ik niet of het ook werkt bij goed zeilweer.

pius | 11-08-12 | 11:54

-weggejorist-

IgorMortis | 11-08-12 | 11:53

@eerstneukendanpraten | 11-08-12 | 11:43
Daarom; censuskiesrecht. Enkel mensen die per jaar netto bijdragen aan de staatskas mogen stemmen.

Wie betaalt, bepaalt. En dat moet ook zo zijn met overheidsuitgaven.

dlseth_ | 11-08-12 | 11:52

IgorMortis | 11-08-12 | 11:52 Hoi, langmeeloper.

zeg maar jansen | 11-08-12 | 11:52

-weggejorist-

IgorMortis | 11-08-12 | 11:52

@ zeg maar Jansen 11:48

Die zou het ook nog eens best kunnen zijn idd.

eerstneukendanpraten | 11-08-12 | 11:51

eerstneukendanpraten | 11-08-12 | 11:43 |
Vrouwen en allochtonen stemmen overwegend links, dus die theorie zou wel eens kunnen kloppen.

sjaakdeslinksesul | 11-08-12 | 11:51

Weet je, ik heb het weer een beetje gehad met dat getrol.
Ik vindt dat iedereen recht heeft om zijn gal te spuwen maar ik heb een hekel aan mensen die expres proberen het humeur van anderen te verpesten gewoon omdat het kan.
Van die zielige kinderen die poten uit vliegen trekken, mieren met een vergrootglas verbranden en kikkers opblazen en vroeger niet op tijd hulp hebben gehad en nu menen hier de boel te moeten verstieren.

Dus doe de meerderheid hier een plezier, flikker op.
Neem een overdosis paddo's vanmiddag, loop even een moskee in en roep "valt er hier nog wat te neuken", zeg tegen Badr Hari dattie een kleine piemel heeft, gooi een waxinelichthouder naar van Amsberg, whatever, maar alstjeblieft flikker op, mongool.

Cuyahoga | 11-08-12 | 11:48

eerstneukendanpraten | 11-08-12 | 11:39 Bolkenstein.

zeg maar jansen | 11-08-12 | 11:48

-weggejorist-

IgorMortis | 11-08-12 | 11:48

haha, mooi dat GeenStijl poster opplakt die verwijzen naar www.JezusRedt.nu - God works in mysterious ways..

eenKAA | 11-08-12 | 11:47

@ sjaak 11:38

Dat zegt al een hoop idd. Men zou eens een poll moeten houden onder mensen die niet al dan niet beroepsmatig uit de staatsruif zitten te vreten. Krijg je wel een heel andere verhouding tussen link en rechts. Dat komt normaliter altijd uit zo rond de 50-50 maar ik denk dat het dan meer richting 70-30 in het voordeel van rechts zal worden.

eerstneukendanpraten | 11-08-12 | 11:43

pius | 11-08-12 | 11:30
Dat vind ik ook een goed idee.
Nadeel is dat dat in het verleden altijd mis is gegaan toen de Kahuna ging denken dat híj Jezus was.
Een periodiek inwisselbare Duce zou nog kunnen, maar daar steken ze mij al te vaak zelf een stokje voor.
Maar ben het inderdaad eens dat er op een schip maar één kapitein hoort te zijn.

mothersfinest | 11-08-12 | 11:41

@L.aster | 11-08-12 | 11:38

De PVV is de enige werkelijke pro-Europa partij in ons politieke landschap. Je kunt veel beter op D66 stemmen als je anti-Europa bent.

Maar die logica zal je wel te machtig zijn.

pius | 11-08-12 | 11:40

@ Bakito 11:34

Volgens mij ben jij in het echt Hans Wiegel en zit je schuddebuikend achter je iPad de reacties van de reaguurders op je tegels te lezen.

eerstneukendanpraten | 11-08-12 | 11:39

@Bakito | 11-08-12 | 11:34

Natuurlijk. Om met enige distantie en objectiviteit te kijken naar deze materie is dat noodzakelijk. Op cliëntelisme zit niemand meer te wachten nowadays.

Op wat nationalisten in de bezemwagen na althans.

pius | 11-08-12 | 11:38

-weggejorist-

L.aster | 11-08-12 | 11:38

eerstneukendanpraten | 11-08-12 | 11:19
Onder mensen die voldoende tijd over hebben om iedere week die site te bezoeken wel ja. SP op 2.

sjaakdeslinksesul | 11-08-12 | 11:38

@damnschreeuwer
Jij doet nou net of er in Nederland geen problemen zijn die niet kunnen worden opgelost met middelen uit het buitenland. Zo vind ik de Duitse verkeerssituatie veel professioneler dan de onze en is het Franse onderwijssysteem veel beter dan hier. Het is toch te gek voor woorden om daar niet van te profiteren, puur vanwege nationalistische sentimenten? Volgens mij ben je dan pas een dief van je eigen portemonnee...

Bakito | 11-08-12 | 11:38

Vraag ik me dan als enige af of die fitnessboer ook een waarschuwing heeft gehad?
Laat die man met rust, hij doet niets schadelijks.
Het kan mij niks schelen of hij "Jezus leeft" in 6 meter hoge letters op notabene zijn eigen hut heeft staan, en die posters van al die leugenaars mag hij van mij helemaal volplakken, daar springen zelfs míjn ogen echt niet van in de brand.
*draagt nu Mercyful Fate t-shirt*
Om een inbreker, overlastzigeuner, corrupte collegae of kinderverkrachter maakt de lokale politiek zich schijnbaar minder druk.

mothersfinest | 11-08-12 | 11:38

@zeg maar jansen | 11-08-12 | 11:32

Alles letterlijk nemen is een teken van een lage intelligentie. Weer iets wat ik niet achter je gezocht had.

Het word een verrassende dag voorwaar.

pius | 11-08-12 | 11:36

Bakito | 11-08-12 | 11:34 Zitten jullie nu samen in bad?

zeg maar jansen | 11-08-12 | 11:35

@Pius
Bovendien zou het qua frisse wind wenselijk zijn als er wat burgers uit andere landen in ons parlement zitting zouden nemen en vice versa. Zo'n kruisbestuiving werkt bij muziek ook altijd en leidt tot grootse dingen.

Bakito | 11-08-12 | 11:34

zeg maar jansen | 11-08-12 | 11:26
Als ik zo ga tellen, kom ik inderdaad op zo'n 666 personen.
Klopt.

Teun van het Tuinpad | 11-08-12 | 11:33

pius | 11-08-12 | 11:30 Een van de kenmerken van een dictatuur is het verbieden van politieke partijen.

Gefeliciteerd. Je hebt je masker losgelaten.

zeg maar jansen | 11-08-12 | 11:32

@Bakito | 11-08-12 | 11:24
true, maar samenwerking is iets anders dan landsgrenzen opheffen. Landsgrenzen zijn er om 'slands inkomsten en uitgaven te beschermen en wetten te kunnen maken. Maar ik begrijp dat je liever wilt dat NL betaald voor alle problemen in de wereld?

damnschreeuwer | 11-08-12 | 11:32

Om een nieuwe politieke orde te bewerkstelligen dienen alle huidige politieke partijen verboden te worden en iedereen die nu of vroeger politiek actief is geweest uitgesloten van deelname.

Dan pas heeft nieuwe politiek kans van slagen.

pius | 11-08-12 | 11:30

@zeg maar jansen | 11-08-12 | 11:22

Dat jij en jullie, om maar eens mee te algemeniseren met je, niks kunnen met visies die de gemiddelde aardappel met spek horizon overstijgen is niet mijn probleem.

Verzanden in kritiekloze elkaarpijperij is nu eenmaal de reflex van de angstigen in tijden als deze.

Dat is wet met eeuwigheidswaarde.

pius | 11-08-12 | 11:28

@eerstneukendanpraten | 11-08-12 | 11:19
Tja, er zijn peilingen en peilingen hé.

Maar deze schijnt wel vrij betrouwbaar, :-)

Che_cuevara | 11-08-12 | 11:26

Teun van het Tuinpad | 11-08-12 | 11:23 Je kunt op meerdere duivels stemmen. De vraag blijft op welke duivel je stemt.

zeg maar jansen | 11-08-12 | 11:26

@ zeg maar Jansen 11:20

Stemde normaliter altijd VVD, ben nu van plan mij eens te laden leiden door een onafhankelijke stemwijzer. Komt daar PVV uit dan kon het dat best nog eens worden ook. En volgens mij hebben gevangenen geen passief stemrecht btw...

eerstneukendanpraten | 11-08-12 | 11:25

@damnschreeuwer
Wat een onzin. Er zijn genoeg landen, zeker in Europa die minder corrupt zijn dan Nederland. Samenwerking is in ieders voordeel.

Bakito | 11-08-12 | 11:24

Ach, een beetje balans in het politieke landschap konden we wel gebruiken.
Waarom geen Jezus terwijl we allang op de duivel kunnen stemmen.
Als ik de MSM mag geloven.

Teun van het Tuinpad | 11-08-12 | 11:23

Ons tegen hun. De gemiddelde reaguurdersreflex in een notedop.

Waar heb ik dat meer gezien.

pius | 11-08-12 | 11:23

pius | 11-08-12 | 11:21 En de kompaan is ook wakker.

zeg maar jansen | 11-08-12 | 11:22

@zeg maar jansen | 11-08-12 | 11:14

Hoe pathetisch.

Het belichten van verschillende perspectieven en invalshoeken beschouwen als een middel om mensen te ergeren. Je lijkt wel een communist.

En ik dacht nog wel dat jij anders was dan de rest.

pius | 11-08-12 | 11:21

@eerstneukendanpraten .... 11.11
Tiest, maar helaas waar.

rechtvaardigerechter | 11-08-12 | 11:20

@Bakito | 11-08-12 | 11:12
dus je betaald graag voor de corruptie in een ander land?
ga er dan gelijk wonen aub.

damnschreeuwer | 11-08-12 | 11:20

eerstneukendanpraten | 11-08-12 | 11:19 Dat wordt minimaal één gevangenis openzetten om aan de mensen te komen die in die zetels moeten gaan zitten.

zeg maar jansen | 11-08-12 | 11:20

@ Che 11:14

105 zetels voor de PVV! Eindelijk een betrouwbare verkiezingspoll!

eerstneukendanpraten | 11-08-12 | 11:19

@zeg maar jansen
Wat ik schrijf is de mening van half Nederland en wellicht meer. Miljoenen landgenoten willen vooruit, internationaal en hebben genoeg van dat bekrompen
polderchauvinisme van de laatste 10 jaar...

Bakito | 11-08-12 | 11:18

Bakito | 11-08-12 | 11:14 Moet jij niet nu mensen gaan lastigvallen in winkelcentra? Met een groenlinksjasje aan?

zeg maar jansen | 11-08-12 | 11:17

@zeg maar jansen
Een beetje soberheid in deze tijden
van verspilling kan geen kwaad. Er is genoeg "positive vibes". Het is zaak om deze energie op een rechtvaardige manier te re-alloceren.

Bakito | 11-08-12 | 11:14

Bakito | 11-08-12 | 11:12 Jij bent écht gek hè?

Wat jij schrijft is alleen maar om de rest hier te ergeren hè?

Tenminste, dat hoop ik voor je. Want anders is het niet goed met je.

zeg maar jansen | 11-08-12 | 11:14

@zeg maar jansen
Tja, landsgrenzen zijn eigenlijk niet meer van deze tijd. Globalisering, handel en internet. Landsgrenzen zijn leuk voor b.v. de Olympische Spelen, samen juichen voor ons oranje clubje, maar organisatorisch kunnen ze beter worden afgeschaft. Het werkt alleen maar haat en segregatie in de hand. Moeten we niet willen...

Bakito | 11-08-12 | 11:12

@ rechtvaardiger 10:55

De PvdA zegt dus eigenlijk: spreek je geen woord Nederlands maar heb je wel stemrecht en een uitkering stem dan op ons, dan zorgen wij er voor dat dat altijd zo kan blijven. Landverraders zijn het!

eerstneukendanpraten | 11-08-12 | 11:11

Bakito | 11-08-12 | 11:08 De linkse 'arbeiders' achterban van de zogenaamde "Kunduz-coalitie" gaat het hardste lijden onder de voorgenomen plannen.

Dus denk er nog even over na. Denk nog maar eens of dat echt is wat ze willen.

zeg maar jansen | 11-08-12 | 11:10

.. och, verkiezingsstrijd. Het is allemaal hooguit middenmaat en vaker daaronder.
Met maar 1 lijsttrekker die zijn leven op het spel zet tegen verdere inmenging van Europa en een moskee op iedere straathoek. Die kan de centen voor foldertjes wel op zak houden.

Jan Passant mk2 | 11-08-12 | 11:09

Maar toegegeven, de uitslag van de verkiezingen zullen er dit keer weinig toe doen. Achter de schermen is het Paarse kabinet al zo goed als zeker gesteld. Hopelijk wordt het Paars+, met Groenlinks als extra moreel slot op de deur.

Bakito | 11-08-12 | 11:08

Ik snap al die ophef om Jezus sowieso niet.
We zijn toch allemaal God's kinderen?
Waarom moet er altijd één voorgetrokken worden?

Cuyahoga | 11-08-12 | 11:08

@ zeg maar Jans'en 11:04

ROFLOL!

eerstneukendanpraten | 11-08-12 | 11:07

Ah, Giessenburg.
Waar je op een verjaardag je vader en moeder, broers en zussen, neven en nichten, ooms en tantes, buren en kenissen, achternichten en achterneven kan uitnodigen en toch maar negen stoelen nodig hebt.

Cuyahoga | 11-08-12 | 11:06

Bakito | 11-08-12 | 11:04 Nee. Want we wonen daar niet. We wonen hier en we mogen hier stemmen.

En we hebben het systeem wat we hier hebben, verre van perfect, maar we hebben het.

zeg maar jansen | 11-08-12 | 11:05

@ Che 11:00

Jezus was niet katholiek opgevoed. Dat hebben ze pas veel later uitgevonden. Maar soms word ik bijna aanhanger van het invoeren van de doodstraf en je kunt wel raden wanneer...

eerstneukendanpraten | 11-08-12 | 11:05

Jezus in de Tweede Kamer?
Dan is Jan Kees de Jager Zacheus.
Het is alleen de vraag of die boom deze keer zijn gewicht houdt.

das_Freudenmädchen | 11-08-12 | 11:04

eerstneukendanpraten | 11-08-12 | 11:00 De foto op de poster laat de plakkers zien wat de bovenkant van de poster is.

Anders zouden ze hem zomaar ondersteboven kunnen plakken.

zeg maar jansen | 11-08-12 | 11:04

@zeg maar jansen
Inderdaad. Misschien moeten de pessimisten daar eens een jaar naar toe. Eens kijken hoe gretig ze vervolgens naar het stemhokje "waggelen".

Bakito | 11-08-12 | 11:04

@rechtvaardigerechter | 11-08-12 | 10:55
Ongehoord. Schandaal van maken en apart topic aan wijden. Breed uitmeten in de media. Is het hier Nederland of Turkkije?
Een ding is duidelijk, als je op de PvdA stemt, stem je tegen Nederland.

doenormaal! | 11-08-12 | 11:03

Bakito | 11-08-12 | 11:00 Je vergeet Korea.

En de stoelendans tussen twee heren in Rusland.

zeg maar jansen | 11-08-12 | 11:01

@eerstneukendanpraten | 11-08-12 | 10:58
En Hans Kazan ook.

Che_cuevara | 11-08-12 | 11:00

@eerstneukendanpraten | 11-08-12 | 10:57
"Laat de kindertjes tot mij komen".
Heeft hij ook eens gezegd. En je weet de gevolgen daarvan.

Che_cuevara | 11-08-12 | 11:00

@ rechtvaardiger 10:55

Ik niet snappen rare taal...

eerstneukendanpraten | 11-08-12 | 11:00

Jemig wat een negativiteit. In veel landen, zoals Syrie, Noord-Korea of Jemen, valt er helemaal niks te kiezen. Laten we ons systeem koesteren. Liever een schijndemocratie dan een onmenselijke dictatuur!!!!

Bakito | 11-08-12 | 11:00

En toch ga ik op Satan stemmen.

vetkleppert | 11-08-12 | 10:59

Die ongevraagde foldertjes in je brievenbus is nog tot daar aan toe, daar heb je een kliko voor bij huis, alwaar je die foldertjes in kunt deponeren.
En heb je een houtkachel, kun je ze mooi gebruiken om de vlam in de houtkachel te krijgen.
Maar dat er van die pvda gasten op je stoep staan die je een rooie rot roos willen overhandigen, dat is pas erg.
Je moet je de ogen uit je kop schamen als die pvda gasten bij je thuis komen.

ÎÎÎ ReBeL ÎÎÎ | 11-08-12 | 10:59

Mannen met baarden. Altijd eng.

Godsammekraken | 11-08-12 | 10:59

@ Che 01:57

Dan is Hans Klok ook Jezus!

eerstneukendanpraten | 11-08-12 | 10:58

poeTsBaas | 11-08-12 | 10:56 Niet lullen maar poetsen jij.

zeg maar jansen | 11-08-12 | 10:58

Wie vrij is van zonde werpe de eerste steen. Dit schijnt hij ooit eens te hebben gezegd kort voor een op handen zijnde steniging. Die vraag bij zichzelf stellen zouden eens meer mensen moeten doen.

eerstneukendanpraten | 11-08-12 | 10:57

rechtvaardigerechter | 11-08-12 | 10:55 Hee. Daar is geen woord Nederlands bij.

Is dat niet verplicht?

zeg maar jansen | 11-08-12 | 10:57

@zeg maar jansen | 11-08-12 | 10:54
Da's ook weer waar.
Volgens mij was Jezus dus een goochelaar.

Che_cuevara | 11-08-12 | 10:57

@ redactie

Lekker uitgeslapen jongens.... of was er echt niks nieuws bij elkaar te rapen..

poeTsBaas | 11-08-12 | 10:56

En dan al die lelijke koppen van die lijsttrekkers op de affiches. Brrrrr. Ik kan er niet naar kijken.

doenormaal! | 11-08-12 | 10:55

Plak hier ook overheen a.u.b. of lucifertje natuurlijk.

www.telegraaf.nl/jsp/foto_window.jsp?i... &copyright= &artid=6034458&artsec=binnenland&artparsec=binnenland&arttit=Verbazing over Turkse PvdA-posters

rechtvaardigerechter | 11-08-12 | 10:55

@eerstneukendanpraten | 11-08-12 | 10:50
Die vier jaar hebben ze natuurlijk hard nodig om uit te rusten van al die "inspanningen" in de verkiezingsstrijd.

Che_cuevara | 11-08-12 | 10:54

@ Che

Dan is Fozziebear in dit geval onze Jezus.

eerstneukendanpraten | 11-08-12 | 10:54

Che_cuevara | 11-08-12 | 10:53 Als je de broden en vissen uit de mouwen kunt schudden komen er vanzelf protesten van bakkers en vissers.

zeg maar jansen | 11-08-12 | 10:54

GS-tv heeft trouwens de cookies gewist. Moest opnieuw inloggen.

zeg maar jansen | 11-08-12 | 10:53

Als je water in wijn kunt veranderen is het wel makkelijk om iedereen gratis wijn te beloven.

Che_cuevara | 11-08-12 | 10:53

Parelman | 11-08-12 | 10:47 Als lijstduwer. Zie je wel vaker bij de politieke partijen. Een grote naam, een talent op de lijst die niet de politiek in wil.

En die zetten ze dan onderaan op de lijst. Waarmee het bedrog een aanvang genomen heeft.

zeg maar jansen | 11-08-12 | 10:52

Gezien de huidige staat van het de Nederlandse politiek kun je nog betere in Jezus geloven dan in de huidige politici.

doenormaal! | 11-08-12 | 10:52

Voor LP natuurlijk!!

trotse-ambtenar | 11-08-12 | 10:50

Wat me altijd weer verbaast is dat alle politieke partijen kort voor de verkiezingen enorm actief worden met hun campagnes terwijl ze het toch gewoon vier jaar (soms korter komt ook voor) daarvoor hebben moeten verdienen.

eerstneukendanpraten | 11-08-12 | 10:50

Morgen gratis bier.

zeg maar jansen | 11-08-12 | 10:49

Leuk, dat cabaret alsof mensen in Nederland iets te kiezen zouden hebben.

Het voor de kiezen krijgen. Dat kan wel.

vraagstaart | 11-08-12 | 10:47

Haha, Jezus als lijsttrekker...

Parelman | 11-08-12 | 10:47

Ze zijn wel over een poster van de SP geplakt, dat levert de man toch nog een klein plusje op!

eerstneukendanpraten | 11-08-12 | 10:46

-weggejorist-

xxIxx | 11-08-12 | 10:45

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken