Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Gevonden! Grootste debiel van Nederland

Amsterdam-Noord: Gestoord. Check deze staatsmalloot zich misdragen in een winkel op het Mosplein. Meneer gaat volledig door het lint vanwege de prijs van een speelgoedautootje (!) en begint daarom in te beuken op het personeel. Terwijl zijn kinderen en vrouw naast hem staan! Zelfs als hij is buitengesloten blijft hij maar pogingen doen om de winkel + personeel te verbouwen. Met succes. En dan nu de extragratis uitsmijter: Na twee dagen stond dit tijdbommetje alweer op straat. In plaats van enkeltje longstay. WTF?

Reaguursels

Inloggen

Ach, het is Nederland maar. Ik ben aan het kijken om in België of Duitsland te gaan wonen. Dit soort dingen helpt ook nog eens om dar vaart achter te zetten. Wat een land, wat een lafheid, wat een onrecht.

Byter | 02-06-12 | 15:44

Toegegeven, het is dit keer geen moslim. Zie je wel dat geenstijl eerlijke berichten schrijft.

dedreaugkleaut | 01-06-12 | 19:09

Zeker Kunduz veteraan..

dagutnie | 01-06-12 | 17:56

hahahahaha dat is wat ik nu aan het doen ben..... als ik me hier nog gaat storen wordt ik gek.... volgens mij doet iedereen hahahaha anders zijn er vandaag net zoals gisteren, eergisteren, etc. veel hogebloeddruk/sterfgevallen achter de GS site!!! wie kan het systeem veranderen???? op wie moeten we stemmen????? of gewoon kijken en doorgaan????? pffff winkeleigenaar sterkte! Dader Sterf! officier kijk in de spiegel en zeg: daarom ben ik zo trots op mijn werk bij de overheid. Als je dit zegt zonder tranen in je ogen te krijgen en zonder gevoel van schaamte en hopeloosheid!! sterf dan ook! pr weekend

wallie100 | 01-06-12 | 17:12

Hoezo dit gezin gaat hulp krijgen van instanties ?
Nederland is volslagen krankzinnig aan het worden.

Een land waar je als slachtoffer plaats moet nemen in het beklaagdenbankje en als dader direct hulp krijgt van diverse instanties. Want je zo'n dader is natuurlijk helemaal niet zo'n boosaardig persoon, neeee... Eigenlijk is ie zielig, heeft altijd het beste met anderen voor, heeft mijn en dijn hoog in het vaandel en straalt dat altijd uit naar zijn omgeving, heeft een moelijke jeugd, is zijn hele leven al slachtoffer van bewust door anderen veroorzaakte pech, mislukkingen, tegenvallers.

Ja laten we die dader eens even goed in de bloemetjes zetten, dat heeft ie wel eens nodig en verdient. Laten we hem een gratis uitkering geven dan kan ie eindelijk eens winkelen zoals het hoort. Laten we hem goed begeleidden bij het solliciteren, want aan zijn eigen inzet en motivatie heeft het nooit gelegen, bovendien heeft ie een hele goede opleiding genoten. Laten we hem op kosten van anderen een jaarkaart voor een voetbalclub naar keuze geven. Dan kan ie zich daar in alle rust ontspannen en na afloop een goed gesprek met zijn vrienden hebben over de hoogte punten van de match. Ondertussen kunnen de medewerkers van de ME die daar zijn het slachtoffer daarentegen tegen de muur zetten en hem volledig lam-slaan. dat zal em leren om nogmaals een slachtoffer te worden.

Het zou toch gvd zo moeten zijn dat deze mijnheer even 'geholpen' wordt om de komende jaren elk klein detail van een ruimte van 2x2 te inspecteren.

Caser | 01-06-12 | 15:10

Had ik vandaag overigens al eens gezegd dat ik vind dat ook in Nederland de doodstraf opnieuw ingeoverd moet worden ? Had ik dat al gedaan ?

Marcus Porcius Cato | 01-06-12 | 14:04

Ik denk dat deze jongeman zijn ogen uit zijin kop moet schamen om zich zo te gedragen waar zijn kinderen bij zijn. Of het nou zijn eigen kotters zijn of niet. Je geeft zo een lekker voorbeeld. Gelukkig lopen dit soort mensen snel genoeg tegen de verkeerde aan en krijgen ze zelf klapjes. Zou graag zien dat daar dan ook een camera bij is. Politie ga je ook even een potje schamen. Stelletje BOA's dat jullie zijn.

simplie | 01-06-12 | 12:10

Het OM investeert in de toekomst van eigen portemonnee. Spreek zo'n malloot vrij en je weet, dat hij je binnenkort weer werk bezorgt.
Puur eigenbelang dus, om randdebielen de straat weer op te schoppen.

Schietmijmaarlek | 01-06-12 | 12:02

Maar heeft ie twitter? Serieus deze mensen moeten uit de anonimiteit, alles afpakken, baan, naam, familie en reputatie.

sterf gore klootzak, sterf omdat je het leven zelfs voor je eigen kinderen verneukt hond!

cDR | 01-06-12 | 10:52

Triest, zeer triest. En dan bedoel ik ook de "straf".

Wonderlijk! | 01-06-12 | 10:33

Geruststellend bij dit soort video's vind ik over het algemeen toch dat deze mensen zelden tot nooit kunnen vechten. Dat praat niets goed natuurlijk, maar je weet gewoon dat ze een keer iemand tegen komen die dat wel kan en die niet gediend is van dit soort fratsen.

ic3y | 01-06-12 | 09:44

Dit land is: ZIEK!!!

kippevlees | 01-06-12 | 09:42

Als je verrekt je (onterechte) bekeuring van € 60,00 voor je loslopende hond te betalen, komen ze je halen met een arrestatieteam om wat daagjes te brommen.
Zelf ondervonden.
Fact: ze jagen enkel geld na.
Kep de hele lachwekkende casus hier nog liggen. Dus als GS er een itempje over wil maken: be my guest.

Randvoorwaarde | 01-06-12 | 09:38

Na de verzuiling (lees kerk) kwam het socialisme, toen het kapitalisme, en nu het individualisme, waaruit de verhuftering voort kom. Overigens komt dit alles voort uit ons eigen stemgedrag...

Toe Maar dan | 01-06-12 | 09:17

De kans op recidive is klein volgens het OM/OvJ... Serieus!? Een verrekte idioot breekt een winkel af vanwege de prijs (3,00 eu) van een speelgoedauto(tje). Denk je niet dat hij hetzelfde doet als er iemand boos naar hem kijkt, tegen hem aanloopt, de bakker het verkeerde wisselgeld geeft, de krantenjongen hem tutoyeert? Dit is godverdomme een tijdbom en dan ook nog eens ééntje die niet tot 10 kan tellen, dus met een verrekte kort lontje. Opsluiten en nooit meer vrij laten komen.

Aatje | 01-06-12 | 09:04

DAAROM!

In Nederland is de politiek, politie, OM en alle andere overheidsinstantie ÉÉN grote GRAP!
Het is een stand-up comedy show. Je kan niemand en niemand in een overheidsinstantie serious nemen, omdat ze ook LETTERLIJK schijt hebben aan de bevolking!

bankai | 01-06-12 | 08:50

Ja joris mij maar weg, dat is in een opwelling gepost, overdreven en niet terecht. excuus.

dit soort shit 's ochtends kijken moet ik niet meer doen.. verneukt de dag! wordt er zo kwaad van!

Den Laef | 01-06-12 | 08:47

Gewoon afmaken.. inclusief vrouw en kinderen want die zijn inmiddels zo verrot beinvloed door dat figuur dat de dood een bevrijding is voor de maatschappij.

Den Laef | 01-06-12 | 08:43

Hij zat in ieder wel 2 dagen vast; ik heb vaak zat aangifte gedaan, waarbij ik langer bezig was, dan dat de dader (verdachte <kuch>) vast zat...

PisFinger | 01-06-12 | 08:27

mag bjz nu wel de kinderen weghalen geenstijl?? ja nu wordt het lastig he

teleshopper | 01-06-12 | 08:02

panacee | 31-05-12 | 21:07 | + 0 -
En?
Wat ben ik dan verder?

Ella | 01-06-12 | 07:08

BTW

Ik voel dat het mijn burgerplicht is om deze man helemaal de tering in te mepppen.. Gewoon omdat het kan..

Oproep aan alle burgerplichtmeneertjes zoals mij.. deze gast moet op zijn minst met naw en sofi nummer op het internet. Kleine straf maar een begin.
Moet niet al te moeilijk zijn om de naam van deze sneumeneer te vinden.

Jammerlijke idioot is het .

ps.
Jonge knaap doet in braak in mijn zaak, heterdaad betrapt. Kassa met 40 euro in de hand en kapot raam.
Vanaf toen 3 weken overnachting op hotel lijnbaansgracht.. Zoek de verschillen

Ewout van Dijck | 01-06-12 | 02:49

Hoe lang gaat dit nog door ?

Ziek stad ! Hoe lang hadden de politiemeneertjes nodig om daar te komen ? Filmpje doet erg lang. geen blauwe meneertjes gezien ? Druk bezig op de Dam ? of fietsers in elkaar aan het meppen op het station. Of met z'n 15en fietsverlichtingen aan het controleren op de haarlemmer plein druk druk.

En gelukkig zijn jullie netzozieke vrinden van justitie daar om het zaakje net zo top af te handelen..

Zieke stad !
Ik ga verhuizen

Ewout van Dijck | 01-06-12 | 02:36

In één ding moet en zal een man groot zijn. en dat kan hele bizarre vormen aannemen.

Clusterfuck-up | 01-06-12 | 02:01

Woef miauw. Wat een D66-trutje zeg, op het eind. Komt spontaan mijn frikandel-speciaal weer naar boven. Van het uitlachen dan.

Jos Tiebent | 01-06-12 | 00:28

Onvoldoende gronden voor verdere strafvervolging?????? DE NEUQUE?!? Moet je hier tegenwoordig een compleet gebouw opblazen om in de cel te belanden?

Tinos | 01-06-12 | 00:11

@Cultuur.Barbaar | 31-05-12 | 22:01
Nou, vertel. Wat heb je uitgespookt?
Was je dronken? Oh, nee, sorry, dan is het niet erg, verzachtende omstandigheden enzo

pleurtop | 01-06-12 | 00:05

Die politiewoordvoerster kijkt en praat als een robot, iemand met een paar functionerende hersencellen kan dit natuurlijk ook niet gaan staan verdedigen.

Borakh | 31-05-12 | 23:51

Als die winkelmedewerkers uit zelfverdediging de man gegeven hadden waar hij recht op had,minimaal een hersenschudding en een ongenadig pak slaag, zouden ze nog lang niet vrij zijn en waren ze gegarandeerd voor de rechter gekomen. De politieagenten die deze krankzinnige agressieve idioot weer vrij hebben gelaten moeten eens nadenken over wat ze aanrichten.Het volgen van de dienstvoorschriften is in deze situatie gewoon een heel zwak excuus.

nadenkeniseenkunst | 31-05-12 | 23:49

en dat schuim heeft nog kinderen ook. Zo'n mongool mag best eens bij mij in de zaak zijn zegje doen maar dan gaan vrouw en kinderen op de bus en manlief krijgt een lesje fatsoen!

E Rectus Magnificus | 31-05-12 | 23:44

NIET TE GELOVEN DAT MEN IN DE POLITIEK HET OVER VEILIGHEID OP STRAAT DURFT TE HEBBEN.
DIT LAND IS ECHT NAAR DE KLOTE

Calihero | 31-05-12 | 23:41

Maar hoe duur was dat autootje?

Ornoisliefde | 31-05-12 | 23:30

Welkom in de multicul. Niks geen rechtstaat; als werkende ondernemer ben je gewoon vogelvrij! Betalen tot je erbij neervalt of neergestoken. Met de complimenten van die slinkse rakkers...

Zoek_eauk | 31-05-12 | 23:29

Lijkt me duidelijk een gevalletje jeugdzorg! Kan deze man niet gewoon een straatverbod krijgen en een flinke straf voor openlijke geweldpleging.

JSD75 | 31-05-12 | 23:14

gotverdomme zeg. kan hier niet eens een spoeddebat over gepland worden, want dit is écht te lomp zeg. Hetwige polder, kontneukakkoord, Kunduz, echt doe maar. Maar deze gast, serieus? kom op zeg.

codedelight | 31-05-12 | 22:55

't Valt me nog mee dat die medewerkers nog vrij rondlopen. Ze hebben zichzelf immers wel verdedigd he... dat mag niet! Misschien heeft die dader nu wel pijn!?

Godverdomme.. wat een mongool. En dan met twee van die kinderen erbij waarvan het leven nu verneukt (jeugdzorg) is.

Godverdomme idioot dat die mongool de behandeling van zijn zaak in vrijheid mag afwachten.

sadfkasdhfd | 31-05-12 | 22:48

Hahahaha. Hij krijgt bureau jeugdzorg op zich af. hahahahahahahaha!

N=1 | 31-05-12 | 22:27

Tip voor winkeliers: zet een paar grote koolzuursneeuwblussers in je winkel, daar komt met grote druk sneeuw van ongeveer -80 graden uit , spuit de huid van je smoel af en als hij leeg is sla je zijn schedel kapot met de lege blusser.
Volledig legaal om in je huis of winkel te hebben.

Dunnepoep | 31-05-12 | 22:25

Hehehe Ja even kijken in het potje context A..! kijk nou tja inderdaad er wel een schepje begrip voor jou hoor dadertje.
Gewoon opgodverdomme is zo vol van onbegrip.

K.jongerensponsor | 31-05-12 | 22:09

@ Kan het niet genoeg zeggen, three strikes and you're out invoeren. Drie maal opgepakt worden voor grweld = levenslang de bak in. Weg met het tuig. Kansen genoeg gehad, waarom blijven pamperen.

Kirth Gersen | 31-05-12 | 18:14

Dus van u zou ik levenslange gevangenisstraf mogen uitzitten als ik u goed begrijp? Ik voldoe aan uw criteria van three strikes, i'm out!. Maar t zou geen enkel moment in u opkomen waarom en hoe en wat? U moet leren om gebeurtenissen in context te zien, uw zult zien dat uw wereldbeeld erop vooruit gaat.

Cultuur.Barbaar | 31-05-12 | 22:01

Laat die Jetske Schrijver maar lezen

Hans Otjens | 31-05-12 | 21:53

Dit is toch een in scene gezet grapje?

Xel | 31-05-12 | 21:50

ophangen die idioot

merkens11 | 31-05-12 | 21:43

Die mevrouw van de politie vindt het 'vervelend' dat het winkelpersoneel nu in angst moet leven. Nou, da's toch alweer winst. En wat fijn om te weten dat als ik voor het eerst van mijn leven iemand in elkaar ga rossen, dat geen reden zal zijn mij langer dan twee dagen in hechtenis te nemen. Of één dag, neem ik aan, als ik geen vernielingen pleeg en niks meejat.
Zucht.

Lewis | 31-05-12 | 21:41

Kan iemand dit filmpje op youtube/dumpert zetten? kan via die site geen filmpjes afspelen..

bartonn | 31-05-12 | 21:38

damnschreeuwer | 31-05-12 | 19:08
Tjonge jonge, u gelooft nog in ons rechtssysteem, u zal geen volle zalen trekken bij een spreekbeurt.

Het voorkomen van dit soort (traumatiserende) wangedrag wordt niet bereikt met 2 dagen hechtenis en een boete over twee jaar. Enkel lik op stuk en afschrikking werkt. Dus geef winkeliers een vrijbrief voor verdedigend geweld of zorg dat de politie er razendsnel is.

vanhetvarken | 31-05-12 | 21:38

De held. Laat hem volgende keer eens een waxinelichtje richting de gouden koets gooien; dan zien we hem minstens twee JAAR niet meer op straat. Achterlijk land hier.

Bellie | 31-05-12 | 21:37

pius | 31-05-12 | 21:12 |
Kan toch, dat hij er net een weekje op zit om dat slappe handje te leren niet als een handtasje te slaan?

ZSU-23-4 | 31-05-12 | 21:31

Van dit soort dingen krijg ik altijd zo'n zin om te neuken!

EauEau | 31-05-12 | 21:30

@Hans Otjens | 31-05-12 | 21:24
De macht van de verzekeringsmaatschappijen!

prince | 31-05-12 | 21:28

Te gek voor woorden dat er tegenwoordig in een eenvoudige sigarenshop, om de boel draaiende te houden, net zoveel camera's nodig zijn als in een Big Brother huis.

Hans Otjens | 31-05-12 | 21:24

na 2 dagen vrij MUHAHAHAHA wat een land, laat hem op zn minst op zn knieen zn excusses aanbieden

blonde slet | 31-05-12 | 21:17

@pius | 31-05-12 | 21:12
Nou! Hij had wel een gevaarlijke linkse!(naast hem staan :) )

prince | 31-05-12 | 21:15

@TheMarinus | 31-05-12 | 21:08

Onderzoek of hij op een vechtsport zit? Muhahahaha;)

pius | 31-05-12 | 21:12

Hij heet zeker Wesley

Hans Otjens | 31-05-12 | 21:08

Kinderen uit huis plaatsen, moeder onbevoegd verklaren (zij heeft immers de man gekozen en is blijkbaar niet in staat tot het kiezen van een redelijke partner en is daardoor medeplichtig aan het gevaar waaraan deze kinderen blootstaan), winkeliers een week lang een agent in de winkel geven en verder een machete achter de toonbank leggen.

Ik vind dat er meer gedaan moet worden om de slachtoffers een gerust gevoel te geven.

Verder: bloedonderzoek, misschien heeft de man steroiden gebruikt, onderzoek of hij op een vechtsport zit en verban hem daarvan, en ga onderzoek en undercover surveillance doen naar het privé-leven van deze man.

TheMarinus | 31-05-12 | 21:08

Echt weer een wtf nederlandse rechtcultuur... Verkloot een winkel, levens van zijn kinders, de levens van de medewerkers en meneer staat gvd na 2 dagen weer op straat. Echt te achterlijk voor woorden.

SouLLeSS | 31-05-12 | 21:08

@Ella | 31-05-12 | 20:56
Als je z'n achternaam hebt gevonden, weet je waarschijnlijk ook meteen de achternaam van de OvJ.

panacee | 31-05-12 | 21:07

@von sokkenstopfen | 31-05-12 | 20:58 | + 0 -
Het probleem is, ze doen het met sukkeltje X en Y, niet met dit soort gasten.

Ik heb ook zo'n lift moment meegemaakt. Ik zag het al aankomen. Toen even duidelijk gemaakt of mijn immuniteitstatus ook meetelt als ze me gaan aftuigen.

En ik was voor iets pietluttigs opgepakt zonder amok te maken. Had natuurlijk al eerder aan de bel moeten trekken, maar ik dacht, even kijken hoe ver ze gaan.

Vrij ver dus.

Kaas de Vies | 31-05-12 | 21:02

Vroeger stond het hoofdbureau in tilburg bekend om
"de lift" want als je een agent had geslagen, dan mocht je even met de lift, en dan schopten ze dit soort klootzakken gewoon even flink op hun sodemieter, en dat mogen ze van mij op elk bureau weer invoeren. Als ze geen lift hebben, dan volstaat het ook om zulke hufters de trap op te schoppen en dan weer er af flikkeren. Dan nog even de hielen doorsnijden, zodat ze hun losse handjes voortaan heel hard nodig zullen hebben om hun rolstoel voor de rest van hun miserabele leven vooruit te duwen.
Ja, dat is DE oplossing voor dit soort tuig, geen bak, want dat kost geld, maar even een kleine ingreep
en even een lichamelijke beperking toevoegen. Nooit meer lopen, maar wel een paar stevige armen en handjes, dus goed genoeg om invalidenwerk te doen, en goed genoeg om ze zo tam te houden.

von sokkenstopfen | 31-05-12 | 20:58

Boer in 020 | 31-05-12 | 18:24 | + 15
Ik kan nergens zijn naam vinden.
Waarom mogen wij zijn naam niet weten?

Ella | 31-05-12 | 20:56

Madurodam, ik zou je speelgoed autootjes al vast weghalen!

Rolo6899 | 31-05-12 | 20:53

Slaan? Dit gepruts is geen slaan. Maar wel diep tragisch. Kijkt jeugdzorg mee?

pius | 31-05-12 | 20:53

Met dank aan rechters in Arnhem (uitspraak gisteren). Een vrijbrief voor een ieder om maar te doen wat je goeddunkt. De rechter stelt dat door het vrijlaten van scootertuig: "Er kan een gevoel van onvrede door de samenleving gaan". Een understatement van de orde van de oerknal. Toch nog maar eens die uitnodiging uit Australie bekijken via LinkedIn. Ik heb het eigenlijk wel gezien hier.

DrBowned | 31-05-12 | 20:51

Hier moet meer gebeurt zijn. eenzijdige verslaggeving doen we niet aan op GS. waar is het verhaal van deze man ?

dezeookalbezet | 31-05-12 | 20:49

klassieke faal van een bange officier van justitie die de rechten van een dader belangrijker vindt dan de rechten van de slachtoffers. Zo'n speelgoed officier van justitie moet beter nadenken wat voor impact zijn besluit heeft op het nationale gevoel van veiligheid. PS
als het hem zelf (OvJ) was overkomen en hij was zo bruut aangevallen, zou de dader dan ook al na 2 dagen weer vrijgelaten worden...? Dacht het niet he, dan spelen opeens hele andere argumenten een rol.

appeltjesgroeneweide | 31-05-12 | 20:49

Heeft alle kenmerken van een roid-rage. Die gaat dit vaker doen als die bezig is met een kuur oid. Als het geen roid-rage is dan is het een gefrustreerde huisman die eigenlijk z'n wijf in elkaar wilde meppen.

Wat een mongool...

Darkwater | 31-05-12 | 20:42

Hmmm. Erg letterlijke betekenis van handjeklap.

1. Kerel opsluiten want een gevaar voor de samenleving.
2. Vrouw ook want die blijkt dit normaal te vinden.
3. Kinderen als de sodemieter weghalen bij de ouders want ze lopen gevaar. Nu zelf en als ze door deze ouders worden opgevoed de rest van Nederland later ook.

RooibosU | 31-05-12 | 20:41

PS Om de veiligheid van de winkeliers te verhogen,
Kunnen wij deze "heer" niet ff "namen en shamen"?

hotmint | 31-05-12 | 20:39

NIET FIJN.
Deze man graag fysiek scheiden van zijn kinderen.

hotmint | 31-05-12 | 20:36

Had die maffe gozer gewoon een uppercut gegeven, dan lag ie gestrekt.

KingCharles | 31-05-12 | 20:32

@xzaz2 dat is m! thanks

Bill Cosby | 31-05-12 | 20:29

Bommetje is vrij, hoest het mogelijk. Dit wordt nog wat. En dan bedoel ik 12 septembert.

weesgegroet | 31-05-12 | 20:28

@Rikmeleet | 31-05-12 | 19:44 | + 2 -
Ik vraag me af of deze debiel gevaarlijker is dan de Raad voor de Kinderbeschemming of Jeugdzorg.

Musset | 31-05-12 | 20:28

Meneer is al weer vrij?
Begrijpelijk.
Criminelen of agressors opsluiten, dat moeten we niet willen in Nederland.

Het is allemaal of de schuld van Wilders (mening D66) of de winkelier (mening Pvda) want volgens de Pvda moet de winkelier zich dan maar beter beveiligen.
Tuig oppakken of hardhandig aanpakken komt niet voor in de grondbeginsels van de Pvda en D66

@the wanderer | 31-05-12 | 20:13 | + 1 -
Maar ze zit wel graag aan het diner.

Kaas de Vies | 31-05-12 | 20:16

Op de misdrijven waar die idioot zich aan schuldig maakt staat een gevangenisstraf van minimaal 5 jaar, dus is voorarrest toegelaten, de OvJ had de man voor de rechter commissaris moeten brengen en voorlopige hechtenis moeten vorderen.
Maar ja wat wil je A'dam, een officier die het wetboek van strafrecht niet kent, een totaal wereldvreemde
man/vrouw, nergens in geinteresseert. als hij/zij z'n salaris maar op tijd krijgt.Om van te kotsen!!!

the wanderer | 31-05-12 | 20:13

-weggejorist-

Bill Cosby | 31-05-12 | 20:11

Als politieagent heb je toch ook nog zelf een gezond verstand?
T. Grimbek | 31-05-12 | 19:18 |

nee, dat is een misverstand.

damnschreeuwer | 31-05-12 | 20:09

Of je rijdt een onschuldige dood op een scooter na een overval en wordt vrijgesproken.
Absurd land is Nederland aan het worden.

Spokoynoy Nochi | 31-05-12 | 20:08

Tja, Nederland he. Linkse slappe hap voor kutcriminelen. Om van te walgen. In mijn wereld zat deze man minimaal 3 maanden vast zonder luxe en werd hij uit de ouderlijke macht gezet.

Rest In Privacy | 31-05-12 | 20:06

@Kirth Gersen | 31-05-12 | 18:14
Levenslang de bak in is ook niet gratis...

De Badtegelzetter | 31-05-12 | 20:05

Maar als je sukkel tegen een rechercheur zegt.
Als je een tshirt draag met 1312
Wanneer je...
ach laat ook maar

2emeREP | 31-05-12 | 20:04

Mag ik nu ook gaan slaan als ik mijn zin niet krijg?
Het verstand van een ... Kind? (goed voorbeeld ook)

zuiderstijl | 31-05-12 | 19:53

vol drop van venco

hermpie | 31-05-12 | 19:51

Made to last | 31-05-12 | 19:42 |
Nederland deelt geen straffen uit, slechts boetes.

gozahtje | 31-05-12 | 19:50

Die dame van AT5 lijkt wel het lelijkere zusje van Bar Rafaeli (die natuurlijk nog steeds mooi is).

J. van Kooten | 31-05-12 | 19:50

@rara | 31-05-12 |

Ja, verdelging ja.

Kingeef1975 | 31-05-12 | 19:47

Benieuwd welke dappere medewerkster van Bureau Jeugdzorg binnenkort gaat aanbellen bij dit korte lontje?

Nee, dan toch liever maar een meisje met zeilplannen!

Rikmeleet | 31-05-12 | 19:44

Op de radar van de instanties. Nou, dan zit het wel goed.

fail | 31-05-12 | 19:43

De enige manier om deze man aan te pakken is om te kijken of hij misschien verkeersovertredingen begaan heeft. Dat zijn de enige overtredingen waar in Nederland een hoge straf voor bestaat.

Made to last | 31-05-12 | 19:42

Dit soort mensen worden terug op straat geflikkerd om u bang en mak te houden, zodat ze uw privacy nog verder kunnen inperken. Precies zoals ze in Amerika de Patriot Act er doorheen geramt hebben.
Dus binnenkort hebben we allemaal een online ID, Wietpas, bierpas, frietpas enz enz enz.

gozahtje | 31-05-12 | 19:41

Als dit zo makkelijk gaat ga ik de Tweede Kamer en haar medewerkers maar eens verbouwen om de prijs die ze mij willen laten betalen om met mijn autootje naar mijn werk te kunnen. Meer dan drie Euro zeg ik je. Tot over twee dagen, dan ben ik er weer!

Helaas moet ik erachter zetten dat het een grapje is, anders staan ze hier al aan de deur voordat ik mijn stalenneuzen, boxbeugel en waxinelichtjes goed en wel gepakt heb. Ook dit laatste was een grapje, je weet maar nooit.

Jezus Christ | 31-05-12 | 19:40

er staan een paar mooie wijnflessen. ff kapotslaan tegen de toonbank en de rest is zelfverdediging voor vrouwen.

Dwergmaster | 31-05-12 | 19:37

@eerstneukendanpraten | 31-05-12 | 19:32
Tja, het is zijn eigen keuze.

Bart_Bart | 31-05-12 | 19:36

@Bart_Bart | 31-05-12 | 19:33
Agressief en jouw*

Bart_Bart | 31-05-12 | 19:35

Stuur Tom Staal maar in Superman pak op de Dinky Toy collector af, voor een diepgaand gesprek.

Dr.Thorvaldt | 31-05-12 | 19:35

Bart_Bart | 31-05-12 | 19:33
Welk beschaafd land heb je het over?

canardo | 31-05-12 | 19:35

@Bigi Bana Boy | 31-05-12 | 19:10
Jij wilt terug naar een anarchie.

Laat de rechter een straf uitspreken, in plaats van een lynchpartij door een grote groep mensen.

Overigens, voor een of ander straatcrimineeltje is het de tweede natuur om erop los te slaan. Voor een keurige burger, die elke dag netjes naar zijn werk gaat is het nogal een grote stap om iemand finaal in elkaar te trappen.

Komt nog bij dat het een boel gezeik oplevert. Met de politie, met jezelf (voor een beschaafd iemand is het niet niks om iemand in groepsverband in elkaar te trappen) en voor de gemoedsrust van jou en je familie. Want zo'n psychotisch stuk tuig wil natuurlijk een keertje wraak nemen. Als je al aggressief wordt van een speelgoedauto'tje, wat te denken van de reactie bij disproportioneel geweld in groepsverband?

Kijk, in Somalië, Syrië en Guatemala is jou oplossing normaal. In een beschaafd land niet.

Bart_Bart | 31-05-12 | 19:33

Waarom mogen wij niet eens een foto zien van de officier van justitie die het wijze besluit heeft genomen om hem na twee dagen naar huis te sturen.....

latuque | 31-05-12 | 19:33

@eerstneukendanpraten | 31-05-12 | 19:32 | + 0 -
Ik ook.

Kaas de Vies | 31-05-12 | 19:33

@ Bart Bart 19:27

En dat vind ik oprecht jammer...

eerstneukendanpraten | 31-05-12 | 19:32

@terazino | 31-05-12 | 19:27
Toetsenbordridder;)

Niks-neem | 31-05-12 | 19:30

ze vertellen er niet bij dat deze meneer misschien nog een akkefietje had met beide heren voordat dit gebeurde.

OF

Mischien had meneer de verkeerde winkel te pakken had en dacht hij in een doe-het-zelf-bouwmarkt zat.

Eerst maar eens vragen aan deze doorgedraaide persoon waarom die het zo nodig moest verbouwen.

speedy_con33 | 31-05-12 | 19:28

@Bart_Bart | 31-05-12 | 19:27 | + 0 -
Het schijnt dat je maar 1 nick actief mag gebruiken volgens de huisregels.

Kaas de Vies | 31-05-12 | 19:27

Ik zou het heel fijn vinden als achterhaald wordt waar deze meneer zijn huis woont. Zou zo graag eens met hem praten, net als de rest van mijn ijshockeyteam.

terazino | 31-05-12 | 19:27

@eerstneukendanpraten | 31-05-12 | 19:09
Holzie wil niet meer reaguren. Dat zei GU gister.

Bart_Bart | 31-05-12 | 19:27

@Kaas de Vies | 31-05-12 | 19:26
Waarvan akte. Een dikke kus voor jullie allebei!

barrymossel | 31-05-12 | 19:26

@barrymossel | 31-05-12 | 19:22 | + 0 -
zik heeft mij het afgelopen jaar 403 kudo's gegeven en heeft mij juridisch bijgestaan, vandaar dat ik hem naar de mond praat.

Kaas de Vies | 31-05-12 | 19:26

@Turambar | 31-05-12 | 19:17 : Dat heet volgens mij gewoon eigen lijf en leden beschermen.

Ik vraag me af waarom die winkelier niet gewoon keihard heeft terug gemept. Hij werd in het nauw gedreven dus waarom niet?

Laat dan de stoppen ook maar een beetje doorslaan bij jezelf en dan zien we wel waar het schip der wet strandt.

TM | 31-05-12 | 19:25

Kaas de Vies | 31-05-12 | 19:20
Maar dat gaat hier niet op lijkt me. Dit is een mening, dat dit schandalig is. Ben ik het in ieder geval mee eens... (Opinieblog zullen we het maar noemen)

barrymossel | 31-05-12 | 19:22

@Kaas de Vies | 31-05-12 | 19:18
Geen probleem. Een -weggejorist- gaat je niet in de koude kleren zitten;)

Niks-neem | 31-05-12 | 19:22

T. Grimbek | 31-05-12 | 19:18 | + 0 -

Deze gast is geen gevaar voor het koningshuis dus laten ze hem vrij, dat hij een gevaar is voor de maatschappij kan de Politie niet veel
schelen .

Eurotokkie | 31-05-12 | 19:21

zik heeft wel gelijk dat het vaak aan jurdische kennis ontbreekt in de stukken op geenstijl. Dat kan beter.

Kaas de Vies | 31-05-12 | 19:20

@Kingeef1975 | 31-05-12 | 19:02
Dwangverdelging?

rara | 31-05-12 | 19:20

kunnen wij niet tegen de Noren zeggen dat wij een cellen tekort hebben, en wij daarmee hun probleempje ook kunnen oplossen?
www.powned.tv/nieuws/buitenland/2012/0...
Moet kunnen toch? Wij hebben hier tenslotte ook Belgen!

deraderendraaien | 31-05-12 | 19:18

@Niks-neem | 31-05-12 | 19:18 | + 0 -
Hehehe, ik moet nog even inkomen.

Kaas de Vies | 31-05-12 | 19:18

@zik | 31-05-12 | 19:12
Relax gast, met je hoofdletters...

Het gaat er niet om wat wel of niet mogelijk is, maar wat mogelijk zou moeten zijn. Deze man is een gevaar. Dat ziet iedereen...

barrymossel | 31-05-12 | 19:18

Als politieagent heb je toch ook nog zelf een gezond verstand?
Dan zeg je toch fy tegen de ovj en laat hem wel vastzitten..

T. Grimbek | 31-05-12 | 19:18

Dat krijg je als je je kinderen laat weten wanneer zij jarig zijn..
Doe net als ik : zeg dat ze zijn opgericht en dat ze pas bij het eerste lustrum iets krijgen..
Tegen de tijd dat ze doorhebben wat dat allemaal betekent, zijn ze een jaartje of 12 en heb je lang genoeg kunnen sparen om alles te kunnen kopen wat ze ook maar willen hebben.
Problem solved..

Gekke-Bennie | 31-05-12 | 19:18

@Kaas de Vies | 31-05-12 | 19:17
Dat is wat ik onderliggend uit probeer te leggen!

Niks-neem | 31-05-12 | 19:18

zik | 31-05-12 | 19:12 | + -1 -

En ondertussen slaat hij nog een paar winkeliers het ziekenhuis in .leuk he.

Eurotokkie | 31-05-12 | 19:17

Ik zeg het niet snel, maar...
Bureau jeugdzorg, doe waar je goed in bent... kinderen afpakken.

vip33 | 31-05-12 | 19:17

Dit is dus vragen om eigen rechter te spelen. Fijn dat er zoveel begrip is voor maatschappelijke onrust.

Turambar | 31-05-12 | 19:17

@Niks-neem | 31-05-12 | 19:16 | + 0 -
Dat ligt aan het delict.

Kaas de Vies | 31-05-12 | 19:17

@zik | 31-05-12 | 19:12
Neem je pilletje eens.
Die drie dagen extra is niet als er nog onderzoek is, maar als er een gerede kans bestaat dat het de vermeende dader ook werkelijk de dader is en er kans op herhaling is.
Dit zg. voorarrest kan zelfs verlengt worden tot, ik meen, 3 maanden.

Niks-neem | 31-05-12 | 19:16

@zik | 31-05-12 | 19:12 : schreeuw niet zo! jankkind.

hooliganica hollandi | 31-05-12 | 19:15

zik | 31-05-12 | 19:12 | + 0 -
Wij zijn niet dom.

Wij zien hier iemand totaal flippen, die waarschijnlijk geestelijke hulp nodig heeft.
Daarom is er zo'n onrust onder de reaguurders.

Ik ben bekend met het verschil van hechtenis, detentie etc etc etc. Ergens in Sv.

Kaas de Vies | 31-05-12 | 19:14

Het is altijd hetzelfde liedje, Geenstijl hou eens op met deze domme manier van nieuwsduiding en leer je reaguurders eens hoe ons rechtsysteem werkt.
.
Jullie suggereren nu dat deze gast geen straf krijgt, dat is NIET waar. Hij kan in principe zelfs nog gewoon de bak ervoor indraaien.
.
Het werkt in Nederland zo, als de politie je arresteert mogen ze je voor een bepaalde duur vasthouden. Eventueel kan dit, als er nog een onderzoek loopt, tot maximaal 3 dagen verlengd worden.
.
Daarna laten ze je gaan, maar DAT WIL DUS NIET ZEGGEN DAT DAARMEE DE KOUS AF IS!.
.
Er komt nog gewoon een rechtzaak, in die rechtzaak gaat het OM een eis neerleggen en zal de rechter uiteindelijk met de strafvordering komen.
.
Tenzij het om heel ernstige delicten gaat, of er een grote kans is op recidivie op korte termijn, mag men je langer vasthouden.
.
In alle andere gevallen zul je eigenlijk altijd binnen 1 tot 3 dagen weer vrijgelaten worden. DAT IS DUS ALTIJD ZO

zik | 31-05-12 | 19:12

@eerstneukendanpraten | 31-05-12 | 19:09 | + 0 -
Ik heb een heel stuk moeten schrijven als boetedoening. Het is een omschrijving van de kwellingen die ik afgelopen week heb moeten doorstaan. Ik weet niet of ik het naar de redactie e-mail of dat ik het gewoon morgen ergens ad-random plemp.

Het is een wijze les voor allen.

Kaas de Vies | 31-05-12 | 19:11

Een waxinelichtje richting die kutkoets is goed voor minimaal 6 maanden voorarrest.
Wat een land....

kibowix | 31-05-12 | 19:10

Wat ik niet begrijp is dat er dan niemand opstaat om samen met een paar anderen zo'n gast helemaal eenvoudig te slaan. Dát is het probleem in dit land. Dat we zulke dociele heaumeaux geworden zijn dat we het zelf niet regelen, Ik bedoel met drie man schop je zo'n dwaas toch helemaal kinds ?

Bigi Bana Boy | 31-05-12 | 19:10

Ook een bedenkelijke rol die de vrouw speelt. Op het moment dat het personeel zichzelf wil verdedigen pakt ze hen vast zodat manlief onbelemmerd (weer) kan uithalen.

Ellen Lust... let je op???????

Kingeef1975 | 31-05-12 | 19:10

@de grote Anti | 31-05-12 | 19:08
Ik zie hem toch echt een aantal keer goed uithalen met z'n vuist. En ik heb het vaker bekeken omdat ik niet goed zag wie nu de dader was ;)

barrymossel | 31-05-12 | 19:09

Paspoort afnemen en het land uittrappen!

zovoklets | 31-05-12 | 19:09

@ Kaas de Vies

Ben je Holzie en A.Th. ook tegengekomen van de week? En zo ja, moeten we ons soms zorgen maken omdat ze nog niet terug zijn....?

eerstneukendanpraten | 31-05-12 | 19:09

die vent slaat als een homo 2 jaar... minstens ;)

kobusX | 31-05-12 | 19:08

@vikingchild | 31-05-12 | 19:06 | + 0 -
Nee dat mag niet, dat is namelijk mishandeling met voorbedachte rade, omdat je het risico hebt genomen alvast die knuppel klaar te leggen, had je kunnen weten dat als je werd aangevallen je deze zou kunnen gebruiken.

Dit is GEEN grap. Zo redeneren die lui.

Kaas de Vies | 31-05-12 | 19:08

@Muxje | 31-05-12 | 18:57
maar die celstraf zal hij nog wel krijgen.
Men doet hiero net alsof die 2 dagen op het buro z'n straf was, maar dat is natuurlijk onzin. Dat was alleen een hechtenis. Gevangenisstraf + boete + vergoeden schade zal hij ongetwijfelt nog opgelegd krijgen.

damnschreeuwer | 31-05-12 | 19:08

@barrymossel | 31-05-12 | 19:05
Een handpalm met een hamerende beweging is een stukje zachter dan een stel knokkels die in een rechte lijn op je gezicht afkomt,toch?

de grote Anti | 31-05-12 | 19:08

@Kaas de Vies | 31-05-12 | 19:05
Een plusje van mij ;)

En tsja, drugs kun je raar van reageren en sommige mensen ook van drank. Als dat het geval is moet je dat dus niet meer gebruiken. En dat kan in mijn ogen eventueel afgedwongen worden. Door, inderdaad, opsluiting!

barrymossel | 31-05-12 | 19:07

@ Einde van de Domheid | 31-05-12 | 19:01
RTV-NH, da's nóg slechter.

Pa Cartwright | 31-05-12 | 19:07

Sorry, TBS met dwangverdelging.

Enne meneer... oeps sorry... mevrouw Lust... openbare geweldpleging, bij herhaling gepleegd? Bedreiging met geweld?? Kindermishandeling??

Dan al na twee dagen vrij laten?

Kingeef1975 | 31-05-12 | 19:06

Dit land is uit elkaar aan het vallen. De ratten beginnen elkaar steeds meer te bijten en er wordt niets aan gedaan. De politiek is instabiel en de continuiteit is weg.
Na 12 sept wordt het helemaal leuk.

canardo | 31-05-12 | 19:06

Eigenrichting is in dit geval moreel gezien prima te verantwoorden. Gewoon een knuppel houden onder de toonbank voor dit soort malloten.

vikingchild | 31-05-12 | 19:06

Nederland is geen rechtsstaat.

Tapu | 31-05-12 | 19:05

Amsterdam-Noord.... Mosplein? Ohhhh, had dat dan gelijk gezegd..(en nu het nieuws?)

blaster | 31-05-12 | 19:05

@de grote Anti | 31-05-12 | 18:59
Wordt hier niet met de vuist geslagen dan?

Allebei even erg! Slaan is geweld is niet toegestaan op straat tegen onschuldige mensen... Klaar!

barrymossel | 31-05-12 | 19:05

@barrymossel | 31-05-12 | 19:01 | + 0 -
Ok, wellicht heb je gelijk. Ik ben niet zo thuis in de drugs, wel in de alcohol, maar daar ga ik alleen maar gaaf door reaguren, maar zo flippen, dat is mij nog nooit overkomen.

Kaas de Vies | 31-05-12 | 19:05

@Kaas de Vies | 31-05-12 | 19:01
Dat geeft inderdaad niet dat je mijn mening niet begrijpt @kaas.Maar het was niet racistisch bedoeld.

de grote Anti | 31-05-12 | 19:05

Voor het eerst zeg ik "oog om oog, tand om tand" kortom, zijn moment komt nog wel een keer. De volgende keer is deze mongool gewoon de sjaak en wordt hij volledig in elkaar geramd. Dat moment wil ik bij wijze van uitzondering graag persoonlijk meemaken.

Terpetijnzeikert | 31-05-12 | 19:04

Is dit niet een gevalletje China.
'Hallo meneer, ik kocht een auto voor mijn zoon en die reed niet, ik had al een vlieger gekocht en die vloog niet en wil nu wel geld terug!' ?

Einde van de Domheid | 31-05-12 | 19:04

OEI! Hoor ik dat goed in het filmpje?
Gaat jeugdzorg ermee bemoeien?
Als dat maar goed gaat ...

Piet_Snot | 31-05-12 | 19:03

Ik zeg 3 mariniers.

Armin Langbaard | 31-05-12 | 19:03

Ik zeg TBS met dwangverpelging.

Kingeef1975 | 31-05-12 | 19:02

Dat format.
Iemand leest voor en dan gaat die baardzwerver uit zitten leggen wat we net gezien hebben.
Echt, dat AT5 zou niet misstaan op het platteland. En maar geldproblemen hebben die ieder jaar weer welwillend worden opgelost!

Einde van de Domheid | 31-05-12 | 19:01

@Prof. P. Paardekuth | 31-05-12 | 18:55
Moet je even teruglezen, meerdere keren aan bod gekomen...

@damnschreeuwer | 31-05-12 | 18:56
Eehm, ja, prima. Ruimen die handel. Iedereen die zo gestoord is dat hij niet kan functioneren moet je opsluiten. Wil jij dat zo'n mafkees ineens jou op straat aanvalt, of je vriendin, of je kind??

Kaas de Vies | 31-05-12 | 18:56
De vraag is of deze vent onder invloed is van drugs? Lijkt het bijna wel op (alcohol eventueel). Iemand die zich niet in de hand kan houden in ieder geval. Ook met een bad trip is dat niet goed te praten. Daarom zeg ik ergens eerder ook: TBS- of verslavingskliniek. Het probleem moet aangepakt worden. Nu wordt meneertje mafkees naar huis gestuurd en kan zo weer hetzelfde doen. En dat is met mister frenchman hetzelfde.

barrymossel | 31-05-12 | 19:01

@de grote Anti | 31-05-12 | 18:59 | + 0 -
Ik begrijp je mening niet, maar ik zie wel dat het racistisch is.

Maar dat geeft niet, wij zijn maar blank en kunnen incasseren en relativeren. Ik ga eens even mijn pruik opzetten, alvast voor Sinterkaas.

Kaas de Vies | 31-05-12 | 19:01

damnschreeuwer | 31-05-12 | 18:56
Jaja. Volgens mij kom je weinig in voetbalstadions is het wel?

Ashtrey | 31-05-12 | 19:01

Typisch Nederland; de dader komt onherkenbaar in beeld, terwijl de slachtoffers herkenbaar in beeld komen.

Boyo | 31-05-12 | 19:01

Misschien het beste om die kinderen ook maar postnataal te aborteren, om verdere verspreiding van deze genen te voorkomen.

Bij justitie lopen overigens NOG grotere debielen rond.

caspert79 | 31-05-12 | 19:00

Mocros die de boel kort en klein slaan staan ook weer na twee dagen op straat,en dan wordt er vaak niet met de handpalm geslagen maar een volle vuist in je mik..'Dus.
Ik ga hier niet wakker van liggen in tegenstelling tot al de blanke moraalridders met een ruggengraat van klei.

de grote Anti | 31-05-12 | 18:59

Het kwartje valt nu pas, stom.
'T is natuurlijk weer zo'n viral voor Axe.

James St John Smythe | 31-05-12 | 18:59

Prof. P. Paardekuth | 31-05-12 | 18:55 | + 0 -

Al was deze prijs 3x zo hoog niemand verplicht deze gast om hier speelgoed te kopen.

Eurotokkie | 31-05-12 | 18:57

@damnschreeuwer 18:43: Als iemand om niets zo om zich heen begint te meppen, dan lijkt het me wel verstandig om hem preventief in te sluiten, en misschien even een psychiatrisch onderzoekje te doen? Wellich voor vrouw & kinders ook beter, op de lange termijn.

Voor de rest: wat mij betreft wordt geweld tegen onschuldige omstaanders altijd met celstraf beloond, niet met een taakstrafje. Het is wachten tot 'ie het weer doet, dus enige opvoeding lijkt me hier wel op z'n plaats.

Muxje | 31-05-12 | 18:57

@barrymossel | 31-05-12 | 18:54 | + 0 -
Kijk toch vind ik dat net iets anders, want waarschijnlijk vervelende toerist die bad trip heeft. Ook niet goed, maar anders dan een man die met zijn familie overdag even de boel kort en klein slaat omdat een prijsje hem niet aanstaat.

Dan zit er iets niet goed in je hoofd.

Het blijft moeilijk omdat we niet alle details kennen, maar dit maakt mijn onderbuik er van.

Kaas de Vies | 31-05-12 | 18:56

@barrymossel | 31-05-12 | 18:44
wel eens bij een voetbalwedstrijd geweest? dan heb je 10duizenden van dat soort malloten. en nog erger.
Allemaal prefentief ruimen dan maar?
ok, het lost snel de woningnood op in dit land, maar ik vrees wel dat we dan geen personeel kunnen vinden dat onze straten komt leggen en plantsoenen onderhoud..

damnschreeuwer | 31-05-12 | 18:56

Tja, eerlijk gezegd hoor ik niemand hier die vraagt naar de prijs van speelgoed autootjes; die krengen kosten zomaar 2 euro per stuk tegenwoordig. Daar hoor ik niemand over...

Prof. P. Paardekuth | 31-05-12 | 18:55

Tja, gooi een waxinelichtje en je zit twee jaar later nog vast zonder veroordeling, maar een winkelier en zijn winkel molesteren is niet voldoende om 2 maand vast te zitten.

Het begint echt een walgelijk land te worden, hoe lang nog voor de bevolking de eerste schandpaal gaat plaatsen?

Flipus | 31-05-12 | 18:55

hoelang gaan we dit pikken van die Tokkies.... Dit soort Noob geweld komt echt mijn neus uit...

TRI X | 31-05-12 | 18:55

Nou, dan weten die kinderen ook gelijk wat bedoeld wordt met 'handje-klap'.

gaffelbaard | 31-05-12 | 18:54

@Kaas de Vies | 31-05-12 | 18:50
Ja, volledig mee eens. Ik heb geen idee wat mogelijk is overigens. Ik wil dat het in ieder geval mogelijk zou zijn en ook daadwerkelijk gebeurt.
Een week of twee geleden gedroeg een Franse kerel in Amsterdam zich ook zo. Alles kapot trappen en alleen maar om zijn moeder roepen (putain! putain!). Die gast heeft waarschijnlijk uiteindelijk een nachtje cel gehad, that's it. En de volgende avond de drugs vast opmaken...

barrymossel | 31-05-12 | 18:54

@James St John Smythe | 31-05-12 | 18:52
Dat snap ik ook. Blijkbaar heeft het OM helaas geen mogelijkheidje om die man vast te zetten, of verplicht op te laten nemen, zoals Hek de Vies zojuist oppert.

Niet zeggen dat hij op moet schieten he, als je straks achter hem in de rij staat!

Bart_Bart | 31-05-12 | 18:54

De hulpinstanties struikelden vanmorgen al over elkaar heen om dit slachtoffer van de samenleving weer te begeleiden naar een normaal bestaan?

Schreeuwmeeuw | 31-05-12 | 18:54

Hadden ze geen speelgoed pistooltjes dan in die winkel
En die ene winkel medewerker...... dat wordt een WAO-ertje.
PTSS, ik zeg, dit is een opzetje.
Want hij deed echt met grote angst-ogen zijn verhaal.

LostSandWich | 31-05-12 | 18:53

Bart_Bart | 31-05-12 | 18:40
Snap ik wel. Ik kan er gewoon niet bij dat ik straks weer gewoon achter hem in de rij sta bij de Dirk.

James St John Smythe | 31-05-12 | 18:52

dus, als je wordt overvallen de overvaller doodstuk maken. Is dat de les die we leren?

Cyaegha | 31-05-12 | 18:51

Maar we kennen het volledige verhaal niet hmm?
Misschien was het wel zo'n slinkse verkoper die bij een speelgoed auto van 9.95 zegt dat het verkeerd geprijst is en dat het 29.95 moet zijn.

Zelfs dan niet echt een reden om door het lint te gaan,maar iemand de film falling down gezien met michael douglas?

de grote Anti | 31-05-12 | 18:51

Blijkbaar is de missie van Geenstijl het ondermijnen van onze rechtstaat. Populistisch geblaat.

Dakota85 | 31-05-12 | 18:50

@barrymossel | 31-05-12 | 18:44 | + 0 -
Nou in ieder geval enkele dagen onder toezicht van een instelling. Verplichte opname. Is allemaal mogelijk, pareer je dat geneuzel met voorlopige hechtenis. Er is hier toch redelijk aanleiding neem ik aan om dat WEL te doen.

Kaas de Vies | 31-05-12 | 18:50

Ja mensen het moment komt dicht bij dat de burger het zelf maar moet oplossen. Politie en rechters kunnen het kennelijk niet meer.

watazooi | 31-05-12 | 18:50

Ontroerend, al dat begrip bij politie en justitie voor de slachtoffers. Echt, helemaal te gek dat begrip. Het kost even wat moeite, maar als er eenmaal begrip wordt getoond, nou dan kun je het krijgen. Ik denk dat die ondernemers daar ook heel veel aan hebben, al dat begrip. Stukken minder bang en vol goede moed weer aan de slag. Weer lekker werken voor de belastingcentjes. Want ja, al dat begrip moet wel betaald worden natuurlijk!

artbrut | 31-05-12 | 18:50

@Fair and balanced | 31-05-12 | 18:47
Daar hoop ik ook zeker op. Heb je daarentegen de film Doodslag gezien met Theo Maassen?

barrymossel | 31-05-12 | 18:49

Aantasting van zowel eigendomsrecht als de persoonlijke vrijheid/veiligheid. De beste man start hier duidelijk met agressief gedrag en geweld. Na het buiten zetten van de man komt hij terug in de winkel in. Ik zie geen reden waarom de eigenaar dan niet het geweld met een wapen, pistool of knuppel mag stoppen?

Tointje | 31-05-12 | 18:49

Fair and balanced | 31-05-12 | 18:47
Rosa Parks, for example.

Ashtrey | 31-05-12 | 18:48

@Barrymossel, het is een kwestie van tijd voordat het een keer in Nederland gebeurt - een winkelier die een overvaller doodschiet. Dan zal het OM inderdaad proberen alles uit de kast te halen om die winkelier zo hard mogelijk te naaien, maar ik reken er ook op dat een groot deel van de bevolking en de politiek dat niet zal pikken. Veranderingen komen altijd uit incidenten voort...

Fair and balanced | 31-05-12 | 18:47

Een weekje op het schavot doet hem misschien goed!

Humpf | 31-05-12 | 18:46

Holland is vol.Overvol.De ratten vechten zich naar binnen.

Ratzing. | 31-05-12 | 18:45

Als die bruut een samoerai zwaard in zijn klauwen had, was Kill Bill: Vol.1 er niks bij geweest.

Plukkiehaar | 31-05-12 | 18:44

@damnschreeuwer | 31-05-12 | 18:43
Deze man is een gevaar voor iedereen. Die moet tot zijn proces worden vastgehouden. Hij begint uit het niets te slaan, hij schopt ruiten in, etc. Lijkt me logisch!

barrymossel | 31-05-12 | 18:44

Ik neem aan dat hij in ieder geval de schade moet betalen of is dit teveel gevraagd ?

Eurotokkie | 31-05-12 | 18:44

@First Contact | 31-05-12 | 18:41 | + 0 -
Het was Hek de Goot.

Ja 2 dagen inderdaad, maar Kaas de Vies heeft maling aan om alles tot in detail lezen en ook al leest hij het wel goed, dan moet zijn brein het ook nog eens verwerken, terwijl Hek de Goot aardig bezig was.

Kaas de Vies | 31-05-12 | 18:43

wat een gezeik over die twee dagen hiero.
Hij zal alsnog door de rechtbank veroordeeld gaan worden en ongetwijfeld z'n straf krijgen + boete en vergoeding moeten betalen, etc. Die straf komt nog wel.
Maar de gemiddelde reaguurder (en Brusselmans) zal wel niet begrijpen dat *rechters* straffen opleggen en niet de plisie van A'dam-noord.

damnschreeuwer | 31-05-12 | 18:43

Bart_Bart | 31-05-12 | 18:38
Neehee, Affelay had naar links moeten kijkon toen Schaars eindelijk es - helemaal vrij - mee opkwam.
Doelpuntje en ineens is Stijn de mán.

Ashtrey | 31-05-12 | 18:42

Stormageddon | 31-05-12 | 18:27 | + 2 -

Grote mensen auto's zijn nog lang niet duur genoeg, kan nu net weer een beetje doorrijden. #kudtfiles

neemjemoederindemali | 31-05-12 | 18:42

Voor iedereen die de PVV stemmert niet snapt. Een Tokkie is ongeveer gelijk aan een Marokkaan en als we die konden uitzetten deden we het ook. Uiteindelijk zullen er meer Tokkies PvdA of SP stemmen dan PVV. Dat wil zeggen dat het zetelverdelingstechnisch ook nog eens leuk is.

The immortal | 31-05-12 | 18:41

@Kaas de Vies | 31-05-12 | 18:32
Hij was "pas" na 2 dagen vrij toch?
*grijns* en vraagt zich af waar Hek de Groot is*

First Contact | 31-05-12 | 18:41

@Fair and balanced | 31-05-12 | 18:37
Het zal mij benieuwen. Tot die tijd ben ik bang dat weinig mensen het zullen en willen proberen...

barrymossel | 31-05-12 | 18:41

@James St John Smythe | 31-05-12 | 18:37
Hij mag gewoon in vrijheid zijn proces afwachten.

Mede doordat de kans op recidive laag wordt ingeschat (waarschijnlijk weinig op kerfstok).

Ook kan hij natuurlijk niet vier maanden in voorarrest gaan zitten als de straf straks twee weken onvoorwaardelijk gaat worden.

Bart_Bart | 31-05-12 | 18:40

dus je kan zoiets tegenwoordig flikken en na 2 dagen weer vrij rondlopen?

* maakt emigratie plannen.

Blobber_NL | 31-05-12 | 18:40

Ik vraag me af wie het vervelender vond dat ik 1 week weg was, ik of mijn min-kudo-er. Hoi, ook jou heb ik gemist.

Kaas de Vies | 31-05-12 | 18:40

hoezo debiel? dit mag toch gewoon in NL.

chokeybear | 31-05-12 | 18:39

Welke gek koopt dan ook speelgoed autootjes?

*verder spelen gaat met treintjes*

neemjemoederindemali | 31-05-12 | 18:39

Zoals hier al meerdere keren geplempt en hoe bizar het ook is; bij een verwachte straf van minder dan 4 jaar detentie, wordt er geen voorlopige hechtenis opgelegd. Al-met-al zal deze vader zeer waarschijnlijk 80 uur werkstraf krijgen. Stigma, stempel, privacy, jeweettoch.

Biff Eagleburger | 31-05-12 | 18:38

@Ashtrey | 31-05-12 | 18:32
Dat is boeiend als je ziet dat er grote verschillen zijn tussen groepen.

Meten is weten! Weten is beleid maken. Stijn Schaars kan niet voetballen.

Bart_Bart | 31-05-12 | 18:38

@James St John Smythe | 31-05-12 | 18:37
Heb je het nu weer over Kaas?

rara | 31-05-12 | 18:38

@barrymossel - Ik denk dat het wel meevalt, een paar jaar in de cel wordt het in ieder geval niet. Als je het op noodweer kunt gooien en kunt aantonen dat je echt in gevaar was (helemaal niet zo gek gezien de toename van het aantal overvallen met dodelijke afloop) kan zelfs vrijspraak volgen.

Fair and balanced | 31-05-12 | 18:37

Als we de sharia invoeren gebeurt zo iets niet.

ZwarteKater | 31-05-12 | 18:37

Hier krijg je toch gvd kippenvel van, wat een mongool!
"Na twee dagen stond dit tijdbommetje alweer op straat. In plaats van enkeltje longstay."
En dan neem ik aan dat je longstay bedoeld voor die gehele familie?

Frappant | 31-05-12 | 18:37

Hmmm... hoe zou het de laatste tijd toch met onze waxinelichtjeswerper zijn?

azoturie | 31-05-12 | 18:37

Beste medereaguurders, wat vinden we van de duidende rol die meneer Olsthoorn op zich neemt om dit item van achtergrondinformatie te voorzien? Hij is in het pak gehesen alsof hij het Kunduz-akkoord komt fileren; maar het gaat hier om een gewelddadige overval, met één dader, en een slachtofferaantal (inclusief winkelpand) van maximaal 8.

Los daarvan denk ik dat de privacy-wetgeving nog wel wat wijziging verdient. Wanneer iemand op beeld, een ruit vernielt, mensen slaat, en ook nog buit meeneemt kun je niet meer spreken van een verdachte. Zelfs Spielberg slaagt er niet in om een 'nepverdachte' in een filmpje te monteren; kortom de (beveiligings)camera liegt niet, en we mogen dus gerust spreken van overvaller/belager. In dat geval zie ik niet in waarom we niet prominent in zouden mogen zoomen op het gezicht van de halve gare die een complete sigarenzaak naar de gallemiezen probeert te beuken.

hatovimletayis | 31-05-12 | 18:37

Heeft hem dit ook een snipperdag gekost? (als hij werk heeft teminste) of krijgt hij dat vergoed?

Humpf | 31-05-12 | 18:37

Vanaf binnenkort te zien in elke winkel, straat, op elk plein, laan & gracht van ons mooie maar failliete land... inzake economische crisis!

Leaque of Morons | 31-05-12 | 18:37

Ik heb begrepen dat hij zich wel schaamt, dus wel terecht dat hij weer op vrije voeten is.

Ik begrijp hier dus echt helemaal niets van.

James St John Smythe | 31-05-12 | 18:37

@vetkleppert | 31-05-12 | 18:35 | + 0 -
Jazeker, ik dacht dat ik een ban voor het leven had. Ik en begrijpend lezen. Altijd lastig.

Maar goed, rustig weer verder tegelen.

Kaas de Vies | 31-05-12 | 18:36

Maar hoe duur was dat speelgoedautootje dan?

ZKH EénOog | 31-05-12 | 18:36

Op die manier worden je kinderen vaderloos ja, of worden ze zelf ook criminelen.

WeerEenPilsjeOp | 31-05-12 | 18:36

vooral Ellie Lust moet een keer normaal doen. Moet je toch eens kijken.

Machinale Knal | 31-05-12 | 18:35

@Kaas de Vies | 31-05-12 | 18:32
Ah, gezellig, uwe kazigheid is er weer.

vetkleppert | 31-05-12 | 18:35

Gooi je dat speelgoedautootje naar de gouden koets dan krijg je dik 1 jaar cel + TBS.

hooliganica hollandi | 31-05-12 | 18:34

Nee hoor, De Jager is de grootste debiel van Nederland.

Parsons | 31-05-12 | 18:33

Kaas de Vies | 31-05-12 | 18:32 | + 0 -

Jij zat langer vast.

Eurotokkie | 31-05-12 | 18:33

@ Eurotokkie | 31-05-12 | 18:18 |
Ze zijn gewoon bezig met afdingen meer niet.

Hier heb ik wel even erg hard om gelachen. Chapeau! :)

eetvis | 31-05-12 | 18:33

Obel1x | 31-05-12 | 18:30
Ga jij eens snel terug naar het vorige topic! :)

En helaas is de hoogst maximale straf blijkbaar geen gevangenisstraf of TBS. Zal wel schade vergoeden zijn en een boete van 1000 euro :(

barrymossel | 31-05-12 | 18:33

Bart_Bart | 31-05-12 | 18:30
Afkomst gezanik. Boeiuh.

Ashtrey | 31-05-12 | 18:32

Gewoon bizar. En na 1 dag weer vrij? Dit is gewoon een verplicht opname-waardig.

Kaas de Vies | 31-05-12 | 18:32

Gevonden! Grootste Lesbo van Nederland.
Toch wel een kundige woordvoerdster. Ga zo door.

RedSplat | 31-05-12 | 18:31

Rick200SX | 31-05-12 | 18:22 | + 2 -

Ik denk vooral een berg aan administratie die ze moeten doen en daar hebben ze geen zin in , in die tijd kunnen ze 40 boetes uitschrijven ja dan is de keuze al snel gemaakt.

Eurotokkie | 31-05-12 | 18:31

Dat noemt zich een vent: voor het ogen van zijn kinderen en vrouw uit zijn stekker. Wat een lage kerel is dit hoop dat hij de de max haalbare straf hiervoor vangt.

Obel1x | 31-05-12 | 18:30

@brutus68 | 31-05-12 | 18:26
Je zou inderdaad best eens gelijk kunnen hebben. Een Indiër ofzo.

Ik vond mijn conclusie al iets raars hebben..

Bart_Bart | 31-05-12 | 18:30

@Fair and balanced | 31-05-12 | 18:26
Helaas is dat toch wel iets langer. En verboden wapenbezit enzo. Kom je helaas niet makkelijk onderuit. En is het waard om een (paar) jaar in de cel te zitten? Voor de maatschappij zeker, maar voor jezelf?

@man on the edge | 31-05-12 | 18:26
Is dat een hele goedkope beretta?

barrymossel | 31-05-12 | 18:30

Wat moet er van die kinderen terechtkomen met zo'n vader?

Ars Vivendi | 31-05-12 | 18:30

@Bart_Bart | 31-05-12 | 18:24
Kunnen we in dat geval spreken van een incident?
Kinderen hadden volgens mij blonde koppies dus mocht het een Nederlander betreffen ben ik niet hypocriet. Benoemen, uitvergroten en weer opsluiten graag.

First Contact | 31-05-12 | 18:29

Fuckin Hot Wheels

bazz | 31-05-12 | 18:29

Ik had 'm het autootje gegeven. Hij zou alleen het operatief verwijderen uit zijn schedel even zelf hebben moeten regelen.

Parel van het Zuiden | 31-05-12 | 18:28

@brutus68 | 31-05-12 | 18:23
Dit soort gedrag komt ook wel voor onder bavianen. De winkelier mag blij zijn dat-ie niet gebeten is.

rara | 31-05-12 | 18:28

Speelgoedautootjes zijn ook veel te duur. Meneer heeft gewoon een punt. Of je dat punt ook op deze manier moet maken is natuurlijk wel discustabel. Maar laten we even focussen op het echte probleem mensen: Speelgoedautootjes zijn te duur. Gewone echte grote-mensen-autootjes overigens ook, maar laten we de revolutie beginnen bij de speelgoedauto.

Stormageddon | 31-05-12 | 18:27


zeg maar jansen | 31-05-12 | 18:24 |
:-)

irma zonderboezem | 31-05-12 | 18:27

@Bart_Bart | 31-05-12 | 18:24

Die ene leek me een Hindoestaan....

brutus68 | 31-05-12 | 18:26

Maar even serieus. Je hebt op z'n minst toch wel een baseballbat (metal prefered) in je shop? Dan beuk je die koekwaus ff naar tomorrow.

Ashtrey | 31-05-12 | 18:26

@barrymossel - deze white trash eikel die dan onder de zoden ligt. De winkelier komt er vanaf met hooguit een gevalletje doodslag verzachtende omstandigheden. Twee maanden schoffelen dus ...

Fair and balanced | 31-05-12 | 18:26

Dit gezin gaat bezoek krijgen van....
(tromgeroffel)
Hulpverleners!
Zal mij benieuwen wat dat gaat helpen.

vetkleppert | 31-05-12 | 18:26

@Fair and balanced
Wij hadden 15 jaar geleden al een 9mm baretta onder de balie liggen voor dit soort figuren.

man on the edge | 31-05-12 | 18:26

-weggejorist-

GiovanniDanilo | 31-05-12 | 18:25

Overigens, Toen ik de kop las "Gevonden! Grootste debiel van Nederland" dacht ik dat het over Aleid Wolfsen ging.

Boomschade | 31-05-12 | 18:25

FrissePrins | 31-05-12 | 18:24 Nee, het is een Kaas-kop.

zeg maar jansen | 31-05-12 | 18:25

@Anarki | 31-05-12 | 18:15

Eerste wat ik dacht inderdaad.

Bloedprop in dat ene stukje grijze massa dat deze totaalmalloot nog over heeft. Uiteraard langzaam en pijnlijk.

Jezus Christ | 31-05-12 | 18:25

Hey Brusselmans, dat is snel aangepast...?

Boer in 020 | 31-05-12 | 18:25

Preventief ruimen voordat hij iemand een keer kapotslaat.

Statler en Waldorf | 31-05-12 | 18:25

Ondernemer *Kuch Pistool.

bazz | 31-05-12 | 18:25

irma zonderboezem | 31-05-12 | 18:17 Zullen we samen kleinkinderen maken?

zeg maar jansen | 31-05-12 | 18:24

Zie ik nou goed dat een stel Arabieren wordt 'overvallen' door een blanke?

Bart_Bart | 31-05-12 | 18:24

-weggejorist-

barrymossel | 31-05-12 | 18:24

@Ella | 31-05-12 | 18:23 |
Het is volgens mij een Nederlander, hoor....

Boer in 020 | 31-05-12 | 18:24

Amsterdam het open riool van hollandia

Ofika | 31-05-12 | 18:24

ah het is GEEN marokkaan of turk, dan hoeven we zijn nationaalteit deze keer niet te noemen en onnodig te herhalen. scheelt ook weer.

FrissePrins | 31-05-12 | 18:24

Advies aan deze winkelier. Koop twee goede honkbalknuppels en gebruik deze ook. Neem het risico maar dat je zelf opgepakt wordt.

Boomschade | 31-05-12 | 18:24

@Ella | 31-05-12 | 18:23
Volgens mij was dit dus helemaal geen verrijker.

vetkleppert | 31-05-12 | 18:24

@Eurotokkie | 31-05-12 | 18:22
Inderdaad schandalig dat zulke verschillen bestaan. had deze kerel maar naast de gouden koets gestaan. Kijken wat er dan was gebeurd. Dat gouden 'speelgoedautootje' was ook niet goedkoop...

barrymossel | 31-05-12 | 18:24

Waarom zit dat winkelpersoneel niet vast? Ik vind het echt niet kunnen hoe die man met dat witte shirt op de dader... sorry, het slachtoffer, inbeukte.

SH- | 31-05-12 | 18:24

Takel auto.

pascallo | 31-05-12 | 18:24

Hij heeft in ieder geval geen waxinelichthoudertje gegooid dus waar hebben jullie het over?

Ven1V1d1V1c1 | 31-05-12 | 18:23

Heerlijk zo'n Cultuurverrijker.
Ga zo door LinkseKerk.
Hoe meer Cultuurverrijkers in NL hoe liever het de LinkseKerk is.

Ella | 31-05-12 | 18:23

Je zal gezegend zijn met zo'n primaat als vader als kind zijnde. Alhoewel, zelfs primaten vertonen beschaafder gedrag.

brutus68 | 31-05-12 | 18:23

GiovanniDanilo | 31-05-12 | 18:21 Het is van de gekke.

Drie Euro voor een speelgoedje.

Ik wou dat mijn kinderen daar nog tevreden mee waren.

zeg maar jansen | 31-05-12 | 18:23

Maar het was wel een heeeel duur autootje heur...
Tokkie-viespeukenstad Amsterdam heeft het weer eens.
Waarom niet een maandje op water en brood opsluiten in een kerker om af te koelen?

ZSU-23-4 | 31-05-12 | 18:22

Ik denk dat ik maar eens een spelgoedwinkeltje ga beginnen met Bubba....

Epibrateur | 31-05-12 | 18:22

barrymossel | 31-05-12 | 18:20 | + 1 -

Alleen als hij in het bezit was van een waxinelichthouder.

Eurotokkie | 31-05-12 | 18:22

Valt me mee dattie 2 verkopers niet opgepakt zijn,maar misschien komt dat nog.

streknek | 31-05-12 | 18:22

@Fair and balanced | 31-05-12 | 18:20
En wie is er dan de zak? (Helaas.)

barrymossel | 31-05-12 | 18:22

Het doet me wel erg goed dat deze man en zijn gezin nu op de radar staan van de hulpverleners. Hij moet absoluut een training krijgen in anger-management en veel subsidie knuffels krijgen.

110V8 | 31-05-12 | 18:22

3 Euro? Belachelijke prijs ook.

Ashtrey | 31-05-12 | 18:22

Kotsmisselijk wordt ik hier van. Hoe kan het dan toch dat justitie hier zulke mongolen gewoon weer vrij laat? Net als die man die laatst op vrijevoeten kwam die een buschauffeur had neer gestoken. Bizar dit.

Rick200SX | 31-05-12 | 18:22

Maar wat ze tegenwoordig vragen voor een speelgoedautootje is ook absurd natuurlijk

GiovanniDanilo | 31-05-12 | 18:21

En ons OM tieft dit type mensch zo weer de maatschappij in.
Jaja, onze overheid doet er zo veel aan om het volk veilig te houden, dat zie je maar weer.
Maar wee je gebeente als je zonder ligt naar huis fietst, dat kost je gelijk 40 euro..

Fitzmeister | 31-05-12 | 18:21

Redbull geeft je vleugels.....

Knappe snuiter | 31-05-12 | 18:20

Kwestie van tijd voordat iedere winkelier in Nederland een pistool binnen handbereik heeft. Dan lossen dit soort problemen zich vanzelf op.

Fair and balanced | 31-05-12 | 18:20

Deze man moet niet de cel in, maar een TBS- of verslavingskliniek...

barrymossel | 31-05-12 | 18:20

Waarom deze 'man' niet herkenbaar in beeld gebracht? Als waarschuwing voor de rest van Nederland? Liefst met naw gegevens voor een eventuele afrekening of naheffing! Overigens duidelijk übertokkies! Zie je het duidelijkst aan zijn echtgenote! Jammer voor die kindjes. Ik zeg gelijk uit 'huis' plaatsen. Hebben ze tenminste nog een kans op een 'normaal' leven...

Pantheon | 31-05-12 | 18:19

Slipsnifter | 31-05-12 | 18:16
Wijs besluit. Ik hou ook maar ff m'n grote muil..

Banana-Hollandia | 31-05-12 | 18:19

En ja hoor. Altijd een linkse.

Bluebook | 31-05-12 | 18:18

irma zonderboezem | 31-05-12 | 18:17 Die vrouw gaat niet weg op straffe van.

En zo'n blijf van m'n lijf huis hebben ze ook de adressen van.

zeg maar jansen | 31-05-12 | 18:18

Ze zijn gewoon bezig met afdingen meer niet.

Eurotokkie | 31-05-12 | 18:18

Er zijn mensen voor minder hun kinderen kwijt geraakt. Beetje actie op dat front lijkt me in dit geval wel op z'n plaats... rukker!

Ouwe Doos | 31-05-12 | 18:17

Na twee dagen vrij? What the actual fuck.

Die kinderen moeten meteen uit huis geplaatst worden. En die man moet in een heropvoedingskamp. Die zeug van een vrouw van 'm mag trouwens ook mee, die is ook niet helemaal lekker. Godverdomme zeg.

Nietvoordekat | 31-05-12 | 18:17

En wat een voorbeeld voor je kinderen! Als vrouw ga je dan toch weg bijzo'n vent.
Dan betaal ik wel een speelgoedautootje voor je

irma zonderboezem | 31-05-12 | 18:17

Met het Kunduz-akkoord gaat dit nog vaker gebeuren.

Haal de koopkracht bij de mensen weg en zie wat er van komt.

zeg maar jansen | 31-05-12 | 18:17

Subiet verwijderen uit de maatschappij, dit genetisch restafval.

yamahaha | 31-05-12 | 18:17

Het is zo jammer dat er dan niet 1 of andere kickboks kampioen aanwezig is die die gast even de lichtjes uit de ogen schopt.
Het is dan ook zo jammer dat bovenstaande kampioen vervolgens maanden in de cel mag zitten, ipv die mongool.

TeeJee | 31-05-12 | 18:16

Ik zeg maar niks..

Slipsnifter | 31-05-12 | 18:16

Maar vervolgens neemt-ie het autootje niet mee. Opmerkelijk.

Pa Cartwright | 31-05-12 | 18:16

Yes! We hebben een blanke dader! We horen er bij!
*Hoort LinksGutMenschNederland al opgelucht ademhalen dat in één klap heel Riffakije is vrijgesproken*

Boer in 020 | 31-05-12 | 18:16

Kwestie van tijd dat vrouw en/of kind de klos is met zo'n lopende verzameling aan persoonlijkheidsstoornissen.

Jackie Chiles | 31-05-12 | 18:15

Voortaan een taser of een honkbalknuppel onder de toonbank.

Finnenhaaiensoep | 31-05-12 | 18:15

Als een hond zich zo gedraagt, laat men hem inslapen.
Terwijl honden veel prettigere wezens zijn dan mensen.

vetkleppert | 31-05-12 | 18:15

-weggejorist-

zeg maar jansen | 31-05-12 | 18:15

Zolang je maar geen waxinelichthouders richting een gouden koets gooit sta je zo weer buiten. Al helemaal als je een zielige allochtoon bent.

Anarki | 31-05-12 | 18:15

WTF momentje van de dag. cup a soup hielp niet, maar ik sta weer op scherp. eng hoor, hoe kort sommige lontjes zijn.

shamehair | 31-05-12 | 18:15

Man, man, man. Mijn maag draait hier echt van om. Wat een ontzettende zuurstofverspilling..

CYFAWS | 31-05-12 | 18:14

Wat een mongeaul zeg man man man.

Banana-Hollandia | 31-05-12 | 18:14

Kan het niet genoeg zeggen, three strikes and you're out invoeren. Drie maal opgepakt worden voor grweld = levenslang de bak in. Weg met het tuig. Kansen genoeg gehad, waarom blijven pamperen.

Kirth Gersen | 31-05-12 | 18:14

Als de man de volgende keer iemand doodslaat dan weten we dat het O.M. medeverantwoordelijk is.

rara | 31-05-12 | 18:13

Tering 2 dagen dat moet je het al heel bont gemaakt hebben in NL.

Andersom dag | 31-05-12 | 18:13

Privacyschending, schande!

bL1z | 31-05-12 | 18:13

"Doei vertrouwen in de rechtsstaat!"

Bruxeltje, je impliceert dat wij uberhaupt nog vetrouwen hadden in de rechtspraak? Echt?

dlseth_ | 31-05-12 | 18:13

Faalhazen doe je zo!

This is huh, wow | 31-05-12 | 18:12

-edit hou sop -

Banana-Hollandia | 31-05-12 | 18:11

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken