Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Bart's Nazi Network (BNN) marcheert voort

scheissefeuten.jpg Historische kwoot opdat we nimmer vergeten: "Een van de jongens schreeuwde tegen ons dat wij op onze knieën moesten. Toen een jongen die voor mij stond dit weigerde, werd hem toegeschreeuwd dat hij ‘dus een Hitler’ was, waarna het meisje hem een Hitlersnor optekende.” Aan het woord is promovenda filosofie Jessica van der Schalk over het feestje dat studentencorps H.S.C. Mercurius, speciaal opgericht voor de BNN-televisieserie ‘Feuten’, hield tijdens Pasen. Initiatiefnemer en BNN-acteur Tim Murck (tweede naam Reinhard) kenschetst de beschuldigen als 'Zionistische propaganda'. BNN ontkent iedere betrokkenheid en houdt het op een veelzeggende 'wir haben es nicht gewusst'. Ondertussen laat de Israelische ambassadeur weten dat BNN met het feest "de wereldvrede op het spel zet" en dat Patriek Lodiers voortaan als persona non grata beschouwd zal worden. Naar verluidt komt de BNN-directeur later deze dag met een gedicht dat "gezegd moet worden". Via een mol bij de Mossad heeft GeenStijl enkele foto's van de studentikoze nazi-bijeenkomst weten te bemachtigen. Wij zijn even gevlucht naar Zuid-Amerika. ditnooitmeer1.jpg ditnooitmeer4.jpg ditnooitmeer5.jpg ditnooitmeer6.jpg ditnooitmeer3.jpg ditnooitmeer2.jpg ditnooitmeer8.jpg

Reaguursels

Inloggen

Zelfs met een snor zou ik Hanna Verboom nog doen.

shenkie7 | 12-04-12 | 14:43

Die baardmans irriteert mij overigens mateloos. Sowieso schandalig dat BNN die lui zo van bil laten gaan terwijl ze vorig jaar nog feut tijdens de ontgroening hebben laten kreperen. Wat te denken van die prins die nu dankzij hen de pijp uit is.

Prof.Ockels | 12-04-12 | 12:46

Wist je dat je tegenwoordig speciale schoenen hebt voor mensen met hele lange tenen...?

kraaghaar | 12-04-12 | 10:27

Humm wat is nou het punt? BNN bashen ofzo? Ik ga maar slapen.

religionisabadthing | 12-04-12 | 05:37

Links neukt halina reijn, midden neukt alles voor het goede doel en rechts hangt er een beetje bij.

S 2 de I 2 de R | 12-04-12 | 02:06

Prins Fontainebleau | 11-04-12 | 19:19 | + -2 -

Maar het is nog erger als je dan wel naar de feestjes toe wil.

denk.toch.eens.na | 11-04-12 | 23:19

hitler feestjes zijn zo 1940-1945

steddy | 11-04-12 | 23:03

ziet nou niemand dat dit een zielige pr stunt is om een uiterst zielige serie te promoten??

ikmaar | 11-04-12 | 20:04

Wat een zeiktopic. Ik was met carnaval als Khadaffi verkleed en dat vond iedereen briljant. Zelfs de lokale hangjeugd

Guusd | 11-04-12 | 19:20

Wat sneu allemaal zeg. Lekker Corpsballetje spelen omdat je niet de kloten hebt om lid te worden.
nare baas | 11-04-12 | 15:14 |

.... of gewoon teveel persoonlijkheid hebben om lid te worden van zo'n meelopersclubje. Een ieder die ook maar een greintje zelfrespect heeft, laat zich niet ontgroenen door een stel corpulente bralapen met vaalrode ribbroek. Om vervolgens waar nu precies bij te horen?

Studentencorpsen, zum kotzen.

Prins Fontainebleau | 11-04-12 | 19:19

Wat een ontzettende knorrenbende zeg.

HardGaan | 11-04-12 | 18:15

Pa Cartwright | 11-04-12 | 17:45
Ah, dat noemden wij drukken :-) Ook de combinatie blowen en wachtlopen met scherp, was er eentje, die als leuke herinnering blijft hangen. Maar genoeg nu over het legert.

Shareholder II | 11-04-12 | 17:59

Not sure if trolling or related to MvanBuuuren.

Eduard-Khil | 11-04-12 | 17:57

@ Shareholder II | 11-04-12 | 17:37
Twee maanden vóór de Keuring een vrij fors motorongeluk gehad. Ben er nog wel heen geweest, op krukken. Het leek de arts niet zo zinvol dat ik mijn dienstplicht nog zou vervullen. En mij eigenlijk ook niet.

Pa Cartwright | 11-04-12 | 17:45

Pa Cartwright | 11-04-12 | 17:27
Wat jij ouwe? Viel mee bij mij. Elke avond porno kijken en bier a 50ct (= 20 eurocent). Frikadelletjes bij het ontbijt en de lunch en s'avonds blauwe hap of PMT/KMT. En daar dan toch fitter en wijzer uitkomen. Met voordelen zoals weten hoe je iemand (het meest pijnlijk) overhoop schiet. Was er maar een partij die het herinvoerde. Maar ligt denk ik gevoelig, want die moslim jongens wil je er niet bij hebben natuurlijk. Dat was in mijn tijd ook al zo. Die gingen zitten bidden op bed en mochten gelijk naar huis. Discriminatie die iedereen tolereerde. Enfin. Aan de andere kant, een mooier jaar beleeft u uw eerste kwart eeuw meestal niet. De verhalen zijn sterk, heel sterk :o)

Shareholder II | 11-04-12 | 17:37

@ Shareholder II | 11-04-12 | 17:25
Spannond

Pa Cartwright | 11-04-12 | 17:27

Reinaert | 11-04-12 | 16:37
Hee, ik heb zo'n pelotonscommandant opleiding gedaan in dienst. SROKI de gekste. Maar wij lagen toen helemaal dubbel om beroeps of VND hoor. Economisch? Je zwierf nog liever op straat dan 1 dag te lang op die kut kazerne te dwalen. Misschien was u een andere tijd qua tijden?

Shareholder II | 11-04-12 | 17:25

@ Giraf01 | 11-04-12 | 17:09
Lijkt me ietwat kortzichtig.

Pa Cartwright | 11-04-12 | 17:20

@Pa Cartwright | 11-04-12 | 16:52

Precies. Ontgroeningen zijn nuttig voor mensen die echt te contactgestoord zijn om anders op andere mensen af te stappen. Immers, als je anders niet op andere mensen af durft te stappen, en/of maar blijft hopen dat mensen naar JOU toe komen, dan kan het best eenzaam zijn tot het weer weekend is.

Maar voor alle andere mensen zijn er gelukig ook nog genoeg alternatieven te vinden.

Rest In Privacy | 11-04-12 | 17:09

Hoop biggen daar bij Mercurius... niet te filmen!

softijsje | 11-04-12 | 17:08

De meeste excessen ontstaan als knorren corporaal proberen te doen.
Corps wordt overigens het meest overschat door knorren.

popstar | 11-04-12 | 17:07

@ Hunter S. Thompson | 11-04-12 | 16:41
- Ik twijfelde niet aan jouw kennis van die ritueeltjes, louter benadrukte ik de – mijns inziens – onschuld van dat gedoe.
- Het ritueel is geen 'proeve van', al eeuwen niet meer. Daar is het eenvoudigweg te mild voor.
- De totstandkoming van een band, of banden, heeft met benadering te maken. Indertijd had ik twee klootzakken van jaargenoten, na bijna 20 jaar vind ik het nog steeds klootzakken – zijn het ook.
Met anderen klikte het van meet af aan, en da's nog steeds zo. Daar heeft dat ontgroeningsgereutel niets mee van doen.
Echter had ik ze zeer waarschijnlijk niet ontmoet zónder die ontgroening.

Pa Cartwright | 11-04-12 | 16:52

@Pa Cartwright | 11-04-12 | 16:23
Ik weet heel goed hoe het ritueel van het RSC er uit ziet.
Het is volkomen ridicuul om enkel personen lid te laten worden die zich laten ontgroenen. Vervolgens roepen dat het zo goed is voor de band die de nieuwe kinders met elkaar krijgen is zowaar nog lachwekkender.
Je krijgt gewoon niet de leuke, sterke, unieke individuen bij je club. Dit klopt ook wel gezien het grote aantal volgers bij het corps. Zelfde haartjes, kleertjes en R.
Het is gewoon niet meer van deze tijd. Het is prima om selectief te zijn maar er zijn veel betere methoden.

Hunter S. Thompson | 11-04-12 | 16:41

lilluke halve hoan | 11-04-12 | 16:20 |

Wie zit er op te wachten om dat groene pak te dragen dan? Als je alleen promotie maakt op hoe lang je ergens zit en moet luisteren naar een mongool met snor die denkt dat iedereen hardhorend is en zijn volume daarop aanpast. En als dank mag je jezelf dan in een of ander kontgat van de wereld kapot laten schieten of op laten blazen. Joepie!

de betaalautomaat | 11-04-12 | 16:39

@lilluke halve hoan | 11-04-12 | 16:31

Ach, nee, laat ook maar. Dienstplicht is/was dienstplicht. Ik moest ook en ik ben ook blijven hangen (VND = vrijwillig nadienen dusch) bij gebrek aan een burgerbaan op dat moment. Puur economische motieven dus. Gewoon omdat het kon.

De desbetreffende pelotonscommandant had ik trouwens alleen in m'n opleiding. Daarna was ik zelf pelotonscommandant en nét zo erg. Zo werkt dat. Kleine dierlijke principes en dito lusten botvieren.

Hoort er allemaal bij. Word je groot van!

Reinaert | 11-04-12 | 16:37

Reinaert | 11-04-12 | 16:20 |
Ik zal verder niet uitweiden betreffende mijn dienstplicht en mijn latere TS periode daar ik veul ergere dingen heb horen roepen richting mijn persoontje destijds....
Maar ach, de ouwe zat daar geen meter mee he?.....

lilluke halve hoan | 11-04-12 | 16:31

@ Hunter S. Thompson | 11-04-12 | 16:02
Ach, is een vrij onschuldig ritueel, in de regel. Much ado about nothing.

Pa Cartwright | 11-04-12 | 16:23

@Mr Dixit | 11-04-12 | 16:19

Afgewezen? Waarvoor? Ik ben keurig netjes lid geweest, heb de nodige bestuursfuncties bekleed, zowel bij het corps zelf als bij subverenigingen dus waar hebben we het over?

Corpora zijn spielerei. Ooit begint het echte leven namelijk.

Reinaert | 11-04-12 | 16:22

@lilluke halve hoan | 11-04-12 | 16:11

Klopt. Van Heutsz-kraagspiegels, DT-jasje uit de zeventiger jaren, mouwembleem rechts ontbreekt, dasje is nieuwer want niet beige zoals anno destijds, koppel en pistooltas lijken me uit de speelgoedwinkel (of inderdaad gewoon Brits, da's hetzelfde). Broek is ook DT zo te zien en het biertje in de linkerhand is ook correct.

Maar de persoon in kwestie is - zoals mijn oude pelotonscommandant placht te zeggen - "een schande voor z'n uniform". En daar laten we het verder maar lekker bij dunkt me.

Reinaert | 11-04-12 | 16:20

@Piet_Snot | 11-04-12 |
De kraagspiegels en baretembleem zijn niet alleen herkenbaar aan de afbeelding maar ook aan de kleurcombi!
Van Heutz = Zwart oranje
Artillerie= Zwart rood
Cavalerie =Zwart blauw
enzovoort......
Zeker nooit een groen pak mogen dragen?

lilluke halve hoan | 11-04-12 | 16:20

Reinaert | 11-04-12 | 15:29
En aan je antwoord op gozahtje kun je aflezen dat je er weinig van begrijpt. Ben je afgewezen?

Mr Dixit | 11-04-12 | 16:19

Jammer dat de boodschap van 'Animal Farm' volledig aan de Heilige Linkskerk voorbij gegaan is.

Ales | 11-04-12 | 16:17

chloorinogen | 11-04-12 | 16:04
Ja dat zei ik ook daarnet maar werd daarvoor gemind. Het leek meer op een Brits of NL uniform van een 4de hulp-foef of ordonance te fiets ?

Shareholder II | 11-04-12 | 16:16

Of bedoel je een ander soort ballen?
Nietvoordekat | 11-04-12 | 15:13 |

Met koorballen bedoelde ik, leden van studentencorpora. Koorballen/corpsballen, allemaal 't zelfde..

Scorsese | 11-04-12 | 16:14

@Nietvoordekat | 11-04-12 | 15:44

Wat het ook zijn moge: studentenverenigingen worden door de buitenwacht altijd anders ingeschat dan ze daadwerkelijk zijn. Zo'n corps stelt eigenlijk niet zo veel voor namelijk. Lijkt leuk, is ook leuk zolang je lid bent maar daarna is de praktische waarde opeens vervallen. Vriendjes? Ja, die maak je er wel. Maar daar blijven er op termijn ook maar verdoemd weinig van over.

En ik weet waar ik het over heb.

Reinaert | 11-04-12 | 16:14

Nietvoordekat | 11-04-12 | 15:44
Lullig voor jouw vereniging, maar het is niet zomaar een "stickertje" dat er op wordt geplakt. Een vereniging is corps of niet, gebaseerd op wel of niet erkend door de ASV. Belangrijke kenmerken van erkende corpora zijn onder andere de nauwe samenwerking met de universiteit en vertegenwoordiging van álle faculteiten.

Kaas de Vies | 11-04-12 | 15:49
Dat kan dus ook niet...

Mr Dixit | 11-04-12 | 16:13

Reinaert | 11-04-12 | 14:35 |
Is inderdaad Regiment Van Heutz (waar je geplaatst werd als ze je nergens anders konden gebruiken*)
Die koppel is Brits dacht ik.
Het jasje is van het oude DT (goeie pak)van de NL landmacht.....
Bijeengeraapt zootje dus.....

lilluke halve hoan | 11-04-12 | 16:11

Laatste foto is gewoon een slechtzittende Armani-pak. Dat zie je altijd bij die bijverdiende deurverkopers.

chloorinogen | 11-04-12 | 16:04

Lol_corps
Iedereen die een ontgroening ondergaat om ergens bij te mogen horen is een prutser in my opinion.

Hunter S. Thompson | 11-04-12 | 16:02

bbbachstra | 11-04-12 | 15:19

En dan heb je nog die overbetaalde derderangs presentatoren. Omroepen als BNN bevestigen dat de beerput, Publieke Omroep, hardgrondig gekuisd moet worden.

Codeschrijvert | 11-04-12 | 15:56

@Nietvoordekat | 11-04-12 | 15:44 | + 0 -
Maar hoe kan het dan corporaal zijn?
Dat het leuk is, dat is iets anders, maar hoe kan een niet-corps, corporaal zijn?

Kaas de Vies | 11-04-12 | 15:49

Ik ga altijd verkleed als klootzak. En mensen op feestjes weten dat en waarderen dat.

threewing | 11-04-12 | 15:47

Charly Chaplin postuum kaalscheren!

DANNY3960 | 11-04-12 | 15:45

@gozahtje | 11-04-12 | 15:14
Noem je het een kennismakingsperiode. Opgelost.

Nietvoordekat | 11-04-12 | 15:45

@Reinaert | 11-04-12 | 15:29
Ik zit bij een fantastische corporale vereniging (geen lid van de LKvV dus geen corps) waar ik het ook hartstikke naar m'n zin heb. Het labeltje "Corps" is ook maar een sticker dat er op geplakt wordt.

Nietvoordekat | 11-04-12 | 15:44

Pa Cartwright | 11-04-12 | 15:31 |
Niet ieder item hoeft vernieuwend te zijn, maar Bart zelf deed wel een hoop leuke dingen die ik toen zeker nog niet eerder gezien had. Maar het is ook moeilijk om altijd maar vernieuwend en anders te blijven, dat lukt GS of Powned ok niet.

gozahtje | 11-04-12 | 15:43

@superjan | 11-04-12 | 15:07
HeutSz.
Jasje is meer jaren 80-90.

Aap, Noot & Mies | 11-04-12 | 15:43

Bram Wagtmans heeft reeds zeven kinderen gebaard, aan zijn onderscheiding te zien? Hij liever dan ik...

Renkum0317 | 11-04-12 | 15:42

Tering wat een fuckfoto's zeg...

Fapsletje | 11-04-12 | 15:38

@ gozahtje | 11-04-12 | 15:28
Nu vond ik indertijd – bijvoorbeeld – het ingooien van een ruit van een tankstation ook maar weinig vernieuwend, maar enfin.

Pa Cartwright | 11-04-12 | 15:31

@gozahtje | 11-04-12 | 15:28
BNN is de LPF van het publieke bestel...

An die ARBEIT | 11-04-12 | 15:30

@gozahtje | 11-04-12 | 15:21

"Corps" heeft toegevoegde waarde kennelijk. Mystiek. Vaagheid. De illusie van "erbij horen" waarschijnlijk. De droom van Vitamine-R. Van die dingen. Droomdingetjes overigens.

Nihilisten (als in: niet-corpsleden) houden er over 't algemeen erg romantisch beeld op na als het op het corps aan komt. Beetje dom, dat dan weer wel.

Reinaert | 11-04-12 | 15:29

bbbachstra | 11-04-12 | 15:19 |
Er is weinig over van Barts Nieuws Network', zonder hem is het toch niet veel soeps.

gozahtje | 11-04-12 | 15:28

Meneer Murck heeft kennelijk nooit gestudeerd c.q. is nooit lid geworden van een studentenvereniging en is nu aan het overcompenseren. Sukkel.

Den Meester | 11-04-12 | 15:25

volgens zijn de insignes op de laatste foto niet van duitse origne maar zien er uit als de oude van heutsz uit het nederlandse leger.

dolffie | 11-04-12 | 15:25

Lekker stappen en dan een pak aandoen! Dan begrijp je het leven nog niet.

jvlaam2 | 11-04-12 | 15:23

Pa Cartwright | 11-04-12 | 15:19
Daar heb je een punt.

Mr Dixit | 11-04-12 | 15:22

nare baas | 11-04-12 | 15:14 |
Ik snap ook niet helemaal de toegevoegde waarde van het feit dat het zogenaamd een corps vereniging is en niet gewoon een studentenvereniging.

gozahtje | 11-04-12 | 15:21

Scorsese | 11-04-12 | 15:03
LOL @ "Koorballen". Vrij naar Joep? Zingen doen ze ook inderdaad. Onbenul.

Mr Dixit | 11-04-12 | 15:21

Ik zie alleen maar een stel ballen en een verdwaalde boswachter.

PANIEK!

An die ARBEIT | 11-04-12 | 15:20

@Kaas de Vies | 11-04-12 | 14:39
Die Fahne hoch, die Beinen fest geschlossen. Oh nee, wacht.

rara | 11-04-12 | 15:19

@ Mr Dixit | 11-04-12 | 15:18
Zou een telegraaflezer het opmerken? Ik twijfel.

Pa Cartwright | 11-04-12 | 15:19

Ik zal wel oud worden maar zo'n BNN is dat nou echt leuk? Beetje oldtimers kapot rossen. Zelfs de EO is jonger met een stomme Jezus quiz. Achterhaald, overbodig en slecht. Ben Niet Nuttig. Hou maar op jongens. Het was een moedige poging.

bbbachstra | 11-04-12 | 15:19

Als je de serie een beetje gekeken hebt, moet je niet raar opkijken dat ze dit doen. Of hadden we bij Jiskefet ook een trauma?

Frederik Vijf | 11-04-12 | 15:19

Mooi broddelstukje in de Tokkiebode. Korps? Promovendi?

Mr Dixit | 11-04-12 | 15:18

Einde van de Domheid | 11-04-12 | 14:46 | | Reageer+ |
1
Dat was een ander BNN Feutenfeest! (gisteren in {Parool})

Einde van de Domheid | 11-04-12 | 15:18

Feestje? Gewoon publiek op een braderie.

grote haas | 11-04-12 | 15:15

Ben benieuwd welke politicus nu gaat roepen dat ontgroeningen dus maar verboden moeten worden...

gozahtje | 11-04-12 | 15:14

Wat sneu allemaal zeg. Lekker Corpsballetje spelen omdat je niet de kloten hebt om lid te worden.

nare baas | 11-04-12 | 15:14

@NACademicus | 11-04-12 | 15:13
Pinken aan de naad!

Nietvoordekat | 11-04-12 | 15:13

@Scorsese | 11-04-12 | 15:03
Klinkt stom, maar dat doen sommige koor-leden echt. Snip snip dus. Blijft dat piepstemmetje mooi hoog.

Of bedoel je een ander soort ballen?

Nietvoordekat | 11-04-12 | 15:13

Wel een érg leuke vrouw, die Hanna Verboom, dat dan weer wel.

ic3y | 11-04-12 | 15:13

Handen langs de plint, stelletje indolente nietskunners!

NACademicus | 11-04-12 | 15:13

Tijd voor een wiedergutmachungsnitzel!

Frederik Vijf | 11-04-12 | 15:12

Op Televaag weer een "traumatische ervaring" of die krant is gewoon echt een overdreven vod of deze kwalificatie geldt voor de filosofe. Jezus als je daar al een trauma aan overhoudt.
Maar goed geen feestje van BNN dus maar eigen initiatief en wat dan nog als er een bloksnor op een feestganger is getekend, GS tekent zovaak bloksnorren is humor voor te lachen. Toch?

de betaalautomaat | 11-04-12 | 15:11

@Nagemaakte Gek | 11-04-12 | 14:51
Verre van. Als je je echte e-mailadres invult, kun je er donder op zeggen dat je vroeg of laat allerlei viagra-troep in je inbox hebt. Pak ik slimmer aan met allerlei omweggetjes en zo, zodat ik het er later nog mooi uit kan filteren met m'n custom BMOVL-filter. Ik blief geen troep in m'n elektronische postvakje.

@Kaas de Vies | 11-04-12 | 14:51
Mooie naam voor een hond! Mijn kat heet Miao. (die woordgrap is te slecht, toch?)

@Pa Cartwright | 11-04-12 | 14:53
Dat sowieso. Over dat soort dingen kan ik meepraten.

Nietvoordekat | 11-04-12 | 15:11

Ze overtreden ook de Tabakswet.

polt | 11-04-12 | 15:09

Knorren!

de_bankier | 11-04-12 | 15:09

Dat is toch geen nazi uniform. Van Heutz jaren 50 wellicht.

Verder zijn het kuntknorren. Dat wel.

superjan | 11-04-12 | 15:07

Koorballen, afknallen, bitte!

Scorsese | 11-04-12 | 15:03

Bah, een oud lijk van 30, Joran draait zich om in z'n sloot.

Montgomery Burns | 11-04-12 | 15:01

Van een omroep voor Vara-Jugend verwacht ik niet anders dan het afzeiken van mensen die wel hersens hebben.

vetkleppert | 11-04-12 | 15:01

-weggejorist-

More tea for NL! | 11-04-12 | 14:55

Aggos, de ultieme MAVO-omroep BNN wil corpsballetje spelen. Jongens, houd er toch gewoon mee op. Jullie kunnen het gewoon niet.

John Muts | 11-04-12 | 14:55

@ Nietvoordekat | 11-04-12 | 14:49
Inderdaad een wat storend spasme. Al vind ik het kracht bijzetten middels zo een snorretje van een andere orde.

Overigens is een snortekenend meisje rustig haar gang laten gaan ook bést eigenaardig.

Pa Cartwright | 11-04-12 | 14:53

@Kaas de Vies | 11-04-12 | 14:47 |
Als ik aan het schrijven ga neem ik voldoende bier en sigaretten mee naar huis; een peuk per alinea. Weet waar je aan begint.

A.Th. | 11-04-12 | 14:53

Een beetje goede studentenvereniging: Nodeloos kwetsend.
Man man.. was dat een goede tijd.

Wilhelm Tell | 11-04-12 | 14:52

@Absoluut niet waar | 11-04-12 | 14:50 | + 0 -
Dat weet ik niet meer. Maar er schijnen foto's van ergens op internet te circuleren. Dat heb ik dan weer.

Kaas de Vies | 11-04-12 | 14:52

@Nietvoordekat | 11-04-12 | 14:49 | + 0 -
Mijn Duitse herder heet Adolf.

Kaas de Vies | 11-04-12 | 14:51

Dat is toch hip, een getekende snor?

@ Nietvoordekat

U komt uit 1900? Vult e-mail adres in, krijgt spam, oorzaak, gevolg.

Nagemaakte Gek | 11-04-12 | 14:51

Kaas de Vies | 11-04-12 | 14:47
Bazen of bazinnen?

Verder erg herkenbaar.

Absoluut niet waar | 11-04-12 | 14:50

Studentenverenigingen zijn sowieso al de triestheid zelve..

Steilloos ten Onder | 11-04-12 | 14:50

We krijgen als samenleving nog steeds massaal een plotselinge stuiptrekking als iemand Hitler zegt. Ongelofelijk bekrompen eigenlijk.

Nietvoordekat | 11-04-12 | 14:49

@ De politie heeft vervolgens een vrouw opgepakt voor het tekenen van de hakenkruizen.
*
Dus een behangetje met den swastika is ook uit den boze?
Mooie boel.

Ratzing. | 11-04-12 | 14:49

@Kaas de Vies | 11-04-12 | 14:47

Drank maakt meer kapodt dan je lief is hè, waarmee de cirkel meteen weer rond is: pseudo-corpsballenfeestjes zijn ook niet echt the place to be.

Waarvan akte.

Reinaert | 11-04-12 | 14:48

Lekker knorrig

Obel1x | 11-04-12 | 14:48

"Ada Hitler" ?

TM | 11-04-12 | 14:48

BNN, is dat niet een van die omroepen die de mond vol heeft over Geert.

fleurtje | 11-04-12 | 14:48

Ik vind dat mokkel op de bovenste foto bijzonder neuqbaar.

TM | 11-04-12 | 14:48

@Absoluut niet waar | 11-04-12 | 14:46 | + 0 -
Nou ik heb wel vaak een spook mee naar huis genomen inderaad. En biggen, en draken, en voornamelijk eindbazen.

Ik zit nogal in de sub-prime-versiermarkt.

Kaas de Vies | 11-04-12 | 14:47

Vraag het eens aan Brussen, hij was toch bij het Feiten BNN feestje?

Einde van de Domheid | 11-04-12 | 14:46

Kaas de Vies | 11-04-12 | 14:42
Om vervolgens het nest in te duiken met uw ghostfucker?

Absoluut niet waar | 11-04-12 | 14:46

Die blonde nassiedel lijkt me prima te doen; lekker de Herr Flick op uithangen.
Op de onderste foto da's toch helegaar geen nassie outfit ?

Shareholder II | 11-04-12 | 14:45

Ik heb een bloedhekel aan feesten die voor iedereen toegankelijk moeten zijn (foto1), het corps past dus bij mij

2emeREP | 11-04-12 | 14:45

@Absoluut niet waar | 11-04-12 | 14:40 | + 0 -
Ja en dan weer niets regelelen. Is mij vaak overkomen.

Kaas de Vies | 11-04-12 | 14:42

@Absoluut niet waar | 11-04-12 | 14:41

Neuh. Die was verhinderd. Dronken.

Reinaert | 11-04-12 | 14:41

Dat Mercurius is overigens ook een schrale pauperbende. Breng je een stem uit voor de verkiezing "Het leukste dispuut van Nederland" (ik ben student trouwens, moet ik er misschien even bij vermelden), word je ondergespamd met die tiefuspropaganda van Mercurius.

Ga lekker Zyklon B inhaleren of zo zeg.

Nietvoordekat | 11-04-12 | 14:41

Was Majesteit ook aanwezig trouwens?

Absoluut niet waar | 11-04-12 | 14:41

Wat voor droeftoeter ben je wel niet wanneer je je als 30 jarige op dit soort zielige nepfeesten bevindt?

Absoluut niet waar | 11-04-12 | 14:40

@Kaas de Vies
Ik durf te wedden dat bij geallieerde verkleedfeestjes tijdens de oorlog, het meest geziene kostuum dat een over Hitler was. Toen maakte daar niemand ophef over, want het was duidelijk wat de strekking was: parodie.

Merkava | 11-04-12 | 14:39

Wat moet je trouwens als 30 jarige vrouw op zo'n feestje? Je moet wel heel wanhopig zijn of last hebben van rammelende eierstokken om op zo een wanvertoning te verschijnen.

Juustem | 11-04-12 | 14:39

@rara | 11-04-12 | 14:36 | + 0 -
Het was leuker gewest als je er van had gemaakt
"Sie Geil", althans dat zegt mijn ghostwriter.

Kaas de Vies | 11-04-12 | 14:39

Ze hadden beter een feest kunnen organiseren mbt de arabische lente. Verkleed je als Gaddafi of Al Assad. Dan schop je pas tegen schenen aan.

WW2 is uitgekauwd.

Fort Reunion | 11-04-12 | 14:39

Met dt.

Jos Tiebent | 11-04-12 | 14:39

Rolstoelknorretje +1

Pa Cartwright | 11-04-12 | 14:38

@Piet_Snot | 11-04-12 | 14:35 | + 2 -
Uw opa was zo fout, hij was Franse douane beambte? Ik ga je nu kaalscheren.

Kaas de Vies | 11-04-12 | 14:38

Goh, er is een plunjebaal omgekeerd...

De Regeering | 11-04-12 | 14:37

Het lijntje wat Patriek Lodiers met Maxima (Zuid-Amerika) heeft is ook wel verdacht in deze konttekst .

Ratzing. | 11-04-12 | 14:36

@Merkava | 11-04-12 | 14:35 | + 0 -
Sommige verkleden zich als Osama bin Laden, hihihi.

Ik kom meestal als mijzelf, is al hilarisch genoeg.

Kaas de Vies | 11-04-12 | 14:36

Motto van het feestje: Sieg Geil.

rara | 11-04-12 | 14:36

www.spektor.nl wat een belabberde site, prutsers

T. Grimbek | 11-04-12 | 14:36

Is een Frans douane - uniform uit ca. 1960.
Wat is het probleem ??

Piet_Snot | 11-04-12 | 14:35

Waar gaat dit over?
BNN die Corporaal wil doen, met fictieve corporale feesten en hitler referenties.

Ik zal het wel weer niet snappen, ik word uit. Ik ga weer aan mijn boek werken met mijn ghostwriter.

Ik heb al een leuk idee.

Kaas de Vies | 11-04-12 | 14:35

De laatste feauteau ziet er niet bepaald nationaal-socialistisch uit.

Aan de kraagspiegels te zien het Regiment Politietroepen van Heutsz. Ook moordenaars overigens, dat dan weer wel. Op Atjeh weten ze er van, zeg maar. De koppel en pistooltas zijn dan vervolgens weer niet organiek maar je kunt niet alles hebben hè.

Beetje onzalig allemaal, zowel het feestje als de reacties. Ga niet naar een virtueel corpsfeestje wanneer je teerbesnaard bent zou ik zeggen. "Ik wil wel maar ik kan niet" mentaliteit.

Reinaert | 11-04-12 | 14:35

Guttegut, d'r zal iemand maar ook eens een keer op komische wijze met het verleden om proberen te gaan. Mag natuurlijk niet, maar waarom eigenlijk niet? Is het verkleden als een nazi gelijk aan het begaan van verschrikkelijke daden? Nee, natuurlijk niet. Waarom doen we dan iedere keer wel collectief alsof dat wel het geval is? Jiskefet heeft het ook gedaan en toen was het natuurlijk briljant.

Merkava | 11-04-12 | 14:35

Wat valt hier te zien?

Cum_Fraude | 11-04-12 | 14:35

Knorren feestje!

Juustem | 11-04-12 | 14:35

Wat een lekkere moffenhoer, op die foto.

CynicalBastard | 11-04-12 | 14:34

uhh, wat zie ik precies op deze foto's?

Meister Jäger | 11-04-12 | 14:34

Stelletje kutfeuten!

Kotsende lama | 11-04-12 | 14:34

Vooral op foto 1 straalt het feestgehalte eraf.

Boerenhoofd | 11-04-12 | 14:34

Oeh daar wil ik bij horen!

JaNeetoch | 11-04-12 | 14:33

BNN vertegenwoordigt de huidige jeugd.
Dus: Alles moet kunnen.

Boomschade | 11-04-12 | 14:33

Dat moet een leuk feestje zijn geweest. Not.

Boerenhoofd | 11-04-12 | 14:33

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken
Kansino. Hét online casino van Nederland.
Online casino met licentie | Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online Gokken | Brokerfolio.com brokers vergelijken | online bookmakers in Nederland
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | Crypto-casino.nl