Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

PvdA Utrecht liegt WEER over kosten Landhuisroma

jeejgratiswonen.jpeg Zucht. Alwéér een grove belediging van het fatsoen rond rondreizend Romacircus Nicolich in Utrecht. Volledig ten overvloede maar voor de volledigheid: da's dus die familie die op kosten van Aleid Wolfsen de Utrechtse burger jarenlang hotels, vakantieparken en een landhuis mocht vernielen & bevuilen terwijl ze vrolijk doorgingen met uitkeringsfraude, diefstal (®), geweld tegen hulpverleners (®) en intimidatie van leraren (®). Het grootste tuig blijkt echter weer aan de beleidsmakende kant te zitten, bij de Partij van de Arbeid. Verantwoordelijk wethouder @GilbertIsabella ONTKENDE op hondsarrogante toon dat het allemaal zo is gegaan en Aleid Wolfsen BELOOFDE nu echt echt echt openheid over het Romadossier te geven. Oh nee wacht. Krijg trouwens maar gewoon de tiefus, gemeenteraad & burger. Want de bananendoos met Nicolich-declaraties blijkt niet volledig. Kan ook niet, want van BRUINE ENVELOPPEN MET KEIHARDE CASH (die Wolfsens oliemannetje & Romaffiamaatje Jan van der Valk persoonlijk aan de Nicolichen overhandigde) zijn geen bonnetjes natuurlijk. Ook ontbreken er hotelnota's en blijkt een door de gemeente betaalde organisatie die 'een toekomstplan maakt met betrokkenen van een dreigende uithuiszetting' (over knuffelbeleid gesproken - red.) meer dan twee keer zo veel gekost te hebben dan in de boekhouding is terug te vinden. Raadslid Eiko Smid (CDA) baalt in het AD dat het Utrechtse stadsbestuur het lachertje van Nederland is, maar hij zit er naast: het is de Utrechtse burger die zich de burgerhatende regentenpolitiek [zie ook: Bassiehof:] van Aleid Wolfsen en zijn PvdA laat welgevallen die het lachertje van het land is.

Reaguursels

Inloggen

Probleempje voor de Utrechtse gemeente ook;
die Roma verhuizen graag.

dedreaugkleaut | 28-05-12 | 20:28

Ik ken ze als Nicolic (zonder h dus).

brabant altijd -1 | 27-05-12 | 12:17

Geld genoeg in dit land... een TBS-er kost bijvoorbeeld 150000 euries PER JAAR, dus waar zeuren we toch over.

meneer Q | 27-05-12 | 09:47

Tutanchamon | 26-05-12 | 17:55
U bent net als de familie Nicolich van het externaliserende type?

Strangetown | 27-05-12 | 09:19

Nederland, het land waar tuig beloond wordt.
BlackDeathMetal | 26-05-12 | 13:55 |

Yep, dat tuig wordt hier zomaar benoemd tot burgemeester...

Toch..? | 27-05-12 | 08:08

dorp am rhein | 26-05-12 | 14:42
Ze hebben ooit eens gezegd dat water nat is.
Ze hebben die uitspraak uiteraard snel weer ingetrokken.

Slipsnifter | 27-05-12 | 01:01

Welke mensen stemmen op deze verschrikkelijke faalpartij, hebben ze dan allemaal oog en oorkleppen op.
Wat doen die angsthazen daar op het stadhuis, allemaal slaafs Aleid volgen. Het is de hoogste tijd voor de afrekening.

lanexxx | 26-05-12 | 21:48

Ach, iedere stad krijgt het bestuur wat het verdiend. Kennelijk vinden de Utrechters dit allemaal wel best. Op naar de 80"e termijn van de PvdA in de "dom stad"! Op dat er nog veel multiculti-festivals worden georganiseerd, en de achterstandswijken zoet gehouden met buurthuizen en (halal) BBQ"s.

Boer-konijn | 26-05-12 | 21:09

Wat is precies de ophef? Is heul normaal hoor. Een gemiddeld probleemgezin kost 100.000 euro per jaar, hoorde ik pas een expertop de radio vertellen. Ies helemaal niet vreemd dus.

das_Freudenmädchen | 26-05-12 | 20:07

het is weer echt om te kotsen! Ik ben bijna overtuigd dat het gehele bestuur en iedereen daaromheen (inclusief oppositie partijen) gewoon van de PvdA zijn. Het vertrouwen had al vier keer opgezegd moeten zijn, door iedereen.

vouwbare binnenband | 26-05-12 | 19:29

-weggejorist en opgerot-

Svartal | 26-05-12 | 18:49

Een weer een voorbeeld dat het toch allemaal veel beter zou zijn als men een burgermeester zou mogen kiezen ipv dat deze benoemd wordt! Op deze manier kan je afrekenen met dit soort figuren, sterker nog je beschermt de Nederlandse bevolking tegen wanbeleid.
Dit soort benoemde prutsers komen met alles weg dankzij "democratische" besluitsvorming.

Capodicat | 26-05-12 | 18:46

De polletiek komt overal mee weg, tenzij u direct in uw eigen kruis wordt gegrepen. Als het ook maar enigzins indirect is, pikt u het, slikt u het. Daar kunt u niks aan doen, dat is uw aard; uw volk slikt werkelijk alles zonder tot actie te komen.

Skadaffi | 26-05-12 | 18:11

Tja, alles moet eerlijker... en je ziet aan de PvdA hoe eerlijk tegenwoordig nog eerlijk is. Eigenlijk moeten we dus frauderen en liegen, maar dat bekt vast niet zo lekker.

Fopspeen | 26-05-12 | 18:08

@Schreeuwmeeuw. En WAAROM onderneemt die hele uitvretende familie en onaangepast zootje rotschorum niets denk je ? Omdat ze door een PVDA er van villa naar hotel worden gestuurd met enveloppen vol met honderden euro's. Die lachen zich kapot met Faaleid Wolffsen. Hun schofterige hufterige gedrag wordt niet keihard de kop in gedrukt maar weldadig beloond. Niet te geloven dat er (a-)sociale mafkezen zijn die dit soort tuig blijft helpen, gedogen en keer op keer de andere kant opkijkt. En DAT neem ik die PVDAers en diegenen die er op stemmen kwalijk.

Rest In Privacy | 26-05-12 | 17:55

Ik wacht wel op de musical van Joop van den Ende. De rest kan ik al lang niet meer volgen.

hangtiet met knoop | 26-05-12 | 17:42

In Italië zou men Berlusconi al voor minder voor het gerecht slepen.

Nestorix | 26-05-12 | 17:27

Die rekeningen zijn er wel, alleen liggen ze in dezelfde la als de fotorolletjes van de massamoord en aanloop daartoe in Screbrenica..

blaster | 26-05-12 | 17:22

De informatie over de enveloppen komt van Nicolich, maar 'in het kader van de privacy' doen we geen uitspraak? Teh fuck?
Zeg dan gewoon "wij zijn een bedriegende, corrupte dievenbende."

Geenstijlfiguur | 26-05-12 | 17:04

Ik snap het probleem niet zo. Het totale ( wat ik noem : verduisterd bedrag) door Wolffsen en consorte prive terug laten betalen aan de gemeentekas.
Daarna met gewone WW eruitknikkeren.
Makkelijk geld uitgeven van een ander.
Wordt tijd dat het gehele gespuis van de p.v.d.a. eens doorgelicht gaat worden.

mail | 26-05-12 | 17:04

Mag ik hier voorstellen dat wij een aantal externe forensische accountants inhuren(kosten: Utrechtse burger) om deze zaak even helemaal tot op de bodem na te gaan?
-
Het laatste beroep op de WOB heeft kennelijk slechts zeer gedeeltelijke informatie opgeleverd -en bij de productie van die cijfers was de Afdeling Financiëen van de gemeente direct betrokken... die lijken dus op z'n minst onzorgvuldig en onvolledig bezig te zijngewest..

azoturie | 26-05-12 | 16:37

Leuk dat we nu weer lekker gaan lopen zeiken op die faalhaas van een Aleid van de PvdA, maar dat die hele uitvretende familie een onaangepast zootje rotschorem is dat zelf helemaal niets, maar dan ook werkelijk helemaal niets onderneemt om zich aan te passen, mee te werken of op een gewone manier hun bijdrage aan de maatschappij te leveren, wordt dan weer even doodleuk vergeten. Helaas weer het zoveelste stuk bewijs dat als je maar ascociaal of crimineel genoeg bent, dat de hulpinstanties zowat over elkaar heen flikkeren om je geld te komen brengen, op te vangen, schuld te saneren, psychologisch bij te staan en weet ik wat veel wat nog meer. Hoe zat oma er ook alweer bij in haar verzuurde opgedroogde zeikluier in het bejaardenhuis? Laat ook maar. Veel te warm om me druk te maken.

Schreeuwmeeuw | 26-05-12 | 16:33

Ik walg al jaren van de PVDA en kijk van dit zoveelste schandaal totaal niet op. Tonnen naar bewezen criminelen terwijl dat geld naar mensen toe had gemoeten die het verdiend hebben. Met de PVDA kost alles klauwen met gemeenschapsgeld en krijgen fatsoenlijke mensen.......... de rekening. Verder niets. Op naar de 0 zetels.

Rest In Privacy | 26-05-12 | 16:22

Is het misschien een optie dat iedere keer als er aantoonbaar gelogen gelogen wordt door deze burgemeester tijdens deze soap, deze bedragen in mindering gebracht worden op op zijn salaris en straks op zijn wachtgeld?

woonschip | 26-05-12 | 16:21

@ Jackanders. 16.14.
Ik walg van rugdolken, beneden alle peil.
Als je weet waar je het over hebt, en het nog aan kan tonen ook is iemand van voren aan vallen, face to face wel zo fair en duidelijk.

grappert | 26-05-12 | 16:17

Maaruuuhhh, Partei van de Afgunst en onwaarheden/ halve waarheden/ blanke, asociale,onfatsoenlijke leugens verkondigen ??
Is dat niet net zo'n constatering als dat H20 (water) nat is en al het leven op aarde is ontstaan en bestaat bij de gratie van CO2 (koolzuurgas).
Dat liegen/ propaganda roeptoeteren/ onzin uitkramen doen ze toch anders nooit ?? *proest*.
Het Kunduzakkoord en dito kontneukpartijen geeft al tamelijk aan hoe de vlag erbij hangt bij de Euro/islamofielen.
™
"Pechtold sloopt Wilders (ahum)
Zo, er was al een hoop bekend over het nieuwe Kunduz-akkoord maar vandaag is het plaatje dan 100% compleet en weten we nu echt waar we aan toe zijn met dit extreem linkse flopakkoord. Hier en daar worden wat kleine bezuinigingen doorgevoerd maar het merendeel bestaat uit fikse lastenverzwaringen voor de hard werkende Nederlanders.

Alexander Pechtold, de lijsttrekker van het marginale one-issue partijtje (anti Wilders) D66, probeert nu al zijn demagogische flauwekul af te schieten op Geert Wilders van de PVV."
politiekincorrectblog.blogspot.com/201...
.
Het is tamelijk duidelijk welke ondemocratische/dictatoriale/"sociale" kant men op wil.
Henk en Ingrid mogen wel meer BTW gaan ophoesten en de rest van de goede 8 miljard extra belasting volgens het kontneuk-akkoord. Wegen bouwprojecten moeten worden stopgezet (anders hebben we minder files en dat kan natuurlijk niet). 3600 banen extra verlies in de crisistijd. Woon-, werkverkeer moeten worden belast en de rest van de treiterijen om de economie en dus de werkgelegenheid om zeep te helpen. Extra btw en dus extra woonlasten doen er nog een schepje bovenop om de consumptie/productie/werkgelegenheid om zeep te helpen en voor de rest zijn "de onrendabelen" nuttige idioten en dom stemvee dat we desnoods een varkensprikker in de kont steken om ze de goede kant op te krijgen (de kontneukpartijen kant dus)

said_fred | 26-05-12 | 16:17

De PvdA die liegt? Je verzint het niet...

Eduard-Khil | 26-05-12 | 16:15

@grappert | 26-05-12 | 15:42
Jij snapt de scherpe grap die pius maakt niet, die gaat over het rugdolken van de standaard PvdA'er, niet over jou.

Jackanders | 26-05-12 | 16:14

nee, ik laat mezelf niet nog een keer oprotten. Maar mijn suggestie is wat heel Utrecht, Utrecht en Nederland denkt. Behalve Alsen Wolfsheid en consorten. (Iets van ongewenst vlees aan een heerlijke karbonade en wat ermee te doen)

Jos Tiebent | 26-05-12 | 16:13

@ necrosis. 15.57.
Ook last van de warmte ? Ga lekker saampjes aan de thee, en wacht rustig de volgende keiharde klap voor die debielenpartij af.

grappert | 26-05-12 | 16:11

@grappert | 26-05-12 | 15:42
Doe eens aardig tegen mijn vriend pius....

necrosis | 26-05-12 | 15:57

Toch wel weer prettig om te weten dat gemeenschapsgeld over de balk word gegooid voor dit soort tuig en dan heb ik het niet alleen over Utrecht. Ik zou graag iedereen willen vragen om daar even aan te denken als U weer in uw sterretje word genomen omdat de overheid het verstandig vind om meer uit te geven dan er binnen komt.
Strangetown | 26-05-12 | 14:48 | + -1 -
Hoi ambtenaartje!

Hoopvol.. | 26-05-12 | 15:57

@Kamervraag | 26-05-12 | 15:39
Men gaat massaal PVV stemmen, niet omdat ze dat willen maar omdat de huidige zittende kliek gewoon vraagt om een antwoord op al het gestuntel.
Blijkbaar heeft de zittende macht niets geleerd na de dood van Fortuyn....

necrosis | 26-05-12 | 15:50

Is die Aleid niet dezelfde als bij die twee homoseksuele mannen die weggetreiterd zijn? Zo ja, dan weet ik nu zeker dat PVDA voor Partij voor de Achterlijken betekend.

Lextori Salutem | 26-05-12 | 15:47

@ pius. 14.00.
We zullen je stupide vraag maar wijten aan de warmte.

grappert | 26-05-12 | 15:42

de grote Anti | 26-05-12 | 15:29
En als ze de criminaliteit in gaan (hoezo, in gaan, zitten ze al in), dan sluit je ze op. En bij recidive gewoon 10 jaar.
Het moet een afgelopen zijn met eindeloos tolereren. Kans gehad, dan levenslang opgedonderd.

Kirth Gersen | 26-05-12 | 15:39

@de grote Anti | 26-05-12 | 15:29
Als je ze koest moet houden dan is er altijd nog de mogelijkheid van dwangverpleging en gedwongen medicatie, in plaats van toegeven aan chantage.

rara | 26-05-12 | 15:39

Reactie van PvdA/Vara ?
"Het is de schuld van Die Wilders. Het is gewoon fascisme/racisme. Toch ? En nu allemaal... ".

Kamervraag | 26-05-12 | 15:39

Ja,maar als je zulke mensen niet koest houd gaan ze de (zware) criminaliteit in.Ik wil niet eens weten hoeveel van die gevallen er zijn landelijk.

de grote Anti | 26-05-12 | 15:29

De Wolfsen blijft net zo lang zitten tot ook de landelijke politiek hem zat is en het hele ambt van burgemeester wordt afgeschaft.
En dan is hij waarschijnlijk nog van mening dat het zitten op die plek een verworven recht is en hij de plak niet zonder meer hoeft te verlaten.

paost712 | 26-05-12 | 15:20

Ja ach, u kunt wel schelden en tieren op die corrupte PvdA kliek, of de rest van de EU fanaten, maar op 12 september stemmen toch weer een heleboel mensen op die partijen.
Waarom?
Je hebt de ouderen die vroegah daar ook op stemden, en nog steeds denken dat Den Uyl die parij leid.
Een soort van politieke seniliteit.
Dan heb je natuurlijk het clientelisme, de PvdA zorgt goed voor een bepaalde groep.
En je hebt de totaal gedebiliseerden, die nog steeds naar P&W, DWDD en Paul de Leeuw kijken.
Vechten tegen de bierkaai bijna.
Tot het moment dat meer dan 50% van Nederland stront moet vreten, ja dan misschien.
De PvdA is de Pasok van Nederland.

bakoenin | 26-05-12 | 15:19

necrosis | 26-05-12 | 14:48 |
Wat wil nou je met je plemp proberen te zeggen, necrosis?

Dat de familie Nicolich wel betrouwbaar is als bron?

Wie weet hebben de Heus en Voerman wel een bruine enveloppe aangeboden om de familie te kunnen spreken die de schuld voor hun situatie bij anderen neerlegt, behalve bij zich zelf en overal een slaatje uit weten te slaan.

Strangetown | 26-05-12 | 15:12

Ik begrijp met de beste wil van de wereld niet dat die Wolfsen aan kan blijven. Wat een faalmeneer is dat zeg!

Doc Damage | 26-05-12 | 15:07

[email protected] | 26-05-12 | 14:46 |
Primair dient de betreffende Wethouder en betrokken instanties dit probleem op te lossen.

Sterker nog: laat de Wetgever passende wetgeving maken om dit soort problemen adequaat aan te kunnen pakken, want klaarblijkelijk zijn er geen simpele oplossingen voor handen.

Oh, zult u roepen. Kijk eens wat ze in A'dam en R'dam sinds kort doen.
Ja, wellicht ligt daar een (tijdelijke, doch geen duurzame) oplossing en kost die juridische weg ook klauwen vol met geld.

Strangetown | 26-05-12 | 14:56

Ze zijn wel lekker consistent

verhaard | 26-05-12 | 14:51

Liegende PVDA'ers, je verwacht het niet.

neemjemoederindemali | 26-05-12 | 14:51

Ik blijf met stomheid geslagen dat Aleid Wolfsen nog steeds burgemeester is van Utrecht. Wolfsen is de personificatie van Sjakie uit de serie Flodder.

Het bestuur in Utrecht had hem al driemaal moeten royeren. Hier worden de normale burgers boos om. Zoals gezegd: "Een glas, een plas en het bleef zoals het was."

Leucopterus | 26-05-12 | 14:49

Less than NSB.

Dr.Thorvaldt | 26-05-12 | 14:48

necrosis | 26-05-12 | 14:39 |
Je moet mij niet om een antwoord/oplossing vragen voor een probleem waar al 30 jaar (professioneel) betrokken partijen zich de tanden op stuk bijten.

Er zijn telkens stokjes doorgeschoven en is er nu obsessief een Kop van Jut gevonden.

Strangetown | 26-05-12 | 14:48

@Strangetown | 26-05-12 | 14:44
Het zijn vast heel aardige mensen, ze komen de komende zomer in je achtertuin logeren.....

necrosis | 26-05-12 | 14:48

Hè wat een gedoe allemaal weer.
*lalalalalalala nix aan de hand Lalalalalala*
Wat betreft Wolfje,
De beste man heeft nu al tig keer excuses aangeboden, maar wat heb je aan excuses van zo`n man. Er verandert niks, en als slachtoffer ben je blijkbaar goed de sjaak. Ben je echter van zins eens goed problemen te veroorzaken en zo aso mogelijk te doen, da word je in de watten gelegd...
Het stompt me af!

Zo, en nu tijd voor een malicola.

Diesel-Kuhlschrank | 26-05-12 | 14:47

@Strangetown | 26-05-12 | 14:29
Wolfsen dient dit op te lossen.
Dat is hij volgens zijn functie verplicht.
Als Wolfsen daar problemen mee heeft - wat overigens overduidelijk is - dan had hij de functie van burgemeester niet moeten aanvaarden.

Russ Meyer | 26-05-12 | 14:33 |
Indien het verhaal van de familie Nicolich klopt en erg betrouwbaar als bron lijken mij deze mensen niet.

Daarnaast is het de vraag of er iets onwettelijk is gedaan met het geven van cash money.

Strangetown | 26-05-12 | 14:44

Toch benieuwd hoe de PO en de msm zouden reageren als Wolfsen de opvolger van Die-de-drik zou worden. Zouden ze dan opnieuw louter met juichverhalen komen over de zoveelste PvdA-messias of zouden ze toch iets kritischer durven zijn? Ik vermoed het eerste.

spanarchist | 26-05-12 | 14:44

@Generaal Tapioca | 26-05-12 | 14:29
Gelukkig heeft Cohen een nieuwe baan....

necrosis | 26-05-12 | 14:42

Ambtenaren en politici moeten onder burgertoezicht gesteld gaan worden. Ze verkwanselen ons land, ons geld, het zijn net wijven met een creditcard in de koopgoot!

michello | 26-05-12 | 14:42

@Slipsnifter | 26-05-12 | 13:39 | + 7 -
Bewijs graag, anders is het niet gebeurd.

dorp am rhein | 26-05-12 | 14:42

@Strangetown | 26-05-12 | 14:29
Als de familie dit al 30 jaar doet,waarom komt er niemand met een passende oplossing?
Of is 30 jaar te weinig om een fatsoenlijk oordeel te kunnen vellen over die [MagNie]....

necrosis | 26-05-12 | 14:39

En Aleid houdt zijn lipjes stijf op elkaar. Hij zit stil terwijl hij geschoren wordt in de hoop dat dit zoveelste 'incidentje' hem wel weer vergeven wordt.
Zo gek dat je er niets over ziet in de actualiteitenprogramma's. Hoe zou dat toch komen?

Joke2500 | 26-05-12 | 14:38

Doorgstreepte tekst, kapitalen, onderstreept... Kan iemand de styling rechten bij van Rossum uitzetten?

Rikketiktik | 26-05-12 | 14:38

Strangetown | 26-05-12 | 14:29 | + 0 -
Zie
hooliganica hollandi | 26-05-12 | 14:15

Ik ben geen burger van Utrecht, maar dit lijkt mij toch verdonkermanen van gemeenschapsgelden

Russ Meyer | 26-05-12 | 14:33

Had Utrecht tijdens die fopverkiezing maar voor die andere PvdA'er gekozen. Slechter dan Wolfsen kan toch niet?

Generaal Tapioca | 26-05-12 | 14:29

Russ Meyer | 26-05-12 | 13:52 |
Aangifte tegen wat?

Bent u bestolen, in elkaar gemept of anderszins wat wettelijk gezien strafbaar is?
Zo ja, dan kunt u naar het dichts bijzijnde politiebureau.

De familie Nicolich houdt overigens al 30 jaar de gemoederen in de regio bezig, waardoor het ietwat te simpel is om te veronderstellen dat Wolfsen als voorzitter van het College van B&W dit in zijn eentje gaat oplossen.

Strangetown | 26-05-12 | 14:29

wat is groenlinks,d66,pvda,sp,het zijn partijen-
die alles naar de knoppen helpen,ze zijn zogenaamd-
voor de werkende klasse aan me hoela ze hebben gestu-
deerd op kosten van de belasting betaler daarna in de-
politiek en zakkenvullen maar.
Het socialisme en communisme is dat niet Karel Marks-
en en meer van die figuren,het is niet te hopen dat-
die corupte bende gaat regeren.

sharlie | 26-05-12 | 14:28

@necrosis | 26-05-12 | 14:24
Voordeel is wel dat deze clown er hoogstpersoonlijk voor zorgt dat zelfs de landelijke PvdA er negatieve gevolgen van ondervindt.

Jackanders | 26-05-12 | 14:28

Die Roma-familie zou net zolang bij Wolfsen thuis onderdak moeten krijgen totdat er een definitieve oplossing is gevonden.

de euro middenweg | 26-05-12 | 14:28

@necrosis | 26-05-12 | 14:19
jij staat inderdaad al lang op de zwarte lijst van 'correct Nederland'. ;)

Want het is natuurlijk niet de bedoeling dat lieden met een realistische kijk op de wereld en de spreekwoordelijke koe bij de horens vatten feitelijke waarheden gaan verspreiden. Dat ondermijnt de idealistische heilstaat.

@kibambam | 26-05-12 | 14:21
Die blijft zitten totdat het volk hem met pluche en al buiten smijt, schijnbaar zijn inwoners van 030 de grootste masochisten.

necrosis | 26-05-12 | 14:24

Faalheid Wolfsen, maatschappijverkrachter van Utrecht,
ga GVD eens heel schnell opzouten!

kibambam | 26-05-12 | 14:21

Hebben die lui van de familie Nicolich überhaupt een verblijfsvergunning?
Zo niet, pleur ze dan het land uit.
Mag ik natuurlijk niet zeggen van 'correct Nederland', maar zolang onze oudjes als stront worden behandeld, neem ik alle vrijheid om zaken te benoemen zoals ze zijn....

necrosis | 26-05-12 | 14:19

"Bruine enveloppe met geld"
handje contantje geld weggeven zonder een bonnetje voor in de gemeentekas door een gemeenteambtenaar- dat riekt crimineel.
Ik ben benieuwd naar de reactie van de rijksbelastingdienst , als er überhaupt een reactie/onderzoek komt.

hooliganica hollandi | 26-05-12 | 14:15

Bij mij komt de vraag op wat Nicolich voor kennis heeft die (de groep om) Wolfsen kost-wat-kost (letterlijk) onder tafel wil houden.. Ik kan geen enkele andere reden verzinnen voor het smijten met geld en zelfs persoonlijk enveloppen met inhoud afleveren.

what the fuck hee...

Den Laef | 26-05-12 | 14:15

doet hij anders nooit..............

ziende blind | 26-05-12 | 14:13

@sitzkrieg | 26-05-12 | 14:05
natuurlijk hebben die er ook aan verdiend.
Onder het mom van consult waarschijnlijk.
Het blijven wel PvdA'ers, oftewel de eigen bankrekening moet ook gespekt worden van gemeenschapsgeld.

Russ Meyer | 26-05-12 | 13:52 | + 2 -

Waar en hoe doe je dat dan? Bij de politie? Waarvan? Wanbestuur?

@ van Rossem: wat kan de Utrechtse burger doen dan?

Dit zijn serieuze vragen, ik ben inwoner en wil hier graag mijn ongenoegen over uiten op een manier die daadwerkelijk de tijd van het klagen loont. Als ik me kwaad ga maken wil ik wel dat er geluisterd wordt, vandaar mijn altijd redelijke en doordachte reaguursels hier.

Nagemaakte Gek | 26-05-12 | 14:11

Kaas1 | 26-05-12 | 14:09 |
Heb je niet de verkeerde partijen voor ogen?

Strangetown | 26-05-12 | 14:11

Vroeger werden dit soort families met pek en veren de stad uitgejaagd of in het ergste geval op de brandstapel gezet.
Dat laatste is rigoureus, maar dit soort families bejubelen en voorzien van alles wat men eist, onder dwang van geweld en intimidatie is evenzeer een ernstig verwijt.

Begrijpt een Aleid Wolfsen nou zelf niet dat hij een volledig verkeerd signaal afgeeft? Deze 'beloningsstructuur' zal meerderen aansporen hetzelfde gedrag aan te nemen.
Want wat inmiddels overduidelijk blijkt: in Utrecht loont intimidatie en geweld om je zin te krijgen.

Zie hier het totale verval van Nederland onder PvdA bewind.

Bezuiniging, belasting omhoog, economie crisis, HOGE WERKLOOSHEID, ... DANK JE WEL PVDA!

Kaas1 | 26-05-12 | 14:09

Tja, isabella, antilliaan met een goed salaris. Die lacht vanuit zijn onderbuik alleen maar hard in zijn vuistje als de aan autochtone werkers afgedwongen belastingafdracht aan allochtonen wordt verkwist.

wijsvinger | 26-05-12 | 14:07

Eerst die 2 ton fraude met Belhadi ( www.geenstijl.nl/mt/archieven/2011/08/... )en nu dit (je kan er van uit gaan dat vd Valk en consorten er ook wat aan verdiend hebben), wordt toch hoog tijd dat de PvdA maffia in Utrecht strafrechtelijk vervolgd wordt.

sitzkrieg | 26-05-12 | 14:05

Kan zo'n bestuur niet door het Rijk onder toezicht geplaatst worden?

Larry Cook | 26-05-12 | 14:04

@reageerbuis,
Yep, alleemaal pot!

irma zonderboezem | 26-05-12 | 14:02

Wat een aardige en transparante familie Nicolich om 'openheid van zaken' te geven.

Eigenlijk best betrouwbare en fidele mensen die je nog eens kan uitnodigen op een feestje..

Strangetown | 26-05-12 | 14:02


reageerbuis | 26-05-12 | 13:57 |
Ja verdorie, noem het zelfkwelling maar nu ga ik toch kijken.

irma zonderboezem | 26-05-12 | 14:00

@grappert | 26-05-12 | 13:58

Laat me raden. Jij bent een PVDA-er?

pius | 26-05-12 | 14:00

En zo zijn er nog wel meer zaken die een bom kunnen leggen onder die walgelijke smerige PVDA. Maar alles op zijn tijd...

grappert | 26-05-12 | 13:58

KudtRoma's. Geef mij maar Sinti's.

pius | 26-05-12 | 13:57

@irma zonderboezem | 26-05-12 | 13:51
Als alle mannen er zo uitzagen zou je alleen nog maar lesbiennes hebben.

reageerbuis | 26-05-12 | 13:57

Nederland, het land waar tuig beloond wordt.

BlackDeathMetal | 26-05-12 | 13:55

Eerst wordt er kritiek geleverd door de gemeenteraad.
- Men moddert door.
Dan wordt de burgemeester gewaarschuwd.
- Hij blundert verder.
Dan volgt een "motie van ongenoegen".
- Er verandert niets.
Dan... drinkt men met z'n alleen een lekker koud pilsje op een terrasje. Omdat het zo'n mooi weer is.

Gootbalkoning | 26-05-12 | 13:53

Burgers van Utrecht; DOE EENS AANGIFTE!

Russ Meyer | 26-05-12 | 13:52

Ook hier weer: Dit zien we natuurlijk niet terug bij de NPO middels 1vandaag/Nieuwsuur/P&W/Journaal/KnevelvdBrink.

Randvoorwaarde | 26-05-12 | 13:52

Je zou bijna denken dat die familie iets van Wolfsen weet wat wij niet weten.
Iets met jonge Roma-jongetjes of zo.

Jackanders | 26-05-12 | 13:51

Voor het gerecht met dat nepotistische regententuigh!!!!

Russ Meyer | 26-05-12 | 13:51


Spitto™ | 26-05-12 | 13:40 |
Ik heb hem maar niet open geklikt, maar geloof je op je woord.

irma zonderboezem | 26-05-12 | 13:51

Mooi nieuws.

Iedere dag zo'n item en ik ben in no-time door mijn megagigavoorraad fakkels, hooivorken, pek en veren heen. Gouden handel! Mede mogelijk gemaakt door de PvdA.

Reinaert | 26-05-12 | 13:49

Je mag er niets van zeggen, want dan ben je in de ogen van de PvdA een fascist.
Jumpman JR | 26-05-12 | 13:47 |
Yup. Die PvdA kost Nederland nog eens de kop.

Randvoorwaarde | 26-05-12 | 13:49

Voor de mensen die dit net gelezen hebben, waarom betaald u uw hypotheek nog, of uw huur? Kennelijk kunt u gratis gaan wonen in Utrecht. Moet u wel heel vervelend zijn. Blijkbaar een competentie volgens Wolfsen. Iets wat ook blijkt uit zijn eigen gedrag.

De pakkans voor criminelen is rond de twee procent en de gemiddelde strafmaat is een procent van de maximale straf. Bij een gemiddelde opbrengst van een paar honderd euro en een gemiddelde straf van een paar uur zitten en een paar euro boete is criminaliteit lonend in Nederland met een factor tien ten opzichte van ongeschoolde arbeid tegen minimumloon. Dat is niet mijn gedachte maar kwam twintig jaar geleden al uit de Universiteit Leiden rollen. Misdaad loont daarom vind het plaats.

In dezelfde stad waar homo`s uit hun huis gepest worden en daarna financieel mogen verrekken met hun schade wonen uitvreters gratis. Plaats de kinderen in een internaat en plaats de ouders in een kartonnendoos op straat. Als de gemeente Utrecht bejaarden in hun eigen stront kan laten liggen of gehandicapten hun rolstoel kan weigeren, waarom kan hier de nullijn niet?

Deze familie heeft nu een decennia lang geleerd hoe ze de gemeente kunnen uitpersen. Doe aangifte van afpersing en geef ze geen euro meer. Neem hun kinderen mee, dan gaan ze tenminste naar school en krijgen ze zorg van mensen die daarvoor willen werken. Anders hebben we dit probleem de volgende generatie opnieuw.

Feynman | 26-05-12 | 13:48

Kingeef1975 | 26-05-12 | 13:41

Ja triest inderdaad, maar dan zit je nog met een half miljoen finnen in je stad.. Mooie stad, maar helaas verloren.

Blue Light | 26-05-12 | 13:48

Je mag er niets van zeggen, want dan ben je in de ogen van de PvdA een fascist.

Jumpman JR | 26-05-12 | 13:47

Zigeuners en overige woonwagenbewoners worden altijd anders behandeld. Het is vaak een staat in een staat. Eigen regels, wetten & afspraken met overheid. Bijvoorbeeld m.b.t. belastingen & vergunningen. Voor mij is het je reinste maffia die dus ook politici in hun tang hebben. En ik weet waar ik over praat, daar ik van een van de Corleonefamilies nog 15.000 Euro tegoed heb. #oplichting

Charles Bukowski | 26-05-12 | 13:46

En Samsom, als je echt kloten hebt royeer je dat wijvenduo Aleid en Isabel per direct uit je partij.

Graaisnaaiert | 26-05-12 | 13:45

Goh die aleid toch, foei stout mannetje.

pajans | 26-05-12 | 13:44

Ik ben niet echt gecharmeerd van Stasi-praktijken, maar wellicht dat de AIVD eens een onderzoekje zou kunnen doen of en zo ja waarom die Isabella en Faaleid chantabel zijn?
Zo dom, arrogant en incapabel op zulke posities kan bijna niet.
Oh, wacht...

Graaisnaaiert | 26-05-12 | 13:44

Hey Samsom, al die poet naar Nicolich-tuig, da's pas dood kapitaal.

Fijnstoffer | 26-05-12 | 13:43

Ik stel tevens voor om de naam te veranderen in Propaganda voor de A-socialen.

dorp am rhein | 26-05-12 | 13:43

faaleid

basberger | 26-05-12 | 13:42

Aleid denkt dat je met een slecht rapport kunt blijven zitten...

Maar dat is alleen op school Aleid...

Kingeef1975 | 26-05-12 | 13:41

Wanneer is deze beerput echt leeg en hoepelt aleid op? Mijn arme dommestad.

Mindy | 26-05-12 | 13:41

Wat heeft die Gilbert Isabella een ongelooflijke kutkop

Spitto™ | 26-05-12 | 13:40

Iedereen doet mee!

starry | 26-05-12 | 13:39

@dorp am rhein | 26-05-12 | 13:37
Dat is ooit wel eens gebeurd, die uitspraak werd toen binnen de korste keren teruggedraaid wegens "verkeerd geciteerd".

Slipsnifter | 26-05-12 | 13:39

Zo blij, dat ik niet in Utrecht woon. Krijg je al deze shit ook nog een ingecalculeerd in je gemeentebelasting. Je moet er niet aan denken...

ZKH EénOog | 26-05-12 | 13:38

Goh, de PvdA die liegt?
Nou ja zeg!!

Slipsnifter | 26-05-12 | 13:37

Het is pas nieuws als de PvdA een keer de waarheid spreekt.

dorp am rhein | 26-05-12 | 13:37

Aleid moet weg!
Wie stemt tegen?

necrosis | 26-05-12 | 13:35

Ik las 'kotsen' in de titel. Maar dat is een Freudiaanse vergissing, ik ben degene die misselijk word van de PvdA.

rara | 26-05-12 | 13:35

Maar hebben ze ook spaargeld boven de 150k?

Dömper | 26-05-12 | 13:35

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken