Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Marokkaanse premier pist op Belgische vrouwen

annemieturtelboom.jpgDe Islam is voor vrouwen wat zout is voor naaktslakken. Dat bewijst de Marokkaanse premier Abdelilah Benkirane tijdens zijn staatsbezoek aan België. Daar wist hij zonder schaamte Annemie Turtelboom, de Belgische minister van justitie, tot op het bot te beledigen. Minister Turtelboom ontving samen met minister van buitenlandse zaken Didier Reynders de premier van Marokko, maar Abdelilah adresseerde alleen Didier. Want die heeft ook een piemel en is dus in de ogen van Abdelullo gelijkwaardig. Sterker nog, Benkirane zei dingen als: "u spreekt uitstekend Frans, u had geen tolk mee hoeven nemen.", waarmee hij minister Turtelboom bedoelde. Au. Ondanks correctie sprak Abdelilah alleen met Didier, terwijl Turtelboom nog minder serieus werd genomen dan Balkenende door Bush destijds. Dit incident gebeurde op 11 april. Sinds die tijd klapt België bijna uit elkaar van de politieke rellen, internationale ruzies met Marokko, diplomatieke rellen, een tsunami van teruggetrokken ambassadeurs en massale volksprotesten tegen zoveel smerige vrouwenhaat. O nee, niet. Er gebeurt geen ene fuck. Alles wordt met de mantel der liefde en zachte G bedekt door onze zuiderburen. In België wordt de Marokkaanse premier met zijn onbeschofte, hondsbrutale en vrouwen vernederende mentaliteit als koning behandeld en moet minister Turtelboom haar muil houden om een politiek conflict te voorkomen. Goed voorbeeld naar vrouwen en meisjes in België. Ook uw regering en politieke leiders zeggen: jullie zijn geen konthaar waard als de Grote Meneren aan het praten zijn. Islamitische waanbeelden staan boven respect voor vrouwen in Belgenland, dat kan maar duidelijk zijn voor de Vlaamse en Wallonische vrouwtjes. Hey, Belgenmannen, groei eens een paar testikels en kom op voor uw vrouwen. En Belgische vrouwen, dat geldt ook voor u. Met uw zwichtende natie.

Reaguursels

Inloggen

Wacht eens even,jongens! Lees de achtergrond eens:
" - Akkoord over gedetineerden -
Annemie Turtelboom wou gisteren geen woorden meer vuilmaken aan het incident. Al kookte ze binnenin van woede, wellicht oordeelde ze op het moment zelf dat het sop de kool niet waard was. Sinds kort is er tussen België en Marokko een akkoord dat het mogelijk maakt om Marokkaanse gedetineerden vanuit Belgische gevangenissen over te brengen naar een Marokkaanse cel - als Marokko het daarmee eens is. Turtelboom wou er in Rabat voor zorgen dat die Marokkanen ook effectief worden overgenomen.

De slechtst mogelijke manier om dat gedaan te krijgen, was een rel creëren. En dus verbeet ze haar frustratie."
Kijk, DAT vind ik dan weer wel heel goed, een verdrag dat mocro's in Marokko hun straf moeten gaan uitzitten. DAt is het vermijden van een rel misschien wel waard. Of misschien eerst even wachten tot de handtekeningen op papier staan en dan pas (terecht) gaan flamen met Mrokko.

Worst_kaas_scenario | 29-04-12 | 02:04

Deze Marokkaanse bobo toont geen respect voor vrouwen. Zelfs niet als het om een minister gaat. Goh, wie kan daar nou verbaasd over zijn. Dat komt toch wel vaker voor, in islamitische culturen? Of niet dan? En zo ja wel, dan toch alleen bij hun ongeletterde volksdelen?
Dat die meneer Reynders zijn Marokkaanse onbeschaafde evenknie niet direct tot de orde heeft geroepen, dat laat zien dat Reynders zelf maar moet opzouten.

ljcoster | 28-04-12 | 19:15

Dit soort tutmutsen denkt, dat als wij respect hebben voor hun cultuur, zij automatisch respect hebben voor de onze. Tja, en dan blijkt het ronduit tegen te vallen.

Libertinowitz | 28-04-12 | 08:23

Excuus voor de mitrailleur app "ik post niet, oh ja toch wel" tsunami van reaguursel kopij

hfakker | 28-04-12 | 07:46

-weggejorist-

hfakker | 28-04-12 | 07:43

-weggejorist-

hfakker | 28-04-12 | 07:43

-weggejorist-

hfakker | 28-04-12 | 07:43

Minder schofferend. dan Berlusconi naar Merkel was destijds. Toen stond Duitsland ook niet in vuur en vlam. En hier.... Ja hier is men eenmaal niet zo consequent en al helemaal eloquent noch erudiet.

hfakker | 28-04-12 | 07:43

Als dat varken het bij mijn vrouw had geflikt had ik hem naar de strot gevlogen. En zijn islamitische ballen beurs geschopt.

Dat was het .... | 27-04-12 | 21:53

Ik bedoel, als ze zich als trash wil laten behandelen, wie ben ik dan om dat erg te vinden?

peeppeep | 27-04-12 | 19:59

Ze bekijkt het maar.

peeppeep | 27-04-12 | 19:57

@TM | 27-04-12 | 16:00

Harsens zijn bij die lul ver te zoeken. Inderdaad, ik had precies hetzelfde gedaan. Hem er uitgeflikkerd, de mafketel.

Hölzenbein | 27-04-12 | 18:45

Heeft Wilders al geroeptwitterd?

Hölzenbein | 27-04-12 | 18:42

ik kijk er niet eens meer van op

BozeHenk | 27-04-12 | 18:03

Gewoon ja en amen op alle ideologieën zeggen, Wordt Europa vanzelf iets om weer te ontvluchten.
Prettig weekend.

Replaceable | 27-04-12 | 17:40

Prima, laat ze maar de confrontatie met die dhimmybelgen aangaan; de leipe mocropremier helpt mede het condon sanitair om zeep. Al is de leugen nog zo snel...

Mijnbescheidenmening | 27-04-12 | 17:01

Die Moslims lachen zich helemaal de touw tyfus om het politiek correcte Europa. Hier zijn ze zo bang om vor racist te worden uitgemaakt dat de ander er lustig op los kan discrimineren zonder dat iemand er wat van zegt. Mowgli was opgevoed door wolven en deze meneer kennelijk door varkens.

Fopspeen | 27-04-12 | 16:49

De NOS houdt verstandig haar mond!

Torquemada | 27-04-12 | 16:18

Waar de Islam zijn kop opsteekt breekt de pleuris uit, En nog zeggen dat de 3e wereldoorlog nog niet begonnen is.

Unique-Cougar | 27-04-12 | 16:18

Marokkanen en respect.. tja!!!

bigoks2531 | 27-04-12 | 16:14

Waarom geeft die mevrouw die premier niet gewoon een onbetamelijke knal voor zijn harsens, waarna ze pontificaal de deur uitloopt?

Aan de andere kant; als IK de collega minister van die vrouw zou zijn geweest dan had ik de 'Marokkaanse premier' er subiet uitgeflikkerd. Fuck the consequences.

Maar ja; politiek he?

TM | 27-04-12 | 16:00

Het hier veelgeroemde feminisme loopt kennelijk al dood in marokko. De eerste de beste vrouw, hier een belgische minister (v) laat zich kennelijk voor paal zetten, en ach, het is voor die arme criminelen die hun straf aldaar mogen gaan uitzitten. De vrouwen eisen hier rechten op maar laten het daar aangekomen in marokko maar gaan en zien van hun vrouwenrechten af!

frnas | 27-04-12 | 15:58

Maakt niet uit.
Ik pis op marrokanen inclusief hun koning en cultuur

Balikbayan | 27-04-12 | 15:51

heeeerlijk verwoord dit. maar is toch geen verassing? wie nodigt de duivel nou uit voor een kopje belgenbrouwsel...

LeChaim | 27-04-12 | 15:45

Iets voor eerlijke Hedy d'Ancona (PvdA) die zichzelf als grootste vrouwenrechtenverdediger ziet. Nou ja, behalve dan als het om de Islam gaat. Dan is het oorverdovend stil.

Kamervraag | 27-04-12 | 15:37

Heel goed, laat die onderdane(ige)n maar zien wie er de baas is. Ze krijgen uiteraard wat ze verdienen, dat legt deze man keurig bloot.

jan-achterman | 27-04-12 | 15:30

Ze hadden die vieze corrupte geiteneuker ,die een staat vol armoedzaaiers en analfabeten komt vertegenwoordigen ,gelijk het land uit moeten zetten.

Torquemada | 27-04-12 | 15:23

@ First Contact | 27-04-12 | 14:18 | + 0 -
Het probleem met al die dogma's, of het nou godsdienst is, of politiek, of economie, is dat ze NIET werken. Bijvoorbeeld dat heilig verklaren van die 3% (begrotings) regel, is zooooo absurd en dogmatisch. En wat zijn de reacties op tv dom!!! (zombies?)
.
Afgebakende ideëen werelden, waar iemand scheidsrechter speelt om te bepalen wat en hoe we mogen denken, staan haaks op de "verlichte" geest.
.
Zombievisering van de maatschappij is dan het gevolg.
.
Nederland zit zeker in de gevarenzone.
.
Maar een revolutie kan zomaar opeens gebeuren. George Soros, de grote inmiddels bejaarde financiële speculant, die uit Hongarije komt... en dus weet wat een totalitair systeem is, ziet overeenkomsten tussen de afbrokkeling van de USSR en de EU.
.
Volgens hem zal een gebrek aan geld de boel doen imploderen. En hij kan het weten (!).
.
Dat kan dus best heel snel gebeuren, want de SovjetUnie was ook zomaar opeens weg.
.
Daarom moeten de politici nu snel hun bakens verzetten. Wilders heeft dat goed door. De rest zit nog gevangen in een gedachtenwereld van 10 jaar geleden.

Greetje Duisenberg | 27-04-12 | 15:04

Het is dus gewoon een klootzak zoals alle marokaantjes.

bonje | 27-04-12 | 14:51

Nu zijn de meeste vrouwelijke politici ook of gewoon incompetent of excuus-benoemingen. Als zo'n minister dit zich gewoon laat overkomen en er ook later geen consequenties aan verbind, dan lijkt het toch of die onbeschofte kleuter uit Marokko er niet ver naast zat.

Kabinet Rutte | 27-04-12 | 14:42

@Uhh | 27-04-12 | 13:13
Dit is de premier van Marokko. Niet een politicus.
Als een Nederlandse premier ministers uit het buitenland ontvangt, worden die met respect behandeld, of hij het nou met de aanpak van die ministers eens is of niet.

Kortom, gewoon een onbeschofte vent, die Marokkaanse premier, die vrouwen behandelt als minderwaardige wezens.

La Vie En Rose | 27-04-12 | 14:19

@Greetje Duisenberg | 27-04-12 | 14:01
Eens! Top reactie!
Voor mij is niet te begrijpen dat er na alle mooie mythe's, cultuur,verleden er zoiets is overgebleven als de Islam en het Christendom, alhoewel ik vind dat er met die laatste tegenwoordig best te leven is. Hoop nog een revolutie mee te maken, maar vraag me af of ik dat nog mee zal maken.

First Contact | 27-04-12 | 14:18

Waar oh waar blijven de feministes, die zo altijd de bek vol hebben over de onderdrukking van vrouwen... oh nee het komt van de islam... dan is het GOED.

meneer Q | 27-04-12 | 14:11

Allez meneerke laot ins watt balle sien!

meneer Q | 27-04-12 | 14:08

Hoort bij de schande en schaamte cultuur. Mag je niks van zeggen.

Ahasveros | 27-04-12 | 14:05

Mystiek en mythologie interesseren mij ook in hoge mate. Staan immers aan de basis van alle grote culturen.
.
Dat moet je dus NOOIT laten kapen door georganiseerde godsdiensten of politieke systemen, want dan dooft het intellectuele licht.
.
Zo gaan beschavingen ten onder, en als Beatrix ( ik noem maar een vooraanstaand iemand ) maar door blijft grijnzen tegen die "barbaren", helpt ze uiteindelijk Europa om zeep.
.
Vorige week had ik nog een discussie over outsourcing, en dat dat niet altijd goed gaat door "culturele" verschillen. Als het intellectuele licht gedoofd is, voor langere tijd, zoals in China, krijg je dat niet meer zomaar aan, door wat studenten naar Harvard te sturen.
.
Europa moet dus heel erg op z'n tellen letten met al dat vergoeilijken van barbarij! Misschien zijn de Middeleeuwen dichterbij dan vele politici, maar gek genoeg ook zakenmensen (?) denken.

Greetje Duisenberg | 27-04-12 | 14:01

er zijn Belgenmannen die nou denken, .. zo die durft...!
of ... dat wordt vannavond weer in de schuur slapen

azmagalles | 27-04-12 | 13:58

"Marokkaanse premier pist op Belgische vrouwen"? Je sal maar effe motte motte.

Patatter | 27-04-12 | 13:58

@Greetje Duisenberg | 27-04-12 | 13:35
Niet erg ;) Zelf ben ik erg geinteresseerd in mytohologie, vandaar dat ik ook een klein beetje weet over het verleden van het nu huidige Irak.
En de toon van Geert heeft ook niet mijn voorkeur, maar ik zie dit als een politieke keuze om zoveel mogelijk aandacht te krijgen, en dat is aardig gelukt. Zonder Geert Wilders had het nog jaren geduurd voordat het mogelijk zou zijn om de problematiek rondom de islam bespreekbaar te maken, maar dit is dan ook mijn mening.

First Contact | 27-04-12 | 13:43

@ First Contact
@ Reynaert
Misschien dat ik het niet zo heel goed uitleg, maar het is natuurlijk ook best een moeilijk verhaal.
.
Daarom is het filmpje ( 12:45 ) van Neil deGrasse Tyson ( onthou de naam! ) ook zo aanbevelenswaardig.
.
De gematigde, nuchtere toon is iets waar Wilders nog een hoop van kan leren. ( Ik zelf trouwens ook hoor )

Greetje Duisenberg | 27-04-12 | 13:35

In het algemeen willen vrouwen zich met alles bemoeien. Dit was gewoon even lekker jongens onder mekaar, moet ze niet te moeilijk over doen. Trouwens, ze had toch best zelf een vriendin kunnen meenemen?

De Veerboot | 27-04-12 | 13:25

Jezus..... iemand met de naam Annemie Turtelboom zou ik ook helemaal deuad negeren hear..........
Ik bedoel: wie noemt zich in Godsnaam Annemie?!?!1?
Dan kan je toch beter een post-natale abortus ondergaan?

MyCatIsDoingThis | 27-04-12 | 13:21

@ Uhh | 27-04-12 | 13:15 |
Het zou 's omgekeerd moeten zijn. Dan had je pas een diplomatieke rel gehad. Waar 'het Westen' dan wel niet allemaal voor was uitgemaakt. Poeh!
Ieder nieuwsbericht kent z'n nuance. Mee eens. Maar laten we het erop houden dat Marokko de schijn tegen heeft en bekend staat om het meten met twee maten, waarbij de eigen ingezetenen ten koste van alles worden geheiligd. 'When in Rome, do as the Romans do'. Je hebt je als gast in het buitenland maar te gedragen. Punt.

Ornoisliefde | 27-04-12 | 13:21

Ik word hier zo boos om. Wat een ongelikte beer. En dus vond ik het tijd om wat te DOEN. Alleen reaguren schiet ook niet op.

Mail gestuurd naar info@cgmrotterdam.nl
---------
Graag een formele reactie inzake dit artikel

Wat is uw standpunt in deze? www.geenstijl.nl/mt/archieven/2012/04/......
------------

Antwoord:
------------
1:13 PM (1 minute ago)

Your message to <info@cgmrotterdam.nl> was automatically rejected: Quota exceeded (mailbox for user is full)
-------------

Wat een losers. Dan maar via de Twitters reuring maken

ole guapa | 27-04-12 | 13:18

Uhh | 27-04-12 | 13:00 |
Alle kan, Koffiekan, melkkan, jerrycan...
Maar ik waag te betwijfelen dat de zaken anders liggen dan hier geopperd. Het kan zijn dat meneer zich slecht heeft voorbereid, maar dan moet hij zich gezien zijn functie meteen kunnen herpakken als hij op zijn vergissing wordt gewezen. Dat is niet gebeurd.
Voorts denk ik dat mevrouw Turtelboom binnen fracties van seconden er volstrekt van overtuigd was en ook kón zijn dat ze door die lul genegeerd werd, bewust genegeerd werd. Zoiets lees je onmiddellijk af uit de lichaamstaal, zoiets voel je aan.
Of die lul wel bereid is geweest om mevrouw Clinton te woord te staan zegt niets. De situatie kan zodanig geweest zijn dat hij zich niet aan een directe confrontatie kon onttrekken.
Het is pure arrogantie, het is vernedering tot op het bot, het is culturele verkrachting, wraak op het Westen en minachting van de westerse cultuur.

Schoorsteenveger | 27-04-12 | 13:16

het is vrouwenvernederende mentaliteit. aan elkaar.

brabant altijd -1 | 27-04-12 | 13:16

@Ornoisliefde | 27-04-12 | 13:12 |

Dit bericht is vooral niet nieuwswaardig omdat het niet klopt. Verbaasd me iedere keer weer hoe weinig leergierigheid er is onder mensen. Lezen en meteen reageren zonder na te denken. Mensen zijn wel degelijk gemakkelijk te manipuleren.

Uhh | 27-04-12 | 13:15

@La Vie En Rose | 27-04-12 | 13:10 |

Tja dat kan ja. Hij kan een idioot zijn. Net zoals er hier genoeg idiote politici rondlopen. Of hij schoffeerde haar op basis van haar aanpak. Schofferen wat hier ook gedaan wordt door politici. Who knows.

Uhh | 27-04-12 | 13:13

Wij hebben ons in Europa allang overgegeven aan de middeleeuwse uitwassen van de sprookjeswereld van Mohammud-fetisjisten.
Dit bericht is daarom niet eens meer nieuwswaardig. Al dertig jaar ontbloten wij onze blanke konten, buigen vol respect naar voren, om ons vol enthousiasme te laten insemineren met een lading verdorven gedachtegoed. En dat onder het mom van respect en tolerantie.
Angsthazen zijn we. Bange poeperts zonder enig zelfrespect. En de muzelman lacht zich in een kramp.
Ik zou zeggen: Allah-u-akbar en een fijne middag verder.

Ornoisliefde | 27-04-12 | 13:12

@La Vie En Rose | 27-04-12 | 13:03

Problemen met lezen blijkbaar. Ik maak het even gemakkelijker voor je. Minister van Marokko schud handen van vrouwen, vergaderd met vrouwen,ontvangt vrouwelijke minsters etc. Dus geen moeite met vrouwen in dat opzicht. Maar wel deze minister van Justitie geschoffeerd. Dan lijkt het me logisch dat dit komt door andere redenen dan door het feit dat ze vrouw is want anders was dit probleem wel eerder opgedoken. Anders nog iets? En kun je nu even aangeven waarin jij ziet dat hij haar schoffeert op basis van haar vrouw zijn. Laat die Verdonk dude erbuiten want daarmee probeer je de discussie te verplaatsen en daar heb ik geen zin in.

Uhh | 27-04-12 | 13:10

@Uhh | 27-04-12 | 12:52
Ow, nog erger. De premier van Marokko is dus een grote onbeschofte hufter. Of een idioot met een iq van 70, zoals vele van zijn berberse landgenoten waar wij zo'n plezier van hebben, die niet kon bevatten dat die mevrouw niet de tolk maar de minister van Jusitie was en haar het gehele gesprek als tolk bleef zien.

Wat een afgang.

La Vie En Rose | 27-04-12 | 13:10

Beste Quidmijnheerdejournalist,
Dit zal in Nederland niet voorkomen gelukkig, hier wijzen we zo'n haatmeneer de grenzen! Not.

Slechtvalkje | 27-04-12 | 13:10

@Aardbewoner | 27-04-12 | 12:39
Belgie is bang. Een volk dat voor tirannen enzovoort.

Zolang we ons laten intimideren blijven de problemen aanhouden. Zet maar eens een groep criminelen op het vliegtuig naar Rabat, en kijk hoe Marokko reageert. Dat is actie, dat is verzet. Dan toon je moed.

Volgens mij denken we langs gelijke lijnen. Het is de lafheid die ons de kop kan gaan kosten.

rara | 27-04-12 | 13:06

Ik solliciteer maar eens naar een ban.. maar :
Al die kudt geitenneuqers moeten eens klapjes krijgen en europa uitgeflikkerd worden.. net zoals die pluchezitters die ons maar laten betalen.. doe eens inkomsten boven anderhalf ton met 75% belasten..
zoveel geld heeft niemand nodig om royaal te leven.
ga eens een boel slopen zodat we het fatsoenlijk weer kunnen opbouwen. Al die rotte peren en zelfverrijkers opruimen. Alle haatbaarden opzouten of bek dichttimmeren..

G. van Genis | 27-04-12 | 13:05

Turtelboom is van de Vlaamse VVD (Open VLD) en Reynders (MR) van de Waalse D66. Die vinden dat dus gewoon een kwestie van liberale aanpassing.

WirMachenMusik | 27-04-12 | 13:03

@Uhh | 27-04-12 | 12:42
Als je het over Verdonk hebt: die imam negeerde haar uitgestoken hand.
Als je de Belgische minister van Justitie bedoeld: De premier van Marokko had zich allereerst niet goed voorbereid op het bezoek van beide ministers, blunderde door haar voor tolk aan te zien, en nadat hij gecorrigeerd was, richtte hij zich slechts tot de minister van Buitenlandse Zaken en negeerde hij haar.

Dat is schofferen op basis van het feit dat beide vrouw zijn. ja.
Anders nog iets?

La Vie En Rose | 27-04-12 | 13:03

Ben zo blij dat Nederland wel ballen heeft. Uhu.

Kutfuif | 27-04-12 | 13:02

@La Vie En Rose | 27-04-12 | 12:53 |

Ik downplay niets. Ik constateer gewoon dat deze man blijkbaar geen moeite heeft met andere vrouwen maar wel met de minister van Justitie van België. Hier wordt door Quid gesuggereerd dat het komt omdat ze vrouw is. Ik denk dus dat het wel andere redenen zal hebben anders zou hij constant in de clinch zijn met ministers en diplomaten etc. Hij heeft Clinton overigens al ontmoet.

Uhh | 27-04-12 | 13:00

@Greetje Duisenberg | 27-04-12 | 12:45
Hun eer en trots zit nu in de islam toch?
Maar je maakt een goed punt, veel beschaving is begonnen in het nu huidige Irak. Maar wat was het geloof voor Islam? 22.000 gevonden kleitabletten met o.a. informatie over planet X (niburu). Persoonlijk zijn het lastige keuzes, de islam of de annunaki... hmmm...

First Contact | 27-04-12 | 12:55

@Uhh | 27-04-12 | 12:26

Het klopt idd dat Quid kennelijk het artikel niet goed heeft gelezen. Dit incident vond in Rabat plaats.

Doet niks af aan de rest van het verhaal.
Integendeel, het maakt het nog ergerder.
De premier van Marokko die niet wist dat ook de Belgische minister van justitie samen met de minister van Buitenlandse zaken op bezoek zou komen, denkt dat het een tolk is en haar ook na correctie totaal negeerde.

Dus je poging tot downplayen is mislukt.

La Vie En Rose | 27-04-12 | 12:53

@Greetje Duisenberg | 27-04-12 | 12:45

Het gebeuren op de Balkan is niet echt een treffend voorbeeld, daar speelde méér, daar was bovendien de Islam niet de oorzaak doch slechts onderdeel van het aanvankelijke probleem - een probleem dat daarna inderdaad langs etnische en confessionele lijnen geëscaleerd is, dat dan weer wel.

Reinaert | 27-04-12 | 12:53

@B0rat | 27-04-12 | 12:49 |

Nee dat doet hij dus niet want hij schijnt andere vrouwen ook niet te negeren. Misschien houdt hij haar verantwoordelijk als minister van Justitie zijnde om Marokkaanse criminelen enkeltje Marokko te geven. Lijkt me logischer dan deze uit de lucht gegrepen theorie. Waarom anders alleen bij deze mevrouw en niet bij de rest?
www.flickr.com/photos/unitednationsdev...
www.flickr.com/photos/unwomen/69697633...

Uhh | 27-04-12 | 12:52

Uitstekend stuk.

Ben Adam | 27-04-12 | 12:49

Ben benieuwd hoe dit in de VS zou gaan, of hij daar bijvoorbeeld mevrouw Clinton zou negeren.

B0rat | 27-04-12 | 12:49

Op dit videootje legt een wetenschapper uit, hoe Bagdad ooit HET belangrijkste kenniscentrum van de wereld was (tussen 800 en 1100) en hoe dat naar de kloten is geholpen.
www.youtube.com/watch?feature=player_e...
De politici, media en mensen als Beatrix bewijzen ook zichzelf een zeer slechte dienst, door wangedrag te vergoeilijken.
.
Waar is hun eer?
.
Waar is hun trots?
.
De hoogste tijd voor wraak, lijkt mij. Want zo neem je wind uit de zeilen van de echte rauwdouwers. Laat je die EIS tot genoegdoening achterwege, dan wordt het uiteindelijk alleen maar een grotere slachtpartij, zoals op de Balkan nog onlangs bewezen.

Greetje Duisenberg | 27-04-12 | 12:45

@La Vie En Rose | 27-04-12 | 12:38 |

Kun jij aangeven waar bewezen wordt dat hij haar schoffeert op basis van haar vrouw zijn?

Uhh | 27-04-12 | 12:42

* 2e 'weigerde' weggummen doet*

La Vie En Rose | 27-04-12 | 12:41

rara | 27-04-12 | 12:15

Jij lijkt in een academische wereld te leven, of er toch minstens in te geloven. Marokko tilt even zwaar aan wat jij een internationaal probleem van de 1e orde noemt dan dat de islamitische landen tillen aan de toepassing, in hun landen, van het Universele Verdrag van de Rechten voor de Mens: he-le-maal niet dus. Dit hele incident draait daar nu net om, om ons Westerlingen in het algemeen en de Belgen in het bijzonder te laten zien dat ze làk hebben aan onze gelijkheid van sexen en onze Westerse opvattingen tout court. Wat deze minister uithaalt is stoer met z'n spierballen rollen voor binnenlands gebruik -haha, wat is die kip op haar plaats gezet - en dus z'n politieke positie verstevigen zonder dat het 'm iets kost. Om dat laatste te begrijpen, lees
zeg maar jansen | 27-04-12 | 11:36 die het dichtst bij de waarheid komt: België zwijgt en loopt met de billen dicht uit schrik voor het allochtone racaille, dat met veel plezier zou gaan muiten, gegeven dat ze een excuus hebben. Terwijl jij schermt met 'een internationaal probleem van de 1e orde' is de onverkwikkelijke waarheid dat Eurabia zich ontvouwt, hier en nu, onder onze ogen. Welkom in de 21e eeuw: you ain't seen nothing yet.

Aardbewoner | 27-04-12 | 12:39

Ach, laten wij onze mond maar houden.
Weet nog hoe een imam weigerde de toenmalige minister Verdonk (voor de camera's) een hand weigerde te geven en Verdonk daar een punt van maakte.

Die kreeg heel politiek correct rode loper voor de Islam uitrollend Nederland over zich heen.

Zij had die imam voor het blok gezet, uit zijn tent gelokt als het ware, om moslims in een kwaad daglicht te stellen.

Hier ontstaat dan nog wel enige ophef.
Vnl op GS en den Twitter....

La Vie En Rose | 27-04-12 | 12:38

@DANNY3960 | 27-04-12 | 12:29 |

Aan fact checking wordt niet aangedaan ja! De onderbuik moet lekker grommen. Anders had GeenStijl wel even gegoogled.

Uhh | 27-04-12 | 12:38

de ontmoeting was in Rabat; vooralsnog steeds in Marokko en niet in België; of nee, wacht...

gardeville | 27-04-12 | 12:38

@eerstneukendanpraten | 27-04-12 | 12:10

Mwah. Het is ook wel dodelijk voor alle seksjuwele creativiteit. Intredende rigor mortis laat alleen de missionarishouding nog maar open. Beetje saai, vind je ook niet? Maar goed, smaken verschillen.

Reinaert | 27-04-12 | 12:37

Staatsbezoek aan België? Stel maar even bij, t was andersom.

DANNY3960 | 27-04-12 | 12:29

Ik denk dat er een misverstand was en hij geen benul had wie zij was. Of hij heeft gewoon een probleem met haar persoonlijk. Hij staat immers wel glunderend op andere foto's met andere vrouwen.

www.flickr.com/photos/unwomen/69697633...

Uhh | 27-04-12 | 12:26

Ies koeltoer. En België. Niks aan de hand.

henkojenko | 27-04-12 | 12:25

Het Westen, Nederland trots voorop ( Belgie als goede tweede blijkbaar), is zwak. Ik walg van mijn eigen volk. We laten ons als makke lammeren naar de slachtbank leiden. Massa immigratie, bezuinigingen, EU, noem maar op. Weg met ons!

Crocetta de la Rocha | 27-04-12 | 12:25

Volgende keer niet meer scheef voor m'n toetsenbord zitten.....

Ales | 27-04-12 | 12:24

@deministerpresident | 27-04-12 | 11:38
Percies en dat peperde v/d Staaij hem in. Dat Peggold aan het zwetsen was. Deed-tie goed die v/d Staaij.

Overigens gaat het hier niet om een bezoek van de koning, maar om de premier van Marokko, een enorme lulhannes, dat dan weer wel.

La Vie En Rose | 27-04-12 | 12:21

Is trouwens heel normaal in de dagelijkse praktijk.
Marokkaanse klanten willen liever met mij praten dan met mijn vrouwelijke collega's. Als het even kan ben ik dan net druk bezig. Dan wachten ze liever.

de Bree | 27-04-12 | 12:19

@vetkleppert | 27-04-12 | 11:1
En hoe minder respect. Van de moslims voor niet moslims dan. Verachting zelfs.

Fliere Fluiter | 27-04-12 | 12:19

@rara | 27-04-12 | 12:15
Eerst zien dan geloven, dat krijg je na vele teleurstellingen.
*gaat alvast bukken*

First Contact | 27-04-12 | 12:18

Wat een slappe zak, die Reynders.
Als je collega zo wordt behandeld dien je ballen te tonen en die man terecht te wijzen.
Het is Marokko dat een rel veroorzaakt, niet de benadeelde partij die voor haar rechten opkomt.

vagehond | 27-04-12 | 12:17

@Aardbewoner | 27-04-12 | 11:57
Als Marokko weigert om z'n eigen onderdanen toe te laten dan hebben ze een internationaal probleem van de 1e orde. Niet ons probleem, noch dat van de Belgen. Dat heeft nog niet iedereen helemaal begrepen, geloof ik.

rara | 27-04-12 | 12:15

Ach, en hier liep vorige week een paar dagen lang frau von Amsberg de voeten (en vast nog wel meer) van een Turkse haat exporteur te kussen.

commiehunter | 27-04-12 | 12:15

Past toch keurig in het 'weg-met-ons'-dogma van de Heilige Linkskerck? Reken maar dat mensen als Pechtold hier van kwijlen: Zoveel naar Islamitische normen. HEERLIJK!! Moslims kun je het niet kwalijk nemen. Die krijgen fascistische haat vanaf hub geboorte ingepompt. Zolang ze wordt toegestaan untermenschen te schofferen zullen ze dat niet nalaten. Dat heilige boek van de pedo-profeet eist dat van elke goede moslim. Leuk he, Multi-Culti?

Ales | 27-04-12 | 12:14

@DANNY3960 | 27-04-12 | 12:12
Like we give a shit.

de Bree | 27-04-12 | 12:13

WirMachenMusik | 27-04-12 | 12:09
Excusé, wat snel en slordig geschreven maar ik ga het toch niet herschrijven ;-)

WirMachenMusik | 27-04-12 | 12:12

hoe kun je naar de Belgen wijzen als onze regering en staatshoofd geen cent beter zijn. Likken naar de Mohammedanen, schijt aan het volk, raar dat GW mijn stem krijgt?

nu even niet | 27-04-12 | 12:12

Reinaert | 27-04-12 | 12:03 | + 0 -

En er hoeft na die tijd niet meer worden gepraat!
Dat is ook weer een voordeel dan...

eerstneukendanpraten | 27-04-12 | 12:10

/Kunduz modus onMaar lieve Belgen toch, je kan verdikkeme toch niet een hele bevolkingsgroep zomaar buitenspel zetten? Allemaal de schuld van Geert Wilders want die heeft ons wakker... errrrr... ik bedoel die heeft het hele haatzaaien opgelaaid.
/Kunduz modus off

First Contact | 27-04-12 | 12:10

Er wordt hier wel eens geklaagd over het Nederlandse perslandschap. En terecht. Maar geloof me België is qua gebrek aan pluriformiteit spreek homogeniteit in het behartigen van de belangen van de gevestigde graaierskaste echt heul veel graden erger dan NL. De hele VRT zoiets als de VARA en de MSM geven de lezers ook nog slechts mondjesmaat de gelegenheid om te reageren. En meestal met vooraf-censuur dat spreekt voor zich. De Volkskrant met toch een vrij open lezersreactiecultuur is in dat opzicht een baken van verlichting.
Opvallen ook hoe de gevestigde politieke partijen op dynastieën lijken de huidige partijleiders (Toback,De Croo enz.) zijn zonen die hun vader opvolgden. Onbegrijpelijk dat er in België nog geen dwarsligger-blogs als GS bestaan.
En nu we dan toch bezig zijn. In ons andere buurland Duitsland heerst en dan wel niet zulk nepotisme als in België maar als je een deviante of maar enigszins van de mainstream afwijkende mening heb kun je daar beter ook niet wonen. Of althans toch die mening beter niet uiten als je (als openbaar figuur) niet meteen neergesabeld wil worden door de MSM.

WirMachenMusik | 27-04-12 | 12:09

Ik heb getwijfeld over Belgïe.
Dat is nu over.

CynicalBastard | 27-04-12 | 12:07

@eerstneukendanpraten | 27-04-12 | 12:03
Ik dacht net: "He het B-woord is nog niet gevallen..."

Jeff Hawke | 27-04-12 | 12:05

Die belgen zijn slimmer dan de ollanders. Niet gelijk een grote bek geven die marokkaanse neanderthaler, maar rustig even afwachten. Hij krijgt het nog wel terug. Belgen hebben een geheugen als een olifant, wist u dat?

Koos Knak | 27-04-12 | 12:04

@eerstneukendanpraten | 27-04-12 | 12:01

Geiten, lammeren, schapen en vrouwen: volgens mij zijn die in de Islam allemaal gelijkgesteld en hebben dus ook gelijke rechten. Emancipatie noemen we dat met een duur woord.

En wij maar denken dat het gekkies zijn! Echt niet hoor!

Reinaert | 27-04-12 | 12:03

De klok heit twaalf, ik durf niet meer te F5-en...

eerstneukendanpraten | 27-04-12 | 12:03

Die Berbers kun je vergelijken met zigeuners.Rondtrekkend en verderf zaaien.

kweetitwel | 27-04-12 | 12:02

Reinaert | 27-04-12 | 11:54 | + 1 -

Sorry, mijn excuses! Maar hou zou het wettelijk zijn geregeld met nog warme geytjes dan?

eerstneukendanpraten | 27-04-12 | 12:01

Als het nou nog bleef bij een kort bezoekje van een zo'n barbaar, dan was de ramp nog te overzien.

vetkleppert | 27-04-12 | 12:00

-weggejorist-

kweetitwel | 27-04-12 | 12:00

deministerpresident | 27-04-12 | 11:38 |
Omdat hij niet netjes genoeg is?

Superior Bastard | 27-04-12 | 11:59

Ik heb dit gisterenochtend al onder de aandacht gebracht van Mevr. Khadija Arib van de PvdA. U weet wel, die adviseuse van de Marokkaanse koning. Reactie? Nee hoor, geen woord.

Napolejong | 27-04-12 | 11:58

Maar zeggen dat discriminatie van vrouwen discriminatie is, is blijkbaar weer discriminatie wanneer de daders het alleenrecht op de slachtofferrol van discriminatie hebben opgeeist.

stom schaap | 27-04-12 | 11:58

Had er nou echt iemand gedacht dat die Arabische Lente iets te maken had met verlichting of transformatie van de islam in een wat meer "gematigde" religie? Het was gewoon een vehikel voor het moslim broederschap. Gewoon een werktuig waarmee op een door het westen geaccepteerde wijze de macht te grijpen in een groot deel van Afrika. Want "democratisch gekozen, zie je wel, die mensen willen het zelf graag!".

Mr Dixit | 27-04-12 | 11:57

rara | 27-04-12 | 11:48
De Belgen hebben géén alternatief achter de hand, anders bogen ze zo niet. Als Marokko zegt 'We moeten ze niet' of zelfs 'Je mag niet landen' dan stuur je uiteindelijk helemaal niemand terug. Of denk je nu werkelijk dat het toeval is dat die verdragen over al dan niet gedwongen remigratie zo aanslepen?

In België zijn het de Franstaligen die de facto de toon zetten wat betreft vreemdelingenbeleid, 'integratie' en aanverwante. En in Wallonië zijn die onderwerpen nog altijd taboe. Er worden in België zelfs regularisatie-aanvragen van criminelen goedgekeurd, ingediend vanuit de gevangenis! Zo krijg je veel respect in het buitenland natuurlijk...

Aardbewoner | 27-04-12 | 11:57

Heeft die roeptoetert van een Guy Verhofstadt al gereageerd?

CoffeePatch | 27-04-12 | 11:57

Weer een voorbeeld van dat zieke achterlijke geloof.

Blue Light | 27-04-12 | 11:57

spanarchist | 27-04-12 | 11:55 Ben jij een Marokkaan?

zeg maar jansen | 27-04-12 | 11:56

@zeg maar jansen | 27-04-12 | 11:54
Ze buigt voor de islam en dat siert haar ja. Het is immers ons voorland. Heel goed dat ze zich aanpast aan de nieuwe gewoontes.

Parsons | 27-04-12 | 11:56

zeg maar jansen | 27-04-12 | 11:39
Misschien zei die Reynders ook gewoon veel zinnigere dingen dan Turtelboom. Als vrouwelijke ministers in België net zo geselecteerd worden als in Nederland is dat zelfs zeer waarschijnlijk.

spanarchist | 27-04-12 | 11:55

Ach, Hans zei het al. Alle vrouwen zijn kudthoeren! Dat blijkt maar weer. Die marokkaanse premier heeft groot gelijk.

Parsons | 27-04-12 | 11:54

@eerstneukendanpraten | 27-04-12 | 11:52

Maar dat is alleen als ze nog warm zijn. Let op de nuance hè!

Niet zo maar eventjes hele volksstammen als achterlijk wegzetten! Foei!

Reinaert | 27-04-12 | 11:54

John Muts | 27-04-12 | 11:51 | + 0 -

Hebben ze in Brussel nog nooit van Februari 1953 gehoord? Wat een stelletje mongolen daar zeg, die zijn toch niet meer serieus te nemen? Maar wel om meer geld vragen, kunnen ze dat mooi doorsluizen naar Roemenië en Bulgarijë om de wegen daar te verbeteren...

eerstneukendanpraten | 27-04-12 | 11:54

Een teken van beschaving is het als je je niet verlaagd naar het niveau van een hork.

Bovendien maakt dit het gedrag van de Marokkaanse hufter nog beter duidelijk.

Mevrouw Turtelboom is een heldin.

zeg maar jansen | 27-04-12 | 11:54

@janneman1977 | 27-04-12 | 11:49

Wederom: welke handelsbelangen? Zo belangrijk is Turkije niet voor ons in economisch opzicht. Andersom is het andere koek: Nederlands geld stroomt massaal richting Turkije. Over 't algemeen geld wat alhier van brave belastingbetalers wordt afgetroggeld.

We zijn gul voor Gül. Laat hem maar bukken zou ik zeggen.

Reinaert | 27-04-12 | 11:53

Sind er uit naam van de pedoprofeet dames mogen worden genomen die voorgoed zijn gestopt met roken mogen ze van mij die hele Islam in hunne reet steken!

eerstneukendanpraten | 27-04-12 | 11:52

Maar als Nederland aarzelt om landbouwgrond onder water te zetten for no fucking reason, staan de zuiderbuurtjes te krijsen van woede. Hypocriet kudtvolkje.

John Muts | 27-04-12 | 11:51

dit heet cultuurverrijking, integreren, zij leren wat van ons, wij van hen, vrouwen zijn ondergeschikt aan mannen, lijkt me een prima punt om over te nemen, ik ben voor

vip33 | 27-04-12 | 11:51

Dat die Belgische chick het pikt is niet zo gek ze is tenslotte van het zwakke geslacht. Maar dat Reynders niet meteen is weggelopen, dat is een schande.

sitzkrieg | 27-04-12 | 11:51

Voor de goede orde: iedere keer dat 'wij' ons laten schofferen door een moslim zonder vervolgens aan de bel te trekken sterkt dat het geloof van fundamentalistische moslims dat 'wij' te onderwerpen zouden zijn. Oftewel en met andere woorden: door onze bekken te houden faciliteren we de salafisten en graven daarmee mede ons eigen graf.

Ik zou zeggen: dat motten we met z'n allen niet willen. U.P.H.

Reinaert | 27-04-12 | 11:51

applaus voor de paus | 27-04-12 | 11:26 |

Dat u op zondag niet mag winkelen in dat gehucht waar u woont... Wat een ellende ja.

Desmoulins | 27-04-12 | 11:50

@Reinaert | 27-04-12 | 11:45 | + 0 -
Dat van die gul laatst is ook handelsbelangen en
de nederlandse politiek die de dhimmi rol speelt
Dit is net zoiets

janneman1977 | 27-04-12 | 11:49

@deministerpresident | 27-04-12 | 11:43
Dat is ook echt wel wat waard. Maar het beledigen, schofferen en negeren van een bevriende minister van Justitie gaat toch wat ver, in mijn optiek. De Belgen hebben namelijk een degelijk alternatief achter de hand: intrekken van het Belgische paspoort van criminelen. Dan mogen ze sowieso terug naar Marokko.

rara | 27-04-12 | 11:48

zeg maar jansen | 27-04-12 | 11:36 | + 0 -

Laat maar branden dan. Het komt er toch wel toch wel van ( op Doe Maar deuntje)

bello | 27-04-12 | 11:47

zeg maar jansen | 27-04-12 | 11:40 |
Maar vaak niet. De meelopers zijn vaak inderdaad flexibel wat meningen betreft.

lanexxx | 27-04-12 | 11:46

@janneman1977 | 27-04-12 | 11:41

Ik weet echt wel wat een dhimmi is. Europa barst uit z'n voegen van de dhimmies: parlementen, koningshuizen, overal kom je ze tegen. Zo niet in huize Reinaert.

"Garde au Chien" staat er op het bord op m'n oprijlaan. Dat snappen ze wel, die Noord-Afrikanen en hun broedervolkeren.

Reinaert | 27-04-12 | 11:45

Als ik een gast ontvang en die blijkt zich niet te kunnen gedragen tegen de dames, dan trap ik hem meteen de deur uit. Dat is bijvoorbeeld in de horeca ook verstandig, omdat er anders alleen nog maar van dat soort kloteklapper komen.
Maar de boven ons gestelden doen weer of er niets aan de hand is.

vetkleppert | 27-04-12 | 11:44

Vrouw en minister van justitie, tja, dan is je status natuurlijk nul komma nul. Vrouwen zijn onderworpen en alle seculiere wetgeving is volledig ondergeschikt aan de Sharia.

Schoorsteenveger | 27-04-12 | 11:43

Ik lees net wel dat ze een rel wilde voorkomen om het voor elkaar te krijgen dat Marokkanen in marokko hun straf uitzitten ipv in Belgische gevangenissen. Dat lijkt me ook wel wat waard

deministerpresident | 27-04-12 | 11:43

jan-lul-de-behanger | 27-04-12 | 11:42 |

True, en daarna zelfs de loftrompet.

Desmoulins | 27-04-12 | 11:43

Bij ons liet de koningin zich bewust vernederen door een turk. Ik weet niet wat erger is

jan-lul-de-behanger | 27-04-12 | 11:42

@Reinaert | 27-04-12 | 11:36 | + 1 -
Handelsbelangen dat is altijd het punt waar de linkskerk meekomt al je over dit soort dingen wat zeg
maar u moet maar even kijken wat een dhimmi is

janneman1977 | 27-04-12 | 11:41

België is allang hopeloos verloren. Brussel is meer dan een teken aan de wand. Er zijn weinig landen die zo diep buigen als de Belgen.

Desmoulins | 27-04-12 | 11:41

lanexxx | 27-04-12 | 11:38 Rechte ruggen breken.

zeg maar jansen | 27-04-12 | 11:40

spanarchist | 27-04-12 | 11:36 Goed lezen is een kunst.

Er.Was.Geen.Tolk.

zeg maar jansen | 27-04-12 | 11:39

zeg maar jansen | 27-04-12 | 11:36 |
Dus ten koste van alles, geen rechte rug houden maar slapheid etaleren om geen slapende honden wakker te maken?
Wat een armoede!

lanexxx | 27-04-12 | 11:38

Iedereen is te netjes voor elkaar. Gister ook tijdens het debat. Toen vroeg v/d staaij aan Pechtold waarom hij niet werd uitgenodigd voor gesprekken. Als Pechtold een echte kerel was geweest had is geantwoord dat een liberale partij niet met partijen praat die ideeën uit de middeleeuwen hebben. Maar nee, dan volgt er 1 of ander blaatverhaal waar niemand wat aan heeft. Ook in dit geval had je die koning Lulhannes op het vliegtuig terug moeten zetten. Klaar!

deministerpresident | 27-04-12 | 11:38

Zucht - Ik denk dat we ons maar gewonnen moeten geven.
"Wij zijn de Islam! Verzet is zinloos. Uw leven zoals u het kent is afgelopen. Vanaf nu zult u ons dienen. U zult worden geassimileert. Uw verzet is zinloos. Wij zullen uw biologische en technologische kenmerken aan ons eigen toevoegen. Uw cultuur zal zich aanpassen om ons te dienen."

Conan de Rabarber | 27-04-12 | 11:38

@janneman1977 | 27-04-12 | 11:34

Welke handelsbelangen? De economische schade die Marokkanen aan onze samenleving toebrengen valt met handel niet te compenseren hoor. Allemaal terugtrappen en dan maar géén handel meer drijven: pure winst!

Reinaert | 27-04-12 | 11:36

bello | 27-04-12 | 11:34 Vergeet de Marokkaanse enclave rond Brussel niet.

Ik snap dat wel, dat ze dit met de mantel der liefde willen bedekken.

Anderlecht zou afbranden.

zeg maar jansen | 27-04-12 | 11:36

Misschien zei die tolk ook gewoon veel zinnigere dingen dan die Turtelboom. Als vrouwelijke ministers in België net zo geselecteerd worden als in Nederland is dat zelfs zeer waarschijnlijk.

spanarchist | 27-04-12 | 11:36

Deze man gedraagt zich in diplomatiek opzicht exact als Geert Wilders tegenover Turkse politici. Beetje dom dus.

Bakito | 27-04-12 | 11:35

België, het is net Nederland. *denkt terug aan bezoek van de Turkse president Abdullah Gül (fundamentalistische moslim, derhalve racist en vrouwenhater)* die een warm welkom in Nederland mocht genieten en van de Koningin een ook nog eens te horen kreeg dat Nederland er een voorstander van is dat Turkije toetreedt tot de Europese Unie terwijl Turkije onder het regime van Abdullah Gül snel aan het teruggaan is naar de middeleeuwen qua gedachtegoed.

Fliere Fluiter | 27-04-12 | 11:35

@Terpetijnzeikert | 27-04-12 | 11:34
Neem alvast even afscheid van je familie.

chevyeddy | 27-04-12 | 11:35

poli | 27-04-12 | 11:32
Begin maar vast. Ik kom er zo aan.

Superior Bastard | 27-04-12 | 11:35

Mogen ze in marokko soms net als in Egypte dode vrouwen neuqen? Dat is wel de oplossing want dan hoef je helemaal niet meer met ze te communiceren.

Joffri | 27-04-12 | 11:35

Ach, schofferen en treiteren van ongelovigen is dagelijkse kost natuurlijk. Lullig voor die ministermevrouw, maar laat dit een les zijn voor de Belgenaars. Wat hebben ze eigenlijk met marokko te schaften? Prijsje afspreken voor wat doosjes dadels en wat kleedjes kan ook per Email.

bello | 27-04-12 | 11:34

Tja handelsbelangen he!
Als je wat of zeg dan breng je deze handelsbelangen schade toe
Je kan je maar beter gedragen als een goede gast
Zeg maar als een dhimmi ach dat zal ze thuis ook wel doen

janneman1977 | 27-04-12 | 11:34

Zullen we ons in Marokko zo gaan gedragen zoals een klein deel van de Marokkanen hier doet? Gewoon oog om oog...

Terpetijnzeikert | 27-04-12 | 11:34

Strangetown | 27-04-12 | 11:20 Het eerste topic was uit de krant van gisteren, dat was nog eens snel.

zeg maar jansen | 27-04-12 | 11:34

kunnen burgers eigenlijk een land de oorlog verklaren?

Dagobert D. | 27-04-12 | 11:33

Johnny, jij was zeker ook zo'n misselijke moraalridder die de boycot van Zuid-Afrika steunde tijdens de Apartheid?

Detlev Tarnowitz | 27-04-12 | 11:33

Marokkanen, tja.

Smokum | 27-04-12 | 11:33

Wanneer gaat Merkel eens een keer naar Marokko? Lijkt me lachen.

Frietje_Oorlog | 27-04-12 | 11:32

Ik heb het al eerder gezegd. Door de hersenspoeling op basisscholen dat discriminatie altijd verkeerd is en elke blanke mens fout spoelen veel blanke liever hun eigen land door de plee dan te moeten toegeven er een aantal volkeren zijn waar we ver boven staan.

Ansjo | 27-04-12 | 11:32

Ik zal 'r gaan troosten.

zeg maar jansen | 27-04-12 | 11:32

Maar het is wel een goed idee van die Belgen om Marokkaanse criminelen (ook degene met dubbele nationaliteit) in een Marokkaanse cel te proppen. Dan piepen die bontkraagjes wel anders, want in tegestelling tot hier worden ze daar wel hard aangepakt.

Doe eens navolgen kabinet!

JoranVanderdood | 27-04-12 | 11:32

-weggejorist-

poli | 27-04-12 | 11:32

En di rupo zag dat het goed was!

deraderendraaien | 27-04-12 | 11:32

Premier dacht waarschijnlijk dat mevrouw al meer dan 6 uur dood was en dus besteedde hij er geen aandacht aan, want niet meer fuckable.

Paulus Pretletter | 27-04-12 | 11:31

Misschien moet ik er ter lering ende vermaeck maar even een foto tegenaan gooien. Opdat men in Marokko mee moge genieten van hoe een moslim zich in den vreemde gedraagt.

Leermomentje: www.theplace2.ru/archive/queen_rania/i...

Allah weet er van. De profeet ook trouwens.

Reinaert | 27-04-12 | 11:31

@Superior Bastard | 27-04-12 | 11:30
Ja, dat wordt nog dikke pret met die mohammedanen.

vetkleppert | 27-04-12 | 11:31

Held! Een macho met humor. Vooral die opmerking over de tolk is legendarisch.

Superior Bastard | 27-04-12 | 11:30

En wat deed die lulhannes van een Didier Reynders? Waarschijnlijk alleen schaapachtig glimlachen. Hij had die Benkirane ook heel duidelijk moeten maken hoe de vork in de steel zat.

Gezellig! | 27-04-12 | 11:28

Islam = Angst

Willemdewilde | 27-04-12 | 11:28

Expert Homo | 27-04-12 | 11:22 | + 0 -
"Zei" = "Zij"?

Peilstok | 27-04-12 | 11:27

Islamitische populatie is sterk stijgend.
Er komt een dag dat de islam oververtegenwoordigd wordt in de regeringen.
Dan komen er islamitische wet en regelgevingen.
Klaar is kees.

ziende blind | 27-04-12 | 11:27

@applaus voor de paus | 27-04-12 | 11:26
Zonder islam zouden we er economisch aanmerkelijk florissanter voor staan. Zo'n 7 miljard per jaar, om precies te zijn.

vetkleppert | 27-04-12 | 11:27

Nou komen die malle islamgebruiken natuurlijk dicht bij de Belgische volksaard, die zich nog naar Noordelijke maatstaven aan 't ontwikkelen is. In België staat de vrouw sowieso wat lager in de rangorde.

Maar die islamidioten kunnen niet genoeg beledigen wat mij betreft. Laat de dhimmi's maar bukken want dat doet ze blijkbaar goed.

kaskoeskielewan | 27-04-12 | 11:26

Amai, dit lijkt me nog pijnlijker dan een fietspomp overdwars (zonder lubricant) in de poep geschoven krijgen.

The prosecutor | 27-04-12 | 11:26

Ach, Marokkaanse vrouwen maken hier de toiletten schoon.

Om het maar gelijk in verkiezingen te vertalen: Het economische probleem is nu even groter dan het Islam probleem. Bovendien heb ik op het ogenblik meer last van gristengekkies.

applaus voor de paus | 27-04-12 | 11:26

Staat deze vrouw niet ook in een of andere naaktkalender voor een goed doel? Misschien had het daar wel mee te maken.

Pantheist | 27-04-12 | 11:25

Kijk, zo pak je die feministische vrouwtjes aan!

Cousin Eddie | 27-04-12 | 11:25

Diplomatie. Kan best goed uitkomen als je een klein kutland hebt en je ondans bier & frieten toch niet echt kan spreken van WMDs om jezelf mee te verdedigen.

Lyrthion | 27-04-12 | 11:25

Maar Turtelboom had geen hoofddoek op zoals Trix en Maxima.
Wie onderwerpt zich dus meer aan de islam, Belgie of Nederland?

James Lastig | 27-04-12 | 11:25

Maar dat begrip 'vrouwenhaat' snap ik niet zo goed. Die Marokkaanse mannen neuken zich de tiefus en in 'het paradijs' willen ze ook nog 100 maagden krijgen... Volgens mij gaat het om de term RESPECT. Dat eisen ze van iedereen maar hebben het zelf voor niemand.
Ik walg van Turken en Marokkanen (maar dat terzijde).

grote haas | 27-04-12 | 11:23

Turtelboom wel wel een typisch (á la Femke Halsema) groen links multiculti knuffelhoofd.

wielmoer | 27-04-12 | 11:23

Volgende keer alle communicatie gewoon op een hele kinderachtige manier via Didier Reynders laten lopen. Zei: "X", Didier: "Zei zegt X". Kijken hoe lang Benkirane dat volhoudt.

Expert Homo | 27-04-12 | 11:22

Valt dit trouwens niet onder belediging van een ambtenaar in functie.
*Boete opsturen naar Marokko*

irriducibili79 | 27-04-12 | 11:21

Knappe vrouw

Bokito ergo sum | 27-04-12 | 11:20

Maar gaf de premier haar wel nog netjes een handje?

Giraf01 | 27-04-12 | 11:20

Marokkanen zijn tuig, allemaal!

Tenminste, de Berbers die hier wonen. In het land zelf zijn ze een stuk vriendelijker.

gristen | 27-04-12 | 11:20

Het is gewoon de allerhoogste tijd dat onze vertegenwoordigers alleen nog praten met beschaafde mensen die een beschaving vertegenwoordigen.

vetkleppert | 27-04-12 | 11:20

wen er maar aan

(c)ZWITSUL | 27-04-12 | 11:20

Een volle 2 weken na momentum de trom roffelen maakt nog indruk, yeah...

Strangetown | 27-04-12 | 11:20

Door dit soort zaken denk ik vaak dat ik toch weer teur naar NL ga.
Belgen hebben gewoon geen daadkracht, of zoals ze zelf zeggen: geen ballen aan hun lijf.

Robbie Rotten | 27-04-12 | 11:19

Als ik die Turtleboom was geweest dan was ik gewoon weggelopen.

irriducibili79 | 27-04-12 | 11:19

Belachelijk, echt belachelijk... Misschien moet Nederland er maar iets van gaan zeggen als België het niet durft.

Nigeltje | 27-04-12 | 11:19

Dat was nog een staatsbezoek. Ook niet goed hoor, maar bij ons krijgen vrouwenonderpissende haatimams gratis zendtijd bij de PO.

Pastor Sippenhaft | 27-04-12 | 11:19

Wat Reinaert zo treffend illustreert dus.

vetkleppert | 27-04-12 | 11:18

Ik vond Boerkatrix ook behoorlijk genant met die Turk die ons eventjes kwam vertellen dat we islamofoob zijn, terwijl zijn vrouw een beetje het straatbeeld liep te verpesten met haar haatvod.

vetkleppert | 27-04-12 | 11:18

Nonkel Frituur?,...(waar is ie als je 'm nodig hebt!)

horsteknots | 27-04-12 | 11:18

'Respect' is altijd eenrichtingsverkeer, wel van een ander eisen zelf nooit geven, en dat mag toch nauwelijks als een verrassing komen?

sjaakdeslinksesul | 27-04-12 | 11:16

Allemaal leuk, dat idee van repsect voor andere koeltoeren, maar hoe meer je met de islam in aanraking komt, hoe groter de irritatie.

vetkleppert | 27-04-12 | 11:16

Je verwacht 't niet hè.

Bukken voor de Islam. Het gaat nog eens héél groot worden.

In België dan, hier zou zoiets nóóit gebeuren natuurlijk.

Reinaert | 27-04-12 | 11:14

België waar ligt dat??

tomdebom007 | 27-04-12 | 11:14

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken