
Pret in politiek medialand: Geert Wilders heeft een
lijstje namen bekend gemaakt waarmee hij de verkiezingen in wil. Brievenbuspisser Lucassen is van de kieslijst
weggejorist, net als Jhim van Bemmel die meteen uit de school
klapt terwijl de
hondstrouwe Richard de Mos in totale
verdwazing aan een boom gebonden achterblijft. Ondertussen lopen
Huilie & Huilie nog verder leeg over Eftelinguitjes en ander klein leed binnen de PVV. En wie weet welke PVV'ers er nog meer anoniem in een parkeergarage
opduiken om te klikken. Heel correct, journalistiek en rabiaat links Nederland zit op haar beurt als een malle alle nieuwe namen op de lijst te googelen om uit te vinden wat de nieuwkomers op hun kerfstok hebben. Want PVV'ers zijn natuurlijk potentiële schuinsmarcheerders. Allemaal. Neem nou zo'n
Alexander van Hattem. Dubieus figuur. RTL Nieuwsuur wil Wilders helpen met de screening van zijn kandidaten en is een
Meldpunt voor PVV'ers begonnen. Best belangrijk om te weten of je eigen
personeel zich niet dronken belachelijk staat te maken. Binnenkort weten we of Reinette Klever adjudante van Monica 'Stormfront' Nunes was, of
Jenny Zerfowski van de vrachtwagen gevallen Blackberries aan bezoekers van de voedselbank verpatst en of
speechwriter &
metalhead Floris van Zonneveld ooit pentagrammetjes in zijn arm heeft gekerfd, en wat het effect daarvan is op de mediaoptredens van Wilders. En waarom is Danai van Weerdenburg
onvindbaar? Hoe dan ook: als u de buren verdenkt van het herbergen van ondergedoken kieslijst-PVV'ers met een dubieus verleden, kunt u zich wenden tot zelfverklaard bewaker van de Kamerzeden
Kees Berghuis.
Reaguursels
InloggenLa Vie En Rose | 07-07-12 | 21:33 | + 8 -
Hoezo mag er geen onderzoek gedaan worden naar pvv'ers. Bent u bang dat er weer een lijk uit de kast komt?
Ik zeg: liever allemaal arm en baas in eigen land dan bijna allemaal arm en onder de dictatuur van Europa en die paar rijken...
Hoe zou het met Joram zijn?
Ik denk niet dat de PVV genoeg heeft aan 49 mensen op de kandidatenlijst... Maar ik vind het wel erg jammer dat Richard de Mos van de kandidatenlijst verdwenen is. Hij is immers een uitstekende politicus die altijd ijzersterk staat in debatten met zijn steekhoudende argumenten. Ook de humor ontbreekt absoluut niet bij hem, en hij is trouw ana de PVV. Ik vind het bijzonder dom van Geert Wilders om Richard de Mos van de kandidatenlijst te schrappen. Hij zou zich moeten schamen.
verkiezingen.wekelijksepeiling.nl/
Nederland is een benepen, achterbaks land waar "tolerantie" niets meer is dan selectieve onverschilligheid.
Regenten van de PvdA, die dagelijks de staatsruif plunderen kunnen dat ongestoord doen, omdat de "waakhonden van de democratie" alleen blaffen tegen tegenstanders van hun politieke baasjes bij de gevestigde partijen.
De Nederlandse media worden gecontroleerd en geïnstrueerd door de politiek. Van objectieve berichtgeving is al jaren geen sprake meer, dus je kunt wel begrijpen dat diezelfde media wordt gebruikt (lees misbruikt) om dwarsliggers (zoals de PVV) op alle mogelijke fronten tegen te werken. Zo'n meldpunt wordt (in dit geval door RTL) in het leven geroepen en die smeerpijpen in Den Haag wassen hun smerige klauwen in 'onschuld'...
De PVV valt alles behalve uit elkaar, Wilders is zijn fractie juist aan het versterken door een frisse daadkrachtige fractie zonder smet te smeden, de verkiezingen zijn nog niet begonnen en alles is nog mogelijk. Dus vooral op de libertarische partij stemmen want die geven wel om jouw vrijheid, alle andere partijen zitten er alleen in voor de centen.
Denk voor jezelf en twijfel aan autoriteit.
@Toine Tussenbeen | 07-07-12 | 16:33
Dit was mijn mailtje:
Redactie,
Dat ook jullie meegaan in het Wilders bashen, net als de rode media heeft me verbijsterd. Kennelijk worden die mensen niet gestigmatiseerd, het zijn toch maar domme PVV'ers?
Jarenlang ben ik van mening geweest dat RTL enig tegenwicht bood aan de socialistische Main Stream Media. Dat heb ik ook jarenlang proberen uit te leggen in discussies met collega's. Ik heb jullie verdedigd vanwege je afwijkende mening t.o.v. de MSM. Vanwege jullie meer objectieve vorm van verslaggeving.
Dat is nu over. Het verraad is gepleegd, ondanks het terugkrabbelen in een tweet van Kees Berghuis, de intitiator.
Ik ben diep, diep teleurgesteld.
Bah.
Vol walging,
Toine.
@Remy Martin Louis 13 | 07-07-12 | 23:18
De wereld kan schreeuwen wat het wil, uiteindelijk zijn het de stemmen in de parlementen die tellen. Zo ging dat toch in een democratie? Of is de ESM ook tegengehouden op een moment dat ik ff naar de wc was?
@La Vie En Rose | 07-07-12 | 21:43
Helemaal gelijk. Een vreselijke hetze is nu weer ontstaan jegens Geert. Alexander (Leiden) Pechthold en Francisco van Jole kunnen zijn bloed wel drinken en zijn de volgende verdachten.
Misschien dat ACTA je boeide, die niet is doorgegaan, mede dankzij het tegen van de PVV.
ZKH EénOog | 07-07-12 | 23:05
Ja, en die miljoenmiljard reacties van over de hele wereld. Typish gevalletje van muis die tegen de olifant zegt: "Wat stampen we lekker, he?"
De PVV slaat nog geen deuk in een pakje boter. Praatjes vullen geen gaatjes...
@De Veerboot | 07-07-12 | 21:21
PPS: Mensen die meer in hun mars hebben en meer in willen brengen, die hebben niets bij de PVV te zoeken. Ook dat weet je van tevoren. Ga dan Brinkman joinen. Hoe moeilijk kan het zijn? Wat voor ziek masochisme is het, om tegen beter weten in, een partij te willen hervormen naar jouw idealen, terwijl deze partij daar niet vatbaar voor is?
@De Veerboot | 07-07-12 | 21:21
Zodra er van om het even welke partij iets lekt, gaan ze er inderdaad wel vol op. Dat klopt ja., Jij noemt Aantjes, ik kan het nog aanvullen met Jorritsma, Verver, Pormes, Duyvendak, etc, etc. Zelfs Samsom was een milieu-terrorist. En dat droegen ze pas aan (ik geloof zelfs op Samsoms eigen initiatief), toen de man partijleider werd. De man zit verdomme al een eeuwigheid in de politiek.
Bij geen enkele andere partij dan de PVV, gaan ze bij voorbaat al dieper op doopceel-jacht. Anders hadden een deel van bovengenoemden de kamer ook al niet gehaald. Er zijn alcomobilisten, zakkenvullers, corruptici en zelfs pedofielen door de mazen van de pers geglipt, en er zitten er ongetwijfeld nog enkele tientallen, maar zodra de PVV nieuwe kandidaten aanbrengt, dan moeten ze bij voorbaat door het vuur. En dat is een smerige hypocrisie en subjectiviteit van jewelste, en daar worden wij 'onafhankelijk' door geïnformeerd.
En dan zeg ik niet dat je de PVV-ers niet door het vuur moet sleuren, ik zeg: laat de media dat nou eens met IEDERE politicus doen.
PS houd nou eens op met dat zielige 'ze hebben niets bereikt'. Ook voor jou zal ik diezelfde twee punten wel weer aandragen: Bonnenquota zijn officieel afgeschaft, er is beleid in werking gezet meer handen aan het bed te krijgen in verpleeghuizen. Ik kan ze nog wel ff aanvullen. Misschien dat je 130km wel of niet leuk vindt. Misschien dat ACTA je boeide, die niet is doorgegaan, mede dankzij het tegen van de PVV.
Voor de rest is er uiteraard voldoende niet bereikt. Maar dat is nog niet niets. Dat is zo'n zielige afzeikdooddoener.
La Vie En Rose | 07-07-12 | 21:43 |
Welterusten. Droom lekker verder.
Geert, waarom is De Mos van de lijst gehaald?
Hij heeft zich uitstekend verweerd tegen de klimaathysterici!
Volgens mij is de PVV momenteel razend populair, hoe meer de selectievemedia afgeeft des te meer een bevestiging dat het goed gaat met de PVV! Volgens mij is deze peiling zuiverder dan de peilingen van Marice de Hondt
@La Vie En Rose | 07-07-12 | 21:43 |
Ik zou maar uitkijken voor de wapencrimineel Bob Smalhout:
www.nu.nl/binnenland/2262946/professor...
@La Vie En Rose | 07-07-12 | 21:43
De kop boven de column luidt:
"Wordt het drama Fortuyn herhaalt?"
En nee, er is helegaar geen al jarenlange durende hetze tegen Wilders en de PVV aan de gang. Niet in de politiek, niet in de media, niet bij de PO.
Nooit geweest. Bij Fortuyn ook niet.
Dat zit allemaal tussen de oren van die tokkies die op Fortuyn en Wilders hebben gestemd.
Even een stukje uit de column van Professor dr. Smalhout in de Televaag van vandaag:
"Op 6 mei jl. was het precies tien jaar geleden dat de begaafde politicus, schrijver en redenaar Pim Fortuyn werd vermoord. De moordenaar, de zeer linkse milieu-activist Volkert van der G., verklaarde voor de rechtbank dat hij Fortuyn nooit had gesproken, nog nooit had horen spreken en nog nooit een letter van diens publicaties had gelezen. De rechter vroeg met enige verbijstering waarom die moord dan gepleegd was. Van der G. antwoordde dat hij tot zijn daad was gekomen op grond van alles wat hij had vernomen over Fortuyn via de media.
Uit dit antwoord bleek duidelijk dat de eigenlijke moordenaars niet voor de rechtbank stonden. Het waren politici, journalisten en politieke commentatoren die in een ongekende haatcampagne de sfeer rondom Fortuyn rijp hadden gemaakt voor een dodelijke gewelddaad. De pogingen van de juristen Spong en Hammerstein om de ergste van de criminele stemmingmakers voor de rechter te dagen, werden krachtig onderdrukt en ten slotte geseponeerd. Immers, het grootste deel van het toenmalige politieke establishment was het stilzwijgend eens met alle verdachtmakingen en beledigingen die over Fortuyn waren uitgestort."
Welterusten.
Wat een achtelijk nationalistisch standpunt verkondigd die blonde limburger. Europa is niks en Nederland is alles. Donder toch op man !
Moet ik me in Drente de wet voor laten schrijven door Den Haag ? En dan nog in het ergste geval door die griezel ?
Zelfbeschikking betekent dat ik in Emmen niet eens bemoeienis uit Assen kan uitstaan. Trouwens dat lokale bestuur hier kan me ook gestolen worden.
Het is maar net waar je de grens trekt. Alleen maakt Geert de grenzen om Nederland heilig (en om die van Israel). En als er één iets is dat altijd tot conflicten leidt, dan is het wel het heilig maken van iets. Voor de heilige zaak van de enkeling zijn miljoenen mensen over de kling gejaagd.
En laat dat gevaar nu juist weer schuilen in die ophitserige taal van de PVV.
Weest waakzaam !
En degenen die Van Rossem aanspreken.. kom op, really? Pathetische PuhVuhVuh rukkerts.
Je kan lullen wat je wil maar de redactie van de NOS pakt de hetze tegen Wilders toch wat slimmer aan dan Kees Berghuis, chef politieke redactie RTL Nieuws met deze tweet:
"Veel interne PVV-ers op lijst. Wilders wil geen risico lopen op nieuw schandaal. Maar deugen ze ook alle 49? Tipderedactie@rtl.nl."
Dacht vanmorgen eerst dat het een fake-account was, maar dat bleek niet zo te zijn.
Enfin, we weten nu ook waar RTL staat en wie de baas van Frits Wester is.
Greet ook.
Reinaert | 07-07-12 | 14:23 |
Ja, verrot links bolwerk,dat RTL..
Bart_Bart | 07-07-12 | 14:20 |
Pvv krijgt koekje van eigen deeg, dacht ik eigenlijk. Polenmeldpunt? Prima, maar bij u is ook iets mis dus dat mag ook gemeld worden, toch?
@ZKH EénOog | 07-07-12 | 21:03 |
Ik zie je punt maar weet niet of andere partijen zachtzinniger aangepakt worden, ik herinner mij Willem Aantjes. De meeste partijen bestaan echter langer dan de PVV, hebben gemeenteraadsleden en ontwikkelen zo langzaamaan een partijkader. Wilders zit 7 jaar in de kamer voor de PVV maar een kader bestaat nog steeds niet. Een kleine groep mensen heeft dubbel- of driedubbelfuncties. De rest wordt gebruikt als stemvee. Dat is misschien OK voor Lucassen omdat de man niets kan maar er zitten bij de PVV een aantal mensen die meer in hun mars hebben en die krijgen de kans niet iets in te brengen.
Uiteindelijk heeft de PVV niets bereikt behalve zetelbehoud (lees behoud van salaris) en dat is gewoon een beetje weinig na zoveel lawaai
schele schoft | 07-07-12 | 20:21
.
Van hoeveel 'zinnigheid' is jouw commentaar eigenlijk voorzien? Al eens over nagedacht? Nee? Doen!
@De Veerboot | 07-07-12 | 20:53
Het gaat mij er niet om, dat je al dan niet kritisch mag zijn. Dat MOET je namelijk zijn. Het gaat mij er om, dat die kritiek hypocriet enkel op de PVV gericht is, en er niet gezocht worden naar het criminele verleden van overige (kandidaat-)politici bij andere partijen. Die worden namelijk veelal met fluwele handschoentjes behandeld.
@ZKH EénOog | 07-07-12 | 19:43 |
Ach, je mag best een beetje kritisch zijn op een club die zo'n grote bek had als de PVV. Ik weet nu veel beter wat Van Roon bedoelde toe hij zei: 'We gaan ze helemaal gek maken!'.
Hoe Wilders met zijn mensen omgaat is gewoon een beetje raar: iemand als De Mos zo maar aan de kant zetten is vaag: ik ben het helemaal niet met de man eens maar hij heeft zich wel voor de PVV ingezet. Net als die CIDI lobbyist, Kortenoeven. Ineens liggen ze eruit.
Lilian Helder, de dame die niet in statistiek als onderbouwing van beleid gelooft, stijgt een plaatje. Het is gewoon geen serieuze partij. Er zijn zat landen waar de bevolking niet kan stemmen en in NL kiezen we een zooitje clowns met een diktator als partijleider
die MIVD er .H is vertrokken .. prima
Het is hier wel een klef PVV nestje geworden. Gedver. Lazer toch op met die hufterende padvindersclub en pleur die hopman in de stront. Komt toch geen zinnig haalbaar plan uit die meute ongeregeld. Laten we de verwarming een paar graden lager zetten whoehahaha!
RTL hoopt natuurlijk dat er nu alvast voor de campagne een hoop stront komt bovendrijven om de PVV bij voorbaat te slopen.
Iets zegt mij dat ik hieruit kan afleiden dat de peilingen niet kloppen, en dat ze op het Binnenhof en Televee land heel bang zijn voor de PVV deze verkiezingen!
Zonder de rest van de comments gelezen te hebben gewoon zomaar even een open vraagje, gericht aan de MSM:
Gaan jullie nu bij iedere partij zo'n heksenjacht er op na houden, of is de eer weer alleen aan de PVV?
miko | 07-07-12 | 18:06
Goed stukje van die Carel..
Harm Beertema krijgt mijn voorkeursstem. Hij is goed.
Mensen die het bekritiseren van de pvv door gs typisch vinden en willen dat 'links' onder het vergrootglas komt zijn a) hypocriet of hebben b) serieuze geheugenproblemen.
En overigens wel enorm kut dat Richard er niet op staat want dat is gewoon een wereldgozer en loyaalste PVV-er
af en toe iets te enthousiaste plannen maar erg jammer, zeker gezien een aantal grijze muizen op de lijst
@Datzegiktoch | 07-07-12 | 18:06
Mos was een aardige vent maar toch wel een heel erg lichtgewicht.
Alexander van Hattem , een dubieus figuur.. whahahaha ja echt
@necrosis | 07-07-12 | 14:36
Ja hoor. Mythbuster hebben drollen gepoetst. Heel mooi glimmende ballen van poep.
Zo'n trouwe hond was de Mos niet. Tegen de zin van Wilders ondernam veel uit eigen beweging en dat ka natuurlijk niet. Een kamerlid dat op eigen initiatief contacten zoekt voor meerderheden in de kamer voor zijn voorstellen. Daarnaast ging hij rustig in linksche media het woord van Wilders verkondigen. Dit moet hij nu helaas bekopen met een ferme sms handdruk en foetsie van het lijsie. Toch schrikken als je ineens zelfdenkende mensen in je fractie hebt zitten...
@Aszeran | 07-07-12 | 16:03
Omdat de PVDA niet meer zo lekker voelt?Omdat misschien heel misschien ze ook daar een beetje moe worden van achterlijke religieuzen kneuzen?
www.carelbrendel.nl/2012/07/02/help-ik...
De dag dat de PVDA eens echt schopt tegen de religieuze kneuzen en dan allemaal en niet enkel en alleen de gristelijke.Dan krijgen ze misschien eens een eer mijn stem. De VVD gaat zich immers steeds lekkerder voelen bij de religieuze kneuzen.
@Doc Damage | 07-07-12 | 17:05
Wat is dan eigen nest? De pvv? Ik denk het niet.Er zijn genoeg mensen die politiek allang op hebben gegeven.Ik wacht op een partij die zegt dat ze er allemaal niet zo toe doen. België draaide ook lekker door toen de regering maar uitbleef.
Jammer dat er weinig lef in partijen zit.Ook bij de pvv.Politici moeten eens wat minder 'willen'.Gewoon de boel de boel laten veiligheid in de gaten houden en laat maar gaan.Misschien komen ze er dan achter dat ze eigenlijk er niet veel toe doen.
@Aszeran | 07-07-12 | 16:55 |
Heb je enig idee hoeveel stemmen/zetels de PvdA eigenlijk aan moslims te danken heeft?
@Doc Damage | 07-07-12 | 17:05
Welk nest? GS schijt in alle nesten, al vanaf het begin. En terecht.
DarkKnight30 | 07-07-12 | 16:59 | + 5 -
Wat wilt u hiermee zeggen. Dat het goed is dat er bij de pvv hetzelfde wordt gereageerd door de media als bij PvdA. Want op de momenten dat die dingen uitkwamen was iedereen ook boos en was het een schande en zo reageren mensen dus ook als er iets bij de pvv gebeurt.
Bart_Bart | 07-07-12 | 14:20 | + 70 -
Het PVV-geluid niet laten horen in de media?? Wilders hoeft maar met zijn ogen te knipperen en hij mag een half uur lang bij eenvandaag zijn verkiezingsprogramma voorlezen.
@Doc Damage | 07-07-12 | 17:05
Wat is dan volgens jou "het eigen nest" van GeenStijl?
Ik mag die van Zonneveld wel. Een PVVer met humor - een primeur. Al lijkt elke vorm humor op magische wijze te verdwijnen zodra de eed aan de Staat der nEUderlanden is afgelegd. Fok em, Floris!
@Reinaert | 07-07-12 | 16:04
I see. Tnx
Heb het trouwens al eerder gezegd: GeenStijl is goed bezig de laatste tijd het eigen nest te bevuilen...
Blijft zo'n NSB oproep van RTL onbestraft?
Wat moet geert met meer dan één zetel eigenlijk, laat hem zijn zegje doen, en de rest van de lijstvulling gewoon weer aan de slag ipv hopen op een baantje als zetel-zitter
PvdA raadslid Ronald Buld Nijverdal: mishandeling, verkrachting
PvdA raadslid Murat Yasar uit Kampen: mishandeling echtgenote.
PvdA Statenlid in Overijssel Anton P.: greep in de partijkas, schade 26.000 euro. Bleek al een strafblad te hebben.
GL, voormalig Kamerlid Sam Pormes: de lijst is te lang; zelf googlen.
GroenLinks Paul Rosenmöller: verzwijging van onaanvaardbare hoge neveninkomsten en moet na onderzoek tot 2 x toe aanzienlijke bedragen terugstorten.
PvdA, Khadija Arib: Dubieus reisje naar congres in Marrakesh betaald door Marokaanse overheidsinstantie
Desmoulins | 07-07-12 | 16:47
Daar moet ik je gelijk in geven.
Maar ik zie ze toch liever hun ware stem uitbrengen zodat links niet meer kan meeliften op de bijna gegarandeerde moslimstem.
Voordeel is ook nog dat het standpunt van de Nederlandse moslim dan ook wat meer openbaar is.
Het verleden van iemand kan me niet zo veel schelen eigenlijk... Als ze maar goed voor de toekomst zijn...
@miko | 07-07-12 | 16:08
Een soort van ja;)
@Desmoulins | 07-07-12 | 16:06
Wegkijkend? Ik Kijk nooit weg, en al helemaal niet irl. Voor de rest zit je er volledig naast.
Ijsje?
Bruno Alaska | 07-07-12 | 16:47
Dat is de reden. Dat hele Europese project of de Islam... Ben je gek. Hij is zielig; de underdog en daarom stemt men op hem. De tegenstanders willen het niet zien en zullen het ook nooit zien.
Aszeran | 07-07-12 | 16:03
Een seculiere moslimpartij, die dus gebaseerd is op de Islam is een utopie.
@kingorgasmo | 07-07-12 | 16:35 |
Als Wilders op dit moment zegt dat hij na de verkiezingen met de hele fractie 4 jaar op vakantie gaat levert hem dat nog zo'n 25 zetels op.
Wij houden nou eenmaal van de underdog.
Gaan we nu ook even de leden van de SP en groenlinks en D66 uitpluizen? Geen stijl..? Tjonge, wat een linkse shit hier bij geen stijl.
hoe dan ook ik ben blij dat de PVV uitgescheten is ..... en ze zelfs langzaam bij de GS/Powned redactie door hebben wat voor een teringzooi bewegingen als CP LPF TON PVV met zich meebrengen . . . . .
Ik denk dat ze het Meldpunt PVV haastig hebben dichtgegooid:
Delivery has failed to these recipients or groups:
tipderedactie@rtl.nl
The e-mail address you entered couldn't be found. Please check the recipient's e-mail address and try to resend the message. If the problem continues, please contact your helpdesk.
Inmiddels heb ik mijn mail via een andere weg aan RTL doen toekomen.
@Kees Berghuis aka Hans Laroes
www.dagelijksestandaard.nl/2012/07/wee...
@kingorgasmo | 07-07-12 | 15:41 |
Dan is er weer de kritiek dat hij als populist met alle winden meewaait op de onvrede van de massa, dan is hij weer de aanvoerder van een ideologische beweging die de massa een kant op stuurt. Wat is het nou? Zie je dat ze zich zoveel tegenspreken dat ze nooit beiden waar kunnen zijn? Zie je dat je zelf alleen denkbeelden herhaalt die in een ideologie zijn gevormd, zonder dat er echt over is nagedacht,dat je meningen herhaalt uit een ideologie die uitsluit en aanvalt wat niet in de eigen ideologie past, een ideologie zonder enige vorm van zelfkritiek en die wil vernietigen wat haar niet welgevallig is, met argumenten die inwisselbaar zijn in situaties dat het zo uitkomt.
ÎÎÎ ReBeL ÎÎÎ | 07-07-12 | 16:10
Je mist het punt wat ik maakte een beetje. Als de moslims die op enkel en alleen maar op de PVDA stemmen omdat dat dan maar de beste partij is voor ze de keuze krijgen om op een echte moslim partij te stemmen kan de de PVDA de toko wel sluiten.
@Aszeran | 07-07-12 | 16:03
Een moslimpartij? google eens op PVDA.
@pius | 07-07-12 | 16:02
Aantal dagen onder een steen geleefd pius??
www.geenstijl.nl/mt/archieven/2012/07/...
@@as-saboer | 07-07-12 | 15:49 |
Persoonlijk lees ik niet veel verkiezings bedrog, maar juist een Partij naar mijn HART!!.. Wat een heerlijke keuzes maakt de PVV toch, en ja ze zorgen er ook voor dat het land nog blijft draaien.. Ik weet wel waar ik op ga stemmen nu.. Dank u, Een leestip voor alle zwevende kiezers.. Mogelijk gemaakt door de SP
pius | 07-07-12 | 15:58
IJskoud pius, maar what's new.
Generatie jonger dan jij, vermoed ik en de rest zal ik maar buiten beschouwing laten. En jij, subsidieslurpende, wegkijkende buurtvader/coach/toeverlaat? Ben ik warm?
kingorgasmo loopt thuis al te oefenen voor de spiegel in zo'n Mao pakje .. hij is helemaal idolaat van die pretletter Roemer.
@pius | 07-07-12 | 16:02
Dan heb je een topic gemist: dat stond er vrijdagmorgen te 02:35 uur al.
@pius | 07-07-12 | 15:57
Natuurlijk, ik BEN mild...
Ik wil een Nederlandse moslim partij. Alleen maar om de moslim kiezers die maar op links stemmen omdat die zo goed knuffelen dan hun ware stem kunnen uitbrengen en de linkse kliek dan helemaal kansloos is.
Maar dan wel net zo seculier als de CU en SGP.
@deboerenlul | 07-07-12 | 15:46
Ik vind die AOW grote onzin.Mensen worden steeds ouder en blijven langer gezond.Wat mij betreft word de pensioen leeftijd nog dit jaar met vijf jaar omhoog gegooid.
Is er geen RIP-topic voor Komrij? #dtv
@Sjeng de helle | 07-07-12 | 15:53
Rutte en Kereltje zijn Gebilderbergd, dus hun gezond verstand verloren, daar moet je voorlopig maar niet meer op rekenen lijkt me. Mijn stem zijn ze sowieso kwijt, al is er toch al nooit een haar op mijn kop geweest dat er aan dacht óóit op het draaikondtenpartijtje D'666 te stemmen, maar dat terzijde.
Op de VVD stem ik trouwens sinds het afserveren van levenskunstenaar en Groot Denker Theo Joekes ook al niet meer. Da's dus ook al weer een tijdje. En dat blijft zo.
Desmoulins | 07-07-12 | 15:55
Nope,maar prettige bijkomstigheid vind ik voldoende.
@Kromme Banaan | 07-07-12 | 15:54
LOL. Topreden;)
@Desmoulins | 07-07-12 | 15:53
Laat me raden, je bent psychotherapeut bij een GGZE-instelling en bent op non-actief gesteld wegens disfunctioneren en daarvan ben je rechts en rancuneus geworden.
Ik ben warm of niet.
@Sjeng de helle | 07-07-12 | 15:53
Long time no hear, mate!
@kingorgasmo | 07-07-12 | 15:41
Inderdaad wat net voor de oorlog vlogen Joden ook met vliegtuigen gebouwen in en namen ze hele wijken over waar de gewone duitser net meer durfde te komen.
Lekker kansloos zo een commentaar denk je niet?
@necrosis | 07-07-12 | 15:53
Nope. Ik vind je nog mild. Maar zo ben je nu eenmaal.
@necrosis | 07-07-12 | 15:53
Ze trachten het wel CO2 neutraal te doen.
necrosis | 07-07-12 | 15:50
Ja daar snappen ze niks van die subcidie slurpers,bang om aan het echte werk te moeten ;=]
@as-saboer | 07-07-12 | 15:49 | +
Dank u ik was te snel.. effe lezen..
Desmoulins | 07-07-12 | 15:47
+al -het, schrijven vol irritatie is niet aan te raden.
deboerenlul | 07-07-12 | 15:52
Hahaha,stem al jaren pvv al is het alleen maar om jou te irriteren.
Reinaert | 07-07-12 | 15:49 |
Dat heb je goed, als Markje fluit zitten er al valse tonen bij. Afgelopen debat, man man.
Could moet worden vertaald als zou kunnen( bij het bolletje) en niet als kan. werkelijk een debat op top niveau tussen Markje en Alexandertje.
En daar moeten we op bouwen?
pius | 07-07-12 | 15:46
Gast, jij slaat jezelf onnodig hoog aan. Je bent niet origineel, je nuanceert selectief en je hebt vrijwel geen kennis over zaken waar je nogal met de nodige dédain over schrijft. Het ergste is nog wel dat u zich precies schuldig maakt aan hetgeen waar je een ander continu en altijd van beticht. Niet bijster intelligente mensen, die wel in de waan verkeren dat te zijn, zien zulke zaken zelf ook niet in, dus vergeef me pius. Wat zinloos is wordt plotseling niet zinvol, net zoals verscheidenheid niet zal leiden tot 'ons', 'wij' of één.
@pius | 07-07-12 | 15:47
GroenLinks is een kutpartij die door machtswellust tracht het volk en de MKB te slopen.
Of heb jij nog verzachtende omstandigheden?
@Kromme Banaan | 07-07-12 | 15:50 | + -1 -. Gelukkig heb jij nog geen stemrecht.
@kingorgasmo | 07-07-12 | 15:41
Precies. En om herhaling te voorkomen is het noodzakelijk tegenwicht te bieden aan moslimfundamentalisten en het Europese imperialisme.
Tis wel duidelijk hier,of je bent voor of tegen de P.V.V.. Gelukkig is het grootste gedeelte voor ;=]
@Kromme Banaan | 07-07-12 | 15:46
Ik denk dat je op 12 September niet de enige bent, en de aanhangers van de anti-Wilders groep zich maar afvragen waar al die pro-Wilders stemmen vandaan komen....
@Sliptong | 07-07-12 | 15:49
Linksche soep op z'n minst. Op CIA-mol Mariko Peters na natuurlijk.
@as-saboer | 07-07-12 | 15:44 | + 0
Met respect collega, heeft u een link? ik kan namelijk geen vuiligheid over de PVV zo snel vinden op de SP site..
Pssssst, Kees Berghuis. Weet je wie ook bruin poepte?
... precies. Die 49 ook vast wel. Tip:
nl.wikipedia.org/wiki/Jaap_van_Donsel...
@Desmoulins | 07-07-12 | 15:28
En daarom PVV dus. Wordt tijd om eens wat oude geuzenliederen uit de kast te trekken.
@Crematorium-de-Asbak | 07-07-12 | 15:46
Alstu. Ik geloof zelfs dat er nog zo'n boekwerk over de gebroken beloftes van Wilders is.
www.sp.nl/service/rapport/110216_pvvra...
Ik denk dat de kieslijst van de SP, Groen Links en de pvda meer spektakel opleveren in de zin van iets op je kerfstok hebben. Van milieuterroristen tot veganistische totaal malloten, anarchisten en Maoïsten. Linke soep als u het mij vraagt.
@Sjeng de helle | 07-07-12 | 15:39
Die "rooien" wonen al een tijdlang zo ongeveer bovenop die kast, alleen heeft dorpsgek Mark Rutte ze nu een kansje gegeven en dat hebben ze dan ook met beide knuistjes aangegrepen. Dat kansje heet in de volksmond ook wel het Kondtneuqaccoord en is de politieke suïcide van diezelfde Mark Rutte, vandaar dat 'ie zich ook al in allerhande bochten wringt om dáár weer onderuit te komen.
Laat Mark maar spartelen. Ik ga 'm in elk geval niet redden.
De Mos en de brievenbuspisser van de lijst? Gaat Greetje nu ook al mongooltjes en autisten discrimineren?
@seven | 07-07-12 | 15:33
Allemaal uni's? Nouja, dat zegt ook niet alles. Kijk maar naar GL.
kingorgasmo | 07-07-12 | 15:41
Werkelijk dat argument? En dan zelfs durven te reppen over 'geen benul hebben waar het om draait'...
Nou leg het me eens uit zonder het gebruik van gemeenplaatsen of Godwin. Die vergelijking alleen met het de uiteindelijke Holocaust; walgelijk figuur. Waarschijnlijk ook altijd de invloed van die fopreligie de Islam bagatelliseren, of immigratie als een verrijking zien...
@Desmoulins | 07-07-12 | 15:30
Wederom een matige poging , al is dat in de geest van die door jou genoemde nuance, een uitstekende in jouw geval.
En dat is ook wat waard.
kingorgasmo | 07-07-12 | 15:41
Je moet je puntjes iets meer spreiden, letterlijk en figuurlijk.
@as-saboer | 07-07-12 | 15:44
ik ga lezen, dank u voor de tip.
@Bart_Bart | 07-07-12 | 14:20 | . Als je na het 'Breekpunt van de AOW' nog steeds op de PVV stemt ben je dom en blind. Als je nu nog iets gelooft van de PVV.
Maar goed vooral blijven stemmen. SP word toch de grootste.
Ik stem hoe dan ook P.V.V.. Wat de P.V.V. Haters ook verzinnen ;=]
@kingorgasmo | 07-07-12 | 15:41
Weet u wie er bijna net zo goed was als u, in het wegzetten van hele groepen mensen?
En je hebt het zelf niet eens in de gaten, engerd.
Keessie Berghuis was politiek adviseur van Gerrit (ik steel als de raven) Zalm tijdens de invoering van de euro; de grootste oplichting van het Nederlandse volk tijdens de moderne geschiedenis. En die man gaat de lijst van de PVV de maat nemen? Hij zelf staat straks, na de burgerrevolte, op de lijst van 100 meest gezochte misdadigers.
@kingorgasmo | 07-07-12 | 15:41
Mag ik vragen waar jij fan van bent, dan zal ik je even uit de boze droom helpen, gratis en voor niets!
@Albasalix | 07-07-12 | 15:39
Bij de meeste partijen loopt incompentent volk rond, althans lieden die je redelijkerwijs het landsbestuur toch liever niet in handen zou geven, de degelijkheid is ver te zoeken, en dat is op zich héél jammer.
Toch geef ik de voorkeur aan Sjors & Sjimmie van de Rebellenclub als ik daarmee de regenten terugjaag in de oppositiebankjes, gewoon omdat ik zo ondertussen genoeg heb van telkens weer dezelfde beroepspolitici die geen enkele toegevoegde waarde hebben en ook niet flexibel zijn in hun denken.
De oude politiek mag van mij morgen kapodtstuk gaan, de achterkamertjes mogen leeggehaald worden, de netwerkjes mogen gecoupeerd. Old boys tabée!
Niet lullen maar poetsen zou mijn motto zijn. Omdat het *moet*.
@Crematorium-de-Asbak | 07-07-12 | 15:42 |
Op de website van de SP staat een hele lijst met verkiezingsbeloftes die hij heeft gebroken. Neem eens de moeite om het te lezen. De meest lachwekkende leugen is het breekpunt de AOW dat hij al gelijk na de verkiezingsuitslag liet varen.
We worden en werden door de "gevestigde partijen" genaaid dat ze dwars door een wielrenbroek met zeemleer en een driedubbelle Tena heen gaan.
En nog vraagt een groot deel van d'n volke zich af waar de pijn in de kont vandaan komt.
@kingorgasmo | 07-07-12 | 15:41
Dus die moet je bestrijden met NSB nethoden.
Jammer van de Mos. Valt me tegen van de PVV.
Misschien heb ik het gemist, maar heeft iemand Geert Wilders ooit kunnen betrappen op een leugen zoals elke andere partij leider??
Eerst een duidelijk nee naar de Europese schuldenunie, dan de republiek der Nederlanden uitroepen en het Zwitserse voorbeeld volgen en terug naar onze eigen muntunie. Onze kinderen hoeven niet op te draaien voor deze gigantische clusterfuck
PVV tuig niksnutten gevaarlijk voor Nederland dit soort bewegingen en hun aanhang die werkelijk geen benul hebben waar het om draait ....... en geen kennis van het verleden 1938 was er bij onze buren een soortgelijke beweging waar iedereen klakkeloos achteraanliep ook hij had een zondebok namelijk de joden
Frits Wester = CDA. Verzamelaars van kopgeld. www.historischnieuwsblad.nl/nl/artikel...
Reinaert | 07-07-12 | 15:37 | + 1 -
Broeder Reinaert het alleen al een genoegen om die "Rooien" op de kast te krijgen.
@Stormageddon | 07-07-12 | 15:28
Gelukkig mag ik geen enkele politicus/ politica tot mijn vriendenkring rekenen, ik zou me doodschamen....
Narcisme vergelijken met de baldadigheden van sommige pvvers is wat vergezocht. ik weet waar je op doelt. Maar met de gemiddelde pvvers in het kabinet kan het nooit veel beter gaan worden op dit punt.
het kan best zijn dat de pvv daarin niet erger is als de andere partijen, maar wat ik er van mee krijg valt niet positief voor ze uit.
Zolang de Oranjes regeren is stemmen zinloos.
U stemt op lintenkruipers.
@Sjeng de helle | 07-07-12 | 15:36
LOL. De wens als vader van de gedachte? Shit happens ;-)
De werkelijkheid is als altijd weerbarstig.
@HardGaan | 07-07-12 | 15:00 |
Mensen die moeite hebben met het bijblijven in de snel veranderende moderne samenleving raken wantrouwend. Dit zijn met name laag opgeleide mensen. Deze groep mensen is ook meer dan welke andere groep dan ook toegankelijker voor sensatie. Dit omdat sensatie een bevestiging is dat de veranderende samenleving de schuld is van hun anomische situatie. Geenstijl is groot geworden door nieuws sensationeel te brengen. Dit is wat PVV kiezers en Geenstijl bindt.
Met die 49 namen heeft Geert bij lange na niet genoeg, als ik de geluiden de afgelopen dagen en weken zo hoor, komt hij nog minstens 50 tekort.
@BenBinnen | 07-07-12 | 15:30
"Te meer bij àlle partijen uitvreters en criminelen zitten."
Drie letters: *SGP*. De uitzondering die de regel bevestigt.
Jammer genoeg programmatisch gemankeerd, God weet er van.
@îîî ReBeL îîî | 07-07-12 | 15:31
Dit hierboven is toch een anti-kliklijnstuk, niet anti-PVV? Of heb ik een beschadiging aan mijn begrijpend-lezen-centrum.
@Reinaert | 07-07-12 | 15:22
Ik lach om Kusters, en het 'waarom' laat ik ook maar achterwege....
pius | 07-07-12 | 15:27
De hbo-ers zijn eruit gekicked, uni's blijven over.
Rutte na 12-9: verrek, dat was mijn eigen stoel.
En die Kees Berghuis, tja, een VVD'er.
Zal dat Beha Bilderberg en haar loopjongetjes nog veel geld kosten? Om zeg maar een ware hetze te ontketenen ten opzichte van de PVV? Want alle krantjes en internetsites zijn toch het toch wel allemaal eens : hoe maken wij de PVV slecht en promoten de andere partijen. Kan toch geen toeval zijn. Snap ook niet dat de "journalisten" van GS geen eigen mening durven te hebben. Ze hebben warempel allemaal dezelfde mening als het maar anti PVV is. Vreemde zaak.
@Albasalix | 07-07-12 | 15:22
Degene met de beste ideeën krijgt mijn stem. Op dit moment is er één allesbepalend issue en dat is de EU / euro.
De partij die deze waanzin stopt heeft mijn stem. Is dat zo moeilijk te snappen?
Je stemt waarschijnlijk niet op basis van argumenten, maar op basis van moraal en fatsoen. Mag natuurlijk, maar ik vind het kortzichtig, te meer bij àlle partijen uitvreters en criminelen zitten.
@Albasalix | 07-07-12 | 15:22
Tuig bij de overheid?
Volgens mij bárst het van het tuig bij de overheid! Narcistische, eigenwijze mannetjes en vrouwtjes die denken overal mee weg te kunnen komen - en dat meestentijds inderdaad ook doen - terwijl ze eigenlijk voor het hekje zouden moeten staan.
Ik hoef toch geen namen te noemen neem ik aan?
pius | 07-07-12 | 15:27
Deskundige van het kiezersprofiel van de PVV, knap.
Nuanceren is een one-way street in de gedachtegang van de hypocriete nitwit.
Het kan me allemaal mijn reet roesten, 12 september stem ik PVV en wel op Mevr. Mr. L. van Helder, alleen al de manier hoe ze Opstelten op zijn nummer zette.
Albasalix | 07-07-12 | 15:22
De gesubsidieerde media blaast incidenten van PVVers meer op dan bij anderen. Zo was er iemand bij de VVD die een buurman die over de rand van z'n voortuin reeds van de motorfiets trapte. Op miniberichtje in papieren telegraaf na, doodse stilte.
Pffffff | 07-07-12 | 15:19
Van Rossem is hoofd PVV 'gerelateerde' zaken bij de redactie. Misschien zijn ze zich bewust geworden van de eigen status binnen het Europese project. De welgestelden zullen immers uiteindelijk vrijwel geen last hebben van dit project. Het is niets anders dan een experiment over de rug van de middenklasse en de Noordelijke lidstaten, en dat je daar gewoon zonder enige gene en vrijwel kritiekloos mee akkoord wilt gaan is veelzeggend. Veel mensen willen maar niet inzien dat de gevolgen van deze blinde Eurofilie flinke gevolgen zal gaan hebben. Ons BNP jaarlijks met 6% naar beneden in combinatie met de gestelde 3% is blijkbaar nog geen duidelijke aanwijzing.
Hierbij open ik een tiplijn over alle, het liefst smerige en smeuïge, zaken die in het leven van Kees Berghuis hebben plaatsgevonden. Anonimiteit verzekerd.
Tijdens zijn adviseurschap voor Gerrit Zalm en tijdens zijn persvoorlichterschap voor de VVD zullen er ongetwijfeld zaken zijn voorgekomen die het daglicht niet hebben kunnen verdragen; leer mij die VVD'ers kennen.
@necrosis | 07-07-12 | 15:13
Dat komt door de partijen, de fracties. Per fractie is er 1 woordvoerder, die doet het woord namens de hele club of je het daar nou als individueel kamerlid mee eens bent of niet. Dus het heeft als backbencher niet zoveel zin om in een zaal te gaan zitten waar je niks te doen hebt. Dan kun je net zo goed wat anders gaan doen. En er zijn meestal diverse commissievergaderingen elders in het gebouw tijdens debatten in de plenaire zaal waar ook woordvoerders zitten.
Hoe dan ook: fractiediscipline is de dood van het debat. In het Engelse Lagerhuis mag elke afgevaardigde over elk onderwerp zijn muil opentrekken. Partijen zijn het gif van de democratie. One man, one vote... dat willen partijen niet, hooguit binnenskamers, maar de wil van de partij is wet. Niet eens met de rest van de partij: geen toekomst in het openbaar bestuur.
Waarom is de mos van de lijst af. Die was best loyaal en paste in het kiezersprofiel van de PVV. Lekker benaderbaar.
Eigenaardig.
Groen Links-achtige toestanden bij de PVV.
@Albasalix | 07-07-12 | 15:22
Mag ik je even attenderen op het extreem linkse tuig van GroenLinks, de graaiers van PvdA, de landverraders van D'66, etc?
Of doen die het goed omdat Wilders 'fout' is?
Jolo-praktijken van RTL.
@Pisvlucht-Airlines | 07-07-12 | 15:21
Bekijk het zo: de artikelen zijn ruk op GS, maar de commentaren zijn de parels waarvoor ik hier ben en deze worden tenminste niet vooraf gemodereerd.
*groet Joris*
@necrosis | 07-07-12 | 15:18
Die 'meneer' moet je ook vooral niet serieus nemen, intellectueel buitengewoon beperkt maar maskeert dat met een grote bek, verder heeft 'ie niets te melden op de bekende soundbytes na. Daarnaast latent gewelddadig en met een verre van schoon verleden hetgeen ik hier om voor de hand liggende redenen niet uit de doeken zal doen.
Zo te zien is mijn persoonlijke Nemesis ook wakker....
vertel eens, heb je nog wat te melden, of heb je een ban op Joop en Viva?
Ik verbaas me er altijd over hoe snel de 'pro-pvvers' opduiken bij dit soort artikelen. het is toch over duidelijk dat er bij de pvv vooral tuig loopt? dat is reden genoeg om er niet op te stemmen. wie wil nu dit soort mensen een land laten besturen? je geeft toch ook niet de associaalste en baldadigste buurman van de straat een plek in het kabinet! dat de pvv met bijv ESM goede ideeen kan hebben is duidelijk, maar niet ten koste van tuig in de overheid svp.
rtlstasi Kees Berghuis gaat nou terug krabbelen, beetje slap
twitter.com/KeesBerghuis/status/22156...
Geenstijl, er zijn wel erg veel anti-PVV artikelen door jullie geschreven de laatste tijd, terwijl er erg veel andere ontwikkelingen zijn geweest in en over Europa, de financiele wereld en alles. Daar lees ik maar weinig over. Als jullie jezelf willen aansluiten bij de VARA, dan kun je dat gewoon aan ons vertellen hoor! We zijn immers volwassenen.
@necrosis | 07-07-12 | 15:18
Doen die mongolen nog mee ook? Van die NVU?
Dorian Gray | 07-07-12 | 15:11
Ons? Je zou maar blindelings de elite volgen omdat je denkt dat je zelf te dom bent om na te denken, of dat je gewend om alles klakkeloos aan te nemen en dat ook nog te verdedigen want tja 'zij zullen vast wel weten wat ze aan het doen zijn'. Ik hoor van de Eurofielen alleen maar gemeenplaatsen over welvaart, samenwerken en dat de sceptici -bij een gebrek aan een ander alternatief, zich achter de PVV scharen is 'huilie' gedrag, maar er inhoudelijks iets tegenin brengen is teveel gevraagd voor deze zelfverklaarde heldere geesten. Overtuig me maar met argumenten en feitelijke onderbouwingen.
@HardGaan, de PVV zal waarschijnlijk dit "rondje" moeten overslaan. Stel nu: Rutte wordt de grootste,en gaat regeren met PvdA, D66, en klein christelijk grut. Dan heeft men een nietszeggend kabinet, met een mega-oppositie (PVV en SP) tegenover zich zitten. De kleinste kink in de kabel is voor zo"n coalitie genoeg om te vallen, en genoeg om Wilders vervolgens de grootste te laten worden.
@Van Rossem
Kan je wel allerlei 'initiatieven' van andere zenders en zgn. rabiaat links erbij slepen, maar je bent anders een gretige aangever.
@Reinaert | 07-07-12 | 15:11
Alleen mensen met systematische kramp in de rechterarm stemmen op Kusters, die vent neem ik niet serieus.
Kees Berghuis van RTL (en oud ambtenaar! op het ministerie van financiën), de McCarthy van de Lage Landen.
Have you no sense of decency, sir? At long last, have you left no sense of decency?
Zozo, een meldpunt. Het Europese Parlement zal er ongetwijfeld spoedig en witheet een motie aan wijden, daartoe aangespoord door CDA en D66. Kees Berghuis aan den schandpaal.
Die Jenny... Lekker ding wel..
Die krijgt mijn stem ! :)))
@HardGaan | 07-07-12 | 15:00
Hoe kom je daar bij? Denk je dat GS maar 15.000 lezers heeft? De poll geeft aan 32%, dat betekent dat 2/3e van poll-klikkers dus NIET op de PVV stemt. Het gros stemt dus juist niet op de PVV.
www.geenstijl.nl/poll/pollresult.php
Tsja. Libertarische Partij gaat het maar worden voor mij. Een verloren stem, half in het nergens. Maar ik moet dit keer wel stemmen tegen dat Europese gelul.
@BenBinnen | 07-07-12 | 15:12
Mooi baantje bij de RijksVoorlichtingsDienst ligt voor hem klaar, dat voel ik aan mijn water. Plus een stapeltje Bilderberg-vouchers.
@Che_cuevara | 07-07-12 | 15:08
Tijdens debatten op televee zie ik vaak lege stoelen (zetels, als u wilt).
Waarschijnlijk zitten die bijbehorende konten op het pluche van één van hun vele nevenfuncties....
Misschien kunnen jullie hierna een PVV item doen. Het is namelijk nog steeds heel goed mogelijk dat hij 30+ zetels gaat halen.
@Uw Verzekeringsadvis | 07-07-12 | 15:11
Je bedoelt weggepromoveerd naar een baantje in de luwte met riante emolumenten?
@necrosis | 07-07-12 | 15:09
Constant Kusters is een stuk volidioot en een veroordeelde drugscrimineel.
Nuff said dunkt me.
En ?
Is Berghuis al ontslagen.
De voorspelbaarheid van comments waarin linksom of rechtsom de PVV voorkomt begint een beetje triest te worden.
Al dat hullie tegen ons gezeik........
@Che_cuevara | 07-07-12 | 15:08
HardGaan is inmiddels een beetje stilgevallen geloof ik.
Ik wacht althans nog steeds op de naam van die écht rechtse partij die ons allen redding en verlossing zal gaan brengen. Waarschijnlijk moet die nog opgericht worden, geen idee, maar ik heb geduld, het is nog lang geen 12 september.
@Che_cuevara | 07-07-12 | 15:09
*jaloers is*
@Koetoenoe_Zwoerd | 07-07-12 | 14:55
Tja... De staatsgreep van Willem I in 1813 was al illegaal, alles wat volgde is "null & void" wat mij betreft.
@BenBinnen | 07-07-12 | 15:07
Ik ben geen fan van Constant Kusters, en Wilders wil ook niets te maken hebben met die lui.
En ik geef hem groot gelijk!
@necrosis | 07-07-12 | 15:07
1 Rooie is meer dan genoeg, geloof me.
@verdacht | 07-07-12 | 15:02
Don't shoot the messenger, bovendien is dit topic geen PVV-bash.
@Reinaert | 07-07-12 | 15:07
Het ging mij om een meerderheid. En 76 is een meerderheid want HardGaan dacht dat er maar 99 kamerleden zijn.
@necrosis | 07-07-12 | 15:07
Ik wel. And proud of it. Maar ja, zit dan ook in de familie hè.
Linken naar Kafka? Is een onderdeel van AFA, volgens de AIVD gewelddadig, intimiderend en een vd gevaren voor de democratie in NL.
'Dat de werkelijke dreiging (van rechts) veel minder is dan vaak wordt gedacht, komt volgens de AIVD door de beeldvorming. Daar spelen antifacistische organisaties als de afa en Kafka een rol bij. Volgens de AIVD overdrijven zij het gevaar van extreemrechts. "Ze ontlenen hun bestaansrecht aan de dreiging die hiervan uitgaat en cultiveren het beeld dat deze groot is en groeit", stelt de AIVD. Volgens de AIVD gebruiken antifacisten juist geweld bij legale betogingen van extreemrechts. Ook bij hun strijd om extreemrechts uit het publieke domein te weren, gebruiken afa en Kafka ondemocratische middelen, stelt de inlichtingendienst.' nos.nl/artikel/195429-aivd-extreemrech...
Vaak ook onbetrouwbaar en vooral guilty by association. Of wel men anno 2012 nog beweren dat de LPF een fascistische partij was? (oh oh kijk kijk x is lid vn de Jonge Fortuynisten geweest!! De PvdA haalt Pim tegenwoordig rechts in.
@Che_cuevara | 07-07-12 | 15:03
Just for the record, ik heb GEEN rood haar:)
@Che_cuevara | 07-07-12 | 15:04
Maak er 101 zetels van. Handig als je nog wat in de grondwet wenst te rommelen.
Illusie, ik weet, maar het is dan ook maar bedoeld om de beperkingen van die 76 zetels aan te tonen. En dan hebben we natuurlijk ook altijd de Eerste Kamer nog die heel wat blokkades op kan werpen. Maar goed, zo werkt onze democratie nu eenmaal.
@necrosis | 07-07-12 | 15:05
Constant Kusters van de NVU heeft eerder een stemadvies gegeven voor zijn kaalkopjesvee: SP.
Hoezo rechts?
Rutte heeft toch gezegd dat hij de PVV tot de laatste zetel zou slopen?
Zou het dan..... Nee toch.... dat kan niet. toch?
@verdacht | 07-07-12 | 15:02
Je bent niet voor niets een zwitsal. GS neemt àlle partijen op de hak. Recent nog de VVD en GroensLinks.
"... zijn eigen aanhang ..."
Pardon?
@HardGaan | 07-07-12 | 15:00
Noem eens een rechtse partij die mijn stem verdient...
En nee, ik stem geen NVU!
@ hardmaak 15:00
Na 12/9 is alles weer vergeven en vergeten en als de PVV samen met bv. De VVD en een derde parij een meerderheid heeft is niets uit te sluiten, mark my words!
De grootste NSB-ers lopen blijkbaar bij de PO en RTL.
En D66 natuurlijk.
@HardGaan | 07-07-12 | 15:00
Nee, met 50 zetels sleep je geen meerderheid binnen. Dat kan geen enkele partij.
Maar met 76 zetels daarentegen....
De media, in dienst van de overige politieke partijen, zullen er alles aan doen om het de komende twee maanden niet over inhoudelijke zaken te hebben. Ze durven niet, de waarheid van de toestand van het land en Europa drijft kiezers immers richting de PVV.
@HardGaan | 07-07-12 | 15:00
Leuk geprobeerd. Maar je kan beter gewoon stemmen op de partij waar je het helemaal mee eens bent, vooral als je het met andere partijen maximaal oneens bent.
De PVV is bezig met de grote schoonmaak. Vervolgens realiseren de kamerleden die eruit vliegen dat het niet zo lekker solliciteert met een PVV-verleden in dit land waar policor links nog steeds de norm is. Dus moet er op de valreep nog snel even afstand genomen worden.
Nu rommelt het even, maar op 12 september is deze storm vermoedelijk wel weer overgewaaid. De nieuwe mensen op de lijst hebben kunnen zien wat er gebeurt met PVV-kamerleden die niet open zijn over hun verleden, dus ik verwacht bij de nieuwe lichting veel minder lijken in de kast.
@necrosis | 07-07-12 | 15:00
Maak me niet lekker.
Ik kwijl al bij de gedachte alleen :)
@HardGaan | 07-07-12 | 15:00
Welke écht rechtse partij? *Verdwaasd rondkijkt*
Als je kritisch bent over Europa is er maar 1 keus, al waren het stuk voor stuk fascistoïde massamoordenaars. Ik vrees dat ik toch PVV moet stemmen. En kan GS niet eens een andere partij gaan bashen? Volgens mij schaamt GS zich voor zijn eigen aanhang.....
@James St John Smythe | 07-07-12 | 14:59
Die is ook fijn!
Even tussendoor: Waarom stemt het gros van de geenstijl-lezers op de PVV? Een stem voor de PVV is een veloren stem. Ik ga hun partijprogramma niet afzeiken of onmogelijk benoemen, maar het gaat erom dat niet met ze zal en wil samenwerken. Dat betekent dat ze zelfs met 50 zetels nooit een meerderheid binnen zullen slepen. Stem dus gewoon voor een écht rechtse partij die wel zijn standpunten waar kunnen maken.
@Che_cuevara | 07-07-12 | 14:47
Plusje voor u!
Ik ben trouwens benieuwd hoe Bix zal reageren op het bericht dat MinPres Wilders haar met pensioen stuurt....
@mezelf: link werkt niet geheel naar wens!!
Deze beter?? wp.me/pPzcg-37p
Na eerst het propagandablaadje voor de PVV te spelen, wordt er nu ook nog eens verwacht dat wij de screening voor Wilders gaan doen? Buiten dat, Wilders is zelf al een onfris figuur, dus als je echt wil screenen, blijft er niemand over.
vetkleppert | 07-07-12 | 14:54
Volgens mij is dat het verkeerde fragment:
youtu.be/XjvIlVUOI7w
Kijk, kijk, die vuige medewerker van het ministerie van Waarheid, de schijnheil, de farizeeër, Kees Berghuis laat snel even een windje om alle schijn van partijdigheid te ontlopen: twitter.com/KeesBerghuis/status/221565...
Te laat, hond.
@ gentle giant 14:44
Aardig beloond om geld van een ander uit het raam te gooien. Maar het zijn natuurlijk wel echte 'specialisten'... WTF???
@vetkleppert | 07-07-12 | 14:54
Ach, hij heeft al een nieuwe baan.
Columnist bij Sargossa. Vanaf morgen.
Dat van die aan een boom vastgebonden PVV'er is een beetje cru nadat Jos van Hal vertikaal vastgebonden aan een boom is teruggevonden.
Over republiek gesproken.....
Zou dit kloppen????
herstelderepubliek.wordpress.com/categ...
Toch nog even een momentje stilstaan bij De Mos:
www.youtube.com/watch?v=TMyiAdn5SSo
Jammer dat hij van de lijst is.
Ja, men probeert flink te poken en toespelingen te maken op de LPF. Dat de SP tientallen afsplitsingen heeft gekend (ik noem een Lazrak) nemen we even niet mee. Dat recent John Leerdam moest opstappen als kamerlid bij de PvdA omdat het gewoon een domme kokosnoot is, nemen we even niet mee. Dat Rutte een paar jaar geleden op voet van oorlog leefde met (afsplitsing) Verdonk. Nemen we even niet mee. Dat zijn eigen fractie Cohen zat was. Nemen we even niet mee. Nee, dit is echt uniek en alleen voorbehouden aan de PVV.
Desmoulins | 07-07-12 | 14:52 |
Blijven kijken, that is.
Al verschijnen er nog 100 van deze stukjes versterkt met de campagne die door de PO en de commerciele al jaren wordt gevoerd, dan nog stem ik PVV. Er is geen andere keuze meer, tenzij je ons land graag opgeheven ziet worden en financieel leeggetrokken, inherent daaraan, ten gunste van een ideaal van de elite. Dit proces is waarschijnlijk onomkeerbaar maar je wilt toch wel in de spiegel kunnen blijven zonder van jezelf te walgen?
Berghuis is van huis uit een VVD'er.
Met deze hulp krijgt men bij Fritseman natuurlijk VVD'ers aan tafel.
Vorig: political advisor Gerrit Zalm bij Ministry of Finance Netherlands
persvoorlichter / woordvoerder fractievoorzitter bij Dutch Liberal Party (VVD), House of Representatives
Manager Communicatie bij Stadsdeel Oud-West Amsterdam
nl.linkedin.com/pub/kees-berghuis/6/22...
@Red mij niet | 07-07-12 | 14:43
Misschien stemmen sommige mensen op PVV omdat ze onder de 'oude politiek' uit willen.
Of vind jij het normaal dat onze toekomstige pensioenen borg moeten staan voor Souvlakistan, Spaghetti-land en die Spaanse opvreters?
Ik ben benieuwd wat jij stemt als je pensioen verdampt is en je te horen krijgt dat 'Europa' nu eenmaal beslist heeft.
Vind jij natuurlijk geen probleem.... toch?
Follow the white rabbit..
Het zal mij een worst zijn wie Wilders op zijn PVV lijst zet, al is het Bandirah.
Als hij bij zijn EU/euro standpunt blijft ga ik voor het eerst sinds 15 mei 2002 weer stemmen.
Zo Kees Berghuis net even getipt, er is een toekomstig kamerlid die een bewonderaarster is van mao zedong (zo iemand moeten we toch niet in de kamer willen hebben) www.geenstijl.nl/mt/archieven/2012/04/...
@gentle giant | 07-07-12 | 14:44
Tja, dat noemen we dan 'marktconforme salariëring' hè.
Bankmannetjes kunnen nu eenmaal niet voor een appel en een ei werken. Iesj koeltoer.
@necrosis | 07-07-12 | 14:45
Ik weet niet of je het aan mijn reaguursels kunt zien, maar ik stem ook PVV, zeker nu.
@Red mij niet | 07-07-12 | 14:43
De PVV heeft nooit in de regering gezeten.
Ken uw (heel recente) geschiedenis.
En ik zie Geert toch wel regelmatig in de media. Misschien lees jij alleen de story of zo en daar komt hij inderdaad niet zo vaak langs.
@Che_cuevara | 07-07-12 | 14:38
Dat inhakken op de PVV is puur verkiezingspropganda.
Nogmaals: Waarom staat Mikado nog op de lijst van GroenLinks, waarom besteedt men geen aandacht aan het feit dat Thieme een homohaatster is en geen strobreed in de weg gelegd wordt wegens haar religie?
Het zal me weer punten gaan kosten maar ik stem PVV!
@vetkleppert | 07-07-12 | 14:41
Klopt.
Het is echt niet te geloven wat ik de laatste tijd allemaal zie passeren in de media.
Om te kotsen
Dat u weet waarvoor uw belastingvrije reiskosten vergoeding sneuvelt.
www.welt.de/wirtschaft/article10805643...
PVV'ers verraden met een tiplijn, PVV-stemmers wegzetten als een groep domme nazis, de PVV uitsluiten om mee te regeren, het PVV-geluid niet laten horen in de media und so weiter..
... PVV-hat0rs ...
Bart_Bart | 07-07-12 | 14:20 |
Andere kant van de medaille:
- PVV kliklijn MOE-landers
- alles wat de PVV niet volgt is landverraad
- PVV stapt zelf uit regering
- PVV mijdt zelf de media als de pest
de Voorzittert | 07-07-12 | 14:24 | + 4 -
Was RTL maar bij alle partijen zo 'behulpzaam'!
@Jos Tiebent | 07-07-12 | 14:40
"... kiezen gewoon de naam die hun het bekendst in de oren klinkt."
Dan voorspel ik een klinkende overwinning voor Blonde Greet, mede mogelijk gemaakt door RTL en het overige journaille.
@Che_cuevara | 07-07-12 | 14:38
Als je ziet hoeveel moeite, zendtijd en drukinkt er wordt besteed aan het bestrijden van de PVV en hoe lang al, heb je bij voorbaat al een goed gevoel aan je middelvinger, toch?
lastercampagne is ook campagne. Met diens verschil dat het gratis is. Vele stemmers interesseert het geen hol, dat politiek, en kiezen gewoon de naam die hun het bekendst in de oren klinkt.
En wat Bea betreft:
Leve de Republiek der Nederlanden!
Of "Van Uhm" toch maar een staatsgreep wil plegen...
@Parel van het Zuiden | 07-07-12 | 14:35
Door al dat inhakken langs alle kanten op de PVV geeft alleen maar weer dat ze er doodsbang van zijn en geen antwoord hebben op de standpunten van de PVV.
Dat zal al die partijen nog gaan opbreken.
kan je bij Kees Berghuis ook klikken als je coke snuivende RTL medewerkers op een feestje heb gezien ?
@BedrijfsTijgerT | 07-07-12 | 14:26
Bea krijgt Geert op bezoek indien de situatie daartoe aanleiding geeft, ze kan op heur Koninklijke kop gaan staan maar wanneer de verkiezingsuitslag dat noodzakelijk maakt zal ze toch moeten.
Tenzij ze graag in een republiek leeft natuurlijk. Mag ook.
Ach PVV-ers zijn geen blonde haar beter.
Linksom of rechtsom: politici bedriegen en stelen je geld.
@necrosis | 07-07-12 | 14:22
Kleine toevoeging: you can't polish shit.
En daarmee bedoel ik uiteraard de leden van het kontneuq akkoord!
Wilders zal de schuld wel weer krijgen, maar volgens mij weet iedereen aan wie we de belaste kilometervergoeding en de 21% BTW te danken hebben.
Met het vanuit alle fronten inhakken, beschimpen, en aanvallen van de PVV begin ik eigenlijk wel te neigen naar een stem op de PVV.
.
Deels door affiniteit met de underdog, deels ingegeven vanuit de inschatting dat wanneer ons incompetente journaille, de quango's, en de Eurofiele politiek zo hun best doen de PVV te bestrijden het welhaast de moeite waard moet zijn op hen te stemmen.
.
Maar vooral vanwege een NEE tegen de Europese Unie. De grootste bedreiging voor onze vrijheid, democratie en rechtstaat sinds Nazi-Duitsland.
Van Rossem? Waren de onderwerpen 'op'?
PVV-ers met illustere verledens ... da's 'oud nieuws' man! De illustere verledens van die andere partijen lijken me interessanter. Maar ja ... verkiezingstijd.
@BedrijfsTijgerT | 07-07-12 | 14:26
Misschien is Bea na 12 september wel verplicht om Geert op bezoek te laten komen.
Voor echt goor volk moet je de linkse lijsten napluizen en tussen het uitschot van Kafka, AFA etc gaan wroeten. Daar zitten de echte fascisten.
@vetkleppert | 07-07-12 | 14:25
Stalin was ook een groot bewonderaar van diezelfde Duitsche polticus-met-snorretje. Cirkeltje is dus weer rond: den Uyl was ook gewoon een ordinaire communist met een nationaal-socialistische fixatie.
@vetkleppert | 07-07-12 | 14:25 | + 0 -
Van Angela??
@gentle giant | 07-07-12 | 14:25
*extra-gratis biertje doorschuiven doet*
Zo, zo, een meldpunt. Politiek en journalistiek Nederland vinden dat inmiddels dus kunnen. Nou, dan zal het niet lang duren voordat "knieschoten" op PVV -stemmers ook salonfähig zijn. Natuurlijk moeten die dan eerst een meeuw op de mouw gespeld krijgen...
Al hadden er opblaaspoppen op de kandidatenlijst gestaan, dan nog had ik PVV gestemd.
Omdat ik het voor 99,9% met het programma eens ben.
Ik zou maar eens in het verleden van die gasten duiken. Straks zitten er van moslimse afkomst tussen. Of oostblokkers. Dat moet de führer niet willen met z'n allen.
@maninhetwater | 07-07-12 | 14:22
Ik heb het over de media, niet over politieke partijen, van partijen verwacht ik niet veel meer dan vuilspuiterij want het is tenslotte campagnetijd.
Van de media verwacht ik echter *objectieve* berichtgeving en geen tendentieus gelul.
Zoek de verschillen!
Ik zou zeggen, doe dan ook eens de illustere verledens van de leden van de andere partijen ens doorlichten. Ik weet zeker dat daar net zoveel stront komt boven drijven, zo ziet meer dan bij de pvv.
De PVV moet kostte wat het kost gesloopt worden. Denk dat Bea Geert niet meer op bezoek wil hebben.
Maar ik ga mij niet gek laten maken. Het sterkt mij enkel in mijn keuze voor de PVV.
Wat is er mis met een grote schoonmaak?
Bij GroenLinks moet er eerst tot worden aangemoedigd.
Wilders doet dit goed.
@Reinaert | 07-07-12 | 14:23
Zo was Den Uyl een groot bewonderaar van een zekere Duitse politicus met een snorretje.
@Reinaert | 07-07-12 | 14:23
Op die site staat toch al een comment met zo'n lijstje.
[ ] Alexander Pechtold
[ ] Mark Rutte
[x] Incestueuze, moederneukende, stotterende, tegen ESM stemmende PVV'ers
Mijn stem hebben ze, vooral sinds de Bilderbergconferentie.
Geert nog steeds op 1?
@maninhetwater | 07-07-12 | 14:22
Blijf jij maar lekker in het water.
Vermakelijk. Zouden ze ook eens voor de SP-lijst moeten doen.
Ik ben er te lui voor en ik kan mijn tijd ook overigens wel beter besteden maar ik zou hier een schier eindeloze lijst van (voornamelijk linksche) politici met een smetje op hun blazoen kunnen plempen.
Alleen is daar op de RTL-burelen kennelijk geen vraag naar.
Door alle commentaar in de media en door het vuilspuiten van die weglopers weet ik wel op wie ik moet stemmen komende 12 september.
Wat nu gebeurt in de media is niet meer of minder dan een vuile hetze.
Van Rossem is hoofd PVV 'gerelateerde' zaken, dat is duidelijk. Rotte appels gooi je weg, ook binnen de PVV. Dit worden nog rum 8 interessante weken.
Hartstikke leuk, dat PVV midden in de smoel zeiken.
Heeft iemand nog wat updates over Fatima Elatik, of is dat normaal?
En hoe zit het met Mikado?
En de misplaatste campagne van Samsom?
En de verborgen agenda van Dierenpoes?
Schijnbaar ligt de PVV momenteel onder een vergrootglas, en proberen de leden van andere (misdragende) partijen zich onder een verkleinglas te leggen.
Maar maak je geen zorgen, stront blijft altijd drijven.......
Die Harm Beertema mag ik wel.
Hebben we tegenwoordig een eenpartijstelsel?
Verwacht een totale leegloop bij Jooppuntnl.
@Reinaert
Net als de PVV bedoel je natuurlijk.
Vuilspuiten: het enige waar het journaille anno tegenwoordig kennelijk nog voor geschikt is. Jongens, probeer het eens op de inhoud en hou je niet zo bezig met de vorm!
@vetkleppert | 07-07-12 | 14:18
Zat ik ook aan te denken.
Heeft Geert de hoop opgegeven?
Hadden er minstens 82 moeten zijn.
PVV'ers verraden met een tiplijn, PVV-stemmers wegzetten als een groep domme nazis, de PVV uitsluiten om mee te regeren, het PVV-geluid niet laten horen in de media und so weiter..
Me dunkt dat al die PVV-hat0rs precies doen waar ze de PVV steeds van beschuldigen.
Ik hoop dat het er genoeg zijn, die 49.
dit wordt weer gezellig in de comments. *popcorn pakt*
REAGEER OOK