Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Syrië. Assad gooit granaat op begrafenisstoet

Disclaimer. Dit is een shockerende video. De aftermath van een granaataanslag op een begrafenisstoet in Damascus. Idd, dat las u goed: begrafenisstoet. Rook, geschreeuw, kapotte mensen, alles dood en verbrand. Het zijn de beelden behorend tot dit hapsnap wegklik nieuwsbericht over alwéér een aanslag. Hoe dood wil je als dictator je bevolking hebben? Zo gaat dit trouwens al een jaar in Syrië. Zeg niet dat u het niet wist...

Reaguursels

Inloggen

Ik sla deze ff over.
Ongezien de tyfus voor ze.

hotmint | 02-07-12 | 20:26

Sick.

Binnenbaan | 02-07-12 | 19:07

Ik voorspel dat als we maar lang genoeg niks doen dan lost het zich vanzelf wel op

blonde slet | 02-07-12 | 18:22

Assad was het niet. Hij weet donders goed wat er
met Ghadaffi gebeurd is. Ik denk dat de Mossad aan het
werk is geweest. Er zijn decennia en millenia oude landkaarten
waar Syrie opstaat als onderdeel van 'Greater Israel'.
Sinds 911 en Bernie Madoff zitten de banken in Tel Aviv
goed bij kas, dus kunnen dit soort plannen uitgevoerd worden.
De Mossad heeft zowieso een bloedhekel aan moslims.

rmstock | 02-07-12 | 17:43

Crematie? Nee das niks -slecht voor 't milieu.
Begrafenis dan? Nee, zo'n gedoen voor de nabestaanden. Tuintje harken, bloemetjes verversen.
Voor de Wetenschap? Bah, beetje eerstejaars in je laten vroeten.

EXPLOSIE! Dat wordt nog eens groot. Fijn dat er een keuze is toegevoegd.

Fred Janssen | 02-07-12 | 16:56

Welnee joh, kansenlanden dit!! Blijven stimuleren dit! Je moet ze wel wat ruimte geven, anders kunnen ze geen granaten gooien naar elkaar. Is onder het toeziend en alziend oog van Allah (die van Hakbar). Dan weet je dat het goed is......

Betweetert | 02-07-12 | 15:39

Sinds wanneer zijn de GS columnisten eigenlijk zo naief?

sitzkrieg | 02-07-12 | 13:32

Bovendien, denk eens na... Stel, Allah is groot en alles wat gebeurt is zijn wil. Waarom precies gebeurt er dan zoiets als dit? Nou??

ZSU-23-4 | 02-07-12 | 13:09

Misschien is er onder de 'vreedzame' demonstranten wel per ongeluk een eigen bomgordel afgegaan of heeft een van de eigen mensen per ongeluk (tijdens het Allah is een klootzak, maar toch wel een hele grote schreeuwen) aan de trekker van zijn RPG gezeten.
Zou niet bepaald de eerste keer zijn dat mensen omkomen door eigen vuur.

ZSU-23-4 | 02-07-12 | 13:07

Wat een uitgebreide woorden schat hebben ze toch he...

Maar wanneer komt iemand nou eindelijk eens op het idee om die gast bin laden style kapot te schieten??

Izbut | 02-07-12 | 12:25

-weggejorist-

DeArchitect | 02-07-12 | 09:57

Ik vind het allemaal uitstekend wat daar gebeurd. Zal me niks verbazen als er een stel terroristen met de stoet meeliepen te schreeuwen.

behangtafel | 02-07-12 | 09:32

Het was geen begrafenisstoet want er liepen veel te veel mannen mee.
Zoveel mannen kan de dooie nooit gekend hebben. En geen vrouwen, dus het was een politieke, seksisitische manifestatie. "Weg met de vrouwen" of zoiets.
En Allah is is liefde, dat weet iedereen, dus die pikt dat niet van die vrouwenhaterds.
Dus niet Assad is schuldig, Allah heeft het gedaan!
Dat zal ze leren, die seksisten!

Houtenkop | 02-07-12 | 09:25

If I only could make a deal with God an let hem swap our places, we running up that hill we running up that road we running up that building,..... If I only could.......

daarhebje1punthoofd | 02-07-12 | 08:56

niet bemoeien met de binnenlandse aangelegenheid van een vreemde mogendheid.
de arabische lente is een moslim gebeuren.
komen die aan de macht,zijn er zeker andere problemen
dan wordt op zijn minst gezegd een ander deel van de bevolking onderdrukt.
perzie is het voorbeeld,wat zou kunnen gebeuren.
er is maar een god,en dat is hun god
alleen die daar niet in mee lopen,worden niet gerespecteerd,belogen,en bedrogen.

soledad | 02-07-12 | 08:40

Tja de oorlogen in Irak en Afganistan gingen eigenlijk nergens over. Die Osama zat in Pakistan en de meeste gasten die iets met 9/11 te maken hadden kwamen uit Saoedi-Arabie. Het is dan wel vrij triest dat men niks doet in andere situaties die wel vragen om ingrijpen. Congo is een voorbeeld. Cambodja in de jaren 70. Daar deden wat Vietnamezen iets tegen en daar was het westen niet blij mee. Op de Balkan werd pas na vele jaren ingegrepen toen men zonder problemen de Serviers kon bombarderen. Somalie is nooit echt geprobeerd.

Syrie is echter wel een moeilijk geval. Het is geen echte natie en een burgeroorlog als in Irak ligt voor de hand. Rusland ligt dwars. Algemene situatie in het Midden-Oosten stemt niet vrolijk. Irak is nog steeds een zooitje. In Tunesie. Egypte en Libie is het ook bagger. Last but not least. Het is niet eenvoudig om enig enthousiasme op te brengen voor het helpen van mensen die ons niet aardig vinden. Eigenlijk is dat domweg onmogelijk.

D.Turpin | 02-07-12 | 04:56

Ach, ze helpen erlkaar daar netjes naar het paradijs dus waar maken we ons druk om?

Lum-chan | 02-07-12 | 04:42

Iets wat ook erg Groot is, is de hierop volgende begrafenisstoet. Maar daar hoor je ze dan weer niet over.

Auweyida | 02-07-12 | 04:30

Het zal wel eerder gezegd zijn, maar aan alle mafkezen boven die het heel normaal vinden om 'God is groot' te roepen als zoiets gebeurt, dat is toch echt iets heel anders dan godverdomme roepen. Stelletje lutsers.

tokelau | 02-07-12 | 04:20

Volk, dat zware bommen op eigen volk gooit, spoort niet.
Volk, dat al allah's hakkenbar roepend mensen gaat filmen, die wanhopig hun ingewanden naar binnen proberen te duwen of die hun ledematen bij elkaar proberen te rapen, spoort ook niet.
Volk, dat zwaargewonde mensen als lappenpoppen over de straat sleuren en in te kleine auto's pletteren.... spoort niet.

Het is verschrikkelijk voor de slachtoffers.
Heb je amper een bomaanslag overleefd.... bezorgen je "broeders" je wel een een paar extra breuken, of erger.
Zelfs als iemand overleden is, wordt ie rondgehost door een hysterische menigte.
Het is gewoon een respectloos volk.
Ik weet niet wie de schuldigen zijn.
Ik weet wel, dat het tuig is.... hoe dan ook.

Schietmijmaarlek | 02-07-12 | 03:37

die gasten in het midden oosten moeten eens hun eigen zaken oplossen.. van mijn part met intel van het westen maar ze willen niet partij kiezen volgens mij.. of ze hebben alleen maar merc sl500 ...

aspen | 02-07-12 | 02:37

@RugOp81 | 02-07-12 | 00:59 |
Precies, en evolutie is ook niet waar want je vader was geen aap

De Veerboot | 02-07-12 | 01:47

Assad = held. Tenminste iemand die iets aan het extreem islamitische tuig doet. Niet fris, wel nodig. Ik ben dat allah hakhar zootje ook wel een beetje zat.

basher | 02-07-12 | 01:34

@gegendiewand | 02-07-12 | 00:53
Bij deze bedankt voor de les.

lulkoekhapper | 02-07-12 | 01:02

RugOp81 | 02-07-12 | 00:59 propaganda, van wat? Een krant?
;-)

Shareholder II | 02-07-12 | 01:00

We hebben het vorige week zelf meegemaakt, met dat filmpje van de schoppende agente. We zien alleen het ergste en het hoe en wat is onbekend.
Dit is ook weer een gevolg-filmpje waar je niks mee kan.
- Is dit een begrafenisstoet ? niet te zien
- wie zijn die mensen ? geen idee
- is dit wel in Syrië/Damascus ? niet te zeggen
Er valt eigenlijk erg weinig te zien in dit filmpje behalve een hoop dode mensen. Ik kan de link naar Assad niet vinden in dit filmpje. Dit is gewoon weer propaganda.

RugOp81 | 02-07-12 | 00:59

Qua porno is dit absoluut niet mijn straatje. Graag weer iets met wulpse tietjes.

Shareholder II | 02-07-12 | 00:55

Al dat allah akbar.. blabla. In de middeleeuwen hadden de Christenen hier in Europa niet anders geschreeuwd om god. Enig verschil is dat de wereld niet meer in de middeleeuwen zitten, en moslims wel.

vikingchild | 02-07-12 | 00:54

@lulkoekhapper 2-7-2012
Je gevoel voor ironie is zwaar onder de maat. Valt me van je tegen.

gegendiewand | 02-07-12 | 00:53

-weggejorist-

Fr3bzY | 02-07-12 | 00:41

'Hallo Lach maar, hallo lach maar'

Moedereter | 02-07-12 | 00:33

Ja als zich in dat dorp door het buitenland gesponserde terroristen zitten dan knal je het plat ja.
WE zijn toch bezig met een oorlog tegen terrorisme?

Ethan Twat | 02-07-12 | 00:29

Ethan Twat 00.02: "We worden een oorlog ingetrommeld"? Ja, daar lijkt het wel op.
Syries' luchtruim schenden door een misschien wel onbemand vliegtuig (piloten nog steeds niet gevonden, vliegtuig intussen wel geborgen). Daar dan boos om worden en versterkingen naar de grens sturen. Een reden en aanleiding verzinnen om op te treden enz. ..... We kennen het scenario ondertussen wel.
Maar......., wie is het uiteindelijke doelwit? Zou dat Syrië wel zijn? Misschien Iran? Of zelfs Turkije. Kan best, want als Turkije raar gaat doen tegen Assad, laat die zijn Koerden los, zoals vorige week bij wijze van waarschuwing al gebeurde. Waardoor Turkije een tegenactie ondernam tot diep in Irak. De NAVO treedt niet op want de Koerden zijn geen mogendheid. Turkije wordt te sterk in de regio en moet dus een toontje lager gaan zingen. Liefst Koerdistan amputeren, een stukje terug naar Syrië (jawel), een beetje naar Armenië en Europees Turkije apart en bij de EU. Van het rest-Anatolië is dan niemand meer bang en Turkije is niet meer alleen baas over de Bosporus. Zou Erdogan dat gevaar ook niet inzien en alleen maar doen alsof hij boos is op Assad? En zich niet verder laten opjutten door de NAVO? Ik ben benieuwd.

bruine kikker | 02-07-12 | 00:28

USA

Lange | 02-07-12 | 00:14

'Allahu Akhbar' is in deze context geen prijzen van Allah maar het equivalent van "Oh mijn God!" bij een verschrikkelijke gebeurtenis.

Satan Claus | 02-07-12 | 00:13

Zijn vader slachtte ooit een heel dorp af.
Maar iedereen hier weet het beter en dit is allemaal Westerse propaganda om een oorlog uit te lokken...

da wizard | 02-07-12 | 00:10

Begin het idee te krijgen dat allahu ackbar, of hoe je die onzin ook schrijft, een beetje hetzelfde is als oh my god voor de amerikanen, anders zou ik geen reden zien om op zo een moment je 'god' te prijzen..
-
tegelijkertijd moet ik ook heel eerlijk toegeven dat ik inmiddels op het punt aangekomen ben dat ik er warm noch koud van wordt, wanneer ik zulke beelden zie.. lang leve de wereld van vandaag wanneer beelden van iets waarvan je weet dat het verschrikkelijk is, je niks meer doet omdat je er praktisch aan gewend bent..

Care | 02-07-12 | 00:05

Iemand koffie?

Mr_Pikibelly | 02-07-12 | 00:03

We worden een oorlog ingetrommeld.. net als in libie, Irak en Afghanistan. En mensen zijn zo dom er een 4e keer voor te vallen... jammer is dat.

Ethan Twat | 02-07-12 | 00:02

Waar is die Alla-hakkebar? Moet wel goed zijn als dat het eerste is waar je aan denkt bij zo'n ramp.

Wel logisch als je naar het schoeisel kijkt waar die lui op plegen te lopen.

the Ketster | 02-07-12 | 00:02

Dat volk lijkt bijzonder geïnteresseerd te zijn voor doden en stukken lijk, dat is me al vaker opgevallen. Ze lopen te filmen en stappen net zo gemakkelijk over de lijken heen alsof het poppen uit een film zijn. Soms staan ze er zo dicht op dat je al bij voorbaat misselijk wordt bij het idee 'dadelijk gaan ze op benen of armen lopen'. Mensen die nog in leven zijn schijnen hen niet zo te boeien, of althans wel boeiend voor film maar EHBO kennen ze niet ook niet op zijn Arabisch. Lopen ook voortdurend hulpverleners in de weg wanneer die er uiteindelijk zijn. Bizar om waar te nemen vind ik, maar ook wel soms te begrijpen waarom ze hier ook zo hysterisch kunnen doen en totaal geen respect opbrengen voor hulpverleners.

Meri59 | 01-07-12 | 23:50

Door dat domme geallah akbar voel ik helemaal niets bij het kijken naar dit, en andere filmpjes.
Het zijn ook maar simpele zielen die ge(mis)bruikt worden voor een machtstrijd.
En inplaats van te helpen lopen ze allemaal met hun mobieltje te filmen.

ikkrijgjewel | 01-07-12 | 23:41

ÂÎÑ 3000000000 ááÐåÇÈ

Pred! | 01-07-12 | 23:40

Wij roepen heel hard GOAL na een doelpunt bij voetbal. Zij roepen allah hakkkbar bij dood en verderf.

KollenbergSittard | 01-07-12 | 22:59

Wtf is er nou zo hakbar aan die hele allah?

kibbesoeb | 01-07-12 | 22:38

@Pffffff | 01-07-12 | 21:04
Ballen heb je niet.

LibertasSimplex | 01-07-12 | 22:37

Potverdikkeme! Die Allah is allemachtig groot! * turns sound off*

Zookrates | 01-07-12 | 22:24

Hoe weten we trouwens zeker dat de bom a) in Syrie is gegooid en b) dat die door Assad is gegooid en niet de CIA?

thispissesmeoff | 01-07-12 | 22:24

En weer deed allah nix fuck 5 x per dag op je knieen en dan geen hulp lekker hoor

Freek6720 | 01-07-12 | 22:17

Gelukkig wil groenlinks hier het vuurwerk verbieden

Freek6720 | 01-07-12 | 22:14

Als de Moslims hier ooit in de meerderheid komen, dan krijgen wij in de Randstad een regime change en worden Groningen en Friesland onafhankelijk.

ontlullen | 01-07-12 | 22:13

allah akbar roepen is voor moslims wat oh my god roepen tijdens t filmen voor amerikanen is..

Blobber_NL | 01-07-12 | 21:55

Hoeveel Chinezen worden er jaarlijks in die dictatuur gedood door de dictatorregering?
Gaan we daar nu de regering ook omver werpen zodat er een vazal-regering van de USA kan worden geplaatst?

thispissesmeoff | 01-07-12 | 21:48

Komt wel erg weinig bloed uit dat been...

Grolo | 01-07-12 | 21:40

@Schreeuwmeeuw | 01-07-12 | 20:42
Nope, zo heb ik dit niet zien aankomen: http://www.telegraaf.nl/buitenland/12471003/__Kantoor_kiesraad_Libi_bestormd__.html

*kucht*

Parsons | 01-07-12 | 21:31

Gewoon kappen met ingrijpen in andere (Arabierische) landen. Dit heeft geen zin, het blijft een beerput, dweilen met de kraan open en onbegonnen werk.

mental K | 01-07-12 | 21:24

Nou even serieus: WIE heeft hiermee het meeste te winnen?
Of zo u wilt: Wát schiet Assad hiermee op? Vul even het plaatje helemaal alvorens aan te nemen dat het de boze dictator weer is ("want die doen zulke slechte dingen").

wingload | 01-07-12 | 21:23

Randvoorwaarde | 01-07-12 | 20:28 | + 0 -
Ik denk dat u dat niet zo eng moet vinden, christenen roepen ook meteen naar god als er iets engs gebeurt en u roept misschien meteen om uw moeder.

denk.toch.eens.na | 01-07-12 | 21:18

@LibertasSimplex | 01-07-12 | 20:32
girl?

Pffffff | 01-07-12 | 21:04

Fijn ff gekeken naar cultuur. :) echt genieten :)
Is heel normaal daar in die Jala Jala Jurkenlanden.
(zelf regelmatig daar)
Echt belangrijk: wanneer komt de iOS 6 update?

Team-Infidel | 01-07-12 | 21:02

Schreeuwmeeuw | 01-07-12 | 20:42
Wat vindt je van mijn voorstel om 19:26 ?

Willem X | 01-07-12 | 20:54

Waarom is Allah op dit moment groot. Dat is mijn vraag.

doskabouter | 01-07-12 | 20:53

Amerikanen roepen oh my god, wij zeggen wat the fuck of o mijn god en daar zeggen ze allahu ackbar. Zo, kunnen we die reacties volgende keer achterwege laten...

evert999 | 01-07-12 | 20:53

Ik lul inderdaad maar wat en jij spreekt de ultieme waarheid. Zullen we het daar dan maar op houden dan? Dat houdt de boel lekker simpel. Mag ik je dan wel herinneren aan het feit dat jij, net als ik, ergens in Nederland lekker met je bakkie pleur naast de laptop en de finale van Euro 2012 op je flatscreen op de achtergrond een beetje in het wilde zit te gissen over allerlei ellendige zaken die zich ergens een paar duizend kilometers verderop afspelen? Maar goed, we hebben natuurlijk niet allemaal een lijntje met de mensen op de vloer daar. Toch?

Schreeuwmeeuw | 01-07-12 | 20:42

Dit is nieuws? Dit gebeurde in de eerste maand al. Werd het vuur geopend op een begrafenisstoet. De mensen die begraven werden waren de vorige dag neergeknald door de politie omdat ze aan het protesteren waren.

Leo_154 | 01-07-12 | 20:39

@Pffffff | 01-07-12 | 20:26
Lekker veilig preken binnen eigen parochie, you go girl.

LibertasSimplex | 01-07-12 | 20:32

Dat direct schreeuwen "Allah Hakbar" geeft me een naar gevoel. Die gasten denken bij elke ademstoot en alles erom heen in religieuze termen. Vraag me af of dit volk ooit tot rationeel denken in staat is.
Niettemin verschrikkelijk laf en laag deze aanslag.

Randvoorwaarde | 01-07-12 | 20:28

@LibertasSimplex | 01-07-12 | 19:47
Gelukkig maar, anders ging ik wel naar joop.nl

Pffffff | 01-07-12 | 20:26

@pfffft! | 01-07-12 | 18:05
Yep, Pallywood all over again.

Pffffff | 01-07-12 | 20:20

@Schreeuwmeeuw | 01-07-12 | 20:02
De opstandelingen en Al Qaida loskoppelen zou wel erg naïef zijn. Toch?

Maar nogmaals, je lult dus maar wat - ik heb nergens gezegd dat Assad een fijne knul zou zijn. Geen idee, en het zal me eerlijk gezegd ook jeuken. Zolang die haatbaarden elkaar daar afslachten kunnen ze hier niet met een vliegtuig een toren invliegen.

Win win.

Parsons | 01-07-12 | 20:18

Tja, jongens, waar is nou die Hakbar als je 'm nodig hebt ?
Dit filmpje wijst maar weer uit ; atheïsten hebben gelijk.

PiGGY | 01-07-12 | 20:04

@Parsons | 01-07-12 | 20:00 | + 0 -
Nergens. Maar Assad en de overheid in Syrië los van elkaar koppelen zou wel erg naïef zijn. Toch?

Schreeuwmeeuw | 01-07-12 | 20:02

@Schreeuwmeeuw | 01-07-12 | 19:44
Waar heb ik dat gezegd?

Call it.

Parsons | 01-07-12 | 20:00

Wel nichterig om na een aanslag enkel reclame te lopen maken voor Allahs hakkenbar. Als hier iemand overvallen wordt ga ik toch ook niet door de straten lopen schreeuwen "Huubs klusbedrijf, Huubs klusbedrijf". Rare lui daar.

Rest In Privacy | 01-07-12 | 19:50

@Pffffff | 01-07-12 | 19:36
Srebrenica.
En tief op met je vuile propaganda. Van jouw soort zitten er hier al dertien in een dozijn.

LibertasSimplex | 01-07-12 | 19:47

@Parsons | 01-07-12 | 18:46 | + 1 -
Nee. Assad is een lieve jongen die niemand kwaad doet. Welterusten vriendje.

Schreeuwmeeuw | 01-07-12 | 19:44

@LibertasSimplex | 01-07-12 | 15:50
Nee, dat hebben de Servièrs inderdaad niet gedaan, nee. De plunderaars, verkrachters en vrouwen- en kindermoordenaars waren de mannen van Oric, een moslimcommandant. Je moet je toch eens wat meer inlezen in de materie. Lees bijv. eens de-construct.net/?p=6082 en kijk deze documentaire vineyardsaker.blogspot.nl/2012/05/trut....

Pffffff | 01-07-12 | 19:36

Pff, wat een ellende...

Glas Koning | 01-07-12 | 19:36

Hoe kan je nu met zekerheid weten dat Assad hiervoor verantwoordelijk is. Van wat uit die landen komt kan je nooit met zekerheid zeggen wat waar is en wat niet. Je hebt het over ARABIEREN, man. Onbetrouwbaar. Liegen en bedriegen als de beesten.

Tricephalus | 01-07-12 | 19:29

Van mij mag Assad het acuut aan zijn hartklep krijgen. Dictators die middels erfrecht aan hun baan zijn gekomen deugen nooit en te nimmer.
Wie achter deze aanslag zit zullen we wel nooit weten, veel te complex deze situatie.

Het geschreeuw van die man waar hier zovelen van over hun toeren raken zou hetzelfde zijn als het oh my god geschreeuw in de VS als zoiets zou gebeuren. Ik wou dan dezelfde lui wel eens zien reageren als iemand daar begrip voor zou tonen.

BerendB | 01-07-12 | 19:29

Hier is maar één oplossing, God-Allah verbieden.
Klinkt rigoureus en onhaalbaar, maar wat is het alternatief ?
Hoeveel doden (om niet te praten over gewonden, wezen, huislozen, trauma's enz.) zijn er niet gevallen onder het uitroepen van Allah-akbar door daders en slachtoffers.
Of het nu salawieten, moslimbroeders, sjiieten, soennieten, christenen zijn, of welke religieuze stroming dan ook, stop deze dwaling.
Gewoon een religie-vrije zone maken van Syrië.
OK, vrijheid van religie moet kunnen volgens de Rechten van de Mens, net als Vrijheid van Meningsuiting.
Maar de V.v.M. kent zijn grenzen.
Je mag -zo zegt het cliché- in en vol theater niet "brand" roepen, in het kader van de V.v.M.
Als je paniek zaait door "brand" te schreeuwen in een vol theater ga je naar het gevang.
Een ieder die nog "Allah-akbar" schreeuwt in Syrië, om welke reden dan ook, moet ook in de nor.
Vrijheid van religie ?
Ja, maar niet tot elke prijs !
We kunnen ook drugs en pedofilie verbieden dus ook religie, dit laatste blijkt veel schadelijker.
Er is in Syrië, onder het motto Alla-akbar duidelijke een grens overschreden.
Religie blijkt ook hier de aanstichter te zijn van massamoord, en in de nabije toekomst een oorlog tussen Turkije en Syrië en wie weet waar nog meer, met duizenden slachtoffers.
Dat kan alleen gestopt worden door daar religie te verbieden!
Of is die prijs te hoog ?
Zo ja, hoeveel slachtoffer moeten er dan vallen ?

Willem X | 01-07-12 | 19:26

-weggejorist-

radardetectortje | 01-07-12 | 19:22

Wie zegt dat het Assad was?

oplichter | 01-07-12 | 19:20

Dit is heel erg! Dit is tegen het ziekelijke aan. Vrede op aarde. Mensen die dit op hun geweten hebben, moet je behandelen als onkruid. Wegsnijden uit de samenleving. Er zijn grenzen en er moet toch iemand op deze wereld zijn die dat deze mensen een keertje duidelijk maakt. Maar ik ben bang en heb niet de illusie maar over 100 jaar in 2112 zien we nog dit soort beelden.

ip | 01-07-12 | 19:15

Lui die twee keer worden opgeblazen krijgen 144 maagden. De vloeren van Alla's paradijs zullen inmiddels glad zijn van het bloed en de sperma.

President Babboe Bab | 01-07-12 | 19:14

@gegendiewand | 01-07-12 | 18:46
U en met u vele andere reaguurders hier doen wel heel tof alsof ze er zelf bij zouden geweest meteen helpende actie zouden hebben ondernomen. Ik denk dat de meeste (waarschijnlijk inclusief mezelf) eerst flink in hun broek poepen en op zoek gaan naar een veilige plek voordat er een 2e granaat afgaat oid. Uiteraard is helpen beter dan allah ahkbar uitkramen, dat is logisch. Maar op zo'n moment denk je niet altijd even logisch na, denk ik dan maar weer.
.
Verder zeer misselijkmakend en zeer tragisch. Zoiets gun je niemand.

lulkoekhapper | 01-07-12 | 19:12

Polletje Piekhaar | 01-07-12 | 18:53

Mijn vorige post is een reactie op jou, niet op de Generaal.

Van Duyvenbode | 01-07-12 | 19:01

Generaal Nguyen Giap | 01-07-12 | 18:18

De rol van Wilders wordt in Syrië wordt niet eens door de media behandeld. Kun je nagaan wat een macht die Wilders heeft.

Van Duyvenbode | 01-07-12 | 19:00

Waarom is nog niemand op het idee gekomen om Wilders de schuld te geven? Die heeft toch alle onheil in de wereld op zijn geweten? Dus deze bom kwam van de PVV!

Polletje Piekhaar | 01-07-12 | 18:53

maar men heeft nu de pik op die man en kan niks meer goed doen.
dugo | 01-07-12 | 18:42 |

Nou heeft meneer Assad ook nog niet veel goed gedaan. Ooit. En hij is ook nog niet begonnen met goed doen. Het zou hem sieren als 'ie er eens een keer mee begon.

Red mij niet | 01-07-12 | 18:48

Hoorde ik nou iemand Allah Akbar roepen? Of hoorde ik dat nou verkeerd....?

Tragisch, dat wel.

Rollarocka | 01-07-12 | 18:48

Ik zie, gezien de bloedige wreedheid, voor Assad nog maar één rol weggelegd: Bondscoach van het Nederlands Elftal.

LibertasSimplex | 01-07-12 | 18:46

@Schreeuwmeeuw | 01-07-12 | 17:02
Ah, het is inmiddels bewezen dat de overheid achter deze aanslag zit? Dat is dan ook verdomde snel uitgezocht zeg. En ik maar denken dat de situatie in Syrië een tikkeltje complexer in elkaar zit dan het eenvoudigweg kunnen volgen van agitprop. Maar goed, jij ziet natuurlijk graag dat wij een nieuwe oorlog in worden gerommeld.

Sinds je het allemaal zo goed weet kun je ook vast wel verklaren waarom de omliggende (moslim)landen *NIETS* ondernemen?

Parsons | 01-07-12 | 18:46

@vanderF

Begrijp jij nog steeds niet dat dit geroep Islamitische propaganda is. Laat die kwast die Allah Akbar roept liever de handen uit z'n djellaba steken lijken gaan ruimen oid.

gegendiewand | 01-07-12 | 18:46

Recht op veiligheid is een universeel mensenrecht dat de regering moet waarborgen. Ergo, het is ALTIJD Assad zijn schuld, ook als ie niet met granaten gooit. BS natuurlijk, maar men heeft nu de pik op die man en kan niks meer goed doen.

dugo | 01-07-12 | 18:42

De slachtoffers liggen te neuqen met 72 maagden.

Parsons | 01-07-12 | 18:39

@vander F | 01-07-12 | 18:29 | + 0 -
Dat snap ik, maar waarom duurt dat 10 minuten.

Kaas de Vies | 01-07-12 | 18:35

@soundwave070 | 01-07-12 | 17:08,
en de rest van het volk hier wat blijkbaar nogal moeite heeft met het begrijpen van een andere taal en het woord 'moeilijk' al moeilijk vinden als woord an sich.

Een van de eerste dingen ik wel eens roep bij het aanschouwen van zeg een stevig ongeluk, een fietser die voor m'n neus wordt aangereden door een auto is:
'Mijn God!', met daaromheen wat afleidingen als 'Godverdomme' 'Gottegot' 'allejezus' 'godsamme' 'etc etc.
En dan ben ik nog wel een Atheist.
Het hele ge-Allah-oe-Akbar aldaar is niets anders.
God/Allah/Whatever wordt nu eenmaal overal en altijd ingezet, in dit geval als een uiting van afgrijzen en terecht,mijn god wat een smeerpijperij, begrafenis stoet opblazen, complete families letterlijk uiteenrukken.

vander F | 01-07-12 | 18:29

@flame_me | 01-07-12 | 17:21 |

Dit is dan ook bloedige revolutie annex burgeroorlog nummer zoveel in het Midden Oosten. Sequels worden in de regel een stuk lauwer ontvangen dan het origineel...

Parel van het Zuiden | 01-07-12 | 18:22

Generaal Nguyen Giap | 01-07-12 | 18:18

Weet ik veel. Ik zit 3000 kilometer verderop achter een beeldscherm!

Van Duyvenbode | 01-07-12 | 18:22

Tyf op met die schijtreclame aan het begin. Daarnaast niks nieuws: de zoveelste granaat op de zoveelste markt, begrafenis, of waar dan ook, met als gevolg lijken, bloed en een constante roep om opperhaatbaard Allah. Ze snappen alleen nog niet dat elke granaat, elke druppel bloed, elke martelaar, familielid, kind of moeder, wordt opgeofferd door de aanbidders van diezelfde Allah. Dit wordt allemaal gedaan ter destabilisatie van de regio, om vervolgens tot een bewind te komen vergelijkbaar aan die van het Taliban regime. Hier zit echt geen Assad achter, maar goed, wie ben ik.

beetjemoe | 01-07-12 | 18:21

pfffft! | 01-07-12 | 18:05

Instructief filmpje. Nou ja, je kent het spreekwoord: de eerste die sneuvelt in een oorlog, is de waarheid. En zo is het. En aangezien het zo'n beetje overal oorlog is of aan het worden is,
kunnen we eigenlijk wel concluderen dat ALLES door de media geënsceneerd is, verdraaid en gelogen. Daarmee wordt de waarde van vrijwel alle media tot vrijwel nul gereduceerd.

Van Duyvenbode | 01-07-12 | 18:19

Van Duyvenbode | 01-07-12 | 18:13
Ziet het er naar uit dat hij dit voor het geld doet?

Generaal Nguyen Giap | 01-07-12 | 18:18

pfffft! | 01-07-12 | 18:05

mooie meneer is dat. En nu rijst de vraag: wordt hij hiervoor betaald? Zo ja, door wie?

Van Duyvenbode | 01-07-12 | 18:13

Voor de goede orde, en dit is geen reddingspoging, transport van olie.
Desmoulins | 01-07-12 | 17:37 |

Waarom zouden SA en Koeweit hun olie door Syrië willen pompen? Ze hebben al prima exportfaciliteiten aan hun west- en oostkust. Syrische pijpleidingen vervoeren Iraakse olie en mogelijk ook 'Kaspische'. Maar geen SA en Koeweit. Dus waar jij hun geopolitieke nationale-olie-strategie vandaan haalt is me een raadsel.

Red mij niet | 01-07-12 | 18:08

Beetje flauw ja. Had een jaar geleden al met de Arabische lente opgerold kunnen zijn.

Neut | 01-07-12 | 18:08

Dat krijg je dan als je je hele leven alleen maar Alahu Akbar roept, want die Allah is juist de bron van alle ellende daar, zolang ze dat blijven roepen, dan zal daar nooooooit beter worden, heel erg triest.

Freedom4 Ever | 01-07-12 | 18:01

Martijn12345 | 01-07-12 | 17:54
Waar haal jij de wijsheid vandaan dat dit het werk van Assad is?
Alles wijst er op dat dit een zelfmoordaanslag is en als dit inderdaad zo is zou de dader wel eens in een heel andere hoek kunnen zitten.

Generaal Nguyen Giap | 01-07-12 | 17:58

Wordt toch eens tijd dat die Assad eens een goed pak slaag krijgt!

Martijn12345 | 01-07-12 | 17:54

@Eurotokkie | 01-07-12 | 17:08 | + 3 -
Fascinerend. Minkudo's krijgen van angsthazen die ieder moment een aanslag onder hun bed verwachten.

Schreeuwmeeuw | 01-07-12 | 17:50

@janneman1977 | 01-07-12 |
Klassiek. Als je het maar vaak genoeg herhaalt wordt het vanzelf waar. En de verantwoordelijken hangen niet aan de eerste de beste lantarenpaal maar vragen en krijgen drie ton voor een spreekbeurtje van een half uur.
Iets waar George Herbert Walker Bush ( 1 van de grootste criminelen ooit) dik twintig jaar geleden al zijn verbazing over uitsprak. We leren het nooit.

o)+ | 01-07-12 | 17:44

Red mij niet | 01-07-12 | 17:28 |

Dit soort onbenullen, dus.
Voor de goede orde, en dit is geen reddingspoging, transport van olie.

Desmoulins | 01-07-12 | 17:37

Pritt Stift | 01-07-12 | 15:29
Ik weet het en het boeid me geen fuck!

Slappehap | 01-07-12 | 17:36

pius | 01-07-12 | 17:20 |

Excusez-moi. U bent ook altijd zo origineel, lekker tegendraads; een tegenwoordige zeldzaamheid.
Het is overigens geen uiting van frustratie, slechts een constatering.

Desmoulins | 01-07-12 | 17:34

o)+ | 01-07-12 | 17:15 | + -1 -
Een ander voorbeeld de massavernietigingswapens van saddam hoessein was de redden om irak aan te vallen, tot op de dag vandaag nooit gevonden www.youtube.com/watch?v=IYBA9JD5oW4

janneman1977 | 01-07-12 | 17:32

@JoranVanderdood | 01-07-12 | 16:31
Precies, kijk naar de briljante acties van de Amerikanen in Afghanistan die de Taliban in het zadel hebben geholpen.

Pffffff | 01-07-12 | 17:31

Krijg zo onderhand het idee dat men in deze landen het wel leuk vind om elkaar te kop af te hakken.Ik heb nu Libië Syrië en Irak gevolgd en het liefste wat men doet is op 'heilige' momenten elkaar opblazen.Het laatste wat ik zou doen in die landen is naar een begrafenis of huwelijk gaan.

miko | 01-07-12 | 17:30

Alahoe agbar is dat brandweer of zoiets of ambulance? Lijken wel Amerikaanse christenen, elke keer oh my god roepen.

Twee Jeetjes | 01-07-12 | 17:30

yes seinfeld vanavond om 2255
comedy central!!!
en nu lekker chili eten
morgen weer vroeg op he!!
prettige onzin voortzetting

petomaan | 01-07-12 | 17:30

Granaataanslag?
Daar lijkt dit niet op.
Een mortier of artillerie granaat hoor je aankomen vlak voor hij inslaat en een handgranaat heeft niet de kracht om deze verwoesting aan te richten.
Dit lijkt meer op een zelfmoordaanslag van een kerel die zich in de mensenmassa begeeft met een paar kilo aan explosieven onder zijn kleren.

Generaal Nguyen Giap | 01-07-12 | 17:29

De geplande pijpleidingen zijn een extra risicofactor geworden in het grote geopolitieke spel, dus zijn SA en Koeweit voor transportatie via land. En laat nou net een Syrische stad uiterst geschikt zijn als verdeelpunt.
Desmoulins | 01-07-12 | 17:24 |

Pak eens een atlas, idioot. SA of Koeweit zullen nooit een pijplijn door Syrië nodig hebben.

Red mij niet | 01-07-12 | 17:28

@Desmoulins | 01-07-12 | 17:24
Bedankt voor het wijzen op de linkjes. Dan kunnen we die klakkeloos aannemen. Dat voedt ons op.
Zo worden we braaf voorstanders van de ijzeren regimes die deze zandbakwilden volkomen terecht afslachten om in het gareel te houden.
Heil Linkjes! Linkjes zijn De Waarheid! Leve Assad!

LibertasSimplex | 01-07-12 | 17:28

@Freakster1986 | 01-07-12 | 15:38
En waarom ook niet. Het is de Palestijnen tenslotte ook gelukt. Duurt een jaartje of zestig, maar dan heb je ook wat.

Pffffff | 01-07-12 | 17:28

@pius | 01-07-12 | 17:20 |

Ik ben je wel altijd dankbaar, hoor. Ik zou veel punten niet kunnen maken of ze vergeten te maken als je niet van die heerlijk te onderscheppen breedtepasjes zou geven...

Parel van het Zuiden | 01-07-12 | 17:25

Beste medereaguurders, dit is niet het werk van een overheid, of zittende regering. Klik op de verschillende linkjes die jullie aangeboden worden en neem niet zomaar alles klakkeloos aan. De verhoudingen zijn niet te verklaren door een goede en slechte partij aan te wijzen; het is zoveel complexer dan dat. Landen zoals Syrie, Jordanie, Libie etc bestaan vooral uit stammen die recht menen te hebben op verschillende stukken grond met elk een eigen rechtssysteem en gebruiken. Het zijn kunstmatige naties die alleen in stand te houden zijn met ijzeren hand. Valt deze kunstmatige machtsstructuur weg door belangen van partijen die ook verantwoordelijk zijn voor de vroegere kunstmatige grenzen, maar haaks staan op de belangen van de heersende macht, in dit geval Assad, breekt er een burgeroorlog uit.
Verdeel en heers 2.0, Machiavelli kan trots zijn.

De geplande pijpleidingen zijn een extra risicofactor geworden in het grote geopolitieke spel, dus zijn SA en Koeweit voor transportatie via land. En laat nou net een Syrische stad uiterst geschikt zijn als verdeelpunt.

Desmoulins | 01-07-12 | 17:24

@soundwave070
Daarmee vervloek je God niet maar daarmee vraag je God om jou te vervloeken.

De Pro-Assad brigade is hier weer flink aan het minnen en plussen. Debat over der schuldvraag tot hier aan toe. Reacties zoals 'het interesseert mij niet wat er in de zandbak gebeurd' die nog eens flink wordt geplust is erg stuitend. Het interesseert ons helemaal niet dat mensen dood gaan. Omdat het moslims zijn? Diep en diep triest hoe dit land wegzakt. Voel mij steeds minder thuis met dit soort koude reacties.

flame_me | 01-07-12 | 17:21

Tsja, het zit een beetje in de definitie van een burgeroorlog dat burgers onderdeel worden van het geweld. Zet de lens op elk willekeurig intern conflict in de wereld en je tovert dit op de buis. Misschien moet de media eens uitleggen waarom deze beelden wel en bijvoorbeeld beelden uit Congo niet nieuwswaardig zijn. Ben benieuwd....

Parel van het Zuiden | 01-07-12 | 17:20

@Desmoulins | 01-07-12 | 17:10

Je mag je frustraties best botvieren hoor. Maar lardeer ze voortaan met een vleugje originaliteit bij voorkeur.

Anders gaat het zo snel vervelen.

pius | 01-07-12 | 17:20

Wat ik nou nooit begrijp is dat ze die Allah Hakbar maar blijven roepen, maar die geeft mooi niet thuis.
Beter roep je help o.i.d.

Barbatruuk! | 01-07-12 | 17:20

De CIA is er onlangs betrapt op wapenhandel. Het kan heel goed een 'black op' zijn om draagvlak te kweken om het zoveelste land humanitair naar de middeleeuwen te kunnen bombarderen. De heren en dames geopolitiekerts zijn er krankzinnig genoeg voor. Herinnert U zich de Iraakse couveusekindjes nog? Gelogen maar hupsakee: draagvlak. Zo zijn er tientallen voorbeelden te noemen.
Was het maar zo zwart-wit als Pritt probeert te crywolven.

o)+ | 01-07-12 | 17:15

@ Pius

Ach buurtvader, en die daar dus ook zijn hele wereldvisie aan ophangt. Ik hoopte eerst nog op sarcasme, maar u zit zo vast in dat achterlijke dogma van de maakbaarheid en de sociale-economische achterstandspositie als dé oorzaak.
U bent zelfs geen geopolitiek onbenul,
u begrijpt de betekenis van 'geopolitiek' immers niet. Speaking about obvious...

Desmoulins | 01-07-12 | 17:10

Als dit nodig id om Egyptische of Iraanse toestanden te voorkomen, so be it.

Alph Bolkenstein | 01-07-12 | 17:09

En dan toch nog de hele tijd Allahu akbar roepen... Typisch hoe wij op zo'm moment eerder een god zouden vervloeken (godverdomme!) en zij maar blijven schreeuwen hoe groots hij is. Kern van het probleem misschien?

soundwave070 | 01-07-12 | 17:08

Schreeuwmeeuw | 01-07-12 | 17:06 | + 0 -

Prima , dan steek jij je kop weer terug in het zand.

Eurotokkie | 01-07-12 | 17:08

nee!
neem mij niet serieus!
behalve mijn naam

2emeREP | 01-07-12 | 17:07

@Eurotokkie | 01-07-12 | 17:04 | + 0 -
Anders ga je even appels met koeien vergelijken ofzo.

Schreeuwmeeuw | 01-07-12 | 17:06

Middeleeuwse bende. Als de olie op is, muur eromheen, en afsluiten.

Freebs | 01-07-12 | 17:04

Schreeuwmeeuw | 01-07-12 | 17:02 | + 0 -

Denken dat dit ver van je bed is , zie de aanslagen in Londen en Madrid.

Eurotokkie | 01-07-12 | 17:04

Ik begrijp iets niet. Het lijk is toch al dood !?

gegendiewand | 01-07-12 | 17:04

Het is niet zeker dat dit Assad is. Het kunnen net zo goed milities of afgezanten zijn van de moslimbroeders die de bevolking een loer draaien om zo de schuld op Assad af te schuiven. Er zijn veel jihadistische populistische bewegingen gaande om de bevolking tegen Assad op te zetten. Geloof me je wilt niet dat zij de macht krijgen in Syrië.

DubbelePunt | 01-07-12 | 17:03

@irma zonderboezem | 01-07-12 | 16:47 |

Er worden geen demonstraties gehouden omdat in alle dictaturen eromheen je hetzelfde staat te wachten als in Syrië gebeurde: in een stille tocht wordt je gewoon neergeknald. Gadaffi deed het, Mubarak deed het, Saudi Arabië deed het in Bahreen, in Tunesië deden ze het, de lijst is schier oneindig.

Red mij niet | 01-07-12 | 17:03

Als ik dit soort beelden zie ben ik blij dat ik in Nederland woon. Lekker zeiken op de NS, lekker zeiken op het KNMI, lekker zeiken op de PvdA, lekker zeiken op de NOS, lekker zeiken op Oranje, lekker zeiken op de files, lekker zeiken op het weer, lekker zeiken op de politie, lekker zeiken op het koningshuis, lekker zeiken op immigranten, lekker zeiken op privatisering, lekker zeiken over de benzineprijs, lekker zeiken over het rookverbod, lekker zeiken over de Balkenende-norm, lekker zeiken over de rechters, lekker zeiken over stroomstoringen, lekker zeiken over de huizenprijzen. Eigenlijk zijn we een vreselijk zeikvolk maar we hoeven in ieder geval niet bang te zijn dat de overheid ons bestookt met wapentuig.

Schreeuwmeeuw | 01-07-12 | 17:02

heethoofd | 01-07-12 | 16:58 | + 1 -

Zelfs met een smoking gun ben je nog steeds verdachte .

Eurotokkie | 01-07-12 | 17:01

Allah hakbar!

HeadphoneON | 01-07-12 | 17:00

Als Assad weg is, is het hek van de dam! Die Arabische lente wordt een winter des doods. Achja wie ben ik, het breekt de dag iig wel weer.

Frapantetante | 01-07-12 | 16:58

Op géén van die filmpjes heb ik Assad kunnen betrappen op het gooien van die granaat.
Hoewel assad een rat van het zuiverste water is, gaat hij in het algemeen, met de geheime dienst, toch wat subtieler te werk.
Dat heeft zijn vader hem wel aangeleerd. De mediaaandacht die de fundamentalischi moslims broeders hiermee aanjagen geeft mij toch meer het idee dat die zijde hierachter zit. Zij gaan nu eenmaal, in het verleden vaak genoeg bewezen, over de lijken van hun eigen mensen om hun slachtoffer rol in stand te houden en sympathie op te wekken bij het westen. Om vervolgens ná het bereiken van hun doelen dat zelfde westen te verketteren....

heethoofd | 01-07-12 | 16:58

dlseth_ | 01-07-12 | 16:50 | + 0 -

Je hebt soennieten , sjiieten en koerden die elkaar het leven zuur maken , dan heb je van deze groepen weer stamhoofden die daar elkaar het leven zuur maken en daarvan meer dan 100 splintergroeperingen .
En Nederland stuurt dan soldaten naar dit wespennest met goedkeuring van GL.

Eurotokkie | 01-07-12 | 16:58

Het meest trieste aan veel comments hier is dat velen hier de moordpartijen eigenlijk wel een redelijk middel vinden van Assad&Co om aan de macht te blijven.

Zorgelijk is dat het Syrische regime ruim een jaar begon met het geweld door normale betogingen tegen zijn regime met veel geweld uiteen te slaan (en dan hebben we het over beschietingen op betogers). Het heeft ruim een half jaar geduurd voordat er enig georganiseerd geweldadig verzet op gang kwam. Dat nu óf verantwoordelijk is voor deze aanslag ófwel terecht door Assad&Co worden betsreden want 'zij zouden nog veel erger zijn'.

Assad&Co hebben hun weerzinwekkende spelletje goed gespeeld: zij hebben de sympathie weten te verwerven van vele posters hier, al was het maar onder het motto "de vijand van mijn vijand is mijn vriend".

Red mij niet | 01-07-12 | 16:57

Feit blijft dat gezien de massa's doden, het vrijwel ondoenlijk is om een begrafenisstoet niét te raken.
Ongeacht wie de granaat geworpen heeft.

Rector Reflector | 01-07-12 | 16:56

Ik geloof helemaal niet dat Assad dit doet. Dan is ie wel echt een gestoorde gek. Hiermee zou hij helemaal zijn burgeroorlog niet winnen, in tegendeel. Assad heeft alleen maar baat bij rust, niet op nog meer oorlog en haat. Dat brengt alleen maar zijn positie verder onder druk. Komt bij dat dit de tegenstanders nou juist in de kaart speelt in de westerse campagnes tegen Assad.

Nee, voor mij is het zeer onlogisch dat Assad hier achter zou zitten.

Het is veel logischer dat we een oorlog in gerommeld worden, samen met de Soennieten tegen de Alewieten van Assad en zijn Sjiietische makkers van Iran, door Assad de schuld te geven.

De Turken en ook de Saoudisch hebben al veel troepen samengetrokken aan de grenzen van Syrie. Saoudies willen graag af van de Sjiieten, om het stichten van een kalifaat te vergemakkelijken. De NAVO heeft om strategische redenen (lees olie) al lang de kant van de Saoudies gekozen. Dat zagen we ook in Libie, waar ook de kant van de rebellen werd gekozen.

La Bailaora | 01-07-12 | 16:56

ristretto 16.16: "Het enige wat nog heel is is het originele lijk". Heb je dat ook gezien? Raar hé? Zelfs geen vlekje of stukje puin op dat helder witte laken.
Is de video wel in één keer opgenomen op dezelfde plaats?

Ooit ontplofte er een bom op de markt van Sarajevo. Later bleek dat het werk van de Moslims zelf te zijn geweest om het Westen tot interventie te bewegen.
Toch maar voorzichtig zijn met de schuldigen aan te wijzen, denk ik.

bruine kikker | 01-07-12 | 16:56

@irma zonderboezem | 01-07-12 | 16:53

Goeie conclusie;)

pius | 01-07-12 | 16:55


pius | 01-07-12 | 16:49 |
In mijn tegel? Of in het hele Syrie verhaal ? Misschien is er wel geen logica!

irma zonderboezem | 01-07-12 | 16:53

Gevalletje olie, economic hitmen, het 'vrije' westen, westerse propaganda,
Weet niet eens waar ik moet beginnen.
Het is een veel groter 'iets' wat de touwtjes in handen heeft, je kan toch gewoon niet geloven (mits je alleen maar naar het NOS journaal, rtl nieuw, bbc, etc kijkt) dat Assad hier achter zit?
Nee mensen, open je ogen, kijk documentaires die hier uitvoerig aandacht aan besteden, docu's die niet op tv komen maar her en der verspreid staan op het www.
Een man als David Icke weet bijvoorbeeld een hele hoop.
Is zeker het googlen waard.

brtnsnwbrd | 01-07-12 | 16:53

@dhr v Puffelen | 01-07-12 | 16:35 ,

Ach hier maken ze reclame voor beenhakker op rolstoelen.

Die hakbar lijkt me een naam van iemand. Probeer die vent maar eens te vinden
in zo’n chaos.

basweetutwel | 01-07-12 | 16:50

"Volgens Syrische oppostitieleden"

Joh. Je bedoelt die mensen de de wapens opnemen tegen Assad? Die moeten we dan klakkeloos geloven dat Assad ook echt zoiets doet? Echt?

Ver-van-mijn-bed-show allemaal. Daarnaast allemaal islamietjes die elkaar omleggen; ruimt lekker op.

dlseth_ | 01-07-12 | 16:50

koeltoer

Blue Light | 01-07-12 | 16:49

@irma zonderboezem | 01-07-12 | 16:47

Wat ik mis is de logica. Maar dat kan aan mij liggen.

pius | 01-07-12 | 16:49

eerstneukendanpraten | 01-07-12 | 16:45 | + 0 -

Maar ja miljoenen mensen nemen Rutte en De Jager wel serieus , best wel eng .

Eurotokkie | 01-07-12 | 16:48

@Eurotokkie | 01-07-12 | 16:43

Ik denk eerlijk gezegd dat hij met grote regelmaat serieus genomen word. Maar daar zal ik niet over oordelen.

pius | 01-07-12 | 16:48

Kan ook een lekke gasleiding zijn geweest.

Uw Verzekeringsadvis | 01-07-12 | 16:47

Wat ik nou mis, is hordes Moslims die stille ( of luidruchtige) tochten houden in de landen er omheen. Of in ieder geval Moslim landen. Maar daar is het stiller dan in de AH op zondag in Staphorst.
Waarom zou de Navo zich hier druk om moeten maken over de situatie in Syrie als bv de Verenigde Emiraten, Egypte, Of andere Moslim landen totaal geen interesse hebben in wat er zich in Syrie aan de gang is.

irma zonderboezem | 01-07-12 | 16:47

WTF is hier aan de hand;in een nauwe stadsstraat gaat een granaat af,honderd dooien,driehonderd gewonden en binnen no-time staan er op YT meer als vijftig filmpje van het gebeuren of zeer kort daarna.
Dat betekend dus dat zowat iedereen die niet gewond of dood was als een gek is gaan filmen en en het resultaat op YT plempen.
Op z'n minst een beetje vreemde gang van zaken en,bij mijn weten,nog niet eerder vertoond.

K.Zwellever | 01-07-12 | 16:45

@2emeREP 16:40

Ik ook niet hoor! En hoe was je eerste keer anaal! Was je top of bottom of allebei?

eerstneukendanpraten | 01-07-12 | 16:45

atChatslet | 01-07-12 | 16:32
Prima idee! Een grote muur om het gehele Midden-Oosten. Door de westerse bemoeienissen is het in die regio alleen maar erger geworden de afgelopen 50 jaar. Dankzij Rusland en China worden we niet in de zoveelste zinloze militaire interventie gelokt

mart915 | 01-07-12 | 16:43

pius | 01-07-12 | 16:41 | + 0 -

Natuurlijk verwacht @2emeREP dat hij wel serieus wordt genomen.

Eurotokkie | 01-07-12 | 16:43

Het lijkt ook wel of ze "allah akbar" roepen zoals wij hier "Sodeju!" of iets dergelijks zeggen als in een soort van ongeloof over een gebeurtenis.

Motörhead | 01-07-12 | 16:43

@2emeREP | 01-07-12 | 16:40

Oh. Dat is vervelend zeg.

pius | 01-07-12 | 16:41

Afgelopen week kwam ik dit tegen bij pow
Het is natuurlijk een filmtje van begin dit jaar en Syrië zal nu wel wat meer zijn gedistaliseerd, maar die monk komt wel geloofwaadig over
-
De obsessie van het westen: ook Syrië in een humanitaire ramp storten
www.youtube.com/watch?v=wZ9jBva2v0g&am...

janneman1977 | 01-07-12 | 16:41

2emeREP | 01-07-12 | 16:40 | + 0 -

serieus ?

Eurotokkie | 01-07-12 | 16:41

Dom volk.

streknek | 01-07-12 | 16:41

ow,
jullie lezen de teksten van gs??
dan zit daar het misverstand. Ik neem niets van wat gs schrijft serieus.

2emeREP | 01-07-12 | 16:40

@pius | 01-07-12 | 16:39

?

pius | 01-07-12 | 16:39

Ondanks dit soort filmpjes denk ik dat het verstandig is om genuanceerd naar Syrie te blijven kijken. OK, Assad is geen lieverdje maar de "rebellen" zeker ook niet (sunnitische hakbars gesponsord door de Saoudi's). Helaas heeft de westerse wereld geleerd dat simpel militair ingrijpen vaak geen oplossing biedt

mart915 | 01-07-12 | 16:39

@rechtvaardigerechter | 01-07-12 | 16:37


@De Veerboot | 01-07-12 | 16:37
*kuch* ;)

pius | 01-07-12 | 16:39

Er is maar één therapie tegen zo'n dictator: Die van de "chock and awe".Val die Russische marine-basis vanuit land maar aan met veel raket-werpers en mortieren.Dan laat Poetin het zaakje wel in de steek.Er zou ook een vliegdekschip liggen en Rusland heeft daar niet veel van.

Dolphi | 01-07-12 | 16:39

@nielsjuuh23 | 01-07-12 | 16:31
Lijkt mij ook eerder waarschijnlijk.

plaszak | 01-07-12 | 16:39

@waarisdelol | 01-07-12 | 16:07,

Islam is een soort van psychose.

basweetutwel | 01-07-12 | 16:37

@CaesarSalad | 01-07-12 | 16:32

LOL. Is goed Joris Luyenduyk;)

pius | 01-07-12 | 16:37

pius | 01-07-12 | 16:03
Grappig dat een pias zichzelf pius noemt. Ik heb overigens hurtelijk om uw grupjes geluchen, hu, hu, hu, hu, hu!!

rechtvaardigerechter | 01-07-12 | 16:37

@pius | 01-07-12 | 16:35 |
Een dikke kus vol op je mond

De Veerboot | 01-07-12 | 16:37


eerstneukendanpraten | 01-07-12 | 16:30 |
Anders greep hij hoogstpersoonlijk wel in.

irma zonderboezem | 01-07-12 | 16:36

James St John Smythe | 01-07-12 | 16:32 | + 0 -

Chaos , angst en verdeeldheid , een prima leefomgeving voor terroristische groeperingen .

Eurotokkie | 01-07-12 | 16:36

Wel ziek om reclame te lopen roepen voor Al Hakkebar als die mensne niet meer kunnen lopen.

dhr v Puffelen | 01-07-12 | 16:35

@De Veerboot | 01-07-12 | 16:27

Das vriendelijk.thnx;)

pius | 01-07-12 | 16:35

-weggejorist-

Basirux | 01-07-12 | 16:34

Ze vinden zichzelf heel belangrijk. Alsof Assad zegt tegen het leger dat ze op die en die begrafenisstoeten een granaat moeten gooien.

pascallo | 01-07-12 | 16:34

Stel dat dit een aanslag was van een geheime dienst zodat wij hier achter een NATO ingrijpen gaan staan? Is natuurlijk een theorie van een complot en die bestaan natuurlijk niet. Of wel? De WMD's van Irak of de couveuse baby's in Koeweit zorgden ook voor steun voor een oorlog. Maar goed, nu snel aluhoedje roepen! Whahahahaha!

Balk-in-je-oog | 01-07-12 | 16:34

Alsof Assad ook maar enige controle heeft over zijn 'leger'. Complete chaos daar.

James St John Smythe | 01-07-12 | 16:32

Dit keer hebben de vrouwen mazzel want niet toegestaan aanwezig te zijn op begrafenis.

Ben Adam | 01-07-12 | 16:32

Als we nu gewoon een hele hoge muur om alle "allahu hakbar" landen bouwen en alle telefoon/internet whatever verbindingen met die landen door knippen, dan leven we toch allemaal lang en gelukkig?

Chatslet | 01-07-12 | 16:32

Alle speculatie te spijt:
Het enige wat hier te zien is is dat er zich klaarblijkelijk een explosie heeft voorgedaan waarbij slachtoffers gevallen zijn.
Waar dit is staat niet vast; wat de oorzaak is staat niet vast; of het met opzet is staat niet vast; wie hiervoor verantwoordelijk is staat niet vast. enz.enz
.
We hebben de afgelopen 10 jaar geleerd dat we de media niet op hun woord kunnen geloven en dat zelfs beelden vaak in scene gezet zijn.
Er is dus geen enkele basis om nu stelling te nemen of conclusies te trekken. Het is zondag; relax en kijk voetbal.

CaesarSalad | 01-07-12 | 16:32

@E.Kruize | 01-07-12 | 16:24

Zo kan ik je een stuk beter volgen. Eens;)

pius | 01-07-12 | 16:32

@Desmoulins | 01-07-12 | 16:25

Dat ben je inderdaad ja. But why stating the obvious.

pius | 01-07-12 | 16:31

@2emeREP | 01-07-12 | 16:00
Er staat toch "Hoe dood wil je als dictator je bevolking hebben?" Dat impliceert toch dat Assad erachter zou zitten. Assad is geen fijne meneer maar denk maar niet dat de andere kant niet ook bloed aan hun handen hebben, zoals Freakster 1986 laat zien. Het is daar een waar wespennest en gotbetert het dat we straks daar ook nog troepen heen gaan zenden om de evil Assad af te zetten en een andere warlord daar te gaan ondersteunen (die we dan voor het gemak aanduiden als "the good guy", terwijl die voor het zelfde geld ook een paar massamoorden op z'n naam heeft staan. Met dat soort cowboypolitiek maak je de boel op termijn alleen maar erger.

JoranVanderdood | 01-07-12 | 16:31

Geen granaat maar een IED aanslag.

nielsjuuh23 | 01-07-12 | 16:31

Zo de zionisten brengen de zaak daar goed aan het schijten. Is het nu al oorlog?

Russell | 01-07-12 | 16:31

Mar zou de pedoprofeet dit goedkeuren?

eerstneukendanpraten | 01-07-12 | 16:30

Grutjes. Dat zou wel makkelijk zijn heh? Als al die ellende tot 1 dictator terug te voeren zou zijn. Teveel overzichtelijke Amerikaanse films gekeken zeker? Jaaa die Assad met die zwarte cowboyhoed!!! Dat is em, smoke em out!

GormSuil | 01-07-12 | 16:30

Gelukkig blijft Allah akhbar....

lulleficatie | 01-07-12 | 16:28

Unique-Cougar | 01-07-12 | 16:26 | + 0 -
Idd zie Egypte daar zijn de Christen niet meer veilig.

Eurotokkie | 01-07-12 | 16:28

@Desmoulins | 01-07-12 | 16:25 |
Als je Pius kent weet je dat zijn tegels druipen van sarcasme. Ik ben het lang niet altijd met hem eens maar mag zijn stijl wel

De Veerboot | 01-07-12 | 16:27

@2emeREP | 01-07-12 | 16:00
Er staat toch "Hoe dood wil je als dictator je bevolking hebben?". Dat impliceert toch dat Assad hierachter zou zitten. Assad is geen fijne meneer maar geloof nou maar niet dat de andere kant geen bloed aan hun handen heeft, zoals Freakster1986 laat zien. Het is een waar wespennest daar en godbetert het dat we daar ook weer troepen naar zouden moeten sturen.

JoranVanderdood | 01-07-12 | 16:27

Laat de VN lekker wegblijven uit dat kruitvat en de Arabische landen het lekker zelf oplossen. Laat Arabisch bloed maar vloeien voor hun eigen democratie en vrijheid. Alles wat niet-moslom is wordt toch verketterd daar. En die president van Turkije is ook link bezig, om de VN erbij te betrekken, die ziet al weer een groot Osmaans rijk herrijzen onder zijn leiding.

Unique-Cougar | 01-07-12 | 16:26

Wacht maar tot Assad weg is kunnen de Sharia jongens aan de slag kunnen ze de hele dag Allah etc. roepen.
Filmpje kan wel net de druppel zijn die de VN emmer doet overlopen.

Uw Verzekeringsadvis | 01-07-12 | 16:26

@Unique-Cougar | 01-07-12 | 16:19 Beter luisteren.. Allahu Akbar.

En dat hoor je verder het hele vreselijke filmpje door. Ik snap alleen niet dat ze Allah dan nog zo akbar vinden.
Ik zou eerder Ya Allah verwachten.... OMG op z'n arabisch.

Treurig varken | 01-07-12 | 16:25

pius | 01-07-12 | 16:15 |

Geopolitiek onbenul, spijtig.

Desmoulins | 01-07-12 | 16:25

@pius
Ik snap je sarcasme en het is ook onmenselijk wat daar gebeurt. Ik kan gewoon niet geloven dat zo'n man daar toe in staat is en dat er andere partijen met belang hierachter zitten, maar dat het zo ingewikkeld in elkaar steekt dat wij er toch niet veel van kunnen begrijpen. Hoe meer je je er in verdiept, hoe lastiger het wordt.

E.Kruize | 01-07-12 | 16:24

Sjompie | 01-07-12 | 16:22 | + 0 -

En zo lopen er heel wat van rond in het Midden-Oosten .

Eurotokkie | 01-07-12 | 16:24

Zolang ze blijven geloven in ene allah en die rare boekjes blijven lezen komt het nooit goed met dit soort landen.

JeejD | 01-07-12 | 16:23

@LibertasSimplex,
Of het nou aan Assad iligt of een andere gek, dat is mij om het even.

irma zonderboezem | 01-07-12 | 16:23

Ingrijpen? Maar eerst Moskou nuken behoort niet tot de mogelijkheden. Dus dan maar pappen en nathouden als NAVO en VN zijnde.

Be de Laer | 01-07-12 | 16:23

(mijn excuses voor mijn taalgebruik... ik kon het dit keer even niet laten).

Sjompie | 01-07-12 | 16:23

echten = echter

De Veerboot | 01-07-12 | 16:22

-weggejorist-

Sjompie | 01-07-12 | 16:22

Mensen als Mubarak en Assad zijn nodig om dergelijke volkeren koest te houden, zo simpel is het.

Betadine | 01-07-12 | 16:21

@Da_Vincentius | 01-07-12 | 16:08 | + 1 -
Hoe kom je daar bij?

Kaas de Vies | 01-07-12 | 16:21

@E.Kruize | 01-07-12 | 16:10 |
Wat voor bewijs wil je zien? Er zitten 300 Militaire Observers in het land die dagelijks rapporteren. Er zijn honderden gedeserteerde militairen die niet tegen hun eigen volk willen vechten. Feiten schijnen je niet te kunnen overtuigen. Natuurlijk begaan de rebellen ook misdaden. Er is echten geen schuld symmetrie. Wel is er oorzaak en gevolg

De Veerboot | 01-07-12 | 16:19

Artwido | 01-07-12 | 16:17 | + 0 -
Het is de wil van Allah .

Eurotokkie | 01-07-12 | 16:19

Ik start het filmpje en het 1e wat ik hoor is ALLAH HAKKEBAR.

Unique-Cougar | 01-07-12 | 16:19

Lijkt me trouwens de uitgelezen gelegenheid om eens een keer NIET de grootsheid van je woestijngodje te belijden,lijkt me meer een GVD momentje.

K.Zwellever | 01-07-12 | 16:17

@Desmoulins | 01-07-12 | 16:12
Dat weet ik niet. Ik ben geen psychiater. Maar een beetje gek is het wel, dat het alom bekend is dat die Assad bezig is zijn heerschappij bloedig te behouden, maar dat een aanslag op een begrafenis volgens velen hier ineens aan islam ligt en vooral niet aan Assad.

LibertasSimplex | 01-07-12 | 16:17

Waarom roepen ze toch steeds Alah? Alsof die er iets mee te maken heeft.

Artwido | 01-07-12 | 16:17

Het enige wat nog heel is is het originele lijk.
Het ligt schijnbaar onaangetast op de draagbaar in het wit.
Ongelooflijk wat een gekte. Het gaat dus echt om het overleven.

ristretto | 01-07-12 | 16:16

Zou best een link willen zien naar een nieuwsbron die info geeft dat het inderdaad regeringstroepen van Assad zijn.

Mannenbrein | 01-07-12 | 16:16

Er zijn heel wat groepen die hebben belang bij een burgeroorlog en
doen ook alles om ervoor te zorgen dat er 1 uitbreekt.

Eurotokkie | 01-07-12 | 16:16

Zolang allah maar hakbart...

Guide to the Galaxy | 01-07-12 | 16:15

LibertasSimplex | 01-07-12 | 16:08 | + 0 -
Lol!

Superior Bastard | 01-07-12 | 16:15

@E.Kruize | 01-07-12 | 16:10

Je hebt helemaal gelijk.

Assad is een sieraad voor de humaniteit, de vrijheid van denken en de medemenselijkheid. De structurele demonisering en karaktermoord op hem is een der grootste schanddaden van deze tijd.

Geruststellend om te lezen dat er nog mensen zijn zoals jij die dat begrijpen.

pius | 01-07-12 | 16:15

.. laat de ingrijp-adepten liever wat doen tegen het groeiende allahakbar-sentiment in Europa. Waar moeten gematigde moslims anders heen vluchten als moslims overal de kop opsteken?

Jan Passant mk2 | 01-07-12 | 16:14

@plaszak | 01-07-12 | 16:12
Oei, had gedacht dat link eerst zou uitkomen op inlogscherm voor 18+.
Anders haal maar weg redactie.

plaszak | 01-07-12 | 16:14

Pot, ketel, hond, kat, bijten, lood, oud ijzer.

Willem VanDer Decken | 01-07-12 | 16:13

Het heeft geen zin om 100x 'Allahu Akhbar' te roepen. Waarschijnlijk was dit Allah's wil. Of hij wilde dit niet tegenhouden of hij kón dit niet tegenhouden. Onbegrijpelijk dat mensen dan 'Allah is groot' gaan scanderen.

segalkjesaljksgahbi | 01-07-12 | 16:13

LibertasSimplex | 01-07-12 | 16:03 |

Is dat ongeveer dezelfde Pavlov-reactie als de meeste tegenstanders van Wilders, die dus ook achter iedere boom een pvv'er, xenofoob of racist menen te herkennen?
Wie hier geen rakingsvlakken met de Islam ziet, is zelfs geen wegkijker meer...

Desmoulins | 01-07-12 | 16:12

Jeetje wat een slachtpartij. Doordat die lui zo dicht op elkaar lopen in de processie is de schade maximaal.
85 doden inmiddels en 300 gewonden.
www.youtube.com/watch?v=IZ5WlNe5XPI&am...

plaszak | 01-07-12 | 16:12

Dikke voltreffer. Niet normaal...

Drs. D. | 01-07-12 | 16:12

@pius | 01-07-12 | 16:04
Bij Sint Balotelli, grazie mille.

LibertasSimplex | 01-07-12 | 16:12

Ja, het is te zielig om geboren te worden in allahakbar-landen. Evengoed vrede op aarde en NEE tegen de oorlogshitsers die de NAVO hun illegale oorlog willen laten voeren in islamitische landen. Ingrijpen nooit, geef de diplomatie een kans. Geen man en geen cent voor Damscus.
Peace - en laat Koffie zijn VN-werk maar doen.

Jan Passant mk2 | 01-07-12 | 16:11

Herhaling herhaling herhaling, 26x per dag hoor ik nu dat Assad de grote duivel is. Geen enkel iets wat in de buurt komt van bewijs, maar blijf het herhalen en 8 van de 10 gelooft het dan maar.

E.Kruize | 01-07-12 | 16:10

Er liep gewoon een malloot met een granaat in zijn klauwen, dat gaat mis en dan Assad de schuld geven. En als Assad het wel deed........ te gestoord.

Da_Vincentius | 01-07-12 | 16:08

Ik zie mezelf al rennen over kerkhof vrederust. Gillend " God is groot terwijl ik mijn familie/vrienden als hompen vlees zie liggen.
Dacht het niet! Er is iets mis met al die religie gekkies, zowel in de woestijn als ver daarbuiten.

irma zonderboezem | 01-07-12 | 16:08

Zeg niet dat u het niet wist...
Pritt Stift | 01-07-12 | 15:29

Dit is "Wir haben es niet gewusst"... maar dan vergeet je Pritt Stift, dat wij Nederlanders die misdaden daar niet plegen. Dat Assad, maar ook de opstandelingen, veel geweld gebruiken, daar kunnen wij hier niks aan doen. Dus probeer ons niet schuldig te doen voelen over wat daar gebeurt. En ook zijn wij niet moreel verplicht in Syrië in te grijpen. Als je dat maar weet...

Van Duyvenbode | 01-07-12 | 16:08

Tussen al het gekrijs is op één minuut vijf duidelijk "Drie kebab met ketchup!" te horen.

LibertasSimplex | 01-07-12 | 16:08

Kunnen ze meteen een nieuwe stoet organiseren. Wel makkelijk nu iedereen er toch al is. Kunnen ze wel om Allah roepen, maar hij maakt het mede mogelijk dat dit allemaal gebeurd. Lekker zo'n opperwezen die zijn gelovigen laat uitmoorden.

pascallo | 01-07-12 | 16:08

Toch gaat er iets mis in je hoofd dat je op zo'n moment alleen maar allah hu akbar kan uitkramen..

waarisdelol | 01-07-12 | 16:07

Ik heb Poetin gevraagd of hij interventie niet langer wilde blokkeren, tja wat kun je dan nog meer doen...?

Einde van de Domheid | 01-07-12 | 16:06

Tja wat een beelden weer, het is maar goed dat mij lunch al een tijdje geleden is
-
Maar ik kan mij niet aan de in druk onttrekken dat we maar de halve waarheid te horen krijgen en een oorlog ingerommold worden
Ik leest hier en daar dat vrije syrische leger (zegt maar Allah hakbar)gesteund wordt door het westen
Wat is nou het verschil tussen Assad en Allah hakbar? volgens mij is het kiezen tussen kwaad en ander kwaad
Dat verhaal van die vliegtuigen van turkije zit mij ook niet lekker een paar keer laag over syrie vliegen? lijkt net of ze er op hopen beschoten te worden zijn de piloten al gevonden?
Er wordt een gevaarlijk spel gespeeld, rusland heeft een marinebasis in syrie nl.wikipedia.org/wiki/Tartous
Ze zouden meer troepen naar deze basis hebben of gebracht, er gaan ook geruchten dat er een oefening komt van de marine van rusland china en iran voor de kust van syrie, gevaarlijk spel
-
ron paul over syrie
www.youtube.com/watch?v=8rCvfwoRGMg&am...
-
www.youtube.com/watch?v=j7nM-y6c5Nk&am...

janneman1977 | 01-07-12 | 16:06

@Zeeppaardje | 01-07-12 | 15:57

Is zee-ezel geen beter nick voor jou?

pius | 01-07-12 | 16:04

Die allahakbarschreeuwert hadden ze ook wel het zwijgen mogen opleggen.

JanRap | 01-07-12 | 16:04

@LibertasSimplex | 01-07-12 | 16:03

Uitstekend opgemerkt mijn waarde.

pius | 01-07-12 | 16:04


@rechtvaardigerechter | 01-07-12 | 15:58

Je nick is hilarisch in relatie tot je opmerking. Maar wees gerust met de huidige ontwikkeling binnen de nanotechnologie kan je binnenkort wat hersencellen kopen als het meezit.

pius | 01-07-12 | 16:03

@Zeeppaardje | 01-07-12 | 15:57
Ik heb het over vele reacties hier. Aanhangers van Wilders die bij het horen van "Allah" als een pavlovhondje meteen de roependen als dader aanwijzen.
N00B.

LibertasSimplex | 01-07-12 | 16:03

Wie nu in oorlog is met wie en wie er moet winnen is mij volstrekt onduidelijk. Wat me wel duidelijk is, is dat dit niet meer vanzelf ophoudt.

Superior Bastard | 01-07-12 | 16:01

Die arme mensen, volledig klem tussen alle extremisten

Bokito ergo sum | 01-07-12 | 16:01

-weggejorist-

lekker vingeren11 | 01-07-12 | 16:01

@CaesarSalad | 01-07-12 | 15:56
Als u erop uit bent om gore and guts te zien toch maar even afkijken. Komt u ruim aan uw trekken. Vid is nogal heftig op het laatst.

plaszak | 01-07-12 | 16:01

@JoranVanderdood | 01-07-12 | 15:52 | + 3
hoe zo is het plaatsen van een filmpje zonder verdere duiding partij kiezen?
-

2emeREP | 01-07-12 | 16:00

Enne.
iedereen die hier naar kijkt, iedereen die dit soort filmpjes post:
Nooit meer zeiken over nederlandse pubers die een door de trein tot pulp gereden vader op het internet zetten.
dat dat even meegenomen wordt, tijdgeestgewijs

2emeREP | 01-07-12 | 15:59

Vermoord worden op je begrafenis, drie hoeraatjes voor Allah. Hoera, hoera, hoera.

rechtvaardigerechter | 01-07-12 | 15:58

SHELL doet gewoon zaken met dat regime. Zeg niet dat het niet uit maakt.

2emeREP | 01-07-12 | 15:57

Het is typerend dat men, ook hier, roept om een VN interventie. Dit is dus het gebrainwashte deel van de burgers.

Desmoulins | 01-07-12 | 15:57

Misschien kan Joris Voorhoeve een paar soldaten zonder kogels sturen om de vrede daar te herstellen.

me,myself and IK | 01-07-12 | 15:57

@LibertasSimplex | 01-07-12 | 15:52
Tuurlijk wel. Je mag zeggen wat je wil. Je toont met deze uitspraak alleen aan dat als je werkelijk denk dat Wilders hier ook maar iets meet te maken heeft, je niet helemaal goed bij je hoofd bent. Maar als je het niet erg vindt om dat te ventileren moet je dat vooral doen. Niemand houdt je tegen.

Zeeppaardje | 01-07-12 | 15:57

Na de 20e keer 'Allah Akbar' ben ik gestopt met kijken, alleen rook gezien. spannend.
Alle beelden en verhalen uit Syrië zijn propaganda van de één of de ander. Ik kan met recht zeggen dat ik geen idee heb wat er nu precies aan de hand is en wie de goeie en de slechte zijn. Niet dat het me wat kan schelen trouwens.

CaesarSalad | 01-07-12 | 15:56

Baarsje | 01-07-12 | 15:48 | + -3 -
Ban!

Faust1 | 01-07-12 | 15:56

Die moslims toch. Zelf op eigen begrafenis helemaal een granaat afsteken, alleen maar om Allah Hakbar te roepen en Assad de schuld te geven. Foei.

LibertasSimplex | 01-07-12 | 15:56

Kunnen die gasten nou echt niks anders roepen dan hun Allah. Ik heb de filmpjes uit Libie gezien en nu deze uit Syrie en het lijken wel op voetbalhooligans die de naam van hun club scanderen of (kwetsende) leuzen - precies hetzelfde maar dan met wapens en bloed.
Conclusie en voorspelling: Overal waar Moslimfanatici verschijnt - welvaart en vrede verdwijnt. Kijk naar Libie, Egypte, enz. Dus ik hoop van ganser harte dat de VN hier niet gaat ingrijpen.

delcapo | 01-07-12 | 15:55

Weten we zeker dat Assad hierachter zit? Onze MSM heeft namelijk de schijn nogal tegen. Gisteren werd door het 'objectieve' Nieuwsuur al geopperd voor een interventie.

Desmoulins | 01-07-12 | 15:55

Blijft mij verbazen hoe mensen zo koelbloedig en beestachtig kunnen zijn..

kretonia | 01-07-12 | 15:54

@Zeeppaardje | 01-07-12 | 15:50
Mocht ik zeker niet zeggen he.

LibertasSimplex | 01-07-12 | 15:52

@Freakster1986 | 01-07-12 | 15:38
We worden hier inderdaad hier door de media met een eenzijdig beeld opgezadeld. Wellicht om de steun voor weer een ondoordachte interventie te vergroten. Jammer dat Geenstijl hier aan meedoet. Aan die video's kun je niet zien welke groep dader is en welke groep slachtoffer. Hetzelfde zag je in de Joegoslavie oorlog in de '90s, toen werden lijken van dode Serviers gepresenteerd als dode moslims of Kroaten. De media pikt altijd 1 partij die de dader is en 1 partij die slachtoffer is. Terwijl de werkelijkheid meestal veel gecompliceerder ligt. Maar daar verkoop je geen kranten en geen zendtijd mee. Het is begonnen in 1898 toen William Randolph Hearst de situatie in Cuba flink opklopte om zo meer kranten te kunnen verkopen en Amerika rijp te maken voor een oorlog (waardoor je nog meer kranten kan verkopen), de Spaans-Amerikaanse oorlog. Hij zei letterlijk tegen zijn correspondent in Cuba: "You furnish the pictures and I'll furnish the war."

JoranVanderdood | 01-07-12 | 15:52

Doet Geenstijl tegenwoordig ook mee met de propaganda van de MSM. Assad is de schuld van alles en de buitenlandse troepen (metname Arabische) zijn lieverdjes van de eerste orde die voor vrede vechten. Maar omdat het hen niet gaat lukken Syrie van die nare Assad te bevrijden moeten de VS en EU natuurlijk even ingrijpen en het land 40 jaar terug in de tijd bombarderen.
Vervolgens komt er een 'echte' democratie waarvij het volk dan het moslimbroederschap als regering kiest wat dan weer tot gevolg heeft dat alle andersgelovigen over de kling worden gejaagd.

Sebnalak | 01-07-12 | 15:51

ammer, héél jammer. Het hadden er meer kunnen zijn. Achterlijke rifapen.
Baarsje | 01-07-12 | 15:48 | + -1 -
Ga jij nog eens terug naar school, hersenloze.
Er is geen Rifgebergte daar.

Kansleaus | 01-07-12 | 15:51

@LibertasSimplex | 01-07-12 | 15:42
Lol. MinKudoDivision Westland heeft zondagsdienst.

LibertasSimplex | 01-07-12 | 15:51

@LibertasSimplex | 01-07-12 | 15:42
Jij bent niet helemaal goed bij je hoofd he?

Zeeppaardje | 01-07-12 | 15:50

@solidstate | 01-07-12 | 15:47
Tuurlijk jongen. Hoewel Assad al een tijdje bezig is de mensen in het land zonder aanziens af te maken, is er hier natuurlijk een heel toneelstuk gaande.
Net als met de Serviërs toen. Die hebben ook helemaal nooit vrouwen, kinderen, onschuldige mannen, heck hele dorpen uitgemoord. Heus niet.

LibertasSimplex | 01-07-12 | 15:50

Ik moet wel toevoegen dat mijn hart wel stilstond van die reclame van Doutzen.
Ik dacht effe 1 seconde dat ze HIV had.
Man man man, mijn leven flitste voorbij.

GS Jeweetzelluff | 01-07-12 | 15:49

Fuck zeg...

Pisvlucht-Airlines | 01-07-12 | 15:49

-weggejorist en opgerot-

Baarsje | 01-07-12 | 15:48

Pff al die filmpjes op internet.
Geen filmpje die mij nog kan shockeren...

GS Jeweetzelluff | 01-07-12 | 15:47

Je vrienden en familie worden opgeblazen en je natuurlijke reactie is om je eigen God te gaan prijzen?

SH- | 01-07-12 | 15:47

die assad kan zelf niet veel doen, anders wordt hij (en zijn familie) wel neergeknald door de syrische geheime dienst.

cumshaft | 01-07-12 | 15:47

De mentaliteit van de pallywood molim kennende die zijn hand er niet voor omdraaid zijn eigen vrouw en kinderen te offeren voor allah moet je erg terughoudend zijn met stellen wie de dader hier is.

Met als in bosnie hadden de moslim er geen enkel probleem 100den moslims op te offeren om de NAVOO zo gek te krijgen de serven te gaan bombaderen. Hier lijkt het ook weer de opzet. Dit keer NIET mee bemoeien. Laten de mohammedanen het zelf onderling uitzoeken. De enige die je moet helpen en bewapenen zijn de over gebleven christenen in syrie.

solidstate | 01-07-12 | 15:47

Kunnen die gasten niet een keer wat anders roepen dan Allahu Akbar. Ik word er zo onderhand schijtziek van.

thefonz | 01-07-12 | 15:46

Het is haast onmogelijk om een schuldige aan te wijzen die dit soort onmenselijke aanslagen pleegt.
Reeds in 2006 verscheen deze kaart: www.globalresearch.ca/articlePictures/...
Dit is notabene een kaart van het Pentagon die ons toont hoe het Midden Oosten er uit zou moeten zien. Breek Syrië in stukken.
Wordt Syrië ontwricht door huurlingen die worden bewapend en gefinancierd door het 'vrije Westen' en hun Arabische vazallen? Is Syrië speelbal van islamitische machten? Is Assad gek?
Ik weet het echt niet.

Niemands Knegt | 01-07-12 | 15:44

Ik vraag mij dan af waarom Allah zo groot is bij zoveel leed?

Reborn | 01-07-12 | 15:43

Het kan mij eerlijk gezegd aan mijn kont roesten wat er in die zandbak gebeurt.

Wynardtage | 01-07-12 | 15:43

Als je in een land met moorddadig regime wordt doodgegooid op een begrafenis, schijn je volgens velen hier niet eens meer "Oh god!" te mogen roepen omdat dat Allah is en dat mag niet van de voor vreemde mogendheden werkende Wilders.

LibertasSimplex | 01-07-12 | 15:42

Tip: niet kijken. Lees het artikel er maar over.

gyan007 | 01-07-12 | 15:42

Hier worden vieze spelletjes gespeeld.

Jackanders | 01-07-12 | 15:40

quote; het hoed
-
Facepalm!

Freakster1986 | 01-07-12 | 15:40

ongeloofelijk. wat is die god toch groooot!

techniks | 01-07-12 | 15:39

Lekker objectief dit bericht. Ik zie in dit bericht geen enkel bewijs dat zou kunnen wijzen naar een dader(s). Zeggen dat het Assad was lijkt misschien wel logisch, maar het is puur speculeren.
-
De misvatting dat het 2 partijen zijn die tegen elkaar vechten is helemaal onjuist. Het is niet Assad vs 'vrije' Syrische leger.
-
Assad heeft zijn leger, maar heeft ook veel milities waar die wel/geen echte controle over heeft.
Het 'vrije' syrische leger bestaat uit tal van milities. Loopt al snel in de 20. Deze mensen mogen elkaar ook totaal niet. Alleen is het nu; de vijand van mijn vijand blabla Allah hakbar.
-
Het zou dus zomaar kunnen zijn dat 1 militie dacht; Hé, laten we nou eens 2 vliegen in 1 klap doodslaan! Onze concurrenten/vijanden (die nu dus onder het hoed van het vrije Syrische leger samenwerken) vermoorden en de schuld in de schoenen van Assad schuiven.
-
Concurrentie weg; Check!
Zittende macht de schuld geven; Check!
Jezelf in slachtoffer rol zetten; Check!
Het Westen schuldig laten voelen; Check!
-
Lekker zo doorgaan totdat het doel is bereikt. Doel heiligt de middelen. En denk maar niet dat het na Assad beter zal worden... Wakker worden!

Freakster1986 | 01-07-12 | 15:38

wie is toch die alahakbar die ze aanroepen? kan die gast niet eens gaan helpen gvd

hetluis | 01-07-12 | 15:38

@henk8889 | 01-07-12 | 15:32

Ik niet.

--neus-- | 01-07-12 | 15:37

En dan moet je je bedenken dat zijn vader NOG harder toesloeg. Naar verluidt liep de moeder van Assad hem op te zwepen, dat hij te soft ingreep. Wellicht probeer hij hiermee weer wat familiekrediet te herwinnen?

hatovimletayis | 01-07-12 | 15:37

-weggejorist-

Gabino | 01-07-12 | 15:37

Verschrikkelijk...

gristen | 01-07-12 | 15:36

Misselijkmakend, de VN moet gelijk ingrijpen.

Worldtrader | 01-07-12 | 15:34

Volgens mij is Allah nu wel genoeg aangeroepen daar. De aardolie was natuurlijk eenn biggie maar daarna is ie niet met heel veel zegeningen doorgekomen.

Godsammekraken | 01-07-12 | 15:34

Efficiënt, effectief maar ongelofelijk verschrikkelijk. Op deze manier heeft Assad binnen de kortste keren geen inwoners meer in Syrië. (Ik ga het filmpje liever niet kijken overigens)

verhaard | 01-07-12 | 15:34

Och och och, wat een kutland toch ook...

M2E | 01-07-12 | 15:33

ziekmakende film. maar , maar, maar....

zaten de vingerafdrukken van Assad op de granaat?

en hoe zeker weten we dat?

worden we niet een oorlog ingerommeld?

gooi en smijtwerker | 01-07-12 | 15:32

Je krijgt een granaat op je taas, pakt je camera, gaat filmen, en roept Allahu Ackbar...

ZKH EénOog | 01-07-12 | 15:32

En jullie geloven dat Assad hier verantwoordelijk voor is?

henk8889 | 01-07-12 | 15:32

Dit kan mooi net na het nieuws dat Ronaldo voor Spanje is.

Andersom dag | 01-07-12 | 15:32

Als je dacht dat ze niet lager konden zinken..

Godsammekraken | 01-07-12 | 15:30

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken