Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Juwelierkiller kiest voor porno-advocaat Enait

metjelulhoofd.jpgLet op. De zaak rond de juwelierkillers in Den Haag gaat razendsnel van schandaal naar klucht. Dankzij het feit dat Ziya Borukcu (19) gekozen heeft om zich te laten verdedigen door porno-advocaat Mohammed Failzel Huillie Enait. Een oude bekende van GeenStijl. Parttime te laat komer, parttime pornoboer, parttime wegloper, parttime zittenblijver, parttime militante islamist, parttime advocaat, parttime handenschudweigeraar en fulltime debiele haatclown. Baseert zijn gedrag op een fundamentalistische interpretatie van de waanbeelden van een woestijnhandelaar uit begin 7e eeuw. Check die compilatie. Wordt weer een rechtszaak vol blunders, halfbakken politieke en religieuze statements, schaamtecultuur en verzachtende omstandigheden want privacy daders is geschonden. Want zo gaat dat. Naam + foto verspreiden zorgt voor razendsnelle arrestatie, maar tevens voor heftige strafvermindering want het is zo spuugzielig voor die knullen dat hun foto in de krant stond. Maakt niet uit dat ze een hardwerkende ondernemer van het leven hebben beroofd, want privacy van de daders, mensen! Afijn, professionele aandachtsprostituee Mohammed Enait zal zorgen -niet eens altijd bewust- dat u zeker weten nog een paar keer uw wenkbrauwen richting uw achterhoofd fronst vanwege het hoge facepalmgehalte van deze rechtszaak. Van domme roofmoord naar een pseudo politiek proces dankzij een provocerende fopadvocaat. Zucht.

Reaguursels

Inloggen

@WirMachenMusik | 04-05-12 | 00:51

Hoe ik het hanteer doet niet ter zake (trouwens dat weet jij helegaar niet). Je bent intelligent of je bent het niet, en deze man is intelligent. En de groeten aan je tantes. Waarschijnlijk begreep je hen ook niet.

Hölzenbein | 04-05-12 | 00:56

Hölzenbein | 03-05-12 | 13:50 |
"... een hoogintelligente volidioot. Hij lepelt dingen op (artikeltjes en zo) uit zijn blote knar."
--------------------------------------
Jij hanteert dezelfde definitie van intelligentie als die van twee leuterende tantes die toevallig hier vanmiddag nog op bezoek waren.

WirMachenMusik | 04-05-12 | 00:51

StinkBokito. Gatverdamme.

ad melkert | 03-05-12 | 22:56

Dat word weer lachen !!!

watson357 | 03-05-12 | 21:29

De aanleiding voor deze zaak is te triest voor woorden, een hardwerkende Nederlandse vader van 5 kinderen vermoord om ... ja wat eigenlijk.

Maar ik moet wel eerlijk bekennen dat ik stilletjes hoop dat het proces waar Meesterclown Enait een hoofdrol voor zich probeert op te eisen, direct op TV wordt uitgezonden. Kan het programma daarna meedoen voor de Golden Globe categorie 'beset comedy aller tijden'. Woehaha ! nu alleen nog die 30 jaar of levenslang !

giuseppen | 03-05-12 | 20:12

Lol, Pica = Eikel.

Mazzeltov | 03-05-12 | 20:09

@Hölzenbein | 03-05-12 | 16:56;
Ik zei niet dat Koos Spee een slechte automobilist is.
Als dat zo overkwam, was dat niet mijn bedoeling.
Wat ik er mee wou zeggen, was dat als je alle verkeersregels netjes uit je kop kan stampen, je dat geen goede automobilist maakt.
Het verschil zeg maar tussen theorie en praktijk.

Dat maakt Mosko, Spong en Anker tot zulke goede strafpleiters.
Ze kennen niet alleen de wet op hun duimpje, maar weten dat ook heel goed in de praktijk toe te passen.
Dat zie ik die Eniat nog niet doen.
Laten we wel wezen, zijn wiki staat niet echt vol met florante overwinningen.
Het enige wat hem lukt is constant de rechtspraak tegen hem te krijgen.
Ik zou hem als advocaat nog niet eens op een verkeersboete zetten, dan betaal ik nog liever.

Tarmac | 03-05-12 | 17:30

@Tarmac | 03-05-12 | 16:46
Hoe weet je trouwens of Spee een slechte automobilist is, en wat heeft dat te maken met zijn kennis over de verkeerswetten?

Hölzenbein | 03-05-12 | 16:56

@Tarmac | 03-05-12 | 16:46
Ik schreef misschien. Maar er zijn eigenlijk geen redenen om er aan te twijfelen want hij is voor de rest ook niet dom.

Hölzenbein | 03-05-12 | 16:54

@Hölzenbein | 03-05-12 | 13:50;
Iemand die alle artikeltjes uit z'n hoofd kan stampen, is niet gelijk een goede advocaat.
Er zijn mensen die het hele RVV van binnen en van buiten kennen (neem een Koos Spee), maar dat maakt zo iemand niet gelijk een goed automobilist.

Tarmac | 03-05-12 | 16:46

LOL aandachtsprostituee ipv aandachtsprostitué.

Mubbenschonster | 03-05-12 | 16:40

Als ze zich ECHT zo schamen omdat naam en rugnummers bekend zijn, dan blijven ze toch fijn nog wat langer achter slot en grendel??

WaitingLine | 03-05-12 | 16:35

@lanexxx | 03-05-12 | 15:42

Dat klopt. Maar ik geloof als je moordenaar bent dan heb je er geen slechte aan.

Hölzenbein | 03-05-12 | 15:46

Arme Clairy.. Feminist van het eerste uur: de Nederlandse horkige man, geboren voor 1950, getemd.. en nu dit..

Wilhelm Tell | 03-05-12 | 15:44

Hölzenbein | 03-05-12 | 13:50 |
Maar wel een advocaat die vreselijk veel weerzin en afkeer opwekt door attitude en voorkomen. Hij hoort is een totalistische zandbak regime thuis, niet hier.

lanexxx | 03-05-12 | 15:42

Haaaa lachen! Kunnen we straks weer met z'n allen in een scheur liggen om deze totaalmalloot.

Deze vond ik leuk.

Enait: "Bent u soms ook een groep Wildersachtig type die haar eigen wittemanscultuur op andere mensen wilt af...?"

Clairy Polak: "Ik denk dat de heer Wilders zich nu zou rotschrikken door deze woorden."

suvois | 03-05-12 | 15:09

Mochten de heren wat minder straf krijgen laat dat dan zo zijn.Maar als de politie hiermee voortaan 50% meer overvallen oplost blijkt het toch een goed middel te zijn.Preventie is vooral de pakkans vergroten.En er kan er inderdaad maar een voor doodslag/moord veroordeelt word dat is wel duidelijk daar hoef je geen advocaat voor te zijn.Het is trouwens al straf genoeg als je dat geouwehoer van de Faizel huppelupup de hele tijd aan moet horen.

miko | 03-05-12 | 15:01

Dat wordt dan leuk aapjes kijken.
Voordeel is wel dat die incompetente debiel niet de beste keuze is om de belangen te behartigen van de "publiek ten schande gezette" makaakjes.

religionisabadthing | 03-05-12 | 14:58

hoe kan je iemand in godsnaam herkennen met zo n spoorbiels voor zijn ogen

boterkaaseneieren | 03-05-12 | 14:57

is dat een recente foto van die lul?

bigoks2531 | 03-05-12 | 14:44

@sparkler_dynamo | 03-05-12 | 14:16;
Dat was wel een grappige discussie, ja.
Had alleen geen zin om me daarmee te bemoeien, omdat het allemaal een beetje geneuzel was.
Net zozeer dat ik het geneuzel vind om 1000 keer te lezen dat ze er toch maar af komen met een taakstrafje.
Dit zijn nou zaken die in Nederland best zwaar bestraft worden, JUIST omdat het een inpact heeft gehad.

Daarom gaf ik op 09:39 al dit voorbeeld:
www.telegraaf.nl/binnenland/11997082/_...
Hierbij zijn de slachtoffers niet eens overleden, maar toch is de veroordeling 9 jaar cel.

Het merendeel wat hier loopt te blaten, heeft nog nooit een rechtbank van buiten gezien, laat staan van binnen.

Tarmac | 03-05-12 | 14:44

Niet iedereen heeft de cursus rechtsgeleerd mieren neuken aan de RUL gevolgd, sparkler_dynamo | 03-05-12 | 14:16, er zijn ook mensen die ooit voor een studie hebben gekozen. Welke etiketjes je ook op de daad wenst te plakken, een 'dodelijk bedrijfsongevalletje' kun je het moeilijk noemen, is het wel? Fijne dag nog.

Bertus Betonsloper | 03-05-12 | 14:30

@Wilhelm Tell

Zo simpel is het volgens het wetboek althans wel maar zoals gaffelbaard al aangaf, het zou zo maar 's kunnen dat deze 2 jongens inderdaad de intentie hadden om de juwelier te doden en de beroving in scène hebben gezet. Echter gaffelbaard heeft ook al aangegeven dat de strafmaat voor moord en gekwalificeerde doodslag hetzelfde is dus daar zouden de verdachten dan niets mee opschieten.

sparkler_dynamo | 03-05-12 | 14:25

@gaffelbaard

Mijn excuses voor de onvolledige informatie en bedankt dat je mij daarbij zo keurig hebt kunnen helpen.

Het is jammer dat je er gisteren niet bij was, een aantal mensen hier beweerde nl. het volgende; omdat de verdachten een vuurwapen bij zich hadden tijdens de beroving hadden ze daarmee tevens de intentie om de juwelier te vermoorden m.a.w. moord met voorbedachten rade. Een aantal had zelfs het idee dat de demper op een van de vuurwapens evenwel nog meer doorslaggevend was in deze.

sparkler_dynamo | 03-05-12 | 14:16

sparkler_dynamo | 03-05-12 | 13:18
Tja. Volgens die beredenering is het haast onmogelijk om ooit moord te bewijzen. Hoe bewijs je dat iets met voorbedachte rade gedaan is, als een stoeptegel van een viaduct smijten niet geldt, of zelfs bij iemand op bezoek gaan met een pistool al niet meer telt.
En wat als er drie andere juweliers in de rechtzaal als getuigen op komen dagen die door de gelijke gasten overvallen zijn en alle drie vertellen dat deze idioten meermaals schreeuwden: "ik schiet je dood, ik schiet je dood!"

Ik hoop toch werkelijk niet dat het zo simpel is als je voorstelt. En anders wordt het tijd dat daar verandering in komt.

Wilhelm Tell | 03-05-12 | 14:11

Wilhelm Tell | 03-05-12 | 12:14

Ook al is het een volidioot, maar wel een hoogintelligente volidioot. Hij lepelt dingen op (artikeltjes en zo) uit zijn blote knar. Misschien is ie niet eens een slechte advocaat.

Hölzenbein | 03-05-12 | 13:50

beetje dom om overval te plegen.
nog dommer om dit niet succesvol tot een einde te brengen.
Maar hoe dom kan je zijn deze haatbaard als advocaat te willen.

Veel Vaak | 03-05-12 | 13:45

sparkler_dynamo | 03-05-12 | 13:20
Wat ben je toch een letterneuker!
Moord (289), gekwalificeerde dooslag (288) of terorristieze doodslag (288a) ... het levert allemaal levenslang of 30 jaar cel op.
Enne ... (ff hypotetiesj) als bewezen wordt dat de 'roof' bedoeld was om de moord op doodslag te laten lijken, kom je toch weer uit op moord, en ga jij finaal op je plaat met je argument.
Laat dat oordeel dus maar over aan de rechter, daar is-ie ook voor. We weten wat bedoeld wordt en kijkend naar de strafmax is er geen verschil. Laat de mensen het lekker moord noemen als ze willen.

gaffelbaard | 03-05-12 | 13:43

mijn grootste zorg zijn die mietjes van rechters die zich door iedere scootercrimineel en haatbaard laten intimideren en uitschelden. dat gaat er niet goed uitzien straks!

ikmaar | 03-05-12 | 13:34

@Bertus Betonsloper

Nogmaals, er is geen sprake van "moord" maar "doodslag"

sparkler_dynamo | 03-05-12 | 13:20

@necrosis

Eindelijk iemand die het snapt, ik heb geloof ik al bijna 2 dagen een discussie met een aantal mensen hier die gewoon domweg weigeren te luisteren, te lezen etc. Deze 2 jongens zal geen moord met voorbedachte rade ten laste worden gelegd maar inderdaad zoals jij dus zegt "gekwalificeerde doodslag".

Voor diegene die het nog steeds niet willen geloven, tekst en uitleg hier onder.

Er wordt in de wet onderscheid gemaakt tussen 'Moord" en "Doodslag"
Moord kan zijn ofwel "in koele bloede / in een opwelling" ofwel "met voorbedachte rade"
Met voorbedachten rade of voorbedachtheid is een begrip uit het strafrecht. Deze term wordt gebruikt wanneer een persoon, voordat hij of zij een strafbaar feit pleegde, de gelegenheid had om zich over dit strafbaar feit te bezinnen, maar deze vervolgens toch pleegt.
Doodslag
Doodslag is het opzettelijk, maar niet met voorbedachten rade, beroven van het leven van een ander. Wanneer er wel sprake is van voorbedachten rade, spreekt men van moord.
Er is sprake van opzet als de dader wist dat zijn handeling iemands dood zou kunnen veroorzaken, ongeacht of dat zijn bedoeling was. Als iemand bijvoorbeeld een stoeptegel van een viaduct gooit, is er sprake van (poging tot) doodslag
Bij doodslag wordt onderscheid gemaakt tussen "gewone" doodslag, waarbij de doodslag als strafbaar feit op zichzelf staat, en "gekwalificeerde" doodslag.
Bij gekwalificeerde doodslag heeft de dader voorafgaand, tijdens of na het plegen van een ander strafbaar feit doodslag gepleegd om de uitvoering van dat feit voor te bereiden of te vergemakkelijken of om de kans op betrapping te verkleinen. Dit is bijvoorbeeld het geval wanneer tijdens een gewapende overval iemand doodgeschoten wordt. Gekwalificeerde doodslag wordt als verzwarend feit gezien en daarom extra bestraft.

sparkler_dynamo | 03-05-12 | 13:18

@Bertus Betonsloper | 03-05-12 | 12:26
Ja, eens, maar het 'rare' is 'm juist dat wat je achter de + schrijft al in het wetboek staat. (Rijkswet NL-schap art. 14 lid 2 sub a). Dus, als het gaat om de veiligheid van de staat, kan het wel.
Maar als het gaat om de veiligheid van (oorspronkelijke) burgers, die bedreigt wordt door massaal toenemend racistische geweld door (nieuwe) burgers ....?
Nou ja, dan dus niet. Dat vindt ik niet juist.

gaffelbaard | 03-05-12 | 12:45

Het was zeker een pro-deo, oh excuus, een pro-allah advocaat.

Frikanknul | 03-05-12 | 12:43

gaffelbaard | 03-05-12 | 12:19 | Dezelfde + een enkele reis voor degene die weliswaar niet vervalt in criminaliteit, maar wel actief onze rechtsstaat probeert te ondermijnen en islamiseren... op welke manier dan ook.

Bertus Betonsloper | 03-05-12 | 12:26

Slechte keus, de tweedeling in NL zal over een paar maanden een feit zijn.

Uw Verzekeringsadvis | 03-05-12 | 12:23

@Bertus Betonsloper | 03-05-12 | 12:01
O.k, duidelijk. We zien hetzelfde: het racistisch motief. Maar 'wanneer wordt hier iets tegen gedaan wordt?'. En 'hoe/wat wil men ertegen doen?'.
Mijn mening is: 'Eruit, uit NL met die knul en z'n liegende familie'. Nog liever zie ik de Rijksewet Nederlanderschap wordt aangepast. Dit soort lieden zijn de NL-se nationaliteit, en NL-verblijf niet waardig.
Welke oplossingen zie jij?

gaffelbaard | 03-05-12 | 12:19

triest en onbegrijpelijk dat deze man nog advocaat is!
Een afgang voor de nederlandse rechtsstaat.

watsinneneem | 03-05-12 | 12:19

Caveman48 | 03-05-12 | 12:06
.
De moord is dan ook niet 'zomaar' begaan. Jij en ik, onze maatschappij is er schuldig aan dat deze arme, zwaar gediscrimineerde jongens, deze slachtoffers van die door allah zo vervloekte westerse maatschappij tot hun daden zijn gekomen. En dan mag het wel van allah; als ze maar, hardop of in zichzelf, allahu-akbar hebben geroepen toen ze de juwelier doodschoten natuurlijk, want anders kan Failzel moeilijk hardmaken dat je in naam van allah de 'barmhartig' en 'genadevolle' aan het moorden sloeg...

Bertus Betonsloper | 03-05-12 | 12:17

Mohammed Enait tegen Verdonk mist in de epische compilatie:
"U heeft een verstoorde geestesprofiel"

Wilhelm Tell | 03-05-12 | 12:11

@BB: zo erg is het nog net niet, BB. Zomaar moorden is zelfs in de haarbaardenwet niet toegestaan.

Caveman48 | 03-05-12 | 12:06

Taalkunstenarij 2.0
Wat een held. Dat we nog veel van hem mogen horen. Goed nieuws dit.

Wilhelm Tell | 03-05-12 | 12:05

Die freak herkent de rechtbank niet maar is wel advocaat, wat betekent dat hij advocatuur heeft gestudeerd voor/van een rechtbank/-staat die hij niet erkent. Huhhhh?!?!?

Drs. D. | 03-05-12 | 12:03

Caveman48 | 03-05-12 | 12:00
.
Een kaffir mag je beroven en doden van allah, beste Caveman van 48. Als relifundi Enait consequent is zal hij voor vrijspraak gaan.

Bertus Betonsloper | 03-05-12 | 12:03

@gaffelbaard
.
Helemaal correct. Er is een racistisch motief bij vrijwel alle criminaliteit gepleegd door islamieten: statistisch gezien is het slachtoffer zelden een moslim. Met de keuze van deze negentienjarige kansloze klomp criminele inteelt voor de geflipte, ultra mohammedaanse vetklep Enait als zijn advocaat onderstreept de verdachte slechts zijn racistische motieven.

Bertus Betonsloper | 03-05-12 | 12:01

Als relifundi Enait consequent is zal hij zich, in lijn met de sharia, beseffen dat de voorgeschreven straf voor de diefstal amputatie van een hand zou moeten zijn, en dat de moord bestraft dient te worden met ofwel de dood ofwel een geldelijke vergoeding aan de nabestaanden die vervolgens beslissen of ze willen vergeven. Zo niet dan volgt toch nog de doodstraf.

Caveman48 | 03-05-12 | 12:00

Enait kies je niet per ongeluk, omdat 'ie die dag op de piketlijst stond. Criminelen, die die soort in het oog springende misdaden begaan, kunnen de beste strafpleiters uitzoeken. Waarom? Omdat deze zaak straks heel veel publiciteit gaat opleveren. En iedere strafpleiter weet; publiciteit = kassa.

Libertinowitz | 03-05-12 | 11:58

oom goofertt | 03-05-12 | 11:42
Dat varken zal de boel middels een kort geding klaren en dan zit je zonder varken.

Shareholder II | 03-05-12 | 11:48

Dat hoofd van die vent. Is dat inteelt ?

Dr.Phlox | 03-05-12 | 11:45

@Tarmac | 03-05-12 | 09:39 | + 3 -
Het was geen 'simpele roofmoord'.
Het is een 'racistische roofmoord'.

gaffelbaard | 03-05-12 | 11:45

op de rug van een varken binden en door de straten van Den Haag jagen,dat zal ze leren!

oom goofertt | 03-05-12 | 11:42

ik had Plasman verwacht eigenlijk.. die was de media verdediging gisteren al begonnen bij P & W.. maar dat moslimgekkie bij P & W is wellicht leukere TV straks.

(c)ZWITSUL | 03-05-12 | 11:35

De raadsman is niet willekeurig uitgekozen; het is een islamitische advocaat.
Het slachtoffer was ook niet willekeurig uitgekozen; het was een nederlandse juwelier.

Enait kies je niet 'zo-maar'. Wie kiest voor Enait, bekent schuld aan het racistisch element van deze laffe roofmoord.

gaffelbaard | 03-05-12 | 11:34

Jammer dat deze (geestelijk) minder valide nog niet "voorgoed met pensioen" gegaan is.

JohnDee | 03-05-12 | 11:33

Goedemorgen Edelachtbare. Eeh nee, ik sta niet voor u op. Luister, die juwelier was een westerse imperialist, dus het was een terechte poging hem van zijn onterecht verkregen rijkdommen te ontdoen. Bovendien kregen deze kansenjongeren van de westerse maatschappij geen enkele kans om op gemakkelijke wijze een inkomen te verwerven. Ze werden zelfs van hun kansen beroofd door ze publiekelijk via de media op te sporen. I.v.m. onze schaamtecultuur eisen wij daarom onmiddellijke invrijheidstelling.

kaskoeskielewan | 03-05-12 | 11:30

bloedhekel aan die kerel, hier mee-vreten profiteren en ondertussen ons land zwart maken hj discrimineert gewoon autochtonen in feite, opdonderstralen met die haatbaard

gelachewoar | 03-05-12 | 11:27

Pakken ze die familie ook gelijk even flink bij de kladden?

Slappehap | 03-05-12 | 11:14

De strategie van Enait blablamachallasasmageilis:
Hij brengt zijn assistentes( tsjechiese pornosterretjes)
mee, die op een dusdanige manier gaan zitten dat de rechter indien hij moet op staan aan de tafel blijft haken!
Hij zal getuigen onder ede willen horen, dwz de koran moet er bij ( arabische versie) en een beeedigde tolk
Verder zal hij bezwaar maken vanwege het feit dat op de kapstok geen hoedenplank zat om zijn petje op te leggen
Handen schudden hoeft niet, want niemand zal hem feliciteren omdat hij het voor elkaar heeft gekregen de beiden veroordeelt te krijgen tot 25+ tbs.

the wanderer | 03-05-12 | 11:13

@Kaas de Vies | 03-05-12 | 10:51;
Die kaart kan getrokken worden, evenals de "media-aandachtskaart".
Maar houd niet in dat die kaart altijd werkt.
De moord moord op Theo van Gogh gaf nog veel meer media aandacht.
En stond ook met zijn volle smoelwerk in alle kranten.
Toch kreeg ie gewoon levenslang.

Mij lijkt het het beste om eerst maar de rechtzaak af te wachten, in plaats van de onderbuik te laten borrelen.

Tarmac | 03-05-12 | 11:09

-weggejorist-

hansvanvoren | 03-05-12 | 11:04

Geert trok vanmorgen maar weer es een flesje sjampoepel open.

LJBrinkhorst | 03-05-12 | 11:03

Kunnen we ze niet allemaal terugsturen naar het land van herkomst, die haatbaard van een advocaat erbij? En dan die twee schoften daar stenigen. Lijkt me een strak plan!

Pearlyan | 03-05-12 | 11:02

@Barbertjehangt | 03-05-12 | 10:39;
Bijna goed!!!
Hij had een 'taakstraf' van 18 maanden cel, waarvan 6 maanden cel voorwaardelijk.
Eigenlijk vrij normaal na een dodelijk ongeval zoals deze. Hetgeen wat het zwaarste woog, was dat ie na het ongeval was doorgereden.
De ophef was echter dat hij 6 weken eerder werd vrijgelaten voor een re-integratieprogramma.
Maar het klopt, het was een moslim (denk ik).
Voortaan toch maar eerst even Google gebruiken voordat je onzin gaat plempen?

Tarmac | 03-05-12 | 11:00

Tarmac | 03-05-12 | 10:43
Is dit eigenlijk wel een roofmoord? Is er destijds iets buitgemaakt? Vormfout. Vrijspraak. Next case.

Shareholder II | 03-05-12 | 10:53

geje2 | 03-05-12 | 10:42 | + 0 -
Komt u vaak advocaten tegen in strafzaken die niet in de slachtoffer rol zitten??

denk.toch.eens.na | 03-05-12 | 10:51

roofmoord en dan een "gelovige" advocaat nemen, die jongens goedverdoeme 19 jaar en dan al... gewoon geschift, komt wel een psychologisch rapportje uit rollen, iets met moeilijke jeugd en de aansluiting niet kunnen vinden. ze hebben niet op film laten zien hoe de juwelier afgeknalt wordt want dat zou wel te gruwelijk voor de ogen zijn. ik hoop dat ze levenslang krijgen ook al zijn ze zo jong. gewoon de sleutel weggooien.

9-buts | 03-05-12 | 10:51

@Tarmac | 03-05-12 | 10:43 | + 0 -
Ok, je hebt gelijk.

Maar we zijn het er allebei mee eens dat die kaart nu blijbkaar wel in het spel zit. Helaas.

Kaas de Vies | 03-05-12 | 10:51

De Telegraaf trekt voorbarige conclusie en GS huppelt er zoals gewoonlijk weer braaf achteraan. Het is heel goed mogelijk dat porno-advocaat en beroepsdebiel Enait toevallig piketdienst had, en daarom is opgetrommeld om B bij te staan bij het (eerste) politieverhoor. Enfin, we wachten af.

Jaap Knasterhuis | 03-05-12 | 10:47

@Kaas de Vies | 03-05-12 | 10:20;
Omdat de "schaamtecultuurtroefkaart" (mooi woord!) destijds werd gespeelt na het dodelijke ongeval van Floor van der Wal.
Nu vinden er dagelijks dodelijke ongevallen in Nederland plaats, maar deze werd ruim in de media uitgemeten.
Dat gaf gewoon de ruimte voor de advocaat die troefkaart te gebruiken.
Ben ik het ook niet mee eens, maar dat terzijde.

Je kan echter een verkeersongeval niet vergelijken met een roofmoord.
Als een advocaat in dit geval daarmee zou beginnen, pareert een rechter met een eenvoudig:
"Die schaamte hebben ze over zichzelf heengeroepen".

Tarmac | 03-05-12 | 10:43

Mohammed Failzel Huillie Enait zit altijd in de slachtofferrol. Slachtoffer van de Blanken, van de Nederlanders, van de Christenen. Mooi zo, een dader is er niet maar alleen een slachtoffer. Ik hoop dat hij eens de verkeerde tegenkomt.

geje2 | 03-05-12 | 10:42

Ik vrees dat de rovers er met een minimale straf van af komen. Kortgeleden kreeg een moslim toch ook bijna geen straf voor het doodrijden va een meisje? De eis was een taakstraf of zo en de dader was al genoeg gestraft vanwege zijn 'schaamtecultuur'.
Verder was het slachtoffer een Nederlander en de daders moslims.
Wat moeten we eingelijk met dit tuig in ons land?

Barbertjehangt | 03-05-12 | 10:39

Zou een rechter kunnen denken : "Ook wel zielig dat je zo'n advocaat hebt".
En daarom strafvermindering overweegt?

artie | 03-05-12 | 10:38

Islamitische advocaat dan ook een islamitische straf.

Grolo | 03-05-12 | 10:37

Mongool.

Warhoofd | 03-05-12 | 10:36

Hoe is die Griezelola eigenlijk in Georgie gekomen? Gemiddelde taxi weigert vermoedelijk ritjes van 4316 km. Iemand de passagierslijsten naar Tblisi ooit gecheckt?

Waarom dachten 40 rechercheurs aan Belgie?? Had Thijs Römer de lead?

de Voorzittert | 03-05-12 | 10:35

bello | 03-05-12 | 10:12 | + 1 -
Iedereen hier kent Enait alleen van de tv rechtszaken, maar vergeet dat hij daarnaast gewoon een strafrecht advocaat is die de verdediging geeft die de verdachte wil.
Een verdachte is verantwoordelijk voor de strategie van zijn advocaat en krijgt de strategie die hij wil.

denk.toch.eens.na | 03-05-12 | 10:30

@Betweetert | 03-05-12 | 10:20 | + 0 -
Nooit gestopt.

Het is trouwens Kaas, niet Klaas. Anders raden ze te snel mijn identiteit.

Kaas de Vies | 03-05-12 | 10:30

De juwelier is natuurlijk de schuldige. Als hij moslim was geweest dan hadden ze 'm niet overvallen. Eigen schuld dus vrijspraak.

KingBee | 03-05-12 | 10:29

Alles leuk en aardig, maar gaat Enait nou weer een aantal fapbare hoeren naar voren schuiven of niet?

*met broek op den enkels rechtzaak gaat volgen*

dlseth_ | 03-05-12 | 10:28

Betweetert | 03-05-12 | 10:13
Doch, goden en cliché meninkjes over goden daargelaten, de grondwet en het strafrecht blijven onverminderd duidelijk ende van kracht :-) Deze knapen gaan lang brommen.

Shareholder II | 03-05-12 | 10:28

Kaas de Vies | 03-05-12 | 10:18

Begin je al te kwijlen dan Klaas? :-)

Betweetert | 03-05-12 | 10:20

@Tarmac | 03-05-12 | 10:18 | + 0 -
Hoezo is dat appels met peren.

Die schaamtecultuur die is er wel of niet, en die wordt wel of niet gebruikt als strafvermindering.

Anders is het totale willekeur geweest van mijnheer de rechter.

Kaas de Vies | 03-05-12 | 10:20

@happysolo | 03-05-12 | 10:04 | + 1 -
Nee hij heeft geen punt.

even diep in mijn geheugen graven. Het Ambulance-arrest.
Kan iemand mijn onderbuik pavlov reactie bevestigen of ontkrahten?

Kaas de Vies | 03-05-12 | 10:18

@eerstneukendanpraten | 03-05-12 | 09:52;
@eerstneukendanpraten | 03-05-12 | 09:59;
Den dat allemaal wel mee zal vallen.

Ten eerste zijn hun beelden en namen vrij snel vrijgegeven in verband met de opsporing.
Niet met het doel ze aan de schandpaal te nagelen.
Dat dat heeft geholpen blijkt wel uit het feit dat ze nu vastzitten, terwijl er al ééntje in Georgië zat.

Ten tweede is het onzin om de schaamtecultuur erbij te halen.
Dat had betrekking op een verkeersongeval en niet op een roofmoord.
Is dus totaal appels met peren en dat weet een rechter gelukkig ook.

Maar ben het wel eens met de de Voorzittert | 03-05-12 | 09:54.
Met de juiste advocaat hadden ze in ieder geval nog een kansje er IETS beter af te komen.
Maar zo'n Eniat kan altijd maar uit één vaatje tappen en zal daarmee de rechters alleen maar gaan ergeren.
Wat dat betreft hadden ze geen betere advocaat kunnen kiezen *gniffel gniffel*.

Tarmac | 03-05-12 | 10:18

Nu nog hopen dat de ander voor Micha Kat en/of Jeroen de Kreek gaat

T. Grimbek | 03-05-12 | 10:16

GeenStijl +1 voor foto. Ik vond zijn hoofd al zo raar, later zag ik pas waar de vorm op lijkt.

Boeriboerivogel | 03-05-12 | 10:14

Kingeef1975 | 03-05-12 | 09:42 |

Je neemt me de woorden uit de mond. Een groter bewijs dat er geen absolute god zou bestaan is haast niet denkbaar. Je bent volgens mij je eigen god, how about that? Omdat je met denken zelf bepaalt welke keuzes je maakt in je leven op dingen die voorbij komen. Dat doet god niet, dat doe je zelf. Of niet..... Dat kan ook.

Betweetert | 03-05-12 | 10:13

Met het doodschieten op camera vast gelegd, denk ik niet dat het heel veel uitmaakt welke advocaat je neemt, want de schuldvraag zal niet het issue zijn. Het wordt vast een groot politiek-religieus circus. De media staan klaar om te komen smullen. Niemand kijkt naar het slachtoffers want we zijn hier in Nederland. We gaan even lachen om wat debielen. En daarna poppetje gezien kastje dicht. Dan is het weer tijd voor de volgende schrijnende zaak.

Shareholder II | 03-05-12 | 10:13

Net wakker... Ik snap het niet, Enait ís toch de straf? Niet? Of komt er nog een proces?

Ja nee, geen mening | 03-05-12 | 10:12

Moet je gewoon debiel zijn om je door Enait te laten ' verdedigen'. Die vent is gek en iedere rechter in NL weet dat.

bello | 03-05-12 | 10:12

Laten we een herdenking houden voor de juwelier en de moordenaar. Als mij de afgelopen dagen een ding duidelijk is geworden, is dat je geen onderscheid mag maken tussen dader en slachtoffer. Het is een grijs gebied. Misschien was de dader bovendien wel anti-communist en was hij dus eigenlijk veel beter dan de juwelier. Waarschijnlijk was die laatste overigens een jood en die moeten hoe dan ook eens ophouden met aandacht trekken.

Der Icebear | 03-05-12 | 10:09

@Air van Boven Dorens | 03-05-12 | 09:58
Dat zal dan wel linea recta wraking worden

T. Grimbek | 03-05-12 | 10:07

Wat een dom volk is het ook.
Enkel voor een advocaat kiezen omdat hij mohammed heet. Het is immers duidelijk niet de beste keus.

Repetitive Beats | 03-05-12 | 10:06

Het geld was op van Ziya Borukcu? aangezien hij gaat voor een advocaat van 5 euro per uur

T. Grimbek | 03-05-12 | 10:06

Als het OM zijn recht net zo recht houd als bij de Amsterdamse zedenzaak,
dan moet ik nog eens zien dat dit met een sisser gaat aflopen voor dat tuig.
Net zoals bij die zedenzaak ligt alles op straat en dat ligt niet aan de media
daar hebben zelf voor gezorgd door de hoofdrol in hun eigen misdaad video
te spelen. Al het wettige en overtuigende bewijs is minutieus vast gelegd.
Ongetwijfeld zal Enait met het vingertje naar onze blauwe vrienden wijzen,
en hun door laks handelen het overlijden van de juwelier in de schoenen
proberen te schuiven, het wachten is nu op het NFI rapport, ander heeft die
Enait namelijk wel een punt...

happysolo | 03-05-12 | 10:04

de Voorzittert | 03-05-12 | 09:54 | + 0 -

Oh god ja, dan krijg je dat gezeur weer. In hun schaamtecultuur is het natuurlij usance altijd de ander de schuld te geven...

eerstneukendanpraten | 03-05-12 | 09:59

Met zo een advocaat lukt het je mogelijk nog wel on de doodstraf te krijgen. Dus goed plan lijkt me

kattenfluisteraar | 03-05-12 | 09:59

Nu maar hopen dat we een vrouwelijke rechter krijgen...

Air van Boven Dorens | 03-05-12 | 09:58

Die Geörgiër moet dus straks 20 uur schoffelen en krijgt 10M toe, Ziya gaat voor levenslang+TBS. Maar wel 100% halal.

Guido | 03-05-12 | 09:54

Weet niet wie binnen de familie Borukcu de PR doet, maar dit lijkt me niet bepaald een Kay vd Linde zet...

Spong, Moszkowics en de Ankertjes hadden elkaar de tent uitgevochten voor deze publiciteitsgeile pro deo wie-deed-de-trekker-overhaal-zaak. Goed voor zeker 10x Pauw en Witteman en Nieuwsuur.

de Voorzittert | 03-05-12 | 09:54

Kijk, dat verdiend die knul, Enait als advocaat. Nu moet de straf wel redelijk hoog uitpakken (toch?)

Alcoholic | 03-05-12 | 09:53

zeg maar jansen | 03-05-12 | 08:36 | + 20 -

Bij WNL vanmorgen werd nog gesproken over het feit dat zij strafvermindering zouden krijgen i.v.m. alle exposure...

eerstneukendanpraten | 03-05-12 | 09:52

Dat geneuzel over de geschonden privacy gaat ook nergens over.
Zometeen gaan ze nog geld eisen omdat hun portretrecht is geschonden.

Strappin Young Lad | 03-05-12 | 09:50

Woestijnhandelaar? Pedofiele woestijnpiraat bedoel je, toch?

ZKH EénOog | 03-05-12 | 09:48

Alle rechters vrouwen, griffier vrouw, offieren van justitie vrouw........ etc.leuk voor Enait die ozo vrouw vriendelijk is.

LostSandWich | 03-05-12 | 09:42

Allah heeft wel hele aparte trawanten en dito gevoel voor humor.

Kingeef1975 | 03-05-12 | 09:42

@Tarmac | 03-05-12 | 09:39 | + 0 -
Ja als je het zo bekijkt heb ik ook medelijden met de rechters en de OvJ.

Kaas de Vies | 03-05-12 | 09:40

Ah, meneer wil graag levenslang hebben?

Kingeef1975 | 03-05-12 | 09:39

Maar ben ik nou de enige die medelijden heeft met de rechter?
Krijgt eigenlijk een vrij simpele rechtzaak voor zijn kiezen.
En iedereen kan wel roeptoeteren over 40 uur schoffelen, dat is totale onzin.
Twee recente uitspraken:

www.telegraaf.nl/binnenland/12047005/_...
www.telegraaf.nl/binnenland/11997082/_...

Ik weet wel dat de gemiddelde reaguurder dit liever niet ziet en er maar vanuit gaat dat de max. straf in Nederland 240 uur schoffelen is, maar alla.

Dus die erchter denkt: Appeltje, eitje.
Simpele roofmoord, geen verzachtende omstandigheden, bewijzen zelfs op beeld. Wat wil je nog meer?
En dan ziet ie wie de advocaat is. Slapeloze nachten!
Kijk, wij kunnen volstaan met een samenvatting van alles wat die Enait uitkraamt.
Ik vind dat altijd een soort slapstick. Kan je ook naar blijven kijken en elke keer er weer om schaterlachen.
Maar die rechter moet daar weken, zo niet maanden naar luisteren, uren per dag!
Dat gun je geen enkele rechter, zelfs al stemt ie D66.

Tarmac | 03-05-12 | 09:39

Weten we in iedergeval dat het een verloren zaak gaat worden voor de dader...

naatholweg | 03-05-12 | 09:38

Waarom Enait? Gaan ze betogen dat dit een daad uit religieuze overwegingen was?

Doldwaas | 03-05-12 | 09:32

@Hölzenbein | 03-05-12 | 09:29
Oeps!
Ik ben niet scherp vandaag....

necrosis | 03-05-12 | 09:32

Beter deze clowneske ongeloofwaardige sharialikker dan een echte advocaat. Met Anker en Anker is de kans op strafvermindering veel groter. Ik stel voor deze haatbaardraadsman (7xa) te subsidiëren zodat hij maar veel bontkraagjes een slechte verdediging mag geven.

Bergverzet | 03-05-12 | 09:29

+1000 voor de pica!

necrosis | 03-05-12 | 09:29

@necrosis | 03-05-12 | 09:24

Georgië. Overwegend gristelijk.

Hölzenbein | 03-05-12 | 09:29

Dit is dan ook zo ongeveer het ergste wat de nabestaanden nog kon overkomen....

MisterMossel | 03-05-12 | 09:28

Enait is alleen maar handig voor het proces! Die man heeft dagelijks een puzzelwoordenboek bij de hand om een synoniem op te zoeken voor elk woord dat over zijn lippen komt.

Vloberto | 03-05-12 | 09:27

Ik hoop dat de rechter een vrouw is en dat Mohammed Lutser Enait haar weigert de hand te schudden. Dat kan de strafmaatvoor die juweliervermoordende etterbak alleen maar ten goede komen.

Magnum Force | 03-05-12 | 09:27

Nou mooi zo. Kat in 't bakkie voor het OM.

subsidistan | 03-05-12 | 09:26

Als Osama in zee kan verdwijnen......

borderliner | 03-05-12 | 09:24

@frickY | 03-05-12 | 09:20
Sinds wanneer is Oekraïne een overwegend moslim-land?
Kijk nog een goed naar het hoofd van Sandro, denk er blond haar en blauwe ogen bij, en voila....

necrosis | 03-05-12 | 09:24

Sowieso tenenkrommend dat figuren als Enait vrij in NL mogen rondlopen. Flikker die malloot het land uit en laat die 2 laffe moordenaars nooit meer vrij.
Het hoeft allemaal niet zo moeilijk te zijn.

P. Pantoffel | 03-05-12 | 09:24

Dit land is gek. We gaan toch niet toestaan dat roofmoordenaars binnen enkele dagen semi-slachtoffers worden.
Als we dat wel toestaan verdienen we ook niet beter.

de Bree | 03-05-12 | 09:23

Een advocaat met zulke geile secretaresses op kantoor, ik zou het als 19 jarige dan ook wel weten!

Harry Turtle | 03-05-12 | 09:22

Dan weet je ook direct wat het standpunt is van de dader; schuilen achter de Islam?

frickY | 03-05-12 | 09:20

Dankzij Enait kan je tenminste plaatsnemen in het gediscrimineerdenbankje.

klabanus ten Haave | 03-05-12 | 09:16

Wees blij dat die gast die advocaat heeft. Dat scheelt in zijn straf, die wordt zo alleen maar hoger.

Koos Knak | 03-05-12 | 09:15

@Betweetert | 03-05-12 | 09:08
Verdachten hebben het meest waardevolle recht aan een ander ontzegd, het recht om te leven.
Dus mogen die advocaten lekker op de bodem van de Noordzee gaan zitten mekkeren over recht op privacy!
Ik hoop echt dat ze levenslang krijgen!

necrosis | 03-05-12 | 09:15

@ Parsons | 03-05-12 | 08:50
Ik voel wel een Wilders aan komen. Zo van: schuld van Wilders, demoniseren, geen andere keuze dan stelen.

BeunDeHaas | 03-05-12 | 09:13

-Enait zal er wel weer een Zionistisch complot in zien, in scène gezet door een inmiddels terecht geëxecuteerde resptecploze goudhandelaar annex Wilders-aanhanger-.

Nee, ik schrijf het gewoon niet op. Ik doe het niet.

Reinaert | 03-05-12 | 09:13

www.volkskrant.nl/vk/nl/6177/Malou-van... , de jongens zijn slachtoffer. Hopelijk zorgt Enait dat ze voldoende begeleiding krijgen om nog iets van hun leven te maken. Die publiciteit is ook erg voor de familie die van niets wist, ook niet waar ze zaten. ("De 19-jarige Sandro Grigolia werd het te heet onder de voeten en meldde zich gisteravond samen met enkele familieleden bij de Nederlandse ambassade in zijn Georgische geboortestad Tbilisi, waar hij naartoe was gevlucht.")

WildPlassert | 03-05-12 | 09:13

@Den Meester
Verder gaat het wel goed met je?

McSnor | 03-05-12 | 09:13

Johnny Quid +1

Prof. Dr von Fotze | 03-05-12 | 09:12

De mythische phoenix zal weldra herrijzen uit zijn as opdat handenschudden en respect tonen richting Westerse mogendheden tot een ver en grijs verleden behoort.

Ofzoiets. Toch Enait?

Ashtrey | 03-05-12 | 09:10

Die knaapies hebben ons al een hoop geld gekost. En dat gaat de komende jaren nog veel meer worden. Dit in tegenstelling met weduwe Strattman.

Schaamharing | 03-05-12 | 09:10

(Enait modus on) Luister.. meneer de rechter, die juwelier heeft het gewoon uitgelokt toch?
Die legt zomaar juwelen in de toonbank, dus dan moet je niet gek opkijken als deze arme jongens zich niet kunnen bedwingen. Dit is dus gewoon uitlokking! (Enait modus off)

En de rechter ziet daarom wel verzachtende omstandigheden.
Let maar op!

deraderendraaien | 03-05-12 | 09:09

Die advocaat zal de zaak gaan spinnen. Feiten verdraaien en liegen, net zo lang tot er rellen uitbreken in de kansenwijken.

rara | 03-05-12 | 09:08

Enait? Wie is die kudtjanus?Het land uitflikkeren!!!!!!!!!!!!!

kweetitwel | 03-05-12 | 09:08

@Hölzenbein | 03-05-12 | 09:02
Als ik nog eens voor de rechter moet verschijnen , heb ik zelfs jou liever als advocaat, dan die haatbaard.
Kan je nagaan....

necrosis | 03-05-12 | 09:07

Alles is fop.
Fop-advocaat,Fop-overvallers behalve het slachtoffer,die is wel echt.

Vroomshoopmafia | 03-05-12 | 09:07

@Kaas de Vies | 03-05-12 | 08:58
trololo doen is toch iets heel anders dan troeptoeteren?

Den Meester | 03-05-12 | 09:06

@Parsons | 03-05-12 | 08:50
-
Niet om de anti-held te spelen, maar waar haal jij de wijsheid vandaan dat beiden - en zeker de Georgiër - praktiserende moslims waren?

The Dominator | 03-05-12 | 09:05

Laten we er in deze moeilijke tijden ook eens bij stilstaan hoe dankbaar we de boven ons gestelden moeten zijn voor al die culturele verrijking die zij ons hebben gebracht, zelfs tot in de rechtszaal.
Dat mag ook wel eens gezegd worden.

vetkleppert | 03-05-12 | 09:04

@avitas | 03-05-12 | 08:43
De Sharia kent de doodstraf voor dit soort gevallen, als de nabestaanden van het slachtoffer dat willen. Maar: het slachtoffer was niet islamitisch, dus kan er worden volstaan met het betalen van een afkoopsom.

rara | 03-05-12 | 09:03

Als je van alle advocaten die Nederland rijk is, Enait uitkiest, dan denk ik dat ze gaan voor volledig ontoerekeningsvatbaar.

Tarmac | 03-05-12 | 09:03

@Slome Duikelaar | 03-05-12 | 09:01

Zal ik er eens een inkoppen? Hij was geen slome duikelaar.

Hölzenbein | 03-05-12 | 09:02

Vraag mij af hoe deze man door de rechtenstudie is gekomen. Gevalletje van positieve discriminatie? Net iets te weinig punten voor een voldoende, maar vanwege de huidskleur toch maar een zes?

Slome Duikelaar | 03-05-12 | 09:01

Verrek... Zie ik nou een bloksnorretje bij Mohammed Faizel Ali bin Jablabla?

Hölzenbein | 03-05-12 | 09:00

Ben benieuwd hoe hij dit weer gaat verdedigen namens de heilige profeet Moestahallala Blabla Gorgell Mohammed

First Contact | 03-05-12 | 08:59

@Den Meester | 03-05-12 | 08:57 | + 0 -
Ben je weer aan het roeptoeteren?

Kaas de Vies | 03-05-12 | 08:58

Nou Enait gaat natuurlijk vrijspraak spraak eisen, het slachtoffer is geen moslim maar slechts een dhimmi.

mallepietjenie | 03-05-12 | 08:58

@hackeraki | 03-05-12 | 08:43 | + 1 -
Nee als er wijn op tafel staat is het een diner.

Kaas de Vies | 03-05-12 | 08:58

@McSnor | 03-05-12 | 08:55
Je bedoelt dat je maandelijks belachelijk gemaakt wordt op geenstijl? Als je met dit soort plempsels komt, lukt dat zo ook wel

Den Meester | 03-05-12 | 08:57

" Het is illustratief geweest voor de vrees van justitie en de recherche dat ze zouden verdwijnen naar een ver buitenland. ” aldus de advocaat van een van de moordenaars. Gelukkig doet het CDA weer mee met het in stand houden van een vluchtroute voor allochtonen, die maar heel soms crimineel zijn. ( www.elsevier.nl/web/Nieuws/Politiek/33... )

WildPlassert | 03-05-12 | 08:57

Sandro krijgt alle schuld in de schoenen geschoven, dat was de ongelovige hond die de onschuldige vrome Ziya heeft beeinvloed, plus nog heel veel onzin uit het sprookjesboek der sprookjesboeken.

LostSandWich | 03-05-12 | 08:57

die man heeft verbale diarree en zegt ook nog `s niks, da`s pas knap zeg !

basberger | 03-05-12 | 08:56

Ik overweeg om mijn baard te laten staan en een jurk aan te trekken. Daarna bekeer ik me ot de islam en laat ik mij als advocaat registreren. Op die manier bereik je in Nederland als autochtone inwoner tenminste nog iets.

McSnor | 03-05-12 | 08:55

Soort zoekt soort?
Mag ik dat zeggen? Ja dat mag ik zeggen.

Kaas de Vies | 03-05-12 | 08:54

@Reinaert | 03-05-12 | 08:47
Inderdaad. Behoorlijk ongepast om je tijdens een moordzaak de broekhoest te grinniken om die maffe muts.

vetkleppert | 03-05-12 | 08:51

Je kan zoveel zeiken op de Amerikanen wat men wil, maar ik had graag gezien dat wij hun strafmaten zouden overnemen. Deze gasten zijn voor hun 25e zeker vrij, terwijl ze een fccin moord gepleegd hebben. Kan alleen in een compleet doorgeslagen land als Nederland.

MichelDenHaag | 03-05-12 | 08:51

Volgens mij weet ik al welk slag argumenten er gaat worden aangedragen...

The Dominator | 03-05-12 | 08:50

@BeunDeHaas | 03-05-12 | 08:47
Politiek valt nog te bezien, maar zo ver ik weet was de juwelier een infidel, dus dat lijkt me een uitstekende inzet voor het verweer. In de koran staat immers dat die verplicht afgeslacht moeten worden. De heren konden niet anders. Het was hun goddelijke plicht.

Parsons | 03-05-12 | 08:50

Dat wordt weer vrijspraak wegens discrimminatie (of zoiets). Rechters durven de moslimduivel toch niet in het ongelijk te stellen, bank om beschuldigd te worden van discrimminatie.

De begrippen: respect, discrimminatie, racisme worden juist door dat soort lieden gebruikt om onschuld aan te tonen.

grote haas | 03-05-12 | 08:48

Hahaha, deze fallus is één grote grap. Onbegrijpelijk dat hij nog niet geschorst is als advocaat.

gristen | 03-05-12 | 08:48

@vetkleppert | 03-05-12 | 08:45

Mohammed Faizel Ali bin Mohammed Racheed bin Mohammed Karamullah bin Mohammed Enait is inderdaad wél de schrik van iedere griffier, daar heb je een punt.

Waarschijnlijk ook van iedere rechter want hoe hou je in Godsnaam je gezicht in de plooi als die hakkelaar voor je neus staat te 'pleiten'.

Reinaert | 03-05-12 | 08:47

Ach, valt er in deze trieste zaak straks nog wel wat te lachen. Ik ben benieuwd naar zijn eerste actie. Zal hij toch opstaan? Of gaat hij meteen straight to the point en maakt er een politiek proces van?

BeunDeHaas | 03-05-12 | 08:47

Dat wordt levenslang. Minimaal..

Superior Bastard | 03-05-12 | 08:46

Enait zal die eliteracisten van het hof wel eventjes contrahegemoniseren.

vetkleppert | 03-05-12 | 08:45

En waar betalen deze *kuch* heren dat allemaal van?

Banana-Hollandia | 03-05-12 | 08:43

hoe zouden die ventjes volgens de sharia berecht moeten worden dan? 300 stokslagen en een hand eraf?

ik stem voor!:)

avitas | 03-05-12 | 08:43

P&W gaan nu al in op de eisen van Haatbaard voor een volledige uitzending gewijd aan de "zaak rond de Haagse juweliersmoord": geen vrouwelijke gasten aan tafel, geen wijn aan tafel, hoofd tafel gericht naar Mecca, geen vragen over relatie client met islam.

hackeraki | 03-05-12 | 08:43

Prima zaak,was al bang dat ze een echte advocaat zouden krijgen.

kees2 | 03-05-12 | 08:43

Als het niet zo erg was, zou het om te lachen zijn...

Twerb | 03-05-12 | 08:42

Mijn goede 'vriend' Mohammed Faizel Ali bin Mohammed Racheed bin Mohammed Karamullah bin Mohammed Enait. Je verwacht 't niet hè. Opgeklopte clown.

Reinaert | 03-05-12 | 08:42

Dat wordt lachen

Bokito ergo sum | 03-05-12 | 08:41

De campagne van Greet komt vroeg op gang.

GezondVerstand | 03-05-12 | 08:41

Deze advocaat is al de eerste straf die dit tuig krijgt.

Troost J.E. | 03-05-12 | 08:40

Soort zoekt soort. Ies multikul.

Jan Passant mk2 | 03-05-12 | 08:40

Ja, prima toch?

Krijgt het proces toch nog een grappig tintje.

Had ik niet verwacht in dit drama.

Parsons | 03-05-12 | 08:38

Mocht altijd lachen om die vent. Semi-intellectueel ouwehoeren met zoveel mogelijk moeilijke woorden out of context en de moslim gemeenschap maar klappen en trots zijn. LOL.

Daff | 03-05-12 | 08:38

Dat wordt weer lachen om redenaties zo krom dat waarschijnlijk zelf niet meer weet waar het over gaat maar uiteindelijk is het de schuld van Wilders.

Zure Boer | 03-05-12 | 08:37

Dat worden weer heerlijke stukjes op GeenStijl en gezellige uitzendingen straks bij P&W met deze Mr.Haatbaard. Deze Clown kon kennelijk weer wat publiciteit gebruiken. Jammer dat ze niet versneld Court TV kunnen doorvoeren.

Fopspeen | 03-05-12 | 08:37

Nou ja, ze hadden ook een echt goeie advocaat kunnen nemen.

Nu zit een veroordeling er gewoon in.

zeg maar jansen | 03-05-12 | 08:36

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken