Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

VIDEO. Damschreeuwer opgepakt door hipsterstillen

hipsterstillen534.jpgAls het niet zo godverdoms triest was zou het grappig zijn. Gennaro Pepe, De Man van AA! op 4 mei 2010 is vandaag (wederom) preventief geruimd door de GeheimPolizei van koningin Beatrix. Wegens *kuch* mogelijke verstoring. Uh, nog een keer AA! roepen? Op z'n Armeens? Op z'n Koerdisch? Daar zal die Gül van onder de indruk zijn. Check ook die complete fashion make-over van die Amsterdamse stillen dan. Heuptasjes? Hoe fukking gay. Gaan we nu ook alle zakkenrollende MOE-landers en draaideurcriminelen tussen 09:00 en 18:00 uur preventief oppakken omdat winkels open zijn? AT5 heeft FILMPJE.

Reaguursels

Inloggen

Ziek, beter maken of opsluiten.

Big Bear Hunk | 18-04-12 | 10:52

Of zou die man een gebiedsverbod hebben? Ooh dan is de politie gewoon bezig met haar taak. Maar ja wat os er leuker dan de politie afzeiken.

chiel_labiel | 18-04-12 | 07:33

Veel reacties zeggen "hij is gek/gestoord/debiel, ruimen maar". Mooie boel, geesteszieken over de kling jagen. Nazi-praktijken noem ik dat.

sentient | 17-04-12 | 23:18

Deze debielo mag wat mij betreft preventief geruimd/ge-euthaniseerd worden. Of eventueel gerepatieerd naar de afrikaanse binnenlanden.

ad melkert | 17-04-12 | 22:57

Mooi, en nu voor altijd opbergen die gek ... NEXT !!

watson357 | 17-04-12 | 22:40

Laatst ook al weer opgepakt ivm te dicht in de buurt van trix. Die knakker is mooi zuur, die kan niet meer ff prive fappen zonder dat de aivd over zijn schouder meekijkt.

religionisabadthing | 17-04-12 | 21:59

Gehoord van de diefstal van minimaal twee scooters dit weekeinde hier in de Gazastrook (Vlissingen). Eerder ook "aan de beurt geweest" met zo'n akkefietje. Ondanks het op een presenteerblaadje aanbieden van de bergplaats van die dingen en de daders had de politie geen tijd en dus zelf maar iets geregeld.
Wat ik maar wil zeggen: laat die vent toch lekker schreeuwen tegen dat stelletje. Verhoudingen zijn totaal zoek!

Bellie | 17-04-12 | 19:46

Zo te lezen heeft Bea met haar gelik naar islamieten en steken richting Wilders de rechtsopvattingen van anderszins in dezen nogal preciezen onder de reaguurders behoorlijk weten te beïnvloeden.

WirMachenMusik | 17-04-12 | 18:45

pius | 17-04-12 | 14:52 |
Marokkaanse straatterroristen worden doorgaans nog geen uurtje curatief opgepakt laat staan preventief verwijderd.

WirMachenMusik | 17-04-12 | 17:49

Dacht eerst dat het kampioensfeest van Ajax al begonnen was. Er was net echt belachelijk veel politie in 020 centrum.

Damschreeuwert heeft nu wel genoeg geleden. Hij heeft niet echt iets strafbaars gedaan (ook al is het niet netjes), maar wel maanden in de bak gezeten.

loerelau | 17-04-12 | 17:46

Voorheen werden dergelijke dorpsgekken in de dienstautomobiel gezet en zonder schoenen ergens diep op de hei uitgezet, maar dat mag niet meer vanwege mensenrechten, EU-dictaten en zeau.

Nestorix | 17-04-12 | 17:45

-weggejorist-

zuiderstijl | 17-04-12 | 17:35

-weggejorist-

zuiderstijl | 17-04-12 | 17:35

-weggejorist-

zuiderstijl | 17-04-12 | 17:34

-weggejorist-

zuiderstijl | 17-04-12 | 17:34

Lol, dacht eerst dat het Pierre Bokma was.

carramba | 17-04-12 | 16:59

En die Turk die op bezoek is mag wel alles zeggen?

msgambler | 17-04-12 | 16:43

En die Turk die op bezoek is mag wel alles zeggen?

msgambler | 17-04-12 | 16:43

Ornoisliefde | 17-04-12 | 16:24 | + 1 -
En u heeft ''liefde'' in uw nick opgenomen?

pielewaaier | 17-04-12 | 16:34

Ik vind het een prima actie. Je weet nooit wat zo'n debiel vanuit z'n geschuffelde gedachtegang nu weer van plan is. Wat mij betreft narren ze die klootzak tot ie z'n laatste adem heeft uitgeblazen.

Ornoisliefde | 17-04-12 | 16:24

Zal ik u allemaal wat verklappen?! Het is de bedoeling dat we allemaal bang zijn of anders worden. En op deze manier luktdat ze prima. Bange burgers zijn als was in de handen, die kan je alle kant op kneden. Neem ze eerst hun geld af, zorg voor angst die zichtbaar en onzichtbaar aanwezig is en je hebt als overheid alle tools om te doen wat je goeddunkt. Bilderberg Bea doet het wat dat betreft veurtreffelijk in diezelfde kringen. Wat nu gebeurt is niet te rijmen met andere misstanden van ander allooi, zoals juweliers die zich onbeschermd voelen. Dat heeft nul prioriteit. Ansgt zaaien en burgers rechten laten opgeven is veel belangrijker. Naar Amerikaans model. Balkie zag het niet, Markie ook niet, hopelijk wij wel.
Betweetert | 17-04-12 | 14:58 | + 2
U noemt de fundamenten voor een totalitaire politiestaat zoals b.v. China.. en er wordt hard gewerkt om dit fundament te leggen.
Het oppakken van deze man is wel degelijk een symptoon van een steeds verder woekerende politiestaat.
Deze man had gemakkelijk en zonder al te veel ophef in de gaten gehouden kunnen worden,om bij eventueel wangedrag onmiddellijk in te kunnen grijpen.. maar inderdaad ''preventief ruimen'' bevalt de staat beter. Koeien,varkens,geiten en kippen hebben we er tenslotte de nodige ervaring mee... nu is het de beurt aan burgers van NL.
(Preventief) opgeruimd staat netjes... toch?

pielewaaier | 17-04-12 | 16:22

kijk dat is nog eens optreden Onze geheime politie werkt uitstekend mv B. von Amssberg gered.

harob | 17-04-12 | 16:09

Kinderachtig heur zon kickme briefje op iemands rug plakken.

Badderbeest! | 17-04-12 | 16:06

Wordt deze linke loser door GS nu op het helden podium getild?

lanexxx | 17-04-12 | 16:04

Ik begin zo langzaamaan wel wat sympathie voor die te krijgen.

metdedag | 17-04-12 | 15:58

Terecht. De damschreeuwer is een mediageile idioot. Wat heeft hij daar te zoeken? Er is een noodverordening van kracht en daarom mag de politie bepaalde personen preventief oppakken. En we kunnen nou niet bepaald stellen dat de damschreeuwer een smetteloos verleden heeft qua gelegenheden verstoren.

Dan kan je Bea er wel bij halen GS, maar dat slaat kant noch wal. Dit is een ordinaire oproerkraaier en die pak je lekker op in gevallen als deze.

Fret Kroked | 17-04-12 | 15:54

Wij reaguurders weten niet of de man iets geroepen zou hebben binnen hoorafstand van Guul. En als die iets geroepen zou hebben, wat die dan geroepen zou hebben naar Guul. Misschien iets verstandigs, iets wat niet uit de mond van onze hoogwaardigheidsbekleders zou klinken. Zoals wat,dan? Zoals: Guul, wil je alsjeblieft excuses aanbieden voor de genocide van het Armeense volk, bijvoorbeeld? Lijkt mij een goed initiatief. Lijkt mij redelijk. De hippe Amsterdamse cops denken er blijkbaar anders over.

ljcoster | 17-04-12 | 15:52

@vetkleppert | 17-04-12 | 15:07

You're welcome kleppie;)

pius | 17-04-12 | 15:44

Dus iemand die twee jaar geleden paniek veroorzaakte om niets en daardoor vele mensen verwondde, geen enkele spijt betuigde, niets, die mag nu niet meer bij de koninging in de buurt komen?

Dat snap ik best. Al dat gezeik over 'politiestaat' zus en zo. Die gozer heeft ze gewoon niet allemaal op een rijtje.

TM | 17-04-12 | 15:36

Geen goed woord over deze kerel, maar zodra het over de koningin gaat mag de politie alles. Laten ze nou eerst dat rovershol van het koninklijkhuis opdoeken. En hoe is het eigenlijk met de waxinelichtjes gooier?

vsblst | 17-04-12 | 15:35

Jack Bauer heeft ook zo'n heuptasje......

man on the edge | 17-04-12 | 15:35

Wat een klein mannetje is die damschreeuwert, zou dat misschien de voedingsbodem zijn voor zijn schreeuw om aandacht?

Onderbuik | 17-04-12 | 15:33

Tsss.. de ene burger die toevallig agent is vraagt de andere of hij zich wil verwijderen van een gebied waar hij denkt dat nummer 2 een gevaar zou kunnen zijn en dat vinden veel reaguurders nog normaal ook!

synchronicity | 17-04-12 | 15:29

Laat ik het even samenvatten.
Bewijs dat geen bewijs is,onrechtmatig verkregen bewijs is geen bewijs.
Als er geen bewijs is,kan men het ook niet weerleggen en gaat men de gevangenis in.
Ik begin de rechters zo’n beetje te snapen.

ziende blind | 17-04-12 | 15:28

En welkom in de politiestaat.
Word ik nu ook iedere keer opgepakt als ik op de A2 rij en weer te hard net als de vorige keer !

datwashetdan | 17-04-12 | 15:24

Het zal mij weinig uitmaken wat ze met een persoon doen die de herdenking verstoord van ongeveer 75 miljoen slachtoffers in de 2e wereldoorlog.

DeRakker | 17-04-12 | 15:13

Nederland is een vieze, vuile, hypocriete politiestaat waarvan Beatrix en gluiperige aanhang het voor het zeggen heeft.
Er is in Nederland genoeg 'op te pakken' . Gebeurt niet. Deze man heeft niets gedaan.

grote haas | 17-04-12 | 15:12

De boodschap is wel duidelijk>> doe je iets tegen de zin van Beatrix, dan zal je daar je hele verdere leven de consequenties van ondervinden.

Terpen-tijn | 17-04-12 | 14:06

Dit ondervindt de familie van de Taaie Meid al járen.

Naitwies | 17-04-12 | 15:12

@pius | 17-04-12 | 15:01
Dank je wel, poppedoosje.

vetkleppert | 17-04-12 | 15:07

het liefst zoude ik hem de tong uitsnijden

oombob | 17-04-12 | 15:07

@bello | 17-04-12 | 15:00

En als ze Samir A heten?

pius | 17-04-12 | 15:05

@kapotte_stofzuiger | 17-04-12 | 14:57

Ik ga even een film wegbrengen. Dat lijkt me de beste repliek in deze. Tot spreeks maar weer.

pius | 17-04-12 | 15:03

@vetkleppert | 17-04-12 | 14:55

Je grossiert in stompzinnige opmerkingen vandaag.

Is het nationale zwakbegaafdendag of zo.


Of ben je nog steeds niet gewend aan die nieuwe kudt van je. Valt ook niet mee zo' n sekseverandering natuurlijk daar kan ik best inkomen.

Sterkte ermee schat.

pius | 17-04-12 | 15:01

pius | 17-04-12 | 14:52 | + -4 -

Adequaat optreden? Mensen vastzetten voordat er wat gebeurd is? Get real. Of ze nou mo of marvin of japie heten, makes no difference.

bello | 17-04-12 | 15:00

Toch fijn voor AT5. In plaats van zinloos rondrijden en dat uitzenden is er nu iemand preventief opgepakt. Ik zeg: 'Opheffen die flutzender!'.

Einde van de Domheid | 17-04-12 | 15:00

@vetkleppert | 17-04-12 | 14:55 | + 0 -
Ik ga even over deze diepzinnige tekst nadenken.

Kaas de Vies | 17-04-12 | 14:58

Zal ik u allemaal wat verklappen?! Het is de bedoeling dat we allemaal bang zijn of anders worden. En op deze manier luktdat ze prima. Bange burgers zijn als was in de handen, die kan je alle kant op kneden. Neem ze eerst hun geld af, zorg voor angst die zichtbaar en onzichtbaar aanwezig is en je hebt als overheid alle tools om te doen wat je goeddunkt. Bilderberg Bea doet het wat dat betreft veurtreffelijk in diezelfde kringen. Wat nu gebeurt is niet te rijmen met andere misstanden van ander allooi, zoals juweliers die zich onbeschermd voelen. Dat heeft nul prioriteit. Ansgt zaaien en burgers rechten laten opgeven is veel belangrijker. Naar Amerikaans model. Balkie zag het niet, Markie ook niet, hopelijk wij wel.

Betweetert | 17-04-12 | 14:58

@pius | 17-04-12 | 14:49
Speciaal voor u, de "voetwin":

Iemand die reeds bekend staat lid te zijn van een tokkievoetbalclub en die verklaart graag van zijn tegenstanders te winnen en die vervolgens opduikt voor het getrokken pistool van een agent...

www.geenstijl.nl/mt/archieven/2012/04/...

kapotte_stofzuiger | 17-04-12 | 14:57

@pius | 17-04-12 | 14:52
Als je oom een kudt had gehad, was het je tante geweest.

vetkleppert | 17-04-12 | 14:55

Goeie actie. Voor je 't weet gaat ie weer schreeuwen en daar kan Trix niet tegen en onze Turkse bezetter al helemaal niet. Moeten we niet willen met z'n allen. Die waxinelichtjesgooiert heeft ook zonder vorm van proces zowat een jaar vastgezeten. Het is dus voor de schreeuwer zijn eigen bestwil zullen we maar denken. Leve het koningshuis.

kaskoeskielewan | 17-04-12 | 14:53

Ach ... Is de krijgswet en avondklok weer ingesteld in Nederland?

Piet_Snot | 17-04-12 | 14:53

Wat nou triest? Die kerel is niet helemaal lekker.. ik zou hem ook niet in mijn buurt willen hebben..

LeBlanc | 17-04-12 | 14:52

Wat nou als Gennaro Ibrahim of Mohamed had geheten. Dan waren de kudo's voor het adequate gedrag van de overheid hier niet van de lucht geweest.

Daar hoef je geen tarotkaarten voor te leggen voor die conclusie.

pius | 17-04-12 | 14:52

@Peerkepeer | 17-04-12 | 14:26
ik vraag me ten zeerste af of er een psychiater en een rechter aan te pas zijn gekomen om iemand op grond van psychische instabiliteit preventief vast te zetten. en dat lijkt misschien omslachtig maar op dit moment zetten we mensen zonder proces vast omdat we hun houding vervelend vinden...

two ball cane | 17-04-12 | 14:51

propper1000 | 17-04-12 | 14:42 |
Wat jij op prijs stelt was mij wel duidelijk met je oranje gelik.

Ratzing. | 17-04-12 | 14:50

@kapotte_stofzuiger | 17-04-12 | 14:43

Nee zuigert. Niet overtuigend. En er is ook nog eens sprake van een staatsbezoek dan gelden toch wat andere normen good or bad. Niemand zit op een diplomatieke rel te wachten immers.

En Broccoli moet je in een smoothie gooien met rood fruit, niets vies aan en alle goodies blijven behouden.

Goed voor je libido.

pius | 17-04-12 | 14:49

Parsons | 17-04-12 | 14:25 | + -10 -
Weet je wie momenteel voor preventieve detentie is?

Flodder | 17-04-12 | 14:49

Heb hier toch wel een naar gevoel bij. De man heeft nog niets verkeerd gedaan en er is ook geen mensenmassa die hij op hol kan laten slaan. Die oranje uitkeringtrekkers doen flink dictatoriaal aan. Leve de Republiek!

Flodder | 17-04-12 | 14:48

In het land van herkomst van de Damschreeuwer wordt je bij zo'n 'actie'in het bijzijn van het staatshoofd gewoon in de rivier gedumpt met een bak beton aan je benen. Zijn behandeling hier is toch zeker coulant te noemen, zeker meegenomen dat hij niets bijdraagt aan de samenleving maar er wel van profiteert.
.

du Roi Soleil | 17-04-12 | 14:47

Doet met denken aan Herman Finkers die op de vlucht is voor de politie:

"Op de hoek zag ik twee agenten in burger. Ik wist dat het agenten in burger waren, want ze hadden geen uniform aan..."

Vote/View | 17-04-12 | 14:46

Die knakker spoort niet, lijkt me wel duidelijk.

joyriders | 17-04-12 | 14:45

@pius | 17-04-12 | 14:40
Iemand die reeds op de A1 te hard reed in zijn Opel en die verklaart graag een Ferrari gehad willen hebben en die vervolgens weer opduikt op de A1...

Ik vind broccoli vies.

kapotte_stofzuiger | 17-04-12 | 14:43

Z'n schreeuw was natuurlijk erg onfatsoenlijk en ongepast, maar volgens mij waren het de bangerige burgertjes op de dam die elkaar onder de voet liepen. Burgers worden de hele dag bang gemaakt. In Amerika is dat natuurlijk nog vele malen erger, maar in NL kunnen we er ook wat van.

gozahtje | 17-04-12 | 14:42

oombob | 17-04-12 | 14:07 |
Je praat onzin.
Mensen zijn trots op de dingen die ze zelf / hun kinderen hebben gepresteerd, de rest is allemaal gelul and you know it!

Gijssie | 17-04-12 | 14:42

Ratzing. | 17-04-12 | 14:35 | + 0 -
Om te beginnen, Ratzing, stel ik er prijs op wanneer u mij vousvoyeert.
Ten tweede: uw bijdrage is volstrekt onbegrijpelijk. Dat u niets op heeft met het koningshuis is overduidelijk en is niet verboden; we leven tenslotte in een vrij land. Dit heeft echter niets te maken met wat ik in mijn column heb gemeld. Off topic dus.

propper1000 | 17-04-12 | 14:42

@Eurotokkie | 17-04-12 | 14:38

Iemand die al iets op zijn kerfstok heeft in dezelfde context en die verklaart graag een pistool te hebben gehad en die vervolgens opduikt bij een gelijkelijk evenement. Als dat appels met peren vergelijken is dan is Broccoli een lekker stuk vlees. Wat jij.

pius | 17-04-12 | 14:40

Welkom mordenaar en genocide plegende turk,welkom

ziende blind | 17-04-12 | 14:40

Lol @ Agent met fotocamera "Meneer PEPE, wilt u even hierheen kijken." Mag dat wel, naam van verdachte opnoemen bij draaiende camera?

Ofika | 17-04-12 | 14:38

@bello | 17-04-12 | 14:37

vertel.

pius | 17-04-12 | 14:38

pius | 17-04-12 | 14:35 | + -1 -

Een beetje appels met peren vind je niet .

Eurotokkie | 17-04-12 | 14:38

Weet je wie ook verzot was op preventieve arrestaties?

bello | 17-04-12 | 14:37

propper1000 | 17-04-12 | 14:21 |
Het enige wat die appelboor heeft begrepen en jij daar in meegaat is dat die duits-oranje opvreters familie de Democratie naar eigen goeddunken buiten spel zet als ze rancuneus willen chloreren, eh... gloriëren in Amsterdam .

Ratzing. | 17-04-12 | 14:35

@Eurotokkie | 17-04-12 | 14:28

Hij heeft al iets gedaan tijdens een gelijksoortige gelegenheid of ben je dat vergeten?

Ook vertelde hij dat hij liever een pistool had gehad weet je nog.

En ik hoorde niemand hier ook niemand zeiken toen Samir A werd opgepakt om maar eens een voorbeeld te noemen. Best vreemd vind je niet.

pius | 17-04-12 | 14:35

Misschien wilde hij nu gewoon Bea vragen waarom ze haar hoofd niet bedekt uit eerbied voor haar islamitische gast en zijn behoofddoekte echtgenote.

WirMachenMusik | 17-04-12 | 14:33

tjeemig | 17-04-12 | 14:30 | + 0 -

En dit alles door de vrijheid van meningsuiting.

Eurotokkie | 17-04-12 | 14:32

Vanavond wéér in Pauw en Witteman. Wedden?!

Pastor Sippenhaft | 17-04-12 | 14:32

80 gewonden toen op de dam hebben Bea en haar dikke zoon er toen zoveel onder de voet gelopen met hun vlucht gedrag.

tjeemig | 17-04-12 | 14:30

Hij mocht alleen bij de herdenking niet op de Dam aanwezig zijn. De Staatssicherheistpolizei wast dit varkentje evengoed even. Beter voorkomen dan genezen. He?!!!!! Waarom NU wel? En in ALLE andere gevallen niet? Bea?

Betweetert | 17-04-12 | 14:29

Gül? Die man die volgens Metro het volgende zei: PVV-''Leider Geert Wilders is een islamofoob en verkondigt en verkondigt een extreem geluid dat radicalen voedt. Dat legt de basis voor etnische releigieuze disciminatie die we de vorige eeuw al eens hebben meegemaakt.''
Mooi hè, dat Gül de Armeense genocide erkent. *kuch*

Diny in Bikini | 17-04-12 | 14:28

Biff Eagleburger | 17-04-12 | 14:20
Ik begrijp het dilemma. Daarnaast, kun je iemand verantwoordelijk houden dat er gewonden vallen door een schreeuw of zijn die mensen zelf verantwoordelijk voor het in paniek raken.

Feit voor mij is dat er gewonden zijn gevallen. Dat hij dat niet betreurt en gesteld heeft beter naar een wapen te kunnen grijpen. Door hier weer te verschijnen de boel te provoceren en geen gehoor geeft aan de oproep om te vertrekken.

Alles bij elkaar opgeteld en de man analyserend vertoont hij alle kenmerken van een psychopaat.

Ik zeg: ruimen de beste man voordat het te laat is.

BedrijfsTijgerT | 17-04-12 | 14:28

pius | 17-04-12 | 14:22 | + -2 -

Preventief ruimen bedoel je , dat wordt het echt stil op straat kan ik je vertellen , er lopen namelijk heel wat gekken rond in Nederland

Eurotokkie | 17-04-12 | 14:28

Als ze van tevoren weet wie ze moeten hebben is het voor bromsnor allemaal een stuk eenvoudiger natuurlijk, 3 of 4 man tegen 1, moet lukken. Maar een paar undercovers bij zo'n juwelier die 13 (DERTIEN!) keer is overvallen is natuurlijk allemaal veel te ingewikkeld, en bovendien kan dat ook helemaal niet vanwege de CAO en de OR en de vakbonden en de politiebelangenclubjes en de ARBO niet te vergeten en trouwens dat is ook allemaal hartstikke gevaarlijk en eng.

très cool | 17-04-12 | 14:27

Ik hoop dat de Maya's gelijk gaan krijgen, later dit jaar. Zucht...

Montgomery Burns | 17-04-12 | 14:27

Mooie duiding : ''GeheimPolizei van koningin Beatrix''
Omdat ik dat mensch nooit als koningin beschouw is het voor mij überhaupt, so wie so , mevr.vonAmsberg.
Dat dan weer wel.

Ratzing. | 17-04-12 | 14:26

@Parsons | 17-04-12 | 14:25
Vindt u het hier ook zo stinken? [cross-topic reaguursel]

kapotte_stofzuiger | 17-04-12 | 14:26

@two ball cane | 17-04-12 | 14:14
Dit is geen politiek tegenstander, maar een malloot die met enige regelmaat in het nieuws moet om zijn ego op te krikken.
Nog niet zo lang geleden werden dergelijke lieden ingesloten, tegenwoordig mogen ze los lopen. Prima. Maar af en toe even opbergen kan geen kwaad. En zeker als zo iemand dreigt met geweld is het beter om dat preventief te doen dan af te wachten tot het te laat is.

Peerkepeer | 17-04-12 | 14:26

@appelboor
Hou toch op met je "80 gewonden op zijn naam". De man heeft geschreeuwd, meer niet! Dat Nederland zo paranoia is geworden dat zoiets tot 80 gewonden leidt, zegt meer over NL dan over deze schreeuwende mafkees.

James Lastig | 17-04-12 | 14:25

Weet je wie ook preventief mensen oppakte?

Parsons | 17-04-12 | 14:25

Alsof ze de grootse crimineel van de wereld pakken , wat een circus .

Eurotokkie | 17-04-12 | 14:24

@oombob | 17-04-12 | 14:07
Als iedereen die alles waar wij Nederlanders trots op zijn en pal voor staan zo zou worden aangepakt, dan konden mijn dochters 's avonds veilig over straat lopen in de zogeheten prachtwijken die ons land rijk is.

Cor Rupteling | 17-04-12 | 14:24

Deze man is een gevaarlijke gek die liever een pistool had gehad. Goed gedaan dus.

Opsluiten die holtor.

pius | 17-04-12 | 14:22

Het valt me in ieder geval mee dat de pliesies geen commentaar op het filmen hebben. Duidelijk geen éénstrepers.

nogeentjedan | 17-04-12 | 14:22

appelboor | 17-04-12 | 14:18
U heeft het begrepen, appelboor.
Niet gehinderd door enige feitenkennis, wordt door prit een gemakkelijk stukje geschreven.

propper1000 | 17-04-12 | 14:21

Duitse vorst in Holland, Duitse maatregelen !
Spertijd is de tijd waarin tijdens de Duitse bezetting iets verboden was, bijv. verkeer, energiegebruik, samenscholing.

Ratzing. | 17-04-12 | 14:21

@BedrijfsTijgerT | 17-04-12 | 14:10

Prima, zodra hij iets geks doet pakken ze hem toch op. Of ze houden hem van een afstandje in de gaten. Mensen oppakken op een vermoeden gaat mij te ver.

Biff Eagleburger | 17-04-12 | 14:20

Denkt GS opeens in daders-zijn-zielig-cultuur?

Deze persoon heeft 80 gewonden z'n naam staan, is daarvoor veroordeeld, en heeft gezegd dat hij beter een vuurwapen kan gebruiken. Dan loopt hij op 250 meter van de Dam als daar koningin + buitenlands staatshoofd is. Tja. Dat is wel uitdagen.
Hij had beter gewoon thuis kunnen blijven, dan was hij niet opgepakt.

Als hij niet was opgepakt en weer was gaan gillen/treiteren op de Dam, dan had GS de politie voor #fail uitgemaakt.

appelboor | 17-04-12 | 14:18

Wie zegt dat hij weer zou gaan schreeuwen, misschien heeft hij z'n leven gebeterd en wilde hij een lief liedje zingen voor Bea en d'r vriendje Gül.

Pastor Sippenhaft | 17-04-12 | 14:18

Wie niet luisteren wil moet voelen. Hij is gevraagd om zich vrijwillig te verwijderen en weigerde dat. Dan is het niet meer dan normaal om die man gezien zijn verleden en zijn nogal merkwaardige denkbeelden preventief aan te houden.

Als hij niet was aangehouden en hij zou zich weer misdragen hebben was er moord en brand geschreeuwd. Het is ook nooit goed stelletje huilies.

KoningSjef | 17-04-12 | 14:16

Ja, de prioriteiten liggen compleet verkeerd, landelijk gezien. Maar men doet hier telkens alsof de mensen tijdens de dodenherdenking gewond raakten door eigen schuld dikke bult. Onzin als je het mij vraagt, Pepe veroorzaakte dat.

von Krankenhausen | 17-04-12 | 14:16

Wat een zielig figuur.

Gefundenes Fressen | 17-04-12 | 14:15

stel je even voor he. dat bea naar turkije gaat voor een staatsbezoek. en dat daar in het nieuws komt dat een politiek tegenstander van de president preventief wordt opgepakt. wat zou dan de reactie in NL zijn? en hoe gaan ze in turkije reageren?

two ball cane | 17-04-12 | 14:14

Oppakken die halve zool. Ik zag hem toen bij DWDD en die gast spoort echt niet.

Bijthond | 17-04-12 | 14:14

Een damschreeuwer zonder dam, is als een bakker zonder brood. Ze kunnen hem niet van de dam halen, dat verstoord zijn dagbesteding..

anisocorie | 17-04-12 | 14:14

Q: The man purse. You actually gonna wear that or are you guys just fuckin' with me?

A: It's where I keep all my things. Get a lot of compliments on this. Plus it's not a purse, it's called a satchel. Indiana Jones wears one.

Re: So does Joy Behar.

www.pursepage.com/wp-content/uploads/2...

Fapowitch | 17-04-12 | 14:14

Dit heeft toch wel erg vel weg van een dictatuur. Wettelijk kan dit natuurlijk totaal niet. Iedereen die hiermee te maken heeft dus vanaf de agenten die hier staan tot aan de opdrachtgevers zouden moeten worden vervolgt.

DerUnterMensch | 17-04-12 | 14:14

Herstel. Zullen ze van opknappen.
Binnen 5 seconden een min te pakken.
Zou je niet eens een baan gaan zoeken of wat vaker gaan neuken?

Kapitein Sjaak Mus | 17-04-12 | 14:12

Ja hoor, en als ik het adres van iemand, die bij mij heeft ingebroken en die ik vervolgens dusdanig met een knuppel raak dat 'ie zijn portemonnee verliest in mijn gang, aan de politie doorgeef dan wordt er niets "opgepakt", nog achteraf, noch op heterdaad, noch preventief.

En, bij de weg, agenten het is niet jullie uniform dat je wat dikker maakt, jullie zijn, ook als hipster, nogal vadsig.

Mongoose | 17-04-12 | 14:10

@Biff Eagleburger | 17-04-12 | 14:08
Vergeet even niet dat meneer al heeft aangegeven graag naar een pistool te willen grijpen.

BedrijfsTijgerT | 17-04-12 | 14:10

Eind deze maand zullen we dit in veelvoud gaan meemaken.
Huisinvasies, preventieve Kaltstellungen, avondklok met scherpschutters.

Immers, dan behaagt het ons geliefd staatshoofd en haar familie om zich onder het gewone volk te begeven, inplaats van onder hun favorietie entourage, de Bilderbergers en de Russische mafia.

Een natie als gijzelaar van een overjarig symboolfiguur, die het zelf met belastinggelden moet onderhouden. Het lijkt wel 1812 inplaats van 2012.

Gootbalkoning | 17-04-12 | 14:10

@Tommygunner | 17-04-12 | 14:05

Precies. Iedereen van wie we maar vermoeden dat hij of zij zich niet wil conformeren aan de geldende normaal-gedrag-regels, die pakken we gewoon op.

Biff Eagleburger | 17-04-12 | 14:08

Huilie huilie over neergeschoten voetbaltokkies, maar als een man, die verder niets fout doet, wordt opgepakt, is het gejuich oorverdovend.

kapotte_stofzuiger | 17-04-12 | 14:08

Kunnen ze die overgehaalde minkudotrol die hier rondwaart niet beter oppakken? Poosje in een kamertje met zachte muren zal-ie van opknappen...

Kapitein Sjaak Mus | 17-04-12 | 14:08

oppakken zeer terechte en minimale maatregel, deze man bespot alles waar wij Nederlanders trots op zijn en pal voor staan

oombob | 17-04-12 | 14:07

Pure discriminatie is het is! Er is maar 1 Dam, waar moet die man anders naar toe? Dat is hetzelfde als bontkragen de toegang tot achterstandswijken ontzeggen, Linksmenschen het pluche verbieden, Grieken steun weigeren en Belgen Heineken proberen te verkopen...

Ik vind het schandalig!

tisallemaalwatzeg | 17-04-12 | 14:06

Deze man is gewoon een groot gevaar. Opsluiten in longstay voordat meneer echt "ontploft" en naar andere middelen grijpt.

BedrijfsTijgerT | 17-04-12 | 14:06

Heuptasjes...

... voor de live-feed (accu, minicam, Tel.. etc.)

azmagalles | 17-04-12 | 14:06

De boodschap is wel duidelijk>> doe je iets tegen de zin van Beatrix, dan zal je daar je hele verdere leven de consequenties van ondervinden.

Terpen-tijn | 17-04-12 | 14:06

Naar ik begrepen heb is hem gevraagd zich te verwijderen van de Dam. Dat wilde hij niet en met behaalde resultaten in het verleden in het achterhoofd, is het mooi dat hij van de straat gehaald is. De flapdrol schepte genoegen in de enorme paniek en verwondingen van de dodenherdenking toen. Dus gewoon zo nu en dan in de lik flikkeren die idioot.

flinkescheet | 17-04-12 | 14:06

@Biff Eagleburger | 17-04-12 | 14:02
Op de site van AT5 staat dat o.a. in het gebied rond de Dam strenge veiligheidseisen van kracht zijn. Als je dan gevraagd wordt om te vertrekken en je doet dat niet dan word je inderdaad opgepakt.

Tommygunner | 17-04-12 | 14:05

Heb weinig respect voor deze man, maar misschien nog wel minder voor het koningshuis...

Drs. D. | 17-04-12 | 14:05

Mochten wij als gewone burgers maar eens op een fractie van deze voortvarendheid rekenen als wij overlast ervaren.

vetkleppert | 17-04-12 | 14:05

Ik darf warscheinlich nicht "Sieg Koenigin" schreiben??

Byter | 17-04-12 | 14:04

Wat verwacht men dan van de Damschreeuwer? Dat hij stilletjes op de Maasvlakte gaat rondhangen?

Pastor Sippenhaft | 17-04-12 | 14:04

even voor die man van de gedachte-politie, ik bedoelde dat niet echt hoor. dat ik in het voetgangersgebied net zo goed kon fietsen. dat ik dat dacht.

two ball cane | 17-04-12 | 14:03

Nee natuurlijk worden MOE-ers en Mocro tuig niet opgepakt en al helemaal niet preventief. De zieligheidsindustrie moet wel klantjes blijven houden.

Je komt in dit achterlijke land met alles weg (de zaak SOA met tweejarig meisje, weet u nog) maar als de koninklijke uitvretersbende er iets mee te maken heeft dan mag je nog geen waxinelichtje opgooien.

Deze damschreeuwert zit gewoon minstens tot 6 mei vast.

James Lastig | 17-04-12 | 14:03

Dus tegenwoordig word je al opgeladen als de politie alleen maar het vermoeden heeft dat je de openbare orde wil verstoren? Fijn land leven we toch in.

Biff Eagleburger | 17-04-12 | 14:02

Ik heb echt geen medelijden met die man. Hij zat doodleuk te vertellen dat hij er weinig om gaf dat er ruim 80 gewonden waren gevallen. Dergelijk types heeft de samenleving echt niets aan. En ja, die MOE-landers mogen inderdaad ook...

Tommygunner | 17-04-12 | 14:01

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken