
Diederik Samsom blunderde vandaag door menig TwitterTimeline heen alsof hij een digitale hersenafwijking heeft waardoor hij onder meer spastisch is in een social media omgeving. Samsukkel retweette de broodnodige
column van Luuk Koelman in de Metro over dochtertje Benthe Samsom. Blijkbaar puur op de kop en zonder de column te lezen, want die gaat over hoe walgelijk het is dat DiederIK zijn gehandicapte dochter als PvdA-lijstduwer inzet. Dus werd de tweet snel verwijderd. Faal, het internet vergeet niks. Eigenpijper Samsom zat tijdens het debat over de Eurotop vanochtend dus per ongeluk Samsomkritiek te promoten omdat hij van de kop een harde plasser kreeg. Nee nee, roept Samsom, mijn account was
gehackt. Serieus, Didi, die kudtsmoes? Get the fuck outta here, prutser. Check de verwijderde tweet: via Tweet Button. Oftewel, Samsom drukte gewoon na de kop direct op het
tweetknopje bij de Metro. Laat de tweet dan staan en own hem als in 'ik ga de discussie niet uit de weg'. Niet alleen blijkt nu dat Diederik inderdaad onmiddellijk de wachtgeldregeling in gaat als hij een manier vindt om aan zijn eigen lul te zuigen, hij is ook nog eens een hardcore leugenaar die denkt dat er alleen maar idioten op internet zitten. En een politicus die zonder gene zijn gehandicapte dochtertje ronselt als kindsoldaat voor de PvdA als dit stemmen oplevert. Walgelijk. Wat John Jansen van Galen gisteren ook schreef in het Parool (
1,
2). Diederik had niet de tweet moeten verwijderen, maar het spotje. Nog voordat deze zieke
propaganda werd uitgezonden. Terecht dat Koelman een klacht in heeft gediend bij de Reclame Code Commissie over dit soort misselijkmakend kindermisbruik. Dat zouden er meer
moeten doen. Waarom is #ViezerikSamsom nog niet trending?
Update: Ah, #TEAMSAMSOM blijkt
een mol in de gelederen te hebben die anti-Didi materiaal tweet. Wie is het? @KajLeers soms?
Reaguursels
InloggenD.Turpin | 05-07-12 | 21:00 |
Alles mag, niks moet. Jij mag er een mening over hebben, ik mag er een mening over hebben. Meer is het niet, echt niet.
Maar ik ga je nog één keer proberen uit te leggen waar mijn verontwaardiging, mijn diepe verontwaardiging, op teruggaat.
Er was een tijd dat de armen en behoeftigen door de sterken structureel werden uitgebuit. Die armen en behoeftigen pikten dat uiteindelijk niet meer, kwamen in opstand en verenigden zich. Communisme en socialisme waren geboren. Het duurde uiteraard niet lang of deze verenigingen werden partijen, met een eigen, duidelijk geformuleerde ideologie en een eigen pikorde, een gestaald kader dat elke dag aan macht won.
De PvdA is een van uitlopers van dit historische proces, en die PvdA heeft precies zoals andere socialistische partijen een uitgewogen balans tussen ideologie en macht ontwikkeld, gebaseerd op het oude adagium dat de zwakken en behoeftigen door de sterken worden gepiepeld, en dat deze machtsongelijkheid bestreden dient te worden.
Welnu, zoals wij allemaal weten leven we niet meer in het tijdperk van de industriële revolutie en zijn de verhoudingen tussen heren en slaven danig veranderd. Maar de socialisten zijn nooit van hun geloof afgevallen, zij hebben maar één geloof, en al hun macht is gebaseerd op het succesvol uitdragen van dat geloof. Vandaar de niet aflatende behoefte van socialisten om enerzijds armen en behoeftigen te zoeken, te vinden en op het podium te slepen en anderzijds uitbuiters te zoeken, te vinden en te ontmaskeren.
Anders gezegdm het socialisme lééft bij de tegenstelling tussen heren en slaven en sterft als die tegenstelling ophoudt te bestaan.
Het grote probleem van de socialist is nu, dat het diepe ressentiment die de arbeider voelde jegens zijn baas nog nauwelijks bestaat. Dreeft het socialisme vroeger op pure haat, vandaag de dag drijft het op veel plattere sentimenten. Solidariteit tussen mensen die 'en masse' dezelfde uitbuiters haten is gemakkelijk, solidariteit tussen mensen die heel verschillend in de wereld staan wordt al een stuk moeilijker, zo niet onmogelijk.
En dan komen we bij de kern van de zaak. Het socialisme mist de emotie van het ressentiment, en moet noodzakelijkerwijs uitwijken naar een andere emotie, En welke emotie is dat? Welke emotie is in staat om nog iets vrij te maken dat op solidariteit lijkt? Dat is de emotie die de grote geloofssystemen met succes hebben gecultiveerd en uitgebuit: het medelijden.
Solidariteit wordt door de socialisten vandaag de dag gekoppeld aan medelijden en niet meer aan ressentiment. Dus is het zaak, zeker in verkiezingstijd, om medelijden te triggeren, om behoeftigen en zwakken het toneel op te slepen, op de juiste wijze ten toon te stellen en maar te hopen dat dit tableau vivant de juiste emoties bij de kiezer losmaakt.
Vanuit deze achtergrond heeft het 'team' van Samsom geopereerd, toen ze besloten om dat verkiezingsfilmpje in elkaar te draaien. Het gaat niet om benoemen hier, het gaat om een zeer specifieke vorm van invullen. De zwakken en behoeftigen moeten, of zij dat willen of niet, een rol spelen, de rol van de meelijwekkende, de rol van de tranentrekkende pechvogel.
En daar zit voor mij het probleem. Het socialisme is een karikatuur van zichzelf geworden en heeft zijn oude idealen verraden. Het socialisme is een instituut geworden dat op doortrapte wijze emoties triggert, niet om een betere wereld te sceëren, maar domweg om aan de macht te blijven. Zonder meelijwekkende misfits gaat het salonsocialisme der PvdA ten onder.
En Samsom, die jongen is zelfs bereid om zijn dochter op te offeren.
Het socialisme zou zichzelf opnieuw uit moeten vinden of moeten verdwijnen. Wat in elk geval dient te verdwijnen is het medelijden als motor van solidariteit, als motor van een samenleving überhaupt. We zijn pas echt een stap verder als wij gehandicapten als gehandicapte kunnen benoemen zonder enige vorm van vals en misplaatst medelijden te voelen.
Wat een walgelijk persoon is de schrijver van dit artikel en ook het gros van de reaguurders zou stemrecht ontnomen moeten worden.
Zou zijn dochter zich moeten schamen voor wat ze heeft? Volgens jullie zeker wel, jullie noemen per definitie iedereen mongool. Ja, stem vooral op PVV of VVD (grootste hier in de poll) of CDA (q-koorts iemand?), die lui liegen en bedriegen en jullie staan er als 4 jarigen met open mond voor te kwijlen alsof het een Disneyfilm is. Gad-ver-damme
De toekomst ziet er niet best uit nee. Maar in dat verhaal is Samson net zo relevant als Lee Towers.
D.Turpin | 05-07-12 | 22:38 | + 0 -
Help het je hopen maar het gaat juist andersom, het volk maakt het niets meer uit en de babyboomers gaan niet meer naar Lourdes maar pakken 3x per jaar Ryan Air naar de fake-wereld.
Welterusten, geen Salland maar de vrije Peel, we hebben ons kostje altijd zelf geregeld.
groet
@ mijzelf
Zundapp met twee p's natuurlijk
@ hagelkruis | 05-07-12 | 21:46 |
Klinkt spannend. Heb je samen met wat vrienden een burcht geknutseld? Ergens in Salland? Gracht er omheen en een mooie ophaalbrug? Te paard met Zundaps en Kreidlers?
Zonder gekheid. De toekomst ziet er niet best uit nee. Maar in dat verhaal is Samson net zo relevant als Lee Towers.
wat een oetlul zeg, en dan nog liegen over gehackt en daarna nog een leugen erbovenop ook. Deze man gaat nog triester worden dan Cohen...
D.Turpin | 05-07-12 | 21:30 | + 0 -
" dan hoef je maar een paar jaar te wachten en niemand weet meer wie Diederik Samson is."
Juist Turpin en daar ligt nu net het probleem, de schreeuwer mag nog 6x bij P & W bulderen en alles in dit land blijft stil staan.
Wens je een mooi leven Turp en als het dun wordt kom je maar naar de provincie, wij hebben al JAREN voorbereidingen getroffen voor als het mis gaat, kunnen de (lege)distributiecentra in de randstad niet zeggen, binnen 14 dagen zijn dan 9 miljoen mensen op drift in de winter.Heej waar kennen we dat nog van uit de boekjes...
@ hagelkruis | 05-07-12 | 21:09 |
Je vind het echt heel erg he wat ie Samson zijn dochter heeft aangedaan? Afblijven van kinderen. Dat klinkt heftig. Wel als ik die Samson zo bekijk dan hoef je maar een paar jaar te wachten en niemand weet meer wie Diederik Samson is. Laat staan zijn dochter. Er zijn zat andere kinderen over wiens anonimiteit je meer zorgen kunt maken. Anyway. Als politicus vind ik het een drol, maar als vader voor zijn dochter is ie vast wel lief. Om als buitenstaander te twijfelen of ie een goede vader is daar is wel meer voor nodig.
D.Turpin | 05-07-12 | 21:00 | + 0 -
Ben met 2 (uiterst dankbaar hiervoor) slimme kinderen vanaf 1993 alle pretparken 2x langs "gemoeten", moeders wil is wet.... Nu zijn ze midden 20 en ZO blij dat ze met hun summa cum laude-dingetjes (wiskunde en talen)anoniem de wereld in mochten, als ze zeggen dat vader schaapsherder was is mij dat ook goed, begrijp je nog STEEDS niet dat je van KINDEREN af moet blijven.
@ Schoorsteenveger | 05-07-12 | 20:24 |
"I rest my case"
Too easy........
Het is een politiek spotje. Reclame voor Samson himself. Zo'n filmpje kun je echter ook maken van een politicus zonder gehandicapt kind. Dat mag zeker wel? Maar omdat Samson een gehandicapte dochter heeft en daarover praat, mag het niet. Dan is het ziek. Ik vind dat gek. Een taboe op praten over de handicap van je dochter in een politiek spotje? Nogmaals het zit er dik in dat zijn dochter wel enige invloed heeft over hoe hij denkt over de maatschappij. Daar mag ie best over praten in een politiek spotje. En hij mag best checken of dat verhaal een beetje overkomt of niet.
Schoorsteenveger | 05-07-12 | 20:24 | + 1 -
Wederom perfecte analyse, overigens zou zo'n Samson-tweet/bedoeling etc.het einde moeten betekenen van een would-be politicus, echter de MSM en het "volk" is sinds Big Brother weer 20 IQ-punten gezakt, wat een land.
Heej Bas Haan, waar ben je, Peter RRRR,Gerl.Leistra , alle loopjongens van het OM liggen te zonnen(op onze kosten).De groeten van Micha Kat, 90 dagen in de cel en niemand durft het te melden.Westenberg en Kalbfleisch nippen nog 2 maanden van hun wijntjes.OPLICHTERS.
@ hagelkruis | 05-07-12 | 20:11 |
Ja er veel mis in deze wereld en Samson is niet de grote verlosser. Anyway mijn reacties stonden los van het feit wat ik vind van Samson als politicus in het bijzonder of van de PvdA in het algemeen. Maar een socialist of nep-socialist mag van mij praten over zijn gehandicapte dochter, mag een landhuis bezitten op de Veluwe en mag chagrijnig kijken als ie daar zin in heeft.
D.Turpin | 05-07-12 | 19:36 |
"Natuurlijk met het oog op politiek gewin."
I rest my case.
Overigens, die hele Twitter-kwestie zet behoorlijk aan het denken. En Samsom's poging tot 'damage control' maakt de zaak alleen maar bedenkelijker. "Teamlid linkte column per ongeluk vanaf m'n desktop." Ik wil niet veel zeggen, maar als deze leugen waar zou zijn, zou het betekenen dat 'het team' dus hélémaal gefocused is op wat de pers met dat verhaaltje over dat zielige gehandicapte dochtertje doet, en dat 'het team' zich niet kan bedwingen om meteen te gaan retweeten als ergens, op welke wijze dan ook, op dat verhaaltje over dat zielige gehandicapte dochtertje ingaat. Dan zou het allemaal nog vele malen erger zijn dan wij al dachten, dan zou er een heel team zijn dat toestemming heeft en bereid is om dochtertje Samsom uit te buiten. Het zou me niet verbazen.
D.Turpin | 05-07-12 | 19:57 | + 0 -
Mensen die zich opwerpen voor de publieke zaak moeten in redelijke mate te vertrouwen zijn en dat ook voelen.
Mijn archief van de laatste 15 jaren laat iets heel anders zien, de overheid en haar tijdelijke handlangers misbruikt haar macht op alle fronten, en erger, met wisselende "regeringen" gaan dossiers van wit naar zwart en omgekeerd.
In dit land is erg veel mis,mij doet het meeste pijn dat "bevindingen" van simpele politie-agentjes in de verdere "keten" dit door intelligentia wordt verdedigd, van OM t/m rechters.(van Schiedam to Deventer)Iedere maand komen die patronen langs, vandaag weer met de Q-koorts fail.
Ik zou zeggen; stem Samson en ben een paar dagen blij.
Niets nieuws.... de kinderen worden ook door de politiek misbruikt, in politiekespotjes hoe zielig ze welzijn en..... dat de burger moet kiezen op die partij die voor de zg. Zieligekindjes opkomt! Maar het grootste misbruik vind plaats: op de scholen waar de kinderen politiek geïndoctrineerd worden met het linkse z.g. sociale gedachtengoed, door mensen met een groen vlaggetje en rooie petjes zoals men heeft mogen aanschouwen in het Ajax stadion!!
@ hagelkruis | 05-07-12 | 19:44 |
Duhuh. Ik hoef niemand in ere te laten. Schoorsteenveger kreeg reeds een paar veren in zijn kont gedrukt door een paar anderen. Maar dat is geen spelregel hier is het wel? Bovendien is mijn reactie niet persoonlijk. Heb niks gezegd over de observaties van Schoorsteenveger in het algemeen. Echter met zijn observatie hier ben ik het niet eens.
Verder geloof ik niet zo in de oprechtheid van de mens. Maar als je altijd uitgaat van het slechte in de mens dan loop je wel een risico dat je mensen beschuldigt van intenties die ze niet hadden.
Het is duidelijk: bij Diederik Samson ontbreken BEIDE hersenhelften.
D.Turpin | 05-07-12 | 19:36 | + -1 -
U wenst nog te geloven in de oprechtheid van de mens maar als je recent (met ellebogen) tot nummer 1 van een oud kliekje hufters bent benoemd dan komt dit allemaal erg dom en ongeloofwaardig zielig over.
Als U voor deze leider van het land gaat, soi, maar laat de goede observators(zoals Schoorsteenveger)in ere.
Samson is niet geschikt in goede en SLECHTE tijden.
@ Schoorsteenveger | 05-07-12 | 19:21 |
O hij heeft de beslissing genomen om zijn gehandicapte dochtertje als gehandicapt dochtertje ten tonele te voeren? Tja zijn dochter is gehandicapt. Hoe wil je haar anders ten tonele voeren? Of moet ie heel verkrampt doen alsof er niks mis is met zijn dochter?
Kijk wat wilde Samson nu met dat filmpje naar alle waarschijnlijk? Laten zien dat ie behalve politicus verder net zo is als ieder ander. Huisje, gezinnetje, etc.. Natuurlijk met het oog op politiek gewin. Maar ja, zijn dochter is gehandicap en daar praat ie over. Is toch geen taboe onderwerp hoop ik? Of mag een politicus alleen verhalen over gemakkelijke zaken zoals een zoontje dat goed kan voetballen?
De PvdA heeft de gewoonte om een moraliserend vingertje op te steken. Heel vervelend allemaal. Maar u doet precies hetzelfde. De PvdA doet het vaak over de rug van allochtonen. U over de rug van de dochter van Samson. En dat allemaal omdat dingen niet bij hun naam mogen worden genoemd.
D.Turpin | 05-07-12 | 19:01 |
"Lijkt me sterk."
Heb je stront in je ogen dan? Is hij soms overvallen of zo door een wildvreemde cameraploeg?
Voorts is het altijd actie-reactie en niet andersom. Met welke intentie dan ook, Diederik Samsom heeft bij volle bewustzijn de beslissing genomen om zijn gehandicapte dochtertje als gehandicapt dochtertje ten tonele te voeren. Dan mag hij verwachten dat op deze actie een reactie volgt, ten goede of ten kwade. Hij heeft willens en wetens dat risico gelopen.
@ medusa324 | 05-07-12 | 18:33 |
Dat er iets mankeert aan het inschattingsvermogen van Samson, daar geef ik u groot gelijk in. Dat het vervelende gevolgen heeft voor zijn dochter? Beetje overtrokken toch wel. Dat het vervelende gevolgen kan hebben voor Samson zelf? Wel die vraag is reeds beantwoord.
De vraag is eigenlijk wie dat meisje nou voor wat gebruikt. Samson voor zijn politieke aspiraties? Lijkt me sterk. Dat is een beeld wat velen gewoon willen zien. Echter dat Samson's dochter nu wordt ingezet als munitie tegen Samson, haar eigen vader wel te verstaan, die intentie is vrij duidelijk.
En er komen er steeds meer. www.youtube.com/watch?v=doTfQ9l3qoI
D.Turpin | 05-07-12 | 17:12
Als je in een parkje gaat wandelen in het donker neem je een risico dat in het slechtste geval vervelende gevolgen voor JEZELF heeft. In dit geval neemt Samsom een risico dat vervelende gevolgen voor zijn DOCHTER heeft. Zo is ouderschap niet bedoeld. Je hoort je kinderen te beschermen. Gewoon, omdat je als ouder beter kunt inschatten welke gevaren ze lopen. Met dat inschattingsvermogen is Samsom schromelijk te kort geschoten. En voor iemand die zich zo op zijn intelligentie laat voorstaan, is dat meer dan een jammerlijke misser.
Een politicus die zijn politieke visie en politieke keuzes baseert op zijn privéleven en emotie is een gevaar voor Nederland. Er zijn 16 miljoen verschillende Nederlanders al met hun eigen problemen en hebben een hele andere utopie voor ogen dan Samson. Echter zal hij daar pas op 12 september achterkomen.
KoninginWildemina | 05-07-12 | 17:02 |
En maar ouwehoeren over "zieligheidsindustrie" jezus wat is rechts verongelijkt en pathetisch!
Wel een goede column verder, alleen is "andere kamertje" een beetje bontkraagiaans.
Zoiets als: Dag ik ben Marianne Thieme van de Partij voor de dieren. Wij zijn er voor een beter leefmilieu voor mensen en dieren.
Hier ziet u onze pony hengst Didi, helaas is hij gehandicapt, hij is namelijk impotent, maar dankzij de hulp van mijn man is dat geen probleem.
En zo kan hengst Didi toch een fijn leven en toekomst hebben.
Stem daarom op de PvdD............
Bij gebrek aan 'inhoud' speelt Samsom de 'Aahh, wat zielig'-kaart over de rug van zijn dochtertje. Heeft dat arme schaap ooit gevraagd of ingestemd om te worden misbruikt voor de partijpropaganda van haar vader? Enfin, het blijft een feest dat oud-links zich meer en meer profileert als zelfverdelgend onkruid.
@ medusa324 | 05-07-12 | 17:05 |
Met uw laatste zin ben ik het niet eens (zie mijn reactie 16:43). Verder heeft u wel gelijk. Samson had kunnen weten dat dit kon gebeuren. Maar volgens die regel kun je ook beter niet door een parkje wandelen als het donker is. Echter als er iets gebeurt dan ligt de schuld niet bij de wandelaar.
Dit is nu precies wat Samsom had moeten voorkomen. Overexposure van zijn dochter die zichzelf niet kan verdedigen tegen dit soort mediageweld. Ze is voor eens en voor altijd gebrandmerkt. Shame on you, Samsom, dat je je eigenbelang boven dat van je dochter stelt.
Samson had het graf van Fortuyn & van Gogh in beeld moeten nemen. Plus de gehandicapte vrouw van Janmaat die door een linkse aanslag haar been verloor. En beelden van Wilders die al 7 jaar 24/7 beveiligd door het leven moet. En dan de slogan:
"De PvdA: voor een socialer Nederland."
Na een "boekestijntje" een johnleerdammertje"
Oei. Zo los gaan op Samson gaat te ver. De aanname is een valse intentie van Samson. Namelijk dat Samson zijn dochter gebruikt voor politiek gewin. Dat is nogal wat. Sterke beschuldigen vragen om sterk bewijs. Het is vrij logisch dat als je een kind hebt met een handicap dat dit een invloed heeft over hoe je denkt over een samenleving. Dus de intentie van Samson zou wel eens minder doortrapt kunnen zijn dan velen nu denken. Ik ben persoonlijk geen fan van de politicus Samson, maar er is geen enkele reden om te denken dat ie geen goede vader is.
Dus ik draai het maar om. De intenties van diegenen die eroverheen vallen zijn precies het spiegelbeeld van de veronderstelde intentie van Samson. Namelijk aantonen dat Samson een walgelijke socialist is. En dat over de rug van zijn dochter.
Het is niet bekend welke handicap het dochtertje heeft, ik weet het wel: haar vader.
Zijn initialen zeggen het al D.S.: Droeve Sukkel.
Debiele Socialist.
Ik zie ze straks al weer staan met het uitdelen van über suffe rode rozen. Alstublieft meneer en nu wel op mij stemmen, want die roos kost ook geld.....
Ik doe wat voor jou, en nu jij..........
Het lijkt wel een religie, je geld in het bakkie klinkt, je ziel in de hemel springt, maar dan met iets roods wat binnen een week doodgaat.
En men gaat maar door en kijkt niet naar binnen.
Hoe diep wil men toch zinken om dit soort vertoon, gehandicapte dochters en rode rozen, te verkopen..............
Politieke kinderporno, een hele goeie.
Tja, zo'n type wil tè graag en dan graaft hij zijn eigen graf.
Ik dacht eerder altijd dat hij SAMSON heette. Zo'n kaal hoofd met een paar plukjes shag.
Als het geen hack was, hoe kan hij dan zeggen dat het snel wordt hersteld?
@La Vie En Rose | 05-07-12 | 15:18
Nu nog even een onbeduidend "teamlid" vinden die het verhaaltje wil bevestigen et voila, meneer heeft zich er weer uitgeglibberd.
Schoorsteenveger | 05-07-12 | 15:17
messcherp, daar mag het teamlid zijn tanden op stukbijten
@Schoorsteenveger | 05-07-12 | 15:17
Bravo!
Zo is het en niet anders.
Snap niet dat mensen dat niet zien.
Dömper | 05-07-12 | 14:21 | + 0 -
En de andere dochter Myrthe en de derder Sterre...
Maar ik heb wel een uitkering hoor.
Je moet wel verzekerd zijn natuurlijk.
pius | 05-07-12 | 14:20
Daar moet ik dan als belastingbetaler toch ook wel weer een beetje om lachen. Let wel, een beetje... Zo en nu weer centjes verdienen voor de minder gefortuneerden onder ons. Ik zou het niet op mijn geweten willen hebben dat er straks geen plek meer onder brug is omdat er geen belastingcentjes binnenkomen voor de uitkeringstrekkers.
Dus een teamlid zit gewoon achter de computer van Samson, en blijkbaar is het ook nog een dom teamlid. Of was het het dochtertje die thuis axhter de coputer van pa zat, als een soort wraakactie, dan heeft ze dat goed gedaan...
@Samson
Je moet niet zoveel denken... je moet DOEN.
Hierbij leg ik tegelijkertijd het probleem bij de Pvda bloot.
@La Vie En Rose | 05-07-12 | 15:18
Als dat ook niet klopt kan het hem op de laatste werkdag nog z n kop kosten.
Schoorsteenveger | 05-07-12 | 15:17 | + 2 -
Klasse man in black, universitaire analyse waar geen roetdeeltje tussen te krijgen is.
Blijf poetsen die schoorsteen.
Hier dus: twitter.com/diederiksamsom/status/220...
LOLOL Diederik heeft een smoes gevonden:
"Ah, verklaard: Teamlid linkte column per ongeluk vanaf m'n desktop. Zat in debat en zag tweet die ik niet zelf had geplaatst. Dacht aan hack"
twitter.com/diederiksamsom/status/220...
Oh jee.. DiederIk heeft het al verklaard: 't was de schuld van een teamlid...
Sure...
@Greetje Duisenberg | 05-07-12 | 13:49
Een inkijkje in zijn familieleven? Een onschuldige schets van hoe het er bij huize Samsom aan toe gaat? Dacht van niet. Onze Diederik verbijzondert zijn dochter, verbijzondert het lot van zijn dochter, verbijzondert het karakter van zijn dochter, en plaats haar daarmee, ongevraagd, volledig buiten de context van dat familieleven. Dochterlief wordt nauwgezet uitgetekend als het stereotype van een goed mens, een strijdvaardig mens, een mens die wel wil, maar niet kan als er geen samenleving is die te hulp schiet, ondersteunt en faciliteert. Dochterlief wordt neergezet als potentieel slachtoffer van een harde, meedogenloze, gewetenloze samenleving, en daarmee wordt de hele familie Samsom, inclusief Diederik, als potentieel slachtoffer neergezet. Dat is een heel vals spel van Diederik en zijn spin doctors, een heel smerig spel, een heel doortrapt spel. Hij zet zijn dochter in om bij ons allen medelijden te wekken en ons in het verlengde van dat medelijden een schuldgevoel aan te praten: "als u niet op de PvdA stemt, dan verdoemt u mijn dochter".
Diederik Samsom speelt de kaart van het medelijden uit, een beproefd recept dat de socialisten van de christenen hebben overgenomen, beproefd maar tegelijkertijd doortrapt en gemeen.
Het was een inkijkje in zijn familieleven geweest als hij zijn dochtertje niet had verbijzonderd, als zijn dochtertje, gehandicapt of niet, gewoon als een lid van het gezinnetje Samsom voorbij zou zijn gekomen. Maar nee, het inkijkje was een volledig geregisseerd inkijkje en ging in het geheel niet om het gezinnetje Samsom, het ging om zielige mensjes die dreigen geslachtofferd te worden als de PvdA niet snel door ons aan de macht wordt geholpen. Ziek.
Binnenkort bij P&W weer PvdA-time maar het volk trapt er niet meer in. Het PvdA-circus stelt niks meer voor en als grachtengordeldier Mei Li Vos(number 20....) weer aanschuift is de fake kompleet.
@necrosis | 05-07-12 | 14:16
Hij is met pensioen volgens eigen zeggen.
Je ziet bij dictators ook vaak dat ze iets doen met kinderen om sympathiek over te komen, wat dat betreft is Samsom een goede leerling gebleken.
Gehahahahahahackt? Alsof ie denkt dat iedereen gehandicapt is. (Dat zou veel verklaren.)
La Vie En Rose | 05-07-12 | 14:53
Lol@ voorlichtingsfilmpje.
Nee, verder dus niets.
Als ie gelogen heeft is het mooi afgelopen met die piepersnijer, dat scheelt.
Toch als je zoiets doet, doe het dan goed, zet die webcam aan Samson, vast goed voor de stemmen, niet alleen je dochter ook jij, je vrouw, eventuele opa's en oma's , het liefst worstelend met rollator en aan een infuus en de buren desnoods, met een beetje mazzel loopt er daar eentje kreupel, gewoon doen, nu!
browser6666 | 05-07-12 | 14:24 | + -11 -
Laten we eerlijk zijn, dit is gewoon stemmen winnen over de (open)rug van zijn dochtertje.
Toen hij bij VI zat merkte Derksen al terecht op dat het een poppenkast is.
@Grachus | 05-07-12 | 14:51
Ow, dat heb ik gemist.
Ook misselijkmakend.
@Superior Bastard | 05-07-12 | 14:11
Domme opmerking.
Fitna was een voorlichtingsfilmpje over de Islam dat in 2008 werd uitgezonden en had niets maar dan ook niets met de verkiezingscampagne van de PVV te maken. Er waren in dat jaar geen verkiezingen. Pas in 2010.
Anders nog iets?
Oeps Samson, hoe nu verder met liegen?
www.security.nl/artikel/42142/1/Twitte...
@Überkopf | 05-07-12 | 14:45
Sure thing.
verrassend... zoiets verwacht je niet van zo een volslagen debiel
Aparte methode van D'Ik, gelukkig kijk ik geen tv, daardoor minimaliseer ik de kans vanwege mijn overweldigende empathische persoonlijkheid een stem uit te brengen op het lid met de meeste gehandicapte, op het sterfbed wegkwijnende, tijdens bbq's sneuvelende en geesteszieke familieleden.
La Vie En Rose | 05-07-12 | 13:37 | + 19 -
Je vergeet Bos nog die het van top tot teen in zwarte vodden gehulde meisje op het podium van het PvdA congres trok met de boodschap "zij is een voorbeeld voor ons allemaal".
Dat was pas echt kokhalzen.
@Barbaar8603 | 05-07-12 | 13:52
Gelijk heb je. Als je inhoudelijk niets meer te bashen hebt, ga je voor de vorm.
Dat is uiteraard logisch. Ben je gezond, goed van geest, hetereo en wellicht ook nog West-Europese komaf dan doe je er echt niet toe bij de Pvda.
@pius | 05-07-12 | 13:57
Een blessing in disguise huh
Hou een raar gevoel over aan het feit dat iedereen zo los gaat hierop. Ja, hij haalt misschien zijn dochter te vaak aan en het retweeten was dom.
Maar ik vond die column hooguit zeikerig. Wat die kerel probeert is gewoon karaktermoord. Als de PvdA of Samsom zo ten onder gebracht moet worden dan hoeft het van mij niet meer.
@Greetje Duisenberg | 05-07-12 | 13:49
Er is van alles mis met dat filmpje. En als hij zo graag mensen een inkijkje in zijn familieleden had willen geven:
Hij heeft nog een kind. Een zoon. Een GEZONDE zoon.
Waarom is die nergens te bekennen?
Pvda'ers zijn dan ook altijd de meest trieste personen, vaak nog erger dan SP'ers. Hier in het centrum staan ze ook weleens met een pvda-kraampje en hun eeuwige rozen en balonnen. De zwakzinnigheid spat van die koppen.
Het meest walgelijke gaat nog komen, als die 2 ratten van P&W vervroegd van hun welverdiende 4 maanden reces terug komen om ons 3 weken lang met PvdA spam te gaan overspoelen.
Ze moeten wat over hebben voor het plaatsje bij de eerste acht grootgraaiers bij de PO.
DWDD zal wel weer 2 stoelen vergeven hebben aan PvdA koppen.
@kickert | 05-07-12 | 14:23 en @browser6666 | 05-07-12 | 14:24
huilie huilie
ingevult en opgestuurd.
kickert | 05-07-12 | 14:23
Waarom gekken? Net als bij Benthe, spotten we toch ook niet met jouw verstandelijke beperking?!
-weggejorist-
-weggejorist-
-weggejorist-
-weggejorist-
Je kind Benthe noemen is op zich al een handicap.
@Boer-konijn | 05-07-12 | 14:18
Als dat de maat is voor uithuis-plaatsingen dan moet je jeugdzorg een stuk uitbreiden;)
@necrosis | 05-07-12 | 14:16
Beetje wiet en zo met mijn Berbervrienden. En af en toe ga ik eens langs bij mensen die hun rekeningen niet kunnen betalen om te kijken hoe we ze kunnen helpen dit zsm te doen. Maar ik heb wel een uitkering hoor.
Je moet wel verzekerd zijn natuurlijk.
@neemjemoederindemali | 05-07-12 | 14:15
Het account is niet 'gehackt'.
Volstaat een opmerking 'politici & ICT'?
@pius. Sorry, maar die vat ik even niet.
*zich iets herinnert over BakEllende die Lingo op de buis wilde houden*
@pius | 05-07-12 | 14:08
Kleine nuance: ik verdien mijn geld, anderen krijgen het gratis.
Met dank aan salonsocialisten zoals Diederik.
En wat deed jij ook al weer voor de kost?
Hij was een beetje dom, maar laten we het niet overdrijven.
@necrosis | 05-07-12 | 13:53
Ik kijk naar niemand, ik vraag slechts wie het account gehackt heeft.
www.pvdaamsterdam.nl/nieuw-west/2012/0...
Oh?
www.parool.nl/parool/nl/4048/AMSTERDAM...
@Boer-konijn | 05-07-12 | 14:11
Dus jij wilt het Budget voor jeugdzorg vertienvoudigen begrijp ik.
Diederik Samson is nep, daar is eigenlijk alles mee gezegd.
@raskol | 05-07-12 | 13:41
Bulshit. Ook als Samson zijn dochter niet had getoond, zou je de man niet vertrouwen. Dat heet vooringenomenheid.
@hetluis | 05-07-12 | 14:10
Verstandelijk is hij ook niet verder gekomen.
Ik vind het bij voorbaat al ranzig dat je een kind op een dergelijke leeftijd schaamteloos in je verkiezingsspotje laat figureren. Daar komt nog eens bij dat het kind geestelijk gewoon in orde is, maar blijkbaar een spastische aandoening heeft. Hoe zal ze op deze publiciteit terugkijken als ze een jaar of 20 is en zichzelf googled? Haar naam altijd verbonden met haar handicap, inzet voor een verkiezingscampagne. En papa heeft dat even voor haar beslist. Dan ben je als vader niks meer of minder dan een gore, opportunistische klootzak die direct uit de ouderlijke macht gezet dient te worden!
La Vie En Rose | 05-07-12 | 13:37
Ja klopt. Fitna-achtige praktijken noem ik dat.
@Eurotokkie | 05-07-12 | 14:00
Wilders krijgt in ieder geval geen kinderbijslag.
Iets waar ik (als Kindervrij persoon) de rekening voor betaal.
*iets mompelt over Sharon Dijksma*
dit is toch dezelfde meneer die beweert dat zijn wereldvisie is gebaseerd op een kinderboek dat hij op z'n 15e las?
@necrosis | 05-07-12 | 14:08
Jaja.
@necrosis | 05-07-12 | 14:06
Jij verdiend je geld door de maatschappij en niet andersom. Ik zou maar eens PVDA gaan stemmen als ik jou was.
@pius | 05-07-12 | 14:05
Jij leest dingen die ik nooit geschreven heb.
Laat ik het daar maar op houden......
@Greetje Duisenberg | 05-07-12 | 13:49
Omgekeerd werkt het blijkbaar NIET zo, aangezien Samsom totaal niet geïnteresseerd is in MIJN leven.
Hij interesseert zich slechts voor de hoeveelheid taxpoet die ik kan ophoesten zodat ik nog nèt niet naar de voedselbank hoef.
Dus bespaar me de inkijk van het leven van politici zoals Samsom, die vertrekken zodra zich een lucratieve job aandient, of de kans schoon zien om wachtgeld te trekken.
*zwaait naar Femke*
@Eurotokkie | 05-07-12 | 14:00
Waarbij ik me overigens wel afvraag of 'het volk' wel zo dom is. Een klein deel is dat ongetwijfeld maar iets zegt me dat het overgrote deel van 'het volk' niet echt zo dom is. Wel slecht geïnformeerd, dát dan weer wel, en dat is ook een doodzonde natuurlijk, zeker in deze modernerwetse tijden waar je informatie kan shoppen op allerhande niveaus.
Desinteresse roeleert grote tijd vermoed ik. Mede mogelijk gemaakt door een corrupte politiek die slechts bezig is zichzelf te verheerlijken en de eigen portemonnaie te vullen.
Ja zo levert je dochter nog wat op he Didi!
Che_cuevara | 05-07-12 | 13:59
Het schijnt een handigheidje te zijn waar beroepsgeheim op rust. Maar instructies komen tezamen met een lidmaatschap.
@necrosis | 05-07-12 | 13:51
Volgens jouw redenering zou Robert M dus op Samsom stemmen. Interessant.
@Randvoorwaarde | 05-07-12 | 13:54
Moet je het wel terugvragen van de banken want Rutte zit net alles voorgoed weg te geven.
Als dochter van #viezerikdiederik sta je met wel meer dan 0-2 achter. Nou ja, ze heeft net als haar vader een verstandelijke beperking.
neemjemoederindemali | 05-07-12 | 13:14 |
.
Alleen heeft zij er niet zelf voor gekozen.....
Reinaert | 05-07-12 | 13:53 | + 0 -
Een dom volk moet je op een andere manier benaderen , zie Wilders die zonder inhoud heel wat zetels weet te bemachtigen.
@Reinaert | 05-07-12 | 13:50
Steeldief :)
Waar good old Job Cohen maar bleef hangen in euh euh/weet ik niet/zoek ik op heeft die Samson altijd een antwoord paraat. Maar hij is net als dat irritante neefje vroeger die overal verstand van had, altijd van die vreselijk bijdehante moppen wist te vertellen - met name in het gezelschap van de ouderen binnen de familie - en nooit geleerd had maar altijd achten en negens haalde. Net als die Samson had ook dat irritante neefje een arrogante rotkop en gaf hij iedereen overal de schuld van. Zeg maar de Thomas Voeckler binnen de familie.
@KeurMeester | 05-07-12 | 13:54
Ik wou dat ik ook zo kon komen.
Duurt lekker lang.
KeurMeester | 05-07-12 | 13:54
Jaja, hij was toen zelf de op 1 na beste burgemeester ter wereld!!1!1!!2
www.inoverheid.nl/artikel/nieuws/11069...
Blijkbaar was er toch nog ergens een partij die meer betaalde, vreemd, want normaal is de PvdA ook niet zo zuinig met belastinggeld..
@harry pikkel | 05-07-12 | 13:50
*lacht*
@pius | 05-07-12 | 13:55
Ow, dan moet ik mijn database maar eens bijwerken.
@Jackanders | 05-07-12 | 13:52
* vergenoegd in spiegel kijkt*
@neemjemoederindemali | 05-07-12 | 13:51
Ik verdenk 3/4 van de reaguurders maar ik kan maar niet de vinger leggen op die ene.
@Überkopf | 05-07-12 | 13:54
Ik ben blij dat je hier bent. Gewoon.
reaguurders beetje ziek !
@Barbaar8603 | 05-07-12 | 13:52
Wie zet z'n bloedeigen gehandicapte dochter in voor eigen gewin? Quid of Samsom? Daarmee is eigenlijk alles al gezegd: Samsom doet iets wat 'wij' niet zo netjes vinden, om het maar eens heel beschaafd uit te drukken.
Oorzaak, gevolg. Niet proberen die dingen om te draaien!
@Che_cuevara | 05-07-12 | 13:53
Uiteraard. Anders zou ik zoiets nooit beweren.
Slipsnifter | 05-07-12 | 13:46
Ja, enne... eh.. Job.. eh... die... ehh... komt... ehh... ook.
Die gaat ook vertellen wat voor een geweldige burgervader hij is geweest.
Inderdaad, Pvda de leerschool der zelfbevlekking.
Benthe Samson is het meest gebaat bij een terugkeer naar de gulden en uittreding uit de EU, omdat dat 53.000,- Euro scheelt per Nederlands kind bezien over de komende 40 jaar.
Linkse leugenaars, rechtse raddraaiers.
Ik kies dan toch voor de centen. Want mijn geluk staat centraal. Niet de telkens nieuwe discussies met houdbaarheid van 2 weken.
Rechts dus.
Ik wou dat ik geen ruggengraat had. Dan kon ik ook aan m'n eigen lul zuigen.
Barbaar8603 | 05-07-12 | 13:52
Schoften zijn het hier. Allemaal.
@pius | 05-07-12 | 13:49
Nee, jij wel?
@Eurotokkie | 05-07-12 | 13:51
Vorm boven inhoud. Het gaat lekker zo! En von Rompuy zag dat het goed was.
ratelaar | 05-07-12 | 13:51 | + 0 -
De vraag is wie is hier zielig.
@neemjemoederindemali | 05-07-12 | 13:51
Kijk niet naar mij, ik HEB geeneens twitter!
Het opent wel mogelijkheden. Gewoon plempen wat je wilt en daarna een hacker de schuld geven.
Ik zou b.v. Die-de-rik of het kereltje nooit iets kwalijks toewensen, maar ja, voor mijn hacker kan ik natuurlijk niet instaan.
@pius | 05-07-12 | 13:49
Iedereen die nu nog geen Balotelli-kapsel heeft is gek of kaal, of allebei.
Tom Staal interviewtje met DawasIKnIET samson?
@ Jonny Quid
Ik schrik echt van de hardheid van je stuk. Ik vraag me oprecht af of jij en diegene die hier posten op een gelijksoortige manier een beetje ziek zijn.
Hoe misselijkmakend kun je het nog verder maken? Zo smerig over mensen te praten, werkelijk abject en mensonterend. Is het een soort race hier wie de meest vuilnis kan spreken over de eervolle mensch?
Is het misschien een soort fetisj dit post gedrag? Dit is toch verre van normaal?
LOL hij dacht wie komt op voor Benthe Samsom? Ik ik *Tweet tweet*
De boodschap is wel duidelijk, we hebben allemaal recht op onze zielige mensen subsidie. Wel open en eerlijk de zielig/ slachtoffer troefkaart getrokken! Chapeau!
@Slipsnifter | 05-07-12 | 13:43
Nooit gehoord van Kindervrij?
Kinderen boeien mij niet, dus Samsom kan mijn stem alvast vergeten....
@Jackanders | 05-07-12 | 13:43
@widtvoet is onschuldig aan het lunchen.
Kom op jongens, de grap heeft nu lang genoeg geduurd, WIE heeft het account van #Viezerikdiederik gehackt?
Foezela | 05-07-12 | 13:45 | + 0 -
Nieuwe politiek , mensen kiezen niet meer voor een partij omdat ze het eens zijn met hun partijprogramma, maar op de partijleider hoe deze overkomt en willen ook meer weten over het privéleven net zoals in Amerika.
Diederik, Wouter, Job, Wim, het is een slag apart.
@Slipsnifter | 05-07-12 | 13:43
Mijn dank;)
@Quid Ik vind dit moralistisch gedram van het niveau SGP.
@eerstneukendanpraten | 05-07-12 | 13:48
En dan "NIET" op het achterhoofd. Omdat het niet meer op het voorhoofd paste. Gelukkig zie je dat snel bij jongens als DiederIK Samsom, bij gebrek aan beharing. Dat scheelt.
Fuck Luuk Koelman. Alsof hij wél om Benthe geeft.
pius | 05-07-12 | 13:34
Ik word op kudobasis uitbetaald. Dus PVDA-bashen, dat tikt lekker aan. Met de mannenbroeders ben ik nog in onderhandeling. Loopt een beetje stroef, hun budget voor deze maand was op. Nu weet ik ook waarom.
@eerstneukendanpraten | 05-07-12 | 13:48
Maar de tatoeëerder heeft wel stiekem op het achterhoofd NIET getatoeëerd.
@Che_cuevara | 05-07-12 | 13:46
Jij kent iedereen?
Ik vind Diederik Samson een beetje eng. Met name is het schandalig dat hij zogenaamd beweert bruggen te willen slaan, maar tegelijkertijd ook miljoenen Nederlanders revanchistisch en rancuneus noemt, omdat ze eventueel de gore lef hebben het wel een beetje eens te zijn met Wilders.
.
Over groepen mensen uitsluiten gesproken [!]
.
Een man dus, met best wel dubieuze gedachtenkronkels.
.
Maar ik zie niks verkeerd aan dat spotje. Wat is er dan mis mee om mensen een inkijkje te geven in jouw familieleven. Dat noem ik gewoon social media marketing. Dat hoort bij deze tijd.
Ondertussen is Rutte pas echt aan het jokken:
www.telegraaf.nl/binnenland/12497646/_...
@ 1sokkie | 05-07-12 | 13:46
en stoppen met bier drinken !
KeurMeester | 05-07-12 | 13:44 | + 0 -
Als die mensen hebben op hun voorhoofd een tattoo laten zetten met de tekst: IK DEUG!
Pijnlijk om te lezen hoe geenstijl hier gewoon ordinair aan het bashen is. Vroegah gingen jullie op jullie eigen manier nieuws de wereld in brengen wat door menig ander website verzwegen werd (wat overigens erg gewardeerd werd, PowNed lidmaatschap tot gevolg!). Tegenwoordig vallen jullie echter door de mand omdat jullie zeuren over een gebrek aan ethische normen en waarden bij een politicus, is dat niet juist jullie manier om nieuws te brengen?
Socialisme en goede genen gaan kennelijk niet samen.
@KeurMeester | 05-07-12 | 13:44
Ach wat leuk, een PvdA masturbatiefeestje..
@pius | 05-07-12 | 13:15
Slechte gok.
"... als hij een manier vindt om aan zijn eigen lul te zuigen"
Wilskracht + Goed oefenen = Succes!
Wat een beklagenswaardig sujet is dit kereltje toch.
Nieuwe politiek of kindermisbruik?
Zielig...
@vindead | 05-07-12 | 13:41
Als je gek bent, heb je ook een handicap. Dus wat let je?
Wel cool dat DiederIK de hacker zover heeft gekregen zijn daad direct online toe te geven ;-)
"@diederiksamsom: Account gehackt. Wordt snel hersteld."
BUSTED
OT:
Pvda en hun eigen waarheid. ( lees leugens)
www.pvdaamsterdam.nl/nieuw-west/2012/0...
Alles en iedereen liegt daar.Waarom zou Samson dan anders zijn?
@Bertus Betonsloper | 05-07-12 | 13:41
Naah. Ik ben nooit korporaal op de administratie geweest. Zo makkelijk wilden ze het die Russen ook weer niet maken natuurlijk.
En geef ze eens ongelijk.
@raskol | 05-07-12 | 13:38
Ik heb je acuut een plusje gegeven, maar niet omdat je een gehandicapt kind hebt, dat is geen valide argument, zoals je zelf ook al aangeeft. Het gaat zélfs in de politiek om de inhoud en niet om de vorm, alleen Samsom heeft dat kennelijk nog niet begrepen en houdt het maar op de vorm. De pathetische lul: meeliften op andermans leed, how low can You go?
@pius | 05-07-12 | 13:39
Sorry, moest natuurlijk zijn MIJN belastinggeld.
Als Samsom eens wat beter mee gelezen had hier, had hij gewoon @widtvoet de schuld kunnen geven.
Geen haan die er hier naar gekraaid had dan.
@La Vie En Rose | 05-07-12 | 13:37
Kinderen doen het nou eenmaal erg goed als het gaat om indoctrinatie.
@Swedish Chef | 05-07-12 | 13:28
Zijn analyse was wel stevig, rechts bijna. En dat zouden meer mensen moeten doen. Gewoon eens kijken hoe iets echt werkt in plaats van al dat oeverloze gezever.
Neuk jij weleens een bever?
"Ja sorry, Mijn account was gehackt door mijn verstandelijk gehandicapte dochter."
(c)ZWITSUL | 05-07-12 | 13:39 | + 0 -
Met dat gehackte account was een grapje , maar mensen tillen hier zo zwaar aan alsof de wereld ondergaat .
autofelatio heet dat toch?
spanarchist | 05-07-12 | 13:37 | + 0 -
Je geeft het antwoord aan het eind van je tegel al!
Je zou maar niet gehandicapt zijn. Je kan straks in NL alleen nog maar dingen bereiken als je gehandicapt bent. Ik word echt gek van al die voordeeltjes voor gehandicapten. Het is niet normaal meer dat als je ergens je auto kwijt wilt, je nergens kunt parkeren, maar wel langs 100 lege invalide-parkeerplaatsen komt.
-
Tuurlijk moeten gehandicapten soms geholpen worden. Maar het moet natuurlijk wel nog steeds kut zijn als je gehandicapt bent. En het moet niet eens soort eigenschap worden waardoor je bevoorrecht wordt boven normale mensen.
-
Als we straks een kabinet met de SP,GL,PVDA,d66 krijgen, dan kun je echt een fles champagne opentrekken zodra je te horen krijgt dat je zwangere vrouw een gehandicapt kind krijgt. Niet normaal meer hoe ver je dan komt in onze maatschappij.
-
"Mag ik korting? mijn kind is gehandicapt"
-
"Mag ik eerder aan de beurt? Mijn kind is gehandicapt"
-
"Goh, zal ik de PR doen? Mijn kind is namelijk gehandicapt"
Ik word er echt helemaal gek van...
@Pufferd | 05-07-12 | 13:38
Het probleem? Je hoort je gezin gewoon lekker privé te houden. Samson gooit z'n dochter opzichtig in de frontlinie van de verkiezingsstrijd om daar sympathieker door over te komen. Als je dat nodig hebt, ben je per definitie niet te vertrouwen.
pius | 05-07-12 | 13:38 |
.
Je projecteert je eigen situatie op de ander? Zoiets?
necrosis | 05-07-12 | 13:38 | + 0 -
Oh God, de La Peur toch?
Mooie columns van Koelman en Van Galen. Wat valt Didi vreselijk hard op z'n snufferd. En dan zo'n doorzichtig leugentje plaatsen over een gehackt account. Komop, wees een vent en zeg gewoon waar het op staat. Maar goed, dit laat maar weer eens duidelijk zien dat politici nog onbetrouwbaarder zijn dan occasionsdealers uit de Spaanse Polder.
@blinde kip | 05-07-12 | 13:14
Ter duiding: probeer maar eens met een andere kamerlid wat aan te kaarten zoals met Betty de Boer of Kees Verhoeven. Die draaien gewoon een standaard riedeltje af en negeren feiten.
@Slipsnifter | 05-07-12 | 13:35
Hoezo ons.
Ik tegelde een paar dagen geleden al toen ik voor het eerst dat spotje zag dat ik acuut over mijn nek ging!
Vind het wel wat aan de late kant dat hier nu pas een item over wordt gemaakt, maar beter laat dan nooit. Persoonlijk vind ik het ethisch absoluut onoirbaar je kind op deze wijze te misbruiken. Ja, ik gebruik de term MISBRUIKEN, dat u het maar even weet, meneer Samsom!
@ Eurotokkie | 05-07-12 | 13:34 | + 0 -
tuurlijk, maar geef dit dan toe en tweet gewoon ' ik klikte iets te snel ' .. opgelost, die 'ik ben gehacktleugens' zijn zo ontzettend dom.
@Bertus Betonsloper | 05-07-12 | 13:36
Zit je nog steeds thuis nadat ze je hebben ontslagen als Korporaal bij de administratie of ben je inmiddels stadswacht?
Puur oprechte interesse natuurlijk.
Samson is een doodenge man. Erg intelligent, en daardoor héél arrogant omdat-ie denkt dat zijn standpunten en idealen beter zijn doordacht en daarom 'juister' zijn.
Daar past het misbruiken van z'n gehandicapte dochter voor electoraal gewin prima bij: alles is toegestaan voor het heilige eigen gelijk.
@degenen die twijfelen of ze nu op het + of - icoontje moeten drukken: raskol heeft óók een gehandicapt kind hoor!
@pius | 05-07-12 | 13:23
Je ziet ze vliegen...
*pius uitnodigen doet voor een schedelmeetsessie*
Wat is het probleem nou?
Ik zie dat die Quid werkelijk alles aanpakt om tegen een PvdA-politicus te gebruiken.
mensen
LOL! Lul je daar maar eens uit, Diederik. Nahja, ken gebeuren.
Overigens een uitstekende column van Luuk Koelman.
Links en kinderen inzetten voor hun eigen campagne:
Bij de vorige verkiezingen een filmpje met kinderen die allemaal uit hun hoofd hadden geleerd hoe slecht de PVV wel niet was.
Onlangs een fimpje van Groenlinks met zielige asielzoekerskinderen.
Het FNV liet allemaal zielige kinderen zien met tekst en geluid van klappen, uitgedeeld door lachende Rutte.
Daarna kwam de SP met een soortgelijk filmpje.
En nu Samsom weer met notabene zijn eigen gehandicapte kind.
Ow en ik vergeet nog hoe de PvdA én Groenlinks Mauro hebben misbruikt voor eigen gewin.
En dat kinderpardon van Tofik Dibi. Zelfde laken een pak. Dat die ook ouders hebben die hier dan ook moeten blijven zegt hij er niet bij. Ook niet dat na een generaal pardon de rest van de familie ook mag komen.
Luuk Koelman heeft gelijk over dat filmpje van Samsom.
Kindermisbruik.
Dat geldt evenzeer voor al die andere voorbeelden die ik gaf.
Misselijkmakende vorm van politiek bedrijven. In optima forma.
@Reinaert | 05-07-12 | 13:35
Stubenrein...*geniet*
Toen uitkwam dat Bos zijn kinderen naar een witter dan witte school bracht, heette dat een privé-zaak te zijn en was het ongehoord om de kinderen van een politicus te betrekken in een politieke discussie.
Nu mag de handicap van de dochter van Die-de-rik wel uitgemolken worden.
Wat is het nu, pvda? Mogen kinderen wel of niet gebruikt worden, of alleen als het jullie politiek uitkomt?
Rivank | 05-07-12 | 13:34 | + 0 -
Gelukkig zijn er mensae die dit anders zien.
edit: + te
Eurotokkie | 05-07-12 | 13:28
Vanwege de verbanden die u meent te moeten leggen, vraag ik mij af hoe groot uw rugzak is.
@KeurMeester | 05-07-12 | 13:14
Anne-Wil Lucas (vvd) : Politiek gaat over mensen, maar om dan gelijk je kinderen voor de camera te zetten, gaat mij persoonlijk te ver! #samson.
Was er duidelijk ook al niet gecharmeerd van.
Somsom is een eigenpijper van jewelste. Z'n pik is alleen veel te klein, z'n schedel en socialistische praatjes veel glad en bovendien ontbreken ballen en ruggengraat. Tja, dan krijg je dit.
@pius | 05-07-12 | 13:33
Salonfähig is bijna net zo mooi als stubenrein (zindelijk).
*Rabarber op teleporter mikt.... Auf nimmer wiedersehen!*
@pius | 05-07-12 | 13:30
Van ons belastinggeld dus, lekker is dat..
Heerlijke leeskorst hoe een krampachtige huichelaar zichzelf en zijn partij ten val brengt door onsmakelijke praktijken toe te passen!!
@harry pikkel | 05-07-12 | 13:33
Wat schuift dat per tegel? Misschien kunnen we de boel een beetje uitspelen. Morgen ben ik trouwens ingehuurd door de SGP.
Die schuiven als sjoelstenen man.
(c)ZWITSUL | 05-07-12 | 13:31 | + 0 -
Hij heeft een klein foutje gemaakt dit kan gebeuren .
Wat een fail. Die column is alles behalve subtiel, goeie column overigens, en dan zonder te lezen retweeten. Failerdefail. Zo ken ik 'm weer.
@Reinaert | 05-07-12 | 13:24
Gun mij wat rabarber amice. Je krijgt het niet terug dat beloof ik.
Vind jij salonfähig ook zo'n cool woord trouwens?
Misbruikt Greet dan ook zijn status als zieligheidsobject? Bewaking bla, bla. Kom maar met die minnen, jullie weten dat ik gelijk heb.
@blinde kip | 05-07-12 | 13:29
Dan nog liever de pil van Drion.
pius | 05-07-12 | 13:31
Klopt, maar ik word vandaag betaald door de PVV.
@(c)ZWITSUL | 05-07-12 | 13:31
Donderdag gehacktdag, jeweettog?
Politieke kinderporno, dat is wat het is ! Bah !
Swedish Chef | 05-07-12 | 13:28
Maar wel een jaar lang. En niet een uurtje voor de foto.
@deraderendraaien | 05-07-12 | 13:28
legen? mhoewaaah staatsgek!
Lege! zoals er ligt niks in!
'account gehackt ' .. en die leugenaar wil premier van dit land worden, na de leugenaar die er momenteel zit ?
@harry pikkel | 05-07-12 | 13:29
Dat doen ze bij elke partij. Op de SGP na misschien.
Maar ja.
@blinde kip | 05-07-12 | 13:29
Nee hoor, ik keek en kijk ze allemaal niet.
@blinde kip | 05-07-12 | 13:29
Dat wordt dan de enige verkiezing die Buma met gemak gaat winnen.
@reageerbuis | 05-07-12 | 13:29
Ik word vandaag betaald door de PVDA. Dus wat wil je wat ik doe?
Ik moet ook eten.
LOL @ blinde kip
pius | 05-07-12 | 13:19
We hebben het hier wel over een partij waarvan een hoop leden de zorg vooral gebruikt hebben voor hun eigen portemonnee. Bestuursfunctie hier, commisariaatje daar.
Je moet kiezen:
[ ] Samson die zijn dochter in een reclamespotje zet.
[ ] Buma zonder onderbroek in een wielrennersbroekje.
@pius | 05-07-12 | 13:22
Niet naar anderen wijzen. Dat hebben we gisteren en eergisteren al gedaan. De topic gaat nu over een mongool van de pvda.
Mooi! Weer een politicus die in het zwaard valt van het gekwetter. Ga eens een dag of wat een dossier bestuderen en hou dan een steekhoudend betoog in de Tweede Kamer. Stuur dat dan desnoods ook in als opiniestuk bij alle kranten. Of bundel je bijdragen in een boek.
Samsom doet me na deze actie denken aan Wendy's 'hart in actie': proberen te scoren met de ellende van anderen.
Bij mij trek je geen tranen, DiederIK, vertel iets wat we wél willen horen!
*en niet alleen horen, maar ook daadwerkelijk meemaken*
watsinneneem | 05-07-12 | 13:27 | + 0 -
De PVV dus achterna.
Dat hele jaar meelopen met straatcoaches in Amsterdam was toch ook al een spin van heb ik jou daar... Zooo doorzichtig.
Legen kinderwagens.
Thee kopjes
Gebreide truien.
Gehandicapte dochtertjes.
Wat zou er nou 'es wel helpen om die PvdA een behoorlijk electoraat te bezorgen?
Ik denk niet dat het nog lukken wil, dus opheffen lijkt de beste optie!
-weggejorist-
Op naar de 3 zetels!!
Merlot | 05-07-12 | 13:25 | + 0 -
Heel erg , echt heel erg.
Ik zou een veel betere politicus zijn
www.dumpyourphoto.com/files4/122395/29...
sex alleen niet veilig (niet fleppen is ook veilig hè) ik internet ook double-dutch
Wat een nietsontziende wezel.
En dat wijst dan ook nog dagelijks met een moreel superieur vingertje naar anderen.
Bah, bah en nog eens bah.
@ spanarchist | 05-07-12 | 13:22
Dat is het toch ook?
Weet het nu zeker de afkorting staat echt voor; de Partij van de Afgang.
Begrijp niet dat de verontwaardiging NU pas losbreekt, verder gebruikt Samson ook bij Europa steeds dezelfde nietszeggende zinnetjes, heeft de mentaliteit van een belletjestrekker(lees activist) en de economische kennis van een nanny.
@vanhetvarken | 05-07-12 | 13:20
het was ook niet eens nodig geweest, er staan al genoeg verstandelijk gehandicapten op de tk kieslijst van de pvda.
@pius | 05-07-12 | 13:19
Lulletje Samsom veramerikaniseert de boel toch zélf door zijn wilsonbekwame dochter als campagneinstrument in te zetten? Over Salonfähig gesproken.......
[PvdA-modus aan]
Ik heb overigens nog genoeg rabarber op het land staan. Maar die deel ik met niemand, gewoon omdat het kan! Ik ben solidair dus ik deel niet, eigen portemonnaie eerst!
[PvdA-exodus aan]
In Engeland hebben we een uitdrukking, 2 wrongs don't make a right, is wel op een iets andere soort situatie bedoelt maar gaat hier zeker ook op!
Ik zie een hoop stenen vliegen.
hatovimletayis | 05-07-12 | 13:19 | + 0 -
Wat erg .
@vanhetvarken | 05-07-12 | 13:20
Het staat eenieder vrij zijn imbeciele Beleids-gekte op krankzinnige wijze te debiteren. De PVV heeft daar ook een handje van.
En wat dacht je van GroenLinks?
Die-de-rik is een grensverlegger, hij zorgt er voor dat mensen in gaan zien dat autisme wél erfelijk is.
PvdA-er zijn per definitie enge leugenaars..
Het is bijna Koby2012.
pius | 05-07-12 | 13:12
Kennelijk heeft Samsom/PVDA inhoudelijk helemaal niets te melden, dat is natuurlijk wel lastig in een verkiezings campagne. Ineens weet je het, we schuiven de verstandelijk gehandicapte dochter naar voren.
De PVDA benadrukt nog eens haar hersenloze boodschap.
Dit is pas je kind misbruiken voor je eigen hersenspinsels:
www.geenstijl.nl/archives/images/ANP52...
Enge vent, die Samsom. Schijnt ook vuistdiep in Oxfam Novib te zitten, en sympathiseert met allerlei foute internationale clubs; waaronder de Internationale Socialisten. Zo'n gedateerde milieuactivist kan alleen een staatsman zijn in Venezuela of Laos.
De Veramerikanisering van de politiek is door dit Blog en zijn reaguurders salonfähig gemaakt. Prima verder overigens.
Maar elke verontwaardiging over dit soort acties is dus, enfin.
Is er nog rabarber?
"gehackt" is wel de meest trieste smoes waar je mee kan komen. doen al die bedrijven en dergelijke ook, dan heb je of zo ongelooflijk gefaald met beveiliging dat je beter zoiso je bek kan houden of je staat keihard te liegen.
Waarom staat er eigenlijk zo'n grote foto van die Koelman boven z'n stukje?
Autofellationalist. Klinkt beter, alleen lijkt op "nationalist" dus is in het PvdA-jargon natuurlijk verboten wegens politiek en multicultureel incorrect. Shit happens.
Account was niet gehackt, dat was Benthe zelf die even op haar vaders account inlogde omdat ze het volledig eens was met de column van Luuk Koelman, zo is mij uit betrouwbare bron meedegeeld.
@Pa Cartwright | 05-07-12 | 13:11
Juist. Maar daar hoor je niemand over. Waarschijnlijk omdat het gros van de visiteurs hier net zo'n schraal-burgerlijke ikeacoupe bezit.
Maar dat is een gok.
Als deze staats gevaarlijke man in het torentje zit is echt gedaan met Nederland
"... alsof hij een digitale hersenafwijking heeft ..."
Een extremistische millieuterrorist, die op zíjn leeftijd nóg links denkt, en ten einde zijn partij op een hoge plaats te krijgen zijn gehandicapte dochter misbruikt voor propaganda doeleinden, kan ik in real-life nu ook niet bepaald betichten van gezond verstand.
Dietje heeft helemaal geen vijanden nodig joh! Hij diskwalificeert zichzelf wel de kamer uit.....
@Eurotokkie | 05-07-12 | 13:10
Kennelijk, want inhoudelijk komt hij nog best wel met redelijke argumenten als men een discussie met hem aangaat via (voor zover dat mogelijk is op twitter) dus dan moet het maar zo.
@der maupmeister | 05-07-12 | 13:12
Als dochter van #viezerikdiederik sta je met wel meer dan 0-2 achter. Nou ja, ze heeft net als haar vader een verstandelijke beperking.
Pa Cartwright | 05-07-12 | 13:11 | + 0 -
Met of zonder haar, het blijft een enge eigengeile viespeuk.
Echt een * pats* *boem* * klets* column.
Vanmorgen een leuke discussie over gevoerd met collegae.
Diversiteit aan politieke voorkeur, maar allemaal eensch met de schrijver over het gruwelijk misbruiken van z'n dochter.
btw: politwoops.nl/ Site met alle verwijderde tweets van politici.
Samson is geen "eigenpijper" Samson heeft net als die Hond uit Belgie, zijn eigen vuist deep in zijn aars..
Hee, hierboven staat ook een tweetknopje.
*drukt*
Waar kan ik de reclame zien?
Hopen dat Metro even hun IP logs naloopt en kan checken of het meneer Samson echt was. Want iedereen weet dat dit het 'ik ben gehackt' verhaal bullshit is, maar Metro kan het in dit geval bewijzen. We wachten rustig af...
Lekker zij eigen dochter inzetten als rode kindsoldaat. Ik vond het al een engerd, nu een nog grotere engerd. Kom je gehandicapt ter wereld gaat je "liefhebbende" vader je handicap ook nog eens voor zijn eigen gewin uitbuiten. Dan ben je wel mooi met 0-2 achterstand teer wereld gekomen.
Valse sentimenten doen het nu eenmaal héél erg goed bij het grote publiek en DiederIK Samsom is kennelijk iemand die daar vervolgens ook geen enkele moeite mee heeft. L'état, c'est moi! De ongekroonde keizer van de ranzigheid. Bij deze.
Riefenstahl-award en vetlederen SBS6-award veur DiederIK!
Ik zie niet in wat er mis mee is. Laat Diederik lekker doen, hij zal best van zijn kindje houden.
Al die moralistische verontwaardiging erom is lachbui-opwekkend.Zuur-calvinistische vingerpriemerij.
@ Juustem | 05-07-12 | 13:08
Toen Samson nog met die dunne toef schaamhaar op z'n harses rondsjokte, vond ik 'm beduidend onsmakelijker.
Dus mensen zitten echt de hele dag op twitter om foutjes van Diederik Samsom te ontdekken ?
Wat een lul.
Linkse mensen zijn altijd vies. Zeker als ze kaal zijn!
Diederik SamsomsBij mijn dochter ontbreekt de rechter hersenhelft. Nou ja, in ieder geval de geruststellende gedachte dat het JOUW dochter wel moet zijn Didi!
Net zoiets als reaguren zonder het artikel te lezen.
REAGEER OOK