Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

WTF? Dode man in bos blijkt PVV-statenlid

doodbos.jpg Omdat Geert nog niet voldoende negatieve PVV-publiciteit aan zijn hoofd heeft dezer dagen: check dit bericht in NRC: "De politie heeft een lichaam gevonden in de bossen rondom Utrecht en vermoedt dat het om het sinds maandag vermiste Statenlid Jos van Hal Scheffer gaat. De PVV’er legde onlangs zijn functie neer, nadat bekend werd dat zijn vrouw voor miljoenen fraude zou hebben gepleegd." Say waaaaaait? Kom maar binnen met uw conspiracy theorieën. Van Hal Scheffer had geen officiele functie in het kantoor van zijn vrouw en was niet eens officieel verdachte in deze zaak. Wel zou hij in de praktijk diverse klusjes in het bedrijf hebben uitgevoerd en dus bij de zaak betrokken zijn. Het is tot op heden niet vast te stellen of hij medeschuldig was aan het vervalsen van documenten en wegsluizen van geld dat eigenlijk tot de clienten van het advocatenbureau toebehoorde. Maar ja, met een lijk in een bos staat de deur natuurlijk wagenwijd open voor speculaties. Pleegde deze Van Hal - Scheffer zelfmoord omdat hij niet meer met zijn geweten in het reine kon komen? Werd hij omgelegd door louche projectontwikkelaars die hun poet terug kwamen eisen? Of moest hij dood omdat hij teveel wist? Dit zaakje stinkt natuurlijk een uur in de wind. Of is het gewoon een freak accident waarbij meneer dodelijk is getroffen door een enorme dennenappel? Uhuh! Vragen, vragen en nog eens vragen. Wie het weet mag komen klokkenluiden. Wat een dagen voor Geert Wilders. Zo denk je nietsvermoedend vrolijk een partijprogrammaatje te kunnen presenteren en het momentum in de media te kunnen beheersen. 48 uur later knalt de halve partij in scherven uit elkaar er ligt er een dode partijgenoot in een bos. Trieste zaak. Politiek = nooit saai. PolitieUtrecht: Uit onderzoek is gebleken dat Jos van Hal Scheffer niet is omgekomen door een misdrijf. Geen verdere mededelingen vanwege privacy.

Reaguursels

Inloggen

Grappugh: op de website van dat advocatenkantoor staat op de pagina 'De mensen':
"Deze pagina is op dit moment in bewerking."
Tja, dat zal wel. De foto van Moniqueje moest even worden gefotosoept.

thispissesmeoff | 05-07-12 | 21:31

ook van de lijst afgevoerd?

Frankasd | 05-07-12 | 02:25

@Uw Verzekeringsadvis | 04-07-12 | 14:33
Denk je dat de familie zo snel al in de smiezen heeft dat dergelijke profielen verwijderd moeten worden? Die zijn nog aan het verwerken.

Pffffff | 04-07-12 | 18:06

@[email protected] | 04-07-12 | 14:49
Dat je je kostelijk hierover amuseert zegt meer over jou dan over Geert Wilders.
OT: triest dat de GS redactie niet eens een zinnetje wijdt aan medeleven met de nabestaanden. Bah.

Pffffff | 04-07-12 | 18:02

Hier een korte boodschap voor PVV kudo-trollen.
Fijn dat u tijd gebruikt om uw cluppie te steunen.
U bent een beetje lui en traag vandaag maar soit, zo vaak is het ook geen mooi weer.
kleine opmerking: Als iemand post dat de dode meneer misschien een natuurlijke dood is gestorven, of dat hij misschien om te voorkomen dat de partij negatieve publiciteit zou krijgen eruit is gestapt.
Daar hoeven jullie geen min-kudo's bij te plaatsen.
Dat is namelijk niet voor of tegen de partij.
Misschien wel gunstig eigenlijk.
Dus, voortaan een beetje zelf nadenken ok?

Einde van de Domheid | 04-07-12 | 17:46

Denk dat de Mossad hier achter zit, heeft niets met met Geert te maken

louis6227 | 04-07-12 | 15:32

@vetkleppert | 04-07-12 | 10:37 |

Sorry, leedvermaak over de PVV komt niet uitsluitend van "anti"fascistisch links. Iedereen met iets meer dan het brein van een garnaal amuseert zich kostelijk bij wat Wilders momenteel allemaal overkomt.

Hij staat nog op Linkedin, beetje slordig.

Uw Verzekeringsadvis | 04-07-12 | 14:33

Ik durf het bijna niet te vragen hoe erg het ook is..: Maar had ie ook een Bom onderbroek aan? het is maar een vraag..

Crematorium-de-Asbak | 04-07-12 | 14:30


Dit heeft niets met de PVV te maken, lijkt me.
Het is een zeer triest verhaal, met een gruwelijke afloop.

Schietmijmaarlek | 04-07-12 | 14:25

Jullie zitten er allemaal naast. Bedoelde PVV'er is een ondergrondse weldoener a la Robinhood. Vastgoedfraudegeld stelen en herverdelen onder Henk en Ingrid... toch?

Bergverzet | 04-07-12 | 14:17

@Kas | 04-07-12 | 10:49
Natuurlijk heeft dit wel met de PVV te maken. Beste man is op z'n minst omgekomen onder verdachte omstandigheden. Was hij zelf betrokken? Misschien. Dit raakt zijn integriteit als persoon. En daarmee ook van de mensen die (ook) de PVV aantrekt. Dit kun je dus niet scheiden van de PVV. Net zo we rooie deelraadrakkertjes en hun partij moeten aanspreken bij gesjoemel met vage stichtinkjes. Politicus ben je wat mij betreft 24/24. Staat alleen in die zin van de PVV af dat dit net zo goed een andere partij hadden kunnen overkomen dus.

Lacan | 04-07-12 | 13:54

Totaal geen medelijden mee, uit het verhaal blijkt dat zijn wijf een graaister is en hij zal zelf ook geen schone handen hebben, we schreeuwen al maanden moord en brand over dit soort figuren dus opgeruimt staat netjes, hoop dat er nog meer volgen. Als eerste zijn vrouw graag...

CornholioNL | 04-07-12 | 13:39

Hij gaat lekker zo

nietzo | 04-07-12 | 13:29

Cum_Fraude | 04-07-12 | 13:18
Mooie nick. Ik weet nog een vrijgezelle advocate voor je.

Charles Swietert | 04-07-12 | 13:19

Doet me allemaal niets. Ik blijf gewoon op Greet stemmen.

Cum_Fraude | 04-07-12 | 13:18

Volgens mij heeft die knakker vermoed dat ie niet hoog op de lijst voor de komende TK-verkiezingen zou komen. En ja, dan kiezen sommigen voor de vlucht naar voren.

Charles Swietert | 04-07-12 | 13:17

La Vie En Rose | 04-07-12 | 11:55 | | Reageer+ |
0
'We'?
'Allemaal'?
Vergeet niet dat je PR domina bent van een kleine trolpartij die zijn HR lang niet op order heeft.
Hoe moet zo'n club het land besturen?

Einde van de Domheid | 04-07-12 | 13:16

Ik hoor iedereen wel over linkse media, maar ik heb nog geen een links medium gehoord dat zei dat dit slecht is voor wilders en al helemaal niet dat wilders er iets mee te maken heeft.

denk.toch.eens.na | 04-07-12 | 13:13

Kaas de Vies | 04-07-12 | 12:00 | + 1 -
Ja vind ik ook, maar wie zegt dat dictaturen logisch zijn. Mijn schoonpa zegt altijd:
1. Alles wat Loekaschenka wil is wet
2. Alles waaraan ie niet gedacht heeft, zie regel 1.
Zolang je niet Wit-Rusland in wil, hoef je geen paspoort te nemen, echter als je er in wil, weten ze dat je op grond van je geboorte Wir-Rus bent en kun je geen visum krijgen, maar alleen een paspoort. Wellicht geldt dat ook voor Marokanen etc? Weet ik niet? Maar goed dat je wilt weten waar je moeder vandaan komt lijkt toch vrij normaal niet? En als meneer Wilders daar dan aan wil verbinden dat je niet meer mag stemmen, ja dan ga ik op tilt

Zatkniss | 04-07-12 | 13:11

Links, rechts, de goddelijke blonde en fraude.... wat maakt het uit. Zelfdoding is altijd triest. Veel sterkte aan de nabestaanden.

PythonJunkie | 04-07-12 | 13:11

La Vie En Rose | 04-07-12 | 11:44 | + 1 -
Dan reageert u toch niet op mij, dat weerhoudt mij er niet van om u mijn mening te geven. Ik hoop dat u eens inziet dat u en Wilders niet altijd de waarheid in pacht hebben en dat u wat leert als u naar anderen luistert.
.
Verder snap ik dat u liever niet reageert en heb ik daar begrip voor, het moet een moeilijke week voor u zijn.

denk.toch.eens.na | 04-07-12 | 13:07

Ook namens de familie Madoff: waarom plegen fraudeurs niet zelf zelfmoord, maar wel hun familieleden?

FirstAnnual | 04-07-12 | 12:46

Charles Swietert | 04-07-12 | 11:50
En U denkt dat nieuwsuur een programma is met en van Twan Huys. Huys heeft Wilders nodig en niet andersom. Wilders komt wanneer hem het uitkomt en daarin heeft hij groot gelijk. Huys's zijn vertoning is eerder lachwekkend doordat hij probeert te bewijzen dat hij Wilders wel even kan aanpakken maar daar is hij nauwelijks in geslaagd. Wilders als een geïsoleerde gek neerzetten wiens partijprogramma door niemand gedeeld word is nogal bizar te vernemen uit de mond van een draaikont die 4 jaar geleden precies hetzelfde beweerde over Wilders programmapunt om de ontwikkelingshulp af te schaffen en wie had meneer Twan Huys een week geleden in de studio zitten awel een zwarte Nigeriaanse econome die precies hetzelfde beweerde. En toen stond meneer te glunderen. Als strakjes Europa in elkaar stort zul je weer een herhaling van zetten zien maar ik denk dat het dan helemaal afgelopen is met dat linkse lutsersvolk

idopane | 04-07-12 | 12:44

idopane | 04-07-12 | 12:29
Daarin staat Huys niet alleen. Uitspraken waar Janmaat 30 jaar geleden voor verketterd werd kunnen nu zonder problemen door Cohen gedaan worden. Links loopt nu eenmaal al vele jaren achter de feiten aan.

spanarchist | 04-07-12 | 12:35

Het valt niet mee Geert eronder te krijgen. Blijkbaar is de gevestigde elite nogal bang van hem. Wat de trieste dood van deze meneer met Geert te maken heeft weten blijkbaar alleen de linkse partijen en media, die maken er weer een hype van. Ze gaan over lijken om zichzelf te redden.

Therapietje | 04-07-12 | 12:34

Vrouw sluist miljoenen weg, man werkt als adviseur bij zelfde bedrijf.......... nee die zal er vast helemaal niets van af geweten hebben. Ik denk zelfmoord omdat hij de bui al zag hangen.

Cruyffje | 04-07-12 | 12:32

18konijn | 04-07-12 | 11:30
En U bedoelt zeker Twan Huys het grote linkse licht aan de intellectuele hemel. Laatst zat hij bij een verhaal van een Nigeriaanse econome die precies hetzelfde zat te vertellen wat Janmaat al 30 jaar geleden had verteld namelijk dat ontwikkelingshulp niet werkt, te kijken alsof hij het begeleidende boek had geschreven, terwijl hij de afgelopen jaren en voortdurend het tegenovergestelde beweerde maar dat schijnt de man zich totaal niet te realiseren. Uit mijn eigen archief heb ik nog zo’n mooie. In 2004 beweert hij samen met Simon Hersch dat Bush een idioot is omdat hij denkt dat het Midden Oosten op democratie zit te wachten. De man is een vleesgeworden voorbeeld van achter de feiten aanlopen , een linkse mediahoer die zelfs voor onze blonde Greet een makkelijk hapje is en voor jou broer konijn schijnbaar een lichtend voorbeeld. Slaap lekker verder.

idopane | 04-07-12 | 12:29

-weggejorist-

Zjozef | 04-07-12 | 12:27

Poolse geheime dienst misschien?

Freerider | 04-07-12 | 12:18

Hij was één van de weinigen die een dag eerder het verkiezingsprogramma mocht inzien......

exkoppijn | 04-07-12 | 12:12

Charles Swietert | 04-07-12 | 11:50
En overige politici gaan daar aan tafel zitten vanwege de gezelligheid, zonder enige politieke bedoelingen?

spanarchist | 04-07-12 | 12:03

@Zatkniss | 04-07-12 | 11:48 | + 0 -
Maar als jouw zoon dus weer een kind krijgt, etc etc. Ook al woont hij 430 jaar in Nederland.

Raar systeem.

Kaas de Vies | 04-07-12 | 12:00

@irma zonderboezem | 04-07-12 | 11:40
Die machinist is niet goed ingelicht want het aantal "aanrijdingen met een persoon" schommelt al jaren rond de 180 tot 200 per jaar.

18konijn | 04-07-12 | 11:58

@Art Vandelay Ultor | 04-07-12 | 11:39
Hear Hear!

La Vie En Rose | 04-07-12 | 11:56

@Einde van de Domheid | 04-07-12 | 11:35
*proest*

Jij hebt er kijk op.
Dat weten we inmiddels ook allemaal.

La Vie En Rose | 04-07-12 | 11:55

Dit is dodelijk.

Regina | 04-07-12 | 11:54

Das nog eens een manier om uit de PVV te stappen....

2Nicknames | 04-07-12 | 11:53

-weggejorist-

browser6666 | 04-07-12 | 11:51

Toch raar dat hij dit zich nooit herinnert wanneer Sap, Die-de-rik of Pechtold daar weer eens aan tafel zitten.

spanarchist | 04-07-12 | 11:32

Raar is pas dat Wilders daar inenen wél aan tafel schoof. Had ie wellicht extra zendtijd nodig ? Dan was die opmerking van Huys natuurlijk terecht.

Charles Swietert | 04-07-12 | 11:50

Kaas de Vies | 04-07-12 | 11:34 | + 0 -
Bij zijn geboorte kreeg ik een formulier van de NEDERLANDSE burgerlijke stand mee, dat zij AUTOMATISCH zijn geboorte doorgaven aan de WIT russische ambassade.
Kijk ik kan dat paspoort uiteraard door de plee spoelen, maar dan kom ik het land niet meer in en kan ik mijn familie niet meer zien.

Zatkniss | 04-07-12 | 11:48

@denk.toch.eens.na | 04-07-12 | 11:15
Ik heb al eerder aangegeven niet met jou in discussie te gaan. Dat ga ik pas doen als je je nick eer aan gaat doen.

Owja: Erg zwak van mij. Ik weet.
Geen argumenten om jou tegen te spreken. Ik weet.

Ik weet inmiddels ook dat het bij jou geen enkele zin heeft om wel met argumenten te komen.

Dus ga lekker bij anderen om aandacht vragen.

La Vie En Rose | 04-07-12 | 11:44

Zelfdoding, daar hou ik het voorlopig op. Trieste zaak, als iemand ht niet meer ziet zitten en zijn/haar leven neemt.
Sinds de crisis is het aantal zelfdodingen op het spoor van 4 per week naar gemiddeld 2 a 3 per dag gegaan hoorde ik van een machinist. En dat is alleen op het spoor, dus verhanging, pillen en jezelf door het hoofd schieten zal ook wel zijn toegenomen. Trieste ontwikkeling.

irma zonderboezem | 04-07-12 | 11:40

@Superior Bastard | 04-07-12 | 11:30
Ik heb het woord links niet gebruikt. Huys was gewoon een onbeschofte zak hooi die nog geen moment geïnteresseerd was in de antwoorden van zijn gast, maar Wilders gewoon frame na frame in wilde drukken.

Art Vandelay Ultor | 04-07-12 | 11:39

Misschien ook harakiri wegens schaamte omdat de daden van zijn vrouw op de partij zouden kunnen afspiegelen.

Einde van de Domheid | 04-07-12 | 11:37

Bizarre ontwikkelingen. Na de dolkstoot van gisteren nu weer een geval van gewetenswroeging. Een daad die je niemand toewenst maar is weer eens wat anders dan een gouden handdruk of de vermoordde onschuld uithangen, zeer flauw -excuses. Al blijft het natuurlijk giswerk. Overigens weer geen reden om 12 september niet PVV te stemmen.

Desmoulins | 04-07-12 | 11:37

@Superior Bastard | 04-07-12 | 11:15
Jaja, bij de PO wordt hoor en wederhoor immer keurig toegepast.
Goede, en onafhankelijke journalistiek. *proest*

Maakt niet uit. Iedereen, op een zooitje blinden na, ziet dat. Wilders heeft idd één en ander tegen kunnen spreken en zeker dat interview met de beminnelijke, fatsoenlijke Twan Huys, die vragen stelt en zijn gast dan ook netjes uit laat spreken, heeft Greet minstens een zetel opgeleverd. at dan weer wel.

La Vie En Rose | 04-07-12 | 11:37

geert gaat ver om rust in zijn gelederen te houden

Satria | 04-07-12 | 11:36

Zelfmoord altijd triest. RIP Jos.

Red mij niet | 04-07-12 | 11:36

La Vie En Rose | 04-07-12 | 10:58 | | Reageer+ |
De enige politieke zelfmoord is die van Geert die het Catshuis uitloopt. De veenbrand wordt gewoon niet geadresseerd. Henk en Ingrid staan er weer alleen voor. Maar ga lekker door met damage control. Het kan!

Einde van de Domheid | 04-07-12 | 11:35

@Zatkniss | 04-07-12 | 11:32 | + 0 -
Dat vind ik wel vreemd hoor dat je het niet kan opgegeven en je zoon het ook automatisch krijgt.

Dat is eigenlijk vals spelen.

Kaas de Vies | 04-07-12 | 11:34

Huys: "Het is hier geen uitzending van de Politieke Partijen." Toch raar dat hij dit zich nooit herinnert wanneer Sap, Die-de-rik of Pechtold daar weer eens aan tafel zitten.

spanarchist | 04-07-12 | 11:32

vetkleppert | 04-07-12 | 11:11 | + 1 -
Ne ik kan mijn 2e natonaliteit niet opgeven en zelfs mijn zoon heeft die nationaliteit automatisch gekregen. Er daarbij als het al kon, waarom zou dat moeten? Als ik familie bezoek heb ik geen zin om iedere keer 75 euro voor een visum te lappen. Wilders heeft het gewoon op Marokanen voorzien, maar dat zegt ie (nog) niet. Blijkbaar wil hij hen het stemrecht ontzeggen. Voel ik mij minder Nederlander omdat ik dat Belarussisch paspoort heb. Dat ik 1x per jaar gebruik om 3 weken naar de familie te gaan van mijn moeder. Den ik dan een liability voor de NL veiligheid en heb ik een dubbele loyaliteit zoals Wilders altijd zegt van bewindslieden met een dubbele nationaliteit. Get a life

Zatkniss | 04-07-12 | 11:32

toen was Huys allesbehalve links hoor.

Superior Bastard | 04-07-12 | 11:30

Inderdaad ... lijkt me een Rutte-VVDer

Charles Swietert | 04-07-12 | 11:32

@spanarchist

Twan Huys tegen Greet: "Mijn mening doet niet terzake."

Mis Twan, dat doet hij wel, alleen al in de manier waarop jij je voorbereid op een interview.

Overigens kreeg Wilders wel alle ruimte om zijn punt te maken...

LJBrinkhorst | 04-07-12 | 11:31

@spanarchist | 04-07-12 | 11:25
U bedoelt dat Geert onverstoorbaar als een grijsgeperoxideerde grammofoonplaat zijn eigen mantra's bleef herhalen als Huys het woord nam om een nieuwe vraag te stellen?

18konijn | 04-07-12 | 11:30

Jammer dat een politicus die niet helemaal zuiver op de graat lijkt en waar een walm van oplichting rond hangt tot deze beslissing komt. Gelukkig dat mensen als Fatima Elatik en Singh Varma deze keuze niet gemaakt hebben.
Zo beter?

spanarchist | 04-07-12 | 11:30

Art Vandelay Ultor | 04-07-12 | 11:19
Vond overigens dat Wilders zich keurig staande hield ondanks dat de chemie tussen beide heren wel iets te wensen overliet.
Ik kan me ook voorstellen dat als je hem een keer als gast hebt, je ook een beetje gaat prikkelen en irriteren om uitspraken te ontlokken.
Overigens heb je de collegetour gezien met die gast van Google, toen was Huys allesbehalve links hoor.

Superior Bastard | 04-07-12 | 11:30

Dit soort dingen staan overigens boven het amateuristische geneuzel van gisteren.

LJBrinkhorst | 04-07-12 | 11:22

Je bedoeld dat er deze keer wél raak geschoten is? Ga u schamen.

Charles Swietert | 04-07-12 | 11:29

spanarchist | 04-07-12 | 11:25
haha ... met wat voor bril heb jij zitten kijken? een lasbril ?

Charles Swietert | 04-07-12 | 11:28

Art Vandelay Ultor | 04-07-12 | 11:19
Op het schofterige af. Hij liet Wilders niet uitpraten, continue smerige aanvallen, walgelijk om te zien. En zeker vergeleken met zijn manier van interviewen wanneer iemand als Halsema daar zit: slijm, slijm, kruip, kruip, en vooral geen enkele kritische vraag. Maar de PO is echt niet links, hoor.

spanarchist | 04-07-12 | 11:25

@Art Vandelay Ultor | 04-07-12 | 11:19

Helemaal mee eens, ik heb me ook mateloos zitten irriteren.

Lubitch | 04-07-12 | 11:24

@Charles Swietert | 04-07-12 | 11:22 | + 0 -
Dat zijn boslims.

Kaas de Vies | 04-07-12 | 11:23

spanarchist | 04-07-12 | 11:20
moslims komen nooit in het bos.

Charles Swietert | 04-07-12 | 11:22

Treurig nieuws. Een PVV'er die de schaamte eens een keer niet voorbij was en daar helaas een zwarte conclusie uit heeft getrokken. Wilders blijft niet veel bespaard deze dagen. Dit soort dingen staan overigens boven het amateuristische geneuzel van gisteren.

LJBrinkhorst | 04-07-12 | 11:22

@Charles Swietert | 04-07-12 | 11:18

Zou het strafbaar zijn als je iemand in je slaap raakt?

tisallemaalwatzeg | 04-07-12 | 11:21

Dit is droevig nieuws. Sterkte aan familie en nabestaanden.

Kamervraag | 04-07-12 | 11:21

-weggejorist-

spanarchist | 04-07-12 | 11:20

Verschrikkelijk nieuws, treurig hoe dit word uitgemolken, sterkte voor de nabestaanden.

Lubitch | 04-07-12 | 11:20

@Superior Bastard | 04-07-12 | 11:15
Geen strobreed in de weg gelegd? Je hebt niet gekeken naar Twan Huys?

Zeldzaam slechte en bevooroordeelde interviewer.

Art Vandelay Ultor | 04-07-12 | 11:19

@Kaas de Vies | 04-07-12 | 11:12
Yep! mooi gevonden! ;-)

vetkleppert | 04-07-12 | 11:13
Zo is dat.

La Vie En Rose | 04-07-12 | 11:19

Doos of levend, Tom STaal weet er altijd een leuk interview van te maken. Filmpje!

glijkontbanaan | 04-07-12 | 11:19

@La Vie En Rose | 04-07-12 | 11:11
Geert mocht gewoon komen vertellen dat hij de nieuwe gulden aan de euro wil koppelen, hoor. En daar kreeg hij niet eens een lastige vraag over.

18konijn | 04-07-12 | 11:18

Zelfmoord en dan 2 schoten in z'n slaap? Hoe doe je dat?
tisallemaalwatzeg | 04-07-12 | 10:59
Zoals gebruikelijk eerst een losse flodder. We hebben het hier wel over de PVV.

Charles Swietert | 04-07-12 | 11:18

La Vie En Rose | 04-07-12 | 11:11
Was inderdaad vrij genant, dat kleine meisje met die blauwe microfoon die de grap die ze verzonnen had van 'Polit-bureau' zelf zo grappig vond, dat ze hem wel 12 keer vertelde.
Beetje krampachtige poging om Rutgert te immiteren, maar dan met de steun van goetmenschend Nederland in de rug.

Cuyahoga | 04-07-12 | 11:18

Zou heel politiek links nu weer Geert de schuld gaan geven?

Kobus Kloothamer | 04-07-12 | 11:18

Superior Bastard | 04-07-12 | 11:09 | + -1 -
No problem.

denk.toch.eens.na | 04-07-12 | 11:16

@Zatkniss | 04-07-12 | 11:07
Ah! jij geeft de voorkeur aan een Duits socialistische führer! Net als opa?

deraderendraaien | 04-07-12 | 11:16

La Vie En Rose | 04-07-12 | 11:11 | + 1 -
Vond u serieus dat Wilders niet even hard aangepakt moest worden gister?
Dat wil u toch ook als een PvdA fout in het nieuws komt of een cda'er?

Dat het gesprek tussen Twan en Wilders niets werd kwam toch zeker ook voor de helft door Wilders die een spelletje wilde spelen door steeds een extra zin te zeggen als Twan wilde praten. Ik vind het slim van Wilders om interviewers irritant weg te zetten, maar toch wel dom van u dat u dat niet ziet. Daarnaast kreeg Wilders gister bij de PO ook gewoon zijn zendtijd voor politieke partijen tijdens eenvandaag waar hem geen een moeilijke vraag werd gesteld.

denk.toch.eens.na | 04-07-12 | 11:15

La Vie En Rose | 04-07-12 | 11:11 |
Hoezo? Wilders heeft spreektijd gehad bij twee programma's en hem werd geen strobreed in de weg gelegd. Hoor en wederhoor, keurig toegepast.

Superior Bastard | 04-07-12 | 11:15

Sterkte gewenst voor de familie, moge Jos in vrede rusten. Verder geen commentaar.

Fair and balanced | 04-07-12 | 11:14

Triest dit. Lijkt me een zwaar beroep, PVV-er. Ze zouden een lieve praatmevrouw en masseuse moeten inhuren om iedereen blij te maken, te laten praten met elkaar en voor de nazorg met happy ending. Want wat ze nu van zichzelf eisen is te onmenselijk om vol te houden. Als ze niet gaan huilen, dan maken ze zich wel van kant.
.
Hoog tijd voor wat gezelligheid en medemenselijkheid in die club. En elke dag iedereen een aai over zijn bol, ook voor de veteranen die de PVV verlaten hebben. Zo kan het niet langer.

tipo | 04-07-12 | 11:14

@La Vie En Rose | 04-07-12 | 11:11
De hoernalistiek heeft gelukkig nog maar een zeer beperkte invloed op de PVV achterban. Ze kunnen gillen en stampvoeten wat ze willen, maar het PVV verkiezingsprogramma is geweldig.

vetkleppert | 04-07-12 | 11:13

"sinds maandag vermiste Statenlid Jos van Hal Scheffer gaat. De PVV’er legde onlangs zijn functie neer"
-
Dan was hij dus geen PVV-statenlid. Dus de titel van het bericht moet luiden:
-
A) "Werkloze lapswans dood in bos gevonden"
of
B) "Gevonden dode lapswans in bos blijkt voormalig PVV-statenlid"

Badderbeest! | 04-07-12 | 11:13

@La Vie En Rose | 04-07-12 | 11:11 | + 1 -
Ook een Tom Staaltje.

Kaas de Vies | 04-07-12 | 11:12

Mits Greet integer is en 100% staat voor wat hij pleit inzake met name Europa, moge het duidelijk zijn dat hij een hele grote bedreiging vormt voor de gevestigde orde en de elite. Bepaalde machten achter de schermen zullen geen middel schuwen de grote blonde leider en zijn partij in diskrediet te brengen. Gisteren die 2 clowns, wellicht onder druk gezet door? Vandaag dit nieuws.. wat zal er volgen? Het tegenoffensief is ingezet en we weten niet waar het zal eindigen? Ergens bekruipt mij het gevoel dat het slecht zal aflopen voor Geert. Hoop het niet, maar denk het wel..

Bea_Bilderberg | 04-07-12 | 11:11

@denk.toch.eens.na | 04-07-12 | 11:06
Ik weet hoe de Wilders/PVV hators bij de NPO en media rollen. Daarvan hebben we gisteren al een staaltje mogen zien.

La Vie En Rose | 04-07-12 | 11:11

@Zatkniss | 04-07-12 | 11:07
Je kan ook gewoon een paspoort kiezen.

vetkleppert | 04-07-12 | 11:11

Cuyahoga | 04-07-12 | 10:40 | + 7 -

En als ook Ad Melkert met het vingertje heeft gewezen is hij verdachte...

eerstneukendanpraten | 04-07-12 | 11:11

@postmodernismisdead | 04-07-12 | 10:36
"Ik zeg AIVD. Dit zaakje stinkt."
Ben toch benieuwd. Wat zou in deze het motief zijn?

alcor | 04-07-12 | 11:10

denk.toch.eens.na | 04-07-12 | 11:06
Excuus, ik moet vaker op F5 drukken..

Superior Bastard | 04-07-12 | 11:09

Hij is vertrappeld door een centaur.

Shalome | 04-07-12 | 11:08

In vrijwel alle media wordt meer of minder via de koppen de suggestie gewekt dat de PVV iets met deze affaire (hoogstwaarschijnlijk zelfdoding na gezinsdrama) te maken heeft.
Na de zorgvuldig geplande actie gisteren van de kopstoot-majoor en zijn vriend (vlak na de presentatie van het PVV-programma) lijkt de anti-PVV campagne nu nog smeriger dan de vorige keer te worden.

WirMachenMusik | 04-07-12 | 11:08

Overigens stapte Jos van Hal Scheffer direct op na het bekend worden van die fraude van zijn echtgenote, ook al was hij geen verdachte.

Dat vond ik prijzenswaardig.

Trieste zaak verder, waarvan wij de achtergrond nog niet kennen.
Schaamte?
Wist hij toch van die fraude af?
Was hij al depressief?

Vragen, vragen, vragen.

La Vie En Rose | 04-07-12 | 11:08

Britse toestanden ...

noorderling | 04-07-12 | 11:08

La Vie En Rose | 04-07-12 | 10:58
Volgens mij heb jij dat verband zojuist zelf al gelegd, als eerste..

Superior Bastard | 04-07-12 | 11:08

-weggejorist-

Zatkniss | 04-07-12 | 11:07

Deden die fraudeurs bij de banken en verzekeringen dit maar. Je geld in een sok stoppen levert nu veel meer geld op dat het ergens in te investeren.

blinde kip | 04-07-12 | 11:07

La Vie En Rose | 04-07-12 | 10:58 | + -3 -
U bent volgens mij gewoon de eerste die deze relatie legt, dus misschien bent u gewoon de smeerlap.

denk.toch.eens.na | 04-07-12 | 11:06

Politiek is niet saai omdat iedereen bezig is met zijn eigen belangen vóór die van de kiezer te prioriteren.

Andersom dag | 04-07-12 | 11:05

Dat politici altijd lijken in de kast hebben is bekend, dat ze er slordiger mee omgaan dan 20 jaar geleden, baart me zorgen.

Skeletor de dikke | 04-07-12 | 11:04

Er schijnt ook een dode meeuw te zijn gevonden naast het lichaam. Met doorgesneden hals.

James St John Smythe | 04-07-12 | 11:03

Hij kan wel 30 kogels in zijn hoofd hebben. Ook met een zelfmoord. 1/10 van een seconde is voldoende voor een automatisch wapen. We zullen het nog wel horen.

Normpje | 04-07-12 | 11:03

Waar was Alexander Pechthold rond het tijdstip van overlijden?

RechtsePiemol | 04-07-12 | 11:03

Wellicht een Hollandse variant van de "nacht van de lange messen"?

Zatkniss | 04-07-12 | 11:03

Sommige mensen gaan wel wat ver om Geert in diskrediet te brengen

Klaas Wilting | 04-07-12 | 11:02

Overigens erg knap en professioneel van onze Geert hoe hij zijn programma onverstoord en eloquent presenteerde gisteren. Vlak voor die presentatie hoorde hij van het vertrek van die twee dissidenten...

De Literator | 04-07-12 | 11:02

Aokigahara

BP Richfield | 04-07-12 | 11:02

@Charles Swietert | 04-07-12 | 10:53

Zelfmoord en dan 2 schoten in z'n slaap? Hoe doe je dat?

Ik vind u een vreemd sujet, eerlijk gezegd.

tisallemaalwatzeg | 04-07-12 | 10:59

@mijntweecent | 04-07-12 | 10:58 | + -1 -
Hahaha mooi, doe nu de PVV

Kaas de Vies | 04-07-12 | 10:59

@Parsons | 04-07-12 | 10:57 | + 0 -
Hij lijkt ook nog daderkennis te hebben.

Kaas de Vies | 04-07-12 | 10:59

Kopstoot, zelfmoord, barman meppen, brievenbuspissen, pornobaron, valsheid in geschrifte, vrouw meppen... houdt het dan ooit op?

mijntweecent | 04-07-12 | 10:58

Is er nu alweer iemand uit de PVV gestapt ?

Marcus Porcius Cato | 04-07-12 | 10:58

Jammer voor Twan Huys en vazallen bij de PO en media dat dit gisteren niet bekend is geworden.
Hadden vast een relatie gelegd met die twee jankerds die gisteren, met een goed voorbereide actie, politiek zelfmoord hebben gepleegd.

Smeerlappen zullen die relatie alsnog gaan leggen. #markmywords

La Vie En Rose | 04-07-12 | 10:58

@Charles Swietert | 04-07-12 | 10:53
Ik vind jou eng.

Parsons | 04-07-12 | 10:57

@Charles Swietert | 04-07-12 | 10:53 | + -1 -
Jij bent echt een hele domme jongen wist je dat?

Kaas de Vies | 04-07-12 | 10:55

Say wait? Wait!

Truttebol | 04-07-12 | 10:54

@Bigi Bana Boy | 04-07-12 | 10:51

"ze vallen bij de bosjes"

tisallemaalwatzeg | 04-07-12 | 10:53

Ben ik echt zo moeilijk te begrijpen, ligt dat aan mij?

Kaas de Vies | 04-07-12 | 10:49
Wat voor status is dat dan ... monddood volksvertegenwoordiger.
Die twee schoten in z'n slaap hebben aan die status niets veranderd.

Charles Swietert | 04-07-12 | 10:53

De PVV is in alle staten.

Bigi Bana Boy | 04-07-12 | 10:51

Als je vrouw advokaat is heb je zowiezo een klotenleven.

Normpje | 04-07-12 | 10:51

De man is een maand geleden al opgestapt als Statenlid voor de PVV, maar ja nu dit samenvalt met zoveel nieuws over de PVV, past het ANP de beschrijving wel aan.

breakingnews | 04-07-12 | 10:51

Menselijk drama wat los staat van de PVV.

brutus68 | 04-07-12 | 10:50

@Godsammekraken | 04-07-12 | 10:47
Waar lees je dat?

Parsons | 04-07-12 | 10:50

Dit heeft natuurlijk niks met de PVV te maken, hoewel het ze waarschijnlijk in de publieke opinie geen goed zal doen.
-
De politie vermoedt een zelfmoord las ik overigens op een andere nieuwssite. Waarschijnlijk scenario is dus dat hij wist van de fraude van zijn partner en zodoende medeplichtig was. Dit verklaart dan ook waarom hij zijn functie bij de PVV heeft neergelegd; het zou de partij onnodig schaden.
-
Dit wens je uiteraard geen enkele partij toe, dus ook de PVV niet, hoe raar je die partij ook mag vinden. Iedere tegenstander van de PVV die hier in dit topic een opmerking over maakt, is niet goed snik.

Kas | 04-07-12 | 10:49

@Charles Swietert | 04-07-12 | 10:47 | + -1 -
Ja, statusverlies. Als je heel erg aan status hangt en je verliest het dan stort je wereld in.

Ben ik echt zo moeilijk te begrijpen, ligt dat aan mij?

Kaas de Vies | 04-07-12 | 10:49

Nu maar hopen dat er een afscheidsbrief is ...

Simon_GS | 04-07-12 | 10:49

GS heeft altijd zijn mond vol over alu-hoedjes als iemand iets zegt over chemtrails/9-11/ufo's etc. Nu hebben ze zelf een extra-strength alu-hoedje opgezet.

Zzzzooooffff | 04-07-12 | 10:48

Waarom vragen vragen vragen Brusselmans? Er staat toch duidelijk dat hij zelfmoord heeft gepleegd.

de euro middenweg | 04-07-12 | 10:48

@Charles Swietert | 04-07-12 | 10:46
Geestig man.

Parsons | 04-07-12 | 10:48

@Parsons | 04-07-12 | 10:38
Hij moet wel flink depressief zijn geweest met die 4 kogels in zn achterhoofd.

Godsammekraken | 04-07-12 | 10:47

Lijkt erop dat SP/PvdA en GL weer met de pet zijn rondgegaan voor een Russische Volkert. Of wacht... Utrecht! Die Wolfsen deinst ook nergens voor terug. Verder RIP.

funkyd | 04-07-12 | 10:47

statusverlies
Kaas de Vies | 04-07-12 | 10:43

WTF

Charles Swietert | 04-07-12 | 10:47

Dit soort van onheil wens je je ergste vijanden nog niet toe.

Guy de Lombard | 04-07-12 | 10:47

-weggejorist-

Charles Swietert | 04-07-12 | 10:46

Veel gezeik rondom PVV'ers, zullen tegenstanders graag beamen. Maar het probleem mensen, dat blijft.

Smurfke Turbo | 04-07-12 | 10:46

@kingorgasmo | 04-07-12 | 10:42
Hoe verzin je het.
Het heeft waarschijnlijk helemaal niets met de PVV te maken.

Che_cuevara | 04-07-12 | 10:46

James St John Smythe | 04-07-12 | 10:43

*aluhoedje aanreikt*

Chicka | 04-07-12 | 10:45

@kingorgasmo | 04-07-12 | 10:42
Hee, kom jij ook weer even onaneren?

vetkleppert | 04-07-12 | 10:44

-weggejorist-

Charles Swietert | 04-07-12 | 10:44

Triest. Maar tenminste eentje die ballen had, in plaats van sorry roepen en ermee wegkomen.

Nogood Boyo | 04-07-12 | 10:44

Mysterieuze moord in bos. CERN. Higgs Boson. PVV. Greet Wilders. Illuminati. Lijkt wel een Dan Brown thriller.

James St John Smythe | 04-07-12 | 10:43

Het lijkt mij dat hij de druk van gezichtsverlies en statusverlies niet aan kon.

Zielig.

Kaas de Vies | 04-07-12 | 10:43

ten eerste de nabestaanden mijn medeleven ....

.
ten 2de dit is wel een typisch LPF PVV verhaal ....

kingorgasmo | 04-07-12 | 10:42

Geen grein sympathie voor de PVV, maar dit lijkt me niet iets om grappig over te doen.

Dr. Mabuse | 04-07-12 | 10:40

Dit klinkt als "ik zag het niet meer zitten en heb de eer aan mezelf gehouden". Beetje Japans. Hoop niet dat een gezin met kinderen de beste man heeft gevonden...

Den Meester | 04-07-12 | 10:40

Is Volkert al op proefverlof?

Cuyahoga | 04-07-12 | 10:40

Kogel in zijn linker slaap?

Tobi | 04-07-12 | 10:38

Riekt naar zelfmoord ja. Bijzonder sneu verhaal.

Parsons | 04-07-12 | 10:38

Neergestoken door een junk met een injectienaald, misschien? Dat schijnt regelmatig voor te komen.

rara | 04-07-12 | 10:38

24 zetels - 3 /4 is een halve partij ? begint steeds meer op de telegraaf te lijken...

iter | 04-07-12 | 10:38

Het enige waar ik op dit moment al op durf te speculeren is "anti"fascistisch leedvermaak van links.

vetkleppert | 04-07-12 | 10:37

De PvdA gaat wel ver om de PVV in een kwaad daglicht te stellen.

voldemort | 04-07-12 | 10:37

Thriller van Micheal Jackson maar weer eens opzet.

bolkebeer | 04-07-12 | 10:36

Ik denk dat dit meer toeval is dan een complot. Het is al erg genoeg...

Doc Damage | 04-07-12 | 10:36

Ik denk dat ome Geert niet naar z'n mening luisterde, net als bij Headbutt & Co. Deze meneer deed echter geen huilie huilie maar pakte het anders aan.

Zwijneveld | 04-07-12 | 10:36

Ik zeg AIVD. Dit zaakje stinkt.

postmodernismisdead | 04-07-12 | 10:36

Een goede advocaat pleit zichzelf toch weer vrij of?

tomdebom007 | 04-07-12 | 10:36

Ze vallen bij bosjes bij de PVV... Nee? Te vroeg?

Tommygunner | 04-07-12 | 10:36

Ze houden wel opruiming bij de PVV.
Maar toch sterkte voor de familie.

Che_cuevara | 04-07-12 | 10:35

“interne strubbelingen” was toch een beetje een understatement.

Godsammekraken | 04-07-12 | 10:35

hapt in stof

Charles Swietert | 04-07-12 | 10:35

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken