Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

CDA: "Homohaat is campagnespeerpunt"

bukkenmaarrrrrrrr.jpg Het langzaam in het moeras der vergetelheid wegzakkende CDA heeft een rondje paniekoverleg over de aanstaande verkiezingen gehad. In een wanhoopspoging om nog een paar kiezers aan boord te houden, hebben de Christelijk-Debiel Achtergestelden even besloten om de weigerambtenaar toch maar NIET te verbieden, ook al wil een meerderheid in de Kamer dat wel. Het officiële excuus: minister Spies wil geen wetswijziging doorvoeren omdat het kabinet demissionair is. Zegt dus de partij wiens eigen minister van Financiën, om maar een homo te noemen, even het ESM kwam opdringen & doordrukken vanuit demissionaire status. Lekker selectief met het demissionaire argument winkelen dus. Maar goed. Bekijk het van de goede kant. Dit is mogelijk het allerlaatste besluit dat het stervende CDA ooit neemt vanuit hun pluchepositie. Waarmee ze dus de geschiedenisboeken in gaan als de partij die als laatste regeringsdaad iets weigerde te doen. Typisch. Tevens gegarandeerd tot in de eeuwigheid een lolvraag voor televisiekwisje alsook een hilarische 'weet je nog' dijenkletser voor praatprogramma's. Jammer dat 's lands homo's & lesbiënnes er nu even niets voor kopen, terwijl het CDA komende zaterdag nog wél even lekker schijnheilig meevaart tijdens de Gay Pride Canal Parade. Lekker zoete broodjes bakken (hoewel?). Wij zouden het wel weten tijdens die potenparade. Iets met werpcondooms vol glijmiddel als de CDA-boot voorbij komt dobberen. En veel succes nog met campagne voeren voor 12912, schijnheilige homohaters.

Reaguursels

Inloggen

Hahahahahahahaha,
.
Een uitspraak dat ook ambtenaren zich aan de bestaande Nederlandsche wet moeten houden, noemt het CDA nu "controversieel".
.
Het lijken wel fantasierijke sprookjesvertellers.
Ow, wacht...

hotmint | 31-07-12 | 20:14

Was het maar waar dat dit de laatste CDA daad was. Nu wil Bleker nog regels bedoeld om planten en dieren te beschermen, schrappen. Ministers kunnen via ministeriële regelingen een hoop doen.

katarina_de_kleine | 31-07-12 | 19:46

Elke homo is geestelijk niet helemaal goed.
Daarom hebben ze Jan Kees de Slager op financien gezet
U weet wel we krijgen elke euro terug met rente .
Is er nu nog iemand die zegt dat Jan Kees normaal is.
Ik stem PVV geen euro meer naar het zuiden.

De-Realist | 31-07-12 | 19:14

Moet dat nou jongens zo'n lelijke foto. Gadverdamme.

ad melkert | 31-07-12 | 15:30

Wegwerp condooms?
No shit, bestaan die dingen echt? Ik hergebruik ze altijd

pleurtop | 31-07-12 | 15:09

Prima kraaghaar. Als ik gevrijwaard mag blijven om geholpen te worden door een ding met hoofddoek omdat ik de islam een verwerpelijk iets vind dat mijn vrijheid bedreigt dan kunnen we er wel over praten.

The immortal | 31-07-12 | 12:48

Volgens mij heeft ook een ambtenaar in dit land vrijheid, al dan niet van meningsuiting. Hoewel ik het volstrekt onjuist en bekrompen vind om te weigeren een huwelijk tussen twee mensen van gelijk geslacht te sluiten, ben ik desalnietteming van mening dat het wel moet kunnen; dat is het voordeel van een vrij land. Vrjheid geldt niet alleen als je vindt wat anderen ook vinden...

kraaghaar | 31-07-12 | 11:35

Joop Wijn, Wim van de Camp, Jan Kees de Hamburgereter, met recht dat het CDA een plekje in het Amsterdomse nichtenfestijn verdient. Doe dan es ff niet zo schijnheilig zijn Spies!

LJBrinkhorst | 31-07-12 | 10:08

Je kunt homo's niet verplichten van vrouwen te houden. Daar zal de gemiddelde GS homo het wel mee eens zijn. Maar een hetero die niet van homo's geporteerd is, is uit den boze. Rare jongens die homo's.

vanhetvarken | 31-07-12 | 08:03

M@verick | 30-07-12 | 20:34 |

CORRECTIE van mijn eigen bericht: RTL4 heeft 2 debatten op TV. Zondag 26-aug a.s. 20:00-23:00 uur het 'Premiersdebat' met Roemer, Rutte, Samsom en Wilders. Opvallende afwezige (niet uitgenodigd): CDA.

Het lijsttrekkersdebat is op 4-sep a.s. 20:30-23:30 met de lijsttrekkers van de 8 grootste partijen.

M@verick | 31-07-12 | 05:29

Geile foto jongens, bedankt!!

The immortal | 30-07-12 | 23:14

Allemaal | 30-07-12 | 20:16 |
Dat heb je helder gezien, over opportunisme gesproken!

lanexxx | 30-07-12 | 22:42

Het CDA is gewoon wanhopig op zoek naar zetels en dan kunnen zij niet anders dan proberen iedereen tevreden te houden en nergens op te lijken. 14 zetels, daar worden ze in die bestuurspartij niet blij van. Dat gaat heel wat meer banen kosten dan van die weigerambtenaren.

Simon_GS | 30-07-12 | 22:25

@Gewinflipt | 30-07-12 | 20:58
simpel. geloof hoort achter de voordeur, niet in het publieke domein.

gooi en smijtwerker | 30-07-12 | 21:02

Dat gezeur over die weigerambtenaar gaat nergens over. Als die niet wil komt er eentje uit een naburige gemeente, dus je kunt altijd trouwen als homo. Dat qua praktische kant van de zaak, en qua principiele kant van de zaak, wat mij betreft mag er best af en toe een gewetensbezwaar gehonoreerd worden.

Gewinflipt | 30-07-12 | 20:58

Wat is er mis met een stukje homo-haat? Als gezonde Hollandse jongen moet je toch niks hebben van die bruinwerkers?

Gewinflipt | 30-07-12 | 20:53

Unicum in de parlementaire geschidenis: het CDA is door hun stand in de peilingen NIET uitgenodigd voor het lijsttrekkersdebat bij RTL4 op 28-aug a.s. Eigen schuld, dikke bult als je zo'n rode, wereldvreemde dominee als Peetoom voorzitter laat worden.

Wat rest is een toekomstige fusie van CDA, CU en SGP. Samen goed voor een zeteltje of 2 à 3. Leuk folkloristisch clubje. Wil de laatste het licht uitdoen? O ja, en komende zaterdag de stop uit die schijnheilige CDA homoboot trekken?

M@verick | 30-07-12 | 20:34

Allemaal | 30-07-12 | 20:16 | + -2 -
einzelgänger | 30-07-12 | 20:28 | + 0 -

Zeggen jullie dat ook als ambtenaren b.v. weigeren om negers te trouwen?

bennutzat | 30-07-12 | 20:31

hypocriet!

naatholweg | 30-07-12 | 20:31

Een ambtenaar is in dienst genomen om zich tot dienst te stellen voor de maatschappij. Hij/zij wordt door deze maatschapij er ook voor betaald. Wanneer iemand ervoor kiest om dit beroep uit te voeren en onderscheid maakt tussen personen hun prive leven moet dit strafbaar worden of zal de persoon van werk moeten veranderen.
Met andere woorden.. Als ik GODVERDOMME voor een baas werk en ik help sommige klanten wel en anderen niet, moet je eens zien hoesnel ik op straat GEFLIKKERD word... Werken of opdonderen! Zo.. ik heb weer rust

Crematorium-de-Asbak | 30-07-12 | 20:31

@ allemaal 20:16

eindelijk iemand met een zinvol betoog! Hulde..

einzelgänger | 30-07-12 | 20:28

@T.H. | 30-07-12 | 19:43
Precies. Het slaat nergens op dat de overheid een ritueel aanbiedt. Dat regel je maar lekker zelf.
En het slaat al helemaal nergens op dat de overheid een christelijk ritueel kaapt, dit wijzigt en vervolgens van christenen eist dat ze het er mee eens zijn.
Alles is eenvoudig opgelost met de Imca-Marina-optie.

Allemaal | 30-07-12 | 20:19

Wetsvoorstel? Ik dacht dat discriminatie al jaren verboden was.

bennutzat | 30-07-12 | 20:18

Van Rossem bezigt politiek correct geleuter. Want het is even jammer dat 's lands homo's & lesbiënnes er niets voor kopen wanneer de weigerambtenaar WEL wordt verboden. Want je kan al overal op elk tijdstip het homohuwelijk afsluiten. De enigen die wat kopen het verbod op principieele bezwaren, zijn de progressieven die minder stress krijgen omdat een punt van verontwaardiging voor hen wordt verwijderd. Men lost een non-probleem op over de rug van enkele kostwinners met het enkele doel om zichzelf er beter door te voelen.

Allemaal | 30-07-12 | 20:16

Dit cda plan beziet Jan Kees de Jager, minister van financiën, een gelukkige en succesvolle homo, met heel andere ogen.

dedreaugkleaut | 30-07-12 | 20:10

Hoppa, weer een nagel aan de doodskist van het CDA.

Conan de Rabarber | 30-07-12 | 20:03

Maar hoe zijn ze in het CDA partijbestuur er toch bij gekomen om die vage heks Ruth Peetoom voor te dragen voor het voorzittersschap van die club? Is het een vooropgezet plan om de boel in de grond te boren? Hoe komt een voorheen toch stabiele partij tot desintegratie op een bijna epische schaal?
.
Deze partij heeft absoluut niet mijn sympathie, maar de bij-effecten van de hari-kiri van het CDA zijn levensgevaarlijk - de SP is niet echt een lonkend perspectief voor alles wat niet kansloos, uitkeringstrekker of ambtenaar is.

gooi en smijtwerker | 30-07-12 | 20:01

Zolang de trouwambtenaar een civielrechtelijke dominee is, zie ik niet in waarom die geen gewetensbezwaar zou mogen hebben. Schaf gewoon die hele ceremonie van staatswege af, en laat mensen zelf een Imca Marina inhuren voor de gezelligheid. Gewoon, trouwen zoals je een kind inschrijft.

T.H. | 30-07-12 | 19:43

Ohw WOW! Wat een ongelofelijk belangrijk onderwerp. ja daar win je wel stemmen mee....
Terwijl Nederland leegbloed voor Europa gaan we het hebben over een handjevol reli-idioten. Gewoon ontslaan! Punt. Dat we er überhaupt nog over moeten discussiëren zeg! Wat een sneue partij dat CDA.
En dan ook nog meervaren met de gaypride. Manmanman.
Ik vind het echt tragisch al die politieke partijen, organisaties en bedrijven die over de rug van de gaypride reclame menen te moeten maken ubertriest.
Ik wil alleen maar lekkere geile halfblote mannen en vrouwen zien op die boten en niet van die saaie politieke of bedrijfspopo's. Daar is geen sjeuigheid aan.

doenormaal! | 30-07-12 | 19:34

Ondanks een meerderheid in de Tweede Kamer weigert Spies de wetswijziging door te voeren. Dankzij CDA worden homo's apart behandeld.
Maar als het om een uitheemse hoofddoek gaat grijpt CDA naar artikel 1 van de Nederlandse democratische rechtsstaat en vindt dat daar in Nederland wel ruimte voor moet zijn.
www.cda.nl/Waar_staan_we_voor/Standpun...
De overheid die neutraal behoort te zijn, discrimineert straffeloos. De werkgever die een sollicitant met hoofddoek te kennen geeft maar naar een andere werkgever uit te zien en de neutraliteit van zijn bedrijf wenst te waarborgen, wordt voor het gerecht gesleept.

drs.Nee | 30-07-12 | 19:28

Het CDA.
.
Met uit de kast gekomen (oud) bewindslieden Joop Wijn, Gerda Verburg, Jan Kees de Jager en een hele serie van sexueel getraumatiseerde kastbewoners, die sinds het verval van de katholieke kerk nu tenminste niet meer een hele serie kinderen op schoot kunnen nemen.
.
de partij die ieder geloofsartikel schaamteloos uitverkocht aan ieder ander, wanneer het pluche en de baantjesmachine maar in stand blijft.
.
Een ban de grote nadelen van de zelfdestructie van het CDA, de PvdA en GL is dat de verwarde linkerkant nu de SP gaat stemmen.

gooi en smijtwerker | 30-07-12 | 19:28

En dat ze dat bootje tijdens de Gay Pride zwaar mogen bekogelen (met alles wat ranzig is) met die zwaar hypocriete schijnheilige gasten. Ontzettend!

Bente | 30-07-12 | 19:28

Alles om maar niet met de Gristenneus op de Europese Faalfeiten gedrukt te worden...
Denk dat op een paar verstokte Nijkerkenaren en Middelburgiani na nog maar weinig mensen in deze afleidingsmanoeuvre zullen trappen.
* 12 september is de dag neuriet *

Graaisnaaiert | 30-07-12 | 19:21

Gelukkig hebben we de VVD met Jeanine nog om hier tegenin te gaan.... #NOT

Die mag van mij weer terug naar EP.

BozeMan | 30-07-12 | 19:19

Je moet voor de grap als horecaondernemer maar eens en bordje naast de deur van je toko hangen met daarop de woorden: - Wij bedienen geen negers. -
Ik denk dat de wereld te klein is ( en terecht daar niet van ).
Zie dat maar eens te verdedigen bij de rechter.

hooliganica hollandi | 30-07-12 | 19:14

Het is sowieso een gotspe dat iemand die in sprookjes gelooft überhaupt stemrecht heeft.

Freddie Stobart | 30-07-12 | 19:14

Arhedis-Varkenjaab | 30-07-12 | 18:54
Volgens mij heeft u qua opvattingen meer met dat hoofddoekje gemeen dan u denkt.

Doldwaas | 30-07-12 | 19:10

De demissionaire status van het kabinet was geen belemmering om het ESM er door te rammen, maar nu de 'weigerambtenaar' speelt, beroepen zij zich wel op de demissionaire status.
Geeft goed aan waar de prioriteiten liggen van dit provinciaalse rariteitenkabinet.

Niemands Knegt | 30-07-12 | 19:10

@hooliganica hollandi | 30-07-12 | 19:04

Logisch. De overheid is voor wat betreft de arbeidsvoorwaarden de grootste concurrent van de vrije markt.
Als je zo'n goudmijntje in je zak hebt zitten, donder je niet zomaar die broek weg...

ZKH EénOog | 30-07-12 | 19:06

@ZKH EénOog | 30-07-12 | 19:01: de eerste ambtenaar die de eer aan zichzelf houdt moet nog geboren worden.

hooliganica hollandi | 30-07-12 | 19:04

@Arhedis-Varkenjaab | 30-07-12 | 18:54

Het is beiden even erg. Het hoofddoekje (evenals overige zichtbare uitingen met religieuze motivatie) achter de staatsbalie, omdat dit de seculariteit ondermijnt, en dus de staatsvorm niet onderstreept, en de weigerambtenaar omdat deze niet doet waar hij voor aangenomen is: het uitvoeren van overheidsbeleid.

Werkelijk geen verschil.

En het is zo simpel: wil je het overheidsbeleid niet uitvoeren, dan zoek je ander werk.

ZKH EénOog | 30-07-12 | 19:01

wat een gezeur om niks.
laat ze lekker weigeren, die ambtenaren. Ik weiger hun ook als het me uitkomt.

damnschreeuwer | 30-07-12 | 19:00

Als ik ooit ga trouwen, weiger ik een weigerambtenaar.

vetkleppert | 30-07-12 | 18:58

@ZKH EénOog | 30-07-12 | 18:37
Heb die discussie toen op Twitter gevolgd.
Nu maar hopen dat iemand die CDA boot tot zinken brengt tijdens The Gay Pride Canal Parade.
Mét Spies en van der Camp aan boord. Maar dat spreekt voor zich.
En dat ze dan gered worden door homo's met lederen suspensoir en dito veter tussen hun reedt.

La Vie En Rose | 30-07-12 | 18:58

@Arhedis-Varkenjaab | 30-07-12 | 18:54

Zo'n weigerambtenaar is de facto hetzeldfe als een hoofddoekje: een homohater. Iemand die de verworvenheden van onze samenleving niet wenst te erkennen.

Ergo: allebei buitenzetten.

Reinaert | 30-07-12 | 18:57

@Arhedis-Varkenjaab | 30-07-12 | 18:54:
Ambtenaren moeten handelen naar de wet.
Ambtenaren hebben niks te willen.
Ambtenaren zijn in dienst van en voor de belastingbetaler , en niet andersom.
Maar in Nederland zijn we zo sufgeneukt dat we dit soort achterlijkheden slikken als zoete koek.

hooliganica hollandi | 30-07-12 | 18:57

-weggejorist-

El_Lute | 30-07-12 | 18:56

"Jammer dat 's lands homo's & lesbiënnes er nu even niets voor kopen,..."

Beetje onzin: homo's kunnen in iedere stad in Nederland trouwen. Laat die weigerambtenaren toch, niemand heeft er last van.

Ik vind het veel erger om een hoofddoekje tegenover me te hebben aan de balie. Laat ze dat maar verbieden.

Arhedis-Varkenjaab | 30-07-12 | 18:54

Zolang de geloofsgenoten op grote schaal afgemaakt worden in het Midden-Oosten en andere gebieden waar de zegeningen van de Islam te vinden zijn, en het CDA daar angsvallig stil over blijft... Kan men deze dhimmi's toch niet serieus nemen. Het CDA is een Eurofiele, en nog erger dan de rest gezien de blinde volgzaamheid aan de supranationale instellingen, met de Islam heulende partij. Ik hoop werkelijk dat op 12 september de genadeklap wordt uitgedeeld.

Desmoulins | 30-07-12 | 18:51

@ZKH EénOog | 30-07-12 | 18:46
I stand corrected. Hoe snel vergeten wij ....

FreeElectron | 30-07-12 | 18:49

Religieuze partijen. Het zou verboden moeten worden.

Schaamharing | 30-07-12 | 18:48

Wat die pica betreft: moet die man heel nodig peopen of zo? Dan zou ik mijn tuigje ook maar even uitdoen...

eerstneukendanpraten | 30-07-12 | 18:47

@FreeElectron | 30-07-12 | 18:44

Eéntje. Maar het hebben van een visie bleek dodelijk te zijn.

ZKH EénOog | 30-07-12 | 18:46

Aangezien minstens de helft van de kiezers dubt: "wat zal ik doen, SP, PVV, SGP, CDA of toch maar Dierenpies", een krankzinnige manier van nadenken als je het mij vraagt gaan het CDA (over doordrammen van onzinwetgeving gesproken: wietpas??) toch weer hoge ogen gooien of desnoods met 5 zetels toch nog de baas spelen in het kabinet. En die Spies, die zou eens door 14 homo's genomen moeten worden, of uitzetting naar Iran, daar weet men de ware theocraat wel te waarderen.

The Evil One | 30-07-12 | 18:46

@vetkleppert | 30-07-12 | 18:39

Bij het CDA is er altijd wel een hoogbejaarde achterban: wie jong, fris en fruitig het CDJA instapt is in no-time omgeturnd tot een reactionaire, azijnzeikende, babyboomiaanse bejaarde. Zo vanaf een jaar of 30 begint dat al en het is rond de leeftijd van 40 geperfectioneerd.

Dan wordt er niet meer zelfstandig gedacht maar regeert het dogma.

Reinaert | 30-07-12 | 18:45

@ZKH EénOog | 30-07-12 | 18:37
Maar dat is toch logisch?
Die 'religieuze' groeperingen hebben dezelfde belangen; alleen is dat op de korte termijn.
Op de lange termijn gaat dat mis maar op het hebben van een visie heb ik de laatste 20 jaar nog geen enkele politicus kunnen betrappen.

FreeElectron | 30-07-12 | 18:44

@(c)ZWITSUL | 30-07-12 | 18:39

Ik zou niet weten heveel het CDA er telt, en normaal gesproken boeit dat me ook geen reet. ..
Maar in dit geval wist het wel, en dan boeit het voornamelijk wanneer hij een dergelijk wensdenken uit. Als een politicus al zoveel om zijn eigen toekomst geeft, wat heeft ie dan voor jou in petto?

ZKH EénOog | 30-07-12 | 18:43

Mot toch een mooi gezicht zijn hoe zo'n boot vol enthousiast zwaaiende hypocriete christen eurofielen onder een golden shower doorvaart.

Bertus Brulbroek | 30-07-12 | 18:41

@eerstneukendanpraten | 30-07-12 | 18:37

Ja, maar dat is anders. Dat is de RADICALE islam... Of zoiets.

ZKH EénOog | 30-07-12 | 18:40

@ KH EénOog | 30-07-12 | 18:31

is die CDA'er Wim van der Kamp homo ? wist ik niet. Dat die dikke, die eurofiel Jan Kees de Jager homo is wist ik weer wel.
Zijn er nog meer homo's in het CDA eigenlijk ? zijn er eigenlijk veel darkrooms in Brussel, voor al die gristenhomo's ?

(c)ZWITSUL | 30-07-12 | 18:39

Ik vrees dat we geduldig zullen moeten wachten tot de hoogbejaarde achterban is uitgestorven.

vetkleppert | 30-07-12 | 18:39

@hooliganica hollandi | 30-07-12 | 18:33

En dan is Bolle de Jager de homo om te bewijzen dat homo een zieke evil aandoening is?

ZKH EénOog | 30-07-12 | 18:39

Adriaan is acrobaat en CDA = Homohaat

geenstijlsteengeil | 30-07-12 | 18:39

Ik mag graag een christelijk democratisch anusje fisten op zijn tijd, maar niet voor ik een beetje zand door de vaseline heb gemengd.

Skeletor de dikke | 30-07-12 | 18:38

Zou Tofik nu eindelijk een keer meevaren?

eerstneukendanpraten | 30-07-12 | 18:38

Het zou me totaal niet verbazen als het cda op een of andere magische wijze zich toch weer in de regering weet te manoeuvreren na 12/09... Ik verwacht dat De Een Pot Nat Partij (cda/pvda/vvd) namelijk net als altijd gewoon de touwtjes in handen houdt, zoals ze dat in haar vele verschijningsvormen al vele tientallen jaren doet.

canardo | 30-07-12 | 18:38

Lekker selectief 'speerpunten' shoppen.

En vervolgens denken dat de weldenkende kiezer niet ziet wat je aan het doen bent. Naïviteit kent geen tijd. Niet dat het CDA nog veel tijd heeft overigens, maar da's een open deurtje.

Reinaert | 30-07-12 | 18:38

Het CDA... Allemaal valse nichten! Allemaal! En vooral die pisnicht van een Maxime!

c.onjo | 30-07-12 | 18:37

Dit dus: www.dagelijksestandaard.nl/2012/04/wim...

Iets andere woorden dan ik me herinnerde, maar niettemin autodestructief: een christelijke homo, die de islam als bondgenoot wil zien...

Hoe diep kan je bukken? Hoe hoog wil je hangen?

ZKH EénOog | 30-07-12 | 18:37

@2low4zero | 30-07-12 | 18:37: hihi ( to easy ) , maar toch humor.

hooliganica hollandi | 30-07-12 | 18:37

@ ZKH 18:31

Heeft hij nooit de homo's gezien die in Iran een gratis cursus hijskraanhangen kregen?

eerstneukendanpraten | 30-07-12 | 18:37

@hooliganica hollandi | 30-07-12 | 18:33
Met beide poten zul je bedoelen ;)

2low4zero | 30-07-12 | 18:37

Samen met GL door het afvoerputje, spoelen maarr!

Jackanders | 30-07-12 | 18:36

Het CDA: met die ontzettend foute Buma. Op naar de 0 zetels.

abc_mentaliteit | 30-07-12 | 18:35

@ZKH EénOog | 30-07-12 | 18:31: Wim van der Camp is de excuushomo , om de achterban te laten zien dat het CDA met ' beide benen in de samenleving staat '.

hooliganica hollandi | 30-07-12 | 18:33

Dat het CDA anti-homo was, was al duidelijk vanaf het moment dat Wim van der Camp (om ook maar ff een homo te noemen, en nog een autodestructieve ook) tweette dat hij graag liever meer islam in Europa zag, dan de kritiek er op.

ZKH EénOog | 30-07-12 | 18:31

Het CDA redeneert volgens standpunten uit 1212 haar eigen ondergang tegemoet in al haar arrogantie...

brutus68 | 30-07-12 | 18:29

Huichelaars, het lijken wel gristenen. Tsja.

rechtvaardigerechter | 30-07-12 | 18:29

Als Kaas terug kan komen dan het CDA dat ook!Maar het zijn wel een stelletje homo's.

Normpje | 30-07-12 | 18:28

Maar priesters die aan kleine jongetjes zitten zijn feitelijk toch ook homo?

Steuntrekkert | 30-07-12 | 18:28

Mooi die halfbakken vlucht voorwaarts die straks overgaat in een geruststellende doodsreutel.

Godsammekraken | 30-07-12 | 18:27

Het trieste is, vraag me niet hoe, het zal wel weer werken. Opeens heeft het CDA weer 40 zetels.
Dat ligt echt aan de kiezers.

Kaas de Vies | 30-07-12 | 18:26

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken